#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
21/04/2012 10:30
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Nα μη γίνει η Ελλάδα…Βαϊμάρη


Του Νικήτα Κακλαμάνη*

Oι μεγάλες αλλαγές τόσο στην παγκόσμια πολιτική ιστορία, όσο και στην πολιτική ιστορία του τόπου μας, συντελέσθηκαν από μεγάλες πλειοψηφίες και όχι από κατακερματισμένο πολιτικό σύστημα τύπου-Βαϊμάρης.

Στην Ελλάδα των Μνημονίων η εικόνα, που διαμορφώνεται στο εκλογικό σώμα σήμερα, παραπέμπει σε μία κοινωνία αλλά και σε ένα πολιτικό σύστημα, που βρίσκεται σε πλήρη σύγχυση και είναι εξοργισμένο.

Αυτό σημαίνει ότι το εκλογικό σώμα και το πολιτικό σύστημα, δύσκολα θα συνεργαστούν, ώστε να δώσουν τη λύση, που έχει ανάγκη η χώρα.

Το δυστύχημα για τον τόπο είναι, ότι τα πάντα, εν έτη 2012, θυμίζουν, έντονα, την κατάρρευση της Δημοκρατίας της Βαϊμάρης.

Οι ομοιότητες που υπάρχουν ανάμεσα σε Ελλάδα και Βαϊμάρη μοιάζουν μακρινές αλλά είναι κοντινές.

Η παγκόσμια οικονομική κρίση, η φτώχεια, η ανεργία, η άνοδος των πολιτικών άκρων κ.α.

Αυτό που συμβαίνει σήμερα είναι το εξής παράδοξο και οδηγεί, σε κάθε περίπτωση, την Ελλάδα εκτός ευρώ:

Από τη μία πλευρά του λόφου υπάρχουν τα θεωρούμενα «αντιμνημονιακά» κόμματα, που οδηγούν τη χώρα έξω από την Ευρωζώνη. Από την άλλη υπάρχουν τα θεωρούμενα «μνημονιακά», που δεν είναι καθόλου βέβαιο ότι θα την κρατήσουν μέσα στην Ε.Ε.

Το θεμελιώδες ζητούμενο, που τίθεται είναι αν τα λεγόμενα «μνημονιακά» κόμματα έχουν τη δύναμη να διαπραγματευτούν με την Τρόικα για ένα διαφορετικό μείγμα οικονομικής πολιτικής, όπου θα έχει κυρίαρχο συστατικό την ανάπτυξη και όχι τη λιτότητα.

Αν έχουν τη δυνατότητα, για να προωθήσουν πολιτικές, ώστε οι Έλληνες να δουν φως στο τούνελ της αβεβαιότητας, που μας έβαλε η κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ και δεν θα παραμείνουν εγκλωβισμένα στη στενή λογιστική προσέγγιση, που τους έχει επιβληθεί από την Τρόικα.

Προσωπικά είμαι από εκείνους, που ως ευρωβουλευτής δεν ψήφισα το ευρώ. Κι αυτό διότι πίστευα πως η ΟΝΕ (Οικονομική και Νομισματική Ένωση) ήταν μόνο ΝΕ (Νομισματική Ένωση), κατά συνέπεια και η ένταξη της Ελλάδας στο ευρώ δεν θα είχε θετικά αποτελέσματα. Ότι σκεφτόμουν τότε, γίνεται σήμερα  πραγματικότητα.

Αν τότε η ένταξη στο ευρώ αποδείχθηκε λάθος, η έξοδος από αυτό, τώρα, θα εξελιχθεί σε καταστροφή.

Πρόκειται για την πικρή αλήθεια, που όσο δύσκολο και να είναι, πρέπει να μετρήσει στην απόφαση όλων στις προσεχείς εκλογές. Η ψήφος μας, δηλαδή, να είναι αποτέλεσμα συγκροτημένης σκέψης και όχι προϊόν δικαιολογημένης οργής…

* Ο Νικήτας Κακλαμάνης είναι υποψήφιος Βουλευτής Α’ Αθηνών (ΝΔ)

 

ΣΧΟΛΙΑ

  1. anonymous avatar
    anonymous 21/04/2012 10:50:52

    Το ίδιο σκεφτόμουν τις τελευταίες μέρες. Δυστυχώς έχουμε γίνει ήδη δημοκρατία της Βαϊμάρης. Αν οι δημοσκοπήσεις επαληθευτούν, που δε βλέπω λόγο να μη γίνει αυτό, θα απαιτηθεί μεγάλη ωριμότητα από την πλευρά των πολιτικών. Μην ξεχνάμε άλλωστε ότι για τη δικτατορία η αποκλειστική ευθύνη ήταν των πολιτικών. Στο youtube υπάρχει συνέντευξη του Πατακού στο Μαλούχο. Για δείτε τι λέει. Ελπίζω να μην κάνετε πάλι το ίδιο λάθος.

  2. franc avatar
    franc 21/04/2012 11:21:24

    Aγαπητέ Νικήτα,
    Ο Σαμαράς είχε έγκαιρα διαπιστώσει οτι η συνταγές των μνημονίων δολοφονούν την Ελλάδα. Ηρθε μάλιστα σε σύγκρουση με σχεδόν όλα τα αδελφά συντηρητικά
    κόμματα στην Ευρώπη και τελικά δικαιώθηκε αφού τα περισσότερα συμφώνησαν μαζί του και βλέπουν την καταστροφή στην οποία το μνημόνιο2 οδηγεί τη χώρα μας.
    Ως νέος Γαλιλαίος αναγκάστηκε, παρ' ότι εξακολουθεί να πιστεύει στο ΟΧΙ στα μνημόνια, να πεί προσωρινά ΝΑΙ για να αποφύγουμε την πτώση στο γκρεμό σε μια στιγμή που οι Γερμανοί ήταν τόσο θυμωμένοι για τα λάθη τους στο θέμα της Ελλάδος που ίσως να έκαναν τη βλακεία να μας πέταγαν έξω (προσωρινά βέβαια). Το κατάλαβαν αμέσως και δια στόματος Μέρκελ δήλωσαν κατηγορηματικά πλέον ότι έξοδος της Ελλάδος ή και της Πορτογαλίας πχ. θα σήμαινε διάλυση του Ευρώ και της Ευρωζώνης. Βλέπεις δεν υπάρχει Ελληνικό ή Ιρλανδικό Ευρώ. Το Ευρώ είναι σαν ένα ομοιογενές υγρό σε ένα μπουκάλι στο οποίο είναι ζωγραφισμένες οι χώρες του Ευρώ. Σε οποιοαδήποτε απ' αυτές ανοίξεις μια τρύπα στο μπουκάλι, το ευρώ θα χυθεί ΟΛΟ.
    Οταν ο Σόρος βρήκε την τρύπα στη Στερλίνα, δεν κινδύνεψε μόνο η στερλίνα του Λονδίνου, αλλα ολόκληρης της Αγγλίας.
    Αν η έξοδος της Ελλάδος απο το Ευρώ συνέφερε περισσότερο απο την παραμονή της, η Ελλάδα θα είχε πεταχτεί έξω από την πρώτη στιγμή που δήλωσε αδυναμία πληρωμών τον Οκτώβρη του 2009.
    Δεν μας έβαλαν στα μνημόνια ούτε γιατί μας θεωρούν ίσους μαζί τους, ούτε απο ηθική υποχρέωση, ούτε καν απο εταιρική αλληλεγγύη. Μας έβαλαν γιατί οι Γερμανοί και οι σύμμαχοί τους Υπερτραπεζίτες ΚΕΡΔΙΖΟΥΝ. Και όχι μόνο αυτό. Μας έχουν ΑΠΑΓΟΡΕΨΕΙ να χρεωκοπήσουμε και να βγούμε απ' το ευρώ.
    Καταλαβαίνουν πάρα πολύ καλά οτι τα μνημόνια καταστρέφουν σιγά σιγά την Ελλάδα. Οσο όμως εμείς τα αντέχουμε αυτοί δεν πρόκειται να τα σταματήσουν αφού κερδίζουν. Την συμπάθεια του Ελληνικού λαού ούτως ή άλλως ξέρουν οτι δεν την έχουν πλέον, αλλά αυτό ποσώς τους ενδιαφέρει. Οσο δεν λέμε ΟΧΙ στα μνημόνια αυτοί θα συνεχίζουν να εισπράττουν. Το ίδιο θα κάναμε και εμείς στη θέση τους γιατί μεταξύ κρατών δεν υπάρχουν φιλίες παρά μόνο συμφέροντα.
    Μόνο αν πούμε ΟΧΙ στα μνημόνια θα αναγκαστούν να δώσουν λύση στο δράμα μας και πάλι παζαρεύντας ώστε ακόμα και τότε, η λύση να τους μειώσει όσο το δυνατόν λιγώτερο τα κέρδη που εισπράττουν απο εμάς τώρα. Μην γελιέστε. Αυτοί έχουν προ πολλού μελετήσει τις εναλλακτικές λύσεις. Δεν περιμένουν απ' τα Ελληνικά κόμματα να τις ακούσουν. Σε όλες τις λύσεις η βάση είναι η παραμονή της Ελλάδας στο Ευρώ διότι αυτό συμφέρει τους πάντες. Η εσωτερική υποτίμηση των "Νοτίων' θα συνεχίζεται μέχρι να υπάρξει αισθητή αντίσταση. Και τότε θα αρχίσουν τις διαπραγματεύσεις. Το χρήμα δεν παραιτείται ποτέ απο το κέρδος...

    • Σχετικά Ασχετος avatar
      Σχετικά Ασχετος @ franc 21/04/2012 12:55:20

      Yπάρχουν Εθνη και κατ' επέκταση κυβερνήσεις με κουλτούρα ηγεμόνος.Αυτοί δεν δίστασαν να οδηγήσουν την Ευρώπη σε καταστροφικότατους πολέμους,και θα διστάσουν να μας χρεοκωπήσουν αν τους παραζορίσουμε;Ας παύσουμε να πιστεύουμε ότι είμαστε ο ομφαλός της γης και να σκεπτόμαστε σαν μπλοφατζήδες μικροαπατεωνίσκοι.

      • franc avatar
        franc @ Σχετικά Ασχετος 21/04/2012 13:16:14

        Εγώ είπα το ακριβώς αντίθετο. Οσο και να τους "παραζορίσουμε" εμείς, (αλήθεια πιστεύεις ότι είμαστε ο ομφαλός της γης και σκεπτόμαστε σαν μπλοφατζήδες μικροαπατεωνίσκοι, ώστε να μπορούμε να τους παραζορίσουμε?Δεν καταλαβαίνουν αυτοί απο ζόρισμα, μην ανησυχείς) δεν πρόκειται ποτέ να μας αφήσουν να χρεωκοπήσουμε και να σταματήσουμε να τους πληρώνουμε.
        Γιατί μην επιτρέποντάς μας να χρεωκοπήσουμε, μας αναγκάζουν να ζούμε και μείς και τα παιδιά μας για να τους πληρώνουμε για τουλάχιστον 20-30 χρόνια ακόμα, χωρίς να μας μένει δεκάρα. Λέγοντάς τους ΟΧΙ δεν τους παραζορίζουμε, απλά τους δίνουμε να καταλάβουν οτι δεν μπορούμε άλλο. Οτι μας έχουν αρμέξει σαν την κατσίκα τόσο πολύ, που αν συνεχίσουν τα μνημόνια θα χάσουν και το γάλα και την κατσίκα. Βέβαια ξέρω οτι υπάρχουν Ελληνες που αντέχουν περισσότερο άρμεγμα. Αυτό θα φανεί στις 6 Μαίου. Αν αυτοί που το αντέχουν ακόμα είναι περισσότεροι, θα ψηφίσουν ΝΑΙ και το άρμεγμα θα συνεχιστεί, αλλά δυστυχώς και απο εκείνους που δεν αντέχουν άλλο και θα ψηφίσουν ΟΧΙ. Κι όταν τα πτώματα θα αυξηθούν σημαντικά, αν δεν έλθουν άλλες καταστροφές, θα ξαναψηφίσουμε για να δούμε πάλι αν αντέχουμε ακόμη...

    • Ιαπετός avatar
      Ιαπετός @ franc 21/04/2012 13:35:12

      Aγαπητέ franc,
      Συμφωνώ σέ γενικές γραμμές μέ τό σχόλιό σου. Πρέπει όμως νά επισημάνω μερικά πράγματα.
      Τόν δυτικό, τουλάχιστον, κόσμο δέν τόν κατευθύνει η πολιτική, αλλά οι πολιτικοί τών τραπεζών. Ζούμε σέ ένα ιδιότυπο φεουδαρχικό σύστημα, όπου η ευγενής τάξη τών τραπεζικών είναι καί οι πραγματικοί κυρίαρχοι. Είναι αυτοί πού θέτουν τούς δικούς τους κανόνες γιά τό τί πρέπει νά γίνει, τί είναι καί πώς πρέπει νά λειτουργεί η αντιπροσωπευτική δημοκρατία κ. λ.π. Η μορφή τής δημοκρατικής διακυβέρνησης πού έχουμε καί βιώνουμε είναι δική τους δημιουργία.

      Άν θά μάς πετάξουν από τήν ευρωζώνη καί τήν ΕΕ καί τό άν υπάρχουν τέτοιες σκέψεις καί δυνατότητες μήν τό αποκλείεις καθόλου. Δέν υπάρχουν σταθερές καί κανόνες στό παιχνίδι εξουσίας. Ένας είναι ο κανόνας. Οι εποχικοί κανόνες ισχύουν, όσο μάς βολεύουν. Άν αλλάξουν οι συνθήκες τούς αλλάζουμε. Ένας κανόνας μόνο ισχύει. Όποιος ή όποιοι αμφισβητήσουν τό δικαίωμα τού χρηματιστικού κεφαλαίου νά εξουσιάζει μέ τούς κανόνες πού οι ίδιοι επιβάλλουν, θά τόν εξοντώσουν. Όχι γιατί γουστάρουν αίμα. Γιά παραδειγματισμό πρός άλλους υποψήφιους απείθαρχους. Είτε ευρώ, είτε δραχμή, ο έλεγχος θά είναι δικός τους. Η τράπεζα τής Ελλάδας καί η Εθνική τράπεζα πρίν από αυτήν, ήταν καί είναι υποκαταστήματα τής τράπεζας τής Αγγλίας. Οι ιθαγενεί πολιτικοί δέν έχουν τήν πολυτέλεια νά αλλάξουν κάτι. Η μόνη διαφορά θά είναι άν ο Έλληνας θά ξεπέσει στό επίπεδο τού αφρικανού σκλάβου ή θά προσπαθεί νά αποκτήσει κάποια προνόμια τού ευρωπαίου σκλάβου. Καί μήν σού φαίνεται περίεργο. Καί οι σκλάβοι έχουν τίς διαβαθμίσεις τους. Από τήν Ρωμαϊκή εποχή. Άλλο νά ήσουν έλληνας σκλάβος, παιδαγωγός τών παιδιών κάποιου συγκλητικού καί άλλο σκλάβος από τήν Νουμιδία στίς γαλέρες καί στά νταμάρια. Καί δέν φταίνε αποκλειστικά οι πολιτικοί γιά τήν κατάντια μας. Εμείς τούς διαλέγουμε κάθε φορά μέ τήν ψήφο μας. Είναι οι πιό καλοπληρωμένοι σκλάβοι επιστάτες τών αφεντικών. Τώρα άν παραφέρονται καί χαλούν τήν ομάδα σκλάβων πού ελέγχουν καί τούς κάνουν πιό αντιπαραγωγικούς γιά τούς κυρίους πού υπηρετούν, είναι άλλη υπόθεση. Τότε κινδυνεύει η συγκεκριμένη ομάδα σκλάβων μαζί μέ τούς σκλάβους επιστάτες (άσε πού πολλοί επιστάτες θά αντικατασταθούν μέ άλλους πιό πρόθυμους καί πιό βάναυσους επιστάτες) νά πωληθούν σέ χαμηλή τιμή σέ άλλο κυρίρχο. Καί αυτός ο άλλος κυρίαρχος μπορεί νά τά κονομάει μέ γαλέρες καί νταμάρια. Γιά σκεφθείτε τήν μοίρα τών άτυχων δούλων, υπηρετών στό κτήμα τού συγκλητικού, νά βρεθούν στά σκοτάδια τών στοών ή αλυσσοδεμένοι στό κύτος τής γαλέρας μέ τά κουπιά;

      • Σχετικά Ασχετος avatar
        Σχετικά Ασχετος @ Ιαπετός 21/04/2012 14:07:41

        Δεν θέλω στη γαλέραααααααααααααααα.......

        • Αυριανιστής avatar
          Αυριανιστής @ Σχετικά Ασχετος 21/04/2012 16:18:39

          Όσο δέχεσαι τη λογική των μνημονίων, τόσο πιο βαθιά στα αμπάρια της γαλέρας μπαίνεις. Κι ας λες ότι δεν θέλεις. Οι μισθοί Βουλγαρίας, που προστάζουν ξετσίπωτα οι ευρωναζί να εφαρμοστούν στην Ελλάδα, δεν είναι γαλέρα;

          • Σχετικά Ασχετος avatar
            Σχετικά Ασχετος @ Αυριανιστής 21/04/2012 18:06:30

            Δεν μου αρέσει το κακό.
            Απλώς φοβάμαι το χειρότερο.

  3. man8os avatar
    man8os 21/04/2012 11:28:21

    Πριν ποσο καιρο ειχα πει οτι δεν θελω η δημοκρατια να καταρρευσει σε ενα σκηνικο που οι ακροδεξιοι θα πλακωνονται στο δρομο με τους ακροαριστερους?
    Λιγο αργα δεν το ειδες Νικητα?

  4. S.P. avatar
    S.P. 21/04/2012 11:36:35

    Λυπάμαι κ. Κακλαμάνη, αλλά τώρα είναι αργά!
    Νόμιζα όταν βγήκατε δήμαρχος στην Αθήνα θα κτυπούσατε την γροθιά σας στο τραπέζι. Τίποτα. Μια από τα ίδια. Επί εποχής σας ο 9.84 έβριθε ατόμων που πληρώνονταν χωρίς να προσφέρουν έργο. Με συγχωρείτε αλλά είσθε μέρος του προβλήματος.

    • voter avatar
      voter @ S.P. 21/04/2012 14:02:05

      Προσυπογράφω SP.
      Προσθέτω και την θητεία του ΝΚ ως υπουργόύ υγείας .Ανύπαρκτο έργο και εκεί . Γιατί τώρα πρέπει να ξαναψηφιστεί ?

      • Xάρης Δήμος avatar
        Xάρης Δήμος @ voter 21/04/2012 15:25:09

        Ο Νικήτας Κακλαμάνης, ως υπουργός υγείας έκανε την πιο σημαντική δουλειά που έχει κάνει υπουργός από τη σύσταση του ΕΣΥ, από την μείωση/εξαφάνιση των ράντζων (που επανήλθαν όταν έφυγε), μέχρι την ίδρυση και επάνδρωση νέων μονάδων που προσέφεραν μεγάλη ανακούφιση στον κόσμο. Δυστυχώς, το έργο του δεν έγινε ευρύτερα γνωστό γιατί δεν το διαφήμισε ο ίδιος και γιατί δεν τα "βρήκε" με τις φαρμακευτικές εταιρίες για να τον διαφημίζουν μέσα από πληρωμένα δημοσιεύματα.

        • android.K. avatar
          android.K. @ Xάρης Δήμος 21/04/2012 16:16:41

          να τελειώνουμε με τους ανεπαρκείς!

          Νικήτας τέλος!
          Παρελθόν!!

          (ποτέ δεν θα ξεχάσω τα "βρώμικα" μηνύματα SMS παραμονή των εσωκομματικών εκλογων στις 29/11!!
          ποτέ δεν θα ξεχάσω τον πόλεμο ενάντια στο Σαμαρά, φανερά, φανερότατα με ανθρώπους του Δήμου πάλι στις 29/11! )

        • voter avatar
          voter @ Xάρης Δήμος 21/04/2012 16:23:41

          Κάνετε λάθος κύριε . Την δραστική μείωση έως εξαφάνιση των ράντζων την επέβαλε ,σχεδόν "εν μία νυκτί" , αθορύβως και χωρίς να "ανοίξει μυτη" , ο Γ. Σούρλας το 1990 , οταν ήταν υπουργός υγειας , χρησιμοποιώντας την κοινή λογική ,προσφέροντας ανακούφιση σε ασθενεις και προσωπικο.
          Ο ίδιος , κατήργησε τότε και την κακοδιαχειριση στα τροφιμα των νοσοκομείων ,τουλάχιστον για όσο καιρό ηταν υπουργός .

  5. τάσος avatar
    τάσος 21/04/2012 11:42:37

    οι γερμανοί ,ομως, έχουν μάθει να ακολουθούν, οπότε και τρελός να βγει θα τον ακολουθήσουν. οι έλληνες αντίθετα έχουν μάθει να κοντοστέκονται, να κοιτάνε σα μαλάκες και μετά να να σηκώνονται να φεύγουν, οπότε ακόμη και τον λογικό όχι μόνο δεν θα τον ακούσουν, αλλά μάλλον θα του φορέσουν και κουδούνια στο τέλος.

  6. Δραγουμης avatar
    Δραγουμης 21/04/2012 12:00:48

    το απιστευτο ειναι οτι δημοσιευοντε σχολια με υβρεις , αντιθετα απλα αν διαφωνεις θα κοπεις σιγουρα

    • factorx avatar
      factorx @ Δραγουμης 21/04/2012 12:25:50

      Γενική διατύπωση είναι δεν βρίζει. Εσύ όμως κάνεις μεροκάματο προπαγάνδας. Μας είπε εκατό φορές την ίδια άποψη και επαναλαμβάνεσαι μονότονα

      • Δραγουμης avatar
        Δραγουμης @ factorx 21/04/2012 14:05:35

        εγω κανω μεροκαματο προπαγανδας?

        μηπως βλεπεις εχθρους εκει που δεν υπαρχουν?

        παρακολουθω το antinews εδω και χρονια και πλεον γραφουν οι ιδιοι και οι ιδιοι

        δεν ειναι τυχαια το Κομμα στο 20 % ετσι οπως τα καταφερατε

        ο κοσμος και η βαση διαφωνουν με τον δρομο που ακολουθει το κινημα

        και εσεις εδω μεσα τα παρουσιαζετε οπως σας αρεσουν

        ευχομε το βραδυ των εκλογων να κανετε την αυτοκριτικη σας

  7. Σχετικά Ασχετος avatar
    Σχετικά Ασχετος 21/04/2012 12:26:55

    Oι μεγάλες πλειοψηφίες δεν κερδίζονται με αυτοπροτυνόμενους Σωτήρες.

    • kprotop avatar
      kprotop @ Σχετικά Ασχετος 21/04/2012 12:34:32

      Με τι κερδίζονται;;Με μολότωφ και κουκούλες;

      • Σχετικά Ασχετος avatar
        Σχετικά Ασχετος @ kprotop 21/04/2012 13:07:09

        Kερδίζονται με πειθαρχία,λειτουργία των κομματικών οργάνων και υπακοή στις αποφάσεις τους.Είδες που υπάρχουν και άλλα όπλα εκτός από μολότωφ;

      • Civil-Eng. avatar
        Civil-Eng. @ kprotop 21/04/2012 13:17:04

        Α! εξαιρετική απάντηση! Και υπάρχει μονο αυτή η εναλακτική; Και οταν αρχίσουμε να έχουμε μολοτωφ χωρίς κουκούλες τι θα πούμε άραγε;

        • Civil-Eng. avatar
          Civil-Eng. @ Civil-Eng. 21/04/2012 13:18:24

          Δεν είχε εμφανιστει το δεύτερο σχολιο του Σχετικά Ασχετου οταν εγραφα. Ακυρο το παραπάνω σχολιό μου.

  8. Ο Ιθαγενής avatar
    Ο Ιθαγενής 21/04/2012 12:46:39

    Μάλιστα κ Κακλαμάνη ...για να μην γίνουμε όμως Δημοκρατία της Βαϊμάρης μήπως θα πρέπει να μας πείτε και εσείς τι κάνατε;
    Γιατί ο Δήμος Αθηναίων έχει περισσότερους υπαλλήλους από το Υπουργείο Πολιτισμού, περισσότερους δημοσιογράφους από τις εφημερίδες και δεν ξέρει τι χρωστά....για να μην μιλήσουμε για πόσα ΔΣ Προέδρους και μαγαζιά έχει.
    Έχω βαρεθεί ...νουθεσίες και υποδείξεις για το τι πρέπει να γίνει από όσους έχουν συμβάλει στο ...να γίνει.

  9. Heaven avatar
    Heaven 21/04/2012 13:21:14

    ούτε δημοκρατία της Βαϊμάρης θα γίνουμε κε. Κακλαμάνη, και προπαντός ούτε και θα σας ψηφίσουμε!
    Οι πολιτικοί θα έπρεπε να γνωρίζουν πότε είναι η ώρα τους να φύγουν!
    Δυστυχώς για εσάς δεν έχετε ούτε αυτογνωσία αλλά ούτε και αυτοσεβασμό!
    Οι πολίτες της Α' Αθηνών θα σας δείξουν για δεύτερη και τελευταία φορά την έξοδο!
    ΑΝΤΙΟ κε. Κακλαμάνη! Αρκετά με σας...

    • juliet avatar
      juliet @ Heaven 21/04/2012 13:46:51

      Heaven
      τα είπες όλα!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      • voter avatar
        voter @ juliet 21/04/2012 13:59:44

        Προσυπογραφω Heaven και Juliet

    • ΚΥΘΗΡΙΟΣ avatar
      ΚΥΘΗΡΙΟΣ @ Heaven 21/04/2012 14:10:40

      Δηλαδή,Heaven,νά πάει στόν...heaven;

      • juliet avatar
        juliet @ ΚΥΘΗΡΙΟΣ 21/04/2012 14:18:17

        Αγαπητέ Κυθήριε ,αν και μεσημέρι σε βλέπω ....ξύπνιο,χαχαχααα!!!!:)

        • ΚΥΘΗΡΙΟΣ avatar
          ΚΥΘΗΡΙΟΣ @ juliet 21/04/2012 14:21:02

          Juliet,ἀκολουθῶ τήν πεπατημένη,ὃπως ὃλοι μας,ἀλλά...,κάτι πρέπει νά γίνει,δέν πρέπει....;

      • Heaven avatar
        Heaven @ ΚΥΘΗΡΙΟΣ 21/04/2012 15:14:56

        και ακόμα πάρα πέρα!!!!!!!

        by the way, ψηφίζω Α' Αθηνών και ...ξέρω!!!!!!!

        • ΚΥΘΗΡΙΟΣ avatar
          ΚΥΘΗΡΙΟΣ @ Heaven 21/04/2012 15:22:33

          Μαζί σου...,κι ἐγώ ξέρω,παρ' ὃλο πού ψηφίζω Α'Πειραιῶς.

          • juliet avatar
            juliet @ ΚΥΘΗΡΙΟΣ 22/04/2012 08:47:40

            Kαλημέρα,και εγώ ξέρω.....και αρκετά ,αλλά είπαμε η Πατρίδα ,οι συγκυρίες και η σωτηρία και αν κάποιοι χρειαστεί να πληρώσουν ...ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΟΥΝ.

  10. ΘΟΔΩΡΟΣ Κ avatar
    ΘΟΔΩΡΟΣ Κ 21/04/2012 14:05:01

    Αγαπητέ Νικήτα
    Είσαι μία από τις αιτίες που ψήφισα (σε Ευρωεκλογές) διαφορετικό κόμμα από τη ΝΔ. Όταν δηλαδή ως επικεφαλής ουσιαστικά του ψηφοδελτίου της τότε Πολ.Αν (είχε δηλωθεί ότι εσύ θα ήσουν ο ευρωβουλευτής εάν εξέλεγε Ευρωβουλευτές).
    Τότε όμως οι τσεκουράτες θέσεις σου, ο στρωτός σου και τεκμηριωμένος λόγος έπειθε όσους σαν και μένα θέλαμε μία άλλη εκδοχή της αγάπης για την πατρίδα σε αντιδιαστολή με τις γλυκανάλατες απόψεις των ευρωλιγούρηδων (και όχι των πραγματικών φιλοευρωπαίων ) και μας προϊδέαζε για άλλες πράξεις.
    Τα πράγματα όμως φίλε Νικήτα ήρθαν έτσι που σου δόθηκε η ευκαιρία να διοικήσεις τόσο στο Υπουργείο Υγείας, όσο και στο Δήμο Αθηναίων.
    Μάλλον όμως κάτι δεν έκανες καλά ή τουλάχιστον όσο καλά μας έπειθες ότι θα τα έκανες.
    Στο Υγείας το πάρτι των εμπόρων υγείας συνεχίστηκε και δεν το ακούμπησες καν. Γιατρός είσαι κάτι θα κατάλαβες δεν μπορεί.
    Όσο για το Δήμο Αθηναίων είμαι σχετικά ακατάλληλος γιατί δεν έζησα ποτέ στην Αθήνα πάρα μόνο ως επισκέπτης περνάω αραιά και που.
    Το αίσχος όμως του παραμελημένου κέντρου της δεν μπορεί να μην σε ακουμπάει. Αυτό βλέπει και αισθάνεται ο τακτικός και ο τουρίστας επισκέπτης.
    Η δημοκρατία της Βαϊμάρης που αναφέρεις έπεσε γιατί βρέθηκαν εθνοσωτήρες που υποσχέθηκαν στον εξαθλιωμένο Γερμανικό λαό την έξοδο από την ταπείνωση και την μιζέρια.
    Τη στιγμή αυτή κάτι παρόμοιο σε μικροκλίμακα δεν συμβαίνει στην Αθήνα;
    Η χρυσή Αυγή δεν είναι αυτή που φυλάει κάποιες γειτονιές και πλατείες;
    Δεν είναι αυτή που συνοδεύει γυναίκες και ηλικιωμένους να κάνουν καθημερινές εργασίες;
    Θα σου φαινόταν λοιπόν παράξενο να πάρει 10% στα εκλογικά κέντρα της Α΄Αθηνών;
    Ειλικρινά Νικήτα σου εύχομαι να πάρεις από τους συμπολίτες σου μία 2η ευκαιρία και να επανέλθεις .
    Να ξέρεις όμως ότι τόσο για σένα, όσο και για όσους άλλους επιβιώστε πολιτικά , θα είναι κυριολεκτικά η τελευταία σας.
    Μετά από αυτό δεν θα τολμάτε όχι να κυκλοφορήσετε στους δρόμους, αλλά ούτε και πάτε στα σικάτα μέρη που συνηθίζετε.

    • Heaven avatar
      Heaven @ ΘΟΔΩΡΟΣ Κ 21/04/2012 15:23:35

      αγαπητέ κε, Θόδωρε Κ.,
      ρωτήστε και μένα λοιπόν που μένω κέντρο Αθήνα αν αξίζει να πάρει μια ΤΡΙΤΗ ευκαιρία ο κος. Κακλαμάνης!
      Γιατί όπως πολύ σωστά λέτε ήδη πήρε δύο: μία σαν υπουργός και μία σαν δήμαρχος!
      Και όπως πολύ σωστά ξαναλέτε η "αρχή του κατέδειξε και τον πολιτικό άνδρα!!!"

      Έχει άλλωστε γραφεί πολλές φορές σε αυτόν τον ιστότοπο:
      Δεν χτίζεις ΠΟΤΕ καινούριο με παλιά και φθαρμένα υλικά!
      Ευχαριστούμε πολύ κε. Κακλαμάνη, δεν θα πάρουμε!!

    • voter avatar
      voter @ ΘΟΔΩΡΟΣ Κ 21/04/2012 15:24:48

      Αγαπητέ Θόδωρε ,
      Νισάφι πιά με τις καλοπροαίρετες ευχές και τις "τελευταίες ευκαιρίες ". Εαν εσύ τον ψήφισες μιά φορά , στις Ευρωεκλογές της ΠΟΛΑΝ ,εγώ και η οικογένεια μου , όλοι υγειονομικοί , τον ψηφίσαμε συστηματικά από τότε, ακόμα δυό φορές ,χωρίς ποτέ να ξέρουμε ούτε καν κατα πού πέφτει το πολιτικό του γραφείο.
      Χαρήκαμε με την πρωτη τοποθέτηση του στο Υγείας -απογοητευθηκαμε στην πορεία , τον στηρίξαμε για δήμαρχο γιατι στηρίζαμε την παράταξή μας - απεδείχθη ουδέν καλύτερο του τίτλου "Ομέρ Πρυώνης ".
      Ποσες άλλες ευκαιρίες δηλαδή χρειάζονται ?
      Εσένα , στην οποια δουλειά κάνεις , πόσες φορές σου δόθηκαν ευκαιρίες ενώ αποτύγχανες να δείξεις έργο ?

  11. factorx avatar
    factorx 21/04/2012 14:17:45

    Εμείς φταίμε για τα ποσοστά; Θα μας τρελλάνεις; Αναπαράγεις την λάσπη των καθεστωτικών ΜΜΕ και δημοσιογράφων οτι το antinews τάχα υπαγορεύει γραμμή και διαμαρτύρεσαι κι απο πάνω; Εμείς είμαστε χώρος έκφρασης γνώμης κι αν μας ακούγαν και να διάβαζες όπως λες εδω και χρόνια το antinews θα καταλάβαιναν και θα καταλάβαινες περισσότερα

  12. Χρήστος Δ. avatar
    Χρήστος Δ. 21/04/2012 14:51:35

    Περίμενα όσοι συμμετέχουν με σχολια στις αναρτήσεις σε αυτόν τον ιστότοπο να έχουν άποψη και να μην δέχονται όσα τους πασαρονται απο αμφιλεγομενα ΜΜΕ. Με λίγα λόγια να βλέπουν πίσω από τα δημοσιεύματα. Κάτι που δυστυχώς δεν συμβαίνει με ορισμένους. Ποιο ειναι ακριβώς το λάθος του Κακλαμανη στο υπ. Υγείας; Πέρα απο γενικότητες κατά καιρούς δεν έχει ακουστεί τπτ. Κ μιλάμε για 6 χρόνια πριν. Αν ήταν κάτι δεν θα είχε βγει; Μην παίζετε με τη νοημοσύνη του κόσμου. Όσο για το Δήμο Αθηναίων λυπάμαι γιατι κ εκει λέτε ότι ακούτε. εδω σταμάτησε να λέει ο Καμινης, επειδή προφανώς δεν βρήκε τπτ. Αυτό δεν κάνει σε κανέναν εντύπωση; Εμένα προσωπικά μου κάνει. Έχω συναντήσει τον Κακλαμανη 2 φορές στα στέκια που λέτε, για να μην προτρέξουν κάποιοι να με χαρακτηρίσουν άνθρωπο του. Απλά δεν αντέχω το τσουβαλιασμα της πολιτικής ζωής. Στην τελική αυτός κρίθηκε όλα τα χρόνια. Αφήστε τον να τον κρίνει ο κόσμος. Έχασε απο τον νεο και αφθαρτο Καμινη και τα είδαμε όλοι τα αποτελέσματα στην εικόνα της Αθήνας και στην εγκληματικότητα και σε όλα. Μην κοροϊδευόμαστε μεταξύ μας λοιπόν. Ο Κακλαμανης δεν ειναι Άγιος προς θεου αλλα δεν ευθύνεται για όλα τα στραβά της Αθήνας και της Ελλάδας. Σχετικά με το άρθρο συμφωνώ με όσα λέει κ δεν νομίζω να διαφωνεί και κανεις...

    • S.P. avatar
      S.P. @ Χρήστος Δ. 21/04/2012 15:33:21

      Αγαπητέ κύριε, εάν εγώ ανελάμβανα υπουργείο και φεύγοντας το "οργιώδες πάρτυ" στο κύκλωμα του φαρμάκου ήταν όπως το βρήκα στην αρχή, τότε θα εγκατέλειπα την πολιτική και θα περνούσα το υπόλοιπο του βίου μου σε ένα νησί για να βλέπω τα ηλιοβασιλέματα.

      • Χρήστος Δ. avatar
        Χρήστος Δ. @ S.P. 21/04/2012 15:53:36

        Αν το έκανες αυτο θα σήμαινε ότι θα απολαμβανες τα χρήματα που πήρες απο το κύκλωμα του φαρμάκου- βλέπε Ακη... Είδες τι εύκολοι που ειναι οι αφορισμοί και οι ερμηνείες αγαπητέ μου;

        • S.P. avatar
          S.P. @ Χρήστος Δ. 21/04/2012 17:55:42

          Τώρα τι να πω;
          Αυτό εννοούσα; Νόμιμος συνταξιούχος δεν μπορείς να κοιτάζεις τα ηλιοβασιλέματα;

    • ΘΟΔΩΡΟΣ Κ avatar
      ΘΟΔΩΡΟΣ Κ @ Χρήστος Δ. 21/04/2012 15:38:27

      Φίλε Χρήστο εγώ τουλάχιστον ήμουν πολύ προσεκτικός.
      Είπα τι ΔΕΝ έκανε και όχι για κάτι που κατηγορείται αδίκως ότι έκανε.
      Ξεκαθάρισα ότι τον είχα σε υπερβολικά μεγάλη υπόληψη αλλά είναι αυτό που λέει ο λαός ΄΄ που ναι ο καιρός που έδειχνε ότι θα γινόσουν άλλος;΄΄.
      Το ίδιο ισχύει και για τον/την Heaven παραπάνω. Είναι καταλληλότερος/-η εμού να τον κρίνει.

  13. δεσποινα avatar
    δεσποινα 21/04/2012 15:30:03

    Εμένα και αυτά που λέει στο άρθρο ο Νικήτας αλλά και οι κατά καιρούς επισήμάνσεις του μου κάνουν. Για το υπουργείο και το δήμο που θίγουν κάποιοι, πραγματικά βαρέθηκα να τα ακούω. Μπλα μπλα και ουσία τίποτα αν σε αυτό προσθέσεις πως λόγο προεκλογικού αγώνα πολλοί έχουν συμφέρον να ανακυκλώσουν το μπλα μπλα για να τον μειώσουν τότε καταλαβαίνει κάποιος πως ειναι ασκοπο να τους απαντάμε

    • voter avatar
      voter @ δεσποινα 21/04/2012 16:16:07

      Επειδή θέλετε στοιχεία και όχι "μπλα-μπλα " , ακούστε λοιπόν για να μαθαίνετε . Οταν ο ΝΚ ανέλαβε υπουργός υγείας , το σύστημα νοσούσε ήδη βαρειά απο αυτό που τώρα ξέρει όλος ο κοσμος . Ηταν ήδη υπερχρεωμένο στις φαρμακευτικές εταιρείες λόγω της διαφθοράς και της κατασπατάλησης και αναζητιόταν τρόπος να ξεχρεωθεί και να ανακάμψει. Αναλώσιμα και φάρμακα υπερτιμολογημένα σκανδαλωδώς , συνταγογραφία ανεξελεγκτη , κατανάλωση ορθοπεδικών και καρδιολογικών υλικών ανεξελεγτη ,φαρμακευτικές και παραφαρμακευτικες να συνεχίζουν ακάθεκτες .
      Η τοποθέτηση του απο τον ΚΚ στο Υγείας , ηγειρε ελπίδες και προσδοκίες . Αντ'αυτων ? Μια "λίστα φαρμάκων"δηθεν προς περιορισμο της φαρμακ.δαπάνης ,που καταστρατηγήθηκε σε λιγότερο από εξι μήνες και έτερον ουδέν.
      (Γιατί άραγε τον άλλαξε ο ΚΚ και τοποθέτησε τον Αβραμόπουλο ?)
      Παμε τώρα στον Δημο .Διαλέγω ένα και χαρακτηριστικό -στο εξαιρετικά υποβαθμισμενο κέντρο , στα Πατήσια , καταστρέφει με κουτοπνηριά, παρά τις έντονες αντιδράσεις των κατοικων επι μήνες, ένα μικρό παρκάκι , οαση στην περιοχή , με αιωνόβια πεύκα που θεωρει καλό να τα κόψει δεκαπενταύγουστο που ο κόσμος θα έλλειπε .Για να χτίσει γκαράζ. Σε σημείο που ήδη υπηρχαν γκαράζ , αλλά κι αν ακόμα είχε δίκιο που δεν είχε , έτσι κανει ο δήμαρχος της πόλης ? Ετσι συμπεριφέρεται στους δημότες του ? Δεν σεβεται τις αντιρρήσεις των κατοικων και προχωράει "νύχτα " και κοβει τα δένδρα ?
      Αυτά τα πολύ λίγα σε απάντηση του απαξιωτικού σας "μπλα -μπλα.
      Υπάρχουν κι αλλα αν το επιθυμείτε .

      • Χάρης Δήμος avatar
        Χάρης Δήμος @ voter 21/04/2012 18:03:00

        Κύριε Voter, (δεν έχετε το θάρρος ούτε το όνομά σας να γράψετε), συνεχίζετε να λέτε ανακρίβειες. Η λίστα φαρμάκων που αναφέρετε, όπως και κάθε τι το σχετικό με τα φάρμακα, δεν ρυθμίζονταν από το υπουργείο υγείας αλλά από το υπουργείο ανλαπτυξης. Άρα, ο Κακλαμάνης δεν είχε καμία δυνατότητα να τα επηρεάσει.
        Ούτε τον άλλαξε ποτέ ο Καραμανλής για να φέρει τον Αβραμόπουλο, ο ίδιος ζήτησε να φύγει για να διεκδικήσει τον δήμο της Αθήνας.
        Τέλος, για το "παρκάκι-όαση" της Πατησίων, απλά υπήρχε δικαστική απόφαση την οποία ο Δήμαρχος όφειλε να εφαρμόσει. Δεν σας κάνει εντύπωση ότι την ίδια απόφαση εφαρμόζει και ο σημερινός δήμαρχος, ο κ. Καμίνης;

        • voter avatar
          voter @ Χάρης Δήμος 21/04/2012 18:26:36

          Το υπουργείο υγειας είναι ο επιστημονικός φορέας που εποπτεύει την λίστα φαρμάκων προκειμένου να μειωθεί η δαπάνη και να ελεγχθουν οι τιμες ,έργα τα τελευταία του υπουργειου ανάπτυξης ,χωρίς να μπει σε κίνδυνο η δημόσια υγεια , εγκρίνει την ορθότητα της και ελέγχει την τήρηση τής .
          Οσο αφορά το παρκο , ο δημαρχος έπρεπε να ακούσει τους δημότες του , να τους ενημερώσει και να μην προχωρήσει στο κόψιμο των δένδρων νύχτα στο ονομα υποτίθεται της δικαστικής απόφασης .
          Αυτό ωφειλε να κάνει και όλα τα άλλα ειναι πολιτικά φληναφηματα .
          Οσο αφορά την υποτίμηση σας για το ψευδώνυμο , λυπάμαι αλλά ούτε κι εγώ μπορω να γνωρίζω αν το ονομα σας ειναι πραγματικο και δεν με ενδιαφερει αλλωστε, στον χωρο ενος ιστολογίου.
          Να ειστε βεβαιος , οτι οπου απαιτειται υπογράφω ολογραφως και με σφραγιδα πληρη των στοιχειων ταυτοτητας μου.
          Δυστυχώς δεν κάνουμε όλοι πολιτική εδω.

  14. laliva avatar
    laliva 21/04/2012 15:53:08

    θα συμφωνησω απολυτα μαζι σας κΔημαρχε και νομιζω οτι αυτο ειναι το διακυβευμα αυτων των εκλογων οσοι το καταλαβουν νομιζω θα πραξουν με την ψηφο τους στις 6 Μαιου το σωστο!!!!!
    ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ!!!!(Αν και νομιζω οτι θα την εχετε , πολιτικοι του ηθους σας ειναι απαραιτητοι στον τοπο)

  15. Μάρκος Μ. avatar
    Μάρκος Μ. 21/04/2012 15:55:37

    Ό,τι να ναι... ο καθένας. Ποιο υπουργείο, ποιος Δήμος... Εδώ δεν ξέρουμε αν θα υπάρχει ευρώ στο τέλος του χρόνου και ποιος μπορεί να μαζέψει τα συσσωρευμένα λάθη του ΓΑΠ!!! Δεν έχει άδικο ο Κακλαμάνης.
    Όσο για τα σχόλια, προφανώς και είναι κι αυτός μέρος του ανεπαρκούς πολιτικού συστήματος. Τουλάχιστον δεν είναι κλέφτης. Από όσα γνωρίζουμε

    • Μαιρη Παπαχ. avatar
      Μαιρη Παπαχ. @ Μάρκος Μ. 21/04/2012 16:19:35

      "Όσο για τα σχόλια, προφανώς και είναι κι αυτός μέρος του ανεπαρκούς πολιτικού συστήματος."

      έτσι ακριβώς!
      Δεν θα μας λείψετε καθόλου κε. Κακλαμάνη!!!

  16. Κατερινα avatar
    Κατερινα 21/04/2012 16:11:26

    μην σας βάζει άδικα να γράφετε ο Νικήτας!
    Δεν βγαίνει....
    τέλος!!

    σπιτάκι του και αυτός!!!

  17. Γιώργος avatar
    Γιώργος 21/04/2012 16:25:02

    Κατοικώ στο κέντρο της Αθήνας ,πριν 17 μήνες παραμυθιάστηκα απο την σπέκουλα φόρτωσα όλα τα κάκως κείμενα της τελευταίας 15ετιας της αθήνας στην πλάτη του κακλάμανη και ψήφισα το καινούργιο το άφθαρτο.
    Σήμερα η ζωή στην γειτονία μου είναι αφόρηρητη απο μία άφαντη και όχι άφθαρτη δημοτική αρχή.
    Δεν ήταν αυτό που περίμενα όταν εγινε δήμαρχος , αλλα τουλάχιστον υπήρχε, ανταποκρινόταν έστω και με καθυστέρηση στα προβλήματα που αντιμετωπίζαμε και φυσίκα έχω μετανοιώσει που ήμουν συμμέτοχος σε αυτό το έγκλημα που διαπράτει η σημερινή δημοτική αρχή .
    Εγω είτε απο τύψεις, είτε επειδή γουστάρω που θέλει να ρεφάρει εγω θα του δώσω μια τρίτη ευκαιρία

    • Heaven avatar
      Heaven @ Γιώργος 21/04/2012 16:44:01

      εγώ πάντως ΟΧΙ!
      πάντα με πείραζε (επί δημαρχίας του) που κάθε πρωί -ΚΑΘΕ ΠΡΩΙ όμως!!!- (είναι η δουλειά μου να περνώ από κει) τον έβλεπα στο καφέ γωνία Μηλιώνη και Κανάρη (τόγραψε και η Καθημερινή, δεν ημουν ο μόνος που τον έβλεπα άλλωστε!!) και αναρρωτιόμουν : εγώ πάω στη δουλειά μου! αυτός δεν δουλειά;

    • Σχετικά Ασχετος avatar
      Σχετικά Ασχετος @ Γιώργος 21/04/2012 18:21:42

      Aγαπητέ Γιώργο.
      Πάλι θα μετανοιώσεις.

  18. yianna avatar
    yianna 21/04/2012 16:45:54

    Με τις επιτυχίες και την αποτελεσματικότητα του κ. Κακλαμάνη έφτασε η Χρυσή Αυγή το 10% στην Α' Αθηνών, ενδεχομένως να πάρει στις εκλογές μεγαλύτερο ποσοστό. Αλλά για να είμαι δίκαιη δεν είναι μόνο δικό του το έργο είναι και άλλων αστέρων μας.
    Διακρίνω σοβαρή έλλειψη αυτογνωσίας, επομένως ... σπίτι!!!!

    • Κωσταντινος Π. avatar
      Κωσταντινος Π. @ yianna 21/04/2012 17:45:59

      πέστα ρε Γιάννα!
      και γω Α' Αθηνών ψηφίζω!

      (τι το ήθελες το άρθρο ρε Νικήτα! σκέτη κατάθλιψη σήμερα!)

  19. Μαρίνα Φ. avatar
    Μαρίνα Φ. 21/04/2012 17:47:26

    Δεν ψηφίζω στην Αθήνα (το αναφέρω για να μην πέσετε να με φάτε) άρα δεν έχω προσωπικό όφελος απο τον Κακλαμανη, αλλα ζω χρόνια και εχω παρακολουθήσει την πορεία πολλών Δημάρχων, λόγω ηλικίας. Ειναι σεβαστές οι απόψεις όλων σας, ακόμα και αυτών που "προπαγανδίζουν"! Αυτο όμως που δεν σέβομαι ειναι να κατηγορείτε ανθρώπους που εκφράζουν ελεύθερα την θετική τους γνώμη για κάποιο πολιτικό πρόσωπο επειδή το μόνο που σας νοιάζει ειναι να πληξετε την εικόνα αυτού του προσώπου! Αλήθεια διάβασε κανένας απο εσάς τι λέει στο άρθρο ο Κακλαμανης; Κατάλαβε κανένας το κίνδυνο που αναφέρει με τόση ειλικρίνεια ή το μόνο που σας νοιάζει ειναι να βριζετε; Αλήθεια αναρωτήθηκε κανένας γιατι επι Δημαρχειας τόσων Νεοδημοκρατων Δημάρχων και με επανειλημμένες κυβερνήσεις ΠΑΣΟΚ αυτή η Σοφοκλέους δεν άδειαζε ποτέ και ξαφνικά δια μαγείας μόλις ανέλαβε ο Καμινης έφυγαν όλοι οι μετανάστες (εκτός απο τις ιεροδουλες); Πραγματικά θεωρείτε ότι τοοοσοι Δήμαρχοι γούσταραν να πηγαίνουν στο Δημαρχείο βλέποντας αυτο το σκηνικό και ο Καμινης ειναι ο μόνος "σωστός" Δήμαρχος που αγαπάει την Αθήνα όταν μάλιστα δεν ζει καν σε αυτή αλλα κάπου στα Βόρεια! Τυχαίο; Δεν νομίζω..!! Αν εσείς πιστεύετε το αντίθετο τότε λυπάμαι αλλα δεν αξίζει καν η συζήτηση! Πάμε τώρα στο θέμα που έθιξε ο αγαπητός φίλος για τον πρωινό καφε του Κακλαμανη. Δηλαδή φίλε μου οι πολιτικοί δεν ειναι άνθρωποι; Δεν έχουν δικαίωμα να πιουν ένα καφε πριν πανε στην δουλειά τους; Όταν μάλιστα ο συγκεκριμένος Δήμαρχος εργαζόταν στο Δημαρχείο μέχρι πολλές φορές τα μεσάνυχτα; ( και το γνωρίζω καλα, γιατι πολλές φορές είχα πάρει για να λύσει θέματα που αφορούσαν στην γειτονιά μου και μου έκανε τρομερή εντύπωση που υπήρχαν τέτοιες ώρες άνθρωποι και δούλευαν). Εσυ δεν έχεις στέκια; Γιατι εγω έχω..και νομίζω πως είμαι φυσιολογικος άνθρωπος. Αναφέρατε την δημιουργία πάρκινγκ! Για πείτε μου, όσοι οδηγείτε πόσες φορές βριζετε που δεν βρίσκετε να παρκαρετε και αναθεματισατε που δεν υπάρχουν δημοτικά πάρκινγκ για να μην αναγκαστειτε να πληρώσετε τον κουκο αηδόνι σε ένα ιδιωτικό; Εγω πάλι πολλές φορές..!! Ε που στα κομμάτια να γίνουν αυτα τα πάρκινγκ αν οι δημότες κάθε περιοχής ξεσηκώνονται; Και εδω κολλάει η νοοτροπία των Ελλήνων! Τα θελουμε όλα δικα μας! Στο εξωτερικό δεν θα τολμαγε να μιλήσει κανένας! Όσοι έχετε παει θα το γνωρίζετε! Για την Χρυσή Αυγή δεν θα μιλήσω, γιατι οποίος πιστεύει ότι φταιει ο Κακλαμανης γι'αυτό ειναι απλά αφελής! Και ξαναλέω σέβομαι τις απόψεις σας, αλλα επιτέλους σε αυτούς τους δύσκολους καιρούς για την Χώρα ας σταματήσουμε να βάζουμε τους πάντες στο ίδιο τσουβάλι! Δεν ειναι όλοι ίδιοι! Και στην τελική πρώτου εκφράσουμε άποψη οφείλουμε να ψάξουμε καλα το έργο ενός ανθρώπου και μάλιστα όταν ο ίδιος έχει παραδεχτεί πως έχει κάνει λάθη, γιατι απλα ειναι άνθρωπος!!!

  20. Χάρης Δήμος avatar
    Χάρης Δήμος 21/04/2012 18:12:14

    Μια απ' τις αιτίες που οι Αθηναίοι καταψήφισαν τον Κακλαμάνη ήταν τα κατάντια του κέντρου της Αθήνας και η μεγαλόστομη υπόσχεση του Καμίνη ότι θα καθάριζε το κέντρο και θα έδινε μάλιστα και κίνητρα σε νέα ζευγάρια για να εγκατασταθούν.
    Μετά από ενάμισυ χρόνο δημαρχίας Καμίνη, το κέντρο είναι ακόμα χειρότερο, οι έμποροι ναρκωτικών έχουν εξαπλωθεί μέχρι τη Σόλωνος, οι ναρκομανείς μέχρι τον Ευαγγελισμό, και φυσικά κανένα νέο ζευγάρι δεν εγκαταστάθηκε στο κέντρο (εκτός κι αν ενοούσε ... ζευγάρια Αφρικανών).
    Αυτή είναι η πραγματικότητα και όλα τα άλλα είναι λόγια. Όταν είμαστε θυμωμένοι, στις εκλογές ψηφίζουμε κάποιον νεότερο ή άγνωστο, με την ελπίδα ότι τα πράγματα θα πάνε καλύτερα. Η πραγματικότητα, όμως, σχεδόν πάντα μας διαψεύδει.

  21. Κατερινα avatar
    Κατερινα 21/04/2012 18:59:00

    μην σας βάζει άδικα να γράφετε ο Νικήτας!
    Δεν βγαίνει….
    τέλος!!

    σπιτάκι του και αυτός!!!

  22. Heaven avatar
    Heaven 21/04/2012 19:01:55

    αγαπητέ κε. Χάρη Δήμο,
    μας λέτε οτι επειδή η Αθήνα είναι χειρότερη τώρα επί Καμίνη, να ψηφίσουμε τον προηγούμενο χειρότερο!
    ευτυχώς είναι βουλευτικές εκλογές και εμείς οι δημότες της Αθήνας έχουμε άλλες 20 επιλογές, που να πάρει!!

  23. Theo avatar
    Theo 21/04/2012 19:05:16

    voter,
    πέστου ότι λέγεσαι Αργύρης Δεκαβάλας!
    Εχεις να χάσεις τιποτε;
    Μήπως αυτόν τον λένε Χάρη Δήμου;
    (το διαδίκτυο είναι ζόρικο και για μυημένους dear Χάρη!!)

  24. Μαρίνα Φ. avatar
    Μαρίνα Φ. 21/04/2012 19:13:44

    Αγαπητή Κατερίνα
    Επειδή εξέφρασα θετική άποψη για τον Κακλαμανη, άρα βάζεις και εμένα μέσα στην πρόταση σου, πρώτον δεν σου επιτρέπω να με θεωρείς τηλεκατευθυνόμενο όν και δεύτερον αφού το θέλεις έτσι το παιχνιδάκι... Εσένα για πές μας ποιος σε βάζει.. Γιατι δεν σε βλέπω να έχεις και καμμιά επιχειρηματολοηγια απλα ένα κείμενο που το κανεις copy paste!! Οποίος Κατάλαβε.. Κατάλαβε!!!

    • Κατερινα avatar
      Κατερινα @ Μαρίνα Φ. 21/04/2012 20:56:26

      εμένα με βάζει ο/η άλλος/η που θα βγει και δεν θα βγει ο Νικήτας!
      να επιχειρηματολογήσω και για τον Νικήτα πάει πολύ, δεν νομίζεις;
      με καμμένα χαρτιά θα ασχολούμαστε τώρα;
      έχουμε σοβαρότερα πράγματα να κάνουμε...

      • Μαρίνα Φ. avatar
        Μαρίνα Φ. @ Κατερινα 22/04/2012 01:14:28

        Εντάξει με καλυψες! ! Φαίνεται ο αλλος ή η άλλη που σε βάζουν να γράψεις δεν έχουν ούτε αυτή επιχειρηματολοηγια! Μπράβο συγχαρητήρια, έχεις σοβαρούς λόγους για να τον/την στηριζεις!! Ελπίζω να μην κάνει το λάθος ο Ελληνικός λαός και τοντην βάλει στη Βουλη, γιατι τότε σίγουρα θα μιλάμε για καμένο μέλλον του τόπου!

  25. ΜΙΚΑΕΛΑ avatar
    ΜΙΚΑΕΛΑ 21/04/2012 21:09:05

    Εσείς όλοι οι αντιφρονούντες με το άρθρο Κακλαμάνη έχετε καμιά άλλη πρόταση για υποψήφιο βουλευτή ή κόμμα??πολυ κριτική βλέπω και καμιά εναλλακτική πρόταση υποψηφίου...προσωπικά ανήκω στους αναποφάσιστούς!!!

    • Μαιρη Παπαχ. avatar
      Μαιρη Παπαχ. @ ΜΙΚΑΕΛΑ 21/04/2012 21:38:30

      καλά πλάκα μας κάνετε; αν δεν κάνω λάθος είναι περίπου είκοσι υποψήφιοι της ΝΔ στην Α' Αθηνων, δεν υπάρχουν δυό-τρεις άλλοι να ψηφίσουμε;
      εδώ δεν τον ψηφίσαμε για δήμαρχο, τώρα που έχουμε πολλές επιλογές;

      • ΜΙΚΑΕΛΑ avatar
        ΜΙΚΑΕΛΑ @ Μαιρη Παπαχ. 21/04/2012 22:28:22

        Μαίρη Παπαχ. έχεις κάποιον συγκεκριμένο που πιστεύεις ότι μπορεί να προσφέρει πραγματικά??μάλλον όχι αν κρίνω από την αόριστη απάντηση που μου δίνεις!! Μας φάγανε,δυστυχώς,οι κριτικές χωρίς ,όμως, αντιπροτασεις... Εξακολουθώ επομένως να περιμένω να μου πείτε υποψηφίους βουλευτές που αξίζουν την ψήφο μας!!!

      • Μαρίνα Φ. avatar
        Μαρίνα Φ. @ Μαιρη Παπαχ. 22/04/2012 01:21:19

        Μάλλον εσυ μας κάνεις πλάκα! Αν κατάλαβα καλα απο το "ψηφίσουμε" προφανώς είσαι ΝΔ και μας λες ότι δεν τον ψηφισες για Δήμαρχο αλλα τώρα έχεις πολλές επιλογές; Πραγματικά υποτιματε την νοημοσύνη μας; Το ότι είστε "βαλτοι" κάνει μπαμ! Εγω δεν ανήκω σε αυτο το χώρο και ξαναλέω δεν ψηφίζω στην Αθήνα, αλλα ηλίθια δεν είμαι και έχω μάθει να έχω αντικειμενικότητα!!! Μάλλον κάποιοι φοβούνται τον Κακλαμανη και προσπαθούν με μικρότητες να τον μειώσουν!!

  26. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 21/04/2012 21:26:32

    Λυπούμαι πάρα πολύ κύριε Κακλαμάνη αλλά αυτη τη φορά δεν θα σας βάλω σταυρό.Ο λογος είναι η αποτυχία σας στο αξίωμα του δημάρχου ,ειδικά στο ζήτημα της λαθρομετανάστευσης.
    Εδώ να προσθέσω ότι στις δημοτικές εκλογές σας ψήφισα παρά την αποτυχία σας αυτή γιατί ήξερα ότι ο αντίπαλος σας Καμίνης θα ήταν χειροτερος και το είχα γράψει και εδώ.
    Τώρα όμως έχουμε πολλά προσωπα στην Α΄Αθηνών για να μοιράσουμε τους 4 σταυρούς και πρέπει έστω και καθυστερημένα να εκφράσω τη δυσφορία μου για την αδράνειά σας τα χρόνια της δημαρχίας σας.

  27. dvs avatar
    dvs 21/04/2012 22:21:00

    Οι ομοιοτητες με τη Βαιμαρη νομιζω οτι ειναι μονο στο επιπεδο της διαλυσης του πολιτικου συστηματος. Οι συνθηκες ειναι διαφορετικες και ΔΕΝ εχουμε χασει καποιον πολεμο ΔΕΝ εχουμε χασει εδαφη ΔΕΝ μας εχει επιβληθει στρατιωτικη κυριαρχια και κατοχη (τουλαχιστον οχι ακομα). Επισης ΔΕΝ ειμαστε Γερμανια.
    Το μονο που εχει συμβει εδω ειναι η απογυμνωση της ελληνικης κοινωνιας και βεβαια του πολιτικου και καθεστωτικου της συστηματος. Μας εχουν πλασαρει τον κοινοβουλευτισμο και την κομματοκρατια σας δημοκρατια και το εχουμε χαψει. Ε λοιπον ηρθε η ωρα της αληθειας και της αντιμετωπισης της. ΔΕΝ ειχαμε - εχουμε δημοκρατια και ΔΕΝ ειμασταν - ειμαστε ανεξαρτητοι. Την απαντηση (ισως) για ανεξαρτησια και για σφαιρες επιρροης την εχουν δωσει οι Αρχαιοι Αθηναιοι στον διαλογο με τους Μηλισιους πριν απο τη σφαγη των τελευταιων. Μην βαυκαλιζομαστε και μην εχουμε αυταπατες.

  28. juliet avatar
    juliet 21/04/2012 22:36:49

    Εχω και εγω μια απορία ; το άρθρο γράφτηκε απο τον κ.Κακλαμάνη και σαν υποψήφιος είχε υποχρέωση ν'απαντήσει .Η μήπως όχι ....απήντησαν απ'ότι φαίνεται άλλοι αντ'αυτού.
    Κρίμα .....Εχουμε επιλογές ,σωστά η Μαίρη Παπαχ.

  29. pilot avatar
    pilot 22/04/2012 09:15:34

    Αγαπητέ Νικήτα,

    Εάν διαβάζεις τα σχόλια του άρθρου σου, θα ήθελα να σου πω δυο πράγματα.

    1. Καταρχήν ότι συμφωνώ με αυτά τα οποία σήμερα γράφεις αλλά
    2. Έχεις τεράστια προσωπική ευθύνη για αυτά τα οποία έχουν γίνει, διότι δεν ξέρω για όλες τις άλλες πολιτικές – διοικητικές ενέργειες σου, αλλά για την πρόταση που επίσημα σου υπέβαλα και σου ανάλυσα για την μείωση του κράτους και των δαπανών του στον τομέα του ΕΚΑΒ και των αεροδιακομηδών ……….. εσύ ως Υπουργός Υγείας σφύριζες αδιάφορα….. ακούγοντας τον σύντροφο Μπαλκονίκο, και λέγοντας ότι δεν μπορώ να τα βάλω με τα συνδικάτα ! δεν έχεις λοιπόν (για τους γνωρίζοντες ) το ηθικό έρεισμα να λες ότι έκανα ότι μπορούσα ! δυστυχώς μπορούσες να κάνεις πολλά περισσότερα αλλά δεν τα έκανες !

    Αυτά προς το παρόν !
    pilot

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.