05/11/2008 02:35
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Habemus President

(Ανανεωμένο). O Μπαράκ Ομπάμα είναι ο νέος πρόεδρος των Ηνωμένων Πολιτειών. Η πολύ υψηλή συμμετοχή, η μεγάλη δυσαρέσκεια από την οικονομική κρίση και η ανάγκη των ψηφοφόρων για αλλαγή έφεραν στον Λευκό Οίκο τον 47χρονο γερουσιαστή του Ιλινόις. Το φυλετικό ζήτημα δεν έπαιξε τελικά κανένα ρόλο σ΄ αυτές τις εκλογές, γεγονός που σηματοδοτεί τις βαθιές αλλαγές που συντελούνται εκεί.

Λίγο πριν τις 10 π.μ. ο Μπαράκ Ομπάμα συγκέντρωνε 338 εκλέκτορες έναντι 155 του αντιπάλου του Τζων ΜακΚέιν, ο οποίος παραδέχτηκε την ήττα του με μια ενωτική ομιλία. Η συμμετοχή στις εκλογές ήταν πρωτοφανής ανάλογη της εποχής Κένεντι. Στις κάλπες προσήλθε περίπου το 70% των ψηφοφόρων .

Έτσι ένας Αφροαμερικανός, γιος μιας λευκής από το Κάνσας και ενός μαύρου από την Κένυα, είναι σήμερα ο 44ος Πρόεδρος των ΗΠΑ. Ενώ πριν από 150 μόλις χρόνια θα ήταν σκλάβος σε κάποια φυτεία. Όπως και να το κάνουμε αυτό λέγεται «εξέλιξη» και «αλλαγή». Αυταπάτες όμως εδώ δεν έχουμε. Ο Ομπάμα εξελέγη για να σώσει το παραπαίον σύστημα.  Θα δούμε λοιπόν τι θα κάνει και πως θα το κάνει. Όπως έχουμε όμως ξαναγράψει, η εποχή του re - branding America άρχισε. Γι αυτό και οι συγκρίσεις με Κένεντι. «Συγχωρήστε μας, αλλά είμαστε καλά παιδιά, κατά βάθος». «Έχουμε και μαύρο President».

Συνιστούμε επίσης στους εγχώριους θριαμβολογούντες να κρατούν και μικρό καλάθι για να μην εκτεθούν στη συνέχεια. Πρώτον επειδή  δεν υπάρχει ακόμα σαφής ατζέντα, όχι μόνο για την Ελλάδα, ούτε για τα Βαλκάνια, εκτός από προεκλογικές υποσχέσεις. Δεύτερον, μας έχουν ελαφρώς ....γραμμένους στην Ουάσιγκτον.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 05/11/2008 06:22:50

    πολλές αναλύσεις θα έχουμε, και πολλές συγκρίσεις με θέματα που αφορούν εμάς... όλα καλά.

    Οι Αμερικανικές εκλογές είναι παγκόσμιες εκλογές (μόνο που μόνο οι Αμερικανοί ψηφίζουν). Οι εκλογές θεωρουνται «επιτυχημένες» ή «καλές» από όλους ακόμα και από αυτούς που «έχασαν».

    Άν είσαι Αμερικανός, σήμερα είσαι ευχαριστημένος, γιατί οι νέοι ψήφισαν, οι μέχρι τώρα αδιάφοροι ψήφισαν και υπάρχει συμμετοχή και θέληση που ξεπερνάει τις ντουντούκες και τα παχειά λόγια.

    Το τι θα κάνει η δεν θα κάνει ο Obama, θα δείξει. Οικονομία, άμυνα, ενέργεια, υγεία. Λογικά, θα έχει τους περιορισμούς ενός συστήματος που έχει αυτοελέγχους στο Σύνταγμά του, και προσπαθεί να κάνει αριθμητική. Αν ήμουν Αμερικάνος, ξέρω τι θα περίμενα, γιατί θα πίστευα ότι αυτό είναι καλό για την χώρα μου, πρώτα, και μετά για το τομάρι μου.

    Δεν περιμένω τρομερές παρεκκλίσεις, ακόμα και με έλεγχο από τους Δημοκρατικούς της Γερουσίας ή της Βουλής των Αντιπροσώπων. Οι υπόλοιποι να μην περιμένουν ούτε φιλελληνική πολιτική, ούτε τέτοια άσχετα.

    Θα ήθελα, διαβάζοντας και το σχόλιο του «ψυχραιμία», εμείς όι Έλληνες, να σκεφτούμε ΕΜΕΙΣ τι θέλουμε, χωρίς ταμπέλλες, και μουχλιασμένα συνθήματα. Με γνώμονα τον δικό μας λαό, αν είμαστε λαός (που είμαστε, τι στην ευχή...) και χωρίς υπεκφυγές, υποκρισία, και την ανεντιμότητα του παρελθόντος.

  2. Nick avatar
    Nick 05/11/2008 08:03:42

    Ψήφισαν για΄τι πολύ απλά πεινάνε και είναι χρεωμένοι μέχρι τα μπούνια.

    Α, ρε Ομπαμα, σε ευχαριστώ που κέρδισα και 50 Ευρώπουλα από ένα στοιχηματάκι...

  3. Λάκης avatar
    Λάκης 05/11/2008 08:33:07

    Βλέπω τώρα στα ελληνικά κανάλια στα πρωινά ατάκες όπως "Ελπίδες σε όλον τον κόσμο μετα την εκλογή Ομπάμα" και διάφορα κουραφέξαλα... Ήδη έχουνε πάρει το λόγο οι πρώτοι δικοί μας "Αμερικανοατσίδες" για να πουνε οτι "σωθήκαε" με τον Ομπάμα...

    Βλέπω στα ισπανικά πρωινάδικα από τις 06.00 να μιλάνε για την οικονομική κρίση και τις επιπτώσεις στη χώρα τους, για τα τραπεζικά, για την ανεργία κτλ.
    Στα δικά μας κανάλια έχει πάει 08.30 και από τις 06.00 μιλάνε για το τί σόι θρίαμβος ήτανε αυτός του Ομπάμα...!!!

    ΚΑΡΦΙ ΔΕΝ ΜΟΥ ΚΑΙΓΕΤΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΑΝ ΒΓΗΚΕ Ο ΟΜΠΑΜΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΘΑ ΚΑΝΕΙ ΠΟΛΕΜΟ ΣΤΟ ΙΡΑΝ Η ΑΝ ΒΓΗΚΕ Ο ΜΑΚΚΕΙΝ ΠΟΥ ΘΑ ΚΑΝΕ ΠΟΛΕΜΟ ΣΤΟ ΙΡΑΝ!!! ΤΟ ΙΡΑΝ ΕΙΝΑΙ Ο ΕΧΘΡΟς ΤΟΥ ΙΣΡΑΗΛ ΟΧΙ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ!!!

    ΤΟΝ ΛΑΤΣΗ, ΤΟΝ ΣΑΛΑ, ΤΟΝ ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟ ΚΑΙ ΛΟΙΠΟΥς ΤΟΚΟΓΛΥΦΟΥς ΝΑ ΕΛΠΙΖΩ ΟΤΙ ΘΑ ΤΟΥς "ΜΑΖΕΨΕΙ" Ο ΟΜΠΑΜΑ???

    ΤΟ ΟΤΙ ΤΟ ΤΥΡΙ ΔΩΔΩΝΗ ΣΤΗΝ ΙΣΠΑΝΙΑ (ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΕΙΣΑΓΩΜΕΝΟ) ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΕΥΡΩ ΦΘΗΝΟΤΕΡΟ ΑΠΟ ΟΤΙ ΣΤΟ ΜΑΡΙΝΟΠΟΥΛΟ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ (!!!) ΘΑ ΤΟ ΣΥΜΜΑΖΕΨΕΙ Ο ΟΜΠΑΜΑ???

    ΤΟ ΧΑΛΙ ΣΤΑ ΝΟΣΚΟΜΕΙΑ ΤΗς ΕΛΛΑΔΑς ΘΑ ΤΟ ΣΥΜΜΑΖΕΨΕΙ Ο ΟΜΠΑΜΑ???

    ΤΟ ΧΑΛΙ ΚΑΙ ΤΗ ΔΙΑΦΘΟΡΑ ΣΤΙς ΔΗΜΟΣΙΕς ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΘΑ ΤΟ ΜΑΖΕΨΕΙ Ο ΟΜΠΑΜΑ???

    ΜΑΛΛΟΝ ΚΑΡΦΙ ΔΕΝ ΤΟΥ ΚΑΙΓΕΤΑΙ ΤΟΥ ΟΜΠΑΜΑ...

    Ε ΑΕΙ ΣΙΧΤΙΡ ΟΜΠΑΜΑ ΚΑΙ ΟΜΠΑΜΑΚΙΑ...

  4. t avatar
    t 05/11/2008 09:04:00

    @ archaeopteryx, Factorx
    Να ελπίζουμε σε αλλαγή ή όχι???

  5. ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
    ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 05/11/2008 09:05:27

    What Does It Mean To Be A Liberal?

    You are concerned with individual rights & liberties. You are often in favor of government intervention and government programs (pro-regulation). You lean toward anti-business. You get excited by new government initiatives like sending man to Mars.
    A left of center or "liberal" individual tends to philosophically believe in a majority of these political positions:
    • Abolition of the death penalty
    • Believe in affirmative action
    • Belief in reinstating the Fairness Doctrine
    • Disapprove of teacher-lead prayer in classrooms & school sponsored religious events
    • Equal opportunities for men and women in the military
    • Favor equal opportunity & denial of gender differences
    • Government-rationed & taxpayer-funded medical care (example: Universal Health Care Coverage)
    • Government spends big on social programs (also higher taxes to fund these programs)
    • Income redistribution (through progressive taxation)
    • Legalizing abortion & pro-choice
    • Legalizing same-sex marriages
    • Oppose an American foreign policy of continuous intervention
    • Oppose domestic wire-tapping & other intrusive acts (as authorized in the Patriot Act)
    • Oppose full private property rights
    • Support protection of our environment
    • Support of labor unions
    • Support Gobalism ("one world government")
    • Support obscenity and pornography as our First Amendment right
    • Support teaching comprehensive sexual education programs in schools (as opposed to abstinence-only programs)
    • Support a "Living Constitution" reinterpreted for modern times (not how it was originally written & intended)
    • Support disarmament treaties
    • Support gun control laws
    • Support government programs to rehabilitate criminals in society
    • Taxpayer-funded public education system

  6. ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
    ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 05/11/2008 09:06:19

    What Does It Mean To Be A Conservative?
    You resist change simply for the sake of change. You are cautious and pro-status quo. You Invoke a "good steward" mentality and are careful with management of resources. You tend to be pro-business, anti-tax and anti-regulation.
    A right of center or "conservative" individual tends to philosophically believe in a majority of these political positions:
    • Actively support a return of prayer in schools
    • Believe in our Second Amendment 'Right to Keep and Bear Arms'
    • Believe that parents (not schools or teachers) should educate children about sex
    • Believe in a strong national defense
    • Economic allocative efficiency (as opposed to popular equity)
    • Endorse choice in education
    • Endorse lower taxes & tax cuts (favoring the upper class)
    • Favor the death penalty
    • Favor stronger law enforcement and anti-crime laws
    • Generally don't care much for the United Nations
    • Oppose same-sex marriages
    • Staunchly pro-life and want to stop abortions
    • Support free enterprise
    • Support limited government
    • Support strong public morality
    • Support laws against pornography & obscenities
    • Support enforcement of current immigration laws
    • Support private medical care & retirement plans
    • Support tightening of our border security
    • Want to open foreign markets to products made in the USA
    • Want to weaken or eliminate failed social support programs

    ΠΠ

  7. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 05/11/2008 09:06:25

    @ archaeopteryx
    Κατά τη γνωμη μου εμείς εκείνο που πρέπει να θέλουμε είναι η διατήρηση των κεκτημένων σε εδαφικό επίπεδο και η επέκταση σε οικονομικό στην Ανατολική Ευρώπη και τα Βαλκάνια.
    Το Δημοκρατικό Κόμμα επί Κλίντον φάνηκε πρόθυμο να υποστηρίξει τις ελληνικές επιχειρήσεις στα Βαλκάνια που επηρεάζει αλλά ζητούσε "αντιπαροχές" προς την κατεύθυνση της μετατροπής της Ελλάδος σε "κατ εικόνα και καθ ομοίωση" της Αμερικής δηλ. σε πολυπολιτισμική κοινωνία.
    Με μαύρο προεδρο η "αντιρατσιστική" ατζέντα θα πάρει νέα ορμή και αν βγει εδώ ο ΓΑΠ θα γίνει χαμός.Δεν είμαι αντίθετος στη μετανάστευση και στην ενσωμάτωση νέων ανθρώπων αλλά είμαστε στα Βαλκάνια και όλα πρέπει να γίνονται σταδιακά και πολύ προσεκτικά.Υπενθυμίζω ότι οι ΗΠΑ μέχρι το 1945 ακολουθούσαν το μοντέλο melting pot δηλ.εξαμερικανισμός των μεταναστών και μόνο όταν έγιναν παγκόσμια υπερδυναμη και με ατομικές βόμβες δηλ. στρατιωτικά απρόσβλητες άριχσαν τα πολυπολιτισμικά πειράματα.

  8. Lara avatar
    Lara 05/11/2008 09:26:47

    Nick

    Συνυπογραφω σ' αυτο που λες.
    Ψηφισαν να δωσουν τερμα στην πεινα, που τους θεριζει τελευταια
    και στην ελπιδα επανακτησης μιας θεσης οχι στον ηλιο μα στο παγκοσμιο στερεωμα, που εχουν προ πολλου απωλεσει συμφωνα με τα πρωινα νεα του ZDF.

  9. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 05/11/2008 09:27:18

    εγώ είμαι ένας ανώνυμος αφελής σχολιαστής.

    Έχω όμως άποψη για την σχεση μας με την Αμερική και για την σχέση μας με την Ευρώπη. Melting pot δεν θα γίνουμε απότομα, αλλά πιστέυω ότι αν έναν μετανάστη τον κάνεις πρήφανο να γίνει Έλληνας, έχεις κερδίσει ένα Έλληνα. Εδώ όμως χάνουμε Έλληνες! Δεν λέει κάτι αυτό?

    Οι Αμερικανοί έχουν στρατηγικά συμφέροντα που δεν νομίζω έχουν την δικιά μας πολυπολιτισμικότητα σαν ακρογωνιαίο λίθο. Τρίχες! Ζητάν πολυπολιτισμικό Ισραήλ?

    Δεν τα καταλαβαίνουν οι "ειδικοί" δικοί μας? Μάλλον... Από αυτά μερικά εύκολα τα ικανοποιούμε χωρίς να χάσουμε τίποτα. Αλλα κρύα, χωρίς κορώνες... Ή έχουμε πουλημένους ανίκανους ευθυνόφοβους, όπως νομίζω είπες και στην ασυμφωνία τους ξεπουλάμε την χώρα μας?

    Ρωτόντας αυτό που είχες την καλοσύνη να μου απαντήσεις, υπαινίσσομαι ή ρωτώ: μήπως έχουμε βαλτούς που μας κάνουν συναισθηματικούς αντιαμερικανιστές?

    Θίγονται τα Ελληνικά μας συμφέροντα από την Σούδα? Ή προτιμάμε να μας ζαλίζουν με Σκοπιανούς και μπούρδες? Σούδα στην Θεσσαλονίκη, και αγνοώ τους Ρωσόφιλους και τους Γερμανόφιλους και τους διεθνιστές.

  10. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 05/11/2008 09:35:55

    Αχ βρε Π-Π έπρεπε να τα γράψεις με αριθμούς... Για να δεις πως τα στερεότυπα ξεπερνιούνται:

    A2,A4,A5,A6,A7(με μέτρο), Α10,Α15,Α24(ήπια)

    Β2,Β3,Β4,Β5,Β6,Β7,Β10,Β11,Β13,Β14,Β19,Β20,Β21

    χμμ...νομίζω τοποθετήθηκα, αλλά σαφώς πηγαίνω όπου διαισθάνομαι ικανότητα και όραμα.

  11. ΠΕΛΙΑΣ avatar
    ΠΕΛΙΑΣ 05/11/2008 10:05:38

    KAI ΤΩΡΑ;;;

    πώς θα ονομάζεται ο ΛΕΥΚΟΣ οίκος;

    ΠΕΛΙΑΣ

  12. ronnie avatar
    ronnie 05/11/2008 10:14:51

    Once White House.

  13. Μποτίλια στο πέλαγος avatar
    Μποτίλια στο πέλαγος 05/11/2008 10:32:11

    Πολλοί ήταν αυτοί που θέλανε τον σοκολατένιο ομοφυλόφιλο κακαϊνάκια, όλοι θα υποχρεωθούμε να τον φάμε στη μάπα. Τραβηγμένος μέσα από τα ταχυδακτυλουργικά υμίψηλα σαν επωασμένη περίπτωση σε θερμοκήπιο, δυστυχισμένου παιδιού, που μεγάλωσε χωρίς πατέρα, υπό την επίβλεψη των θετών εφόρων της παρασκηνιακής εξουσίας, που διαστρέφουν παιδικές ψυχές. Εκπρόσωπος μιας βάναυσα κοκτεϋλοποιημένης πραγματικότητας, δοτής και προγραμματισμένης αλλοίωσης των εθνικών χαρακτηριστικών, που επιβάλει η παγκοσμιοποίηση. Ο ίδιος δεν είναι τίποτε περισσότερο από ένα ζαλισμένο ανθρωπάριο, πρώην δυστυχισμένο παιδί στα νύχια των παρασκηνιακών εχθρών της ανθρωπότητας.
    Ο αντιπρόεδρος Μπέιντεν δήλωσε ότι εντός έξι μηνών θα συμβεί ένα πάρα πολύ σημαντικό γεγονός, που θα δοκιμαστεί η ωριμότητα του νέου "προέδρου" Ομπάμα και θα αποδειχθεί ότι αυτός διαθέτει όλα τα προσόντα ενός αποφασισμένου ηγέτη. Στα μαγειρεία ετοιμάζονται οι επόμενοι δίδυμοι. Άς προσέχουν όμως και αυτοί με τους τρίδυμους. Προφανώς αυτή τη φορά οι λεγάμενοι δεν θα είναι "Ταλιμπάν" αλλά τάλιλι μπανάνα δήθεν Τεχεράνης.
    Απευθύνω στερνό αγωνιστικό χαιρετισμό στον Τζων Μακέιν, έστω και εάν σιχαίνομαι το κόμμα του, σαν άνθρωπο με παράστημα και αρχές. Καθώς και καλή αυτονόμηση της Σκοτίας από την αγγλοσαξονική μπότα σε όλους τους Σκοτσέζους αγωνιστές και προσωπικά στον Σιν Κόνερι.
    Στους υπόλοιπους υπομονή και κουράγιο. Όπως είπε ο Τζορτζ Χάρισον: All things must pass.

  14. donaE avatar
    donaE 05/11/2008 10:41:59

    @μποτιλια Δεν εχεις και αδικο!

  15. ronnie avatar
    ronnie 05/11/2008 10:51:17

    Μποτίλια στο πέλαγος:conspiracy theories in a bottle...

  16. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 05/11/2008 10:51:44

    @ archaeopteryx
    Ασφαλώς και υπάρχουν ομάδες και καταστάσεις στην Ελλάδα που καλλιεργούν αντιαμερικανισμό για δικούς τους λόγους που πλέον δεν προέρχονται μόνο από αριστερά αλλά και από δεξιά.
    Περισσότερο όμως είναι μία παγιωμένη κατάσταση από το παρελθόν.Επίσης πολλές φορές οι απαιτήσεις της ελληνικής κοινωνίας είναι μη-ρεαλιστικές π.χ. δεν μπορεί να περιμένει κανείς ότι θα συγκρουσθούν με τη σημαντικότερη χώρα της περιοχής,την Τουρκία μόνο και μόνο για λογαρισμό της Ελλάδος.
    Χαρακτηριστικό είναι το εξής : Δεν υπήρξε καμμία αντίδραση στην Ελλάδα ότων η Ρωσία αναγνωρισε τα Σκόπια ως Μακεδονία το 1991 ενώ χάλασε ο κόσμος όταν έκαναν το ίδιο οι Αμερικανοί το 2004.
    Ο Χόλμπρουκ που μάλλον θα παίξει ρόλο τώρα με Ομπάμα στα Βαλκανια είναι παλιός γνώριμος.Εχει μεγάλες αντιπάθειες καθώς είναι ο αρχιτέκτονας των βομβαρδισμών της Σερβίας και γιουχαίστηκε ακόμη και στην απονομή διπλωμάτων του Αμερικανικού Κολλεγίου Αθηνων (!).Εσωσε όμως και την κατάσταση στα Ιμια κερδίζοντας τις ευχαριστίες Σημίτη από τη Βουλή που αποδοκιμάσθηκε με τη σειρά του επειδή είπε ευχαριστώ .
    Γιατί αποδοκιμάσθηκε όμως ο Σημίτης;Διότι στο μυαλό των Ελλήνων δεν απέτρεψαν οι Αμερικανοί ένα πόλεμο Ελλάδος - Τουρκίας και κακώς τους ευχαρίστησε αλλά αυτοί δημιούργησαν το επεισόδιο για να "ταπεινώσουν" την Ελλάδα.Λες και όσα έγιναν από το δήμαρχο Καλύμνου που έβαλε τη σημαία μέχρι την απευθείας μετάδοση της εξοδου του στόλου από το Βερύκιο που τώρα ασχολείται με το Βατοπέδι αλλά τότε ετοιμαζόταν να γίνει ο νέος Μιαούλης τα είχαν κανονίσει οι Αμερικανοί.

  17. Μποτίλια στο πέλαγος avatar
    Μποτίλια στο πέλαγος 05/11/2008 10:52:30

    Συγχαρητήρια και στον Τζορτζ Μπους και στον Ντικ Τσέινι, που κέρδισε το ομοαίματο (μακρινό) ξαδελφάκι τους. Οι βασιλικοί οίκοι εξακολουθούν να κυβερνούν. Κρίμα που δεν είναι μαζί μας ο Καλιγούλας. Θα δάκρυζε.

  18. donaE avatar
    donaE 05/11/2008 11:07:45

    Παντως ο Ομπαμα δεν εχει την πορεια του παραδοσιακου μαυρου που ειναι απογονος δουλων και μεγαλωσε σε γειτονιες με φτωχεια και αλλα.Ο πατερας του ητανε κενυατης και ανατραφηκε απο λευκους της μεσαιας ταξης.Ειναι ενα μπερδεμα ολα αυτα,σε σχεση με την προοδο του αντιρατσισμου.Θα γινοτανε ποτε ενας μαυρος απο τα γκετο προεδρος,η μηπως απλα προσδοκουσανε στις ψηφους των μειονοτητων.Να μην εχουμε αυταπατες δηλαδη.

  19. Μποτίλια στο πέλαγος avatar
    Μποτίλια στο πέλαγος 05/11/2008 11:10:15

    @ψυχραιμία
    Δεν μπορούμε να αναφερόμαστε γενικά για αντιαμερικανισμό, γιατί και ο Τσάβες είναι Αμερικάνος. Όσο αφορά τις ΗΠΑ τις αγαπάμε, γιατί δημιούργησαν πολιτισμό και ανέπτυξαν πολιτικούς αγώνες για τη χειραφέτηση της ανθρωπότητας, αναδεικνύοντας μεγάλους ηγέτες, όπως οι Κένεντι. Οι ΗΠΑ δεν είναι μόνο οι χρηματοδότες του Χίτλερ στη Γουόλ Στρίτ, ούτε ο Πρέσκοτ Μπους, ούτε οι Ρόκφελερ. Ο τρόπος που χρησιμοποιήσεις τον όρο "αντιαμερικανισμός" ανάγεται στον Μακάρθι και την "Επιτροπή καταπολέμησης αντιαμερικανικών ενεργειών".

  20. ant avatar
    ant 05/11/2008 11:11:58

    Βγάζουν οι Αμερικάνοι τον Μπους jr, τους βρίζουμε-βλάκας είναι ο άνθρωπος δεν καταλαβαίνει τίποτα. Βγάζουν τον Ομπάμα, "λίγος", "ανθρωπάριο" σιγά τον τύπο τον τζούφιο.

    Ρε για σοβαρευτείτε γραφικοί τύποι, είδαμε και τί φρούτα βγάζουμε και εδώ στην Ελλαδάρα μας, εμείς που είμαστε πιο ξύπνιοι και καπάτσοι και μάγκες.

  21. European avatar
    European 05/11/2008 11:17:27

    Αυτο που εγινε στις ΗΠΑ με την εκλογη του Ομπαμα, ειναι απιαστο ονειρο για το πολιτικο συστημα στην χωρα μας. Η μισερια δεν μας αφηνει να προχωρησουμε και να στηριξουμε ενα ανθρωπο που πιστευει αυτα που λεει και ονειρευεται για την χωρα του!

  22. ronnie avatar
    ronnie 05/11/2008 11:18:05

    Μποτίλια στο πέλαγος:
    Αυτό που σίγουρα έχει ενδιαφέρον είναι το ότι καλά -καλά δεν εξελέγη ο άνθρωπος και εμείς ξέρουμε από τώρα τι θα κάνει,τι δεν θα κάνει,ποιούς έχει πίσω του και ποιους έχει μπροστά του,ξέρουμε ως και τα ύπουλα βρωμερά μυαλά που έκαναν κιμά το μυαλό του από τότε που πήγαινε νηπιαγωγείο..
    Ξέρουμε ακόμα και τι θα γίνει στις Ηνωμένες Πολιτείες εντός λίγων μηνών..
    Γι αυτό και τελικά σου γράφω και έχω να σου κάνω και μία ερώτηση σημαντική:πότε ακριβώς θα γίνει η επόμενη επίθεση στην Νέα Υόρκη?(έχω να πάω για κάτι ψώνια...)

  23. Μποτίλια στο πέλαγος avatar
    Μποτίλια στο πέλαγος 05/11/2008 11:36:58

    @ant
    Το πρόβλημα δεν αφορά κύρια την ανθρώπινη ποιότητα των υποτιθέμενων ηγετών, αλλά αυτή των παρασκηνίων, που ρυθμίζουν την εξουσία.
    Ο Τζορτζ Μπους, αν διαβάσουμε μια βιογραφία του, φαίνεται αμέσως ότι ήταν ένα καλοκάγαθο ανθρωπάκι, που το έκανε λιώμα ο ντάντι για να μην παντρευτεί μια Εβραιοπούλα. Και ο Κλίντον διαδήλωνε όταν ήταν φοιτητής ενάντια στον πόλεμο του Βιετνάμ. Και ο φυστικάς μπορεί να ασχολιότανε σήμερα μόνο με τα ανθρώπινα δικαιώματα, αν δεν έμπλεκε με την πολιτική. Και ο Ρίγκαν μπορεί να παρέμενε στο διοικητικό συμβούλιο του συνδικάτου συνταξιούχων κομπάρσων, εάν κάποιοι δεν τον επέλεγαν. Και ο Ομπάμα σαν κοινωνικός λειτουργός, δεν μπορεί να υπάρξει αμφιβολία, ότι βοήθησε πραγματικά κάποιους στα γκέτο. Και ότι εάν τον άφηναν στην ησυχία του, ότι θα εξακολουθούσε να είναι χρήσιμος στην κοινωνία. Σαν ανθρώπους δεν μπορεί να έχει κάποιος κάτι εναντίον τους.
    Η κριτική αφορά ένα σύστημα, που συχνά επιλέγει επωασμένους πρώην ασήμαντους, για να καλύπτονται τα παρασκήνια που λειτουργούν οι ιδιοφυίες της καταστροφικότητας.
    Όσο αφορά την Ελλάδα, πρόκειται για πολύ, πάρα πολύ σημαντική χώρα. Γι΄αυτό επιβάλλεται να την διοικούν μινόρες. Είτε βλαχαδερά, είτε μέθυσοι και κρεπαλιάρηδες, είτε παϊδάκηδες, είτε άνθρωποι που περιμένουνε να πείσουν ότι έχουν προσωπικότητα επειδή απόκτησαν ένα σκάφος ή τρία σπίτια.

  24. vasilis avatar
    vasilis 05/11/2008 11:41:13

    @
    Μποτίλια στο πέλαγος:

    Νομίζω κάπου έχεις χάσει τη μπάλα...
    Μου δίδεις την εντύπωση ενός φανατικού που έχει στηθεί στη γωνία μ' ένα ρόπαλο και το κατεβάζει σε ό,τι προέρχεται απο Αμερική, γιατί στο μυαλό σου Αμερική ίσον κάφροι, συνωμότες, βρωμύλοι κ.λ.π. κ.λ.π.
    Ευτυχώς που η ζωή προχωρά χωρίς να δίδει σημασία στη δική μας κατευθυνόμενη πνευματική μιζάρια...
    ΒΑΣΙΛΗΣ

  25. vasilis avatar
    vasilis 05/11/2008 11:43:31

    Διόρθωση:

    μιζέρια η τελευταία λέξη φυσικά.

    ΒΑΣΙΛΗΣ

  26. ant avatar
    ant 05/11/2008 11:55:52

    Βρε Μποτίλια, προσπαθώ πραγματικά να καταλάβω, αλλά δεν μπορώ-δηλαδή αυτό το "σύστημα" κάνει κάτι σαν απαγωγές αθώων και άσχετων άνθρωπων (σαν τους εξωγήινους) και τους μεταμορφώνει σε πιόνια και υποχείρια καταστροφικών συμφερόντων. Οκ, δεν αντιλέγω ότι αυτό που λες έχει κάποια δόση αλήθειας-όλοι γνωρίζουμε ότι η ατζέντα των εκάστοτε προέδρων έχει να κάνει με τα συμφέροντα αυτών που τους έχουν υποστηρίξει. Ακόμη κι' έτσι όμως, η "μαριονέτα-Ομπάμα" θα έχει τεράστια διαφορά από την "μαριονέτα-Μπους jr".

    Και εν τέλει ποτέ δεν μπορούμε να μειώνουμε και να ΚΡΙΝΟΥΜΕ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΑ ανθρώπους a priori, χωρίς να δούμε ένα δείγμα (τουλάχιστον) της δουλειάς τους. Ας περάσει ένας χρόνος διακυβέρνησης του Ομπάμα, ας δούμε τί θα κάνει και τι δεν θα κάνει και τον κρίνουμε.

    Επίσης να μην υποτιμούμε την κρίση των Αμερικάνων που ψήφισαν τον Ομπάμα. Φαντάζεσαι ποτέ Έλληνες να ψήφιζαν γιο Αλβανού μετανάστη π.χ.;

  27. Μακρης Κωνσταντινος avatar
    Μακρης Κωνσταντινος 05/11/2008 11:58:45

    Ενω εμεις ασχολουμαστε τι κρυβει το βρακι του Ομπαμα, (μιας και του δικου μας δεν το μαθαμε ,μια και χαθηκε!! Η κασετα)
    Οι Αμερικανοι αφησαν πισω τους την πολιτικη του ψυχρου πολεμου και Ο Μπαιντεν με τον Πουτιν ανελαβαν ηδη δουλεια για να καθορισουν τα νεα πεδια συνεργασιας μεταξυ τους ,στα πολλα κοινα συμφεροντα που εχουν ,γιατι οι σοβαρες χωρες δεν σταματανε ουτε στιγμη να εργαζονται σκληρα. Κοιταξτε επανω σας τα πραγματα που εχετε και ακομη μικροπραγματα που θεωρειται απαραιτητα στην καθημερινοτητα σας προερχονται από την ΗΠΑ, στην οικονομικη κριση οι Ηπα εχουν που να πιασθουν αρα εμεις τι εχουμε;
    Eξω δεν χρειαζεται να πατε, πηγαινετε μεχρι το desc της AEROFLOT και εάν βρειτε διαφορα στα Ρωσσακια από το Αμερικανακια, τρυπηστε μου την μυτη. Τωρα που ειμαστε εδώ ταυτοχρονα ο Μεντβιεντεφ τους εχη μαζεψει ολους στο Κρεμλινο και δινει οδηγιες και κατευθυνσεις στην Χωρα του, και θα ηταν χρησιμο να ακουγατε τον λογο του. Εμεις; τι προβληματισμους εχουμε; Ο Κωνσταντοπουλος διορισε την Τατα…. Προεδρο στον Ερυθρο Σταυρο, ο Γιωργακης μετα από πολλες συσκεψεις ανακαλυψε την λυση…Πρασινη Οικονομια και ο επιτιμος με τον Κυρκο νεκραναστηθηκαν. Αισθανομαι γελοιος να συνεχισω…….

  28. Μποτίλια στο πέλαγος avatar
    Μποτίλια στο πέλαγος 05/11/2008 12:02:59

    @ronie
    Χτυπάω με το πληκτρολόγιο, χτυπάνε με Β52. Κατά συνέπεια εάν είμαι κακεντρεχής και βλαξ, γεμίζω με βρωμιές μερικά εκατοστά στις οθόνες. Τα σχόλια αναφέρουν στην αρχή τον σχολιογράφο (και παρεπιπτόντως η πραγματική μου ταυτότητα είναι περισσότερο από γνωστή στις δυνάμεις καταστολής, δεν έχω όμως κανένα λόγω να μην αναφέρω συγκεκριμένα τα στοιχεία μου) κατά συνέπεια όποιος αισθάνεται ότι με τα σχόλια μου παραβιάζεται η αισθητική, ή η λογική του, μπορεί να τα προσπεράσει.
    Εάν όμως, αυτά που αναφέρω, επαληθευθούν ως ένα βαθμό, τότε μιλάμε για κρουνούς αίματος και άλλες καταστροφές. Αναφερόμαστε δηλαδή σε δύο ποιοτικά διαφορετικές παραβιάσεις της όποιας δεοντολογίας.
    Τρελοί υπάρχουμε πολλοί. Τα ιδρύματα ψυχικής νοσηλείας είναι γεμάτα. Στο ποσοστό που δεν μας έχουν περάσει ζουρλομανδύα μπορούμε να γράφουμε στα πληκτρολόγια και να τα ρίχνουμε στο διαδίκτυο. Οι διαχειριστές των σελίδων μας ανέχονται και τους ευγνωμονούμε γι αυτό. Το χειρότερο είναι ότι κάποιοι από αυτούς μας προωθούν κιόλας, καθώς και ότι κάποια φιλαράκια σχολιάζουν επαινετικά τις αρλούμπες μας.
    Μπορούμε όμως αυτά να τα συγκρίνουμε με τα χιλιάδες μνήματα των αθώων και τα ακρωτηριασμένα παιδιά που είναι θύματα της επιθετικότητας των ΗΠΑ; Εν τάξει τα αποτελέσματα της προεδρίας του Ομπάμα δεν τα είδαμε ακόμη. Πως έκφρασες όμως μέχρι σήμερα την ευαισθησία σου, που βάζεις σε κίνηση ενάντια μου, ενάντια στα εγκλήματα των προηγούμενων κυβερνήσεων των ΗΠΑ; Εκτός εάν πρεσβεύεις ότι οι προηγούμενοι δεν εγκλημάτησαν. Τότε ρίξε τη μάσκα της δήθεν λογικής, για να ξέρουμε με τι είδους άνθρωπο συζητάμε.
    Γιατί η "ευαισθησία" χωρίς αξιοπιστία ανήκει στους (κροκό)δειλους.

  29. Μποτίλια στο πέλαγος avatar
    Μποτίλια στο πέλαγος 05/11/2008 12:15:30

    @ΒΑΣΙΛΗΣ
    Δικαιούσαι να με κρίνεις όπως θέλεις. Σήμερα κρίνομαι ως σχολιαστής.
    Αύριο θα κριθεί ο Ομπάμα σαν πρόεδρος, αυτοί που τον ψήφισαν, αυτοί που τον στηρίζουν, αυτοί που νίπτουν αναμένοντες τας χείρας.
    Εδώ είμαστε.
    Επαναλαμβάνω: Πέρα από τις μπάλες και τα ρόπαλα, δεν έχω τίποτε εναντίον του Ομπάμα, ως ανθρώπου ή εναντίον της Αμερικής ως ηπείρου (Βορείου και Νοτίου).

  30. Μποτίλια στο πέλαγος avatar
    Μποτίλια στο πέλαγος 05/11/2008 12:24:36

    @Anonymous 31
    Προφανώς απευθύνεσαι σε μένα. Και έχεις και πολύ δίκιο, δεδομένου ότι η προσωπική σφαίρα ενός πολιτικού, οφείλουμε να μη μας απασχολεί.
    Αλλά εάν επιτρέπεις και μια ερώτηση: Με όλα τα υπόλοιπα, όπως λες, συμφωνείς. Η αναφορά στην ομοφυλοφιλία και την κοκαΐνη είναι αυτή που "πάει πολύ"; Άσχετα εάν δεοντολογικά έχεις δίκιο, μήπως τα συμφέροντα των γερακιών του πολέμου, οφείλουν να βαραίνουν στη συνείδηση μας περισσότερο από ότι οι αναφορές στα ναρκωτικά και τις σεξουαλικές προτιμήσεις;

  31. Μακρης Κωνσταντινος avatar
    Μακρης Κωνσταντινος 05/11/2008 12:25:09

    @Μποτίλια στο πέλαγος
    Σεβαστες οι ευαισθησιες σου και απολυτα λογικες και αποστωμοτικες. Αλλα πρεπη να συνηδοτοποιησουμε ότι η αγριοτης ,οι πολεμοι ,οι σφαγες θα είναι παντα συστατικο της ζωης,ηταν είναι και θα είναι, οσο και καποιοι το πολεμουν αυτό και η ανθρωποτης πρεπει να τους ευγνωμωνη. Αλλα ακριβως γι αυτους τους λογους πρεπει να κραταμε την λογικη και την νηφαλιοτητα για να αποφευγουμε να παρασυρομεθα και να κανουμε αυτό το πραγματι λιγο που μας ανηκει και μας πρεπει.
    Δεν νομιζω ότι το Βιετναμ εγινε φιλοαμερικανικο τωρα που εχη κατακλυσθει από αμερικανικα κεφαλαια, ουτε ότι ξεχασαν τοσο ευκολα τι περασαν, αλλα συνετα εχουν και πρεπει να φροντισουν την κοινωνια τους και να πανε μπροστα.

  32. πανέξυπνη avatar
    πανέξυπνη 05/11/2008 12:25:38

    Μπορεί να ακουστεί χαζό, αλλά αν ήταν παιδί κάποιου από τους σχολιάζοντες, θα ενοχλούσε τόσο πολύ!

    Αμφιβάλω, προς τι τόσος ρατσιμός λοιπόν!
    Ο καθένας έχει δικαίωμα να προέρχεται απ' όπου θέλει και να μεγαλώνει όπως θέλει.

    Ας κριθεί από εδώ και μετά.

    Νιώθω σαν να μου λέτε, ότι επειδή είμαι φτωχή και χωρίς ευγενική καταγωγή, δεν μπορώ να κάνω τίποτα.

    Κάπως έτσι κρίνουμε τα πράγματα και μετά παραπονιόμαστε περί νεποτισμού, φατρειών κ.λ.π.

    και με το συμπάθειο

  33. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 05/11/2008 12:28:23

    @ Μποτίλια
    Χρησιμοποιώ τον όρο "αντιαμερικανισμός" με την έννοια που έχει στην Ελλάδα και διεθνώς που σημαίνει την αντίθεση στην πολιτική των Ηνωμένων Πολιτειών και καμμίας άλλης χώρας του αμερικανικού ημισφαιρίου καθώς άλλωστε καμμία άλλη χώρα του ημισφαιρίου αυτού δεν ασχολείται με υποθέσεις του ανατολικού ημισφαιρίου.
    Εάν υπήρχε κάποιος άλλος όρος ευχαρίστως να τον αντικαταστήσω.
    Θεωρώ πάντως ότι ο ελληνικός αντιαμερικανισμός ή αντιηνωμενοπολιτειασμός βλάπτει κυρίως την Ελλάδα έτσι όπως εκδηλώνεται και όχι τις ΗΠΑ.
    Δεν υπάρχει περίπτωση εγώ τουλάχιστον να υποστηρίξω οποιαδήποτε ενέργεια των ΗΠΑ βλάπτει τη χώρα μου υπό οποιοδήποτε ιδεολογικό πρόσχημα και αν εκδηλωθεί αλλά θεωρώ ότι το να αποδιδουμε σε Αμερικανούς ενέργειες που κάνουν Ελληνες οδηγεί σε αποφυγή των ευθυνών μας.

  34. Μακρης Κωνσταντινος avatar
    Μακρης Κωνσταντινος 05/11/2008 12:42:45

    Anonymous Says:
    γιατι να σου επιτρεψει; εχης το δικαιωμα να δεχθεις, να αποριψεις η να μην αποδεχθεις τις αποψεις του,πιστοποιητικα φρονηματα θα εκδιδουμε;

  35. Μακρης Κωνσταντινος avatar
    Μακρης Κωνσταντινος 05/11/2008 12:54:13

    Εαν στηριζεις τις αποψεις σου και τις κρισεις σου ,συμφωνα με το μαντρι που ανηκεις εσυ η ο άλλος ,στραβο δρομο παιρνεις ασε καλυτερα να σκεφτονται οι αλλοι για σενα,να μην κουραζεις κιολας το μυαλουδακι σου.

  36. ronnie avatar
    ronnie 05/11/2008 12:56:50

    Botilia:Good night and good luck.

  37. gnik avatar
    gnik 05/11/2008 13:01:58

    Θα αρκούσε ένα:
    ¨Συγχαρητήρια και καλή επιτυχία¨
    Ακόμα δεν έκανε κάτι που θα μπορούσαμε να το σχολιάσουμε !!!!!

  38. Μποτίλια στο πέλαγος avatar
    Μποτίλια στο πέλαγος 05/11/2008 13:03:28

    @ψυχραιμια
    Συγκεκριμενοποίησες και εν πολλοίς συμφωνούμε.
    Βέβαια μια συνολική εκτίμηση της εκδήλωσης "αντιαμερικανισμού" στην Ελλάδα είναι σύνθετη και απαιτεί σοβαρή και εμπεριστατωμένη ανάλυση, που ξεπερνάει τα σχόλια, όμως η διαπίστωση ότι αυτός έχει παίξει και αρνητικό ρόλο είναι σωστή.

    @Anonymous 38
    Προέρχομαι από την άκρα αριστερά, από όπου αποχώρησα πριν 31 χρόνια και τους παλαιοημερολογίτες από όπου αποχώρησα πριν 19 χρόνια. Δεν είμαι ούτε αριστερός, ούτε Χριστιανός Ορθόδοξος. Δηλώνω Πυθαγόρειος και Πλατονιστής. Δεν ανήκω σε κανένα συγκεκριμένο πολιτικό, κοινωνικό ή φιλοσοφικό χώρο. ΕΚΤΙΜΩ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΧΩΡΟΥΣ ΟΤΑΝ ΑΥΤΟΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΝ ΣΩΣΤΑ. ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΧΩΡΟΥΣ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΤΙΜΙΟΙ, ΑΞΙΟΛΟΓΟΙ ΚΑΙ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΣ ΑΝΘΡΩΠΟΙ - ΑΛΛΑ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΣΥΧΝΑ ΕΠΙΠΛΕΟΥΝ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΕΠΙΔΙΩΚΟΥΝ ΖΗΜΙΑ.
    Προσπάθειές μου στο παρελθόν υποστήριξαν οι τοπικές οργανώσεις (Βερολίνο) της ΝΔ, του ΚΚΕ, της άκρας αριστεράς καθώς και πολλά μέλη του Πασόκ. Ευχαριστώ, με αυτή την ευκαιρία, εγκάρδια τους αδελφούς, φίλους και συντρόφους όλων των κομμάτων που συνέδραμαν τις κοινές μας προσπάθειες. Στα βαρίδια δηλώνω, ότι δεν τελείωσα ακόμη και με τη χάρη του Θεού θα με βρούνε ξανά μπροστά τους.

  39. Μακρης Κωνσταντινος avatar
    Μακρης Κωνσταντινος 05/11/2008 13:15:38

    Μποτίλια στο πέλαγος Says
    "Προσπάθειές μου στο παρελθόν υποστήριξαν οι τοπικές οργανώσεις (Βερολίνο) της ΝΔ, του ΚΚΕ, της άκρας αριστεράς καθώς και πολλά μέλη του Πασόκ. Ευχαριστώ, με αυτή την ευκαιρία, εγκάρδια τους αδελφούς, φίλους και συντρόφους όλων των κομμάτων που συνέδραμαν τις κοινές μας προσπάθειες."
    ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΤΑ ΠΙΟ ΕΥΧΑΡΙΣΤΑ ΠΟΥ ΑΚΟΥΩ.
    ΟΤΑΝ ΣΑΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΒΡΙΣΚΟΥΜΕ ΚΟΙΝΕΣ ΣΥΝΙΣΤΑΜΕΝΕΣ,ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΙΟ ΕΠΑΝΑΣΤΑΤΙΚΟ ΜΕΣΟΝ

  40. Μποτίλια στο πέλαγος avatar
    Μποτίλια στο πέλαγος 05/11/2008 13:17:07

    @Ronnie
    Έχεις δίκιο ότι διανύουμε νύκτα. Και τύχη χρειαζόμαστε πάντοτε. Σε ευχαριστώ για τις ευχές σου, διαπιστώνοντας, πέρα από τις διαφωνίες, κάποια (σημαντικά για μένα) ίχνη συμπάθειας, που είναι περισσότερο από αμειβαία.
    Συνέχισε με το μειλίχιο στυλ σου. Είναι πράγματι ωραίο και εξισορροπεί αγριότητες, όπως η δική μου.

  41. Ο Χαζος του χωριου avatar
    Ο Χαζος του χωριου 05/11/2008 13:20:51

    Ο Ομπαμα,λογω μορφωσης,εχει συναισθηση ιστοριας. Αυτο ειναι το ουσιαστικο κερδος μας εαν και εφ οσον καταφερουμε να επενδυσουμε πανω σ αυτο με επιχειρηματα που και θα πειθουν και δεν θα του δημιουργουν προβληματα.

    Οχι,ελεος!, να λεμε οπως ακουσα αν ειναι πιο κοντα στο ΠΑΣΟΚ η την ΝΔ...

  42. Μακρης Κωνσταντινος avatar
    Μακρης Κωνσταντινος 05/11/2008 13:24:27

    απο τον Χαζο και τον τρελλο μαθαινης την αληθεια

  43. Μποτίλια στο πέλαγος avatar
    Μποτίλια στο πέλαγος 05/11/2008 13:39:04

    @Anonymous 47
    Όταν μας έλκουν "ακραίοι" χώροι είμαστε ήδη τραυματισμένοι. Δεν διστάζω να επαναλάβω αυτό που είπε ο Σαββόπουλος: "Γεννήθηκα με μια εκ γενετής αιμορραγία". Ίσως αυτός να ήταν και ο λόγος που στους "ακραίους" χώρους που πέρασα, σχετικά γρήγορα απομονώθηκα, σαν "αναίτια πολύ ακραίος".
    Γνωρίζω ότι οι απόψεις μου δεν κάνουν για συνταγές. Απευθύνομαι κύρια σε αυτούς που προτιμούν το ψωμοτύρι, γιατί η απλότης είναι μια ακραία εκδοχή του σύμπαντος.

    @Μακρής Κωνσταντίνος
    Η αλήθεια βρίσκεται στη σύνθεση. Όλοι οι άνθρωποι έχουμε να προσφέρουμε κάτι. Ο Σωκράτης διακήρυξε "ουδείς εκών κακός".
    Η πείρα μου έδειξε ότι η σύνθεση είναι εφικτή. Δυστυχώς όμως, δεν επαρκεί από μόνη της. Πέρα από τη σύνδεση των επί μέρους στοιχείων σε όλον, αποφασιστικό ρόλο παίζει και η συγκεκριμένη ποιότητα των επί μέρους στοιχείων, που καλείται να αναδείξει και να πολλαπλασιάσει η σύνθεση.
    Την Πατρίδα μας εξοντώνει η διχόνοια. Αν δεν την ξεπεράσουμε θα μηδενιστούμε.
    Θα πρέπει να εργαστούμε στην κατεύθυνση να βελτιώσουμε την ανθρώπινη ποιότητα μας και να συνεννοηθούμε. Και τα δυο είναι επιτεύξιμα, αλλά απαιτούν θέληση και προγραμματισμό.

  44. Μακρης Κωνσταντινος avatar
    Μακρης Κωνσταντινος 05/11/2008 13:45:11

    @Μποτίλια στο πέλαγος
    δεν νομιζω οτι πρεπει να προσθεσω τιποτα εγω,αρκουν τα δικα σου λογια.

  45. koinos_nous avatar
    koinos_nous 05/11/2008 13:46:41

    Αδέλφια ο @μποτίλια έκανε κάποιες εκτιμήσεις και κάποιες προβλέψεις.
    Στο δικό του Blog είχε γράψει από πολύ καιρό γιατί δεν θα εκλεγεί ο Μακ Κέιν και έπεσε μέσα.
    Αφήστε να δούμε τι θα γίνει και μετά τον κρίνουμε όλοι μαζί.
    Δηλαδή είναι απίθανο σε λίγο καιρό με κάποια αφορμή να την πέσουν στο Ιράν ή επειδή θα είναι ο Ομπάμα πρόεδρος, θα κολώσει το σύστημα εξουσίας που κάνει κουμάντο στις ΗΠΑ;
    Με την εκλογή του δεν εξευμενίζονται λίγο οι Ευρωπαίοι και οι υπόλοιποι, δεν πέφτει λίγο ο "αντιαμερικανισμός";
    Είδατε ποιοί ήταν οι κυριότεροι χρηματοδότες του Ομπάμα;
    Σόρος και λοιποί μεγαλοτραπεζίτες των ΗΠΑ.
    Είδωμεν.

  46. Factorx avatar
    Factorx 05/11/2008 13:53:03

    @Μποτίλια στο πέλαγος: επειδή έχω χάσει το email σου πατρακαλώ στείλε μας ένα συνοπτικό κομμάτι με τα συμπεράσματά σου με΄χρι στιγμής. Ευχαριστώ εκ των προτε΄ρων

  47. ακραίος ρεπουμπλικάνος avatar
    ακραίος ρεπουμπλικάνος 05/11/2008 13:56:52

    Λυπάμαι που ο υποψήφιός μου δεν βγήκε. Eίναι ήρωας πολέμου. Για μερικούς από σας είναι εγκληματίας ή δολοφόνος, ή ό,τι ασυναρτησίες σας λένε οι καθοδηγητές σας. Για μένα είναι ήρωας.

    Χαίρομαι που βγήκε ο Obama επειδή τον ψήφισαν τα παιδιά μου και οι φίλοι τους. Μοιάζει να έχει όραμα. Είναι πειστικός. Δεν θα διχάσει. Με κάνει περήφανο για την Δημοκρατία μου.

    Αγαπάμε την χώρα μας, μην το υποτιμάτε. Έχουμε πολλή δουλειά μπροστά μας, θα διορθώσουμε τα λάθη μας, God Bless America. (Και είμαι άθεος, μην τσιμπάτε)

  48. Μακρης Κωνσταντινος avatar
    Μακρης Κωνσταντινος 05/11/2008 13:57:32

    Δυστυχως στην χωρα μας ,στην νεωτερη ιστορια της τουλαχιστον, δεν της εδοθη η ευκαιρια να νοιωση την πραγματικη Δημοκρατια.Ισως πεζος ειναι ο χαρακτηρισμος που δινω (αλλα δεν διεκδικω φιλολογικα πρωτεια)αλλα πιστευω οτι οποιος ζησει εστω σε στοιχειωδες περιβαλλον δημοκρατικο, αυτο θα εχη επανω του ιδιοτητες που ουτε η ισχυροτερη κοκκαινη δεν μπορει να του προσφερει. Η μαγεια της συνθεσης, της παραδοχης του αξιοτερου,ο αυτοπεριορισμος με σεβασμο προς τον πλησιον την συναισθηματικη ικανοποιηση που προσφερει,το τελικο αποτελεσμα μιας συνθεσης αποψεων και ιδεων,και τοσα αλλα. Δυστυχως ενω μπορουμε, κυλαει μεσα στις ριζες μας, μας το στερουν

  49. Μποτίλια στο πέλαγος avatar
    Μποτίλια στο πέλαγος 05/11/2008 14:01:57

    @Anonzmous 53
    Σε ευχαριστώ θερμά καθώς και όλους τους φίλους, που μου έκαναν την τιμή να ασχοληθούν με κάτι που έγραψα. Αναμφίβολα κυριάρχησε η ευγένεια, που αποτελεί καλή προϋπόθεση για να έλκει και ο χώρος των σχολίων.

  50. nikoleta avatar
    nikoleta 05/11/2008 14:11:00

    Είτε το θέλετε είτε όχι πάλι η Αμερική απέδειξε ότι είναι μακράν μπροστά στις εξελίξεις. Από κεί και πέρα οι αμερικάνοι πολιτικοί εκπροσωπούν τα συμφέροντα της χώρας τους.
    ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ "ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ" ΔΕΝ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΥΝ ΤΑ ΔΙΚΑ ΜΑΣ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ, ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΨΗΦΟΦΟΡΩΝ...KAI KOITOYN NA ΞΕΠΟΥΛΗΣΟΥΝ ΤΗν ΕΛΛΑΔΑ ΜΑΣ-ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΑ ΚΑΙ ΚΥΡΙΟΛΕΚΤΙΚΑ-ΟΣΟ ΟΣΟ....
    ΑΣ ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΟΥΜΕ ΛΟΙΠΟΝ ΦΙΛΟΙ ΚΑΙ ΦΙΛΕΣ ΠΟΙΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟ ΛΥΣΟΥΜΕ ΚΑΠΟΤΕ (΄Η ΑΣ ΕΛΠΙΣΟΥΜΕ ΟΤΙ ΘΑ ΤΟ ΛΥΣΟΥΜΕ...)
    Ευχαριστώ για τη φιλοξενία, κι ας μου συγχωρεθεί η έμφαση με τα κεφαλαία...

  51. Ξένος Δάκτυλος avatar
    Ξένος Δάκτυλος 05/11/2008 14:29:02

    Για τον ΜακΚέιν ως πρόσωπο, έχω να πω οτι για ρεπουμπλικάνος, μου είναι κι εμένα σχετικά συμπαθής. Παρ’ όλα αυτά, δεν μπορώ να αντισταθώ στον πειρασμό και να κάνω σχόλιο καφενείου, λέγοντας πως όσο καλή ποιότητα ανθρώπου και αν δείχνεις πως είσαι, η επιλογή συζύγου που κάνεις σε χαρακτηρίζει και σε συνοδεύει ως προσωπικότητα. Συνεπώς, το «καλός Μακ Κέιν» και «τρόκανο γυναίκα για σύζυγος» μου ήταν κάπως αντιφατικό εξ’ αρχής. Όσο ωραία παρουσία και αν είναι αυτή η γυναίκα (υποκειμενικό ζήτημα), και μόνο ο χαρακτήρας της θα έπρεπε έναν σοβαρό άνθρωπο να τον κρατάει μίλια μακριά, όχι να την παντρευτεί, ούτε να την θέτει ως πιθανή αντιπρόεδρο της Αμερικής. Η γυναίκα αυτή είναι απίστευτο τσόκαρο.

  52. Μποτίλια στο πέλαγος avatar
    Μποτίλια στο πέλαγος 05/11/2008 14:35:20

    @FaktorX
    To e-mail είναι: botiliastopelagos@gmail.com
    Λυπάμαι που κάποιο δικό σου mail από τον προηγούμενο Αύγουστο το είδα για πρώτη φορά εχθές (ήτανε και το μοναδικό που πήρα από τότε, γι αυτό κοιτάω το ταχυδρομείο πολύ σπάνια) και δεν είχε νόημα να απαντήσω.
    Έχω επικροτήσει από την πρώτη στιγμή την καθιέρωση του "Κόσμου των ιδεών" και όφειλα να έχω ανταποκριθεί ήδη. Επειδή όμως τα αισθήματα εκτίμησης και σεβασμού που τρέφω για τη σελίδα είναι γνωστά, ίσως γίνει πιστευτή η δικαιολογία, ότι αποσκοπώ η συμμετοχή μου σε αυτά να είναι προσεγμένη.
    Όπως είπαν οι περισσότεροι σχολιαστές, δεν μπορεί να αποτελεί σκοπιμότητα της στιγμής, να "γλωσσοφάμε" τον Ομπάμα, που σαν καινούριος και πράγματι για πολλούς ελπιδοφόρος, δικαιούται περίοδο αναμονής και χάριτος. Με αυτή την έννοια του εύχομαι και εγώ, κατόπιν "εορτής", κάθε καλώς νοούμενη επιτυχία, ευημερία και σύνεση στον λαό των ΗΠΑ.
    Όμως δεν μπόρεσα να αποφύγω τον πειρασμό να αναλάβω στην συγκεκριμένη περίπτωση το ρόλο του δικηγόρου του διαβόλου και να εκφράσω την άποψη μου, για να ακούγεται ίσως και κάποια ακραία αμφισβήτηση, μια και διαφορετικές από αυτή εκτιμήσεις ήταν επόμενο να εκφραστούν σε μεγάλο βαθμό. Στο φινάλε τα σχόλια δεν είναι βαφτίσια, για να εκφράζουμε μόνο ευχές και συγχαρητήρια και να παίρνουμε μπομπονιέρες.
    Εννοείται ότι υπάρχει ανά πάσα στιγμή η διάθεση το μικρό μου βιος σε κείμενα, να το θέσω στη διάθεση της σελίδας, ξεκαθαρίζοντας - για να μη γίνονται σκόπιμες παρανοήσεις - ότι είμαι ένας μοναχικός κάου μπόυ του διαδικτύου. Κάποιο πληρέστερο κείμενο για τον Ομπάμα ακολουθεί, αποκλειστικά με στοιχεία και διάθεση μετριοπάθειας, γιατί, πέραν της σημερινής πολεμικής, αυτός δικαιούται σεβασμού και αντιμετώπισης με ακριβοδίκαιη προαίρεση.

  53. Μποτίλια στο πέλαγος avatar
    Μποτίλια στο πέλαγος 05/11/2008 14:46:12

    @Ξένος Δάκτυλος
    Δεν υπάρχει άνθρωπος που να μην έχει αδυναμίες. Ο Μακέιν, πρ΄όλο που προέρχεται από συντηρητικό περιβάλλον, πριν ξεκινήσει την καριέρα του στο στρατό, ξεκίνησε την καριέρα του σαν "γυναικάς". Σε σοβαρά ζητήματα, όπου πρέπει να επικρατεί η ποιότητα, η μονομερής αναζήτηση της ποσότητας αποτελεί ελάττωμα. Από όσο όμως είμαστε σε θέση να γνωρίζουμε την προσωπική σφαίρα ενός τόσο σημαντικού δημόσιου προσωπου, αυτό πρέπει να είναι η κύρια - και ίσως η μόνη μεγάλη - αδυναμία του χαρακτήρα του.

  54. Μποτίλια στο πέλαγος avatar
    Μποτίλια στο πέλαγος 05/11/2008 14:59:40

    @Ακραίος Ρεπουμπλικάνος
    Εύχομαι καλή επιτυχία στις προσδοκίες σας.
    Δυστυχώς το γόητρο της πράγματι μεγάλης και σπουδαίας χώρας σας εμφανίζεται αυτή τη στιγμή τουλάχιστον βαριά τραυματισμένο. Στην προσπάθεια της διόρθωσης λαθών του παρελθόντος, θα βρεθούμε δίπλα σας, ακόμη και κάποιοι που βλέπουμε πολύ κριτικά τη σύγχρονη ιστορία των ΗΠΑ, εάν αυτή η προσπάθεια είναι ειλικρινής. Η χώρα σας στο παρελθόν πέτυχε πολλά. Μπορεί να επιτύχει και στο μέλλον, με τον κατάλληλο και απαραίτητο επαναπροσανατολισμό. Σε αυτή την προσπάθεια θα χρειαστεί πράγματι ηρωισμός. Και ο Μακέιν αναμφίβολα δεν είναι ο μόνος ήρωας, που διαθέτει ο λαός των ΗΠΑ. Ο Θεός μαζί σας (εγώ πιστεύω και επαφίεμαι).

  55. Horatio avatar
    Horatio 05/11/2008 15:06:16

    Καλά, ο Μποτίλια αποδεικνύει ότι όλοι αυτοί οι αρχαιολάτρες, από τον Άδωνι μέχρι τους γραφικούς που φοράνε σεντόνια και μετακομίζουν στο Λιτόχωρο, είναι ο μεγαλύτερος και επικινδυνότερος μπαχτσές της Ελλάδας - ακροδεξιοί, ρατσιστές, φανατικοί, με στίλβον όμμα...

  56. ακραίος ρεπουμπλικάνος avatar
    ακραίος ρεπουμπλικάνος 05/11/2008 15:08:54

    товарищ Μποτίλια
    Η ελευθερία σκέψης, πνεύματος και έκφρασης είναι πολύτιμη. Ακόμη και η ενασχόληση ενός 18άρη ή 22άρη πριν 50-60 χρόνια με γυναίκες... Γιατί δεν γραφεις για το Βιετνάμ, τα συν και τα πλην των αμερικανικών αεροπλάνων, τα SAM's, την συμβολή του Δημοκρατικόυ Κόμματος του LBJ στην κλιμάκωση, τις συνέπειες του Βιετνάμ στην Αμερικανική ψυχή...και στις μετέπειτα εξελίξεις... μέρα που είναι.

  57. κόνιο avatar
    κόνιο 05/11/2008 15:24:07

    ακραίε ρεπουμπλικάνε, σωστός!!!!!!!!

    χαιρετισμός στα ρώσικα!!!!!!!!

    Τελικά ότι κι αν λέμε, αυτό το Blog δεν παίζεται!!!

    Διαφωνίες, μαλώματα, τσιμπήματα, δαγκώματα, κλωτσιές, αγκωνιές.... αλλά πάνω απ' όλα "σεβασμός" στην αντίθετη άποψη την οποία δεν συμμερίζομαι αλλά θα υπερασπίζομαι μέχρι θανάτου.

  58. Μποτίλια στο πέλαγος avatar
    Μποτίλια στο πέλαγος 05/11/2008 15:44:55

    @Ακραίος Ρεπουμπλικάνος
    Φίλτατε δεν είμαι ηθικιστής και εάν τύχαινε να έχεις διαβάσει προηγούμενα σχόλια μου, ίσως γνώριζες ότι θεωρώ ευλογία τον έρωτα (όμως όχι αυτό που προβάλει το Play Boy, άσχετα, εάν όπως αποκαλύπτει η προσφώνηση σου, προτιμώ τα ρώσικα πορνοπεριοδικά).
    Μπροστά στο ηρωισμό του Μακέιν έχω υποκλιθεί επανειλημμένα και έχω κάνει πλείστες αναφορές σε αυτά που πέρασε στο "Χίλτον του Χανόι", όπως και έχω καταδικάσει δημόσια το απάνθρωπο βασανιστήριο του δεσίματος, που εφάρμοζαν οι Βιετκόνγκ. Δεν ξέρω όμως εσύ πόσες φορές κατάφερες να βγεις έξω από τη σκιά σου και να παραδεχθείς κάποιον από την αντίπερα όχθη, που στάθηκε ήρωας. Πότε έγραψες κάτι καλό για τον Γκουεβάρα; Ή η μαγκιά σταματάει στις εξυπνάδες;
    Όσο αφορά τον πόλεμο του Βιετνάμ, έκανα φίλους πολλά παιδιά που πολέμησαν εκεί στο στρατό των ΗΠΑ, τόσο στη Νέα Μάκρη που παραθέριζα, όσο και στο Βερολίνο που ζω. Με τον Johny Michel ζήσαμε χρόνια σαν αδέλφια, μεταξύ 1971 και 1973 και ένας από τους διοικητές του στρατού των ΗΠΑ στο Βερολίνο ήταν φίλος μου και είναι και πολύ εντάξει άνθρωπος.
    Φυσικά και σέβομαι και εκτιμώ την Αμερικάνικη ψυχή και όποτε ακούω το Knocking on heavens door δακρύζω. Και το γνωρίζει και η κουτσή Μαρία ότι οι Αμερικάνοι είναι σαν άνθρωποι από τους πιο καλοσυνάτους και αγαθούς.
    ΑΛΛΑ Η ΧΩΡΑ ΣΟΥ ΒΑΡΥΝΕΤΑΙ ΚΑΙ ΜΕ ΜΕΓΑΛΑ ΕΓΚΛΗΜΑΤΑ.
    ΟΜΩΣ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ Η ΑΛΛΗ ΑΜΕΡΙΚΗ. ΑΥΤΗ ΘΑ ΤΗΝ ΛΑΤΡΕΥΟΥΜΕ ΠΑΝΤΟΤΕ.

    @Horatio
    Μην συγχέουμε τη γραβάτα με το σώβρακο.
    Λίγη υπομονή και θα δεις από που προέρχονται οι μεγάλοι κίνδυνοι. Εχθές μπήκαν μόνο οι βάσεις.

  59. leon avatar
    leon 05/11/2008 15:47:04

    Την εκτίμηση ότι γρήγορα ο νεοεκλεγμένος πρόεδρος των ΗΠΑ Μπαράκ Ομπάμα θα απογοητεύσει τους ψηφοφόρους του, εξέφρασε η γενική γραμματέας του ΚΚΕ Αλέκα Παπαρήγα.

    Σε παρατήρηση δημοσιογράφου ότι όλος ο πλανήτης έχει στραμμένα τα μάτια του στον Μπ. Ομπάμα, η κ. Παπαρήγα απάντησε: «Σώθηκαν. Μετά το σαξόφωνο του Κλίντον, έρχεται το χρώμα του Ομπάμα να λύσει ζητήματα. Δυστυχώς, δεν λύνονται τα προβλήματα, ούτε με το χρώμα του δέρματος, ούτε με το ύψος, ούτε με τίποτε. Αυτοί που ψήφισαν τον Ομπάμα οπωσδήποτε εκφράζουν δυσαρέσκεια κι ένα αίτημα κάποιας αλλαγής. Ωστόσο, αυτό που έβλεπα σήμερα, το εκατομμύριο του κόσμου στους δρόμους, με οδήγησε να σκεφθώ το εξής πράγμα. Οτι σε πολύ λίγο χρόνο θα έχει μετατραπεί σε απογοήτευση. Κι αυτό που έχει πολύ μεγάλη σημασία είναι πού βρίσκεται το εργατικό κίνημα».

    Η κ. Παπαρήγα επισήμανε ότι «ο πλανήτης δεν μπορεί να είναι σε καμιά ησυχία» και πρόσθεσε: «Χρειάζεται μεγάλη επαγρύπνηση, διότι συνεχίζει να κυβερνά στις ΗΠΑ η αστική τάξη, το σκληρό μονοπωλιακό κεφάλαιο, το οποίο χρηματοδότησε και αφειδώς τον Ομπάμα. Εμείς ανησυχούμε για τον στρατό που θα πάει στο Αφγανιστάν. Ανησυχούμε τι θα γίνει στο Πακιστάν, μήπως ο αμερικανικός στρατός εισβάλει στο Πακιστάν. Ανησυχούμε τι θα γίνει με το Ιράν, με τη Συρία. Για τα σχέδια του αντιπροέδρου του Ομπάμα, για την τριχοτόμηση του κράτους του Ιράκ».

  60. leon avatar
    leon 05/11/2008 16:00:33

    Για ποιον? Για τους Ελληνες? Για τους Αμερικανους? Η για τον υπολοιπο κοσμο? Για ποιο λογο τους συγκρινεις?

  61. ακραίος ρεπουμπλικάνος avatar
    ακραίος ρεπουμπλικάνος 05/11/2008 16:04:19

    τον Τσε τον χαρίζω στην Αλέκα και όλους του Κουβανολάγνους, λάτρεις του ειρηνικού Ιράν και προστάτες του Πακιστανικού λαού.

    Προτιμώ τον Αθανάσιο Κλάρα.

  62. Μακρης Κωνσταντινος avatar
    Μακρης Κωνσταντινος 05/11/2008 16:12:15

    Anonymous Says
    οποιος ζει ελπιζοντας πεθαινει απελπισμενος....

  63. leon avatar
    leon 05/11/2008 16:14:05

    Καλα. Αφου πρεπει οπωσδηποτε να τους συγρινω διαλεγω Αλεκα για Πλανηταρχισα.

  64. donaE avatar
    donaE 05/11/2008 16:15:08

    Κατι εχει απομεινει απο την αριστερη ματια και στην Αλεκα.Να αντιμετωπιζει καποιος τα γεγονοτα με ανατρεπτικη-κριτικη διαθεση και οχι χαζοχαρουμενα με σημαιουλες.

  65. Μποτίλια στο πέλαγος avatar
    Μποτίλια στο πέλαγος 05/11/2008 16:32:44

    @Ακραίος Ρεπουμπλικάνος
    Με τις προτιμήσεις σου αποδεικνύεις ότι όσο μεγάλες και εάν είναι οι αντιθέσεις μεταξύ των ανθρώπων, πάντοτε θα υπάρχουν κοινοί τόποι στις καρδιές τους, πάνω στους οποίους είναι δυνατό και οφείλουμε να οικοδομούμε. Πέρα από απόψεις και ιδεολογίες, πρέπει να κατανοήσουμε ότι είμαστε όλοι άνθρωποι και ότι αξίζουμε να ζήσουμε αγαπημένοι και ενωμένοι με τα ιδανικά της ελευθερίας.
    Εύχομαι για μια ακόμη φορά ότι καλύτερο στο νέο Πρόεδρο, το λαό των ΗΠΑ και σε εσένα και την οικογένεια σου.

  66. Νίκος avatar
    Νίκος 05/11/2008 17:30:10

    Ας προσθεσω και 'γω το σχολιακι μου λοιπον. Τιποτα ουσιαστικο, εννοειται, δεν θα αλλαξει ως προς την Ελλαδα. Υπενθυμιζω οτι ο κυριος συμβουλος του Ομπαμα ειναι ο Ντενις Ροςς, μεσσιανικος, θα 'λεγα, σιωνιστης και με "ανθελληνικες" θεσεις. Ο ετερος ο Σμπιγκνιου Μπρεζινσκυ ειναι παθολογικος αντιρωσσος και δεν νομιζω οτι χρειαζεται να πω τιποτα παραπανω επ'αυτου. αν μη τι αλλο οιαδηποτε προσπαθεια επουλωσης των διαταραγμενων τουρκοαμερικανικων σχεσεων θα συνεπαγεται μαθηματικα σχεδον ελληνικες υποχωρησεις και ισως εθνικες ζημιες στις τοσες αλλες που προσθεσαν στο ελληνικο παθητικο το αθηναικο δουλισταν.

  67. Νίκος avatar
    Νίκος 05/11/2008 17:40:15

    Θαπρεπε να προσθεσω οτι αν δε δουμε ποιοι στελεχωνουν τις διαφορες στρατηγικες δεξαμενες στην Ουασινγκτον, οι οποιες εκπονουν απο κοινου την Αμερικανικη πολιτικη μακροπροθεσμα τοτε ειμαστε για κλαμματα.

  68. εναςάσχετος avatar
    εναςάσχετος 05/11/2008 18:20:14

    Η Αλέκα σωστά τα λέει αν και λίγο ωμά. Πάντως και μόνο η αισθητική αλλαγή που έγινε είναι κάτι και πρέπει να το χαρούμε,έστω και προσωρινά. Μετά απο τη μαυρίλα του Μπούς, οτιδήποτε καινούργιο φαίνεται καλό.
    Τελικά όμως ποντάρω στην Αλέκα.

  69. thanos avatar
    thanos 05/11/2008 19:11:45

    14-Μποτίλια στο πέλαγος Says:
    November 5th, 2008 at 10:32 am

    "Πολλοί ήταν αυτοί που θέλανε τον σοκολατένιο ομοφυλόφιλο κακαϊνάκια, όλοι θα υποχρεωθούμε να τον φάμε στη μάπα."

    Γιατι αυτη η λασπη και η εμπαθεια?

  70. echthrosofer avatar
    echthrosofer 05/11/2008 19:47:27

    Α ρε μποτίλια αυτό το ευφάνταστο "σοκολατένιος" λέει πολλά για το τι περιέχει το μήνυμα στο μπουκάλι σου...Όπως θα λεγε κι ο Αλογοσκούφης , αυτός δεν είναι άνθρωπος είναι αράπης.Θαυμάζω τη διεισδυτική ανάλυση σου...

  71. sovokai avatar
    sovokai 05/11/2008 20:09:48

    ΑΥΤΟΥΣ ΕΙΧΑΝ ΑΥΤΟΝ ΨΗΦΙΣΑΝ , Μ ενοχλεί λίγο που τσίμπησαν και πηγαν και ψήφισαν,αυτό σημαίνει οτι μεχρι να απογοητευτούν θα χει γίνει η δουλειά.

  72. Νίκος avatar
    Νίκος 05/11/2008 21:20:20

    ακραίε ρεπουμπλικάνε, αυτο το ακραιος ειναι που μας
    ανησυχει ολους μας. Ωστε οταν ο ΜαΚειν ραντιζε με ναπαλμ τους βιετναμεζους (οι περισσοτεροι ηταν πολιτες) ηταν αποδεκτο; Ή οταν οι πολιτικες των Μπους δολοφονησαν περιπου 1 εκατ. Ιρακινα παιδια στο ονομα της δηθεν δημοκρατιας, λες και η δημοκρατια ειναι γριππη για να διαδοθει;
    Ας μιλησουν οι αριθμοι. Οι καθως πρεπει αγγλοσαξονες φορουν κοστουμια και μιλουν σιγανα, πηγαινουν ταπεινα στις εκκλησιες τους και μετα παταν κουμπια για να σκοτωσουν τον κοσμακη απανταχου της γης και πιστευουν οτι ειναι ηθικα δικαιωμενοι και ας εχουν εξοντωσει περισσοτερο κοσμο στους δυο τελευταιους αιωνες απ'οτι οι ναζι και ο Σταλιν μαζι.
    Αυτα ειναι τα αποτελεσματα της προτεσταντικης ηθικης που μεταμορφωνονται σε εθνικα συμφεροντα των δυνατων. η βασιλεια του ιανου.

  73. ακραίος ρεπουμπλικάνος avatar
    ακραίος ρεπουμπλικάνος 05/11/2008 21:35:28

    ουου.. σίγουρα δεν θα ψήφιζες Μακέην εσύ, Νίκο. Μάλλον Ριμπεντροπ-Μολότωφ θα ψήφιζες. Δεν πειράζει, ανεξιθρησκεία...΄

    "Believe in a strong national defense", λέει ο Π-Π στο σχόλιο 6, πιο πάνω

  74. Μποτίλια στο ποέλαγος avatar
    Μποτίλια στο ποέλαγος 05/11/2008 21:47:22

    @echthrosofer και θάνος
    Δεν έγραψα ότι είναι αράπης (τον συγκεκριμένο όρο δεν τον χρησιμοποιώ ποτέ) αλλά σοκολατένιος. Δεν παρακολουθείς τα σχόλια τακτικά και αρκείσαι σε καταδικαστικούς αφορισμούς, αγνοώντας την εξήγηση και την ανάλυση του όρου, που έκανα πριν μερικές ημέρες σε σχόλιο μου σε άλλη ανάρτηση και που ανάγεται σε προφητεία Θιβετιανών ιερέων. Δεν είναι δυνατό, αγαπητέ φίλε, κάθε φορά που γράφω ένα σχόλιο, να επαναλαμβάνω την ιστορία της ζωής μου και να ξεκινάω από τον Αδάμ και την Εύα.
    Επαναλαμβάνω ακόμη μια φορά την εξήγηση του όρου, για τους έξυπνους σαν εσένα, που μου αποδίδουν ρατσισμό, επαναλαμβάνοντας αυτό που τόνισα σε εκείνο το σχόλιο μου, ότι το παιδί μου είναι μιγάς και με τον βίο και την πολιτεία μου έχω τεκμηριώσει τη διεθνιστική πρακτική μου.
    Θιβετιανοί ιερείς πριν από σαράντα περίπου χρόνια προφήτευσαν ότι οι δυνάμεις που θα επικρατήσουν προσωρινά στην αρχή της τρίτης χιλιετηρίδας θα επιβάλουν τον "σοκολατένιο" άνθρωπο, ως αποτέλεσμα της ανάμειξης των λαών για να εκλείψουν τα εθνικά χαρακτηριστικά.
    Για λεπτομέρειες πήγαινε και διάβασε το σχόλιο μου αρ. 16 στο ποστ "ακραίες ελπίδες της Αμερικής" της 1ης Νοεμβρίου.
    Και να κοπούν οι εξυπνάδες και τα καλαμπούρια για λάσπη, γιατί αυτή την πετάτε εσείς, εφόσον έχω τοποθετηθεί πολύ συγκεκριμένα.
    Όσο αφορά τα ναρκωτικά και τις σεξουαλικές προτιμήσεις δήλωσα από το πρωί ότι σταματάω τη συζήτηση επ΄ αυτών, δεχόμενος την κριτική άλλου σχολιαστή, ότι αυτά ανήκουν στην προσωπική σφαίρα.

  75. Greco avatar
    Greco 05/11/2008 22:10:08

    3 σημεια αξιοπροσεχτα νομιζω:1)η αψογη ομιλια του ομπαμα θα μεινει στην ιστορια...δεν ξερω αν καποιοι καναν τον παραλληλισμο αλλα μου θυμησε επιταφιο του περικλη το στυλ του...ο ομπαμα εδειξε κατ'εμε οτι θα προσπαθησει να ξανακανει τις ηπα τον "καλο"στα ματια του κοσμου

    2)το οτι καταφερε να αναδειχθει προεδρος,ασχετα αν σπρωχθηκε απο ενα σημειο κ μετα,τιμα κ το αμερικανικο συστημα κ τον αμερικανικο λαο.Καλο ειναι καποια πραγματα να τα αναγνωριζουμε


    3)η διαφορα πολιτικου πολιτισμου σε σχεση με εμας...ομιλιες αξιοπρεπεις προς τον αντιπαλο και απτους δυο,ομιλιες που απευθυνονταν αμεσα στον κοσμο που βρισκοταν απο κατω χωρις κομλεξισμους

  76. Νίκος avatar
    Νίκος 05/11/2008 22:12:36

    Τι δουλεια εχει τωρα ο Ριμπεντροπ και οι αλλοι δεν ξερω. Δηλαδη ο Ομπαμα δεν πιστευει σε μερικα απο αυτα του ΠΟρτα-ΠΟρτα; Δεν ειμαστε τοσο αφελεις φιλε μου.

  77. echthrosofer avatar
    echthrosofer 05/11/2008 22:15:43

    @Μποτίλια στο ποέλαγος
    Παραδέχομαι ότι το σχόλιο μου ήταν βιαστικό και άδικο και ζητάω συγνώμη.Ωστόσο, με το χέρι στην καρδιά ,εσύ τι συμπέρασμα θα έβγαζες διαβάζοντας τη συγκεκριμένη πρόταση ( Πολλοί ήταν αυτοί που θέλανε τον σοκολατένιο ομοφυλόφιλο κακαϊνάκια, όλοι θα υποχρεωθούμε να τον φάμε στη μάπα);Δεν εξεγείρονται κάπως τα αντιρατσιστικά αντανακλαστικά σου;Επίσης, σωστά λες ότι δεν είσαι υποχρεωμένος κάθε φορά που γράφεις ένα σχόλιο να επαναλαμβάνεις την ιστορία της ζωής σου και να ξεκινάς από τον Αδάμ και την Εύα.Ούτε εγώ όμως(ή ο κάθε αναγνώστης)οφείλω να ανασυνθέσω την ιστορία της ζωής σου, μέσα από διάσπαρτα σχόλια ή το μπλογκ σου,ώστε να ερμηνεύσω τα λεγόμενα σου.Αναμενόμενη(όχι δικαιολογήσιμη) η παρεξήση.

  78. Μποτίλια στο ποέλαγος avatar
    Μποτίλια στο ποέλαγος 05/11/2008 22:31:18

    @echthrosofer
    Αγαπητέ φίλε σε ευχαριστώ πολύ για την επανόρθωση. Σε όλα όσα αναφέρεις έχεις πολύ δίκιο. Η αντιρατσιστική εμμονή σου εξ άλλου σε τιμά και με βρίσκει απόλυτα σύμφωνο.
    Ο τρόπος που παρέμβηκα με τη συγκεκριμένη φράση ήταν λάθος και άσκοπος και το αναγνώρισα στη συνέχεια.
    Πέραν όμως της συγκεκριμένης φράσης διαξήχθηκε και σε αυτό το ποστ μια ολόκληρη συζήτηση περιεχομένου, η οποία νομίζω ότι περιλαμβάνει το νόημα και τις απόψεις, που από περισσότερες πλευρές παρουσιάστηκαν. Ήταν νομίζω μια ουσιαστική συζήτηση και συνέβαλε στο διάλογο.
    Τα σχόλια έχουν το χαρακτήρα του άμεσου, του επίκαιρου, αλλά και του γρήγορου. Έτσι μπορούν να γραφτούν πράγματα, που ίσως σε κάποιο πιο προσεγμένο κείμενο να είχαν αποφευχθεί.
    Σου ζητάω συγνώμη εάν η συγκεκριμένη φράση έγινε αιτία για να δυσανασχετήσεις.

  79. petel avatar
    petel 06/11/2008 06:26:47

    Είμαι κι εγώ αισιόδοξος με την εκλογή του Ομπάμα.
    Δεν μπορώ όμως να μην διατυπώσω μια ας πούμε απορία.
    Για να ξεκινήσει η συζήτηση για την υποψηφιότητά του...να υλοποιηθεί και τελικά να επικρατήσει...
    Δεν πέρασε απο καμμιά κρισάρα ο μαυρούλης με το μη αγγλοσαξωνικό όνομα?
    Δεν υποσχέθηκε τίποτα και σε κανέναν απ αυτούς που πραγματικά κυβερνούν τον κόσμο?
    Μην ξεχνάμε πως πρόκειται για τον πρόεδρο της Αμερικής και του πλανήτη...

  80. Ξένος Δάκτυλος avatar
    Ξένος Δάκτυλος 06/11/2008 14:26:39

    Σίγουρα, κανείς δεν πάει για πλανητάρχης με το σταυρό στο χέρι σαν τον Λεβέντη, θα έπαιρνε μια μάντρα απίδια. Το θέμα είναι τι υποσχέθηκε και σε τι βαθμό έχει δεσμευθεί. Θα δείξει η πράξη.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.