25/01/2010 09:00
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Nαυάγιο προ των πυλών και στο μετρό Θεσσαλονίκης

Απίστευτα πράγματα συμβαίνουν στη Θεσσαλονίκη με τα έργα που όλο γίνονται και όλο μένουν στη μέση. Μετά την περίφημη υποθαλάσσια η οποία μεταφέρθηκε στις ελληνικές καλένδες και ο εργολάβος (Μπόμπολας) ζητά αποζημιώσεις, σειρά παίρνει το μετρό Θεσσαλονίκης. Μια επιστολή βόμβα που έστειλε στον Δ. Ρέππα και τον Γ. Μαγκριώτη η κοινοπραξία που το κατασκευάζει, αναμένεται να προκαλέσει σεισμό. Η ΑΕΓΕΚ και τέσσερις ιταλικές εταιρείες επισημαίνουν ότι μέχρι τα τέλη Φεβρουαρίου θα απολύσουν το 80% του προσωπικού και θα αναστείλουν τις εργασίες διότι υπάρχουν εξαιρετικά προβλήματα που καθιστούν αδύνατη τη συνέχιση του έργου. Όπως αναφέρουν, έχει κατασκευαστεί το 12% του έργου ενώ έχει περάσει το 50% του χρόνου που πρέπει να γίνει αυτό. Έλλειψη απαλλοτριώσεων, αρχαιολογικά ευρήματα, μη έγκριση απαιτούμενων μελετών κ.λπ. έχουν μπλοκάρει το μετρό.

Η ΑΕΓΕΚ του επιχειρηματία Μαρούλη (κάποιοι δεν αποκλείουν να βρίσκεται πίσω απ’ αυτόν και ο Μπόμπολας) ζητά περί τα 113 εκατ. ευρώ για να συνεχιστεί το έργο και να μη μείνουν να χάσκουν οι τρύπες του Μετροπόντικα.

Πολύ φοβούμαστε ότι το ναυάγιο είναι προ των πυλών. Άντε να βρει ο Ρέππας 113 εκατ. ευρώ σ’ αυτή τη χρονική συγκυρία. Αλλιώς πάμε για άλλες μεγάλες αποζημιώσεις.

Εκτός αν όλα αυτά γίνονται για να το αναλάβει κανένας άλλος μεγάλος κατασκευαστής και να βγάλει τη χασούρα από άλλα έργα...

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Ανέστης avatar
    Ανέστης 25/01/2010 10:23:34

    Οι Αρχαιολόγοι πάντως τους είχαν προειδοποιήσει ότι η διάνοιξη της υπόγειας διαδρομής δεν θα είναι παιχνιδάκι, διότι θα βρίσκουν συνεχώς αρχαιότητες, που θα πρέπει ν' αξιολογούνται. Δεν είναι άλλωστε οι μόνοι που γνωρίζουν ότι η πόλη της Θεσσαλονίκης είναι χτισμένη σε πολλαπλά στρώματα. Το ξέρει καλά και όποιος στοιχειωδώς γνωρίζει την ιστορία της. Ποια επομένως ανεπάρκεια της σύμβασης ανέδειξε σ' εμπόδιο τ' αναμενόμενα ούτως άλλως ν' αποκαλυφθούν αρχαιολογικά ευρήματα; Ποιος ευθύνεται γι' αυτήν; Μήπως πρόκειται για παραλείψεις που αφήσανε περιθώριο αποζημίωσης του εργολάβου και ζημίας του Δημοσίου; Κι εάν ναι, ποιος ευθύνεται;

  2. Blimblomblim avatar
    Blimblomblim 25/01/2010 11:19:19

    Ωιμέ!...

  3. trochalos avatar
    trochalos 25/01/2010 16:27:39

    Δεν μας λένε αν έχουν παραγγείλει και τα βαγόνια του Μετρό.
    Ο κ.Μαγκριώτης είναι σοβαρός άνθρωπος και μαζί με τον κ.Παπακωνσταντίνου θα βρουν τα λέφτα να τα δώσουν στον εθνικό εργολάβο.Αν δεν τα βρούνε δεν βλέπω καλά τα πράγματα για τον ΓΑΠ.Μήπως τα 113 εκ ευρώ τα έφαγε και αυτά η ΝΔ και δεν μας το λένε καθαρά ή μήπως είναι εξόφληση τιμολογίου προς τον Μπόμπολα λόγω εργασιών εκδούλευσης προς το ΠΑΣΟΚ για να έρθει ο λαός στη εξουσία;
    απλώς ρωτάω γιά να μάθω.

  4. ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
    ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 25/01/2010 19:21:52

    Με τα χαρτια τους στον πατο... κανουν σκεψεις φωναχτααααά..

    Που ειναι ο Καρχιματσης?? οεο

    Αντωνη.. βρες τον Καρχηματση σου.. συντομα !!

    ΠΠ

  5. Orestios avatar
    Orestios 25/01/2010 19:30:45

    Προτείνω να φωνάξουμε για βοήθεια τον Σκοπιανό υπουργό, να βγάλει από την δύσκολη θέση την ελληνική κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ. Οι Σκοπιανοί τουλάχιστον έχουν ένα όραμα για την Θεσσαλονίκη. Την θεωρούν πρωτεύουσα τους. Οι Ελληναράδες υπουργοί και πρώτο από όλους το GAP οραματίζονται μια ελλάδα με την δυνατή θέση στο παγκόσμιο στερέωμα. Αμ, δεν χτίζουν έτσι τις δυνατές θέσεις μπάρμπα! Με τα λόγια χτίζουν όλοι παλάτια.
    Τώρα που το ξανασκέπτομαι το να καλέσουμε τους Τούρκους δεν είναι άσχημη ιδέα. Κι αυτοί έχουν όραμα για την Θεσσαλονίκη.

  6. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 26/01/2010 00:30:49

    Να μη ξεχνάμε και τη περιβόητη "τρύπα του Κούβελα" που έχασκε ορθάνοιχτη χρόνια ολόκληρα. Του υπουργού με το φιδίσιο βλέμμα και το κουναβίσιο μαλλί, που ξεκίνησε να φτιάξει μετρό σκάβοντας με κασμάδες πριν από 25 χρόνια. Ο άνθρωπος τελικά ήταν πολύ μπροστά. Ήταν αλλού.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.