#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
22/09/2013 15:08
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

O Σταθάκης του ΣΥΡΙΖΑ παραπέμπεται για ατασθαλίες εκατομμυρίων στο Πανεπιστήμιο Κρήτης

 

Μείζον θέμα για τον ΣΥΡΙΖΑ δημιουργείται μετά την αποκάλυψη της εφημερίδας «Δημοκρατία» ότι ο βουλευτής Γιώργος Σταθάκης, οικονομολόγος και καθηγητής στο Πανεπιστήμιο Κρήτης, εμπλέκεται σε σκάνδαλο με κατασπατάληση δημοσίου χρήματος.

Σύμφωνα με την εφημερίδα, ο κ. Σταθάκης και μαζί του άλλοι 16 παραπέμπονται στο Τριμελές Εφετείο Κακουργημάτων προκειμένου να δικαστούν για ατασθαλίες εκατομμυρίων στο Πανεπιστήμιο Κρήτης στο οποίο ο κ. Σταθάκης είναι καθηγητής Πολιτικής Οικονομίας ενώ ήταν και αντιπρύτανης μέχρι την εκλογή του, τον Μάιο του 2012, ως βουλευτής Χανίων.

Η υπόθεση συνδέεται με τη διαχείριση κονδυλίων του Πανεπιστημίου Κρήτης σε διάφορες χρονικές φάσεις που απλώνονται από το... 1996 έως το 2004. Αρχικώς η κατηγορία στρεφόταν κατά 19 συνολικά ατόμων αλλά στη συνέχεια η ποινική δίωξη έπαυσε για δύο εξ αυτών λόγω πλημμεληματικού χαρακτήρα των αδικημάτων τους.

Εκτός του κ. Σταθάκη κατηγορούμενοι είναι ο νυν πρύτανης του Πανεπιστημίου Ευρ. Στεφάνου καθώς και οι Χρ. Νικολάου, Αλ. Καλοκαιρινός, Παν. Κωνσταντόπουλος, Μιχ. Ταρουδάκης, Ι. Μιμίδης, Χαρ. Σαββάκης, Σκ. Παπαιωάννου, Βασ. Καρδάσης, Νικ. Φαράκλας, Νικ. Ανάγνος, Ι. Αντωνιάδης, Γ. Τζιρίτας. Δημ. Κυρτάτας, Νικ. Μοσχονάς και Δημ. Πλουμίδης.

Προφανώς κάποια εκατομμύρια δόθηκαν για να γίνουν ερευνητικά προγράμματα και κατέληξαν στις τσέπες επιτήδειων. Στη συγκεκριμένη περίπτωση, ωστόσο, υπάρχει η εμπλοκή ενός βουλευτή κόμματος που θέλει να το παίζει και τίμιο και ηθικό. Αν επιβεβαιωθεί αυτή η υπόθεση, κι αν υπάρξει καταδικαστική απόφαση από το δικαστήριο, τότε το πράγμα σοβαρεύει πολύ.

Ασφαλώς η παραπομπή σε δίκη δε σημαίνει και καταδίκη. Ωστόσο, ακόμη και η ανάμειξη του ονόματος ενός βουλευτή είναι σοβαρό γεγονός. Διότι προφανώς έχει γίνει έρευνα από τις αρχές και προέκυψε η εμπλοκή του κ. Σταθάκη ο οποίος θα πρέπει να λογοδοτήσει και να εξηγήσει τι ακριβώς έχει συμβεί στην περίπτωση. Και ο ΣΥΡΙΖΑ κινδυνεύει να χάσει το ηθικό πλεονέκτημα που δήθεν λέει ότι έχει καθώς υπάρχουν κι άλλες περιπτώσεις που «λεκιάζουν» την Κουμουνδούρου. Ας ρίξουν π.χ. μια ματιά στην… πασοκική συνιστώσα τους και μπορεί να αποκαλύψουν κι άλλα σκάνδαλα.

Ελπίζουμε ο κ. Σταθάκης να μην έχει καμιά σχέση με όσα του καταλογίζονται διότι είναι από τις σοβαρές φωνές στον ΣΥΡΙΖΑ, ωστόσο, το λόγο έχει πλέον η δικαιοσύνη.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. sok avatar
    sok 22/09/2013 15:51:49

    εκανε προθέρμανση...!!!

  2. cresswell avatar
    cresswell 22/09/2013 16:01:19

    Kαλό θα ήταν να ερευνήσετε λίγο το κατηγορητήριο, πριν γράψετε κατι σαν "Προφανώς κάποια εκατομμύρια δόθηκαν για να γίνουν ερευνητικά προγράμματα και κατέληξαν στις τσέπες επιτήδειων.".

    Δεν πρόκειται για τέτοια αδικήματα. Η υπόθεση χρονολογείται από παλαιότερα (επί υπουργίας Γιαννάκου, τουλάχιστον ή και παλαιότερα) και δεν αφορά "τσέπωμα" χρημάτων για ερευνητικά προγράμματα. Αφορά στη διάθεση κονδυλίων από κωδικούς του ειδικού λογαριασμού (που επροορίζοντο για άλλη χρήση) για πληρωμή άλλων κατηγοριών εργαζομένων με σύμβαση (που ήταν απλήρωτοι επί μήνες). Πιθανότατα η κατηγορία να στέκει τυπικά (από πλευράς της κατα γράμμα εφαρμογής του νόμου), επ' ουδενί όμως έχει την ηθική απαξία που υπονοεί η παραπάνω φράση σας.

    Η υπόθεση αυτή χρησιμοποιήθηκε κατα καιρούς, πολλές φορές για να πιέσουν το παν/μιο κρήτης. Τώρα φαίνεται πως χρησιμοποιείται και για ευρύτερους πολιτικά λόγους. Γνωρίζω κάποιους από τους παραπεμπομένους (που είναι στο Μαθηματικό της Κρήτης) και έναν τουλάχιστον από αυτούς που είχαν αρχικά παραπεμφθεί, αλλά τώρα δεν αναφέρονται. Στην καλύτερη περίπτωση, τα όσα υπονοεί το δημοσίευμα της Δημοκρατίας είναι ατυχή.

    • alex avatar
      alex @ cresswell 22/09/2013 16:24:22

      ειναι αθωοι δηλαδη, γιατι εκαναν το ιδιο που εκαναν και οι συνδικαληστες του οτε..παιρναν λεφτα απο το κρατος για καποιο συγκεκριμενο λογο και τα χρησιμοποιουσαν για κατι αλλο χωρις την συμφωνη γνωμη του κρατους, αφου τωρα ηταν 'δικα τους' λεφτα..

      ελπιζω μονο τα λεφτα του ταμειου που καταχραστηκαν (για δικους τους λογους) να μην εχουν μεσα και κεφαλαια απο ευρωπαικα προγραμματα και τα ζητησει πισω η ΕΕ ή επιβαλλει δικους της ελεγχους στα πανεπιστημια και βγουνε μετα και φωναζουν οι ιδιοι ποσο κακια ειναι η τροικα που ανακατευεται στα δικα μας πανεπιστημια..

      • gonzilaus avatar
        gonzilaus @ alex 22/09/2013 18:44:57

        Επειδή καν δεν ξέρεις σε τι αναφέρεται ο παραπάνω να σου εξηγήσω. Όταν ο κωδικός του ΕΛΚΕ του πανεπιστημίου είναι για αγορά ξυραφάκια αλλά σου τέλειωσε το χαρτί υγείας ενώ έχεις ξυραφάκια άπειρα απαγορεύεται να τα δώσεις σε χαρτιά. Αλλά τα πανεπιστήμια το παρακάμπτουν αυτό εδώ και πολλά χρόνια. Είναι ύποπτη η χρονική στιγμή αφού μιλάμε για το διάστημα μέχρι πριν 8 χρόνια!!!!!!!!

      • cresswell avatar
        cresswell @ alex 22/09/2013 19:32:40

        Προφανώς δεν καταλαβατε τι έγραψα. Ή δεν θέλετε να καταλάβετε. Δεν γνωρίζω όλη την ιστορία, συμβαίνει όμως να γνωριζω κάποια κομμάτια της από πολύ κοντά.

        Θα σας πώ ένα περιστατικο, και εσείς θα μου απαντήσετε σε μία ερώτηση: το 2001 - άνοιξη, ο τότε Αντιπρύτανις, ενημερώθηκε από τους συμβασιούχους διδάσκοντες σε κάποιο τμήμα του Παν. Κρήτης πως δεν είχαν ακόμη πληρωθεί. Η καθυστέρηση συνήθως ήταν 3-4 μήνες και εκείνη τη χρονιά, για διαφορους τεχνικούς (πραγματικά) λόγους και με ευθύνη του Υπουργείου, είχε φθάσει άνοιξη και πολλοί αντιμετώπιζαν τρομακτικό πρόβλημα.
        Σε μία εβδομάδα, το ζήτημα αντιμετωπίσθηκε ως εξής: οι συμβασιούχοι πήραν ένα σημαντικό ποσόν από τα οφειλούμενα, απο έναν άλλο κωδικό του Ειδικού Λογοαριασμού, και αφού είχε επιβεβαιωθεί πως δεν υπήρχε πληρωμή από αυτον τον κωδικό στο επόμενο τριμηνο. Σε δύο μήνες ήλθαν τα χρήματα από το Υπουργείο και όλοι οι διδάσκοντες, όπως είχε συμφωνηθεί, επέστρεψαν ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΜΕΡΑ τα χρήματα που είχαν λάβει στο Παν/μιο Κρήτης, έναντι της πληρωμής τους.

        Από τυπική σκοπιά, ο Αντιπρύτανις παρανόμησε: χρησιμοποίησε χρήματα (πού λίμναζαν ...) για να διορθώσει την ανικανότητα του Υπουργείου. Η συμπεριφορά του ήταν ηθικά σωστή και συναδελφικά άψογη. Στον έλεγχο που έγινε κάποια χρόνια μετά, παραπέμφθηκε γι' αυτό και το όνομα του φιγουράριζε στην Ελευθεροτυπία, δίπλα στα ονόματα των καθηγητών του Παντείου, με τα γνωστά κατοθώματα ...

        Σας απευθύνω λοιπόν την ερώτηση: εσείς θα τον παραπέμπατε; Αν ήταν στο χέρι σας, θα τον καταδικάζατε ή θα τον απαλάσσατε;

        Κάποιες λοιπόν από αυτές τις κατηγορίες είναι τέτοιου τύπου. Και ναι μεν, συμφωνώ πως ο νόμος ορίζει κάποια πράγματα και δεν μπορεί η Πρυτανική Αρχή να διαθέτει τα κονδύλια κατα το δοκούν, παραβιάζοντάς τον. Από την άλλη, όταν έχεις ανθρώπους απλήρωτους ένα χρόνο, δεν ξέρω πόσο ηθικό είναι να οχυρωθείς πίσω από τον νόμο.

        Ο τότε Αντιπρύτανις με τη συμπεριφορά του, έδειξε ήθος και ακαδημαική αλληλεγγύη. Είδε το ονομά του στα μανταλάκια και βρέθηκε να υπερασπίζεται την τιμή του.
        Ε, τι να κάνουμε; Αυτή είναι η Ελλάδα.

        Αναμένω την απάντηση σας.

        • Theo1 avatar
          Theo1 @ cresswell 22/09/2013 22:38:37

          Ουσιαστικά συμφωνώ σε ότι γράφεις τόσο στο πνεύμα, όσο και στην ουσία.
          Πρόσεξε όμως φίλε ένα άλλο παράδειγμα που και εγώ το γνωρίζω πάρα πολύ καλά όσο κι εσύ το δικό σου.
          Στη Μακεδονία κάποιοι Δήμαρχοι και τέως νομάρχες διασύρονται τα τελευταία χρόνια (με αργίες , κ.λ.π) με τα γνωστά 45άρια. Σε πολλές περιπτώσεις πράγματι το φαγοπότι ήταν τεράστιο και αυτό που αναμένεται να βγει στον αέρα με τις δίκες είναι το μέγεθος και το πόσοι πραγματικά εμπλέκονταν.
          Υπάρχει όμως και η άλλη πλευρά από ανθρώπους (αιρετούς και υπαλλήλους) που έκαναν το ηθικά σωστό όπως αυτό που περιγράφεις.
          Σου δίνω ένα απλό παράδειγμα : Ανατέθηκε έργο αξίας 45 χιλ € για κατασκευή τοίχου αντιστήριξης σε υποτιθέμενα προβληματικά πρανή δρόμου . Τα λεφτά δόθηκαν για την κατασκευή προαυλίου χώρου δημοτικού σχολείου, επισκευή του σχολικού κτηρίου και κατασκευή παιδότοπου σε χωριό του συγκεκριμένου Νομού γιατί δεν μπορούσε με τις συνηθισμένες διαδικασίες να γίνει αυτό (για πολλούς λόγους) τη συγκεκριμένη εποχή. Τα έργα έγιναν πραγματικά, κόστιζαν με αγοραίες τιμές όσο πληρώθηκαν - και όχι φουσκωμένα - και σε συντομότατο χρονικά διάστημα προκειμένου να προλάβουν την σχολική χρονιά.
          Μετά από πέντε χρόνια διώκονται οι τότε αιρετοί και μάλλον θα τεθούν σε διαθεσιμότητα έως ότου γίνει η δίκη και οι υπάλληλοι που υπέγραψαν την παραλαβή . Κάνε λοιπόν την αντιδιαστολή των δύο γεγονότων (η μία των λίγων δεκάδων χιλιάδων με συγκεκριμένα δεδομένα και την άλλη αυτής που ξέρεις) και πες μου ποια είναι τα όρια.
          Προσωπικά ειλικρινά δεν θα μπορούσα να δώσω εύκολη απάντηση αλλά οφείλω να πω ότι οι Δ.Υ έχουν δώσει ένα απλό όρκο που μιλά για εφαρμογή συντάγματος και νόμων.
          Αλίμονο αν προσπαθούν έμμεσα να νομοθετούν γιατί αυτό πιστεύω ότι φωτογραφίζουν οι 2 περιπτώσεις. Αν ένας νόμος ή διαδικασία είναι λάθος μπορούν υπηρεσιακά ή ακόμη και συνδικαλιστικά να την καταγγείλουν και τελικά είτε να την αλλάξουν, είτε να τη βελτιώσουν. Μπορεί αυτό ακούγεται στυγνά γραφειοκρατικό, αλλά πίστεψέ με στο λέω και εγώ εκ πείρας ως Δ.Υ, ο δρόμος για την κόλαση της διαφθοράς με δημόσιο χρήμα είναι στρωμένος από χιλιάδες καλές προθέσεις.
          Αυτό που σίγουρα όμως πρέπει να γίνει είναι κάποιοι υπηρέτες της δικαιοσύνης - οι οποίοι εύκολα θα μήνυαν όποιον κατηγορούσε αυτούς ή τους πελάτες τους μόνο με παραπομπή- να περιμένουν τα αποτελέσματα των δικών και μετά να μιλούν. Η λάσπη στον ανεμιστήρα ενίοτε γυρνά σ΄αυτόν που την έριξε .

        • Νικηφορος Φωκας avatar
          Νικηφορος Φωκας @ cresswell 23/09/2013 01:02:50

          Αυτα να πας να τα πεις στο ΚΑΚΟΥΡΓΟΔΙΚΕΙΟ που παραπεμπεται ο λεγαμενος του Συριζαριου για ΥΠΕΞΑΙΡΕΣΗ ΠΟΣΟΥ ΙΔΙΑΙΤΕΡΩΣ ΜΕΓΑΛΗΣ ΑΞΙΑΣ ... τα αλλα ολα ειναι για ναχουμε να λεμε.. η ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ ΤΟΝ ΠΑΡΕΠΕΜΨΕ και για να τον παραπεμψει κατι θα ειδε δεν νομιζεις.. τα αλλα ολα στο δικαστηριο το οποιο και θα κρινει ..μεχρι τοτε ο υπαρχηγος του συριζαριου ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΘΑ ΑΝΑΦΕΡΕΤΑΙ ΣΑΝ ΥΠΟΔΙΚΟΣ...

    • zap-zap avatar
      zap-zap @ cresswell 22/09/2013 19:26:34

      ++++++++++++++

  3. Uncle Stgm avatar
    Uncle Stgm 22/09/2013 16:14:38

    Χρειάζεται προσοχή, και όχι μόνον για τον κ. Σταθάκη.
    Για ένα από τα αναφερόμενα άτομα, που το γνωρίζω προσωπικά εδώ και πολλές δεκαετίες, έχω την βεβαιότητα (όσο για ελάχιστους ανθρώπους), ότι είναι βράχος ευσυνειδησίας και εντιμότητας.

    • Arxisan ta organa avatar
      Arxisan ta organa @ Uncle Stgm 23/09/2013 01:02:02

      Έρχονται εκλογές, άρχισαν τα γνωστά...

      • Uncle Stgm avatar
        Uncle Stgm @ Arxisan ta organa 23/09/2013 02:08:44

        Οι υπερβολικά "ζωηροί", ας δούν τι έπαθαν στη Γερμανία οι FDP, που είχαν τελευταία εξτρεμιστικές και φονταμενταλιστικές αντιαριστερές τάσεις...

  4. Tassos avatar
    Tassos 22/09/2013 16:43:06

    Θα αρχίσει πάλι η βιομηχανία συμπαράστασης από διάφορους, όπως έγινε στην Θεσνίκη με τον αντιπρύτανη που πήγαινε να ρίξει την ηθοποιό με iphone...

    • zap-zap avatar
      zap-zap @ Tassos 22/09/2013 19:27:51

      μόνο που ο αντιπρύτανης αθωώθηκε πανηγυρικά αλλά τσιμουδιά από μέσα, κανάλια και sites που τον κατασυκοφάντησαν...

      • Προφήτης avatar
        Προφήτης @ zap-zap 22/09/2013 20:29:39

        @zap-zap
        Δεν ξέρεις τι λες.
        Απλά ο αντιπρύτανης, μετά τον θόρυβο που ξεσηκώθηκε, αρνήθηκε την προφορική εντολή του προς τον υπεύθυνο τού καταστήματος τού ΑΠΘ, ο οποίος είχε εκτελέσει την παραγγελία και παραδώσει το κινητό στη Δραγούμη, με αποτέλεσμα ο δεύτερος, για να αποφύγει τη δικαστική τιμωρία, αφού παραπεμπόταν μαζί με τον αντιπρύτανη για κατάχρηση δημοσίου χρήματος, να το πληρώσει από την τσέπη του. Έτσι, όταν η υπόθεση έφτασε στο δικαστήριο τυπικά δεν υπήρχε αδίκημα.

        • gonzilaus avatar
          gonzilaus @ Προφήτης 22/09/2013 20:57:59

          Ποια προφορική εντολή; Από που και ως που καταδικάζεται κάποιος επέιδή έδωσε προφορικά (!!!!) εντολή. Ακόμα και στο 2013 πρέπει να αποδειχθεί η ενοχή κάποιου!

  5. syriza.nkvd avatar
    syriza.nkvd 22/09/2013 18:08:33

    Μα αφού είμαστε ηθικά στοιχεία όλοι οι αριστεροί!Το γράφουν και όλοι οι προηγούμενοι, άρα ισχύει.

  6. Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
    Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 22/09/2013 18:14:54

    Γκαγκάν - γκαγκάν!
    Να ρε πως θα βγούμε από το Μνημόνιο. Ξέρει άλλα κόλπα ο Σταθάκης...

    • cresswell avatar
      cresswell @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 22/09/2013 19:36:39

      Βλέπω πως - παρότι νομικός, κ. Κρανιδιώτης, σας διαφέυγει πως μπορεί να είναι και αθώοι κάποιοι (ή και όλοι) εκ των παραπεμπομένων.

      Θα έπρεπε να ντρεπεστε. Απλά να ντρέπεστε.

      • Φωτεινή avatar
        Φωτεινή @ cresswell 22/09/2013 20:54:19

        ᾿῎Αν συνέβαινε σέ ἄλλη περιοχή τῆς ῾Ελλάδας, θά εἶχα ἀμφιβολίες. ᾿Επειδή ὅμως τυγχάνω νά εἶμαι Κρητικιά, καί ξέρω τί λαμογιά καί διαφθορά ἐξέθρεψε τό πασοκ στό πράσινο καί νῦν ροζοῦλι νησί, ΤΙΠΟΤΑ δέν μέ ἐκπλήτει πλέον. Εἶναι καί αὐτό ἕνα εἶδος ἐπιδοτήσεως (δωράκι) στούς πρυτάνεις vs farmers! :D

        • cresswell avatar
          cresswell @ Φωτεινή 22/09/2013 22:03:43

          Δεν είμαι Κρητικός και μπορώ να φανταστώ τι εννοείτε για τι κλίμα που καλλιεργήθηκε στο νησί.

          Για το Πανεπιστήμιο Κρήτης όμως θα έπρεπε να είστε υπερήφανη και πάντως πιο προσεκτική. Δεν υπηρετώ εκεί, έχω όμως περάσει απο εκεί για δύο χρόνια και έχω άριστη εντύπωση. Από ακαδημαϊκή σκοπιά, είναι ένα πραγματικά καλό Πανεπιστήμιο. Στα διοικητικά του, μπορεί (όπως σε κάθε πτυχή της ελληνικής δημόσιας ζωής) να υπήρξαν ζητήματα, αλλά η εικόνα που έχετε και η εικόνα που παράγει το δημοσίευμα, το αδικεί απίστευτα. Είναι ένα πολύ καλό πανεπιστήμιο και μερικά από τα τμήματά του είναι υπόδειγμα ακαδημαϊκής λειτουργίας.

          • Φωτεινή avatar
            Φωτεινή @ cresswell 23/09/2013 01:16:46

            ". . . υπόδειγμα ακαδημαϊκής λειτουργίας."

            ῎Οχι καί τόσο. . .Θυμᾶμαι κάτι ἀριστερούς "δημοκράτες" πού ἔκτισαν τήν πόρτα τοῦ γραφείου ἑνός δεξιοῦ καθηγητή ἤ πρυτάνεως (δέν θυμᾶμαι ἀκριβῶς) γιά νά τόν ἐγκλωβίσουν!!

          • cresswell avatar
            cresswell @ Φωτεινή 23/09/2013 12:52:48

            Χμμμ .... επιμένετε! Και είστε και από την Κρήτη! Εγώ έγραψα πως έχει μερικά καταπληκτικά Τμήματα, κανένα πανεπιστήμιο δεν είναι συνολικά άψογο.

            Μπορεί να κάνω λάθος, αλλά το περιστατικό που αναφέρετε (με το χτίσιμο της πόρτας) έχει γίνει στα Χανιά, στο Πολυτεχνείο Κρήτης. Όχι στο Πανεπιστήμιο Κρήτης που εδρεύει στο Ηράκλειο, και στο οποίο αφορά το δημοσίευμα.

    • ΓΙΑΔΙΚΙΑΡΟΓΛΟΥ avatar
      ΓΙΑΔΙΚΙΑΡΟΓΛΟΥ @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 23/09/2013 10:57:54

      Θα προβεί σε μονομερή διαγραφή του κατηγορητηρίου. Μέθοδος αλάνθαστη βεβαίως,βεβαίως -κατά τον πρόεδρό του κ.Τσίπρα.

  7. Γεώργιος avatar
    Γεώργιος 22/09/2013 18:55:28

    Πρόκειται μάλλον για διαδόσεις φημών. Η δίκη θα δείξει.

  8. GO avatar
    GO 22/09/2013 19:10:04

    Αφού διαβάσαμε το κύριο θέμα της εφημερίδας, δεν ρίχνουμε μια ματιά και στα υπόλοιπα. Να, να, ακριβώς πάνω από τον Σταθάκη!!!

    • Γιαταπανηγύρια avatar
      Γιαταπανηγύρια @ GO 23/09/2013 09:01:08

      Ε, τώρα κι εσείς, λεπτομέρειες!

      • GO avatar
        GO @ Γιαταπανηγύρια 23/09/2013 12:08:39

        Γεια σου γειτον....!

  9. δημης avatar
    δημης 22/09/2013 19:21:32

    Ε ..όχι ...όχι και πάλι......
    Είπαμε οι ΝΟΜΟΙ στην Ελλάδα για ορισμένους , να μην πούμε από όλο το πολιτικοεπιχειρηματικοδημοσιογραφικό... φάσμα πρέπει να είναι κάτι σαν ένα είδος "λαστέξ" να ΕΦΑΡΜΟΖΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ ΠΟΤΕ ΓΙΑ ΜΑΣ κι ας τους Ψηφίσαμε ,τους αγοράσαμε ,τους προπαγανδίσαμε......
    Εξάλλου αυτή την Πολιτική μάθαμε στα κοματικά σχολεία που φοιτήσαμε από καθηγητές ...ΟΧΙ του ΔΗΜΟΣΙΟΥ ....
    Λέγαμε παλιά : " Άν οι "δικοί" μας πούν για αύξηση των φόρων στα τσιγάρα τότε λέμε ότι αυτό γίνεται (σε φιλελεύθερη κατεύθυνση ) για προστασία της Δημόσιας Υγείας . Άν όμως είμαστε στην αντιπολίτευση και ψηφιστεί το ίδιο θα λέμε ότι κόβουν την ..απόλαυση του Εργάτη.."

  10. Νηλέας avatar
    Νηλέας 22/09/2013 19:26:52

    "Προφανώς κάποια εκατομμύρια δόθηκαν για να γίνουν ερευνητικά προγράμματα και κατέληξαν στις τσέπες επιτήδειων"
    Προφανώς λοιπόν δλδ σίγουρα..
    "Ελπίζουμε ο κ. Σταθάκης να μην έχει καμιά σχέση..."
    Αλλά τεράστιος ο τίτλος ΚΑΚΟΥΡΓΗΜΑ .
    Η Δημοκρατία ξεπερνά τον κ.Θεμα

    • zap-zap avatar
      zap-zap @ Νηλέας 22/09/2013 19:28:34

      τώρα; πάντα τον ξεπερνούσε...

  11. Τί να λέμε; avatar
    Τί να λέμε; 22/09/2013 19:40:27

    Το παράρτημα του Πανεπιστημίου Κρήτης στο Ρέθυμνο πρέπει να κλείσει (ή να αλλάξει ρότα). Το μόνο που παράγει είναι πτυχιούχους μαρξιστές....μιλάμε για ΤΟ ΦΥΤΩΡΙΟ ΤΩΝ ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΤΩΝ...

  12. Agrofylakas avatar
    Agrofylakas 22/09/2013 19:57:04

    Διαφανεια παντου! Ολα τα αλλα ειναι εκ του πονηρου. Η διαφανεια (περεστροικα) κατερυψε ολοκληρη Σοβιετικη Ενωση. Εγω δεν λεω γιατι καταδικαζουν καποιους πριν αποφασισει η δικαιοσυνη (αλλωστε κανενας δεν τους καταδικασε, τα νεα ειναι οτι ειναι κατηγορουμενοι) εγω λεω γιατι κουκουλωνουν παρομοιες καταστασεις σε αλλα πανεπιστημια? Θα επρεπε να γινουν ερευνες σε ολα τα πανεπιστημια απο τις Ελληνικες αρχες πριν κανουν αυτες τις ερευνες οι Ευρωπαικες αρχες και το ΔΝΤ και η " δευτερα πλανη ειναι χειρων της πρωτης"

  13. Νηλέας avatar
    Νηλέας 22/09/2013 20:34:09

    Δυστυχώς τα μμε εντυπα και ηλ/κα έχουν βάλει τη χερούκλα τους γιά την κατάντια μας . Είναι τέτοια η δύναμή τους που τρέχουν και τα γλύφουν πλούσιοι και ισχυροί παράγοντες. Λιγοι είναι αυτοί που τόλμησαν να πάνε κόντρα σε αυτά. Ένας ήταν ο Σταύρος Μπένος στο ταρζάν .Πετυχημένος δήμαρχος και πολιτικός αλλά και με δράση στον πολιτισμό τώρα με το ΔΙΑΖΩΜΑ.
    Οταν από το πρωϊ μέχρι το βράδυ ακούει και διαβάζει γιά το σάπιο σύστημα ,γιά τους κλέφτες -χωρίς όρια- πολιτικούς,όταν πρόσφατα ο ..αριστερός μπαξεβάνης δίνει υπερασπιστικά χαρτιά στη χ,α και στο δολοφόνο ονοματίζοντας ηθικούς αυτουργούς τον πρόεδρο και αντιπρόεδρο της κυβέρνησης δλδ στοχοποιεί ανθρώπους,όταν ο αλλος έφτιανε δική του λίστα λαγκανρτ .Όταν κάθε πρωϊ παρακολουθεί τον ανταγωνισμό των δυο εισαγγελέων της τ.υ ποιός θα βάλει περισσότερους κλέφτες στη φυλακή τι να σου κάνει ο κουφιοκεφαλάκης και ο αγανακτησμένος ,πάνω στην κουταμάρα του ο πρώτος και στην απελπισία του ο δεύτερος πιάνονται από το πρώτο σάπιο σύστημα του χαϊδεύει τα αυτιά του.

    • Zugzwang avatar
      Zugzwang @ Νηλέας 22/09/2013 21:33:28

      Μαλλον δεν ειναι η στιγμη να προβαλλεται ως "υγιες" το συστημα διακυβερνησης του ΠΑΣΟΚ (βλ. e-mail Παπακωνσταντινου). Ο λαος μας λεει, "λαγος την φτερη ετριβε, κακο του κεφαλιου του"...

      • Νηλέας avatar
        Νηλέας @ Zugzwang 23/09/2013 09:51:02

        Άσχετη η απάντηση στο σχόλιό μου . Η .."τάβρες δεν τάβρες φέρτα να ταρμέξουμε. "

        • Zugzwang avatar
          Zugzwang @ Νηλέας 23/09/2013 15:08:39

          Αμ για τον κ. αντιπροεδρο μιλαμε και οι δυο κυριε Νηλεα μου...

  14. Ραβινος avatar
    Ραβινος 23/09/2013 08:37:35

    Θα γινει οτι εγινε και με τον αλλον αστερα της συριζαυγητικης λαμογιας με την μη εκδοση αποδειξεων και αποφυγη φορολογησης ακιζομενο στα καναλια μεγαλοδικηγορο Μητροπουλο μεταγραφεντα στον συριζα απο το Πασοκ δηλαδη τιποτα .Αποδοθηκε δικαιοσυνη ?Αυτο που αποδοθηκε ειναι ο ιδιος να εμφανιζεται αθωος στα καναλια λαβρος εναντιον των φοροφυγαδων και της Κυβερνησης και υπερασπιστης των αδυνατων που τους κατατρεχει η Κυβερνηση του μνημονιου.Σαν δεν ντεπομαστε λεω εγω !

  15. Hawk avatar
    Hawk 23/09/2013 11:29:29

    Και μετά απορούμε πως έφτασε το χρέος εκεί που έφτασε, και μετά βρίζουμε τον Πάγκαλο για το μαζί τα φάγαμε, μετά βρίζουμε τον ΓΑΠ που είπε ότι κυβερνούσε ένας κράτος διεφθαρμένο, μετά θέλουμε να κάνουμε και έλεγχο του χρέους για το που πήγαν τα λεφτά! Που πήγαν τα λεφτά ωέο?

  16. IOANNIS avatar
    IOANNIS 23/09/2013 16:44:47

    ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΟΒΑΡΕΥΤΟΥΜΕ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΧΩΡΑ,,,,,,,
    ΝΑ ΜΑΘΕΙ Ο ΚΑΘΕ ΕΝΑΣ ΔΗΜΟΣΙΟΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΣ ΝΑ ΕΝΗΜΕΡΩΝΕΙ ΤΟΝ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΤΗ ΤΟΥ ΓΙΑ ΤΑ ΠΙΘΑΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ,,
    ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΖΟΥΜΕ ΚΑΙ ΝΑ ΤΗΡΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥΣ ,,,,
    ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΚΑΤΙ ΠΗΓΑΙΝΕΙ ΛΑΘΟΣ ΝΑ ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΜΕ ΝΑ ΤΟ ΔΙΟΡΘΩΝΟΥΜΕ,,,,,,
    ΤΟ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΕΡΟ ΟΜΩΣ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ Η ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΕΞΟΥΣΙΑ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕΙ ΤΙΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΩΣΤΕ ΝΑ ΜΗΝ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΠΑΡΕΚΛΙΣΗ,,,,

  17. Νηλέας avatar
    Νηλέας 23/09/2013 17:31:22

    ?????Κάνε τα λιανά αγαπητέ μου!!!

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.