#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
07/03/2008 20:50
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Keep walking, Giorgos

Γιώργος Παπανδρέου (στη χθεσινή συνέντευξη): «Όπως μου είπε και μια νεαρή συντρόφισσα keep walking».

Barack Obama: «If you’re walking down the right path and you’re willing to keep walking, eventually you’ll make progress». 

FactorX: "Το ΠΑΣΟΚ φεύγει, το Jonny Walker έρχεται"  

 

ΣΧΟΛΙΑ

  1. DKool avatar
    DKool 07/03/2008 21:52:31

    Χωρίς πλάκα τώρα ο Ομπάμα θυμίζει πάρα πολλά από Γιώργο. Ψηλός, ευθυτενής, συμπαθητικός, πολλά υποσχόμενος, όχι και τόσο και καλός στα λόγια και απ' ό,τι φαίνεται εξίσου πολύ πιθανό να αποδειχθεί λίγος.

  2. Papajohn avatar
    Papajohn 07/03/2008 21:56:07

    O Obama όχι καλός στα λόγια???!!!

  3. Nick avatar
    Nick 07/03/2008 22:43:10

    Ο Obama μιλάει σωστά Αγγλικά, ο Bravo-Yiorgo γλωσσεύει τη μπέρδα του στη Τρικολάου Χαρούπη με τα Ελληνικά.

  4. sxolio.gr avatar
    sxolio.gr 07/03/2008 22:55:26

    καθε φορα που μιλαει ο ΓΑΠ καποιοι βρισκουν κάτι επουσιώδες για να μειωσουν αυτά που λέει. >διαβαστε την συνεντευξη έχει αρκετο ενδιαφέρον και σαφως δεν είναι η ειδηση το Keep walking factorx
    Παρεπιπτοντως ακόμα κι αν είπε μονο μαλακιες εξακολουθει να είναι αρχηγός της αξιωματικής αντιπολιτευσης. Η συνεντευξη επαιξε σ ολα τα κανάλια μεταξυ 15 και 35ης ειδησης. Συμπτωσις???????
    Τοτε ειναι συμπτωσις και το πρωτοσελιδο του ΕΤ

  5. sxolio.gr avatar
    sxolio.gr 07/03/2008 23:22:26

    για να συνεχισω, τωρα που ηρθε το ρευμα ξανά, θα περιμενε κανεις σχόλια για τις θεσεις του ΠΑΣΟΚ για τη συνεργασια με τον ΣΥΡΙΖΑ ή το ασφαλιστικό πχ αντι για μαλακιουλες του στυλ Keep walking τόσο από τις εφημεριδες όσο και από τα σοβαρα, πολιτικά blogs με άποψη
    Εχω Αδικο αδέλφια?????

  6. Factorx avatar
    Factorx 07/03/2008 23:22:48

    Συμφωνω με τις διαπιστώσεις σου sxolio.gr. Είναι έτσι που τα λες. Και δεν είναι λίγες οι φορές που έχουμε γράψει για τις μεθοδεύσεις της διαπλοκής στο ΠΑΣΟΚ . Τι θα πεί όμως αυτό το "είναι ακόμα αρχηγός..."; Να προσέχει τι λέει. Αρχηγός κόμματος είναι, δεν είναι με την παρέα του. Και οτι δεν προσέχει, ή οτι δεν ξέρει πως να τα πεί, είναι ένα στοιχείο σημαντικό γι αυτά που υφίσταται. Οι προσωπικές συμπάθειες δεν παίζουν κανένα ρόλο εδώ. Δυστυχώς

  7. sxolio.gr avatar
    sxolio.gr 07/03/2008 23:37:49

    καταλαβαίνεις καλά τι λέω....
    Ενα θέμα είναι τι λες σ αυτό το επίπεδο αλλά εξίσου σημαντικό θέμα είναι τι και πως αναπαράγεται από αυτό που λες.
    δεν υπέρχει συνεντευξη που να μην μπορεί κανεις να βρεί κατι να προβοκάρει αν αυτό είναι αυτό που θέλει να κάνει. Δεν κατηγορώ το ΑΝΤΙ. το αστειακι κυκλοφορει από το πρωι, και σε γελοιοργαφία.
    Ο Σημιτης ήταν μακράν χειρότερος ρήτορας από τον ΓΑΠ σατυρίστηκε ανηλεως γι αυτό αλλά δεν εμενε κανείς μόνο σ αυτό, φίλος η εχθρός.

  8. Αggelos avatar
    Αggelos 07/03/2008 23:49:42

    Αφού δεν το 'χει ο άνθρωπος, τι να κάνουμε. Και γιατί κολλάτε στο keep walking? Το "ΝΤΕΜΕΚ" το ξεχνάτε?
    Σε λίγο έχει συνέδριο και πρέπει να έχει κάνει αντιπολίτευση..(έτσι όπως φαντάζεται αυτός ότι είναι να κάνεις αντιπολίτευση). Ο.Κ. την έκανε και είναι πιο ήσυχος τώρα.

  9. factorx avatar
    factorx 08/03/2008 00:02:03

    OK, anonymous

  10. DKool avatar