11/05/2009 16:40
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

O Ν. Χουντής επικεφαλής στο ευρωψηφοδέλτιο του ΣΥΝ


______________________________________________________________________________________________
Τη βεβαιότητα ότι ο ΣΥΡΙΖΑ θα καταγράψει το μεγαλύτερο ποσοστό που έχει καταγράψει μέχρι σήμερα, εξέφρασε ο πρόεδρος του ΣΥΝ Αλέξης Τσίπρας, παρουσιάζοντας σήμερα το ψηφοδέλτιο για τις Ευρωεκλογές.

Το πλήρες ψηφοδέλτιο του ΣΥΡΙΖΑ είναι το εξής:

1. Χουντής Νίκος, γραμματέας του ΣΥΝ

2. Σωτηρίου Ελένη, συνδικαλίστρια

3. Παπαδημούλης Δημήτρης, πρώην Ευρωβουλευτής

4. Παπαδημητρίου Μάνια, ηθοποιός

5. Τριγάζης Πάνος, οικονομολόγος

6. Σπανούδη Δέσποινα, από τον οικολογικό χώρο

7. Θεωνάς Γιάννης, πρώην ευρωβουλευτής, συντονιστής του ΣΥΡΙΖΑ

8. Ντιλέτ Χαμπίτ, κοινωνιολόγος από τη Θράκη

9. Αλεξάκης Βασίλης, συγγραφέας

10. Ταχταλίδου Ντίνα, συνδικαλίστρια

11. Γιαμπουράνης Χρήστος, οδηγός δικύκλου

12. Φωτάκη Στέλλα, πρόεδρος Σωματείου Εργαζομένων με stage

13. Παπαδόπουλος Νίκος, αγρότης

14. Κωνσταντοπούλου Ζωή, δικηγόρος

15. Μπασιούκας Κώστας, γιατρός

16. Κουλουμπή Νάντια, γιατρός

17. Τζουλιάνι Τζουλιάνο, συνδικαλιστής Ιταλός

18. Φραντζεσκάκη Αναστασία, συνδικαλίστρια

19. Πάντζας Γιώργος, ηθοποιός

20. Νόρμα Ριζμάουϊ, ιδιωτική υπάλληλος, Παλαιστίνια

21. Βεργόπουλος Κώστας, πανεπιστημιακός

22. Καντίτζα Σάνκο, σπουδάστρια.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Helmut avatar
    Helmut 11/05/2009 16:53:44

    Βλέπω και την κορούλα του πρώην προέδρου...

    Με άλλα λόγια ο νεποτισμός αποτελεί αξία ακόμα και στην κατά τα άλλα "προοδευτική" αριστερά...

  2. Dubai Expatriate avatar
    Dubai Expatriate 11/05/2009 17:05:56

    Κλασσικός ΣΥΡΙΖΑ.. Ένας Ιταλός αναρχότέτοιος, μια "Κοσμική" Παλαιστίνια, ένας Μουσουλμάνος δικός μας και μια "Αφροελληνίδα" φοιτήτρια.

    Βάλε στο μίξερ 2-3 άτομα της "κουλτούρας & τ'εχνης" και η συνταγή ολοκληρώνεται με τα γνωστά πρόσωπα + την απόγονο του τρισμέγιστου ανανεωτή της Ελληνικής πολιτικής σκηνης και όχι μόνο. Εδω στο Νοτυμπάι η περίπτωση ΣΥΡΙΖΑ έχει γίνει αντικείμενο ενδελεχούς μελέτης απο το Σείχη ο οποίος ετοιμάζει νέαο κόμμα που θα συνδυάζει τις οικολογικές ανησυχίες του Αλαφούζου με τη μεταμοντέρνα αριστερή αντίληψη του Χουντή και του Γιώργου Πάντζα...καθότι "Άλλος ο Εμίρης και άλλος ο κακομοίρης".

    Θερμές ευχές σε όλα τα στελέχη του ΣΥΡΙΖΑ για ένα Βατερλώ...συγγνώμη εννοούσα θρίαμβο στις επερχόμενες Ευρωεκλογές που θα κρίνουν το μέλλον της χώρας.


    Το Σύριζα στις Βρυξέλλες ο λαος στους δρόμους, πάρτο αυγό και κούρευτο προτού σου φύγει.


    Υ.Γ Συνδυασμός Κώστα Βεργόπουλου και Βελόπουλου σε αντιμαχία στο Ευρ. Κοινοβούλιο να δω και εάς πεθάνω. Έχει να πέσει τρελό γέλιο έτσι και υπάρξουν τέτοια Ελληνικά δίδυμα στις Βρυξέλλες.

  3. hypo avatar
    hypo 11/05/2009 17:20:09

    Και ένας επαγγελματίας οδηγός δικύκλου.

  4. zapata avatar
    zapata 11/05/2009 17:20:09

    ναι, ξέχασες το κούριερ, την εργάτρια, το stage, τον αγρότη. Πες καμία κακία γιααυτούς (μέχρι και την παλαιστίνια αγωνίστρια την αποκάλεσες..κοσμική...! Συγνώμη που δεν βάλαμε την Βάσια Λόη ή τονν Παφίλη, θα ρωτήσουμε την άλλη φορά...

  5. zapata avatar
    zapata 11/05/2009 17:22:47

    και επειδή @2 είσαι παντελώς άσχετος ο Τζουλιάνι ήταν στο δημοκρατικό κόμμα της αριστεράς στην Ιταλία...

  6. hypo avatar
    hypo 11/05/2009 17:23:12

    Από πότε τα μηχανάκια έγιναν επαγγελματικά;

    χαχα

  7. hypo avatar
    hypo 11/05/2009 17:24:25

    Ναι, το δημοκρατικό κόμμα που χάνει συνέχεια από τον Μπερλουσκόνι. Όλοι οι ικανοί εδώ!

  8. zapata avatar
    zapata 11/05/2009 17:28:54

    για πες μου ικανότερε και νικητή το δικό σου ψηφοδέλτιο.

  9. theo1611 avatar
    theo1611 11/05/2009 17:29:36

    Έχω μια πρόταση!!!

    Όταν με το καλό την άλλη Δευτέρα θα είναι γνωστά τα ψηφοδέλτια όλων των σχημάτων που συμμετέχουν στις ευρωεκλογές να γίνει ψηφοφορία στο ANTINEWS, μεταξύ των υποψηφίων που δεν είναι σε εκλόγιμη θέση σε κάθε ψηφοδέλτιο με βάση τις δημοσκοπήσεις.

    Από τη σύγκριση αυτών των υποψηφίων (με βιογραφικά, μαρτυρίες, κλπ) να επιλέξουμε το σχηματισμό που θα ψηφίσουμε. Το κατά προφανώς του κάθε σχηματισμού.... οι υποψήφιοι που προηγούνται του εκλεκτού μας.

    Π.χ. Ψηφίζω ΣΥΡΙΖΑ για να βγεί ο Παπαδημούλης, πού ......., αλλά δεν ψηφίζω ΣΥΡΙΖΑ για να βγεί ο Παπαδημούλης, γιατί έτσι θα βγούν και οι ......., οι οποίοι .........
    Κάπως έτσι το σκεπτικό της επιλογής....

  10. Πέτρος, Θεσσαλονίκη avatar
    Πέτρος, Θεσσαλονίκη 11/05/2009 17:37:01

    Συγνώμη αγαπητέ FactorX,

    τι θα πει: "Σωτηρίου Ελένη, συνδικαλίστρια"
    Ο συνδικαλισμός είναι επάγγελμα;

  11. zapata avatar
    zapata 11/05/2009 17:39:49

    είναι πολιτική ιδιότητα. Σε ιδιωτική εταιρεία δουλεύει η γυναίκα χρόνια τώρα.

  12. theo1611 avatar
    theo1611 11/05/2009 17:44:45

    @zapata

    Αν ψήφιζα (ψηφίσω) ΣΥΡΙΖΑ, θα τόκανα π.χ. για τον Δημήτρη Παπαδημούλη,αλλά επειδή αυτοί που προηγούνται δεν μου λένε τίποτα δεν θα ψήφιζα (ψηφίσω) ΣΥΡΙΖΑ.

    Διατελών μετά τιμής,

    Εντελώς ανένταχτος

  13. Dubai Expatriate avatar
    Dubai Expatriate 11/05/2009 17:45:00

    @ (Viva) Zapata


    Εάν τώρα που είναι προεκλογική περίοδος δεν σηκώνεις την πλάκα, τότε πολύ φοβάμαι ότι η Παπαρήγα είναι πολύ σοφτ για να αντιπροσωπεύει τον Σταλινισμό σε αυτή τη χώρα.


    Ρώτησαν κάποτε τον Αινστάιν, ποια είναι τα μυστικά της επιτυχίας και απάντησε

    Η σκληρή δουλειά
    ΄
    Να μην παίρνεις πολύ σοβαρά τη ζωή

    και

    να κρατάς το στόμα σου κλειστό όταν πρέπει.

    Χαλαρώστε Συριζαίοι γιατί η κοινωνία όλα τα πολιτικά κόμματα τα έχει από λίγο ως πολύ χεσμ... και κάνει πλάκα μαζί τους.

    Προσαρμοστείτε στη κατάσταση και εσείς και οι ΝΔμοκράτες και οι ΠΑΣΟΚΟΙ και οι λοιποί γιατί δεν τα βλέπω καλά τα πράγματα. Η αποχή θα χτυπήσει Αμερικάνικα νούμερα στις 7 Ιουνίου, θυμηθείτε το.

  14. zapata avatar
    zapata 11/05/2009 17:49:53

    αυτό είναι το σχέδιο τους(σου). και εσύ συνειδητά-ασυνείδητα το παίζεις, ε λοιπόν όχι. καμία αποχή μαύρο στο δικομματισμό, κανένα άλλοθι στην σαπίλα ΝΔ-ΠΑΣΟΚ.

  15. osaperas avatar
    osaperas 11/05/2009 17:54:20

    Zapata από ότι έχω καταλάβει ξερεις κάποις πράγματα γυρω από το Συσνασπισμό.

    Αφού διευκρινήσω ότι το ψηφοφέλτιο είναι σαφώς πιο "σοβαρό" από αυτό που θα παρουσιάσει το ΠΑΣΟΚ ή Νέα Δημοκρατία αν και δεν μπορεί να γίνει αντικειμενική σύγκριση μιας και έχουν διαφορετικούς στόχους τα δύο μεγάλα κόμματα με το Σϋριζα, λύσε μου μία απορία:

    Ποιος είναι ο λόγος που γράφτηκε δίπλα από το ονομα του κ Χρήστου Γιαμπουράνη "οδηγός δικύκλου"; Το μήνυμα θέλουν να μας περάσουν; Εάν ήταν στο ψηφοδέλτιο του ΚΚΕ δεν θα ρωτούσα. Αλλά ο Σύριζα δεν τα έχει ξεπεράσει αυτά τα πράγματα;

  16. theo1611 avatar
    theo1611 11/05/2009 17:57:31

    @14 zapata

    Μαζί σου, αλλά το ερώτημα είναι γιατί ΣΥΡΙΖΑ και όχι κάποιον άλλο σχηματισμό? Γιατί να βγάλει ο ΣΥΡΙΖΑ τρεις για να βγεί ο Παπαδημούλης και να φάμε στη μάπα τους δύο που επέλεξε το κονγκλάβιο, και όχι ο x σχηματισμός για να βγει ο δείνα, που είναι σοβαρός και δεν συνοδεύεται και με τα βαρίδια που προηγούνται, όπως στο ΣΥΡΙΖΑ.

  17. Καθρέφτης avatar
    Καθρέφτης 11/05/2009 18:34:04

    United colours of Benetton.

  18. zapata avatar
    zapata 11/05/2009 18:38:41

    κατα αρχάς όποιο σχήμα θέλετε να ψηφίσετε, πλην ακροδεξιών κατά την ταπεινή μου γνώμη. Κατά δεύτερον, ο Γιαμπουράνης είναι courier, εργάζεται σε μηχανή επάνω όλη μέρα, είναι επαγγελματίας σε γνωστή εταιρεία, ένας από τους ελάχιστους που τόλμησαν να συνδικαλιστούν σε αυτόν τον χώρο.
    Κοιτάξτε τα βιογραφικά τους. Η Σπανούδη είναι ναπό τους πολίτες κατά του λιθάνθρακα και το κίνημα για την σωτηρία του Ασωπού, η Ταχταλίδου είναι από τις επιχειρήσεις του Λαναρά, εκείνου του αλητήριου που έχει στον δρόμο 3000 εργαζόμενους 1 χρόνο τώρα, Η Φρατζεσκάκη είναι από το σωματείου του κερδοφόρου ΟΛΠ που ανήκει στην Κίνα σήμερα...Αυτά κοιτάω στα ψηφοδέλτια παρά την χολή...Και επειδή είμαι αρκετά πιεσμένος από την σαπίλα στην χώρα μου, ζητώ από μερικούς συγνώμη αν ήμουν πολύ αυστηρός.

  19. theo1611 avatar
    theo1611 11/05/2009 18:49:04

    Αν είχαν σοβαρή πολιτική σκέψη οι συνιστώσες του ΣΥΡΙΖΑ θα έπρεπε να είχαν κατέβει μόνες τους στις ΕΥΡΩΕΚΛΟΓΕΣ και να είχαν βρεί και το πολιτικό υπόβαθρο για να αιτιολογήσουν αυτή τους την επιλογή, από κοινού.

    Σε ότι αφορά τον ΣΥΝ ιδιαίτερα, θα έπρεπε να είχαν την πολιτική γενναιοψυχία, ανεξαρτήτως συσχετισμών, να μην προκαλέσουν το κοινό περί αξιοκρατίας και δικαίου αίσθημα. Δεν βάζεις δεύτερο στη σειρά εν ενεργεία και επιτυχημένο ευρωβουλευτή, χωρίς λόγο και αιτία. Άλλως τον αποδοκιμάζεις, χωρίς να υπολογίζεις τη γνώμη του ευρύτερου εκλογικού σώματος, που σε στηρίζει εκεί που μετράει (εθνικές, ευρωεκλογές), εκτός εάν δεν σε ενδιαφέρει πραγματικά.

    Εδώ η Παπαρρήγα έβαλε ξανά τον Παφίλη πρώτο στη σειρά ευρωβουλευτή, ο ΣΥΝ την είδε ΠΑΣΟΚ και ΝΔ για να βάλει κάποιον που θα εντυπωσιάσει? Και ήταν αυτός ο Χουντής?

  20. Dubai Expatriate avatar
    Dubai Expatriate 11/05/2009 18:51:59

    Χωρίς πλάκα, θα ήθελα να σε ρωτήσω για ποιό λόγο να ψηφίσω τον συνδυασμό του ΣΥΡΙΖΑ?

    Ποιά είναι η "Συνιστώσα" ιδολογική γραμμή?

    Τι θα κάνουν εάν εκλεγούν Ευρωβουλευτές τα στελέχη του Συρ. τις πρώτες 100 μέρες στις Βρυξέλλες?


    Έχουν τις ικανότητες να ανταπεξέλθουν στην γραφειοκρατία των Βρυξελλών?

    Ποιά θεωρείς ότι είναι τα κύρια πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα αυτού του συνδυασμού?

    Ποές οι απόψεις του ΣΥΡ. σχετικά με τη συνθήκη της Λισαβώνας?

    Ποιές οι απόψεις του Συρ. σχετικά με τις αγροτικές επιδοτήσεις που λήγουν το 2014?

    Ποιές οι απόψεις του Συρ. για τον αγωγό ΝΑΜΠΟΥΚΟ? Πιστεύει ο συνδυασμό ότι Η εε πρέπει να χρηματοδοτήσει και τον Σάουθ Στρημ?

    Να συνεχίσω, ή ήταν καλύτερα που το είχα ρίξει στην πλάκα?

  21. Dubai Expatriate avatar
    Dubai Expatriate 11/05/2009 18:54:22

    Διαφορετικά κατεβάζω και εγώ συνδυασμό με όποιον νιώθει ή είναι αδικημένος από το σύστημα και ζητώ να με ψηφίσουν "Ενάντια στο δίπολο ΝΔ-ΠΑΣΟΚ".

    Απόψεις Κυρίες και Κύριοι στα πρακτικά θέματα της Ευρώπης σε σχέση με την Ελλάδα και γνώση του αντικειμένου των εκλογών. Δεν ψηφίσουμε εξωραιστικό σύλλογο ούτε πενταμελές σε Λύκειο.

  22. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 11/05/2009 18:56:43

    Οsaperas κάνεις πλάκα όταν λες "σοβαρό" ή το εννοείς, γιατί και εμένα μου φαίνεται σοβαρό και αρκετά ταξικό

    ο οδηγός δικύκλου ασφαλώς θα ήταν κουριερ είναι γνωστά τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν τα παιδιά αυτά

  23. donaE avatar
    donaE 11/05/2009 19:02:46

    Εμενα μου φαινονται σαν σταρς απο την αναποδη,αντισταρς δηλαδη,ακραια διαλεγμενοι.Γιατι τοσοι ξενοι στο ψηφοδελτιο αντιπροσωπευτηκανε οι ελληνες επαρκως και προσθετουμε και ιταλους?Τοσο εντονα πολυπολιτισμικη ειναι η ελληνικη κοινωνια στην εκταση της.Επρεπε τοτε να βαλουνε και αλβανους αλλα δεν λεει...δεν ειναι σικ.

  24. theo1611 avatar
    theo1611 11/05/2009 19:05:23

    Και για να γίνω πιο σαφής:

    Αν εσείς στο ΣΥΝ με δημοκρατικές διαδικασίες, δεν αντιλέγω, κρίνετε ότι ο ευρωβουλευτής που θέλετε να σας εκπροσωπεί είναι ο Χουντής, γνωρίζοντας ότι αυτόν που δεν επιλέγετε, τον νυν σας, δεν πρόκειται να εκλεγεί, γιατί έχετε και άλλες συμφωνίες, μπράβο σας για την επαναστατική σας ιδιοσυγκρασία.

    Θα επιτρέψετε όμως σε μας τους εκτός να απορούμε, να προβληματιζόμαστε και ενδεχομένως να σας γυρίσουμε και την πλάτη. Εντελώς δημοκρατικά και μεις, στην κάλπη!!!

  25. osaperas avatar
    osaperas 11/05/2009 19:09:44

    Αλενακι δεν έκανα πλάκα. Δεν γνωρίζω τους ανθρώπους που ειναι υποψήφιοι αλλά η φιλοσοφία τους να μην βάλουν γνωστά νούμερα/καραγκιόζηδες με βρίσκει σύμφωνο, Αυτό δεν σημαίνει βεβαια ότι θα τους ψηφίσω. Αλλά δεν μπορώ να παραδεχθώ ποτι ειναι σοβαρό

  26. osaperas avatar
    osaperas 11/05/2009 19:10:22

    Συγνωμη να παραδεχθώ ότι ειναι σοβαρό ήθελα να πω

  27. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 11/05/2009 19:14:35

    τον μόνο που βρίσκω παράταιρο και δυσκολεύομαι να κατανοήσω την επιλογή είναι ο Γιώργος Πάντζας, αν είναι ο γνωστός ηθοποιός, και αυτό για το θέμα της ηλικίας περισσότερο, όχι τόσο γιατί ήταν στη ΝΔ αν δεν κάνω λάθος

    όλες οι άλλες επιλογές είναι εύλογες και αναμενόμενες για ένα αριστερό συνασπισμό

    όσο για τους ξένους είναι 4 στους 22 ποσοστό κάτω του 5% εκπροσώπηση, λογικό για Σύριζα (η υποψήφια της Θράκης έχει το αντίστοιχό της σε άλλα κόμματα και ο Ιταλός πολίτης της ευρωπαϊκής επικράτειας μια πολύ εύλογη συμμετοχή νομίζω)

  28. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 11/05/2009 19:17:29

    @Osaperas: ούτε και εγώ τους γνωρίζω απέξω κι' ανακατωτά, μόνο ότι διαβάζω στα μπλογκ τον τελευταίο καιρό.

  29. αγανάκτηση avatar
    αγανάκτηση 11/05/2009 19:20:12

    αλλενάκι, ο Πάντζας ήταν στο ΠΑΣΟΚ και μετά στο ΔΗΚΚΙ, μέρος του οποίου έχει ενταχθεί στον ΣΥΡΙΖΑ.

  30. Africa avatar
    Africa 11/05/2009 19:20:52

    Για ενα πραγμα ειμαι σιγουρος... δεν ψηφιζω τον Συνασπισμο με την "προοδευτικο νεποτισμο!" Προτιμω να ψηφιζω τις μαιμουδες της Αφρικης οπου και ζω! Καλη τυχη ελληνες φορολογουμεοι πολιτες?....

  31. αγανάκτηση avatar
    αγανάκτηση 11/05/2009 19:22:26

    Κατά τα άλλα, μια ωραία ατμόσφαιρα επικρατεί στον ΣΥΡΙΖΑ, που διακρίνεται ευκρινώς και στη φωτογραφία.

  32. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 11/05/2009 19:26:14

    α, εντάξει τότε.

  33. Helmut avatar
    Helmut 11/05/2009 19:40:21

    @Ανώνυμε 22:

    Ε βέβαια, με αυτό το σκεπτικό και οι Παπανδρέου, Καραμανλήδες, Μητσοτάκηδες που μας κυβερνούν 50 χρόνια, διακατέχονται από αγνό "ενδιαφέρον για τα κοινά"...

    Το ίδιο και οι θυγατέρες Γεννηματά, Κεφαλογιάννη, Έβερτ, κ.ο.κ....

    Το ότι κάνουν τα ίδια στον ΣΥΡΙΖΑ μπορεί να μην σε ενοχλεί -δικαίωμα σου- αλλά ευχαριστώ εγώ δεν θα πάρω. Και με σοκάρει διπλά διότι ο ΣΥΡΙΖΑ υποτίθεται ότι αντιπροσωπεύει ακριβώς το αντίθετο και μάχεται ενάντια σε τέτοια φαινόμενα του δημόσιου βίου. Εμένα μου φτάνει που στην Εθνική Τράπεζα ή την Ολυμπιακή διορίζονται αυτομάτως και κληρονομικώ δικαίω τα παιδιά των υπαλλήλων... δεν θέλω να βλέπω τα ίδια και στην πολιτική.

  34. περιπετών avatar
    περιπετών 11/05/2009 20:13:31

    Ο ΣΥΡΙΖΑ ήταν το μόνο κόμμα στο οποίο τα μέλη του επέλεξαν δια μυστικής ψηφοφορίας την σύνθεση του ευρωψηφοδελτίου....Ανοίχτε τα μάτια σας που και που...κάνει καλό στον εγκέφαλο.

  35. περιπετών avatar
    περιπετών 11/05/2009 20:15:11

    Helmut
    δες το προηγούμενο μήνυμά μου......το ότι βρίσκεται στην 14η θέση προφανώς σημαίνει ότι δεν θα εκλεγεί. Μη μου συγκρίνεις τώρα τα τέκνα του ΠΑΣΟΚ και ΝΔ που στην ουσία διορίζονται πρωθυπουργοί, νομάρχες και βουλευτές! Μην τρελαθούμε κιόλας!

  36. περιπετών avatar
    περιπετών 11/05/2009 20:18:54

    DonaE

    Εάν ποτέ οι έρημοι οι Αλβανοί που ζούν και εργάζονται κι έχουν οικογένειες στην Ελλάδα και παιδιά που δεν μιλάνε καν Αλβανικά και αισθάνονται ελληνάκια, απολαμβάνουν όλα τα δικαιώματα του έλληνα πολίτη (μεταξύ αυτών του εκλέγεσθαι και του εκλέγειν) που είναι νόμιμος και πληρώνει τους φόρους του, ΕΑΝ λεμε, εάν, τότε να είσαι βέβαιη πως ο ΣΥΡΙΖΑ θα έχει έλληνες αλβανικη΄ς καταγωγής στις τάξεις του...ως τότε θα μπαίνουν έλληνες πολίτες με παλαιστινιακή και ιταλική καταγωγή.

  37. amin ntanta avatar
    amin ntanta 11/05/2009 21:02:49

    νομίζω πως τούτες τις εκλογές αντί για ντιμπέιτς κασι παρόμοια, πρέπει να γίνουν μεταξύ των υποψήφιων:
    δημόσια διαδικασία ανίχνευσης του iq
    αγώνες δρόμου
    αγώνες ομορφιάς - καλλιστεία...
    παράθεση των ελαττωμάτων τους π.χ. καπνιστές...
    πόσα δόντια γερά έχουν...

    για να ξέρουμε την ποιότητα όσων επιλεγούν

  38. Greco avatar
    Greco 11/05/2009 21:20:59

    ρε παιδια απο ποτε ο συνδικαλιστης ειναι επαγγελμα?επισης,δεν παιρνω θεση αλλα ειναι πολυ περιεργο να βλεπω κατω κατω στη λιστα εναν πανεπιστημιακο και πανω πανω εναν οδηγο δικυκλου(δεν το υποτιμω καθολου).Ισως στο συν σκεφτονται οτι ο οδηγος δικυκλου ειναι πιο ικανος απο τους πανεπιστημιακους που εχουμε στην ελλαδα...χαχα

  39. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 11/05/2009 21:38:22

    @Greco, διάβασε το σχόλιο #18 για τις επαγγελματικές τους ιδιότητες.

  40. ZΗΤΑ avatar
    ZΗΤΑ 11/05/2009 23:25:12

    ΕΚΕΙΝΗ ΤΗΝ ΜΑΥΡΟΥΛΑ ΠΟΥ Ο ΤΣΙΠΡΑΣ ΕΙΧΕ ΜΠΑΣΕΙ
    ΣΤΟ ΠΡΟΕΔΡΙΚΟ ΜΕΓΑΡΟ ΤΩΡΑ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΤΗΝ ΜΠΑΣΕΙ
    ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΒΟΥΛΗ;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;

    ΑΣΤΗΝ ΗΣΥΧΗ ΑΓΟΡΙ ΜΟΥ.
    ΜΗΝ ΤΗΝ ΤΑΛΑΙΠΩΡΕΙΣ.
    ΝΟΜΙΖΕΙΣ ΟΤΙ ΕΚΑΝΕ ΤΟΣΑ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ
    ΓΙΑ ΝΑ ΕΡΘΕΙ ΕΔΩ ΝΑ ΣΟΥ ΦΤΙΑΧΝΕΙ
    ΕΣΕΝΑ ΤΗΝ ΦΡΑΝΤΖΑ;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;

  41. donaE avatar
    donaE 11/05/2009 23:51:45

    @ 43 Ετσι χτιζονται οι καριερες αλλα life style.Μεγαρο,παιδαρος,Βρυξελλες.

  42. ZΗΤΑ avatar
    ZΗΤΑ 12/05/2009 00:03:45

    @donaE
    ΕΜΕΝΑ ΜΟΥ ΤΑ ΦΑΓΑΝΕ ΟΙ ΜΟΔΙΣΤΡΕΣ.
    ΑΥΤΟΥΝΟΥ ΘΑ ΤΟΥ ΤΑ ΦΑΝΕ ΟΙ ΚΟΜΜΩΤΡΙΕΣ.
    ΕΚΤΟΣ ΑΝ ΤΟΝ ΚΟΥΤΣΟΥΛΙΣΟΥΝ ΟΙ ΠΕΡΙΣΤΕΡΕΣ.

  43. Giannis avatar
    Giannis 12/05/2009 00:15:03

    ΤΕΛΙΚΑ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΘΑ ΨΗΦΙΣΩ Σ Υ Ρ Ι Ζ Α

  44. ZΗΤΑ avatar
    ZΗΤΑ 12/05/2009 01:01:55

    @ giannis
    ΔΕΝ ΤΡΕΧΕΙ ΤΙΠΟΤΑ .
    ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΖΩΗ ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΕΛΕΙΟΣ.
    ΟΛΟΙ ΚΑΝΟΥΜΕ ΛΑΘΗ.

  45. Καραμήτρος avatar
    Καραμήτρος 12/05/2009 01:23:06

    O Παπαδημούλης έχει ένα ύφος: " Γιατί είμαι μ'αυτούς εδώ" ;

  46. ZΗΤΑ avatar
    ZΗΤΑ 12/05/2009 01:28:30

    ΟΔΗΓΟΣ ΔΙΚΥΚΛΟΥ;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;
    TI EINAI ΑΥΤΟΙ ΡΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ

    Ο ΣΥΡΙΖΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΜΟΝΟ ΚΟΜΜΑ ΠΟΥ ΔΙΑΘΕΤΕΙ
    ΟΧΗΜΑ ΔΙΑΦΥΓΗΣ ΚΑΙ ΜΕ ΟΔΗΓΟ ΠΑΡΑΚΑΛΩ.

    ΑΛΛΑ ΔΙΚΥΚΛΟ;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;

    ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟΝ ΚΟΚ ΣΤΑ ΔΙΚΥΚΛΑ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΟΝ
    ΟΔΗΓΟ ΔΥΝΑΤΑΙ ΝΑ ΕΠΙΒΑΙΝΕΙ ΚΑΙ ΕΝΑΣ ΜΟΝΟ
    ΣΥΝΕΠΙΒΑΤΗΣ.

    ΠΡΟΤΕΙΝΩ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΤΟΥ ΚΟΜΜΑΤΟΣ
    ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΝΟΙΚΙΑΣΗ ΜΙΝΙ BUS ΝΙΑ ΝΑ ΦΥΓΟΥΝ
    ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ.

    ΕΙΝΑΙ ΚΡΙΜΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΡΗΜΟ ΤΟΝ ΓΙΑΜΠΟΥΡΑΝΗ
    ΝΑ ΤΟΝ ΦΑΝΕ ΤΑ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ ΠΕΡΑ ΔΩΘΕ ΜΕ ΕΝΑ-ΕΝΑ
    ΚΑΘΕ ΦΟΡΑ.

    ΕΤΣΙ ΚΑΙ ΑΛΛΙΩΣ ΣΕ ΕΝΑ ΜΙΝΙ BUS ΧΩΡΑΕΙ ΟΛΟ ΤΟ
    ΚΟΜΜΑ ΚΑΙ Η ΜΙΑ ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΘΑ ΜΑΣ ΕΡΘΕΙ ΚΑΙ
    ΦΘΗΝΟΤΕΡΑ ΑΠΟ ΤΑ ΕΡΓΑΤΙΚΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΒΕΝΖΙΝΗ ΣΤΟ ΠΑΠΙ ΤΟΥ ΓΙΑΜΠΟΥΡΑΝΗ.

  47. ZΗΤΑ avatar
    ZΗΤΑ 12/05/2009 01:45:01

    ΑΥΡΙΟ ΤΡΙΤΗ 12/5/2009 ΚΑΙ ΩΡΑ 12.ΜΜ
    ΘΑ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙ ΚΑΙ Ο ΛΑΟΣ ΤΟ ΔΙΚΟ ΤΟΥ
    ΕΥΡΩΨΗΦΟΔΕΛΤΙΟ.
    ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΕΞΑΚΡΙΒΩΜΕΝΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
    Ο ΚΑΡΑΤΖΑΦΕΡΗΣ ΓΙΑ ΝΑ ΤΗΝ ΣΠΑΣΕΙ
    ΣΤΟΝ ΣΥΡΙΖΑ ΘΑ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙ ΤΑ ΕΞΗΣ.

    ΣΥΡΙΖΑ ΓΙΑΜΠΟΥΡΑΝΗΣ ΟΔΗΓΟΣ ΔΙΚΥΚΛΟΥ.

    ΛΑΟΣ ΓΚΟΤΖΑΜΑΝΗΣ ΟΔΗΓΟΣ ΤΡΙΚΥΚΛΟΥ.

  48. roimat avatar
    roimat 12/05/2009 01:48:29

    zapata, έχεις πολύ πλάκα. Δεν έμαθες ότι ο Λαναράς πληρώνει μέχρι και τα πούλμαν για να έρθουν οι εργαζόμενοι να διαδηλώσουν στο Σύνταγμα; Τόσο πια τρως ό,τι σου δίνουν;

  49. Καθρέφτης avatar
    Καθρέφτης 12/05/2009 09:45:53

    Ύφος Παπαδημούλη :" Τι είναι θεός; τι μη θεός; και τι τ'ανάμεσό τους;"

  50. ataktos avatar
    ataktos 12/05/2009 10:44:00

    Συγχαρητήρια στην Ζωή Κωνσταντοπούλου για την συμμετοχή της στο ψηφοδέλτιο

  51. toml avatar
    toml 12/05/2009 11:18:14

    Κάποιους δεν σας ενοχλεί η συμμετοχή της Σαρρή και της Αθίνη,δεν σας ενόχλησε ο super duper ουάου αστυνιμικός της Λάμψης καιη κυρία Γκερέκου. δεν σας ενοχλεί η βασιλδεξιοπαοσκκομμουνίστρια χριστιανή κ. Κανέλλη , σας ενοχλεί όμως πως ένας υποψήφιος , κια μάλιστα σες μη εκλόγιμη θέση δηλώνει επάγγελαμ οδηγός δικύκλου και μία κοπελλίτσα που έχει το θάρρος να βγει μπροστά. Τελικά κάνετε ότι μπορείτε για να με οδηγήσετε ξανά να ψηφίσω ΣΥΡΙΖΑ .Τι σα φταίω ρε;

  52. ΣΟΒΟΚΑΗΣ avatar
    ΣΟΒΟΚΑΗΣ 12/05/2009 11:29:00

    Κοιτα τι βρηκε να σχολιάσει ο πρώτος ο Χελμουτ . Πως να πας μετά μπρόστα?

  53. ιακωβος avatar
    ιακωβος 12/05/2009 13:58:33

    ΞΕΧΑΣΑΤΕ ΤΟΝ ΤΑΜΤΑΚΟ,ΤΟΝ ΜΙΚΡΟ ΑΔΕΛΦΟ ΤΗΣ ΤΑΜΤΑ.

  54. Ξενητεμενος avatar
    Ξενητεμενος 12/05/2009 21:50:27

    περιπετων @37
    Εχεις και εσυ και αυτοι που ειναι πισω σου βαθια μεσανυχτα γι' αυτα που λετε 'η ψευδεσθε ασυστολα, διαλεγετε και περνετε...
    Ακου, λεει, δεν μιλανε αλβανικα τα παιδια των Αλβανων. Απο την Πλατεια Κουμουνδουρου τα ακουσες να μην μιλουν Αλβανικα?
    Ακου, λεει, πληρωνουν φορους - μονο στην περιπτωση που γινεται παρακρατηση φορου απο τις επιχειρησεις στις ο ποιες εργαζονται καταβαλλεται ενα ποσον, που επιστρεφεται με την εκκαθαριση της δηλωσεως φορου εισοδηματος.
    Ακου, λεει, που ειναι νομιμοι. Δηλαδη, ηρθαν με βιζα στα διαβατηρια τους, περνωντας ελεγχους κατα την εισοδο τους στη χωρα, 'η "νομιμοποιηθηκαν εδω, οπως νομιμοποιηθηκαν σαν Ποντιοι οι Γεωργιανοι, οι Τσετσενοι και λοιπες δημοκρατικες δυναμεις απο τις πρωην "σοσιαλιστιB Aες" χωρες που τους κουβαλησαν και μας τους "φορτωσαν" οι διαφοροι πολιτικαντηδες?
    Δεν μιλαω για ματσουκι, που πραγματικα το χρειαζεσθε, αλλα, οπωσδηποτε, "ματσουκι" θα δειτε στα αποτελεσματα των Ευρωεκλογων και πολυ ισχυροτερο και μεγαλυτερο στα αποτελεσματα των βουλευτικων εκλογων, οποτε γινουν.
    Θα ελεγα, αι σιχτιρ, αλλα ειναι τουρκικο και δεν μου ερχεται στο στομα...

  55. Σπύρος avatar
    Σπύρος 12/05/2009 23:34:17

    Ο Βεργόπουλος απο 21ος θάπρεπε νάταν επικεφαλής τού Ψηφοδελτιου..
    Η ιδιότητα τής Νο 2 μού θυμίζει διάφορες υποψηφιότητες τής Αριστεράς τού 74-85 πού δίπλα στο Ονοματεπώνυμο γραφόταν η λέξη Αντιστασιακός-ή..
    Λές και η Αντίσταση ήταν ιδιότητα ή μοναδικό προνόμιο τών συγκεκριμένων κομματικών υποψηφίων..

    Αλλά η Νο 2 τι διαφορές έχει απο την Ματσούκα τού ΠΑΣΟΚ,πού χλευάζεται επανειλημένα(και έχει δικαιώσει όσους την χλευάζουν λόγω τής ανυπαρξίας της)???
    Η Μάνια Παπαδημητρίου εξαιρετική Ηθοποιός.
    Ο Αλεξάκης ,δηλαδή η Μάϊρα Παπαθανασοπούλου τού ΄εκσυγχρονισμού΄τι θέλει στο ψηφοδέλτιο??
    Για τά θλιβερά Τάλγκο και Μ.Χ??

    Η Συμμετοχή Πάντζα-ΔΗΚΚΙ ασχολίαστη.
    Η Υποψηφιότης εκ Θράκης ελπίζω νά μήν βγεί περίπτωση Ντεντέ.
    Κατά τά άλλα ειναι δύσκολο να συμπληρωθεί Ψηφοδέλτιο για Εκλογές πού ολη η Ευρώπη αδιαφορεί πλήν τών Ελλήνων γιά λόγους άσχετους με τις Ευρωοεκλογές..
    Βασικός στόχος τού Ψηφοδελτίου τό Φάγωμα Παπαδημούλη
    Κατά τά άλλα πάλι καλά πού γλυτώσαμε τον Νταβανέλλο.

  56. Volkov avatar
    Volkov 22/05/2009 20:02:33

    Изобретенная мной фишка незначительно отличается от описанной автором, вдруг кому-то интересно, могу поделиться своими идеями. Мой мыл:diman.ru93@mail.ru, Генадий.

  57. antonis avatar
    antonis 09/06/2009 17:20:10

    ΓΕΛΑΣΑΜΕ!!ΓΕΛΑΣΑΜΕ!!! Για χαλαρώστε κάπως όσοι εδώ και μέρες μιλάτε και δείτε τα χάλια σας στα αποτελέσματα των ευρωεκλογών. Ρε σεις ο κόσμος έχει μυαλό! ΕΙΣΤΕ ΓΙΑ ΓΕΛΙΑ ΡΕΕΕΕΕ!!!

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.