#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
16/09/2011 11:57
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Papandreou statistics: Μαγείρεψαν το έλλειμμα του 2009!

Αποκάλυψη «βόμβα» σήμερα στην Ελευθεροτυπία. Σύμφωνα με καθηγήτρια του Πανεπιστημίου Μακεδονίας και μέλος της επιτροπής της Ελληνικής Στατιστικής Αρχής, Ζωή Γεωργαντά, το έλλειμμα της χώρας για το 2009 σκοπίμως παρουσιάστηκε στο 15,4% από τη Eurostat. Επρεπε να φανεί μεγαλύτερο από αυτό της Ιρλανδίας, που ήταν 14%, ώστε να παρθούν δυσβάσταχτα μέτρα κατά της Ελλάδας»…

Θυμάστε τι έλεγαν για το έλλειμμα που τους άφησε η ΝΔ; Έ, λοιπόν σήμερα αποκαλύπτεται ότι το μαγείρεψαν. Άρα, τι νόημα έχει να είναι οι ψεύτες στην κυβέρνηση;

Ολόκληρο το δημοσίευμα της ελευθεροτυπίας

[caption id="attachment_122495" align="alignnone" width="600" caption="Ο Γ. Παπακωνσταντίνου έχει δίπλα του τον πρόεδρο Α. Γεωργίου. Αριστερά ο παραιτηθείς από νωρίς Ν. Λογοθέτης και στην άκρη δεξιά ο νυν καρατομηθείς Α. Φιλίππου Αλλα πέντε μέλη της επταμελούς επιτροπής παύονται από τα καθήκοντά τους όπως ανακοίνωσε χθες από τη Βουλή ο Ευάγγελος Βενιζέλος, και παραμένει μόνο ο πρόεδρος (!), λόγω «προβλημάτων σε προσωπικό και διοικητικό επίπεδο»."][/caption]

Αυτά τα προβλήματα, όμως, όπως αποκαλύπτει σήμερα η «Ε», ξεκινούσαν από την «απομονωτική, αντιδημοκρατική, εξουσιαστική» λειτουργία του προέδρου της Ανδρέα Γεωργίου, όπως έχει καταγγείλει και ο σύλλογος των εργαζομένων στην ΕΛΣΤΑΤ και έφταναν μέχρι το συστηματικό αποκλεισμό των μελών της από το να εκφράζουν άποψη σε σοβαρά ζητήματα, όπως η επιστημονική ορθότητα των στατιστικών μεθοδολογιών που ακολουθούνταν, ο κανονισμός λειτουργίας της Αρχής, ο κανονισμός των υποχρεώσεων που είχαν προς την Αρχή άλλες υπηρεσίες του Δημοσίου και άλλα.

Το συμπέρασμα της κ. Γεωργαντά αμφισβητεί άλλο μέλος της επιτροπής, λέγοντας ότι επιστημονικά μπορεί να αποδειχτεί ότι οι «φορείς του Δημοσίου, που δεν χρηματοδοτούνται από το Δημόσιο και εισήλθαν στη συγκεκριμένη λίστα, δεν μπορούν να επηρεάσουν σε τέτοιο βαθμό την τελική διαμόρφωση του ελλείμματος». Σε κάθε περίπτωση, πάντως, θεωρείται επιβεβλημένη η σε υψηλό επίπεδο πολιτική αλλά και δικαστική παρέμβαση αναφορικά με την καταγγελία, καθώς αφορά το σημαντικότερο πολιτικο-οικονομικό ζήτημα των τελευταίων δεκαετιών με την Ελλάδα στο επίκεντρο της μεγαλύτερης κρίσης και την κοινωνία στην απόλυτη οικονομική αφαίμαξη.

Η καθηγήτρια Ζωή Γεωργαντά, που μίλησε χθες στην «Ε», είναι κατηγορηματική στην άποψή της: «Το έλλειμμα του '09 είχε τεχνηέντως διογκωθεί για να φανεί ότι η χώρα είχε το μεγαλύτερο σε ολόκληρη την Ευρώπη, ακόμα και από αυτό της Ιρλανδίας που ήταν 14%, με σκοπό να δικαιολογηθούν όλα αυτά τα βαριά μέτρα κατά της χώρας. Κι εμείς παρουσιάσαμε στη Eurostat 15,4%».

Με ποιον τρόπο έγινε αυτό;

«Το έλλειμμα έγινε τόσο μεγάλο λόγω του γεγονότος ότι μπήκαν όχι με φυσιολογικό τρόπο στη "γενική κυβέρνηση" (σ.σ. στενός δημόσιος τομέας και πλευρές του ευρύτερου) ένας αριθμός ΔΕΚΟ, αυτοί οι 151 φορείς, αυτούς όπου τώρα εξελίσσεται η εφεδρεία. Αυτοί οι φορείς δεν μελετήθηκαν στατιστικά όπως έπρεπε, και μάλιστα σύμφωνα με όσα ορίζει η ίδια η Eurostat. Γι' αυτή τη διαδικασία τα κριτήρια είναι πολλά και πολύπλοκα, χρειάζεται μακροχρόνια μελέτη για να υπαχθούν. Εμείς επιμέναμε αυτές οι ενστάσεις μας να καταγραφούν ακόμα και στα πρακτικά. Ο πρόεδρος της Αρχής μάς απάντησε ότι "στα πρακτικά θα μπει ό,τι θέλω εγώ", επί λέξει».

Η ίδια η κ. Γεωργαντά ακόμα και με έγγραφο που είχε αποστείλει από τον περασμένο Απρίλιο στον Κάρολο Παπούλια, στον Γιώργο Παπανδρέου και στον πρώην πρόεδρο της Βουλής Απ. Κακλαμάνη, ενημέρωνε την πολιτική ηγεσία για τα προβλήματα δυσλειτουργίας της Αρχής. Σύμφωνα με αυτό, η Αρχή δεν είχε συνεδριάσει για επτά μήνες ενώ σύμφωνα με τον ιδρυτικό της νόμο (382/2010) έπρεπε να συνεδριάζει μία φορά το μήνα. Γίνεται αναφορά στο γεγονός ότι η Αρχή είχε μετατραπεί σε «Αρχή ενός ανδρός», στην «ανεξήγητη αδρανοποίησή της» και στο ότι οι εμπειρογνώμονες, ειδικοί επιστήμονες και μέλη της, αγνοούνταν συστηματικά από τον πρόεδρό της. Σ' αυτή την επιστολή ουδέποτε έλαβε κάποια απάντηση.

Ο πρόεδρος της Αρχής Ανδρέας Γεωργίου, προσωπικός φίλος και επιλογή του Γ. Παπακωνσταντίνου, ήταν γνωστό σε όλους ότι δεν είχε καλές σχέσεις με τα μέλη της επιτροπής, από την ίδρυση κιόλας της Αρχής, τον περασμένο Δεκέμβριο.

Σύμφωνα με πληροφορίες, εξελισσόταν μια μυστηριώδης επιχείρηση εξαναγκασμού σε παραίτηση κάποιων μελών της. Ηδη, για ένα μέλος της είχε γίνει καταγγελία για παράνομη είσοδο σε υπολογιστικά συστήματα της Αρχής με αποτέλεσμα να δεχτεί αιφνιδιαστική επίσκεψη της Ασφάλειας η οποία κατέσχεσε από το σπίτι του τους ηλεκτρονικούς υπολογιστές, τόσο του ίδιου όσο και της οικογένειάς του.

«Υπήρχαν απειλές και συνεχείς πιέσεις, κάτι που δεν κατάλαβα ποτέ τι είδους αιτίες είχε», θα πει άλλο μέλος της επιτροπής. «Εκεί που αποδίδω όλη αυτή την ιστορία είναι στη λαθεμένη επιλογή του προσώπου», θα πει.

Η ίδια η Ζωή Γεωργαντά, αναφορικά με τον πρόεδρο της Αρχής θα πει ότι ακόμα και ο πρόεδρος της Eurostat Τόμσεν της είχε πει τηλεφωνικώς ότι «δεν είναι η καλύτερη επιλογή και ότι θα του έκανε συστάσεις».

http://www.enet.gr/?i=news.el.politikh&id=310053

ΣΧΟΛΙΑ

  1. zame avatar
    zame 16/09/2011 12:03:33

    Τι ακουσαμε σημερα πρωι απο την κ. Γεωργαντα ..της Ελληνικης Στατιστικης.. στον κ. Χατζηνικολαου στο ραδιοφωνο του real fm ?
    ΑΝ ΑΛΗΘΕΥΟΥΝ τα οικονομικα στοιχεια της Τραπεζας για τα εσοδα-εξοδα-ελλειμα..κλπ.
    αλλα & για το ΜΑΓΕΙΡΕΜΑ των οικονομικων στοιχειων του 09..για την μετεπειτα ληψη των σκληρων μετρων..απο τον ΠΑΠ..κλπ.
    αρχιζει & γινεται ΟΡΑΤΟΣ ο στοχος οπως και η ΕΘΝΙΚΗ ΠΡΟΔΟΣΙΑ των αναλγητων κυβερνοντων &
    ΤΟΤΕ ΑΠΑΙΤΕΙΤΑΙ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΣΚΛΗΡΗ η ΤΙΜΩΡΙΑ των υπευθύνων. μας που με περίσσιο θράσος ...οδηγησαν στην ΠΤΩΧΕΥΣΗ την ΚΟΙΝΩΝΙΑ.
    με τα γνωστα αποτελεσματα...αλλα και με το κακως εννοούμενο κουράγιο ακόμα και σήμερα..ΒΑΦΤΙΖΟΝΤΑΣ την κλοπή σε απαλλαγή της "περίσσιας " στοιχειώδους ανθρώπινης αξιοπρέπειας...
    ΕΠΙΣΗΣ ανακοινωθηκανε στις 13/9/11 τα στατιστικά στοιχεία της Τράπεζας της Ελλαδος σχετικα με την πορεια της ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ..τα οποια ειναι ΛΑΛΙΣΤΑΤΑ..για το μεγεθος της ΑΠΟΤΥΧΙΑΣ των μετρων & της κυβερνησης .

    • Δήμος avatar
      Δήμος @ zame 16/09/2011 14:34:53

      Τα ακούσαμε εμείς, πρέπει να τα ακούσουν κι άλλοι. Η κυβέρνηση Παπανδρέου εξαπάτησε τους πολίτες.

      FactorX, βάλε το πλήρες ηχητικό των δηλώσεων της καθηγήτριας:

      http://www.youtube.com/watch?v=0O2XRSjyR4A

      • Bloody_Ofelia avatar
        Bloody_Ofelia @ Δήμος 16/09/2011 18:59:40

        ΕΙΔΙΚΟ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟ ΤΩΡΑ. τα υπόλοιπα είναι ιστορία.

        • tsiftsidis elefterios avatar
          tsiftsidis elefterios @ Bloody_Ofelia 17/09/2011 00:13:37

          γιατι να γινει ειδικο δικαστηριο,το κανονικο δεν μπορει να δικασει πολιτικους? απο ποτε η προδοσια ειναι ειδικη,δηλαδη ο κλεφτης ειναι χειροτερος? ακομη και ο μακαρος μπροστα τους ειναι βρεφος.

  2. etc avatar
    etc 16/09/2011 12:04:45

    η σχεση αντιπροσωπευσης εχει διαρραγει, δεν πρεπει να πληρωσουμε κανενα νεο φορο,ιδιως αυτον στα ακινητα, αν δεν προηγηθουν εκλογες.
    ειναι η μοναδικη μας ευκαιρια να το επιβαλουμε.

  3. zame avatar
    zame 16/09/2011 12:07:20

    Το ακουσαμε και σημερα πρωι απο την ιδια την κ. Γεωργαντα ..της Ελληνικης Στατιστικης.. στον κ. Χατζηνικολαου στο ραδιοφωνο του real fm ?
    ΑΝ ΑΛΗΘΕΥΟΥΝ τα οικονομικα στοιχεια της Τραπεζας για τα εσοδα-εξοδα-ελλειμα..κλπ.
    αλλα & για το ΜΑΓΕΙΡΕΜΑ των οικονομικων στοιχειων του 09..για την μετεπειτα ληψη των σκληρων μετρων..απο τον ΠΑΠ..κλπ.
    αρχιζει & γινεται ΟΡΑΤΟΣ ο στοχος οπως και η ΕΘΝΙΚΗ ΠΡΟΔΟΣΙΑ των αναλγητων κυβερνοντων &
    ΤΟΤΕ ΑΠΑΙΤΕΙΤΑΙ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΣΚΛΗΡΗ η ΤΙΜΩΡΙΑ των υπευθύνων. μας που με περίσσιο θράσος ...οδηγησαν στην ΠΤΩΧΕΥΣΗ την ΚΟΙΝΩΝΙΑ.
    με τα γνωστα αποτελεσματα...αλλα και με το κακως εννοούμενο κουράγιο ακόμα και σήμερα..ΒΑΦΤΙΖΟΝΤΑΣ την κλοπή σε απαλλαγή της "περίσσιας " στοιχειώδους ανθρώπινης αξιοπρέπειας...
    ΕΠΙΣΗΣ ανακοινωθηκανε στις 13/9/11 τα στατιστικά στοιχεία της Τράπεζας της Ελλαδος σχετικα με την πορεια της ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ..τα οποια ειναι ΛΑΛΙΣΤΑΤΑ..για το μεγεθος της ΑΠΟΤΥΧΙΑΣ των μετρων & της κυβερνησης .
    Κυριε ΣΑΜΑΡΑ τι κανουμε τωρα ?

  4. Ραββινος avatar
    Ραββινος 16/09/2011 12:09:10

    Ολα..λα!!Ο Καραμανλης φταιει για ολα!! Σαν δεν ντρεπομαστε να εκπροσωπουμεθα απο κατι τυπους σαν τον ΠΑΠΑΚ και τον Γεωργιου της ΕΛΣΤΑΤ !Καλα ξεμπερδεματα !

  5. ΒΙΣ avatar
    ΒΙΣ 16/09/2011 12:09:50

    Αν τα μισά αληθεύουν από όσα είπε η Γεωργαντά, τότε ένα ισχύει:
    Ο Παπακωνσταντίνου είναι ένας κοινός απατεωνίσκος (τον ρόλο του ρουφιάνου τον είχε ήδη στην τάξη του, στο Κολλέγιο Αθηνών, όπως μου είπε σύζυγος συμφοιτητή του...),
    και
    ο ΓΑΠ είναι ένας ηλίθιος σε διατεταγμένη υπηρεσία να καταστραφεί η χώρα.
    Περιμένουμε την αντίδραση της ΝΔ, διότι το θέμα είναι τεράστιο....
    Τα ψέμματα και οι καλές συμπεριφορές τελείωσαν.
    Εχουμε μπροστά μας μία σπείρα.

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ ΒΙΣ 16/09/2011 13:35:44

      Πέρα από την ουσία της χάλκευσης ψεύτικων στοιχείων, είναι προφανές ότι και ως προς τη μεθόδευση πρόκειται για άλλη μία φασιστική ενέργεια. Χούντα κανονική, της οποίας η νοοτροπία αντανακλάται και από την αλαζονική, φασιστική εντολή "στα πρακτικά θα γράφεται μόνον ό,τι θέλω εγώ".

      Τα πρώτα χρόνια της "Αλλαγής", θυμάμαι ακόμα το σύνθημα "κάτω η χούντα του ΠΑΣΟΚ". Μήπως ήρθε η ώρα να... βγει από το ψυγείο;

    • Aίθρα avatar
      Aίθρα @ ΒΙΣ 16/09/2011 14:06:38

      Μα αν είναι αλήθεια, ΒΙΣ, δεν είναι τίποτα άλλο, παρά προδοσία. Η ΝΔ και οι άλλοι πρέπει να (ξανα)μιλήσουν βέβαια, αλλά, δεν ξέρω, και εμείς κάτι πρέπει να κάνουμε... Δεν ξέρω. Αλλού θα είχε γίνει χαμός.

    • anonymous avatar
      anonymous @ ΒΙΣ 16/09/2011 14:18:58

      Ο Παπακωνσταντίνου είναι ένας κοινός απατεωνίσκος

      1) Έτσι τον αποκάλεσε ο Κοντοπυράκης, ο πρώην διευθυντής-διοικητής-πρόεδρος της Ελλ. στατιστικής υπηρεσίας και ο Παπακ δεν αντέδρασε
      2) Θυμάστε τις φωτογραφίες που είχε διαρρεύσει για το άδειο γραφείο του ισχυριζόμενος ότι ο Παπαθανασίου ήταν κλέφτης; Μετά προέκυψε ότι τα πράγματα ήταν του Παπαθανασίου.

      Τι να περιμένεις από αυτό το ανθρωπάριο;

      Πάντως αν δεν παραπεμφθεί δικαστικά θα είναι μεγάλο λάθος.

      • vaggelis avatar
        vaggelis @ anonymous 16/09/2011 20:10:22

        ο πακωσταντινου δεν ειναι εκλεγμενος δεν εχει ασυλια ενας εισαγγελεας ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ????

        • anonymous avatar
          anonymous @ vaggelis 16/09/2011 23:35:26

          Αυτά που έκανε τα έκανε ως υπουργός. Και φυσικά ισχύει ο νόμος περί ευθύνης υπουργών. Συνεπώς μην περιμένεις.

      • ΚΑΡΑΜΠΙΝΑΣ avatar
        ΚΑΡΑΜΠΙΝΑΣ @ anonymous 17/09/2011 00:05:17

        Πρόκειται περί κανονικής συνομωσίας.

  6. Joao avatar
    Joao 16/09/2011 12:25:37

    Δεν είναι κάτι καινούργιο τα ξέρουμε αυτά όπως και πολλά αλλά μαγειρεματα.. το θέμα είναι γιατί δεν γίνονται σημαία τις αντιπολίτευσης?

    • ψυχραιμια avatar
      ψυχραιμια @ Joao 16/09/2011 13:31:22

      Μην περιμενεις παρομοια πραγματα.
      Λαικη Δεξια για να υπαρξει πρεπει να απορριψει οχι μονο το ΠΑΣΟΚ αλλα οπως σωστα καταλαβες και το Βενιζελο (οχι το σημερινο αλλα τον κανονικο) και ολη την ψευδοδημοκρατικη παραταξη απο το 1909.
      Αυτο δεν ειναι στο προγραμμα.

      • anonymous avatar
        anonymous @ ψυχραιμια 16/09/2011 14:24:42

        Αυτό δε μπορεί να γίνει ευθέως διότι αν γίνει αυτομάτως σημαίνει αμφισβήτηση της ιδιότητας της Ελλάδας ως προτεκτοράτου της Αγγλοαμερικής. Αυτή τη θέση μας την παγίωσε η πολιτική του Βενιζέλου.

        Συνεπώς απαιτείται προσοχή στον τρόπο που θα γίνει. Διότι κάποια στιγμή θα γίνει.

        Κατά τα λοιπά προσυπογράφω πλήρως τα γραφόμενα του Δεξιού.

  7. tpe avatar
    tpe 16/09/2011 12:33:23

    Εγώ θα μείνω σε άλλο σημείο:
    Αν όσα λέει ισχύουν, η ίδια τι έκανε, εκτός από την επιστολή;
    Δεν ξέρω αν έχει παραιτηθεί ή όχι, αλλά αν δεν το έχει κάνει, γιατί;
    Επίσης, εκτός από το ΠΑΣΟΚ υπάρχουν κι άλλοι θεσμοί σε αυτή τη χώρα. Γιατί δεν βγήκε ΑΜΕΣΩΣ να τις καταγγείλει;
    Γιατί δεν έστειλε επιστολή στην Eurostat να τα εκθέσει όλα αυτά;
    Γιατί δεν έστειλε επιστολή στο Ευρωκοινοβούλιο;
    Γιατί; Γιατί; Γιατί;

    Πολλά τα αναπάντητα ερωτήματα.

    Φυσικά περιμένω την αντίδραση της ΝΔ. Το ελάχιστο που πρέπει να κάνει είναι μήνυση και βλέπουμε.

    • (A)θανάσης avatar
      (A)θανάσης @ tpe 16/09/2011 12:37:12

      Λάθος:

      Όσο υπάρχει το πασοκ, δεν λειτουργει κανένας ΑΛΛΟΣ θεσμός στη χώρα...

    • ΑΡΚΑΣ avatar
      ΑΡΚΑΣ @ tpe 16/09/2011 13:21:28

      Να σου απαντήσω εγώ αντ΄ αυτής τπε:

      απλώς η τύπισσα το έκανε γαργάρα γιατί έπεφτε η μισθουλάρα της και τώρα το παίζει πατριώτισσα.
      Ο Σαμαράς έχει πλέον ΙΣΤΟΡΙΚΕΣ ΕΥΘΥΝΕΣ - χρησιμοποιώ πληθυντικό - και οφείλει να ΞΕΚΑΘΑΡΙΣΕΙ πρώτα πρώτα τον περίγυρό του και μετά το κόπρο του Αυγεία.
      Ο χρόνος προσαρμογής του Αντώνη ΤΕΛΕΙΩΣΕ.

      • Φίλος avatar
        Φίλος @ ΑΡΚΑΣ 16/09/2011 16:52:22

        Αν ακούσετε την συνέντευξή της θα πάρετε απάντηση.
        Και επιστολές έστειλε και ενημέρωσε τον τύπο (Εθνος).
        Για περισσότερα σας συστήνω να ακούσετε την ίδια και να μην βιάζεστε να βγάζετε αυθαίρετα συμπεράσματα.

    • Σπύρος Δούκας avatar
      Σπύρος Δούκας @ tpe 16/09/2011 16:06:14

      Γεια σας,
      προς tpe και ΑΡΚΑ,
      Πριν γράψετε αυτά τα σχόλια, έπρεπε να ενημερωθείτε για τις ενέργειές της κ. Γεωργαντά.
      Ενημέρωσε εγγράφως από τον Απρίλιο, τον Πρωθυπουργό, τους Υπουργούς Παπακωνσταντίνου και Βενιζέλο, τον Πρόεδρο της Βουλής κ. Πετσάλνικο και την αρμόδια επιτροπή της Βουλής.
      Δεν υπήρξε καμμία αντίδραση σύμφωνα με τα λεγόμενά της, στην Ελευθεροτυπία και στον κ. Χατζηνικολάου στο real. Μπείτε να την ακούσετε.
      Τι άλλο να κάνει δηλαδή;
      Νομίζω ότι την αδικείτε.
      Ευχαριστώ.

      • Orestios avatar
        Orestios @ Σπύρος Δούκας 16/09/2011 21:14:36

        Δεν θέλουν να ακούγονται άσχημα λόγια για το ΠΑΣΟΚ.
        Δεν φταίει το ΠΑΣΟΚ κατά την άποψή τους, φταίνε οι άλλοι.

      • tpe avatar
        tpe @ Σπύρος Δούκας 16/09/2011 23:46:38

        Ναι...
        Δηλαδή, εσύ θα ανακάλυπτες αυτό τοθέμα, θα ήξερες πως ο Διοικητής είναι κολλητός του υπουργού και μετά θα έστελνες επιστολή στον κολλητό, στο κολλητό του κολλητού και στον κολλητό του κολλητού του κολλητού, ήτοι, στον υπουργό, στον πρωθυπουργό και τον πρόεδρο της Βουλής....

        ΟΚ, το έκανες και κάλυψες τον πισινό σου. Μετά, στέλνεις επιστολή στο ΕΘΝΟΣ (ΚΑΙ ΜΟΝΟ) και μένεις εκεί...

        Να σου πω εγώ τι έκανε η Κα Γεωργαντά;
        Κάλυψε τον πισινό της. Αυτό έκανε.

        ΥΓ: Φυσικά κι άκουσα. Δεν έχω τίποτα με το πρόσωπό της. Με τις ΠΑΡΑΛΕΙΨΕΙΣ της και τα λάθη εις βάρος της πατρίδας μας έχω.

  8. Κώστας Ροδινός avatar
    Κώστας Ροδινός 16/09/2011 12:35:48

    Στις μεθοδεύσεις του κ. Παπακωνσταντίνου για το φούσκωμα του ελλείμματος είχαμε αναφερθεί ούκ ολίγες φορές:

    “O κ. Παπακωνσταντίνου ενώπιον των Ευθυνών του»
    http://www.antinews.gr/2010/02/22/35054/

    «Γιώργο Βουλιάζουμε»
    http://www.antinews.gr/2010/03/20/38143/

    Ομως, εκείνη την περίοδο ο "τσάρος" ήταν πανίσχυρος και εμείς...." εμπαθείς"!

    • Orestios avatar
      Orestios @ Κώστας Ροδινός 16/09/2011 21:14:59

      +10000

  9. kl avatar
    kl 16/09/2011 12:44:44

    Γιατί δεν παρεμβαίνουν οι εισαγγελείς;;;
    Τι γίνεται σε αυτή τη χώρα;;;

    • Κώστας Τ avatar
      Κώστας Τ @ kl 16/09/2011 14:49:13

      +1000 ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΑΣ ΤΩΡΑ!!!ΑΜΕΣΑ ΕΚΛΟΓΕΣ!!!

  10. Balafara Hunter avatar
    Balafara Hunter 16/09/2011 12:45:40

    Αν πάει κάποιος πολίτης με το δημοσίευμα στον εισαγγελέα, θα τον πουν γραφικό. Αν πάνε καμιά δεκαριά θα τους πουν συντεχνία. Αν το κάνει ο αρχηγός της Αντιπολίτευσης μπορεί ν’ ακούσουμε αναστάσιμες καμπάνες από βδομάδα.

    Δηλώσεις στελεχών της ΝΔ και ερωτήσεις στη Βουλή, θα ακουστούν σαν μια γαλήνια σιωπή…

  11. tpe avatar
    tpe 16/09/2011 12:47:35

    Καθημερινή: Κουβέντα
    Capital.gr: Άρθρο, copy-paste enet, αλλά "χαμηλά"
    Βήμα: Λέει, μεν, αλλά όπως το λέει....

    Θα έχει πολύ πλάκα το θέμα.
    Άραγε, θα υπάρχει αύριο; Αλήθεια, γιατί σήμερα κι όχι άλλη μέρα;
    Χμμμ, τι έχουμε σήμερα;;;; Α ΝΑΙ! Ο ΑΣ είναι στη ΔΕΘ. Μάλιστα, για να κόψουμε τη φόρα του....

  12. Δεξιός avatar
    Δεξιός 16/09/2011 12:47:58

    Οι Βενιζελοτραμπούκοι ταγματασφαλίτες του Γύπαρη είναι ακόμα ζωντανοί.... Κι ότι τους πονάει το περνάνε στα μουγγά

  13. tpe avatar
    tpe 16/09/2011 12:57:54

    Ποια προηγούμενα;;;;

  14. drider avatar
    drider 16/09/2011 13:10:55

    Καλή η προσπάθεια της ελευθεροτυπίας για τη δημιουργία κλίματος υπέρ της λογιστικής επιτροπής για τον έλεγχο του χρέους (με την οποία συμφωνώ)... Γιατί, τι άλλο μένει εφόσον τα στοιχεία της ΕΛΣΤΑΤ παραποιήθηκαν τόσο βάναυσα;

    Άντε, και με το καλό ντου και στο γενικό λογιστήριο του κράτους!

  15. Βαγγέλης, Πειραιάς avatar
    Βαγγέλης, Πειραιάς 16/09/2011 13:19:50

    Το ξεβράκωμα των ΓΑΠ – Παπακωνσταντίνου – Βενιζέλου - ΠΑΣΟΚ συνεχίζεται!
    Οι καταγγελίες της καθηγήτριας του Πανεπιστημίου Μακεδονίας και μέλος της επιτροπής της Ελληνικής Στατιστικής Αρχής, Ζωής Γεωργαντά για το πως ο Παπακωνσταντινου ως υπουργός οικονομικών και από ότι φαίνεται και οι Γερμανοί ιμπεριαλιστές μαγείρεψαν τα στατιστικά στοιχειά προκειμένου να εμφανίσουν το έλλειμμα του 2009 πολύ μεγαλύτερο από ότι ήταν έρχονται πλέον στην επιφάνεια, με αποδείξεις και ονόματα.
    Αυτό το μαγείρεμα ήταν αναγκαίο στην κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ προκειμένου:
    1. να αποδεσμευτεί από τις προεκλογικές του εξαγγελίες και τις πολιτικές δεσμεύσεις που είχε προς τον ελληνικό λαό το ΠΑΣΟΚ ως αντιπολίτευση,
    2. να δικαιολογηθούν τα μέτρα οικονομικής πολιτικής εναντίον των εργατικών και λαϊκών στρωμάτων
    3. να οδηγήσουν την χώρα στην αγκαλιά του ΔΝΤ και της ΕΕ, καθώς χρειαζόταν ο «εξωτερικός» εξαναγκασμός προκειμένου να επιβληθούν στο εσωτερικό της χώρας τα μέτρα αυτά.

    Οι καταγγελίες της Ζωής Γεωργαντά για το τι έγινε στο εσωτερικό της στατιστικής υπηρεσίας είναι αποκαλυπτικές καθώς και για τον ρόλο του προέδρου της Στατιστικής αρχής και του τότε υπουργού Οικονομικών Παπακωνσταντίνου. Φυσικά για ακόμη μια φορά παρουσιάζονται ψήγματα του ρόλου που παίζουν εφημερίδες όπως Η Καθημερινή και σε μικρότερο βαθμό το Έθνος.

    Μόλις πριν από λίγο μίλησε η Ζωή Γεωργαντά στον real fm. Ακούστε τι είπε εδώ: http://www.real.gr/DefaultArthro.aspx?page=arthro&id=92913&catID=50

    Φυσικά ενήμεροι για όλα αυτά που συνεβήκαν γύρο από την στατιστική αρχή ήταν η Βάσω Παπανδρέου και ο Κάρολος Παπουλιας κτλ. Όταν τα έλεγε αυτά ο Γιάννης Παπαθανασίου βέβαια κανένας δεν τον άκουγε. Και για αν μην μπερδευόμαστε η κρίση των δημόσιων οικονομικών είναι υπαρκτή. Το θέμα είναι το παιχνίδι, πολιτικό, οικονομικό, ιδεολογικό, αξιακό κτλ που γίνετε με την κρίση των δημόσιων οικονομικών από την πλευρά της αστικής τάξης και των διάφορων μερίδων της.

    Και όπως έχω ξαναγράψει εδώ μέσα, «Κελία Υπάρχουν». Είναι αδιανόητο να μην οδηγηθούν στην φυλακή αυτοί που περιφέρονταν ανά τον κόσμο και μας ξεφτίλιζαν ως έλληνες στηριζόμενοι στα πλαστά στοιχεία που είχαν οι ίδιοι μάλιστα πλαστογραφήσει. Τέρμα η πλάκα και η κακός εννοούμενη μεγαλοψυχία. ΟΛΟΙ ΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ ΕΙΝΑΙ ΙΣΟΙ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΤΟΥΣ ΝΟΜΟΥΣ. Τέτοια παιχνίδια πρέπει να τιμωρούντα ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΙΚΑ.

    ΥΓ: Με τον Γ. Αλογοσκούφη δεν ασχολούμαι, οι νεοφιλελεύθερες ιδεοληψίες του καθώς και οι νεοφιλελεύθερες ιδεοληψίες του Γ. Παπακωνσταντίνου ήταν αυτές που οδήγησαν τα δημόσια οικονομικά σε αυτά τα χάλια.

  16. Βαγγέλης, Πειραιάς avatar
    Βαγγέλης, Πειραιάς 16/09/2011 13:21:25

    Οι καταγγελίες της καθηγήτριας του Πανεπιστημίου Μακεδονίας και μέλος της επιτροπής της Ελληνικής Στατιστικής Αρχής, Ζωής Γεωργαντά για το πως ο Παπακωνσταντινου ως υπουργός οικονομικών και από ότι φαίνεται και οι Γερμανοί ιμπεριαλιστές μαγείρεψαν τα στατιστικά στοιχειά προκειμένου να εμφανίσουν το έλλειμμα του 2009 πολύ μεγαλύτερο από ότι ήταν έρχονται πλέον στην επιφάνεια, με αποδείξεις και ονόματα.

    Αυτό το μαγείρεμα ήταν αναγκαίο στην κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ προκειμένου:
    1. να αποδεσμευτεί από τις προεκλογικές του εξαγγελίες και τις πολιτικές δεσμεύσεις που είχε προς τον ελληνικό λαό το ΠΑΣΟΚ ως αντιπολίτευση,
    2. να δικαιολογηθούν τα μέτρα οικονομικής πολιτικής εναντίον των εργατικών και λαϊκών στρωμάτων
    3. να οδηγήσουν την χώρα στην αγκαλιά του ΔΝΤ και της ΕΕ, καθώς χρειαζόταν ο «εξωτερικός» εξαναγκασμός προκειμένου να επιβληθούν στο εσωτερικό της χώρας τα μέτρα αυτά.

    Οι καταγγελίες της Ζωής Γεωργαντά για το τι έγινε στο εσωτερικό της στατιστικής υπηρεσίας είναι αποκαλυπτικές καθώς και για τον ρόλο του προέδρου της Στατιστικής αρχής και του τότε υπουργού Οικονομικών Παπακωνσταντίνου. Φυσικά για ακόμη μια φορά παρουσιάζονται ψήγματα του ρόλου που παίζουν εφημερίδες όπως Η Καθημερινή και σε μικρότερο βαθμό το Έθνος.

    Μόλις πριν από λίγο μίλησε η Ζωή Γεωργαντά στον real fm. Ακούστε τι είπε εδώ: http://www.real.gr/DefaultArthro.aspx?page=arthro&id=92913&catID=50

    Φυσικά ενήμεροι για όλα αυτά που συνεβήκαν γύρο από την στατιστική αρχή ήταν η Βάσω Παπανδρέου και ο Κάρολος Παπουλιας κτλ.

    Όταν τα έλεγε αυτά ο Γιάννης Παπαθανασίου βέβαια κανένας δεν τον άκουγε.
    Και για αν μην μπερδευόμαστε η κρίση των δημόσιων οικονομικών είναι υπαρκτή. Το θέμα είναι το παιχνίδι, πολιτικό, οικονομικό, ιδεολογικό, αξιακό κτλ που γίνετε με την κρίση των δημόσιων οικονομικών από την πλευρά της αστικής τάξης και των διάφορων μερίδων της.

    Και όπως έχω ξαναγράψει εδώ μέσα, «Κελία Υπάρχουν». Είναι αδιανόητο να μην οδηγηθούν στην φυλακή αυτοί που περιφέρονταν ανά τον κόσμο και μας ξεφτίλιζαν ως έλληνες στηριζόμενοι στα πλαστά στοιχεία που είχαν οι ίδιοι μάλιστα πλαστογραφήσει. Τέρμα η πλάκα και η κακός εννοούμενη μεγαλοψυχία. ΟΛΟΙ ΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ ΕΙΝΑΙ ΙΣΟΙ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΤΟΥΣ ΝΟΜΟΥΣ. Τέτοια παιχνίδια πρέπει να τιμωρούντα ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΙΚΑ.

    ΥΓ: Με τον Γ. Αλογοσκούφη δεν ασχολούμαι, οι νεοφιλελεύθερες ιδεοληψίες του καθώς και οι νεοφιλελεύθερες ιδεοληψίες του Γ. Παπακωνσταντίνου ήταν αυτές που οδήγησαν τα δημόσια οικονομικά σε αυτά τα χάλια.

    • ψυχραιμια avatar
      ψυχραιμια @ Βαγγέλης, Πειραιάς 16/09/2011 13:36:14

      Οι "Γερμανοι ιμπεριαλιστες" δεν ειχαν κανενα λογο να αναστατωσουν τη ζωνη κυριαρχιας τους με οσα γινονται.
      Τη διαλυση της ευρωζωνης την προωθουν οι "Συμμαχοι" στους παγκοσμιους πολεμους κατα της Γερμανιας και τα κεντροαριστερα οργανα τους απο το 1909.

      • Βαγγέλης, Πειραιάς avatar
        Βαγγέλης, Πειραιάς @ ψυχραιμια 16/09/2011 14:11:29

        Η οικονομική κρίση (2008 - ) έχει επηρεάσει σημαντικά της Γερμανικές τράπεζες, οι οποίες κατέγραφαν ζημιές καθώς και σημαντικότατη μείωση του κύκλου εργασιών τους.

        Επίσης η οικονομική κρίση οδήγησε στην αναζήτηση από πλευράς Γερμανίας ενός νέου μοντέλου οικονομικής ανάπτυξης της ζώνης επιρροής τους - της οικονομικής τους σφαίρας, «συγγνώμη» της Ενωμένης Ευρώπης ήθελα να πω.

        Η κρίση των δημόσιων οικονομικών της Ελλάδας πρόσφερε στην Γερμανική ελίτ μια πρώτης τάξεως ευκαιρία προκειμένου και οι τράπεζες τους να βγάλουν σημαντικά κέρδη (ενδεικτικά δείτε κέρδη από χρηματιστηριακά παιχνίδια που έκανε η Dutch Bank γύρω από την ελληνική κρίση ) αλλά πάνω από όλα να αποκομίσουν κέρδη από την Ελλάδα λεηλατώντας την «αλλά χώρα της ανατολικής Ευρώπης». Εξ ου και η εμμονή με τις ιδιωτικοποιήσεις (δες ΟΤΕ) σε απαράδεκτα χαμηλές τιμές (με την ΔΕΗ να έπεται κτλ).

        Από εκεί και πέρα οι Γερμανοί ονειρεύονται τις δικές τους ζώνες αλλά Σαγκάη στην νότια Ευρώπη με πρώτο παράδειγμα την Ελλάδα μέσω των οποίων θα μπορούν να ανταγωνίζονται της ζώνες της πραγματικής Σαγκάης που διαθέτει η Κίνα. Γι’ αυτό και η εμμονή των γερμανών επιχειρηματιών με την δημιουργία ζωνών επιχειρηματικής δραστηριότητας στην Ελλάδα, και η επίμονη της ΕΕ σε μέτρα οικονομικής πολιτικής τα οποία μετατρέπουν την Ελλάδα σε χώρα φτηνής εργατικής δύναμης και χώρα εντάσεως εργασίας και όχι εντάσεως κεφαλαίου. (σ.σ. Η εμμονή των γερμανών με το «άνοιγμα» του τομέα των μεταφορών σε αυτά τα πλαίσια εντάσσεται, όχι και πάλι ότι μόνο αυτοί ενδιαφέρονται για αυτόν τον τομέα, αλλά έχει σημασία η εκδήλωση ενδιαφέροντος και από την πλευρά τους )

        Φυσικά και δεν είναι μόνοι τους οι γερμανοί ιμπεριαλιστές σε όλα αυτά τα παιχνίδια και τους σχεδιασμούς. Υπάρχουν και οι χρήσιμοι πάντα ηλίθιοι που θα έλεγε και ο Βλαδίμηρος … οι οποίοι ένεκα ατομικής δίψας για εξουσία καθώς και ιδεοληψιών (σ.σ. νεοφιλελευθερισμός), αλλά και υλικού συμφέροντος (σ.σ. κομμάτια της ελληνικής αστικής τάξης) δεν δίστασαν να δηλώσουν εθελοντές στην υλοποίηση όλων αυτών των σχεδιασμών.

        ΥΓ: Όσο για τα κεντροαριστερά κόμματα - όργανα των γερμανών, σε αυτό και εάν έχεις δίκιο. Βέβαια το ΠΑΣΟΚ κατάφερε να εξυπηρετεί και τους δυο, ΗΠΑ και Γερμανία καθώς πέρα από νεοφιλελεύθερο κόμμα διέπετε και από τις αρχές του Ευρωατλαντισμού.

    • φωνη avatar
      φωνη @ Βαγγέλης, Πειραιάς 17/09/2011 02:29:41

      Το υψηλό δημοσιονομικό έλλειμα είναι υπαρκτό. Και το 12.6% υψηλό έλλειμα είναι, αλλά αυτό που έχει σημασία για μένα είναι ότι δεν ήθελαν απλά να παρουσιάσουν ένα υψηλό έλλειμα, ήθελαν να παρουσιάσουν το υψηλότερο στην Ευρώπη, γιαυτό και το φούσκωσαν πάνω από 14% που ήταν της Ιρλανδίας.

      Γιατί να θες να παρουσιάσεις άρον-άρον και βιαστικά χωρίς τις απραίτητες μελέτες, όπως είπε η Γεωργαντά το υψηλότερο έλλειμα της Ευρώπης; Μήπως για να μη σε προλάβει η Ιρλανδία;

      Εννοώ: Αν η Ευρώπη αντιλαμαβνόταν πρώτα το έλλειμα 14% της Ιρλανδίας θα δημιουργούσε έναν καθαρά ευρωπαϊκό μηχανισμό για την αντιμετώπιση του ελλείματος και έτσι δε θα είχαμε ΔΝΤ στην υπόθεση της στήριξης των αδύναμων χωρών.

      Οι δικοί μας Παπακωνσταντίνου, Παπανδρέου κ.λ.π. ήθελαν να πάνε στο ΔΝΤ, αυτό το επιβεβαίωσε ο ίδιος ο επικεφαλής του ΔΝΤ σε βίντεο. Και για να μπορέσουν να επιβάλλουν το ΔΝΤ στην Ευρώπη τα μαγείρεψαν γρήγορα γρήγορα, έφτιαξαν το μεγαλύτερο έλλειμα στην Ευρώπη, ώστε να μην υπάρχει άλλο προηγούμενο παράδειγμα ευρωπαϊκής χώρας και με μεγαλύτερο έλλειμα από της Ελλάδας που δεν πηγαίνει στο ΔΝΤ και στηρίζεται μόνο σε ευρωπαϊκούς μηχανισμούς.

  17. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 16/09/2011 13:32:30

    Τα εβαλαν μετα.

  18. factorx avatar
    factorx 16/09/2011 13:33:15

    Ο Αναπληρωτής Υπεύθυνος του Τομέα Πολιτικής Ευθύνης Οικονομίας της Νέας Δημοκρατίας, Βουλευτής Φθιώτιδας, κ. Χρήστος Σταϊκούρας, έκανε την ακόλουθη δήλωση:

    «Η Νέα Δημοκρατία, κατ’ επανάληψη, έχει επισημάνει ότι η Κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ φέρει ευθύνη για τη διαμόρφωση του ελλείμματος το 2009.
    Πρόσφατα, τη Δευτέρα 12 Σεπτεμβρίου, με σχετικό Δελτίο Τύπου, το επαναλάβαμε.
    Η Κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ, μεταξύ άλλων, ενσωμάτωσε στα ελλείμματα και στα χρέη εγγυήσεις των ΔΕΚΟ.
    Όπως αναφέρει και πρώην Υπουργός Οικονομικών του ΠΑΣΟΚ κ. Χριστοδουλάκης, στο βιβλίο του “Σώζεται ο Τιτανικός”, «η Ελλάδα (η Κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ) δεν έπρεπε να αποδεχθεί πρωτοβουλίες που οδήγησαν σε απρόσμενη διόγκωση του ελληνικού χρέους … κανένα από αυτά δεν ήταν κρυφό, άγνωστο ή μη εξυπηρετήσιμο χρέος … άλλες χώρες δεν περιέλαβαν τις εγγυήσεις των ΔΕΚΟ στο κρατικό χρέος …».
    Σήμερα, μέλος του Δ.Σ. της Ελληνικής Στατιστικής Αρχής καταγγέλλει, με τον πλέον κατηγορηματικό τρόπο, εσκεμμένη διόγκωση του ελλείμματος για το 2009.
    Ενώ, η Επιτροπή για την Αξιολόγηση των Δημοσιονομικών Στοιχείων, που συνέστησε ο πρώην Υπουργός Οικονομικών κ. Παπακωνσταντίνου εκτιμούσε, στην Έκθεσή της, πέρυσι το Φεβρουάριο, πολύ χαμηλότερο έλλειμμα για το 2009.
    Απαιτούνται άμεσες εξηγήσεις από την Κυβέρνηση.
    Επιβάλλεται η άμεση και ανεξάρτητη διερεύνηση των καταγγελιών».

    • Lampros avatar
      Lampros @ factorx 16/09/2011 14:01:55

      τις λέξεις "ειδικό δικαστηριο" και "παραδειγματική τιμωρία" θέλω να δώ. Αντε να δουμε... αντε... Αν ο λαος δει καθαρση, δεν θα τον σταματαει τίποτε μετά. Περιμενει να του δειξουν το δρόμο.

    • Lampros avatar
      Lampros @ factorx 16/09/2011 15:39:13

      +1000000000000

  19. popolaros avatar
    popolaros 16/09/2011 13:44:30

    Αγαπητέ κε Σταϊκούρα εκεί στη Συγγρού δεν έχετε πάρει χαμπάρι ότι ο Παπαθανασίου τα είχε δημοσιεύσει αυτά και άλλα στο βιβλιαράκι του πέρσι ??
    Άντε στο site του να ανοίξεις τα ματάκια σου.
    h**p://www.papathanassiou.gr/portal/

    Έπρεπε να το είχατε κάνει σημαία αλλά......
    Μιλάμε πλεον για εσχάτη προδοσία και δεν κουνιέται φύλο!

  20. korios avatar
    korios 16/09/2011 13:44:51

    Η ομολογία Στρος Καν στο γαλλικό κανάλι, οι αποκαλύψεις Καμμένου για CDS και αδελφόθεους και οι καταγγελίες Γεωργαντά είναι αρκετά για σύσταση απευθείας προανακριτικής και ειδικού δικαστηρίου.

    Η αντιπολίτευση ή κοιμάται όρθια ή είναι στο κόλπο και μας δουλεύει...

  21. Αυριανιστής avatar
    Αυριανιστής 16/09/2011 13:50:54

    Αν πάντως το καλοσκεφτεί κάποιος, θα διαπιστώσει ότι παρά την ψευτο"εκσυγχρονιστική" τους προβιά, μέντοράς τους παραμένουν οι αλήστου μνήμης Μένιος και Τόμπρας:

    -ο Βενιζέλος καταγγέλλει με απαξία επιστημονική επιτροπή της Βουλής επειδή το πόρισμά της δεν του ήταν αρεστό
    -ο Βενιζέλος φτύνει (κυριολεκτικά) διαμαρτυρόμενη υπάλληλο του υπουργείου του και τα κυρίαρχα ΜΜ"Ε" κάνουν τουμπεκί
    -ο Πάγκαλος ωρύεται απαιτώντας να συλληφθεί υπάλληλος της ΕΡΤ επειδή... μειδίασε στη θέα του.

    Αυτά, για όσους είχαν ακόμα αμφιβολίες ότι ο αδίστακτος πράσινος νεοφιλελευθερισμός παραμένει κατά βάθος χούντα και αυριανοτομπρισμός.

    • Σταύρος avatar
      Σταύρος @ Αυριανιστής 16/09/2011 14:30:24

      ...αυριανοτομπρισμός...;;;!!!
      Χο! Χο! Χο!

  22. Ίωνας avatar
    Ίωνας 16/09/2011 13:51:37

    Απ' ότι φαίνεται, τα στηρίγματα του ΓΑΠ, αρχίζουν να τον εγκαταλείπουν. Έχουμε να κάνουμε με καραμπινάτο στήσιμο των οικονομικών στοιχείων, για να οδηγηθεί η χώρα σε οικονομική κατάρρευση, σε λήψη απάνθρωπων μέτρων, σε κηδεμόνευση από τους διεθνείς τοκογλύφους και σε απώλεια της Εθνικής της κυριαρχίας. Κλασσική περίπτωση Εθνοπροδοσίας. Σύντομα οι τύραννοι θα πέσουν και θα τους αναλάβει η Νέμεση. Καλή Λευτεριά Συνέλληνες.

  23. Αυριανιστής avatar
    Αυριανιστής 16/09/2011 13:56:36

    Και για όλους εκείνους τους κοινωνικούς αυτοματιστές που ζητούν με λύσσα την κατάργηση της περιβόητης "μονιμότητας των ΔΥ": σκέφτεστε, τζιμάνια μου, ο/η υπάλληλος που εκτελούσε χρέη γραμματέα του ΔΣ της ΕΛΣΤΑΤ να μην είχε μονιμότητα; Πώς θα μπορούσε (αν ήθελε) να αντισταθεί στη φασιστική εντολή του "προέδρου", και πώς θα μπορούσαμε τώρα να ενημερωθούμε όλοι εμείς;

    • Κοντη Λιζα avatar
      Κοντη Λιζα @ Αυριανιστής 16/09/2011 15:36:14

      Ετσι κι εγώ μπορώ. Κατόπιν εορτής. '

      Ασε ρε Αυριανιστή μας έχεις πρήξει με τον έρωτά σου!

    • Φακ Κωστας avatar
      Φακ Κωστας @ Αυριανιστής 16/09/2011 16:50:26

      2 χρόνια μετά?...σπουδαίο κατόρθωμα...φοβερό το επιχείρημά σου πάλι Αυριανιστή...
      Και οι μόνιμοι της πολεοδομίας κατάφεραν, λόγω της μονιμότητας, να περιορισθούν τα αυθαίρετα της χώρας σε έναν μικρό αριθμό (μόλις 1.000.000 περίπου)...

  24. katalytikos avatar
    katalytikos 16/09/2011 13:58:48

    Το σχέδιο είναι πολύ καλά οργανωμένο, χρόνια πριν!!
    Μέχρι και στην τελευταία λεπτομέρεια (μνημόνιο, μέτρα, επικοινωνιακά τρικ, ποιοι θα αναλάβουν τις θέσεις κλειδιά, φοβικά σύνδρομα κλπ).
    Ποιοί το οργάνωσαν?????????????????? και
    Ποιος είναι ο τελικός στόχος????????????

    • noldor avatar
      noldor @ katalytikos 16/09/2011 14:36:33

      Η Μεγίστη ενδεχομένως;

  25. Κωστής Βεζδρεβάνης avatar
    Κωστής Βεζδρεβάνης 16/09/2011 14:02:35

    Ο κόσμος το χει τούμπανο, κι εμείς κρυφό καμάρι...

    • φωνη avatar
      φωνη @ Κωστής Βεζδρεβάνης 16/09/2011 17:03:39

      Ακριβώς!!!!

  26. jIM avatar
    jIM 16/09/2011 14:14:49

    ΤΟΥΣ ΠΡΟΔΟΤΕΣ ΚΑΙ ΔΟΣΙΛΟΓΟΥΣ ΤΟΥΣ ΕΚΤΕΛΟΥΝ. ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΣΗΜΕΡΑ ΕΙΝΑΙ ΤΙΜΗΤΕΣ ΤΩΝ ΠΑΝΤΩΝ Η ΥΠΟΤΙΘΕΜΕΝΗ ΓΕΝΙΑ ΤΟΥ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟΥ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΜΕ ΠΡΟΣΧΗΜΑ ΤΗΝ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΠΟΥ ΣΗΜΕΡΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΛΥΟΥΝ -ΧΕΙΡΟΤΕΡΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΧΟΥΝΤΙΚΟΥΣ ΤΟΥ 74- ΒΓΑΙΝΟΥΝ ΚΑΙ ΜΑΣ ΑΠΟΚΑΛΟΥΝ ΕΜΑΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΕΣ ΜΑΣ ΚΛΕΦΤΕΣ ΚΑΙ ΔΙΕΦΘΑΡΜΕΝΟΥΣ -ΕΜΕΙΣ ΤΟΥΣ ΑΝΕΧΟΜΑΣΤΕ ΝΑ ΜΑΣ ΒΡΙΖΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΙΖΟΥΝ ΜΕ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ ΜΑΣ. ΜΠΡΑΒΟ ΜΑΣ ΓΙΑΤΙ ΑΚΟΜΗ ΤΟΥΣ ΑΝΕΧΟΜΑΣΤΕ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΑΝΟΙΞΕΙ ΤΟ ΓΟΥΔΙ? ΕΑΝ ΕΣΕΙΣ ΚΑΙ ΕΓΩ ΠΡΟΔΙΔΑΜΕ ΤΗΝ ΧΩΡΑ ΜΑΣ ΘΑ ΜΑΣ ΕΚΤΕΛΟΥΣΑΝ ΝΑΙ Η ΟΧΙ? ΑΝ Ο ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ ΚΑΙ Η ΣΥΜΜΟΡΙΑ ΤΟΥ ΠΟΥ ΕΚΘΕΙΑΖΟΥΝ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΤΟΝ ΙΔΙΩΤΙΚΟ ΤΟΜΕΑ - ΕΑΝ ΔΟΥΛΕΥΑΝ ΣΤΟΝ ΙΔΙΩΤΙΚΟ ΤΟΜΕΑ, ΠΟΣΟ ΚΑΙΡΟ ΘΑ ΚΑΘΟΝΤΑΝ ΣΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΤΟΥΣ ΧΑΝΟΝΤΑΣ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΤΟΥΣ ΣΤΟΧΟΥΣ ΤΟΥΣ , ΠΕΦΤΟΝΤΑΣ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΣΕ ΑΝΑΚΟΛΟΥΘΙΕΣ ΚΑΙ ΨΕΜΑΤΑ ΚΑΙ ΜΗ ΕΧΟΝΤΑΣ ΠΟΥΘΕΝΑ ΟΡΓΑΝΩΣΗ?

    • Σπύρος Δούκας avatar
      Σπύρος Δούκας @ jIM 16/09/2011 16:11:33

      Παρακαλώ αν μπορείτε γράψτε με μικρούς χαρακτήρες. Διαβάζονται πιο ξεκούραστα.
      Ευχαριστώ.

  27. ο ξένος avatar
    ο ξένος 16/09/2011 14:19:22

    Λογικά πρέπει ν' άρχισε η αντίστροφη μέτρηση για την παραπομπή των υπευθύνων σε δίκη. Ή θα μπουν φυλακή ή δεν θα υπάρξει μέλλον για την Ελλάδα.

  28. The Saint avatar
    The Saint 16/09/2011 14:32:44

    Χα!
    Γιά πείτε μου τώρα, τόσο καιρό που φωνάζω ότι όλα είναι στημένα με συγκεκριμένο σχέδιο και στόχο, που καμμιά σχέση δεν έχει με την οικονομική κατάσταση της χώρας, αλλά με την εξόντωση του ελληνικού λαού και της χώρας, πρός τέρψην των Μασσόνων-νεοταξιτών-οικονομικών αρπακτικών, και την εφαρμογή των θεωριών αυτής της νέας τάξης παραγμάτων, είναι απλά θεωρίες συνομωσίας????
    Οχι ε? Eμ... Απλά είναι τα πράγματα. Αν σκεφτεί κανείς ότι το σύνολο της οικονομίας μας, με τα χρέη κλπ, αποτελεί ένα απειροελάχιστο ΚΛΑΣΜΑ του συνόλου της οικονομίας της ΕΕ, πιστευετε ότι δεν θα μπορύσε να έχει βρεθεί τρόπος να συμμαζευτεί η παλιοκατάσταση εδώ, σε βάθος χρόνου, με μέτρα που ΔΕΝ θα επέφεραν τέτοια κοινωνικο-οικονομική καταστροφή? Δεν θα έχανε δα και τίποτα η Ε.Ε. Αλλά ξαναλέω ΑΛΛΟΣ είναι ο στόχος τους...
    Θα τους αφήσουμε να τον πετύχουν? Εδώ σας(μας) θέλω...
    Οσο γιά τον ΓΑΠ και την κυβέρνηση του (θα έλεγα γιά το σύνολο του πολιτικού κόσμου, του οποίου η συμπεριφορά είναι τουλάχιστον περίεργη σε όλα αυτά τα ΑΝΤΕΘΝΙΚΑ που λαμβάνουν χώρα) είναι απλά ΕΘΝΟΠΡΟΔΟΤΕΣ, δοσίλογοι, μαριονέτες που κινούνται απο τα ξένα και ντόπια οικονομικά συμφέροντα...
    Πάμε τώρα παρακάτω.
    Ο Αντώνης Σαμαράς... Καλό παιδί, και άξιο παληκάρι, με τα όσα έχει πεί μέχρι στιγμής δείχνει ότι έχει τσίπα, ότι είναι ΕΛΛΗΝΑΣ, και ότι τον ενδιαφέρει η ΠΑΤΡΙΔΑ, και οι λύσεις που έχει προτείνει, είναι σε γενικές γραμμές μέσα στο μοτίβο που περιγράφω ΠΑΡΑΠΑΝΩ γιά το πώς θα μπορύσε να μπεί τάξη στα πράγματα...
    ΟΜΩΣ....
    Ειναι ΑΠΕΛΠΙΣΤΙΚΑ ΜΟΝΟΣ, και έχει αντιληφθεί, ότι στην ουσία, το "συστημα" τον χρησιμοποιεί...
    Γνωρίζει ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ότι ΜΟΝΟΣ του ΔΕΝ προκειται να καταφέρει τίποτα, αφού ΜΟΝΟΣ του ΔΕΝ μπορεί να τα βάλει με τα "αφεντικά" που έχουν προγραμματίσει την καταστροφή της χώρας. Εάν πάει κόντρα, ή θα τον ρίξουν σύντομα, ή θα τον "φάνε"...
    Γι'αυτό και η ΝΔ, όπως έχουν επισημάνει πολλοί εδώ με τα γραφόμενά τους, παρουσιάζεται πολυ "χαλαρή"...
    Τι να κάνουν? Οταν ΟΥΤΕ το ΚΚΕ και γενικότερα οι αριστερές δυνάμεις, που θα έπρεπε να είναι ΜΠΡΟΣΤΑΡΗΔΕΣ σε τετοιες ΕΘΝΙΚΟΥ ΜΕΓΕΘΟΥΣ καταστροφές, έχουν ...λουφάξει!
    Αυτά τα ολίγα γιά την ώρα, και με την επισήμανση, ότι είναι προσωπικές εκτιμήσεις... Ευχομαι να διαψευστώ, αλλά δυστηχώς συνήθως επαλιθεύομαι στις τοποθετήσεις μου απο τα γεγονότα...

  29. ganasta avatar
    ganasta 16/09/2011 14:53:23

    Η κα Γεωργαντά εξηγεί με πιο μαγικό τρόπο το έλλειμμα διαμορφώθηκε από 12,6% στο 15,4% του ΑΕΠ.
    Είναι χρήσιμο με την ευκαιρία αυτή να μας θυμίσει επίσης η Ν.Δ πως οι ΠΑσοκοι κάνοντας πάρτι το τελευταίο τρίμηνο του 2009 εκτόξευσαν το έλλειμμα από περίπου 9% σε 12,6%. Για να μην ξεχνιόμαστε αυτοί κυβερνούσαν το τελευταίο τρίμηνο.
    Με τον Κώστα Ροδινό έχουμε ανταλλάξει κατά το παρελθόν απόψεις για το θέμα.
    Δέστε και το προχθεσινό άρθρο του antinews στο οποίο παρουσιάζονται συγκριτικά στοιχεία εσόδων @ δαπανών για το οκτάμηνο του 2009 κ του 2011 και θα καταλάβετε τι ακριβώς έχει συμβεί.
    Φάκτορα, εμπλούτισε στο σχετικό πίνακα και τα αντίστοιχα στοιχεία για το χρέος για να ξεβρακώσεις πλήρως του πασοκους.

    • Σπύρος Δούκας avatar
      Σπύρος Δούκας @ ganasta 16/09/2011 16:21:11

      Καλησπέρα,
      Αυτά τα αναφέρει αναλυτικά ο πρώην υπουργός Ι. Παπαθανασίου σε σχετικό τεύχος που έχει εκδόσει και βρίσκεται στη σελίδα του.
      Αποκαλύπτει πραγματικά με απλές αριθμητικές πράξεις πως το έλλειμμα πέταξε στο 12,50%.
      Ευχαριστώ.

  30. mhtsos karditsa avatar
    mhtsos karditsa 16/09/2011 15:04:56

    ηταν ολα απο πριν σχεδιασμενα για να μπει στο ΔΝΤ η χωρα. αν θυμαστε καλα αμεσως μετα την νικη του ο παπανδρεου πηγε στις ΗΠΑ .εκει τα συζητησε ολα με τον ομπαμα. φυσικα ο παπανδρεου και οι ελλαδα χρησιμοποιηθηκε σαν πειραματοζωο για να σωθει το δολαριο. εξου και ολα τα αλλα που ελεγε ο παπανδρεου για διεφθαρμενη χωρα και ο υπουργος για τιτανικους κλπ.
    καποιοι λενε οτι απο αυτη την ιστορια εισοδου της χωρας στο ΔΝΤ καποιοι κομομησαν χοντρα. το ΔΝΤ δε μπαινει ποτε σε μια χωρα αν δε ειναι στα προθυρα της πτωχευσης. γιαυτο για την ελλαδα επρεπε να δημιουργηθουν εκεινες οι προυποθεσεις ετσι ωστε να φανει οτι φτωχευει. αυτο το ανελαβαν φυσικα ο παπανδρεου και οι συνεργατες του .
    ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΛΑ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΑΡΗ

  31. Lampros avatar
    Lampros 16/09/2011 15:06:39

    Αυτή ειναι μιαπολύ κρίσιμη στιγμή.
    τα ενδεχόμενα ειναι 2 για εμένα και χωρίς στρογγυλέματα:
    1) Στη ΔΕΘ ο Σαμαρας το κάνει σημαια του, και προαναγγέλει άμεσα εξεταστική επιτροπή, για ποινικές ευθύνες. να ζητήσει θα παρει θέση και ΕΛΚ.
    2) μια χαλαρη αναφορα, αυτό θα σημαινει προδοσία και απο την πλευρά του. και μάλιστα χειρότερη, γιατι τον ΓΑΠ τον ξέραμε. Στο Σαμαρά ελπίζαμε.

  32. η Dimi avatar
    η Dimi 16/09/2011 15:15:48

    «Η ΡΩΣΙΑ ΕΔΙΝΕ ΔΑΝΕΙΟ, Η ΕΛΛΑΔΑ ΑΔΙΑΦΟΡΗΣΕ»

    «Ηρθε ο Παπανδρέου στη Ρωσία πέρυσι τον Φεβρουάριο, αλλά δεν καταλαβαίνω γιατί ήρθε. Ο ηγέτης της Ρωσίας ήταν έτοιμος να δώσει 25 δισ. ευρώ, δεν έχω λόγο να μην το πω δημοσίως, γιατί έχω ο ίδιος γνώση του ζητήματος. Και ήταν μάλιστα έτοιμος να τα δώσει ως πρώτη δόση βοήθειας στην Ελλάδα, όμως, δυστυχώς... Ηταν δάνειο με χαμηλό επιτόκιο, οι λεπτομέρειες δεν έχουν πια σημασία, αφού προφανώς οι Αμερικανοί, το ΔΝΤ και η Ε.Ε. είπαν όχι.

    Τότε γιατί ήρθε στη Μόσχα ο Παπανδρέου; Για να δει ο ελληνικός λαός ότι συναντιέται με τον Πούτιν;», μας είπε με πάθος ο Ιβάν Σαββίδης, που διαμαρτύρεται ότι οι ελληνορωσικές σχέσεις είναι τόσο παγωμένες, όσο ποτέ τα τελευταία 20 χρόνια.

    «Ηταν έτοιμος»
    «Δεν είναι μυστικό ότι εγώ κανόνισα την κατ' ιδίαν συνάντηση, ζητήθηκε η βοήθειά μου από την ελληνική πλευρά. Το πρωί συναντήθηκα με τον Παπανδρέου στην Κρατική Δούμα, μείναμε οι δυο μας με τον μεταφραστή και του είπα ότι δεν χρειάζεται να προβληματίζεται για τίποτε, ότι ο Πούτιν έχει καλή και θετική διάθεση, γι' αυτό και θα προτείνει να μείνουν μόνοι τους κι εφόσον δώσει κι αυτός τη συγκατάθεσή του, μπορεί να του θέσει οποιοδήποτε ζήτημα θεωρεί χρήσιμο.

    Ηταν έτοιμος να ακούσει τα πάντα», υποστήριξε ο κ. Σαββίδης, υπογραμμίζοντας ότι η συνομιλία κράτησε τελικά μόλις 20 λεπτά και λίγο αργότερα ενημερώθηκε από το Κρεμλίνο «ότι κατά τη διάρκειά της ο Παπανδρέου ουσιαστικά δεν έκανε απολύτως καμία ερώτηση, αλλά μιλούσε για τα οικολογικά προβλήματα της Ελλάδας».

    «Γιατί ήρθατε;»
    Σύμφωνα με τον ηγέτη των ομογενών της Ρωσίας, ο Β. Πούτιν είχε νωρίτερα σε ένδειξη καλής θέλησης ορίσει ως υπεύθυνο για την υλοποίηση των διμερών συμφωνιών τον Ιγκορ Σέτσιν, «έναν από τους ισχυρότερους αντιπροέδρους της ρωσικής κυβέρνησης, ο οποίος επιβλέπει ολόκληρο το ενεργειακό σύμπλεγμα και τη βαριά βιομηχανία μηχανοκατασκευών».

    Αυτό σήμαινε ότι η Ρωσία είναι έτοιμη για άμεση συμφωνία και επιτάχυνση των διαδικασιών, όμως η Ελλάδα δεν έδειξε καμία διάθεση και «το ίδιο βράδυ πήγα στο προεδρικό ξενοδοχείο "Πρέζιντεντ" όπου έμενε ο Παπανδρέου, και τον ρώτησα: Πείτε μου σας παρακαλώ, γιατί ήρθατε και γιατί χρειαζόταν η κατ' ιδίαν συνάντηση, γιατί μου ζητήσατε βοήθεια, για να με δυσφημήσετε;».

    Κατά τις εκτιμήσεις του ομογενή πολιτικού, «η αντίδραση που ακολούθησε είναι πλέον προς την αντίθετη κατεύθυνση» και έτσι μπορεί να εξηγηθεί και η πρόσφατη αναβολή της προγραμματισμένης για τις 5 Ιουλίου επίσκεψης Λαμπρινίδη στη Μόσχα, έπειτα από ρωσική πρωτοβουλία και με διατύπωση πρωτοφανών αιχμών για έλλειψη περιεχομένου στις διμερείς επαφές.

    Σύμφωνα με τον Ιβάν Σαββίδη, το Κρεμλίνο ζήτησε να εξηγηθεί στον πρωθυπουργό ότι θα μπορούσε να ζητήσει οποιαδήποτε διευκόλυνση ήθελε, έστω και τηλεφωνικά, από τον Β. Πούτιν, γι' αυτό και αργότερα προτάθηκε να χορηγηθεί δάνειο, «που θα πληρωθεί εν μέρει με κρατικές δεσμεύσεις και εν μέρει με αγροτικά προϊόντα», έτσι ώστε να υλοποιηθεί το συμβόλαιο αγοράς τεθωρακισμένων οχημάτων μεταφοράς προσωπικού από τη Ρωσία, όμως και η πρόταση αυτή απορρίφθηκε.

    Οι ελληνικές επιλογές οδηγούν, κατά τον Ιβάν Σαββίδη, στη σταδιακή μεγιστοποίηση των ρωσοτουρκικών σχέσεων, καθώς «στο φόντο μιας Ελλάδας που αδυνατίζει και όλο και περισσότερο αποστρέφει το πρόσωπό της από τη Ρωσία, όλο και ενεργότερα η τουρκική οικονομία συνεταιρίζεται με τη ρωσική και η Τουρκία ισχυροποιείται», εξέλιξη, που «θα είναι το χειρότερο έγκλημα για πολλές χιλιετίες. Και τότε δεν θα μπορούμε πλέον τίποτε να διορθώσουμε».

    ~Aποκάλυψη απο τον Iβάν Σαββίδη, Βουλευτή της Δούμας, στον Θαν. Αυγερινό
    Eντυπη Eκδοση | Ελευθεροτυπία, Πέμπτη 14 Ιουλίου 2011

  33. RYaN avatar
    RYaN 16/09/2011 15:30:24

    Τα στοιχεία του ελλείμματος του 2009 φτιάχτηκαν από την Κομισιόν από τον Αύγουστο του 2009!!! Διαβιβάστηκαν στον Προβόπουλο, στον Καραμανλή και στον Παπανδρέου. Ο Καραμανλής προσέτρεξε αμέσως σε εκλογές, ενώ ο Παπακωνσταντίνου ανακοίνωσε τον Οκτώβριο του 2009 ότι ακριβώς του έδωσε σε ένα ραβασάκι ο Αλμούνια. Έτσι ήθελαν οι Γερμανοί να γίνει, έτσι έγινε.
    Οι Έλληνες κυβερνώντες και των δύο κομμάτων είναι απλοί υποτακτικοί.
    Η Ελλάδα δεν είναι ένα ακόμα κράτος της Ε.Ε. Είναι προτεκτοράτο της Ε.Ε. Μία σύγχρονη αποικία. Εδώ και πολλά χρόνια. Στην αρχή το κόλπο λεγόταν Siemens, μετά λεγόταν μνημόνιο και τώρα θέλουν να το ονομάσουν μεσοπρόθεσμο. Είναι όμως το ίδιο και το αυτό.

  34. greeboy avatar
    greeboy 16/09/2011 15:33:02

    Και γιατί τωρα βγήκε και τα λέει η κα Γεωργαντά; Σαφως και ειναι συνυπεύθυνη για το παιγνιδι στις πλάτες του λαού. Επίσης γιατί δεν κατήγγειλε ότι δεν μπήκε αξιοκρατηκα αφού ομολόγησε ότι ολα τα μέλη ανήκαν στο ΠΑΣΟΚ και μπήκαν μεσω Opengov. Να αποδοθούν ευθύνες σε όλους ακόμα και σε εκείνους που εγκαταλείπουν το πλοίο τωρα που βυθίζεται...

  35. καποιος avatar
    καποιος 16/09/2011 15:35:25

    "Το οτι δεν εισπραχθηκε μεσα στο ’09 ουτε το ετακ, ουτε τα οσα θα εφερνε η ρυθμιση των ημιυπαιθριων, ενω παγωσε και το Εσπα η διαδικασια του οποιου ειχε σχεδον ολοκληρωθει και το οποιο θα απεφερε στα κρατικα ταμεια τα αναλογουντα σ’αυτο ποσα ΦΠΑ, δεν ειναι αποφασεις του κ Παπακωνσταντινου που επηρεασαν αρνητικα τα εσοδα του ’09, ενω απο την αλλη επιλεγει να εξοφλησει προμηθευτες -εξοδο που ηταν προγραμματισμενο για το ’10;
    Ματαιωνοντας προγραμματισμενα εσοδα και προσθετοντας απρογραμματιστα εξοδα δεν τορπιλιζουμε τον προυπολογισμο του ’09 αυξανοντας το ελλειμμα;;
    Ειναι κι αυτα αστηριχτες συνομωσιολογιες;;;;
    Ελεος πια !!!!!!
    "

  36. Αλεξανδρος avatar
    Αλεξανδρος 16/09/2011 15:39:14

    Ερωτημα ειναι η δεν ειναι εσχατη προδοσια!!!!!!!!!??/

  37. Lampros avatar
    Lampros 16/09/2011 15:46:11

    Πτώση και θανάτωσηΑπό τις αρχές του 1989, ο Τσαουσέσκου άρχισε να απομονώνεται με ταχείς ρυθμούς από τους κομμουνιστές πρώην συμμάχους του. Οι χώρες του Συμφώνου της Βαρσοβίας και η Κίνα απέρριψαν πρότασή του, τον Αύγουστο του 1989, να συγκληθεί Σύνοδος, η οποία θα συζητούσε τις ραγδαίες αλλαγές στις κομμουνιστικές χώρες της Ανατολικής Ευρώπης και θα προσπαθούσε να «υπερασπιστεί τον Σοσιαλισμό». Ακόμη και μετά την πτώση του Βούλγαρου ομολόγου του, Τόντορ Ζίβκοβ, το Νοέμβριο του ίδιου έτους, ο Τσαουσέσκου δεν είχε συνειδητοποιήσει ακόμη πόσο επισφαλής ήταν η θέση του και παρουσίαζε συμπτώματα άρνησης της πραγματικότητας. Στα τέλη του έτους, ο λαός σχημάτιζε τεράστιες ουρές για την προμήθεια ψωμιού, ενώ η Κρατική Τηλεόραση τον παρουσίαζε να μπαίνει σε γεμάτα καταστήματα και να επαίρεται για την ολοσχερή αποπληρωμή του εξωτερικού χρέους και το υψηλό βιοτικό επίπεδο που κατακτήθηκε επί των ημερών του.

    Το Νοέμβριο του 1989, το 14ο Συνέδριο του ΚΚΡ εξέλεξε τον 71χρονο Τσαουσέσκου για μια ακόμη πενταετή θητεία ως ηγέτη του. Στην πόλη Τιμισοάρα ξεκίνησαν ταραχές, με μαζική συμμετοχή φοιτητών και πολιτών. Δυνάμεις της αστυνομίας και του στρατού άνοιξαν πυρ εναντίον των διαδηλωτών στις 17 Δεκεμβρίου. Την επομένη ο Τσαουσέσκου ανεχώρησε για επίσημη επίσκεψη στο Ιράν, αφήνοντας το έργο της καταστολής των διαδηλώσεων στη σύζυγο και τους συνεργάτες του. Η Κρατική τηλεόραση αποσιωπούσε τα γεγονότα, ο λαός όμως σε όλη τη χώρα πληροφορήθηκε για την επανάσταση της Τιμισοάρα μέσω ξένων Μέσων Ενημέρωσης (Voice of America και Radio Free Europe) και από στόμα σε στόμα. Το απόγευμα της 20ης Δεκεμβρίου που επέστρεψε στη χώρα, η κατάσταση είχε ενταθεί ακόμη περισσότερο και ο ίδιος έβγαλε διάγγελμα προς το λαό μέσω της Κρατικής Τηλεόρασης. Μίλησε για την επανάσταση της Τιμισοάρα ως «ξένη επέμβαση στα εσωτερικά ζητήματα της Ρουμανίας» και «εξωτερική απειλή στην εθνική ακεραιότητα».

    Στις 21 Δεκεμβρίου διοργανώθηκε από τις Αρχές διαδήλωση συμπαράστασης στον Τσαουσέσκου στο κέντρο του Βουκουρεστίου, η οποία κατέληξε σε χάος. Ο λαός αποδοκίμασε μαζικά το ζεύγος Τσαουσέσκου, το οποίο, εμφανώς απορημένο, κλείστηκε στα κομματικά γραφεία. Ακολούθησαν μαζικές συγκρούσεις στους δρόμους του Βουκουρεστίου και ο στρατός επενέβη συλλαμβάνοντας εκατοντάδες άοπλους πολίτες. Την επόμενη μέρα (22 Δεκεμβρίου), τα νέα είχαν διαδοθεί σε ολόκληρη τη χώρα. Η Κρατική Τηλεόραση ανακοίνωσε τον αιφνίδιο (και ύποπτο) θάνατο του Vasile Milea, Υπουργού Άμυνας, και τη διοίκηση του στρατού ανέλαβε ο Τσαουσέσκου προσωπικά. Προσπάθησε να απευθυνθεί στο πλήθος που ήταν συγκεντρωμένο έξω από τα γραφεία του ΚΚΡ, αλλά το πλήθος εισέβαλε μέσα και ο ίδιος με τη σύζυγό του φυγαδεύτηκαν με ελικόπτερο.

    Αφού πέρασαν από την εξοχική τους κατοικία στο Snagov, ανεχώρησαν προς το Târgovişte. Υποχρεώθηκαν από το στρατό να εγκαταλείψουν το ελικόπτερο, καθώς ο στρατός είχε απαγορεύσει την εναέρια κυκλοφορία στη χώρα. Στο τέλος συνελήφθησαν από την αστυνομία, παραδόθηκαν στο στρατό, πέρασαν από Στρατοδικείο με πλήθος κατηγοριών (από παράνομο πλουτισμό μέχρι γενοκτονία), καταδικάστηκαν σε θάνατο και εκτελέστηκαν την ημέρα των Χριστουγέννων του 1989. Η «δίκη» και η εκτέλεσή τους μαγνητοσκοπήθηκαν και έκαναν το γύρο του κόσμου. Λίγες μέρες αργότερα, παρουσιάστηκαν και στην Κρατική Τηλεόραση, πράγμα που επισφράγισε το τέλος του καθεστώτος του.

    • Βαγγέλης, Πειραιάς avatar
      Βαγγέλης, Πειραιάς @ Lampros 16/09/2011 16:41:26

      Στον Κύρκο και στον Κουβέλη να υποθέσω πως αναφέρεσαι έτσι;

      Δεν είναι σχετικό με την συζήτηση εδώ, αλλά και ο Κύρκος τον ΓΑΠ συμπαθούσε και ο Κουβέλης τον ΓΑΠ στήριζε. Όχι πως έχει σημασία καθώς δεν πρόκειται να είναι παρόν στην επόμενη Βουλή, όπως άλλωστε και άλλα εξαπτέρυγα του ΓΑΠ.

  38. Lampros avatar
    Lampros 16/09/2011 15:47:13

    ουπς. Συγνωμη, κατα λάθος. Δεν ξέρω πως βρέθηκε εδώ αυτό. Τοι σχέση μπορει να έχει? Καθε ομοιότητα ειναι συμπτωματική

  39. Nίκος avatar
    Nίκος 16/09/2011 15:58:47

    ΤΑ ΑΝΔΡΕΙΚΕΛΑ ΤΗΣ ΧΟΥΝΤΑΣ ΠΛΗΡΩΣΑΝ ΤΟ ΤΙΜΗΜΑ ΤΗΣ ΠΡΟΔΟΣΙΑΣ ΤΟΥΣ.ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΚΑΙ ΙΩΑΝΝΙΔΗΣ ΣΑΠΙΣΑΝ ΣΤΗΝ ΦΥΛΑΚΗ.ΤΑ ΑΝΔΡΕΙΚΕΛΑ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΘΑ ΥΠΟΣΤΟΥΝ ΤΟ ΙΔΙΟ??ΠΟΛΥ ΦΟΒΑΜΑΙ ΠΩΣ ΟΧΙ.

  40. xristina avatar
    xristina 16/09/2011 16:09:30

    Η κυρία Γεωργαντά μπορεί να προσκομίσει τα αποδεικτικά στοιχεία της ή/και να καταθέσει ως μάρτυρας :

    ΕΓΚΛΗΣΗ ΜΗΝΥΣΗ ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΓΑΠ

    http://anti-ntp.blogspot.com/2011/09/blog-post_6399.html

  41. Βαγγέλης, Πειραιάς avatar
    Βαγγέλης, Πειραιάς 16/09/2011 16:21:11

    Ας έρθει με το καλό όλο το ΔΣ της ΕΛΣΤΑΤ στην Επιτροπή Οικονομικών της Βουλής και θα «κελαηδήσουν» όλοι.

    Όσο για τα λεγόμενα, Γ Παπακωνσταντίνου, μέλους του ΠΑΣΟΚ, νομίζω πως η σοβαρότητά τους εξαντλείται στις φράσεις του με τις οποίες έλεγε πως δεν γνώριζε για την κατάσταση των δημόσιων οικονομικών της χώρας, όταν έλεγε πως «Λεφτά Υπάρχουν».

    Το ξεβράκωμα που έκαναν στον Γ Παπακωνσταντίνου οι ΠΑΣΟΚοι συνδικαλιστές της ΔΕΗ τους οποίους και καθοδηγούσε, άλλωστε, έχει προ πολλού αποδείξει «περί του αναστήματος του ανδρός».

    ΥΓ: Κάτι ήξερε και ο Γιάννος Παπαντωνίου, ναι μέχρι και αυτός, ο κύριος «υποτίμηση της δραχμής» και ο «κύριος χρηματιστήριο 1999», και κρατούσε αποστάσεις από τα «στατιστικά έργα και ήμερες» του Γ Παπακωνσταντίνου.

  42. Grigoris avatar
    Grigoris 16/09/2011 16:59:59

    Μετα τις καταγγελιες αυτες! αυτη η κυβερνηση πρεπει να φυγει συντομα! Ελπιζω να μην χρειαστει "θερμο επισοδειο.."

  43. ΙΩΝΑΣ avatar
    ΙΩΝΑΣ 16/09/2011 17:17:48

    Μου γεννάται ένα εύλογο,νομίζω, ερώτημα. Πρέπει από σήμερα να πειθαρχούμε στις αποφάσεις και τους νόμους που ψηφίζει αυτή η κυβέρνηση, ή όχι? Είναι Πατριωτικό μας καθήκον ΝΑ ΑΝΤΙΣΤΑΘΟΥΜΕ. Το καθεστώς Παπανδρέου δεν έχει πλέον την λαϊκή εντολή, (που την είχε έτσι κι αλλιώς υφαρπάξει με ψέμματα, παραπλανώντας τον Ελληνικό Λαό), και τώρα αποκαλύπτεται περίτρανα και από ανθρώπους του, ότι φαλκίδευσε τα οικονομικά στοιχεία, προκειμένου να διογκώσει το 2009 το έλλειμα, ώστε να μας φορτώσει στις πλάτες μας την ...τρόικα, τα μνημόνια και τα μεσοπρόθεσμα με τους ...εφαρμοστικούς. Με τα άδικα, απάνθρωπα και περιττά στην ουσία μέτρα, που παίρνουν δυο χρόνια τώρα, έφεραν την δυστυχία και την εξαθλίωση στους πολίτες, οι οποίοι τώρα ζητούν δικαιοσύνη και εκδίκηση και κυρίως οι πρώην ψηφοφόροι τους, που τόσο εξαπάτησαν. Όπως έστρωσαν οι καθεστωτικοί, έτσι και θα κοιμηθούν. Το τέλος για τους προδότες είναι πάντα το ίδιο.

  44. Γιώργος msn avatar
    Γιώργος msn 16/09/2011 17:21:38

    Ο ορισμός της ξεφτίλας!
    Καμιά φορά τα επιχειρήματα στερεύουν μπροστά στα ίδια τα δεδομένα, και αυτά που αναφέρονται στο άρθρο "μιλούν" από μόνα τους...
    Τι μπορεί κανείς να προσθέσει;
    Αηδία και νοσηρότητα μέχρι εκεί που δεν παίρνει.

  45. Loud Area avatar
    Loud Area 16/09/2011 18:00:45

    Όταν ρώτησαν τον Χίτλερ πώς θα μπορούσε να ελέγξει πολιτικά και να κυβερνήσει όλες εκείνες τις χώρες που κατακτούσε, απάντησε: “Θα βρεθούν αρκετοί προδότες της πατρίδας τους που θα θελήσουν να με υπηρετήσουν”. Έχει αλλάξει κάτι στην εποχή μας που θα εμπόδιζε έναν πραγματικό ή δυνητικό παγκόσμιο εξουσιαστή να κάνει με τον ίδιο κυνισμό ή αν προτιμάτε, ωμό ρεαλισμό, μια ανάλογη δήλωση; Το μόνο ίσως που έχει αλλάξει είναι τα επιχειρήματα αυτών που προδίδουν. Η σχετικιστική μετανεωτερικότητα έχει κάνει πιο σοφιστικέ τον προδότη. Η στερεοτυπική φιγούρα του Αρτέμη Μάτσα μοιάζει πλέον τόσο αθώα!

  46. giannis_x avatar
    giannis_x 16/09/2011 19:09:42

    Πιπιπι το παπι... Δύο χρόνια εχω διαβάσει -και ζήσει πρώτο χερι- τομους μαρτυριών που στοιχειοθετουν εσχατη προδοσία. Δεν μπορει να έχω έρθει τόσες φορές στα πρόθυρα εγκεφαλικού και στην ΝΔ να σφυρίζουν αδιάφορα. Θα μου πεις δεν, δεν εχεις ξυπνήσει ακόμη και ασχολείσαι με τα κόματα? Ποτέ δεν ασχολήθηκα αλλά είμαι από αυτούς που έχουν συνδέσει το δεξιός με το νυκοκύρης, και η ελπίδα πεθαίνει τελευταία. Αυριο λοιπον, αναλογα τι θα ακούσω από την ΔΕΘ θα αποφασισω αν θα ψηφίσω (όχι, τι)

  47. Βαγγέλης, Πειραιάς avatar
    Βαγγέλης, Πειραιάς 16/09/2011 19:59:23

    Ακούστε τι είπε η Καθ. Ζωη Γεωργαντά και σε ένα ακόμη σταθμό:

    http://seisaxthia.blogspot.com/2011/09/blog-post_6908.html

    Έχει σημασία αυτά που λέει για τις στατιστικές κατηγορίες στην αρχή αυτής της συνέντευξης της καθώς και για τον ρόλου του Γενικού Διευθυντή της Eurostat
    κ.κ. Walter Radermacher καθώς και για την επικοινωνία και σχέση της με τον ΓΑΠ.

    Τα υπόλοιπα δεν έχουν τόσο σημασία. Είναι και η ένταση των στιγμών. Άλλωστε ο καθένας έχει δικαίωμα σε λίγα λεπτά δημοσιότητας !)

  48. Βαγγέλης, Πειραιάς avatar
    Βαγγέλης, Πειραιάς 16/09/2011 20:11:44

    Ελληνική Στατιστική Αρχή = Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ της Στατιστικής Αρχής ΜΟΝΟΣ ΤΟΥ!

    Ακούστε: http://vimeo.com/29138355
    Από 6:01 μέχρι 7:15

    Τι άλλο πλέον θα δούμε σε αυτήν την χώρα! Τι;

  49. Factorx avatar
    Factorx 16/09/2011 20:21:46

    Τι είπε η Ζ. Γεωργαντά στον Χατζηνικολάου:
    - Η ιστορία αυτή έχει γίνει αποδεκτή από τον κ. Παπακωνσταντίνου και φαίνεται ότι αυτό έχει γίνει αποδεκτό και από τον κ. Βενιζέλο, γι’ αυτό μας καρατομεί.
    - Είχαν εκφραστεί αμφιβολίες από τα μέλη της στατιστικής αρχής για μια λίστα με τις ΔΕΚΟ που έπρεπε να μπουν στο έλλειμμα. Η συνήθης πρακτική είναι να γίνονται μελέτες και έρευνες προκειμένου να ταξινομούνται στη γενική κυβέρνηση. Για πρώτη φορά ο γενικός διευθυντής της Eurostat κ. Ραντερμάχε επέμενε ότι ορισμένες ΔΕΚΟ έπρεπε να μπουν στο έλλειμμα του 2009. Ο κ. Γεωργίου δεν ήθελε να παίρνει υπόψη του τις γνώμες μας μέχρι το σημείο να απαγορεύσει στο προσωπικό της Ελ. Στατ. να μας μιλάει. Επίσης έφερε ξένους εμπειρογνώμονες ενώ υπήρχαν Έλληνες. Ο ίδιος ο Πρόεδρος δεν ήξερε τι έκανε. Και τώρα να τον ρωτήσετε δεν ξέρει ποιες ΔΕΚΟ έχει βάλει μέσα.
    - Το 15,4 του ελλείμματος που βασίζεται;
    - Σε αυτή τη λίστα βασίζεται και η εργασιακή εφεδρεία. Ο κ. Πλασκοβίτης λέει ότι εφαρμόζουν τη λίστα που πήραν από εμάς.
    - Η πρώτη σύσκεψη έγινε 1η Αυγούστου ενώ έτρεχαν τα ζητήματα. Ο κ. Παπακωνσταντίνου μας έλεγε ότι έπρεπε να περιμένουμε τον κ. Γεωργίου, ο οποίος δεν είναι καν στατιστικός επιστήμονας.
    - Η εξήγηση που δίνω είναι ότι θέλουν μια νέα κατοχή από τους Γερμανούς. Ο κ. Ράντερμάχε μου έχει στείλει και mail, είχαμε επικοινωνία. Του είχα πει ότι δεν μπορούμε να παίξουμε το ρόλο της ‘σφραγίδας’ και αν προχωρούν να χαρακτηρίζουν οργανισμούς ότι ανήκουν στη γενική κυβέρνηση εμείς θα παραιτηθούμε. Μου απάντησε να μην παραιτηθούμε και πως κινδυνεύει η χώρα. Και εγώ και τα άλλα μέλη τα καταγγείλαμε αυτά στον κ. Παπακωνσταντίνου, ο οποίος σε μένα είπε ότι η Ελ. Στατ. δεν είναι Σύγκλητος Πανεπιστημίου, όπου μπορούμε να εκφράζουμε απόψεις. Είναι δημόσιος οργανισμός και, όπως είπε, έπρεπε να καούμε τον κ. Γεωργίου.
    - Εγώ δέχτηκα να μπω στην Ελ. Στατ. , γιατί παραπλανηθήκαμε, νομίζαμε πως ο κ. Παπακωνσταντίνου ήθελε πραγματικά να είναι ανεξάρτητη η αρχή. Νόμιζα ότι ο κ. Παπακωνσταντίνου ήταν αδιάφθορος, όμως γονάτισε μπροστά στις πιέσεις των Γερμανών. Πιστεύω ότι πιο πολύ η Eurostat παρά το ΔΝΤ είναι αυτό που καθορίζει τα πάντα. Η κυβέρνηση ήθελε να δικαιολογήσει τα μέτρα και να καλύψει παρελθόντα δικά τους λάθη σκόπιμα ή μη.
    - Η Eurostat ερχόταν τακτικά στην Ελλάδα και έλεγχε τα πάντα. Δεν τα είχαν δει αυτά; Όταν ρώτησα τον κ. Ράντερμάχε γέλασε.
    - Όλα αυτά τα είχα καταγγείλει στο υπουργείο, στον Πρωθυπουργό, στον κ. Πετσάλνικο και πριν το Πάσχα κατέθεσα και έκθεση με αριθμό πρωτοκόλλου. Αν μπείτε στο site της Βουλής στη διαρκή επιτροπή οικονομικών υποθέσεων στις 5 Ιουλίου όλοι οι βουλευτές είχαν γνώση της Ελ. Στατ. Τους έστειλα ολόκληρο υπόμνημα για τις 14/7 στην ολομέλεια και τότε αποφάσισαν ότι θα μας καλέσουν όλα τα μέλη. Τώρα καλούν την Τρίτη μόνο τον κ. Γεωργίου να πει τα δικά του, ο οποίος ψεύδεται.
    - Περάσανε ένα νέο νόμο για την Ελ. Στατ., έπρεπε όμως να υπογράψει και το συμβούλιο ορισμένα πράγματα για να ισχύει. Τώρα όλες οι αποφάσεις είναι παράνομες. Αυτό το λέει και η έκθεση του ΔΝΤ.
    - Ο κ. Πλασκοβίτης άρχισε να μας παίρνει όλους τηλέφωνα για να παραιτηθούμε και όταν τον ρώτησα μου είπε πως έτσι θέλει ο υπουργός.
    - Περίμενα ο κ. Βενιζέλος να προχωρήσει πιο δυναμικά αλλά φαίνεται πως κι αυτός έχει υποκύψει στους Γερμανούς. Έχουμε μια καινούργια κατοχή από τους Γερμανούς. Στην Ελλάδα οι περισσότεροι σύμβουλοι είναι Γερμανοί.
    - Είχα απευθυνθεί στην εφημερίδα ‘Έθνος’ αλλά πήγαν από εκεί στον κ. Παπακωνσταντίνου και τον ρώτησαν αν μπορούν να βάλουν την ανακοίνωση μου. Μου το είπε ο ίδιος ο κ. Παπακωνσταντίνου.
    - Ελπίζω την Τρίτη να μην ψηφιστεί η εισήγηση για τον αποκεφαλισμό μας.

  50. Βαγγέλης, Πειραιάς avatar
    Βαγγέλης, Πειραιάς 16/09/2011 20:46:08

    Έχει σημασία αυτά που λέει η Καθ. Ζωη Γεωργαντά :
    1. για τις στατιστικές κατηγορίες της και το πώς δομήθηκαν/ συντέθηκαν προκειμένου να φουσκώσει το έλλειμμα.
    2. το ότι δεν θεμελιώνεται το 15,6 %. (Έχει βγάλει και paper για το θέμα που θα δημοσιευτεί σε πρακτικά συνεδρίου)
    2. για τον ρόλου του Γενικού Διευθυντή της Eurostat κ.κ. Walter Radermacher και το ρόλο του παρότι ο ίδιος ήταν στατιστικολόγος και γνώριζε πολύ καλά του τι έκανε επιστημονικά. Έπαιζε δηλαδή κ.κ. Radermacher συνειδητά πολιτικό παιχνίδι και αυτός για τα συμφέροντα της χώρας του. (4: 21 – 5:07)
    3. για την επικοινωνία και σχέση της με τον ΓΑΠ, το ότι ήταν πολιτικά ΠΑΣΟΚ η ίδια ( 10: 04 – 10:36) και πως είχε ενημερώσει τους πάντες με υπομνήματα από τον Πετσάλνικο, Κακλαμάνη και στον ΓΑΠ με αριθμό πρωτοκόλλου κτλ (8:07 – 8:40)
    4. Το ότι ο Γ Παπακνσταντινου θεώρησε πως επειδή ήταν όλοι ΠΑΣΟΚ όσοι είχαν επιλεγεί από την Διάσκεψη των Προέδρων θα δρούσαν σαν απλή σφραγίδα της κυβέρνησης. (10:45 - 11: 04)
    Δείτε το link που παρέθεσα παραπάνω και πριν: http://vimeo.com/29138355
    Τι να άλλο να πει κανείς; Πόσο πιο αποκαλυπτικός μπορεί να είναι κανείς σε σχέση με τα «στατιστικά έργα και ημέρες» του Γ. Παπακωνσταντίνου καθώς και με αυτό που έγινε με τα ελληνικά στατιστικά στοιχεία; Πόσο;

  51. tpe avatar
    tpe 16/09/2011 21:43:13

    Εγώ ρωτάω ξανά: ΓΙΑΤΙ ΤΩΡΑ;
    Πήγε λέει στο Έθνος. Μάλιστα. ΦΟΒΕΡΟ. Στα τσιράκια του Παπατζή!
    Και επιπλέον: Κάνουν και μήνυση στον αντιπρόεδρο της ΕΛΣΤΑΤ. Γιατί άραγε;
    Για αστεία πράγματα έτσι;
    ΕΙΝΑΙ ΧΟΥΝΤΑ. Φωνάξτε το...

  52. Ο Ιθαγενής avatar
    Ο Ιθαγενής 16/09/2011 22:27:13

    Δύο απλές ερωτήσεις γιατί όταν ορισμένοι διαφωνούσαμε μας έβριζαν απλά:

    -είναι και πόσο ανεξάρτητη αρχή η ΕΛΣΤΑΤ; γιατί πέρα από την προσωπική πικρία της αποπομπής ορισμένων πως η κυβέρνηση μπορεί να διώχνει τα μέλη ανεξάρτητης αρχής; ...και δεν μιλάω για το νομότυπο αλλά για την ουσία.

    -τα στοιχεία για το χρέος της χώρας από την ΕΛΣΤΑΤ είναι αναξιόπιστα έτσι και αλλιώς....αν σκεφτούμε ότι από τους 151 φορείς προς εφεδρεία ...ορισμένοι δεν είχαν ουδεμία σχέση με το Δημόσιο....πόσοι από τους υπόλοιπους (897 νομίζω) έχουν σχέση και πως συμμετέχουν στη διαμόρφωση του ποσοστού ή πόσοι που θα έπρεπε να είναι στο Μητρώο δεν είναι;

    Λυπάμαι αλλά όσοι έχουν περάσει από ΕΛΣΤΑΤ και από Υπουργοί Οικονομικών τα τελευταία 20 χρόνια πρέπει να πάνε μετά τον χαρτοπόλεμο μέσα.

  53. marycraft avatar
    marycraft 16/09/2011 23:28:14

    Αυτή τη φορά βγήκε η κα Γεωργαντά,και είπε με θάρρος την αλήθεια.Τώρα,τα καθάρματα της κυβέρνησης,αφού βρίσουν για να εκτονωθούν,θα ορκίστουν να μην ξανακάνουν το ίδιο λάθος και θα φροντίζουν να βάζουν σε υπεύθυνες θέσεις μόνο προδότες και πληρωμένα υποχείρια τους.Η τρομοκρατία του φασισμού μεγαλώνει.
    Προτείνω κατάληψη στα δικαστήρια όλης της χώρας,με δικηγόρους,αντιπροσώπους του κόσμου και άμεση απαίτηση μας να πάρουν θέση οι κατά τόπους εισαγγελείς και δικαστές.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.