#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
24/07/2010 13:24
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

O Ρολάν Μπλάν



Η είδηση θα περάσει στα ψιλά και έρχεται από το χώρο του αθλητισμού.

Ο νέος προπονητής της Εθνικής Ομάδας της Γαλλίας, Ρολάν Μπλάν, ανακοίνωσε χθες,  ότι «κόβει» από την Εθνική όλους τους ποδοσφαιριστές που είχαν πάει στη Ν. Αφρική για το Παγκόσμιο Κύπελλο!

 Όλους! 

Ανάμεσά τους είναι και μερικές μεγάλες φίρμες π.χ. ο Ριμπερί, που έχουν ακόμα χρόνια μπροστά τους.

Ο Μπλάν, όμως, θέλει να κάνει μια νέα αρχή.

Και καινούργια αρχή με παλιά πρόσωπα και κατεστημένες νοοτροπίες δεν γίνεται!

 Ο νέος αρχηγός από την πρώτη στιγμή, ήθελε να  δείξει το στίγμα και τις προθέσεις του!

Ανέλαβε και το σχετικό ρίσκο!

Δεν ξέρω αν θα τα καταφέρει και αν αλλάξει γνώμη αργότερα.

Μετά, όμως, από την ταπεινωτική εμφάνιση των τρικολόρ, με την ενέργειά του αυτή, κέρδισε τη εκτίμηση όλων.

Κώστας Ροδινός

 Υ.Γ.  1  Διαψεύδω, μετά βδελυγμίας,  ότι το  σχόλιο αυτό έχει πολιτικούς υπαινιγμούς.

Υ.Γ. Ζητώ συγνώμη  από τον Μικρό Οδυσσέα που μπαίνω στα χωράφιά του.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Γιάννης Φαίλτωρ avatar
    Γιάννης Φαίλτωρ 24/07/2010 13:27:47

    Η διάψευσή σας διαψεύδεται αυθωρεί.
    Πάντως ο ηγέτης φαίνεται από την πρώτη στιγμή.
    Και φοράει και αυτός γυαλιά!

    • μικρός οδυσσέας avatar
      μικρός οδυσσέας @ Γιάννης Φαίλτωρ 24/07/2010 14:04:44

      και σε ωραίο φόντο..γαλανό

  2. μικρός οδυσσέας avatar
    μικρός οδυσσέας 24/07/2010 14:04:02

    Ως αρχειομαρξιστής είμαι υπέρ της κοινοκτημοσύνης.
    Πιο πολιτικό δεν γίνεται...
    Τον Ριμπερί θα τον πάρει κάποια στιγμή
    Δεν μπορείς να αγνοείς αυτόν τον παίκτη

    • Strange Attractor avatar
      Strange Attractor @ μικρός οδυσσέας 24/07/2010 14:28:50

      Αυτός δεν κινδυνεύει με φυλάκιση λόγω αποπλάνησης ανηλίκου;

      • Ο Ιθαγενής avatar
        Ο Ιθαγενής @ Strange Attractor 24/07/2010 14:33:32

        για αυτό έκοψε τους ...μεγάλους

      • Strange Attractor avatar
        Strange Attractor @ Strange Attractor 24/07/2010 15:02:51

        Για τον Ριμπερί λέω. Διώκεται ποινικά.

      • Ο Ιθαγενής avatar
        Ο Ιθαγενής @ Strange Attractor 24/07/2010 15:03:50

        και εγώ ...δεν ήθελε μεγάλους δίπλα του...

  3. Ευθύμης avatar
    Ευθύμης 24/07/2010 14:10:32

    Πολύ καλά τους έκανε, αυτό που έγινε στο μουντιάλ ήταν καραγκιοζλίκια και ξεφτυλίσανε μια χώρα σαν την Γαλλία....
    Στη ζωή υπάρχουν στιγμές που πρέπει να κάνει κανείς μονοκόματες και ριζικές αλλαγές.

  4. ΓΙΩΡΓΟΣ avatar
    ΓΙΩΡΓΟΣ 24/07/2010 14:40:16

    κ.ΡΟΔΙΝΕ ,ο ΜΠΛΑΝ με το κόψιμο των παλιών θέλει να φέρει την άνοιξη στην εθνική Γαλίας .Ενώ κάποιος άλλος αν κόψει τους παλιούς θα φέρει την πιλιτική άνοιξη, με το ποσοστό της φυσικά .

  5. antiochos avatar
    antiochos 24/07/2010 15:25:24

    Απολυτος,επαναστατης,ρεαλιστης,τολμηρος,οραματιστης οπως ο Αντωνης Σαμαρας.

  6. Γιάννης Χριστόπουλος ΤΝΣ avatar
    Γιάννης Χριστόπουλος ΤΝΣ 24/07/2010 16:43:28

    ΠΑΛΙ ΣΥΓΚΡΙΝΟΥΜΕ ΑΝΟΜΟΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ, ΑΛΛΟ ΤΟ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ ΑΛΛΟ Η ΠΟΛΙΤΙΚΗ!!!

  7. brancaleone avatar
    brancaleone 24/07/2010 22:12:33

    Εκανε αριστα.

  8. Oranje avatar
    Oranje 25/07/2010 00:10:41

    Λοραν λέγεται ο άνθρωπος, όχι Ρολάν. Δεν είναι και τουρνουά τένις.

    • μικρός οδυσσέας avatar
      μικρός οδυσσέας @ Oranje 25/07/2010 02:42:19

      Για μας είναι Ρολάν, τελείωσε