H χαλαρή ψήφος δολοφονεί την πατρίδα
17/05/2014 06:37
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

H χαλαρή ψήφος δολοφονεί την πατρίδα

... ή την παραδίδει στα χέρια ανευθύνων πολιτικών

«Πολύ βουβαμάρα έχει πέσει. Έχουμε εκλογές σε δύο μέρες;» Αυτό είναι το μότο που ακούμε όπου κι αν πηγαίνουμε. Ο κόσμος δείχνει να μην ενδιαφέρεται καθόλου ότι τις επόμενες δύο Κυριακές θα στηθούν κάλπες και ο ελληνικός λαός καλείται να πάρει πολύ σοβαρές αποφάσεις. Πρόκειται για τις πιο βουβεν πρέπει να τλά λόγια:«μπετόν». κι αυτγές εκλογές που έχουμε δει τόσα χρόνια στο ρεπορτάζ

Δεν είναι μόνο οι αυτοδιοικητικοί άρχοντες που πρέπει να επιλεγούν με βάση τη σοβαρότητα, το πρόγραμμα και την εμπειρία που έχουν. Είναι και οι ευρωεκλογές που κάποιοι θέλησαν να τις χαρακτηρίσουν πρόκριμα εθνικών εκλογών. Αλλά η ουσία είναι ότι οι εκλογές της 25ης Μαίου κρίνουν και τους εκπροσώπους της Ελλάδας στο Ευρωκοινοβούλιο, εκεί που λαμβάνονται πολύ σοβαρές αποφάσεις. Γι’ αυτό και δεν πρέπει να υπάρξει καμιά χαλαρή ψήφος, γι’ αυτό και ο κόσμος πρέπει να πάει να ψηφίσει.

Θέλει να εκφράσει την οργή του για τα κακώς κείμενα στη χώρα; Ας το κάνει, αλλά μέσα στο παραβάν πρέπει να ξέρει τι είναι εκείνο που επιλέγει.

Θέλει να στείλει μηνύματα σε όλους, ας τα στείλει. Αρκεί να ξέρει τι ακριβώς μηνύματα είναι αυτά.

Οι προκλήσεις είναι πολλές και στις αυτοδιοικητικές και στις ευρωεκλογές. Στις μεν πρώτες το στοίχημα είναι αν θα μπει φραγμός σε όσους πουλάνε «επανάσταση» και αντίσταση στο όνομα της αυτοδιοίκησης. Όχι, οι Περιφερειάρχες και οι δήμαρχοι δεν είναι μέρος του Μνημονίου όπως θέλει ο ΣΥΡΙΖΑ. Ο κόσμος πρέπει να ψηφίσει τους ικανούς, εκείνους που θα μπορέσουν να βγάλουν χρυσάφι από το βούρκο της κρίσης. Που θα εκμεταλλευτούν τις ευκαιρίες που δίνουν τα λεφτά του ΕΣΠΑ. Αυτούς που δεν θα κοροϊδέψουν τον κόσμο με έργα βιτρίνας αλλά με έργα ουσίας.

Δεν χωράνε πολιτικές σκοπιμότητες στις δημοτικές εκλογές, αλλά σε καμιά περίπτωση αυτό δε σημαίνει ότι οι υποψήφιοι δεν είναι «χρωματισμένοι». Το κακό θα ήταν να είναι… άχρωμοι, όπως αυτοί που εμφανίζονται ανεξάρτητοι, εναλλακτικοί και ψευτοπροοδευτικοί.

Η συμβουλή λοιπόν για τις δημοτικές εκλογές είναι ο κόσμος να πάει να ψηφίσει τους ικανούς και μόνον αυτούς. Τους νέους που έχουν να επιδείξουν έργο κι όχι τους διαπλεκόμενους. Εκείνους που δεν πουλάνε προοδευτιλίκι αλλά κατά βάθος είναι οι πιο συντηρητικοί.

Ειδικά στην Αττική το διακύβευμα είναι μεγάλο και θα κρίνει πολλά και σε κεντρικό πολιτικό επίπεδο. Η χαλαρή ψήφος θα ευνοήσει μόνο τον Σγουρό και τον Καμίνη αλλά και όσους δεν καίγονται να πάει να ψηφίσει ο κόσμος και να τους καταδικάσει για την απραξία τους. Η Αττική χρειάζεται αλλαγή, νέα πρόσωπα και φρέσκιες ιδέες και ο κόσμος μόνο με τη μαζική ψήφο του μπορεί να αλλάξει τα δεδομένα.

Και πάμε στις ευρωεκλογές. Όπως είπαμε κρίνεται η εκπροσώπηση της χώρας στην Ευρώπη και αυτό δεν είναι καθόλου αμελητέο. Ειδικά τώρα που η ψήφος κάθε πολίτη μετράει και δεν είναι απλά στήριξη ενός κόμματος που με λίστα στέλνει τους εκλεκτούς της, ακόμη κι αν είναι άχρηστοι. Ο ελληνικός λαός για πρώτη φορά μπορεί να στείλει τους υποψήφιους που θέλει στην ευρωβουλή και αυτό είναι πολύ σημαντικό για τη λεγόμενη συμμετοχική δημοκρατία.

Επειδή όμως οι ευρωεκλογές χρωματίζουν και τον εκλογικό χάρτη, οι εντυπώσεις πάντα μένουν. Μπορεί να μην πέφτουν κυβερνήσεις με τις συγκεκριμένες εκλογές αλλά στέλνονται μηνύματα που μπορεί να οδηγούν σε κάλπες.

Ο ελληνικός λαός έχει να αποφασίσει για το πιο δρόμο θα πάρει. Το δρόμο της αστάθειας και της κοινωνικής, πολιτικής και οικονομικής αναταραχής; Ή το δρόμο της υπευθυνότητας, της συνέχισης της προσπάθειας και της ελπίδας; Ο δεύτερος δρόμος είναι ο πιο δύσβατος αλλά οδηγεί κάπου. Ο πρώτος δρόμος είναι… ασφαλτοστρωμένος αλλά οδηγεί σίγουρα στον γκρεμό.

Καμιά χαλαρότητα λοιπόν η οποία θα ευνοήσει τον ΣΥΡΙΖΑ και τις ακραίες δυνάμεις όπως η Χρυσή Αυγή. Διότι οι ψηφοφόροι αυτών των κομμάτων είναι «μπετόν». Των κομμάτων της ευρωπαϊκής προοπτικής και της ευθύνης είναι αυτοί που δείχνουν χαλαροί. Με απλά λόγια: Αυτό το 15%-20% που ψηφίζει ΣΥΡΙΖΑ και κανένα άλλο κόμμα, θα πάει να ψηφίσει και δεν θα απόσχει σε καμιά περίπτωση. Και θα περιμένει και ποσοστό από τους αναποφάσιστους για να σημειώσει μια μεγάλη νίκη.

Όμως, το 20% ή και παραπάνω που ψηφίζει Νέα Δημοκρατία και Σαμαρά δεν πρέπει να χαλαρώσει καθόλου και πρέπει πάση θυσία να πάει στις κάλπες. Διότι απλά παίζεται το μέλλον της χώρας. Ακόμη και αν ο κόσμος έχει προβλήματα και έλλειψη αντοχής μετά από τόσα χρόνια πίκρας, πρέπει να αποφασίσει τι θέλει. Και πρέπει να πάει να ψηφίσει και να μην επιτρέψει με την αποχή του και την ανοχή να ενισχυθούν οι δυνάμεις των άκρων, οι επικίνδυνοι που παίζουν το μέλλον της πατρίδας στα ζάρια γιατί δεν έχουν τίποτε να χάσουν.

Η χαλαρή ψήφος από εκείνους που πιστεύουν ότι η Ελλάδα πρέπει να συνεχίσει την προσπάθεια για ανάκαμψη εντός του ευρώ και χωρίς να βάλει σε περιπέτειες όσα έχει πετύχει εδώ και δεκαετίες, θα είναι δολοφονική. Δεν πρέπει να το επιτρέψει κανείς να δολοφονηθεί η πατρίδα.

Δεν πρέπει το «κόμμα του καναπέ» να αφήσει τη μοίρα της Ελλάδας στο «κόμμα της ανευθυνότητας».

ΣΧΟΛΙΑ

  1. airman avatar
    airman 17/05/2014 08:36:03

    Η χαλαρότητα, με όποιο τρόπο και σε όποιο πεδίο δραστηριοτήτων έχει παρεισφρήσει, μόνο προς τη σωστή κατεύθυνση δεν έχει βοηθήσει να οδηγηθούν οι εξελίξεις. Ας ξεκινήσουμε από τα σχολεία, όπου έχει δρέψει δάφνες ο πάλαι ποτέ πρόεδρος δεκαπενταμελούς. Λίγοι συσπειρώνονταν/συσπειρώνονται, αποφάσιζαν/αποφασίζουν αποχές και καταλήψεις και οι πολλοί επέτρεπαν/επιτρέπουν με τη χαλαρή στάση τους τη διατάραξη της ομαλής πορείας του σχολικού έτους. Από κοντά και κάποιοι καθηγητές, με την ανοχή των υπολοίπων. Από δίπλα και λίγοι γονείς, με την απουσία των πολλών. Στα αμφιθέατρα των Πανεπιστημίων τα ίδια και χειρότερα. Μπάχαλο και απαξίωση το αποτέλεσμα. Δυστυχώς και στο χώρο του συνδικαλισμού το φαινόμενο της χαλαρότητας έδωσε βήμα σε "πυρήνες" να φαίνονται κολοσσοί. Και όλα αυτά με τη στήριξη ορισμένων και την ανοχή πολλών πολιτικών, οι οποίοι καλώς ή κακώς στόχευαν στην επιβίωσή τους, δεδομένου ότι όσοι επιχείρησαν να αντιταχθούν αργά ή γρήγορα έφαγαν το κεφάλι τους. Μεγαλώσαμε σε ένα τέτοιο περιβάλλον, μας έγινε συνήθεια και η συνήθεια είναι ορισμένες φορές κακό πράγμα. Η "κακή" συνήθεια της χαλαρής ψήφου ή της αποχής δεν συνάδει με τη συγκυρία των ημερών. Είναι προτιμότερο - αν όχι αναγαίο - ο καθένας να στείλει υπεύθυνα το όποιο μήνυμά του, παρά να προσμένει το τυχόν "βολικό" μήνυμα που θα στείλουν κάποιοι άλλοι γι΄αυτόν. Μεγαλώνοντας καλό είναι να κόβουμε τις κακές συνήθειες. Είναι σαφές δείγμα ωριμότητας. Καλό βόλι σε όλους. Καλό αγώνα και καλή επιτυχία σε όσους έθεσαν εαυτούς στην κρίση μας.

    • foros1 avatar
      foros1 @ airman 17/05/2014 12:45:46

      ξεχνάτε βέβαια ότι "η διατάραξη της ομαλής πορείας του σχολικού έτους" ξεκίνησε με τις ακατανόητες αποφάσεις της κυβέρνησης για κατάργηση ειδικοτήτων και απόλυση των καθηγητών τους.....

      • Νέστωρ avatar
        Νέστωρ @ foros1 17/05/2014 16:47:48

        Ουδεμία σχέση. Ο άνθρωπος αναφέρεται στη φάμπρικα των σχολικών καταλήψεων η οποία ξεκίνησε από το Πασόκ όταν έχασε την κουτάλα το 1990 και στην οποία δεν υπήρξε η άμεση δέουσα απάντηση της πολιτείας, δηλαδή εισαγγελέας-προσαγωγές-δίκες-καταδίκες, για τον λόγο που περιγράφει ο άνθρωπος, δηλαδή ότι κάποιοι υπουργοί φοβόντουσαν την "κοινή γνώμη", δηλαδή τους ακτιβιστές. Αλλά όπως μας έχουν εξηγήσει και οι ανάρχες με ένα σεξιστικό σύνθημά τους: η παθητικότης, όπως στρώνει, κοιμάται...

  2. sos avatar
    sos 17/05/2014 15:08:45

    Ξέρω ότι θα μου κόψετε το σχόλιο. Αλλά σας ενημερώνω ότι η πλειοψηφία των εργαζομένων στον ιδιωτικό τομέα δεν έχει τίποτα να χάσει πια. Η υπερφορολόγηση για να μην πάθουν τίποτα οι κηφήνες του δημοσίου τους έχει καταστρέψει. Όποιος σπέρνει ανέμους θερίζει θύελες.

    • Νέστωρ avatar
      Νέστωρ @ sos 17/05/2014 16:20:22

      Μεγαλύτερη πλάνη από το να νομίζει ο οιοσδήποτε ότι δεν έχει τίποτα να χάσει πιά, δεν υπάρχει. Διότι, ακόμα κι αν κάποιος τα έχει πράγματι χάσει όλα (σπανιότατη περίπτωση), οι τρόποι με τους οποίους αντανακλά η γενική κοινωνική ευμάρεια ή ανέχεια στον καθένα μας είναι πάρα πολλοί, θα τους διαπιστώσουμε αν κάτσουμε επιμελώς να τους εντοπίσουμε. Σαν κοινωνία, η Ελλάδα με την διαδρομή που ακολουθήθηκε έχει χάσει το 25% του ΑΕΠ της. Η εναλλακτική που παρουσιάζεται, δηλαδή αυτά που προτείνει ο Σύριζα, οδηγεί με μαθηματική βεβαιότητα στην απώλεια των πάντων. Η χώρα θα καταρρεύσει, εντελώς δηλαδή, θα πέσουμε στο απόλυτο μηδέν. Συνολικά, όλοι μας. Οπότε, ο καθένας από εμάς, έχει πάρα, μα πάρα πολλά ακόμα να χάσει. Όλα όσα τον χωρίζουν από το συνολικό, για την κοινωνία όλη, απόλυτο μηδέν. Με νηφάλια σκέψη, ζυγίστε το καλά, και μην επιλέξετε το απόλυτο μηδέν. Είναι κρίμα.

      • giannisanag avatar
        giannisanag @ Νέστωρ 17/05/2014 23:59:14

        η ψηφος αγαπητε ειναι η σφαίρα στο πιστολι που κραταει το οργισμενο χερι του μακροχρονια ανεργου πατερα, του χρεωκοπημενου εμπορου, της χηρας του αυτοχειρα, του απελπισμενου μικρομολογιουχου. Αυτοι χασαν παρα πολλα. Εσεις τους λετε να μην μπηξουν την σφαιρα στο στηθος των υπευθυνων. Για να μην χασουν κι αλλα. Ισως για να μη χασετε κι εσεις. Αλλα εσεις αγαπητε στηριζετε τους υπαιτιους. Το οτι θα χασετε κι εσεις ειναι ενα ακομα κινητρο για να παει βαθεια η σφαιρα.ειναι σκληρο ισως κι αδικο αλλα αναγκαιο. Ετσι λεγανε και για τα μνημονια

        • Νέστωρ avatar
          Νέστωρ @ giannisanag 18/05/2014 14:44:49

          Δεν ξέρω αν απαντάτε σε εμένα, διότι δεν είπα αυτό που μου αποδίδετε. Για να είμαι όσο πιό σαφής γίνεται, την Ελλάδα την κατέστρεψαν οι αριστερές πολιτικές του παλαιοΠασόκ και όχι η Μέρκελ, η Τρόικα, ή η συγκυβέρνηση ΝΔ-νεοΠασόκ. Συνεπώς συμφωνώ μαζί σας ότι πολύ καλά θα κάνει ο κάθε πικραμένος να ρίξει τη σφαίρα του στους φταίχτες, οι οποίοι σήμερα εκπροσωπούνται από τον Σύριζα. Εκεί έχει μεταστεί όλο το παλαιο-Πασόκ.

    • Κώστας ΜΠ avatar
      Κώστας ΜΠ @ sos 17/05/2014 16:49:18

      "Όποιος σπέρνει ανέμους θερίζει θύελες.". Σωστό. Όταν όμως ο Μηλιός θα σας θερίσει και οι όποιες απολύσεις γίνουν επαναπροσλήψεις από τον Χρυσόγονο να τα θυμάστε αυτά. Γιατί εσείς θα τα προκαλέσετε.

      • Marcelos avatar
        Marcelos @ Κώστας ΜΠ 17/05/2014 19:09:19

        Κώστα, δεν έχει γίνει καμία απόλυση ώστε να γίνει "επαναπρόσληψη"... Όλο το μέλημα της κυβέρνησης είναι να συνεχίσει να πληρώνει 1.000.000 μισθούς τη στιγμή που χρειαζόμαστε (και αντέχουμε) το ανώτερο 350.000... Μπήκαν 9.000.000 στα μνημόνια, πληρώνουν χαράτσια και τέλη επιτηδεύματος χωρίς να ξέρουν τι τους ξημερώνει, απολύθηκε 1.500.000 κόσμος από τον ιδιωτικό τομέα, μετανάστευσαν 495.000 νέοι, έκλεισαν τα μαγαζιά κτλ., για να μην απολυθεί κανείς του Δημοσίου (ούτε καν οι επίορκοι) τη στιγμή που πρέπει ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ να φύγουν από το μισθολόγιο 650.000 μισθοί! Προσελήφθησαν ρουσφετολογικά, είναι "παραπανίσιοι", δεν έχουν αντικείμενο, δεν προσφέρουν τίποτε στον πολίτη, δεν βοηθούνε την ανάπτυξη, δεν παράγουν τίποτε, δεν εξάγουν τίποτε, δεν πληρώνουν τίποτε στην εφορία (το κράτος από δικά του λεφτά κάνει τις όποιες κρατήσεις), δεν προσλαμβάνουν κανέναν άνεργο... Είναι απολύτως ΦΥΡΑ. Εσένα δεν σου κάνει εντύπωση το "πέπλο προστασίας" που έχει απλώσει η κυβέρνηση πάνω από το Δημόσιο τη στιγμή που δεν κάνει απολύτως τίποτε για τον ιδιωτικό τομέα και επιτρέπει την ασυδοσία των εργοδοτών και 400 Ευρώ μισθό για 8ωρη εργασία;;;;;;;

        • Κόνδωρας avatar
          Κόνδωρας @ Marcelos 17/05/2014 20:41:08

          Τα είπες όλα: ο ιδιωτικός τομέας (ειδικά ο μικρομεσαίος επιχειρηματίας) παράγει, ο δημόσιος καταναλώνει, αλλά τη νύφη την πλήρωσε ο ιδιωτικός. Τραγικό, που κοντεύει να γίνει αυτοκτονικό! Ο Σαμαράς ξύπνησε, ευαγγελιζόμενος "ανάπτυξη" στο παρά-πέντε, αλλά φοβάμαι ότι ίσως είναι αργά: μετά από 2 χρόνια διακυβέρνησης, ο κόσμος δεν πιστεύει οράματα αλλά πράξεις. Και η προσωπική ειρωνία είναι: θυμάμαι τα ζόρικα χρόνια του '80, που οι ΔΑΠίτες πλακωνόμασταν στο ξύλο στα αμφιθέατρα με Κνιτόπουλα και Πασπίτες, υπερασπιζόμενοι "μπετόν αρμέ" την ιδιωτική πρωτοβουλία/επιχειρηματικότητα...

        • foros1 avatar
          foros1 @ Marcelos 17/05/2014 21:02:19

          οι ΔΥ μειώθηκαν από 900.000+ το 2009, σε 650.000 περίπου σήμερα και θα είναι κάτω από 600.000 μέσα στο 2015. (μείωση πάνω από 30%). Υπολογίζοντας και τις μειώσεις μισθών, πρέπει το σημερινό μισθολογικό κόστος να είναι κοντά στο 1/3 του 2009. Ας επιταχυνθεί η ολοκλήρωση της Ενιαίας Αρχής Πληρωμών ώστε να αντιμετωπιστούν τυχόν υπερβάσεις και να σταματήσει η παραπληροφόρηση από τους μονίμως "γκρινιάζοντες";

          • gikon avatar
            gikon @ foros1 17/05/2014 21:19:16

            Επίσης, πέραν των ψευδών στοιχείων που συνεχώς παραθέτουν, οι μονίμως "γκρινιάζοντες" πρέπει να υποδείξουν τον τρόπο φορολόγησης των Δ.Υ, αφού δεν δέχονται ότι υπάρχουν ονομαστικοί (μικτοί) και καθαροί μισθοί. Αυτός ο τρόπος μάλιστα, θα αποτελέσει παγκόσμια πρωτοτυπία. Ας σπεύσουν να κατοχυρώσουν τα δικαιώματα της πατέντας τους. Έλεος πια, έχει και η αμετροέπεια τα όριά της!

          • Marcelos avatar
            Marcelos @ gikon 17/05/2014 21:34:49

            Παγκόσμια πρωτοτυπία είναι να "εργάζεται" το 11% του πληθυσμού της χώρας δηλαδή το 29% του εργατικού δυναμικού, στο Δημόσιο!!! Αυτά τα νούμερα δεν υπήρχαν ούτε στις κομμουνιστικές χώρες όπου τα πάντα ήταν κρατικά... Οι μόνιμοι και μονίμως "υποστηρικτές" των Δ.Υ, ας μας υποδείξουν σε ποια χώρα οι δημόσιοι υπάλληλοι έβγαιναν στη σύνταξη υπό προϋποθέσεις ακόμη και μετά από 15 χρόνια (ή κατά κόρων μετά από 25 άνευ προϋποθέσεων), σε ποια χώρα έπαιρναν 200 επιδόματα (!!!) καθώς και σε ποια χώρα παίρνουν 100-150 χιλιάρικα εφάπαξ (καθώς και πώς υπολογίζεται αυτό και από πού πληρώνεται)... Είχαν καλομάθει να μπαίνουν 23 χρονών στο δημόσιο και να βγαίνουν στα 38 με ανήλικο παιδάκι... Μα αυτή δούλεψε 15 χρόνια και θα ζήσει άλλα 50 (μακάρι να ζήσει 100). Ποιος θα την πληρώνει αυτήν 50 χρόνια και από πού;;; Βγαίναν οι αξιωματικοί στα 42 στη σύνταξη με 1,5 χιλιάρικο και έκλεβαν και μια θέση εργασίας στον ιδιωτικό τομέα από κάποιον άλλον επειδή ως πρώην αξιωματικοί τους προτιμούσαν οι εταιρείες έναντι άλλων... Ο σημαιοφόρος που είχα στο ναυτικό βγήκε στη σύνταξη 43 ετών μετά από 25 χρόνια (μέσα σε αυτά και η σχολή Ν.Δ) και μάλιστα με πάνω από 2 χιλιάρικα σύνταξη διότι τα 20 χρόνια από τα 25 πιάστηκαν ως "πολεμικά" (πότε έγινε πόλεμος;;;) ενώ αυτός δεν είχε φύγει ποτέ από την Ελλάδα υπηρεσιακά... Αυτές τις πρακτικές πληρώνει ο λαός τώρα...

          • gikon avatar
            gikon @ Marcelos 17/05/2014 22:17:31

            Πες μας για την πατέντα σου της φορολόγησης. Μην το αποφεύγεις. Τα νούμερα που μας γράφεις παραπάνω και παρακάτω, δεν υπάρχουν πουθενά. Πες μας τις πηγές, αλλιώς θα χαρακτηριστείς ως προσπαθών να δημιουργήσει εντυπώσεις και τελικά αναξιόπιστος.

          • Marcelos avatar
            Marcelos @ gikon 18/05/2014 01:52:44

            Οι πηγές μου είναι νευραλγικές κρατικές υπηρεσίες οι οποίες έκαναν ειδικές έρευνες επί του θέματος για λογαριασμό του κράτους ελέω ελεύσεως τρόικας. Δεν έχω κανέναν λόγο να είμαι "εμπαθής", δεν ζω στην Ελλάδα (δεν έχω ζήσει ποτέ εκεί) ώστε να πεις ότι έχω να κάνω με τις υπηρεσίες και είμαι "αγανακτισμένος". Δεν έχω καμία "ανάγκη" να δημιουργήσω εντυπώσεις. Μιλάω καθαρά με αριθμούς και έχω ισχυρό μέτρο σύγκρισης με τις άλλες ευρωπαϊκές χώρες διότι με τις δουλειές μου ασχολούμαι με τις δομές και υποδομές που πρέπει να έχουνε οργανωμένα κράτη. Έχω συμμετάσχει λόγω ειδικότητας ποικιλοτρόπως σε ειδικά task force στην Ελλάδα όπου όπως έχω ξαναγράψει στο παρελθόν, ανακαλύπταμε στο μισθολόγιο της κρατικής Ολυμπιακής, 67 (εξηνταεφτά) οδηγούς για δύο πουλμανάκια στο αεροδρόμιο της Αλεξανδρούπολης καθώς και 71 καθαρίστριες για την αίθουσα 370τ.μ. του αεροδρομίου της Καλαμάτας... Έτσι λειτουργούσε η Ολυμπιακή και έτσι λειτουργούνε και ΌΛΕΣ οι ΔΕΚΟ σήμερα, τους εργαζόμενους των οποίων δεν εσωκλείει στις 650.000 ο φίλος πιο πάνω... Αυτό το PARTY που γίνεται στο δημόσιο δεν έχει προηγούμενο σε χώρα άνωθεν της Σαχάρας, ούτε από πλευράς αριθμού υπαλλήλων, ούτε δομών, ούτε υποδομών, ούτε μισθοδοσίας, ούτε φορολογίας (την οποία έθιξες πιο πάνω), ούτε πολιτικής επιδομάτων (φαξ, έγκαιρης προσέλευσης) με κερασάκι στην τούρτα το περίφημο "εφάπαξ", ούτε συνταξιοδότησης, ούτε αξιολόγησης, ούτε εσωτερικού ελέγχου, ούτε πειθαρχικού ελέγχου, ούτε απόδοσης ευθυνών, ΟΥΤΕ τίποτε!!! Απόλυτη αναρχία και το κράτος αποσβολωμένο να πληρώνει και να κοιτάζει σαν θεατής...

          • gikon avatar
            gikon @ Marcelos 18/05/2014 05:29:07

            Τις πηγές σου;!

          • Marcelos avatar
            Marcelos @ foros1 17/05/2014 21:19:35

            Το δημόσιο πληρώνει 1.020.000 μισθούς σε περίπου 820.000 φυσικά πρόσωπα. Οι 650.000 είναι χωρίς ΔΕΚΟ, αναπληρωτές, ωρομίσθιους, ιδιωτικού δικαίου κτλ. Είναι 170.000 παραπάνω τα φυσικά πρόσωπα από τους δικούς σας αριθμούς και επιπλέον άλλοι 200.000 μισθοί παραπάνω που πληρώνονται στους πολυθεσίτες. Αυτά είναι τσεκαρισμένα, τα έχω δει με τα μάτια μου σε δύο διαφορετικές εκθέσεις "ειδικών υπηρεσιών" (από αυτές που τα ξέρουν όλα)... Αλλά και αν πάρουμε τα δικά σας νούμερα ως σωστά (που δεν είναι σας το λέω ειλικρινά), θα πρέπει να απολυθούν με συνοπτικές διαδικασίες 300.000 υπάλληλοι! Το Δημόσιο χρειάζεται 350.000 δημοσίους υπαλλήλους το ανώτερο, για να δουλέψει σαν ρολόι ελβετικό. Οι υπόλοιποι είναι "παραπανίσιοι" και δεν φταίει ο ιδιωτικός τομέας αν "πούλαγαν" την ψήφο τους επί σειρά ετών. Ας πάνε να ζητήσουν τα ρέστα από αυτούς που τους την πουλούσαν (την ψήφο τους)...

          • foros1 avatar
            foros1 @ Marcelos 17/05/2014 21:55:52

            200.000 πολυθεσίτες; από εκεί δεν έπρεπε να αρχίσει η κυβέρνηση;

          • gikon avatar
            gikon @ foros1 17/05/2014 22:18:53

            Δεν υπάρχουν τέτοια πράγματα. Ποιές είναι οι πηγές του; Να μας τις πει.

          • Marcelos avatar
            Marcelos @ foros1 18/05/2014 02:05:45

            foros1, άσε τον gikon να λέει. Ίσως να τον αφορά προσωπικά, χωρίς να τον ξέρω βέβαια τον άνθρωπο. Οι πολυθεσίτες είναι πάρα πολλοί. Θα σου φέρω μόνο ένα παράδειγμα που έχω διαβάσει με τα μάτια μου: Γυναίκα προσελήφθη στο ΚΕΕΛΠΝΟ. Από εκεί έφυγε με απόσπαση στο υπουργείο υγείας ως ιδιαιτέρα ενός υψηλόβαθμου αλλά συνεχίζει να παίρνει μισθό κανονικά από το ΚΕΕΛΠΝΟ και φυσικά από το υπουργείο υγείας. Παράλληλα μπήκε σε μια "ομάδα εργασίας" από αυτές που πάνε μία φορά την εβδομάδα ένα απόγευμα για δύο ώρες με κάποια βανάκια στην πλατεία Βάθη και μοιράζουνε τζάμπα προφυλακτικά στις Νιγηριανές. Από την "ομάδα εργασίας" παίρνει 640 Ευρώ μηνιαίως!!! Αυτό για μένα αγαπητέ, σημαίνει ΤΡΕΙΣ μισθοί, για να πηγαίνει στο υπουργείο ως ιδιαιτέρα για 4-5 ώρες το πρωί και επιπλέον μία φορά την εβδομάδα ένα απόγευμα για δύο ώρες με τα βανάκια... Σαν αυτήν είναι χιλιάδες. Μάλιστα έλεγε ότι σε αυτές τις ομάδες εργασίας έρχονται διάφοροι "αλεξιπτωτιστές" για να παίρνουν τα επιδόματα όπως π.χ. γεωλόγοι από το ΥΠΕΧΩΔΕ, αρχαιολόγοι από το υπουργείο πολιτισμού κτλ... Κανονικό ΠΑΡΤΥ... Υ.Γ.: Άντε σου έβγαλα και είδηση: Για να μην κολλήσουν αρρώστιες οι Νιγηριανές ιερόδουλες, πληρώνει το κράτος εκατοντάδες χιλιάδες Ευρώ μισθούς σε διάφορες "ομάδες εργασίας"... :) :) :)

          • gikon avatar
            gikon @ Marcelos 18/05/2014 05:27:16

            Τις πηγές σου;!

          • δραχμοτρομος avatar
            δραχμοτρομος @ Marcelos 18/05/2014 00:40:59

            1.020.000 μισθούς λοιπόν; Λίγους λες αγαπητέ μου Μarcelos.Εκτός των υπαλλήλων του στενού και ευρύτερου Δημόσιου Τομέα πρόσθεσε παρακαλώ και τους υπαλλήλους του Μπόμπολα, του ΔΟΛ της Ιντρακόμ, των λοιπών κατασκευαστικών εταιρειών, των προμηθευτών και μεσαζόντων αμυντικού εξοπλισμού, των φαρμακευτικών εταιρειών,των προμηθευτών ιατρικού και παραϊατρικού εξοπλισμού, των με διαφόρους τρόπους επιδοτούμενων από το κράτος εταιρειών(ναυτιλιακών κλπ), των τραπεζών, των ΜΜΕ, των ΚΤΕΛ.

    • Marcelos avatar
      Marcelos @ sos 17/05/2014 18:57:10

      sos, Πάνω από όλα πρέπει να είναι ευχαριστημένη η ΑΔΕΔΥ καθώς και οι συντεχνίες και τα συνδικάτα των ΔΕΚΟ... Αυτός είναι ο πρωταρχικός στόχος και το μέλημα της κυβέρνησης από ότι φαίνεται. Να μην στεναχωρηθεί και να μην απολυθεί κανείς κηφήνας του πρώην ΠΑΣΟΚ και νυν ΣΥΡΙΖΑ (καθώς και οι ψηφοφόροι του Καμμένου)... Οι υπόλοιποι (ο ιδιωτικός τομέας) να κόψουν το λαιμό τους... Αλλά θα μιλήσουν οι "υπόλοιποι" αύριο και ειδικά την άλλη Κυριακή... Και μετά θα δούμε...

      • Κόνδωρας avatar
        Κόνδωρας @ Marcelos 17/05/2014 20:43:40

        Ίσως ΜΟΝΟ έτσι ξυπνήσει ο Σαμαράς, και πάρει την Ανάπτυξη επάνω του, πριν γονατίσει από τους φόρους και ο τελευταίος μικρομεσαίος!

  3. makis Stefanatos avatar
    makis Stefanatos 17/05/2014 22:32:27

    Δυστυχώς θα έχουμε όλον τον χρόνο μετά τις εκλογές για να σκεφτούμε πιό πειστικά δειλλήματα.....

  4. blue nile avatar
    blue nile 18/05/2014 00:59:12

    Έτσι κι αλλιώς η πατρίδα έχει δολοφονηθεί.
    Ρίξτε μια ματιά στις λίστες με τους αυτόχειρες, αναλογιστείτε ότι υπάρχουν παιδιά που πάνε νηστικά στα σχολεία, συμπολίτες μας που πεθαίνουν λόγω ανυπαρξίας ιατρικής περίθαλψης, εκατομμύρια άνεργοι που θα βρουν δουλειά όταν ο Μάης θα φάει τριφύλλι και το χειρότερο: οι υπεύθυνοι για αυτό το χάλι, αυτοί που παρέδωσαν την πατρίδα στην μνημονιακή μέγγενη πριν από τέσσερα χρόνια, όταν είχαν την πολυτέλεια άλλων επιλογών, να κυκλοφορούν ελεύθεροι και ωραίοι ανάμεσα μας.
    Πρωτογενές ή ψευδογενές πλεόνασμα, έξοδος στις αγορές έχουν την σημασία τους αλλά είναι μικρή.
    Ας μας πουν οι θιασώτες αυτής της πολιτικής πότε μειωθεί αποφασιστικά η ανεργία και στην απάντηση τους προσθέστε δυο-τρεις δεκαετίες.
    Πέρασαν τέσσερα τραγικά χρόνια ενώ έρχονται και άλλα τραγικότερα.
    Κανείς δεν λέει την αλήθεια στον λαό, ότι πρέπει να πανηγυρίζει όταν και αν θα βρει δουλειά με 400 ευρώ μισθό και όταν πάρει μια σύνταξη στα 350.
    Ο Σαμαράς κάτι πήγε να κάνει στην πρώτη αντιμνημονιακή εκδοχή του μετά τον κατάπιε κι αυτόν το μνημόνιο.
    Παρόλα αυτά εγώ θα τον ψηφίσω.
    Όχι ότι με ικανοποιεί η συμπόρευση του με το μνημόνιο, ούτε και φοβάμαι τόσο πολύ τον Τσίπρα. Πάντα στην Ελλάδα η κύρια προεκλογική επωδός ήταν ότι αν βγουν οι αντίπαλοι η χώρα θα καταστραφεί.
    Όμως.
    Η οικονομική Κρίση που βιώνουμε είναι θέμα χρόνου να μετατραπεί σε γεωπολιτική.
    Εκεί φοβάμαι ότι ο πρόεδρος των δεκαπενταμελών διεθνιστικών ονειρώξεων πρόθυμα θα ξεπουλούσε πάτριο έδαφος έναντι μερικών δις που θα του εξασφάλιζαν μερικές μεταμοντέρνες ανδρεικές παροχές.
    Βαριά κουβέντα λέω, σίγουρος δεν μπορώ να είμαι.
    Αιγαίο και Θράκη κινδυνεύουν πιο πολύ από ποτέ τώρα που το αξιόμαχο των ενόπλων δυνάμεων διαρκώς φθίνει ενώ οι πολίτες έχουν ως κύριο μέλημα την επιβίωση τους.
    Όχι ότι αυτά που μπορεί να γίνουν επί Τσίπρα δεν θα γίνουν αν μείνει ο Σαμαράς ακόμα και που είναι πατριώτης.
    Υπάρχει όμως μια διαφορά.
    Με τον Σαμαρά θα γίνουν αργότερα
    Γιατί το μόνο που καταφέρνεται με αυτήν την πολιιτκή είναι το να κερδίζουμε χρόνο. Πανάκριβα αλλά τον κερδίζουμε.
    Και σ'αυτό το χρονικό διάστημα που θα κερδηθεί ξυπνήσουν οι ευρωκράτες και σταματήσουν την λιτότητα που πέρα των άλλων γινεται ο σιωπηλός δολοφόνος της ευρωπαικής ιδέας,
    Οπότε μπορεί να είμαι δυσαρεστημένος με τον Σαμαρά αλλά θα τον ψηφίσω.
    Ψήφος και δυσαρέσκεια μαζί...το συναμφότερον...

    • roadrunner avatar
      roadrunner @ blue nile 18/05/2014 09:05:35

      BlueNile η πατρίδα δεν έχει δολοφονηθεί. Δέχτηκε πολλά πλήγματα είναι αλήθεια, είχε απώλειες ναι, αλλά κερδίζει χρόνο όπως λες, κερδίζει ελπίδα για το ΜΕΛΛΟΝ, ειδικά των παιδιών μας. Συμφωνώ για τις αδικίες, πρέπει να διορθωθούν, όχι μόνο για όσους έπεσαν κάτω από το όριο της επιβίωσης, αλλά για περισσότερους. Οταν λοιπόν, κάτσει ο εκλογικός κουρνιαχτός, που αποκάλυψε το ρόλο πολλών κορυφαίων, οι οποίοι κάθε άλλο παρά βοήθησαν το κυβερνητικό έργο,
      ελπίζω ο Πρωθυπουργός να πάει σε ένα σοφό ανασχηματισμό, απομακρύνοντας τους επικίνδυνους. Και έτσι να διευκολύνει και την αποκατάσταση των αδικιών.

  5. danas avatar
    danas 18/05/2014 01:30:08

    παιδιά τελείωσε πάρτε το χαμπάρι. δεν αντέχουμε άλλο. δεν βγαινουμε καθόλου μα καθόλου. η ψήφος μας θα είναι συνειδητά κατά της κυβέρνησης γιατί την διαπραγμάτευση που υποσχέθηκαν να κάνουν με τους δανειστές την σέρνουν 2 χρόνια τώρα. εμεις τους βγαλαμε για να πάνε να τους πουν κοιτάχτε να δείτε δεν αντέχει ο κόσμος οχι για να μου κατσικώνετε τον άδωνι κάθε πρωί και να ανεβαίνει η πίεση του πατέρα μου απο την συμμετοχή του στα φάρμακα στα ύψη. αιντε σοβαρό σαιτ είστε να τους τα πείτε αυτά. Οχι που με χαριεντίζονται με τους πασόκους

  6. SER avatar
    SER 18/05/2014 01:36:14

    φαντάζομαι ότι δεν εννοείτε πατρίδα αυτό το προτεκτοράτο που σε ένα βράδυ αποφασίζουν μερκελ σαρκοζυ, μπαροζο, γιουνκερ για το ποια θα είναι η κυβέρνηση στην Ελλάδα και την Ιταλία.Φαντάζομαι ότι δεν εννοείτε πατρίδα αυτό που ένας παίρνει το Ελληνικό με 100 ευρώ το στρέμμα και στον άνεργο που έχει ένα σπίτι που ιδιοκατοικεί μπαίνει φόρος 800 ευρώ.

  7. Η άλυτη εξίσωση avatar
    Η άλυτη εξίσωση 18/05/2014 09:41:28

    Η πατρίδα δεν είναι μόνο Γεωγραφία και Ιστορία. Είναι κυρίως οι άνθρωποί της, οι παρόντες και οι ερχόμενοι. Αν δεν προστατευτούν αυτοί με κάθε τρόπο, ΕΘΝΟΣ ΕΛΛΗΝΙΚΟ στο μέλλον, δεν θα υπάρχει. Γι αυτό ''χαλαρή'' ψήφος δεν νοείται. Υπάρχουν μόνο υπεύθυνοι και συνειδητοποιημένοι πολίτες, ή σκουριασμένα κύμβαλα, αλαλάζοντα παραφώνως κι επικινδύνως.

  8. Νέστωρ avatar
    Νέστωρ 19/05/2014 06:22:00

    Η Ελλάδα μένει όρθια. Το αιώνιο όνειρο των αριστερών να βάλουν στο χέρι αυτή τη χώρα, για μιά ακόμα φορά μένει όνειρο.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.