#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
17/12/2010 17:35
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

MOODY’S: Προειδοποίηση για πιθανή υποθάθμιση 6 ελληνικών τραπεζών



Υπό παρακολούθηση για πιθανή υποβάθμιση ανακοίνωσε ότι θέτει τις αξιολογήσεις καταθέσεων και πιστοληπτικής ικανότητας έξι ελληνικών τραπεζών ο διεθνής οίκος αξιολόγησης Moody's.

Συγκεκριμένα, πρόκειται για τις αξιολογήσεις και την πιστοληπτική ικανότητα της Εθνικής, της Eurobank, της Alpha Bank, της Πειραιώς, της ΑΤΕ και της Attica Bank.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. ierofantis avatar
    ierofantis 17/12/2010 18:50:25

    Έχουν καταντήσει γελοίοι...
    Δεν κοιτάνε τα χάλια τους, που έχουν κόψει ίσα με 3 τρις δολλάρια οι rednecks, για να σώσουν τα μαγαζιά τους, οι ελληνικές τράπεζες τους μάραναν...

    • Enzo avatar
      Enzo @ ierofantis 17/12/2010 18:54:07

      αφου δεν υπαρχει κανεις στην ΕΕ για να τους κραξει καλα κανουν.

  2. ierofantis avatar
    ierofantis 17/12/2010 19:01:41

    Σωστά. 27 μέλη έχει η ΕΕ, και τα 25 αν θυμάμαι καλά είναι μέλη του ΝΑΤΟ...
    Που πας κυρία ΕΕ ξεβράκωτη στα αγγούρια, ε;

  3. Enzo avatar
    Enzo 17/12/2010 19:07:29

    απο την ληξη του Β' Παγκοσμιου Πολεμου οτι θελει κανει η Αμερικη στην Ευρωπη.

    • ierofantis avatar
      ierofantis @ Enzo 17/12/2010 19:11:38

      Το ξέρουν καλά το παιχνίδι enzo. Η ελίτ τους είναι αδίστακτη και πληρώνει καλά τα μυαλά του κόσμο για να δουλεύουν για αυτή.

      • Enzo avatar
        Enzo @ ierofantis 17/12/2010 19:21:16

        ετσι ειναι. ειμαστε ανημποροι προς το παρον.η Ελλαδα χρειαζεται πατριωτικη ηγεσια , να ενεργοποιησει παλιες συμμαχιες (Ρωσια) και συγχρονως να ξεμπλοκαρει και τις καινουριες (Κινα).

  4. ierofantis avatar
    ierofantis 17/12/2010 19:30:59

    @enzo
    Μέχρι στιγμής είμαστε και στα τρία που λες για κλωτσές. Επίσης και οι τωρινοί σύμμαχοι μπόρούν να ενεργοποιηθούν, άμα παίξουμε διαφορετικά το παιχνίδι. Π.χ. αμφιβάλεις ότι οι Γερμανοί θα είχαν διαφορετική στάση απέναντί μας αν είχαν να συνομιλούν με ένα πιο Ευρωπαϊστή πολιτικό σε σχέση με τον ΓΑΠ; Σάμπως δεν ξέρουν στο Βερολίνο τον ρόλο και τις υπόγειες σχέσης του παιδιού από την Μινεσσότα με την μητέρα πατρίδα του;
    Ζητώ συγνώμη από τους διαχειριστές για το off topic...

    • Enzo avatar
      Enzo @ ierofantis 17/12/2010 19:47:00

      και η κουτση μαρια ξερει στην ευρωπη οτι ο γαπ ειναι trojan horse της αμερικης. το θεμα ειναι γιατι τιμωρουν και εμας?

      • ierofantis avatar
        ierofantis @ Enzo 17/12/2010 19:49:59

        Στρατό έχεις πάει φαντάζομαι. Δεν θυμάσαι πόσες φορές μεταβόλαρε όλο το τάγμα αν ένας είχε κάνει την παπαριά;

        • Enzo avatar
          Enzo @ ierofantis 17/12/2010 19:58:38

          χαχαχα.σωστο.

      • mymood avatar
        mymood @ Enzo 17/12/2010 23:19:31

        Μα γι αυτό ακριβώς, επειδή το έδαφος είναι πρόσφορο και τα σκυλιά δεμένα!! Στον καπιταλισμό της καταστροφής για να κερδίσει η ελίτ, δεν λογαριάζει ποιόν ισοπεδώνει αρκεί να κερδίζει!!! Παράδειγμα, ότι πρίν απο μάς κατα καιρούς τον νιώσανε στο πετσί τους όλες οι χούντες-χωρες που στήσανε στον πλανήτη,η Αγγλία και οι ΗΠΑ!!! Οσο πιο δικοί τους θάμαστε τόσο πιο πολύ θα μάς στραγγαλίζουν!!