#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
26/12/2009 16:04
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

O Chavez τα βάζει τώρα με τη Toyota



Ο πρόεδρος της Βενεζουέλας Hugo Chavez,  απείλησε να διώξει από τη χώρα την ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία Toyota, αν αυτή δεν προχωρήσει αμέσως στη παραγωγή ενός οχήματος παντός εδάφους 4Χ4,  που θα χρησιμεύει ως δημόσιο μεταφορικό μέσο στις φτωχές αγροτικές περιοχές. Στη διάρκεια της χθεσινής του ομιλίας, ο σοσιαλιστής ηγέτης δήλωσε πως δεν θα διστάσει να διώξει ή και να κρατικοποιήσει εργοστάσια άλλων ασιατικών και αμερικανικών κατασκευαστών αυτοκινήτων που λειτουργούν στη Βενεζουέλα, αν δεν αρχίσουν να μοιράζονται τη τεχνολογία τους με τους ντόπιους. «Τι θα πει η Toyota αρνείται να κατασκευάσει αυτού του είδους το όχημα; Αν δεν το κάνει να φύγει,  και θα φέρουμε άλλη εταιρία… Οι Κινέζοι είναι έτοιμοι…», δήλωσε ο Chavez.

Στη διάρκεια μιας δεκαετίας στην εξουσία, ο μαχητικός πρόεδρος έχει ήδη κρατικοποιήσει μεγάλα κομμάτια της οικονομίας της Βενεζουέλας, συμπεριλαμβανομένων των τομέων πετρελαίου και ενέργειας, αλλά δεν έχει πειράξει τις αυτοκινητοβιομηχανίες. Στράφηκε εναντίον της Toyota, που είναι ο μεγαλύτερος κατασκευαστής αυτοκινήτων του κόσμου, όταν πληροφορήθηκε πως υπάρχει έλλειψη κατάλληλων οχημάτων στις πιο κακοτράχαλες φτωχές περιοχές της χώρας. Οι μη προνομιούχοι κάτοικοι του Καράκας ζουν σε παραγκουπόλεις επάνω σε λόφους, ενώ πολλές υποβαθμισμένες περιοχές της χώρας στερούνται βατών δρόμων, με αποτέλεσμα να είναι άκρως απαραίτητα τα τζιπ και τα οχήματα 4Χ4. Ο Chavez διέταξε τον υπουργό Εμπορίου Eduardo Saman, να προχωρήσει σε άμεση αυστηρή επιθεώρηση της Toyota, και προειδοποίησε τόσο την ιαπωνική εταιρία όσο και όλες τις άλλες πως θα πρέπει να αρχίσουν να εργάζονται για το κοινό καλό, μοιραζόμενες τη τεχνογνωσία τους με τη Βενεζουέλα. Πηγές  της Toyota ανέφεραν πως η εταιρία, που διατηρεί μονάδα συναρμολόγησης στη χώρα, έχει σταματήσει να κατασκευάζει το συγκεκριμένο μοντέλο Land Cruiser 70, από το 2007 και με πλήρη γνώση της κυβέρνησης. Πέρα από τη συγκεκριμένη εταιρία, στη Βενεζουέλα, που είναι μεγάλη  εξαγωγέας πετρελαίου, λειτουργούν με μονάδες συναρμολόγησης οχημάτων η Mitsubishi, η Hyundai  και η General Motors.

«Όποιος δεν θέλει να μοιραστεί τεχνογνωσία, μπορεί να φύγει. Τους καλώ να τα μαζέψουν και να φύγουν…εταιρίες από τις συμμαχικές μας χώρες όπως είναι το Ιράν, η Κίνα, η Ρωσία και η Λευκορωσία, είναι έτοιμες να έλθουν να εγκατασταθούν…».

Παρόλα τα γενναία του λόγια, η αλήθεια είναι πως η έλλειψη πρόσβασης σε δολάρια με τη τρέχουσα ισοτιμία, οι εργασιακές αναταραχές και η κατάσταση της οικονομίας, έχουν πλήξει σοβαρά την αυτοκινητοβιομηχανία της Βενεζουέλας τη τελευταία χρονιά. Σύμφωνα με τα στοιχεία του αντίστοιχου επιμελητηρίου, οι πωλήσεις οχημάτων το περασμένο Νοέμβριο σημείωσαν πτώση 40% (10.075 οχήματα), σε σχέση με τον αντίστοιχο περσινό μήνα.

Reuters

ΣΧΟΛΙΑ

  1. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 26/12/2009 21:07:00

    Σωστός ο Τσάβεζ!

  2. Res avatar
    Res 27/12/2009 00:35:23

    Αν ήταν στην Ελλάδα θα γίνονταν ήρωας.

    Το έχουν καταλάβει οι δικοί μας;

  3. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 27/12/2009 13:11:32

    Ποια πολιτική Παπανδρέου εφαρμόζει;
    Έχει εξαναγκάσει ο Παπανδρέου καμια τράπεζα να συμμορφωθεί με τον τρόπο που το κάνει ο Τζάβεζ;
    Τι συγκρίνεις ανόμοια πράγματα;

    Όταν τα πήγαινε η Τοyota στη Λ. Αμερική τα εργοστάσια για να ρίξει το κόστος παραγωγής εξάγοντας σε όλο τον κόσμο ήταν καλά;

    Δλδ θέλουν τα προνόμια του φθηνού εργατικού δυναμικού αλλά να παραχωρήσουν τεχνογνωσία νιετ;

  4. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 27/12/2009 15:02:43

    Δε λέμε κάτι διαφορετικό.
    Δε συμφέρει.
    Να το πάει το εργοστάσιο εκεί όμως ήξερε η Τογιότα και η κάθε Τογιότα όταν ήθελε να παράξει φθηνά.

    Για τον ΓΑΠ μίλησα, όχι για τον Ανδρέα. Αυτος δεν ξέρω τι έκανε. Εδώ δεν έχουμε βιομηχανία, αλλά έχουμε τράπεζες.

  5. ΙΑΝΟΣ avatar
    ΙΑΝΟΣ 27/12/2009 15:26:19

    Ο ...ΑΡΧΗΓΟΣ ...ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΠΟΥ ΕΛΕΓΕ ΟΤΙ ......ΘΑ ΣΤΕΙΛΗ... ΔΩΡΕΑΝ....ΣΤΟΥΣ ΟΜΟΙΔΕΑΤΕΣ ΤΟΥ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ...ΠΡΟΠΕΡΣΥ ΤΟ ΧΕΙΜΩΝΑ ...ΔΥΟ ...SUPERTANKERS ..ME ΠΕΤΡΕΛΑΙΟ ΓΙΑ ΤΑ ΚΑΛΟΡΙΦΕΡ ΤΟΥΣ ;;;;;;;;;;;

  6. ΝΤΑΝΤΟΝ avatar
    ΝΤΑΝΤΟΝ 27/12/2009 16:49:39

    Ο τίτλος που έβαλες ¨Φάκτορα¨ στην είδηση είναι ιδεολογικοποιημένος..., προσβάλει τις αρχές της ¨αντικειμενικής δημοσιογραφίας...¨.
    ¨Τώρα τα έβαλε ο Τσάβες και με την Toyta ¨, είναι σαν να λες ότι τώρα άρχισε να τα βάζει και με τα ¨παιδιά των φαναριών¨ , αφού προηγουμένως ¨τον είδαμε¨ να τα βάζει με τις χριστουγεννιάτικες γιορτές , με τους μισθούς και τις συντάξεις των εργαζομένων και με τους πεινασμένους , ΤΩΡΑ ΤΑ ΒΑΖΕΙ ΚΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ¨TOYOTA¨ ! Ε , όχι , του κερατά ( ! ) ποιος απλός , τίμιος και λογικός άνθρωπος μπορεί να το δεχτεί αυτό ;

    Κρατάω μια επιφύλαξη για την αρνητική σου διάθεση απέναντι στο νέο ¨ξέσπασμα¨ του Τσάβες. Ίσως να οδηγείς στις αγωνιστικές σου διαδρομές αυτοκίνητα μάρκας Toyta ! Οπότε , ίσως , εάν , η έκπληξή σου να είναι κατανοητή . Πλάκα κάνω , δεν διέκρινα στο παραπέρα σχόλιο σου ιδιαίτερο ¨Αντι-Τσαβισμό¨ , μάλλον ¨συμπάθεια¨ διακρίνω . Ο τίτλος ήταν όμως ατυχής.

    Μην αδικούμε τους Τσάβες , τους χρειάζεται η ανθρωπότητα ! Είναι βάλσαμο μπροστά στην βαρβαρότητα και την υποκρισία που ζούμε.

    Είναι καλλίτεροι οι ¨estet¨ δημοκράτες ηγέτες μας που αναγνωρίζουν την ¨πραγματικότητα¨ της ιμπεριαλιστικής παγκοσμιοποίησης της άδολης αγοράς ;;;

    Είναι ¨γεγονός¨ , κατά την υποκειμενική μου κρίση , ότι ο βερμπαλισμός και φαφλατισμός των ¨οπαδών του λαού¨ ( όλων των ιδεολογικών αποχρώσεων ) , ο ¨πατριωτισμός¨ και ο ¨αντιιμπεριαλιστικός οίστρος ¨ είναι πολλές φορές κούφιος και υποκριτικός. Υποκρύπτει ¨Γκαουντιλισμό¨ ( ναρκισσιστικό αρχηγισμό ) και προσβάλει την αισθητική και την νοημοσύνη.

    Όμως έχουμε να διαλέξουμε : ¨Λαϊκισμό¨ ( με όλα τα χαρακτηριστικά που αναφέρω , αλλά και άλλους κινδύνους ) ή ¨Ψευτοδημοκρατία¨ , ¨φιλελευθερισμό¨ ( για τους λίγους πάντα ) και ιμπεριαλιστικούς πολέμους για να κάνουμε τον κόσμο ¨κατά εικόνα και ομοίωση μας¨ ;

    1000.000 φορές ¨Τσάβες¨ ( ¨και ας την πατήσουν οι λαοί¨ ) παρά Γεωργίους Παπανδρέου ( όλων των κομμάτων ).

    Οι ¨τρελοί¨ και οι αγωνιζόμενοι λαοί , οι άνθρωποι με αξιοπρέπεια , αλλάζουν την ιστορία , και όχι τα ουδέτερα μαλάκια που κάνουν Χριστούγεννα στα σαλέ της Αυστρίας ή της Ελβετίας και Πάσχα στις Μαλβίνες για να...¨γνωρίσουν πολιτισμούς¨ .

    • thomas avatar
      thomas @ ΝΤΑΝΤΟΝ 27/12/2009 17:38:25

      μπραβο πολυ καλο σχολιο!
      να προσθεσω ακομη στον φιλο ανονυμο πιο πανω οτι αν ηταν εργατης στο εργοστασιο της τογιοτα εκει, τα ιδια θα ελεγε;

    • Α.Κ. avatar
      Α.Κ. @ ΝΤΑΝΤΟΝ 30/12/2009 10:14:57

      Αγαπητέ ΝΤΑΝΤΟΝ

      Παρατηρώ τα σχόλιά σου και νομίζω ότι είσαι μία πολύτιμη μονάδα για το μπλογκοσάιτ αυτό. Καλή συνέχεια.

  7. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 27/12/2009 18:22:50

    Τι είναι η τεχνογνωσία της ΤΟΓΙΟΤΑΣ δλδ; Το άγιο δισκοπότηρο; Σιγά την τεχνογνωσία της λαμαρίνας της ΤΟΓΙΟΤΑΣ και του ενός πατώματος πάνω στο οποίο χτίζονται όλα τα μοντέλα.
    Τι νομίζουν ότι προσφέρουν στις αυτοκινητοβιομηχανίες τελικά, τπτ εγχειρίσεις ανοιχτής καρδιάς;

  8. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 27/12/2009 18:38:01

    Όπου ποσώς φυσικά με ενδιαφέρει αν πρόκειται για τογιότα ή για φορντ ή για οποιαδήποτε.
    Η τεχνολογία του αυτοκινήτου Ι.Χ. έχει υπερωριμάσει τόσο, που δεν έχει να προτείνει τίποτα το καινούργιο.
    Ανακύκλωση ανακατασκευασμένων.

  9. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 27/12/2009 19:09:39

    Ντιτρόιτ, Τάκερ, Νταιμλερ Βάνκελ και αρκετοί άλλοι πρωτοπόροι που με τις εφευρέσεις τους χάραξαν την πορεία του 20ο αιώνα. Τωρα κυρίως ανακυκλώνουν και εμπλουτίζουν πολλές ιδέες που είχαν μείνει στα συρτάρια αυτών των ανθρώπων. Αν βλέπεις το pimp my ride και τον άλλο τον εγγλέζο θα έχεις ασφαλώς υπόψη σου τι σου λέω.

  10. man8os avatar
    man8os 27/12/2009 20:58:38

    Λοιπον προλεταριοι,ξεσηκωθητε!

  11. thomas avatar
    thomas 27/12/2009 22:01:18

    εσυ μαλλον πρεπει να εισαι μεγαλομετοχος στην τογιοτα.....

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.