Metron Analysis: Ο Σπηλιωτόπουλος έχει μεγάλες πιθανότητες να κερδίσει
14/02/2014 19:20
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Metron Analysis: Ο Σπηλιωτόπουλος έχει μεγάλες πιθανότητες να κερδίσει

Ο Σακελλαρίδης του Τσίπρα μετά βίας παίρνει 10%, αν και η υποψηφιότητά του έχει ανακοινωθεί εδώ και δύο εβδομάδες. Θα γίνει ένας επιτυχημένος... διαμερισματικός σύμβουλος στα Εξάρχεια. Ενώ ο Κασιδιάρης κι αυτός θα μπορεί να κάνει τη δουλειά του ως... δήμαρχος Αγίου Παντελεήμονα μια χαρά.

Μια εξαιρετικά ενδιαφέρουσα δημοσκόπηση παρουσίασε σήμερα η εταιρεία Metron Analysis μέσω της διαδικτυακής τηλεόρασης Thetoc.gr την οποία έχει στήσει εδώ και μερικές ημέρες η Έλλη Στάη. Πρόκειται για ένα γκάλοπ που ενώ στην αρχή προκαλεί έκπληξη, μια δεύτερη ανάγνωση δείχνει ότι η επιλογή της Νέας Δημοκρατίας να στηρίξει τον Άρη Σπηλιωτόπουλο, έχει πολύ μεγάλες πιθανότητες να είναι εξαιρετική.

Συγκεκριμένα, στην πρόθεση ψήφου προηγείται ο νυν δήμαρχος Γιώργος Καμίνης με 20% και ακολουθεί ο Νικήτας Κακλαμάνης με 14%, ο Άρης Σπηλιωτόπουλος με 13%, ο Ηλίας Κασιδιάρης με 11% και ο εκλεκτός του Τσίπρα, ο Γαβριήλ Σακελλαρίδης με μόλις 10%. Τέλος, 6% παίρνει ο κ. Σοφιανός του ΚΚΕ και 5% ο... ανεξάρτητος Βασίλης Καπερνάρος.

Ακόμη πιο ενδιαφέροντα είναι τα αποτελέσματα στην παράσταση νίκης, ποιος δηλαδή πιστεύουν οι πολίτες ότι θα κερδίσει ανεξάρτητα του τι ψηφίζουν. Εκεί λοιπόν ο Αρης Σπηλιωτόπουλος παίρνει 17%, όσο και ο Γ. Καμίνης ενώ τρίτος έρχεται ο Κασιδιάρης με 13%, τέταρτος ο Σακελλαρίδης με 10%, μαζί με τον Ν. Κακλαμάνη. Υπάρχει βεβαίως κι ένα 30% που δεν διευκρινίζει τι θα ψηφίσει και που φυσικά θα κρίνει το αποτέλεσμα.

[photo_1]

Ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσιάζουν τα αποτελέσματα της δημοσκόπησης σε ό,τι αφορά τις προτιμήσεις των ψηφοφόρων με βάση την κομματική τους τοποθέτηση:

Στον «γαλάζιο» εμφύλιο, ανάμεσα σε εκείνους που δήλωσαν ότι ψήφισαν Νέα Δημοκρατία στις τελευταίες βουλευτικές εκλογές, το 32% επιλέγει Άρη Σπηλιωτόπουλο και το 23% Νικήτα Κακλαμάνη, ενώ ένα ποσοστό 16% προτιμά τον Γιώργο Καμίνη.

Ποια είναι τα συμπεράσματα που βγαίνουν; Ότι σίγουρα θα πρόκειται για μια σημαντική αναμέτρηση η οποία όμως από τώρα «γέρνει» προς τον Αρη Σπηλιωτόπουλο. Διότι η δημοσκόπηση έγινε μόλις δύο 24ωρα μετά την ανακοίνωση της υποψηφιότητάς του. Χωρίς δηλαδή να κουνήσει το δαχτυλάκι του, χωρίς μηχανισμό και χωρίς να έχει πει ούτε μια λέξη για το αυτοδιοικητικό του πρόγραμμα, ο κ. Σπηλιωτόπουλος παίρνει 13% και βρίσκεται σχεδόν ισοπαλία με τον Νικήτα Κακλαμάνη ο οποίος και μηχανισμό έχει, και την υποψηφιότητά του είχε προωθήσει εδώ κι εβδομάδες ενώ έχει διατελέσει δήμαρχος επί 4 χρόνια, είναι δηλαδή πιο αναγνωρίσιμος από τον κόσμο της Αθήνας.

Για τον κ. Καμίνη δε λέμε τίποτε αφού ως νυν δήμαρχος έχει κάθε... δικαίωμα να προηγείται. Ο κόσμος αυτόν ξέρει. Όμως, μια μέτρια δημαρχία δεν είναι αυτή που θέλει σήμερα η Αθήνα.

Ως εκ τούτου η υποψηφιότητα του Σπηλιωτόπουλου φαίνεται να γίνεται αποδεκτή από τον κόσμο και η άνοδος των ποσοστών του θα φανεί τις επόμενες ημέρες όταν θα έχει συχνές παρουσίες στα μέσα ενημέρωσης και θα «κονταροχτυπηθεί» και με τους άλλους υποψηφίους.

Μια επίσης σημαντική παρατήρηση είναι τα ποσοστά που παίρνουν οι εκλεκτοί του ΣΥΡΙΖΑ και της Χρυσής Αυγής. Ο αριστερός ακτιβιστής του κ. Τσίπρα που τη μόνη περιοχή που ξέρει από την Αθήνα είναι τα Εξάρχεια μόλις και μετά βίας παίρνει 10%, αν και η υποψηφιότητά του έχει ανακοινωθεί εδώ και δύο εβδομάδες. Έτσι όπως πάει, όμως, μπορεί να μην εκλεγεί δήμαρχος Αθηναίων αλλά θα γίνει ένας επιτυχημένος... διαμερισματικός σύμβουλος στα Εξάρχεια.

Όσο για τον Ηλία Κασιδιάρη, κι αυτός θα μπορεί να κάνει τη δουλειά του ως... δήμαρχος Αγίου Παντελεήμονα μια χαρά. Εκεί θα μπορέσει να βρει και άλλα χρυσαυγίτικα πουλέν των «ταγμάτων ασφαλείας» που ευτυχώς έχουν μπει στη... στρούγκα το τελευταίο διάστημα.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Μεγάλες στιγμές avatar
    Μεγάλες στιγμές 14/02/2014 20:26:52

    Αυτο το 13% χωρις να εχει πει λεξη σημαινει οτι καλυτερα να συνεχισει να μην μιλαει

    • Factorx avatar
      Factorx @ Μεγάλες στιγμές 14/02/2014 21:12:15

      Για πες μας πιός προτείνεις

      • Μεγάλες στιγμές avatar
        Μεγάλες στιγμές @ Factorx 15/02/2014 10:20:36

        Δεν θυμαμαι σε τηλεοπτικο πανελ να κερδισε τις εντυπωσεις η να στριμωξε πολιτικο αντιπαλο,αυτο εννοω. Συνεχιζω να πιστευω πως δεν ειναι καταλληλη ωρα για το ηπιο προφιλ του πουθενα και πολυ περισσοτερο στην Αθηνα Αλλον επιθυμουσα αλλα δεν δεχτηκε..

  2. my way avatar
    my way 14/02/2014 20:40:06

    ...και ο Κακλαμάνης περισσότερες.

  3. Βλάμης avatar
    Βλάμης 14/02/2014 21:20:47

    47% οι κυβερνητικές δυνάμεις (ΝΔ-ΠΑΣΟΚ) στην Αθήνα, δε γίνεται πιστευτό...

    • μελιτίνη avatar
      μελιτίνη @ Βλάμης 15/02/2014 00:44:35

      ...αληθοφανέστερο πάντως, του 20% των δυνάμεων (ΔΗΜΑΡ & ΔΡΑΣΗ) που στηρίζουν Καμίνη!

      • Μιχάλης avatar
        Μιχάλης @ μελιτίνη 15/02/2014 15:25:31

        Στις δημοτικές εκλογές οι περισσότεροι ψηφίζουν με βάση το πρόσωπο του υποψηφίου και όχι το κομμα που υποστηρίζουν. Το 20% που επιλέγει Καμίνη δεν είναι απαραίτητα ΠΑΣΟΚ ή ΔΗΜΑΡ, μπορεί κάλλιστα να είναι νεοδημοκράτες, αλλά να είναι ευχαριστημένοι με την σημερινή δημοτική αρχή.

  4. Uncle Stgm avatar
    Uncle Stgm 14/02/2014 21:33:08

    Δεν τα είπαμε, τις προαλλες; Συνωστισμός 4 στάνταρ με 2 αουτσαιντερ... Ουπς, μου ξέφυγε ο Νικήτας. Τον είχα για αουτσάιντερ, αλλά δεν είναι. Μήπως παίζει στα ίσια; Δικό μου λαθος: Στις εκλογές ΤΑ, πάντα οι εκλογείς συμπαθούν τους "αντάρτες". Πρόβλεψη (παρακινδυνευμένη): Στο Β' γύρο θα παίξουν Άρης - Καμίνης, με διαφορά στήθους. Εκτός απροόπτου (π.χ. άν τυχόν εν τω μεταξύ γίνει στην Αθήνα "της Στουτγκάρδης", "του Σεράγεβου" ή "της Κωνσταντινούπολης"... συμβάινουν αυτά τα απρόοπτα στις μεγάλες πόλεις)

    • my way avatar
      my way @ Uncle Stgm 14/02/2014 22:44:27

      Παίζετε το δίδυμο Άρης Χ Καμίνης. Εγώ το φόρκαστ Νικήτας Χ Συριζαίος. Να δούμε ποιος θα πάει ταμείο.

      • Uncle Stgm avatar
        Uncle Stgm @ my way 15/02/2014 00:23:54

        OK, έγινε. Εύχομαι καλά κέρδη.

      • Μάτα Χάρι avatar
        Μάτα Χάρι @ my way 15/02/2014 06:37:35

        Η αλήθεια είναι οτι η τελική αναμέτρηση ανάμεσα σε Νικήτα-Σακελλαρίδη, με ιντριγγάρει περισσότερο! Τα άλλα ενδεχόμενα δίδυμα, είναι εντελώς ξενέρωτα. Δεν ποντάρω, αλλά το εύχομαι.

        • my way avatar
          my way @ Μάτα Χάρι 15/02/2014 10:59:20

          Αντεύχομαι!

      • κωστής avatar
        κωστής @ my way 15/02/2014 12:11:42

        το μόνο που βγάζει νόημα είναι αυτό που λες. είναι που είναι πεσμένα τα ποσοστά της ΝΔ, με δυο υποψηφίους είναι ακόμη χειρότερα. Εγώ απλά εύχομαι να μην περάσει ο φασίστας 2ο γύρο και από κει και πέρα ας μιλήσει ο κόσμος

  5. sakis avatar
    sakis 14/02/2014 22:12:17

    ΧΑΧΑΧΑΧΑ!! ο ανυπαρκτος ο Καμινης 1ος ημαρτον ρε Ελλη Σταη μας εκανες να γελασουμε.
    Ο Κασσιδιαρης εχει 3 μοναδες διαφορα (αν πιστεψουμε την δημοσκοπηση) με τον 2ο τον Σπηλιωτοπουλο αλλα υπαρχει μια...''μικρη'' διαφορα οτι υπαρχει και η λεγομενη κρυφη ψηφος για τον Κασιδιαρη οπου ολοι ξερουμε οτι δεν ειναι τοσο ευκολο καποιος απο το σπιτι του να απαντησει σε ενα αγνωστο ανθρωπο απο ενα αγνωστο αριθμο οτι θα ψηφισει βασικο στελεχος της Χρυσης Αυγης ως Δημαρχο οταν ολοι ξερουμε τις διωξεις και τις φυλακισεις που εχει υποστει απο το συστημα αυτο το κομμα και ειδικα εκεινοι που ειναι Δημοσιοι υπαλληλοι η δουλευουν στα σωματα ασφαλειας.Στις εκλογες του 2012 δεν υπηρχε δημοσκοπηση που να εδειχνε την Χρυση αυγη στα πραγματικα της ποσοστα αλλα την εμφανιζαν με ποσοστα μεταξυ 3 και 4% αρα το 11% που δινει στον Κασιδιαρη για τις δημοτικες ολοι ξερουμε οτι θα ειναι πολυ περισσοτερο.
    Καλα 20% ο Καμινης ο πιο αποτυχημενος Δημαρχος που περασε στην ΑθηναΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ!!!! Τι άλλο θα δουμε και θα ακουσουμε.Παλι καλα που δεν εβγαζε πρωτο και τον Βαλιανατο

  6. Xωρίς μάσκα avatar
    Xωρίς μάσκα 14/02/2014 23:48:50

    Μήπως να σοβαρευτείτε εκεί στην Αθήνα;Πολύ φοβάμαι μην πάρετε όλη την Ελλάδα στο λαιμό σας.Πολύ αψήφιστα παίρνετε το ποσοστό της Χ.Α.Συμφωνώ με το σχόλιο πως πολλοί δεν λένε την αλήθεια στις τηλεφωνικές δημοσκοπήσεις.

    • Νάρκισσος avatar
      Νάρκισσος @ Xωρίς μάσκα 15/02/2014 20:24:32

      Μην κουράζεστε παιδιά να αναλύετε την δημοσκόπηση με την οποία γελάει όλη η Ελλάδα. Καλώς ή κακώς δεν θα υπάρξει Β' γύρος. Ο Κασιδιάρης θα είναι δήμαρχος από την 1η Κυριακή.

  7. makis avatar
    makis 15/02/2014 01:28:20

    Η πολιτική της καβάτζας στην Ελλάδα. Οι μισοί Βουλευτές υποψήφιοι χωρίς κανείς να παραιτείται . http://shar.es/QV0Ta

  8. Speedbird avatar
    Speedbird 15/02/2014 02:34:15

    Ο Στρατός Φαναράς, διευθύνον σύμβουλος της Metron Analysis και αρθρογράφος στο thetoc.gr έχει αναλάβει την επικοινωνιακή καμπάνια του Καμίνη.

  9. dim avatar
    dim 15/02/2014 03:01:52

    Τα πράγματα είναι πολύ απλά... Όπως πάντα, ο κάθε σοβάρος - συνειδητοποιημένος κεντροδεξιός ψηφοφόρος που θέλει πάντα να βλέπει το τόπο του να πηγαίνει μπροστά, και να μη πέφτει στα χέρια ακραίων - λαϊκίστικων δυνάμεων, θα κάνει το χρέος του λίγο πριν τη κάλπη... Και το χρέος του σημαίνει να ψηφίσει εκείνον τον υποψήφιο που θα δείχνει ότι προηγείται στις δημοσκοπήσεις, ώστε να του δώσει δύναμη για να μπεί στο δεύτερο γύρο... Αυτό ακολουθούσα πάντα ακόμα και σε εθνικές εκλογές, και αυτό θα κάνω και τώρα... Μπορεί να έβλεπα με συμπάθεια την ΠΟΛΑΝ πχ, αλλά για να μη πέσει η χώρα στα χέρια των ΠΑΣΟΚΩΝ ψήφιζα πάντα το κύριο εκφραστή της κεντροδεξιάς παράταξης... Μπορεί να έβλεπα πχ με συμπάθεια κάποιες φορές κάποιοες από τις ιδέες του Μάνου, ή του Καρατζαφέρη, αλλά η ψηφος πάντα θα πάει για ενίσχυση του κύριου φορέα, αλλιώς θα κινδύνευε η χώρα να πέσει στα χέρια αριστερών, κρατιστών κλπ... Έτσι και τώρα, στο δήμο... Όποιος υποψήφιος, δεξιά του κέντρου προηγείται στις δημοσκοπήσεις, 15 μέρες πριν τις εκλογές, αυτόν και θα ψηφίσω.. Αυτό πρέπει να κάνει κάθε σοβαρός κεντροδεξιός.. Υπομονή λοιπόν... Η κοινή γνώμη θα δείξει το δρόμο... Μακάρι να είχαμε μια super duper υποψηφιότητα στυλ Βορίδη ή Άδωνι ή Δένδια... Αλλά δεν μπορείς να ζητάς και τα ρέστα από κάποιον που δε θέλει να γίνει από δήμαρχος (υπουργός) – κλητήρας (δημάρχος)... Τέλοσπαντων, αυτοί αποφάσισαν να κατέβουν, από αυτούς θα διαλέξουμε... Πάντα όμως με γνώμονα να μη πέσει ο τόπος – δήμος, στα χέρια εθνομηδενιστών ή ναζιστών ή λαϊκιστών...

    • Μάτα Χάρι avatar
      Μάτα Χάρι @ dim 15/02/2014 12:48:59

      ''Πάντα όμως με γνώμονα να μη πέσει ο τόπος – δήμος, στα χέρια εθνομηδενιστών ή ναζιστών ή λαϊκιστών...'' Xαχαχαχαχα! Πολύ ωραίο σκεπτικό και ώριμη αντιμετώπιση των διλημμάτων. Πρώτον την ψήφο των πολιτών τη διαμορφώνουν οι ....ανεξάρτητες - αντικειμενικές δημοσκοπήσεις και φυσικά, πρέπει να επιλέγουμε ελεύθερα :-) οτιδήποτε, αρκεί αυτό να είναι το ...συγκεκριμένο!

      • dim avatar
        dim @ Μάτα Χάρι 15/02/2014 13:40:15

        Πρώτον, μίλησα για τους κεντροδεξιούς ψηφοφόρους, λόγω της ειδικής συγκυρίας του ότι υπάρχουν άνω τις μίας υποψηφιότητες, και άρα πρέπει ο κεντροδεξιός ψηφοφόρος να λάβει υπόψη του στην επιλογή του τον τελικό στόχο... Και ο τελικός στόχος για ένα σοβαρό ψηφοφόρο αυτού του χώρου δεν είναι άλλος από το να μή πέσει ο τόπος σε χέρια εθνομηδενιστών ή ναζιστών... Ως προς αυτό δε νομίζω να διαφωνεί κανείς έτσι? Υπάρχει κανένας κεντροδεξιός ψηφοφόρος που θέλει να δει να τον κυβερνά ένας εθνομηδενιστής - αναρχοκομμουνιστής κλπ ή ένας φασίστας - ναζιστής - εγκληματίας? Προφανώς όχι, οπότε πάμε παρακάτω... Πως αυξάνει λοιπόν αυτός ο κεντροδεξιός ψηφοφόρος την πιθανόητα να μη περάσουν πχ στο δεύτερο γύρο ένας εθνομηδενιστής και ένας ναζιστής και άρα να έχουμε μετά νομοτελειακά το να εκλεχθεί ένας από τους δύο? Μα φυσικά στηρίζοντας αυτόν που ανήκει στο χώρο του, και έχει τις μεγαλύτερες πιθανότητες να περάσει στο δεύτερο γύρο? Πάμε λοιπόν και στο δεύτερο, περί δημοσκοπήσεων... Αν ξέρεις ένα καλύτερο και πιο αξιόπιστο τρόπο για να ξέρω ποιός έχει καλύτερες πιθανότητες να περάσει στο δεύτερο γύρο, πεστον μου να τον υιοθετήσω... Επειδή όμως τα άστρα, η χειρομαντεία, και η διαίσθηση ή οι «συνομιλίες με τον απλό κόσμο», δεν είναι ούτε αξιόπιστες, ούτε επιστημονικές, ο μόνος σοβαρός τρόπος για να πας με αίσθημα ευθύνης μπροστά στη κάλπη, και να μη ρίχνεις άλλα άντι άλλων, με κίνδυνο από άγνοια μετά να σου ξημερώσει ένας αναρχο-εθνομηδενιστής ή ένας ναζιστής, είναι οι δημοσκοπήσεις. Και φυσικά δεν έννοω μια μεμονωμένη δημοσκόπηση... Σε μια δημοσκόπηση υπάρχει πάντα ο κίνδυνος να έχουν «πειραχθεί» στοιχεία (με επιστημονική πάντα κάλυψη και καλά)... Αλλά όταν θα δούμε σε βάθος χρόνου, 5 -7 – 10 διαφορετικές δημοσκοπήσεις να δείχνουν κάποια αποτελέσματα, ε τότε αυτά δε μπορούμε να τα αμφισβητούμε... Και μη μου πει κανένας για το Μάιο του 2012, γιατί θυμίζω για πολλοστή φορά ότι και τότε οι δημοσκοπήσεις είχαν πέσει πολύ μέσα... Και εξηγούμε για μια ακόμα φορά.. Οι δημοσκοπήσεις μετράνε πρόθεση ψήφου.. Και τότε όλες έδιναν ΝΔ 19%, ΠΑΣΟΚ 13%, ΣΥΡΙΖΑ 8%, ΑΝΕΛ 6%, ΧΑ 4% και ΑΝΑΠΟΦΑΣΙΣΤΟΥΣ 25%... Μια χαρά σωστά τα έλεγαν λοιπόν οι δημοσκοπήσεις... Απλά οι αναποφάσιστοι δε πήγαν καθόλου προς ΝΔ και ΠΑΣΟΚ, και στράφηκαν προς τα αντιμνημονιακά κόμματα...

        • Μάτα Χάρι avatar
          Μάτα Χάρι @ dim 15/02/2014 14:28:14

          :-) Λογαριάζετε χωρίς τους Ξενοδόχους. Θα μας πουν την αλήθεια, μονάχα οι κάλπες. Α, τα Ταρώ ξεχάσατε, ως αξιόπιστη μαντική μέθοδο.

          • Νάρκισσος avatar
            Νάρκισσος @ Μάτα Χάρι 15/02/2014 20:26:53

            +++++++

  10. Μ Α Τ avatar
    Μ Α Τ 15/02/2014 08:58:16

    Πραγματικά, αληθοφανέστατη η μέτρηση! Είναι γνωστή η τρελή καψούρα που έχουν οι Αθηναίοι με τον επιτυχημένο, ταλαντούχο, δραστήριο, καταπληκτικό, καινοτόμο, τολμηρό και ασύγκριτο Δήμαρχο Γ.Καμίνη. Είναι τόσο καλός, που λέμε να τον στείλουμε πια στον πλανήτη ....Ανδρομέδα, για να τον μετατρέψει κι αυτόν σε Παράδεισο, ακριβώς όπως έκανε με την Αθήνα. Είναι πολύ μεγάλος για να τον χωρέσει ο τόπος άλλο. Προς Θεού Αθηναίες και Αθηναίοι, μη γίνετε εμπόδιο στη διαπλανητική του καρριέρα. Μην αποδειχτείτε τόσο εγωϊστές.

  11. Y. avatar
    Y. 15/02/2014 10:03:11

    Ο Κακλαμάνης έχει τη δυνατότητα να πάρει ψήφους 1. από τη δεξαμενή αυτων που θα ψήφιζαν ΧΑ. Ο Σπηλιωτόπουλος, όχι 2. από τους παλιούς Αθηναίους. Ο Σπ. από τους εν Αθήνεσι Πατρινούς 3. από τους λαϊκούς δεξιούς. Ο άλλος από τους ξενέρωτους μεσοχωρίτες (..μεσοχωρίτες, όχι κεντροδεξιούς) 4. από αυτούς που δεν συμφωνούν με τις μεθοδεύσεις της παραηγεσίας Μαξίμου, και των κλειστών γραφείων Συγγρού. Ο Σπ. από αυτούς που ακολουθούν τις ντιρεκτίβες των αποσπασμένων της Συγγρού (..αλήθεια, πόσοι είναι?) Συμπερασματικά, ο Κακλαμάνης έχει τις πιθανότητες και δυνατότητα να ξαναδώσει το Δήμο στην δεξιά Παράταξη, περισσότερο απ’ότι ο Σπ.

    • my way avatar
      my way @ Y. 15/02/2014 10:46:04

      Τη συγκεκριμένη δημοσκόπηση, για πολλούς λόγους, δεν την πολυεμπιστεύομαι. Όμως, αν κοιτάξεις τα ποιοτικά της στοιχεία, θα δεις πολύ ενδιαφέροντα πράγματα. Παραδείγματος χάριν ότι ο Κακλαμάνης, είναι ο δημοφιλέστερος, έχει την μεγάλη διεισδυτικότητα σε "ξένα" κόμματα και το σπουδαιότερο, προηγείται σαφέστατα στις ηλικίες 18 - 34 ετών. Πρόσθεσε ότι τον ψηφίζουν και οι μη ξενέρωτοι μεσαιοχωρίτες που είναι και οι περισσότεροι. Συμπέρασμα; Εφόσον μπει στον δεύτερο γύρο (έργο δύσκολο) κερδίζει τον Δήμο εύκολα.

      • Y. avatar
        Y. @ my way 15/02/2014 11:22:59

        Το σχόλιό μου δεν εστιαζόταν ειδικά στη δημοσκόπηση, αλλά τι εισπράττω στα πεζοδρόμια και κρίνω. Για την αναφερόμενη, ας αναρωτηθούν όσοι διακινούσαν ότι η επιλογή Σπ. ήταν γιατι προηγείτο στις δημοσκοπήσεις. Τους μη ξενέρωτους μεσοχωρίτες, τους εντάσσω στους συντηρητικούς κεντροδεξιούς. Για τα ποιοτικά στοιχεία, έχεις δίκιο

    • πΔπ avatar
      πΔπ @ Y. 15/02/2014 12:02:30

      Για να βοηθήσω την σκέψη σου αγαπητέ Υ. ο Νικήτας είναι "γέννημα θρέμα" της Α' Αθηνών ενώ ο Άρης είναι φερτός/βαλτός από την Β' Αθηνών. Για τους παροικούντες την Ιερουσαλήμ, είναι γνωστή η σχέση της Α' με την Β' Αθηνών κι έπειτα ο φερτός Άρης με τα λλλι και τα νννι του βάζει πόδι και "απειλεί" τα κρατούντα τζάκια της Α' Αθηνών. Δεν είναι τόσο απλό! Δεν είναι καθόλου απλό!

  12. ΝΤΙΝΟΣ avatar
    ΝΤΙΝΟΣ 15/02/2014 10:32:12

    Αυτό που συνάγω είναι ότι η Κεντροδεξιά έχει απρόσμενη ανοδική τάση, ίσως αναμένονται εκπλήξεις!

  13. Α avatar
    Α 15/02/2014 11:06:09

    Αυτή είναι η κατάπτωση... Πάντα να μετράμε αριθμητικά και όχι ποιοτικά... Αλήθεια που τους βρήκανε όλους αυτούς; Κανέναν καλύτερο δεν έχει ολόκληρη Αθήνα; Π΄ντως δεν μπορείς να έχεις και Δήμαρχο πρωτεύουσας κάποιον που λέει τους πολίτες πολιιιίτες!!!!

    • my way avatar
      my way @ Α 15/02/2014 11:23:26

      Δεν τους λέει πολιιίτες, πολλλίτες τους λέει!

      • my way avatar
        my way @ my way 15/02/2014 11:25:56

        Λάθος μου, τώρα που το πρόβαρα καλύτερα, πολλλιιίτες τους λέει!

        • Κυθήριος avatar
          Κυθήριος @ my way 15/02/2014 13:56:59

          Πρόβατα τους λέει...

          • my way avatar
            my way @ Κυθήριος 15/02/2014 14:02:41

            ?

          • Κυθήριος avatar
            Κυθήριος @ my way 15/02/2014 14:04:33

            Βλέποντάς τους μάλλον αφ' υψηλού...

  14. Νικηφορος Φωκας avatar
    Νικηφορος Φωκας 15/02/2014 13:06:01

    Βάσκανος μοίρα, αγαπητοί μου φίλοι, φθόνησε την Αθήνα μας ! Η 'δημοσκοπηση' αυτη (με πρωτο τον....Λαθροκαμινη) θα ηταν για πολλα γελια αν δεν μας προδιέθετε για την καταιγιδα που ερχεται.. επομενως μιλαμε για ΚΛΑΥΣΙΓΕΛΩ και οχι για 'δημοσκοπηση' αφου μονο ενας κρεττινος η αρρωστος φανατικα θα εδινε βαση σε τετοια ποσοστα... Το παραδειγμα με την Στρουθακαμηλο (που επειδη εβαζε το κεφαλι της στην λακκουβα και δεν εβλεπε τιποτα νομιζε οτι και οι αλλοι δεν την εβλεπαν) το ξερουμε ολοι , το τρομακτικο ειναι γιατι καποιοι -που ΔΕΝ ειναι ζωα- αντιδρουν και συμπεριφερονται κατ'αυτον τον τροπο. Οποιος θελει να 'δει' τα ΑΛΗΘΙΝΑ ποσοστα και οχι τα ατεχνως ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΜΕΝΑ (θυμαστε μηπως πως 'καλπαζε' στις 'δημοσκοπησεις' η διαβοητη Ντορα με τα τεραστια ποσοστα που θα εκανε 'μια χαψια' τον Αντωνη ?) ας μπει στον κοπο να κανει καποιες βολτες στις Αθηναικες συνοικιες...και του ΥΠΟΣΧΟΜΑΙ ΝΑ ΜΕΙΝΕΙ ΚΑΓΚΕΛΟ. Οσο πιο ψηλα ανεβαζετε τον πήχη στους δημοκρατικους πολιτες (ευρισκομενους σημερα ΜΟΝΟ μεσα στον ΝεοΔημοκρατικο χωρο) για νικη Αρη η Νικητα , ΤΟΣΟ τρομακτικοτερη θα ειναι η πτωση τους μια Μαγιατικη νυκτα του 2014 οταν εμβροντητοι θα βλεπουν τα αποτελεσματα... και τοτε θα ξεσπασει (δικαιως ισως) η οργη τους κατα δικαιων και αδικων... η θρυαλλίδα θα εχει διαρραγεί και οι εξελιξεις θα ειναι δραματικες για ολους τους Ελληνες δημοκρατικους πατριωτες . Δεν ξερω πως μπορει να συμμαζευτει αυτο το απιστευτο χαλι με τις ΓΕΛΟΙΕΣ και ΑΚΡΩΣ ΑΝΕΠΑΡΚΕΙΣ υποψηφιοτητες της ΝΔ (ρωτησε καποιος για τα κατορθωματα του Νικητα στον Δημο η του Αρη στο Υπ.Πολιτισμου που ακομη γελανε τα τσιμεντα ?) αλλα κατι πρεπει να γινει ΓΡΗΓΟΡΑ αλλοιως αυτοι που πηραν τετοιες αποφασεις ας ετοιμαζονται για τα δεοντα.. Ο χρονος ειναι ελαχιστος...

  15. Μάτα Χάρι avatar
    Μάτα Χάρι 15/02/2014 13:08:38

    Και μόνο που εμφανίζει τον τραγικό κ. Γ.Καμίνη να προηγείται, άμεσα στην πυρά η επί παραγγελία μέτρηση.

    • my way avatar
      my way @ Μάτα Χάρι 15/02/2014 13:20:59

      Δημοσκόπηση της ΜΡΒ αύριο στην RealNews, με ίδια αποτελέσματα: Ο Γ.Καμίνης έρχεται πρώτος με 20% και ακολουθούν Α.Σπηλιωτόπουλος 13,4%, Ν.Κακλαμάνης 12,4%, Η.Κασιδιάρης 11%, Γ.Σακελλαρίδης 9,6%, Β.Καπερνάρος 6,4%, Ν.Σοφιανός 6,2%, Γρ.Βαλλιανάτος 1,7%. Η δημοσκόπηση δείχνει ότι στον δεύτερο γύρο ο Γιώργος Καμίνης κερδίζει τους τέσσερις πιθανούς αντιπάλους του, τον Α.Σπηλιωτόπουλο με 36,7% έναντι 30%, τον Ν.Κακλαμάνη με 35,6% έναντι 31,7%, τον Γ.Σακελλαρίδη με 37% έναντι 23% και τον Η.Κασιδιάρη με 51,3% έναντι 21,4%.

      • my way avatar
        my way @ my way 15/02/2014 13:22:28

        Διορθώνω ...της MRB...

        • Μάτα Χάρι avatar
          Μάτα Χάρι @ my way 15/02/2014 13:38:54

          Δεν τις πιστεύω έτσι κι αλλιώς τις δημοσκοπήσεις, γιατί θεωρώ πως οι ερωτόμενοι, δε λένε την αλήθεια.

          • my way avatar
            my way @ Μάτα Χάρι 15/02/2014 13:46:17

            Όσο και να μπαλαμουτιαστούν, δείχνουν τις τάσεις στον συγκεκριμένο χρόνο. Ο Μαύρος με τα ευρήματα της δεύτερης, παραπάνω, παραγράφου μου, δίνει μια προπορεία στον "επίσημο" και με τα ευρήματα της τρίτης παραγράφου, μας λέει ότι ο Νικήτας είναι πιο κοντά από όλους τους άλλους να κερδίσει τον Δήμο, από τον Καμίνη.

      • dim avatar
        dim @ my way 15/02/2014 13:54:46

        Από τη στιγμή που βγαίνει και δεύτερη δημοσκόπηση από σοβαρή εταιρεία και δίνει τα ίδια ποσοστά τότε το πράγμα σε πρώτη φάση δείχνει να ξεκαθαρίζει.. Ο Καμίνης φαίνεται να περνάει στο δεύτερο γύρο, και άρα ως κεντρώος, να έχει πλεονέκτημα έναντι κάθε υποψηφίου, αφού θα συσπειρώσει όλους τους υπόλοιπους ψηφοφόρους... Αυτό για τη περίπτωση των κεντροδεξιών ψηφοφόρων είναι και καλό νέο και κακό. Καλό γιατί, αφού τα έκαναν σαλάτα και διασπάστηκαμε με πολλές υποψηφιότητες υπήρχε ο κίνδυνος να έπεφτε η πρωτεύουσα στα χέρια εθνομηδενιστών ή ναζιστών (αν πέρναγαν στο δεύτερο γύρο Σύριζα - ΧΑ), αλλά κακό γιατί και να καταφέρει να περάσει τελικα κεντροδεξιός υποψήφιος στο β' γύρο (Άρης ή Κακλαμάνης), προφανώς και θα χάσει, αφού παρότι η πρωτεύουσα έχει σαφή κεντροδεξιά πλειοψηφία, ο ψηφοφόρος τα τελευταία χρόνια ψηφίζει δυστυχώς με λάθος κριτήριο και με γνώμοντα το αντιμνημονιακό του μένος... Το καλύτερο για τον κεντροδεξιό ψηφοφόρο θα ήταν να περναγε στο β' γύρο ένας κεντροδεξιός υποψήφιος, με αντίπαλο ή τον εθνομηδενιστή ή τον ναζιστή... Έτσι θα σάρωνε στο β' γύρο, αφού όλοι θα συσπειρώνοπνταν δίπλα στον κεντροδεξιό για να μη περάσει ο δήμος σε αναρχοκομμουνιστές ή φασίστες... Αλλά από ότι φαίνεται ο Καμίνης έχει προλάβει και έχει φτιάξει μηχανισμό και στήριξη, που τον βάζει στο δεύτερο γύρο, και άρα του δίνει και τη δημαρχία ξανά (εκτός και αν ξυπνήσουν οι κεντροδεξιοί στο β' γύρο, αν περάσει κεντροδεξιός υποψήφιος στο β' γύρο, και ψηφίσουν ιδεολογικά, και όχι από πείσμα αντιμνημονιακά...)

        • my way avatar
          my way @ dim 15/02/2014 14:00:43

          Η δημοσκόπηση λέει ότι ο Καμίνης κοντράρεται ισχυρότερα από τον Νικήτα, με ικανή διαφορά από τον Άρη.

          • dim avatar
            dim @ my way 15/02/2014 14:19:01

            Πολύ φοβάμαι ότι όποιος και από τους δύο γαλάζιους περάσει στο β' γύρο με αντίπαλο τον Καμίνη δεν έχει καμία τύχη. Όχι γιατί δεν υπάρχει εν δυνάμει κεντροδεξιά πλειοψηφία στη πρωτεύουσα (υπάρχει και παραυπάρχει), απλά ο δεξιά του κέντρου ψηφοφόρος που στη πρώτη Κυριακή θα κάνει αντιμνημονιακή επιλογή (Καπερνάρο ή Κασιδιάρη) δύσκολα θα ψηφίσει στο β' γύρο υποψήφιο που προέρχεται από τη ΝΔ. Θα προτιμήσει ίσως την αποχή, και έτσι θα βγεί ο κεντρώος... Εκτός και αν η εναλλακτική θα ήταν να είναι ο κεντροδεξιός υποψήφιος με τον εθνομηδενιστή... Εκεί δε νομίζω ότι ο δεξιός θα απείχε, και θα άφηνε τη πρωτεύουσα στα χέρια αναρχοκομμουνιστών - εθνομηδενιστών... Αν το έκανε αυτό, τότε πραγματικά λυπάμαι αλλά δε μπορεί μετά να αυτοπροσδιορίζεται ως δεξιός...

          • Γεώργιος Τ. avatar
            Γεώργιος Τ. @ my way 15/02/2014 15:29:10

            Το 1% είναι η ικανή διαφορά;

          • my way avatar
            my way @ Γεώργιος Τ. 15/02/2014 20:49:08

            Στην Αριθμητική, σκράπας, ε;

        • Μάτα Χάρι avatar
          Μάτα Χάρι @ dim 15/02/2014 14:23:40

          Χαχαχαχα! Ο Καμίνης δηλαδή λογίζεται για ...αντιμνημονιακός; Που αντιστάθηκε και πότε στις επιταγές των μνημονίων; ΠΟΤΈ και ΠΟΥΘΕΝΑ. Νεοταξίτης είναι ο άνθρωπος. Δεν συναινεί και προσυπογράφει μόνο, υπερκεράζει κι όλας τις κάθε είδους διαταγές!

          • Γιάννης Αυλακιώτης avatar
            Γιάννης Αυλακιώτης @ Μάτα Χάρι 16/02/2014 13:35:57

            πλάκα έχετε. σας ψεκάζουν;

          • Μάτα Χάρι avatar
            Μάτα Χάρι @ Γιάννης Αυλακιώτης 16/02/2014 14:38:44

            Κι εσείς έχετε πλάκα και μάλιστα, χωρίς να σας ...ψεκάζουν καν. Εκ φύσεως ☺ .

  16. Naruto avatar
    Naruto 16/02/2014 00:19:51

    Υποθέτουμε ότι στη δεύτερη Κυριακή έχουμε το ζεύγος Σακελλαριδης και Κασιδιαρης η Καμίνης και Κασιδιάρης τότε ποιόν θα ψηφίσουμε; Μιά υπόθεση έκανα εντάξει .

    • dim avatar
      dim @ Naruto 16/02/2014 02:12:43

      Στην πρώτη περίπτωση αποχή... Ανάμεσα στα δύο άκρα, δεν επιλέγουμε κανέναν... Στη δεύτερη περίπτωση, Καμίνη... Προτιμάμε κάποιον πέριξ του κέντρου, από έναν ακραίο...

      • my way avatar
        my way @ dim 16/02/2014 07:44:08

        Η αποχή θα αποτρέψει την εκλογή κάποιου και μάλιστα ερήμην μας; Όχι, βέβαια! Άρα, ο πολίτης οφείλει να επιλέξει, έστω και δια της μεθόδου, το μη χείρον βέλτιστον. Αλλιώς, θα είναι ιδιώτης (idiot). Αυτά τα θέματα, τα έχει λύσει η Ιστορία μας, από αρχαιοτάτων χρόνων.

        • dim avatar
          dim @ my way 16/02/2014 13:29:44

          Συμφωνώ ότι πάντα πρέπει να επιλέγεις έστω το μη χείρον...Όμως για πρώτη φορά στη ζωή μου, αν βγει ένα τέτοιο δίδυμο, πραγματικά δεν θα υπάρχει για μένα μη χέιρον... Αν είχα απλά έναν ιδεολόγο αναρχικό ή κομμουνιστή από τη μία (ακροαριστερό), και έναν ιδεολόγο εθνικιστή (ακροδεξιό) από την άλλη, ναι θα επέλεγα αυτόν που είναι έστω και λίγο πιο κοντά στα δικά μου πιστεύω... Αλλά εδώ έχουμε να κάνουμε από τη μια με έναν που οργανώνει Υπατίες, μολότοφ, γράφει "μπάτσοι, γουρουνια, δολοφόνοι", και από την άλλη έναν που είναι ο εκτελεστικός αρχηγός μιας ναζιστικής οργάνωσης... Πραγματικά, τι να διαλέξεις σε μια τέτοια περίπτωση? Ευτυχώς, σε πρώτη φάση οι Αθηναίοι δείχνουν ωριμότητα και τους έχουν και τους δύο αυτούς καθηλωμένους στο 10%... Αλλά επειδή υπάρχει και ενα μεγάλο ποσοστό αναποφάσιστων, καλό είναι να μη παίζουμε με τη τύχη μας, και να συσπειρωθούμε όλοι οι κεντροδεξιοί στην υποψηφιότητα που θα έχει τη μεγαλύτερη δυναμική, ώστε να περάσει σίγουρα στο β'΄γύρο, και να αποφύγουμε έτσι το καταστρεπτικό δίδυμο αναρχοεθνομηδενιστή εναντίον ναζιστή...

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.