#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
11/04/2013 21:52
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Public Issue: Προβάδισμα ΝΔ στην πρόθεση ψήφου

[caption id="attachment_212118" align="alignnone" width="600" caption="Φωτό: Skai.gr"][/caption]

Προβάδισμα της Νέας Δημοκρατίας έναντι του ΣΥΡΙΖΑ - ΕΚΜ σε ό,τι αφορά την πρόθεση ψήφου, αλλά και επικράτησή της στην παράσταση νίκης, δείχνει το Βαρόμετρο του Απριλίου που πραγματοποίησε η εταιρεία Public Issue για λογαριασμό του ΣΚΑΙ και της εφημερίδας «Καθημερινή».

Ειδικότερα, στην εκτίμηση εκλογικής επιρροής η ΝΔ συγκεντρώνει 28,5% (28,5% στο Βαρόμετρο του Μαρτίου) και ο ΣΥΡΙΖΑ - ΕΚΜ 27,5% (29,5%). Ακολουθούν η Χρυσή Αυγή με 11% (10%) και το ΠΑΣΟΚ με 8% (7,5%). Στην πέμπτη θέση με 6,5% ισοβαθμούν οι Ανεξάρτητοι Έλληνες (έναντι 8%) και η ΔΗΜΑΡ (έναντι 6%). Το ΚΚΕ επιλέγει το 5,5% των ερωτηθέντων (5,5%) και Άλλο Κόμμα το 6,5% (5%). Με Αποχή / Λευκό - 'Ακυρο στο 21,5%.

Στην παράσταση νίκης (με ερώτηση που εστιάζει στα δύο κόμματα) η ΝΔ προηγείται με 45% (41% τον Μάρτιο) και ακολουθεί ο ΣΥΡΙΖΑ - ΕΚΜ με 43% (44%).

Στην ερώτηση «ανάμεσα στον Αλέξη Τσίπρα και στον Αντώνη Σαμαρά, ποιος θα λέγατε ότι είναι ο καταλληλότερος για πρωθυπουργός της χώρας, ο Αντώνης Σαμαράς, ή ο Αλέξης Τσίπρας;», τον Αντώνη Σαμαρά επιλέγει το 41% των ερωτηθέντων (44% τον Μάρτιο) και τον Αλέξη Τσίπρα το 26% (27% τον Μάρτιο). Κανέναν από τους δύο απαντάει το 31% των ερωτηθέντων (26%).

Η γεωγραφική κάλυψη της έρευνας είναι πανελλαδική και πραγματοποιήθηκε το διάστημα 5 με 9 Απριλίου 2013.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. MantisKalhas avatar
    MantisKalhas 11/04/2013 22:23:59

    Σαμαρά, στείλε το κλειδί ... του γυμνασίου στον Αλέξη. Φαίνεται ότι δεν τέλειωσε μόνο το Στρατό με μέσο αλλά μάλλον και το Πολυτεχνείο. Εάν υποψιαστώ ότι είναι ανυποψίαστος μάλλον θα πρέπει να υποθέσω ότι θα βαρεθώ να με κυβερνάς.

  2. Ένας avatar
    Ένας 11/04/2013 22:33:27

    Κάλχα μπράβο. Και βλέπεις μακριά και διαβάζεις βουλωμένο γράμμα!
    Αν υποψιαστούμε όμως πως μασάς φύλλα ...δάφνης, όοοοοολα στο Δένδια!

    • MantisKalhas avatar
      MantisKalhas @ Ένας 11/04/2013 22:48:09

      Καλό! Φίλε γέλασα πράγματι με το σχόλιο.

      • Ένας avatar
        Ένας @ MantisKalhas 11/04/2013 22:51:02

        Kι εγώ γέλασα πολύ με το δικό σου...μάντη μου, κι είπα ν΄ανταποδώσω.

  3. dim avatar
    dim 11/04/2013 22:33:43

    Για να λέει η Public Issue ότι είναι μπροστά 1 μονάδα η ΝΔ, που έδινε 5-6 μονάδες μπροστά το Σύριζα τον Ιούνιο, και ακόμα και τη βραδιά των εκλογών τον έδινε πρώτο, ενώ έχασε 3 μονάδες από τη ΝΔ, φαντάζομαι ότι η πραγματική διαφορά αν είχαμε κάλπες σήμερα θα ήταν 4-5 μονάδες για τη ΝΔ...

    Βέβαια αυτό δε σημαίνει τίποτα... Κανένας εφησυχασμός... Πολλοί υπουργοί δεν κάνουν τίποτα... Χρειάζεται να πατήσουν γκάζι... Μεταρρυθμίσεις, μεταρρυθμίσεις, μεταρρυθμίσεις... Τώρα, όχι αύριο, τώρα... Για να αλλάξει το κλίμα, να τελειώσουμε με το φαύλο κύκλο της ύφεσης, και να αρχίσει ο ενάρετος κύκλος της ανάπτυξης…

    • MantisKalhas avatar
      MantisKalhas @ dim 11/04/2013 22:53:01

      Συνήθως τα πράγματα δεν είναι έτσι όπως τα παρουσιάζουν. Υπέθεσε ότι έβγαινε δημοσκόπηση με ΣΥΡΙΖΑ πρώτο με ποσοστό πάνω από 33% και Ν.Δ 29%. Τί πιστεύεις; Θα συσπειρώνονταν όσοι πιστεύουν ότι ο ΣΥΡΙΖΑ είναι επικίνδυνος γύρω από τη Ν.Δ ή όχι;

      • MantisKalhas avatar
        MantisKalhas @ MantisKalhas 11/04/2013 22:57:18

        To γκάλοπ στέλνει μήνυμα στους αριστερούς: " Άντε λίγο σπρώξτε και τους φάγαμε ". Προσπαθούν να συσπειρώσουν.

    • Ένας avatar
      Ένας @ dim 11/04/2013 22:53:31

      Όχι. Λίγα λές. Αν είχαμε σήμερα κάλπες, η ΝΔ θα έπαιρνε αυτοδυναμία.
      Από το φαύλο στο ενάρετο, μιας νύχτας ύπνος!

      • Ένας avatar
        Ένας @ Ένας 11/04/2013 22:55:05

        Χαχαχαχαχα! Ότι κι αν πίνετε, please, δώστε και σ΄εμάς να μοιραστούμε την ευδαιμονία!

        • dim avatar
          dim @ Ένας 11/04/2013 23:06:07

          Εγώ μιλάω με γεγονότα... Αμφισβητείς ότι αυτή η εταιρία έδινε 5 μονάδες μπροστά το Σύριζα λίγο πριν τις εκλογές, και το βράδυ των εκλογών τον έδινε 1 μονάδα μπροστά, ενώ τελικά έχασε με 3 μονάδες (4 μονάδες απόκλιση, πρόσθεσε τες στη 1 μονάδα που είναι μπροστά η ΝΔ στη δημοσκόπηση αυτή, και βγαίνουν οι 5 μονάδες που λέω...)

  4. Αναξαγορας avatar
    Αναξαγορας 11/04/2013 22:39:30

    αναπτυξη χωρις χρηματα / εργα / μειωση φορολογιας μην περιμενεις να δεις

  5. dim avatar
    dim 11/04/2013 22:39:49

    Το παιδί δε τραβάει, δε το βλέπεις? ΟΦΑ είναι... Ανάλογα το που πάει, λέει αυτά που θελει να ακούσει το ακροατήριο... Βέβαια ενώ είχε αυτό το ύφος το σοβαρό στο Παπαχελά, του ξέφυγε, και είπε ότι είναι αποφασισμένος να τα τινάξει όλα στον αέρα αν δεν υποχωρήσουν οι Γερμανοί... Και αυτό στον νοικοκυραίο, τον οικογενειάρχη, δεν αρέσει... Μπορεί να περνάει δύσκολα, αλλά δεν είναι διατεθειμένος να τα χάσει όλα σε μια ζαριά... Ξέρει, ότι ο καλύτερος δρόμος είναι αυτός της υπομονής, της υπευθυνότητας, και για αυτό κρατάει τον Σύριζα σε αυτά τα χαμηλά ποσοστά...

    • Ένας avatar
      Ένας @ dim 11/04/2013 22:49:36

      Ποιός νοιάζεται τι...τραβάει το παιδί; Το κάκιστο είναι οτι πανηγυρίζετε όλοι εσείς το ...ελάχιστο που μετράτε σε σύγκριση με το σχεδόν τίποτε. Έχει κατέβει τόσο ο πήχης των απαιτήσεών σας(μάλλον είστε βολεμένοι), που σας αρκεί για να εφησυχάζετε, το να τρομάξει απλά ο .....χαζονοικοκυραίος κι ο κακομοίρης οικογενειάρχης που πεινάει αλλά ....ποθεί το Ευρώ. Όλα στο μεθαύριο. κι οι ευσεβείς πόθοι, κι οι...αναπτύξεις αι τα φούμαρα. Πλάκα έχετε και οι μεν και οι δε. Θα τρίβετε τα μάτια σας λοιπόν, πολύ σύντομα.

      • MantisKalhas avatar
        MantisKalhas @ Ένας 11/04/2013 23:05:16

        Δεν έχεις άδικο. Τί σε κάνει να πιστεύεις όμως ότι δεν θα επιθυμούσα ενδόμυχα να δώ τον Μηλιό να εφαρμόζει τις απαιτήσεις της τρόικας; Ή σύμφωνα με τον Αλέξη την ηρωϊκή επιστροφή στη δραχμή; Γιατί γερμανική υποχώρηση και νικητή το Λαφαζάνη είναι αλήθεια δεν μπορώ να φανταστώ. Μιλάμε για πρώτο πράγμα!

  6. usound avatar
    usound 11/04/2013 22:50:31

    Πού να του κάτσει κι ο Αλαβάνος εξ ευωνύμων!Τρελλός κατήφορος!

  7. ikaros avatar
    ikaros 11/04/2013 23:08:49

    Διαψεύστε με παρακαλώ αν κάνω λάθος. Πριν τις εκλογές του Μαΐου 2012 οι δημοσκοπήσεις έδιναν στη ΝΔ ποσοστά άνω το 30% και τελικά πήρε 18% που απλά στήριξε στην κυβέρνηση Παπαδήμου. Τώρα..;

  8. καπτεν avatar
    καπτεν 11/04/2013 23:18:03

    Ο Συριζα εχει ιδεολογικα εσωτερικα προβληματα, ισως και αδιεξοδα.

  9. Γιαγκούλας avatar
    Γιαγκούλας 11/04/2013 23:29:06

    Πόσο ακριβής και αξιόπιστη μπορεί να είναι η εν λόγω δημοσκόπηση που δείχνει άνοδο του ΠΑΣΟΚ και της ΔΗΜΑΡ σήμερα;
    Ειδικά μάλιστα για τη ΔΗΜΑΡ που χάνει συνεχώς μέλη και στελέχη;

    • Δύο συν Δύω, ίσον... avatar
      Δύο συν Δύω, ίσον... @ Γιαγκούλας 12/04/2013 11:38:05

      Ε, όχι! Ο Βαγγέλης και ο Φώτης, καλπάζουν σταθερά. Όλοι το βλέπουν και το ακούνε γύρω τους. Προς ποιά κατεύθυνση όμως; Αυτό, είν το ζήτημα....

      • kat avatar
        kat @ Δύο συν Δύω, ίσον... 12/04/2013 13:16:57

        Βαγγέλης + Φώτης= ανεπαναληπτοι

  10. Ένας avatar
    Ένας 11/04/2013 23:29:33

    Είναι αφέλεια να πιστεύεις τους γκαλοπατζήδες!

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ Ένας 12/04/2013 22:01:46

      Τότε τι ασχολείσαι με άρθρο που αφορά δημοσκόπηση; Προσπέρασέ το...

      • mara avatar
        mara @ Γεώργιος Τ. 13/04/2013 13:22:15

        ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΕΙΣ ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ ΤΟΥ 2012 2,5 πριν τις εκλογές
        MRB
        NΔ 27.5, ΔΗΜΑΡ 14,6 ΚΚΕ 12,8 ΠΑΣΟΚ 11,9 ΣΥΡΙΖΑ 11,9 ΛΑΟΣ 4,9
        ΑLCO
        ΝΔ 24, ΔΗΜΑΡ 11,5 ,ΠΑΣΟΚ 11, ΚΚΕ 11, ΣΥΡΙΖΑ 8, ΛΑΟΣ 5, ΧΑ 3,5
        MARC
        ΝΔ 24, ΔΗΜΑΡ 15,2 ΠΑΣΟΚ 13,9 ΚΚΕ 11,9 ΣΥΡΙΖΑ 10,7, ΛΑΟΣ 6,9
        Τ συμπεράσματα δικά σας.

  11. Ένας avatar
    Ένας 11/04/2013 23:32:36

    Κάλχα μου, σου εύχομαι να επαληθευτούν όλα τα ...οράματα που περιγράφεις και να τα ζήσεις τελείως νηφάλιος, χωρίς τη βοήθεια των ουσιών που τώρα τα προβάλλουν στην οθόνη των υπερβατικών σου φαντασιώσεων. Καλή επιτυχία.

  12. fch avatar
    fch 11/04/2013 23:47:12

    σχολια αυτο-ικανοποιησης το λενε αυτο ολο που διαβαζω (με τα σχολια σας)!...την βρισκετε μεταξυ σας γιατι εξω στον πραγματικο κοσμο τα πραγματα για σας ειναι ...ζορικα!...ναχεις κυβερνηση , να σε υποστηριζουν "ανανεωτες" και "σοσιαλδημοκρατια", ναχεις επιτυχιες - αξιοπιστια κλπ και να μην μπορεις να διαλυσεις..εναν ανευθυνο πιτσιρικα... ικανο μονο για μαθητικα συμβουλια?....κουραγιο ...καλη ειναι και η αυτοικανοποιηση

  13. alxs avatar
    alxs 12/04/2013 00:30:15

    οποιος χαίρεται, δεν κατάλαβε τίποτε και κυρίως, δεν βλέπει τι έρχεται

  14. Μικρασιάτης avatar
    Μικρασιάτης 12/04/2013 01:05:50

    ---Προφανως η Ν.Δ εχει ελλειμμα σε πολλα θεματα, κι αυτο εχει στειλει (προσωρινα ισως...) πολλους απ τους παραδοσιακους ψηφορους της στη Χ.Α (τουλαχιστον το 8% απ το 11% της Χ.Α, και προς ΑνΕλλ (τουλαχιστον το 4% απ το 6,5%). Στο χερι της ειναι να αλλαξει αυτο.

    ---Απ την αλλη η Ν.Δ ειναι στην ευχαριστη θεση να εχει απεναντι της τον Αλεξ Τσιπρα, που σε αλλες συνθηκες δεν θα εκανε ουτε για επικεφαλης του ''Ρηγα Φεραιου'' του ΚΚΕ Εσωτ, συν τους τραγικους τυπους των συνιστωσων.

    ---Οποτε ειναι λογικο ο Συριζα να ειναι σε χαμηλα ποσοστα. Παροτι οι δυσκολιες που αντιμετωπιζει η τρικομματικη, σε ενα πολυ σκληρο Παγκοσμιο περιβαλλον, υπο αλλες συνθηκες θα εδιναν μεγαλο προβαδισμα στην οποια αξιωματικη αντιπολιτευση.

    ---Αλλα οπως και να εχει, ο μεσος Ελληνας τρομαζει με την ιδεα να δει το ...Μηλιο Υπουργο Οικονομικων, τη ...Κωσταντοπουλου Υπουργ Δικαιοσυνης, το ...Στρατουλη Δημοσιας Ταξεως(?) και διαφορους ...ΤΟΥΡΚΟ-ΣΚΟΠΙΑΝΟ-λάτρεις στο Υπουργειο Εξωτερικων.

    ---Μακαρι συντομα να υπαρξει μια σοβαρη/λογικη/αξιοπιστη Αξιωματικη Αντιπολιτευση, κι οχι αυτο το συνοθυλευμα, ωστε να γινει και η τωρινη Κυβερνηση, οσο καλυτερη γινεται.

    • mara avatar
      mara @ Μικρασιάτης 12/04/2013 01:18:03

      Για τα υπόλοιπα δεν ξέρω αλλά στο πρώτο κομμάτι της ανάλυσης κάνεις τεράστιο λάθος. Ασε τις δημοσκοπήσεις. Η καλύτερη δημοσκόπηση είναι η κοινωνία. Λόγω επαγγελματος έχω επαφή με πολύ κόσμο καθημερινά. Αυτή που δίνει τρελά ποσοστά στη χρυσή αυγή είναι η πιτσιρικαρία, που την θεωρεί αντισυστημική και περνάει εύκολα απο το ένα άκρο στο άλλο αρκεί να διώξει το σύστημα. Οσο τρελο και να σου φαίνεται έχω ακούσει πολλούς νεολαίους να είναι ανάμεσα στο σύριζα και τη χρυσή αυτή και ούτε φασίστες είναι ούτε αριστεροί. Αν πολωθεί το κλίμα θα δείς το σύριζα να εκτοξεύεται.

      • κανενας avatar
        κανενας @ mara 12/04/2013 03:22:53

        σωστη αναλυση αν και ειναι γνωστο αυτο ηδη απο τις προηγουμενες εκλογες..οι μικροαστοι μη νεολαιοι που πανε χρυση αυγη απο ποιο κομμα προερχονται ομως?? ποιο κομμα ειναι συνωνυμο του λαικισμου?? η Ελλαδα ανηκει στους ελληνες..

        • κανενας avatar
          κανενας @ κανενας 12/04/2013 03:24:04

          εξω οι αμερικανοι..εε συγγνωμη οι γερμανοι..

  15. Συριζαλβανία του Χότζα avatar
    Συριζαλβανία του Χότζα 12/04/2013 01:43:54

    Εδώ που τα λέμε με Τσίπρα αντίπαλο και λίγη είναι η διαφορά!! Δευτέρα εθνικό νόμισμα το ευρώ, Τρίτη το νόμισμα δεν είναι φετίχ, Τετάρτη θα καταργήσουμε τα μνημόνια 49 δις μέτρων και θα μείνουμε στο ευρώ και η Μέρκελ θα μας χρηματοδοτεί ελλείμματα, Πέμπτη επαναδιαπραγμάτευση μνημονίων και όχι καταγγελία, Παρασκευή επαναδιαπραγμάτευση της δανειακής και κατάργηση των μνημονίων, Σάββατο υπάρχει κίνδυνος να πάμε στη δραχμή αν δεν κάνει πίσω η Γερμανία, και Κυριακή δε σας λέμε τι θα κάνουμε γιατί είσαστε μαρτυριάρηδες και θα το πείτε στη Μέρκελ. Σου λεέι και ο ψηφοφόρος 1000 φορές του κρατιστές κυβερνητικούς παρά το πανηγύρι της παράνοιας!!!

    • Πέτρος avatar
      Πέτρος @ Συριζαλβανία του Χότζα 12/04/2013 08:23:46

      Έτσι ακριβώς σου...λέει ο ψηφοφόρος! Όπως το μεταφράζεις. Χίλιες φορές οι άχρηστοι, παρά οι ανεμοδούρες.
      Κοιμήσου και παρήγγειλα στη Μέρκελ τα προικιά σου Συριζάλβανο χαϊβάνι.

      • Συριζαλβανία του Χότζα avatar
        Συριζαλβανία του Χότζα @ Πέτρος 12/04/2013 11:31:27

        Η χώρα θα πάει μπροστα με μεταρρυθμίσεις στο κράτος και την οικονομία που οι κρατιστές κυβερνητικοί αποφεύγουν και όταν πάνε να ψιλοκάνουν, ο Τσίπρας σου καημένε, πολεμάει με νύχια και με δόντια. Αλλά τι κάθομαι και απαντάω σε Πασόκο του 2013, ίδιο επίπεδο με τους πασόκους της δεκαετίας του 80' και ακόμα πιο γλοιώδες...

        • Πέτρος avatar
          Πέτρος @ Συριζαλβανία του Χότζα 12/04/2013 12:59:33

          ''Ο Τσίπρας σου'' Συριζάλβανο, να πεις στον εαυτό σου στον καθρέφτη αφού τον έκανες και nick σου.
          Τις δε φτηνές τσιχλόφουσκες ''μεταρρυθμίσεις'', ''κρατιστές'', ''πασόκοι'' , κράτα τες να τις ...μασάτε με τα φιλαράκια σου για να περνάει η ώρα σας.
          Γύρνα στην Αλβανία και πάρε και την ανοησία σου μαζί :-). Eδώ δεν έχετε πια μέλλον.

          • Συριζαλβανία του Χότζα avatar
            Συριζαλβανία του Χότζα @ Πέτρος 12/04/2013 13:18:57

            χαχαχα!!! Ο Τσίπρας ΣΟΥ πολιτικά αγράμματε νεοπασόκε είναι
            το τελευταίο στάδιο της κατάντιας σου. Κάτι ''πανέξυπνους''
            ψηφοφόρους σαν και εσένα περιμένουμε να τον βγάλατε να πέσει
            γρήγορα από τις αρλούμπες που σας λέει και πιστεύετε, για να
            αρχίσουμε μετά, όσοι έχουμε προτάσεις για μεταρρυθμίσεις και
            διαρθρωτικές αλλαγές, να τις υλοποιούμε για να πάει μπροστά αυτό ο
            τόπος. Γρύλιζε με άναρθρες κραυγές κάτω από σχόλια άλλων μπας και
            σου δώσει κανείς σημασία και κάνει ''διάλογο'' μαζί σου, δεν είσαι
            για τίποτα καλύτερο!!

          • Πέτρος avatar
            Πέτρος @ Συριζαλβανία του Χότζα 12/04/2013 15:26:49

            Πτωχό μου Συριζάλβανο, εσείς οι χαζοτεμπέλαροι οι ανίκανοι, με τη βλακεία σας θα τον κάνετε τον Αλεξάκο Πρωθυπουργό. Όσο για την προσοχή σου κακομοίρη, ποιός νοιάζεται; Απλά σε επαναφέρω στην πραγματικότητα. Δε με ενδιαφέρει ή άποψή σου :-). Έλα πες πάλι το ποίημα που έμαθες απ΄έθω, περί μεταρρυθμίσεων, διαρθρωτικών αλλαγών και λοιπών ασυναρτησιών που σε διατάζει το αφεντικό να ψέλνεις. Μη σταματάς, μας διασκεδάζεις.

  16. Ραβινος avatar
    Ραβινος 12/04/2013 08:26:12

    Τριτοκοσμικο επιπεδο σχολιων για μια τοσο σοβαρη υποθεση οπως η προσπαθεια αναληψης της εξουσιας απο ενα κομμα Βαβελ οπως ειναι ο Συριζα .Κανει ο MantisKalhas ενα σχολιο με τεκμηριωμενη αναλυση και οι απαντωντες αρχιζουν με το'' τι ουσιες παιρνεις '' ''τι πινετε'' κλπ .Ναι οσοι εχουμε εμπιστοσυνη στην ΝΔ και τον Σαμαρα χαιρομαστε που αντεχει και που εχει του Τσιπραυγητες απο κατω.Ναι χαιρομαστε γιατι κουτσα-κουτσα φευγει ο χειμωνας και ερχεται το καλοκαιρι με το τουριστικο ρευμα και την αναπαυλα στα μετρα για 1-2 χρονια ,ναι χαιρομαστε που οσο περναει ο καιρος αρχιζουν δειλα -δειλα να αποδιδουν τα μετρα με βαρυ τιμημα βεβαια ιδιως στην ανεργια .Ναι χαιρομαστε που ειμαστε οι πολλοι που θα αποφασισουμε που θα παει ο τοπος με τις εκλογες και δεν θα αφησουμε τους ριψασπιδες τεμπελχαναδες να μας ριξουν στις αγνωστες ακτες του Τσαβισμου & Σπαρτακισμου της Ροζας Λουξεμπουργκ {ευτυχως που εφυγαν νωρις αυτοι}.Περαστικα σας ''συντροφοι ''!

    • Ένας avatar
      Ένας @ Ραβινος 12/04/2013 11:20:06

      Ραβίνε όπως πάντα στην κοσμάρα σου! ''χαιρομαστε γιατι
      κουτσα-κουτσα φευγει ο χειμωνας και ερχεται το καλοκαιρι με το
      τουριστικο ρευμα''. Χαίρεσαι που θα πας διακοπούλες στα νησάκια;
      Πες κάτι και για τα 2.000.000 ανέργων όμως! Μην είσαι τόσο
      εγωπαθής. ''Ναι χαιρομαστε που ειμαστε οι πολλοι που θα
      αποφασισουμε που θα παει ο τοπος με τις εκλογες'' Καλά τώρα, μη
      γαντζώνεσαι έτσι απεγνωσμένα από τις ..μαντείες του Κάλχα και τα
      γελοία προγνωστικά των γκαλουπατζήδων. Ψυχραιμία. Θα πάμε ΟΛΟΙ
      εκεί, όπου θα αποφασίσει η πλειοψηφία του κινεζοποιημένου πια
      Ελληνικού λαού. Εσύ Ραβίνε από εκεί μακριά που κοιτάζεις δίχως
      κυάλια, είναι αδύνατο να δεις την εικόνα, γι αυτό όσα λες, είναι
      κουτοί εξορκισμοί και αναθέματα. Το χιούμορ σου είναι κατανοητό οτι
      δεν το έχασες με την κρίση, γιατί πως να χαθεί κάτι που ποτέ σου
      δεν είχες! Άϊντε καλά ξυπνητούρια.

    • Ένας avatar
      Ένας @ Ραβινος 12/04/2013 11:21:35

      Ραβίνε όπως πάντα στην κοσμάρα σου!
      ''χαιρομαστε γιατι κουτσα-κουτσα φευγει ο χειμωνας και ερχεται το καλοκαιρι με το τουριστικο ρευμα''. Χαίρεσαι που θα πας διακοπούλες στα νησάκια; πες κάτι και για τα 2.000.000 ανέργων όμως! Μην είσαι τόσο εγωπαθής.

      • Ένας avatar
        Ένας @ Ένας 12/04/2013 11:23:15

        ''Ναι χαιρομαστε που ειμαστε οι πολλοι που θα αποφασισουμε
        που θα παει ο τοπος με τις εκλογες'' . Καλά τώρα, μη γαντζώνεσαι
        έτσι απεγνωσμένα από τις ..μαντείες του Κάλχα και τα γελοία
        προγνωστικά των γκαλουπατζήδων. Ψυχραιμία.

    • Δαίμων avatar
      Δαίμων @ Ραβινος 12/04/2013 11:41:18

      @ Ραβίνος : '' Ναι χαιρομαστε που ειμαστε οι πολλοι που θα αποφασισουμε που θα παει ο τοπος με τις εκλογες΄΄
      Κι εσείς ...χαιρόσαστε κι οι ...άλλοι ...χαίρονται, αλλά ΕΜΕΙΣ θα γελάσουμε τελευταίοι! Μη φάτε, έχουμε γλάρο.

  17. Ένας avatar
    Ένας 12/04/2013 09:42:44

    Άσε μας σοβαροφανή εν υπνώσει Ραβίνε. Αφήστε τα οράματα.

  18. SotR avatar
    SotR 12/04/2013 10:31:04

    Ποιό είναι το ποσοστό επί του εκλογικού σώματος των προς απόλυση 20.000 δημοσίων υπαλήλων ?

    • Hans avatar
      Hans @ SotR 12/04/2013 10:55:27

      Ποιο είναι το ποσοστό της ΝΔ στις ηλικές 18-50;

  19. Ένας avatar
    Ένας 12/04/2013 11:20:53

    !!

  20. Ένας avatar
    Ένας 12/04/2013 11:24:51

    @ Ραβίνος : ''Ναι χαιρομαστε που ειμαστε οι πολλοι που θα
    αποφασισουμε που θα παει ο τοπος με τις εκλογες'' Καλά τώρα, μη
    γαντζώνεσαι έτσι απεγνωσμένα από τις ..μαντείες του Κάλχα και τα
    γελοία προγνωστικά των γκαλουπατζήδων. Ψυχραιμία. Θα πάμε ΟΛΟΙ
    εκεί, όπου θα αποφασίσει η πλειοψηφία του κινεζοποιημένου Ελληνικού
    λαού. Εσύ Ραβίνε από εκεί μακριά που κοιτάζεις δίχως κυάλια, είναι
    αδύνατο να δεις την εικόνα, γι αυτό όσα λες, είναι κουτοί
    εξορκισμοί και αναθέματα. Το χιούμορ σου είναι κατανοητό οτι δεν το
    έχασες με την κρίση, γιατί πως να χαθεί κάτι που ποτέ σου δεν
    είχες! Άϊντε καλά ξυπνητούρια.

  21. firiki2010 avatar
    firiki2010 12/04/2013 11:27:11

    Kαμμία εμπιστοσύνη στις δημοσκοπήσεις. Πολύ περισσότερο σήμερα που απέχουμε πολύ από εκλογές και τα διλήμματα στην ουσία δεν υπάρχουν. Ο σ Τσίπρας κινείται σταθερά μεταξύ κουτοπονηριάς, αφέλειας και ακραίας ανευθυνότητας όπως φάνηκε και στη συνέντευξη του στον Παπαχελά. Είναι δραματικά "λίγος" αλλά από τη στιγμή που απευθυνόμενος στους υπαλλάλους του ΟΣΕ λέει ότι για το χάλι των σιδηροδρόμων φταίει το λόμπυ των αυτοκινητοβιομηχανιών και ΔΕΝ ΠΕΦΤΕΙ ΟΜΑΔΙΚΟ ΚΑΙ ΑΓΡΙΟ ΚΡΑΞΙΜΟ μπορεί ο κόσμος να αντέχει κι άλλες μα....... ! Ισως μάλιστα προσπαθεί να τον ... εθίσει !

  22. Συριζαλβανία του Χότζα avatar
    Συριζαλβανία του Χότζα 12/04/2013 16:20:53

    Ευχαριστώ για τα κοσμητικά!!! Όπως έλεγε και ο George Courteline: "Το να φαίνεσαι ηλίθιος στα μάτια ενός βλάκα, είναι μια ηδονή υψηλής αισθητικής". Συνέχισε το παραλήρημά σου είναι πολύ διασκεδαστικό...

  23. Μπαμπης avatar
    Μπαμπης 12/04/2013 17:11:51

    Δεν είμαι δεξιός μα θα ψηφίσω Σαμαρά (σε καμία περίπτωση Νέα Δημοκρατία)γιατί οι αληθινοί φασίστες τελικά είναι όλοι αυτοί οι αριστεροί που νομίζουν ότι έχουν το αλάθητο του Πάπα.

  24. Μικρασιάτης avatar
    Μικρασιάτης 12/04/2013 17:12:14

    Οτι κι αν λετε, κατα βαθος ΟΛΟΙ ξερετε οτι ο Αλεξ Τσιπρας ειναι τραγικος για ηγετης κομματος που στοχευει στην εξουσια. Οπως και οι περισοοτεροι απ την ηγετικη του ομαδα. Αν το ΚΚΕ βρει μια πιο καταλληλη ηγεσια και αν η κεντρο-αριστερα με Δημαρ-Πασοκ-Οικολογους-κ.α, βρει μια φορμουλα ενοποιησης, τοτε ο Συριζα θα επιστρεψει εκει που ανηκει δλδ τεταρτο-πεμπτο κομμα σε εκλογικη δυναμικη.

    Ακομα και προς ανταρσυα και κατι αλλα αριστερα κομματα τα οποια προς το παρον τα εχει ''λεηλατισει'' εκλογικα (πχ κκε μλ , μλ κκε) θα εχει αργα ή γρηγορα νεες διαρροες (εστω μικρες), αφου δεν μπορει τη μια ο Συριζα να το παιζει επαναστατικη αριστερα και την αλλη καθεστωτικη σοσιαλδημοκρατια. Αργα ή γρηγορα θα τον παρουν κι αυτοι χαμπαρι...

    Προς το παρον το Συριζα τον κρατανε στη δευτερη θεση , οι χιλιαδες απογοητευμενοι ΠΑΣΟΚοι που ελπιζουν οτι με Αλεξ Τσιπρα θα εχουν ξανα τους μισθους που επαιρναν μεχρι και το 2009 (επι ...Καραμανλη) και ενα ποσοστο απ τους απογοητευμενους νεους που θελουν απελπισμενα απο καπου να πιαστουν. Αν αυτοι καταλαβουν οτι αυτο το εμποριο ελπιδας δεν θα οδηγησει σε αποτελεσματα, τοτε Συριζα ως κομμα εξουσιας ΤΕΛΟΣ.

    Οσο ομως τρωνε ακομα το παραμυθι, κι οσο η ΝΔ χτυπαει ακομα φορολογικα σε εισοδημα, συνταξεις και ακινητη περιουσια τη μεσαια ταξη, τοσο ο Αλεξ Τσιπρας εχει ζεστες τις ελπιδες του να μπει στο Μαξιμου. Αν γινει κατι τετοιο, θα εχουμε τη πιο συντομη χρονικα Κυβερνηση ολων των εποχων, μια που ο κοσμος θα τους κανει να φυγουν αμεσα προς κουβα , βορ κορεα και βολιβια. Ιδωμεν...

    • mara avatar
      mara @ Μικρασιάτης 13/04/2013 13:35:07

      Το σύριζα μπορεί να τον έφτασαν στην δεύτερη θέση οι πρώην ψηφοφόροι του ΠΑΣΟΚ οι οποίοι ένιωσαν προδομένοι αλλά με μια σημαντική διαφορά είναι οι ΜΗ βολεμένοι του συστήματος του πρώην δικομματισμού, που η πολιτική του μνημονίου τους εξόντωσε . Οι βολεμένοι του ΠΑΣΟΚ, που δεν κατάλαβαν και πολλά από την κρίση, ο σκληρός πυρήνας έμεινε στο ΠΑΣΟΚ και οι υπόλοιποι μετακινήθηκαν στη ΝΔ αφού έπεσε γραμμή απο το ίδιο το ΠΑΣΟΚ γιατί μόνο έτσι θα έμεναν ασφαλή τα προνομιά τους και το κόμμα θα εξασφάλιζε κυβερνητικό θώκο.

  25. Δύο συν Δύω, ίσον... avatar
    Δύο συν Δύω, ίσον... 12/04/2013 17:20:31

    Μεγάλε Μπάμπη από τον ΣΚΑΪ το΄σκασες; Πάντως λείπει ο ...ειρμός από τη σκέψη σου, εκτός που συνδυάζεις τ΄ασυνδύαστα με τρόπο θαυμαστό (όπως πάντα)! Εύγε κύριε Μπάμπη μας. Eίσαι...τζετ!

    • Μπαμπης avatar
      Μπαμπης @ Δύο συν Δύω, ίσον... 12/04/2013 17:58:08

      Για τα ασυνδύαστα ρώτησε κανένα επιζώντα από τα στρατόπεδα αναψυχής στη Σιβηρία.Συγγνώμη για την έλλειψη ειρμού,είμαι θαμπωμένος από τη δύναμη των επιχειρημάτων σου.

  26. fe avatar
    fe 12/04/2013 21:37:25

    H χ εταιρια λεει ο ενας εδινε την ΝΔ 35% τον μαιο και πηρε 18 ναι λεει ο αλλος αλλα η ψ εταιρια εδινε στον ΣΥΡΙΖΑ τον ιουνιο +5 αλλα πηρε -3.Το κωμικο ειναι οτι και οι δυο εχουν δικιο.Λοιπον παιδια οι δημοσκοπησεις ειναι εντελως αναξιοπιστες πλεον οπως εδειξαν οι ελληνικες αλλα κυριως οι προσφατες ιταλικες εκλογες.Το καλυτερο ειναι η δημοσκοπηση που κανει ο καθενας στον κυκλο που κινειται.Εγω αυτο που βλεπω εδω και λιγους μηνες ειναι ενα σκληρο μπραν τ εφερ μεταξυ των δυο πρωτοπορων αρα εδω συμφωνω με τις δημοσκοπησεις που ανα 15 μερες εναλλασουν τον πρωτο με τον δευτερο με διαφορες μεσα στα ορια του στατιστικου λαθους.Απο κει και περα ΧΑ την βλεπω λιγο παραπανω ,ΠΑΣΟΚ εκει το βλεπω στο 5-8% .ΚΚΕ διαφωνω ειναι κατω απο το ποσοστο του ιουνιου.Αφησα την ΔΗΜΑΡ τελευταια γιατι εκει ειναι η μεγαλη μου διαφωνια.Το κομμα αυτο στην ουσια παιδια αυτην την στιγμη ειναι ενα κομμα σφραγιδα.Καμμια 20 στελεχη ειναι που το μονο που τους ενδιαφερει η προσωπικη τους επιβιωση.Εδω συμφωνω με την δημοσκοπηση του πανεπιστημιου πατρων πριν 15 μερες που την ειχε στο 1,9%.Αυτο που μπερδευει ποιο πολυ τα πραγματα ειναι η λεγομενη αδιευκρινιστη ψηφος που παιζει απο ερευνα σε ερευνα απο 20-30%.Τεραστιο νουμερο που απ οτι φαινεται θα υπαρχει συνεχεια.Αρα αν ο πρωτος αν δεν παρει κεφαλι τουλαχιστον +5 για πολλες μετρησεις ολα παιζονται.

  27. fe avatar
    fe 12/04/2013 22:01:01

    Πριν απο λιγο διαβασα μια της PULCE RC που εχει τον συριζα +0,5.Επιβεβαιωνεται αυτο που ελεγα οτι ολα παιζονται.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.