#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
24/03/2008 01:01
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Konstantinoupolis.gr

Σπύρος says: «Και ο Μανώλης Γλέζος. Και ο Άρης. Και όσοι πήγανε στα Μακρονήσια.. Για «Ελεύθερη Πατρίδα» λέγανε. Και όταν τούς έστηναν στον τοίχο τραγουδούσαν και τον «Εθνικό Ύμνο». Άσε και αυτός ο παλιο Τσε.. Τελικά οι μόνοι «αριστεροί» είναι ο Σωμερίτης, ο Γουσέτης, ο Μπίστης και η Δαμανάκη.. Α ξέχασα και τον Ανδριανόπουλο.. Έχουν πλάκα οι ΄πολυπολιτισμικοί αριστεροί΄. Μιλάνε για ΄καλή παγκοσμιοποίηση΄ λαούς χωρίς σύνορα και τα γνωστά.. Αντιδραστικές θέσεις με ΄επαναστατική προβιά΄»

ΙΟΥΣΤΙΝΙΑΝΟΣ says: «…Ο καρπαζοεισπράκτορας τσιφτετέλληνας, ο δυτικολιγούρης γλύφτης της νέας τάξης πραγμάτων, νιώθει τέτοιο σύμπλεγμα για την δική του, προσωπική μειονεξία, ώστε απωθεί την ενοχή ρίχνοντας την ευθύνη στο ίδιο το Γένος του, στην Ιστορία του, στην κληρονομιά του …Ενδεικτικό της σημερινής παρακμής λόγω της υποταγής μας στην νεωτερικότητα είναι ακριβώς το να στρεφόμαστε εναντίον του εαυτού μας, εναντίον της Ιστορίας μας, εναντίον της πολυτιμότερης και ενδοξότερης κληρονομιάς μας…Στην πραγματικότητα, αίτιο της σημερινής, πρόσκαιρης κακοδαιμονίας μας είναι ακριβώς το ότι εγκαταλείψαμε την πολυτιμότερη κληρονομιά μας, ακριβώς το ότι μάς έκαναν να μισούμε τους εαυτούς μας, από βασιλείς του κόσμου να γίνουμε σφουγγοκωλάριοι των φράγκων…»
FactorX says: «Από το 1981 και εντεύθεν όποιος τολμούσε να μιλήσει για τα «εθνικά δίκαια» χαρακτηριζόταν αυτόματα «φασίστας» και «προβοκάτορας». Ενώ όσοι καλλιεργούσαν τον ενδοτισμό στο όνομα της «φιλίας των λαών» της «διεθνούς ειρήνης» και του «εξευρωπαϊσμού», ήταν εξ΄ ορισμού «προοδευτικοί», «αριστεροί» και «σωστοί» Έλληνες» (βλ.εδώ).

Φτάσαμε έτσι σήμερα ο ενδοτισμός να αποκαλείται «ρεαλισμός» και «συμβιβασμός». Και ο «πατριωτισμός» να ταυτίζεται με τον «εθνικισμό». Πρόκειται όμως για δυο εντελώς διαφορετικές έννοιες. Ο «εθνικισμός» ταυτίζεται με τον «σωβινισμό» που ταυτίζεται με τον «επεκτατισμό» κλπ. Έννοιες πουν δεν έχουν καμία σχέση με τον πατριωτισμό και την υπεράσπιση της Πατρίδας και όλων αυτών που μας προσδιορίζουν.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Underdog avatar
    Underdog 24/03/2008 01:48:22

    Μια παρατήρηση Factorx σχετικά με τη φωτογραφία
    που έβαλες,
    πρόκειται για πίνακα του Fausto Zonaro με τίτλο "Mehmed II enters Constantinople with his army ".
    Μπορείς να βρείς ωραίες φωτό από πίνακες του Ιωάννη ΝΙΚΟΥ ή του Θεόφιλου.
    Γιατί όπως πολύ καλά ξέρεις υπάρχει το σημαίνον και το σημαινόμενο

  2. mediaspotgr avatar
    mediaspotgr 24/03/2008 02:45:33

    Είναι λέξεις κλειδιά που ακόμα και σε «χαλαρό» και «φιλικό» περιβάλλον, δεν τις χρησιμοποιείς, γιατί ξέρεις ότι θα σου κολλήσουν την ανάλογη ετικέτα.
    Το κάθε θέμα έχει τις δικές του «λέξεις», και αντίστροφα η κάθε «λέξη» είναι ταυτισμένη με συγκεκριμένα γεγονότα και δράσεις. Έτσι το «εθνικιστής» δεν αναφέρεται σε όλα τα γεγονότα ανεξαιρέτως, δεν χρησιμοποιείται δηλαδή για θέματα με την Τουρκία. Χρησιμοποιείται για το «Μακεδονικό» και επίσης με ότι έχει να κάνει με το θέμα της Αλβανίας.
    Μια λέξη, και αμέσως η εικόνα. Όπως ο αέρας που αναπνέουμε.
    Ποιος λοιπόν θέλει να ταυτιστεί με αυτή την εικόνα που μας πλασάρουν ; Ποιος θέλει να παει αντίθετα στο ρεύμα;

  3. Factorx avatar
    Factorx 24/03/2008 03:15:48

    Underdog: κερκόπορτες

  4. sxolio.gr avatar
    sxolio.gr 24/03/2008 08:12:06

    Η διακριση μεταξυ πατριωτισμού και εθνικισμού ειναι οντως δυσκολο πράγμα. Στην Ελλάδα σήμερα ειναι ακόμη πιο δύσκολο για λόγους ιστορικούς. Οι αναφορές στην πατριδα στα εθνικά δικαια κτλ, κατεξεφτιληστηκαν μετά από τον εμφύλιο από μια έξαλλη, αντικουμουνιστική δεξιά που ανέπτυξε την πατριδοκαπηλία σε επιστημη, χώρισε τους έλληνες σε αντεθνικώς δρώντα μιαματα, προδότες κτλ και εθνικόφρονες ενώ ταυτοχρονα εξευτέλιζε την εννοια του πατριώτη του εθνικόφρονα οδηγώντας την χώρα σε καθεστώς υποτέλειας απο τον ξένο παράγοντα και καταπίνοντας αμάσητες εθνικές κταστροφές σαν τον ξεριζωμο των ελληνων της Πόλης ή υπογράφοντας την ταφόπλακα του Κυπριακού στη Ζυρίχη το 59.
    Από την περίοδο αυτή που ευτυχώς πέρασε ανεπιστρεπτι ασ κρατήσουμε ενα συμπέρασμα: Οποιος κόπτεται και ολοφύρεται για τα εθνικά δικαια δεν σημαινει οτι ωφελεί αυτομάτως την πατρίδα. Δε φτανει δηλαδη να δηλώνεις πατριώτης, εθνικόφρονας για να εισαι και τέτοιος.
    Τι ειναι εθνικισμός?? Ο FactorX λέει οτι ταυτίζεται με τον επεκτατισμό αλλά νομιζω οτι αυτό δεν ειναι σωστό. Ουτε οι επεκτατικές τάσεις ειναι απαραίτητα εθνικιστικές ούτε οι εθνικιστές απαραιτητα επεκτατικοί. Συχνότερα ειναι υπερ της περιχαράκωσης.
    Ενας αρκετά ωραίος ορισμός ορισμός διατυπώθηκε εδώ και χρόνια από τον Στρατηγό Ντε Γκώλ, "πατριωτισμός είναι η αγάπη προς την πατριδα είπε, ενω εθνικισμός το μίσος προς τον γείτονα" , οπου γείτονας θα συμπλήρωνα είναι και ο Σκοπιανος μετά τα σύνορα αλλά και ο πχ Πακιστανός της διπλανης πόρτας. Αυτή ακριβώς νομίζω είναι η ουσιώδης διαφορά για την οποία συζητάμε. Η καλλιεργεια του μίσους και της καχυποψίας η διαρκής επίκληση του κινδύνου της επιβουλής από τους κακούς γείτονες . Τον συνοδευουν παραδοσιακα οι ιδεες της φυλετικής καθαρότητας και υπεροχής . Ο εθνικισμός είναι απο τη φύση του μια φοβική προσσεγιση της πραγματικότητας, ο πατριωτισμός όχι. Μπορει να είναι καποιος πατριώτης να αγαπά τη χώρα του και ταυτόχρονα να μην μισει και να μην φοβάται τους γειτονες Αλβανούς πχ ? Μπορει κάποιος να πιστευει οτι η Ελλάδα σημερα δεν κινδυνευει άμεσα απο κανέναν εσωτερικό και εξωτερικό εχθρό και ταυτόχρονα να ειναι πατριώτης??? Εγω πιστευω πως ναι. Μπορει κάποιος να πιστευει πως υπάρχει χώρος για όλους μας στα Βαλκάνια και χώρος για τους Πακιστανούς στα Μεσόγεια και ταυτόχρονα να είναι πατριώτης??? Η απαντηση μου ειναι πάλι ναι! Μπορεί κάποιος να πιστευει πως δεν ειναι απευθείας απόγονος του Σωκράτη και του Πλάτωνα και πως το να εισαι ή οχι Ελληνας δεν ειναι ζητημα DNA και να ειναι ταυτόχρονα πατριωτης??? Παλι πιστευω ναι. Για να πάω ακόμα παραπέρα , μπορει κάποιος να συζητά ανοικτά για εγκλήματα που ενδεχομένως ο Ελληνισμος διέπραξε εναντιον αλλοφύλων και να ειναι πατριώτης?? ή πατριωτης ειναι μόνο αυτός που καταγγέλει τα εγκληματα των αλλοφύλων εναντίον του Ελληνισμού.
    Δεν θυμαμαι ποιον παραφράζω αλλα πατριωτικό ειναι οτι ειναι αληθινο
    πολυ φοβάμαι οτι η αλα καρτ αναγνωση της ιστορίας δεν ειναι καν εθνικισμός ειναι ηλιθιότητα.
    Δεν ξέρω κανέναν έλληνα που να θέλει να μειώσει την πατριδα του να την μισει και να επιδιώκει το κακό της.Δεν λέω πως δεν υπάρχουν λέω οτι δεν πλημυρισαν τη χώρα οι εθνοπροδότες. Αυτού του τύπου οι προσσεγισσεις είναι κατάλοιπα της περιοδου που ειπαμε παραπάνω αφενός αλλά δυστυχώς και ο ιδεολογικός πυρήνας του εθνικισμού: Η αδυναμία συνυπαρξης με το άλλο, το διαφορετικό. Η αντιθετη αποψη ειναι προδοσία, η καταστροφή ειναι προ των πυλών και η συνομωσία εχει εξυφανθεί χρόνια τωρα εναντιον μας Στην καλυτερη περίπτωση αυτοι που δεν το βλεπουν ειναι μ@@ακες στη χειρότερη πράκτορες.
    Προσφυως επισημανθηκε πως τετοιες συζητησεις ξεκινανε από θεματα που εχουν σχεση με τα Σκοπια και την Αλβανία. Σχεδον ποτέ από τα ελληνοτουρκικά. Ισως γιατί ελαχιστοι πιστευουν πως ο κινδυνος εξ ανατολών ειναι φανταστικός ή εστω υπερβολικός. Ισως γιατί ποτέ δεν στηριχθηκε κανενος ειδους αναλυση των σχεσεων μας σε 15 αν και 32 ενδεχομένως. Ουτε καν στις διαθεσεις των γκριζων λύκων αλλα στις εκπεφρασμένες απόψεις και πραξεις του Κεμαλικου Κρατους.

  5. sxolio.gr avatar
    sxolio.gr 24/03/2008 09:14:08

    με κινδυνο να γινω πολυ κουραστικός ενα τελευταίο σχόλιο για την επάρατο πολυπολιτισμικότητα
    Υπάρχει μια περιοδος στην ελληνική ιστορία, η εποχή της Ρωμαικής PAX ROMANA οπου ο ελληνισμός χρειαστηκε να κινηθει σε ενα τέτοιο περιβάλλον. Αδυναμος εως ανυπαρκος πολιτιτκα και στρατιωτικά αξιοπησε την πολιτική και οικονομική ενοποιηση της Μεσογειου για να κυριαρχήσει στο ανατολικο της ημισυ σε τέτοιο βαθμό που η διαδοχή της Ρωμαικης κυριαρχίας από μια ελληνική ηρθε σαν φυσικό επακολουθο της καταρευσης της πρώτης. εχοντας μεταλάχθει στην ελληνιστική περίοδο από την Ελληνοκεντρική θεωρηση του "πας μη Ελλην Βαρβαρος" στην κοσμοπολιτικη αντιληψη του ¨Ελλην Εστι ο της ελληνικης παιδειας μετέχων" οχι μονο προσαρμοστηκε αλλα κυριαρχησε πρώτα πολιτιστικά και μετα σταδιακα οικονομικά και πολιτικά αναπτυσοντας -οντας μειοψηφία-ισχυρές εστιες στην Αλεξανδρεια και την Αντιόχια πόλεις κατεξοχην πολυεθνικές. Ολοκληρη η Βυζαντινη Ιστορια μεχρι τους Κομνηνούς σχεδον αποτελει από μια αποψη ακριβως αυτό. Μια μεγαλειώδη πορεια του "Ελληνισμού σε περιβάλλον παγκοσμιοποίησης.
    Γιατι τώρα μια αναλογη προσσέγιση του μέλλοντος μας σε σχέση με τα Βαλκανια που ειναι εξισου δυνατη, κατω από προυποθέσεις,με τη συγκρουση των εθνικισμών που προβάλεται ως μονοδρομος δεν ειναι πατριωτική ή εθνικώς ωφέλιμη ή εστω θεμα προς συζητηση , ειναι κατι που δεν μπορω να καταλαβω

  6. Εξάκτινος avatar
    Εξάκτινος 24/03/2008 10:07:00

    @ sxolio.gr δε ζούμε πια σε αυτοκρατορία αλλά σε κατακερματισμένα κράτη. Δεν είμαστε η κυρίαρχη δύναμη πλέον κι επειδή δεν έχουμε τα όργανα εμείς θα χορεύουμε κατά πως μας βαράνε. Είτε μας αρέσει ο χορός είτε όχι. Εμένα προσωπικά δε μου αρέσει.


    @ FactorX και όλους. Καλά όλα αυτά που μας λέτε αλλά δε μας λέτε πως θα πάρουμε τα όργανα για να φτιάχνουμε εμείς το σκοπό που θα χορεύουμε.

  7. Factorx avatar
    Factorx 24/03/2008 11:28:55

    Σιγα Σιγα, βιάζεσαι

  8. ntinos avatar
    ntinos 24/03/2008 12:52:49

    Τα πράγματα είναι απλά. Οποιος έχει διαφορετική γνώμη θεωρείται πρακτορίσκος, ευρωλιγούρης και πουλημένος. Φασισταριό καλυμένο με ιερή εθνική αγανάκτηση. Φίμωση των διαφορετικών φωνών και επίθεση και χαρακτηρισμοί στα πρόσωπα απλούστατα δείχνουν ένδεια επιχειρημάτων. "Αν συμφωνείτε μαζί μας πάει καλά. Αν όχι, είστε δοσίλογοι, καρπαζοεισπράκτορες τσιφτετέλληνες, ο δυτικολιγούρηδες γλύφτες της νέας τάξης πραγμάτων κλπ άρα τι συζήτηση να κάνουμεμαζί σας επί της ουσίας;" Φασισμός; Μπα, όχι, δημοκρατικά ήθη....

  9. mavros avatar
    mavros 24/03/2008 13:20:29

    ...παλιοήθη...

  10. Ισαάκ avatar
    Ισαάκ 24/03/2008 16:41:09

    Απαντώντας στον sxolio.gr:
    1. Ηταν ο Διονύσιο Σολωμός που είπε ότι, "είναι Ελληνικό ότι είναι αληθινό".
    2. Συμφωνώ με την ανάλυσή σου για τη διάκριση μεταξύ πατριωτισμού και εθνικισμού. Είναι κατ'αναλογία του εγωϊσμού στον ανθρώπινο χαρακτήρα. Απ' τη μία ο Πατριώτης=Νοικοκύρης, άνθρωπος με φίλους, αίσθηση δικαίου, καλός γείτονας (όχι όμως και μ@@κας), από την άλλη ο Εθνικιστής=Εγωϊστής, άνθρωπος εγκλωβισμένος στον εικονικό τέλειο κόσμο του, που όλοι τον επιβουλεύονται. Έτσι η βασική διαφορά τους είναι ο βαθμός αίσθησης δικαίου με τον οποίο ζουν. Υπάρχει και μία άλλη κατηγορία. Το λαμόγιο, ο εαυτούλης που μετράει τα πάντα με το χρήμα. Αυτός είναι ο χαμαιλέων Εφιάλτης, που θα ντυθεί όλα τα κοστούμια που χρειάζεται για να ελιχθεί και να κάνει τη δουλιά του. Από αυτόν τον τελευταίο γέμισε η Ελλάδα τις τελευταίες δεκαετίες. Τους πρώτους δύο τους ξεχωρίζεις αμέσως και τους κρίνεις. Τον τελευταίο τον λούζεσαι και δεν ξέρεις από πού σου ήρθε.
    3. Η διαχείριση των εθνικών θεμάτων λόγω της φύσης των διεθνών σχέσεων και πολιτικών προυποθέτει πολιτικούς και διπλωμάτες με (συζευκτικά): α) Πατριωτισμό β) Υψηλό Δείκτη Νοημοσύνης γ) Εμπειρία στη διεθνή πολιτική σκηνή
    Τα παραπάνω απαιτούνται για τους πολιτικούς και τους διπλωμάτες μας και όχι για τα (κατα πλειοψηφία) λαμόγια τους συμβούλους τους.
    Εν κατακλείδι έξω η διεθνής πολιτική ασκείται απο τους άριστους της κοινωνίας ενώ εδώ ασκείται από τους "οικογενειακούς φίλους" (το "νονοί" ατύχησε ώς όρος πριν λίγο καιρό).
    Επειδή λοιπόν η άσκηση τέτοιας πολιτικής θα μας φέρει σύντομα σε συνθήκες όπου θα χρειαστούμε το νοικοκύρη πατριώτη να τα παίρνει στο κρανίο, καθώς και το κάθαρμα τον αλήτη τον εθνικιστή (επειδή θα παίξει-βρώμικα ίσως-αλλά θα παίξει) και από τον καυγά αυτόν πάλι στο τέλος κερδισμένα θα βγούνε τα λαμόγια, γιαυτό λοιπόν δώστε μεγαλύτερη βαρύτητα στην τελευταία αφού αυτή είναι η πηγή της κακοδαιμονίας μας.

  11. sxolio.gr avatar
    sxolio.gr 24/03/2008 16:59:39

    Ισαακ δεν έχεις και πολυ αδικο , αλλα εχεις πολυ εβραικο ονομα μωρ αδερφακι μου, μήπως εισαι και μεταναστης?????

  12. Ισαάκ avatar
    Ισαάκ 24/03/2008 17:07:24

    Δείχνει άσχετο... αλλά δεν είναι:
    Από την ίδρυσή του το Αμερικανικό έθνος της πολυπολιτισμικότητας διέρχεται συστηματικά ανοδική πορεία όσον αφορά την οικονομική του ευρωστία. Σε μερικές ατυχείς συγκυρίες βοηθήθηκε από το αδελφόν έθνος των Βρεττανών. Τωρα που το τοπίο των διεθνών σχέσεων αλλάζει δραματικά και τα οικονομικά τους δεν είναι και τόσο ευοίωνα θα αναγκαστούν να στηριχτούνε μόνο στις αξίες του "Αμερικανικού Έθνους" (απροσδιόριστη έννοια άν αφαιρέσεις το δολλάριο από το σύστημα αξιών τους). Έτσι θα έχουμε την ευκαιρία να παρακολουθήσουμε ένα crash test του οράματος της παγκοσμιοποίησης τους (με όρους οικονομικούς και μόνον).

  13. Ισαάκ avatar
    Ισαάκ 24/03/2008 17:15:10

    Είμαι πόντιος τέταρτης γενιάς. Μετανάστες ήταν οι γονείς μου στη Γερμανία (20 χρόνια). Αν έχεις πρόβλημα με το όνομα μου χαλαρωσε:
    Εμείς οι πόντιοι χρησιμοποιούμε τα βιβλικά ονόματα κατα κόρον. Ειδικά το Ισαάκ θα το βρείς σε εβραίο ή σε πόντιο. Ωστόσο είχε διαφανεί από την ανάλυσή σου ότι δεν υιοθετείς ιδεες περί φυλετικής καθαρότητας και υπεροχής. Δηλαδή αν ήμουν εβραίος με αρχαιοελληνικές αξίες και κοσμοθεώρηση δεν θα είχα δικαίωμα στη συζήτηση???

  14. "το μώλυ" avatar
    "το μώλυ" 24/03/2008 17:38:44

    ευθύνη+ελπίδα@Hellas.come!

    «Αληθινά τραγική ’ναι η θέση της Ελλάδας.
    βαριά πολύ η ε υ θ ύ ν η του σημερινού Έλληνα.
    απιθώνει στους ώμους μας επικίντυνο, δυσκολοεχτέλεστο χρέος. καινούριες δυνάμεις ανεβαίνουν από την Ανατολή,
    καινούριες από την Δύση,
    κι η Ελλάδα,
    ανάμεσα
    πάντα
    στις δυο συγκρουόμενες ορμές, γίνεται πάλι στρόβιλος. Η Δύση, ακολουθώντας την παράδοση της λογικής και της έρευνας, ορμάει να καταχτήσει τον κόσμο. κι η Ανατολή, σπρωγμένη από τρομαχτικές υποσυνείδητες δυνάμες,
    χιμάει κι αυτή να καταχτήσει τον κόσμο.
    κι η Ελλάδα,
    ανάνεσά τους,
    γ ε ω γ ρ α φ ι κ ό και ψ υ χ ι κ ό σταυροδρόμι του κόσμου,
    χ ρ έ ο ς έχει πάλι να φιλιώσει τις δυο τούτες τεράστιες ορμές, βρίσκοντας τη σ ύ ν θ ε σ η.
    Θα μπορέσει;
    Ιερή, πικρότατη μοίρα ..
    Ένας ζωντανός άνθρωπος
    σήμερα
    που ν-ο-ε-ί κι α-γ-α-π-ά-ε-ι κι α-γ-ω-ν-ί-ζ-ε-τ-α-ι
    δεν μπορεί να σεριανίζει π ι α
    και να χαίρεται αμέριμνα την ωραιότητα.
    Σήμερα
    η αγωνία μεταδίδεται σαν πυρκαγιά,
    και καμιά πυρασφαλιστική εταιρεία δεν μπορεί να σε ασφαλίσει .. Κι απάνω απ’ όλους
    αγωνίζεται η Ελλάδα.
    ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η Μ Ο Ι Ρ Α ΤΗΣ…»,
    «Αναφορά στον Γκρέκο», Καζαντζάκης


    ΥΓ. Ο μεγαλύτερος νεο- Έλληνας συγγραφέας, έλκει την καταγωγή από το χωριό ..."ΒΑΡΒΑΡΟΙ"! Αφορίστηκε, δε, από την Εκκλησία ως ..."Έλληνας", που στα χριστιανικά σημαίνει "άπιστος", "αντίχριστος", "ειδωλολάτρης" "μη Χριστιανός ή Ιουδαίος", και τελευταία ..."βλάχος", ..."χωριάτης", "παγανιστής".
    Απ' όλα αυτά διαπιστώνεται η σχιζοειδής ταυτότητα "Έλλην-ας Χριστιανός", όπως και το ότι η ελλ. Παιδεία εξυψώνει κάθε άνθρωπο πάνω από αίματα- φυλές και δόγματα- θρησκείες. Εκεί, δηλαδή, που κατοικοεδρεύει η Ελευθερία και κανένας Θεός.
    Το αν εμείς, τώρα, οι νεο- Έλληνες, αλλά και όλου του Δυτικού κόσμου οι λαοί έχουμε σχέση με τους αρχαίους Έλληνες και τον Πολιτισμό τής Σκέψης τους, γιατί τον οικειοποιούμαστε σαν Δυτικός Πολιτισμός, αρκεί να σκεφτεί κάποιος μας τον Χριστό, ή τον Θεό του, ...γυμνό σαν τον Δία, που κάνει τις γυναίκες ακόμα και τώρα ν’ αναστενάζουν, και την Αγία Παρασκευή …γυμνόστηθη σαν την Αφροδίτη, με τις ρώγες να πυροβολάνε αρσενικό σε απόσταση βλέμματος.
    Ήταν «αλλού», Αυτοί, οι μυστήριοι των Μυστηρίων. Στο «π» και «φ» αντίληψη, και με το «νι» και με το «σίγμα» έκθεση…

    ΔΕΙ ΔΗ ΙΣΤΟΡΙΑΣ, ω άνδρες, γυναίκες και, -κυρίως!-, παιδιά της νυν Ελλάδας...

  15. sxolio.gr avatar
    sxolio.gr 24/03/2008 18:43:53

    Φιλε Ισαακ χαλαρωσε, κανω πλάκα. σε οτι με αφορα , και εβραιος σκετος να ησουνα και σομαλο-εβραιος μεταναστης και μεταναστης σκετος κανενα προβλημα στη συζητηση!!!!

  16. ΚΑΛΛΙΜΑΧΟΣ avatar
    ΚΑΛΛΙΜΑΧΟΣ 24/03/2008 23:15:17

    Ὄχι βρέ Underdog, τοῦ Θεόφιλου εἶναι τὸ ἔργο! Θεόφιλος Χατζημιχαήλ, «Κωνσταντίνος Παλαιολόγος εις μάχην 1453», 1932. (Μουσείον Θεοφίλου, Μυτιλήνη.). Ὁ πίνακας τοῦ Fausto Zonaro εἶναι αὐτός (καμμία σχέσις).

    Ἐπὶ τῆς οὐσίας, ἴσως κάνω ἕνα σχόλιο ἀργότερα, ἂν βρῶ χρόνο (περὶ ἐθνικισμοῦ, ὄχι περὶ Ὀρθοδοξίας).

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.