#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
18/03/2010 22:24
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Kαι στο βάθος δραχμή;

Δ

εν συμφωνώ κατ΄ ανάγκη, αλλά ανεβάζω το θέμα από το http://www.taseis.net για να δω τα σχόλιά σας

Δραχμή ή μνα; Γράφαμε πριν από ένα μήνα. Σήμερα ο Παπανδρέου έδειξε σχεδόν με βεβαιότητα το δρόμο προς το Δ.Ν.Τ.

 Χθες η Μερκελ έδειξε τον δρόμο εξόδου μας από το Ευρώ.

 Ο συνδυασμός των δύο θα είναι ολέθριος για τη χώρα. Θα φτωχύνει την Ελλάδα σε ένα τεράστιο ποσοστό και το επίπεδο ζωής θα επιστρέψει πίσω στη δεκαετία του 70

 Η ευθύνη όσων μας βγάλουν από το ευρώ θα είναι ιστορικά τεράστια και καταδικάζει όλους εκείνους που ζουν από την εργασία τους ή τα πενιχρά εισοδήματά τους.

 Μια κατηγορία θα ευνοηθεί. Είναι αυτοί που διαθέτουν κεφάλαια εκτός Ελλάδας και θα βρεθούν με τα ελληνικά δεδομένα από τη μια στιγμή στην άλλη πιο πλούσιοι κατά 30 ή 40%. Και μιλάμε για την πρώτη φάση. Γιατί οι υποτιμήσεις θα είναι διαρκείς και τα εισαγόμενα καταναλωτικά αγαθά θα ανεβούν σε δυσθεώρητα ύψη.

 Ελπίζουμε να μην γίνουν όλα αυτά τα εφιαλτικά αλλά εφόσον γίνουν είμαστε βέβαιοι ότι δεν θα υπάρχει κανείς παρών για να εισπράξει το πολιτικό κόστος. Θα έχουν εξαφανισθεί όλοι…..

ΣΧΟΛΙΑ

  1. nasos avatar
    nasos 18/03/2010 22:28:02

    Προφητικό άρθρο: http://www.market-talk.net/index.php/id/5051/

    • neos agrotis avatar
      neos agrotis @ nasos 18/03/2010 22:37:57

      Απο το πιο πάνω προφητικό άρθρο "αλλά δεν θα είχαμε αρκετά λεφτά για αμυντικές δαπάνες και γενικά για όλα τα αγαθά και υπηρεσίες που εισάγουμε … δηλαδή τα πάντα!!!"
      Και για πόσο καιρο νομιζεις οτι μπορείς να εισάγεις τά πάντα, να μην παράγεις τίποτα και να είσαι και στο ευρώ?
      Με αυτές τις συνθήκες ειναι μονόδρομος η δραχμή. Οσο για τις επιπτώσεις ας προσέχαμε....

    • Giorgos avatar
      Giorgos @ nasos 19/03/2010 12:12:33

      To άρθρο περιέχει γενικολογίες και υποθετικά σενάρια αλλά είναι ολοκληρωμένο σαν έννοια. Προφητικό θα έλεγα.

    • Giorgos avatar
      Giorgos @ nasos 19/03/2010 12:14:13

      Στο προηγούμενο λησμόνησα να γράψω και ένα άλλο προβληματισμό μου που αφορά τα εθνικά θέματα και την εγκληματικότητα. Εκει θα έχουμε πολλά γλέντια.

  2. anonymous avatar
    anonymous 18/03/2010 22:42:11

    Είναι φανερό ότι η ΕΕ έτσι όπως είναι λειτουργεί μόνο υπέρ της Γερμανίας. Ακόμη και στα νομικά κείμενα έχουν δημιουργήσει δομές όπου το χρήμα ρέει προς την κατεύθυνση της Γερμανίας. Με αυτό το δεδομένο αργά ή γρήγορα το Ευρώ θα πάψει να υπάρχει. Δε λέμε αύριο αλλά κάποια στιγμή θα πάψει να υπάρχει. Ίσως να πάψει να υπάρχει και η ΕΕ. Ίσως να πάψει να υπάρχει και η παγκοσμιοποίηση και πλέον οι διεθνείς συναλλαγές να ρυθμίζονται με διακρατικές συμβάσεις επί τη βάσει της αμοιβαιότητας. Τι μου δίνεις τι σου δίνω.
    Το βέβαιο είναι ένα. Η κατάσταση, νομισματική, παγκοσμιοποίηση, μεταναστευτικό δεν πάει άλλο.
    Πάντως πριν το Ευρώ η ποιότητα ζωής στην Ελλάδα δεν ήταν ίδια με αυτή του 1970. Δεν έχω καμιά αντίρρηση να επιστρέψουμε σε αυτή.

  3. Νίκος avatar
    Νίκος 18/03/2010 22:51:44

    "Θα φτωχύνει την Ελλάδα σε ένα τεράστιο ποσοστό και το επίπεδο ζωής θα επιστρέψει πίσω στη δεκαετία του 70...".

    Μα, κυριε μου, ειμασταν ηδη φτωχοι. δλδ τι πρεπει να κανουμε; να συνεχισουμε να δανειζομαστε με τους νυν ρυθμους; για να λεμε οτι ειμαστε 'αξιοπιστοι" και μελη του σκληρου πυρηνα; Αντιλαμαβανεστε γιατι ΟΛΟΙ μα ΟΛΟΙ γελανε μαζι μας;
    Καιρος να εκκινησει η εσωτερικη δυναμικη και το να αναδειχθουμε σε παραγωγους προϊοντων που πουλανε, οχι απλα καταναλωτες των Αγγλοαμερικανογερμανων. Υπαρχουν απειρα παραδειγματα και μικροτερων χωρων που δεν χρειαζεται να ανηκους σε κανενα "σκληρο" πυρηνα για τους υπολογιζουν.

  4. salmonellas avatar
    salmonellas 18/03/2010 22:51:58

    Εγω προτιμω μνα, για να μου θυμιζει τον Αλμουνια και τα αλλα ..μνακια. Αν θελουμε γρηγορη αναπτυξη η μονη λυση ειναι μια υποτιμημενη δραχμη. Ανταγωνιστικοτητα, επενδυσεις, απασχοληση, ελεγχος επιτοκιου και ισοτιμιας, πολλοι τουριστες. Ακριβοτερες μερσεντες και διακοπες στο εξωτερικο. Αντε να τελειωνουμε με το θανατηφορο ευρω και να δειξουμε το δρομο και στους αλλους σκλαβους της ευρωζωνης. Να την παρει η Αγκελα και να τη ζωστει, ζωνη αγνοτητος που λενε. Ετσι κι' αλλοιως, δεν μπορει να κανει κατι διαφορετικο.

  5. gap-goup avatar
    gap-goup 18/03/2010 22:55:40

    Υπαρχουν και χειροτερα..

    "If the Greeks collapse they still have their islands and sunshine; when England implodes from its nytroglycerine debt bomb we can all agree that England will be one hellish island to live on.

    No sun, no fun".

  6. Βρασίδας avatar
    Βρασίδας 18/03/2010 23:01:55

    ποιά δραχμή; κάτω από χιλιάρικο δεν κοστίζει τίποτα πλέον. Με τη μνα είναι καλύτερα. Θα τους μπερδέψουμε όλους.
    Ύπάρχει βέβαια και η εναλλακτική με το τάλαντο. Θα το μπερδέψουν με το ταλέντο της Τζούλιας λχ ΚΑΙ ΚΑΘΑΡΊΣΑΜΕ!

  7. Γ Καισάριος avatar
    Γ Καισάριος 18/03/2010 23:03:34

    @Salmonellas

    Η δραχμη ειναι η ευκολη λυση για τα λαμογια τους πολιτικους.

    Οχι δεν θελουθμε δραχμες, θελουμε να απολυσουν κοσμο αποτο δημοσιο και να μειωσουν τις συνταξεις και να μπουν ορισμενα αλλα λαμογια φυλακη.

    Για ποιο λογο να γυρισουμε στην δεκαετια του 80, οταν για να παρεις ενα ζευγαρι πατουτσια, επρεπε να συνεδριασει ολοκληρη η οικογενια;;;

    Να μπει το ΔΝΤ και να κανει καθαρση!!!

    http://www.market-talk.net/index.php/id/8284

    • Τασος avatar
      Τασος @ Γ Καισάριος 18/03/2010 23:35:53

      Γειά στο στόμα σου.

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ Γ Καισάριος 19/03/2010 01:07:09

      Για το λόγο ότι, και πάλι, με τόσους ανέργους που θα προκύψουν θα χρειάζεται και πάλι οικογενειακό συμβούλιο για να πάρεις ένα ζευγάρι παπούτσια.

      Αλλά ποιος βολεμένος νεοφιλελεύθερος τα σκέφτεται αυτά;...

    • ν γεωργιοπουλος avatar
      ν γεωργιοπουλος @ Γ Καισάριος 19/03/2010 01:15:38

      Συμφωνω να μπει το ΔΝΤ, να μειωσουμε το στρατο των αχρηστων κλπ ακομα να μειωσουμε και τις συνταξεις. Το προβλημα ειναι την αλλη μερα. Βουλωνουμε τις τρυπες του χρεους, προκαλωντας και μια μικρουφεση. Την επομενη του βουλωματος τι γινεται?
      Το χρεος μειωνεται με grow out of debt, με 340.75 ισοτιμια πειτε ποια ανταγωνιστικη υπηρεσια-προιον μπορουμε να πουλησουμε στην διεθνη αγορα? Και μαζι με αυτα χωρις ενεργειακη αυτονομια,υψηλα επιτοκια (η ΕΚΤ εφαρμοζει μονεταρισμο που και ο Φρηντμαν θα τραβαγε τα μαλλια του) και μερικα δις γερμανικο πλεονασμα.

    • (A)θανάσης avatar
      (A)θανάσης @ Γ Καισάριος 19/03/2010 08:13:01

      E, βέβαια, όταν η ανεργία θα πάει στο 35% όλα θα λυθούν...

  8. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 18/03/2010 23:07:52

    Ὡς τόσο, ὁ Διάολος ἤτανε φευγᾶτος,
    κ᾽ ἐπήαινε τραγουδῶντας τά - λά - ρά.
    κι᾽ ὁ Ἅδης ἀνάβλυαζε, χαρὰ γιομᾶτος,
    κ᾽ ἐτραγούδα ὅλη μέρα: τά- λά- ρά!
    Κι᾽ ἀπὸ ᾽κειὸ τὸ τραγοῦδι τά, λά, ρά,
    εἶπαν τοῦ εγκλήματος τὸ σῶμα: Τάλαρα!

  9. Y. avatar
    Y. 18/03/2010 23:09:32

    Προφητική ανάρτηση:
    Ο (δημοσιονομικός) τρελός του χωριού
    Δευτ. 21 Δεκ 2009
    http://www.antinews.gr/?p=28535

  10. Orestios avatar
    Orestios 18/03/2010 23:12:28

    Μνες θα τις λέμε? Αυτές κόβονται εδώ και 2 μήνες?

    • Στέργιος avatar
      Στέργιος @ Orestios 19/03/2010 09:09:04

      Μνες λέγονται στα αρχαία. Στη δημοτική λέγονται μνια.

    • Orestios avatar
      Orestios @ Orestios 19/03/2010 16:28:51

      Μερικές φορές η δημοτική είναι δύσχρηστη

  11. Μαυρη Αντιδραση avatar
    Μαυρη Αντιδραση 18/03/2010 23:12:45

    Το οτι ο Ελληνας θα ζησει οπως ζουσε το 70 ας πουμε δυστυχως ειναι μυθος.Μαλλον θα ζησει οπως κι αν ζουσε μεταπολεμικα διοτι σημερα δεν θα υπαρχει ουτε Μποδοσακης ουτε πειραικη πατραικη ουτε καπνα, ουτε Ολυμπιακη του Ωναση κι ουτε αλλες εστω πρωτογενεις βιομηχανιες που θα εξασφαλιζαν ενα μινιμουμ επιπεδο ζωης.
    Οσον αφορα τα τροφιμα, αυτα φροντισαμε στα πλαισια της Ε.Ε. και του μυθου "της απελευθερωσης των αγορων" ποιος τις σκλαβωσε αραγε?- αυτα τα εχουμε εκχωρισει στην Ολλανδια και στα μεταλλαγμενα της Αμερικης...
    Να μιλησουμε για ενδυμασια η υποδηση?
    Για τουρισμο?
    Για οικοδομη? ΤΙΠΟΤΑ! το απολυτο τιποτα!!! Πως κι απο που θα ζησει ο μαυρος ο Ελληνας? Το οτι δεν επρεπε να ενταχθουμε στο ευρω γιατι γιναμε ακριβοι για το τουρισμο, και μπηκαμε και με ακριβη τιμη αυτο δε το αναφερει κανεις... Δεν επρεπε να δικαστει ο σημιτης για εσχατη προσδοσια? Κι εν πασει περιπτωσει τα λεφτα στην Ελλαδα τα εκλεψαν.Στην Ισπανια? Στην Ιταλια? Στη Πορτογαλια? Στις νοτιες χωρες λοιπον γνωστες ως P.I.G.S.(απολυτα σημειολογικο) τι εφταιξε? Γιατι πτωχευσαν? Ολοκληρωθηκε το σχεδιο των βορειων χωρων να παρουν τον οποιο πλουτο απ το νοτο και να τον μεταφερουν στο Βορρα.
    Μηπως θαταν λυση μια Διαβαλκανικη συνομοσπονδια? Μηπως ο ρηγας ηταν πολυ πιο προφητικος απ οσο νομιζουμε ?

    • JOHN avatar
      JOHN @ Μαυρη Αντιδραση 19/03/2010 00:35:41

      Eτσι ειναι οπως τα γραφεις.Οπως φανηκε σχεδιο ηταν και ολα τα σεναρια που λεγονται εφιαλτικα ειναι.Συμφωνω απολυτα για το Σημιτης,ειναι ο βασικος υπευθυνος,οχι ο μονος,που ευθυνεται για την υποβαθμιση μας σε ημιανεξαρτητο κρατος με τραγικες συνεπειες.Οσο για τη παραμονη μας η οχι στο ευρω δεν νομιζω οτι εξαρταται απο εμας αλλοι θ αποφασισουν.Νομιζω οτι μαλλον σαν βαρυδι μας βλαιπουν και μας τραβανε το χαλι κατω απο τα ποδια,τα γυαλινα ποδια δυστυχως!

    • trellakias avatar
      trellakias @ Μαυρη Αντιδραση 19/03/2010 09:36:19

      Μπράβο φίλε μπράβο!!!!!!!!

    • Άφατος avatar
      Άφατος @ Μαυρη Αντιδραση 19/03/2010 10:10:37

      Η οποία αγιοποιημένη οικοδομή μπορεί να προσφέρει πολλά, μας έχει ταράξει στο τσιμέντο όμως και έχει κάνει την Αθήνα, αλλά και τις άλλες πόλεις, τερατουργήματα χωρίς αισθητική. Ένας λόγος που η σύγχρονη Ελλάδα αποπνέει τέτοια μιζέρια και έλλειψη προοπτικής δεν μπορεί παρά να οφείλεται στο άθλιο περιβάλλον που μεγαλώνουμε και διαβιούμε.

  12. εναςάσχετος avatar
    εναςάσχετος 18/03/2010 23:46:59

    Εφιαλτικό σενάριο.
    Η αποχώρηση απο την ΕΕ, έπρεπε να έχει γίνει πριν την καταστροφή της Ελληνικής οικονομίας και την είσοδό μας στο ευρώ, με όρους δικούς μας.
    Όταν τα έλεγε αυτά το ΚΚΕ, θεωρούταν το λιγότερο γραφικό.
    Σήμερα, το σενάριο της εξόδου μας, αποπομπής μας δηλαδή, απο το ευρώ φαντάζει ρεαλιστικό.
    Η διαφορά είναι ότι η Ελλάδα δεν έχει πλέον οικονομία.

  13. Chris avatar
    Chris 19/03/2010 00:03:23

    exoume 2 epiloges. h proth h eukolh arxika einai h draxmh. se authn thn periptosh kaneis de 8a kanei 8usies tora. makroxronia omos 8a katastrafei h epixeirhmatikothta sth xora (h kalutera de 8a mporesei na anaptux8ei h epixeirhmatikothta). h ellada 8a ginei to polu se 10 xronia argentinh. h deuterh epilogh einai na kseperasoume th krish me 8usies. meiosh kratikon dapanon. pagoma proslhpseon sto dhmosio, etc. an epileksoume th deuterh lush, se merika xronia 8a sugklinoume me th voreia europh. etsi apla...

    • ν γεωργιοπουλος avatar
      ν γεωργιοπουλος @ Chris 19/03/2010 01:34:52

      υποθετεις οτι σε λιγα χρονια η Ελλαδα απο εκει που δεν παραγει ουτε πινεζες θα αρχισει να φτιαχνει Airbus, BMW. Και κατι ακομα, Αργεντινη ειμαστε ηδη.

    • Orestios avatar
      Orestios @ Chris 19/03/2010 01:45:20

      Βολιβία πότε θα γίνουμε? Χωρίς τους υδρογονάνθρακες όμως.

    • ν γεωργιοπουλος avatar
      ν γεωργιοπουλος @ Chris 19/03/2010 04:07:06

      Η Βολιβια απο οσο ξερω δεν εχει υδρογονανθρακες.

    • salmonellas avatar
      salmonellas @ Chris 19/03/2010 08:03:45

      Αγαπητε φιλε κανεις λαθος. Αν δεν χρησιμοποιησουμε πιο υποτιμημενο νομισμα, δεν υπαρχει περιπτωση να δουμε τουριστες και επενδυσεις στην Ελλαδα. Αν παραμεινουμε στο ευρω, ειναι θεμα χρονου να αυτοκτονησουμε οικονομικα, οπως εξαλλου και μερικες αλλες οικονομιες στην ευρωζωνη. Ετσι οπως ηρθαν τα πραγματα, βρισκομαστε προ του ορατου τελους του ευρω οπως το ξεραμε, και αυτο ειναι καλο. Το μονο που παραμενει ειναι να γινουν αμεσα διορθωτικες τομες σ' αυτο. Αν αυτο δεν ειναι δυνατο με τη Γερμανια μεσα, ας μας κανει τη χαρη να αποχωρησει και να γυρισει στο λατρεμενο της μαρκο. Αν τολμαει.

    • ν γεωργιοπουλος avatar
      ν γεωργιοπουλος @ Chris 19/03/2010 14:40:11

      Οι μισθοι δεν συνδεονται με την ανταγωνιστικοτητα των προιοντων μιας οικονομιας. Ξερεις κανεναν να αγοραζει κινεζικα αυτοκινητα που παραγονται με το 1/10 του μισθου του γερμανου?

    • Orestios avatar
      Orestios @ Chris 19/03/2010 16:30:18

      Γεωργιόπουλε, η Βολιβία έχει τα δεύτερα μεγαλύτερα κοιτάσματα φυσικού αερίου στην Λατινική Αμερική. Φυσικό αέριο=υδρογονάνθρακες.

  14. Μαυρη Αντιδραση avatar
    Μαυρη Αντιδραση 19/03/2010 00:08:14

    μα τα λεει καθαρα ο Αριστοτελης.... μια πολη κρατος παυει να εχει την υποσταση της εφ οσον δεν μπορει να εκδωσει νομισμα... Ποοοοοοοσο ξερολες ειμαστε....

  15. rally monkey avatar
    rally monkey 19/03/2010 00:24:19

    ΔΡΧ η οχι το εξωτερικο χρεος ειναι σε ευρω και δεν αλλαζει
    δεν πιστευω οτι ΔΡΧ ειναι λυση (βεβαια το ιδιο ελεγα και για το ΔΝΤ και επεσα εξω).
    ολα ξεκινανε και καταληγουν στο ερωτημα ΤΙΝΟΣ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΠΑΙΖΕΙ?
    (δουρειος ιππος στην ευροζωνη - περιθωριοποιηση της χωρας .. προφανως και οσοι τον ψηφισαν και δεν καταλαβαιναν τι ακριβως ψηφισαν
    απογνωση

  16. Ορθολογιστής avatar
    Ορθολογιστής 19/03/2010 00:26:06

    Οί εργαζόμενοι, ονειρεύονται τήν δραχμή καί τήν περίφημη ΑΤΑ (Αυτόματη Τιμαριθμική Αναπροσαρμογή) γιά τόν εαυτόν τους καί άσε τούς υπόλοιπους νά τρέχουν πίσω από τίς συνεχείς διολισθήσεις καί υποτιμήσεις.

  17. Greco avatar
    Greco 19/03/2010 01:30:35

    ειχα γραψει σε ενα post οτι η μερκελ εδειχνε απτην αρχη ακομα το δρομο προς το ΔΝΤ

    αλλα η εξοδος απτο ευρω θα ταν αυτοκτονια τωρα,θα γυρνουσαμε δεκαετιες πισω.Ειναιτο μονο οπλο μας τωρα και σιγουρα θα καναμε χαρη στη γερμανια αν μας ξεφωρτονοταν και μας αφηναν οι ευρωπαιοι στη μαυρη μοιρα μας

    νομιζω ο πιο αποτελεσματικος συνδυασμος θα ταν το ΔΝΤ μαζι με ευρωπαικη στηριξη παραλληλα

    υγ. το χειροτερο σεναριο δεν ειναι να γυρισουμε στο 70,εκει θα γυρισουμε αποτι βλεπω--ας οψονται οι σοσιαλισμοι που μας μαραναν,γιατι τωρα θα ειμασταν ισπανια αν ειμασταν λογικοι και δεν τα διαλυαμε ολα τη δεκαετια του 80---το χειροτερο σεναριο ειναι να γυρισουμε στο 50 με τους ελληνες να φευγουν ορδες για μεταναστες ευρεσης εργασιας

    • anonymous avatar
      anonymous @ Greco 19/03/2010 02:02:55

      Για ποια ισπανία μιλάς. Τα χάλια της έχει κι αυτή. Οι Έλληνες φεύγουν και τώρα μετανάστες μόνο που η σημερινή μετανάστευση είναι χειρότερη από αυτή του 50. Τότε φεύγανε άτομα αγράμματα. Σήμερα φεύγει ότι καλύτερο έχει να επιδείξει η χώρα από εξειδικευμένο εργατικό δυναμικό.

    • Greco avatar
      Greco @ Greco 19/03/2010 09:34:23

      μονο που η ισπανια παραγει και ειναι πιο ανταγωνιστικη και θα την ξεπερασει αργα ή γρηγορα την κριση.
      Δεν εχουν σχεση οι ανοησιες που λεγονται οτι και αλλες χωρες εχουν χρεη...εχουν ομως και παραγωγη σοβαρη επισης για να τα ξεπληρωσουν,σ'αντιθεση μ'εμας που η παραγωγικοτητα μας ειναι στο μειον

      για αυτο που αναφερεις για τη μεταναστευση ειναι σωστο,ειναι μια ποιοτικη διαφορα σοβαρη

    • Μάρκο Τ avatar
      Μάρκο Τ @ Greco 19/03/2010 12:44:02

      Δυστυχώς είναι αλήθεια, πάρα πολλά παιδιά με καλές σπουδές μένουν έξω ή φεύγουν για έξω, για καλύτερη προοπτική. Και μας κουβαλιέται όλο το αφροασιατικό σκουπίδι.
      Αφού η Αριστερά έφερε την Ελλάδα της "καμίας αξιολόγησης" και του "δε βαριέσαι" και μας οδήγησε σε τέτοια χάλια - περάστε μόνο έξω από ένα ΑΕΙ, άσε πια μέσα -, τώρα παίζει το παιχνίδι του νταβατζή των αφροασιατών αγράμματων και φανατισμένων μουσουλμάνων, για να μας αποτελειώσει.
      Θα έπρεπε να είχαν κερδίσει στον Εμφύλιο, τώρα θα είχαμε ξεμπερδέψει με τις ιδεοληψίες τους, αφού βέβαια θα είχαμε γίνει Βουλγαρία ή Ρουμανία του Τσαουσέσκου πρώτα. Αλλά τουλάχιστον θα μπορούσε η χώρα να προχωρήσει χωρίς αυτό το βαρίδι των ιδεοληπτικών.

  18. scarab avatar
    scarab 19/03/2010 01:32:43

    Γιατί κανένας δεν λέει αυτό που πρέπει:
    Γιατί δεν στέλνουμε τους ανίκανους ψεύτες στον αγύριστο το συντομότερο δυνατόν και να απαιτήσουμε εκλογές εδώ και τώρα με κάθε τρόπο.
    Δεν νομίζω ότι υπάρχει επαγγελματική κατηγορία σήμερα στην χώρα που να τους θέλει να κυβερνάνε ακόμα.
    Μια μεγάλη συγκέντρωση σε όλη την χώρα με ένα και μόνο αίτημα:
    ΕΚΛΟΓΕΣ εδώ και ΤΩΡΑ.
    Τώρα πλέον ξέρουμε όλοι τι πρέπει να γίνει και αν είναι να το κάνουν κάποιοι τουλάχιστον να μην είναι Ψεύτες και κακέκτυπα μάγων.

    • man8os avatar
      man8os @ scarab 19/03/2010 07:33:30

      Εκλογες μπορει να γινουν με αφορμη δημοψηφισμα. Να φυγουμε η να μεινουμε στο ευρω?

  19. Φερέλπις avatar
    Φερέλπις 19/03/2010 01:32:56

    Ας γίνει να πάρει ο διάολος... Ας πατώσουμε. Να ξανά γεννηθούμε, απ΄την αρχή, χωρίς το πολιτικό καρκίνωμα. Να αρχίσουν και οι λιθοβολισμοί, η λαιμητόμος, όλα να επανέλθουν. Εκτός του εξοστρακισμού, το ίδιο μέγα λάθος, 2η φορά δεν πρέπει να συμβεί. Δεν θα τους στείλουμε ξανά διακοπές στα Παρίσια και στα Λονδίνα, εώς ότου επιστρέψουν ως «εθνάρχες». Κανείς να μην γλιτώσει.

    Το παράκανα, ξέρω, αλλά... Δεν πάει άλλο. Απορώ πως καθόμαστε ήσυχοι για μια εισέτι φορά.

    • Στέργιος avatar
      Στέργιος @ Φερέλπις 19/03/2010 09:10:54

      Μαζί σου 100%.

    • Μάρκο Τ avatar
      Μάρκο Τ @ Φερέλπις 19/03/2010 12:46:19

      Η λαιμητόμος να ξεκινήσει από κάτι ιδεοληπτικούς μπαχαλο-αριστερούς και λαμόγια Πασόκους και μετά να ακολουθήσουν και τα λαμόγια της Δεξιάς. Αλλά πρώτα οι κυριοι της Αριστεράς, γιατί το χάλι που βλέπουμε γύρω μας είναι η Ελλάδα του "δε βαριέσαι", του "δεν υπάρχει θεσμός, μόνο ο λαός". Και αυτή είναι η Ελλάδα της μεταπολιτευτικής Αριστεράς.

  20. Δημήτρης avatar
    Δημήτρης 19/03/2010 02:13:15

    Λεφτά υπάρχουν.

  21. xm avatar
    xm 19/03/2010 02:17:10

    οι εργαζομενοι εχουν υποστει πολλες θυσιες για το ρημαδι το ευρω και για την νομισματικη σταθεροτητα που προσφερε (θυμαστε το μπουκαλα το νερο απο τις 50 δρχ στα 0,50 ευρω 3 φορες επανω;)
    Αν ειναι να επιστρεψουμε σε δραχμες (υπο8ετω με αναλογια ενα προς ενα με το ευρω μην μπερδευτουμε με τις παλαιες δραχμες) να ετοιμαζονται για κρεμαλες οι πολιτικοι και λαικη εξεγερση.
    Ο κοσμος θα ζητησει να δημευτουν τα κερδη της εθνικης της ευρομπανκ και του καθε οτε και αντε να του πεις οτι εχει αδικο.
    Ειπαμε θυσιες για να σωθουμε αλλα αν ειναι να παμε απατοι πρωτα θα πατε εσεις και μετα εμεις.

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ xm 19/03/2010 02:44:37

      OK. Βρες μου όμως ΠΩΣ θα εφαρμοστούν όλες οι δήθεν "λαϊκές απαιτήσεις" για κρεμάλες, δημεύσεις κ.λπ.

      Μήπως σου διαφεύγει ότι οι τραπεζόδουλοι νεοελληναράδες δεν μπορούν πια να κάνουν μια επανάσταση που θα τα επέβαλε όλα αυτά, γιατί όταν είσαι ΔΕΜΕΝΟΣ χειροπόδαρα κάθεσαι στα αβγουλάκια σου και ζεις παρέα με το φόβο σε βάση 24/7;

    • Σταύρος avatar
      Σταύρος @ xm 19/03/2010 04:00:33

      Αυριανιστή έχεις δίκιο αλλά...
      όταν θα τα χάσεις όλα θα χάσεις και τις αλυσίδες σου, οπότε, κάτω τα σφυροδρέπανα, ζήτω τα Καλασνίκοφ (έστω και οι κυνηγετικές καραμπίνες με εννιάβολα)!

  22. Mayri Trypa avatar
    Mayri Trypa 19/03/2010 05:35:46

    1. Σόρος Πόλσον κλπ funds χτίσανε εδώ και μια 10ετία περίπου το επόμενο μεγάλο παιγνίδι. Την κρίση των ακινήτων-δανείων-παράγωγα-στοιχήματα και χίλια άλλα δυο μυστηριώδη εργαλεία που ο δημιουργικός εγκληματικός εγκέφαλος των golden boys έφτιαξε. Βουλιάξανε δεκάδες εταιρείες, ασφαλιστικοί οργανισμοί, τράπεζες και γεμήσανε οι τσέπες τους με ένα σωρό δολάρια. Όταν ξέσπασε η κρίση και μπήκε το ανάχωμα Ομπάμα (χρηματοδοτούμενος από τους ίδιους μηχανισμούς που την προκάλεσαν) η νομισματική μηχανή των ΗΠΑ για να καλύψει τα 16 τρις δολάρια της τρύπας, άρχισε να κόβει νυχθημερών δολάρια.
    Μερικά τρις μέχρι στιγμής. Αυτό σα φυσική συνέπεια είχε την υποτίμηση του δολαρίου απέναντι στο Euro.
    Τα παλικάρια λοιπον που τσεπώσανε όλα αυτά τα δις δολαρίων, είχανε την λύση στο τσεπάκι τους, μαζί με όλους βέβαια τους μηχανισμούς και συμφέροντα (οικονομικά γεωπολιτικά κλπ κλπ και μερικές φορές φαινομενικά αντιτιθέμενα). Σε αυτή την κίβδηλη αξία των νομισματικών ισοτιμιών από την εποχή που καταργήθηκε η συμφωνία του Breton Woods, πως θα μπορούσε το δολάριο να μην φτάσει στο 2 δολάρια= 1 ευρώ; Μα με τον πολύ απλό τρόπο. Ποια χώρα εξυπηρετήσαμε να χωθεί στην ΟΝΕ με τα νέα κόλπα της δημιουργικής λογιστικής και των νέων τραπεζικών εργαλείων και ταυτόχρονα είναι η πιο εύκολη να της λύσουμε τα πόδια και να την στρώσουμε στο κρεβάτι; Η Ελλαδα φυσικά. Αυτή έχει και όλα τα Εθνικά της θέματα ανοιχτά, είναι στην άλλη άκρη της Ευρώπης, γλωσσικά πολιτισμικά απομονωμένη, την έχουν και άχτι οι γείτονες της, δεν την πολυγουστάρουν και οι Ευρωπαίοι.. απο εκεί θα χτυπήσουμε το Ευρώ και έτσι τα δολαριάκια μας δεν θα χάσουν την μισή τους αξία. Ποιους θα έχουμε συμμάχους σε αυτή την άγια μας εργασία; Μα φυσικά την Γερμανία, μια παραγωγική εξαγωγική χώρα που η κρίση της χτύπησε την παραγωική της μηχανή αρκετά άγρια και που τούμπες θα κάνει για ένα Ευρώ υποτιμημένο και μάλιστα, όχι με υπαίτια την ίδια αλλά την εξώλης και προόλης Ελλαδα.
    Να γιατί η κυρία Μέρκελ επιμένει τόσο πολύ για το ΔΝΤ, δεν κοκκινίζει καθόλου οταν συζητάει να βγούμε απο το κοινό Ευρωπαϊκό νόμισμα και την ίδια στιγμή, μόκο για Ιταλία (μεγάλη και σίγουρη) Ισπανία (με τις ισπανόφωνες διασυνδέσεις της με την Λατινική Αμερική) Πορτογαλία (μια απο τα ίδια αλλα αυτοί είναι φτωχούληδες απο τα πριν και παλαιά αποικοικρατική δύναμη)...
    Αυτά.... τα ολίγα.. Θελετε συνέχεια; Ευχαρίστως

  23. ΜΗΤΣΟΣ avatar
    ΜΗΤΣΟΣ 19/03/2010 07:06:39

    Εγώ πιστεύω στο αθάνατο πασοκ.
    Αυτοί δεν είναι σαν τα χαϊβάνια της ΝΔ που κατέστρεψαν το κόμμα και έφυγαν.
    Αυτοί θα βάλλουν μπρος όλους τους υποχθόνοιους μηχανισμούς σε Ελλάδα και ΕΕ,θα βγάλουν στο σφυρί τα πάντα,και στο τέλος θα παριστάνουν και τους ήρωες.Άλλωστε είναι γνωστό ότι στην προπαγάνδα και στην επικοινωνία είναι μανούλες.
    Και επειδή βλέπω ότι παρόλες τις διαφοροποιήσεις μέσα στο πασοκ η πειθαρχία και η υποταγή των στελεχών καλά κρατεί,κανένας δεν θα αντιδράσει στη "dream team" του ΓΑΠ.
    Θα τα ξεπουλήσουν όλα και στο τέλος θα ξαναβγουν σαν ήρωες.

  24. ΠΑΝΑΓΟΣ avatar
    ΠΑΝΑΓΟΣ 19/03/2010 07:47:18

    Αναρωτιέστε γιατί επέστρεψα;
    Δείχνει κάπως θυμωμένος.
    Μα για να αποκαταστήσω την υπόληψή μου.
    Σωπαίνει.
    Διάβαζα τις εφημερίδες σας... Παίρνει στα χέρια του μια εφημερίδα. Όλες διακηρύσσουν ότι οι ιδέες μου έχουν πεθάνει! Τα γνωστά. Αυτοί οι παλιάτσοι το λένε πάνω από εκατό χρόνια τώρα, αλλά δεν αναρωτιέστε τι μανία είναι αυτή να με ανακηρύσσουν νεκρό ξανά και ξανά;
    Κι εγώ είπα, ως εδώ. Ζήτησα να επιστρέψω, έστω για λίγο. Βλέπετε, υπάρχουν κανόνες εκεί πάνω. Είπαμε: γραφειοκρατία. Επιτρέπεται να διαβάζεις, ακόμα και να βλέπεις τους ανθρώπους, αλλά όχι να ταξιδεύεις. Φυσικά, διαμαρτυρήθηκα. Και είχα αρκετή συμπαράσταση... Ο Σωκράτης, παραδείγματος χάριν, τους είπε: «Ζωή χωρίς ταξίδια δεν αξίζει να τη ζεις!». Ο Γκάντι έκανε απεργία πείνας. Η Mother Jones απείλησε ότι θα κάνει πικετοφορία. Ο Μαρκ Τουέιν με υπερασπίστηκε, με το δικό του παράξενο τρόπο. Ο Βούδας έψαλε: Ωμμμμμ! Οι υπόλοιποι σιώπησαν. Θεέ μου, πεθαμένοι άνθρωποι, τι είχαν να φοβηθούν;
    Ακόμα και εκεί πάνω, ταραξία με θεωρούν. Ευτυχώς, όμως, η διαμαρτυρία έπιασε τόπο! «Εντάξει, πήγαινε», είπαν, «έχεις μια ώρα στη διάθεσή σου να εκθέσεις τις απόψεις σου. Και πρόσεχε: όχι φασαρίες!». Πιστεύουν πραγματικά στην ελευθερία του λόγου, αλλά μέχρις ενός σημείου... Χαμογελάει. Είναι, βλέπετε, νεοφιλελεύθεροι.
    Λοιπόν, μπορείτε να διαδώσετε τα νέα: Ο Μαρξ γύρισε! [...]
    (Χάουαρντ Ζιν: Ο Μαρξ στο Σόχο, Εκδ. Αιώρα Μτφ. Άρης Λασκαράτος)

    • Δημήτρης avatar
      Δημήτρης @ ΠΑΝΑΓΟΣ 19/03/2010 21:56:27

      Η γνωστή 'αριστερή' στάση: ή είσαι μαζί μας ή εναντίον μας. Ή είσαι μαρξιστής ή νεοφιλελεύθερος. Δεν υπάρχει κάτι άλλο. Δεν επιτρέπουμε να υπάρχει κάτι άλλο. Χρειαζόμαστε το πεδίο μάχης. Αν δεν υπάρχει θα το επινοήσουμε. Μόνο εκεί μέσα υπάρχουμε. Μόνο εκεί μέσα η ζωή μας αποκτάει νόημα. Εμείς ορίζουμε το πλαίσιο εννοιών και ιδεών στο οποίο θα εκφράζεστε. Κατά τ' άλλα διαμαρτυρόμαστε για την έλλειψη ελευθερίας έκφρασης.

  25. salmonellas avatar
    salmonellas 19/03/2010 08:08:03

    Δεν ξαναγυρισε, ηταν παντοτε στα περιξ, μονο τωρα διδασκεταο στα αμερικανικα business school. Tο μονο βεβαιο ειναι οτι ο καπιταλισμος υποφερει απο σπασμους και αν τη γλυτωσει, δεν θα ειναι ο ιδιος.

  26. mara avatar
    mara 19/03/2010 08:19:59

    Ένα μέρος του άρθρου του Τραϊανού από το olympia. gr, που λέει... πολλά.

    "Αυτό, το οποίο φοβούνται όλοι αυτοί, είναι η ΔΡΑΧΜΗ. Γιατί τους φοβίζει η Δραχμή και όχι το Λέβ, το Φιορίνι το Ζλότι ή η Κορώνα; Γιατί η Δραχμή “ακουμπάει” στη Μεσόγειο. Αυτό είναι το μεγάλο πρόβλημά τους. Ό,τι “ακουμπάει” στη Μεσόγειο, γίνεται “καταλύτης” οικονομικών εξελίξεων. Μια Δραχμή της Μεσογείου απειλεί το Ευρώ, το οποίο ακουμπάει κατά κύριο λόγο στη βιομηχανία της Βορείου Ευρώπης. Η Μεσόγειος αποδίδει χρυσάφι, είτε λειτουργεί η οικονομία είτε όχι, ενώ το Ευρώ, για να είναι ισχυρό, πρέπει να υπάρχει παραγωγή. Η Μεσόγειος δίνει μεροκάματο σε κάποιον, ακόμα κι αν αυτός κάθεται σταυροπόδι σε κάποια αμμουδιά, ενώ η βιομηχανία δίνει μεροκάματο μόνον σε κάποιον που ιδρώνει πάνω σε έναν τόρνο.

    Η Κρήτη, η Κέρκυρα, η Ρόδος ή η Μύκονος μπορεί στη φαντασία του κόσμου να είναι παραμυθένια νησιά, αλλά στην οικονομία της αριθμητικής είναι μορφές κεφαλαίου. Κεφαλαίου μεγάλης οικονομικής απόδοσης, η οποία είναι μετρήσιμη. Όμως, όταν κάτι είναι μετρήσιμο, είναι ταυτόχρονα και συγκρίσιμο. Άρα η Κρήτη, η Κέρκυρα και τα άλλα τα νησιά στον “Πλανήτη” της οικονομίας εκτός από όμορφοι τουριστικοί προορισμοί είναι και γίγαντες του κεφαλαίου, όπως είναι η Siemens, η Coca-Cola ή η Heinz. Όποιος κατέχει αυτό το κεφάλαιο, δεν κινδυνεύει στον αγώνα της επιβίωσης. Αυτό είναι το πρόβλημα κάποιων. Το κεφάλαιο της Μεσογείου. Το καλύτερο και πιο αποδοτικό κεφάλαιο δίπλα στην πλουσιότερη αγορά του Πλανήτη. Αυτή είναι η δύναμη της Μεσογείου. Η Μεσόγειος εισπράττει ό,τι υπάρχει —είτε πολύ είτε λίγο— στις τσέπες του κόσμου, ενώ η παραγωγή εισπράττει μόνον όταν υπάρχει οικονομική λειτουργία.

    Τώρα, που η οικονομική κρίση έγινε παγκόσμια και ομοιογενής, οι ισχυροί του συστήματος φοβούνται τον πρώτο λαό, ο οποίος θα προσπαθήσει να επιβιώσει, χωρίς να σέβεται τις αρχές του δικού τους συστήματος. Φοβούνται τον πρώτο λαό, ο οποίος, λόγω της θέσης του ή της ιδιομορφίας του κεφαλαίου του, θα λειτουργήσει με έναν “ανορθόδοξο” τρόπο, που θα αποτελεί κακό “παράδειγμα” για τους υπολοίπους. Σε μια εποχή παγκόσμιας αβεβαιότητας —και με τη φτώχεια να είναι μια συνεχής και μόνιμη απειλή ακόμα και για τους λαούς των ισχυρών κρατών— φοβούνται τον πρώτο λαό, ο οποίος θα λειτουργήσει ιδιόμορφα, λόγω των ιδιομορφιών του. Με ένα τεράστιο “ποίμνιο”, το οποίο πρέπει να το οδηγήσουν μέσα σε μια πρωτοφανή “καταιγίδα” φτώχειας και ανεργίας, φοβούνται το πρώτο “πρόβατο”, το οποίο θα πιάσει “άκρη” και δεν θα τους ακολουθεί, χωρίς όμως να απειλείται με “καχεξία” εξαιτίας της επιλογής του.

    Αντιλαμβανόμαστε λοιπόν ότι η Δραχμή δεν είναι απλό πράγμα. Η Δραχμή μπορεί να γίνει μια “τρύπα” στο “σκάφος”, που λέγεται παγκόσμιο σύστημα. Όμως, καμία “τρύπα” δεν είναι ασήμαντη …όσο μικρή κι αν είναι. Η πιο ασήμαντη τρύπα μπορεί να βυθίσει το μεγαλύτερο “καράβι”, αν αυτή δεν προσεχθεί. Ολόκληρο το παγκόσμιο οικονομικό “οικοδόμημα” κινδυνεύει από την ασήμαντη Δραχμή της ασήμαντης ελληνικής οικονομίας. Γι’ αυτόν τον λόγο οι πάντες αγωνιούν για την τύχη αυτής της οικονομίας. Γι’ αυτόν τον λόγο οι πάντες θέλουν να συναντηθούν με τον Γιώργο Παπανδρέου και να τον “βοηθήσουν”. Τρέχουν να συμμαζέψουν τα ασυμμάζευτα. Γιατί; Γιατί οι ισχυροί του ατλαντισμού έχουν κάνει την “πατάτα” όλων των αιώνων. Παρασυρμένοι από το γυφταριό του σιωνισμού, έκαναν λάθη αδιανόητα για το σύστημα. Εξανέμισαν το κεφάλαιό τους και διέλυσαν το πλαίσιο, που καθιστούσε ελεγχόμενο το κεφάλαιο των εχθρών τους".

    Άξίζει να το διαβάσετε όλοκληρο εδώ: http://olympia.gr/2010/03/18/δραχμη-τρομοκρατισσα/

  27. sceptic avatar
    sceptic 19/03/2010 08:28:12

    Das Kapital του μεγάλου Κάρλ είναι η Βίβλος του οικονομολόγου...απλά τα πράγματα κύριοι και όποιος δεν το γνωρίζει σκατά οικονομία εφαρμόζει και τα αποτελέσματα τα βλέπουμε κάθε μέρα.....

  28. enianos avatar
    enianos 19/03/2010 08:58:02

    Μήπως να ζητούσαμε αλλαγή τον κανόνων αγοράς !Kαι να αφήσουμε ήσυχο το νόμισμα !

  29. pennyton avatar
    pennyton 19/03/2010 09:55:56

    Αν φύγουμε από ΟΝΕ έχουμε γυρίσει απλά 30 χρόνια πίσω και δεν υπάρχει καμία σωτηρία από το βύθμισμα του τιτανικού. Θα τρώμε ήλιο και θάλασσα αλλά μόνο αυτά (όπου και αυτα με την αδιαφορία έχουν γίνει μολυσμένες θάλασσες και ξηρά καλοκαίρια). Η Μιζέρια σε όλο της το μεγαλείο, όλα θα θεωρούνται πλέον πανάκριβα και θα είναι σαν να μας κόψανε απλά όχι τον 14ο μισθό αλλά και τον 6ο μισθό. Αν πάμε ΔΝΤ θα γίνουν 1000δες απολύσεις στο Δημόσιο. Ας διώξουνε λοιπόν αυτούς τους πράσινους και Μπλέ αφισοκολητές νυν δημόσιους υπάλληλους που αν πάνε στο γραφείο τους κάθονται και κοιτάνε το ταβάνι (γιατί πολλοί από αυτούς απλά μένουν σπίτι και πληρώνονται καθότι βύσματα και κανείς δεν τους μιλάει). Υπάρχει και άλλη λύση, μετάταξη με φτυάρι, σκούπα και στον δρόμο σε έργα υποδομών και καθαριότητας για να τιμήσουν επιτέλους τα φράγκα που πληρώνει τους κηφήνες ο κάθε έλληνας πολίτης φορολογούμενος (υπάρχουν και αυτοί που απαιτούν αλλά ποτε δεν πληρώνουν). Γιατί να πληρώσω εγώ, που το χρέος μου στην κοινωνία και στο κράτος το έχω κάνει με τέτοια ξεφτίλα της χώρας και τέτοια υποβάθμιση αν γίνει? Στην κρεμάλα όλοι οι μειοδότες του κρατους και της χώρας, tolerance zero όπως θα λέγανε και τα Εγγλεζάκια.

  30. Γ Καισάριος avatar
    Γ Καισάριος 19/03/2010 09:59:45

    Παρτε και αυτο

    http://www.market-talk.net/index.php/id/8370

  31. δδ avatar
    δδ 19/03/2010 11:07:49

    Ας γινει μια πτωση βιοτικου επιπεδου 30% οπως λενε με εξοδο απο το ευρω - ας γινουν οι καταθεσεις στις τραπεζες απο ευρω δραχμες - και θα τριβεται τα ματια σας με αυτα που θα γινουν.
    Καθε κοινωνια στηριζεται σε ενα στοιχειωδες κοινωνικο συμβολαιο, οταν θα μου κλεψουν απο τα πεντε ψωροχιλιαδες που εχω στην τραπεζα τις δυο και μου πουνε πεφτει το βιοτικο σου επιπεδο 30% δεν θα κατσω να το σκεφτω θα παω να βουτηξω τις 200 που εχει μεσα το ΑΤΜ.
    οπως εχει γινει ειμαστε πληρως ανετοιμοι για εξοδο απο το ευρω, ακομα και το γαλα και το ψωμι τα εισαγαγουμε, θα πεσουμε σε επιπεδο βουλγαριας 90.

  32. Γ Καισάριος avatar
    Γ Καισάριος 19/03/2010 11:48:49

    Η δραχμη επαναλαμβανω, θα ηταν καταστροφη!!

    Καλυτερα στο ΔΝΤ για να μπει ενα διαχειριστης, αφου εμεις ειματσε ανικανοι!!

    http://www.newstime.gr/?i=nt.el.article&id=37030

  33. Απόστολος Αθηναίος avatar
    Απόστολος Αθηναίος 19/03/2010 12:26:08

    Ο ΔΕΛΑΣΤΙΚ στο χθεσινό Έθνος…

    … αναρωτιόταν σχετικά με την πολιτική της Κυβέρνησης της ένδοξης Δημοκρατίας μας, αγαπητοί μου συμπολίτες, και την εμμονή της στο ΔΝΤ, ενώ ο Σωμερίτης τις προάλλες σχολίαζε στο Βήμα ότι μια προσφυγή στο ΔΝΤ θα ήταν καταστροφική για την θέση της χώρας μας στα ευρωπαϊκά πράγματα…

    Πράγματι μια προσφυγή στο ΔΝΤ αυτήν την στιγμή απλά θα έθετε την Ελλάδα σε τροχιά εξόδου από την ΟΝΕ (και την ΕΕ), θα εξαθλίωνε ολοσδιόλου τον ελληνικό λαό, και -πρακτικά- θα επέστρεφε την χώρα στην δεκαετία του 1970 σε όλα, εκτός από τις προοπτικές για το μέλλον…

    Χμμμ… Εξαθλίωση, Ανεργία, Απελπισία, ένα περιούσιο Έθνος που το μισούν οι Έξω δια την περιουσιότητά του, ένας Μεγάλος Ποδηλάτης που ζήτησε “Πολιτική Στήριξη” αλλά η κακή Δύση δεν του την έδωσε (ακριβώς διότι μισεί τους περιούσιους…), μια βαθύτατα αντιδυτική αντιπολίτευση (όταν δεν είναι διαλυμένη και ανυπόλυπτη), μια πανίσχυρη κρατικοδίαιτη ελίτ που θα μοιραστεί την λεία (διάβαζε “φράγκα ΔΝΤ”) με το αζημείωτο και δείχνει ήδη τους πιθανούς διαδόχους του Μεγάλου Ποδηλάτη, κι ένας λαός τρομοκρατημένος από την εθνική του μοναξιά και -πάνω απ΄όλα- το “μαζικό κίνημα του Δεκέμβρη” , ώστε να τρέμει κάθε μαζικό κίνημα…

    Βρε, πού το έχω ξαναδεί αυτό το σενάριο;

  34. Determinism Is Dead avatar
    Determinism Is Dead 19/03/2010 12:29:57

    Δεν υπάρχει περίπτωση να γυρίσουμε στη δραχμή για τους εξής 2 λόγους:

    (1)Αν η προσφυγή στο ΔΝΤ είχε γίνει τον Οκτώβριο ή το Νοέμβριο, τότε ναι θα είχε νόημα η επαναφορά της Δραχμής με κάποια αρχική ισοτιμία 1Δρχ=1ΕΥΡΩ και αλλεπάλληλες διαδοχικές υποτιμήσεις, προκειμένου να αυξηθεί η ανταγωνιστικότητα της ντόπιας οικονομίας.

    (2)Σήμερα όμως, τα μέτρα λιτότητας που πήρε η κυβέρνηση, και τα οποία μειώνουν το βιωτικό επίπεδο όλων μας, αλλά και αυτά που θα ακολουθήσουν (βλ. 14ος μισθός στον Ιδιωτικό Τομέα) , εξαιτίας της ύπαρξής του ΕΥΡΩ ισοδυναμούνε, είναι το ίδιο, σαν να είχαμε κάνει υποτίμηση στο εθνικό νόμισμα.

    Προσωπικά βλέπω μικτή λύση με συμμετοχή τόσο του ΔΝΤ όσο και μιας "συμμαχίας προθύμων" να δανείσουνε τη χώρα ευρωπαϊκών κρατών.

    Το σίγουρο είναι οτι όλοι θα πληρώσουμε.

    • DrNo avatar
      DrNo @ Determinism Is Dead 19/03/2010 12:36:55

      Δεν νομίζω πως θα πληρώσουμε όλοι.
      Αν δεις τι επέβαλε το ΔΝΤ στην Ουγγαρία θα διαπιστπωσεις οτι την πλήρωσαν και άμεσα μόνο οι δημόσιοι υπάλληλοι. Ασφαλώς έμμεσα θα θιγούν και κάποιοι μικρομεσαίοι ιδιώτες λόγω μειωσης αγοραστικής δύναμης δημοσιων υπαλληλων.

    • xrhxa65 avatar
      xrhxa65 @ Determinism Is Dead 20/03/2010 00:05:57

      ναι ...και μην ξεχνάμε: στη ελλάδα μόνο οι ΔΥ και οι συνταξιούχοι πληρώνουν.......έλεος

  35. Chris avatar
    Chris 19/03/2010 13:28:52

    mporoume na kanoume upotimish kai xoris na allaksoume nomisma. esoterikh upotimish legetai. tautoxronh meiosh olon ton mis8on kai ton timon ton proionton pou paragontai sth xora. epishs: kai to velgio de paragei airbus kai BMW. de prepei na skeftomaste mono ton tourismo. kai pinezes na arxisoume na paragoume einai mia proodos.

  36. Αυριανιστής avatar
    Αυριανιστής 19/03/2010 13:29:47

    Η τελευταία φράση της απάντησης στο πρώτο σχόλιο φανερώνει αυτό που όλοι μας είχαμε εδώ και καιρό καταλάβει. Η νεοφιλελεύθερη ματαιοδοξία είναι τόσο μεγάλη, που δεν επιτρέπει καν να αντλούνται χρήσιμα συμπεράσματα από την "τύχη" που είχαν εγχειρήματα τύπου Ταύρων, Δράσης κ.λπ.

  37. rasputin avatar
    rasputin 19/03/2010 14:58:25

    Ναι στη δραχμή, αλλά με σχέδιο (όχι σαν αυτό που έχει ο Γιώργος). Και όχι απ' τη μια μέρα στην άλλη.

  38. Orestios avatar
    Orestios 19/03/2010 16:31:25

    Πότε είναι η D-day?

  39. xrhxa65 avatar
    xrhxa65 20/03/2010 00:11:23

    όχι στην δραχμή και στο καθεστώς συνεχών υποτιμήσεων....
    Άμεση συγκρότηση της Ερωπαϊκής ενιαίας οικομικής διαχείρησης του ευρώ....και :ναι σε ΜΙΑ κυβέρνηση της Ε.Ε.............όποια άλλη λύση θα είναι λάθος.....

  40. rage@40 avatar
    rage@40 20/03/2010 22:00:29

    οι περισσότεροι αν όχι όλοι εδω παραβλέπετε ένα σημαντικό πράγμα:
    (προσοχή: σε έναν σχετικά μακρινό ορίζοντα)

    Η κρίση είναι παγκόσμια.

    Όποια λύση κι αν δοθεί, θα είναι προσωρινή. Υπο την έννοια ότι ο καπιταλισμός, όπως τον ξέρουμε, πνέει τα λοίσθια. Αυτό δε μπορεί να το αρνηθεί κανείς. Αν δεν γίνει κάποιος πόλεμος, έρχεται η κατάρρευση ολόκληρου του οικοδομήματος. Ακόμα και αν ανακάμψει, ο υπερπληθυσμός, η καταστροφή του πλανήτη και η έξοδος των εξαθλιωμένων μαζών της Ασίας προς τον "πολιτισμένο" (my ass) κόσμο θα του δώσουν αργά η γρήγορα το τελειωτικό χτύπημα.

    Η θα ξεκινήσουμε από νέες εντελώς βάσεις (που σχεδόν αποκλείεται, τα μυαλά είναι κολλημένα στο χρήμα) ή θα χαθούμε πέρα για πέρα.

  41. xristos avatar
    xristos 18/04/2010 00:29:15

    ΕΡΧΟΝΤΕ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ Η ΔΥΣΚΟΛΕΣ ΜΕΡΕΣ

  42. Demetrius,Greece avatar
    Demetrius,Greece 02/06/2010 03:09:55

    Ερχονται πάρα πολύ δυσκολες μέρες, μέρες που δεν περιγράφονται με λέξεις για την ελλαδίτσα. Το πολιτικό σύστημα βαίνει πρός το τέλος του. Για το ευρώ. Ούτε μποοεί κανένας να μας διώξει ούτε και θα φύγουμε εμείς. Το ευρώ δεν είναι το νόμιμο νόμισμα της ελλάδας. Αρα και δεν υπάρχει ως νόμισμα εδώ. Είναι ένα μέσο συναλλαγής μόνο. Δεν λειτουργεί ως νόμισμα. Το νεο καθεστώς θα το αφήσει. Θα φύγει απο μόνο του. Δεν θα έχει νόημα να έχει και να συναλάσεται κανείς με αυτό το πράμα. Οι ευρωπαικές φυλές έχουν τελειώσει απο παραγωγική και πολιτιστική άποψη και μας είναι εντελώς άχρηστες αλλά είναι και βάρος το οποίο πρέπει να πετάξουμε στα σκουπίδια. Η Ελλάς θα συναλάσεται μόνο με φυλές που έχουν δυναμισμό και παράγουν προιόντα και έχουν δυνατό πολιτισμό. Αυτές σήμερα βρίσκονται στην Ασία και την λατινική Αμερική. Μόνο με αυτούς πρέπει να μιλάει σοβαρά η Ελλάς. Η ευρωπαική καυκάσια φυλή είναι εκφυλισμένη και διεφθαρμένη στο φυλετικό και πολιτιστικό επίπεδο και η κατωτερότητά της απέναντι στον Ελληνικό Λαό είναι δεδομένη. Πρέπει να αρχίσουμε να το λέμε αυτό τώρα. Ας αφήσουμε τα ψέμματα και τις ευγένιες. Ας μην κρυβόμαστε. Οι ευρωπαίοι είναι κατώτεροι απο μας. Ας το παραδεχτούμε. Οι Ασιάτες ήδη το λένε ανοιχτά.

  43. Enalios avatar
    Enalios 08/06/2010 13:17:00

    Μακάρι να επιστρέψει η δραχμή, τουλάχιστον αν θέλουμε να ανακάμψει η οικονομία. Φυσικά ριγμένοι θα είναι οι κρατικοδίαιτοι δημόσιοι υπάλληλοι οι οποίοι θα δούν οτι αντι να πληρώνονται με το σκληρότερο νόμισμα του κόσμου θα αρχίσουν να παίρνουν δραχμές....

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.