#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
28/12/2010 14:55
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Oι αλλαγές στη ΝΔ και οι …“ντιντήδες”





Την ... τιμητική του έχει στην σημερινή επικαιρότητα το Antinews με αφορμή το άρθρο του Φαήλου Κρανιδιώτη  Ο λεπρός κι ο κρετίνος

Μόλις σκέφτηκε ο Σαμαράς το λίφτινγκ άρχισαν οι αναταράξεις” είναι ο τίτλος άρθρου της Χριστίνας Κοραή στην “Ελευθεροτυπία”:  Χαρακτηριστικές του κλίματος που υπάρχει είναι οι αιχμές που άφησε ο στενός πολιτικός φίλος του Α. Σαμαρά, δικηγόρος Φαήλος Κρανιδιώτης. Σε άρθρο του στο antinews ανέφερε μεταξύ άλλων: «Υπάρχει ο τρόπος που διαπρέπει διακομματικώς στην Ελλάδα, της καμαρίλας, όπου κάθε κομψευόμενος που δεν έχει δουλέψει ποτέ, διασπείρει φήμες γι' ανύπαρκτες "συγκρούσεις", υπονομεύει τη συλλογικότητα και προσπαθεί να "κοντύνει" όποιους θεωρεί απειλή π.χ. για το βαμμένο του μαλλί και το ασήμαντο εγώ του. Λίγη γκλαμουριά, πολύς βερμπαλισμός αλλά, αδέρφια, άμα δεν υπάρχει ιδεολογική ραχοκοκαλιά, μόνο με "αδερφίστικα" κόλπα, δεν κάνεις πολιτική. Ούτε κόμμα ούτε χώρα πάει έτσι μπροστά». Σε επικοινωνία που είχε η «Ε» μαζί του αρνήθηκε να κατονομάσει τους πολιτικούς της Ν.Δ. που εννοεί. Διευκρίνισε μόνο ότι δεν αναφέρεται στον Παναγιωτόπουλο με τον οποίο είναι στενοί φίλοι, όπως είπε.

Εντονο παρασκήνιο ενόψει αλλαγών στη Ν.Δ. από Σαμαρά επισημαίνει ο Γιώργος Τερζής στην “Καθημερινή” και προσθέτει: Η καχυποψία, όμως, είναι διάχυτη, καθώς μερίδα υποστηρικτών του προέδρου βλέπει στο σημερινό πολιτικό προσωπικό του κόμματος καρεκλοκένταυρους που το μόνο που επιθυμούν είναι η διατήρηση της κομματικής τους ισχύος· άλλοι ωστόσο τοποθετούνται υπέρ μιας νέας ομάδας, πάνω από τις γραμμές του παρελθόντος. Είναι χαρακτηριστικό ότι πολλή συζήτηση για το ποιους ακριβώς εννοεί προκάλεσε άρθρο του άτυπου συμβούλου και φίλου του κ. Σαμαρά, κ. Φαήλου Κρανιδιώτη, ο οποίος και αναφέρεται γενικώς στις ηγετικές ομάδες των κομμάτων, σημειώνοντας: «Οι καιροί που ήδη ήρθαν απαιτούν ιδεολογικούς μαχητές κι όχι ντιντήδες, απαιτούν σημαιοφόρους κι όχι κομψευόμενους διαδρομιστές».

REAL FM (εκπομπή Παπαδόπουλου - Σκουρή)

Ο Φ. Κρανιδιώτης κάλεσε, μεταξύ άλλων, τον κ. Σαμαρά να διοικήσει το κόμμα με μαχητές, ιδεολόγους του κόμματος και όχι με ντιντίδες. Αυτή η φράση προκάλεσε συζήτηση στο εσωτερικό της Ν.Δ. Μίλησε και για κάποιους που προσπαθούν να τον κοντύνουν επειδή τον θεωρούν απειλή και αναφέρθηκε σε κάποιον με το βαμμένο μαλλί και ασήμαντο εγώ.

Απαντά ο γραμματέας της ΝΔ Α. Λυκουρέντζος: Δεν θέλω να κάνω κανένα σχόλιο, όπως δεν οφείλω να κάνω σχόλιο σε οτιδήποτε γράφει ένας αρθρογράφος που φιλοξενείται στις εφημερίδες ή κάνει δηλώσεις…Συζητούμε αυτή την εποχή, αποφάσεις δεν έχουν ληφθεί.

ΝΕΤ 105,8

Φ. Κρανιδιώτης: Το κόμμα, νομίζω, έχει αλλάξει ριζικά. Και νομίζω ότι ο Πρόεδρος θα προχωρήσει και σε άλλες βαθύτερες τομές με τον τρόπο και τα πρόσωπα που εκείνος νομίζει. Τις αλλαγές τις επιβάλουν οι καιροί. Πιστεύω ότι θα επιλέξει ανθρώπους οι οποίοι θα μπορούν να ακολουθήσουν το βηματισμό του. Σε κάθε δημόσια εμφάνιση του Προέδρου φαίνεται η πολύ μεγάλη δύναμη που εκπέμπουν οι ιδέες και οι απόψεις μας. Και αυτό θα σηματοδοτηθεί και με άλλα πρόσωπα, όπως ήδη σηματοδοτείται από τους στενούς συνεργάτες. Το κάθε τι επιδέχεται βελτίωση. Εχθρός του καλού είναι το καλύτερο.

Το τελευταίο μου άρθρο στο “antinews” είναι ένα άρθρο αρχών και αναφέρομαι στο διακομματικό φάσμα. Δεν εστιάζω στη Ν.Δ. ούτε αναφέρομαι σε συγκεκριμένα πρόσωπα. Αυτό το οποίο λέω είναι ότι υπάρχουν δύο τρόποι να ασκεί κανείς πολιτική: Ο ευθύς και ο τρόπος με τις διαρροές, τα παραπολιτικά κλπ. Αυτό εννοώ. Δεν νομίζω ότι υπάρχει κανένας εχέφρων άνθρωπος που θα διαφωνήσει ότι δεν είναι αυτός ο ενδεδειγμένος τρόπος να κάνεις πολιτική σε τόσο δύσκολους καιρούς. Χρειαζόμαστε περιεχόμενο και όχι συσκευασία και νομίζω ότι ο Αντ. Σαμαράς έχει δώσει πολύ περιεχόμενο στην πολιτική της Ν.Δ.  Έχω πολύ μεγάλη εμπιστοσύνη στις αρχές, τις ιδέες και την κρίση του Αντ. Σαμαρά. Ήδη σήμερα, ένα χρόνο μετά, μιλάμε για μία καινούργια Ν.Δ. με πολύ μεγάλες αλλαγές, η οποία και γι’ αυτό κατάφερε να μειώσει τη διαφορά από τις 11 μονάδες στις 2. Πάντοτε χρειάζεται να βελτιωνόμαστε και προσωπικά και συλλογικά.

ΑΘΗΝΑ 9,84, ΚΟΥΡΤΑΚΗΣ-ΡΑΠΤΗΣ

Ο κ. Μηταράκης είναι εκ των στενών συνεργατών του κ. Α. Σαμαρά και θα αναβαθμιστεί όπως λένε. Εκ των στενών μυστικοσύμβουλιων του κ. Σαμαρά είναι και ο Φ. Κρανιδιώτης, που γνωρίζονται από τα παλιά. Επίσης είναι επικεφαλής του Δικτύου 21 και στενός φίλος του Χ. Λαζαρίδη, του λογογράφου του Α. Σαμαρά. Αυτοί είναι μια παρέα εθνικιστών, που έρχονται από διαφορετικούς πολιτικούς ορίζοντες, οι μεν από την άκρα δεξιά, οι δε από την άκρα αριστερά και από όλη αυτή τη διαδρομή συγκράτησα μόνο τον εθνικισμό. Θεωρούν ότι η χώρα αυτή τη στιγμή διοικείται από τον Τσολάκογλου και τον κατοχικό στρατό των Γερμανών και του ΔΝΤ (γέλια). Και γενικά όλη αυτή η παρέα αν δε βάλει μυαλό, αν δε βάλει μυαλό μάλλον ο Πρόεδρος και τους απομακρύνει τους βλέπω να μπαίνουν όλοι μαζί σε κανένα…

Κυβέρνηση Τσολάκογλου, το έχουν γράψει.

Είσαι με τα καλά σου; Αυτοί πιστεύουν ότι η χώρα είναι υπό κατοχή.

Δεν φταίει μόνο αυτοί, φταίει και ο Παπανδρέου που λέει ότι η χώρα είναι σε πόλεμο.

Βήμα: Ο γαλάζιος εμφύλιος των «ντιντήδων»
Εσωκομματικές εντάσεις κυριαρχούν στη ΝΔ εν όψει του «ανασχηματισμού» που ετοιμάζει ο πρόεδρός της κ. Αντ. Σαμαράς, ενώ κεντρικά στελέχη του «Δικτύου 21» πυροδοτούν εκρήξεις, αφού προκρίνουν ως βασικό στοιχείο την «ιδεολογική καθαρότητα», προτιμώντας τους «ιδεολογικούς μαχητές» από τους... «ντιντήδες» , όπως λένε, τους οποίους όμως δεν προσδιορίζουν. … Είναι χαρακτηριστικό ότι ο επικεφαλής του «Δικτύου 21», ο δικηγόρος κ. Φ. Κρανιδιώτης, στέλεχος που διατηρεί καθημερινή επικοινωνία με κεντρικά στελέχη της Ρηγίλλης, τα οποία ανήκουν στον κύκλο των συνεργατών του προέδρου της ΝΔ, περιέγραψε το ιδεολογικό πλαίσιο εντός του οποίου πρέπει να γίνουν οι αλλαγές.

Οι απόψεις αυτές του κ. Κρανιδιώτη έχουν προκαλέσει ένταση στην Κοινοβουλευτική Ομάδα της ΝΔ και τον έφεραν στο επίκεντρο της αρνητικής κριτικής.
Το διαδικτυακό άρθρο (!!! Δεν ξέρει που δημοσιεύτηκε – χα χα χααααα) του κ. Κρανιδιώτη δημοσιεύθηκε την παραμονή τω Χριστουγέννων,…http://www.tovima.gr/default.asp?pid=2&ct=32&artId=375016

REAL FM

Μ. ΠΥΡΓΙΩΤΗ: Ετοιμάζεται ο ανασχηματισμός «στα σπλάχνα» της Ρηγίλλης, που θα είναι πια Συγγρού. Φαίνεται ότι πολλά πράγματα πολλούς εκνευρίζουν, πολλούς αναστατώνουν.Ο κ. Φ. Κρανιδιώτης για λίγες ψήφους δεν εξελέγη στην Κ.Ε. του κόμματος.

Κ. ΜΑΚΡΗ: Ο κ. Κρανιδιώτης είναι στέλεχος πολύ κοντά στον κ. Σαμαρά.

Φ. ΚΡΑΝΙΔΙΩΤΗΣ: Αυθαίρετα ορισμένα συμπεράσματά σας. Να μη βάζετε λόγια που δεν έχω πει.Πιστεύω στις πράξεις και στις ιδέες και όχι στη συσκευασία. Είναι μη αποτελεσματικός ο εστιασμός στο να είμαστε αρεστοί σ’ όλους δεν έχει «περπατήσει». Ο Αντ. Σαμαράς έχει ξαναδώσει ιδεολογικό περιεχόμενο στον αγώνα της Ν.Δ. στο λόγο και τις πράξεις της. Δεν έχω καμία ένσταση. Το άρθρο μου αφορά πολιτικές συμπεριφορές, αφορά το διακομματικό φάσμα. Έχω πολύ μεγάλη εμπιστοσύνη στην κρίση του Προέδρου και στις επιλογές του. Ουδέποτε έχω συζητήσει μαζί του για πρόσωπα και δεν πρόκειται να το κάνω ποτέ. Ο Π. Παναγιωτόπουλος είναι πολλά χρόνια φίλος και ξαναλέω δεν αναφερόμουν σ’ εκείνο ούτε και στον κ. Σπηλιωτόπουλο. Δεν έχω ακούσει κανέναν να καταλογίζει «σκληρό πυρήνα» στον Αντ. Σαμαρά. Πιστεύω στη σύνδεση και στην ενότητα. (αναφέρει τον κ. Χατζηδάκη, ο οποίος είχε άλλη επιλογή στον αγώνα για την προεδρία, είναι, όμως, ένα άξιο στέλεχος, ο οποίος έχει κερδίσει δικαιωματικά τη θέση του στην πρώτη γραμμή που εγώ ως απλό μέλος του κόμματος, το αναγνωρίζω και το υποστηρίζω. Υπάρχει συναίνεση. Δεν κάνουμε αντιπολίτευση για την αντιπολίτευση. Σε ό,τι βοηθάει την πατρίδα θα είμαστε μαζί.Μεσαίος χώρος στην Ελλάδα δεν υπάρχει. Ήταν ένα εφεύρημα το οποίο δεν περπάτησε και οδήγησε την παράταξη εκεί που την οδήγησε. Θα έλεγα ότι με τον κ. Λούλη το μόνο κοινό που υπάρχει είναι ότι ανήκουμε στο ανθρώπινο είδος.

Κ. ΜΑΚΡΗ: Υποθέτω- και μάλλον βάσιμα- ότι ήταν περισσότερες οι αντιδράσεις (εννοεί στη Ν.Δ.) για το άρθρο του.

Μ. ΠΥΡΓΙΩΤΗ: Ο κ. Γιακουμάτος, νομίζω, είχε θέσει θέμα.

Κ. ΜΑΚΡΗ: Είχε θέσει θέμα για το “antinews” σαν blog.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Ηλίας avatar
    Ηλίας 28/12/2010 15:01:29

    O λαός αγαπητοί δεν ενδιαφέρεται γι αυτά. ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ και ΛΥΣΕΙΣ για την έξοδο από την κατοχή και την εξαθλίωση ψάχνει. Το αν μάθανε και οι mainstream δημοσιοκάφροι και "opinion makers" το όνομα Φαήλος Κρανιδιώτης και τη σχέση του με το δίκτυο 21 λίγο ενδιαφέρει τον απλό λαό. Αποτέλεσμα από όλο αυτό το "σούσουρο"; Μάθανε και στα ραδιόφωνα τον Φαήλο Κρανιδιώτη. Άντε και στην τηλεόραση τώρα...

    • Kennan avatar
      Kennan @ Ηλίας 28/12/2010 15:06:56

      Από προτάσεις να φαν' κι οι κότες στο antinews αγαπητε: http://www.antinews.gr/?p=77731. Και το έχεις λίγο το ό,τι έμαθαν αυτοί που λες τον Φαήλο και το antinews; Σημαίνει ότι τους ενοχλούν οι ιδέες, αν δεν το κατάλαβες και κτυπάνε τα πρόσωπα για να τις θάψουν

      • xenios avatar
        xenios @ Kennan 29/12/2010 18:53:00

        Θα πρέπει να καταλάβουμε, ότι όλα που μας συνδέουν με το χθες, είναι λάθος. Υπάρχει τέτοια απέχθεια του κόσμου, προς την πολιτική και τους πολιτικούς, που δύσκολα αντιστρέφεται.
        Ο Σαμαράς θα πρέπει να πάρει turbo σκούπα και να καθαρίσει την ΝΔ, απ' όσα την πλήγωσαν και μας πλήγωσε.

        Μέ κάθε κόστος, θα πρέπει να μπουν νέα άφθαρτα πρόσωπα, όσο το δυνατόν πιο ικανά. Αν αυτό δεν γίνει, έχουμε τελειώσει και να το πάρουμε απόφαση.

  2. Ηλίας avatar
    Ηλίας 28/12/2010 15:10:53

    Προτάσεις από τη νδ αγαπητέ εννοώ. Όχι από το antinews.

  3. Μάριος Πετράκος avatar
    Μάριος Πετράκος 28/12/2010 15:13:15

    Πλάκα με κάνεις; Με Σπηλιωτόπουλους δεν πας μπροστά. Ειλικρινά θλίβομαι που κυκλοφορεί ακόμα και ως φήμη. Άνθρακες ο θησαυρός του Νοεμβρίου.

    • man8os avatar
      man8os @ Μάριος Πετράκος 28/12/2010 15:19:38

      Δεν μπορεις να λες κατι τετοιο. Ακομη δεν ειδαμε τις αλλαγες. Πως ξερεις οτι θα χρησιμοποιησει τον Αρη?

    • Γιώργος avatar
      Γιώργος @ Μάριος Πετράκος 28/12/2010 18:28:41

      Δηλαδή ακόμα κι αν βάλει τον Άρη κάπου τι έγινε; Εδώ ο κόσμος καίγεται κι εμείς κάνουμε προληπτική κριτική στον Σαμαρά για την αξιοποίηση ή μη του Άρεως Σπηλιοτόπουλου.
      Όσο για τα περί γκέηδων, ακόμα κι Καρατζαφέρης έχει γκέη βουλευτή, το θέμα είναι η αξιόσυνη του καθενός, όπως έλεγε ο Σαμαράς στις ομιλίες του...κι επιτέλους ας κοιτάμε την ουσία της πολτικής, όχι το κουτσομπολιό.

      • man8os avatar
        man8os @ Γιώργος 28/12/2010 18:31:54

        Δε τον κατηγορησαμε για την σεξουαλικη του προτιιση. Εγω αναρωτιεμαι πραγματικα αν και ποσο αξιζει.

  4. man8os avatar
    man8os 28/12/2010 15:18:29

    Αυτη τη νοσηρη ατμοσφαιρα παρατηρησα κι εγω οταν ηρθα Αθηνα.
    Χρειαζονται κινησεις απο τον προεδρο, τετοιες ωστε να βγει η ΝΔ με δυναμισμο και αυτοπεποιθηση στην κοινωνια. Γιατι δεν υπαρχει χρονος. Ειναι μονοδρομος η οδος της ενεργης αντιστασης σε οσα μας φερνουν καθε μερα πιο κοντα στη χρεοκοπια.

  5. Aris. A avatar
    Aris. A 28/12/2010 15:19:19

    Προτείνω το άρθρο Κρανιδιώτη να μπει σε διαδικτυακή ψηφοφορία για το αν συμφωνούν οι πολίτες ή όχι.

    Εγώ είμαι σίγουρος ότι τα ναι θα ήταν συντριπτικά υπέρ.

    • loretta avatar
      loretta @ Aris. A 28/12/2010 21:10:51

      ,,,,μα καλα για τοσο χαζους μας περνανε??? Ο Φαηλος γραφει αρθρα τοσο καιρο...ολοι μας εδω ...ειμαστε αναγνωστες του....και ξαφνικα το αρθρο αυτο ενοχλησε??? και ποιους???

      Εως αστεια η επιθεση που δεχεται και τα ηλιθια σχολια των δημοσιογραφων.....!!

      ειπαμε....ξανθο το μαλλί αλλα μαυρη η ριζα.
      ελεος.

  6. ΠΑΣΟΚ Χωρίς Σύνορα avatar
    ΠΑΣΟΚ Χωρίς Σύνορα 28/12/2010 15:21:24

    Φαήλο αυτά που γράφουν τελικά θα μας βγουν σε καλό? Ή θα μπουκάρει ο Γιακουμάτος στο antinews?
    Εγώ έχω πει τη γνώμη μου και εδώ και στο olympia: Θέλω το «Δίκτυο 21» μπροστά, όχι στα χαρτιά. Να το βλέπω στο Κόντρα, στο High tv, στο bluesky και στον τηλεοπτικό χρόνο που αφήνουν τα μεγάλα ΜΜΕ.

  7. Ευθύμης avatar
    Ευθύμης 28/12/2010 15:22:33

    Βρε τους αλήτες τους εθνικιστές πάνε να μας χαλάσουν την σούπα με τον ερντογάν.

    • alfisti avatar
      alfisti @ Ευθύμης 29/12/2010 10:43:07

      Καλά ε, το σχόλιο στον Αθήνα 9,84 ήταν όλα τα λεφτά! Μιλάμε για πολύ γέλιο!! "Οι μεν από την άκρα δεξιά, οι δε από την άκρα αριστερά και από όλη τη διαδρομή συγκράτησαν τον εθνικισμό!!" Φοβερό!!! Τι άλλο θα ακούσουμε αγαπητοί!! Είναι φανερό ότι τρέμουν την όποια εθνική προσέγγιση και μάταια προσπαθούν να τη κρύψουν πίσω από τα σαλιάρικα αχα-χουχα!!! Νομίζω ότι είμαστε σε καλό δρόμο αδέλφια!!

  8. spiros avatar
    spiros 28/12/2010 15:28:26

    Πραγματική παρέμβαση στα πολιτικά δεδομένα είναι το άρθρο του Φαήλου. Αυτό είναι το συμπέρασμα. Παραμιλάνε όλοι.

  9. Δημήτρης avatar
    Δημήτρης 28/12/2010 15:34:02

    Χαχαχα.
    Στην εποχή της υποκρισίας και της φασιστικής πολιτικής ορθότητας το μόνο προκλητικό πράγμα που έχει απομείνει είναι η αλήθεια.

  10. Επώνυμος avatar
    Επώνυμος 28/12/2010 15:36:28

    Αγαπητοί φίλοι, Φάκτορα και Φαήλο, καταρχάς, συγχαρητήρια! Ενοχλήσαμε και ενοχλούμε το σάπιο κατεστημένο αυτής της χώρας και αυτό είναι μια τεράστια επιτυχία όλων μας, ειδικά του Φαήλου, που είναι και επώνυμος (κανονικός, όχι σαν και... εμένα, που είναι το nick μου). Λογικό είναι τώρα να δεχτούμε επιθέσεις.

    Όμως όλοι αυτοί κάνουν ένα τεράστιο λάθος. Πρώτον, οι αντιδράσεις αυτές προέρχονται από τα σπλάχνα της κοινωνίας. Δεν είναι το antinews και δεν είναι κανένας Φαήλος που τις δημιουργεί ή που τις μεθοδεύει. Όλο το Ίντερνετ βράζει εναντίον των σφουγγοκωλάριων της εγχώριας ολιγαρχίας και του ξένου παράγοντα που κάνει κουμάντο στα κόμματα εξουσίας και ειδικά στη ΝΔ (σε επίπεδο στελεχών, περισσότερο ίσως στη ΝΔ, παρά στο ΠΑΣΟΚ). Και όταν λέμε "όλο το Ίντερνετ", εννοούμε όλη την κοινωνία που αρνείται να αποδεχτεί για γνώμη της τη γνώμη που πλασάρει η εγχώρια ολιγαρχία και ο ξένος παράγοντας μέσω της τηλεόρασης.

    Όλα αυτά δείχνουν και κάτι άλλο: Τον τρόμο όλων αυτών των σφουγγοκωλάριων μήπως τυχόν και ο Σαμαράς κάνει πράξη την εξαγγελία να τα αλλάξει όλα και τους πάρει και αυτούς (αναγκαστικά...) η μπάλα, μια που επί τόσα χρόνια, όσο εμείς κρατούσαμε αντίσταση για εθνικά θέματα (είδατε ρε τι εθνικιστές που είμαστε...), για θρησκευτικά θέματα, για κοινωνικά θέματα, ενάντια στην ισοπέδωση που θέλησε να επιβάλλει το εγχώριο σύστημα εξουσίας από το 1996 και μετά, αυτοί κοιτούσαν να επωφεληθούν από το χρήμα που έρρεε άφθονο προς τους υπηρέτες του συστήματος εξουσίας, προς όσους δηλαδή "προστάτευαν", είτε ως δημοσιογράφοι, είτε ως πολιτικοί, αυτούς που επέπεσαν ως σαρκοβόρα πτηνά πάνω στο ζωντανό ακόμη σώμα της ελληνικής κοινωνίας.

    Το κρίσιμο ερώτημα είναι, τελικά, τι θα κάνει ο Σαμαράς. Αν κατάλαβε γιατί εξελέγη, αν κατάλαβε πώς εξελέγη, αν κατάλαβε ποιοι είναι οι φυσικοί του σύμμαχοι και οι φυσικοί του εχθροί. Σε τελική ανάλυση, εμείς είμαστε και θα είμαστε απλοί ιδεολόγοι, απλοί μαχητές του σωστού, όπως το αντιλαμβάνεται ο καθένας μας, και σε αυτή τη διεργασία, σε αυτή τη μάχη, όσοι αντιμάχονται το σωστό για να προωθήσει ο καθένας την ιδιοτέλειά του (από την καρέκλα του μέχρι τη μάσα του), είναι ο εχθρός. Με ή χωρίς το Σαμαρά μαζί μας (σαφώς και προτιμούμε με, αλλά δεν έχει τόση σημασία), εμείς την ίδια μάχη θα δίνουμε. Και μια μέρα θα την κερδίσουμε. Να είναι σίγουροι.

    Όσο για τη δική τους τύχη, οι απίθανοι αυτοί τύπου που γελούν όταν λέμε το προφανές ότι η χώρα είναι υπό κατοχή, ας θυμηθούν και τα λόγια του ψαλμωδού από τώρα, για να τα έχουν υπόψη τους όταν θα έρθει και η ώρα της δικής τους αποχώρησης από το προσκήνιο:

    "Είδον τον ασεβή υπερυψούμενον και επαιρόμενον ως τας κέδρους του Λιβάνου και παρήλθαν και ιδού ουκ ην και εζήτησα αυτόν και ουχ ευρέθη ο τόπος αυτού" (Ψαλμ. λστ', 35-36). Δηλαδή είδα τον ασεβή να ακμάζει, να υπερυψώνεται πανίσχυρος και να απλώνει την επιρροή του σαν τις κέδρους του Λιβάνου. Και όταν ξαναπέρασα απ' εκεί και τον ζήτησα, δεν βρήκα ούτε αυτόν, ούτε και τον τόπο που ήταν στηριγμένος κι υψωμένος.

    • man8os avatar
      man8os @ Επώνυμος 28/12/2010 15:40:55

      Συμφωνω. Αυτο το οποιο δεν αναφερεις ειναι το πολυ χαμηλο ηθικο των μικρομεσσαιων στελεχων της ΝΔ ειδικα εδω στην Αθηνα.

    • δρόμος avatar
      δρόμος @ Επώνυμος 28/12/2010 23:05:10

      Αγαπητέ Επώνυμε, η σεμνή σου τοποθέτηση (" εμείς είμαστε και θα είμαστε απλοί ιδεολόγοι, απλοί μαχητές του σωστού, όπως το αντιλαμβάνεται ο καθένας μας") πιστεύω πως αντανακλά και εκφράζει τη μεγάλη πλειοψηφία των σχολιαστών του antinews, προς τιμήν όλων.

      Εύχομαι από καρδιάς ο νέος χρόνος να σηματοδοτήσει αλλαγές προς το καλύτερο παντού και σε όλα τα επίπεδα, τώρα που η πατρίδα μας το έχει απόλυτη ανάγκη. Ας γίνει το 2011 η ευκαιρία που μας προσφέρει η κρίση, ώστε να ξεπεράσουμε τον εαυτό μας και να επιστρέψουμε στις νεώτερες γενιές τμήμα των δικαιωμάτων που τους στερήσαμε...

  11. Kennan avatar
    Kennan 28/12/2010 15:54:11

    Αν διαβάσει κανείς αυτην την στιγμή τι γράφουν τα γνωστά μπλογκς που κτυπάνε αποκλειστικά τον Σαμαρά ΜΕΤΑΦΕΡΟΝΤΑΣ ΟΠΩΣ ΛΕΝΕ ΑΠΟΨΕΙΣ ΣΥΝΕΡΓΑΤΩΝ ΤΟΥ ΣΑΜΑΡΑ ο Φαήλος και το antinews κτυπάνε τον ...μεσαίο χώρο , τον ....Καραμανλή και απο πάνω είναι "αλεξιπτωτιστές" και "μη σοβαροί". Δεν ξέρω για τον Φαήλο, αλλά απ΄ ότι γνωρίζω κανένας απο τη συντακτική ομάδα του antinews δεν είναι ΝΔ και το έχουν δηλώσει και ανοικτά. Ο ΣΑΜΑΡΑΣ ΟΜΩΣ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΑΣΧΟΛΕΙΤΑΙ ΜΕ ΤΙΣ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΕΣ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΠΟΥ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ ΓΡΑΦΕΙΑ ΤΗΣ ΡΗΓΙΛΛΗΣ; Όλοι το έχουμε καταλάβει πλέον; Γιατί συγκεκριμένα μπλογκ γλείφουν συστηματικά τα ίδια και τα ίδια προσωπα;

  12. Στέργιος avatar
    Στέργιος 28/12/2010 16:04:14

    Σε αυτό εδώ το μπλογκ έχουν γραφεί ένα σωρό άρθρα και σχόλια που είναι βαθιά πολιτικά, πολλά από αυτά από τον κ. Κρανιδιώτη.

    Έπρεπε, όμως, να μιλήσει με ύφος μεσημεριανάδικου για βαμμένα μαλλιά και υφάκια για να του δώσουν βήμα τα ΣΙΧΑΜΕΝΑ και κατακίτρινα ΜΜΕ τής Ελλάδας.

    • ΒΙΣ avatar
      ΒΙΣ @ Στέργιος 28/12/2010 16:33:52

      Τελικά, αν δεν "το ρίξεις το επίπεδο", δεν γίνεται δουλειά στην Ελλάδα.
      Βέβαια, το άρθρο του Φαήλου κανένα επίπεδο δεν έριχνε, έλεγε απλώς αυτά που λέει όλος ο νοήμων κόσμος στις συζητήσεις του.

    • Zio avatar
      Zio @ Στέργιος 28/12/2010 16:33:52

      bingo!

  13. Κώστας avatar
    Κώστας 28/12/2010 16:07:45

    Στην Ελλάδα είμαστε λίγοι και καλά γνωριζόμαστε.
    Αυτό που μου προκαλεί ειλικρινή απορία είναι οι ανοίκειες και επίπεδου πολιτικού δημοτικού επιπέδου επιθέσεις, λχ στον κ.Λαζαρίδη(πχ "εθνικιστές" και άλλα κωμικά). Επειδή βλέπω πως τα αναξιόπιστα ΜΜΕ(αλήθεια τολμούν να κυκλοφορήσουν μια μέρα χωρίς cd και προσφορές, για να δουν πόσο λογαριάζει ο κόσμος τις απόψεις τους;) αρχίζουν και παρακολουθούν τα γραφόμενα στο Διαδίκτυο, διευκρινίζω πως τον κ.Λαζαρίδη δεν τον γνωρίζω. Ως απλός πολίτης του έσφιξα μία φορά το χέρι, ένα πρωινό, έξω από τον Εθνικό Κήπο. Είχε το προηγούμενο βράδυ καταφέρει κάτι λεκτικά κροσέ στον κ.Παπουτσή σε εκπομπή γνωστού αναξιόπιστου τηλεαστέρα που κείμενά του με θυμηδία βλέπω να φιλοξενεί περιοδικό της ΝΔ...
    Απορώ ειλικρινά, λοιπόν, αν όσοι εκτοξεύουν τέτοια κωμικά και βαθειά απολίτικα λόγια εναντίον του, το κάνουν για λόγους πολιτικής-δημοσιογραφικής υστεροβουλίας ή απλά είναι άνθρωποι με πολιτική παιδεία επιπέδου νεάτερνταλ;(Π.χ " Ο Λαζαρίδης αρθογραφεί για μία άλλη πολιτική έναντι της Τουρκίας, άρα είναι εθνικιστής, κάτσε να του κολλήσουμε τέτοια ταμπέλα.Ούγκ!").

    Όπως και να χει η ΝΔ πρέπει να κάνει άλμα ποιότητας. Και το άλμα θα το κρίνει και θα το αποτιμήσει η σκεπτόμενη βάση της Κεντροδεξιάς και όχι πολιτικά αναλφάβητες και απαίδευτες γραφίδες και μικρόφωνα. Οι τελευταίοι είναι-δυστυχώς γι΄ αυτούς-βυθισμένοι στην Άβυσσο της Αναξιοπιστίας και της Αμάθειας. Κάνεις δεν τους λαμβάνει υπ'όψη. Τα έντυπά τους αγοράζονται για να περάσουν δύο ευχάριστες ώρες με έργα του Χόλιγουντ ή με ακρόαση κάποιας μουσικής συλλογής. Να το νοιώσουν καλά. Αν το πεζοδρόμιο βράζει κατά των πολιτικών, οι αστοί έχουν σιχαθεί τις απαίδευτες, υπαλληλοποιημένες και ενίοτε αργυρώνητες γραφίδες και μικρόφωνα. Κανείς δεν τους λογαριάζει.

    • ΒΙΣ avatar
      ΒΙΣ @ Κώστας 28/12/2010 16:31:51

      ++++++++
      Τον Λαζαρίδη τον μισούν επειδή εκφράζει πολύ έξυπνα και τεκμηριωμένα μία ιδεολογία που απεχθάνονται.
      Ενώ οι Μιλτιάδηδες και οι Αρούληδες που δεν εκφράζουν τίποτα, τους είναι αρεστοί. Είναι "της τάξης τους".

  14. μακεδώνας avatar
    μακεδώνας 28/12/2010 16:21:45

    Ο ΓΙΑΚΟΥΜΑΤΟΣ ΜΕ ΤΑ ΦΡΟΥ-ΦΡΟΥ ΚΑΙ ΤΑ ΑΡΩΜΑΤΑ ΕΧΕΙ ΛΥΣΗ.
    ΝΑ ΠΑΕΙ ΣΤΗΝ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ ΣΥΜΜΑΧΙΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΑΓΑΠΗΜΕΝΗ ΤΟΥ ΝΤΟΡΟΥΛΑ . ΕΚΕΙ ΕΧΕΙ ΠΟΛΥ ΜΕΛΟΝ. ΝΑ ΑΦΗΣΕΙ ΗΣΥΧΗ ΤΗΝ ΝΔ ΤΟΝ ΣΑΜΑΡΑ ΚΑΙ ΤΟ ANTINEWS. ΓΙΑΤΙ ΤΟ ANTINEWS ΕΧΕΙ ΗΘΟΣ ΠΟΥ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΕΚΕΙΝΟΣ

  15. ΒΙΣ avatar
    ΒΙΣ 28/12/2010 16:28:41

    Από όλα όσα διάβασα στο άρθρο γέλασα περισσότερο με τα σχόλια περί "παρέας εθνικιστών" των Κουρτάκη και Ράπτη στον 9,84. Συμπληρωμένα με "φιλικές" συμβουλές προς τη ΝΔ για αλλαγή πορείας, από ανθρώπους που μόνο του χώρου της ΝΔ δεν είναι...
    Επί Νικήτα Κακλαμάνη του Ψυχοπονιάρη (να ζήσουμε να θυμόμαστε τη δημαρχεία του...) ο 9.84 είχε μεταβληθεί σε άντρο κάθε είδους εθνομηδενιστών. Δεν πειράζει, τώρα ο Καμίνης, που είναι ακόμα εθνομηδενιστικότερος αυτών, αλλά που δεν θέλει έναν ελειμματικό σταθμό, όπως το έχει δηλώσει, θα αναγκαστεί να διώξει αρκετό κόσμο, οπότε η μπάλλα μπορεί να πάρει και μερικούς "προοδευτικούληδες". Διότι, καλό μεν ο προοδευτισμός, αλλά όταν το μαγαζί βουλιάζει οικονομικά, η προοδευτικότητα δεν τρώγεται.

    Και κατά δεύτερο λόγο, υπάρχει πλέον το "φιλελεύθερο κεντρώο" κόμμα της κυρίας Μπακογιάννη. Δεν το γράφω ειρωνικά. Οποιος αισθάνεται υπερβολικά φιλελεύθερος και υπερβολικά διεθνιστής στη ΝΔ, ας αποταθεί εκεί. Η ΝΔ οφείλει να είναι κόμμα ΠΑΤΡΙΩΤΙΚΟ και να το τονίζει σε κάθε ευκαιρία. Και ας αφήσει τους Λούληδες να κρώζουν. Είναι προ πολλού ληγμένα φάρμακα. Για το κάρο είναι πλέον, που έλεγε και ο μακαρίτης ο παπούς μου.

  16. netakias.wordpress.com avatar
    netakias.wordpress.com 28/12/2010 16:29:39

    Ελά Φαήλο έγινες Φίρμα! Θέλω αυτόγραφο! Θα το βάλω δίπλα στου Κιθ, του Μπόνο και της Πατυ! Χα, χα, χα!

    Ας σοβαρέψουμε τώρα.

    Μπράβο, αλλά ρε γαμώτο μου, έχεις γράψει άρθρα για άρθρα που βγάζουν φωτιά πχ.Θα μείνουμε ακίνητοι και περιδεείς, Το πιο βαθύ σκοτάδι..,Απέναντι στην παρακμή και τους τσιλιαδόρους της πλουτοκρατίας, Οι επίγονοι του Τσολάκογλου και η θεωρία εξημέρωσης του θηρίου κτλ κτλ που τα έχω κρατήσει να τα δείχνω στα παιδία μου κι οι λούγκρες της ενημέρωσης τσίμπησαν μόλις είπες την λέξη "ντιντής"!

    Τελικά τα μεσημεριανα δεν αντικατέστησαν την ενημέρωση, ΕΙΝΑΙ Η ΜΟΝΑΔΙΚΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ!

    Ποιος Καψής, ποια Τρέμη, θα πετάω κι εγώ ένα "ντιντή" να γίνω διάσημος.

    Να σου πω όμως την αλήθεια; Αν είναι να μάθει ο κόσμος το όνομα σου, έστω κι έτσι, την πάτησαν! Δεν υπάρχει άνθρωπος που του έχω στείλει το "Το πιο βαθύ σκοτάδι..." που δεν του έχει σηκωθεί η τρίχα από συγκίνηση.

    Συνέχισε όσο μπορείς να μας δίνεις τις σκέψεις σου και τα άρθρα σου, το μπλοκ της λογοκρισιάς των βαρώνων των ΜΜΕ σπάει σιγά-σιγά.

    Σ'ευχαριστούμε.

    • vardarskian avatar
      vardarskian @ netakias.wordpress.com 28/12/2010 17:27:36

      εγώ θέλω πραγματικά αυτόγραφο.
      Κι αν είναι αφιέρωση σε βιβλίο του ακόμη καλύτερα!

      • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
        Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ vardarskian 28/12/2010 22:31:26

        Μόλις το τελειώσω, θα σου στείλω υπογεγραμμένο αντίτυπο!

  17. DARK-BLUE avatar
    DARK-BLUE 28/12/2010 16:36:41

    Όταν είπε η Μακρή στον Φαήλο.."άρα δεν σας συνδέει τίποτα με τον κ.Λούλη
    η απάντηση του Φαηλου ήταν εκπληκτική..."το μόνο που μας συνδέει είναι ότι ανήκουμε και οι δυο στο ανθρώπινο είδος"

  18. Mυρσινη avatar
    Mυρσινη 28/12/2010 17:02:47

    ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΑΝΤΟΧΕΣ
    Κυριε Κρανιδιωτη,
    πιστευετε αληθεια οτι ατομα σαν τον κ. Γιακουματο βοηθουν στο να προσεγγισουν τη Ν.Δ. ατομα απο αλλους χωρους /
    KAΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ, ΕΡΓΑΣΙΑ ΚΑΙ ΦΩΤΙΣΗ.

  19. kallitzakis avatar
    kallitzakis 28/12/2010 17:12:21

    Ο Φαήλος Κρανιδιώτης έχει γράψει πολύ πιο "επιθετικά" κείμενα. Τώρα, γιατί με το συγκεκριμένο, έγινε ό,τι έγινε, είναι μία άλλη υπόθεση...
    Να είσαι καλά Φαήλο και να συνεχίσεις έτσι. Μακάρι η αρθρογραφία σου να "ελευθερώσει" και άλλους - που υπάρχουν στην Παράταξη - αλλά ουδέποτε τους άφησαν οι καρεκλοκένταυροι να πορευτούν.

  20. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 28/12/2010 17:25:11

    εγώ καταλαβαίνω τις πιέσεις που δέχεται ο Σαμαράς από το λεγόμενο κατεστημένο, αλλά δεν αλλάζει η κατάσταση. Οι κατοχικοί είναι εδώ, και είναι ο εχθρός. Όσο περνάει ο καιρός αυτή η αλήθεια θα φωνάζει, ελπίζω να μην είναι πολύ αργά.

    • παγωτατζής avatar
      παγωτατζής @ archaeopteryx 28/12/2010 19:52:01

      ...Είναι Αρχαίε..

  21. Δ.Φ. avatar
    Δ.Φ. 28/12/2010 17:26:23

    Τα ιδια κ τα ιδια,ενα ανακατεμα της σουπας απο τον κο Σαμαρα κ παλι τα ιδια...απλως συζητηση να γινεται ουσια μηδεν...ειναι δυνατον να πιστεψω οτι θα μας βγαλουν απο την κριση αυτοι που την δημιουργησαν κ συγκεκριμμενα ο κος Σαμαρας ειναι δεσμιος της καραμανλικης παλαιοκοματικης νοοτροπιας...εως εδω...η νδ θελει ιδεολογους μαχητας,υπαρχει κανενας ωρε συντροφοι...ολοι διαδρομιστες κ δηθεν,εξαρτωμενοι κ ενεργουντες υπερ τριτων ελληνων η ξενων...

    • Tassos avatar
      Tassos @ Δ.Φ. 28/12/2010 17:54:06

      Καλά, όταν ξαναγυρίσει η χούντα θα σε φωνάξουμε...

      • Δ.Φ. avatar
        Δ.Φ. @ Tassos 28/12/2010 21:10:00

        καλα επειδη η χουντα στην ελλαδα δεν προκειται να ελθει ποτε κ δεν τη θελω,εκεινο που θελω να ελθει ειναι η νδ κ θα ειμαι εκει να εμποδισω οσους την εφεραν σε αυτη την θεση...τρωκτικα,λαμογια,υπηρετες ξενων κ ντοπιων συμφεροντων εγω εαν δω θα τα καταγγειλω επωνυμα...καλη σου χρονια, το παρτυ εληξε παρτο αποφαση...

      • loretta avatar
        loretta @ Tassos 28/12/2010 21:42:26

        Τasso

        λαθος κανεις εχουμε για πρωτη φορα στα χρονικα του κοσμου τη σοσιαληστρικη χουντα του ΠΑΣΟΚ...!!!

  22. giannis avatar
    giannis 28/12/2010 17:45:15

    Ο ΣΑΜ θα κάνει ότι πρέπει ώστε η ΝΔ να χαράξει πορεία προς την εξουσία. Να μην έχετε καμμία αμφιβολία γιαυτό.

  23. διηνεκης avatar
    διηνεκης 28/12/2010 17:55:42

    Ανθρωπος που εχει επιζησει ενω εχει απεναντη του το συνολο των ΜΜΕ και ολους τους βαρωνους ,την οικογενεια μητσοτακη κλπ. σιγουρα ξερει κατι παραπανω απο εμας και πιστευω οτι το μονο που χρειαζεται απο εμας ειναι στηριξη

    • δρόμος avatar
      δρόμος @ διηνεκης 28/12/2010 23:18:49

      ... και προσευχές .... για να μην τον ματιάσουν .... (χεχε, ξέρετε τώρα)....

  24. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 28/12/2010 18:00:31

    Έχω μία πρόταση: Να φύγουν από την ΝΔ τα σούργελα... μην ρωτήσετε εμένα να σας τα πω, ο περιπτεράς, ο καστανάς, η θειά'μ η Ζαχάρω στο χωριό, γνωστά είναι τα σούργελα. Τι φοβάστε; Μην δεν βγούν στις εκλογές; Καλύτερη ευκαιρία από αυτή δεν υπάρχει.

    • Enzo avatar
      Enzo @ archaeopteryx 28/12/2010 18:04:52

      εγω αρχαιε προτεινω φευγωντας ο Σαμαρας για τα καινουρια γραφεια στην Συγγρου να αφησει στην Ρηγιλλης πισω του ολο το παλιο υλικο για σκραπ .

      • archaeopteryx avatar
        archaeopteryx @ Enzo 28/12/2010 18:40:24

        Μην είσαι απόλυτος (χαχαχα). Θα άφηνα το 20-30%. Το βιβλίο λέει ότι με το top 20 ή το bottom 20 κανεις την δουλειά σου.

        800.000 δεν ψήφισαν; Να αποφασίσουν οι 800.000 ποιοί είναι το top 20% και ποιοί το bottom 20%. Να δεις πως καθαρίζει η κόπρος σε ένα Σ/Κ

        • παγωτατζής avatar
          παγωτατζής @ archaeopteryx 28/12/2010 20:04:07

          Αμφιβάλλω πολύ γιαυτό...Εχουν βγεί νέα φυντάνια,ήδη να αντικαταστήσουν τα "φθαρμένα " παλιά..και θα φανεί αυτό όταν κληθεί ο Σαμαράς να κυβερνήσει.΄
          Μήν αναρωτιόμαστε τότε,".....καλά αυτός από πού ξεφύτρωσε;..."
          Πολλά μπορεί να΄επιθυμεί και θέλει ο Σαμαράς να κάνει ή να αλλάξει, αλλά πραγματικά όταν κυβερνήσει-σύντομα όπως όλα δείχνουν- θα κυβερνήσει σχεδόν μόνος.
          Περισσότερη κατανόηση θα έχει από τόν Τιραμόλα,παρά από στελέχη και ψηφοφόρους τής ΝΔ......

  25. φωτεινη avatar
    φωτεινη 28/12/2010 18:35:10

    μα ειστε σιγουροι οτι το εθνικιστης ειναι προσβολη;δηλαδη ο λουομενος που βλεπει να περναει η τουρκικη φρεγατα διπλα στα ποδια του,οταν ακουει να αποκαλουνε το φαηλο κρανιδιωτη και το χρυσανθο λαζαριδη εθνικιστες ειστε βεβαιοι οτι προσδιδει αρνητικο προσιμο στη λεξη;μηπως το εθνικιστης εχει αρχισει να αλλαζει σαν εννοια;και οσο για τους ντιντηδες και βαψομαλλιαδες μπαινουν στην φιλοσοφια της new age και της ομογενοποιησης αρχης γενομενης των φυλων, με το προβαλλομενο προτυπο του ανδρογυνου.[συμπεριφορες γυναικοιων προτυπων ,λαικου τυπου,για να νην πω τιποτα χειροτερο, απο ανδρες,αθλητικες δραστηριοτητες με αμφιεσεις που δεν συναδουν με το σπορ,βλεπε κολλαν για μαραθωνοδρομους,κ.λ.π.]μηπως να εκληφθει ως προτερημα το εθνικιστης και οχι ως μομφη;

    • archaeopteryx avatar
      archaeopteryx @ φωτεινη 28/12/2010 18:42:01

      Το εθνικιστής δεν είναι προσβολή, ούτε το πατριώτης. Το "εθνικιστής" και "πατριώτης" δυσφημίζεται από τα άρρωστα κομμάτια του κομμουνισμού και του φασισμού, από τις αρχές του 20ου αιώνα.

  26. Μisha avatar
    Μisha 28/12/2010 18:40:14

    Σιγά που θα άντεχαν το Δικτυο 21 οι ντιντήδες της Ρηγίλλης.
    Αυτοί ακούνε τα βηματα του Στρος Καν και παθαίνουν ακράτεια ...

    • ΣΟΝ ΠΕΝ avatar
      ΣΟΝ ΠΕΝ @ Μisha 29/12/2010 11:01:49

      Τα διευθυντικά στελέχη της, πριν να αναλαμβάνουν υπηρεσία προμηθεύονται Slipad.

  27. Zio avatar
    Zio 28/12/2010 18:56:30

    εμένα με ενοχλεί αφάνταστα να υπάρχουν διαρροές από το στενό κύκλο του Σαμαρά προς το συγκεκριμένο άτομο του μπλογκ αυτού, κάτι που δεν τιμάει ιδιαίτερα πολλούς.

  28. sauraki avatar
    sauraki 28/12/2010 18:58:15

    Είναι βέβαιο πως όσο πλησιάζει ο σχηματισμός της κυβέρνησης Σαμαρά οι παπαγάλοι θα προσπαθήσουν να "στριμώξουν" τον Σαμαρά ώστε να "απαλλαγεί" από τους "ακραίους". Τον πρόεδρο όμως δεν τον στήριξαν οι "ντιντήδες". Δεν τον εξέλεξαν αυτοί. Ήταν απέναντι του και είναι οι πρώτοι που στα δύσκολα θα τον αδειάσουν. Για να δούμε τι θα κάνει ο Πρόεδρος.

  29. κωστας β. avatar
    κωστας β. 28/12/2010 19:00:16

    Θα φύγουν όσοι το θέλουν .Άλλωστε η Ν.Δ στο πέρασμα των χρόνων ,δεν είχε και πολύ ανάγκη τα όποια στελέχη ,τα οποία συμπεριφέρονταν σαν ΙΔΙΟΚΤΗΤΕΣ του κόμματος. Κάποιοι δε, απαξίωναν την βάση, και στην ουσία δεν πρόσφεραν τίποτε στην παράταξη, παρα μόνο την αλαζονεία τους. Περιφέρονταν με διάφορους παρατρεχάμενους, συνωστίζονταν στις γνωστές Αθηναικές πλατείες, και στα Μυκονιάτικα μπάρ ,συνέτρωγαν με μεγαλοδημοσιογράφους πουλώντας "γεγονότα" για να έχουν ¨ασυλία" ,και το χειρότερο :πείστηκαν απο την "ψηλή κυρία" να πουν ΟΧΙ στο ΔΝΤ ,ενώ είχαν αποφασίσει το αντίθετο. Αυτοί λοιπόν οι οποίοι δεν έχουν πλέον το ψυχικό δέσιμο με την παράταξη με τον νέο αρχηγό, με τον κόσμο, αυτοί λοιπόν πρέπει να φύγουν ΜΟΝΟΙ τους.

    • δρόμος avatar
      δρόμος @ κωστας β. 28/12/2010 23:26:19

      γιατί ο παρατατικός? στον ενεστώτα ξαναπές τα, και να είσαι σίγουρος πως όχι μόνο δεν θα φύγουν από μόνοι τους, αλλά θα κρύβουν επιμελώς την απουσία ψυχικού δεσμού, για να μην τους "φύγουν" οι άλλοι ....

  30. φωτεινη avatar
    φωτεινη 28/12/2010 19:31:33

    δεν θα φυγουν.διοτι το ονειρο του ντιντη ,ακομα κι αν δεν το ξερει συνειδητα ,,ειναι να βρει εναν [ εθνικιστη] να θαυμαζει.ο μαζοχισμος του εκει τον σπρωχνει.η αλλαζονια δεν ειναι τιποτα αλλο απο ενδειξη της αεναης προσπαθειας εξευρεσης του προτυπου.

  31. irida avatar
    irida 28/12/2010 19:34:37

    Είναι μάλλον καιρός ή ήγγικεν η ώρα να επαναπροσδιορίσουμε τις λέξεις και τι αυτές σημαίνουν. Διαβάζει κανείς εδώ μέσα, κι όχι μόνο: προοδευτικός, εθνικιστής, πατριώτης, δεξιός, φιλελεύθερος...
    Αναρωτήθηκα λοιπόν τι είναι η Νέα Δημοκρατία!! (μετράει χρόνια βέβαια στην πλάτη της αλλά δεν είναι η μόνη). Είναι φιλελεύθερο κόμμα; Πατριωτικό κόμμα; Εθνικιστικό κόμμα; Κόμμα που κρατάει λογαρισμούς και όταν έρχεται η ώρα τους αποδίδει; Δεν ξέρω. Θυμάμαι όμως πως κάποτε εκεί στη δεκαετία του 80 ήταν πολύ αρνητικό το να είναι κανείς δεξιός. Ταυτίστηκε η ΝΔ με την παλιά δεξιά και έφερε χρόνια πάνω της τη στάμπα της συντήρησης. Η πρόοδος φυσικά ανήκε πάντα στην τάχα μου αριστερά(δεν θα το σχολιάσω γιατί θα συγχυστώ, μέρες που ναι). Οι πελατειακές σχέσεις δίνανε και πέρνανε και τα πρόσωπα που ασχολούνταν με την πολιτική στο συγκεκριμένο χώρο ήταν και χαμηλού επιπέδου και τρομερά αρνητικά άτομα. Σε γενικές γραμμές φυσικά. Πως έγινε όμως κι αυτά τα πρόσωπα προχώρησαν στην κομματική ιεραρχία δεν μπόρεσα να το καταλάβω ποτέ. Όμως έτσι έγινε. Πέρασαν τα χρόνια με όλα όσα γίνανε και ξέρετε και ξέρουμε κι είμαστε στο σήμερα. Ένα σήμερα απαιτητικό, αβέβαιο, απροσδιόριστης υφής και απαίτησης. Τι θέλει αυτός ο τόπος; Που τον πάνε και ποιοί φταίνε; Μόνο οι πολιτικοί; Δεν το πιστεύω.΄Έχουν βέβαια τρομερές ευθύνες όλοι αυτοί που το παίξανε εθνοπατέρες με ασφαλώς ξένες πλάτες και με προσόν μόνο το όνομα. Κι αφορά όλους αυτό. Όσους διοίκησαν τη χώρα. Ο Σαμαράς έχει μια ευκαιρία, την τελευταία ίσως.. Να κάνει τις πρέπουσες αλλαγές στο κόμμα μπας κι αναστηθεί. Δυστυχώς η ΝΔ όπως είναι και σήμερα δεν τραβάει μπροστά. Για μένα δεν έχει ταυτότητα κι έχει κουρασμένα πρόσωπα. Δεν αντέχετε ο Παναγιωτόπουλος άλλο πχ. Κι όχι μόνο αυτός. Δεν ξέρω πόσοι σοβαροί άνθρωποι θα ασχοληθούν πια με την πολιτική. Μάλλον ελάχιστοι έως κανένας. Ας δει ο Σαμαράς τι έχει στην κοινοβουλευτική του ομάδα κι ας το αξιοποιήσει. Για το καλό του τόπου.. Όχι για μένα φυσικά, αλλά για το καλό όλων μας.
    Εκτιμώ πως αν συνεχίσει με τα ίδια φθαρμένα και τηλεοπτικά πρόσωπα δυστυχώς γι αυτόν την έχει πατήσει. Μπορεί να του τα επιβάλλουν !! Μπορεί, αλλά εκεί θα δείξει κι αν αξίζει να είναι αρχηγός.. Θα δείξει τι θα κάνει..
    Μια ακόμη άποψη να διατυπώσω. Διαβάζω πάρα πολύ καιρό το μπλόγκ ή site.Δεν είναι το άπαν και το όλον οι απόψεις που κατατίθενται δω μέσα. Η σύνθεση πολλών απόψεων μπορεί να αντικατοπτρίσει την αλήθεια ή μέρος αυτής. Κι όσο για τη Ντόρα έδωσε στο κόμμα της ταυτότητα και θα κριθεί. Η ΝΔ ας δώσει το στίγμα της κι αν αυτό είναι ικανό να καλύψει ανάγκες και διαθέσεις και τάσεις της ελληνικής κοινωνίας θα φανεί στην κάλπη όταν κι όποτε γίνουν οι εκλογές(σύντομα εκτιμώ). Πολύ φοβάμαι όμως πως οι γέροι δεν μπορούν να γίνουν πάλι νέοι...κι αυτό αφορά όλα τα παλιά κόμματα κι όλο το γερασμένο πολιτικό σκηνικό. Δύσκολα πείθεται πια ο Έλληνας, ιδιαίτερα σε καθεστώς πίεσης και απαξίωσης των πάντων..

  32. ευτυχια avatar
    ευτυχια 28/12/2010 19:58:31

    Φαήλο, μαζί σου. Ας τους να σκούζουν!!

  33. ΣΒΕΤΛΑΝΑ avatar
    ΣΒΕΤΛΑΝΑ 28/12/2010 19:59:11

    Ο κόσμος έφερε τον Σαμαρά πίσω στη Ν.Δ., ο κόσμος τελικά θα διώξει τα όποια βαρίδια από τη Ν.Δ. Αφείστε τους λοιπόν να χαρούν για λίγο ακόμα στα χρεωκοπημένα ΜΜΕ !!! Και μην ξεχνάτε τι λέει ο λαός μας : "Τη μηλιά που έχει μήλα πετροβολούν" και "όποιος έχει τη μύγα μυγιάζεται" (αυτό για τους "ντιντίδες" ή τις Σαλώμες...

  34. αλλήθωρος avatar
    αλλήθωρος 28/12/2010 20:00:54

    Αν περιμένει κανείς να «πέσει» το ΠΑΣΟΚ σαν «ώριμο φρούτο» είναι γελασμένος.
    Όταν έχουν ισοπεδωθεί τα πάντα, δεν έχει κανένας το δικαίωμα να κυκλοφορεί
    “κυριλέ”, προτείνοντας άλλη πολιτική.()
    Έχουμε πόλεμο. Και στον πόλεμο δεν πας “κουστουμάτος”,αλλά αν θες να θεωρείσαι αρχηγός είσαι μποστά.

  35. Kennan avatar
    Kennan 28/12/2010 20:11:53

    Κοιταξτε τι γράφει ένα προϊόν - στην κυριολεξία - του κομματικου σωλήνα, υπάλληλος του Βαρβιτσιώτη που μάλιστα κάποιοι τον ήθελαν και για θέση στο επικοινωνιακό επιτελείο της ΝΔ:

    "Τι δουλειά έχει ο Κυριάκος Μητσοτάκης με το Φαήλο Κρανιδιώτη; Τι δουλειά έχει ο Δημήτρης Αβραμόπουλος ή ο Κωστής Χατζηδάκης με το Χρύσανθο Λαζαρίδη; Μάλλον καμία. Στη ΝΔ, ενόψει του επικείμενου ανασχηματισμού που σχεδιάζει ο Αντώνης Σαμαράς, παλεύουν μεταξύ τους δύο κόσμοι. Η ακροδεξιά του περιθωρίου και το Δικτύου 21 και τα πολιτικά στελέχη, που έχουν κεντροδεξιές πολιτικές αναφορές και κάθε άλλο παρά ακραίοι είναι. Η υπόγεια σύγκρουση που εξελίσσεται, αλλά και ο ντόρος που δημιουργήθηκε με το άρθρο του Φαήλου Κρανιδιώτη, προέδρου του Δικτύου 21, είναι ενδεικτικές της μάχης που γίνεται στο παρασκήνιο, ώστε ο Αντώνης Σαμαράς να διαλέξει τον ένα ή τον άλλο δρόμο. Ένα χρόνο και κάτι μετά την ανάδειξή του ως προέδρου της ΝΔ, ο κ. Σαμαράς αναμένεται να δώσει δείγματα γραφής με τις τελικές επιλογές του. Θα δείξει αν θα συνεχίσει να πορεύεται με την “παρέα” του Δικτύου 21 (που ήταν δίπλα του στα χρόνια της πολιτικής ερήμου…) ή με τα κεντρικά πολιτικά στελέχη της ΝΔ, που ήταν και παραμένουν στο κόμμα. Θα δείξει αν θα προσπαθήσει να κάνει εσωκομματικούς συμβιβασμούς ή αν έχει την αυτοπεποίθηση ενός ηγέτη που μπορεί να έχει βεβαρημένο ιστορικό παρελθόν, αλλά κατάφερε, με ένα συνέδριο, να ελέγξει το κόμμα και να σταθεί στα πόδια του. Ή αν θα συνεχίσει να πορεύεται με τη λογική μιας “παρέας”, προκαλώντας την ενόχληση πρώην υπουργών, “κορυφαίων”, αλλά και πολιτικών στελεχών της ΝΔ. Σε κάθε περίπτωση, οι δύο τάσεις, δεν μπορούν εύκολα να συμβιβαστούν. Είναι όπως ακριβώς το είπε σήμερα στον Real FM ο Φαήλος Κρανιδιώτης για τον επικοινωνιολόγο Γιάννη Λούλη: “Μας ενώνει μόνο το ότι ανήκουμε και οι δύο στο ανθρώπινο είδος”. Πέραν τούτου, ουδέν…"

    • I.Q. ΠΙΓΚΟΥΙΝΟΥ avatar
      I.Q. ΠΙΓΚΟΥΙΝΟΥ @ Kennan 28/12/2010 20:24:29

      Καλά, αυτός πρέπει να είναι και φελλός και ανώφελος. Παρα-μυγιάστηκε φαίνεται και καρφώθηκε μόνος του.

    • ΒΙΣ avatar
      ΒΙΣ @ Kennan 28/12/2010 20:28:49

      Σε παρακαλώ, μπορείς να αναφέρεις και τον συγγραφέα του κειμένου; Εφ' όσον είναι δημοσιευμένο, δεν υπάρχει λόγος να μην αναφέρουμε και τον συγγραφέα.
      Για να γνωρίζουμε και ποιος πρεσβεύει τι.
      Καλό πάντως είναι να μάθει ο κύριος αυτός ότι τους "πρώην υπουργούς¨της ΝΔ, πλην ελαχίστων εξαιρέσεων, ο κόσμος δεν υπολήπτεται καθόλου. Αν τυχόν και έχει πάρει κάτι το αυτί του και δεν είναι μονίμως εγκλωβισμένος στον κομματικό του σωλήνα...

      • Κώστας avatar
        Κώστας @ ΒΙΣ 28/12/2010 22:48:37

        Αντώνη, τί τους κοιτάς;
        Στις εκλογές του Οκτωβρίου στείλαμε σπίτι τους όσους μπορέσαμε. Οσους πρόδωσαν τον Καραμανλή, όσους γελοιοποίησαν το "σεμνά και ταπεινά", όσους απέτυχαν, όσους μας πρόσβαλαν. Τον Νοέμβριο σου δώσαμε ξεκάθαρο μήνυμα: Άλλαξέ τα όλα.ΟΛΑ. Και τώρα...;
        Θα μας αφήσεις στο έλεος των "πρώην υπουργών"; Με ποιό ηθικό ανάστημα ξαναβγαίνουν από τις φωλιές τους οι μπιστικοί "πρώην υπουργών" και βγάζουν γλώσσα σε έναν πονεμένο κόσμο, λέγοντάς του ουσιαστικά :"ψηφίστε ότι θέλετε, όποιον θέλετε για Αρχηγό, αλλά η ΝΔ είμαστε εμείς"; Αυτοί που δεν μπορούν να κυκλοφορήσουν στο δρόμο, θα υπαγορεύσουν όρους στο νέο ξεκίνημα; Οι τελειωμένοι στην Κοινωνία "πρώην υπουργοί" θα συνεχίσουν να υπάρχουν στην βιτρίνα της ΝΔ; Ας κρυφτούν ως ασπάλακες από τη ντροπή τους και να μην αυθαδιάζουν. Και εν πάσει περιπτώσει: τέλειωσέ τους. Δεν έχουμε χρόνο για χάσιμο.

  36. I.Q. ΠΙΓΚΟΥΙΝΟΥ avatar
    I.Q. ΠΙΓΚΟΥΙΝΟΥ 28/12/2010 20:17:27

    Χτύπησε φλέβα το "ντιντής". Τόσο, που το πήραν οι απέναντι και το κάνανε σημαία. Δεν πειράζει, υπάρχουν κι άλλα πυρομαχικά: φλούφλης, χλεχλές, λουλού κλπ.

  37. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 28/12/2010 20:28:18

    milk & honey the song of didi

    http://www.youtube.com/watch?v=GrYfb8qpS7w

    • δρόμος avatar
      δρόμος @ αλλενάκι 28/12/2010 23:45:28

      χαχαχα αλλενάκι, το καλύτερο μούλτι κούλτι έβερ ....

      Σε σκεπτώμουνα σήμερα, διαβάζοντας τα παρακάτω στον Ελ. Τύπο (τα παραθέτω, έχω κάποιες ιδέες για δράσεις, ξέρεις εσύ!):


      "Όπου κλείνει ένα σχολείο…Τρίτη, 28 Δεκεμβρίου 2010, 12:45

      ΠΟΛΥ ΠΙΣΩ, στα μέσα του περασμένου αιώνα, όταν η αναζήτηση σχολείου για τα παιδιά που «έπαιρναν τα γράμματα» προκαλούσε κύματα εσωτερικής μετανάστευσης από την ύπαιθρο στα αστικά κέντρα, γυρίζει την ελληνική κοινωνία η εκπαιδευτική πολιτική που επιβάλλει το μνημόνιο και υλοποιεί η κυβέρνηση. Στη φτώχεια που έχει πλήξει μεγάλα τμήματα του πληθυσμού προστίθεται άλλη μία αιτία ερήμωσης της ευάλωτης ελληνικής περιφέρειας, ιδίως των άγονων ορεινών περιοχών, όπου «ποτέ δεν έφτασε το ψωμί», αλλά περίσσεψε η αγάπη των ανθρώπων για τα γράμματα και το πάθος να αλλάξουν τα παιδιά τους ζωή με όχημα τις σπουδές. Η πολιτική των ολιγοθέσιων σχολείων, την οποία ακολούθησαν οι κυβερνήσεις από το ’70 και μετά, ακόμη και στις πιο δυσπρόσιτες περιοχές, για να σπάσει ο φαύλος κύκλος του αναλφαβητισμού που έπνιγε τη χώρα, εγκαταλείπεται. Πλέον η κυβέρνηση διακατέχεται από το όραμα του «φθηνού σχολείου» με οποιοδήποτε κόστος για την κοινωνία. Ο στόχος είναι «τυφλός»: Κούρεμα των σχολικών μονάδων, μείωση των λειτουργικών δαπανών κατά τουλάχιστον 25%, συρρίκνωση του εκπαιδευτικού δυναμικού και άγριες ανατροπές στον εργασιακό βίο όσων αντέξουν.



      ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ έχει προετοιμαστεί με ιδιωτικές μελέτες πληρωμένες από το ΕΣΠΑ κρυφά από τις τοπικές κοινωνίες, με απευθείας συνεννοήσεις των διορισμένων περιφερειακών διευθυντών και του επιτελείου του υπουργείου Παιδείας. Ειδική ομάδα η σύσταση της οποίας επιβάλλεται από το μνημόνιο θα συσταθεί τον ερχόμενο Φεβρουάριο για να επιβλέψει το «κούρεμα». Οι σχολικές κοινότητες πολύ σύντομα θα εξαναγκαστούν να βγουν στη γύρα προς αναζήτηση χορηγών για να εξασφαλίσουν το ρεύμα των… διαδραστικών πινάκων, την πιο ειρωνική εξαγγελία που έκαναν προ μηνών ο πρωθυπουργός και η υπουργός Παιδείας. Τελευταίο ανάχωμα σε όλους αυτούς τους σχεδιασμούς που εφαρμόστηκαν σε όλες τις χώρες από τις οποίες πέρασε το ΔΝΤ, αφήνοντας πίσω του ερήμους, είναι η αντίσταση των τοπικών κοινωνιών. "

  38. Zio avatar
    Zio 28/12/2010 20:35:08

    * αυτού = το μπλογκ που αναφέρει τα "αποκλειστικά"

  39. Zio avatar
    Zio 28/12/2010 20:51:43

    προσθέστε στη λίστα και το Άλτερ με τον Χ"νικολάου

    και στα καπάκια τοΝτόρα να "προβλέπει" αναταράξεις στα κόμματα!

    λολ

  40. ierofantis avatar
    ierofantis 28/12/2010 23:12:34

    Πόσα άρθρα άραγε έχουν γραφτεί από το Φαήλο και από άλλους καλούς σχολιαστές εδώ με παραπλήσιο περιχόμενο; Απαντώ μόνος μου, λέγοντας πολλά.
    Πόσα από αυτά τα άρθρα είδαν το φως της καναλικής δημοσιότητας; Απαντώ πάλι μόνος μου, κανένα;
    Τί άλλαξε τώρα; Ή οι ντίντηδες ενοχλήθηκαν και έχουν βάλει τους γνωστούς τους να ξιφουκλήσουν, ή, και εδώ στέκομαι εγώ, η δημοσιοποίηση και η έκταση του θέματος αποτελεί προειδοποιητική βολή προς τους ντίντηδες και ένδειξη ότι αλλάζει το τροπάρι...
    Ίδομεν.

  41. Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
    Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 28/12/2010 23:40:03

    Το παιχνίδι παίζεται στο γήπεδο κι όχι στ' αποδυτήρια.
    Αυτός θα μπορούσε να είναι ο εναλλακτικός τίτλος του άρθρου μου, όπου γράφω για τις δυο σχολές: την σχολή της πολιτικής και της "παραπολιτικής".
    Δεν νομίζω ότι υπάρχει άνθρωπος τίμιος, σε όποιο κόμμα κι αν ανήκει που να μην συμφωνεί με τις διαπιστώσεις μου, που αφορούν την πολιτική ζωή μας εδώ και χρόνια κα μεγάλο μέρος της πολιτικής τάξης.
    Το ζητούμενο μου είναι η επιστροφή στην αληθινή πολιτική, στις ιδέες και κυρίως στις "πράξεις που ηχούν πάντα δυνατότερα από τα λόγια".
    Όμως θέλω να πω μερικά πράγματα σε φίλους σχολιαστές που με αφορμή το άρθρο μου, τις αναρτήσεις και τα σχόλια που προκάλεσε, προχωράνε σε κρίσεις, μερικοί ακόμη και στο γνωστό ελληνικό παιχνίδι "άμα ήμουνα Σαμαράς θα...".
    Αδέρφια του antinews και ρέμπελοι του διαδικτύου, από την μακρά πολιτική και αδερφική σχέση μου με τον Αντώνη, 17 χρόνια αδιάκοπα κι αδιατάρακτα, και στις πιο δύσκολες ακόμη στιγμές, αντλώ ΕΝΑ και μόνο "δικαίωμα": να γνωρίζω, να είμαι απόλυτα σίγουρος για την ειλικρίνεια της πρόθεσης του, την αγάπη του για τον Πατρίδα και τον Λαό, αγάπη που είναι πολύ μεγαλύτερη από την φιλοδοξία του. Αντλώ το "δικαίωμα" να τον ξέρω καλά, όπως έναν αδερφό, έναν φίλο που έχεις μοιραστεί μαζί του τα δύσκολα. Γιατί να ξέρετε, κι εδώ θα θυμηθώ την πολιτικά "συγχωρεμένη¨αντίπαλο του, η διαφορά του Αντώνη από αυτήν, είναι ότι αυτή είχε "πελάτες", βαφτιστήρια, "πολιτικούς "οφειλέτες", ο Αντώνης έχει φίλους.
    Αν αύριο έλεγε "Πάω να πεθάνω πολεμώντας στις Θερμοπύλες, πόιός θα 'ρθει μαζί μου;", θα μαζεύονταν κάποιες χιλιάδες. Οι Σέρβοι, το ξανάγραψα, λένε "πλούσιος δεν είναι αυτός που έχει λεφτά, είναι αυτός που έχει φίλους". Από αυτή την άποψη ο Αντώνης είναι μεγιστάνας.
    Παίδες, συγγνώμη. Εγώ μια πέτρα πέταξα στη λίμνη κι έγινε χαμός. Θα σας πω όμως συμπληρωματικά τα εξής, γιατί πολλοί παίρνουν φόρα.
    Ο Αντώνης ποτέ και για τίποτα δεν θα πουλούσε τις αρχές του, τις πατριωτικές θέσεις του και τους φίλους του. Ποτέ. Ποτέ.
    Αντιλαμβάνομαι ότι μερικοί, καμμένοι στο χυλό φυσάτε και το Σαμαρά. Είσαστε καχύποπτοι ότι μπορεί συγκεκριμένες επιλογές προσώπων να σηματοδοτήσουν "εκπτώσεις", να είναι σημάδια φρονηματισμού, υποταγής.
    Λοιπόν άδικα ανησυχείτε. Δεν περίμενε "φρόνιμος" την σειρά του, συγκρούστηκε με τα συγκροτήματα και τα συμφέροντα κατ' επανάληψη. Ήταν και είναι στον πυρήνα του πολιτικά "μη ορθός". Ανέπλευσε το ποτάμι κόντρα στο ρεύμα. Χρόνια τώρα. Και τους γάμησε τη μάνα! Κόντρα στις "δημοσκοπήσεις", στα συγκροτήματα και την διαπλοκή, ήρθε από την έρημο και τους ξέσκισε! Ναι, όσοι τον αγαπάμε δώσαμε τα ρέστα μας αλλά, παίδες, αν ο ίδιος δεν ήταν αυτό που είναι δεν θα φτάναμε στην 29/11. Το ξανάγραψα, ο πιο σαμαρικός απ' όλους είναι ο ίδιος ο Σαμαράς.
    Μην φοβάστε λοιπόν ότι η επιλογή του χ ή ψ τομεάρχη, γραμματέα ή ότι άλλο θα νερώσει το κρασί του.
    Ακούστε, π.χ. οι τομεάρχες πρέπει υποχρεωτικά να είναι Βουλευτές. Υποχρεωτικά, απ' το Καταστατικό.
    Η Κοινοβουλευτική Ομάδα αυτή είναι, πάει και τελείωσε. Ως τις επόμενες εκλογές αυτοί είναι οι Βουλευτές του. Δεν θα φυτρώσουν άλλοι στα λάχανα, ούτε θα γεννήσει άλλους.
    Πρέπει λοιπόν να τους ενώσει, για να γίνει Πρωθυπουργός, πρέπει να ενώσει τον Στρατό του. Αυτό δεν γίνεται με αποκλεισμούς. Κανείς δεν πρέπει να έχει το άλλοθι ότι ήθελε αλλά δεν του 'δωσαν όπλο και ρόλο.
    Όποιον λοιπόν κι αν επιλέξει για οποιονδήποτε ρόλο, αυτός θα κληθεί να υπηρετήσει τις θέσεις του Αντώνη και της ΝΔ κατά του Μνημονίου, για την Ανάπτυξη, για την προστασία του Λαού, της Ελευθερίας και της Ευημερίας του΄, την προστασία της εδαφικής ακεραιότητας της χώρας και της κοινωνικής συνοχής. Δεν θα κληθεί για να παίξει την προσωπική του ατζέντα, τον μεσαίο χώρο ή τον μακρύτερο ή τα κωλοτριψίματα με τους ισλαμοφασίστες του Ερντογάν ή να πλασάρει άνευ όρων "συναίνεση" στο ΠΑΣΟΚ και να μεταφέρει πολιτική γραμμή από τους μπετατζήδες και τους προμηθευτές. Μην φοβάστε λοιπόν ότι θα τον φέρουν στα νερά τους οποιοιδήποτε.
    Όταν θα έρθει η ώρα, όταν θα ανεβαίνει τα σκαλιά του Μαξίμου, τότε αρχίζουν όλα.
    Ως τότε, πρώτο χρέος μου απέναντι σε κείνον κι εσάς θεωρώ πως ερίναι να του λέω την αλήθεια, αυτά που εγώ βλέπω κι αντιλαμβάνομαι, να επισμαίνουμε αυτά που πρέπει ν΄αλλάξουν όταν έρθει η ώρα κι η ώρα θα ΄ρθει...

  42. δρόμος avatar
    δρόμος 28/12/2010 23:54:47

    τι πέτρα στη λίμνη, τζάμπα διαφήμιση στο antinews έκανες, θα σε προτείνω στον Φάκτορα για Τομεάρχη Οικονομικού!!! όσο για τους τομεάρχες στη ΝΔ, όταν (και αν) αποφασίσει η ΝΔ να μαζικοποιηθεί, φώναξέ μας να σου διηγηθούμε ανεπίσημες (αρνητικές) εμπειρίες...

    • Θεωρείο avatar
      Θεωρείο @ δρόμος 29/12/2010 09:45:56

      ...και να πω την αμαρτία μου, δεν ξέρω από πού προήλθε η ορολογία "ντιντήδες" και η σημαντικότητα της έννοιας.
      Δεν με διαφωτίζει κανείς παλιότερος;

  43. ΓΙΑΝΝΗΣ Γ. avatar
    ΓΙΑΝΝΗΣ Γ. 29/12/2010 02:14:04

    Χρονια πολλα σε ολους, ειμαι καινουριος στην παρεα και συμφωνω στα πιο πολλα αρθρα του antinews , Φαηλο το κειμενο σου εκφραζει παρα πολλους και σαν δικτυο 21 θα ηθελα να κανατε την παρουσια σας πιο αισθητη , ο Σαμαρας πρεπει να ξεκαθαρησει επιτελους το κομμα και οσοι ειναι να πανε στη ντορα ας παν, η ΝΔ πρεπει να ξαναγινει πατριοτικος χωρος για το καλο της Ελλαδας .

  44. thouthou avatar
    thouthou 29/12/2010 07:45:14

    Ο Φαήλος έχει γράψει και "χειρότερα".. Απλά ήταν θέμα χρόνου να αντιδράσει ο ντιντηδισμός, και να δείξει την επικοινωνιακή του δύναμη εκβιαστικά, ενόψει αλλαγών...
    Βέβαια, ο περιορισμός του ντιντηδισμού στο "κοκό", ή η εθνικομπαμπουλοποίηση, σιγά μην μας ξενίσει, σε μια κοινωνία όπου κάθε δήλωση θεωρείται έκφραση παρασκηνίου, χωρίς κανένας να ασχολείται με την ουσία...
    Το ότι ο Φαήλος και ο Λαζαρίδης έχουν θέση και λόγο στην νέαΝΔ, είναι αυτό που είναι ελπιδοφόρο, τουλάχιστον για εμάς που είμαστε στην "παραδίπλα" δεξιά (όπως ακόμη περιγράφεται). Αν κάποιοι "πέφτουν από τα σύννεφα" για τις αντιδράσεις και τον παραλογισμό, welcome to earth. Αν κάποιοι δεν το περίμεναν, ας ανασκουμπωθούν, γιατί (αν δεν υπάρξει συμβιβασμός) η σύγκρουση θα είναι χειρότερη στο μέλλον.
    Και εφόσον υπάρχει το προηγούμενο Καρατζαφέρη, ας δουν τα λάθη και τα προβλήματα, να σχεδιάσουν στρατηγική, γιατί δεν μας παίρνει ο χρόνος για χαμένες μάχες...

  45. oxi ki etsi... avatar
    oxi ki etsi... 29/12/2010 08:55:41

    Ο Αθήνα 9.84 είναι που έχουν μαζευτεί όλα τα λαμόγια δημοσιογράφοι με 4-5 αργομισθίες ο καθένας???

    Που έχει 1% ακροαματικότητα και 3-4 χιλιάδες εργαζόμενους???

  46. Θεωρείο avatar
    Θεωρείο 29/12/2010 09:43:37

    Αγαπητέ Φα.Κ., σε χαιρετώ και σε συγχαίρω για το Μεγάλο Πήδημα προς τη δημοσιότητα των κλασικών ΜΜΕ.
    Δεν μου βγάζεις εύκολα απ' το μυαλό ότι ο τρόπος που αναδείχθηκες σε δημόσιο πρόσωπο πρέπει να ήταν υποκινούμενος. Το από πού δεν ξέρω, από εχθρούς για να σε ακυρώσουν ή από φίλους για να σε βάλουν στο "παιχνίδι" και να σε δημοσκοπήσουν για το πώς σε δέχεται ο τηλεθεατής-πολίτης; Περισσότερο βλέπω το 2ο από το φίλο σου τον Αντώνη, που ίσως πάει να σε εισάγει βαθύτερα (ή ψηλότερα), ή μάλλον το ελπίζω. Πάντως δεν μπορώ να φανταστώ τον Χ"νικολάου να μην έχει συναινέσει θετικά, αφού είναι "τσακάλι" και θα είχε σίγουρα προβλέψει τις συνέπειες της προβολής αυτής της εικόνας, αφού όπως όλοι εδώ μέσα ξέρουν ότι έχεις γράψει "σκληρότερα" και η γλώσσα σου "σπάει κόκαλα" (fuck-ίζει).
    Σου εύχομαι καλή συνέχεια στον αγώνα σου!

    ΥΓ.: ...μαζί με μια συμβουλή (ως παρατηρητής, δεν είμαι επικοινωνιολόγος). Ως ΔΗΜΟΣΙΟ, πλέον, πρόσωπο ίσως θα 'πρεπε να συστείλεις τη fuck-ίζουσα γλώσσα, αφού κάθε κακόβουλος μπορεί να την προβάλλει αρνητικά, όποτε θέλει και εύκολα και να ακυρωθεί (όχι λόγω ουσίας) η δυνητική συμβολή σου στο μέλλον της πολιτικής και της χώρας. Είναι και κάποιες θυσίες και υποχωρήσεις, όπως λες και συ, που πρέπει να γίνονται για χάρη του καλού σκοπού. Anyway, it 's your choice and HAVE FUN!

  47. Pikis avatar
    Pikis 29/12/2010 15:46:48

    Αν το άρθρο δεν έλεγε για βαψομαλλιάδες και ντιντίδες κανένας δεν θα του έδινε σημασία. Τα μόνα που απασχολούν τα κόμματα και τη δημοσιογραφία είναι ο καθωσπρεπισμός και η μπουρδολογία. Λες βλακείες; Σε αποθεώνουν. Λες αλήθειες σε απομονώνουν. Αυτή είναι η πολιτική ζωή στην Ελλάδα. Τενεκέδες μέσα σε κοστούμια. Μπριγιαντίνη, υφάκι, κολώνια και λαμογιά. Η συνταγή της επιτυχίας...

  48. ΤΙΤΟΡΜΟΣ ΑΙΤΩΛΟΣ avatar
    ΤΙΤΟΡΜΟΣ ΑΙΤΩΛΟΣ 29/12/2010 16:07:29

    Φαήλο, σ' ευχαριστούμε!

    Eπιτέλους κάποιος τόλμησε να μιλήσει με γωνίες και με ακμές. Έχουμε βαρεθεί τόσον καιρό τον "στρογγυλεμένο" λόγο και την "πολιτική... ορθότητα (sic) ".

  49. tzois avatar
    tzois 30/12/2010 00:30:17

    κριση σημαινει δικη! Και τωρα ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ δικαζωμασται για τα προηγουμενα σπαταλα χρονια.Το θετικο βεβαια θα ειναι οτι μεσα απο την κριση (δικη) θα βγουμε πιο μυαλομενοι!!!!

  50. Μάρκος avatar
    Μάρκος 13/01/2011 21:39:30

    Το ότι πήρε θέση σε αυτό το σχήμα σε θέματα τύπου, η Μαριάννα Πυργιώτη και ο Άκης Γεροντόπουλος, σας ευχαριστεί αγαπητοί μου; Ή ο Γιακουμάτος και ο Γιαννόπουλος;

  51. Theoprovlitos avatar
    Theoprovlitos 05/02/2011 22:00:33

    Κανονίστε παντως η επόμενη κυβερνηση (εθνικης ενοτητας ή όχι) να ειναι κυβερνηση Στεφανου Μανου. Ήδη στους δύο μεγαλους δήμους συγκυβερνά.

    http://theoprovlitos.blogspot.com/2011/02/bullshit-emmones.html

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.