#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
26/09/2011 11:00
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

O ΣΚΑΪ αλλάζει γραμμή




Δεν πάει τόσο καλά τελευταία ο ΣΚΑΪ και χάνει ακροατήριο, λένε καλά πληροφορημένες πηγές. Έτσι την περασμένη εβδομάδα πραγματοποιήθηκε σύσκεψη ανωτάτου επιπέδου στην οποία αποφασίσθηκε σειρά μέτρα για την αλλαγή της εικόνας του σταθμού, τα οποία είναι ήδη "ορατά".

 

Πρώτον, ο σταθμός θα προβάλλει μόνο την δική του πολιτική πρόταση για ένα "σύγχρονο ευρωπαϊκό κράτος, για να προχωρήσει η χώρα μπροστά".

 

(Και ύστερα διερωτώνται γιατί χάνουν κόσμο. Τα ΜΜΕ δεν ασχολούνται με την αλήθεια, ή έστω μέρος της; Διατυπώνουν και προβάλλουν δικές τους πολιτικές θέσεις; Υποκαθιστούν τα κόμματα;)

 

Δεύτερον, αναφορικά με το ΠΑΣΟΚ, "δεν θα κινηθεί σε γραμμή Παπανδρέου ή Βενιζέλου". Αλλά θα είναι απέναντί τους. (Ίσως γι αυτό πρωταγωνιστεί σε σενάρια συγκυβέρνησης. Υποστηρίζουν τον ... "Κανένα")

 

Τρίτον, αναφορικά με την ΝΔ αποφάσισαν, λέει, να μην δώσουν "λευκή επιταγή στον Σαμαρά" (λες και τους ρώτησε κανένας). Αντιθέτως θα τον πιέζουν για  τα στελέχη και τους συνεργάτες του, την πολιτική κατεύθυνση, το χρονοδιάγραμμα κλπ κλπ.

 

(Οι υποψιασμένοι αναγνώστες μας αντιλαμβάνονται αμέσως τι σημαίνει "πιέσεις" από το εκδοτικό κατεστημένο και σε τι ακριβώς αποσκοπούν)

 

Έγινε βεβαίως και αυτοκριτική για το παρελθόν. Και που κατέληξαν; Ότι ο σταθμός επί 20 χρόνια ήταν πολύ ...."αντί", καθώς "ήταν απέναντι σε όλες τις κυβερνήσεις, στο καθεστώς της μεταπολίτευσης κ.λπ." (!!!)).

 

(Δεν ήταν δηλαδή όσο έπρεπε ...συστημικός. Όχι δεν θα γελάσω, το ρεπορτάζ είναι σοβαρό)

Τα σχόλια δικά σας. Εγώ αδυνατώ να συνεχίσω άλλο

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Αυριανιστής avatar
    Αυριανιστής 26/09/2011 11:24:59

    Αυτό φάνηκε κι από το χθεσινό άρθρο του Alexis στην αλαφουζοφυλλάδα, όπου υποστήριζε απροκάλυπτα την εκχώρηση της πολιτικής και της δημόσιας διοίκησης είτε σε ξένους απευθείας (!), είτε σε "'Ελληνες" τεχνοκράτες που θα ελέγχονται και θα λογοδοτούν σε ξένους.

    Ο όμιλος πλέον είναι ανοιχτά και χωρίς περιστροφές ο έντυπος και ηλεκτρονικός ντελάλης της Kommandatur. Aς το καταλάβουν όσοι ακόμα μετριοπαθείς συντηρητικοί πολίτες εξακολουθούν, εγκλωβισμένοι στην "παράδοση" που πάλαι ποτέ είχε η Καθημερινή, να αγοράζουν τα έντυπα και να παρακολουθούν τα ηλεκτρονικά μέσα του ομίλου.

    • archaeopteryx avatar
      archaeopteryx @ Αυριανιστής 26/09/2011 11:49:53

      και δεν κουνιέται φύλλο. Πού καταντήσαμε;

    • ataktos avatar
      ataktos @ Αυριανιστής 26/09/2011 13:15:17

      εκεί που "έφτυναν" .. γλύφουν ..

    • Μαθηματικός avatar
      Μαθηματικός @ Αυριανιστής 26/09/2011 14:12:01

      "Αυτό φάνηκε κι από το χθεσινό άρθρο του Alexis στην αλαφουζοφυλλάδα, όπου υποστήριζε απροκάλυπτα την εκχώρηση της πολιτικής και της δημόσιας διοίκησης είτε σε ξένους απευθείας (!), είτε σε “‘Ελληνες” τεχνοκράτες που θα ελέγχονται και θα λογοδοτούν σε ξένους."

      Ο Δελαστίκ δικαιώνεται ή μου φαίνεται?!?!

      Εγώ πάντως έχω να αγοράσω Καθημερινη από τις 13 Αυγούστου.

      • jkr avatar
        jkr @ Μαθηματικός 26/09/2011 15:56:49

        Εγώ από το 2008 και από την συνέντευξη Μπραϊζα κι ο νοών νοείτο...

    • Γιώργος avatar
      Γιώργος @ Αυριανιστής 26/09/2011 16:57:52

      Με έχει πιάσει τα τελευταία 2 χρόνια και διαβάζω τα αρχεία της καθημερινής από την κατοχή '41-'44. Είναι τραγική η ομοιότητα στο ύφος και στις νουθεσίες προς το λαό με το σήμερα...

    • xbab avatar
      xbab @ Αυριανιστής 26/09/2011 17:52:32

      1) Αγαπητέ "Αυριανιστή" ποιούς τεχνοκράτες άραγε να εννοεί ο ποιητής;
      ............... ................ ..............κλκλκλπ
      Δηλαδή τους "έγκυρους" αναλυτές του συγκροτήματος;
      2) Και ποιός σας είπε ότι αγοράζουμε την καθημερινή;

  2. ΕΥΑ avatar
    ΕΥΑ 26/09/2011 11:30:08

    Επιτέλους η ''ενημέρωση'' θα αποκτήσει κύρος!

  3. spiros avatar
    spiros 26/09/2011 11:49:56

    Ευτυχώς θα έχουμε έναν ακόμη σωτήρα του ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ.

  4. StarPowerNone avatar
    StarPowerNone 26/09/2011 11:58:16

    Το συγκρότημα Αλαφούζου δεν προωθεί μόνο Ελλαδικά συμφέροντα, αλλά και συγκεκριμένα ξένα συμφέροντα με επεξεργασμένη, συνεπή γραμμή, προβαλλόμενη, μάλιστα, σε βάθος χρόνου. Ακόμη και ο ‘επαναπροσδιορισμός’, ή η νέα ερμηνεία της ιστορίας μας, όπως αποπειράθηκε από τις εκπομπές του ΣΚΑΙ και τις συνοδευτικές εκδόσεις τους, σ’ αυτό αποσκοπούσε.
    Αυτή η ‘εξωτερική’ διάσταση αξίζει να λαμβάνεται υπ’ όψιν σε κάθε απόπειρα ερμηνείας των προθέσεων και στόχων του συγκροτήματος. Ένδειξη αποτελεί η δεξαμενή απ’ όπου αντλούν τους σχολιαστές και αρθρογράφους τους, τόσο ο τηλεοπτικός σταθμός, όσο και η εφημερίδα. Άλλη ένδειξη η δυσώδης, ύπουλη και προβοκατόρικη κριτική που έγινε συγκροτημένα και συνδυασμένα προς τον κ. Βασίλη Μαρκεζίνη γιατί αποκάλυψε τα ενεργούμενα και την ατζέντα της ‘δεξαμενής’.

  5. Νίκος Αργεάδης avatar
    Νίκος Αργεάδης 26/09/2011 12:03:16

    Παρατηρήσατε ότι δεν εμφανίζεται πια η Κ. Ακριβοπούλου αλλά συνεχίζει ο Παπαδημητρίου;

    • Sofia avatar
      Sofia @ Νίκος Αργεάδης 26/09/2011 19:36:04

      φυσικα το παρατηεησαμε...http://taxalia.blogspot.com/2011/09/blog-post_1858.html

  6. SERTIS avatar
    SERTIS 26/09/2011 12:20:10

    ''ΟΙ ΓΕΡΜΑΝΟΙ ΕΙΝΑΙ ΦΙΛΟΙ ΜΑΣ....ΘΕΛΟΥΝ ΤΟ ΚΑΛΟ ΜΑΣ'', .....ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΑΠΟ ΤΟ ΣΚΑΙ

  7. ΠαναγιώτηςΖΜεσ avatar
    ΠαναγιώτηςΖΜεσ 26/09/2011 12:26:44

    Μέχρι να το εμπεδώσουμε...

  8. christof avatar
    christof 26/09/2011 12:34:04

    Τα ασπρονησια και κουπονια στηριζουν κορες και εγγονια

  9. karenin avatar
    karenin 26/09/2011 12:43:09

    Kαλά κάνει και αλλάζει. Υπάρχουν καινουργια δεδομένα και επανατοποθετηση όλων μας. Κουνάει μαντηλι στο μεταπολιτευτικό πολιτικο σύστημα και εμείς να συμπληρώσουμε στα τσακίδια. Εχουν τουλάχιστον μια άποψη, τεχνοκράτες για ένα διάστημα, μέχρι να έρθουμε στα ίσια μας. Συμφωνεί η διαφωνεί κανείς μαζί τους είναι μια πρόταση στην ομίχλη και στην γενική θολούρα που μας περιβάλει. Οσο για την προσπάθεια για ένα συχρονο Ευρωπαικό κράτος, νομίζω είναι η ευχή και το ζητούμενο για τους περισσότερους εδω μέσα. Δεν καταλαβαίνω λοιπόν προς τι η κριτική και η λοιδωρία.

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ karenin 26/09/2011 13:15:48

      Δε νομίζω να μην είσαι σε θέση να αντιληφθείς τι κρύβεται πίσω από τις δήθεν "αθώες", "εκσυγχρονιστικές" προθέσεις που πουλάει στους αναγνώστες/ακροατές του ο όμιλος.

    • SERTIS avatar
      SERTIS @ karenin 26/09/2011 13:38:37

      ΑΠΛΑ ΜΙΑ ΕΡΩΤΗΣΗ.....ΠΟΙΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΕΥΡΩΠΑΙΚΟ ΚΡΑΤΟΣ;ΤΩΝ 400 ΕΥΡΩ ΓΙΑ 12 ΩΡΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΤΗΝ ΗΜΕΡΑ;ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΜΕΡΙΚΗ ΠΟΥ Ο ΣΕΡΒΙΤΟΡΟΣ ΠΑΙΡΝΕΙ 3000 ΔΟΛΛΑΡΙΑ ΤΟ ΜΗΝΑ ΚΑΙ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΣΤΗΝ ΕΞΟΧΗ ΕΧΕΙ 80000 ΕΝΤΑΞΕΙ.........ΜΑΛΛΟΝ ΣΕ ΝΙΓΗΡΙΑ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΜΑΣ ΜΕΤΑΤΡΕΨΕΙ....

    • Χαλκιδέος avatar
      Χαλκιδέος @ karenin 26/09/2011 14:29:46

      Ρε Μπάμπη (Παπαδημητρίου)! Τι κάνεις αγορίνα; Μας διαβάζεις κι εσύ; Φιλάκια στον Alexis και στον Portosalt(arismeno)...

    • Καπετάν avatar
      Καπετάν @ karenin 27/09/2011 13:04:18

      Ο μύωψ φιλε μου, θολούρα έβλεπε και θολούρα θα βλέπει πάντα.
      Έχουμε κριτική άποψη και την εκφράζουμε ευθαρσώς, ιδιαίτερα όταν η προπαγάνδα ντύνεται τον μανδύα "πρότασης" για τη σωτηρία μας.

  10. φωνη avatar
    φωνη 26/09/2011 12:51:31

    Όταν τα γεγονότα δε συμφωνούν με την "επικοινωνία" μας τότε αλίμονο στα γεγονότα.

  11. ΒΙΣ avatar
    ΒΙΣ 26/09/2011 13:18:02

    Στην οικονομική "Καθημερινή" (τις σωμόν σελλίδες) είχε μόνιμη στήλη η Ζέζα Ζήκου στην πρώτη σελίδα, με οικονομική ανάλυση. Η Ζήκου είναι της κεϋνσιανής σχολής. Στη συνέχεια, η στήλη της πήγε στην τελευταία σελίδα, ενώ την πρώτη σελίδα κατέλαβε, στην αντίστοιχη θέση, η στήλη του Κώστα Καλλίτση, νεοφιλελεύθερου και μέλους της "Δράσης", αν δεν κάνω λάθος. Ιδεολογικά στο ίδιο μήκος κυματος με τη Μιράντα Ξαφά, στο εντελώς αρσενικό, και όχι στο ντεμί-σαιζόν όπως η Μιράντα (από την άποψη του φύλου το λέω). Στο φύλλο της προπερασμένης Κυριακής δεν είδα τη στήλη της Ζήκου, εκτός και αν κάνω λάθος, οπότε διορθώστε με.

    • Γιώργος ξενιτεμένος avatar
      Γιώργος ξενιτεμένος @ ΒΙΣ 26/09/2011 19:11:19

      @ΒΙΣ έχεις δίκιο, η Ζέζα μάλλον υποχρεώθηκε να λάβει ...δυσμενή μετάθεση (από την πρώτη στην τελευταία σελίδα, και μάλιστα κάτω-κάτω). Προειδοποίηση για ...συμμόρφωση πριν την ...έξοδο;

      Πάντως χθές έγραψε το εξής: http://news.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_economyagor_38_25/09/2011_457209

      Εμπρός στον δρόμο των: Αριστέας Μπουγάτσου, Γιώργου Δελαστίκ, Ι.Κ. Αγγελόπουλου, Γ. Κιμπορόπουλου (Κίμπι)... αυτή είναι η τύχη των ελεύθερων ανθρώπων, δεν έχουν θέση σε όργανα υπερατλαντικής προπαγάνδας.

      Έμειναν ένας Λυγερός και ένας Γιανναράς, για ξεκάρφωμα...

      Θυμάστε τί είχε καταγγείλει ο Δελαστίκ (και γι' αυτό τον απέλυσαν το 2007, αφού ανέλαβε ο Αλέξης την διεύθυνση της εφημερίδας);

      http://palio.antibaro.gr/society/delastik_ka8hmerinh.php

      Αντιγράφω:

      Διασπορά πρακτόρων

      Αναδιατάσσουν τους πράκτορες τους στα ελληνικά ΜΜΕ οι Αμερικανοί, τοποθετώντας τους σε θέσεις κλειδιά τηλεοπτικών σταθμών και πρωτίστως εφημερίδων σ' αυτή τη φάση. Τους μετακινούν μεθοδικά από το ένα έντυπο στο άλλο, επιδιώκοντας να μεγιστοποιήσουν τις δυνατότητες προβολής των αμερικανικών θέσεων. Έχοντας πλέον συνειδητοποιήσει ότι οι σχέσεις τους με ορισμένους εκδότες δεν αρκούν για να τους διασφαλίσουν το πέρασμα της αμερικανικής γραμμής και των αρχών που σταδιακά θα
      διαμορφώσουν μια ελληνική κοινή γνώμη ευνοϊκή προς τις ΗΠΑ, οι Αμερικανοί ασχολούνται μεθοδικά με το να διασπείρουν τους πράκτορές τους στον ευρύτερο δυνατό αριθμό εντύπων, αποφεύγοντας άχρηστες υπερσυγκεντρώσεις ανθρώπων τους σε ορισμένα έντυπα, όσο σημαντικά και αν είναι αυτά.

      Το γεγονός ότι το σύνολο σχεδόν των μεγάλων ελληνικών εφημερίδων πολιτικής επιρροής έχει περιέλθει σε φάση «τέλους εποχής» λόγω εξάντλησης των βιολογικών ορίων των περισσότερων παραδοσιακών εκδοτών και λόγω υπέρογκων χρεών, διευκολύνει τα μέγιστα τα σχέδια των Αμερικανών.

      Αλλαγές κυοφορούνται και στο ιδιοκτησιακό καθεστώς πολλών ΜΜΕ. Κυκλοφορούν ήδη αρκετές φήμες και πληροφορίες για μυστηριώδεις υπεράκτιες εταιρείες που γίνονται κάτοχοι αξιόλογων ποσοστών του
      μετοχικού κεφαλαίου εταιρειών που κατέχουν ΜΜΕ. Η ουσία είναι πως ο αμερικανικός έλεγχος επί ελληνικών μέσων ενημέρωσης ουδέποτε ήταν τόσο ισχυρός όσο σήμερα, αν πιστέψει κανείς τα όσα λέγονται. Πρόκειται για εξέλιξη με μοιραίες πολιτικές επιπτώσεις. "

      Απορίες;

      Νομίζω όλα έχουν απαντηθεί...

      Γ.

  12. Αυριανιστής avatar
    Αυριανιστής 26/09/2011 13:26:22

    Μετά την οριστική και αποκλειστική σύνδεση, μέσω "ομφάλιου λώρου", του ομίλου με την Kommandatur θα πρέπει να είναι αναμενόμενη η εκκαθάριση όσων φωνών υπήρχαν, έστω και ως "φερετζές", οι οποίες αμφισβητούσαν τις πολιτικές της. Οι τροϊκανοί μάλλον αποφάσισαν να "επενδύσουν" στο αλαφουζομάγαζο, και το τίμημα για αυτή την "επένδυση" μένει να φανεί εν καιρώ.

  13. Αμυδρός avatar
    Αμυδρός 26/09/2011 13:27:30

    Δε πάνε να κλείσουν, να ησυχάσουμε από τις ανοησίες τους. Και τους υπόσχομαι να βάλω όλες τις γάτες τις γειτονιάς να κλαίνε.

  14. ΝΤΙΝΟΣ avatar
    ΝΤΙΝΟΣ 26/09/2011 13:34:07

    Aληθεια με τη νεα γραμμη ο ...πολυθρυλιτος Μπαμπης τι θεση θα κραταει; Τι κριμα να καταντησει ετσι η Καθημερινη που αντισταθηκε ακομα και στη Χουντα!!

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ ΝΤΙΝΟΣ 26/09/2011 14:37:20

      Στη χούντα των συνταγματαρχών είχε αντισταθεί, αγαπητέ. Στη χούντα των τροϊκανών όμως, όχι...

  15. ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΣΑΓΝΟΣ avatar
    ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΣΑΓΝΟΣ 26/09/2011 13:42:22

    Ο λύκος κι αν εγέρασε...No mercy, no prisoners...

  16. Aggelos avatar
    Aggelos 26/09/2011 14:35:39

    το οτι το κομματης Μερκελ λεγεται χριστιανοδημοκρατες? δεν τους πειραζει?εκει ειναι προοδευτικο?

    ή οταν ο Ομπαμιας λεει god bless america ειναι κουλ και ιν?

    α,ρε σκουπιδομυαλοι.. που υπαρχουν..

  17. Aggelos avatar
    Aggelos 26/09/2011 14:37:07

    παντως για να ειμαι ειλικρινης,,ο Λυγερος στην καθημερινη ειναι ο μονος που συμφωνω υπερβοικ α με οσα λεει συνηθως,,μου φαινεται και λογικος και πατριωτης..

    πώς και καθεται εκει ακομα?

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ Aggelos 26/09/2011 14:38:37

      Και για μια εξαίρεση, που απλώς επιβεβαιώνει τον κανόνα, νομίζεις ότι αξίζει να ενισχύουμε οικονομικά τη "Φωνή της Kommandatur";

    • Νίκος avatar
      Νίκος @ Aggelos 26/09/2011 15:49:16

      Ψωμάκι το λένε αυτό...

  18. Γιαννης avatar
    Γιαννης 26/09/2011 14:47:09

    εχω σταματήσει να αγοράζω ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ και να βλέπω ΣΚΑΙ

  19. ΙΑΣΩΝ ΜΑΓΝΗΣ avatar
    ΙΑΣΩΝ ΜΑΓΝΗΣ 26/09/2011 15:06:22

    Κι έλεγα κι εγώ... δεν θα βρω επιτέλους κάποια ...ασφαλή πολιτική και ιδεολογική στέγη; :))))))))))))))))))))))

  20. Orestios avatar
    Orestios 26/09/2011 16:03:54

    Ποιός θα κλείσει πρώτος?
    Ο Σκαις η ο Μεγκας????

    • SERTIS avatar
      SERTIS @ Orestios 26/09/2011 16:56:31

      ΤΟ ΜΕΓΚΑ ΑΠΛΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕ ΤΗΝ ΑΠΡΟΚΑΛΥΠΤΗ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΣΤΗΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ......ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΤΩΝ ''ΑΛΛΑΛΑΓΜΩΝ ΤΗΣ ΕΘΝΙΚΗΣ ΥΠΕΡΗΦΑΝΕΙΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΨΗΦΙΣΗ ΤΟΥ ΜΝΗΜΟΝΙΟΥ'' ΕΛΕΓΕ ΚΑΙ ΕΝΑ ΚΟΥΡΑΓΙΟ ΠΑΙΔΙΑ......Ο ΣΚΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΜΕΡΑ ΤΑ ΒΑΖΕ ΜΕ ΤΟΝ ΦΤΩΧΟ ΠΟΥ ΔΕΝ ΗΘΕΛΕ ΝΑ ΤΟΥ ΚΟΨΟΥΝ ΤΗ ΣΥΝΤΑΞΗ, ΜΕ ΤΟΝ ΑΝΕΡΓΟ ΠΟΥ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΟΤΑΝ, ΜΕΤΕΦΕΡΕ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΤΡΟΙΚΑ........ΑΠΛΑ Ο ΣΚΑΙ ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΔΙΝΕΙ ΡΕΣΙΤΑΛ ΔΟΣΙΛΟΓΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΚΑΤΑΞΕΦΤΙΛΙΣΗΣ Ο,ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΗΝΙΚΟ......ΤΟ ΜΕΓΚΑ ΔΕ ΘΑ ΤΟΛΜΑΓΕ ΠΟΤΕ ΝΑ ΠΕΙ ΤΟΝ ΚΟΛΟΚΟΤΡΩΝΗ GAY,ΟΥΤΕ ΟΤΙ Η ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ ΤΟΥ 21 ΣΤΕΡΗΣΕ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΗΣ ΤΟΥΡΚΟΚΡΑΤΙΑΣ ΚΑΙ ΒΕΒΑΙΑ ΔΕ ΘΑ ΕΛΕΓΕ ΟΤΙ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΕΘΝΟΣ ΓΕΝΝΗΘΗΚΕ ΤΟ 1821.........ΚΑΙ ΤΙΘΕΤΑΙ ΕΝΑ ΘΕΜΑ ΓΙΑ ΤΟ ΣΚΑΙ,.......ΒΑΣΕΙ ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ ΤΑ ΙΔΙΩΤΙΚΑ ΚΑΝΑΛΙΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΡΟΩΩΘΟΥΝ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΘΝΙΚΗ ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ ΚΑΙ ΝΑ ΔΙΑΦΥΛΑΤΤΟΥΝ ΤΗΝ ΕΘΝΙΚΗ ΑΝΕΞΑΡΤΗΣΙΑ....ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΛΕΕΙ ΤΟ ΑΛΕΞΗΣ ΟΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΚΧΩΡΗΣΟΥΜΕ ΕΘΝΙΚΗ ΚΥΡΙΑΡΧΙΑ ΤΙΘΕΤΑΙ ΘΕΜΑ ΑΠΟ ΤΟ ΕΣΡ........ΠΑΝΤΩΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΣΤΟ ΣΚΑΙ ΒΛΕΠΟΝΤΑΣ ΚΑΤΙ ΚΑΡΑΦΛΟΥΣ ΜΠΟΥΛΗΔΕΣ ΣΤΟ ΓΥΑΛΙ ΝΑ ΚΟΙΤΑΝ ΤΟΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΛΑΟ ΜΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΒΛΕΜΜΑ ΚΑΙ ΝΑ ΣΤΑΖΟΥΝ ΜΙΣΟΣ ΣΤΟ ΛΟΓΟ ΤΟΥΣ ΦΑΝΤΑΖΟΜΑΙ ΠΩΣ ΘΑ ΗΤΑΝ ΟΙ ΔΟΣΙΛΟΓΟΙ ΚΑΙ ΟΙ ΜΑΥΡΑΓΟΡΙΤΕΣ ΣΤΗΝ ΚΑΤΟΧΗ

    • ΕΥΑ avatar
      ΕΥΑ @ Orestios 26/09/2011 22:43:10

      Μήπως ο ΝΕΤις;

  21. Bibils avatar
    Bibils 26/09/2011 16:49:49

    Ροκφέλερ = Λέσχη Μπιλντεμπεργκ
    Ροκφέλερ = Trilateral Commision
    Παπαχελάς = Διευθυντής Καθημερινής
    Παπαχελάς = Μόνιμο μέλος στην Trilateral Commision
    Με απλή επαγωγική σκέψη δεν είναι καθόλου δύσκολο να εξηγηθεί ο ρόλος του παραλιακού συγκροτήματος.
    Προς επιβεβαίωση δείτε την λίστα μελών της trilateral commision
    http://www.trilateral.org/download/file/EU_list_7-11.pdf

    • SERTIS avatar
      SERTIS @ Bibils 26/09/2011 17:32:22

      ΝΑ ΤΟΝ ΘΕΣΩ ΕΓΩ ΑΠΛΑ ΤΟ ΣΚΟΠΟ ΤΟΥ ΚΑΝΑΛΙΟΥ
      ''Η ΑΠΟΜΕΙΩΣΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΕΘΝΙΚΩΝ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΩΝ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΠΟΥ ΤΗΝ ΚΑΘΙΣΤΟΥΝ ΟΝΤΟΤΗΤΑ ΕΘΝΟΥΣ(ΘΡΗΣΚΕΙΑ, ΙΣΤΟΡΙΑ ΚΑΙ ΙΣΤΟΡΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ, ΣΕΒΑΣΜΟΣ ΕΘΝΙΚΩΝ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΩΝ ΚΕΙΜΗΛΙΩΝ,ΕΞΩΣΤΡΕΦΕΙΑ, ΦΙΛΟΤΙΜΟ,ΕΜΦΥΤΗ ΤΑΣΗ ΓΙΑ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ ΚΑΙ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟΤΗΤΑ ΣΕ ΟΠΟΙΟΝ ΕΧΕΙ ΚΑΤΑΛΥΣΕΙ ΤΗΝ ΕΘΝΙΚΗ ΚΥΡΙΑΡΧΙΑ) ΚΑΙ Η ΟΜΟΓΕΝΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΜΕ ΑΛΛΕΣ ΧΩΡΕΣ, ΣΤΙΣ ΟΠΟΙΕΣ ΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ ΚΑΙ ΕΥΑΙΣΘΗΣΙΑ, ΜΕ ΤΕΛΙΚΟ ΣΚΟΠΟ ΤΗΝ ΣΚΥΛΕΥΣΗ ΤΟΣΟ ΤΩΝ ΕΘΝΙΚΩΝ ΠΟΡΩΝ,ΟΣΟ ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΘΝΙΚΗΣ ΚΥΡΙΑΡΧΙΑΣ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΤΟΥΣ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΟΥΝ''...............

  22. k avatar
    k 26/09/2011 17:05:59

    Ο ΣΚΑΙ ΜΕ 2% ΟΤΙ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΔΙΝΕΙ ΣΗΜΑΣΙΑ . ΒΛΕΠΩ ΤΟΝ ΠΑΠΑΔΗΜΗΤΡΙΟΥ , ΑΝ ΤΥΧΕΙ, ΚΑΙ ΜΟΥ 'ΡΧΕΤΑΙ ΝΑ ΣΠΑΣΩ ΤΗΝ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ.

    • SERTIS avatar
      SERTIS @ k 26/09/2011 17:41:09

      ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΜΠΑΜΠΙΝΙ;ΕΠΕΙΔΗ ΤΟ ΠΑΙΔΙ(ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ-ΤΟΝ ΕΧΕΙ ΚΟΨΕΙ Η ΕΣΗΕΑ) ΒΓΑΙΝΕΙ ΚΑΙ ΔΕΙΧΝΕΙ ΤΑ ΚΟΜΠΛΕΞ ΤΟΥ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ;ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΠΑΙΔΙ; ΕΠΕΙΔΗ ΛΕΕΙ ''ΟΙ ΦΙΛΟΙ ΜΑΣ ΟΙ ΔΑΝΕΙΣΤΕΣ'';ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΠΑΙΔΙ; ΕΠΕΙΔΗ ΘΕΩΡΕΙ ΟΤΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΟΥ ΒΓΑΖΕΙ 3000 ΕΥΡΩ ΤΟ ΧΡΟΝΟ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΦΟΡΟΛΟΓΕΙΤΑΙ ΜΕ 4000;ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΠΑΙΔΙ;........
      ΑΚΟΥ ΦΙΛΕ ΜΟΥ......
      ''Ο ΜΠΑΜΠΗΣ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΤΥΠΟ''.........................ΤΟΝ ΒΛΕΠΕΙΣ ΚΑΙ ΞΕΡΕΙΣ ΠΟΙΕΣ ΙΔΕΕΣ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΜΑΥΡΟΨΥΧΟ ΚΑΙ ΛΑΟΜΙΣΗΤΟ ΑΝΘΡΩΠΟ......ΔΕ ΘΑ ΘΕΛΕΣ ΝΑ ΞΕΡΕΙΣ ΑΠΟ ΠΕΡΙΕΡΓΕΙΑ ΤΙ ΚΡΥΒΕΙ Η ΨΥΧΟΣΥΝΘΕΣΗ ΕΝΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥ, ΠΟΥ ΣΕ ΜΙΣΕΙ;

  23. Ἀστυάναξ Καυσοκαλυβίτης avatar
    Ἀστυάναξ Καυσοκαλυβίτης 26/09/2011 18:14:30

    Κι ἐγὼ τὴν ἔχω κόψει τὴν Καθημερινὴ (ἐνῷ παλιὰ ἤμουν γενίτσαρός της, διαλαλώντας πὼς "εἶναι σχεδὸν ἡ μόνο ἐφημερίδα ποὺ διαχωρίζει τὴν εἴδηση ἀπὸ τὴν ἄποψη"). Βλέπω στὴν διαδικτυακὴ ἔκδοση τὸν Γιανναρᾶ, τὸν Λυγερό, ἑνίοτε τὸν Ξυδάκη, τὸ ρεπορτὰζ γιὰ τὴ ΝΔ (...ποὺ ἔχει ἐκχωρήσει τὸν μισὸ χῶρο στὸ ρεπορτὰζ γιὰ τὸ σημαντικὸ πολιτικὸ μόρφωμα ΔΗΣΥ), ρισκάρω νὰ ὀργιστῶ ἀγρίως ἢ νὰ γελάσω ὀλίγον διαβάζοντας τὸν Κασιμάτη. Ὅταν ὁ Μάνος προτείνει κάτι ἔξυπνο, καὶ αὐτόν. Ὅταν θέλω νὰ δῶ ποιά εἶναι ἡ θέση τοῦ φιλελεύθερου ἐθνομηδενισμοῦ, ἐκτὸς ἀπὸ τὸν Κασιμάτη διαβάζω καὶ τὸν πάσχοντα Πάσχο. Μέχρις ἐκεῖ ὅμως. Δὲν τῆς δίνω τὸ εὐρώ μου, οὔτε φυσικὰ συνδρομὴ ἐξωτερικοῦ ἢ ψηφιακή.

  24. k avatar
    k 26/09/2011 18:40:23

    ΑΚΡΙΒΩΣ. ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΔΩΣΩ ΣΕΝΤΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ. ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΕΙΧΕ ΤΟΝ ΧΑΤΖΗΔΑΚΗ ΛΥΠΗΘΗΚΑ ΝΑ ΤΗΝ ΠΛΗΡΩΣΩ.

  25. SZAE avatar
    SZAE 26/09/2011 20:39:47

    O σκαι αξιζει για να ενημερωνεσαι για την κινηση και μονο την ωρα που βεβαια θα βρεθεις εγλωβισμενος σε αυτή. Ναι ακομα μετακινούμαι με αυτοκινητο.....
    Ο μπάμπης ειναι ωραιος. Το γραφω και τον βαζω να παιζει για να τρωει το παιδι μου.
    Εζχω σταματήσει να αγοραζω και να διαβαζω εφημερίδες. Εχα γραψει το γιατί παλιότερα .http://skordofoutsoglou.blogspot.com/2006/05/blog-post.html

  26. hellasatt avatar
    hellasatt 26/09/2011 22:33:30

    Διαβάζω την Καθημερινή μόνο τη Κυριακή μόνο. Και τις περισσότερες φορές μόνο την επιφυλλίδα του Χρ. Γιανναρά...

  27. k avatar
    k 26/09/2011 22:53:52

    ΚΑΙ ΓΙΑ MEGA ΟΥΤΕ ΛΟΓΟΣ Ε... ΤΟ ΠΡΕΤΕΝΤΕΡΗ ΤΟΝ ΒΑΖΩ ΓΙΑ ΝΑ ΣΗΚΩΝΟΜΑΙ ΝΑ ΚΛΕΙΝΩ ΤΗΝ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ. ΧΩΡΙΣ ΤΗΛΕΚΟΝΤΡΟΛ.

  28. Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
    Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 26/09/2011 23:09:15

    Ρε ουστ!

  29. Κρίτων avatar
    Κρίτων 26/09/2011 23:30:15

    Προς ..ες
    Τι καλά που θάτανε να είχαμε ανεξάρτητο τύπο. Να μην δούλευε υπέρ κάποιου κόμματος και οικονομικών παραγόντων. Να διαβάζαμε κάτι , να το κρίναμε αμερόληπτα χωρίς να το αμφισβητούμε πριν καν το διαβάσουμε. Ελα ‘όμως που δεν….Δεν έχουμε ανεξάρτητο τύπο .Δεν έχουμε πια δημοσιογράφους τέρατα εμπιστοσύνης και γνώσης . Αντιθέτως έχουμε μετριότητες! Τι κάνουμε; Αμφισβητούμε ολοκληρωτικά με κριτήριο που το έγραψε και γιατί το έγραψε. Μα έτσι δεν υπάρχει διάλογος επί της ουσίας.Ο δρόμος αυτός είναι αδιέξοδος. Απαντήστε καμιά φορά επί των προτάσεων και των διαπιστώσεων του κάθε δημοσιογράφου! Δεν πιστεύω ότι είναι αγγελούδια ούτε βάζω το χέρι μου για κανένα αλλά όταν αναφέρονται στην γύμνια της δημόσιας διοίκησης δεν έχει νόημα να απαντήσω όπως κάποιοι εδώ μέσα.. Κύριε Μπάμπη ,Πάσχο δεν δικαιούστε να ομιλείτε ! Ποιος το έγραψε; Α ο Αλέξης ο τέτοιος ,ο αμερικανόφιλος, ο ...Ναι αλλά η ουσία είναι ότι κάποιες φορές έχει δίκιο. Έχω εμπειρία από τραγικούς δημόσιους προϊσταμένους. ¨άσχετους και ημιμαθείς, γλύφτες και γυμνοσιάλιακες. Το να αρνηθώ αυτήν την πραγματικότητα και να συνεχίζω την περπατημένη του λαϊκισμού να κατηγορώ να κατηγορώ αλλά να μην απαντώ στο πως θα αποκτήσουμε επιτέλους προϊσταμένους άξιους και γνώστες δεν κάνω τίποτα .Αυτό άλλωστε δεν μας κατάστρεψε.; Ο Αυτιάς δεν ήταν που ωρυόταν επί της ΝΔ ότι δώσανε μόνο δύο ευρώ αύξηση. Τσίριζε χτυπιόταν. Αν διάβαζε όμως τους ισολογισμούς των ταμείων δεν θα έλεγε. αυτές τις ηλιθιότητες Αν επικεφαλής των ταμείων δεν γινόταν άσχετοι κουφιοκεφαλάκηδες θα καταλάβαιναν που βρίσκονταν και θα εξηγούσαν τον κόσμο. Θα έκαναν οικονομία θα.. Αμάν πια. ¨Έχω βαρεθεί την κριτική για το περιτύλιγμα χωρίς να αναφέρεται στην ουσία. Δηλαδή αν το γράφει η καθημερινή πρέπει να είμαι προκατηλημένος ;Να πηγαίνω απέναντι με σκοπό να μην το αφήσω να περάσει μόνο και μόνο ότι το έγραψε η καθημερινή; Να κριτικάρουμε ή μάλλον να ξεσχίσουμε τον κάθε δημοσιογράφο αλλά δεν μπορούμε να προσπερνούμε την αλήθεια και την πραγματικότητα. Ούτε την πατρίδα ας ούτε εμάς δεν βοηθούμε. Φάγαμε τα μούτρα μας ,διαλυθήκαμε διασυρόμαστε διεθνώς από τους λαϊκιστές του ΠΑΣΟΚ που με την προπαγάνδα τους και την στοχοποίηση πολιτικών και ανθρώπων κατόρθωναν τόσα χρόνια να ρίχνουν την μπάλα έξω από το γήπεδο. Τα αποτελέσματα τα βλέπουμε!! Ουσία λοιπόν κύριοι.!
    Υγ. Φέρτε από οποιονδήποτε μέρους του κόσμου μία επιτροπή να κρίνει την σημερινή ηγεσία της δημόσιας διοίκησης. Στα αποτελέσματα καλύτερα να λείπετε !

    • Νίκος Α avatar
      Νίκος Α @ Κρίτων 27/09/2011 00:01:03

      Όταν ούρλιαζε ο Αυτιάς, ποια ήταν η θέση της Καθημερινής;

  30. Aggelos avatar
    Aggelos 27/09/2011 13:30:59

    "Και για μια εξαίρεση, που απλώς επιβεβαιώνει τον κανόνα, νομίζεις ότι αξίζει να ενισχύουμε οικονομικά τη “Φωνή της Kommandatur”;"


    οχι..

    δεν παιρνω ποτέ Καθημερινη και ουτε σκαι ειδησεις βλεπω..

    μονο Εθνος παιρνω καθε κυριακη για το προγραμμα της τηλεορασης..

    τις μονες ειδησεις που εβλεπα ηταν Αλτερ και τωρα που κλεινει,αναγκαζομαι να βλεπω Μεγκα,,ειναι σαν να βλεπεις κακο θεατρο,,αλλα εχει μια αξια να βλεπεις τι λεει το συστημα πασοκ απο μεσα..

    Μονο η Τρεμη μου χαλαει τη μερα,,ως ζομπι,αλλα το ανεχομαι.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.