#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
12/11/2011 18:37
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

O Σαμαράς δεν είναι Τρότσκι



Στο Antinews συμμετέχω από το 2008. Πολύ πριν γίνει ο Αντώνης Σαμαράς ο αρχηγός της ΝΔ.

Προσωπικά, είμαι από αυτούς, που αν και αλλεργικός στη Νέα Δημοκρατία, στην πορεία πείστηκα από αυτόν.

Το πώς και το γιατί το έχω αναλύσει σε άλλα κομμάτια που έχω γράψει κατά καιρούς.

Η εμπιστοσύνη μου στο πρόσωπό του έχει να κάνει κυρίως με την σιγουριά που εκπέμπει, και με την μέχρι τώρα πορεία του.

Ο Σαμαράς κατάφερε, με μόνη στήριξή του τον κόσμο που τον ψήφισε, αναλαμβάνοντας ένα κόμμα και μια κοινοβουλευτική ομάδα που δεν έφτιαξε αυτός (τα βρήκε έτοιμα), να φέρει την ΝΔ από το –10% στο + τόσο τοις εκατό….

Κατάφερε να εξουδετερώσει τον εσωκομματικό (και όχι μόνο) εφιάλτη που ακούει στο όνομα: +&*^%$ (Δεν το αναφέρω καν μη τυχόν και πάθω τίποτα,  μπρρρρ…).

Κατάφερε (με λίγη βοήθεια από τον ίδιο) να στείλει τον Παπανδρέου σπίτι του, και τον Παπανδρεϊσμό στο χρονοντούλαπο της ιστορίας.

Κατάφερε να προσελκύσει στον πολιτικό του χώρο άτομα που καμία μα καμία σχέση δεν έχουν με την Νέα Δημοκρατία.

Έχω φτάσει στο σημείο να πιστεύω πως στις επόμενες εκλογές περισσότεροι θα είναι οι μη νεοδημοκράτες που θα τον ψηφίσουν, από ότι οι γνήσιοι και «αναμπάμ μπαμπαντάμ» ψηφοφόροι του κόμματος.

Έχει καταφέρει να τρομοκρατήσει την «αριστερά», η οποία βλέπει έναν Σαμαρά να της την βγαίνει από τα … αριστερά, παρουσιάζοντας μια άλλη πρόταση εξόδου από την κρίση, που δεν θα αφορά σε «λαϊκές επαναστάσεις», σε μπάχαλο, και σε ντου στα παλάτια.

Έχει κάνει πολλά. Και όλα αυτά μέσα σε δυο μόλις χρόνια, και προερχόμενος από την πολιτική ερημιά!

Τα έχει βάλει με θηρία, και μέχρι τώρα τα καταφέρνει μια χαρά.

Τις τελευταίες όμως ημέρες, για πολλούς, έχει αλλάξει ρότα.

Οι περισσότεροι από αυτούς που απογοητεύτηκαν, είναι σε τέτοιο βαθμό (δικαίως) οργισμένοι με το Πασοκικό σύστημα, και με την εξαθλιωτική ταπείνωση της χώρας μας, που έβλεπαν στο πρόσωπο του Σαμαρά τον Αρχάγγελο της κάθαρσης, ο οποίος ζωσμένος με φυσεκλίκια, ως άλλος Βελουχιώτης, θα έπαιρνε τα όπλα και θα ηγούνταν της επανάστασης.

Λίγο κράτει όμως. Ο Σαμαράς δεν παύει να είναι ένας αστός πολιτικός, με όλα τα καλά και τα κακά που συνοδεύουν αυτόν τον χαρακτηρισμό.

Ουδέποτε μίλησε για επανάσταση.

Ουδέποτε απείλησε με κρεμάλες.

Για επαναδιαπραγμάτευση του μνημονίου μίλησε, και για επιστροφή στην ανάπτυξη.

Εμένα αυτά με κάλυψαν.

Και μπορεί να τον γουστάρω, αλλά δεν τον ζηλεύω καθόλου.

Ότι θα γίνει πρωθυπουργός είναι το μόνο σίγουρο.

Η απορία μου έχει να κάνει με  το γιατί να θέλει να γίνει πρωθυπουργός, σε αυτή τη χρονική συγκυρία; Εμένα να μου το πρότειναν, θα αρνούμουν μετά βδελυγμίας.

Ο επόμενος πρωθυπουργός  (Σαμαράς) έχει να διαπραγματευτεί την χειρότερη οικονομική κρίση από εποχής Τρικούπη. Μνημόνια, λιτότητα, και τα τοιαύτα.

Έχει να αντιμετωπίσει μια ανοιχτή πληγή σε σχέση με Κύπρο, ΑΟΖ, και ενδεχόμενο μπαμ με την Τουρκία.

Έχει να αντιπαρατεθεί με την πανίσχυρη ελληνική διαπλοκή (ΜΜΕ, εργολάβοι, κλπ).

Και τέλος, έχει να παλέψει με το εσωτερικό του κόμματός του, που κάθε άλλο παρά Σαμαρικό μου μοιάζει.

Εν ολίγοις, η θητεία του θα είναι ένα διαρκές ναρκοπέδιο.

Οι εποχές δεν προσφέρονται για «χαλαρή» πολιτική, όπου ο πρωθυπουργός θα λύνει κάποια τρέχοντα θέματα, και μετά θα πηγαίνει για γκολφ, και το βράδυ θέατρο…

Ο Σαμαράς θα είναι πρωθυπουργός, καθισμένος επάνω σε μια κυριολεκτικά ηλεκτρική καρέκλα. Σε μασούρι με δυναμίτη, και με φυτίλι που σιγοκαίει.

Τότε γιατί το κάνει; Γιατί το θέλει; Γιατί το επιδιώκει;

Τι τον ωθεί;

Η αγάπη του για την Πατρίδα είναι η απάντηση

Και που εμένα με πείθει.

Και όπως έχω γράψει και άλλοτε, αν αποδειχτεί λίγος… από κει πάν κι` άλλοι.

Προς το παρόν όμως παραμένει το τελευταίο ανάχωμα.

Έστω και σαν ένας ακόμη αστός πολιτικός, και άσχετα αν ο καθένας εξ ημών προβάλλει στο πρόσωπό του την δική του φαντασίωση.

Μπορεί να μην είναι Τρότσκι, αλλά σίγουρα είναι από άλλη πάστα.

Ελπίζω να κρατήσει γερά, και να μην μας διαψεύσει.

Χρειάζεται γερό στομάχι πάντως… και αυτός, αλλά και εμείς!

Strange Attractor

ΣΧΟΛΙΑ

  1. ΕΥΑ avatar
    ΕΥΑ 12/11/2011 18:49:43

    Μπράβο SA..!

    • Ιαπετός avatar
      Ιαπετός @ ΕΥΑ 12/11/2011 19:27:41

      Εύα.
      Εσύ γνωρίζεις τόν Strange.
      Γιατί η ανάρτηση έχει τήν φωτογραφία τού Strange καί όχι τού Τρότσκι;

      • ΕΥΑ avatar
        ΕΥΑ @ Ιαπετός 12/11/2011 20:00:18

        χαχα! δεν τον ξέρω και την ''πάτησα'' Ιαπετέ! Μα ίδιος ο Μαρξ...οι περιγραφές τον θέλουν ως Απόλλωνα..φήμες του Δαναού λοιπόν!

        • Μακεδόνας Θεσσαλονικιός avatar
          Μακεδόνας Θεσσαλονικιός @ ΕΥΑ 13/11/2011 03:00:53

          Εύα εγώ είμαι ο Απόλλωνας.
          Ο Δαναός απειλήθηκε με διαγραφή και γι'αυτό το λόγο παρουσίαζε τον Ελκυστή έτσι!
          Ο Ιαπετός μπορεί να επιβεβαιώσει τα λεγόμενά μου.
          Και ο Κώστας ο Ροδινός επίσης.

          • danaos avatar
            danaos @ Μακεδόνας Θεσσαλονικιός 13/11/2011 16:35:33

            Φυσικά εσύ είσαι ο Απόλλωνας...Καλαμαριάς!

  2. farmakotriftis avatar
    farmakotriftis 12/11/2011 18:51:12

    Ειθε......το προβλημα ειναι οτι δεν 'καθαρισε' το κομμα ενω ειχε ολο το χρονο...

    • Samarikia avatar
      Samarikia @ farmakotriftis 12/11/2011 20:51:02

      Αυτό με προβληματίζει...γιατί δεν το καθάρισε από τις σαβούρες και τους υποτακτικούς.....?Έχει τα κότσια να το κάνει και να είναι ξεκάθαρος ηγέτης...

  3. ALEX avatar
    ALEX 12/11/2011 18:57:55

    Η Νέα Δημοκρατία έκανε διπλή κορυφή. Για όποιον δεν το κατάλαβε ας ρωτήσει τον χρηματιστή, τον Χρύσανθο ......

  4. spiros avatar
    spiros 12/11/2011 19:01:00

    SA.
    Πολύ καλό . Συμφωνώ απόλυτα.

  5. κώστας avatar
    κώστας 12/11/2011 19:10:27

    Είναι λογικό να περιμένει κανείς ότι η αγάπη του κυρίου Σαμαρά για την πατρίδα μπορεί να αποδειχτεί και μέσω αυτής της κυβέρνησης. Διαφορετικά, αν υποτεθεί ότι η παρούσα κυβέρνηση στήθηκε απλά για να εξυπηρετήσει συμφέροντα τότε, η στήριξη που παρέχεται από τον κύριο Σαμαρά θα του διαλύσει το ηθικό και πατριωτικό υπόβαθρο που ακόμη διασώζει.

  6. αντώνης avatar
    αντώνης 12/11/2011 19:11:34

    Τι να πούμε !Και η αφεντιά μου είναι ψιλοοργισμένη με τον Πρόεδρο μας ,ελπίζω να ξέρει τι κάνει!Ο Θεός να βάλει το χέρι του!

  7. Θόδωρος Ε avatar
    Θόδωρος Ε 12/11/2011 19:16:56

    Και εμείς αυτή του την αγάπη για την πατρίδα αναγνωρίσαμε και τον πιστέψαμε, όταν τον Οκτώβρη του 2009 οι πιθανότητες να εκλεγεί αρχηγός της ΝΔ φάνταζαν απίθανες, αφού το σύστημα της "μπαϊρακτάρικης" διαπλοκής, είχε δώσει δαχτυλίδια στην Ντόρα Μητσοτάκη-Μπακογιάννη-Κούβελου. Και εμείς κοντά του σταθήκαμε στα πέτρινα χρόνια.Προφανώς θα διαφωνήσω μαζί σου αγαπητέ μου S.A. Oι μεγάλες επαναστάσεις, όπως και αυτή του 1821, από αστούς ξεκίνησαν. Η "Φιλική Εταιρεία" από αστούς δημιουργήθηκε. Και τούτη τη στιγμή ο τόπος την εθνική παλιγγενεσία αποζητά. Κατεδαφίζοντας το φαύλο αντιλαϊκό καθεστώς της διαπλοκής και της υποτέλειας. Για αυτό ψήφισαν τον Αντώνη Σαμαρά το 2009 εκατοντάδες χιλιάδες πολίτες. Που δεν ήταν και δεν είναι όλοι Νεοδημοκράτες.Για αυτό στάθηκαν στο πλευρό του, ενάντια στις μνημονιακές κατοχικές δυνάμεις.Αλλιώς θα είχαμε Ντόρα και Γιωργάκη στο κεντρικό πολιτικό πεδίο. Το ίδιο νόμισμα με δυο όψεις δηλαδή. Δε νομίζω λοιπόν ότι οι Έλληνες αποζητούν από τον Αντώνη Σαμαρά, να παίξει ένα στημένο ρόλο. Κλείνω με την εξής επισήμανση. Ο λαός υποφέρει, ο λαός πεινάει, ο λαός δεν έχει να πληρώσει τα χαράτσια που επέβαλε η Νέα Ιερά Συμμαχία πασοκαρατζαφύρεδων. Φιλικά Θόδωρος Ε.

  8. Σταύρος avatar
    Σταύρος 12/11/2011 19:17:40

    Και λίγα τους λες Παράξενε!!!
    Έφτασα εγώ, να δίνω θάρρος στους ΝεοΔημοκράτες.
    Δεν σας αξίζει, όχι ο άνθρωπος του ,b>ΟΧΙ αλλά, ούτε καν το δικαίωμα ψήφου!
    Οι εκλογές θα γίνουν 19 Φεβρουαρίου.
    Δεν θα είναι η πρώτη φορά, που θα πάρετε την Ελλάδα στον λαιμό σας.
    Και μην ξεχνάτε...
    οι λαοί έχουν ΠΑΝΤΑ τις κυβερνήσεις που τους αξίζουν (παρά τις κάποιες αντίθετες, και σώφρονες ίσως, φωνές)

    • Ρήγας Φερραιος avatar
      Ρήγας Φερραιος @ Σταύρος 12/11/2011 19:22:25

       @ Σταύρος είπε στην ανάρτηση
      Κυβέρνηση συμβιβασμών και συμβιβασμένων «μην διαφωνείς με έναν ηλίθιο. θα σε ρίξει στο επίπεδό του και θα σε κερδίσει εκ πείρας»!
      Aσχολήσου με τις ύβρεις και χυδαιότητες της ιστοσελίδας σου και μην κρίνεις τους άλλους με βάση τις δικες σου απόψεις . Μην ασχοληθεις πάλι με δικό μου σχόλιο. Ασχολήσου καλύτερα με το πόνημα της ιστοσελίδας σου.

      • Σταύρος avatar
        Σταύρος @ Ρήγας Φερραιος 12/11/2011 19:42:08

        Νίκησες!!!

        • Ρήγας Φερραιος avatar
          Ρήγας Φερραιος @ Σταύρος 12/11/2011 19:50:55

          Εξ ιδιων κρινεις τα αλλοτρια!!!
          Δεν συνεχιζω γιατι σεβομαι το χωρο και την ηλικια μου. Ενα μονο σου λεω....μην ειρωνευσαι ανθρωπους που δεν γνωριζεις.

          • Σταύρος avatar
            Σταύρος @ Ρήγας Φερραιος 12/11/2011 19:54:46

            bravo!
            biz! biz!
            hip, hip Hooray!!!

            εξαιρώντας τον χώρο, αυτό για την ηλικία σου είναι για καλό;!

  9. Αριστοκλής avatar
    Αριστοκλής 12/11/2011 19:18:45

    Οψόμεθα

  10. Διηνεκης avatar
    Διηνεκης 12/11/2011 19:20:34

    Σε μέγγενη ο Α.Σαμαράς - Συνθλίβεται από το "Ναι" σε Παπαδήμο.Τεράστιο πρόβλημα αντιμετωπίζει στη Ν.Δ. ο Α.Σαμαράς αυτή την στιγμή. Πρόβλημα που απειλεί όχι μόνο να τινάξει στον αέρα το κόμμα του την ώρα ήταν πολύ κοντά στην αυτοδυναμία που πλέον αποχαιρετά οριστικά, αλλά και την κυβέρνηση συνεργασίας, αφού από την στιγμή που γίνει σαφής η υποχώρηση του κόμματος στις δημοσκοπήσεις είναι θέμα χρόνου η αποχώρησή της από αυτήν. Αυτο το αρθρο διαβασα στο DEFENCENET.και ανησυχω,γιατι δεν κανουμε ενα γκαλοπ εδω μεσα να δουμε τι θελουμε και τι σκεφτομαστε εμεις που διαβαζουμε το ANTINEWS

    • ΕΥΑ avatar
      ΕΥΑ @ Διηνεκης 12/11/2011 19:26:53

      Κάθε μέρα όμως διαπιστώνω (κυρίως βέβαια από φίλους ) ότι η κίνηση Σαμαρά δεν τους ''χάλασε'' καθόλου...θα ξαναψηφίσουν τη ΝΔ..(και κάποιοι απ' αυτούς είχαν ψηφίσει Πασόκ στις προηγούμενες ) γι' αυτό η αυτοδυναμία μπορεί και να μην έχει χαθεί...
      ΥΓ: Κάθε μέρα που περνάει, ο Σαμαράς, αν το θέλει, μπορεί να κερδίζει...

  11. Derbederis avatar
    Derbederis 12/11/2011 19:20:37

    Ο Σαμαράς:

    1) Ανέλαβε την ΝΔ με ποσοστό 32% (ιστορικά χαμηλά!) και την πήγε στο 22%, σε αντιπολιτευτική μάλιστα περίοδο που έπρεπε να κερδίσει όλη την κυβερνητική φθορά. Και τι φθορά!!

    2) Εκμεταλλεύτηκε την διαδικασία των εσωκομματικών εκλογών, που εισήγαγε ο Παπανδρέου στην ελληνική πολιτική ζωή, ξέροντας ότι οι έλληνες έχουν μια φυσική απέχθεια προς τους νεοφιλελεύθερους πολιτικούς, όπως η Ντορα. Παρόλαυτα, όντως πανίσχυρος (η εκλογή από τον λαό παράγει πανίσχυρους ηγέτες, και τους δίνει και αέρα να ακολουθήσουν ανεξάρτητη πολιτική) , δεν τόλμησε να τα βάλει με τους υπόλοιπους ακόλουθους της. Η ντορα έφυγε, αλλα έχει πάμπολλα, πλήρως ελεγχόμενα στελέχη ακόμα στη ΝΔ (ακόμα κι ο Κυριάκος έμεινε!).

    3) Συναίνεσε σε μια διαδικασία η οποία πράγματι έδιωξε τον γαπ απο την πρωθυπουργία (δεν τον ήθελε και κανένας άλλωστε, μέσα και έξω), με τρόπο όμως που ο μέσος ψηφοφόρος της ΝΔ δεν νιώθει ότι ήταν ο ανάλογος της ζημιάς που έκανε ο γαπ στο τόπο. Αντί να φύγει με ελικόπτερο κυνηγημένος, έφυγε γελαστος και απόλυτα κυρίαρχος στο κόμμα του. Θα τον βρει μπροστά του...

    Το ότι θα πολεμήσει το σύστημα από μέσα δεν νομίζω ότι χρήζει σχολίων. Τα έχει πει και η δαμανακη όταν ανέλαβε υπουργειο!

    • TopGunZ avatar
      TopGunZ @ Derbederis 12/11/2011 19:42:11

      Σε ποιες εκλογές την πήγε 22%? Στου Αλαφούζου? Για την δε αυθαίρετη καρατόμηση όποιου ΕΚΛΕΓΜΕΝΟΥ βουλευτή λέει ****κίες, τα έχουμε πει 1500 φορές. Και φυσικά, γιατί δεν το γράφεις αλλιώς? "Συναίνεσε σε μια διαδικασία με τρόπο που ο μέσος ψηφοφόρος της ΝΔ δεν νιώθει ότι ήταν ο ανάλογος της ζημιάς που έκανε ο γαπ στο τόπο, η οποία όμως πράγματι έδιωξε τον γαπ απο την πρωθυπουργία." Για δες τι εύκολα αλλάζει το νόημα!!!

  12. Κώστας Σταματάκης avatar
    Κώστας Σταματάκης 12/11/2011 19:20:46

    Παρακολουθώντας χθες και σήμερα τα διαπλεκόμενα ΜΜΕ, παρατηρώ ότι επιδεικτικά αγνοούν τον Σαμαρά και τη ΝΔ, προσπαθούν δε να ταυτίσουν τον Σαμαρά με τον απερχόμενο ΓΑΠ, ενώ προβάλουν ως συνετό πολιτικό τον κολοτούμπα ΛΑγΟ Καρατζαφέρη. Δεν σταματούν βέβαια, να φτιάχνουν το φωτοστέφανο του ανθρώπου που ήταν υπεύθυνος για την απάτη του χρηματιστηρίου αλλά και εκείνου που εξαπάτησε την ΕΕ με τα swaps της Goldman Sacks κατά την είσοδο της Ελλάδας με ψευδή στοιχεία στη ζώνη του ευρώ, τον σημερινό σωτήρα πρωθυπουργό Παπαδήμο.

    Για όλα αυτά και επειδή πιστεύω ότι για να ξεφύγει η πατρίδα μας από τον κακό εφιάλτη που ζει αυτό τον καιρό, μόνο ένας ηγέτης έξω από το σύστημα της διαπλοκής, που κατάντησε την χώρα μας σε αυτό το χάλι, μπορεί να βοηθήσει την Ελλάδα αυτή τη στιγμή και αυτός είναι ΜΟΝΟ ο Αντώνης ΣΑΜΑΡΑΣ!

    • gynner avatar
      gynner @ Κώστας Σταματάκης 12/11/2011 21:58:33

      Ηγέτης;Αρχηγός ίσως.Η λέξη Ηγέτης ταιριάζει μόνο στον Τάσο Παπαδόπουλο που βροντοφώναξε ΟΧΙ στο δημοψήφισμα ταφόπλακα του Αννάν!Πρόσεχε λοιπόν τι λέξεις χρησιμοποιείς.

      • ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
        ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. @ gynner 12/11/2011 22:32:11

        Ηγέτης είναι ο Σαμαράς. Άσε τους εξυπνακισμούς του ΛΑγΟΣ

  13. Ιαπετός avatar
    Ιαπετός 12/11/2011 19:24:08

    Strange
    Εξαιρετικός.
    Έχεις καλύψει, πιθανολογώ, πολλούς σχολιαστές. Εμένα απόλυτα.
    Εξαιρετικός.

  14. joker avatar
    joker 12/11/2011 19:27:44

    ''Η αγάπη του για την Πατρίδα είναι η απάντηση"
    Πως μπορεις μετά απ' όσα εχουν συμβεί σ αυτή τη χώρα όλες αυτές τις δεκαετίες , να εναποθέτεις τις ελπίδες σου σ' ένα πολιτικό φορέα που συνευθύνεται για την τραγωδία και σε ένα πρόσωπο που ειδικά τις τελευταίες ημέρες αποδείχτηκε η αναντιστοιχία λόγων και πράξεων του; Πως σε έπεισε ;Δε σε μέμφομαι , απλώς δε μπορω να αντλήσω αισιοδοξία από τους υπάρχοντες πρωταγωνιστες της πολιτικής σκηνής και κυρίως δεν αναζητώ πλέον εθνοσωτήρες.

  15. ΣΥΚΟΦΑΝΤΗΣ avatar
    ΣΥΚΟΦΑΝΤΗΣ 12/11/2011 19:29:11

    Ουτε Τροτσκι ειναι ουτε Τσε. Προφανως καποιοι νεοδημοκρατες εκαναν προεκταση των δικων τους θελω στο προσωπο του Σαμαρα. Και ταυτισαν επαναστατικες θεσεις μ αυτον. Ομως ο Σαμαρας ηταν απο την αρχη ειλικρινης. Δεν ειπε δεν θελω το μνημονιο ειπε δεν συμφωνω με τη συνταγη. Δεν προετρεψε τον κοσμο σε απεργια διαρκειας, απεναντιας τα εβαλε με τους συνδικαλιστες.
    Οσοι απογοητευτικαν προφανως δεν ξερουν τι τους γινεται. Και στην τελικη αν καποιος θελει δραση κι αγωνα η αριστερα κοινοβουλευτικη και μη ειναι εκει και τον περιμενει με ανοιχτες τις αγκαλες.Αυτο μπορει να ισχυει και για μενα.

  16. KOKKINOS ANEMOS avatar
    KOKKINOS ANEMOS 12/11/2011 19:29:21

    Το ΚΚΕ για την κυβέρνηση εθνικής ενότητας -video
    http://redwildwind.blogspot.com/2011/11/video.html

    • EVANGELOS avatar
      EVANGELOS @ KOKKINOS ANEMOS 12/11/2011 22:35:38

      φίλε τσάμπα τα ποστάρεις δεν τα βλέπει μάλλον κανένας ... εδώ τα παιδιά πήραν εργολαβία το άσπρισμα του μαύρου ... μας περνάνε μερικοί για πασοκτζήδες του 80 που τους ότι τους έλεγε το κόμμα αυτοί χειροκροτάγανε ...

      ναι ναι παιδιά μπράβο στο Σαμαρά ... τρομερή κίνηση ... θα αφήσει ιστορία ...

  17. intruder avatar
    intruder 12/11/2011 19:32:35

    Κυριοι το τερας που λεγεται Μ.Μ.Ε.,δυσκολα το πολεμας.
    Εχουν σαρωσει τα παντα.Διαβαζω π.χ. το protagon και προσπαθω να αντιμετωπισω τα κατευθυνομενα αρθρα των περισσοτερων κανοντας σχολια.Προσπαθω και θα συνεχισω.Οσο περναν οι μερες προσπαθω να δω τα πραματα πιο ψυχραιμα.Στην αρχη πληγωθηκα.Ομως ακομα εχω εμπιστοσυνη στον Σαμαρα.
    Δεν μπορω να κανω κατι αλλο...

  18. ΝΤΑΝΤΟΝ avatar
    ΝΤΑΝΤΟΝ 12/11/2011 19:41:32

    Μιλάμε πάντα σύμφωνα με την ιστορική εποχή που αναφέρεσαι σαν ¨μέτρο σύγκρισης ¨ . Τότε εάν δεν είναι ¨Τρότσκι¨ του μένει ο ρόλος του Τσάρου ή του Κερένσκι και σύμμαχος της ¨Αντάντ¨ , σε αναλογία των σημερινών καταστάσεων που ζούμε.

    Εφόσον δεν είναι ο Τρότσκι , ευτυχώς που το διευκρίνισες ( και μάλιστα με το κολάζ του Κ. Μαρξ ) , διότι υπάρχουν πολλοί που νομίζουν πως είναι ο... Λένιν , μήπως θα μπορούσε να είναι ¨λίγο¨ Δραγούμης , Ζορμπάς , Αντύπας, Παπαναστασίου , Σοφιανόπουλος , Πλαστήρας και Πυρομάγλου ; Λίγο ¨πιο συνεπής και μαχητικός ¨αστός δημοκράτης¨ ; Πρέπει να μείνει κληρονόμος της ¨Εθνικόφρονος Βασιλικής - δημοκρατικής- παρατάξεως ¨ με τα γνωστά ονόματα ;

  19. Ρήγας Φερραιος avatar
    Ρήγας Φερραιος 12/11/2011 19:45:04

    Εμφανιστηκαν ηδη τα πρωτα γκαλοπ οπου το 74% κρινει θετικα το νεο πρωθυπουργο--και ακομα δεν εκανε προγραμματικες δηλωσεις!!!!
    το 54% δεν θελει προωρες εκλογες!!!
    Ειπατε κατι;;;;

    • Σταύρος avatar
      Σταύρος @ Ρήγας Φερραιος 13/11/2011 03:20:59

      Εγώ λέω ναι.
      Μόνο κάτι ηλίθιοι πιστεύουν τα γκάλοπ της διαπλοκής!

  20. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 12/11/2011 19:45:33

    Πες το στους υπερσαμαρικους αυτο γιατι πιστευαν αλλα.
    Ο Σαμαρας ειναι προεδρος της ΝΔ και οχι κατι αλλο.

  21. Y. avatar
    Y. 12/11/2011 19:51:05

    “…Η απορία μου έχει να κάνει με το γιατί να θέλει να γίνει πρωθυπουργός, σε αυτή τη χρονική συγκυρία; Εμένα να μου το πρότειναν, θα αρνούμουν μετά βδελυγμίας”
    Υπάρχουν χαρακτήρες και προσωπικότητες, που έλκονται από τα τσάλεντζες και τα τέμπτινγκς. Ο Σαμαράς, τέτοια περίπτωση είναι (...πλην της αγάπης που ‘χει για τη πατρίδα)

  22. m.s avatar
    m.s 12/11/2011 19:51:38

    S.A ψύχραιμη ανάλυση.Συμμερίζομαι απόλυτα τα συναισθήματά σου .

  23. unfair avatar
    unfair 12/11/2011 19:53:40

    το σύστημα ΠΑΣΟΚ, έχει διαλύσει τα πάντα τελικά.
    βλέπω εδώ, άτομα, όπως ο S.A. μα κ άλλοι, που χρειάζεται να δικαιολογούνται για την δική τους προσωπική σκοπιά που βλέπουν τα πράγματα.
    Δεν χρειάζεται φίλτατε strange, όσοι διαβάζουμε εδώ, κ έχουμε μια στοιχειώδη λογική, ξέρουμε πως δεν είσαι ελέφαντας.
    Όπως κ ο φάκτορας, που πρέπει να κάνει κάθε τόσο νοικοκύρεμα στα σχόλια.
    Κ ποιος στο κάτω κάτω της γραφής είναι αλάθητος; μάλλον αυτός που δεν λερώνει τα χέρια του.
    Ο Σαμαράς, είπε κ έκανε πολλά, για την πολιτική κ το ήθος του τόπου.
    Αντιλαμβάνομαι, πως οι πιέσεις είναι ασφυχτικές. Αλλά, για να συνεχίσει να κοιτάει στα μάτια τον κόσμο, κ τον εαυτό του στον καθρέφτη, πρέπει να μιλήσει, κ να ξαναμιλήσει, αυτός! κ να επαναλάβει κάποια πράγματα. Μιας κ οι προηγούμενες πολιτικές, έχουν διαλύσει τα πάντα. Κ όπως μας έχει αυτός ανάγκη, έτσι κ εμείς έχουμε ανάγκη από ελπίδα.

  24. Ευμένης avatar
    Ευμένης 12/11/2011 19:57:22

    Ο δρόμος για την κόλαση είναι στρωμένος με αγνές προθέσεις.
    Τα λόγια και οι υποσχέσεις δεν κάνουν τους ηγέτες αλλά τα έργα.
    Ποιοί δεν έχουν καταλάβει ότι η χώρα τελεί υπό κατοχή?
    Πρόσφατες δημοσιεύσεις:
    (-Defense Net για τον Παπαδήμο "πρώτη φορά θέλει κάποιος χωρίς να είναι δικτάτορας να θέλει να κυβερνήσει χωρίς να τον έχει ψηφίσει ο λαός")
    (-"Δημοσκόπηση" της Κάπα Research που δημοσιεύεται στο Βήμα της Κυριακής.
    Το 72,9% θεωρεί ότι ήταν "σωστή και μάλλον σωστή απόφαση" για την τοποθέτηση του Λ. Παπαδήμου, ενώ το 20% θεωρεί ότι ήταν "λάθος και μάλλον λάθος απόφαση".)
    Δεν ξέρω αν χρειαζόμαστε έναν Τρότσκυ αλλά σίγουρα δεν χρειαζόμαστε έναν αστό πολιτικό που συναινεί στο "τραπεζικό" πραξικόπημα της χώρας.. Έναν αρχηγό κόμματος που το μεσημέρι της Τετάρτης εξέφραζε την πλειοψηφία του Ελληνικού λαού και τώρα...ποιά αλήθεια είπαμε ότι είναι η διαφορά του από τον Παπανδρέου?? Και εκείνος δεν μας έλεγε ότι εξαναγκάστηκε, η πολιτική του είναι μονόδρομος κτλ κτλ...?
    Όσο για τα ανταλλάγματα? Εκλογές τον Φεβρουάριο? Καλά.. Και αφού φυσικά υπογράψουμε όλες τις δεσμεύσεις του νέου σχεδίου "διάσωσης". Και να γίνουν μετά εκλογές τι να τις κάνουμε? Αφού οι Γερμανοί θα μας κυβερνούν ουσιαστικά.

    • Πρέσβης avatar
      Πρέσβης @ Ευμένης 12/11/2011 22:25:39

      Ακριβώς έτσι. Για απαντήστε λοιπόν...

    • ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
      ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. @ Ευμένης 12/11/2011 22:34:54

      Δηλαδή να καταργήσουμε τις εκλογές και να έχουμε μια διορισμένη χούντα. Άσε τα τζούφια

  25. Χαλκιδέος avatar
    Χαλκιδέος 12/11/2011 20:00:06

    Συμφωνώ απόλυτα. Περιμένω πολλά απ' αυτόν με την βοήθεια όλων των Ελλήνων βέβαια. Και μόνο που γκρέμισε τον Παπανδρεϊσμό σε 2 χρόνια ερχόμενος από την ερημιά, αυτό λέει πολλά για το ποιόν του πολιτικού άνδρα. Οψόμεθα εις Φιλίππους για τα υπόλοιπα.

  26. julia avatar
    julia 12/11/2011 20:01:46

    Strange,
    Δεν αμφέβαλλα ποτέ για αυτόν αλλά κάτι τέτοιες καταθέσεις ψυχής μας στέλνουν καλοκαιρινές ανάσες μέσα στη βαρυχειμωνιά που βιώνουμε.

    +++++++

  27. Σταύρος avatar
    Σταύρος 12/11/2011 20:06:03

    1) το 32% είναι ποσοστό εκλογών εκεί που το 22% είναι "δημοσκοπικό"
    ένας σχολιαστής της εμβελείας σου θα μπορούσε να το αποκωδικοποιήσει!

    2)Αν είχε διώξει τα "ντοράκια" η Θεοδώρα με τα πολλά επίθετα θα ήταν αρχηγός Κόμματος τώρα και θα μετείχε της ΜΕΤΑΒΑΤΙΚΗΣ Κυβέρνησης!
    είπαμε, τα πιάνουμε στον αέρα αυτά!

    3)Νεοδημοκράτης να διώξει ΠΑΣΟΚο Πρωθυπουργό λίγο το έχεις; Όσο δε για το ελικόπτερο, ποτέ μην λές ποτέ!
    Άστο, δεν το έχεις!
    Προπονήσου λίγο στο pasokhtefra και ξαναέλα με τον κηδεμόνα σου!

    • Derbederis avatar
      Derbederis @ Σταύρος 12/11/2011 21:03:50

      Αν δεν το 'χα δεν θα έκανες τον κόπο να γράψεις ούτε μια γραμμή σχολίου. Χαίρομαι που σας προβληματίζω.

  28. δημητρης avatar
    δημητρης 12/11/2011 20:06:08

    Για να γινουν εκλογες 19 Φεβρουαριου θα πρεπει να διαλυθει η υπαρχουσα Βουλη 40 ημερες νωριτερα δηλαδη στις 9 Ιανουαριου , πιστευει κανεις πραγματικα οτι λιγο μετα τις γιορτες θα εχουν εκληρωθει οι προυποθεσεις και δεν θα κινδυνευει η θεση τις Ελλαδας στην ευρωζωνη για να μας αφησουν να κανουμε εκλογες ?

  29. Ρήγας Φερραιος avatar
    Ρήγας Φερραιος 12/11/2011 20:06:45

    Εξεστι Κλαζομενιοις ασχημονειν.

  30. blue nile avatar
    blue nile 12/11/2011 20:14:30

    Ωραίος ο Strange... μάλλον θέλαμε έναν αστό με πιο πολλές επαναστατικές καταβολές... αλλά τι να κάνουμε θα πορευτούμε με τον καθαρόαιμο αστό...αν μη τι άλλο είναι ένας πολιτικός που έχει ικανότητες τις οποίες θέτει στην υπηρεσία του ελληνικού λαού...καλή του και καλή μας τύχη...

  31. Underdog avatar
    Underdog 12/11/2011 20:27:17

    Εντάξει Τρότσκι δεν είναι. Είναι όμως Λένιν; Ισχύει το "Δύο βήματα μπροστα , ένα πίσω"; Η ανήκει στους Μενσεβίκους; Μεχρι στιγμής αναμένουμε

  32. Τασος avatar
    Τασος 12/11/2011 20:33:42

    "Προσωπικά, είμαι από αυτούς, που αν και αλλεργικός στη Νέα Δημοκρατία, στην πορεία πείστηκα από αυτόν."

    Κάπως έτσι αλλεργικός στην ΝΔ ήμουνα και γω. Αλλά μόλις η επιλογή έγινε Σαμαράς ή Ντόρα είπα η πατρίδα δεν μπορεί να κάνει με τον Γιωργάκη από τη μια και με την Ντόρα (την δίδυμη αδερφούλα του) από την άλλη. Ο Σαμαράς αν μη τι άλλο είναι πατριώτης, σκέφτηκα! Έτσι σηκώθηκα, πήρα τα παιδιά στ' αμάξι, βρήκα που είχε εκλογικό κέντρο εδώ στην περιοχή μου (Hessen, Γερμανία), γράφτηκα παρ'αυτα μελος της ΝΔ και τον ψήφησα. Tο ίδιο με μένα πιστεύω κάναν χιλιάδες άλλοι. Γι' αυτό αυτό που έβγαλε τον Σαμαρά ήταν κίνημα λαού και όχι απλή εσωκομματική διεργασία. Αισθάνομαι δικαιωμένος; Σίγουρα (γλυτώσαμε την χώρα από το δίδυμο ΓΑΠ-Ντόρας) ... Όχι όμως απόλυτα. Ο καιρός θα δείξει αν ο λαός που ψήφισε Αντώνη πριν 2 χρόνια θα κατεβεί πάλι για να τον ξαναψηφίσει στις εκλογές ή απλά απογοητευμένος θα απέχει. Η απογοήτευση όμως είναι εκεί, τουλάχιστον προς το παρόν, αν και νομίζω εκτός Σαμαρά και αποχής δεν υπάρχουν εναλλακτικές.

  33. Δήμος avatar
    Δήμος 12/11/2011 20:35:38

    Αγαπητέ Παράξενε,συμφωνώ στο μεγαλύτερο μέρος των σκέψεων σου και συμμερίζομαι τα γραπτά σου...Αυτή τη στιγμή όμως το να βλέπω ένα πρόσωπο ,τον Παπαδήμο, ενταγμένο εδώ και πολύ καιρό στην Trilateral Commission ,πρωθυπουργό της Ελλάδος και μάλλιστα με την στήριξη του Αντώνη αυτό πάει πολύ ...Οχι ότι ζω σε ένα περιβάλλον ιδεατό αλλά αυτό παραπάει...
    Ηλπιζα στην ελληνική ψυχή του Αντώνη και όχι στο αστικό χαρακτήρα του ως πολιτικού.Δεν περίμενα γκιλοτίνες βέβαια ,αλλά ούτε και την χώρα μου σε γύψο πολυτελείας...με την ανοχή του κ Σαμαρά.Και στο κάτω κάτω τα ΟΧΙ μένουν στην ιστορία και με τα ΟΧΙ εχουμε γαλουχηθει...Λυπάμαι απλά λυπάμαι...Και ίσως ακόμη ελπίζω ότι όλα αυτά είναι απλά ένα πολύ κακό όνειρο...

  34. Γενίτσαρος Πανεπιστημίου avatar
    Γενίτσαρος Πανεπιστημίου 12/11/2011 20:58:26

    Στο πρόσωπο του Τρότσκι φορέσατε το μούσι του Μαρξ και κρύψατε τον Μπρονστάϊν.

  35. a.p. avatar
    a.p. 12/11/2011 21:11:18

    ιδωμεν................

  36. irida avatar
    irida 12/11/2011 21:21:07

    Κι ύστερα ξύπνησα από το όνειρο κι η πραγματικότητα ήταν τόσο μακριά από αυτό που μόλις είχα ονειρευτεί!!
    Πραγματικά, απορώ, που υπάρχουν ακόμα άνθρωποι με εμπειρία ζωής και ταυτόχρονα επιπέδου που πιστεύουν ακόμα σε πρόσωπα!! Δεν μπορώ να το καταλάβω, ειδικά σήμερα που όλα είναι απαξιωμένα και που όλοι γνωρίζουμε πόσο επιτηδευμένο και σκληρό είναι το πολιτικό παιχνίδι!Πόσο βρώμικο και με ατελείωτες πιέσεις, συμβιβασμούς και υποσχέσεις. Η βάση εξέλεξε, αλλά άλλοι όρισαν κι ορίζουν. Μην αυταπατώνται οι πολίτες! Κανείς δεν ανεβαίνει στο βάθρο αν δεν έχει κερδίσει τους ...εσωτερικούς αγώνες. Κι ο νοών νοείτω.
    Εδώ μέσα είστε φιλοσαμαρικοί, δικαίωμά σας, αλλά η ωραιοποίηση της εικόνας οδηγεί, πολλές φορές, σε αντίθετα αποτελέσματα. Θα δούμε πολλά από δω και πέρα που δεν θα διορθώνονται τόσο εύκολα. Διάβασα πιο πάνω πως η βάση δε χαλάστηκε ιδιαίτερα. Λάθος είναι αυτό. Χαλάστηκε και πολύ μάλιστα. Απλά δεν μπορούν να το δουν. Το μόνιμο πρόβλημα της ΝΔ.

    • ΗΛΙΟΠΟΥΛΟΣ ΘΩΜΑΣ avatar
      ΗΛΙΟΠΟΥΛΟΣ ΘΩΜΑΣ @ irida 12/11/2011 21:24:53

      Εχεις πολυ δικιο

  37. ΗΛΙΟΠΟΥΛΟΣ ΘΩΜΑΣ avatar
    ΗΛΙΟΠΟΥΛΟΣ ΘΩΜΑΣ 12/11/2011 21:24:09

    Ολα θα φανουν στις κοκκινες γραμμες.
    1) Θα υπογραψει;
    2) Θα ψηφισει νεα μετρα;
    3) Θα γινουν οι εκλογες στις 19/2 ή θα εχουμε κι αλλη κωλοτουμπα;
    Ολα τα υπολοιπα ειναι προπαγανδα για χαχολους.
    Και δεν ειμαστε ουτε πασοκοι ουτε ηλιθιοι.
    Ειμαστε δεξιοι πατριωτες με αρκετο μυαλο, δοξα τω θεω

  38. Stefanos avatar
    Stefanos 12/11/2011 21:24:48

    Πιστεύω ότι με την υπάρχουσα κατάσταση, πολύ δύσκολα ο Α. Σαμαράς και η Ν.Δ. θα ξεπεράσει στις επόμενες εκλογές το 33,49% του Οκτωβρίου 2009. Εύχομαι να γίνει αλλά το βλέπω κομμάτι δύσκολο.

  39. ΣΠΥΡΟΣ avatar
    ΣΠΥΡΟΣ 12/11/2011 21:32:53

    S.A. προφανώς δεν μεταφράζεις καλά τα όσα λέει ο Σαμαράς. Ο Σαμαράς δεν δεσμεύτηκε ότι μία ανεξάρτητη αρχή δικαστών θα ελέγχει τα πόθεν έσχες των πολιτικών που κατέλαβαν υπουργικές και πρωθυπουργικές θέσεις; Αυτό τι είναι δεν είναι επανάσταση; Πίσω από αυτούς τους πολιτικούς δεν υπάρχει ΟΛΗ Η ΔΙΑΠΛΟΚΗ; Πόσα στόματα θα άνοιγαν; Και γιατί δεν το κάνουν από τώρα ευκαιρίας δοθείσης των δηλώσεων Βενιζέλου ότι όλοι θα πληρώσουμε δίκαια όσα μέτρα έρθουν; Η απάντηση βέβαια είναι εύκολη. Πόσοι από αυτούς που συμετέχουν στην μεταβατική κυβέρνηση ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΤΗΣ ΔΙΑΠΛΟΚΗΣ προεξέχοντος του ίδιου του Παπαδήμου.Γι αυτό ο Σαμαράς επιμένω δεν έπρεπε να υποκύψει στις απειλές τους.

  40. fantomas avatar
    fantomas 12/11/2011 21:53:21

    Ο επόμενος πρωθυπουργός (Σαμαράς) έχει να διαπραγματευτεί την χειρότερη οικονομική κρίση από εποχής Τρικούπη. Μνημόνια, λιτότητα, και τα τοιαύτα.

    Έχει να αντιμετωπίσει μια ανοιχτή πληγή σε σχέση με Κύπρο, ΑΟΖ, και ενδεχόμενο μπαμ με την Τουρκία.

    Έχει να αντιπαρατεθεί με την πανίσχυρη ελληνική διαπλοκή (ΜΜΕ, εργολάβοι, κλπ).

    Και τέλος, έχει να παλέψει με το εσωτερικό του κόμματός του, που κάθε άλλο παρά Σαμαρικό μου μοιάζει.

    Εν ολίγοις, η θητεία του θα είναι ένα διαρκές ναρκοπέδιο.

    ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΕΤΑΙ ΟΤΙ ΣΕ ΕΝΑ ΝΑΡΚΟΠΑΙΔΙΟ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΒΟΝΒΕΣ ΠΟΥ ΚΑΝΟΥΝ ΕΚΡΗΞΕΙΣ.

    ΚΑΙ ΑΝ ΤΙΣ ΛΥΣΕΙΣ ΣΤΙΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΕΣ ΔΙΝΕΙ Ο ΛΑΟΣ ....... ΣΤΙΣ ΚΡΙΣΕΙΣ ΤΗΝ ΔΙΝΕΙ Ο ΠΟΛΕΜΟΣ !!!!!!!!!1

  41. Dyer avatar
    Dyer 12/11/2011 21:56:14

    «Η απορία μου έχει να κάνει με το γιατί να θέλει να γίνει πρωθυπουργός, σε αυτή τη χρονική συγκυρία; Εμένα να μου το πρότειναν, θα αρνούμουν μετά βδελυγμίας……..Εν ολίγοις, η θητεία του θα είναι ένα διαρκές ναρκοπέδιο……Τότε γιατί το κάνει; Γιατί το θέλει; Γιατί το επιδιώκει; Τι τον ωθεί;
    Η αγάπη του για την Πατρίδα είναι η απάντηση»

    Μια άλλη απάντηση είναι, επειδή είναι πολιτικός αυτή είναι η φύση του, πολλές φορές αυτοκαταστροφική.

    Πάντως και γω την ίδια απορία έχω SA για τον Παπαδήμος. Γιατί ήρθε να αναλάβει τη χώρα αυτή την ώρα της καταστροφής. Αυτός δεν είναι πολιτικός άρα και αυτοκαταστροφικός. Η εκδοχή ότι εκτελεί διατεταγμένη υπηρεσία ο τραπεζίτης δεν με πείθει.
    Υπάρχει απάντηση γιατί ριψοκινδυνεύει να φύγει με ελικόπτερο;

  42. gynner avatar
    gynner 12/11/2011 22:19:56

    Επειδή βλέπω και φοριέται πολύ η λέξη Ηγέτης.Ο αείμνηστος Τάσος Παπαδόπουλος τι ήταν;Ηγέτης ενός κράτους με όλη την παγκόσμια κοινότητα απέναντι του ΔΕΝ υπέκυψε στο εκβιαστικό δημοψήφισμα για το σχέδιο Αννάν!Θυμάμαι το δάκρυ του όταν έλεγε "παρέλαβα κράτος διεθνώς αναγνωρισμένο και δεν παραδώσω κοινότητα χρίς δικαίωμα λόγου διεθνώς'',και ανατριχιάζω.Για τον ηγέτη φίλοι,δεν υπάρχουν "αναπόφευκτα"!!Υπάρχει η γραμμή,η άποψη,η απόφαση του και αυτή στηρίζει μέχρι τέλους!Στο κάτω κάτω ας πάει και σπίτι του αν βλέπει οτι δεν υπάρχει ανταπόκριση.Ολα τα άλλα, περί στρατηγικών ελιγμών και κόκκινων γραμμών, που στην πορεία γίνονται ρόζ και στο τέλος κάτασπρες και αόρατες,είναι να είχαμε να λέγαμε!!

  43. Γιώργος Τρεβής avatar
    Γιώργος Τρεβής 12/11/2011 22:20:38

    Δεν είναι Τρότσκι ο Σαμαράς;
    Πέφτω απ' τα σύννεφα...
    Τι είδηση είναι αυτή;
    Πως θα συνεχίσουμε να ζούμε, χωρίς Τρότσκι;
    Να βρούμε αμέσως, άλλο.
    Και τελικά τι είναι ο Σαμαράς;
    Πότε θα το μάθουμε με σιγουριά;

  44. ΣΠΥΡΟΣ Ο ΠΡΟΒΟΚΑΤΟΡΑΣ avatar
    ΣΠΥΡΟΣ Ο ΠΡΟΒΟΚΑΤΟΡΑΣ 12/11/2011 22:39:22

    Αυτός δέν είναι πού έφαγε γκασμά στό κεφάλι από τόν στάλιν..??????

    • Ignoramus avatar
      Ignoramus @ ΣΠΥΡΟΣ Ο ΠΡΟΒΟΚΑΤΟΡΑΣ 17/11/2011 13:20:48

      τροτσκιστικα σταγονιδια

  45. ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
    ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. 12/11/2011 22:40:54

    Ξεκόλλα και πάλι! Ο Σαμαράς έχει ήδη γίνει πρωθυπουργός για να του δοθεί η δυνατότητα να πει τέτοιας εμβέλειας ΟΧΙ; Η μόνη τηρουμένων των αναλογιών ευκαιρία να πει όχι ήταν όταν ως υπουργός εξωτερικών της κυβέρνησης Μητσοτάκη κλήθηκε να δεχτεί μια ονομασία για τα Σκόπια που περιείχε τη λέξη Μακεδονία. Και τί είπε τότε; Τί είπε φιλαράκο μου; Είπε ................ Είπε ................. Είπε .................. ΟΧΙ. Το βρήκες. Ο Σαμαράς είναι της ίδιας πάστας με τον Τάσσο Παπαδόπουλο. Μόνο κάποιοι οπαδοί του ΛΑγΟΣ κάνουν πως δεν το βλέπουν.

    • gynner avatar
      gynner @ ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. 12/11/2011 22:51:50

      Εντάξει Μανώλη οτι πείς.Δεν έβαλα πλάτη εγώ όμως για να γίνει υπουργός ο μπουμπούκος!Για να καταλαβαινόμαστε.

  46. EVANGELOS avatar
    EVANGELOS 12/11/2011 22:50:30

    o marx είναι φίλε στη φώτο #https://encrypted-tbn1.google.com/images?q=tbn:ANd9GcTI2ul9A-2aL0Xke7f8DMvPqOFpEPM5UjH156Ava_K-0z0R9snC#

    ο Μπακούνιν είναι αυτός #https://encrypted-tbn2.google.com/images?q=tbn:ANd9GcRROTsy9hh2Dj8Xz7xu0Hn8cDezjE6_v3b7o98OEUjsG4eyIx5l8w#

    όχι ότι έχει σημασία ... αγιογραφία είναι ότι φώτο θέλει βάζει

  47. EVANGELOS avatar
    EVANGELOS 12/11/2011 22:58:23

    παρεπιπτόντως και ο Bakunin όπως και το υπέροχο τρίδυμο ΑΠΕΧΘΑΝΟΝΤΑΝ τις εκλογές ...

    τελικά μήπως ο "Έλληνας είναι επιλογή" , ο "δε συνναινώ σε λάθος" και ο "ελάτε χουντικοί, ελάτε χρυσαυγήτες"

    τελικά είναι κολλεκτιβιστές αναρχικοί

  48. axis avatar
    axis 12/11/2011 23:03:04

    Ο ελληνικός λαός θα επιδοκιμάσει τη στάση του Σαμαρά που έσωσε τη χώρα και θα του δώσει καθαρή αυτοδυναμία στις επερχόμενες εκλογές.

    • karapanos.nik avatar
      karapanos.nik @ axis 13/11/2011 12:48:52

      κόψε κάτι... πιστεύεις ότι μόνο εσύ είσαι "του Σαμαρά και για την Ελλάδα" (?) αυτό πιστεύεις; τέτοιοι διαγκωνισμοί ανέκαθεν προβλημάτιζαν . Μάλιστα υπάρχει και σχετικός Αισώπειος μύθος.
      δεν ξέρω πόσο κοντά είσαι στον Σαμαρά, καλό όμως θα ήταν να μεταφέρονται στον ίδιο κάποιες από τις κουβέντες του κόσμου, γιατί τα χέρια αυτών των ανώνυμων τον έφεραν στην θέση που είναι. Δεν ζητά λοιπόν ο κόσμος σφαγές, το αυτονόητο ζητά. δικαιοσύνη και συμπαράσταση ζητά.
      ας μην ξεχνάς ότι η "δεξιά" τα τελευταία 30 χρόνια κυβέρνησε (ήλθε στην εξουσία, δηλαδή σχημάτισε κυβέρνηση) μόνο οκτώ περίπου χρόνια, την πρώτη φορά με σύνθημα "κάθαρση" και την δεύτερη "την ανασυγκρότηση του κράτους". Και τις δύο φορές κατάφερε και επανέφερε το ΠΑΣΟΚ με τα προηγούμενα ποσοστά του.
      Ας το δούμε λοιπόν το θέμα κάπως πιο ψύχραιμα. Τον Σαμαρά τον επέλεξε ο κόσμος για εκείνο που πίστευε ότι δεν είχε "διαπλοκή και διασυνδέσεις με αμαρτίες και αμαρτωλούς".
      ας το δει λοιπόν το θέμα και από αυτήν την πλευρά. δεν θέλουμε δίπλα του "μακιγιαρισμένους ντιντίδες" ούτε "κουκουλοφόρους μακελάρηδες", ζητούμε όμως κάποιον που να μπορεί να μεταφέρει και να υποστηρίξει την φωνή απλών και τίμιων ΕΛΛΗΝΩΝ.

  49. Loretta avatar
    Loretta 12/11/2011 23:17:30

    μας ενοχλει πολυ δηλ να το καθαρισουμε εμεις δια της ψηφου μας...και επιτελους να δειξουμε λιγη ωριμοτητα ως ψηφοφοροι...!!

    Δεν λεω θελει λιγο κοπο και πολυ σκεψη απο μερους μας ποιους θα ψηφισουμε...αλλα δεν πειραζει χαλαλι για τον ΑΝΤΩΝΗ...tουλαχιστον θα μαθει στο μεγαλυτερο μερος των ψηφορορων να μην λειτουργουν σαν μαζα...και κομμενα τα ρουσφετια.!!

  50. αλέξανδρος παύλιος avatar
    αλέξανδρος παύλιος 13/11/2011 13:34:16

    Πολλές αριστερές καταβολές υπάρχουν σε οπαδούς της ΝΔ. Μου κάνει εντύπωση ότι όλες οι αναφορές είναι για Τρότσι, Λένιν, Μπακούνιν, Βελουχιώτη κλπ. Είσαστε σίγουροι ότι είσαστε στο κατάλληλο κόμμα?

    Εάν όντως κάποιοι πιστεύουν σε αστικό κόμμα θα συνιστούσα να διαβάσουν για ένα αστό πολιτικό, τον Θεόδωρο Ρούσβελτ. Ξέρετε αυτόν που ενώ ήταν αριστοκράτης αστός διέλυσε τη διαφθορά κομματικών, αστυνομίας, δικαστικών και εγκλήματος, Υποθέτω ότι εχουν δει αρκετοί τα έργα του Σκορτσέζε. Για αυτή την εποχή μιλάμε (αρχή του 20 αιώνα για να μην μπερδευτούν κάποιοι με τον άλλο Ρούσβελτ).

  51. prince avatar
    prince 13/11/2011 15:17:32

    sa η τοποθέτησή σου "Ελπίζω να κρατήσει γερά, και να μην μας διαψεύσει" είναι όλη η ουσία. Διότι αν μας διαψεύσει, φοβάμαι πως τελικά τα πολιτικά τζάκια που σιγά σιγά το σύστημα τα πετά έξω θα επανέλθουν στο προσκήνιο πολύ γρηγορότερα από ότι πιστεύουμε ως άλλοι σωτήρες μας.

  52. k avatar
    k 14/11/2011 20:11:38

    ΣΥΜΦΩΝΩ. ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΑΝΑΧΩΜΑ. ΠΡΙΝ ΤΗΝ ΕΙΣΟΔΟ ΤΗΣ ΑΡΙΣΤΕΡΑΣ.

  53. k avatar
    k 14/11/2011 20:31:55

    ΘΕΛΕΙ ΠΡΟΣΟΧΗ. ΑΝ ΠΕΣΕΙ ΤΟ ΑΝΑΧΩΜΑ ΤΟΤΕ Η ΑΡΙΣΤΕΡΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΕΠΟΜΕΝΟ ΣΤΑΔΙΟ.

  54. tak avatar
    tak 15/11/2011 09:01:52

    Strange Attractor, καθυστέρησα να σε διαβάσω, αλλά φαίνεται πως έχεις φοβερό ένστικτο... Έτσι είναι ο τύπος, εξαιρετικά χαρισματικός, ασυμβίβαστος, τίμιος και πατριώτης...

    • Ignoramus avatar
      Ignoramus @ tak 15/11/2011 09:25:49

      εγω συνφωνω με το σιμπερασμα οτι θα τον ψηφισουν τον σαμαρα περισοτεροι μη νεοδημοκρταες παρά νεοοδημοκρατες ντιντιδες.

  55. tak avatar
    tak 04/05/2012 20:40:53

    Βεβαίως! Θυμάσαι τι σου έγραψα;

    tak είπε:
    15/11/2011 στις 9:01 am
    Strange Attractor, καθυστέρησα να σε διαβάσω, αλλά φαίνεται πως έχεις φοβερό ένστικτο… Έτσι είναι ο τύπος, εξαιρετικά χαρισματικός, ασυμβίβαστος, τίμιος και πατριώτης…

  56. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 04/05/2012 20:48:12

    +10000

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.