01/10/2009 16:42
ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Internet - Τηλεόραση: Σημειώσατε 1



Κατά κράτος "νίκησε" η on line διαφήμιση την τηλεοπτική, στη Βρετανίας, μία χώρα στην οποία η τηλεοπτική διαφήμιση "μεσουρανούσε" για 50 χρόνια.

Οι αριθμοί είναι άκρως αποκαλυπτικοί.  

Σύμφωνα με την έρευνα που διεξήγαγε η εταιρία Internet Advertising Bureau (IAB) και η PricewaterhouseCoopers, το πρώτο μισό του 2009 το ποσό που δαπανήθηκε για online διαφημίσεις αυξήθηκε κατά 4,6% και έφτασε τα 1,752 δισ. λίρες Αγγλίας, ενώ τα έξοδα για τις τηλεοπτικές διαφημίσεις μειώθηκαν κατά 16,1% και έπεσαν στα 1,639 δις. λίρες.

Συνολικά το ίντερνετ λαμβάνει το 23,5% της διαφημιστικής "πίτας" στο Ηνωμένο Βασίλειο, ενώ η τηλεόραση το 21,9%.

Όταν η ΙΑΒ μέτρησε για πρώτη φορά για έσοδα διαφήμισης μέσω διαδικτύου, το 1998, το ποσό με τα "βίας" έφτανε τα 19,4 εκ. λίρες.

Στην έρευνα οn line διαφήμιση θεωρήθηκαν εκτός από τις display ads, γνωστές και ως banners, και οι διαφημιστικές καμπάνιες μέσω email, οι online μικρές αγγελίες και οι διαφημίσεις search marketing, που εμφανίζονται σε μηχανές αναζήτησης.

Θεωρείται ότι μέσω του search marketing, το μεγαλύτερο ποσό των διαφημίσεων πήγε στο Google.

Σύμφωνα με την έρευνα τη στροφή των διαφημιζόμενων από τα πιο παραδοσιακά μέσα, όπως είναι οι εφημερίδες, η τηλεόραση και το ραδιόφωνο, στο ίντερνετ, επιτάχυνε η ύφεση.

Ο επικεφαλής του Internet Advertising Bureau Guy Phillipson τόνισε μάλιστα ότι οι display ads, όπως τα banners τα πήγαιναν πολύ καλύτερα από ότι οι αντίστοιχες διαφημίσεις στη τηλεόραση, τον Τύπο ή το ράδιο.

Οι περισσότερες On line διαφημίσεις ήταν από εταιρίες τεχνολογίας, που αποτελούσαν το 19% και ακολουθούσαν οι εταιρίες τηλεφωνίας και οι χρηματοοικονομικές εταιρίες.

Από την πλευρά τους οι βρετανοί υπεύθυνοι των τηλεοπτικών διαφημίσεων λένε ότι η σύγκριση είναι άδικη.

Η Lindsey Clay από την εταιρία μάρκετινγκ Thinkbox, η οποία ασχολείται με την τηλεοπτική διαφήμιση, τονίζει ότι η On line διαφήμιση έχει μεγαλύτερο εύρος, ενώ χαρακτηρίζει την τηλεοπτική διαφήμιση πιο αποδοτική.

Μάλιστα επισημαίνει ότι η έρευνα δε γίνεται σε σωστή βάση και η σχέση τους είναι συμπληρωματική, όχι ανταγωνιστική.

Πάντως, η Μεγάλη Βρετανία, παρόλο που είναι η πρώτη μεγάλη οικονομία στην οποία η Online διαφήμιση "νικάει" την τηλεοπτική, δεν είναι και η πρώτη χώρα που εμφανίζει τέτοια ποσοστά.

www.skai.gr

ΣΧΟΛΙΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια στο άρθρο! Γράψτε το πρώτο σχόλιο!

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.