#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
28/08/2012 19:22
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Kαμπανάκι για το "Δουβλίνο 3": Θα γεμίσουμε λαθρομετανάστες αν ισχύσει



SOS, για τις επιπτώσεις που θα έχει η χώρα μας, η προωθούμενη συνθήκη με την επονομασία "Δουβλίνο 3" που αφορά την ευρωπαϊκή πολιτική για τη λαθρομετανάστευση, εξέπεμψε ο υπουργός Δημόσιας Τάξης και Προστασίας του Πολίτη Νίκος Δένδιας, καλώντας παράλληλα όλα τα κόμματα και ιδιαίτερα τον ΣΥΡΙΖΑ να βοηθήσουν στο Ευρωκοινοβούλιο ώστε να δημιουργηθούν συμμαχίες υπέρ των ελληνικών θέσεων.

Αφορμή η συζήτηση στην αρμόδια Επιτροπής του νομοσχεδίου για την κύρωση πράξης νομοθετικού περιεχομένου για τη δημιουργία Κέντρων Υποδοχής και Φύλαξης παράνομων λαθρομεταναστών το οποίο εγκρίθηκε κατά πλειοψηφία από τους βουλευτές των κομμάτων της τρικομματικής κυβέρνησης.

«Το Δουβλίνο 3, του οποίου η διαπραγμάτευση προβλέπεται να κλείσει μέχρι τέλος του έτους, διαμορφώνεται επί τα χείρω σε σχέση με το Δουβλίνο 2, καθώς διατηρεί αναλλοίωτο το στοιχείο ευθύνης για τη χώρα πρώτης εισδοχής λαθρομεταναστών και το οποίο δημιούργησε ανυπέρβλητα προβλήματα στην Ελλάδα», σημείωσε χαρακτηριστικά ο κ. Δένδιας και πρόσθεσε:

«Δεν είναι καλά τα πράγματα για τη χώρα μας. Υπάρχει πρόβλημα. Το κείμενο της νέας συνθήκης δεν περιέχει κανένα επωφελές αντάλλαγμα, κάτι που να ικανοποιεί τις ελληνικές θέσεις. Για το θέμα αυτό έχω ενημερώσει τον πρωθυπουργό. Η Κυπριακή Δημοκρατία έχει τη διάθεση να μας βοηθήσει. Όμως δεν έχει απεριόριστες δυνατότητες».

Ο υπουργός απηύθυνε «θερμή παράκληση, και προς τον ΣΥΡΙΖΑ και προς όλα τα κόμματα που έχουν την δυνατότητα να επηρεάσουν στο Ευρωκοινοβούλιο, να βοηθήσουν ώστε να δημιουργηθεί ένα ισχυρό μπλοκ κατά του Δουβλίνου 3».

Aν ισχύσει η νέα συνθήκη, είναι δεδομένο ότι η Ελλάδα, θα βρεθεί για μία ακόμη φορά, στη θέση του ευρωπαϊκού κέντρου υποδοχής μεταναστών, χωρίς να έχει καμμία δυνατότητα, είτε να τους αφήσει να ταξιδέψουν στις χώρες της Ευρώπης που επιθυμούν,  (γι' αυτούς η Ελλάδα, παραμένει η χώρα αφετηρίας και όχι προορισμού) είτε να τους επιστρέψει "πακέτο" στη χώρα εισαγωγής, βλ. Τουρκία.

Είχαν προηγηθεί οι τοποθετήσεις αρμόδιων φορέων, οι αντιδράσεις και αντιρρήσεις των οποίων εστιάστηκαν, κυρίως, στην ανάληψη από ιδιωτικές εταιρίες της φύλαξης των κρατουμένων λαθρομεταναστών.

Πύλη της κολάσεως ο Εβρος για την Ελλάδα

Με ακραίους ρυθμούς αυξάνεται η εισροή των παράνομων μεταναστών στην Ελλάδα παρά τα δραστικά μέτρα της κυβέρνησης ανάγοντας το πρόβλημα της λαθρομετανάστευσης ως την βασική εθνική απειλή. Σύμφωνα με έγγραφο που κατέθεσε ο υπουργός Δημόσιας Τάξης Νίκος Δένδιας στην Βουλή με ημερομηνία 23.8.2012 και παρουσιάζει το protothema.gr, ο Εβρος αποτελεί την κύρια πύλη εισόδου των λαθρομεταναστών στην Ελλάδα καθώς κατά το πρώτο εξάμηνο του 2012, ο αριθμός μόνο των συλληφθέντων έχει σχεδόν τριπλασιαστεί σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του 2011.

Είναι δε ενδεικτικό, ότι ο κ. Δένδιας παραδέχεται πως «παρά την διάθεση επιπλέον αστυνομικών στην περιοχή του Εβρου και την παρουσία ενισχυτικών δυνάμεων από τα κράτη μέλη της Ε.Ε., η παράνομη μετανάστευση στην περιοχή έλαβε ανησυχητικές διαστάσεις κατά το πρώτο εξάμηνο του τρέχοντος έτους» και σε άλλο σημείο προσθέτει «πρόκειται για μια μεταβαλλόμενη κατάσταση που φαίνεται πως μετατρέπεται, σταδιακά, σε κρίση, καθώς η συχνότητα των συλλήψεων σε όλη την περιοχή του Εβρου το τελευταίο διάστημα ξεπερνά τις 300 σε καθημερινό επίπεδο».

Η πλέον χαρακτηριστική περίπτωση είναι αυτή της Ορεστιάδας όπου σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία της ΕΛΑΣ το αστυνομικό τμήμα της περιοχής «κατά το πρώτο εξάμηνο του τρέχοντος έτους, σε σχέση με το αντίστοιχο του προηγούμενου (2011), δέχθηκε τη μεγαλύτερη μεταναστευτική πίεση σε ποσοστό 151,56%». Πέραν αυτών , ο υπουργός επισημαίνει πως η κατάσταση πιθανότατα θα επιδεινωθεί λόγω του προβλήματος της Συρίας τονίζοντας ότι ήδη 35.000 Σύριοι φιλοξενούνται στην Τουρκία σε στρατόπεδα του Ερυθρού Σταυρού.

151% αύξηση λαθρομεταναστών στην Ορεστιάδα

Ειδικότερα, σύμφωνα με το έγγραφο το πρώτο εξάμηνο του 2012 συνελήφθησαν 44.602 λαθρομετανάστες σε όλη την χώρα. Από αυτούς οι 20.841, σχεδόν το 50%, «πιάστηκαν» στην Αλεξανδρούπολη και την Ορεστιάδα!

Να σημειωθεί ότι το αντίστοιχο χρονικό διάστημα του 2011, οι συλλήψεις στην περιοχή του Εβρου ανήλθαν σε 16.196, προκύπτει δηλαδή αύξηση της τάξης του 28,07%.
Συγκεκριμένα:

ΠΑΡΑΝΟΜΟΙ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ
ΑΣΤΥΝ. ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ         Α’ 6ΜΗΝΟ 2011    Α’ 6ΜΗΝΟ 2012    ΠΟΣΟΣ. ΜΕΤΑΒΟΛΗ
ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥΠΟΛΗΣ      10.048                     5.375                         -46,51%
ΟΡΕΣΤΙΑΔΑΣ                      6.148                       15.466                        +151,56%
ΣΥΝΟΛΟ                              16.196                      20.841                       +28,07%

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Παρατηρητής avatar
    Παρατηρητής 28/08/2012 19:56:02

    1) Ο υπουργός απηύθυνε «θερμή παράκληση, και προς τον ΣΥΡΙΖΑ και προς όλα τα κόμματα που έχουν την δυνατότητα να επηρεάσουν στο Ευρωκοινοβούλιο, να βοηθήσουν ώστε να δημιουργηθεί ένα ισχυρό μπλοκ κατά του Δουβλίνου 3
    Σώθηκε...

    2) Δεν είναι καλά τα πράγματα για τη χώρα μας. Υπάρχει πρόβλημα. Το κείμενο της νέας συνθήκης δεν περιέχει κανένα επωφελές αντάλλαγμα, κάτι που να ικανοποιεί τις ελληνικές θέσεις.
    Δηλαδή εαν περιείχε "κανένα επωφελές αντάλλαγμα" θα μπάζαμε κανα-δυο εκατομμύρια αφγανοπακιστανούς ακόμα. Ε κύριε υπουργέ;

    Δεν είναι αρχική στάση αυτή ανθρώπου που διαπραγματεύεται.

    Οι δηλώσεις του αυτές διαβάζονται και στην ΕΕ.

    Όποιος διαβάσει αυτές τις δηλώσεις αμέσως καταλαβαίνει ότι η ελληνική πλευρά είναι ευάλωτη στο να δεχτεί οτιδήποτε.

    Το μόνο που έπρεπε να δηλώσει τώρα είναι ένα λακωνικό "η Ελλάδα δεν μπορεί να δεχτεί μεγαλύτερο αριθμό λαθρομεταναστών, δεν μπορεί να νοηθεί ως χώρα αφετηρίας και δεν προτίθεται να εφαρμόσει την νέα συνθήκη υπό αυτές τις δεσμεύσεις".

    Δηλαδή στο κάτω κάτω τι θα μας κάνουν θα μας βάλουν πρόστιμο και θα ...χρωστάμε;

    Δεν μπορούμε να διαπραγματευθούμε στο οικονομικό, εαν δεν μπορούμε να διαπραγματευθούμε ούτε και για το Δουβλίνο 3,
    ε τότε να το κλείσουμε το μαγαζί αδέρφια, να το κλείσουμε επιτέλους.

  2. Γεώργιος Τ. avatar
    Γεώργιος Τ. 28/08/2012 19:58:20

    Εδώ πρέπει να αντιδράσει όλη η χώρα. Όχι σε βλακείες για το που θα στοιβάζονται προσωρινά μέχρι να φύγουν οι λαθραίοι.

  3. αποκατάσταση avatar
    αποκατάσταση 28/08/2012 20:10:41

    Μου κάνει εντύπωση που για πρώτη φορά στην πολιτική ηγεσία προειδοποιούν για ένα τόσο σοβαρό ζήτημα αντί να οσφυοκάμπτουν στους εταίρους μας. Θετικό σίγουρα. Για να δούμε τι θα πει και ο ΣΥΡΙΖΑ.

  4. kotstak avatar
    kotstak 28/08/2012 21:05:12

    Η πρόταση που είχα κάνει προ διμήνου, με σχόλιό μου εδώ στο antinews, θα υλοποιηθεί υποχρεωτικά...:

    "Αυτό που θα μπορούσε να γίνει είναι η δημιουργία ΚΛΕΙΣΤΩΝ καταυλισμών, με εγκαταλειμμένα βαγόνια του ΟΣΕ, πλησίον εργοστασίων και να εργάζονται αμειβόμενοι με το διπλάσιο ποσό από αυτό που παίρνουν στην πατρίδα τους. Δωρεάν φαγητό και διαμονή (στα βαγόνια του ΟΣΕ).
    Έτσι θα παράγουμε προϊόντα με χαμηλό κόστος.
    Προϊόντα που εάν τα παράγαμε με μεγαλύτερα ημερομίσθια θα ήταν μη ανταγωνιστικά.
    Με τους λαθρομετανάστες πρέπει να παράγουμε προϊόντα που δεν θα είχαμε την δυνατότητα να τα παράγουμε σε ανταγωνιστικές τιμές πληρώνοντας ημερομίσθια μεγαλύτερα των 10 ευρώ.
    Το ημερομίσθιο στο Μπαγκλαντές είναι 1 ευρώ. Του τεχνίτη 2."

    Τους κάνουμε την εξής πρόταση:
    Κύριοι, ή φεύγετε, ή μένετε και εργάζεστε με τους εξής όρους:
    Μένετε στη βιομηχανική ζώνη, σε αυτές τις συνθήκες, με δωρεάν αυτές τις παροχές (διατροφή κλπ), με ημερομίσθιο 5- 10 ευρώ, με δωρεάν ιατροφαρμακευτική περίθαλψη. Όποτε θέλετε φεύγετε και πάτε στην πατρίδα σας. Μετά από χρόνια θα επανεξετάσουμε την κατάσταση. Πόσους και ποιους θα εντάξουμε.
    Στα 67 σας, μετά από 40 χρόνια εργασίας, θα σας στέλνουμε την σύνταξή σας στην πατρίδα σας. Θα παίρνετε σύνταξη όση παίρνει ένας δημόσιος υπάλληλος στην πατρίδα σας (max 100 ευρώ) .
    Δικαίωμα τους δίνουμε.
    Win – win είναι η πρότασή μου.

    • ΚΜ avatar
      ΚΜ @ kotstak 28/08/2012 21:41:29

      Στη σφαίρα της φαντασίας αυτά που προτείνεις. Καταρχήν το μοντέλο που προτείνεις είναι κεντρικοποιημένο, κρατικοκεντρικό και δεν ανταποκρίνεται στις ανάγκες μιας δυτικού τύπου οικονομίας. Δεύτερον, οι άνθρωποι αυτοί δεν έχουν την παραμικρή δεξιότητα σε ο,τιδήποτε, άρα είναι άχρηστοί. Για να μην σου πω κιόλας ότι η Ελλάδα τραβάει αυτούς που προτιμούν το έγκλημα από την ασυδοσία. Τρίτον, δεν σε αφήνουν οι άλλες χώρες και οι διεθνείς οργανισμοί (επικαλούμενοι διεθνείς συνθήκες κλπ) να τους έχεις σε τέτοιο καθεστώς - τα αντίμετρα που θα φας ακυρώνουν το οποιοδήποτε υποτιθέμενο όφελος. Τέταρτον, άντε και τους μάζεψες - όσο δεν επαναπατρίζονται, να απομακρυνθούν οριστικά θα πηδάνε το φράκτη κάθε τόσο! Πέμπτον, με το να «κανονικοποιείς» και να διαιωνίζεις την παρουσία τους εδώ, ανοίγεις τον δρόμο να ζητάνε δικαιώματα ή να πάει κάτι στραβά (πχ εξέγερση ή μαζική πολιτογράφηση από Τσιπροτζήμερους) και να μας μείνουν αμανάτι για πάντα και να γίνουμε μειονότητα. Έκτον, την χώρα μας
      άν την σεβόμαστε δεν την κάνουμε στρατόπεδο συγκέντρωσης. Πρέπει να την δουλεύουμε εμείς, ως θέμα αρχής, όχι να βάζουμε άλλους και να καθόμαστε εμείς γιατί αυτό υποσκάπτει το φρόνημά μας, όπερ συνεπάγεται ότι θα γίνουμε μαλθακοί και θα τη χάσουμε τη χώρα μας αργά η γρήγορα. (Λογικές τύπου «Καλύτερα 5 στρέμματα λιγότερα...»).

      Ως κατακλείδα, οι λύσεις που είναι πολύπλοκες και προϋποθέτουν ότι όλα θα δουλέψουν ρολόι, είναι προβληματικές και πρέπει να απορρίπτονται. Χρειάζονται λύσεις απλές στη σύλληψή τους (επαναπατρισμός - μακριά και αγαπημενοι!) για να είναι εφαρμόσιμες και να έχουμε το κεφάλι μας ήσυχο. Η διαιώνιση (με οποιοδήποτε πρόσχημα) της παραμονής ανθρώπων που εισήλθαν παράνομα, συνεπάγεται σίγουρα προβλήματα και καταστάσεις μη αναστρέψιμες.

      • Carl Sagan avatar
        Carl Sagan @ ΚΜ 28/08/2012 22:03:38

        «Όχι να βάζουμε άλλους και να καθόμαστε εμείς, γιατί αυτό υποσκάπτει το φρόνημά μας.»
        Ορθότατος.

      • kotstak avatar
        kotstak @ ΚΜ 28/08/2012 22:34:07

        Να φύγουν όλοι θέλω και εγώ.
        Προφανώς, για να μην τους διώχνουν, δεν είναι τόσο εύκολο.
        Αυτό που προτείνω είναι, αντί για κέντρα κράτησης, να δημιουργήσουμε κέντρα εργασίας.
        Αυτό που θα συμβεί, εάν υλοποιηθεί η πρότασή μου, είναι ότι τουλάχιστον το 90% των λαθρομεταναστών θα φύγουν μόνοι τους. Εκεί ακριβώς αποσκοπεί η πρότασή μου.

        “θα πηδάνε το φράκτη κάθε τόσο”
        Να πάνε που; Δεν θα υπάρχουν γκέτο.
        Να κάνουν τι; Στην ερημία θα βρίσκονται.

        “οι άνθρωποι αυτοί δεν έχουν την παραμικρή δεξιότητα”
        Δεν απαιτείται καμιά δεξιότητα για το 60% των εργαζόμενων στα εργοστάσια.
        Δεν θα τους προσλάβει η NASA. Ο Νάσος θα τους προσλάβει…

        “όχι να βάζουμε άλλους και να καθόμαστε εμείς γιατί αυτό υποσκάπτει το φρόνημά μας”
        Συμφωνώ απολύτως με το σκεπτικό σου.
        Δεν θα κάνουν δουλειές τις οποίες θα κάναμε εμείς.

        Εάν εσύ θες μια φορά να φύγουν, εγώ θέλω δυο.

        • ΚΜ avatar
          ΚΜ @ kotstak 28/08/2012 22:53:03

          «Δεν θα υπάρχουν γκέττο» γράφεις - ποιός το εγγυάται; Εσύ με το μαγικό ραβδάκι; Οι λύσεις σου μπάζουν από εκατό μεριές. Και δεν χρειάζεται καν να ζουν σε γκέττο για να υποβαθμίζουν την χώρα και να υποκαθιστούν πληθυσμιακά τους γηγενείς, την κουλτούρα και την θρησκεία τους - και διάσπαρτοι, μια χαρά θα τα καταφέρνουν. Σχετικά δε με αυτό που λες «πού να παν; στην ερημιά θα βρίσκονται», μάλλον δεν έχεις μνήμες από τις αρχές τις δεκαετίας του '90, όταν οι αλβανοί κυριολεκτικά την έβγαζαν στην ερημιά. Θα τους πας και εργοστάσια στην ερημιά για να δουλεύουν ή θα τους πηγαινοφέρνεις με κλούβες; Στο γόνατο το σχέδιο σου, μπάζει από παντού. Αντί να παίζεις κρυφτό και κυνηγητό, διώξτους άπαξ, σφράγισε τα σύνορα και ησύχασε!

          Όσο για το «δεν χρειάζονται δεξιότητες για το 60% των εργαζόμενων στα εργοστάσια» (Στα ποιά; Πόσα υφίστανται;) προφανώς θεωρείς ως δεδομένες ορισμένες στοιχειώδεις δεξιότητες, όπως της συνεννόησης στα ελληνικά (θα τους πληρώσεις και δασκάλους;), της πειθαρχίας (καλά κρασά!) και της έννοιας της εργασίας καθαυτής (σε αντιδιαστολή με το πλιάτσικο και τον παρασιτικό βίο). Άλλωστε, δεν νομίζω ότι οι δουλειές στα εργοστάσια είναι «οι δουλειές τις οποίες θα κάναμε εμείς». Όμως, κατά βάθος, πιστεύω ότι αυτό είναι που υποσυνείδητα ονειρεύεσαι: να κάθεσαι και να δουλεύουν άλλοι. Ένεκα της τεμπελιάς σου, δεν σε πειράζει να χάσεις την πατρίδα σου και την τεμπελιά σου την κρύβεις (ακόμα και από τον εαυτό σου) πίσω από διάφορους φερετζέδες. Έτσι όμως δεν πάμε πουθενά - εκπροσωπείς την κατάπτωση του φρονήματος στην οποία αναφέρθηκα νωρίτερα. Αυτός ο τύπος ανθρώπου όμως πρέπει να εκλείψει, δια της συνειδητοποίησης.

    • Αθηνά-Μαρία avatar
      Αθηνά-Μαρία @ kotstak 28/08/2012 22:02:03

      H φωτογραφία τρομακτική...

      • Nietzsche avatar
        Nietzsche @ Αθηνά-Μαρία 28/08/2012 23:59:56

        ΑΛΒΑΝΙΑ!!!

  5. The Vorlon avatar
    The Vorlon 28/08/2012 21:09:26

    Ας πει κάποιος στον Δένδια οτι για να ισχύσει για εμάς η συνθήκη θα πρέπει να την υπογράψουμε..Αλλά μάλλον θεωρεί δεδομένο οτι και η υπογραφή μας ορίζεται απόλυτα από το κονκλάβιο της ΕΕ και τους δυτικούς εταίρους-εκβιαστές.Όπως και σε κάθε πτυχή της πολιτικής ζωής της ελληνικής αποικίας..

    • dm avatar
      dm @ The Vorlon 28/08/2012 22:56:11

      Αυτο ειναι το νεο ηθος πολιτικης.Να λες οτι ενω η συνθηκη ειναι σε βαρος της χωρας μου εγω θα την υπογραψω γιατι δεν εχω διαπραγματευτικη ισχυ...
      Εχω μεινει αφωνος...
      Τελος για μενα η ΝΔ.

      • Δικερως avatar
        Δικερως @ dm 28/08/2012 23:06:49

        Αυθαιρετεις.
        Ο Υπουργος ζητα την βοηθεια ολων των πολιτικων
        δυναμεων για να ανατραπει η προοπτικη της υιοθετησης
        συγκεκριμενων προνοιων της Συνθηκης.
        Παρακολουθησα την συγκεκριμενη ομιλια.
        Δεν τον ακουσα να λεει πως ειναι αναγκασμενος να
        υπερψηφισει.
        Το οτι εμεινες αφωνος δεν μας ενδιαφερει.
        Το οτι για σενα"τελος η ΝΔ",και μας ενδιαφερει και μας συμφερει.

    • GLAD avatar
      GLAD @ The Vorlon 29/08/2012 13:32:12

      Συμφωνώ απολύτως.
      Η Ελλάδα δεν πρέπει να υπογράψει καμία τέτοια συνθήκη και έπρεπε ήδη να είχε μονομερώς δηλώσει την αδυναμία της να τηρήσει και τα αστόχως συμφωνηθέντα με τις προηγούμενες Συνθήκες.
      Θυμίζω ότι κάπως έτσι έπραξε προ μηνών και η Δανία !!! παρά τις διαμαρτυρίες της Γερμανίας.
      Δεν γνωρίζω αν από τις Συνθήκες αυτές απορρέει κάποιο άλλο όφελος για τους Έλληνες , έτσι που βάζοντάς το στη ζυγαριά ως προς την λαθρομετανάστευση "θα μας πονούσε".
      Και έτσι να ήταν όμως , πάλι η λαθρομετανάστευση από μόνη της "γέρνει" την ζυγαριά.
      Και επειδή πολλά γράφονται εδώ , ως προς την εφαρμοστέα λύση περί του πως θα χειριστούμε αυτούς που καταφέρνουν τελικώς και μπαίνουν στην χώρα , εγώ δεν θα πρότεινα "Ευρωπαικές" λύσεις όπως αυτή των Ιταλών που έκλεισαν σε γήπεδο (του Μπάρι αν δεν απατώμαι) τους Αλβανούς και τους "έπλειναν" με μάνικες πυροσβεστικής - ούτε να πληρώνουμε για αεροπορικά ταξίδια επιστροφής στην χώρα τους όσων λίγων τελικώς απελαύνονται.
      Νομίζω ότι μιας και αναφερόμαστε κατά συντριπτικό ποσοστό σε Μουσουλμάνους , θα πρέπει να "αγγίξουμε" (όχι θίξουμε) τα ανθρωπιστικά αισθήματα των ομοθρήσκων τους - ως εξής :
      Δεν δημιουργούμε στρατόπεδα εγκλεισμού τους στην ξηρά - δεν έχουν κανένα νόημα , αλλά αντίστοιχα και μεθοδικά , ίσως και με την επίβλεψη του Ερυθρού Σταυρού "τους φιλοξενούμε" σε μερικά από τα πολλά εγκαταλελειμένα πλοία στον κόλπο της Ελευσίνας . Κάθε φορά που οι συνθήκες πληρότητας το επιβάλλουν , τα γεμίζουμε με τρόφιμα και φάρμακα μίας ή δύο ημερών (όσο απαιτείται από το ταξείδι) και καύσιμα αρκετά μέχρι τα πλοία να πλεύσουν με συνοδεία πολεμικών μας ομαλά μέχρι τα χωρικά ύδατα Αιγύπτου ή Λιβύης ή Τυνησίας ή Αλγερίας ή και Σαουδικής Αραβίας ακόμη (Ερυθρά Θάλασσα).
      Εκεί τα πληρώματά μας εγκαταλείπουν τα σκάφη και επιστρέφουν στην Ελλάδα ενώ τα πλοία με τους λαθρομετανάστες παραλαμβάνονται από αντίστοιχα Αιγύπτιους , Λίβυους κλπ. και οδηγούνται στις "αδελφές" αυτές χώρες που θεωρώ αυτονόητο πως άμεσα και εμπράκτως θα τους παράσχουν ότι ο ανθρωπισμός και η εκ της θρησκεία τους φιλευσπλαχνία επιβάλλουν.
      Εξάλλου τι Αραβική Άνοιξη έχουνε αλλοιώς ?
      Επιπλέον στις χώρες αυτές - ήδη στην Σαουδική Αραβία και ιδιαιτέρως στην Λιβύη (μετά την απόλυτη κυριαρχία των κεφαλαίων του Κατάρ) ,
      θα βρούν και τον πραγματικό προορισμό τους , που δεν μπορεί να είναι άλλος , από την διά της εργασίας οικονομική τους αποκατάσταση.
      Κάτι που στην Ελλάδα οι Έλληνες μεν δεν θα μπορέσουν ποτέ πλέον να επιτύχουν, αλλά για αυτούς δεν απαιτείται.
      Διότι μη γελιόμαστε - η Ελλάδα είναι σχεδόν παράδεισος γιαυτούς.
      Αν δεν γνωρίζετε , ρωτείστε να μάθετε τα απίστευτα λεφτά που βγάζει κάποιος λερώνοντας τζάμια αυτοκινήτου σε κάποιο φανάρι ή πουλώντας "ψευτοσινιέ" τσάντες σε ηλίθιες κυρίες στα πεζοδρόμια και συγκρίνετέ το με το ότι αυτός ο κάποιος πριν λίγους μήνες ξυπνούσε το πρωί και κοιμόταν το βράδυ στην καλύβα του με τον φόβο του πότε θα του επιτεθεί η τίγρις - ποιά δουλειά να σκεφτεί και τι να κάνει.
      Εξάλλου η Ελλάδα είναι χώρα ανεκτική (γιατί δεν πάνε π.χ. στην Βουλγαρία που και αυτή είναι στην Ε.Ε.) και αυτοί εξασφαλίζουν εύκολα και την τροφή τους .(Δεν χρειάζονται περισσότερες λεπτομέρειες που μπορεί να μας "σοκάρουν").
      Η λαθρομετανάστευση - από την στιγμή που τοπολογικά οριοθετείται από τους Ευρωπαίους , είναι πρόβλημα δικό μας και μόνο και ως τέτοιο θα πρέπει να αντιμετωπισθεί μόνο από εμάς χωρίς την εμπλοκή άλλων - όπως και πολλά άλλα σοβαρά προβλήματα μας.
      Και πρέπει να αντιμετωπισθεί άμεσα (έπρεπε ήδη από "προχθές") , πριν προσλάβει φρικτά χαρακτηριστικά - π.χ. γιά την Δημόσια Υγεία (φυματίωση κλπ.) , ασφάλεια κλπ..
      Εδώ ακριβώς θα πρέπει να τοποθετηθώ και επί της συναφούς πολιτικής χροιάς του προβλήματος , όπως τουλάχιστον το βλέπουμε στην Ελλάδα.
      Δεν πιστεύω ότι κανείς μη συνειδητοποιημένος Αριστερός , θά πρέπει να πιστεύει την "και καλά" ανθρωπιστική οπτική βάσει της οποίας η Αριστερά τοποθετείται επί του θέματος της λαθρομετανάστευσης.
      Η Αριστερά έχει έναν μόνο στόχο - πως θα διαλύσει το υπάρχον σύστημα - και το λέει κιόλας.
      Ετσι πρέπει νά γνωρίζουμε εκ των προτέρων ότι όχι μόνον δεν θα συνδράμει σε οτιδήποτε θα βελτίωνε το υπάρχον σύστημα επιλύοντας προβλήματα , αλλά θα τα εκμεταλλευόταν - αν δεν τα δημιουργούσε κιόλας (π.χ. γεγονότα Υπατίας).
      Άρα η επίκληση Δένδια προς τον Σύριζα είναι αφελής και νομίζω άμεσα θα λάβει την δέουσα απάντηση.

      Λυπάμαι που το λέω : ο πολιτισμός μας επιβάλλει να τους δούμε όλους τους λαθρομετανάστες σαν ανθρώπους , αλλά και να μη περιοριζόμαστε σε αμπελοφιλοσοφίες και ατέρμονες συζητήσεις που καλό κάνουν μόνο σε κάποια δημοσιογραφάκια .
      Το πρόβλημά τους δεν το δημιούργησαν οι Έλληνες και ως εκ τούτου πέραν του να τους παράσχουμε την πρέπουσα και καλύτερη δυνατή βοήθεια , δεν είναι δουλειά μας να τους το λύσουμε.
      Με άλλα λόγια "θα σου δώσω ένα κομμάτι ψωμί - ίσως και από το υστέρημά μου - αλλά έξω και μακρυά από το σπίτι μου - ποτέ μέσα ".
      Διότι όπως λέει και ο λαός " τα δικά μας βάσανα και πολλά μας είναι".

  6. xp avatar
    xp 28/08/2012 21:34:55

    Διαφωνώ με τον Kotsak.Η Ελλάς πρέπει να παράγει προιόντα υψηλής προστιθεμένης αξίας και όχι φθηνά.Ποτέ δεν θα μπορούσαμε να ανταγωνιστούμε τους Κινέζους.Τέλος δεν είναι δυνατόν να δημιουργούμε πολιτες β κατηγορίας. Η υπαρξη πολύ φθηνού εργατικού δυναμικού αποτρέπει τον εξιχρονισμό με μηχανήματα.Για αυτό έχουμε πέσει σε παραγωγικότητα.Η αιμορραγία σε συνάλλαγμα είναι τεράστια.φεύγουν λεφτά απο την χώρα 9όπως καταθέσεις,κέρδη κτλ)

  7. Κ. Βέρος avatar
    Κ. Βέρος 28/08/2012 22:05:06

    Ένα βασικό λάθος που γίνεται στην προσέγγιση του θέματος λαθρομετανάστες στην Ελλάδα είναι η θεωρία ότι η Ελλάδα είναι ενδιάμεσος σταθμός για την Ευρώπη. ΜΕΓΑ ΛΑΘΟΣ που είναι μπροστά μας συνεχώς. Ερχονται απλά για να μείνουν. Η ύπαρξη ενός μικρού ποσοστού που επιχειρεί να πάει σε άλλες χώρες (όπου πιθανόν υπάρχουν συγγενείς ή κοινότητες από τα χωριά προέλευσης τους) δεν αλλάζει αυτή την πραγματικότητα.
    Επομένως πολιτικές νομιμοποίησης με το σκεπτικό ότι θα πάρουν χαρτιά για να φύγουν είναι ηλίθιες γιατί απλά δεν πρόκειται να πάνε πουθενά , ούτε είναι ευπρόσδεκτοι σε καμία άλλη ευρωπαϊκή χώρα.

    Που είναι εκείνη η βλαμμένη υπουργός του γιώργου που θα έλυνε το πρόβλημα.

    • Αθηνά-Μαρία avatar
      Αθηνά-Μαρία @ Κ. Βέρος 30/08/2012 23:11:20

      Κ.Βέρος πόσο δίκιο έχεις...το λέω και το φωνάζω καιρό αλλά "φωνή βοώντος..." όλοι έχουν την καραμέλα ότι ΤΑΧΑ θέλουν να πάνε αλλού ! Πού αλλού όταν εδώ είναι ο ΠΑΡΑΔΕΙΣΟΣ γι'αυτούς και όταν γνωρίζουν καλά ότι είναι ΠΑΝΤΟΥ ΑΝΕΠΙΘΥΜΗΤΟΙ.Και αλλού , ο "ανεπιθύμητος" το καταλαβαίνει αμέσως...

  8. petros13 avatar
    petros13 28/08/2012 22:33:09

    μια είναι η λύση! άμεση ναρκοθετηση του Έβρου και αστους τους Φραγκολεβαντινους να κουρευονται όσο δεν θέλουν να βοηθήσουν.

  9. xp avatar
    xp 28/08/2012 22:50:58

    Επειδή έχω εμπειρία εργασίας και σε χώρες τρίτου κόσμου ,πρέπει να πω ότι οι συνθήκες που ζουν εδώ είναι άριστες.Αν βάλουμε και το γεγονός οτι έρχεται μια γυναίκα απο μουσουλμανική χώρα ,εδώ είναι παράδεισος.Σε κανα δυό χρόνια θα πετάξει και τα ράσα ,θα κάνει και το κόρτε της. Εχω μια δουλειά Αχαρνών.Ακουκα ένα πακιστανό να περιγράφει στο κινητο (με την διεθνή φράση) ότι θα παει σε πορνείο.Ηταν τόσο γλαφυρός στην περιγραφή (καταλάβαινα μόνο την διεθνή φράση αλλά τα έλεγε εύγλωτα) που έγινα ωτακουστής! Μπορεί να μένουν σε ημιυπόγεια αλλά είναι Βερσαλλιες σε κάποιες άλλες ΄χώρες! Τους αρέσει η Ελλάδα! Συμφωνώ!

  10. ΓΙΩΡΓΟΣ avatar
    ΓΙΩΡΓΟΣ 28/08/2012 22:54:54

    Ο στρατός δεν μπορεί να βοηθήσει στο θέμα φύλαξης των συνόρων που είναι και η κύρια αποστολή του;Όχι πυροβολισμούς και τέτοια πράγματα αλλά βοήθεια στη σύλληψη και μεταφορά των έστω και ειρηνικών εισβολέων. Πάντως η φωτογραφία είναι συγκλονιστική.

  11. charulisN avatar
    charulisN 28/08/2012 23:03:51

    Τελικά θα μας τρελάνει το antinews: η θα ασχολείται με τις ενδυματολογικές επιλογές της Χ.Α. ή με το σουβλατζή στο 6ο ΣΠ στην Κόρινθο ή με τις ανησυχίες του κ. Δένδια για το Δουβλίνο 3 και τις επιπτώσεις στην Ελλάδα.
    Τελικά τίποτα δεν είναι τυχαίο. Αποτυχημένοι υπουργοί της πρώην κυβέρνησης Καραμανλή εκλιπαρούν τον ΣΥΡΙΖΑ! Για κοινό μέτωπο και βοήθεια στο πρόβλημα της λαθρο-μετανάστευσης. Τι άλλο θα ακούσουμε.
    Αν υποθέσουμε ότι υπάρχουν π.χ. 1.000.000 λαθρομετανάστες και το κράτος αποφασίσει να τους «μαντρώσει» θα χρειαστεί 1.000.000 /3.500 άτομα ανά στρατόπεδο 285 στρατόπεδα και κάτι. Όλοι αυτοί θα πρέπει να σιτίζονται δηλαδή τρία γεύματα ημερησίως και φυσικά πλήρη ιατροφαρμακευτική περίθαλψη.
    Αλλά και αν ο αριθμός είναι το 1/10 θα έχουμε 100.000 δηλαδή 28 με 30 στρατόπεδα, ήτοι 100.000 Χ 3=300.000 γεύματα ημερησίως Χ 10 ευρώ (3 γεύματα)= 3.000.000 ημερησίως Χ 30 (ημέρες) = 90.000.000 ευρώ το μήνα, άρα Χ 12= 1 δις 80 εκατομμύρια το χρόνο.
    Ακόμα και αν χρηματοδοτήσει το 80% η Ε.Ε. το κόστος θα είναι πάνω από 200.000.000 πάντα μιλάμε για 100.000 λάθρους.
    Κατά τα άλλα θα δίνουν μάχη για τα «ειδικά» μισθολόγια των αστυνομικών και των στρατιωτικών.
    Αλλά υπάρχει και η καλή είδηση του antinews: θα μπορεί να ψηφίζει ο Α-ΓΕΕΘΑ και έτσι θα αποκατασταθεί το κύρος των Ε.Δ. δηλαδή θα ψηφίζει να μη γίνονται αναχαιτίσεις στο Αιγαίο, να καταργεί τις εξοπλιστικές δαπάνες καθώς και αυτές των ανταλλακτικών και πυρομαχικών.
    Κύριοι πέρα από τη ψήφο υπάρχει και η παραίτηση.

  12. Στυλιανός Παπαδόπουλος avatar
    Στυλιανός Παπαδόπουλος 28/08/2012 23:04:11

    Υπάρχουν δύο διαφορετικές συνιστώσες στπ όλο μεταναστευτικό πρόβλημα' και η τακτική τόσον των "επιδέξιων" δημοσιογράφων όσον και των δημαγωγών "πολιτικών" είναι να αποκρούουν τις προτεινόμενες αντιμετωπίσεις για μία, μεταφέροντας την συζήτηση στην άλλη.
    Η μία συνιστώσα αφορά τους ήδη υπάρχοντες παράνομους μετανάστες και η άλλη την διαρκή είσοδο νέων.
    Για την πρώτη έχει γίνει - και συνεχίζεται - μεγάλη συζήτηση' και το σύνηθες επιχείρημα είναι πως η όποια αντιμετώπισή της είναι επιφανειακή και άνευ αντικειμένου, όσο συνεχίζεται η επίδραση της δεύτερης.
    Για αυτή την δεύτερη λοιπόν γίνεται λόγος εδώ.
    Ενώ τόσο ο κος Δένδιας όσο και οι προκάτοχοί του επισημαίνουν τους κινδύνους και την επιβάρυνση που συνεπιφέρει η μαζική είσοδος παρανόμων μεταναστών στη χώρα, η αντιμετώπιση του προβλήματος στην "πηγή" είναι μάλλον επιδερμική.
    Προσπαθούμε να αντιμετωπίσουμε το πρόβλημα βάζοντας κάποιους φραγμούς στα υδάτινα και χερσαία σύνορα, πράγμα αδύνατο εκτός αν μπορούσαμε να τα φράξουμε με ένα πλήρως επανδρωμένο φυλάκιο κάθε 250 μέτρα και μία πυραυλάκατο κάθε 1 ναυτικό μίλι.
    Και ζητούμε την υλική ενίσχυση των Ευρωπαίων εταίρων, για την υποδοχή και επαναπατρισμό των λαθραίως εισερχόμενων.
    Πολύ προτιμότερο θα ήταν να απαιτηθεί - στα πλαίσια του Δουβλίνου 3 - η καθιέρωση ποινών και κυρώσεων για τις χώρες που επιτρέπουν την διακίνησή τους.
    Η Τουρκία - γιατί αποκλειστικά από αυτήν γίνεται αυτή η διακίνηση προς την Ελλάδα - έχει αποδείξει ότι αν το θέλει μπορεί να σφραγίζει αποτελεσματικά τα σύνορά της.
    Επομένως, μπορεί να καθιερωθεί ένα σύστημα κυρώσεων με το οποίο θα τιμωρείται αυστηρά ανά τρίμηνο αναλόγως του αριθμού των ατόμων που περνούν από αυτά προς την Ελλάδα ή άλλες όμορες χώρες της Ε.Ε., μείον τον αριθμό που δέχεται να παραλάβει πίσω και να επαναπροωθήσει αποδεδειγμένα η ίδια στις χώρες προέλευσής τους.
    Αυτό θα οδηγούσε σε δραματική μείωση του εισερχόμενου προβλήματος και θα άφηνε αρκετή ανάσα για την εξεύρεση αποτελεσματικών μεθόδων αντιμετώπισης του ενδημούντος.

  13. Στυλιανός Παπαδόπουλος avatar
    Στυλιανός Παπαδόπουλος 28/08/2012 23:05:35

    Υπάρχουν δύο διαφορετικές συνιστώσες στπ όλο μεταναστευτικό πρόβλημα' και η τακτική τόσον των "επιδέξιων" δημοσιογράφων όσον και των δημαγωγών "πολιτικών" είναι να αποκρούουν τις προτεινόμενες αντιμετωπίσεις για μία, μεταφέροντας την συζήτηση στην άλλη.
    Η μία συνιστώσα αφορά τους ήδη υπάρχοντες παράνομους μετανάστες και η άλλη την διαρκή είσοδο νέων.
    Για την πρώτη έχει γίνει - και συνεχίζεται - μεγάλη συζήτηση' και το σύνηθες επιχείρημα είναι πως όποια η αντιμετώπισή της είναι επιφανειακή και άνευ αντικειμένου, όσο συνεχίζεται η επίδραση της δεύτερης.
    Για αυτή την δεύτερη λοιπόν γίνεται λόγος εδώ.
    Ενώ τόσο ο κος Δένδιας όσο και οι προκάτοχοί του επισημαίνουν τους κινδύνους και την επιβάρυνση που συνεπιφέρει η μαζική είσοδος παρανόμων μεταναστών στη χώρα, η αντιμετώπιση του προβλήματος στην "πηγή" είναι μάλλον επιδερμική.
    Προσπαθούμε να αντιμετωπίσουμε το πρόβλημα βάζοντας κάποιους φραγμούς στα υδάτινα και χερσαία σύνορα, πράγμα αδύνατο εκτός αν μπορούσαμε να τα φράξουμε με ένα πλήρως επανδρωμένο φυλάκιο κάθε 250 μέτρα και μία πυραυλάκατο κάθε 1 ναυτικό μίλι.
    Και ζητούμε την υλική ενίσχυση των Ευρωπαίων εταίρων, για την υποδοχή και επαναπατρισμό των λαθραίως εισερχόμενων.
    Πολύ προτιμότερο θα ήταν να απαιτηθεί - στα πλαίσια του Δουβλίνου 3 - η καθιέρωση ποινών και κυρώσεων για τις χώρες που επιτρέπουν την διακίνησή τους.
    Η Τουρκία - γιατί αποκλειστικά από αυτήν γίνεται αυτή η διακίνηση προς την Ελλάδα - έχει αποδείξει ότι αν το θέλει μπορεί να σφραγίζει αποτελεσματικά τα σύνορά της.
    Επομένως, μπορεί να καθιερωθεί ένα σύστημα κυρώσεων με το οποίο θα τιμωρείται αυστηρά ανά τρίμηνο αναλόγως του αριθμού των ατόμων που περνούν από αυτά προς την Ελλάδα ή άλλες όμορες χώρες της Ε.Ε., μείον τον αριθμό που δέχεται να παραλάβει πίσω και να επαναπροωθήσει αποδεδειγμένα η ίδια στις χώρες προέλευσής τους.
    Αυτό θα οδηγούσε σε δραματική μείωση του εισερχόμενου προβλήματος και θα άφηνε αρκετή ανάσα για την εξεύρεση αποτελεσματικών μεθόδων αντιμετώπισης του ενδημούντος.

  14. ΜΠΛΟΥΜ avatar
    ΜΠΛΟΥΜ 28/08/2012 23:05:38

    αυτοί που συνελήφθησαν τι εγιναν? μπορεί να μας πει κάποιος?
    γιατί στην ουσία αυτό είναι που μας ενδιαφέρει.....
    ας γράψει ρε παιδιά κάποιος από σας ένα α΄ρθρο γ'υρω από αυτό......

  15. xp avatar
    xp 28/08/2012 23:42:13

    Τα στρατόπεδα είναι ένα αναγκαίο κακό.Δεν γίνεται αλλιώς,οχι γιατί λύνουν το πρόβλημα ,αλλά κάνουν ανελκυστική την Ελλάδα.Ειναι ψυχολογικός πόλεμος.Από την εμπειρία μου στην Αχαρνών,είδα το εξής.Ολοι σχεδόν είναι άνετοι.Σαν να είναι στην παραλία.Ο Αλβανός το 90 ,ήρθε να δουλέψει.Εκανε απίθανα πράγματα για να βρεί δουλειά.Υδραυλικός είμαι σου έλεγε και δεν ήξερε τι εστί βρύση.Εδώ είναι με μπριγιαντίνη ,άνετοι και τέτοια.Δεν παει η δουλειά έτσι.Δεν ξέρω που βρίσκουν λεφτά (Μήμπως η κα Πιπιλή ξέρει απο επιδοτήσεις?). Κάποτε ,στα τέλη του 80',πήγα με ένα φίλο στο Παρίσι ,με λεφτά για 10 ημέρες.Κάτσαμε 60 ! Γιατί ! Θεωρήσαμε ότι και με απίθανες στερήσεις ,άξιζε ότι κάναμε όλη μέρα καμάκι στις Παριζιάνες.Αν τους κλείσεις σε ένα στρατόπεδο το όνειρο της Δύσης χάνεται....

  16. ΠΡΩΤΕΣΙΛΑΟΣ avatar
    ΠΡΩΤΕΣΙΛΑΟΣ 28/08/2012 23:59:33

    ΚΑΛΑ ΣΟΒΑΡΟΛΟΓΕΙΤΕ?.....ΕΔΩ ΦΟΒΟΥΝΤΑΙ ΝΑ ΠΑΡΟΥΝ ΜΕΤΡΑ ΓΙΑ ΝΑ ΣΦΡΑΓΙΣΟΥΝ ΤΑ ΣΥΝΟΡΑ......ΚΙ ΕΣΕΙΣ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ ΝΑ ΔΙΩΞΟΥΝ ΤΟΥΣ ΛΑΘΡΑΙΟΥΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΕΝΤΟΣ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ?......

    ΕΧΟΥΝ ΣΥΛΛΑΒΕΙ 2000 ΛΑΘΡΑΙΟΥΣ ΣΕ ΕΝΑ ΜΗΝΑ ΜΕ ΤΗΝ ΚΟΡΟΙΔΙΑ ΠΟΥ ΑΚΟΥΕΙ ΣΤΟ ΟΝΟΜΑ "ΞΕΝΙΟΣ ΖΕΥΣ"........ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΜΑΣ ΛΕΝΕ ΟΤΙ ΜΠΑΙΝΟΥΝ 300 ΑΠΟ ΤΟΝ ΕΒΡΟ ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ......

    ΡΕ ΠΑΡΤΕ ΤΟ ΧΑΜΠΑΡΙ.....ΕΧΟΥΜΕ ΕΙΣΒΟΛΗ......Η ΕΙΣΒΟΛΗ ΕΙΤΕ ΓΙΝΕΤΑΙ ΜΕ ΟΠΛΑ ΕΙΤΕ ΕΙΡΗΝΙΚΑ , ΕΙΝΑΙ ΕΙΣΒΟΛΗ.......ΚΑΙ ΔΕΝ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΕΤΕ ΜΕ ΨΕΥΤΟΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΟΥΣ ΟΡΟΥΣ......

    ΑΝ ΔΕΝ ΝΑΡΚΟΘΕΤΗΣΕΤΕ ΤΑ ΣΥΝΟΡΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΠΙΤΡΕΨΕΤΕ ΟΠΛΟΧΡΗΣΙΑ ΑΠΟ ΣΤΡΑΤΟ-ΛΙΜΕΝΙΚΟ , ΔΕΝ ΘΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΛΛΑΔΑ ΣΕ 1-2 ΓΕΝΙΕΣ....ΕΚΤΟΣ ΑΝ ΑΥΤΟ ΘΕΛΕΤΕ......

  17. Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
    Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 29/08/2012 00:28:11

    Το κύριο πρόβλημα είναι η Τουρκία. Όχι απλά διευκολύνει την είσοδο των λαθρομεταναστών στην Ελλάδα αλλά τα κονομάει από κάθε κεφάλι που περνά. Πολιτικοί, στρατός, τζιαντάρμα (η Στρατοχωροφυλακή), δουλέμποροι, είναι ένα πράγμα. Το κράτος ταυτίζεται με το παρακράτος και την μαφία των δουλεμπόρων και ναρκεμπόρων.
    Βασικό πολιτικός μας στόχος λοιπόν είναι να ανεβάσουμε το πολιτικό κόσος της Τουρκίας.
    Εφόσον δεν αλάξει λοιπόν το περθεχόμενο της Συνθήκης ΝΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΓΓΕΙΛΟΥΜΕ. Δύσκολο; Γιατί; Από που κι ως που θα κυρώσουμε συμφωνία που βλάπτει τα μέγιστα το εθνικό μας συμφέρον. Κι αν δεν αλλάξουν τα πράγματα, να καταγγείλουμε και την προηγούμενη σύμβαση.
    Μπορεί μετά να ταξιδεύουμε πάλι με διαβατήριο εντός Σένγκεν και να υποκείμεθα σε έλεγχο. Ε, και;

    • Παρατηρητής avatar
      Παρατηρητής @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 29/08/2012 01:17:33

      Ακριβώς.

    • ο Αρης avatar
      ο Αρης @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 29/08/2012 18:53:17

      Το πρόβλημα δεν είναι η Τουρκία, ή η κάθε Τουρκία που κάνει την δουλειά της και εξυπηρετεί τα μακρόπνοα σχέδιά της, κ. Κρανιδιώτη. Ούτε οι "φίλοι" "Ευρωπέη".
      Το πρόβλημα είναι η Ελλάδα με τους ανίκανους ή και προδότες Έλληνες πολιτικούς, καθώς και αυτοί που τους υποστηρίζουν στα τυφλά.

      • Αθηνά-Μαρία avatar
        Αθηνά-Μαρία @ ο Αρης 30/08/2012 23:17:10

        ΑΡΗ ΣΥΜΦΩΝΩ και ΕΠΑΥΞΑΝΩ

  18. xp avatar
    xp 29/08/2012 01:47:49

    Φαήλο υπάρχουν και οι εντός ,οι οποίοι παιρνουν κάποιο είδος αποζημίωσης.Δεν γίνεται να ζουν άνετα(Αφγανοί , κτλ)....Ρουμάνοι γύφτοι κατά δεκάδες... Ο Αλβανός δούλευε.Αυτοί όχι.Κάτι ξέρει και η Πιπιλή.Για τα διαβατήρια και τα ανταλλακτήρια συναλλάγματος φτάσαμε έτσι,εγώ αυτό βλέπω!

  19. diatwn avatar
    diatwn 29/08/2012 02:51:04

    Η μόνη λύση είναι να γράψουμε στα π@π@ρια μας το Δουβλίνο και να τους στέλνουμε πακέτο στην Ε.Ε. Τι θα μας κάνουν δηλαδή;

    • ΚΜ avatar
      ΚΜ @ diatwn 29/08/2012 03:39:40

      Γιατί να τους στείλουμε στην Ε.Ε.; Για να τους ανταμείψουμε που κακοποιούν την εθνική μας κυριαρχία, εισερχόμενοι στην χώρα μας παράνομα; Μετά να δεις πόσοι ακόμα θα έρθουν! Όχι, να τους ξαποστείλουμε στις χώρες τους και ας κόψουν το λαιμό τους (και να πουν και στους άλλους εκεί ότι δεν ενδείκνυται η λαθρομετανάστευση στην Ελλάδα). Εξάλλου, εδώ που φτάσαμε, το τελευταίο που χρειαζόμαστε τη δεδομένη είναι περισσότερα προβλήματα στις σχέσεις μας με τις χώρες της Ε.Ε. για κάτι που δεν ενέχει όφελος για την χώρα μας.

  20. η Dimi avatar
    η Dimi 29/08/2012 07:44:35

    24/8/12 Aχαϊα: Aλβανοί εθνικιστές εκπαιδεύονται με πολεμικά όπλα, βρίζουν χυδαία, απειλούν, πυροβολούν με καλάζνικοφ , βαζουν φωτιά στην Ελληνική Σημαία. Προκλητικό βίντεο-ντοκουμέντο γυρισμένο, κατά δήλωσή τους, σε πλαγιά του Χελμού, με υπογραφή ''Motorristat Fierak Albanian Stunt''. http://bit.ly/NBB213

    • η Dimi avatar
      η Dimi @ η Dimi 29/08/2012 18:42:52

      Σύλληψη και φυλάκιση Ααρών Αβούρη (Κώστα Σημίτη) & Jeffry Mineiko (Γιώργου Ανδρέα Παπανδρέου). Kαι γιά λόγους Εθνικής Ασφαλείας της Ελλάδας, μονομερής κατάργηση του "Δουβλίνο ΙΙ" το οποίο φέρει τις υπογραφές τους. Αυτά, κατεπειγόντως χρειάζεται να γίνουν. Οχι σήμερα. Χθές!

      • Αθηνά-Μαρία avatar
        Αθηνά-Μαρία @ η Dimi 30/08/2012 23:26:17

        Γειά σου βρέ DIMI ! Μαζί σου ! (πωπω, το Ααρών τρομακτικό)

  21. ONTENSEE7 avatar
    ONTENSEE7 29/08/2012 08:19:34

    Ένα ερώτημα.Σε περίπτωση που μας πετάξουν εξω από τοευρώ δεν θα μπορούσαμε να τους στείλουμε όλους κεντρική ευρώπη???Ακόμα και αυτό δεν θα ήταν ένα δυνατό και εκβιαστικό δ'ιλημμα για την Μέρκελ???

    • ΚΜ avatar
      ΚΜ @ ONTENSEE7 29/08/2012 10:00:43

      Για να μην ξαναγράφω και κουράζω, άν θες ρίξε μια ματιά λίγο πιο πάνω στο σχόλιό μου από τις 03:39. Επίσης, για να τους «στείλουμε» στη Μέρκελ, θα έπρεπε να τους δώσουμε διαβατήρια (όπως καίγονται οι συριζαίοι), άρα και υπηκοότητα! Αυτό θα μετέτρεπε αυτόματα την Ελλάδα σε ισλαμικό κράτος (κι εμάς σε Κόπτες). Και ούτε τους λαθρομετανάστες θα ξεφορτωνόμασταν (θα μας μέναν αμανάτι!) γιατί αμέσως όλα τα κράτη του κόσμου θα θέσπιζαν «πόρτα» σε όλα τα ελληνικά διαβατήρια - και το δικό μου και το δικό σου μαζί!

  22. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 29/08/2012 09:25:52

    Aγαπητε κυριε υπουργε,
    Συνθηκες που δεν συμφερουν δεν υπογραφονται.Ειναι πολυ απλο,απλουστερο απο τον Ξενιο Δια.
    Και κατι αλλο : δε νομιζω οτι ειναι τοσο μεγαλος κοπος να αναγκασθουμε ολοι να ταξιδευουμε εξω με διαβατηριο αντι για ταυτοτητα.Δεν χρειαζομαστε το Σενγκεν.

    • GLAD avatar
      GLAD @ ψυχραιμια 29/08/2012 16:48:10

      ΑΥΤΟ ΑΚΡΙΒΩΣ ΠΙΣΤΕΥΩ ΚΑΙ ΕΓΩ

  23. Γιάννης Καλαματιανός avatar
    Γιάννης Καλαματιανός 29/08/2012 09:50:26

    Απορίες αφελούς Έλληνος :

    Η πατρίδα μας έχει σύνορα ή όχι;
    Αφού έχει σύνορα, γιατί ο Στρατός δεν αποτρέπει την εισβολή εκατοντάδων χιλιάδων παρανόμων εποίκων;

    Είμαστε ανεξάρτητο κράτος ή όχι;
    Εάν είμαστε, γιατί υπογράφουμε συνθήκες που απειλούν την ίδια την ύπαρξή μας;

    Εάν στα σύνορα εμφανίζονταν κάθε μέρα 300 οπλισμένοι Τούρκοι με πολιτικά θα τους επιτρέπαμε την είσοδο;
    Επειδή οι εισβολείς δεν είναι Τούρκοι και δεν κρατούν όπλα, τους επιτρέπουμε την είσοδο, παρόλο που μπορούν -πολύ εύκολα- να οπλιστούν εκ των υστέρων;

    Ο Στρατός πότε θα κλείσει τα σύνορα;
    Όταν θα είμαστε μειονότητα στην χώρα μας;

    • ΚΜ avatar
      ΚΜ @ Γιάννης Καλαματιανός 29/08/2012 10:03:28

      Όσο οι τουφεκιές ήταν «προβλεπόμενες», ελάχιστοί διενοούντο να περάσουν τα σύνορά μας στον Έβρο. Και ούτε χυνόταν αίμα φυσικά.

  24. ΤΑΚΗΣ ΓΕΩΡΓΑΚΟΠΟΥΛΟΣ avatar
    ΤΑΚΗΣ ΓΕΩΡΓΑΚΟΠΟΥΛΟΣ 29/08/2012 10:17:44

    Δένδιας: Δεν αναθεωρείται η Συνθήκη «Δουβλίνο ΙΙ»!

    Θυμάστε πριν από τις εκλογές τον αρχηγό της «νέας» ΝΔ να υπόσχεται «αναθεώρηση» της διαβόητης συνθήκης «Δουβλίνο ΙΙ»; Επειδή με τόσες πολλές υποσχέσεις που έδωσε μπορεί να μη θυμάστε τη συγκεκριμένη, σας τη θυμίζουμε εμείς: Είναι 26 Απριλίου 2012, δέκα μέρες πριν από τις εκλογές της 6ης Μαΐου και διαβάζουμε τα εξής:

    «Τις βασικές γραμμές της πολιτικής που θα υιοθετήσει η ΝΔ στο ζήτημα της λαθρομετανάστευσης και της ασφάλειας των πολιτών αναφέρθηκε σήμερα ο πρόεδρος της ΝΔ… Μία ακόμη σημαντική παράμετρος αναφορικά με την παράνομη μετανάστευση είναι η αναθεώρηση της συμφωνίας Δουβλίνο ΙΙ…».

    Ποιο είναι το αποτέλεσμα; Τώρα αναθεωρείται πράγματι η συνθήκη «Δουβλίνο ΙΙ», χωρίς βεβαίως να αλλάζει το σχετικό άρθρο περί ευθύνης της χώρας πρώτης εισδοχής λαθρομεταναστών, που συνήθως είναι η Ελλάδα (και σε πολύ μικρότερο βαθμό η Ιταλία και η Ισπανία)! Ιδού τι είπε σχετικά ο αρμόδιος υπουργός (ΠΡΟ-ΠΟ), στην κοινοβουλευτική επιτροπή που επεξεργάζεται το νομοσχέδιο για τα «κέντρα φιλοξενίας μεταναστών»:

    «Το Δουβλίνο ΙΙΙ που αναμένεται να κλείσει στο τέλος του χρόνου διατηρεί το στοιχείο ευθύνης για την χώρα πρώτης εισδοχής μεταναστών που υπήρχε και στην συμφωνία Δουβλίνο ΙΙ και που δημιούργησε ανυπέρβλητα προβλήματα για την Ελλάδα. Το κείμενο της νέας συνθήκης δεν περιέχει κανένα επωφελές αντάλλαγμα για την Ελλάδα… οι αποφάσεις αυτές είναι προϊόν θλίψης και στεναχώριας».

    Ο υπουργός δικαιολογήθηκε, ότι «η διαπραγματευτική θέση της χώρας -έτσι όπως την παρέλαβε- είναι μη αναστρέψιμη». Κι εδώ προκύπτει το αμείλικτο ερώτημα: Τότε, πως έδινε προεκλογικές υποσχέσεις ο Σαμαράς, ενώ γνώριζε πως δεν πρόκειται ν’ αλλάξει τίποτα; Άρα, κορόϊδευε τον κοσμάκη!

    Στην πραγματικότητα, η τριμερής μνημονιακή συγκυβέρνηση δεν ενδιαφέρθηκε καθόλου για την αναθεώρηση της συγκεκριμένης Συνθήκης, ούτε έδωσε καμία μάχη. Όπως, δεν ενδιαφέρθηκε και για την επίσης προεκλογικώς εξαγγελθείσα «επαναδιαπραγμάτευση» του Μνημονίου και για τόσα άλλα. Και δεν ενδιαφέρθηκε, γιατί πολύ απλά είναι υποταγμένη στα ξένα συμφέροντα!

  25. α.α avatar
    α.α 29/08/2012 12:37:46

    Οι κ. Δένδιας και Σαμαράς να συμβουλευτούν τη νομική Υπηρεσία του ΥΠΕΞ και να μην εφαρμόζει η Ελλάδα τους κανονισμούς αυτούς. Η ίδια η Συνθήκη της Ευρωπ.Ενωσης επιτρέπει τη μη εφαρμογή τους , όταν υπάρχει θέμα εθνικής ασφάλειας και κοινωνικής τάξης. Θα ακολουθήσουμε εθνική πολιτική ή επειδή χρωστάμε στους τροικανούς θα σκύψουμε και σε αυτό το θέμα το κεφάλι και θα χαθούμε ως έθνος και κοινωνία;

  26. Μικρασιάτης avatar
    Μικρασιάτης 29/08/2012 18:04:44

    Χρειαζονται σκληρα μετρα , που θα εμπεριεχουν και νομιμη χρηση βιας. Οσο σκληρα κι αν ειναι , δεν θα εχουν πολιτικο κοστος. Αντιθετως θα ωφελησουν πολιτικα οποιον τα παρει. Αλλοιως , οπως σωστα εγραψε καποιος θα γινουμε κατι σαν τους κοπτες στην Αιγυπτο. Δηλαδη μια μειονοτητα μεσα στην ιδια μας τη χωρα.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.