#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
24/06/2013 21:10
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

H σύνθεση της νέας κυβέρνησης



Το νέο κυβερνητικό σχήμα ανακοίνωσε ο κυβερνητικός εκπρόσωπος Σίμος Κεδίκογλου.


Πρωθυπουργός

Αντώνης Σαμαράς

Αντιπρόεδρος και Υπουργός Εξωτερικών

Ευάγγελος Βενιζέλος

Υφυπουργός Εξωτερικών: Δημήτρης Κούρκουλας

Υφυπουργός Εξωτερικών: Άκης Γεροντόπουλος

Υπουργείο Οικονομικών

Υπουργός : Γιάννης Στουρνάρας

Αναπληρωτής Υπουργός: Χρήστος Σταϊκούρας

Υφυπουργός : Γιώργος Μαυραγάννης

Υπουργείο Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης

Υπουργός : Κυριάκος Μητσοτάκης

Υφυπουργός:  Παρασκευή Χριστοφιλοπούλου

Υπουργείο Εσωτερικών

Υπουργός :   Γιάννης Μιχελάκης

Αναπληρωτής Υπουργός : Λεωνίδας Γρηγοράκος

Υπουργείο Εθνικής Άμυνας

Υπουργός: Δημήτρης Αβραμόπουλος

Αναπληρωτής Υπουργός:  Φώφη Γεννηματά

Υφυπουργός:  Αθανάσιος Δαβάκης

Υπουργείο Ανάπτυξης και  Ανταγωνιστικότητας

Υπουργός:   Κωστής Χατζηδάκης

Υφυπουργός:  Αθανάσιος Σκορδάς

Υφυπουργός : Παναγιώτης Μηταράκης

Υπουργείο Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων

Υπουργός :  Μιχάλης Χρυσοχοϊδης

Υφυπουργός:  Μιχάλης Παπαδόπουλος

Υπουργείο Περιβάλλοντος, Ενέργειας  και Κλιματικής Αλλαγής

Υπουργός: Γιάννης Μανιάτης

Αναπληρωτής Υπουργός:  Σταύρος Καλαφάτης

Υφυπουργός:  Ασημάκης Παπαγεωργίου

Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων

Υπουργός:  Κωνσταντίνος Αρβανιτόπουλος

Υφυπουργός:  Κωνσταντίνος Γκιουλέκας

Υφυπουργός:  Συμεών Κεδίκογλου

Υπουργείο Πολιτισμού και Αθλητισμού

Υπουργός: Πάνος Παναγιωτόπουλος

Υφυπουργός  Αθλητισμού: Γιάννης Αδριανός

Υπουργείο Εργασίας, Κοινωνικής Ασφάλισης και Πρόνοιας

Υπουργός:  Γιάννης Βρούτσης

Υφυπουργός : Βασίλειος Κεγκέρογλου

Υπουργείο Υγείας

Υπουργός : Άδωνις Γεωργιάδης

Υφυπουργός: Αντώνης Μπέζας

Υφυπουργός : Σοφία Βούλτεψη

Υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων

Υπουργός :   Αθανάσιος Τσαυτάρης

Αναπληρωτής Υπουργός:  Μάξιμος Χαρακόπουλος

Υπουργείο Δικαιοσύνης, Διαφάνειας και Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων

Υπουργός :  Χαράλαμπος Αθανασίου

Υπουργείο Δημόσιας Τάξης και Προστασίας του Πολίτη

Υπουργός:  Νίκος Δένδιας

Υπουργείο Τουρισμού

Υπουργός: Όλγα Κεφαλογιάννη

Υπουργείο Ναυτιλίας

Υπουργός:  Μιλτιάδης Βαρβιτσιώτης

Υπουργείο Μακεδονίας-Θράκης

Υπουργός:  Θεόδωρος Καράογλου

Υπουργός Επικρατείας

Δημήτρης Σταμάτης

Υφυπουργός Δημόσιας Ραδιοτηλεόρασης

Παντελής Καψής

 

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Βασίλης avatar
    Βασίλης 24/06/2013 19:45:10

    Θα σας τα πάρει όλα ο χοντρός. Η βουλιμία του για εξουσία είναι ακόρεστη, μεγάλο λάθος η δικομματική και να μου το θυμηθείτε. Δεν θα τραβήξει πολύ, έπρεπε να πάει ο Σαμαράς σε εκλογές.

    • Πυθία avatar
      Πυθία @ Βασίλης 24/06/2013 20:50:00

      Πόσες φορές πρέπει να το πούμε οτι δεν επέτρεψε η Μέρκελ αγαπητέ, γιατί απαιτεί ήρεμο τοπίο μέχρι τις εκλογές ΤΗΣ;
      Τα νεότερα από Σεπτέμβριο......

      • APOLLWNIOS avatar
        APOLLWNIOS @ Πυθία 24/06/2013 21:13:58

        Πολύ ανεξάρτητη η κυβέρνηση Πυθία,τόσο πολύ που να της υπαγορεύει άλλη κυβέρνηση το χρόνο των εκλογών...

        • Πυθία avatar
          Πυθία @ APOLLWNIOS 24/06/2013 21:28:43

          Εδώ δεν αφήνουν να κατεβάσουμε τον Φ.Π.Α στο σουβλάκι, εκλογές θ΄αποφασίσουμε ....ανεξαρτήτως;

          • APOLLWNIOS avatar
            APOLLWNIOS @ Πυθία 24/06/2013 22:16:14

            Θα ήθελα να πω κάτι για το σουβλάκι,αλλά συγκρατούμαι να μην χαλάσω την διαγωγή μου!

          • Πυθία avatar
            Πυθία @ APOLLWNIOS 25/06/2013 11:33:09

            :-) Σα να το είπατε είναι....

    • panos avatar
      panos @ Βασίλης 24/06/2013 21:15:52

      2 ΥΠΟΥΡΓΟΙ ΥΓΕΙΑΣ; ΟΤΙ ΔΕ ΘΑ ΠΑΕΙ ΓΙΑ ΠΟΛΥ ΑΥΤΟ ΟΛΟΙ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΟΥΝ...

      • mara M. avatar
        mara M. @ panos 24/06/2013 21:55:13

        Ο Αδωνης στο υπουργείο Υγείας;;;;;; Είμαστε σοβαροί;;;;

      • daresome avatar
        daresome @ panos 24/06/2013 22:23:53

        Μπορεί να μην πάει για πολύ, αλλά θα το πληρώνουμε για πολύ .... Κι αυτό κάποιοι κάνουν πως δεν το καταλαβαίνουν ...

  2. Κυψελιώτης avatar
    Κυψελιώτης 24/06/2013 20:06:19

    Τελικά σε αυτή την ουγκ χώρα ότι και να ψηφίσεις στις εκλογές κυβέρνηση ΠΑΣΟΚ θα φας στη μάπα.
    Αηδία

    • αιρετικός avatar
      αιρετικός @ Κυψελιώτης 24/06/2013 23:36:02

      +1.000!

    • Άπολις avatar
      Άπολις @ Κυψελιώτης 25/06/2013 01:40:18

      Για λαό που ψηφίζει Καμμενο-Χρυσαυγίτες κτλ μια χαρά μας πέφτει ο Βενιζέλος.

      • anideos avatar
        anideos @ Άπολις 25/06/2013 02:49:03

        +10000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000
        ;-)

  3. dinos avatar
    dinos 24/06/2013 20:08:22

    Αντε καλοριζικη

  4. άστα να πάνε avatar
    άστα να πάνε 24/06/2013 20:20:31

    παρέλαση φτάνει;...μπα!

  5. nikos avatar
    nikos 24/06/2013 20:24:41

    Ο Παντελής Καψης για την Ερτ. ...........Ωραία επιλογή. ........

    • Evangelos avatar
      Evangelos @ nikos 24/06/2013 21:34:33

      φίλε μ είπαμε η διεφθαρμένη ΕΡΤ έκλεισε !!! ο Καψής θα αναλάβει τη δημιουργία πραγματικά Δημόσιας ενημέρωσης ΤΙ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ ????

      • Κυψελιώτης avatar
        Κυψελιώτης @ Evangelos 24/06/2013 22:02:01

        Eσυ μεγάλε κατάλαβες ότι το MEGA και ο Μπόμπολας απορρόφησε την ΕΡΤ;

      • nikos avatar
        nikos @ Evangelos 24/06/2013 22:22:10

        Μα το ξέρω οτι η Ερτ τελειωσε αγαπητέ. Παντελής Καψης θα το κάνει αυτό;Στο πράσινο μαγαζακι που μυρίζει βοθριλα βαζεις τον Καψη; Αν θέλεις να σπάσεις αυγά βαζεις εισαγγελέα πρώτα και μετά το τρέχεις.

        • Evangelos avatar
          Evangelos @ nikos 24/06/2013 22:28:58

          εχω εμπιστοσύνη στον Σαμαρά φίλε μ ... Φώφη στο ΥΠΕΘΑ και Καψής στην ΕΡΤ ανακάτεψαν την τράπουλα

      • Scarface avatar
        Scarface @ Evangelos 24/06/2013 23:35:00

        Εκλεισε η ερτ για να ξεπρασινησει και βαλανε τον καψη να κανει τη δουλεια!!!

    • drider avatar
      drider @ nikos 25/06/2013 01:17:07

      Επειδή έχω χαζέψει τελευταία... το υφυπουργείο "δημόσιας" ραδιοτηλεόρασης σε ποίο υπουργείο υπάγεται; Και επειδή πρέπει να είναι δημόσια και όχι κρατική γιατί ορίσατε υφυπουργό; Θα μας τρελάνετε βρε...

  6. Ρηνα avatar
    Ρηνα 24/06/2013 20:28:01

    Αντε γυρισαμε στα παλια μας γνωριμα λημερια. Η Καλογεροπουλου με πρασινα στον ΣΚΑΙ και ο Πρετεντερης στο MEGA ειπαν ακριβως τα ιδια λογια σαν συνεννοημενοι: να μην ξεχναει ο Σαμαρας οτι χωρις το ΠΑΣΟΚ δεν θα ηταν τωρα πρωθυπουργος.....Μερικοι δεν αλλαζουν ο,τι κι αν παθουν. Ο λαος λεει μια παροιμια: θελει η π....να να κρυφτει κι η χαρα δεν την αφηνει.

  7. nikolaos avatar
    nikolaos 24/06/2013 20:33:19

    Οι Έλληνες του Εξωτερικού διεκδικούν δικαίωμα στην ψήφο

    • Σπορέας avatar
      Σπορέας @ nikolaos 24/06/2013 21:15:48

      Θα περιμένουν λίγο.
      Έχουμε πρώτα να τακτοποιήσουμε κάτι καλά μαυριδερά παιδιά.

  8. Kikos avatar
    Kikos 24/06/2013 20:37:11

    Ο Βενιζελος βαζει βετο να ειναι μοναδικος αντιπροεδρος.
    Αντιδρα -και δικαιως- ο Αβραμοπουλος.

    Αντωνη κανονισε να μας παρει και τα σωβρακα ο χοντρο-μπεννυ

    • Πυθία avatar
      Πυθία @ Kikos 24/06/2013 20:55:46

      Να πάρει τα....σώβρακα, θα είναι καλά.
      Αυτός στα σκαλπ στοχεύει....

    • airman avatar
      airman @ Kikos 24/06/2013 20:56:17

      Αντιδρά ;;;!!!

    • dinos avatar
      dinos @ Kikos 24/06/2013 21:17:48

      Tα πηρε

  9. Β.Κ.Σιάπκα avatar
    Β.Κ.Σιάπκα 24/06/2013 20:44:06

    Αν δεν είναι αντιπρόεδρος και ο Αβραμόπουλος δεν θα υπάρχει ισορροπία...
    Άκου βάζει βετο να είναι ΚΑΙ υπ. Εξ. ΚΑΙ αντιπρόεδρος! Αθάνατο συστημικό πασοκ!

  10. dinos avatar
    dinos 24/06/2013 20:46:10

    Nα δεις που ο χοντρος θα φαει και τον σαμαρα και θα κανει κυβερνηση με πρωθυπουργο την ντορα......φιδι στον κορφο του εβαλε ο σαμαρας

    • Πυθία avatar
      Πυθία @ dinos 24/06/2013 21:25:09

      Αυτό δεν είναι ...φίδι! Γιγαντιαίο Ανακόντα είναι.

    • Hawk avatar
      Hawk @ dinos 25/06/2013 11:47:08

      Μην το γελάς καθόλου, ο χοντρός βρήκε έτοιμο κόμμα θα κουβαλίσει και τα κουφάρια του όλου πασοκ και ούτε ντόρα ούτε τίποτα, μακάρι να βγω ψεύτρα αλλά τα σημάδια δεν είναι καθόλου καλά...

  11. Γιαννης Ζ. avatar
    Γιαννης Ζ. 24/06/2013 20:49:43

    Μα παντα ο Βενιζελος ελεγε οτι χωρις ΠΑΣΟΚ δεν υπαρχει κυβερνηση...!!
    Μη ξεχνατε τον μηχανισμο του κρατους ο οποιος ειναι ΠΑΣΟΚικης καταβολης και πεποιθησεως - προσκαιρα στον ΣΥΡΙΖΑ. Αυτα ολα τα ηξερε ο Σαμαρας αλλα δεν μπορει να κανει τιποτα τωρα και δυστυχως θα πληρωσουμε ολοι τον δικομματισμο της μεταπολιτευσης μεχρι τελους. Τι ποσοστα πηρε περσυ η ΔΡΑΣΗ..? Τι πηρε ο Τζημερος ? Που ειναι ο Μανος ? Που ειναι τοσοι και τοσοι ? Πως να φανουν νεα προσωπα οταν τα δυο κομματα ΔΕΝ τα χρησιμοποιουν..? Δεν βλεπετε οτι οι κυριοι "τιποτα" (που ειχαν μεχρι τωρα τα δυο βασικα υπουργεια) απαιτουν να μπουν και παλι στην κυνερνηση ? Ας φαμε τωρα στην μαπα παλι τους ΠΑΣΟΚους με τις ιδιες αλαζονικες φατσες και θα δειτε οτι σε λιγο καιρο θα μας ζητησουν και κ...λο..!! Και καλα θα κανουν !!!

    • Πυθία avatar
      Πυθία @ Γιαννης Ζ. 24/06/2013 21:40:37

      Όλα καλά, αλλά πράγματι χωρίς το Μάνο και το Τζήμερο, τίποτε σημαντικό δεν πρόκειται να συμβεί σε αυτή τη χώρα.....
      Απελπίστηκα.

      • drider avatar
        drider @ Πυθία 25/06/2013 01:14:54

        Με την φόρα που πήραν αυτοί, έτοιμοι ήταν να βάλουν τον Τζήμερο στο υπουργείο υγείας (σ.σ. φαρμακοβομήχανοι)

        • Η Αλίκη στα θαύματα avatar
          Η Αλίκη στα θαύματα @ drider 25/06/2013 13:39:52

          Έβαλαν καλύτερον, να κάνει την ...προίκα του.

  12. Πυθία avatar
    Πυθία 24/06/2013 20:53:18

    Μέχρι παρέλαση φτάνει. :-)

  13. Σαρακατσανος avatar
    Σαρακατσανος 24/06/2013 20:54:23

    ΔΥΟ ΦΟΡΕΣ ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΧΡΟΝΙΑ ΣΩΣΑΜΕ ΤΟΥΣ ΦΑΥΛΟΥΣ -ΑΝΕΚΔΙΗΓΗΤΟΥΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΕΙΣ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ.......ΠΑΜΕ ΓΙΑ ΤΡΙΤΗ??? ΚΑΨΗΣ-ΨΥΧΑΡΗΣ ΣΤΗ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ??? ΑΥΤΑ ΤΑ ΔΕΣΜΑ ΔΕΝ ΘΑ ΚΟΠΟΥΝ ΠΟΤΕ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗ ΡΗΜΑΔΑ.......ΧΩΡΑ???

    • Κυθήριος avatar
      Κυθήριος @ Σαρακατσανος 25/06/2013 00:04:50

      Πού τόν εἶδες τόν Ψυχάρη στήν κυβέρνηση;

  14. Σαρακατσανος avatar
    Σαρακατσανος 24/06/2013 21:03:39

    Η ΚΑΥΤΗ ΠΑΤΑΤΑ ΣΤΟΝ ΚΥΡΙΑΚΟ........ΚΑΛΟ ΚΟΥΡΑΓΙΟ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΔΥΝΑΜΗ.

  15. Β.Κ.Σιάπκα avatar
    Β.Κ.Σιάπκα 24/06/2013 21:07:34

    Τραγική σύνθεση...
    Χειρότερη σύνθεση δεν θα μπορούσε να είναι...

    • airman avatar
      airman @ Β.Κ.Σιάπκα 24/06/2013 22:16:41

      Δε γίνεται να είναι όλοι υπουργοί!
      Σίγουρα θα μπορούσε να είναι κάποιοι άλλοι αντί αυτών που επελέγησαν, αλλά ....

  16. Διογένης avatar
    Διογένης 24/06/2013 21:13:10

    Άντε και καλά σαράντα!

  17. dioklis avatar
    dioklis 24/06/2013 21:22:45

    Πόσες συνιστώσες εξυπηρετεί αυτή η σύνθεση?

  18. dinos avatar
    dinos 24/06/2013 21:24:08

    Ανησυχασα γμτ....διαβαζα και ξαναδιαβαζα και οσο κατεβαινα δεν εβλεπα τον μιχαλακη τον χρυσοχοιδη......μεχρι που εφτασα στο μεταφορων και ανακουφιστηκα.....λετε να προλαβε να διαβασε το μνημονιο ολοκληρο η' ακομη?

  19. airman avatar
    airman 24/06/2013 21:25:30

    Για να δούμε τι θα δούμε!
    Έχει και ενδιαφέροντα ''ζευγάρια'' και καλές ''βεντούζες''!
    Σημασία πάντως έχουν τα αποτελέσματα, με το χρόνο να μην αφήνει περιθώρια εάν δεν μας έχει ήδη προσπεράσει.

  20. Άπατρις avatar
    Άπατρις 24/06/2013 21:28:27

    Είμαι πολύ ευχαριστημένος. Μπράβο!! Οι καλύτεροι. Επιτέλους αξιοκρατία. Συγχαρητήρια σε όλους. Με λίγο καλό συντονισμό από τον Αντιπρόεδρο η ομάδα θα πετάει.

  21. Zugzwang avatar
    Zugzwang 24/06/2013 21:30:28

    Ακουσα οτι ο Βενιζελος θα ζητησει την καταργηση του νομου Ραγκουση για την ιθαγενεια. Αληθευει;

    • Σαρακατσανος avatar
      Σαρακατσανος @ Zugzwang 24/06/2013 21:39:20

      ΕΔΩ ΦΙΛΕ ΜΟΥ Ο ΑΘΑΝΑΣΙΟΥ ΣΑΝ ΥΠΟΥΡΓΟΣ........ΔΕΝ ΤΣΙΜΠΑΕΙ ΚΑΙ ΘΑ ΠΑΡΑΞΕΙ ΕΡΓΟ.

  22. ΝΙΚΟΣ Π avatar
    ΝΙΚΟΣ Π 24/06/2013 21:34:30

    στην αντιληψη των περισσοτερων εκλογες τωρα θα ηταν μια πολυ κακη εξελιξη,αυτο το κυβερνητικο σχημα θεωρειται καλυτερη; σ'ενα τοσο δυσκολο κι απαιτητικο υπουργειο που αφορα ολους μας οπως το υγειας γεωργιαδης βουλτεψη τι προοπτικες επιτυχιας δινει;

  23. ιάκωβος avatar
    ιάκωβος 24/06/2013 21:37:10

    the clock is ticking....

  24. Tsol avatar
    Tsol 24/06/2013 21:39:18

    Σχεδόν 50 υπουργοί, μικρό και ευέλικτο σχήμα. Τελικά νομίζω ότι και 300 βουλευτές είναι λίγοι για την ελλάδα, κάντους 500 να βολευτούν όλοι. Κατά τ' άλλα η ερτ μας έφταιγε.

    • monson avatar
      monson @ Tsol 24/06/2013 22:46:08

      η ερτ που τελειωσε και το δημοσιο που ειναι λερναια υδρα και θα τελειωσει μας εφταιγε και οχι μονο αν δεν το εχεις καταλαβει.

  25. Albert avatar
    Albert 24/06/2013 21:39:53

    Και βέβαια στο μουτζούρη του υπ. Διοικητικής Μεταρρύθμισης θα πάει ο φιλελεύθερος Μητσοτάκης. Η ειρωνία σε όλο της το μεγαλείο.

    • monson avatar
      monson @ Albert 24/06/2013 22:46:58

      Τι παμε στοιχημα οτι θα το καθαρισει? και απο αυριο θα αρχισουν απεργειες??

      • drider avatar
        drider @ monson 25/06/2013 01:19:18

        γιατί να το κρύψωμεν άλλωστε;

    • Μεγάλες στιγμές avatar
      Μεγάλες στιγμές @ Albert 25/06/2013 00:22:04

      Σωστή επιλογή είναι.Απο τους πρωτους και λίγους που δήλωνε πως πρέπει να γίνουν απολύσεις δημ.υπαλλήλων.Ποιος περίμενες να πάει;

      • Albert avatar
        Albert @ Μεγάλες στιγμές 25/06/2013 10:58:16

        Αν και είναι η πιο ενδιαφέρουσα τοποθέτηση, είναι και προβληματική γιατι ό ΚΜ είναι άπειρος, αλλά βέβαια στη ΝΔ οι φιλελέυθεροι είναι ελάχιστοι πια.
        Επιπλέον, αμα είναι να αξιοποιούνται μόνο για τις βρωμοδουλειές και μετά να πετιούνται σαν "ανάλγητοι" δε κερδίζουμε τίποτα.

  26. καπτεν avatar
    καπτεν 24/06/2013 21:40:42

    Μονο 4 πασοκοι υπουργοι! Το μεγα τσανελ στις 8 πανηγυριζε (2 προς 1 γαρ) και στις 8-30΄ειχε σκοτινιασει και μετραγε ποσοστα πρασινης συμμετοχης και θεωρουσε οτι πολιτισμου και εργασιας θα γινουν τελικα "πρασινα" για εξισορροπιση!

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ καπτεν 24/06/2013 21:55:51

      Ο μόνος σχολιαστής που είδε την ουσία. Έτσι κι αλλιώς υπήρχαν στην κυβέρνηση άνθρωποι που είχε προτείνει ΔΗΜΑΡ ή ΠΑΣΟΚ ή δεν υπήρχαν κάποιοι λόγω βέτο αυτών. Τώρα ναι μεν υπάρχουν κάποιοι του ΠΑΣΟΚ ενεργά (λίγοι σε σχέση με το τι ακουγόταν) αλλά υπάρχουν και κάποιοι που δεν επέτρεπαν ΠΑΣΟΚ και ΔΗΜΑΡ. Αθανασίου και Μιχελάκης θα ήταν από την πρώτη στιγμή μέσα. Και το νομοσχέδιο για την ιθαγένεια του Αθανασίου που ενδιαφέρει όλους τους ελληνόψυχους θα προχωρήσει κανονικά. Αλλιώς δε θα τον έβαζε υπουργό. Σημαντικό για όποιον επικεντρώνεται στην ουσία. Και η ουσία είναι πως έτσι κι αλλιώς συγκυβέρνηση ήταν και είναι ακόμη.

  27. Uncle Stgm avatar
    Uncle Stgm 24/06/2013 21:41:52

    Δεν άρεζε η ισορροπία που κρατούσε ο κυρ Φώτης έ;
    Τώρα ισορροπία -τραμπάλα σε ξυλάκι σουβλακίου, με τον ογκόλιθο στη μία άκρη...

    • nikias avatar
      nikias @ Uncle Stgm 24/06/2013 22:00:08

      OΡΘΟΤΑΤΑ, θείε !!!!!!!!!!!!

    • μεταρρυθμιστής avatar
      μεταρρυθμιστής @ Uncle Stgm 24/06/2013 23:22:24

      Ισορροπία τρόμου θα εννοείς;

    • drider avatar
      drider @ Uncle Stgm 25/06/2013 01:21:23

      Το σχόλιο σου περί ογκόλιθου είναι άκρως ρατσιστικό... αλλά και αστείο! well done

      • Uncle Stgm avatar
        Uncle Stgm @ drider 25/06/2013 10:05:02

        Sorry, με παρέσυρε σε σατιρική εκτόνωση η συμπίεση των ημερών...
        Να που οδηγούν τα πολιτικά αδιέξοδα: Σε political uncorrect συμπεριφορές.

        • Πυθία avatar
          Πυθία @ Uncle Stgm 25/06/2013 11:38:03

          Εγώ πάντως Θείε, κατάλαβα οτι εννοούσατε πολιτικό και πνευματικό ''ογκόλιθο'' ! Τι άλλο;

  28. helios avatar
    helios 24/06/2013 21:43:32

    αν αντιγραψουν μια δημοσια υγεια ευρωπαικου τυπου(π.χ. γερμανια,ολλανδια κλπ...)και ξεφυγουμε απο την σημερινη δημοσια υγεια σοβιετικου τυπου τοτε μπορει να πετυχουν.
    θα τολμησουν;

    • dinos avatar
      dinos @ helios 24/06/2013 22:08:40

      Με τι λεφτα να κανουν δημοσια υγεια οπως εχει η γερμανια ? η' δεν ξερεις πως ειναι η υγεια στην γερμανια και λες μονο για να λες ?

      • helios avatar
        helios @ dinos 24/06/2013 22:27:51

        Έχουμε τόσους γιατρούς, επιστήμονες, καθηγητές με γνώση των ευρωπαϊκών πραγμάτων. Πόσο δύσκολο θα ήταν δηλαδή να μελετήσουμε ένα επιτυχημένο μοντέλο δημόσιας πρωτοβάθμιας υγείας από διάφορες σοβαρές χώρες της Ε.Ε. και να το εφαρμόσουμε επιτέλους και στην Ελλάδα;
        Συνεχίζουμε να διατηρούμε μια σοβιετικού τύπου πρωτοβάθμια υγεία όπως για παράδειγμα είναι αυτή του Ι.Κ.Α. (φυσικά και άλλων οργανισμών) όπου οι έλληνες φορολογούμενοι πληρώνουν εκατοντάδες εκατομμύρια ευρώ για αγορά ή ενοικίαση των κτιρίων, γιατρούς, διοικητικό προσωπικό, εξοπλισμούς και έξοδα λειτουργίας των κτιρίων κλπ …, όταν σε όλα τα σοβαρά κράτη της Ε.Ε. η δημόσια πρωτοβάθμια υγεία παρέχεται μέσα από ιδιώτες γιατρούς και ιδιωτικά ιατρεία, όπου το κράτος κατά κάποιον τρόπο επιδοτεί την επίσκεψη του ασθενούς σε αυτά. Και μετά αναρωτιόμαστε γιατί ο Έλληνας πολίτης δεν απολαμβάνει μια υψηλού επιπέδου πρωτοβάθμια υγεία όταν θα πρέπει να στέκεται από τις 6 ώρα το πρωί μπροστά σε ένα κατάστημα του Ι.Κ.Α. προκειμένου να κλείσει ένα ραντεβού στην καλύτερη περίπτωση μετά από μια εβδομάδα.

        Απαιτούνται ουσιαστικές μειώσεις ώστε να εκσυγχρονιστεί ουσιαστικά το σύστημα δημόσιας υγείας.
        Ουσιαστικές μειώσεις σημαίνει ότι όσα νοσοκομεία πραγματικά δεν σου χρειάζονται τα κλείνεις και τα πουλάς, ενώ όσα διατηρείς λειτουργούν 24 ώρες το εικοσιτετράωρο και λειτουργούν όλα με ένα ηλεκτρονικό σύστημα ώστε να μηδενίσεις όλες τις παρανομίες και τις κλεψιές.
        Ουσιαστικές μειώσεις σημαίνει ότι απαλλάσσεσαι από μια σοβιετικού τύπου δημόσια πρωτοβάθμια υγεία και υιοθετείς ένα σύγχρονο ευρωπαϊκό μοντέλο δημόσιας πρωτοβάθμιας υγείας, όπως την έχω περιγράψει παραπάνω.
        Όλα αυτά σημαίνουν δραστική μείωση των δαπανών (ουσιαστικά για σπατάλες μιλάμε) για τη δημόσια υγεία και παράλληλα εκσυγχρονισμό του συστήματος υγείας.
        Όλα αυτά όμως σημαίνουν επίσης ότι οι γιατροί και το διοικητικό προσωπικό που δεν θα καταφέρουν να μεταταχθούν θα βρεθούν στο δρόμο. Εδώ λοιπόν έρχεται μια σωστή και πατριωτική κυβέρνηση και δίνει ισχυρά κίνητρα σε όσους γιατρούς δεν διαθέτουν προσωπικά ιδιωτικά ιατρεία να συνεταιριστούν με άλλους και να ενοικιάσουν ή ακόμα καλύτερα να αγοράσουν όλα αυτά τα καταστήματα και κτίρια των διαφόρων οργανισμών, ώστε να ανοίξουν και να λειτουργήσουν μέσα σε αυτά τα νέα τους ιδιωτικά ιατρεία . Όλοι θα κέρδιζαν από μια τέτοια κίνηση, το κράτος θα εισέπραττε χρήματα και θα μπορούσε να μειώσει το χρέος του, και οι γιατροί θα μπορούσαν να συνεχίσουν να εργάζονται σε αυτό που έχουν σπουδάσει. Το διοικητικό προσωπικό επίσης θα μπορούσε να διοχετευθεί όχι μόνο στα νέα ιδιωτικά ιατρεία που θα δημιουργούντο αλλά και στα υπάρχοντα, αφού η ζήτηση για προσωπικό θα αυξηθεί κατακόρυφα.

        • dinos avatar
          dinos @ helios 24/06/2013 23:00:57

          Μην ξεχνας οτι ολα αυτα που περιγραφεις ειναι δωρεαν στην γερμανια.....επισκεψεις σε γιατρους ολες οι εξετασεις οτιδηποτε να χρειαστεις....αξονικη κανεις την ιδια μερα ακτινογραφιες σε μια ωρα το πολυ....και το μοναχο στο οποιο ζω εχει τοσα νοσοκομεια και κλινικες οσες εχει ολη η ελλαδα σχεδον.....η τριτοκοσμικη κατασταση που βρισκεται η ελλαδα στα θεματα υγειας θελουν χρονια προσπαθειας για να βελτιωθουν...και για τον φιλο monson δεν υπαρχει δημοσια ασφαλιση στην γερμανια..επιλεγεις μια ιδιωτικη την οποια πληρωνει ο εργοδοτης

          • anideos avatar
            anideos @ dinos 25/06/2013 02:41:27

            Δωρεαν δεν ειναι τιποτε στη Γερμανια!!!
            20 χρονια εδω, Μανχα'ι'μ πρωτα και τωρα Αμβουργο, δεν μου χαρισε κανενας τιποτε...
            Απλα η εισφοροδιαφυγη δεν υπαρχει τοσο οσο στην Ελλαδα, εδω παιρνουν λιγα απ' ολους, στην Ελλαδα πανε να παρουν τα παντα ολα, απ' αυτους που δεν εχουν...
            Για σκεψου να πουνε οτι βασικη προυποθεση για να σπουδασεις ειναι να πληρωνεις ''κρανκενκασε'' 70 ευρα το μηνα, 150 αν εισαι πανω απο 30 χρονων τι εχει να γινει;

          • helios avatar
            helios @ dinos 25/06/2013 12:46:23

            ΑΣΧΕΤΟΣ

      • monson avatar
        monson @ dinos 24/06/2013 22:45:05

        ...στην ιδιωτικη ασφάλιση θα καταλήξουμε με ελαχιστη εθνικη συνταξη...γιατι να το κρυβουμε αλλωστε? μην ειμαστε αφελεις.

  29. regeneration avatar
    regeneration 24/06/2013 21:44:07

    Τι ψάχνουμε ρε παιδιά;Αυτή τη δυνατότητα του δώσαμε του Σαμαρά ότι μπορεί κάνει.
    Να τα βρόνταγε να έκανε εκλογές;
    Να μην έκανε εκλογές να σκεφτόταν τη χώρα;
    Να μαντεύε τι θα έκανε ο Κουβέλης ώστε να έπρατε ανάλογα;
    Να μη δεχόταν τον Μπένι να συμμετάσχει στην Κυβέρνηση;
    Με πόσα στελέχη θα ήταν κάποιοι ικανοποιημένοι να συμμετείχε το ΠΑΣΟΚ στο υπουργικό; 0,5,7,10,14,17,20;
    Τι θέλουμε τελικά;
    Εχω μπερδευτεί.Το λέω ειλικρινά.

    • monson avatar
      monson @ regeneration 24/06/2013 22:48:28

      οταν ελεγε δωστε μου την δυναμη να κυβερνησω ...καναν μπανιο στις πλαζ....!! και παλι λιγα μας κανει και καλα μας κανει

      • dim avatar
        dim @ monson 25/06/2013 02:15:30

        Να κάνανε μόνο μπάνια... εδώ ψηφίσανε αεροψεκασμένους και ναζιστές... και τώρα αυτοί οι ίδιοι διαμαρτύρονται γιατί συγκυβερνάμε με τον Βενιζέλο...

        • μεταρρυθμιστής avatar
          μεταρρυθμιστής @ dim 25/06/2013 02:50:16

          Σωστό! Ψηφίζουν χιτλερικούς και ψεκασμένους για να...σωθούν και μετά τους φταίει ο Σαμαράς που συγκυβερνάει με το Βενιζέλο!

          • Γεώργιος Τ. avatar
            Γεώργιος Τ. @ μεταρρυθμιστής 25/06/2013 07:57:37

            Πείτε τα βρε παιδιά. Μας πρήζουν όσοι δε τον ψήφισαν και τον ανάγκασαν να κάνει συμβιβασμούς. Εγώ να φωνάξω. Αλλά ξέρω ότι φταίμε ως λαός σε ότι τραβάμε. Και είναι οι ίδιοι που μη ψηφίζοντας ΚΚ το 2009, έφεραν τον ΓΑΠ με πάνω από 170 βολευτές να περνάει αέρα τα μέτρα και να του φεύγουν 5-5 και άντεξε 1,5 χρόνο που θα έπεφτε με την πρώτη.

  30. Ταξιδιωτης avatar
    Ταξιδιωτης 24/06/2013 21:45:07

    Οποιους και να εβαζε υπουργους οι Ελληνες θα γκρινιαζαν,υπηρχε περιπτωση να ειναι ευχαριστημενοι;
    O Χρυσοχοιδης απο οτι εχει γραφτει στον τυπο εχει καλες σχεσεις με τον Σαμαρα και ειναι δημοφιλης και στους νεοδημοκρατες.Δεν βλεπω που ειναι το περιεργο και γιατι υπαρχουν αντιδρασεις για αυτο.Ολοι αυτοι που αντιδρουν να μας πουν ποιους θα ηθελαν να ειναι υπουργοι και αν θα δεχοταν το πασοκ να μην συμμετεχει στην κυβερνηση;Αν δεν αρεσει η συμμετοχη ορισμενων στελεχων του πασοκ στα υφυπουργεια και του Βενιζελου ως υπουργου εξωτερικων να μας πουν αν προτιμουν εκλογες.Πιστευει κανεις οτι οι εκλογες θα οδηγουσαν σε κατι αλλο εκτος απο μια κυβερνηση συνεργασιας;


    Σε οτι αφορα τον Βοριδη ειναι πιθανο να ειναι υποψηφιος δημαρχος Αθηνας.

    • regeneration avatar
      regeneration @ Ταξιδιωτης 24/06/2013 21:52:29

      +100000000

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ Ταξιδιωτης 24/06/2013 21:56:32

      Σωστός!

      • Σπορέας avatar
        Σπορέας @ Γεώργιος Τ. 24/06/2013 22:49:19

        Γιάννης κερνάει και Γιάννης πίνει.

    • dim avatar
      dim @ Ταξιδιωτης 25/06/2013 02:20:30

      Είναι η μόνη λογική εξήγηση για το γιατί έμεινε εκτός κυβέρνησης ένα από τα ικανότερα στελέχη που διαθέτει αυτή τη στιγμή η ΝΔ...

      Προφανώς θα έχει ήδη συμφωνηθεί να μείνει για λίγο διάστημα κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος και μετά να ανακοινωθεί για το Δήμο Αθηναίων...

      Όσο για τη ποσόστωση, μας είχαν ζαλίσει τόσες μέρες για 15 στελέχη, και 1 προς 2 κλπ... Το δίκαιο θα ήταν 12 από το ΠΑΣΟΚ, 30 από τη ΝΔ (όσο ακριβώς και τα ποσοστά στις εθνικές εκλογές), και παρόλα αυτά τελικά καταλήξαμε σε ακόμα καλύτερη αναλογία, και πάλι κάποιοι διαμαρτύρονται...

  31. Κυψελιώτης avatar
    Κυψελιώτης 24/06/2013 21:49:17

    To ΠΑΣΟΚ είναι εδώ ενωμένο βουλημικό.
    Το 4% κυβερνάει την Ελλάδα.
    Ξεφτίλα

    • monson avatar
      monson @ Κυψελιώτης 24/06/2013 22:49:16

      ξεφτιλα θαναι να μας κυβερνησει ο Συριζα. ΑΠΟΛΥΤΗ ΞΕΦΤΥΛΑ.

      • Σπορέας avatar
        Σπορέας @ monson 24/06/2013 22:50:21

        Ενώ τώρα ?

        • μεταρρυθμιστής avatar
          μεταρρυθμιστής @ Σπορέας 25/06/2013 02:24:00

          Ενώ με σύριζα ε; Φρέσκες ιδέες και προτάσεις βγαλμένες από το 1981...

  32. QQ avatar
    QQ 24/06/2013 21:50:26

    Η καλύτερη σύνθεση αυτή την στιγμή στα μέτρα του εφικτού για να αναχαιτιστεί η λαίλαπα Σύριζα - ΧΑ που πολωτικά απειλεί να καταστρέψει την χώρα. Να καθυστερήσουν όσο γίνεται οι εκλογές.
    Το διακύβευμα είναι η ανάπτυξη που θα έρθει σίγουρα, όπως τα χελιδόνια την άνοιξη, ο ήλιος την αυγή και η νύχτα το βράδυ.
    Άντε καλή επιτυχία.

    • Κυψελιώτης avatar
      Κυψελιώτης @ QQ 24/06/2013 22:04:34

      Συριζαίος είσαι;Θες να καθυστερήσουν οι εκλογές για να φτάσει η ΝΔ τα ποσοστά του ΠΑΣΟΚ;
      Αυτοκτονία Σαμαρά που δεν έκανε τώρα εκλογές να ξανακερδίσει
      Άλλο ένα ιστορικό λάθος

      • QQ avatar
        QQ @ Κυψελιώτης 24/06/2013 22:54:35

        Αμάν, με κατάλαβες. Συριζαίος είμαι. Μπράβο σου.

      • dim avatar
        dim @ Κυψελιώτης 25/06/2013 02:24:18

        Δηλαδή εσύ επιβραβεύεις έναν πολιτικό που δρα για το δικό του συμφέρον, αδιαφορώντας για το συμφέρον της πατρίδας και αδιαφορώντας για τις επιθυμίες του λαού?

        Ναι ο Σαμαράς αν έκανε τώρα εκλογές θα έβγαινε άνετα πρώτος... Όμως: α) δεν θα είχε αυτοδυναμία, και δεν θα είχε και πρόθυμους εταίρους, αφού μάλλον ΠΑΣΟΚ και ΔΗΜΑΡ δεν θα έμπαιναν στη βουλή, και όλοι οι άλλοι θέλουν κατάργηση του μνημονίου ή (και) έξοδο από το ευρώ, και β) το 63% του ελληνικού λαού δεν επιθυμεί εκλογές, γιατί καταλαβαίνει ότι αυτές θα ήταν τώρα καταστροφικές για την οικονομία, θα μας πήγαιναν πολλά χρόνια πίσω και η ανάκαμψη θα ήταν πια όνειρο μακρινό...

    • Mihalis avatar
      Mihalis @ QQ 25/06/2013 00:01:11

      Άμα είναι να έρθει σίγουρα όπως τα χελιδόνια την άνοιξη, ο ήλιος την αυγή και η νύχτα το βράδυ, τότε γιατί είναι διακύβευμα?

  33. Uncle Stgm avatar
    Uncle Stgm 24/06/2013 21:50:31

    Κακώς γράφονται δυσαρεστημένα σχόλια για την κυβέρνηση. Άδικη προκατάληψη εναντίον του ΠΑΣΟΚ, της ΝΔ ή -ωιμέ - και των δύο.
    Αφού όλοι ξέρουμε ότι για τα αρνητικά της προηγούμενης έφταιγε μόνον ο ΣΥΡΙΖΑ. Αλλά για την νέα φταίνε ΣΥΡΙΖΑ + ΔΗΜΑΡ.
    Διπλός αποδιοπομπαίος τράγος (δηλαδή 4 κέρατα...), σημαίνει διπλά ελαφρυντικά, άρα η κατάσταση βαίνει πρός το καλυτερο...

    • Μεγάλες στιγμές avatar
      Μεγάλες στιγμές @ Uncle Stgm 25/06/2013 00:44:53

      Είχε αρρωστήσει η Δημαρ και διάλεξε την ευθύνη απο την ξάπλα και την πράξη απο την απραξία.Συνήλθε όμως και επέστρεψε στα γνωριμα αριστερά νερά μαζί με το άλλο καράβι.Ησυχο λιμάνι,ασφαλές.Ασε τους άλλους να παλεύουν
      Το κατάλαβες Θείο το στόρυ;Ή εχεις και άλλη brain fart...;

      • Πυθία avatar
        Πυθία @ Μεγάλες στιγμές 25/06/2013 11:45:11

        Και τόσο που σας βόλεψε το ροζουλί δεκανίκι, εκτιμήστε το, πείτε ευχαριστώ κι αντίο. Μην είστε μικρόψυχοι.
        Ο Πρωθυπουργός το κατάλαβε και ως ρεαλιστής, δεν είπε πολλά. Εσείς γιατί δεν τον αντιγράφετε;

    • drider avatar
      drider @ Uncle Stgm 25/06/2013 01:25:07

      θείος = 2xαπόλαυση

  34. roadrunner avatar
    roadrunner 24/06/2013 21:50:44

    Οκ... αν το καλοκοιτάξεις ....καλό σχήμα.. έχει δυνατότητες.
    Το Άγιο Πνεύμα τους φώτισε, ως φαίνεται...
    Μόνο εκεί στο Άμυνας, η κ. Γεννηματά, σαν να μην κολλάει νομίζω.. ίσως να ταίριαζε καλύτερα στο Πολιτισμού...
    Καλορίζικο λοιπόν....

    • Scarface avatar
      Scarface @ roadrunner 24/06/2013 23:42:30

      Δεν εχεις δικιο. Παραδοσιακα στο υπεθα τοποθετουν τους περισσοτερο ανικανους και ασχετους οι οποιοι στην καλυτερη των περιπτωσεων επιτελουν το λιγοτερο δυνατο εργο ενω συνηθως κανουν και ζημια στις ενοπλες δυναμεις. Με αυτη την πρακτικη η φωφη κολαει και παρακολαει.

      Ακομα η επιλογη της φωφης ακολουθει και την παραδοση του να μην εχουν υπηρετησει θητεια οι πολιτικοι ιθυνοντες του υπουργειου αυτου.

      • Χαιρετώ! avatar
        Χαιρετώ! @ Scarface 25/06/2013 00:00:16

        Η Φώφη δεν είναι καν βουλευτής...

        ΔΕΝ ΤΗΝ ΕΞΈΛΕΞΕ Ο ΛΑΌς, ΑΛΛΆ υπουργός έγινε!!!

        • Πυθία avatar
          Πυθία @ Χαιρετώ! 25/06/2013 11:46:56

          Και τον Στουρνάρα που είναι πολύ πιό επιζήμιος, ΔΕΝ τον ψήφισε ο Ελληνικός λαός. Διορισμένος είναι....

      • roadrunner avatar
        roadrunner @ Scarface 25/06/2013 00:14:54

        Scarface , -αν το δούμε πιο αισιόδοξα- μια γυναίκα στο Υπουργείο Άμυνας, ως συμβολισμός, θα μπορούσε να υπονοεί τα προεόρτια ή την προετοιμασία, για αλλαγές στα της στρατιωτικής θητείας (π.χ. υποχρεωτική στράτευση γυναικών ).

        • Scarface avatar
          Scarface @ roadrunner 25/06/2013 01:01:08

          Εδω δεν μπορουν καλα καλα να επαναφερουν τη θητεια στους 12 μηνες, θελουμε και στρατευση γυναικων? Ας υπηρετουν οι ανδρες οπως και οσο πρεπει και δε χρειαζονται γυναικες.

          • roadrunner avatar
            roadrunner @ Scarface 25/06/2013 01:12:08

            "....και δε χρειαζονται γυναικες".
            Ότι είστε υπέρμαχος της ισότητας των φύλων,
            φαίνεται από 450 χλμ. απόσταση !

          • Scarface avatar
            Scarface @ roadrunner 25/06/2013 08:00:27

            Σε καμια χωρα του δυτικου κοσμου, πλην ισραηλ,δεν ειναι ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗ η στρατευση των γυναικων. Ολοι αυτοι το κανουν για να θιξουν τα δικαιωματα των γυναικων? Να χαρω εγω αντιληψη και μαλιστα που πιανει στα 450χλμ.

  35. patriotis avatar
    patriotis 24/06/2013 21:51:52

    Με τόση μεγάλη συμμετοχή των άθλιων πασηόκων στη κυβέρνηση γελάει ο κόσμος
    Αυτή η άθλια φάρα κατάφερε με 3% δημοσκοπικά να είναι στη κυβέρνηση και με πολλά πρόσωπα.
    Κατά την ταπεινή μου άποψη οι εκλογές είναι κοντά.............

    • Ταξιδιωτης avatar
      Ταξιδιωτης @ patriotis 24/06/2013 21:56:56

      Μεγαλη συμμετοχη αλλα οχι σε κρισιμα υπουργεια με εξαιρεση το υπουργειο εξωτερικων.και εφοσον εχουμε κυβερνηση συνεργασιας γιατι σας ενοχλει η συμμετοχη του πασοκ;εχετε δει σε καμια χωρα να εχουμε κυβερνησεις συενργασιας και να μην συμμετεχει το δευτερο κομμα;

      Οι εκλογες ειναι κοντα και τι ακριβως θα αλλαξει;Μηπως πιστευετε οτι δεν θα βγει πρωτο κομμα η ΝΔ;
      να γινουν εκλογες για να εχουμε το ιδιο αποτελεσμα με τις προηγουμενες και που θα οδηγησουν ξανα σε κυβερνηση συνεργασια νδ πασοκ;διοτι η αυτοδυναμια ειναι ονειρο θερινης νυκτος,οπως και η πιθανοτητα να κερδισει ο Συριζα.

      • drider avatar
        drider @ Ταξιδιωτης 25/06/2013 01:27:41

        ναι, αλλά τον Οκτώβρη δεν θα έχουμε καλοκαίρι

  36. monson avatar
    monson 24/06/2013 21:54:27

    αμφιβαλω αν μερικοι απο εσας εχετε αντιληφθει τι εχει παιχτει!! Ο Σαμαρας ειναι μεγαλος παιχτης θα εκπλαγειτε για τα οσα θα διαδραματιστουν στον επομενο χρονο και στα κομματα που θα απομεινουν. Βλεπει πολυ μακρια!! Μπραβο Αντωνη.

    • Προφήτης avatar
      Προφήτης @ monson 24/06/2013 21:58:23

      Για λέγε-για λέγε, να εκπλαγούμε

      • Ο Ιθαγενής avatar
        Ο Ιθαγενής @ Προφήτης 24/06/2013 22:15:35

        χαχαχα

        Μην τους παρεξηγείς αγαπητέ Προφήτη, με τέτοια ....Υγεία όποιος τολμά ας αρρωστήσει...

        • monson avatar
          monson @ Ο Ιθαγενής 24/06/2013 22:38:16

          Ιθαγενη απο σενα την περιμενα αυτη την αντιδραση...και ειναι βεβαιο οτι δεν θα σου αρεσουν ολα αυτα που θα γινουν ωστε αυτη η χωρα να μπει σε μια ταξη σε ολα τα επιπεδα και ποσο μαλλον σε μερικα κομματα που εμφανιστηκαν απο το...πουθενα να θελουν να κυβερνησουν κιολας.Συνεπως εδω θασαι και εδω θαμαι και τα ξαναλεμε ...εφοσον θα εκπλαγεις.

          • Σπορέας avatar
            Σπορέας @ monson 24/06/2013 22:56:18

            Κυκλοφορούνε λοιπόν γενόσημα μα και αυτά ληγμένα ?

          • monson avatar
            monson @ Σπορέας 24/06/2013 23:05:00

            δεν θα υπαρξει πιο ωραια εκπληξη για τον ερνεστο Τζουνιορ που ο daddy του δεν θα κυβερνησει....Υπαρχει? ε λοιπον κανε κρατει 12 μηνες...και τα ξαναλεμε ποιοι και ποσοι και ποια κομματα θα εχουν απομεινει στην πολιτικη σκηνη αγαπητε. Ολα εχουν σημασια.

          • dim avatar
            dim @ monson 25/06/2013 02:28:47

            Χρειάζεται πραγματικά να έχεις πολυ θράσος για να διεκδικείς να γίνεις πρωθυπουργός στην Ελλάδα, έχοντας επιλέξει ως όνομα για τον υιό σου το Ερνέστο... Κάτσε αγόρι μου στις καταλήψεις και τα δεκαπενταμελη, βολέψου και με ένα 20% μέχρι να σταθεροποιηθεί η χώρα και μετά επιστρέφεις στα γνωστά μονοψήφια ποσοστά σου...

          • Ο Ιθαγενής avatar
            Ο Ιθαγενής @ monson 24/06/2013 22:58:14

            Αγαπητέ συν σχολιαστή είμαι εδώ και έξι και πλέον χρόνια.
            Δεν είμαι της κομμουνιστικής ορθοδοξίας αλλά δεξιός και έδωσα αγώνα για να βγει ο Α Σαμαράς γιατί ήλπιζα να αλλάξει κάτι και όχι να αλλάξει ο ίδιος.
            Αν η σύνθεση της Κυβέρνησης και η λειτουργίας της σου αρέσει τότε δικαίωμά σου, δικαίωμα δικό μου να κρίνω καθώς γνωρίζω το δημόσιο από ...μέσα.
            Ενδεικτικά σου απαντώ παρακάτω. Οι άνθρωποι ελέω σκοπιμοτήτων δεν παράγουν έργο αλλά φαντασιώνονται καρέκλες. Σε προσκαλώ λοιπόν όποτε θες στο χώρο εργασίας να δεις τι έχει να γίνει από αύριο μέχρι τον Σεπτέμβριο....εκτός αν κανένας πιστεύει ότι η κατάργηση και η ανασύσταση Υπουργείων είναι ....ΜΟΝΟΠΟΛΗ.
            Αν ζητάς δε χειροκροτητές και πιστούς τότε λυπάμαι αλλά είτε στο ΚΚΕ είτε στη θρησκεία πρέπει να στραφείς, εγώ σαν δεξιός και ΝΔ έλεγα λέω και θα λέω τη γνώμη μου χωρίς καρέκλες και ανταλλάγματα ....τα αφήνω για τους συνδαιτύμονες της εξουσίας.

      • monson avatar
        monson @ Προφήτης 24/06/2013 22:20:54

        ειδικα εσυ Προφητη ξερεις πολυ καλα...συνεπως....θα αγνοησω την αφελη σου εκπληξη.

    • DMZ avatar
      DMZ @ monson 24/06/2013 21:59:27

      Ακριβώς! Μεγάλη κίνηση στρατηγικής. Κι όντως δεν είναι για όλους.

    • airman avatar
      airman @ monson 24/06/2013 22:06:48

      Και όχι μόνο σε αυτά που θα απομείνουν!!!

  37. Evangelos avatar
    Evangelos 24/06/2013 21:56:35

    τελικά αντί για Φράγκο έχουμε Φώφη και κομψότατο ... καλή φάση

  38. Προφήτης avatar
    Προφήτης 24/06/2013 21:57:11

    Η Φώφη Γεννηματά στο Υπουργείο Αμύνης, για τ' Όνομα του Θεού!
    Ο Άδωνις υπουργός Υγείας και η Δημόσια Διοίκηση στο Μητσοτακέϊκο.
    Είμαι η λαχτάρα τους και ...

  39. ΜΑΡΑ avatar
    ΜΑΡΑ 24/06/2013 21:57:18

    Η κυβερνηση με Αδωνη ,Βουλτεψη (στο υγειας ελεος) και Παντελη Καψη είναι ανεκδοτο.
    Λειπει βεβαια ο Παπαδημος, περιεργο.
    Κυβερνητικος εκπροσωπος ο εντιμοτατος Κεδικογλου που διωχνει τους βολεμενους και διεφθαρμενους.
    Ευτυχως αυτη η κυβερνηση δεν θα αντεξει πολυ.
    Αν αντεξει (φτου ,φτου ) ειναι σιγουρο οτι μας ψεκαζουν.

    • μεταρρυθμιστής avatar
      μεταρρυθμιστής @ ΜΑΡΑ 24/06/2013 22:19:32

      Άντε κι έφυγε αυτή η κυβέρνηση, ποιά κατά τη γνώμη σου θα έρθει να μας σώσει;

      • ΜΑΡΑ avatar
        ΜΑΡΑ @ μεταρρυθμιστής 24/06/2013 22:29:36

        Τι εγινε. Ομαδικη παρακρουση θα παθουμε; Επειδη οι μεγαλοεργολαβοι ,μεγαλοκαναλαρχες εχουν στησει το παιχνιδι στα μετρα τους ,με ενα λαο φυσικα που εκπαιδευτηκε στο ραγιαδισμο, θα πρεπει να πειστουμε οτι καλυτερο εχει να επιδειξει η Ελλαδα ειναι αυτος ο συρφετος;
        Απλως τους τελειωσαν οι εφεδρειες και πεφτουν ολο και πιο χαμηλα.
        Επομενη υπουργος μπορει να ειναι και η Ευγενια .

        • μεταρρυθμιστής avatar
          μεταρρυθμιστής @ ΜΑΡΑ 24/06/2013 22:34:22

          Εγώ ήμουνα σαφής στην ερώτησή μου, ποιά κατά τη γνώμη σου κυβέρνηση θα έρθει να μας σώσει; Πες αν θες τα κόμματα που θα την αποτελούν και 5-6 πρόσωπα έτσι για να καταλάβω πώς εννοείς τη σωτηρία!

          • ΜΑΡΑ avatar
            ΜΑΡΑ @ μεταρρυθμιστής 24/06/2013 22:53:17

            Συμφωνα με το Γκραμσι ο παλιος κοσμος πεθαινει και ο καινουργιος δεν εχει γεννηθει ακομη.
            Αυτο το σταδιο πιστευω και επλιζω οτι ζουμε τωρα στην Ελλαδα και οτι αυτη η κυβερνηση θα ειναι το χαμηλοτερο σταδιο που εχουμε πεσει.
            Διαφορετικα αλλοιμονο μας.

          • μεταρρυθμιστής avatar
            μεταρρυθμιστής @ ΜΑΡΑ 24/06/2013 23:06:22

            Αν θεωρείς ότι και τα 7 κοινοβουλευτικά κόμματα είναι για τα μπάζα, το καθένα για τους δικούς του λόγους συμφωνώ. Αν βρίσκεις ελπίδα σε ένα από τα 7 κόμματα της Βουλής, τότε τι να πω... Αν κρίνω από την κατάρρευση του ΠΑΣΟΚ-ΝΔ ποιά κόμματα ενισχύθηκαν (συριζα, χρυσή αυγή, καμμένος) και ξαναδημιουργηθούν κι άλλα τέτοια κόμματα στο μέλλον δεν έχουμε καμία ελπίδα σαν χώρα και σαν λαός!

          • ΜΑΡΑ avatar
            ΜΑΡΑ @ μεταρρυθμιστής 24/06/2013 23:27:58

            Η δυναμη της ανατροπης βρισκεται στο λαο. Οταν λαος παψει να συνωστιζεται σαν τα προβατα στη ΔΕΗ και στο ΙΚΑ και διεκδικησει αυτο που δικαιουται δηλ σεβασμο και δικαιοσυνη ,τοτε ισως κατι αλλαξει στη χωρα.
            Αν η κατευθυνση θα ειναι κενροδεξια η κεντροαριστερα αυτο εξαρταται απο πολλους παραγοντες.
            Προς το παρον κυβερνηση ειναι το Μεγκα (αρκει να εβλεπες τις αντιδρασεις τους αυτες τις μερες και σημερα) και οι υπουργοι ειναι υπαλληλοι τους

          • μεταρρυθμιστής avatar
            μεταρρυθμιστής @ ΜΑΡΑ 24/06/2013 23:34:36

            Ναι τα ξέρουμε αυτά, τα έχουμε ακούσει από πολλούς και την έχουμε μάθει την κασέτα απ'έξω κι ανακατωτά. Εσύ τι θα ψηφίσεις αν είχαμε εκλογές σήμερα για να σωθούμε; Αυτό σε ρώτησα από την αρχή και ακόμα απάντηση δε μπορώ να πάρω!

          • vangelis ... avatar
            vangelis ... @ μεταρρυθμιστής 24/06/2013 23:41:30

            Marshall law απο πραγματικούς ανιδιοτελείς στρατιώτες ΕΛΛΗΝΕΣ το γενος και την παιδεία που την σημαία έχουν ορκιστεί να την υπερασπίζονται μέχρι τελευταίας ρανίδος του αίματος τους.. .. κι ας μας βγαλουν εξω απο ΕΕ, κι ας μας λοιδορήσουν.. και ας μας κάνουν χιλια δυο!! Σαμπως τι μπορει να μας κάνουν αν ειναι να ξαναπάρουμε την πατρίδα στα χερια μας;
            Εξάλλου εαν ξεχνούμε οτι οι πρόγονοι μας είπαν "Μολών Λαβέ" τότε πρέπει να επέμβουν αμεσα οι παραπάνω να μας κάνουν να το ξανα θυμηθούμε αυτο!!!
            Κι ούτε χρυσα αυγά κι ούτε τίποτα... μπαρούφες όπως λέμε εδώ μέσα όλοι μας..

          • ομελέτα avatar
            ομελέτα @ vangelis ... 25/06/2013 04:44:00

            Εκτός του ότι ο στρατιωτικός νόμος είναι martial και όχι marshall law, με τι γνώσεις περί κυβερνητικής και διοίκησης επιχειρήσεων (ή λαών) θα σώσουν την παρτίδα οι πηλικιοφόροι; Οι περισσότεροι δε από αυτούς (το γνωρίζω από μέσα) δεν έχουν καλά καλά στοιχειώδεις γνώσεις Αγγλικών για να ενημερώνονται τι γίνεται στον έξω κόσμο.

            Το γαρ πολύ του έρωτα (στο χακί) γεννά παραφροσύνη.

        • petros avatar
          petros @ ΜΑΡΑ 24/06/2013 22:40:40

          Απαντα στην ερωτηση του αν θες

  40. τεστε avatar
    τεστε 24/06/2013 21:58:25

    Καλή επιτυχία...όμως έπρεπε να 'ναι και ο Βορίδης μέσα ,προφανώς δεν θα άφησε ο Beni.

    • Heaven avatar
      Heaven @ τεστε 24/06/2013 22:41:36

      αυτος θα παει για δημαρχος!

      • τεστε avatar
        τεστε @ Heaven 25/06/2013 01:54:58

        καλά λες,
        ...κακώς τον κατηγόρησα τον Βeni.

  41. Κομμένος avatar
    Κομμένος 24/06/2013 22:00:15

    Παντελής Καψής υφυπουργός αρμόδιος για ΕΡΤ.
    Για την ΝΕΤ και την ΕΡΑΣΠΟΡ τίποτε;
    Ζητήθηκε η έγκριση του Μπόμπολα για την τοποθέτηση;
    Ο Ψυχάρης συναίνεσε; Έγινε τρισάγιος δέηση στον Λαμπράκη;
    Το ΠΑΣΟΚ είναι αιδώς ή εδώ;

  42. Ἀστυάναξ Καυσοκαλυβίτης avatar
    Ἀστυάναξ Καυσοκαλυβίτης 24/06/2013 22:00:31

    Καλύτερα ἀπ' ὅ,τι περίμενα, ἠ ἀλήθεια νὰ λέγεται

  43. τάσος avatar
    τάσος 24/06/2013 22:02:13

    καὶ ἰδοῦσα ἡ ὄνος τὸν ἄγγελον τοῦ Θεοῦ ἀνθεστηκότα ἐν τῇ ὁδῷ καὶ τὴν ῥομφαίαν ἐσπασμένην ἐν τῇ χειρὶ αὐτοῦ, καὶ ἐξέκλινεν ἡ ὄνος ἐκ τῆς ὁδοῦ καὶ ἐπορεύετο εἰς τὸ πεδίον· καὶ ἐπάταξε τὴν ὄνον ἐν τῇ ῥάβδῳ αὐτοῦ τοῦ εὐθῦναι αὐτὴν ἐν τῇ ὁδῷ. καὶ ἔστη ὁ ἄγγελος τοῦ Θεοῦ ἐν ταῖς αὔλαξι τῶν ἀμπέλων, φραγμὸς ἐντεῦθεν καὶ φραγμὸς ἐντεῦθεν· καὶ ἰδοῦσα ἡ ὄνος τὸν ἄγγελον τοῦ Θεοῦ προσέθλιψεν ἑαυτὴν πρὸς τὸν τοῖχον καὶ ἀπέθλιψε τὸν πόδα Βαλαὰμ πρὸς τὸν τοῖχον· καὶ προσέθετο ἔτι μαστίξαι αὐτήν.
    καὶ προσέθετο ὁ ἄγγελος τοῦ Θεοῦ καὶ ἀπελθὼν ὑπέστη ἐν τόπῳ στενῷ, εἰς ὃν οὐκ ἦν ἐκκλῖναι δεξιὰν ἢ ἀριστεράν.
    καὶ ἰδοῦσα ἡ ὄνος τὸν ἄγγελον τοῦ Θεοῦ συνεκάθισεν ὑποκάτω Βαλαάμ· καὶ ἐθυμώθη Βαλαὰμ καὶ ἔτυπτε τὴν ὄνον τῇ ῥάβδῳ.
    καὶ ἤνοιξεν ὁ Θεὸς τὸ στόμα τῆς ὄνου, καὶ λέγει τῷ Βαλαάμ· τί ἐποίησά σοι ὅτι πέπαικάς με τρίτον τοῦτο;

    αριθμοί κεφ.22

  44. kapar13 avatar
    kapar13 24/06/2013 22:04:27

    Βρε, δεν λες πάλι καλά που έχω τελειώσει με το στρατιωτικό μου;
    Έτσι και μου λέγανε να παρουσιάσω όπλο στη Φώφη θα αυτοκτονούσα με την ξιφολόγχη την ατρόχιστη: αργά και βασανιστικά...

  45. Ορθόδοξος avatar
    Ορθόδοξος 24/06/2013 22:05:15

    Κυβέρνση Siemens....

    • monson avatar
      monson @ Ορθόδοξος 24/06/2013 23:07:35

      τελικα θα μας πείσετε οτι όντως ψεκαζουν.

  46. Ο Ιθαγενής avatar
    Ο Ιθαγενής 24/06/2013 22:06:20

    Καταπληκτική σύνθεση φανταστική ομάδα
    Ολιγομελές και ευέλικτο σχήμα
    Από αύριο το πρωί θα ξοδέψουμε μερικές εκατοντάδες χιλιάδες €: σε σφραγίδες, γραφεία, τηλέφωνα, Η/Υ, κινητά, μετακομίσεις, διορισμούς συμβούλων, μετακλητών, αλλαγή φορέων, αλλαγή και μετακόμιση ΥΔΕ (νέα Υπουργεία) αλλαγές στους προυπολογισμούς, αλλαγή σε οργανογράμματα κλπ.
    Οικονομία πάνω από όλα...

    Δεν υπάρχει ελπίδα σε αυτή την χώρα. Ολα στο πόδι και βασική αρχή του σχεδιασμού οι καρέκλες και το μοίρασμα τους.Αλλά φταίνε οι υπάλληλοι που εγώ ουσιαστική δουλειά (πάνω στο αντικείμενό μου) θα ξανακάνω τον ....Αύγουστο....γιατί μέχρι τότε θα πρέπει να ασχολούμαι με το που θα κάτσει ο κάθε σύμβουλος που δεν θα του αρέσει ο εξοπλισμός και η καρέκλα του προηγούμενου .... συμβούλου.

    Αλλά οι εκλογές θα ήταν καταστροφή ενώ το ολιγομελές ΠΑΣΟΚ είναι καλύτερο.

    ΥΓ


    δεν σχολιάζω επιλογές προσώπων καθώς είναι φανταστικές και στη χώρα όλοι είναι ειδήμονες εκ των προτέρων ενώ η αξιολόγηση πρέπει να γίνεται εκ του παραγόμενου έργου...μόνο δύο παρατηρήσεις ο αδιάβαστος του μνημονίου που απλά το ψήφιζε και η υγεία μας είναι σε φανταστικά χέρια ... βοήθειά μας.

    • Πυθία avatar
      Πυθία @ Ο Ιθαγενής 25/06/2013 12:11:54

      Γιατί αγαπητέ Ιθαγενή η Διοικητική μας μεταρρύθμιση και η Ηλεκτρονική μας Διακυβέρνηση κακόπεσε; Στα στιβαρά μπράτσα και στο θολωμένο Νεοφιλελεύθερο νου του κ.Κυριάκου εναποθέτουμε πλέον τις τελευταίες ελπίδες μας για την αναδιοργάνωση του Δημόσιου Τομέα, μέσω σαπωνοποίησης των αμαρτωλών και διεφθαρμένων υπαλληλίσκων που μας ρουφάνε το αίμα κι εμποδίζουνε και την ανάπτυξη.
      Μπορούμε να ελπίζουμε νομίζω....

  47. Μαρία Παπαδάκη avatar
    Μαρία Παπαδάκη 24/06/2013 22:09:11

    Μόνο για το κ.Αθανασίου χάρηκα.Η κ Γεννηματά αναπληρωτής υπουργός Εθνικής Άμυνας!Κατάντια!

  48. Ρηνα avatar
    Ρηνα 24/06/2013 22:10:37

    Γιατι βαζουν καγκελα εξω απ τη Βουλη;

    • QQ avatar
      QQ @ Ρηνα 24/06/2013 22:13:56

      Γιατί συρρέει κόσμος να αποθεώσει Άδωνη και Καψή.

      • αιρετικός avatar
        αιρετικός @ QQ 24/06/2013 23:46:30

        +1.000! Και τα μυαλά στά κάγκελα...

    • Πυθία avatar
      Πυθία @ Ρηνα 25/06/2013 12:16:00

      Για να ταιριάζει απόλυτα πλέον η σοφή λαϊκή ρήση, περί της '' εκδιδομένης γυναικός και του σιδηρού κιγκλιδώματός της'' . Απλούστατον!

  49. Σαρακατσανος avatar
    Σαρακατσανος 24/06/2013 22:11:49

    ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΕΥΧΟΜΑΙ ΚΑΘΕ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΣΤΗ ΝΕΑ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ. ΠΟΛΛΟΙ ΕΔΩ ΜΕΣΑ ΞΕΧΝΑΤΕ ΟΤΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΜΙΑ ΧΩΡΑ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΑΝΕΙΖΕΤΕ ΚΑΘΕ ΤΡΙΣ ΚΑΙ ΛΙΓΟ ΓΙΑ ΝΑ ΕΠΙΒΙΩΣΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΠΛΗΡΩΝΟΝΤΑΙ ΜΙΣΘΟΙ ΚΑΙ ΣΥΝΤΑΞΕΙΣ.....ΚΑΛΗ Η ΚΡΙΤΙΚΗ ΜΑΣ ΑΛΛΑ ΟΛΟ ΤΟ ΒΑΡΟΣ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟΝ ΑΝΤΩΝΗ ΣΑΜΑΡΑ ΠΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΕΜΠΙΣΤΕΥΟΜΑΙ ΚΑΙ ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΤΑ ΑΔΥΝΑΤΑ-ΔΥΝΑΤΑ ΓΙΑ ΜΙΑ ΓΕΝΑΙΑ ΜΕΙΩΣΗ ΤΟΥ ΧΡΕΟΥΣ ΠΟΥ ΜΑΣ ΑΦΗΣΑΝ ΟΛΟΙ ΟΙ ΦΑΥΛΟΙ ΤΗΣ ΜΕΤΑΠΟΛΙΤΕΥΣΗΣ, ΕΙΔΑΛΩΣ ΤΟ ΚΑΡΑΒΙ ΘΑ ΒΥΘΙΣΤΕΙ......ΜΕ ΟΛΟΥΣ ΜΑΣ.

    • Κυθήριος avatar
      Κυθήριος @ Σαρακατσανος 25/06/2013 00:16:34

      Ἄν ὁ Σαμαρᾶς δανείζεται κάθε ''τρίς'' καί λίγο,τό καράβι θά βουλιάξει μαζί μέ τά τρισέγγονά μας...

      • Πυθία avatar
        Πυθία @ Κυθήριος 25/06/2013 12:21:12

        :-) Εγώ ξέρω και το άλλο : Μία του άτολμου, δύο του άτσαλου, ''τρις'' και τονε κ(λ)άψαμε !!!!

  50. mara M. avatar
    mara M. 24/06/2013 22:19:02

    Μην παραξηγηθείτε όταν σας λένε (την ώρα που μεταδίδονταν ο ανασχηματισμός το άκουσα) ΠΑΣΟΚ-ΝΔ ίδια συμμορία.

    • μεταρρυθμιστής avatar
      μεταρρυθμιστής @ mara M. 24/06/2013 23:24:53

      Σωστό, ποιό κόμμα θεωρείς ότι αξίζει σ'αυτή τη χώρα; Να μας το πεις να το ψηφίσουμε...

      • mara M. avatar
        mara M. @ μεταρρυθμιστής 24/06/2013 23:31:12

        Κανένα απ'αυτά που έχουν κυβερνήσει έστω και μια μέρα αυτή τη χώρα. Η επιλογή δική σας.

        • μεταρρυθμιστής avatar
          μεταρρυθμιστής @ mara M. 25/06/2013 00:47:18

          ΠΑΣΟΚ, ΝΔ έχουν κυβερνήσει χρόνια, από την άλλη ΚΚΕ-Συνασπισμός έχουν κυβερνήσει και στις κυβερνήσεις Τζανετάκη και Ζολώτα (άρα δεν είναι εντός των κριτηρίων σου για έστω και 1 μέρα) και το μισό πλανήτη και είδαμε τα αποτελέσματα. Αλλά ας πάμε στα δικά μας, ωραία από αυτά που δεν μας έχουν κυβερνήσει, εσύ ποιό πιστεύεις ότι έχει προτάσεις για τη σωτηρία μας; Εγώ θεωρώ το κόμμα ''Δράση", εσύ;

          • drider avatar
            drider @ μεταρρυθμιστής 25/06/2013 01:35:00

            Στη Δράση είναι πιο κομπλεξικοί από τον ίσκιο τους... καμιά καλύτερη ιδέα;

          • μεταρρυθμιστής avatar
            μεταρρυθμιστής @ drider 25/06/2013 02:45:59

            Κομπλεξικοί; Γιατί το λες αυτό;

          • mara M. avatar
            mara M. @ μεταρρυθμιστής 25/06/2013 01:36:42

            Οταν το μάθω θα σου πώ.

      • Mihalis avatar
        Mihalis @ μεταρρυθμιστής 25/06/2013 00:05:08

        Όποιο και να ψηφίσεις, λάθος θα κάνεις.

      • Χαιρετώ! avatar
        Χαιρετώ! @ μεταρρυθμιστής 25/06/2013 00:07:14

        ΚΑΝΕΝΑ!

        Εσύ;

        • μεταρρυθμιστής avatar
          μεταρρυθμιστής @ Χαιρετώ! 25/06/2013 00:41:54

          Δράση του Σ. Μάνου

  51. δαρειος avatar
    δαρειος 24/06/2013 22:19:11

    Μετά από πυρηνικό όλεθρο τουλάχιστον τώρα ξέρουμε ότι δεν θα μείνουν μόνο
    οι κατσαρίδες , θα υπάρχει και το πασοκ.

    • Προφήτης avatar
      Προφήτης @ δαρειος 24/06/2013 22:25:19

      @δαρειος
      Το καλύτερο σήμερα.
      Respect

  52. MantisKalhas avatar
    MantisKalhas 24/06/2013 22:24:54

    Τον Σαμαρά τον εμπιστεύομαι τυφλά, είναι ο άξιος αρχηγός της μεγάλης κεντροδεξιάς παράταξης.
    Αυτό το ΠΑΣΟΚ είναι το υπεύθυνο κεντρώο ΠΑΣΟΚ και όχι το αριστερόστροφο αμαρτωλό, αυτό μετανάστευσε στον ΣΥΡΙΖΑ.
    Ο Μητσοτάκης είναι εγγυητής έργου.
    Για όσους δεν το κατάλαβαν, η κυβερνήσεις πλέον, όποιοι και αν τις απαρτίζουν, θα έχουν φιλελεύθερη-δεξιά ατζέντα.
    Ο Σαμαράς θα γεράσει στην πρωθυπουργία.
    Με τις υγείες σας.

    • mara M. avatar
      mara M. @ MantisKalhas 24/06/2013 22:31:20

      Σ'υγεία, αλλά ήπιες πολύ μου φαίνεται.

    • Zugzwang avatar
      Zugzwang @ MantisKalhas 24/06/2013 23:13:38

      Οι Νεοφιλελευθεροι δεν εχουν καμμια σχεση με την πατριωτικη δεξια, φιλε. Απλως καποιοι απ'αυτους εχουν παρεισφρhσει στην ΝΔ. Σε λιγο θα κανουν ενα κομμα με τα αδερφια τους, τους Νεοφιλελευθερους του ΠΑΣΟΚ και τα πραγματα θα ξεδιαλυνουν.

    • ΛΜ avatar
      ΛΜ @ MantisKalhas 25/06/2013 16:18:06

      Παραληρείς γενικώς μάντη Μπάφλα. Αυτό που τελικά λαμβάνεις πές μας είναι ενέσιμο, ή σε δισκία των 500 μιλιγκράμ;

      • ΛΜ avatar
        ΛΜ @ ΛΜ 25/06/2013 16:18:51

        Εγγυητής. Εγγυητής. Της ολικής καταστροφής.

      • MantisKalhas avatar
        MantisKalhas @ ΛΜ 25/06/2013 16:30:15

        ΛΜ,
        δεν έχω καμία διάθεση να σε βρίσω αλλά το αντίθετο, σήμερα διακατέχομαι από ένα αίσθημα συγχώρεσης και συμφιλίωσης με τους διαφωνούντες. Αυτό λέω να κάνω και με σένα. Βέβαια πρώτα πρέπει να σου ζητήσω συγγνώμη εάν κάποια στιγμή ίσως φέρθηκα ανάρμοστα. Όσον αφορά τα γραφόμενά μου σε διαβεβαιώ ότι αυτά γράφονται με πλήρη επίγνωση της πραγματικότητας, χωρίς ίχνος φανατισμού ή οποιασδήποτε άλλης εξάρτησης. Πραγματικά πιστεύω ότι ήρθε η ώρα να πετύχουμε!
        Την καλησπέρα μου.

  53. Uncle Stgm avatar
    Uncle Stgm 24/06/2013 22:34:37

    Μόλις κατάλαβα, ότι άν δεν υπήρχε ΠΑΣΟΚ (χτύπα ξύλο αδελφέ...), θα το ανακατασκεύαζε η ΝΔ.
    Η Ελλάδα-δίπολο που ξέραμε, ποτέ δεν πεθαίνει: Χωρίς Λαικούς (και βασιλιά) δεν θα υπήρχαν Φιλελεύθεροι και τούμπαλιν. Χωρίς Καραμανλήδες δεν θα υπήρχαν οι Παπανδρέου (και τούμπαλιν). Χωρίς ΠΑΣΟΚ δεν υπάρχει ΝΔ (και τούμπαλιν).

    • drider avatar
      drider @ Uncle Stgm 25/06/2013 01:42:07

      Ο ετεροκαθορισμός στο μεγαλείο του... Όσοι έχουν πάντως εμπειρία από δημόσια διοίκηση ξέρουν ότι πάντοτε οι μεν βόλευαν τους δε (και ήταν περήφανοι για αυτό - πώς το λέμε αυτό στα ελληνικά; α ναι είμαι large). Το όνειρο και των δύο πάντα ήταν να "αξιοποιήσουν" και αριστερούς στο παιγνίδι (καλά αυτοί γιατί πάντα σκούζουν; θα τους μάθουμε ότι το παιγνίδι από μέσα αλλάζει πάντα). Αλλά η "υπεύθυνη" αριστερά ήρθε, είδε και απήλθε (όνειρο θερινό νυκτός ήταν και αυτό αλλά πέρασε)

    • Ρηνα avatar
      Ρηνα @ Uncle Stgm 25/06/2013 13:08:22

      Θειε εγω καταλαβα οτι οι αλλαγες κυβερνησεων πρεπει να γινονται στο τσακ μπαμ καθε χρονο ωστε να μην προλαβαινουν να οργανωνονται οι "εξωθεν" ποιον να μας φορεσουν.....

  54. 3-1=0.fe avatar
    3-1=0.fe 24/06/2013 22:35:34

    Δεν ειδα Σαχινιδη Παπαδημο Σημιτη.Μισες δουλειες εγιναν.

    • Uncle Stgm avatar
      Uncle Stgm @ 3-1=0.fe 24/06/2013 22:42:10

      Βουλγαράκη; Παυλόπουλο; Παπουτσή;
      Στον πάγκο οι γίγαντες αίλουροι "Νικοπολίδηδες" και κάτω απο τα δοκάρια οι "Κονστάντσο";
      Αυτοί που δεν μπορούν να πέσουν ούτε για ...ύπνο.

  55. MantisKalhas avatar
    MantisKalhas 24/06/2013 22:36:11

    Εγώ γνήσιος ακροδεξιός ψηφίζω μόνο Ν.Δ.
    Δεν έχω καμία σχέση με φασίστες και ναζί.
    Είμαι δημοκράτης ακροδεξιός και μπορώ να συνυπάρξω με μετριοπαθείς δεξιούς και κεντρώους.
    Αυτή είναι η μεγάλη κεντροδεξιά, η παράταξη του εθνικού συμφέροντος.

    • elen avatar
      elen @ MantisKalhas 24/06/2013 23:39:13

      Τι είσαι;

      • MantisKalhas avatar
        MantisKalhas @ elen 25/06/2013 16:35:26

        Έχω αναλύσει στο παρελθόν πολλάκις τη διαφορά μεταξύ του όρου ακροδεξιού και ναζί (εθνικοσοσιαλιστή). Η ταύτιση των δύο αυτών όρων έγινε από την αριστερά για να σπιλωθεί η δεξιά. Αυτή η σπίλωση πρέπει να σταματήσει. Αυτό θα γίνει εάν εμείς που νιώθουμε ότι μας εκφράζει ο υπερθετικός βαθμός της δεξιάς όσον αφορά την οικονομία ή τα εθνικά θέματα παρουσιάσουμε τη διαφορά με τον τύπο που ονειρεύεται ένα στρατιωτικού τύπου σοσιαλισμό, αυτός είναι ο ναζί και δεν έχω καμία σχέση μαζί του.

    • Η Αλίκη στα θαύματα avatar
      Η Αλίκη στα θαύματα @ MantisKalhas 25/06/2013 13:46:40

      Ναι; Ε, δε σου φαίνεται. Το Χρυσαυγίτικο πνεύμα, ξεχειλίζει από τον ψύχραιμο και παρανοϊκό σου λόγο!

      • MantisKalhas avatar
        MantisKalhas @ Η Αλίκη στα θαύματα 25/06/2013 16:37:18

        Αλίκη με αδικείς. Τί το παρανοϊκό διάβασες;

  56. monson avatar
    monson 24/06/2013 22:39:28

    οτι και να πει σε ενα χρονο απο σημερα ελαχιστα κομματα θα εχουν απομεινει...συνεπως μην την ρωτας γιαυτο που δεν θα υπαρχει αγαπητε.

  57. Uncle Stgm avatar
    Uncle Stgm 24/06/2013 22:50:26

    Ένα Quiz:
    Πόσοι υπουργοί και υφυπουργοί έχουν πατέρα υπουργό; 6; 7; 8;
    Και μια απορία:
    Ο Παπάγος δεν άφησε απογόνους;

    • μεταρρυθμιστής avatar
      μεταρρυθμιστής @ Uncle Stgm 24/06/2013 23:26:16

      Άφησε δυστυχώς ο Κωνσταντόπουλος!

    • barman avatar
      barman @ Uncle Stgm 24/06/2013 23:38:44

      ΟΚΤΩ ΚΑΙ ΕΝΑΝ ΑΝΗΨΙΟ

    • fitsoulas avatar
      fitsoulas @ Uncle Stgm 25/06/2013 01:02:59

      Μην δημιουργούμε λανθασμένες εντυπώσεις. Άλλο πράγμα ο Σίμος Κεδίκογλου και άλλο ο Συμεών Κεδίκογλου - ο πρώτος είναι ΝΔ και ο δεύτερος ΠΑΣΟΚ.

    • drider avatar
      drider @ Uncle Stgm 25/06/2013 01:44:49

      Θείε διαβάζεις h**p://mao.gr/familybusiness/ ;

  58. tzager avatar
    tzager 24/06/2013 22:51:57

    Η μόνη μου ελπίδα για να γίνει κάτι οργανωμένο- χωρίς ιδεοληψίες και ταμπού- είναι ο Μητσοτάκης στο διοικητικής μεταρρύθμισης.

    Καλή επιτυχία Κυριάκο!!!!

    • μεταρρυθμιστής avatar
      μεταρρυθμιστής @ tzager 25/06/2013 02:27:43

      Κι εγώ πιστεύω ότι ο Κυριάκος ήταν η καλύτερη επιλογή Υπουργού, αν είχε αναλάβει από πέρσι στη θέση του Μανιτάκη δε θα είχαμε φτάσει ως εδώ με τις απολύσεις/κινητικότητα/διαθεσιμότητες και γενικά την αναδιάρθρωση του κράτους!

    • dim avatar
      dim @ tzager 25/06/2013 02:34:05

      Κυριάκο άλλαξε τα όλα... Μεταρρυθμίσεις μέχρι εκεί που δεν φαντάζεται ούτε και ο πιο αισιόδοξος πολίτης, και ακόμα παραπέρα...

      • Η Αλίκη στα θαύματα avatar
        Η Αλίκη στα θαύματα @ dim 25/06/2013 13:49:11

        Ναι Κυριάκο! Άλλαξέ τους τα φώτα. Μην αφήσεις τίποτε όρθιο -αν σε αφήσουν-.
        Ο Βελζεβούλ μαζί σου!

  59. orbit avatar
    orbit 24/06/2013 22:56:16

    οι στρατηγοι αντι να βαρανε προσοχες μποστα στη φωφη, θα βαρανε το κεφαλι τους στο τοιχο

    • Μεγάλες στιγμές avatar
      Μεγάλες στιγμές @ orbit 25/06/2013 00:37:36

      Οι στρατηγοί θα βαρούσαν προσοχή και στον Σεφερλή.Εκτός ελαχίστων εξαιρέσεων,κοιτούν μόνο την εξέλιξη τους.Οι μάχιμοι είναι αυτοί που θα ενιωσαν απίστευτο ξενέρωμα..

  60. spartan avatar
    spartan 24/06/2013 23:00:26

    κυβερνηση καθαρα προεκλογικη.
    νομιζω ειναι φανερο....

  61. μεταρρυθμιστής avatar
    μεταρρυθμιστής 24/06/2013 23:10:36

    Πάντως ο Μητσοτάκης είναι πολύ καλύτερος από το Μανιτάκη, και ο Χ. Αθανασίου από τον Ρουπακιώτη. Δηλαδή τα στελεχή της ΔΗΜΑΡ αντικαταστάθηκαν επιτυχώς, όχι ότι ήταν και πολύ δύσκολο...

  62. χαρης avatar
    χαρης 24/06/2013 23:17:36

    Υπουργός υγείας αδωνις και βουλτεψη μπορεί να μου πει κάποιος ποια η σχέση τους με την υγεία και γιατι έφυγε ο Σαλμας μήπως γιατι μείωσε της τιμές στα φάρμακα και τα έβαλε με της φαρμακοβιομηχανίες

    • dinos avatar
      dinos @ χαρης 24/06/2013 23:45:10

      Δεν εχει σχεση ο αποφοιτος φιλοσοφικης με ειδικοτητα σε ιστορια αρχαιολογια ? ξερει τον ορκο ιπποκρατη δεν σου φτανει αυτο ?

  63. Green trip avatar
    Green trip 24/06/2013 23:31:11

    Το ΠΑΣΟΚ προϋπήρχε του ΠΑΣΟΚ και θα υπάρχει μετά το ΠΑΣΟΚ. Για την ακρίβεια η Ιστορία η ίδια χωρίζεται στην περίοδο την "πριν του ΠΑΣΟΚ" ΠΑΣΟΚ και εκείνη του "μετά του ΠΑΣΟΚ" ΠΑΣΟΚ.

    • drider avatar
      drider @ Green trip 25/06/2013 01:48:09

      Αυτό με το σταυρό το ξέρεις; (και δεν εννοώ στο ... ψηφοδέλτιο). Άντε, γιατί το ρίξαμε και στα θεολογικά αλλά δεν μπορώ να πιστέψω ότι το ΠΑΣΟΚ κουβαλάει τις αμαρτίες του ελληνικού γένους (αν και η κάθαρση είναι πολύ κοντύτερα από ότι πιστεύετε...)

  64. Ορθόδοξος avatar
    Ορθόδοξος 24/06/2013 23:35:00

    ο.κ. αλλά ο Αδωνις τι σκαμπάζει από υγεία? Η Βούλτεψη μήπως στα νιάτα της ήταν εθελόντρια του Ερ.Σταυρού? Η Φόφη που όταν λέει "Εθνική Αμυνα" ενοεί την στάση του μετρό? Εκείνος ο Συμεών Κεδίκογκου πρωτοξάδελφος του "Μπράβο Ρούλα" /Σίμου από τον ίδιο νομό και το ίδιο χωριό? Ο "ανεξάρτητος" Καψής της διαπλοκής θα φτιάξει την ΝΕΡΙΤ? Ο Μιχαλάκης ο Χρυσοχοίδης που τελείωσε το διάβασμα του 1ου μνημονίου? κα...κα...κα......
    Η Παναγία να μας φυλάει απο τας κομμουνιστάς που θα μας πάρουν τα σπίτια και θα μας ατιμάσουν τις κόρες.

  65. ανδρεας avatar
    ανδρεας 25/06/2013 00:17:51

    καλα σαραντα..........θελω να δω δημοσκοπησεις τωρα.........εχω τεραστια περιεργεια.....

    • dim avatar
      dim @ ανδρεας 25/06/2013 02:35:51

      5 μονάδες μπροστα η ΝΔ .. εύκολα...

      Οι Έλληνες να δώσουν πάνω από 20% σε άτομο που βαφτίζει το γιό του Ερνέστο δεν υπάρχει ούτε μια στο εκατομμύριο...

      • Η Αλίκη στα θαύματα avatar
        Η Αλίκη στα θαύματα @ dim 25/06/2013 13:53:35

        Πραγματικά, αποκλειστικά με αυτό το κριτήριο θα ψηφίσει ο Ελληνικός λαός. Ποιός προσποιείται πιό πειστικά τον ορθόδοξο Χριστιανό. Η άθλια οικονομική του κατάσταση, δεν πρόκειται να τον σπρώξει στην τιμωρητική ψήφο. Όλο τέτοιες ανοησίες λέτε και η Χ.Α πάει για δεύτερο κόμμα.

        • dim avatar
          dim @ Η Αλίκη στα θαύματα 25/06/2013 17:11:26

          Η ΧΑ πάει για δεύτερο κόμμα? Δηλαδή ο Σύριζα πέφτει στη τρίτη θέση? Αυτό να δω και θα πέσω κάτω από τη καρέκλα μου από τα γέλια... Αν τον περάσει τον Τσιπράκο και ο Μιχαλολιάκος, βλέπω να παίρνει τον Ερνέστο και να τρέχει να κρυφτεί...

          Σοβαρά τώρα... Η ΝΔ είναι άνετα πλέον μπροστά, τουλάχιστον 10 μονάδες... Για τη δεύτερη θέση θα αγωνιστούν στήθος με στήθος ΣΥΡΙΖΑ, ΧΑ και ΠΑΣΟΚ, πέριξ του 15% ο καθένας... (τώρα που το ΠΑΣΟΚ πήρε πάλι καρέκλες, θα γυρίσουν πολλοί που πήγαν προς Σύριζα μεριά...)

          • mara M. avatar
            mara M. @ dim 25/06/2013 18:36:34

            Συμφωνα με δημοσκόπηση που έχει αναρτήσει η χρυσή αυγή σε δικό της site τα αποτελέσματα είναι τα εξής στο περίπου
            ΣΥΡΙΖΑ 23%, ΧΑ 21%,ΝΔ 19%

  66. Κυθήριος avatar
    Κυθήριος 25/06/2013 00:21:51

    Μιά χαρακτηριστική ἀποτύπωση τοῦ τί αἰσθάνεται ὁ καθένας γι' αὐτήν τήν κυβέρνηση,θά δεῖ κάποιος ἄμα κοιτάξει τή φωτογραφία μέ τό Σαμαρά καί τό Μπένυ...

  67. 3-1=0.fe avatar
    3-1=0.fe 25/06/2013 00:22:06

    Η βουλτεψη μολις εμαθε ποσα νοσοκομεια πρεπει να κλεισουν ΠΑΡΑΙΤΗΘΗΚΕ.!!!!
    καλξ αρχη εγινε

    • ΑΝΤΙΔΡΑΣΗ avatar
      ΑΝΤΙΔΡΑΣΗ @ 3-1=0.fe 25/06/2013 02:21:27

      Τον ακουγε τοσο καιρο στα τηλεοπτικα παραθυρα απο νωρις το πρωϊ μεχρι το βραδυ δεν αντεξε να τον ακουει και ολη μερα στο υπουργειο...

    • Ρηνα avatar
      Ρηνα @ 3-1=0.fe 25/06/2013 13:18:32

      Τον Αδωνη απο πανω δεν αντεξε...θεωρει οτι ειναι παλια στο κομμα και ριχτηκε. Ετσι μου φαινεται. Μπορει ετσι να ειναι συναισθηματικα και ως γυναικα την καταλαβαινω αλλα το στιγμα που ηθελε να δωσει ο Αντωνης ειναι οτι μην νομιζετε αν ερθετε στη ΝΔ οτι θα εξαφανιστειτε, εχει θεση για ολους...Οσο για τον Αδωνη ιδου η Ροδος.....Αν τα καταφερει με τη "τρελαρα του" θα ειναι εσαει υπουργος.

  68. karenin avatar
    karenin 25/06/2013 00:27:29

    Απορώ τι δεν καταλαβαίνουν οι περισσότεροι σχολιαστες. Υπαρχει άλλος τροπος να ξεχρεώσει το Πασόκ προς τράπεζες και διαπλοκή; Τωρα όσοι νόμιζαν ότι ο λαός δια της ψηφου του εβαλε το πασοκ στην γωνία.....Και αυτο το αυτάρεσκο υφάκι του χοντρου αντιπροεδρου, τι φτυσιμο στα μουτρα μας.

  69. Μεγάλες στιγμές avatar
    Μεγάλες στιγμές 25/06/2013 00:27:32

    Ή κάτι και σε ροζ-χακί στολή...δεν εχει σχέση το φύλο με αυτό το Υπουργείο.Υπάρχουν γυναίκες που θα μπορούσαν να σταθούν.
    Οι δηλώσεις για τα μεταναστευτικά με ενοχλούν

  70. Χαιρετώ! avatar
    Χαιρετώ! 25/06/2013 00:30:29

    Δεν αποδέχθηκε τη θέση της υφυπουργού Υγείας η Σοφία Βούλτεψη και αντικαταστάθηκε από την Ζέτα Μακρή!

  71. ΕΝΕΡΓΟΣ ΠΟΛΙΤΗΣ avatar
    ΕΝΕΡΓΟΣ ΠΟΛΙΤΗΣ 25/06/2013 00:31:56

    Ήμασταν όλοι ανόητοι και αιθεροβάμονες. Πιστέψαμε ότι το υπάρχον πολιτικό σύστημα έχει «πεθάνει». ¨ότι η μεταπολίτευση έφτασε στο τέλος της, και άλλα τέτοια κουραφέξαλα. Πιστέψαμε ότι κάτι καινούργιο και άφθαρτο θα γεννηθεί. Όλα ήταν ένα θέατρο, και με την απειλή της πτώχευσης του απλού πολίτη, το πολιτικό σύστημα «ζει και βασιλεύει», και μαζί με αυτό όλοι οι γνωστοί νταβατζίδες του.
    Ο Δημήτρης μας, νέος στην πολιτική και πολλά υποσχόμενος. Για μισό περίπου αιώνα προσπαθεί, είτε μέσα από το μεγάλο κόμμα, είτε ενίοτε φτιάχνοντας δικό του κόμμα, να μας σώσει. Να σώσει τον τόπο και την χώρα. Δεν του έχει βγει μέχρι τώρα η συνταγή. Τώρα όμως που την βρήκε του φάγανε την αντιπροεδρία και δεν μπορεί να εφαρμόσει την μαγική του συνταγή. Άσε που πάνε άχρηστα και τα κουστούμια του.
    Η Φώφη παιδιά είναι η σωτηρία μας. Έγκυρη ανταπόκριση από Άγκυρα λέει ότι μόλις έμαθε ο Ταγίπ ότι η Φώφη πήγε στο Άμυνας, τα έκανε επάνω του. Πρόκειται περί μεγάλου γερακιού παιδιά η Φώφη. Τους patriot τους έχει για κομπολόι.
    Το Ναυτιλίας μεταφέρεται στην Μύκονο, για να είναι στο κέντρο του Αιγαίου και να συντονίζει ο νέος υπουργός τα πάρτι του νησιού, όπου είναι μόνιμος θαμώνας. Αξιοκρατική τοποθέτηση, χωρίς ίχνος οικογενειοκρατίας.
    Ο Μιχάλης έχει αρχίσει το διάβασμα. Διαβάζει νύχτα μέρα. Είναι στο δεύτερο κεφάλαιο του πρώτου μνημονίου. Έχει μέλλον. Νέος στην πολιτική όπως είναι, μαθαίνει όμως γρήγορα.
    Ο τηλεπαρουσιαστής νέος υπουργός υγείας, θα σταματήσει να πουλάει βιβλία από την τηλεόραση και θα αρχίσει να πουλάει σε δημοπρασίες φάρμακα. Έτσι θα πέσουν οι τιμές. Είναι ένα μυστικό σχέδιο που είχε από μικρός. Όχι ότι τώρα μεγάλωσε, αλλά … (θεός φυλάξει)
    Ένα χοντρό που είδα στο «γυαλί», προσπαθώ να θυμηθώ που το έχω ξαναδεί. Και αυτός νεοεισελθών στην πολιτική πρέπει να είναι. Άρα δεν θα έχει σχέση με διαπλοκή και νταβατζιλίκια. Μπράβο, σωστή επιλογή. Αυτά είναι τα νέα πολιτικά πρόσωπα που χρειάζεται ο τόπος. Άφθαρτοι, αδέκαστοι, τρομάρα μας…
    Τέλος, δεν θα μπορούσε να λείπει η Αγία Οικογένεια από αυτό το πάρτι. Να θυμηθείτε ότι θα δημιουργηθεί πρόβλημα. Η εκδίκηση είναι «κρύο πιάτο».
    Και όλα αυτά για να έχει η Αγγέλα ήρεμες εκλογές τον Σεπτέμβριο.
    Και ύστερα μας φταίει ο Τσίπρας και η Χ.Α.
    «… θα έχετε κράτος μέχρι τον Σεπτέμβριο», είχαν πει στην Αβελέρ. Μετά ????

  72. Apostolos Vlahos avatar
    Apostolos Vlahos 25/06/2013 00:33:51

    Το διαβατήριο που το έχω;

    • Mike avatar
      Mike @ Apostolos Vlahos 25/06/2013 11:32:25

      Δεν χρειαζετε...φευγεις κ με ταυτοτητα

      • Ρηνα avatar
        Ρηνα @ Mike 25/06/2013 13:22:05

        Κι αν βγουμε απο ΕΕ πως γυριζεις μετα;

  73. Νικήτας avatar
    Νικήτας 25/06/2013 00:53:29

    Για τα πανηγύρια.
    Τελικά για να προκόψεις στην πολιτική πρέπει να είσαι φρούτο στα τηλεοπτικά παράθυρα.
    Ήθελα να ξερα , δεν υπάρχουν άνθρωποι με περγαμηνές και γνώση αντικειμένου ώστε να επιλεγούν για να διοικήσουν χώρους όπως η υγεία , η άμυνα , ο πολιτισμός , τα δημόσια έργα κ.λ.π ;
    Τύποι σαν τον άδωνη επαγγελματίες φιλόδοξοι και φωνακλάδες και σαν τον χρυσοχοίδη με χαμηλό δείκτη νοημοσύνης συν τους άλλους της καριέρας και της μόστρας ;
    Μα ο κυριότερος λόγος που πέσαμε στα βράχια ήταν αυτή ακριβώς η παρουσία των ασχέτων στο τιμόνι όπου αρκούσε μόνον η κομματική ταυτότητα είς βάρος των πραγματικά αξίων και αυτό λοιπόν δεν σταματά .
    Αρκεί να έγλυψες τον αρχηγό κ

    • τεστε avatar
      τεστε @ Νικήτας 25/06/2013 01:59:22

      εσύ δηλαδή τι προτείνεις?

  74. kouvari avatar
    kouvari 25/06/2013 02:14:08

    Ευγε στην νεα κυβερνηση....Τουλαχιστον να ξερουμε ποιοι θα φανε την κλοτσοπατιναδα...!!

  75. GN avatar
    GN 25/06/2013 02:43:03

    +1.000.000!

  76. ορεσείβιος avatar
    ορεσείβιος 25/06/2013 09:11:56

    Δόξα τω Θεώ..
    Γλυτώσαμε απο κάτι ειδικούς, καθηγητάδες και καθηγηταραίους τουλάχιστον που θα μας έσωζαν...
    Γιατί διαμαρτυρόμαστε?
    Υπάρχουν και οι εναλλακτικές λύσεις ,απέναντι στους σημερινούς.
    Δεν μας κάνει ο χοντρός? Πως σας φαίνεται η ρένα? ή ο μηλιός?
    Ενοχλεί ο καψής? Υπάρχει και ο..σκουρλέτης
    Δεν μας γεμίζει το μάτι ο άδωνις?..Εχουμε τον τατσό που μαμεί και δέρνει κιόλας.
    Ούκ έστιν τέλος και άπειρος ο αριθμός των επίδοξων σωτήρων.
    Και χωρίς τις χρυσές εφεδρείες των ραμολημέντων του συστήματος ,των αένεων γερόντων ,των αγανακτισμένων και ελπιδοφόρων πλατειονικών.
    .
    Στην παρούσα φάση, κοινή λογική και κοινό νού χρειαζόμαστε και όχι συνδικαλισταραίους των ευνοημένων του συστήματος .
    Και όχι τζάμπα μάγκες.
    Εξω απο το χορό, όλοι πολλά τραγούδια ξέρουν....Για να δούμε τώρα τον κυριάκο πως θα τα καταφέρει...Η πολιτική είναι για τα δύσκολα και όχι για παράτες και δημόσιες σχέσεις.
    Ούτε περιμένουμε απο την συμπαθή φώφη να μας σώσει όταν παραμονεύει εκεί το τερατώδες "τίποτα" του καγκελάριου αβραμό.
    Ευκαιρία για κάποιους νεωτερους του συστήματος να αποδείξουν ότι αξίζουν το κληρονομικό χάρισμα της εξουσίας..Αλλά πρέπει να τα καταφέρουν κιόλας.
    Αρκετή τρέλλα έχουμε πουλήσει με ρουπακιώτηδες και μανιτάδηκες ως χώρα..Και πάκηδες και σκανδαλίδηδες...που λογάριαζαν μείωση του κράτους και κάτέληγαν εν πλήρη σοφία και επισημότητα ότι απαιτούνται....προσλήψεις.
    Για εθελοντές που πρέπει να πέσουν στα σκατά και να μπλέξουν τα χέρια τους κιόλας ,με τον άμαχο πληθυσμό και τους δανδήδες να παραμείνουν σε ασφαλή απόσταση, μοιάζει το σχήμα.
    Τέρμα τα αστεία και τα τρελλά...
    ..
    Με όλα αυτά όμως χάσαμε και τον κυρ φώτη απο την προεδρεία και άντε τώρα να ψάχνεις για πρόεδρο.
    Και χάσαμε την δυνατότητα να δούμε υπουργό τον..ψαριανό για να διαπιστώσουμε πιά τι ψάρια πιάνουν αυτοί στην ρημάδα την δημάρα.

    • Hawk avatar
      Hawk @ ορεσείβιος 25/06/2013 11:57:20

      Το μόνο που κάνουμε καλά είναι να πουλάμε τρέλλα, από την μία άκρη ως την άλλη (πολιτικής απόχρωσης εννοώ) και από τον βορρά στον νότο και από την ανατολή στην δύση, όλοι μαζί δυνατά...

    • Ρηνα avatar
      Ρηνα @ ορεσείβιος 25/06/2013 13:24:48

      Αυτο το "καγκελαριος Αβραμο"......

  77. Hawk avatar
    Hawk 25/06/2013 12:01:19

    Ο Βαρβιτσιώτης είναι εντελώς υποτονικός για το υπουργείο Ναυτιλίας, νομίζω χρειαζόταν άτομο με έντονη προσωπικότητα και γνώση του αντικειμένου, εξάλλου οι εφοπλισταράδες έχουν υποσχεθεί στον Σαμαρά στήριξη, ξέμεινε κι αυτή στα συρτάρια?

  78. ΚΥΘΗΡΙΟΣ avatar
    ΚΥΘΗΡΙΟΣ 25/06/2013 12:36:39

    Μήπως ἀκριβῶς ἐπειδή οἱ ἐφοπλιστές χρειάζονται στήριξη,μπῆκε ὁ Βαρβιτσιώτης στή θέση αὐτή;
    Πρόσωπο δηλαδή χωρίς ἔντονη προσωπικότητα καί διάθεση γιά ἀντιρρήσεις;...

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.