#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
10/04/2009 01:28
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Karamanlis: Pas d'argent pour les frégates

Οι διεθνείς εξελίξεις, η οικονομική κρίση αλλά και θέματα διμερούς ενδιαφέροντος βρέθηκαν στο επίκεντρο της χθεσινής συνάντησης του πρωθυπουργού Κώστα Καραμανλή με τον πρόεδρο της Γαλλικής Δημοκρατίας Νικολά Σαρκοζί. Η ελληνική πλευρά  έμεινε ικανοποιημένη και από τον τρόπο με τον οποίο το Παρίσι προσεγγίζει, τόσο το Κυπριακό όσο και το ζήτημα της ονομασίας της ΠΓΔΜ.

Σε ό,τι αφορά ιδιαίτερα στην ευρωπαϊκή προοπτική της Τουρκίας, η Γαλλία επέμεινε στις πάγιες αντιρρήσεις της για ένταξη της Τουρκίας στην ΕΕ, ενώ λέγεται ότι ο Σαρκοζί έχει εκνευριστεί από την στάση της Τουρκίας στην πρόσφατη σύνοδο κορυφής του ΝΑΤΟ (διαφωνίες για το ΓΓ).  

Το κρίσιμο θέμα της συνάντησης ήταν τα εξοπλιστικά.  Η γαλλική πλευρά ανανέωσε  το ενδιαφέρον της για την προώθηση της παραγγελίας των έξι φρεγατών, για τις οποίες υπάρχει ήδη κατ' αρχήν απόφαση του ΚΥΣΕΑ. Από ελληνικής πλευράς επιβεβαιώθηκε επίσης το ενδιαφέρον, υπογραμμίστηκε, ωστόσο, ότι υπό τις παρούσες συνθήκες έντασης της διεθνούς οικονομικής κρίσης, τα περιθώρια για την άμεση υλοποίηση της παραγγελίας είναι εξαιρετικώς περιορισμένα. Δεν υπάρχει φράγκο δηλαδή για φρεγάτες (τίτλος).

Η υπουργός Εξωτερικών Ντόρα Μπακογιάννη που συνοδεύει τον κ. Καραμανλή εγκαινίασε την έκθεση «Ο Άθως και η Βυζαντινή Αυτοκρατορία - Θησαυροί του Αγίου Όρους» που άνοιξε στο Παρίσι. Η κ. Μπακογιάννη στην ομιλία της τόνισε μεταξύ άλλων πως είναι η πρώτη φορά που κειμήλια και θησαυροί της Αθωνικής Πολιτείας εκτίθενται εκτός των συνόρων της Ελλάδος, δίνοντας έτσι σε όλους τους ευρωπαίους πολίτες την ευκαιρία να επισκεφθούν μία πραγματικά μοναδική Έκθεση.

Στήριξη για την οικονομία

Όπως αναφέρουν κυβερνητικές πηγές, ο κ. Καραμανλής εξασφάλισε τη στήριξη του κ. Σαρκοζί ώστε η Ελλάδα να αποφύγει μια «σκληρού τύπου επιτήρηση» μετά τον Οκτώβριο, όταν οι Βρυξέλλες θα απαιτήσουν να λάβει πρόσθετα οικονομικά μέτρα για τη μείωση των ελλειμμάτων της. Σύμφωνα με τις ίδιες, ο κ. Σαρκοζί ανέφερε στον κ. Καραμανλή ότι ακούει πολλά για τη δύσκολη οικονομική κατάσταση της Ελλάδας αλλά διευκρίνισε ότι θεωρεί πως όσα γράφονται και λέγονται για τη δανειοληπτική ικανότητα της χώρας στερούνται βάσεως. Μετά την ανάλυση του κ. Καραμανλή για την ελληνική οικονομία και τα μέτρα που έλαβε πρόσφατα η κυβέρνηση, ο κ. Σαρκοζί φέρεται να είπε στον Πρωθυπουργό ότι δεν θα αφήσει κάποιους να δημιουργήσουν λανθασμένες εντυπώσεις για την Ελλάδα.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Aurora avatar
    Aurora 10/04/2009 08:04:27

    Εδω αδυνατει να πληρωσει συνταξεις πως θα πληρωθουν αυτα τα ακριβα ψωνια, που ξεχυθηκε στην αγορα να κανει;
    Επικοινωνουν αραγε με την πραγματικοτητα;

  2. αγανάκτηση avatar
    αγανάκτηση 10/04/2009 08:06:10

    Τα πάντα όλα για την φωτογραφία.

  3. leon avatar
    leon 10/04/2009 09:18:25

    Απο τοτε που δηλωσε κουρασμενος ολο ταξιδακια και χαιρετουρες ειναι. Πιο πολλα μας στοιχιζει τωρα. Καλυτερα οταν ηταν ξεκουραστος.

  4. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 10/04/2009 10:00:53

    Τα ελικοπτερα διασωσης θα αγορασθουν παντως.

  5. donaE avatar
    donaE 10/04/2009 10:51:07

    @ 1 Aurora
    Στα ακριβα ψωνια δινουμε για να 'χουμε.Αν θελουμε ας μην ψωνισουμε.

  6. Ηellenic avatar
    Ηellenic 10/04/2009 11:08:41

    ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ-Λεφτα εχουμε να διοριζουμε απο το παραθυρο αγροφυλακες, σε υπουργεια με προφορικη συνεντευξη ποσες χιλιαδες. Αυτους ποιος τους πληρωνει?-Αλλα για την αμυνα της χωρας τωρα δεν μπορουμε, ειναι και επικοινωνιακα ακομψο μεσα στην κριση να πουμε του κοσμου οτι παραγγελνουμε οπλα. Οι Γερμανοι δεν μας παιρνουν πια στα σοβαρα. Απο το 2004 λεμε οτι θα αγορασουμε αεροσκαφη και εχουμε 2009. Η Τουρκια εχει ειδη παραγγειλει 100 αεροσκαφη JSF.Με αυτες τις λογικες ετοιμαστειτε να φορεσετε φεσι, οι γυναικες φερετζε και να κανετε υποκλιση στον Ερντογαν," τον Μεγαλοπρεπη".

  7. christos avatar
    christos 10/04/2009 12:06:05

    @ Ηellenic Says:

    Ναι να ξαναγυρίσουμε στις εποχές του Τσοχατζόπουλου...που πλήρωσε προκαταβολικά το 80% των υποβρυχίων 214U στους Γερμανούς (για να πάρει την μίζα) και σήμερα ακόμα δεν τα παραλαμβάνουμε επειδή αυτά γέρνουν.Ή να μιλήσω τώρα για τα ελικόπτερα από Γερμανία πάλι που προπληρώσαμε το 80% το 2003 και δεν τα παραλάβαμε ακόμα; Έχει κι άλλα δεν θα συνεχίσω ένα θα σου πω αγαπητέ μου.ΜΑΚΆΡΙ ΝΑ ΚΆΝΑΝΕ ΌΛΕΣ ΟΙ ΚΥΒΕΡΝΉΣΕΙΣ ΤΗΝ ΊΔΙΑ ΠΟΛΙΤΙΚΉ ΣΤΑ ΕΞΟΠΛΙΣΤΙΚΆ Μ ΑΥΤΉ ΠΟΥ ΚΆΝΕΙ Ο ΚΑΡΑΜΑΝΛΉΣ...όλα τ άλλα είναι πομφόλυγες αντιπολιτευτικές από πεινασμένους πασόκους...

  8. ΑΓΡΑΠΤΑ avatar
    ΑΓΡΑΠΤΑ 10/04/2009 12:08:55

    @6
    Αυτες οι πολεμοχαρεις κορωνες καλυτερα να λειπουν!
    Η Ελλαδα δεν εχει να φοβηθει τιποτα απο καμμια Τουρκια και δεν εχει αναγκη απο επιπλεον εξοδα για εξοπλισμους. Οι Τουρκοι μονο γαβγιζουν και οι εκαστοτε πολιτικοι παιζουν το παιχνιδι των εμπορων οπλων χρησιμοποιώντας την "απειλη" της Τουρκιας ως δικαιολογια για νεες αγορες!
    1) Ας αξιοποιήσουμε πρωτα τα οπλα που εχουμε π.χ. S300.
    2) Ας καθορισει καποιος ΜΗ πολιτικος ενα αμυντικο δογμα ωστε να μην αγοραζουμε οπλα λογω δημοσιων σχεσεων ή διπλωματικων ανταλλαγματων.
    3) Ληψη μετρων για μετατροπη του στρατου μας σε πληρως επαγγελματικο (καταργηση της θητειας εδω και τωρα). Τεραστιο οικονομικο οφελος αν γινει!

    Κυριοι, σημερα δεν εχει σημασια ΠΟΣΑ οπλα εχει μια χωρα, αλλα αν ειναι σε θεση να τα χρησιμοποιει σωστα.

  9. ΑΓΡΑΠΤΑ avatar
    ΑΓΡΑΠΤΑ 10/04/2009 12:18:56

    @7
    Ειναι προφανες οτι δεν τα ξερεις καλα.
    Που το εμαθες οτι πληρωθηκε το 80% για υποβρυχια και ελικοπτερα? Ειναι εντελως ανακριβες αυτο και το καταλαβαινεις μονο απο το οτι εχουν λυσσαξει οι Γερμανοι που δεν τα παραλαμβανουμε διοτι μονο ετσι θα πληρωθουν.
    Ο Καραμανλης προεκλογικα ειπε οτι
    1) ολοι οι εξοπλισμοι θα γινονται με διαφανεια και εχουν γινει ολοι με απευθειας αναθεση!
    2) θα μειωσει τους εξοπλισμους και εχει ηδη αγορασει ιδια F-16 με αυτα που πηραμε το 2003 στην τριπλασια τιμη.
    Η σταση του ΚΑΚ ειναι μνημειο ανευθυνοτητας ...

  10. Ηellenic avatar
    Ηellenic 10/04/2009 12:20:25

    @7-εισαι εντελως απληροφορητος. Εαν ο Σημιτης,απο τα λιγα καλα που εκανε, δεν εβαζε την Ελλαδα ισοτιμη συμμετοχο στο προγραμμα ΝEURON,της ΕΑDS,-μη επανδρομενο αερπσκαφος stealth, τωρα θα ειμασταν επι ξυλου κρεμαμενοι. Οντος Yπαρχουν προβληματα με τη Γερμανια σε επιμερους τομεις, ομως δεν μπορεις να τους κοροιδευεις για εξι χρονια για το Εurofighter. Σημασια δεν εχει τι οπλα παιρνεις αλλα αν μπορεις να εισαι εσυ ο κυριος αυτων και να μην τα ελεγχουν αλλοι. Τωρα οι ισχυρισμοι σου για πεινασμενους Πασοκους, δειχνει ποσο καλα ελεγχεται η Ελληνικη κοινωνια με βαση τις κομματικες ταμπελες και τις δηθεν ιδεολογικες διαφορες.

  11. christos avatar
    christos 10/04/2009 12:20:54

    @8
    θα συμφωνήσω εν μέρη μαζί σου...
    Συμφωνώ με την τελευταία φράση του post...με την προσθήκη ότι πρώτα πρέπει να αγοραστούν "τα καταλληλότερα ΣΎΓΧΡΟΝΑ όπλα" και στη συνέχεια το επίπεδο εκπαίδευσης και αποτελεσματικότητας να βρίσκονται σε υψηλά επίπεδα.
    Τέλος θα σας υπενθυμίσω πως δεν είναι οι κουτόφραγκοι τα κορόιδα που θα μας φυλάνε από τους Τούρκους επειδή εμείς θα κάνουμε την παλαβή και δεν θα διαθέτουμε όπλα...είναι τουλάχιστον αφελές αυτό...

  12. christos avatar
    christos 10/04/2009 12:24:30

    είναι αναμφισβήτητο ότι ΠΡΟΠΛΗΡΏΘΗΚΕ ΤΟ 80% ΤΩΝ ΥΠΟΒΡΥΧΊΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΕΛΙΚΟΠΤΈΡΩΝ ΝΗ-90 ΝΑ ΕΝΗΜΕΡΏΝΕΣΤΕ ΣΩΣΤΆ ΚΑΙ ΜΕΤΆ ΝΑ ΚΆΝΕΤΈ ΚΡΊΣΕΙΣ ΚΑΙ ΠΟΛΊΤΙΚΕΣ ΑΓΑΠΗΤΟΊ ΜΟΥ...

  13. Ηellenic avatar
    Ηellenic 10/04/2009 12:26:04

    @7-Αγραπτα- "Οι Τουρκοι μονο γαβγιζουν"-Σοβαρα ρε μεγαλε?- Πες μου εσυ ποιο σοβαρο κρατος θα αφηνε ξενη δυναμη να κανει υπερπτησεις πανω απο Ελληνικο εδαφος να παιρνει φωτογραφιες, να παρενοχλει ελληνικα ελικοπτερα ερευνας και διασωσης. Αμεσως θα τα ειχε καταρριψει. Αλλα εδω, κοιμουνται τον υπνο του δικαιου, και οταν ερθει η δυσκολη ωρα παλι μονοι μας θα ειμαστε. Κανεις δεν θα σε σωσει εαν δεν εισαι αξιος να σωσεις τον εαυτο σου.

  14. christos avatar
    christos 10/04/2009 12:27:03

    To Dassault nEUROn (ή απλά Neuron) είναι ένα γαλλικό πρόγραμμα Μη Επανδρωμένου Μαχητικού Αεροσκάφους που αυτήν την στιγμή είναι σε στάδιο κατασκευής από την Dassault Aviation σε συνεργασία με την Ελληνική ΕΑΒ, την Σουηδική Saab, την Ιταλική ALENIA, την Ισπανική EADS CASA και την Ελβετική RUAG.

    Το πρόγραμμα αυτό θα διαρκέσει έξι χρόνια (από το 2005 που ξεκίνησε το πρόγραμμα). Η πρώτη πτήση υπολογίζεται ότι θα γίνει το 2011. Τα επόμενα δυο χρόνια, δηλαδή μεχρι το 2013, θα γίνονται δοκιμαστικές πτήσεις και εκείνη την περίοδο θα κατασκευαστούν τα πρώτα 100 αεροπλάνα.

  15. ΑΓΡΑΠΤΑ avatar
    ΑΓΡΑΠΤΑ 10/04/2009 12:30:37

    @12
    Εγω ξερω ΣΙΓΟΥΡΑ οτι δεν εχεις δικιο.
    Πες μας πως αποδεικνυεται οτι εχει πληρωθει το 80%.
    Αν δεν το κανεις μαλλον θα πρεπει να παρεις πισω οτι ειπες.

  16. christos avatar
    christos 10/04/2009 12:32:12

    ΤΑ F16 blog 52+ που έχει παραγκήλει ο Καραμανλής...δεν είναι ακριβός ίδια με τα F16 blog 52...ΚΑΙ ΑΣΦΑΛΏΣ ΣΤΟΊΧΙΣΑΝ ΛΙΓΌΤΕΡΑ... ΣΤΑΜΆΤΑ ΝΑ ΠΑΡΑΠΛΗΡΟΦΟΡΕΊΣ ΑΓΑΠΗΤΈ ΜΟΥ...

  17. ΑΓΡΑΠΤΑ avatar
    ΑΓΡΑΠΤΑ 10/04/2009 12:32:48

    @ 13
    Δεν εχεις κανενα δικαιωμα να καταρριψεις κανεναν διοτι θα ισχυριστουν οτι "εχασαν" το δρομο.
    Οι διεθνεις συνθηκες λενε οτι πρεπει να αναγνωριστει το εισερχομενο αεροσκαφος και μετα να ΒΟΗΘΗΘΕΙ να γυρισει πισω.
    Πιστευεις ΜΕΓΑΛΕ οτι θα βρεις το δικιο σου σε καποιος δικαστηριο αν κανεις του κεφαλιου σου.
    Πριν κανεις τον παλλικαρα διαβαζε τι προβλεπεται!

  18. christos avatar
    christos 10/04/2009 12:36:11

    @15
    ΔΙΆΒΑΣΕ ΓΙΑ ΝΑ ΜΆΘΕΙΣ...

    http://img19.imageshack.us/img19/298/isotimia21309.jpg

  19. christos avatar
    christos 10/04/2009 12:43:30

    ΦΥΣΙΚΑ ΘΕΛΩ ΝΑ ΠΑΡΕΙΣ ΠΙΣΩ ΟΣΑ ΕΊΠΕΣ...

  20. ΑΓΡΑΠΤΑ avatar
    ΑΓΡΑΠΤΑ 10/04/2009 12:48:22

    Τα Peace Xenia IV αγαπητε christos ειναι ακριβως ιδια με τα προηγουμενα.
    Μην το παλευεις!
    Ακομα περιμενω για το 80% που πεταξες.

  21. ΑΓΡΑΠΤΑ avatar
    ΑΓΡΑΠΤΑ 10/04/2009 12:51:31

    Παρεμπιμπτοντως οι Γαλλοι ειναι οι μεγαλυτεροι παπατζηδες. Δεν ειναι εμπιστοσυνης!
    Αυτο για το Neuron που αναφερθηκε.

  22. Ηellenic avatar
    Ηellenic 10/04/2009 12:52:48

    17-Αγραπτα-Κατι τετοιους σαν και εσενα που θες να τους βοηθησουμε κιολας τους καημενους τους Τουρκους που εχασαν το δρομο, πρεπει να τους στειλουν στο χαρεμι του Σουλτανου να κανουν τα γιουσουφακια. Εχεις βρε κατακαημενε εστω και ιδεα πως λειτουργει ενα κυριαρχο κρατος?

  23. ΑΓΡΑΠΤΑ avatar
    ΑΓΡΑΠΤΑ 10/04/2009 12:54:48

    @ 21
    Ενα κυριαρχο κρατος σιγουρα δε θα περιμενε απο εναν ΤΖΑΜΠΑ ΜΑΓΚΑ σαν εσενα να του πει πως να λειτουργει.
    Εχεις να πεις κατι επι της ουσιας? Δηλ. τι προβλεπεται στις αναχαιτισεις?
    Αν δεν εχεις αντε πηγαινε για σιεστα!

  24. christos avatar
    christos 10/04/2009 12:54:58

    κάνε κλικ στο παρακάτω ling

    http://img19.imageshack.us/img19/298/isotimia21309.jpg

    το Peace Xenia IV δεν είναι ακριβώς το ίδιο αγαπητέ μου:
    http://www.f-16.net/news_article3165.html
    εσύ μην το παλεύεις άστο έπεσες σε ύφαλο...

  25. Ηellenic avatar
    Ηellenic 10/04/2009 12:58:16

    @20-Αρχιζουν και σου ξεφευγουν σιγα σιγα..για συνεχισε να μαθουμε ποιος εισαι.

  26. christos avatar
    christos 10/04/2009 12:58:49

    In June 2000 a further order for 50 F-16C/D Block 52 was made with an option of 10 more fighters, exercised in September 2001. All 60 aircraft (40 C-model aircraft and 20 missionized D-model) were delivered by June 2004. On December 2005 the Greek government signed an LOA for the delivery of 30 new Block 52+ F-16s with an option on 10 more. The first batch consists of 20 C-models and 10 D-models, while first deliveries are due in 2009.

  27. christos avatar
    christos 10/04/2009 13:01:48

    η διαφωρά είναι στο +...άλλο το μπλογκ 52...και άλλο το μπλογ 52+ αγαπητοί μου.
    Και αγώρασε πιο φθηνά ο Καραμανλής...όπως και να το κάνουμε...

  28. christos avatar
    christos 10/04/2009 13:09:06

    Συγγνώμη για τα ορθογραφικά (αγόρασε-διαφορά)…

  29. Factorx avatar
    Factorx 10/04/2009 13:11:42

    Να μην ξεχνάμε και το σκάνδαλο της Αγοράς του Αιώνα επί Παπανδρέου Α΄ όπου πάλι πρωταγωνιστούν οι Γάλλοι (Μιράζ, πυραυλοι Ματζίκ, Λούβαρης κλπ). Η ελλληνογαλλικη φιλία είναι λίγο ακριβή.

    Να μην ξεχνάμε επίσης και τους περι το υπουργείο Άμυνας Έλληνες γαλάζιους "φίλους του Σαρκοζί"

  30. ΑΓΡΑΠΤΑ avatar
    ΑΓΡΑΠΤΑ 10/04/2009 13:42:38

    http://www.haf.gr/el/mission/weapons/

    Εδω ειναι η αληθεια.

  31. ΑΓΡΑΠΤΑ avatar
    ΑΓΡΑΠΤΑ 10/04/2009 13:43:47

    Καποιος Factorx προσπαθει να με μπλοκαρει. Πολυ δημοκρατικο!
    Να κανεις και κανενα αρθρο για την δεκαετια του 50-60 οσον αφορα τις αγορες οπλων... αμεροληπτε!

  32. ΑΓΡΑΠΤΑ avatar
    ΑΓΡΑΠΤΑ 10/04/2009 13:57:06

    Ειδα κατι "κοτες" να φευγουν ... christos??

  33. Factorx avatar
    Factorx 10/04/2009 14:04:50

    @ΑΓΡΑΠΤΑ:

    1. Το κλίμα εδώ δεν σηκώνει ηλίθιες προκλήσεις. Δεν σε έκοψε κανείς. Απόδειξη οτι είσαι μέσα. Την επόμενη φορά που θα πεις ψεύδη θα φύγεις. Καθαρές κουβέντες.

    2. Θες να συνεχίσουμε και με τον Τσοχατζόπουλο και τον Παπαντωνίου; Εδω είμαστε

  34. ΑΓΡΑΠΤΑ avatar
    ΑΓΡΑΠΤΑ 10/04/2009 14:39:35

    Οπως και να εχει, προφανως ο χωρος δεν εχει σχεση με την ΑΛΗΘΕΙΑ και συνεπως δεν εχω καμμια ορεξη να ειμαι σε κατι τετοιο.

    ΑΝΤΕ ΓΕΙΑ!

  35. tiramola avatar
    tiramola 10/04/2009 14:40:33

    Άντε να δούμε ακόμα για πόσες δεκαετίες θα ισοφαρίζει ο Τσοχατζόπουλος τις νεοδημοκρατικές αθλιότητες...

  36. christos avatar
    christos 10/04/2009 15:04:56

    έχουμε και δουλειές…
    Αγαπητέ κύριε ΑΓΡΑΠΤΑ η αλήθεια είναι δυσβάσταχτη…ειδικά για τους πασόκους που εθελοτυφλούν και παραβλέπουν τα κατορθώματα των πρωτοπαλίκαρων τους

  37. Orestios avatar
    Orestios 10/04/2009 15:06:53

    Πασόκος σε κρίση.
    Άναρθρες κραυγές και βρισίδια. Έτσι εξηγούνται τα κιλά μαλ......ας που έχει στα balls του.

  38. christos avatar
    christos 10/04/2009 15:09:59

    @ 16
    Αγαπητέ μου δεν μιλάμε για παρελθόν…οι παραγγελίες αυτές ΤΩΡΑ ΠΑΡΑΛΑΜΒΑΝΟΝΤΑΙ…και μάλιστα όπως θα διαπίστωσες ο κόσμος νομίζει ότι είναι λαδιές του Καραμανλη…όμως ο Καραμανλής κάνει το αυτονόητο για την χώρα εσείς δεν θέλετε να το δείτε αυτό…

  39. tiramola avatar
    tiramola 10/04/2009 15:12:37

    @christos
    Θα σου πρότεινα να κάνεις μιά εξέταση σε γιατρό!
    Τα πρώτα συμπτώματα του αλτσχάιμερ φαίνονται με την απώλεια της πρόσφατης μνήμης...

  40. christos avatar
    christos 10/04/2009 15:37:11

    Ναι καλά τώρα άρχισες τα ψουψουψου και τα ψοψοψοραρα…
    Θελεις μήπως να μιλήσουμε για τα άρματα LEOPARD 2HEL που και αυτά τώρα παραλαμβάνουμε…που και αυτά έχουν προπληρωθεί…και έχουν ρωγμές στους πύργους τους;
    Η φαυλότητα των πασόκων φίλτατε δεν έχει ανταγωνιστή, όχι στην Ελλάδα αλλά ούτε στον κόσμο όλο…

  41. tiramola avatar
    tiramola 10/04/2009 15:47:17

    Δεν αφήνεις τα παραμύθια της χαλιμάς?
    Προπληρωμένο δεν ήταν τίποτα!
    Φάνηκε προπληρωμένο γιατί έτσι ήθελαν οι κυβερνώντες με την απογραφή!
    Αλλά το ψέμα έχει κοντά ποδάρια...

  42. christos avatar
    christos 10/04/2009 15:54:28

    Τι λες καημένε τώρα σε όλες τις συμβάσεις έχει δοθεί προκαταβολικά το 80% των χρημάτων πολύ πριν έρθει στην εξουσία η ΝΔ…
    Τα παραμύθια της χαλιμας και τα άλλα ψοψοψοψαρα να τα πετάς σ όσους δεν γνωρίζουν…εντάξει εξυπνάκια;

  43. tiramola avatar
    tiramola 10/04/2009 15:58:13

    Εντάξει ρε παίδαρε αφού είναι για το καλό της πατρίδας ξαναψήφισε Καραμανλή...

  44. matakis avatar
    matakis 10/04/2009 16:11:08

    Η επιχειρηματολογία σε όλο το μεγαλείο της....

  45. christos avatar
    christos 10/04/2009 16:11:57

    Δεν νομίζω πως σε ρώτησα τι να ψηφίσω αλλά ρε λεβέντη πώς να το κάνουμε ο Καραμανλής δεν είναι σαν τους νταουλτζίδες τους πασόκους…

  46. ? avatar
    ? 10/04/2009 16:21:15

    @ christos
    to site tou GEA pio panw gia ta 52+ to ekanes gargara!

  47. christos avatar
    christos 10/04/2009 16:38:56

    Θέλεις να πεις ότι τα καινούργια που ΘΑ παραλάβουμε το 2009-10 είναι ίδια με αυτά που προλάβαμε το 2003;
    Κάνεις λάθος…διάβασε σε παρακαλώ παρακάτω…
    http://defense-update.com/features/du-1-04/feature-advanced-f-16.htm

  48. christos avatar
    christos 10/04/2009 17:39:53

    @ 48
    που είσαι αγαπητέ...γαργάρα;

  49. Jimmy L avatar
    Jimmy L 10/04/2009 18:26:24

    Chistos..Καλα ρε φιλε εχις αναλαβει εργολαβικα την χωρις ορους υποστηριξη της ΝΔ??Υπαλληλος εμμισθος της Ρηγιλλης εισαι??Ολα γινονται καλα και τιποτα στραβο σε αυτο τον τοπο και απο αυτη την κυβερνηση???Θελεις πολλα για να μας τρελανεις????

  50. christos avatar
    christos 10/04/2009 19:44:15

    @ 49
    Μια στιγμή ρε φίλε δηλαδή όποιος έχει άποψη υπέρ της ΝΔ: έχει αναλάβει εργολαβικά την υποστήριξη της ΝΔ…και όποιος συκοφαντεί ασύστολα την ΝΔ: έχει άποψη για τα τεκταινόμενα στην πολιτική ζωή του τόπου;
    Τι είδους λογική είναι αυτή; αντί, με επιχειρήματα, να αντιλέγεις σ ότι λέω πετάς παπαρολογίες και λογικές δημοτικού;
    Κάνε την αυτοκριτική σου καημένε και μετά τα ξανάλεμε…εξυπνάκια…

  51. gargaras avatar
    gargaras 10/04/2009 19:50:05

    @ christos
    efxaristw gia ti voitheia na epileksw username!
    esy pou to diavases poia einai h diafora twn 52 me ta 52+? kai ti diafora exoun afta poy tha paralavoume me afta pou exoume twra?

  52. christos avatar
    christos 10/04/2009 19:59:57

    Η διαφορά είναι στα υποσυστήματα αγαπητό μου βαφτιστήρι…
    Η παραγγελία που έγινε το 2000 έχει υποσυστήματα του 2000…
    Η παραγγελία που έγινε το 2005 έχει υποσυστήματα του 2005…
    Η τεχνολογία στο τομέα αυτό «τρέχει»…
    Επίσης τα τελευταία μας έρχονται φθηνότερα γιατί όσο αυξάνεται ο αριθμός των παραγγελιών παγκοσμίως μειώνετε και το κόστος της κάθε μονάδας…

  53. Orestios avatar
    Orestios 10/04/2009 20:01:29

    Φίλε χρήστο, μην κολώνεις. Δεν ξέρουν τι να πούν και κάνουν κολοτούμπες.
    Ο καρυδάτος Τζίμη στεναχωριέται για τη ΝΔ. Είναι εμφανές.

  54. Orestios avatar
    Orestios 10/04/2009 20:02:38

    Φίλε χρήστο. Μην τους απαντάς άλλο. Σου λένε χαζομάρες.

  55. gargaras avatar
    gargaras 10/04/2009 20:04:44

    @ christos
    diladi agapite mou none.. i diafora den einai oti ta 52 exoun general electric kinitira env ta 52+ pratt whitney??

  56. christos avatar
    christos 10/04/2009 20:11:36

    διάβασε και εσύ για να μάθεις...
    http://www.ellinikos-stratos.com/aeroporia/f-16_2.asp

  57. Jimmy L avatar
    Jimmy L 10/04/2009 20:25:34

    @ 53orestie .Ολη η σκασιλα μου για την ΝΔ ειναι!!Δεν μας χ...ρε Νταλαρα!!!Εσυ μονο με τον Cristos μπορεις να συνενοηθεις ολοι οι αλλοι σε εχουν καταταξει εκει που αξιζεις!!!!!

  58. gargaras avatar
    gargaras 10/04/2009 20:26:18

    egw none vlepw oti
    ta III kai IV einai 52+ me diaforetika feronta opla.
    ta III kostisan peripou 1.7 dis gia 60 aeroskafi enw tw IV tha kostisoun 1.1 dis gia 30.
    kanw lathos?

  59. christos avatar
    christos 10/04/2009 20:27:50

    Είδες βαφτιστήρι μου τι ωραία πράγματα μαθαίνεις από το νονό σου;

  60. gargaras avatar
    gargaras 10/04/2009 20:30:47

    nai .. ara den exeis dikio oti ta IV einai pio ftina kai episis kai ta dyo einai 52+.
    swsta none?

  61. christos avatar
    christos 10/04/2009 20:30:51

    Το λάθος που κάνεις είναι πως δεν συνυπολογίζεις το κόστος για τα όπλα στο III...και την τεχνολογία...που προχωράει...

  62. christos avatar
    christos 10/04/2009 20:32:24

    και μην κάνεις γαργαρα τη μηχανή...

  63. gargaras avatar
    gargaras 10/04/2009 20:32:45

    diladi?

  64. gargaras avatar
    gargaras 10/04/2009 20:35:44

    kapoia opla einai koina!

  65. christos avatar
    christos 10/04/2009 20:35:45

    Δηλαδή…διάβασε το ειρωνικό σου σχόλιο παραπάνω…όταν μου έγραψες πως η διαφορά είναι στη μηχανή…ενώ εγώ έγραφα πως είναι στ α υποσυστήματα…

  66. gargaras avatar
    gargaras 10/04/2009 20:38:28

    den katalaves ... egw eipa oti h diafora tou 52 apo to 52+ einai o kinitiras. diafwneis?

  67. christos avatar
    christos 10/04/2009 20:42:33

    Μα φυσικά διαφωνώ…διαφορετικό κινητήρα έχουν τα παλαιότερα μπλογκ 50 που πήραμε το 1993 όχι αυτά του 1999 και του 2005…

  68. gargaras avatar
    gargaras 10/04/2009 20:47:55

    mia stigmi ... emeis exoume block 30 , 50 kai 52+. swsta?
    ti kinitira exei to kathena?

  69. gargaras avatar
    gargaras 10/04/2009 20:56:11

    episis proseksa pio panw (16) oti eipes pws exoume kai 52. exoume ontws?
    "ΤΑ F16 blog 52+ που έχει παραγκήλει ο Καραμανλής…δεν είναι ακριβός ίδια με τα F16 blog 52"

  70. christos avatar
    christos 10/04/2009 21:00:40

    Εννοούσα F-16 Block 52+ Advanced και block 52+…ok…

  71. gargaras avatar
    gargaras 10/04/2009 21:03:56

    ok...sxetika me ton kinitira?

  72. babis lazarou avatar
    babis lazarou 10/04/2009 23:34:49

    ΑΓΑΠΗΤΕ ΚΩΣΤΑ. ΕΠΕΙΔΗ ΔΕΝ ΠΙΣΤΕΥΩ ΣΕ ΑΓΑΠΕΣ ΚΑΙ ΦΙΛΙΕΣ ΕΙΔΙΚΑ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ,ΑΝΑΡΩΤΙΕΜΑΙ ΓΙΑΤΙ ΤΟΣΟΣ ΕΡΩΤΑΣ ΤΟΥ ΚΑΡΛΑ ΜΠΡΟΥΝΟ ΣΑΡΚΟΖΙ.ΔΕΝ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ Η ΜΑΣΑ ΤΩΝ ΕΞΟΠΛΙΣΤΙΚΩΝ.ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΟΜΩΣ ΝΑ ΠΙΣΤΕΨΩ ΟΤΙ ΕΔΩΣΕΣ ΣΤΟΥΣ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΥΣ ΤΩΝ ΠΡΟΓΩΝΩΝ ΤΟΥ,ΟΤΙ ΑΡΝΗΘΗΚΕ ΝΑ ΤΟΥΣ ΔΩΣΗ Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΘΕΣ/ΚΗΣ? ΔΗΛΑΔΗ ΤΟ ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ? ΚΑΙ ΟΤΙ ΑΛΛΟ ΕΧΕΙ ΑΝΑΓΓΗ ΓΙΑ ΤΟ ΠΑΡΑΜΥΘΗ ΜΕ ΤΟ ΛΥΟΜΕΝΟ ΚΡΑΤΙΔΙΟ? ΔΕΝ ΠΙΣΤΕΥΩ!!!!!!!ΤΣΑΠΑ ΠΑΛΕΥΕ Η ΑΡΑΠΟΓΛΟΥ ΝΑ ΣΤΗΣΗ ΜΕΙΟΝΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΑΕΡΟΜΕΤΑΦΕΡΟΜΕΝΗ?

  73. parsifal avatar
    parsifal 11/04/2009 01:10:24

    Συνέλθετε και αφήστε το NEURON στο ερευνητικό του πρόγραμμα. Οι παραβιάσεις και γιατί οχι σε λίγο και οι προσβολές (επιθέσεις) των Μογγόλων δεν αντιμετωπίζονται με UAV - UCAV οπως το NEURON αλλά ΜΟΝΟΝ απο αεροσκάφη σαν το RAFALE και απο σύγχρονα Κ/Β (ASTER, PATRIOT PAC 3 ...)
    Φτάνει με τα εργα του ...Σημίτη στην Αμυνα (τα Ιμια...) και με τα ρώσσικα σκουπίδια του Αρσένη και του Τσοχατζόπουλου.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.