#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
24/05/2012 20:55
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Public Issue: Η πρόθεση ψήφου δείχνει ΣΥΡΙΖΑ αλλά η παράσταση νίκης ΝΔ



Μπορεί εμείς να έχουμε τρελαθεί και να μην καταλαβαίνουμε τι συμβαίνει στην κοινωνία. Μπορεί, όμως, ο κ.Αλαφούζος να παίζει τα δικά του παιχνίδια, όπως άλλωστε έκανε και ο ΣΕΒ με την προχθεσινή παρέμβασή του. Όμως, λίγες ημέρες μετά το άγριο «ξύλο» που έφαγε ο Τσίπρας στην Ευρώπη και τις ξεκάθαρες πλέον προειδοποιήσεις ότι αν δεν υπάρξει φιλοευρωπαϊκή κυβέρνηση στις 17 Ιουνίου τότε η Ελλάδα είναι ένα βήμα έξω από το ευρώ, το συγκρότημα Αλαφούζου βγάζει δημοσκόπηση της Public Issue.

Η οποία (με τη γνωστή μεθοδολογία χρονοσειρών που ακολουθεί παγίως η εταιρεία) φέρνει τον ΣΥΡΙΖΑ πρώτο με ποσοστό της τάξεως  του 30%, ενώ στη δεύτερη θέση βρίσκεται η Νέα Δημοκρατία με 26%. Στην τρίτη θέση παραμένει το ΠΑΣΟΚ με 15% που εμφανίζει άνοδο σύμφωνα με την έρευνα.

Μετά το ΠΑΣΟΚ ακολουθούν οι Ανεξάρτητοι Έλληνες με 8%, η ΔΗΜΑΡ με 6,5%, το ΚΚΕ με 5%, η Χρυσή Αυγή με 4% ενώ στη Βουλή μπαίνει και η Δημιουργία Ξανά-Δράση με 3%.

Στην  παράσταση νίκης όμως προηγείται κατά πολύ η ΝΔ. Στην ερώτηση «ποιο κόμμα θα έρθει πρώτο στις εκλογές», το 54% απαντά η ΝΔ, το 35% ο ΣΥΡΙΖΑ και μόλις το 1% το ΠΑΣΟΚ.

Το 54% των ερωτηθέντων δηλώνει ότι επιθυμεί κυβέρνηση συνεργασίας, το 12% οικουμενική κυβέρνηση και το 26% αυτοδύναμη μονοκομματική.

Από το 54% εκείνων που επιθυμεί κυβέρνηση συνεργασίας, το 22% θέλει κυβέρνηση Αριστεράς και το 13% ΠΑΣΟΚ-ΝΔ.

Στην ερώτηση «ποιον θεωρείται καταλληλότερο για πρωθυπουργό», οι πολίτες προτίμησαν με 24% τον Αλέξη Τσίπρα και με 19% τον Αντώνη Σαμαρά. Ακολουθεί ο Ευάγγελος Βενιζέλος με 17%, ο Φ. Κουβέλης με 11%, ο Π. Καμμένος με 7%, η Αλέκα Παπαρήγα και ο Ν. Μιχαλολιάκος με 2% ο καθένας.

Σύμφωνα με το βαρόμετρο της public issue, υπέρ του ευρώ τάσσσεται το 85% των Ελλήνων πολιτών έναντι 15% που τάσσεται κατά

Αν ισχύουν όντως αυτά τα στοιχεία της δημοσκόπησης τότε φαίνεται ξεκάθαρα ότι όσο οι ξένοι εκβιάζουν τόσο αντιδρά ο κόσμος και ψηφίζει ΣΥΡΙΖΑ που του υπόσχεται λαγούς με πετραχήλια.

Ντέρμπι ΝΔ - ΣΥΡΙΖΑ σε άλλο γκάλοπ

Σύμφωνα με δημοσκόπηση της DATA RC για λογαριασμό του pelop.gr (η ιστοσελίδα της εφημερίδας "ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΣ") η ΝΔ συγκεντρώνει 23,5%, ο ΣΥΡΙΖΑ 23%, το ΠΑΣΟΚ 10,6%, οι Ανεξάρτητοι Έλληνες 5,3%, το ΚΚΕ 4,6%, η Χρυσή Αυγή 5,1%, η Δημοκρατική Αριστερά 3,3%. Οι Οικολόγοι Πράσινοι εντοπίζονται στο 1,1%, ο ΛΑΟΣ στο 0,3%.

Στην εκτίμηση ψήφου τώρα με τις αναγωγές η ΝΔ πάει στο 29,4%, ο ΣΥΡΙΖΑ 28,8%, το ΠΑΣΟΚ 13,3%, οι Ανεξάρτητοι Έλληνες 6,6%, το ΚΚΕ 5,8%, η Χρυσή Αυγή 6,4%, η ΔΗΜΑΡ 4,1%, οι Οικολόγοι Πράσινοι 1,4%, ο ΛΑΟΣ 0,4% και η Δημιουργία Ξανά 1,4%.

Χαρακτηριστικό της μάχης που δίδουν ΝΔ και ΣΥΡΙΖΑ είναι και το εύρημα ότι από τους ψηφοφόρους, που δεν ψήφισαν στις 6 Μαΐου τα δύο κόμματα αποσπούν ίδιο ποσοστό, από 18,9%, με τις άλλες επιλογές κομμάτων να είναι πολύ πίσω.

Στην παράσταση νίκης το 51,2% πιστεύει ότι θα επικρατήσει η ΝΔ, ενώ το 34,5 βλέπει ΣΥΡΙΖΑ. Τις περισσότερες θετικές γνώμες συγκεντρώνει ο Φώτης Κουβέλης με 54,1% και ακολουθεί ο Αλέξης Τσίπρας με 45,6%. Αντώνης Σαμαράς (36,4%) και Πάνος Καμμένος (36,3%) ερίζουν για την τρίτη θέση, ενώ πιο πίσω είναι ο Ευάγγελος Βενιζέλος με 27,3% και η Αλέκα Παπαρήγα με 16,1%.

Το 56,4% θεωρεί ότι η επιστροφή στη δραχμή θα είναι καταστροφική, ενώ ένα 37,3% τη θεωρεί δύσκολη, αλλά πιστεύει ότι θα τα καταφέρουμε.

Ένα ποσοστό 83,4% υποστηρίζει ότι η Ελλάδα πρέπει να παραμείνει πάση θυσία στο ευρώ. Μόνο ένα 10,8% θέλει επιστροφή στη δραχμή.

Η πλειοψηφία των πολιτών (64,3%) θεωρούν ότι η Ελλάδα δεν πρόκειται να φύγει από το ευρώ, ενώ ένα ποσοστό 29,9% πιστεύει ότι θα αναγκαστεί ή θα την αναγκάσουν να φύγει από το κοινό νόμισμα.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Aggelos avatar
    Aggelos 24/05/2012 20:59:40

    να πει ο σαμαρας στους ξενους οτι αν θελουν να νικησει

    να το βουλωσουν!

  2. Χαζούλης avatar
    Χαζούλης 24/05/2012 20:59:44

    φαίνεται ξεκάθαρα ότι όσο οι ξένοι εκβιάζουν τόσο αντιδρά ο κόσμος και ψηφίζει ΣΥΡΙΖΑ που του υπόσχεται λαγούς με πετραχήλια

    Ακριβώς!

  3. man8os avatar
    man8os 24/05/2012 21:05:28

    Η παμπλικ ισου εχει πεσει πολυ κοντα στις 6 Μαιου, οσο και αν μας ενοχλει αυτο.
    Πρεπει να συνεχιστει η προσπαθεια. Υπαρχουν καλα σημαδια, οπως η αυξηση του εκλογικου ποσοστου μας. Πρεπει να πειστει ο κοσμος για τον κινδυνο της χρεοκοπιας που απειλει την Ελλαδα

    • ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
      ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. @ man8os 24/05/2012 23:48:21

      Η μέτρηση της εκλογικής επιρροής δεν είναι πρόθεση ψήφου. Είναι περισσότερο τάση και λιγότερο πρόθεση. Το έχουν διευκρινίσει και οι υπόλοιπες εταιρείες δημοσκοπήσεων μέσω της ένωσής τους. Το λέει και κάποιος άλλος σχολιαστής παρακάτω.

      • man8os avatar
        man8os @ ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. 25/05/2012 00:45:07

        Στις τελευταιες εκλογες ειχε δωσει ΠΑΣΟΚ 14 ΝΔ 21,5 ΣΥΡΙΖΑ 13 ΛΑΟΣ 3 ΑΝΕΛ 11 ΧΑ 5,5 ΚΚΕ 11

        Μιλαμε για μια αρκετα αξιοπιστη εταιρεια.
        Θεωρω ομως οτι αυτη τη στιγμη υπερτιμαει τον ΣΥΡΙΖΑ οπως τον ειχε υποτιμισει προεκλογικα

        • Nikitas avatar
          Nikitas @ man8os 25/05/2012 14:57:50

          Τα ίδια ποσοστά είχε δώσει και η VPRC που είναι εξίσου αξιόπιστη.

          Μην ξεχνάμε ότι και οι δύο είχαν δώσει αυτά τα ποσοστά δύο εβδομάδες πριν τις εκλογές ενώ και οι δύο προέβλεπαν ακόμα μεγαλύτερη δυναμική του ΣΥΡΙΖΑ.

          h**p://www.vprc.gr/article.php?id=1153

  4. Γιάννης Φαίλτωρ avatar
    Γιάννης Φαίλτωρ 24/05/2012 21:09:46

    Το πράγμα είναι απλό ως απλοϊκό.

    Α=Ο λαός δεινοπαθεί και του φταίνε οι Γερμανοί και λοιποί σταυροφόροι καθώς και οι ντόπιοι δωσίλογοι, προσκυνημένοι ΠΑΣΟΚ-ΝΔ που τον πρόδωσε
    Β=Ο Αλέξης πήγε στην Ευρώπη να πει ότι πρέπει να πάρουμε πίσω το Μνημόνιο που καίει το λαό αλλά οι κακοί Ευρωπαίοι τον αποπήραν και του είπαν ΟΧΙ.

    Συνεπώς Α=Β. Ο λαός ταυτίζεται με τον Αλέξη.

    • tak avatar
      tak @ Γιάννης Φαίλτωρ 24/05/2012 21:17:03

      Η λογική σου -όπως πάντα- τετράγωνη. Συνεπώς Γιάννη, αυτό που λέω τόσο καιρό εδώ, πως θύμωσε ο αγάς και έκοψε τα @rhidi@ του, έχει απόλυτη βάση! Ο λαός λέει ναι στον Τσίπρα και γαία πυρί μειχθήτω! Τα μετά, είναι μια άλλη ιστορία!

      • Γιάννης Φαίλτωρ avatar
        Γιάννης Φαίλτωρ @ tak 24/05/2012 21:25:51

        Έχουμε μέλλον ακόμα. Αλλά αυτός ο κόσμος νομίζει ότι και μετά τα πράγματα θα είναι το ίδιο άσχημα, ό,τι και να γίνει. Δεν τον ενδιαφέρει. Σαν το μικρό παιδί θέλει να εκδικηθεί αυτόν που πιστεύει ότι τον έβλαψε. Και το χειρότερο είναι να του κουνάς το δάχτυλο και να του λες ότι κάνει λάθος. Αγριεύει ακόμα περισσότερο. Η απελπισία οδηγεί πολλές φορές στην αυτοτιμωρία.

        • Aris. A avatar
          Aris. A @ Γιάννης Φαίλτωρ 24/05/2012 21:47:10

          Γιάννη η μόνη λύση για να κερδίσει η ΝΔ είναι να μην βγαίνουν τα στελέχη της στην τηλεόραση.

          Οσο βγαίνουν οι γνωστές φάτσες τους βλέπουν οι αναποφάσιστοι και βρίσκουν γλυκούλη τον Στρατούλη.

          • ΒΙΣ avatar
            ΒΙΣ @ Aris. A 25/05/2012 11:19:07

            Αυτό ακριβώς! Με Παυλόπουλους και Αρούληδες, η ΝΔ αυτοχειριάζεται.

    • Jim Bim avatar
      Jim Bim @ Γιάννης Φαίλτωρ 24/05/2012 21:20:49

      Αγαπητέ Γιάννη εάν είναι πραγματική η έρευνα αυτή τότε ο Ελληνικός Λαός επιλέγει την ΕΞΟΔΟ ΤΟΥ ΜΕΣΟΛΟΓΓΙΟΥ ως λύση ...

      Δεν είμαι σίγουρος όμως εάν θυμάται κανείς τους πόσοι επέζησαν !!!

      • tak avatar
        tak @ Jim Bim 24/05/2012 21:23:51

        Το μέγιστο τμήμα των Σουλιωτών, που ήταν συμπαγείς και οργανωμένοι...

      • Γιάννης Φαίλτωρ avatar
        Γιάννης Φαίλτωρ @ Jim Bim 24/05/2012 21:28:41

        Γιατί φίλε μου σου κάνει εντύπωση; Μήπως μελετά κανείς ιστορία από τις πηγές για να ξέρει; Ανεμομαζώματα, διαβολοσκορπίσματα.
        Εκείνοι οι δύσμοιροι, βέβαια, δεν είχαν άλλη επιλογή.

      • Strange Attractor avatar
        Strange Attractor @ Jim Bim 24/05/2012 21:32:36

        Οι φυλές των εν δυνάμει ψηφοφόρων του ΣΥΡΙΖΑ.

        Επειδή έφαγα μεγάλο μέρος της νιότης μου να διαβάζω ενδελεχείς και πολυσχιδείς πολιτικές θεωρίες και φιλοσοφίες, καταλήγοντας στο συμπέρασμα ότι δεν οδηγούν πουθενά, εφόσον η τελική απόφαση παίρνεται στην κάλπη από τον κάθε Μήτσο, και τη κάθε Σούλα…
        Επειδή οι περισσότεροι απ όσους ψηφίζουν, και καθορίζουν το μέλλον μας, σίγουρα δεν πολυενδιαφέρονται για τις λεπτές διαφορές μεταξύ ριζοσπαστικού φιλελευθερισμού, και νεοφιλελευθερισμού, ή αυτές μεταξύ του πρώιμου Μαρξ, και του ύστερου , και ούτω κάθε εξής…
        Επειδή το τελευταίο διάστημα έχω βαρεθεί να σκοτώνομαι, με διάφορους κατά τα άλλα νοήμονες φίλους και γνωστούς, που ορκίζονται στο όνομα του Τσίπρα…
        Επειδή όλα αυτά, αποφάσισα να γράψω δυο απλά πράγματα, όσον αφορά στο ποιοι, κατά τη γνώμη μου, είναι αυτοί που στις επερχόμενες εκλογές, τις οποίες θεωρώ ως την μητέρα όλων των μαχών, έχουν συμφέρον (ή πλήρη άγνοια) να ψηφίσουν Τσίπρα. Και δυστυχώς, είναι πολλοί.

        Έχουμε λοιπόν κατ αρχήν, ένα μεγάλο μέρος των δημοσίων υπαλλήλων, που πιστεύουν πως ο ΣΥΡΙΖΑ θα τους διασφαλίσει το εργασιακό τους μέλλον, χωρίς όμως να αναρωτιούνται σε τι ακριβώς θα (αν) πληρώνονται. Κάτι ακούγεται για μπάμιες.
        Επίσης, έχουμε τους διάφορους νεοέλληνες, που δεν είναι καθόλου λίγοι, που ζουν λάθρα, στο όνομα της αρπαχτής και της γρηγοράδας, οι οποίοι είναι πνιγμένοι στα χρέη, και πιστεύουν πως αν επιστρέψουμε στη δραχμή, και διαλυθούν τα πάντα, αυτοί θα βγουν και πάλι στον αφρό, άσπιλοι, και αμόλυντοι, και πάνω απ όλα ελεύθεροι από χρέη.
        Μια άλλη κατηγορία είναι τα διάφορα λαμόγια, επιχειρηματίες και μη, που φρόντισαν να βγάλουν τα λεφτά τους έξω, και περιμένουν τώρα να καταρρεύσει η χώρα, με τη βοήθεια του Τσίπρα, ώστε να επανέλθουν ως «επενδυτές», και να τα αγοράσουν όλα μπιτ παρά.
        Παράλληλα έχουμε τους διάφορους νεανίες, μπαχαλάκηδες ή μη, που λόγω ηλικίας, λόγω αυθορμητισμού, λόγω έλλειψης υποχρεώσεων, θέλουν να γίνει η Ελλάδα γης Μαδιάμ, έτσι… για την πλάκα τους.
        Όλους τους παραπάνω έρχονται να συμπληρώσουν και οι πάμπολλοι δυστυχισμένοι άνεργοι, απολυμένοι, και άλλοι, που πλέον (λόγω κρίσης) δεν έχουν στον ήλιο μοίρα, και οι οποίοι αφενός ελπίζουν πως ο ΣΥΡΙΖΑ θα τους βοηθήσει, αφετέρου θέλουν να τιμωρήσουν, και να εκδικηθούν το όλο σύστημα, που τους εξαθλίωσε.
        Και τέλος, υπάρχουν οι κλασικοί εκ πεποιθήσεως αριστεροί, που ίσως και να είναι οι μόνοι από τους ψηφοφόρους του ΣΥΡΙΖΑ, που να γνωρίζουν για τις 12 συνιστώσες που τον συναποτελούν, και για το τι ακριβώς πρεσβεύει η καθεμία τους. Αυτοί ίσως είναι οι μόνοι συνειδητοποιημένοι, που όμως δεν είναι παραπάνω από το κλασικό 3-4% ,που εκπροσωπούσε ανέκαθεν ο ΣΥΡΙΖΑ στην κοινωνία.
        Όλους αυτούς έχουμε να αντιπαλέψουμε όλοι εμείς οι υπόλοιποι, που δεν θέλουμε να καεί το σύμπαν, και που πραγματικά ανησυχούμε για το αύριο, φοβούμενοι όλα αυτά που θα συμβούν αν ο Τσίπρας πάρει κεφάλι.
        Διότι αν με ένα 16%, τόλμησε να απαξιώσει τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας, να προσβάλλει τον Πρόεδρο της Γαλλίας, να βγει στο CNN για να κάνει επίδειξη της αμάθειάς του στα αγγλικά, και άλλα πολλά, φανταστείτε τι έχει να κάνει αν ο λαός του δώσει την εξουσία!!!!!!
        Προσωπικά, και μόνο το γεγονός ότι κάποιοι του ΣΥΡΙΖΑ μιλάνε για επιδόματα σε όλους ανεξαιρέτως τους λαθρομετανάστες, ίσο μάλιστα με το 80% του βασικού μισθού(!), μου αρκεί για να μην θέλω ούτε καν να ακούω περί Τσίπρα.
        Συνέλληνες γρηγορείτε.

        • Angie avatar
          Angie @ Strange Attractor 24/05/2012 21:37:10

          Έτσι ακριβώς!

        • Γιάννης Φαίλτωρ avatar
          Γιάννης Φαίλτωρ @ Strange Attractor 24/05/2012 21:38:21

          +10000
          Αυτό πρέπει να γίνει ανάρτηση.

          • Strange Attractor avatar
            Strange Attractor @ Γιάννης Φαίλτωρ 24/05/2012 21:39:19

            Πέστα ρε Γιάννη... χα χα χα.

          • Γιάννης Φαίλτωρ avatar
            Γιάννης Φαίλτωρ @ Strange Attractor 24/05/2012 21:50:37

            Θα το κάνω εγώ!

        • Δαναός avatar
          Δαναός @ Strange Attractor 24/05/2012 21:42:05

          Ο Strange περιγράφει ανάγλυφα την κατάσταση.Εγώ όμως, αρχίζω και το ρίχνω στην παλαβή, γιατί κάθε μέρα κάθε ώρα συναντώ ειδικά δείγματα της ανάλυσης του Strange.
          Έτσι κάνω παρακάτω έναν παραλληλισμό που μου ήρθε ξαφνικά:
          Στις αρχές της δεκαετίας το 70 επί χούντας, στο πνεύμα του συνθήματος «κάθε πόλις και στάδιο κάθε χωριό και γυμναστήριο», έπρεπε τα στάδια κάποιες φορές να γεμίζουν, παρουσιάζοντας αθλητικά και παραθλητικά δρώμενα.
          Τέτοια ήταν και οι γυμναστικές επιδείξεις, που συνήθως γίνονταν στο τέλος της σχολικής χρονιάς. Ένα απ’ τα παραθλητικά αγωνίσματα ήταν και οι καλαμοδρομίες.
          Καβάλα στα καλάμια-άλογα, οι μαθητές τρέχανε για τον τερματισμό.
          Καλάμιοι ιππείς και το χειροκρότημα σύννεφο. Και το άτιμο το καλάμι είναι να μην το καβαλήσεις. Μετά νομίζεις ότι τουλάχιστον είσαι «Ιππότης της Στρογγυλής Τραπέζης».
          Κάποτε λοιπόν σ’αυτές τις καλαμοδρομίες, ένας από τους καλάμιους ιππείς, προς τον τερματισμό και εν μέσω επευφημιών «μπουρδουκλώθηκε» και έπεσε φαρδύς πλατύς. Τότε ακούστηκε φωνή μεγάλη απ’την κερκίδα κραυγάζουσα: «Αλέκος ανέβη επί ατιθάσου ίππου και εκρημνίσθη!».Και ακολούθησε ο χαμός!
          Γιατί τα θυμήθηκα όλα αυτά; Μα είναι προφανές. Γιατί και σήμερα έχουμε έναν καλάμιο ιππέα, τον Τσιπρολέοντα Κολωνακιώτη, που περιφέρεται ανά τας Ευρώπας όχι απλά καβαλικέβοντας, αλλά και μαστιγώνοντας το καλάμι του…το άλογό του ήθελα να πω, κουνώντας το δάχτυλό του ο καψερός!
          Είναι του χωριάτη μην του δώσεις κρεβάτι που λέει κι σοφός λαός μας.
          Αλλά έτσι και σπάσει το καλάμι του, που θα σπάσει ή μπουρδουκλωθεί εκεί στη Εσπερία, αλίμονό του! Διότι εκεί μιλούν την αγγλική και η δική του αγγλική είναι άστα να παν. Και άντε να εξηγήσεις την πτώση σου εκ του βάθρου!
          Οπότε Αλέξη πρόσεχε το καλάμι που καβάλησες , γιατί έτοιμοι είμαστε να αναφωνήσουμε κι εμείς σήμερα: «Αλέκος ανέβη επί ατιθάσου ίπππου και εκρημνίσθη!».

          • ΚΥΘΗΡΙΟΣ avatar
            ΚΥΘΗΡΙΟΣ @ Δαναός 24/05/2012 22:35:09

            Δαναέ,τό ἂσχημο δέν εἶναι τόσο,πού νομίζει ὁ Τσίπρας ὃτι καβαλικεύει ἂλογο.
            Τό πιό ἂσχημο εἶναι ὃτι πολλοί Ἓλληνες πού τόν βλέπουν καί τόν ἀκοῦν,νομίζουν ὃτι ὂντως εἶναι πάνω στό ἂλογο καί τόν περιμένουν ὣς τόν Ἀλέξη τόν Τσιπραιοφόρο,πού θά ἐξολοθρεύσει τό μνημόνιο ὣς ἂλλο δράκοντα...

          • Δαναός avatar
            Δαναός @ ΚΥΘΗΡΙΟΣ 24/05/2012 23:42:49

            !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

          • dikefalosaitos avatar
            dikefalosaitos @ Δαναός 24/05/2012 22:53:42

            Αλέξης, καταγγελία μνημονίου...ΠΡΟΣΕΧΩΣ!!
            Μετά την ενθηλάκωση των ψήφων, ουδεμία πρόθεση καταγγελίας του μνημονίου αναγνωρίζεται.

          • dikefalosaitos avatar
            dikefalosaitos @ Δαναός 24/05/2012 23:00:14

            Δαναέ μου, το θέμα είναι ότι θα κατακρημνισθεί και το ... υποζύγιο.

          • Δαναός avatar
            Δαναός @ dikefalosaitos 24/05/2012 23:03:49

            Αυτό λέει κι ο Strange!

          • dikefalosaitos avatar
            dikefalosaitos @ Δαναός 24/05/2012 23:07:15

            Άμα το λέει και ο Strange, τότε θα αλλάξω:
            "ΑΛΕΞΗ ΑΡΧΟΝΤΑ
            ΠΑΡΕ ΜΑΣ ΤΑ ΥΠΑΡΧΟΝΤΑ"
            εντάξει τώρα, καλύτερα;

          • Δαναός avatar
            Δαναός @ dikefalosaitos 24/05/2012 23:16:05

            Όχι και τα υπάρχοντα δικέφαλέ μου! Ας μας μείνει και...κάτι!!!

          • dikefalosaitos avatar
            dikefalosaitos @ dikefalosaitos 24/05/2012 23:20:39

            Δαναέ, ο Αλέξης θα μας μπλέξει σε πλεκτάνη, όμως ως γνωστόν, η μεγαλύτερη πλεκτάνη, είναι η γυναικεία η λεκάνη :)

          • Δαναός avatar
            Δαναός @ dikefalosaitos 24/05/2012 23:22:25

            Α πάει μακριά η βαλίτσα βλέπω!!!

          • dikefalosaitos avatar
            dikefalosaitos @ dikefalosaitos 24/05/2012 23:26:04

            χαχαχα καλά σταματάω, κοκκίνησες!!!! :) :)

        • ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
          ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. @ Strange Attractor 24/05/2012 22:14:42

          Σωστός Στρέηντζ

        • Βούρδουλας avatar
          Βούρδουλας @ Strange Attractor 24/05/2012 22:15:49

          "Διότι αν με ένα 16%, τόλμησε να απαξιώσει τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας, να προσβάλλει τον Πρόεδρο της Γαλλίας, να βγει στο CNN για να κάνει επίδειξη της αμάθειάς του στα αγγλικά, και άλλα πολλά, φανταστείτε τι έχει να κάνει αν ο λαός του δώσει την εξουσία!!!!!!"

          Τον βλέπω να μπαίνει γυμνός στο Γιούρογκρουπ και τον σόιμπλε να πηδάει πάνω από τα γραφεία.

          • ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
            ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. @ Βούρδουλας 24/05/2012 23:49:11

            Βούρδουλα,

            Η φαντασία στην εξουσία

        • Βούρδουλας avatar
          Βούρδουλας @ Strange Attractor 24/05/2012 22:20:27

          Και για να συμπληρώσω,
          θα είναι η πρώτη φορά στην ιστορία που θα κυβερνήσει ένα κόμμα του 3% του πεζοδρομίου αφού δια της προσκολλήσεως προστέθηκε στα καλά καθούμενα μέσα σ' ένα μήνα ένα 22-25% δίπλα του.

          Πάντως η δεύτερη δημοσκόπηση μου φέρνει πιο κοντά στην πραγματικότητα. Το 8% στους ανελ που δίνει το σκάι, δεν μου βγαίνει με τίποτα. Μόνο από τον κύκλο μου γνωρίζω εύκολα ε βαρβάτες οικογένειες, τεσσάρων και πέντε ατόμων που ψήφισαν καμμένο και θα ψηφίσουν νδ. "Εχουμε παιδιά και μαγαζιά να σώσουμε, πλάκα κάνεις;" η απάντηση στο σχετικό ερώτημα. Πιστεύω πως αυτή η απάντηση όσο προχωράμε θα παίξει σημαντικό ρόλο και αρκετός κόσμος θα σκεφτεί ωριμότερα. Υπάρχει χρόνος πολύς ακόμα. Και μια κούρσα κρίνεται στο φίνις, πολλές φορές φεύγει μπροστά ο άπειρος και ενθουσιώδης και στο τέλος μένει από δυνάμεις.

        • Ανδρομέδα avatar
          Ανδρομέδα @ Strange Attractor 24/05/2012 23:49:47

          +++

        • Εύμηλος avatar
          Εύμηλος @ Strange Attractor 25/05/2012 01:22:42

          Strange Attractor,
          το σχόλιό σου από τα καλύτερά σου! Βγάζω καπέλο. Αξίζει να γίνει αυτόνομη ανάρτηση.
          Περιγράφει την πραγματικότητα. Μου τά λεγαν σήμερα σε επικοινωνία που είχα ακριβώς έτσι. Ειδικά αυτό για τους πνιγμένους στα χρέη μου το τόνισαν καθώς κάποιοι δεξιοί αντάμ παπαντάμ ψήφισαν Τσίπρα ή Καμμένο διότι πιστεύουν ότι με την επιστροφή στη δραχμή θα διαγραφούν τα χρέη τους. Φαίνεται συζητιέται. Άλλος ένας ωραίος μύθος προς άγραν ψήφων.

        • Στράτος avatar
          Στράτος @ Strange Attractor 25/05/2012 08:39:43

          Καλά όλα αυτά, αλλά πέστε μου και ποιοι είναι αυτοί που θα ψηφίσουν ΝΔ... Μην υποτιμάτε τη νοημοσύνη μας παρακαλώ.

          • tak avatar
            tak @ Στράτος 25/05/2012 11:00:12

            Εδώ μέσα κανείς δεν υποτιμάει την νοημοσύνη κανενός... Άλλωστε, οι άνθρωποι μόνοι τους υποτιμούν τη νοημοσύνη τους...

      • Δανάη avatar
        Δανάη @ Jim Bim 24/05/2012 21:48:12

        Φαντάζεσαι να μην πραγματοποιούσαν την έξοδο; Ποιο θα ήταν τότε το ηρωικό; Ποια θα ήταν η απάντηση στην εθνική τραπείνωση ενός θανάτου απο πείνα; Αν έμεναν μέσα θα πέθαιναν όλοι, και το κυριότερο θα πέθαιναν ατιμασμένοι. Τουλάχιστον ο ελληνικός λαός έχει ένστικτο. Δεν τον αφορούν οι μακροοικονομικές αναλύσεις των καναλιών. Ξέρεις τι τον αφορά; Η εθνική του περηφάνεια που του την τσαλάκωσαν οι πολιτκοί...., "διαπραγματευόμενοι"....

        • romeo avatar
          romeo @ Δανάη 25/05/2012 10:58:20

          Όταν θέλεις να πεθάνεις, δεν μπορούν να σ' ατιμάσουν!

      • Γερος του Μωρηα avatar
        Γερος του Μωρηα @ Jim Bim 24/05/2012 21:50:44

        Δυστυχως ελαχιστοι, ομως πεθαναν ως ηρωες κι εγιναν σημειο αναφορας.Ενω ,& μεσα να εμενα και κανεις δεν θα επιζουσε και ατιμωτικο θανατο θα ειχαν οσοι επεφταν ζωντανοι στα χερια του Ιμπραημ πασα...Αυτα διδαξε η ιστορια τουτου του λαου

      • ΣΥΚΟΦΑΝΤΗΣ avatar
        ΣΥΚΟΦΑΝΤΗΣ @ Jim Bim 24/05/2012 22:26:27

        Προχθες που εγραψα για εξοδο του Μεσολογγιου μου την πεσανε. Οχι εσυ καποιοι αλλοι.

        • tak avatar
          tak @ ΣΥΚΟΦΑΝΤΗΣ 25/05/2012 09:10:32

          Αν οι "κάποιοι άλλοι" είμαι εγώ, η παρέμβασή μου αφορούσε αποκλειστικά τον τρόπο εξόδου των Σουλιωτών, που η περιγραφή της έφτασε στα αυτιά μου από πρώτο χέρι, από προγόνους που ήταν εκεί και από διηγήσεις τους στους απογόνους. Π παππούς μου, που μου μετέφερε την ιστορία της εξόδου, είχε γεννηθεί το 1885, άρα ας πούμε δυο γενιές από την έξοδο. Έχει καταγραφεί και ιστορικά άλλωστε ή έξοδος.
          Δηλαδή τόνισα πως η οργάνωση και η συγκρότηση έχουν πάντα σωστά αποτελέσματα.

          • juliet avatar
            juliet @ tak 25/05/2012 09:12:52

            Καλημέρα,
            μη μου θυμώνεις.....πρωί -πρωί .
            Καλημέρες από τη συνεφιασμένη Αθήνα...
            :)

          • tak avatar
            tak @ juliet 25/05/2012 09:16:53

            Καλημέρα από την καταχνιασμένη Ελλάδα!

      • Γιάννης Φαίλτωρ avatar
        Γιάννης Φαίλτωρ @ Jim Bim 25/05/2012 00:11:06

        Για να θυμόμαστε την Ιστορία όχι μεμονωμένα αλλά συνολικά. Οι απελπισμένοι του Μεσολλογίου μπορεί να έκαναν ηρωική έξοδο λόγω της απελπισίας τους, αλλά πέραν της αξιοπρέπειας ,δεν έσωσαν κάτι από την ασθμαίνουσα λόγω του εμφυλίου Επανάσταση. Ο τρόμος μετά τη σφαγή κυρίευσε σχεδόν όλους στο Εκτελεστικό. Αμέσως μετά οι Κολοκοτρώνης, Μιαούλης και άλλοι αγωνιστές έστειλαν την περίφημη επιστολή με την οποία προσέφεραν το ελληνικό κρατίδιο στην αγκαλιά της Μ. Βρεττανίας ως προτεκτοράτο με αντάλλαγμα τη βοήθειά της. Η Αγγλία αρνήθηκε τότε. Και μπορεί ο ανταρτοπόλεμος του Γέρου να προκάλεσε μεγάλη φθορά στον Ιμπραήμ, αλλά αν δεν ήταν οι Γάλλοι πεζικάριοι και ο συμμαχικός στόλος, δεν θα είχαμε το ασθενές κρατίδιο που δημιουργήθηκε εν τέλει. Και το οποίο ήταν αγγλικό προτεκτοράτο. Και μετά σκοτώσαμε και τον μόνο άξιο κυβερνήτη που είχε ποτέ αυτό το κράτος. Οι ηρωικές έξοδοι είναι καλές για να μας τονώνουν το εθνικό φρόνημα, αλλά η άγνοια της πραγματικότητας είναι εξίσου επικίνδυνη.

    • leleki avatar
      leleki @ Γιάννης Φαίλτωρ 24/05/2012 21:25:16

      Αυτοί από το ΕΛΚ που υποτίθεται πως επιθυμούν κυβέρνηση Σαμαρά -Ντόρας, γιατί επιμένουν να κάνουν τόσο παιδαριώδη επικοινωνιακά λάθη ;;;
      Σε ένα λαό που υποφέρει από τα Ορκ του μνημονίου, βγαίνει το πιο μισητό αρχι-όρκ Σώυμπλε να νουθετήσει, εν μέσω απειλών και προφητειών για πυρηνικό ολοκάυτωμα, τους έλληνες ώστε να ψηφίσουν ΝΔ-ΠΑΣΟΚ;
      Δεν είδαν πώς αντέδρασαν οι Έλληνες της Κύπρου το 2004 σε παρόμοιες συμπεριφορές ;

      • ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
        ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. @ leleki 24/05/2012 22:07:47

        Δεν σ' αρέσει τώρα η Ντόρα, ε; Όταν ο πρόεδρας σου ο Καμμένος την υποστήριζε αρχικά στις εσωκομματικές το 2009 ήταν καλά;

        • leleki avatar
          leleki @ ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. 24/05/2012 22:29:53

          Τα στερνά τιμούν τα πρώτα.
          Αν μπορείς να καταλάβεις. Αν όχι θα καταλάβεις με το στανιό, στο ρημέικ της 6/5, στις 17/6.
          Δεν είναι στραβός ο γυαλός.

          • ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
            ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. @ leleki 24/05/2012 23:46:36

            Επειδή κάποιοι από τη Γερμανία θέλουν να βγούμε από το ευρώ, πάει να πει ότι έχουν τη δύναμη να μας το επιβάλλουν; Με αυτές τις (ηττοπαθείς κατά βάθος) αντιλήψεις τρέφονται κόμματα διαμαρτυρίας που δεν έχουν εφικτές προτάσεις όπως οι Ανεξ.Ελ.

    • dikefalosaitos avatar
      dikefalosaitos @ Γιάννης Φαίλτωρ 24/05/2012 21:43:43

      A= Θυμωμένος οφειλέτης Έλληνας, έστειλε τον δικηγόρο του στην τράπεζα, να βρει μια λύση για το δάνειό του. Αυτός, πήγε στην τράπεζα, απειλώντας τους ότι εάν δεν χαρίσουν το δάνειο στον πελάτη του, προτιμάει να τον δει στην φυλακή, και του είπαν, φέρε τον πελάτη σου να μας το πει ο ίδιος.
      Β= Ο Άλεξ ερμηνεύοντας το αποτέλεσμα των εκλογών κατά το δοκούν, ξεκίνησε ως αυτοχριζόμενος εκπρόσωπος της οφειλέτιδος Ελλάδος και πήγε στους δανειστές από τας Ευρώπας, απειλώντας ότι θα καταγγείλει το μνημόνιο και ότι εάν δεν το βάλουν εκεί που ξέρουν, θα το επαναδιαπραγματευθεί και ότι εάν δεν κόψουν τον λαιμό τους να βρουν λύση, προτιμάει να δει την Ελλάδα ως Αλβανία, παρά να καθίσει στο τραπέζι με τους γελοίους. Και τον έβαλαν στο πρώτο αεροπλάνο και του είπαν, να μην επιστρέψει, εάν δεν πάρει στα χέρια του το πληρεξούσιο.
      Συνεπώς Α=Β. Ο λαός ταυτίζεται με τον Αλέξη.
      Αλάνθαστο :)

      • Γιάννης Φαίλτωρ avatar
        Γιάννης Φαίλτωρ @ dikefalosaitos 24/05/2012 22:05:25

        Άτιμα μαθηματικά!

  5. η Dimi avatar
    η Dimi 24/05/2012 21:10:20

    "Η αναγνώριση ανήκει στον άνδρα εκείνο ο οποίος παλεύει στην αρένα. Στον άνδρα του οποίου το πρόσωπο έχει αμαυρωθεί από τη σκόνη, τον ιδρώτα και το αίμα. Στον άνδρα ο οποίος αγωνίζεται με γενναιότητα. Σ’ αυτόν ο οποίος σφάλλει και αποτυγχάνει ξανά και ξανά. Σ’ αυτόν ο οποίος γνωρίζει τους μεγάλους ενθουσιασμούς, τη μεγάλη αφοσίωση και αναλώνεται για ένα μεγάλο ιδανικό. Σ’ αυτόν ο οποίος, στη καλύτερη των περιπτώσεων, στο τέλος βιώνει τον θρίαμβο του υψηλού επιτεύγματος. Σ' αυτόν ο οποίος στη χειρότερη, αν αποτύχει, τουλάχιστον απέτυχε, τολμώντας με όλες του τις δυνάμεις."
    ~Theodore Roosevelt, 26ος Πρόεδρος των ΗΠΑ (1901–1909).

    "The credit belongs to the man who is actually in the arena. Whose face is marred by dust & sweat & blood. Who strives valiantly. Who errs & comes short again & again. Who knows the great enthusiasms, the great devotion & spends himself in a worthy cause. Who at the best knows in the end the triumph of high achievement & who at the worst, if he fails, at least fails, while daring greatly."

  6. Σταράτα avatar
    Σταράτα 24/05/2012 21:12:26

    εγώ θά τό πώ .ο τσίπρας αγριο ξύλο μπορεί νά τό έφαγε. αλλά τό χρίσμα από αμέρικα τό πηρε.καί λέω ή μέρκελ μπορεί νά είναι τό αφεντικό αλλά τό αμέρικα είναι τό αφεντικό τού αφέντικου.καί θά τό πώ καθαρά είναι πολλά τά ενεργειακά άρη .άρα τό αποτέλεσμα είναι πετρέλαιο- πράσινη ένέργεία άσσος φουνταριστός.καί μετά θά λέμε τί εφταιξε

    • ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
      ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. @ Σταράτα 24/05/2012 22:10:18

      Αν είναι έτσι όπως τα λες να μην αγωνιζόμαστε για τίποτα. Να καταργήσουμε και το πολίτευμα. Άσε τώρα, αυτά είναι ευσεβείς πόθοι μέρους των ΗΠΑ κατά του ευρώ. Το ίδιο κάνουν και τα αγγλοσαξωνικά μέσα ενημέρωσης. Προσπαθούν να περάσουν αυτή την ιδέα. Αυτά όμως ανατρέπονται. Αρκεί να το πιστεύουμε. Γι' αυτό άσε τον κυνισμό και κοίτα να επηρεάσεις κανέναν φίλο να μην ψηφίσει Καμμένο

      • Σταράτα avatar
        Σταράτα @ ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. 25/05/2012 16:34:31

        επειδή ξέρεις καλά τά πράγματα .τό πολίτευμα μέ εισαγωγικά λέω είναι είδη καταργημένο.έχεις καταλαβει δε ότι τό παιχνιδι ειναι ή τά επόμενα 50 χρόνια ένεργειακής 'επαρκειας τής ευρώπης καί ποιός θά τήν κατέχει.ας είναι καλά ό γαπ πού μάς έκανε πειραματόζωο αλλα δέν μας είπε γιατί καί γιά ποιόν.κοίτα λίγο ποιό προσεκτικά καί θά δείς ότι ό κύβος ερίφθει.ή μέρκελ μέ τά γερμανικά τερτίπια τό εχασε.τώρα καί βέβαια θά προσπαθήσουμε όλοι μαζί γιά τήν νδ απλά πρέπει ό αντωνής νά αλλάξει λόγο καί νά πάει κατά τού μνημονίου γιά νά κερδίσουμε έμεις καί όχι ή τσιπροτάδε γιά νά μήν γίνει αυτό πού λένε οι αγγλοσάξωνες

  7. Ο ΚΑΙΡΟΣ ΓΑΡ ΕΓΓΥΣ avatar
    Ο ΚΑΙΡΟΣ ΓΑΡ ΕΓΓΥΣ 24/05/2012 21:13:42

    Αν η ομαδική παράκρουση και η άκρατη τάση για εθνική αυτοκτονία υπερισχύσουν...τότε μπορούμε να επαναλάβουμε αυτό που είχε πει ο Αϊνστάιν, ότι δηλαδή η ηλιθιότητα είναι ανίκητη.

    Ρε μπας και κάποιοι βλέποντας τη χαζομάρα του κόσμου έχουν στοιχηματίσει στο bank run?

    Πολύ φοβάμαι τον πανικό εκροής καταθέσεων μετά το Σαββατοκύριακο και τον κίνδυνο ατυχήματος μετά και τις τελευταίες δημοσκοπήσεις.

    Εγώ προσωπικά έχω αρχίζει να απογοητεύομαι παντελώς πλέον από τους συνέλληνες που συμπεριφέρονται λές και έχουν πάθει ομαδικό εγκεφαλικό και διακατέχομαι από έντονα συναισθήματα αυτοσυντήρησης, μιάς και είμαι οικογενειάρχης,νοικοκύρης με παιδιά.

    Ο καθένας ας κάνει τα κουμάντα του.

    • tak avatar
      tak @ Ο ΚΑΙΡΟΣ ΓΑΡ ΕΓΓΥΣ 24/05/2012 21:22:09

      Φίλε έχεις απόλυτο δίκιο... Ο ωχαδερφισμός ξύπνησε σε όλο του το μεγαλείο... Ωχ αδερφέ, τι θα μας κάνουν... Σιγά μη μας διώξουν... Και άλλα πολλά! Και όλα αυτά από ανθρώπους που δίνουν 5% στο ΚΚΕ και όλα τα υπόλοιπα σε υποκατάστατα του Μπέρια!

      • Mara avatar
        Mara @ tak 24/05/2012 21:31:54

        tak,

        πάντως ζούμε την απόλυτη παράνοια για άλλη μιά φορά.
        Όταν ο Σαμαράς δεν τα πηγαίνε καλά έξω...., πήγαινε καλά μέσα...
        Τώρα που πάει καλά έξω... και δικαιώνεται, δεν πάει καλά μέσα.
        Τον Τσίπρα έξω... τον αποκαλούν λίγο ώς πολύ ψεύτη, αλλά μέσα.... τον έχουν κάνει σχεδόν ήρωα....
        Άντε... τώρα να βγάλεις άκρη....

        • ΚΥΘΗΡΙΟΣ avatar
          ΚΥΘΗΡΙΟΣ @ Mara 24/05/2012 21:45:38

          Μara,μήπως τελικά νά ξαναβγάζαμε τό Βενιζέλο πού εἶναι καλός καί μέσα καί ἒξω;
          Δέν λέει ποτέ ὂχι...

          • Mara avatar
            Mara @ ΚΥΘΗΡΙΟΣ 24/05/2012 23:56:19

            Κυθήριε,
            μην λές τέτοια... γιατί μας ακούνε....
            Σσσσ.... ζούν ανάμεσα μας.....

        • man8os avatar
          man8os @ Mara 24/05/2012 22:48:56

          Το Οσανα απεχει 7 μερες απο το σταυρωσον αυτον

    • aks avatar
      aks @ Ο ΚΑΙΡΟΣ ΓΑΡ ΕΓΓΥΣ 24/05/2012 21:43:52

      Ποιά κουμάντα πατριώτη?
      Ξέρεις εσύ τι θα σου ζητήσει αύριο η εφορία που δεν θα 'χει πάλι πιάσει το στόχο του μνημονίου για να πάρουμε την επόμενη δόση?
      Πές μου να τα κάνω κι εγώ γιατί και εγώ είμαι οικογενειάρχης,νοικοκύρης με παιδιά.
      Τουλάχιστο να μας χρέωνε με καταναγκαστική εργασία να το δεχόμασταν. Εδώ τώρα σου παίρνουν το έτοιμο, το σπίτι ή το μαγαζί...

      • Ο ΚΑΙΡΟΣ ΓΑΡ ΕΓΓΥΣ avatar
        Ο ΚΑΙΡΟΣ ΓΑΡ ΕΓΓΥΣ @ aks 24/05/2012 22:47:12

        Εγώ δεν δέχομαι να μεγαλώσω τα παιδιά μου στη δραχμή με κουπόνια φαγητού

        Τις οικονομίες μου (ναι ρε γιατί ήμουν ο μέρμηγκας τόσα χρόνια και όχι ο τζίτζικας) δεν αφήνω να μου τις κάνει απαλλοτρίωση ο κάθε κατσαπλιάς , και σεις τα λοιπά δίποδα που θέλετε να αυτοχειριαστείτε φάτε Τσίπρα.

        Για το καλό των δικών μου τα παιδιών, στην Ελλάδα του Τσίπρα, του Γλέζου και των Πακιστανών δεν αφήνω ευρώ/δραχμή.

        Τα κουμάντα μου και αν απαιτηθεί παρατάω και είκοσι χρόνια υπηρεσίας και φεύγω έξω (όχι θα κάθομαι να δουλέυω για εκατό ευρώδραχμές για να κυβερνάει ο Στρατούλης).

        Εσείς να δούμε τι θα κάνετε....σε μια ακρωτηριασμένη χώρα...

        Αν δεν βγει πρώτο κόμμα η Νέα Δημοκρατία ...τετέλεσται Ελλάδα...Καληνύχτα...goodbye

        Ελπίδα τέλος ...και ρε γαμώτο τώρα που θα γίνει το ευρωομόλογο εμείς θα γίνουμε Ζιμπαμπουε?

        ΟΧΙ ΟΧΙ ΟΧΙ δεν το δέχομαι.....

  8. Jim Bim avatar
    Jim Bim 24/05/2012 21:15:33

    Ο ψηφοφόρος του ΣΥΡΙΖΑ ΕΧΕΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΑ για να υποστηρίξει την επιλογή του, της ΝΔ ΔΕΝ ΕΧΕΙ !!!!
    ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΠΛΑ ΛΑΙΚΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΑ, και μην ξεχνατε οτι το 80% ΔΕΝ ΘΕΛΕΙ ΤΗΝ ΝΔ.
    Αρα στο καφενείο ο ΝΔημοκρατης ΔΕΝ ΜΙΛΑΕΙ .... και χανει ψήφους η ΝΔ.

    ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΥΠΑΡΧΟΥΝ, STO MARKETING ΧΑΝΟΥΜΕ ....

    • dikefalosaitos avatar
      dikefalosaitos @ Jim Bim 24/05/2012 21:19:17

      Για πες μας μερικά επιχειρήματα των συριζαίων, που σε βούλωσαν στο καφενείο.
      Έτσι για να κάνουμε κουβέντα.

      • yianna avatar
        yianna @ dikefalosaitos 24/05/2012 21:25:54

        Το μόνο επιχείρημα είναι ότι ο Σαμαράς υπέγραψε αλλά ο Τσίπρας δεν υπέγραψε.
        Αφού δεν θέλει να βγούμε από το Ευρώ θα ετοιμαστεί και ο Αλέξης να υπογράψει το Μνημόνιο ΙΙΙ, εκτός εάν μας κάνει το Μνημόσυνο Ι μετά την Κηδεία μας από το ΠΑΣΟΚ.
        Ένα είναι βέβαιο, κάτι θα αναγκασθεί να μας κάνει.

      • Jim Bim avatar
        Jim Bim @ dikefalosaitos 24/05/2012 21:27:16

        Εκφράζουν την αγανάκτηση του κόσμου, του άνεργου, του πτωχευμένου, του ντροπιασμένου Γονιού, Παππού και Γιαγιάς.
        Των ανθρώπων που έχασαν την αξιοπρέπεια τους μέσα σε ένα χρόνο, αυτών που δεν έφταιξαν σε τίποτα και έπεσε ο ουρανός στο κεφάλι τους.

        ΚΑΙ ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΦΤΑΙΕΙ, ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΠΑΕΙ ΦΥΛΑΚΗ, ΟΛΑ ΠΑΡΑΓΡΑΦΟΝΤΑΙ και θα κανουμε μια εξεταστική, θα έρθει η ανάπτυξη σε δύο τρία χρόνια ... κλπ

        • dikefalosaitos avatar
          dikefalosaitos @ Jim Bim 24/05/2012 21:56:24

          Τα επιχειρήματα υπέρ των Τσιπρέων δεν τα κατάλαβα.
          Σε όλους αυτούς που έχασαν την αξιοπρέπειά τους, πως θα την επαναφέρει ο Τσίπρας;
          Μάλλον κάτι έχασα.

          • Jim Bim avatar
            Jim Bim @ dikefalosaitos 24/05/2012 23:32:13

            Η καταγγελία του μνημονίου κρίβει ένα ψευτοτσαμπουκά, που εάν δεν πιάσει πτωχεύουμε ... ΟΛΟΙ ... και ο γειτονας !!!

            όλοι στην ίδια μοίρα και πάμε από την αρχή !

          • dikefalosaitos avatar
            dikefalosaitos @ Jim Bim 24/05/2012 23:35:13

            Εμπρός χέρι-χέρι με τον Άλεξ, για να ζήσουμε στην ονειρική πολιτεία του MAD MAX.

    • Γερος του Μωρηα avatar
      Γερος του Μωρηα @ Jim Bim 24/05/2012 21:55:18

      Με 70% αντιμνημονιακο εκλογικο σωμα ποιους & πως να τους πεισεις δινοντας "γη & υδωρ" στη Ντορα;

      • ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
        ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. @ Γερος του Μωρηα 25/05/2012 00:05:07

        Ποιά γή και ύδωρ στη Ντόρα; Σιγά ρε παιδιά, κόψτε κάτι. Μετρήθηκε και βρέθηκε ελλιπής αφού δεν μπήκε στη βουλή. Ήρθε ταπεινωμένη. Τί να της κάνουμε, να της πούμε να αυτομαστιγωθεί; Η Μπακογιάννη είναι το λιγότερο. Το θέμα είναι να πάρουμε πίσω όσους πήγαν ευκαιριακά στον Καμμένο, τον μεταμφιεσμένο Τσίπρα, πιστεύοντας στις αστήρικτες, έωλες κραυγές διαμαρτυρίας του.

        • noldor avatar
          noldor @ ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. 25/05/2012 16:28:49

          ...και επειδή ήρθε ταπεινωμένη την βάζουμε στην πρώτη θέση του Επικρατείας όπου βάζουμε τις μεγάλες προσωπικότητες, πάνω από τον δικαστικό που τον είχαμε βάλει εκεί για να σηματοδοτήσουμε την κάθαρση.

  9. Αξύριστος Μαρξιστής avatar
    Αξύριστος Μαρξιστής 24/05/2012 21:20:22

    Πριν λίγο βγήκε ένας από το ΣΥΡΙΖΑ και είπε ότι οι 100.000 θέσεις στο δημόσιο είναι από το πρόγραμμα 2008-2009

    • Inno avatar
      Inno @ Αξύριστος Μαρξιστής 25/05/2012 00:53:19

      και δεν βρέθηκε κανείς δικός μας να του απαντήσει "άρα σιγοντάρατε-στηρίζατε κι εσείς το λεφτά υπάρχουν!"

  10. yianna avatar
    yianna 24/05/2012 21:20:35

    Ναι μεν το ποσοστό του ΣΥΡΙΖΑ ανεβαίνει αλλά ανεβαίνει η παράσταση νίκης
    της ΝΔ.

  11. EVANGELOS avatar
    EVANGELOS 24/05/2012 21:35:19

    μια και σας αρέσει η ιστορία ... η Ελληνική ιστορία όπως την διαδαχθήκαμε μας λεει ότι ΟΥΔΕΠΟΤΕ από την ανασύσταση του Ελληνικού κράτους και μετά δεν υπήρξε περίοδος που οι επιταγές των "μεγάλων δυνάμεων" να ταυτίστηκαν με το ΕΘΝΙΚΑ ΩΦΕΛΙΜΟ

    είναι πια αργά για αλλάξεις την ψυχολογία εκατομυρίων Ελλήνων που (κατ εμέ ΟΛΟΣΩΣΤΑ) πιστέυουν ότι ΔΕΝ ΠΡΟΑΣΠΙΖΕΙ το εθνικό συμφέρον όποιος συντάσσεται με τις σημερινές "μεγάλες δυνάμεις" ...

    οι Έλληνες που αν ακούγανε τους τότε "σοφούς" και "ισχυρούς" που πάλι τρομοκρατούσαν με εξαγγελίες για καταστροφές ... δε θα επιδίωκαν την επάνασταση αλλά θα περίμεναν την ασφαλέστερη κατάρευση του "μεγάλου ασθενους" ... δε θα απελευθέρωναν με 2 Βαλκανικούς την υπόλοιπη Ελλάδα αλλά θα πόνταραν στην ήπια πολιτική της "μικράς πλην τιμίου Ελλάδος" ... δεν θα ενέτασσαν στο κράτος τα νησιά και την Κρήτη αλλά θα συμβιβάζονταν με την άποψη της "χαραλάς ενώσεως" ...

    οι ίδιοι Έλληνες που αν ακούγανε τους τότε "σοφούς" και "ισχυρούς" δε θα έκαναν την ΕΟΚΑ αλλά θα περίμεναν την εύσπλαχνη Βρεταννία να αποχωρήσει οικιοθελώς απο την Κύπρο ... και 50 χρόνια μετά θα υπέκυπταν στον εκβιασμό του σχεδίου Ανάν ώστε να μην "αναταράξουμε τα ύδατα"

    ο Έλληνας μεγαλώνει με το βίωμα ότι "οι μεγάλες δυνάμεις" ΟΥΔΕΠΟΤΕ επεδίωξαν το εθνικά ωφέλιμο ...

    η ιστορία μας είναι γεμάτη από εθνικούς θριάμβους και εθνικές καταστροφές ...

    το 99% των καταστροφών προέρχεται από επιλογές που μας προέτρεψαν να κάνουμε οι "μεγάλες δυνάμεις" και που την κρίσιμη στιγμή απέσυραν την υποστηριξή τους ... και το 99% των θριάμβων από ΜΟΝΟΜΕΡΕΙΣ αποφάσεις του έθνους ΚΟΝΤΡΑ στις "μεγάλες δυνάμεις" που επέβαλλαν τελικώς την εθνική πολιτική μας στο διεθνές γίγνεσθαι

    ποιος ΦΩΣΤΗΡΑΣ πιστεύει ότι ένας πολιτικός (ο Τσίπρας) με το να ΑΝΤΙΤΙΘΕΤΑΙ στις σημέρινες "μεγάλες δυνάμεις" μπορεί να έχει άλλο αποτέλεσμα από το να αγγαλιασθεί από ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΛΑΟ ... έτσι είναι ο Έλληνας ... έτσι ήταν πάντα ... ΕΥΤΥΧΩΣ !!!

    • Δανάη avatar
      Δανάη @ EVANGELOS 24/05/2012 22:31:13

      Μπράβο! Έτσι!!!

    • Γιάννης avatar
      Γιάννης @ EVANGELOS 24/05/2012 23:09:03

      Ξεχνάς βέβαια να πεις ότι πάντα είχαμε συμμάχους σε όποιο πόλεμο και αν κάναμε.
      Πρέπει να καταλάβουμε ότι κάθε στιγμή θα πρέπει να βρίσκουμε τις συμμαχίες εκείνες τα συμφέροντα των οποίων ταυτίζονται την κάθε δεδομένη στιγμή με τα δικά μας. 'Ετσι είναι το παγκόσμιο παιχνίδι.
      Ηρωισμοί της πλάκας και παλικαρισμοί ΠΟΤΕ δε μας βγήκανε σε καλό.
      Το ιστορικό ΒΕΤΟ στο Βουκουρέστι το πετύχαμε γιατί είχαμε και άλλους συμμάχους και ΕΠΕΙΔΗ ΔΙΑΛΕΞΑΜΕ ΣΥΜΜΑΧΙΑ ΤΗΝ ΣΩΣΤΗ ΧΡΟΝΙΚΗ ΣΤΙΓΜΗ.
      Δεν γίναμε Βουλγαρία (πράγμα που όλοι ξορκίζουν ΑΚΟΜΑ και οι κουμμουνιστές) ΕΠΕΙΔΗ ΕΠΙΛΕΞΑΜΕ ΤΟΥΣ ΣΥΜΜΑΧΟΥΣ ΜΑΣ.

      Γι΄αυτό πρέπει να είμαστε σοβαροί όταν μιλάμε για συμμαχίες.

    • ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
      ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. @ EVANGELOS 25/05/2012 00:10:23

      Μιά στιγμή. Δηλαδή να πάμε να αυτοκτονήσουμε επειδή κάποιοι από τις μεγάλες δυνάμεις λένε να τηρήσουμε τις υποχρεώσεις μας; Ο άκαπνος νάρκισσος Τσίπρας είναι η προσωποποίηση της επανάστασης; Τί σχέση έχει ο εθνοαπελευθερωτικός αγώνας της Κύπρου με τη σημερινή κατάσταση; Φαντασιώσεις. Κατεβείτε από τα σύννεφα και δείτε καθαρά:
      Ο ΣΥΡΙΖΑ είναι η εγγύηση ότι θα μείνουμε στο παρελθόν. Ότι δεν θα αλλάξει τίποτα στην Ελλάδα. Τα ίδια τα αίτια της κατάντιας μας θα ενισχυθούν (κρατισμός, λαμογιά, εθνική αποδόμηση). Αντιθέτως, ο Σαμαράς εγγυάται ότι όλα θα αλλάξουν. Με εθνική αυτόφωτη πολιτική, με ευρωπαϊκή προοπτική, με σεβασμό στη μεσαία κοινωνική τάξη, με ανάπτυξη και με παραγωγή των δικών μας προϊόντων και υπηρεσιών χωρίς δανεικά και δεσμεύσεις αβάσταχτες.

    • anonymous avatar
      anonymous @ EVANGELOS 25/05/2012 00:28:51

      Ευτυχώς αγαπητέ Ευάγγελε, που το 1821, 1912-13, 1940 δεν είχαμε τηλεόραση.Φαντάζεσαι τους προεστούς (κοτζαμπάσηδες) Κωλέττη εναντίον του Κολοκοτρώνη σε δελτίο των 8;;

      • anonymous avatar
        anonymous @ anonymous 25/05/2012 00:29:57

        τύπου Κωλέττη

    • Enas-Petros avatar
      Enas-Petros @ EVANGELOS 25/05/2012 02:48:10

      Συμφωνώ μαζί σας κι θα ήθελα να προσθέσω κάτι ακόμη.
      ΟιΕλληνες ποτέ δεν πολυπίστευαν πως το Ελληνικό κράτος υπάρχει για το καλό τους.
      Και η πλάκα είναι πως και το Ελληνικό κράτος είχε μάλλον την ίδια άποψη.

  12. Θ.Δ. avatar
    Θ.Δ. 24/05/2012 21:36:39

    Ο λαος θα ψηφισει απλα τον νεο ΓΑΠ (Τσιπρας) που φωναζει και αυτος "ΛΕΦΤΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ"

    Ο Ελληνας δεν εχει συνειδητοποιησει ακομα οτι τελειωσε η χρυση εποχη του σοσιαλιστικου καπιταλισμου που εγκαθιδρυσε ο Ανδρεας Παπανδρεου!

    Θα ψαχνει νεους Παπανδρεου και θα τους ψηφιζει μανιωδως μεχρι την στιγμη που θα καταρρευσει απο την πεινα!

    Και τοτε ακομα παιζεται αν θα συνειδητοποιησει πως ο σοσιαλιστικος παραδεισος του Ανδρεα τελειωσε!

    Μεσα στην λιποθυμια του (απο πεινα) θα βλεπει παραισθησεις οπου ο Ανδρεας,
    ο Γιωργακης και τον Τσιπρας σε ενα μπαλκονι θα φωναζουν ολοι μαζι "ΛΕΦΤΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ" και "ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ 100000 ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ ΤΩΡΑ!!"

    Και αυτος να ειναι απο κατω και να δακρυζει απο συγκινηση και ικανοποιηση ανεμιζοντας τις σημαιες της Ελληνικης σοσιαλιστικης επαναστασης!

  13. Pantelis Bouboulis avatar
    Pantelis Bouboulis 24/05/2012 21:36:54

    Και λίγο είναι...
    Με τις καθημερινές δηλώσεις από το εξωτερικό όλο και ανεβαίνει το ποσοστό του ΣΥΡΙΖΑ. Δεν σταματιέται ο Τσίπρας με τίποτα.
    Και αν βγει πρώτος υπάρχει και το σενάριο ότι θα έχουμε μια καταπληκτική κεντροαριστερή κυβέρνηση που θα κάνει την τεράστια κωλοτούμπα να επαναδιαπραγματευτεί το μνημόνιο (ότι λέει και η ΝΔ δηλαδή) και όλοι οι αριστεροί που θα έχουν βολευτεί θα βγάλουν τον σκασμό... Γιατί όπως φαίνεται για εκεί το πάνε...

    • ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
      ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. @ Pantelis Bouboulis 24/05/2012 22:13:22

      Καλά μας έπεισες. Τσίπρας: Ο ήρωας της δραχμής. Μαζεύτε τον πριν πάθουμε καμιά ζημιά. Έτσι είναι οι μάγκες; Να βρίζουν τους εν δυνάμει συμμάχους μας;

    • Nikolakis avatar
      Nikolakis @ Pantelis Bouboulis 24/05/2012 23:48:43

      Να βγει πρώτος μπορεί. Για κυβέρνηση όμως δύσκολο (αν περάσει κι ο Μάνος το 3 τότε ψάχνουν για 38% δηλαδή χλωμό).

  14. ΚΥΘΗΡΙΟΣ avatar
    ΚΥΘΗΡΙΟΣ 24/05/2012 21:41:49

    Ἀπό τή μιά εἶναι καλές οἱ δημοσκοπήσεις γιά νά ξέρουμε ὣς ἐκλογικό σῶμα πού βαδίζουμε.Ἀπό τήν ἂλλη ὃμως,μήπως κάνουν κακό στήν εἰκόνα τῆς χώρας πρός τά ἒξω,ἀφοῦ οἱ ξένοι δίνουν τουλάχιστον ἲδια σημασία μ' ἐμᾶς,σ' αὐτές καί ἐπηρεάζουν τίς ἀποφάσεις τους;Μήπως καλύτερα τελικά,θά ἦταν νά ἀπαγορευτοῦν...

  15. juliet avatar
    juliet 24/05/2012 21:41:50

    Παιδιά ,αυτός ο τυπάκος μοιάζει τον τύπο που στις παιδικές παρέες πουλάει προστασία .Οι αδύναμοι τον θαυμάζουν ,οι δυνατοί τον σπάνε στο ξύλο και οι ομόγυροί του περιμένουν το ντου για το πλιάτσικο.

  16. George avatar
    George 24/05/2012 21:42:32

    ".... η οποία φέρνει τον ΣΥΡΙΖΑ πρώτο με ποσοστό της τάξεως του 30%, ενώ στη δεύτερη θέση βρίσκεται η Νέα Δημοκρατία με 26%
    ....στην πρόθεση ψήφου όμως προηγείται κατά πολύ η ΝΔ. Στην ερώτηση «ποιο κόμμα θα έρθει πρώτο στις εκλογές», το 54% απαντά η ΝΔ, το 35% ο ΣΥΡΙΖΑ και μόλις το 1% το ΠΑΣΟΚ "

    Αυτό πώς εξηγείται ? Δημοσκοπικά ψηφίζω ΣΥΡΙΖΑ αλλά στις εκλογές θα ψηφίσω ΝΔ ? Η το 54% πιστεύει οτι πρώτη θα έρθει η ΝΔ, ενώ ψηφίζει άλλο κόμμα?

    • EVANGELOS avatar
      EVANGELOS @ George 24/05/2012 21:49:03

      κανένα από τα 2 ...

      οι περισσότεροι , δηλαδή οι ψηφοφόροι της νδ ,πασοκ δημαρ κλπ πιστέυουν ότι 1η θα έρθει η ΝΔ (παράσταση νίκης λέγεται αυτό όχι πρόθεση ψήφου) ΑΣΧΕΤΑ με το τι ψηφίζουν !!!

      δεν είπαν ότι θα ψηφίσουν ΝΔ το 54% , είπαν ότι πιστέυουν ότι θα έρθει 1ο κόμμα ... σα να λες είμαι Ατρόμητος αλλά πιστέυω ότι 1ος θα έρθει ο Ολυμπιακός ... τι σου φαίνεται περιέργο ?

      • George avatar
        George @ EVANGELOS 24/05/2012 22:40:33

        “….στην πρόθεση ψήφου όμως προηγείται κατά πολύ η ΝΔ”

        Αυτό δηλαδή δεν ισχύει. Παράσταση νίκης ήθελε να γράψει.Και απ’οτι βλέπω το διόρθωσε !
        ΟΚ ευχαριστώ για την διευκρίνηση.

      • ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
        ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. @ EVANGELOS 25/05/2012 00:15:47

        EVANGELOS

        Επειδή δεν ξέρεις, ρώτα. Η μέτρηση εκλογικής επιρροής σημαίνει την "τάση" του εκλογικού σώματος. Κάποιοι αυθαίρετα την ταυτίζουν με την πρόθεση ψήφου. Ένας από αυτούς είναι και η Public Issue για λογαριασμό του Σκάϊ του Αλαφούζου με τον οποίο συνεργάζεται σχεδόν αποκλειστικά. Όμως η επιστήμη των δημοσκοπήσεων και η ίδια η Ένωση των εταιρειών αυτών έχει υπογραμμίσει αυτό που λέω. Αν θέλει κάποια εταιρεία να βρεί την πρόθεση ψήφου ρωτάει ξεκάθαρα "τί θα ψηφίσεις αν γίνονταν σήμερα εκλογές;". Αυτό δεν το έκανε η Public Issue.

        Αντίθετα, η άλλη δημοσκόπηση του pelopas.gr περιέχει πραγματική μέτρηση για πρόθεση ψήφου. Ψάξτο

        • EVANGELOS avatar
          EVANGELOS @ ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. 25/05/2012 00:51:33

          διάβασε τον ΤΙΤΛΟ της ανάρτησης ...

          λέει ΕΠΙ ΛΕΞΗ ότι έγραψα ... αν είναι λάθος τα παραπονά σου όχι σε μένα

          • George avatar
            George @ EVANGELOS 25/05/2012 10:11:38

            Στο αρχικό κείμενο έγραφε " ..“….στην πρόθεση ψήφου όμως προηγείται κατά πολύ η ΝΔ”. Στη συνέχεια εγινε διόρθωση στο κείμενο και γράφτηκε " ..Στην παράσταση νίκης όμως προηγείται κατά πολύ η ΝΔ" . Οπως διόρθωση έγινε και στον τίτλο. Ο αρχικός τίτλος ήταν άλλος.

  17. Α avatar
    Α 24/05/2012 21:49:10

    O θρίαμβος της ανοησίας των Ελλήνων!
    Αφού αυτά τα μυαλά κουμαντάρουμε, για ότι πάθουμε από δω και μπρος θα είμαστε οι ίδιοι υπέυθυνοι.
    Φαίνεται ότι τέτοιος λαός είμαστε, του χαβαλέ και της κατρακύλας.
    Ο κάθε ένας, είτε ως άτομο, είτε ως λαός είναι άξιος της τύχης του.
    Φαίνεται ότι οι άξιοι οι συνετοί είναι λίγοι σ΄αυτή τη χώρα.
    Θα μας γράψει η ιστορία, πως από Ευρωπαϊκό κράτος, γίναμε Ασιατικό ή Αφρικανικό.

    • EVANGELOS avatar
      EVANGELOS @ Α 24/05/2012 22:02:08

      το 2004 , 2007 ήταν ΑΛΛΟΣ λαός ???

      το 89,90,91 ???

      το 74,77 ???

      το ότι πήγε το πασοκ στο 13% είναι σοφό ή χαζό ???

      χαζεύουν οι Έλληνες δηλαδή όταν δεν επιλέγουν ΝΔ και ξαναγίνονται σοφοί όταν την επιλέγουν ??? ωραία άποψη

      • Α avatar
        Α @ EVANGELOS 24/05/2012 22:50:56

        Οι τωρινές συνθήκες δεν μοιάζουν με καμμιά άλλη εποχή.
        Τώρα διακυβεύονται τόσα πολλά, που αν μη τι άλλο θα έπρεπε ο κόσμος να είναι πιο υποψιασμένος και να βάλει μπροστά τη λογική.
        Όχι τη λογική του παραλόγου, του αδιέξοδου, του μπάχαλου.
        Είναι γνωστό ότι εύκολα μπορείς να γκρεμίσεις , αλλά δύσκολα φτιάχνεις.
        Εμπρός , ας γκρεμιστεί το σύμπαν!
        Για την επόμενη μέρα έχουμε καμμιά ιδέα;

        • Α avatar
          Α @ Α 24/05/2012 23:40:35

          Eπίσης, έχεις δει καμμία άλλη χώρα της Ευρώπης που περνάει κρίση, να θέλει να μπαχαλοποιηθεί, όπως εμείς;
          Νομίζουμε ότι έτσι φοβερίζουμε κανέναν;
          Έ ρε μυαλά στα κάγκελα, αυτές όλες οι χώρες έχουν εναλλακτικές λύσεις για τους εαυτούς τους, ακόμα κι΄αν αποβληθεί η Ελλάδα από το ευρώ.
          Εμείς δεν έχουμε τίποτα, εμείς είμαστε η τελευταία τρύπα της ζουρνάς , η δε σφαλιάρα που θα φάμε δεν θα έχει προηγούμενο και τότε είναι που θ΄αναγκαστούμε να τα ξεπουλήσουμε ΟΛΑ, όσο όσο!
          Ψευτοεπαναστάτες της δεκάρας! Οδηγείτε μια χώρα στην καταστροφή και δεν έχετε ούτε την ηθική ούτε την ευστροφία να το καταλάβετε.

      • GO avatar
        GO @ EVANGELOS 24/05/2012 22:54:52

        Έλα ντε!

  18. EVANGELOS avatar
    EVANGELOS 24/05/2012 21:50:49

    είναι λάθος εκ παραδρομής η πρόταση "Στην πρόθεση ψήφου όμως προηγείται κατά πολύ..." στην 4η παράγραφο ...

    εννοεί "Στην-ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΝΙΚΗΣ- όμως προηγείται κατά πολύ..."

  19. "Stonewall" Jackson avatar
    "Stonewall" Jackson 24/05/2012 21:54:23

    Είναι ξεκάθαρο ότι οι Ευρωπαίοι δεν είναι τόσο κουτοί όσο νομίζουμε. Πρεσβείες δεν έχουν να τους ενημερώσουν ότι οι δηλώσεις τους προκαλούν το δημόσιο αίσθημα και το σπρώχνουν στα αριστερά;

    Βεβαίως και γνωρίζουν. Είναι φανερό πως θέλουν να μας διώξουν. Επειδή όμως δεν μπορούν να το κάνουν μόνοι τους θέλουν να το κάνουμε εμείς από μόνοι μας.Γι'αυτό και οι δηλώσεις τους γίνονται σκόπιμα ακριβώς για να μετατοπισθεί το εκλογικό σώμα προς τα αρίστερα.

    Επιπλέον είναι επίσης φανερό πως κάποια ντόπια συμφέροντα εκδοτικά και όχι μόνο, όλοι όσοι έχουν βγάλει έξω εκατομμύρια ευρώ περιμένουν πως και πως την επιστροφή στην δραχμή για να έρθουν και να τα αγοράσουν όλα τζάμπα.

    Γι'αυτό παίζουν έντεχνα και εμμέσως Τσίπρα. Ποιοί είναι εκείνοι που θα ωφεληθούν σε περίπτωση επιστροφής στη δραχμή; Ας βγει να μιλήσει ο Σαμαράς και να θέτει ερωτήματα εις επήκοον πάντων.

    Αυτά μπορούν να επηρεάσουν την κοινή γνώμη και όχι οι μεταγραφές τύπου Βελόπουλου.

  20. ΚΥΘΗΡΙΟΣ avatar
    ΚΥΘΗΡΙΟΣ 24/05/2012 22:07:30

    Καί μία πρόβλεψη: Ὃλοι οἱ Ἓλληνες θά ποκτήσουμε τό βλέμμα τοῦ κυρίου τῆς φωτογραφίας,ἑάν βγεῖ ὁ Τσίπρας πρωθυπουργός...

  21. χόμπιτ avatar
    χόμπιτ 24/05/2012 22:30:31

    πάντως η συγκεκριμένη δημοσκόπηση δεν αποτυπώνει πρόθεση ψήφου, αλλά την εκλογική επιρροή των κομμάτων.....2 τελείως διαφορετικά πράγματα.......το σημαντικότερο ποιοτικό στοιχείο για εμένα αυτή την περίοδο δεν είναι ούτε η πρόθεση ψήφου, ούτε η παράσταση νίκης.....είναι ότι το 75% - 80% των πολιτών συνεχίζουν να δηλώνουν υπέρ της παραμονής μας στην ευρωζώνη.... αυτό ίσως αποτελέσει και τον κρίσιμο παράγοντα που θα σφραγίσει την επερχόμενη εκλογική αναμέτρηση.........

  22. George avatar
    George 24/05/2012 22:39:21

    "….στην πρόθεση ψήφου όμως προηγείται κατά πολύ η ΝΔ"

    Αυτό δηλαδή δεν ισχύει. Παράσταση νίκης ήθελε να γράψει.Και απ'οτι βλέπω το διόρθωσε !
    ΟΚ ευχαριστώ για την διευκρίνηση.

  23. lena avatar
    lena 24/05/2012 22:49:01

    iiiiiiii

  24. kostis avatar
    kostis 24/05/2012 22:55:47

    καλα, αυτη η εταιρια δεν δημοσιευσε δημοσκοπιση το προηγουμενο σ/κ με ποσοστα 28 στο ΣΥΡΙΖΑ και 24 στην ΝΔ? Με παρασταση νικης για τον ΣΥΡΙΖΑ? Οταν οι αλλες εταιριες τις ιδιες μερες εδειχναν μπροστα την ΝΔ? Μπουρδες αγαπητοι φιλοι και μην τσιμπατε τοσο ευκολα..

  25. Rookie avatar
    Rookie 24/05/2012 22:57:41

    Επειδή κάποιος έγραψε ότι είχε πέσει κοντά στην πρόβλεψη στις 6 Μαϊου η Public Issue, εδώ θα βρείτε τα ποσοστά που έδιναν τότε:

    http://www.publicissue.gr/2002/varometro-apr-2012-3o-ektakto-kyma/

    21.5 Νέα Δημοκρατία
    14 ΠΑΣΟΚ
    13 Σύριζα

    Στις τελευταίες δύο εβδομάδες είναι προφανές ότι τότε το 19% των αναποφάσιστων άλλαξαν τα δεδομένα.

    Τώρα δίνουν τους αναποφάσιστους στο 5%.

    Θεωρώ ότι την επόμενη εβδομάδα θα δώσουν άλλο ένα βαρόμετρο που θα δείχνει την ψαλίδα να μικραίνει αλλά τον ΣΥΡΙΖΑ πρώτο.

    Αυτό πιστεύω ότι θα λειτουργήσει ευεργητικά για την ΝΔ αφού τελευταία στιγμή θα αντλήσει ψηφοφόρους από Ανεξάρτητους Έλληνες, Χρυσή Αυγή, ΛΑΟΣ, ΠΑΣΟΚ και Δημιουργία Ξανά.

    Το ντέρμπι και η διαφαινόμενη νίκη του Σύριζα θα σπρώξει ψηφοφόρους προς την Νέα Δημοκρατία που ενδεχομένως να μην την ψήφιζαν.

    Από εκεί και πέρα πολλά θα κριθούν στα debates αν γίνουν.

  26. athamas avatar
    athamas 24/05/2012 22:59:38

    Κάποιους τους ενοχλεί σφόδρα η γλωσσομάθεια του Τσίπρα, αλλά κάνουν γαργάρα την προσβολή του Παπαντρέου όταν τους αποκάλεσε διεφθαρμένους, μάλιστα τρέξανε να προσυπογράψουν και να στηρίξουν το σχεδιό του, που αφορούσε την καταστροφή και ξαναυποδούλωση του έθνους μας ! Οι προσκυνήσεις και οι αλλοιώσεις της όρθιας στάσης βέβαια είναι κύριο χαρακτηριστικό των βαρβάρων, ο Τσίπρας όμως περπατά με το κεφάλι ψηλά, αυτό είναι που ενοχλεί δις σφόδρα !

  27. Αιζενχάουερ avatar
    Αιζενχάουερ 24/05/2012 23:04:19

    ΣΥΡΙΖΑ = Δραχμή μέσα σε λίγες εβδομάδες.

    Οπότε ποιοι έχουν συμφέρον να σπρώχνουν ΣΥΡΙΖΑ;
    Όποιοι πήραν πρόσφατα δάνεια σε ευρώ.

    Τα βγάζουν έξω και με το που γυρίσουμε στη δραχμή τα δάνεια τους θα εχουν γίνει πετσετάκια.
    Δωρεάν λεφτά εν ολίγοις.

    Υ.Γ.
    Ακούγονται διάφορα "συγκροτήματα" ότι δανείστηκαν κάμποσα εκατομμύρια ευρώ...

    • Γιάννης avatar
      Γιάννης @ Αιζενχάουερ 24/05/2012 23:14:31

      ΣΥΜΦΩΝΩ.
      ΨΗΦΙΖΟΝΤΑΣ ΤΣΙΠΡΑ :
      ΟΙ ΠΛΟΥΣΙΟΙ ΠΛΟΥΣΙΟΤΕΡΟΙ ΚΑΙ ΟΙ ΛΟΙΠΟΙ ΦΤΩΧΩΤΕΡΟΙ.
      ΟΛΑ ΤΑ ΑΛΛΑ ΓΙΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΚΑΙ ΗΛΙΘΙΟΥΣ.

  28. Αξύριστος Μαρξιστής avatar
    Αξύριστος Μαρξιστής 24/05/2012 23:23:19

    "Public Issue: Η πρόθεση ψήφου δείχνει ΣΥΡΙΖΑ αλλά η παράσταση νίκης ΝΔ"

    Ένας τρόπος για να καλύψει το δημοσκοπικό παιχνίδι που έπαιζε τόσο καιρό.
    Αν και υπάρχει απογοήτευση, η ΝΔ θα είναι πρώτη.

  29. aggelosview avatar
    aggelosview 24/05/2012 23:27:44

    Ο Ρούλης είναι ΔΥ. Γυμναστής δευτεροβάθμιας, παρακαλώ. Ρουμανοσπουδαγμένος, μαζί με τη σύζυγο. Τα χρόνια που η σοσιαλιστική επανίδρυση ώθησε τα παιδιά των βοσκών και των αγροτών να ακολουθήσουν το ταλέντο τους στα κράτη του ανατολικού "παραδείσου". Συνεπής Πασόκος, δούλευε ωρομίσθιος για χρόνια. Έκανε όμως 4 παιδάκια και η "κακούργα" δεξιά τον διόρισε μόνιμο σε οργανική δίπλα στο σπίτι του μαζί με τη γυναικούλα του. Γυμνάστρια κι αυτή. Έπαιρνε και επίδοματα. Πήρε και αφορολόγητο αυτοκινητάκι. Τζιπ βέβαια για να χωράνε όλοι. Πήρε και δάνειο, μεγάλο, για να φτιάξει μεζονέτα. Έχει και μια μανούλα. Ο Πασόκος βουλευτής-άρχοντας της έβγαλε μια πρόωρη αγροτική σύνταξη. Γύρω στα 500€. Δεν έφταναν όμως. Ο υποψήφιος δήμαρχος-γιατρός, του άνοιξε τα μάτια και του είπε ότι η μανούλα του θα μπορούσε να πάρει ένα επιπλέον βοήθημα. Επίδομα το λέγανε. Προνοιακό. Δεν ήταν τίποτα. Μια βεβαίωση ότι πάσχει από μια σπάνια ασθένεια στα μάτια. Να μπορεί η γιαγιά να βοηθα τα εγγόνια. Μισούσε τον Καραμανλή, γιατί του πάγωσε το μισθό το 2009 και το 2008 του έδωσε μόνο 500€. Ψήφισε όπως πάντα ΠΑΣΟΚ το 2009, γιατί ήταν φανατικός του ΓΑΠ. Πίστευε ότι τα λεφτά θα συνεχίσουν να ρέουν ποτάμι.
    Σήμερα ψηφίζει ΣΥΡΙΖΑ! Ο Αλέξης τον ηδονίζει γιατί η προοπτική να γλιτώσει το δάνειο και να του μείνει η μεζονετούλα είναι η λογική εξέλιξη των πραγμάτων. Θεωρεί ότι κακώς η τράπεζα του έδωσε μεγάλο δάνειο. Αυτός δε φταίει πουθενά αλλά είναι θύμα των τραπεζιτών. Η δραχμή δεν τον ενοχλεί γιατί στη Ρουμανία με τη δραχμή ήταν άρχοντας. Η Ευρώπη δεν του λέει κάτι. Στη Ρουμανία του Τσαουσέσκου όλοι ήταν ευτυχισμένοι. Η Ελλάδα του, δεν έχει ανάγκη την Ευρώπη. Χάρη τους κάνει.

    Συμπέρασμα: αν ξέρετε έστω και έναν Ρούλη στο περιβάλλον σας μπορείτε να εξηγήσετε το 30% του ΣΥΡΙΖΑ. Η χώρα είναι στο έλεος βολεμένων πρώην πασόκων.

    • Nikolakis avatar
      Nikolakis @ aggelosview 25/05/2012 00:01:36

      Τα είπες όλα!

    • Σικελιανος avatar
      Σικελιανος @ aggelosview 25/05/2012 00:21:42

      Καταπληκτικη και διεισδυτικη περιγραφη της πολιτικης αισθητικης που εφερε ο δικομματισμος και ιδιατερα το ΠΑΣΟΚ μετα την μεταπολιτευση...
      υγ... ο πατερας μου με ελεγε Ρουλη... δεν ειμαι εγω ο ηρωας της ιστοριας σας το υποσχομαι... αλλωστε σπουδασα στην Αθηνα...

    • leleki avatar
      leleki @ aggelosview 25/05/2012 08:57:25

      Για στάσου αγαπητέ.
      Την Άρια Αγάτσα, διορισμένη από το ΠΑΣΟΚ στην ΕΡΤ, που είχε υπογράψει με φανατισμό για την αρχηγία Βενιζέλου , ποιος φωστήρας την έβαλε στο ψηφοδέλτιο της ΝΔ στη Βοιωτία ;;
      Η ίδια , όπως και η Ντόρα και ο Μπουμπούκος , έβγαιναν κάθε μέρα στα κανάλια και υποστήριζαν το «εθνοσωτήριο» έργο του Μνημονίου.
      Πώς να πιστέψει μετά ο κόσμος και ποιους ;

      • juliet avatar
        juliet @ leleki 25/05/2012 09:21:24

        Τελικά έχεις πάρει το έργο εξ'όλοκληρου ,αρχικά νόμιζα ότι ήτανε κατ'αποκοπή.
        Και για λόγους που ίσως δεν γνωρίζεις ....υπάρχει όνομα λέγεται Αδωνις Γεωργιάδης και δεν υπήρξε κηφήνας στη ζωή του.
        Λεκέλι ...κάνε και λίγο κράτει ,αμα πέσεις από τη φωλιά είναι επικίνδυνο και εγώ πονάω αν δω ένα αθώο πουλάκι ματωμένο και κτυπημένο ....εκτός και αν δεν είναι λελέκι αλλά φίδι.

        • leleki avatar
          leleki @ juliet 25/05/2012 09:25:37

          Αγαπητή κυρία , διαβάστε με προσοχή τα παρακάτω:

          «Ωραία, εκπληρώθηκε το όραμα του σύμπαντος Ελληνισμού, έγινε υφυπουργός ο «μπουμπούκος». Πάμε γι’ άλλα τώρα. Ας σοβαρευτούμε…»

          Φαήλος Κρανιδιώτης 4/2/2012 Αntinews

          • juliet avatar
            juliet @ leleki 25/05/2012 09:36:08

            Aρα είχα δίκιο ,έχεις κρατήσει αρχείο...Δεν ήξερα ότι το λελέκι είναι μιμητικό ον.....πουλί,για τη μαιμού ήξερα.
            :)

          • leleki avatar
            leleki @ juliet 25/05/2012 09:39:15

            Θέλετε αμνήμονες συνομιλητές ;
            Ώστε να μπορείτε να λέτε ανενόχλητη άλλα το πρωί, αλλά το μεσημέρι , άλλα το απόγευμα και άλλα το βράδυ ;

          • juliet avatar
            juliet @ leleki 25/05/2012 09:50:34

            To ανενόχλητΗ μάλλον σε μένα ...αλλιώς θα ήτανε ανενόχλητΟΙ..
            εγώ τυγχάνει να είμαι κατά το ημιση Μαλτέζικο μουλάρι άρα σταθερή στη θέση μου ,δεν ξεπουλάω την Πατρίδα μου και δεν άγομαι και φέρομαι ,δεν κατακρίνω και πάνω απ'όλα ΜΙΣΩ ότι ξεπουλάει την Πατρίδα του .
            Και εσύ λες ...πρέπει κάποιος ν'απολογηθεί για τα λεγομένα σου....δημοκρατία ,φίλε.
            Και σαν λάτρης της Ελευθερίας θα σου απαντήσω με τα λόγια του Βολταίρου:
            ''Κύριε ,δεν συμφωνώ με όσα λέτε.Θα έδινα όμως και τη ζωή μου ακόμη για να μπορείτε να τα λέτε''.
            Και κάνω μια ευχή ,να μη μετανοίωσεις ποτέ για την εμπάθειά σου .Είναι κακός σύμβουλος για αποφάσεις και σωστές κρίσεις.

  30. wx avatar
    wx 24/05/2012 23:37:35

    στην παράσταση νίκης προηγούμαστε γιατί παίζει μεγάλο ρόλο η Ντόρα και ο Αυγενάκης...όσο ναναι έχουν ένα ειδικό βάρος...

  31. airman avatar
    airman 24/05/2012 23:48:22

    Ασχολούμαστε με δημοσκοπηση η οποία με ''μαγικό'' τρόπο τους έχει όλους ευχαριστημένους. Το ΣΥΡΙΖΑ πρώτο στην πρόθεση ψήφου, τη ΝΔ να προηγείται στην παράσταση νίκης και το ΠΑΣΟΚ να βελτιώνει το ποσοστό του.
    Αυτό και μόνο ως εύρημα ή αποτύπωση εικόνας γεννάει κάποιους προβληματισμούς και οδηγεί σε συνειρμούς.
    Με το ΣΥΡΙΖΑ πρώτο στην πρόθεση ψήφου τονώνεται η αυτοπεποίθηση των στελεχών του ΣΥΡΙΖΑ, αισθάνονται δικαιωμένοι όσοι τον επέλεξαν στις 6/5 και ζορίζονται στη ΝΔ. Άρα στελέχη του ΣΥΡΙΖΑ μπορούν να συνεχίσουν να ''μπουρδολογούν'', όσοι ψήφισαν ΣΥΡΙΖΑ ενθαρρύνονται έμμεσα να το ξανακάνουν (''μπετονάρει'' το ποσοστό των εκλογών της 6/5), φαίνεται ''ρεύμα'' του ΣΥΡΙΖΑ και τέλος γίνεται ψυχολογικός πόλεμος στη ΝΔ.
    Με την παράσταση νίκης υπέρ της ΝΔ ο ΣΥΡΙΖΑ παίρνει μήνυμα ότι τίποτα δεν είναι δεδομένο, αντίστοιχο μήνυμα εισπράττει και η ΝΔ, το αποτέλεσμα μένει ανοιχτό και οι ψηφοφόροι μπαίνουν σε μεγαλύτερο δίλημμα.
    Με τη βελτίωση των ποσοστών του ΠΑΣΟΚ του δίνεται το διαίωμα να έχει λόγο (τόσο προεκλογικά όσο και μετά), όσοι ψήφισαν ΠΑΣΟΚ στις 6/5 ενθαρύνονται να το επιλέξουν ξανά (δεν είναι εντελώς χαμένη ψήφος) και έτσι αποφεύγει μια νέα ''βουτιά''.
    Το κανάλι, η εταιρεία που έκανε τη δημοσκόπηση και ο σκοπός που φαίνεται να εξυπηρετούν βρίσκονται σε αρμονία. Αυτό που λέμε ''value for money''.

  32. NTUA avatar
    NTUA 24/05/2012 23:52:53

    Ρε παιδιά, ποιός μιλούσε για επαναδιαπραγμάτευση τόσον καιρό; Ο ...Tsypras ή ο Σαμαράς; Θα μας τρελλάνουν οι φίλοι μας οι Γάλλοι...

    Il faut relancer l'économie grecque, dût l'euro en périr
    LE MONDE | 24.05.2012 à 20h09 • Mis à jour le 24.05.2012 à 20h09
    Par Jacques Sapir, économiste, directeur d'études à l'EHESS

    Le mémorandum signé entre la "troïka" et le gouvernement grec a démontré sa nocivité. Rajoutant la rigueur à l'austérité, il a plongé la Grèce dans une dépression sans égale. Cette politique est l'équivalent contemporain de la déflation des années 1930 dans son esprit comme dans ses mesures les plus concrètes (baisse autoritaire des salaires, diminution des prestations sociales). Elle conduira aux mêmes catastrophes.
    En dépit des coups de menton de Berlin, Francfort ou Bruxelles, il n'existe pas de cadre légal pour expulser un pays de la zone euro. Les traités n'ont fixé aucun chemin pour en sortir. Ici encore, c'est un bel exemple d'intelligence politique !
    L'Union européenne (UE) peut certes décider de suspendre son aide, mettant ainsi le gouvernement grec dans l'incapacité d'honorer ses dettes. Mais ce dernier peut alors prendre conjointement deux décisions lourdes de conséquences.
    Tout d'abord, il peut répudier la totalité de sa dette. Les gouvernements de la zone euro, engagés directement à travers le Fonds européen de stabilisation financière, et la Banque centrale européenne (BCE), devront alors "prendre leurs pertes" (64 milliards d'euros pour la France). Il peut, dans le même temps, réquisitionner la banque centrale de Grèce et lui faire émettre autant d'euros que nécessaire pour couvrir ses besoins de financement à court terme. Cette mesure, illégale, n'en est pas moins techniquement possible. Pour l'essentiel, il s'agit de jeux d'écritures.
    Les détenteurs de la dette grecque privée, en provenance des entreprises, ne seront que trop heureux d'accepter cet argent qui sur les comptes en banque n'est pas discernable des euros légalement émis ! La dette des agents privés serait ainsi considérablement allégée. Quant au déficit budgétaire, il est lié pour près de 75 % aux paiements des intérêts sur la dette. Une fois la dette répudiée, le déficit budgétaire serait substantiellement réduit et ne se monterait qu'à 3 % ou 4 % du PIB. A ce niveau, il est tout à fait possible de le financer durablement par des emprunts à la Banque centrale sans effets inflationnistes majeurs.
    Le gouvernement grec a donc dans ses mains des instruments de rétorsion face aux menaces. Mieux vaudrait donc discuter et renégocier le mémorandum, ce qui est très précisément la position du chef de Syriza, le parti de la gauche radicale, Alexandre Tsypras.
    Le glas de l'euro sonne déjà
    Au-delà se pose la question de la compétitivité de la Grèce. Soit les pays de l'Union européenne sont prêts à investir dans l'économie grecque, lui permettant de combler une partie de son écart de compétitivité qui s'est accru de 35 % depuis 2002. Soit il faudra se résoudre à une sortie de la Grèce de la zone euro et à une lourde dévaluation (50 %) de la drachme.
    Cette solution, pour pénible qu'elle soit, sera préférable à la poursuite de la politique du mémorandum. La dévaluation est en effet une solution possible pour la Grèce. Le déficit de la balance commerciale représentait, en 2011, environ 20 milliards d'euros. Le déficit hors effets des hydrocarbures représentait 15 milliards. Les importations incompressibles, on le voit, ne représentent qu'une partie (25 %) du déficit commercial actuel. Une dévaluation permettrait à la Grèce d'augmenter ses exportations, qui représentaient en 2011 l'équivalent de 27 % du PIB, dont 12 % de ce dernier pour les exportations de biens. Cela est loin d'être négligeable.
    Une telle solution sonnerait probablement le glas de l'euro. Mais ce glas sonne déjà avec la crise espagnole et le retour de la crise irlandaise. Une solution à la crise grecque est possible, à la condition que l'on cesse d'en faire un point d'honneur. Les femmes et hommes politiques européens doivent faire preuve de pragmatisme. Sinon, les réalités économiques trancheront pour eux.

  33. Δαναός avatar
    Δαναός 25/05/2012 00:03:26

    Αφιερωμένο στον κ. Τσίπρα:www.youtube.com/watch?v=Ssqi37f9UoQ

  34. μεταρρυθμιστής avatar
    μεταρρυθμιστής 25/05/2012 00:05:54

    Περίεργη δημοσκόπηση, δεν βγάζεις άκρη. Είτε " μαγειρεμένη" είναι είτε η εγκεφαλική σύγχυση των Ελλήνων έχει ξεπεράσει κάθε προηγούμενο...Ο γίγας λαός δείχνει έτοιμος να την κάνει τη...μ@λ@κία...Αυτό που γλυτώσαμε το ' 44 θα το λουστούμε το 2012.Οι τριτοκοσμικές τάσεις μεγάλου μέρους του πληθυσμού ( επικουρούμενες από τις δραχμολάγνες παραινέσεις απατεώνων, λαμογιών και άφραγκων- αυτοί είναι οι σύμμαχοι του Αλέξη) θα μας μετατρέψουν σε μίγμα Αλβανίας, Πακιστάν με ολίγη από Σομαλία.Όσοι ξέρετε κάποιν αναποφάσιστο ή παλιονεοδημοκράτη που απείχε στις τελευταίες εκλογές, αρχίστε εντατικό ψηστήρι. Γιατί μετά ,με τον Τσίπρα πρωθυπουργό ( σκεφτείτε μόνο οτι εκεί που κάθονταν ο Βενιζέλος κι ο Γούναρης , τέρατα μόρφωσης , ρητορείας και γλωσσομάθειας, θα κάτσει ο αμόρφωτος...) θα θέλει να ψηφίσει ΝΔ, αλλά πλέον θα είναι αργά...

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ μεταρρυθμιστής 25/05/2012 01:39:38

      Εσείς οι "μεταρρυθμιστές", μήπως να είστε πιο προσεκτικοί πριν τσουβαλιάσετε τους "άφραγκους" μαζί με τα λαμόγια και τους απατεώνες; Μήπως να σκεφτείτε ποίων η "μεταρρυθμιστική" -τρομάρα της...- πολιτική τούς κατέστησε άφραγκους και εξαθλιωμένους, πριν τους μνημονεύετε με τέτοιο απαξιωτικό τρόπο;

      Και μετά περιμένετε -ή απευθύνετε και έκκληση κιόλας- να σκεφτούν ορθολογικά και να μην κάνουν το απονενοημένο εκλογικό διάβημα. Αμ δε. Πάρτε το απόφαση αγαπητέ, αυτοί δεν έχουν τίποτε πια να χάσουν, και όσο κάτι "μεταρρυθμιστές" σαν και του λόγου σου αναφέρονται σ' αυτούς με υφάκι ανάλογο τού να αναφέρονταν σε λεπρούς, τόσο εκείνοι θα ψηφίζουν ό,τι πιο "ακραίο" βρουν. Τόσο ακραίο που, έτσι όπως πάει, σύντομα ο ΣΥΡΙΖΑ θα φαντάζει... όαση ορθολογικής επιλογής!

      • billyraf avatar
        billyraf @ Αυριανιστής 25/05/2012 10:09:39

        Αυτό το "δεν έχουν τίποτα να χάσουν" πόσο πιασάρικο ακούγεται, αλλά και πόσο ανόητο.
        Έχουν φίλε μου πολλά να χάσουν. ΟΧΙ ΜΟΝΟ το υπόλοιπο της ευημερίας τους.
        Έχουν να χάσουν τη Θράκη και το Καστελόριζο.
        Έχουν να χάσουν τo μέλλον των παιδιών τους.
        Έχουν να χάσουν τη χώρα που τους παρέδωσαν οι παππούδες τους. Την γλώσσα τους. Την ταυτότητά τους.
        Φτάνουν οι υπεραπλουστεύσεις και το χάιδεμα.
        Άκου εκεί "δεν έχουμε τίποτα να χάσουμε".

        • Σικελιανος avatar
          Σικελιανος @ billyraf 25/05/2012 12:10:47

          Δυστυχως στην μεταπολιτευτικη Ελλαδα μονο η μασα ηταν το κριτηριο των ψηφοφορων..και μια χαρα καλλιεργησε αυτην την πολιτικη αισθητικη ο δικομματισμος και ιδιαιτερα το ΠΑΣΟΚ.... εδω δεν ασχολουνταν με θεματα εθνικης ασφαλειας και εθνικης κυριαρχιας οταν ηταν χορτασμενοι..οχι τωρα που η πεινα ή η απειλη της πεινας εχει εγκατασταθει για τα καλα στις ζωες μας.. εγω συμφωνω απολυτα μαζι σου...αλλα ποιος μας ακουει τετοιες ωρες...

          • Αυριανιστής avatar
            Αυριανιστής @ Σικελιανος 25/05/2012 12:38:56

            Δηλαδή, φίλε μου, θεωρείς "μάσα" για κάποιον εξαθλιωμένο...
            ...το σπίτι που θα χάσει λόγω της υπερφορολόγησης και της αδυναμίας πληρωμής ένεκα έλλειψης εισοδήματος;
            ...το γάλα των παιδιών του;
            ...το στοιχειώδες ανθρώπινο δικαίωμα στην εργασία;

            Και περιμένεις βάσιμα, όσο λείπουν όλα αυτά από τους εξαθλιωμένους, να νοιαστούν για εθνική κυριαρχία (που έχει ήδη απωλεσθεί από τους ευρωναζί) και εθνική ασφάλεια;

          • Σικελιανος avatar
            Σικελιανος @ Αυριανιστής 25/05/2012 13:04:25

            φιλε Αυριανιστη δεν διαφωνω σε αυτο που λες αλλωστε και εγω αυτο υπονοησα... οτι εδω δεν ενδιαφερονταν για τα εθνικα θεματα οταν οι Ελληνες ζουσαν πλουσιοπαροχα οχι τωρα που η πεινα εχει μπει μεσα στα σπιτια μας... μην με προγκας.. μπορει να ακουστηκε λιγο προκλητικο οπως το ειπα αλλα δεν εννοουσα τους σημερινους εξαθλιωμενους Ελληνες..εννοουσα οτι το ΠΑΣΟΚ δημιουργησε γενικα μια πολιτικη αισθητικη που το κριτηριο των εθνικων θεματων ηταν δευτεραντζα ή τριταντζα... ή ακομα και καταδικαστεα με διαφορους ευκολους -ισμους... στην παρουσα φαση καταλαβαινω οτι ο κοσμος που πεινα αν δεν ενδιαφεροταν πριν μια φορα για τετοια θεματα τωρα δεν ενδιαφερεται εκατο φορες.. δεν το ειπα σαν μομφη για τους ανθρωπους που πεινανε και το θεωρω δεδομενο οτι εν καιρω τετοιας κρισης τετοια θεματα δεν απασχολουν τον εξαθλιωμενο...(και εγω ανεργος γιατρος ειμαι εδω και 8 μηνες που εχω τελειωσει την ειδικοτητα μου και την βγαζω προς το παρον με το επιδομα και με χαρτζιλικι απο τους γονεις μου για να θρεψω την οικογενεια μου... ακομα δεν πειναω αλλα οσονουπω ερχεται και αυτο... ηδη οι γονεις μου δεν τα βγαζουν περα... το επιδομα τελειωνει και εγω εχω λιωσει τα παπουτσια μου να βρω δουλεια σε καποια ιδιωτικη κλινικη διοτι λεφτα για ιατρειο δεν εχω... αφου μονο για τον εξοπλισμο θελω 100.000 χιλιαρικα συν το ενοικιο που ειναι σεβαστο)...
            Οταν λοιπον λεω μασα εννουσα την διαθεση ακρατου υλισμου που υπηρχε παλιοτερα και που τυφλωνε τον μεσο νεοραγια νεοπλουτο Ελληνα.. δεν εννοουσα το τωρα και συγγνωμη αν εθιξα τις ευαισθητες χορδες σου... μαλλον δεν το εξεφρασα καλα...

  35. akenaton avatar
    akenaton 25/05/2012 01:19:34

    Το βαρόμετρο της PI είναι η δημοσκόπηση που παρακολουθώ ανελλιπώς και συνιστώ να της δώσουμε σημασία τόσο εμείς, όσο και στη Συγγρού. Στηρίζεται σε συνεχείς μετρήσεις, έχει σημεία αναφοράς και σπάνια πέφτει έξω. Όσο για την παράσταση νίκης, εξηγείται από το γεγονός οτι ακόμη το εκλογικό σώμα δεν έχει "χωνέψει" την εκλογική "εκτόξευση" του ΣΥΡΙΖΑ και ενστικτωδώς σκέφτεται ως πρώτη τη ΝΔ (ως πρόσφατα κόμμα εξουσίας και πρώτο κόμμα στις εκλογές της 6/5). Στην επόμενη δημοσκόπηση της PI πιστεύω οτι η παράσταση νίκης θα "ισορροπήσει" αφού οι πολίτες θα έχουν δει και τα αποτελέσματα της τωρινής δημοσκόπησης. Το έχω ξαναγράψει, οι δημοσκοπήσεις είναι χρήσιμα εργαλεία, αρκεί να τα αξιοποιείς σωστά, να μην τα διαβάζεις με κομματικά γυαλιά και να μην ξεχνάς οτι είναι απλώς "στιγμιαίες φωτογραφίες"!
    ΥΓ. Όποιος πολιτικός αρχηγός ακούει άτομα του επιτελείου του να "διαψεύδουν" δημοσκοπήσεις σοβαρών εταιρειών με διάφορες δικαιολογίες, το καλύτερο που έχει να κάνει είναι να απομακρύνει από κοντά του τάχιστα τα άτομα αυτά!!!!

  36. sotrod avatar
    sotrod 25/05/2012 01:32:27

    "Σάλος αναμένεται να ξεσπάσει με την απόρρητη έκθεση του Γενικού Λογιστηρίου του Κράτους, όπου γίνεται λόγος για πλήρη εκτροχιασμό του Προϋπολογισμού του 2012 με μαύρη τρύπα 1,3 δισ. ευρώ."
    "Απαγόρευση καλλιεργειών από Ε.Ε. Εκρίζωση αμπελιών ζητάει η Ευρωπαϊκή Ένωση! Φτάσαμε και σ' αυτό το σημείο. Δεν έχεις το δικαίωμα να φυτεύεις ότι χρειάζεσαι στο δικό σου χωράφι! Το πρόστιμο θα είναι 1200€ /στρέμμα"
    "Ειδοποιητήρια με απειλές κατασχέσεων περιουσιακών στοιχείων ακόμα και για ληξιπρόθεσμα χρέη...300 ευρώ, στέλνει σε περίπου 900.000 φορολογούμενους το υπουργείο Οικονομικών."
    Αργα και σταδιακα η περιουσια μας μειωνεται και ακομα ειμαστε στην αρχη . Αραγε αυτα που εχουμε , ως ποτε θα ειναι δικα μας ? Ειτε με τον εναν , ειτε με τον αλλον τροπο ?
    Και παρακαλω σταματειστε να μειωνετε οσους σκεφτονται διαφορετικα, ειμασταν 35% καταντησαμε να καταρευσουμε στο 19 % . Ποιος φταιει ? Ξαφνικα ολοι οι αλλοι γινανε μακακες ? Με τετοια κυβερνηση ΠΑΣΟΚ και ενας ανυπαρκτος θα ειχε γινει πρωθυπουργος δια περιπατου .

    • Ζευς avatar
      Ζευς @ sotrod 25/05/2012 03:15:32

      Εχεις απόλυτο δίκιο! Η προσγείωση στην πραγματικότητα είναι ανώμαλη τις περισσότερες φορές.
      Τάδε έφη Ζευς.

    • o deksios avatar
      o deksios @ sotrod 25/05/2012 08:19:27

      ε, με τετοια κυβερνηση πασοκ, θα γινει πρωθυπουργος ο ανυπαρκτος .... τσιπρας...

  37. kas avatar
    kas 25/05/2012 08:13:49

    Είπαμε ότι τέλος....εκτός αν μας λυπηθεί ο Θεός.

    Ο Σύριζα θα είναι αυτοδύναμος με ποσοστό κοντά στο 38%.

    Η Ελλάδα έχει αποφασιστεί χρόνια τώρα να γίνει Κόσσοβο (η Κρήτη πρώτη θα ανεξαρτητοποιηθεί, μετά η Θράκη, η Μακεδονία και η Ηπειρος) και ισλαμική σοσιαλφασιστική χώρα (μην αμφιβάλλει ουδείς ότι θα καταλύθεί η δημοκρατία οριζόντια και κάθετα). Οι ορθόδοξοι θα διωχτούν και θα μαρτυρούν για την πίστη τους και μιά νέα τουρκοκρατία με προοπτική αιώνων θα αρχίσει σε λίγες μέρες. Οι υπόλοιποι όσοι γλυτώσουν από τις σφαγές των ορδών είτε θα δηλώσουν ανθέλληνες-αντίχριστοι για να ζήσουν, είτε θα την κάνουν όπου υπάρχει πραγματικός απόδημος ελληνισμός.

    Σε περίπτωση δε που δεν πάνε τα πράγματα όπως τα έχει σχεδιάσει η εσπερία...(δηλαδή υπάρξει "δεξιά" επανάσταση) το ΝΑΤΟ δεν θα διστάσει να βομβαρδίσει αυτούς που θα απειλήσουν την "δημοκρατία" του Αλέξη.

    Το σχέδιο παγκοσμιοποίησης-χυλοποίησης θα θριαμβεύσει και μάλιστα "νομότυπα"...Παλιά βλέπετε στήνανε δικτατορίες, σήμερα στήνουν εθνομηδενιστικές δημοκρατίες.

    ...και χέστηκαν όλοι οι άλλοι για την έξοδο που επιθυμούν διακαώς...οι Ε.Ε. γιαν απογειώσει τις εξαγωγές και η USA για να διαγράψει πάνω από το μισό του εξωτερικού της χρέους.

    τα χειρότερα έρχονται...

    • ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
      ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. @ kas 25/05/2012 08:41:22

      Έλεος! Όχι άλλο κάρβουνο. Ποιό 38; Μην βιάζεσαι. Η μάχη θα είναι σκληρή αλλά θα νικήσουμε.

      • kas avatar
        kas @ ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. 25/05/2012 11:03:09

        μακάρι Μανώλη...αλλά δεν το βλέπω

  38. ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
    ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. 25/05/2012 08:38:11

    Χωρίς να δίνεις πηγή απλώς συκοφαντείς

  39. Ο Θείος avatar
    Ο Θείος 25/05/2012 11:51:34

    Είναι το momentum που ενισχύει και άλλο τον ΣΥΡΙΖΑ. Τα λοιπα είναι δευτερεύοντα.
    Με απλά λόγια, έχει τον άνεμο πίσω του, έχει πάρει φόρα λόγω απέχθειας πολλών πολιτών προς τους ανταγωνιστές του, γιαυτό είναι ανοδικός.
    Και κάτι άλλο σημαντικό: Οι 2 μεγαλύτεροι κομματικοί ανταγωνιστές του ΣΥΡΙΖΑ δεν κάνουν και πολλά πράγματα για ν' ανακτήσουν τη δική τους αξιοπιστία. Κυρίως, κάνουν αρνητική διαφήμιση του ΣΥΡΙΖΑ.
    Απλό δεν είναι;

    • Δεξιόχειρας avatar
      Δεξιόχειρας @ Ο Θείος 25/05/2012 11:56:33

      Δεν είναι τόσο απλό. Είναι οι δεξιοί που σιχάθηκαν τις αριστερές μπουρδολογίες και θα ρίξουν ΣΥΡΙΖΑ για να γίνει το κ@λ@χανείο του κράτους Σεράγιεβο μπας και το χτίσουμε από την αρχή. Τον Ιούλιο το έλλειμα θα μηδενιστεί γιατί τα κρατικά έξοδα απλά δεν θα υπάρχουν γιατί απλά δεν θα έχουμε να τα πληρώσουμε. Καταστροφολογία; Για να δούμε, έχει τον άνεμο πίσω του ή έχει τίποτα άλλο πίσω του;

    • Γιάννης Φαίλτωρ avatar
      Γιάννης Φαίλτωρ @ Ο Θείος 25/05/2012 12:02:53

      Η αρνητική διαφήμιση είναι πολύ επικίνδυνη και συνήθως γίνεται μπούμεραγκ σε αυτόν που την εξαπολύει. Αν ιεραρχικά ο "καταναλωτής-ψηφοφόρος" έχει θέσει ένα "προϊόν" σε υωηλότερη θέση από ένα άλλο, η αρνητική διαφήμιση δεν ανατρέπει συνήθως την ιεραρχία αλλά την ενισχύει. Γιατί είναι σαν να λέει ότι ο καταναλωτής κάνει λάθος και όχι ότι το προϊόν είναι λάθος. Ποιός καταναλωτής-ψηφοφόρος υα αρνηθεί την επιλογή του; Ιδιαίτερα να έχει ταυτίσει το άλλο προϊόν με κάκιστες υπηρεσίες;

  40. Ο Θείος avatar
    Ο Θείος 25/05/2012 12:21:26

    Αυτοί που γουστάρουν Σεράγεβο δεν είναι δεξιοί, αλλά ακροδεξιοί και ψηφίζουν σαφώς ΧΑ ή ΑΝΕΛ. Έτερον εκάτερον.
    Και είναι εντελώς ανεγκέφαλοι, αυτοκαταστροφικοί:
    - δεν διδάσκονται από το παρελθόν
    - ξεχνούν ότι υπάρχουν διεθνείς συσχετισμοί που θα κατισχύσουν στο τέλος. Όπως συνέβη στο αληθινό Σεράγεβο το 1995, για όσους θυμούνται.
    Οι λοιποί όμως Έλληνες πολίτες, τι φταίμε;

  41. Ο Θείος avatar
    Ο Θείος 25/05/2012 12:22:24

    + + +
    Άρα;

    • Γιάννης Φαίλτωρ avatar
      Γιάννης Φαίλτωρ @ Ο Θείος 25/05/2012 13:28:02

      Άρα να θέλει κάποιος να κερδίσει πελάτες δε στοχεύει σε αυτούς που έχουν ήδη ιεραρχήσει τα προϊόντα, αλλά σε εκείνους που είτε δεν έχουν αποφασίσει ακόμα, είτε σε εκίνους που τους άρεσαν κάποτε αλλά τους την έσπασε κάτι επουσιώδες αλλά οι οποίοι στο βάθος πιστεύουν στο προϊόν.
      Ήτοι, οι αναποφάσιστοι και όσοι έφυγαν προς τα δεξιά, είναι πιο εύκολος "στόχος" από αυτούς που ότι και να τους πεις βλέπουν τον Αλέξη ως τον νέο Αλέξιο Κομνηνό.
      Αυτό δε σημαίνει ότι πρεπει να αφεθεί ο Αλέξης να αλωνίζει ψηφοθηρικά. Εκεί με χρήση πλάγιων μέσων πρέπει να ενισχυθούν οι ΔΗΜΑΡ και άλλες δυνάμεις συγγενείς στο χώρο αυτό ώστε το κίνημα του Αλέξη να αποδυναμωθεί εξ αριστερών.
      Επειδή αυτοδυναμία δεν πρόκειται να υπάρξει, πρέπει ναβρεθούν οι βουλευτικές έδρες που αθροιζόμενες θα προσπαθήσουν να κερδίσουν χρόνο μέχρι το Σεπτέμβρη τουλάχιστον εκμεταλλευόμενοι την ευρωπαϊκή συγκυρία. Από θέση ισχύος θα μπορέσει και ο Σαμαράς τότε να καθαρίσει και τα άπλυτα της Συγγρού.

  42. Δεξιόχειρας avatar
    Δεξιόχειρας 25/05/2012 12:31:56

    Μπορεί εύκολα να παρατηρήσει κανείς διαβάζοντας τα σχόλια ότι οι ψευτοκουλτουριάρηδες επικράτησαν. Αναλύσεις επί αναλύσεων και ημιμαθείς γενικολογίες με ύφος περισπούδαστο καθηλώνουν τους αναγνώστες. Κριτικές σε συντριπτικό βαθμό εναντίον της ΝΔ, της δεξιάς και της Ελλάδος χωρίς να προτείνουμε κάτι συγκεκριμένο, χωρίς να το λέμε ανοιχτά αλλά αφήνουμε να εννοηθεί ότι θα ρίξουμε ΣΥΡΙΖΑ. Για το αδιέξοδο στο οποίο έχουν οδηγηθεί δεν λένε τίποτα. Ποιό είναι το αδιέξοδο; Ή θα κάνεις δημοσιονομική πειθαρχία μέσω μείωσης των κρατικών δαπανών και θα ενθαρύνεις την ιδιωτική πρωτοβουλία ή θα πτωχεύσεις. Με άλλα λόγια ή θα προσκυνήσεις τις αρχές της δεξιάς ή δεν θα έχεις να φας. Τα άλλα Θείο και Γιάννη είναι τρίχες κατσαρές.

    • Ο Θείος avatar
      Ο Θείος @ Δεξιόχειρας 25/05/2012 12:48:41

      Αγαπητέ Δεξιόχειρα, η ρεαλιστική άποψή μου είναι αυτή που γράφω ακριβώς από κάτω:
      Άν η ΝΔ είχε το επιτελικό μυαλό και τα άντερα πολιτικής να τσακίσει την ακροδεξιά ΑΝΕΛ + ΧΑ, θα ήταν ήδη από τις 6 /5 κυβέρνηση με αυτοδυναμία. Τόσο απλό.
      Άν και μη δεξιός, μάλλον θα αισθανόμουν τώρα πολύ καλύτερα, σε σχέση με τα τωρινά μου αισθήματα.
      Δεν υπάρχει τίποτε σωστό μέσα στο λάθος.

      • Δεξιόχειρας avatar
        Δεξιόχειρας @ Ο Θείος 25/05/2012 12:56:26

        Η πολιτική μάλλον είναι σκάκι και δεν τέλειωσε η παρτίδα στις 6/5 ούτε θα τελειώσει στις 17/6. Το αδιέξοδο στο οποίο οδηγούνται οι πολιτικοί αντίπαλοι της Ν.Δ θα ανοίξει διάπλατα το δρόμο για κυβέρνηση δεξιόστροφων πολιτικών της επόμενης 30ετίας. Προσπαθείς να σπείρεις αμφισβήτηση για το επιτελείο της Ν.Δ λες και το μόνο που έχει αξία είναι το εκλογικό αποτέλεσμα. Το ουσιαστικό αποτέλεσμα ότι σύντομα άνθρωποι που στήριξαν τον πράσινο κρατισμό θα στηρίξουν Ν.Δ ως τη μόνη λύση δεν το βλέπεις ή μάλλον, επειδή είσαι πανέξυπνος, το αγνοείς επιδεικτικά. Θα κριθεί ο πολιτικός τακτικισμός της Ν.Δ.

  43. Ο Θείος avatar
    Ο Θείος 25/05/2012 12:43:57

    H ΝΔ δεν έχει ανοίξει σοβαρό μέτωπο ενατίον της ακροδεξιάς - όπως δεν είχε ανοίξει πρίν τις 6/5. Η ακροδεξιά (ΑΝΕΛ + ΧΑ)είναι που κάνει τη μεγαλύτερη εκλογική ζημιά στο κόμμα της ΝΔ.
    Νέα Δημοκρατία 26%. Ανεξάρτητοι Έλληνες με 8% + Χρυσή Αυγή 4% = 12 %.
    Με ποσοστό της τάξης του 36 % και ανοδική τάση, η αυτοδυναμία της ΝΔ θα ήταν σχεδόν βέβαιη.
    Βλ. και:
    h**p://www.antinews.gr/2012/05/25/163014/#comment-985652
    Πρόκειται για τερατώδες λάθος τακτικής, υπάρχει φανερή πολιτική ανεπάρκεια στον επιτελικό σχεδιασμό της.
    Είναι στοιχειώδες, το δείχνουν οι αριθμοί.
    Δυστυχώς, το αποτέλεσμα της πολιτικής ανεπάρκειας στο σχεδιασμό της τακτικής, φαίνεται από τώρα.

    • Δεξιόχειρας avatar
      Δεξιόχειρας @ Ο Θείος 25/05/2012 12:48:17

      Για στείλε τους τα στοιχεία επικοινωνίας σου. Εσύ είσαι η λύση. Θα μας χαρίσεις την αυτοδυναμία, φωστήρα του πολιτικού τακτικισμού.

      • Ο Θείος avatar
        Ο Θείος @ Δεξιόχειρας 25/05/2012 13:07:45

        Την ξέρουν τη λύση, it's blowing in the wind.
        Άντερα δεν έχουν.

    • leleki avatar
      leleki @ Ο Θείος 25/05/2012 13:16:47

      Η ΝΔ έχασε την επαφή της με αυτό το τμήμα των παλαιών ψηφοφόρων της μετά την σύμπραξη με το ΠΑΣΟΚ , την κυβερνητική θητεία της δίπλα στο «κούριερ της Τρόϊκας και των Γερμαναράδων» Παπαδήμο , κατά Φαήλο Κρανιδιώτη, την υπερψήφιση του Μνημονίου που παραχωρεί την εθνική κυριαρχία στους ξένους, αλλά και του νομοσχεδίου για το τζαμί και την συνεργασία με την νεοφιλελεύθερη και εθνομηδενίστρια Ντόρα.

  44. man8os avatar
    man8os 25/05/2012 12:54:58

    O Θειος ειναι πολυυ σωστος. Η νικη ερχεται απο το 12% της ακροδεξιας +1% απο το ΠΑΣΟΚ αν καταφερουμεε να το παρουμε. Η στρατηγικη μας πρεπει να ειναι η προσελκυση αυτων των ψηφων.

  45. GO avatar
    GO 25/05/2012 13:03:33

    Πληροφορούμαι ότι την Κυριακή θα έχουμε πολλά και καλά δημοσκοπικά νέα και στην πρόθεση ψήφου και στην παράσταση νίκης.

  46. Δεξιόχειρας avatar
    Δεξιόχειρας 25/05/2012 13:21:27

    Κάνεις λάθος. Οι πρώην ΝΔκράτες θέλουν να τιμωρήσουν την άλλη όχθη φαίρνοντας στην εξουσία τον ΣΥΡΙΖΑ. Ένα απλό παραδειγματάκι: Γιατί να σπάσει το κεφάλι του ο Σαμαράς να απολύσει 150 χιλ υπαλλήλους από το δημόσιο; Βγαίνει ο ΣΥΡΙΖΑ και με την εντολή του ελληνικού λαού καταγγέλλει το εθνοπροδοτικό κατά το Λελέκι μνημόνιο και την άλλη μέρα απολύονται όλοι οι δημόσιοι υπάλληλοι λόγω πτώχευσης. Δηλαδή ο ΣΥΡΙΖΑ θα κάνει ότι η Ν.Δ σε σαράντα χρόνια.

    • leleki avatar
      leleki @ Δεξιόχειρας 25/05/2012 13:29:58

      Πώς προκύπτει η απόλυση των ΔΥ αν δεν εφαρμοστεί το μνημόνιο;
      Τα κράτη δεν είναι επιχειρήσεις που κλείνουν και απολύουν τους υπαλλήλους τους.
      Και ΔΥ υπήρχαν και προ μνημονίου, όπως και ζωή προ ευρώ.

      • Δεξιόχειρας avatar
        Δεξιόχειρας @ leleki 25/05/2012 13:35:26

        Με τί θα τους πληρώσει; Με τα λεφτά που δήθεν υπάρχουν; Θα τυπώσει δραχμές. Θα δώσει στο μέσο δημ υπάλ αντί 1000 ευρώ 1 εκ δραχμές και θα αγοράσει ο δημ υπάλ 5 καρβέλια ψωμί. Εάν αυτό δεν λέγεται απόλυση τότε λέγεται "σε αναγκάζω να φτιάξεις μόνος σου το ψωμί".

        • man8os avatar
          man8os @ Δεξιόχειρας 25/05/2012 13:47:19

          Θα πληρωθουν με μπαμιες

          • Δεξιόχειρας avatar
            Δεξιόχειρας @ man8os 25/05/2012 13:52:02

            Φίλε man80s ξέρεις πόσο κάνουν οι μπάμιες; Πάντως οι φίλοι μας τύπου Τσίπρα δεν ξέρουν καν γιατί είναι τόσο ακριβές. Ενημερωτικά οι μπάμιες μαζεύονται με το χέρι και η συλλογή τους είναι ιδιαίτερα επίπονη. Για να μαζέψει ο καλομαθημένος ο Έλληνας 15 κιλά μπάμιες και να βγάλει το μεροκάματο του δημ υπαλ θα του γίνει ο κ@λ@ς ΝΑ!

          • man8os avatar
            man8os @ Δεξιόχειρας 25/05/2012 13:58:45

            Μπορει να κανω λαθος τοτε...

            Υπαρχουν και οι φακες...

        • Δεξιόχειρας avatar
          Δεξιόχειρας @ Δεξιόχειρας 25/05/2012 14:06:07

          Η πραγματική εικόνα της ελληνικής οικονομίας είναι πολύ δυσάρεστη. Για να την καταλάβεις υπολόγισε τα καθημερινά σου έξοδα και πόσα από αυτά πάνε σε ελληνικά χέρια. Θα διαπιστώσεις ότι 10% μένει για να ανακυκλωθεί μέχρι να φύγει και αυτό. Η διαρροή χρήματος προς τα έξω είναι συντριπτική. Καταναλώνουμε συνέχεια προϊόντα των ξένων με λεφτά που μας δάνεισαν.

          • Ζευς avatar
            Ζευς @ Δεξιόχειρας 26/05/2012 13:49:07

            Ακριβώς! Ο σκοπός τους δεν είναι να μας βοηθήσουν αλλά να διαιωνίσουν ή και να αυξήσουν την οικονομική κυριαρχία τους. Γι'αυτό και οι ξένες επενδύσεις μέσω των ιδιωτικοποιήσεων είναι τόσο ψηλά στην ατζέντα τους. Γι'αυτό μιλάνε για αύξηση των εξαγωγών ως απαραίτητη προϋπόθεση για την ανάκαμψη (για να αυξηθούν παράλληλα και οι εισαγωγές).
            Δεν θα είναι εύκολος ο αγώνας, είναι εξαιρετικά άνισος... αυτός ήταν ο σκοπός τους εξαρχής.
            Τάδε έφη Ζευς.

        • leleki avatar
          leleki @ Δεξιόχειρας 25/05/2012 14:21:02

          Το μύθευμα πως δεν θα πληρώνονταν μισθοί και συντάξεις , έχει καταρριφθεί από πλειάδα κορυφαίων οικονομολόγων.Την οικονομία την διέλυσε και την διαλύει το μνημόνιο.
          Όσο δεν ακυρώνεται το μνημόνιο βαδίζουμε με αλγεβρικό τρόπο προς την πλήρη κατάρρευση.

    • Q-Nihilism avatar
      Q-Nihilism @ Δεξιόχειρας 25/05/2012 13:54:58

      Δεν περιστρέφονται όλα γύρω από τη ΝΔ και καλά θα κάνετε να το καταλάβετε. Ο κόσμος έφερε τους πάντες μπρος των ευθυνών τους, δεν υπάρχει πλέον "αντιπολίτευση" με την κλασσική έννοια. Επίσης είναι τιμωρία η εξουσία και βάζουμε άλλους να κάνουν τη δουλειά; Ωραίες ιδέες, αντάξιες ενός ηγέτη.

  47. Αυριανιστής avatar
    Αυριανιστής 25/05/2012 13:26:33

    Σου ζητώ συγγνώμη αν φάνηκε ότι "σε πρόγκηξα" φίλε μου, μόνο αυτή δεν ήταν η πρόθεσή μου. Άλλωστε το ήθος σου έχει φανεί εδώ μέσα, δεν θα είχα κανένα λόγο να "σε προγκήξω".

    Απλώς, αυτό που θέλω να πω είναι πως το "τι είν' η πατρίδα μας" έχει εκ των πραγμάτων τεθεί για κάποιους όχι ακριβώς σε υποδεέστερη μοίρα, αλλά όταν αντιμετωπίζουν άμεσα προβλήματα επιβίωσης νιώθουν πια ότι δεν έχουν τίποτε να χάσουν, και αυτό το συναίσθημα δεν τους κατατάσσει αυτομάτως στην κατηγορία των εθνικά αδιάφορων ή των ενδιαφερόμενων μόνο για "το παχύ τους έντερο" (όπως είχε πει κάποτε ο Τρίτσης).

  48. "Γαλάζιος" Αρης avatar
    "Γαλάζιος" Αρης 25/05/2012 16:51:14

    Δεν πρόλαβα να διαβάσω όλα τα σχόλια ώστε να μην επαναλαμβάνω τα ίσια, αλλά στην ιστορία των δημοσκοπήσεων ποτέ μέχρι σήμερα δεν έπεσε έξω η παράσταση νίκης, δηλαδή αυτό που πίστευαν οι περισσότεροι ότι θα βγάλει η κάλπη, βγήκε. Ακόμα και το 2000 με την οριακή νίκη του ΠΑΣΟΚ.

  49. sagamore avatar
    sagamore 25/05/2012 19:26:19

    Σήμερα το πρωί καθώς βγηκα από το σπίτι μου και άνοιξα το Σκαϊ του Αλαφούζου για να ακούσω τη δημοσκόπηση της Public Issue είδα έναν κοκκινολαίμη. Λες να ειναι και αυτός μέρος της συνωμοσίας ΣΚΑΙ - Τσίπρα?
    Ρε παιδιά, θα σοβαρευτούμε ποτέ με τις ηλίθιες συνωμοσιολογίες?
    Χ

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.