#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
09/12/2009 07:00
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

H οικονομία και η κοινωνία δεν αντέχουν άλλους αποτυχημένους…

 

Τα προηγούμενα χρόνια είχαμε βαρεθεί να ακούμε το ΠΑΣΟΚ να κατηγορεί τον Κ. Καραμανλή ότι κρύβεται στα δύσκολα, ότι το Μαξίμου έχει μετατραπεί σε κλειστό κονκλάβιο, ότι ο πρωθυπουργός δεν εμφανίζεται και άλλα τέτοια. Και είχαν απόλυτο δίκιο. Πώς, όμως, μέσα σε 60 ημέρες ο Γ. Παπανδρέου αποφάσισε να αντιγράψει τον προκάτοχό του και να κάνει καρμπόν τις κινήσεις που έκανε ο κ. Καραμανλής;

Τις τελευταίες εβδομάδες, ειδικά το τελευταίο διήμερο ζούμε το ναυάγιο της οικονομίας, ωστόσο ο Γ. Παπανδρέου είτε βρίσκεται στο Μαξίμου και κάνει συσκέψεις και πρωινούς καφέδες είτε ετοιμάζεται για το ταξίδι στη Δανία (την πραγματική). Καλή η πράσινη οικονομία, το περιβάλλον και τα άλλα πράσινα όνειρα της κυβέρνησης, όμως η στάση του πρωθυπουργού μας θυμίζει ότι ο κόσμος χάνεται και η κυβέρνηση …χτενίζεται.

Ο κ. Παπανδρέου έχει αφήσει μόνο του τον Γ. Παπακωνσταντίνου να βγάλει το φίδι από την τρύπα και ο ίδιος είναι εξαφανισμένος. Περιμένοντας τα διαγγέλματά του, τις αποφάσεις του και την ανάληψη ενός πιο ενεργού ρόλου, η οικονομία καταστρέφεται, οι μηχανισμοί είσπραξης εσόδων παραμένουν διαλυμένοι, μέτρα δεν λαμβάνονται και όλα πάνε πίσω.

Είναι εύκολο να βγαίνεις από το κάδρο της αρνητικής δημοφιλίας. Είναι εύκολο να πιστεύεις ότι ο κόσμος όταν δε σε βλέπει σε ξεχνά και επομένως δεν σε αντιπαθεί.

Όμως, οι πολίτες έχουν αλλάξει, όπως δείχνουν οι τελευταίες εκλογικές αναμετρήσεις συμπεριλαμβανομένης εκείνης για την εκλογή νέου αρχηγού στη ΝΔ. Ο Γ. Παπανδρέου θα πρέπει να μάθει ότι η ανοχή έχει τελειώσει κι αν δεν ληφθούν άμεσα αποφάσεις, έστω και αντιλαϊκές, τότε θα βουλιάξουν όλοι μαζί και δεν θα σωθεί κανείς. Αν θέλει να είναι ο δεύτερος μετά τον Χ. Τρικούπη που θα πει το «δυστυχώς επτωχεύσαμεν» αυτό είναι εύκολο και είναι κοντά.

Ο κόσμος δεν ξεχνά όμως, το Μαξίμου δεν είναι πια το τείχος της εκάστοτε κυβέρνησης. Αν ο Γ. Παπανδρέου θέλει να κάνει τα ίδια λάθη ας μας το πει. Όμως η οικονομία και η κοινωνία δεν αντέχει άλλους αποτυχημένους...

ΣΧΟΛΙΑ

  1. t avatar
    t 09/12/2009 09:47:47

    From The Times
    Britain's debt problems are nothing compared with those of Greece
    http://business.timesonline.co.uk/tol/business/economics/pbr/article6949524.ece

    • Anonimi avatar
      Anonimi @ t 09/12/2009 14:18:07

      Ρόμπες έχουμε γίνει. 4 άρθρα σήμερα στην Βρεττανική FT

      • anetos avatar
        anetos @ Anonimi 09/12/2009 14:27:25

        γιατι αραγε ?

        • ad avatar
          ad @ anetos 09/12/2009 15:06:03

          τι γιατι?...κοιτα ποσο βρώμικο σπίτι έχουν οι δίπλα... και καθαρίζουμε αύριο το δικό μας...

    • Στέργιος avatar
      Στέργιος @ t 10/12/2009 01:05:47

      Μόνο και μόνο που μια πρώην αυτοκρατορία, μια πρώην υπερδύναμη, συγκρίνει τον εαυτό της με την ψωροκώσταινα δείχνει σε τι βαθιά παρακμή έχει πέσει η Βρεττανία.

      • pizza avatar
        pizza @ Στέργιος 10/12/2009 06:16:18

        Ναι αλλα η Βρεττανια εχει βιομηχανια. Εμεις τι εχουμε?

  2. ελεύθερος avatar
    ελεύθερος 09/12/2009 10:06:52

    Ο Γιωργάκης δεν έχει έχει να ανησυχεί για τίποτε πιά και ειδικά για τα οικονομικά.
    Εξ' άλλου όπως έχει πεί, επανειλλημμένα, "τα λεφτά δεν είναι πρόβλημα".
    Τα δύο πρόσφατα ταξίδια (Καραϊβική και Κοπεγχάγη) του σοσιαλιστή Γιωργάκη Παπαντρέου κόστισαν στο Ελληνικό κράτος πάνω από 400.000 ευρώ.
    Αφού τάχουμε ξαναπεί.
    Το πάν είναι να κοροϊδέψεις το αλό και να πιάσεις την καρέκλα.
    Μετά βάζεις διάφορους αναλώσιμους σαν τον Παπακωνσταντίνου να δουλεύουν και όσο πάει!
    Όταν τα σκατώσουν τους αλλάζεις.
    Όταν κάποια στιγμή πάρει χαμπάρι ο λαός ότι τον δουλεύεις, απλά πάς σπιτάκι σου.
    Τα ταξίδια και οι γνωριμίες όμως μένουν.
    Τελικά είναι πιό μάγκας από ότι νομίζαμε ο γιός της κυρίας τσάντ.

    • tiramola avatar
      tiramola @ ελεύθερος 09/12/2009 10:10:45

      Ελεύθερε μας βάζεις τις πηγές πληροφόρησής σου για τα πάνω από 400 χιλιάρικα που στοίχησαν τα ταξίδια?

      • LUXOR avatar
        LUXOR @ tiramola 09/12/2009 10:28:33

        Σίγουρα δεν στοίχησαν τόσα χρήματα! Αλλά εδώ ο κόσμος καίγεται αγαπητέ μου και ο Γιωργάκης ψ...ρμενίζει. Αλλά από παιδί χαζό χαρά γεμάτο τι περιμένεις;
        Όταν αγαπητέ μου τιραμόλα, την πρώτη εβδομάδα πρωθυπουργίας που δεν ξέρεις που σου πάνε τα τέσσερα - ούτως ή αλλιώς - δεν παίρνεις τους δρόμους για κοινωνικές επισκέψεις - γιατί ατζέντα δεν υπήρχε προφανώς πλην της αμερικανικής - αφήνοντας να αρχίζουν να βγάζουν τα φίδια από τη φωτιά οι "μαθητευόμενοι μάγοι σου".

        Εντάξει;

        Με εκτίμηση κάποιος που γνωρίζει...

      • LUXOR avatar
        LUXOR @ tiramola 09/12/2009 10:29:52

        ΔΙΟΡΘΩΤΙΚΟ, συγγνώμη για τη βιασύνη:

        Σίγουρα δεν στοίχησαν τόσα χρήματα! Αλλά εδώ ο κόσμος καίγεται αγαπητέ μου και ο Γιωργάκης ψ…ρμενίζει. Αλλά από παιδί χαζό χαρά γεμάτο τι περιμένεις;
        Όταν αγαπητέ μου τιραμόλα, την πρώτη εβδομάδα πρωθυπουργίας που δεν ξέρεις που σου πάνε τα τέσσερα – ούτως ή αλλιώς – παίρνεις τους δρόμους για κοινωνικές επισκέψεις – γιατί ατζέντα δεν υπήρχε προφανώς πλην της αμερικανικής – αφήνοντας να αρχίζουν να βγάζουν τα φίδια από τη φωτιά οι “μαθητευόμενοι μάγοι σου”.

        Εντάξει;

        Με εκτίμηση κάποιος που γνωρίζει…

      • πρασινάλογα avatar
        πρασινάλογα @ tiramola 09/12/2009 10:40:37

        Tiramola, μήπως μπορείς να μας εξηγήσεις γιατί τα έξοδα της πολυπληθούς συμμετοχής του Γιωργάκη στη σοσιαλιστική διεθνή στην Καραϊβική έπρεπε να τα πληρώσει το ελληνικό δημόσιο;
        Τί σχέση έχουν οι Έλληνες φορολογούμενοι με ταξίδια ιδεολογικής φύσης του κυβερνώντος κόμματος;
        Ας το πλήρωνε το πασόκ!
        Επίσης, εσύ που ξέρεις τόσο πολλά, μήπως μπορείς να μου εξηγήσεις γιατί πήγαν με ιδιωτικό αεροπλάνο;
        Τα αεροπλάνα της γραμμής δεν είναι αρκετά καλά για τους σοσιαλιστικούς κόλους;
        Εάν πλήρωνε το πασόκ και όχι ο Έλληνας φορολογούμενος θα πήγαιναν χλιδάτοι ή σαν κανονικοί άνθρωποι;

        • Ψώνιο avatar
          Ψώνιο @ πρασινάλογα 09/12/2009 11:20:17

          Γιατί; Τα λεφτά του ΠΑΣΟΚ δεν είναι από τους φόρους μας; Πάλι εμείς τους πληρώνουμε μέσω φόρων για τις μεγάλες επιδοτήσεις τους. Πάντως η Ντόρα, ακόμη και ως απλή βουλευτίνα, με ιδιωτικά ελικόπτερα διαφόρων ταξίδευε ανά την Ελλάδα. Άραγε ποιό είναι καλύτερο; Τα κότερα μας κυβερνούν. Γιατί να το κρύψωμεν;

        • NM avatar
          NM @ πρασινάλογα 09/12/2009 16:58:17

          Προς Ψώνιο: στο σήμα σου εσυ. πάει η Ντόρα τέλος. Ξύπνα!

    • Στέργιος avatar
      Στέργιος @ ελεύθερος 10/12/2009 01:06:53

      Τελικά ο Γιωργάκης δεν έγινε Υπουργός Εξωτερικών... έγινε Υπουργός Εξωτερικού!

  3. Orestios avatar
    Orestios 09/12/2009 11:04:16

    Στην αριστοκρατική κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ μπορεί να καταφέρει τα πάντα, ο άριστος Υπουργός. Ο αρχιαριστοκράτης Πρόεδρος και Υπουργός εξωτερικών κάνει βόλτες. Για Πρωθυπουργός δεν κάνει.

  4. socrates avatar
    socrates 09/12/2009 11:17:03

    Ο ΓΑΠ στην προεκλογική ομιλία του στους παραγωγικούς φορείς της χώρας στην 74η ΔΕΘ παρουσίασε ένα άμεσο σχέδιο 100 πρώτων ημερών.
    Τότε δήλωνε ότι έχει έτοιμα τα 5 πρώτα νομοσχέδια που θα καταθέσει η κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ στη νέα Βουλή προς ψήφιση.
    Έχουν περάσει 65 ημέρες και το μόνο που έχουν καταθέσει στην βουλή είναι ένα νομοσχέδιο (για το επίδομα κοινωνικής αλληλεγγύης - σιγά το δύσκολο).
    Τα άλλα "έτοιμα" νομοσχέδια τί έγιναν;
    Δεν πάνε καλά οι σοσιαλιστές, δεν πάνε καθόλου καλά.
    Μόνο και μόνο το ότι δεν έχουν ακόμη διορίσει Γραμματέα στο Υπουργείο Οικονομίας για να επιβλέπει την κανονική είσπραξη της φορολογίας τα λέει όλα, ειδικά αυτούς τους χαλεπούς για τα δημοσιονομικά καιρούς.

  5. argoscholosaristeros avatar
    argoscholosaristeros 09/12/2009 11:18:47

    Είναι λογικό ότι στη σημερινή δύσκολη οικονομική κατάσταση για τη χώρα χρειάζονται άνθρωποι όπως ο κ Παπακωνσταντίνου που ξέρουν ελληνικά και μπορούν ανάλογα με την περίσταση να απαντήσουν στις ερωτήσεις των δημοσιογράφων ή των βουλευτών. Ο κ Παπανδρέου με τις διάφορες γλωσσικές του κορώνες 'στις κάλτσες, πάσει θεού, πιτέψουμε, πηφορική βιβλία πρώτοι ευρώπη' και την ανικανότητα του να καταλάβει δύσκολες ερωτήσεις στα ελληνικά είναι δυνατόν να δημιουργήσει περισσότερη σύγχυση και παρανόηση στα δύσκολα για τη χώρα προβλήματα.... Ίσως αν του έθεταν τις ερωτήσεις στα αγγλικά να παρουσιαζόταν περισσότερο...

  6. πρασινάλογα avatar
    πρασινάλογα 09/12/2009 12:08:41

    Σιγά να μην τον λυπηθούμε κιόλας τον Παπακωνσταντίνου.
    Ξεχάσατε εκείνες τις απίθανες υπεραπλουστεύσεις του όταν ήταν στην αντιπολίτευση;
    Ξεχάσατε όλες αυτές τις τζάμπα συνταγές για την κρίση και τα ψευτο-σχέδια που έλεγε ότι είχανε με το Γιωργάκη;
    Ξεχάσατε τον κακοπροαίρετο αντιπολιτευτικό του ςλ΄πογο, όταν μιλούσε για τη φοροδιαφυγή που δεν έπιανε η Νέα Δημοκρατία;
    Ξεχάσατε που μας έλεγε ότι Η Νέα Δημοκρατία χαϊδεύει το μεγάλο κεφάλαιο και γι' αυτό δεν κηνυγάει τα 31 δισ ανείσπρακτα χρέη (το μυαλό τους και μία λίρα);
    Κανένα έλεος για τους ψεύτες!
    Όταν ο Καραμανλής έλεγε ότι λόγω της παγκόσμιας κρίσης πρέπει να πάρουμε πιό αυστηρά μέτρα, ο Παπακωνσταντίνου έβγαινε στα κανάλια τρείς φορές τη μέρα και έλεγε ότι η οικονομική μας κρίση δεν σχετίζεταιμε την παγκόσμια κρίση, αλλά με την Ελληνική κυβέρνηση, εξ' ολοκλήρου.
    Και τώρα λοιπόν εξ ολοκλήρου με την Ελληνική κυβέρνηση σχετίζεται η τρέχουσα κρίση.
    Κόψτε το κεφάλι σας τώρα, κύριε Παπακωνσταντίνου, αφού εσείς είχατε σχέδιο και εμείς δεν είχαμε.

  7. tiramola avatar
    tiramola 09/12/2009 12:21:52

    Σας διαβάζόυν και γελάνε οι Ρουσόπουλοι , οι Βουλγαράκηδες και οι Παυλίδιδες...
    Αλλά το ψέμα έχει κοντά ποδάρια...
    Από τον Παπανικολάου του ρεσάλτο μέχρι την Fritch και τον Αλμούμια τα επιχειρήματά σας...
    Οπαδοί είσαστε , δεν περιμένει κανείς κάτι άλλο.
    Υπάρχουν όμως και άλλοι πολίτες που θα το παλέψουν για να σωθούν ακόμα και οι ηλίθιοι...

    • Blimblomblim avatar
      Blimblomblim @ tiramola 09/12/2009 12:25:27

      Με σοσιαλιστικά ψέμματα όμως δεν σώζεται η κατάσταση. Δεν κάουν τίποτε άλλο από το να δίνουν άλλοθι στα κερδοσκοπικά παιχνίδια. Μας κάνουν επίσης να νιώθουμε σίχαμα για τους δήθεν έντιμους που βγήκαν να μας κυβερνήσουν σωστά. Ο καθαρός ΓΑΠ αποδείχθηκε ήδη πολιτικός απατεώνας. Αυτό το άγος ποιος θα του το ξεπλύνει; Τουλάχιστον ο πατέρας του μαγνήτιζε τα πλήθη. Αυτός εδώ θα φύγει νύχτα.

    • Giorgos_T avatar
      Giorgos_T @ tiramola 09/12/2009 13:04:27

      ΔΙΟΡΘΩΣΗ!! απο το σχόλιο μου στο άρθρο οχι απο το αρθρο !!!! Συγγνωμη

    • DeterminismIsDead avatar
      DeterminismIsDead @ tiramola 09/12/2009 13:08:44

      Κύριε ΛαστιχοΤιραμόλα,
      έχετε καταλάβει ότι όταν η χώρα έχει χρεοκοπήσει, και απλώς δεν μας το λένε ακόμα για να μην μας τρομάξουμε, ΔΕΝ ΠΑΣ στον Αλμούνια και τον Τρισέ να τους μιλάς για κοινωνικά πακέτα, επιδόματα και πράσινες τρίχες;
      Εγώ ξέρω ότι όταν καταναλώνουμε περισσότερα από ό,τι παράγουμε, όταν δανειζόμαστε συνεχώς με ολοένα αυξανόμενα επιτόκια, προκειμένου να πληρώσουμε μισθούς και συντάξεις Δημοσίου, πρώτα περικόπτουμε τις δαπάνες και μετά, σταδιακά προσπαθούμε να αυξήσουμε και τα έσοδα.
      Ο Έλληνας δεν μπορεί να γίνει λάστιχο Κύριε ΛαστιχοΤιραμόλα!

      • tiramola avatar
        tiramola @ DeterminismIsDead 09/12/2009 13:22:40

        Και ποιοί είναι ο Αλμούνια και ο Τρισέ?
        Οι νταβατζήδες μας?
        Υπάλληλοι της υπερεθνικής οικονομικής ελίτ είναι!
        Θα μας πούνε από που θα βρούμε τα λεφτά?
        Από τους έχοντες και κατέχοντες ή από τους μισθωτούς των 2000 ευρώ?
        Μέχρι και οι δεξιοί Σακροζί , Μπερλουσκόνι και Μέρκελ σήκωσαν ανάστημα!
        Εσείς τι παριστάνετε?????

        • Blimblomblim avatar
          Blimblomblim @ tiramola 09/12/2009 13:30:06

          Ναι, αλλά όταν χρωστάμε σκύβουμε το κεφάλι.

          Ο Παπανδρέου βγήκε με σύνθημα "αναδιανομή", αλλά τι να αναδιανείμει, αφού χρωστάμε.

          Ας ελπίσουμε ο Σαμαράς αύριο να μας υποσχεθεί εξόφληση του χρέους. Με ό,τι αυτό συνεπάγεται.

        • DeterminismIsDead avatar
          DeterminismIsDead @ tiramola 09/12/2009 14:15:16

          Κύριε ΛαστιχοΤιραμόλα,
          το μόνο χειρότερο από τα υποθετικά διλήμματα με λανθασμένες προκείμενες, είναι εκείνα με αόριστες (βλ.απεραντολογίες) προκείμενες. Κλισέ του τύπου "έχοντες και κατέχοντες", μπορεί να είναι καλά, και απαραίτητα ίσως, για ανακοινώσεις του ΚΚΕ/ΣΥΡΙΖΑ, αλλά εγώ τ'ακούω βερεσέ, ξεκάθαρη ηθικολογία, αποφυγή του προβλήματος δηλαδή και μόνο. Και δεν αναφέρομαι στις γνωστές αντιδράσεις του τύπου "οι πλούσιοι θα πάρουν τα λεφτά τους και θα τα πάνε στην Ελβετία", το οποίο ΗΔΗ ΕΧΕΙ ΓΙΝΕΙ, όπως αποκάλυψε το φιλοκυβερνητικό "ΒΗΜΑ" της Κυριακής, πράγμα που οδήγησε τον κ.Παπακωνσταντίνου να αποσύρει εν μιά νυκτί τις ιδέες του για ενσωμάτωση των τραπεζικών καταθέσεων στις φορολογικές δηλώσεις, αλλά ας υποθέσουμε ότι, αφού κατορθώναμε να συμφωνήσουμε πρώτα ποιοι είναι επιτέλους αυτοί οι "έχοντες και κατέχοντες", τους δεσμεύαμε τα κεφάλαια και τις περιουσίες και τα διαθέταμε στο επαναστατημένο λαϊκό προλεταριάτο. Πόσο θα αντέχαμε να ζούμε μόνο μ'αυτά; Έναν, δύο μήνες; Και μετά δεν θα έπρεπε πάλι να δουλεύουμε; Το '17 οι Ρώσοι μπολσεβίκοι τι κάναν δηλαδή; Ανακαλύψαν τον επίγειο παράδεισο, το μόνο μέρος όπου δεν χρειάζεται να δουλεύεις αλλά μόνο να κάθεσαι και να απολαμβάνεις τα αγαθά;

          Υ.Γ. Η απόγνωση, το να μην ξέρεις τι να κάνεις, πάντα προηγείται της απελπισίας. Και τα δύο μαζί...άστα να πάνε. Για αυτό, το μόνο που μπορούμε να κάνουμε είναι συγκεκριμένες προτάσεις και μέτρα κι όχι ανοησίες. π.χ. το να βάλεις πόθεν έσχες ακόμα και στην αγορά 1ης κατοικίας, πως μπορεί να κινήσει το υπάρχον αδήλωτο χρήμα στην αγορά;

        • δρόμος avatar
          δρόμος @ tiramola 09/12/2009 15:09:54

          αυτό ακριβώς θα αναδιανείμει ΒΒΒ: τα χρέη που δημιούργησε το ΠΑΣΟΚ και οι συν αυτώ θα τα μοιράσει σε όλους εμάς και τα παιδιά μας

        • LUXOR avatar
          LUXOR @ tiramola 09/12/2009 16:07:24

          Τιραμόλα μου,
          οι τρεις προαναφερόμενοι πρωθυπουργοί ύψωσαν το ανάστημά τους γιατί φτιάχνουν Πόρσε, Φερράρι, Πεζώ, Ρενώ, Φίατ, και ότι άλλο αγαθό έχεις στο ΣΠΙΤΙ ΣΟΥ!!!!! Γι` ΑΥΤΟ ΚΑΝΟΥΝ ΚΑΙ ΛΕΝΕ ΟΤΙ ΓΟΥΣΤΑΡΟΥΝ!!!

          Και γι΄ αυτό ο Αλμούνια και ο Τρισέ κάνουν κωλοτούμπες, όπως θα κάνει και ο Γιωργάκης και ο κάθε Γιωργάκης!

          ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ; ΄Η ΝΑ ΣΤΟ ΞΑΝΑΕΠΑΝΑΛΑΒΩ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟ ΕΜΠΕΔΩΣΕΙΣ;

    • Παλιός Οννεδίτης avatar
      Παλιός Οννεδίτης @ tiramola 10/12/2009 15:28:40

      μέσα σε δύο μήνες προτιμάς αντί να απαντάς επί της ουσίας, να μοιράζεις με ευκολία χαρακτηρισμούς. Λάθος σου πιστεύω, διότι από την μία, αν όντως οι χαρακτηρισμοί έχουν βάση, δεν χρειάζεται καμία παρέμβαση, αν όμως έχουν βάση πολύ γρήγορα θυμίζει η συμπεριφορά σου τον αλήστου μνήμης μακαρίτη Κουτσόγιωργα του "δεν δικαιούστε δια να ομιλείτε".

  8. Blimblomblim avatar
    Blimblomblim 09/12/2009 12:22:52

    Εντωμεταξύ, σκέφτομαι το εξής: Αντί να προσπαθούν να "αναθερμάνουν" την αγορά με επιδοτήσεις από τα τελευταία αποθέματα του προϋπολογισμού, μήπως να αρχίσει το κράτος να ξοφλάει τα χρέη του προς τον ιδιωτικό τομέα; Η εξόφληση των χρεών θα δημιουργήσει ένα τσουνάμι ρευστότητας στην αγορά, που θα ακολουθηθεί από μια αύξηση της εμπιστοσύνης. Θα έχει ο κόσμος λεφτά για να πληρώσει άλλα χρέη, ιδιωτικά, και θα σπάσει έτσι ο φαύλος κύκλος της έλλειψης ρευστότητας.

    Τι λέτε και οι υπόλοιποι;

    • archaeopteryx avatar
      archaeopteryx @ Blimblomblim 09/12/2009 12:29:43

      Τι κακά πράγματα είναι αυτά που λές; Να πάρουνε λεφτά θέλουνε από τον ιδιωτικό τομέα, στον ιδιωτικό τομέα "υπάρχουν λεφτά". Να τα πάρουνε θέλουν για να χρηματοδοτήσουν τον νέο μοχλό ανάπτυξης, την "δια βίου μάθηση". Αφόυ τα κατάφερε τόσο καλά με τι μικρά παιδιά το 81, το Πασόκ τώρα θα επιμορφώσει και τους μεγάλους.

      Φίλε bbb αν το Δημόσιο ξοφλούσε τα χρέη του και εξαφανιζόταν, θα γινόμαστε ΑΑΑ από ΒΒΒ+. Αν απλά εξαφανιστεί (και αφήσει το φέσι), το πιθανότερο, μας βλέπω Α+, ΑΑ-, εκεί.

      • Blimblomblim avatar
        Blimblomblim @ archaeopteryx 09/12/2009 12:39:29

        Χαίρομαι πολύ που εμμέσως συμφωνείς. Τις ίδιες σκέψεις έκανα και πέρυσι, όταν δίνονταν τα 28 δις στις τράπεζες. Αντί να δανείζονται για να ενισχύσουν τις τράπεζες, καλύτερα να δανείζονταν για να ενισχύσουν τη ρευστότητα μέσω άμεσης εξόφλησης όλων των χρεών. Δεν θέλει τίποτε άλλο η αγορά, παρά το χρήμα που της λείπει για να κινηθεί. Είναι τόσο πολύ αυτό το ανεξόφλητο κρατικό χρήμα. Και ΦΠΑ θα πληρωνόταν τότε, και επιταγές δεν θα έσκαγαν, και ύφεση δεν θα είχαμε, και εμπιστοσύνη προς το κράτος θα υπήρχε. Τόσο απλό και τόσο εύκολο, πώς έγινε τόσο δύσκολο;

        • archaeopteryx avatar
          archaeopteryx @ Blimblomblim 09/12/2009 14:55:06

          έγινε δύσκολο, γιατί δεν λειτουργεί η κοινή λογική και η στοιχειώδης επιστήμη, αλλά τα συμφέροντα δύο καρτέλ στην Ελλάδα (που πάνε να γίνουν ένα!)

        • Blimblomblim avatar
          Blimblomblim @ Blimblomblim 09/12/2009 16:12:25

          Τραπεζικό το ένα, το άλλο εννοείς πετρελαϊκό; Και εντάξει το τραπεζικό, καταλαβαίνουμε το συμφέρον (να έχουν στο χέρι τους όλη την αγορά να τους χρωστάει). Το πετρελαϊκό;

      • anetos avatar
        anetos @ archaeopteryx 09/12/2009 14:32:45

        ετσι ειναι πανω κατω

    • Sic transit gloria mundi avatar
      Sic transit gloria mundi @ Blimblomblim 09/12/2009 13:43:49

      Θα κάνουμε έτσι οι ιδιώτες και άλλα χρέη, αφού θα αποκατασταθεί η εμπιστοσύνη τάχιστα και θα ξεπληρώσουμε τα παλιά! Θα τρίβουν και οι τράπεζες τα χέρια τους για τα σώβρακα που θα μαζέψουν μετά. Τι ωραία, τι χαρά και τι βίλες σε παραλίες και βουνά!
      Και πληρώνουν τα κορόιδα που "δεν χρωστάνε σε κανέναν και δεν θέλουν πιό πολλά"!
      Congratulations!

      • Blimblomblim avatar
        Blimblomblim @ Sic transit gloria mundi 09/12/2009 13:57:31

        Μάλλον δεν έχεις ιδέα τι περνάει αυτή τη στιγμή η αγορά. Εδώ υπάρχει σοβαρότατο πρόβλημα επιβίωσης για χιλιάδες επιχειρήσεις που ξύνουν τον πάτο του οικογενειακού βαρελιού.

        • Sic transit gloria mundi avatar
          Sic transit gloria mundi @ Blimblomblim 09/12/2009 14:05:01

          Δεν διαφωνώ καθόλου, υπάρχουν περιπτώσεις και περιπτώσεις, πολύ διαφορετικές, αλλά είπαμε...
          Σε αρκετές περιπτώσεις υπάρχει εκτός από δούναι και λαβείν.
          Και προπάντων, μη γίνει σαν τους κατοίκους Ζεφυρίου και Άνω Λιοσίων, που παίρνανε επίδομα πυροπλήκτου Ηλείας!

    • xereis poios avatar
      xereis poios @ Blimblomblim 09/12/2009 22:38:24

      na plirosei o opad auta pou xrostaei stous giatrous,kai meta emeis tha agorasoume xorafia gia thn meta eyro epoxi

  9. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 09/12/2009 12:33:54

    O ΓΑΠ ουτε ψευτης αποδειχθηκε ουτε απατεωνας.Ειναι πολυ νωρις ακομη.Προς το παρον ειναι αδρανης.Αλλα η αδρανεια στοιχιζει οπως και τα πρασινα.Επαναλαμβανω οτι η οικολογια ειναι πολυτελεια για πλουσιους ιδιως σε καιρο κρισης.Αφου δεν υπαρχουν λεφτα το πρωτο που πρεπει να γινει ειναι να προχωρησουν τα αυτοχρηματοδοτουμενα εργα.Οι δρομοι του Λεκανοπεδιου δεν επρεπε να κοπουν.
    Το νεο αεροδρομιο του Ηρακλειου Κρητης να προχωρησει.Το λιμανι του Λαυριου επισης.

    • Blimblomblim avatar
      Blimblomblim @ ψυχραιμια 09/12/2009 12:41:10

      Πώς λες ότι δεν είναι απατεώνας αφού το λες μόνος σου ότι λεφτά δεν υπάρχουν; Αυτός μας έλεγε ότι λεφτά υπάρχουν.

      • ψυχραιμια avatar
        ψυχραιμια @ Blimblomblim 09/12/2009 12:49:23

        Εννοω οτι ακομη δεν εχει αναμιχθει σε κλοπες ή απατες.Τα προεκλογικα ταξιματα ειναι συνηθη.Ξερεις κατι;Δραχμη δεν εχουμε αλλα ευρω-απο υποτιμηση δεν κινδυνευει.Μονο απο ακριβοτερα επιτοκια στο δανεισμο.Ε,και τι εγινε σου λεει.Προκειμενου να με κακοχαρακτηρισουν οι ψηφοφοροι μου ας δανεισθω ακριβοτερα.

        • Blimblomblim avatar
          Blimblomblim @ ψυχραιμια 09/12/2009 13:01:46

          Ήταν συνήθη, δεν είναι πια, όχι τουλάχιστον σε αυτή την κλίμακα. Τέτοιου είδους ψέμμα και απάτη έχουμε να δούμε από το 1981.

    • Giorgos_T avatar
      Giorgos_T @ ψυχραιμια 09/12/2009 13:06:30

      FACTORX: Λές: "ΔΙΟΡΘΩΣΗ!!¨"απο το σχόλιο μου στο άρθρο" οχι "απο το αρθρο" !!!! Συγγνωμη, δευτερη φορα..."

      Την προηγούμενη φορά παρά λίγο να δημιουργήσεις πρόβλημα στο site με αυτά που έβαλες. Τώρα το ξανακάνεις και ζητάς συγνωμη. Τι το πέρασες; Βατικανό; Κόβεσαι και λυπάμαι. Και παρακαλώ πολύ τους υπόλοιπους προσοχή τα λινκς.

  10. Giorgos_T avatar
    Giorgos_T 09/12/2009 12:48:11

    όπα, λαθος εκανα, συγγνωμη

  11. Sic transit gloria mundi avatar
    Sic transit gloria mundi 09/12/2009 13:51:01

    Μάλλον ξέχασες, φίλε Blimblomblim, ότι αρκετοί από αυτούς που τούς χρωστάει (όντως) το κράτος, είναι αυτοί που φοροδιαφεύγουν (παρανόμως ή νομίμως και ...ηθικώς), κατακρατούν τις ασφαλιστικές εισφορές των εργαζομένων τους και κυρίως απασχολούν "μαύρη" εργασία, μπλοκάκια και λοιπά έντιμα. Το κράτα με να σε κρατώ γίνεται, αλλά το μακρύ μακρύ χέρι του καραγκιόζη, τελικά στη δική μας τσέπη χώνεται, των λοιπών που δεν...
    Όχι δεν μασάμε! Άς υπάρξει ισονομία: Άν είναι να τα πάρουν να τα δώσουν κιόλας. Μια από τις λίγες περιπτώσεις που ο συμψηφισμός είναι καλό πράμα! Αναλογισμός, και θα βρούμε άν τους χρωστάμε ή μας χρωστούν. Γιατί σε μας και μόνον, καταλήγει το μπιλιέτο!

    • Blimblomblim avatar
      Blimblomblim @ Sic transit gloria mundi 09/12/2009 14:00:51

      Υπάρχει μια μεγάλη διαφορά μεταξύ του κράτους που χρωστάει και αυτών που φοροδιαφεύγουν. Στην πρώτη περίπτωση ξέρουμε σίγουρα ότι χρωστάει, ενώ στη δεύτερη περίπτωση δεν ξέρουμε αν και ποιοι φοροδιαφεύγουν. Τον έμπορο που δεν έχει να πληρώσει ΦΠΑ στη συγκεκριμένη χρονική συγκυρία δεν μπορώ να τον πω φοροφυγά έτσι εύκολα. Το να λέμε "όλοι φοροδιαφεύγουν" έτσι αναπόδεικτα είναι ένα βολικό άλλοθι για αυτά που δεν γίνονται, για τα λεφτά που θέλουμε να δώσει σε εμάς το κράτος, για τα λεφτά που δεν θέλουμε να δώσουμε εμείς στο κράτος. Οι ταμπέλες εξυπηρετούν στο να τη γλιτώσουν κάποια άλλα λαμόγια με την παλαιότατη πατέντα "έλα μωρέ, όλοι το ίδιο είναι".

    • Α.Κ. avatar
      Α.Κ. @ Sic transit gloria mundi 09/12/2009 16:09:44

      Εμπνευσμένο. Καίριο. Επί των τύπων των ήλων.

    • Α.Κ. avatar
      Α.Κ. @ Sic transit gloria mundi 09/12/2009 16:10:36

      Στον stgm 1:51

  12. george avatar
    george 09/12/2009 14:20:08

    Όντως η αδράνεια που δείχνει μέχρι σήμερα η κυβέρνηση, επιταχύνει τα προβλήματα της οικονομίας. Το πλέον σημαντικό όμως είναι ότι η κυβέρνηση δεν έχει συγκεκριμένο σχέδιο για τις λεγόμενες διαρθρωτικές μεταβολές. Ούτε καν το έστω και ημιτελές "πακέτο Καραμανλή". Αυτό είναι το πλέον ανησυχητικό. Εχθές έδωσαν περίγραμμα των μεταρρυθμίσεων στο ασφαλιστικό. Γενικότητες, μελέτες και επιτροπές. Μέχρι να στελεχωθούν (ελπίζω όχι με το ίδιο ρυθμό των γραμματέων), να συνεδριάσουν, να ακούσουν, να προτείνουν, τελείωσε η μισή τετραετία. Έτσι δεν γίνεται δουλειά. Έπρεπε προχθές να είχαν κάνει συγκεκριμένες προτάσεις, εχθές να είχαν διαβουλευθεί και σήμερα να εφάρμοζουν.

    • ΣΥΚΟΦΑΝΤΗΣ avatar
      ΣΥΚΟΦΑΝΤΗΣ @ george 09/12/2009 14:47:55

      Αφου οι ανθρωποι απο τυχη βγηκαν κυβερνηση , τι να κανουν; Σιγα μην ειχαν καποιο σχεδιο.Η μεγαλη διαφορα με τη ΝΔ ειναι οτι η ΝΔ 10 χρονια στην αντιπολιτευση ειχε οντως ενα σχεδιο.Γι αυτο και οταν εξελεγη ειπε ριχνω τους φορολογικους συντελεστες,φτιαχνω υπουργειο Τουρισμου που λειπει στον τοπο,προχωρω σε αποκρατικοποιησεις,παω σε αναθεωρηση του Συνταγματος,τρεχω τα μεγαλα εργα.Βλεπει κανεις οι σημερινοι να εχουν καποιο μπουσουλα;Τωρα ψαχνουν να τον βρουν.

      • Trifonas avatar
        Trifonas @ ΣΥΚΟΦΑΝΤΗΣ 09/12/2009 15:32:58

        Στα σοβαρα τωρα, διαφημιζεις το σχεδιο που ειχε η ΝΔ;
        Εγω προτιμω την ανυπαρξια σχεδιου απο ενα σχεδιο που εφερε την καταστροφη! Επιτελους σοβαρευτειτε.

      • Χριστιανοδημοκράτης avatar
        Χριστιανοδημοκράτης @ ΣΥΚΟΦΑΝΤΗΣ 11/12/2009 17:46:31

        Η ΝΔ ειχε σχεδιο;;;;;
        Ρε παιδια, μην ειστε τοσο πολυ φανατικοι!
        Τι σχεδιο ειχε η ΝΔ;Ο γιγαντας ο αλογοσκουφης πηγε τη χωρα στη χρεωκοπια και ο οραματιστης πρωθυπουργος κοιμοταν ορθιος.

        • ΣΥΚΟΦΑΝΤΗΣ avatar
          ΣΥΚΟΦΑΝΤΗΣ @ Χριστιανοδημοκράτης 11/12/2009 17:56:55

          Ισοπεδωτικος και κατεδαφιστης. Φιλε χριστιανοδημοκρατη την πρωτη 4αετια η Ν.Δ ειχε σαφως σχεδιο.Τα δυσκολα ηρθαν την δευτερη 4αετια.Και αν παρατηρησεις ολοι οι οικονομικοι δεικτες το διαστημα 2004-07 εδειξαν καλυτερευση.Γι αυτο και ξανακερδισε ανετα η ΝΔ το 07.

  13. F avatar
    F 09/12/2009 14:24:24

    Μὴ μοῦ πεῖτε ὅτι δὲν περιμένατε ὅτι ΚΑΙ ὁ Γιωργάκης, ὅπως ἄλλωστε καὶ ὁ Qaramanli πρὶν ἀπ' αὐτὸν, δὲν θὰ ἀκολουθοῦσε τὴν γνωστὴ συνταγή Ἀνδρέα "ἐγὼ ἁπλῶς προεδρεύω"...

    • donaE avatar
      donaE @ F 09/12/2009 14:30:32

      Αυτο το περιμεναμε οντως.
      Και αυτοι που τον ψηφισανε το ιδιο.Αλλα απο την αλλη πιστευανε πως το Πασοκ ειναι ο Αι-Βασιλης με τα δωρα για τα μικρα παιδακια.
      Τωρα απο οτι φανηκε με την ΝΔ τα παιδακια ορφανεψαν και μεγαλωσανε.
      Εχει και συνεχεια...

  14. larisaios onneditis avatar
    larisaios onneditis 09/12/2009 14:46:14

    Aδαείς,άχρηστοι,ψεύτες..Απλά πασοκ..

  15. Α.Κ. avatar
    Α.Κ. 09/12/2009 14:48:08

    Έχουμε μπλέξει σε ένα φαύλο κύκλο:
    Από την πλευρά των εσόδων
    1) Εισπράττεις φόρους οφειλόμενους και εργοδοτικές εισφορές=αυξάνεις το κόστος των επιχειρήσεων + αυξάνεις τα έσοδά σου + μειώνεις τα έσοδα των επιχειρήσεων + μειώνεις την ανάγκη για δανεισμό του κράτους
    2) Δεν τα εισπράττεις = αυξάνεις την ανάγκη για δανεισμό του κράτους + δίνεις παράταση ζωής στις επιχειρήσεις που χρωστάνε

    Από την πλευρά των εξόδων
    1) Περιστέλλεις τα έξοδα του δημοσίου = μειώνεις την ανάγκη για δανεισμό του δημοσίου + μειώνεις τα έσοδα των ΚΡΑΤΙΚΟΔΙΑΙΤΩΝ ιδιωτικών επιχειρήσεων (η μεγαλύτερη σύνδεση δημόσιου τομέα-πελάτη με ιδιωτικό τομέα-προμηθευτή στην Ευρώπη βρίσκεται στην Ελλάδα, πράγμα που δεν αναφέρεται από κανέναν σε αυτό το μπλογκοσάιτ) + μείωση ζήτησης για προϊόντα εισαγόμενα (και κλάμα η Μέρκελ και οι άλλοι !) + μείωση ανάπτυξης
    2) Δεν τα περιστέλλεις = αύξηση ανάγκης για δανεισμό + διατήρηση ψευτοζήτησης

    Οποιονδήποτε συνδυασμό και να διαλέξεις, ΜΕ ΟΡΙΖΟΝΤΑ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥ ΧΡΟΝΟΥ, ήτοι 3-4 ετών, θα έχεις πρόβλημα

    Σε ορίζοντα 8-10 ετών μπορείς να φτιάξεις πολλά.

    Περιμένω από συνομιλητές επιπέδου, που υπάρχουν σε αυτό τον φιλόξενο χώρο, κάτι παραπάνω από επιφανειακές αναλύσεις, φταίει το ΠΑΣΟΚ, φταίει η ΝΔ. Π.χ.
    1) Θα περίμενα να αναφερθεί η στρεβλή ανάπτυξη της ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΗΣ ΤΑΞΗΣ στην Ελλάδα για δεκαετίες με το εξής πρότυπο : θα ξεκινήσω κάτι και το κράτος θα κάνει τα στραβά μάτια σε όποια παρανομία και να κάνω, θα με βοηθάει εσαεί και δεν θα μου ζητάει καμιά απόδειξη ή έλεγχο για το τι κάνω τα χρήματα που μου δίνει.
    2) Με την επιχειρηματική τάξη σχετίζεται και το επόμενο πρόβλημα : ο μέσος έλληνας επιχειρηματίας, για δεκαετίες δεν είχε (και πιθανόν δεν έχει) ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΗ ΚΟΥΛΤΟΥΡΑ, δηλ. πίστη σε σύγχρονες μεθόδους μάνατζμεντ, διάθεση να μάθει από τα νέα ρεύματα κτλ. Προτιμά να έχει το "μαγαζάκι" του στο οποίο να είναι κυρίαρχος και μακρυά από αυτόν ο ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΣ ΕΚΣΥΓΧΡΟΝΙΣΜΟΣ. Οι μπίζνες με το δημόσιο να είναι καλά. Και αν αυτό έχει αλλάξει εδώ και λίγα χρόνια στις πραγματικά μεγάλες επιχειρήσεις στην Ελλάδα, δεν έχει αλλάξει στον τεράστιο αριθμό των μικρομεσαίων και οικογενειακών επιχειρήσεων.
    3) Δεν κατάφερε η χώρα μας, από συστάσεως μέχρι σήμερα, να αποκτήσει έναν Δημόσιο Τομέα ΠΟΥ ΝΑ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΖΕΤΑΙ ΣΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ. Το ναπολεόντειο, εν πολλοίς, πρότυπο που κυριάρχησε στην Ελλάδα, ωθεί στην τήρηση της νομιμότητας ΚΑΙ ΜΟΝΟ. Αλλά ακόμα και εκεί αποτύχαμε! Ανδρώθηκαν γεννιές δημοσίων υπαλλήλων με κάτι σαν ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΕΡΓΟΥ σε αντάλλαγμα με κάτι σαν μισθό. Σε συνάρτηση με μία κάκιστη ερμηνεία της ΣΥΝΑΔΕΛΦΙΚΗΣ ΑΛΛΥΛΕΓΓΥΗΣ φτάσαμε στο απόλυτο τίποτα. Προσθέστε και τη χρησιμοποίηση του Δημοσίου για βόλεμα κάθε είδους ημετέρου και βγάλτε συμπέρασμα. Γιατί απλά έχουμε το Δημόσιο που φτιάξαμε και αξίζουμε.
    4) Σκεφθείτε επίσης την έλλειψη προτεσταντισμού (ναι, προτεσταντισμού !!) στην Ελλάδα, ο οποίος ΑΠΕΝΟΧΟΠΟΙΗΣΕ ΠΡΙΝ ΑΠΟ 4 ΑΙΩΝΕΣ ΤΗΝ ΕΠΙΔΙΩΞΗ ΤΟΥ ΚΕΡΔΟΥΣ για να θυμηθείτε πόσες φορές ακούσατε κάποιον να κατηγορεί κάποια επιχείρηση για το κέρδος της
    5) Αναπολώντας γυρίστε στα σχολικά σας χρόνια για να βρείτε έστω και ένα πράδειγμα που το σχολείο να σας έμαθε την αξία της ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ.
    6) Όσοι από σας σπουδάσατε σε οικονομικές σχολές ή σχολές στην αιχμή της τεχνολογίας, (στην Ελλάδα) απαριθμήστε πόσες φορές το πανεπιστήμιο σας βοήθησε να προωθήσετε μία επιχειρηματική σας ιδέα.

    Αυτά ενδεικτικά. Ευχαριστώ για την υπομονή σας.

    • ad avatar
      ad @ Α.Κ. 09/12/2009 15:18:36

      +

    • donaE avatar
      donaE @ Α.Κ. 09/12/2009 15:27:11

      Να προσθεσεις και τις επιδοτησεις που κλεβανε απο την μελλοντικη ζητηση.
      Οσο αφορα την κουλτουρα του προτεσταντισμου που αποενοχοποιει το κερδος ισως να εχεις δικιο αλλα μαλλον αφορα το κερδος του γειτονα:το δικο μας ειναι υπερανω ολων...

    • δρόμος avatar
      δρόμος @ Α.Κ. 09/12/2009 15:33:23

      Αγαπητέ/ή Α.Κ., μακάρι να έγραφες τέτοια πιό πολλά και πιο συχνά.
      Δεν έχω σπουδάσει οικονομικά, αλλά σαν ελεύθερος επαγγελματίας επιβεβαιώνω ότι τα σημεία 1,2,3,4,5 είναι πέρα για πέρα αληθινά.

    • antiathlitikos avatar
      antiathlitikos @ Α.Κ. 09/12/2009 16:33:29

      1. Περί Δημόσιου τομέα. Πώς να τον μειώσεις; Υπό τις σημερινές συνθήκες η περιστολή δαπανών μπορεί να συνδεθεί:

      • Με μείωση μισθών – επιδομάτων. Εκεί έχεις να αντιμετωπίσεις τα Συνδικάτα. Τί κότσια έχεις ή τί κοινωνικό «συμβόλαιο» μπορείς να κάνεις. Το ΠΑΣΟΚ έχει το (αμφίβολο πάντως) πλεονέκτημα ότι ελέγχει τα συνδικάτα, αλλά φέρει το προπατορικό αμάρτημα της διόγκωσής του.
      • Με μείωση του προσωπικού: το κράτος παύει να είναι ο απορροφητήρας της ανεργίας. Αυτό όμως και πάλι πρέπει να το παλέψεις κοινωνικά – είτε συνδέεται με πρόωρη συνταξιοδότηση (τέτοια ώρα, τέτοια λόγια), είτε με μείωση των προσλήψεων (με ποσοτικοποιημένο μακροπρόθεσμο στόχο, που μπορεί να εξυπηρετηθεί από μια προκαθορισμένη σχέση αποχωρούντων / νεοπροσλαμβανόμενων).
      • Και με μείωση της σπατάλης που ξεχειλίζει από παντού – εκεί όλοι θα «συμφωνήσουν» το θέμα είναι πώς αυτό το νυκοκύρεμα το διατηρείς. Αλλά η μείωση της σπατάλης συνδέεται και με τη διαφθορά ως «μηχανισμό» άτυπης αναδιανομής του εισοδήματος. Τί θα κάνεις με τους εφοριακούς και τους στημένους διαγωνισμούς;

      2. Περί επιχειρηματικότητας: το διπλό πρόβλημα της χώρας έχει να κάνει αφενός με το μέγεθος και τη δομή των επιχειρήσεων και από την άλλη με τα κίνητρα (ή/και την άρση των αντικινήτρων) για επιχειρηματικές δραστηριότητες. Ως προς το πρώτο προσκρούουμε στην έλλειψη επιχειρηματικής κουλτούρας που πολύ σωστά επισημαίνεις, φίλε Α.Κ. Αλλά η επιχειρηματική κουλτούρα έχει να κάνει κυρίως με τον ελληνικό επιχειρηματικό ορίζοντα της εύκολης κονόμας και μετά μη τον είδατε. Έχει να κάνει και με τη δήθεν αντιραγιαδική νοοτροπία του νεοέλληνα: σιγά μη συνεργαστεί, συνεταιριστεί, δεν είναι αφεντικό κλπ, κλπ. (Εδώ σ΄εναν κατ΄εξοχήν «μοντέρνο» χώρο όπως η Πληροφορική και είδατε τί έγινε: συγχωνεύσεις που επιχειρηματικά καταποντίστηκαν, αποφέροντας χρηματιστηριακά κέρδη από την εισαγωγή για τους μετόχους των εταιριών αυτών. Και σήμερα που από το τοπίο έχουν εξαφανιστεί Πουλιάδηδες και Αθανασούληδες, ξαναστήνονται τα παλιά μικρομάγαζα από παλιούς παλιομετόχους!) Το κυριότερο όμως είναι πως έχει να κάνει με την έλλειψη ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΗΣ κουλτούρας. Ζήτω ο αέρας και θ΄αγοράζουμε τα καλούδια εκ του εξωτερικού, όπου κάποια κορόιδα (δυτικοί ή κινέζοι) παράγουν για... μας! Ως προς το δεύτερο εκτός από την ύβρι του κέρδους που ... προτεσταντικά επισημαίνεις και πάλι ορθότατα Α.Κ., το κακό έχει γίνει και δε μπορεί να διορθωθεί παρά μόνον «παιδευτικά». Άμεσα; Χρειάζονται επειγόντως ΚΙΝΗΤΡΑ ΓΙΑ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΕΣ ΚΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΔΟΜΗΜΕΝΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ – ΚΙΝΗΤΡΑ ΓΙΑ «ΠΡΟΛΕΤΑΡΙΟΠΟΙΗΣΗ» ΜΙΚΡΟΜΕΣΑΙΩΝ ΑΥΤΟΑΠΑΣΧΟΛΟΥΜΕΝΩΝ!

      3. Συνδέονται τούτα τα δύο; Σε μια χώρα όπου ο μεγαλύτερος εργοδότης είναι το κράτος το πρόβλημα της ανάπτυξης μπορεί να «λυθεί» κατ΄αρχάς μόνο ... σοσιαλιστικά! Αλλά αν το κράτος περισταλλεί και πάψει ολοσχερώς να ασκεί επιχειρηματική δραστηριότητα, τί είδους ανάπτυξη μπορεί να «καταλύσει». Για όσον ακόμη καιρό θα χρωστάμε τόσο πολλά και για όσον ακόμη θάχουμε επιδοτήσεις, το σοβαρό αυτό πρόβλημα είναι το υπ΄αριθμόν ένα. Δεν έχω απάντηση – κι ίσως δε θα πρέπει να έχω. Για να λυθεί όμως ο γρίφος και να μη μείνουμε μόνον με ΑΠΕ και ΔΙΑ ΒΙΟΥ κάποιος πρέπει να πάρει την πρωτοβουλία ... Είμαι όλος αυτιά!

      • Α.Κ. avatar
        Α.Κ. @ antiathlitikos 09/12/2009 17:08:08

        Αντιαθλητικέ, αν και καθήμενος μπροστά στον υπολογιστή σου, ορθά εμίλησες !
        Δεν μπορώ να διαφωνήσω με αυτά που γράφεις, τουλάχιστον τη μεγάλη πλειοψηφία.
        Για μένα, και συμφωνώ παραδόξως με τον ΓΑΠ, το κυριότερο πρόβλημα είναι ο Δημόσιος Τομέας.
        ΜΟΝΑΔΙΚΗ ελπίδα της χώρας, κατά την άποψή μου, τόσο για το Δ.Τ. όσο και για την οικονομία μας είναι μία. Ο ΩΜΟΣ και ΞΕΚΑΘΑΡΟΣ ΕΚΒΙΑΣΜΟΣ της Ε.Ε. με παγκόσμια προβολή: ή γίνεστε σύγχρονη χώρα με φορολογικό σύστημα δίκαιο (αντιστροφή άμεσων - έμμεσων φόρων), αξιοκρατία, λογοδοσία, ανεξάρτητη δικαιοσύνη, πάταξη της διαφθοράς κτλ ή.... σας πετάμε έξω από την Ε.Ε.
        Εκβιασμός, σοκ και δέος, όλοι προ των ευθυνών τους με εναλλακτική λύση σε περίπτωση αποτυχίας την καταστροφή της χώρας. Τέλος.
        Πάντως, για το Δημόσιο Τομέα, θεωρητικά μιλώντας, δεν υπάρχει ένα ιδανικό μέγεθος. Εξαρτάται από πολλούς παράγοντες.

    • george avatar
      george @ Α.Κ. 09/12/2009 17:14:03

      Συμφωνώ ότι το μεγαλύτερο πρόβλημα είναι αυτό της παραγωγικής διάρθρωσης της οικονομίας. Έχουμε υπερβολικά μεγάλο αριθμό αυτοαπασχολούμενων (ελεύθεροι επαγγελματίες) και πολύ μικρών επιχειρήσεων (1-2 άτομα προσωπικό), σε περιβάλλον ανοιχτής και σχεδόν παγκοσμιοποιημένης οικονομίας. Οι πολύ μικρές επιχειρήσεις στηρίζονται σε παραδοσιακούς τρόπους οργάνωσης και λειτουργίας, έχουν περιορισμένα κεφάλαια, αδύναμες να εκμεταλλευθούν τις ευκαιρίες που παρουσιάζονται σε νέους τομείς. Λείπουν οι δομές των μικρών επιχειρήσεων (10-50 άτομα προσωπικό), οι οποίες και ταιριάζουν στα δεδομένα της ελληνικής οικονομίας, αλλά και παράλληλα μπόρούν ευκολότερα να εκμεταλλευθούν ευκαιρίες στο περιβάλλον της ευρωπαϊκής οικονομίας. Το κράτος πρέπει αφενός μεν να περιορίσει τις πολύ μικρές επιχειρήσεις και από την άλλη να στηρίξει τις μικρές στην ανάπτυξη τους. Οι πολιτικές πρέπει να είναι ολοκληρωμένες και να περιλαμβάνουν θέματα πρόσβασης στο κεφάλαιο, ανθρώπινο δυναμικό, λειτουργία των αγορών, προστασία καταναλωτή κλπ, με τρόπο που η κάθε μια να συμπληρώνει την άλλη.

  16. stelios avatar
    stelios 09/12/2009 15:31:03

    Τiramola,
    αν δεν σου αρεσει ο Αλμουνια,δωσε πισω τις κοινοτικες επιδοτησεις και σταματα να ζητας δανεικα απο τις Αγορες και ξεκινα προγραμμα Τσαουσεσκου με 400 θερμιδες εκαστος την ημερα για να ξεχρεωσεις τα δανεικα που εφαγες.
    Διαφορετικα βουλωστο και σκισε τον πωπο σου για να ξεχρεωσεις.

  17. LUXOR avatar
    LUXOR 09/12/2009 16:09:07

    Έχεις απόλυτο δίκιο! Δεν είναι ούτε ψεύτης, ούτε απατεώνας! Ο ΓΑΠ είναι άσχετος και ζει δυστυχώς για εμάς στη κοσμάρα του!

    Στείλτε τον μόνιμα διακοπές!

  18. Α.Κ. avatar
    Α.Κ. 09/12/2009 16:49:46

    Αγαπητέ ανώνυμε 3:18
    Δεν πρόκειται για προτάσεις αλλά για βαθύτερα αίτια της κακαοδαιμονίας μας
    Το σύγχρονο μάνατζμεντ θα οδηγούσε πολλές ΜΜΕ σε ΣΥΓΧΩΝΕΥΣΗ για οικονιμίες κλίμακας. Αλλά με τέτοιο μυαλό που έχουμε προτιμούμε να είμαστε πρώτοι στο χωριό ΜΑΣ παρά δεύτεροι σε ξένη πόλη.

    Αγαπητή DonaE
    Αν μάθαινες πώς διατέθηκαν τα 3 Κοινοτικά Πλαίσια Στήριξης (1992-2006) και πριν από αυτά τα Μεσογειακά Ολοκληρωμένα Προγράμματα, ειλικρινά θα έκλαιγες. Χωρίς σχέδιο για το που θέλουμε να βρίσκεται η χώρα μετά από 20 -30 χρόνια, τι είδους κλάδους πρέπει να στηρίξουμε για το μέλλον της οικονομίας μας, σε ποιες περιοχές πρέπει να τα κατευθύνουμε, τι παιδεία πρέπει να οργανώσουμε για να στηρίξουμε όλα αυτά, που πάνε τα χρήματα και ποιος λογοδοτεί. Θα έβαζες τα κλάματα για το πόσες ευκαιρίες χάθηκαν.

    Αγαπητέ δρόμος
    Ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια. Αν κάποιοι έπρεπε να γράφουν συχνότερα, αυτοί είναι ο stgm και ο antiathlitikos.

    Και κάτι τελευταίο από μένα: και όμως η τουρκοκρατία μας έκανε μεγαλύτερο κακό από αυτό που νομίζουμε. Μας στέρησε την παρουσία μας στην εκκίνηση που λέγεται ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΗ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ (17ος αιώνας) και στον ιμπεριαλισμό (ναι ιμπεριαλισμό !) Ολοι έμαθαν από αυτά τα κοινωνικοοικονομικά φαινόμενα αποκτώντας ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΕΣ αστικές τάξεις, ενώ εμείς αρκεστήκαμε στο να μεταφέρουμε τα εμπορεύματα της καλπάζουσας Ευρώπης (βλ.ναυτιλία) και να εκπροσωπούμε τα συμφέροντά τους στην Νοτιοανατολική Ευρώπη (βλ. Έλληνες της διασποράς στην Οθωμαν. Αυτοκρατορία, Αδριατική Θάλασσα και Μαύρη Θάλασσα).
    Μας πότισαν (άλλο που δεν θέλαμε !) με τη ραθυμία, το αλισβερίσι, το μπαξίσι, τη νωχελικότητα της Αντολής, η οποία όλα τα ρίχνει στο κισμέτ. Με τη βοήθεια της σταθερότητας (ναι σταθερότητας !) που προσέφερε η Οθωμανική Αυτοκρατορία, αφεθήκαμε στην μακαριότητα και πιστέψαμε ότι έτσι γίνονται οι δουλειές : χαλαρά, υπόγεια, με δούνε και λαβείν, με διαφθορά, ανεξαρτήτως ποιότητας, κοντόφθαλμα, ξεγελώντας.
    Και μετά εξεγερθήκαμε. Εννοείται πως δεν είχαμε τα χρήματα. Και ξεκινήσαμε να δανειζόμαστε. Κατασπατάλιση είναι μικρή λέξη για να περιγράψει τι έγινε. Και πέσαμε στην ανάγκη των δανειστών μας. Εχω την εντύπωση ότι ακόμα ξεχρεώνουμε δάνεια του αγώνα. Πέρναμε δάνειο 2.000.000 λιρών Αγγλίας και έφταναν στις επαναστατικές κυβερνήσεις 400.000 !! Τα υπόλοιπα οι δανειστές μας τα κράταγαν για τόκους, χρεωλύσια, δόσεις και το λουρί της μάνας.
    Και έρχονται τώρα τα ίδια αρπακτικά κράτη και μας κουνάνε το δάκτυλο.

    Αλλά έχουμε και μεις τεράστιες ευθύνες.

    Δεν γράφω άλλο. Στενοχωρήθηκα που τα θυμήθηκα και συγχύστηκα.

    • donaE avatar
      donaE @ Α.Κ. 09/12/2009 16:58:46

      Εξ ου και η φραση 'τα δανεια της Αγγλιας'...
      Το μπαξισι και η διαφθορα ειναι ενδειξεις βαθια κατθλιπτικες και αρνητικες απεναντι στην αντιδραση που ειναι η ζωη.

  19. nasos avatar
    nasos 09/12/2009 17:15:28

    Μιας και ο ΓΑΠ είναι Πρόεδρος της Σολσιαλιστικής Διεθνούς και υποτίθεται πως δεν μασάσει από συμφέροντα κλπ να προτείνει την δημιουργία Διεθνούς Ανεξάρτητης Υπηρεσίας που θα αναλάβει την εκτίμηση του πιστωτικού κινδύνου.
    Δεν είναι δυνατόν η παγκόσμια οικονομία να βρίσκεται στο έλεος τριων ιδιωτικών εταιριών,της Fitch,S&P και Moody's που ταυτόχρονα ''αξιολογούν'' και μπλέκονται σε δάνειοδοτήσεις.
    Εάν κοιτάξετε τους Ισολογισμούς τους,βγάζουν σχεδόν 45 σεντς κέρδος για κάθε δολάριο που εισπράττουν,αυτό στο χωριό μου το λένε τοκογλυφία.

    • Α.Κ. avatar
      Α.Κ. @ nasos 09/12/2009 17:20:48

      Αυτή μάλιστα. Είναι πρόταση σοβαρή. Επειδή όμως χαλάει τη σούπα, δεν πρόκειται να την εφαρμόσουν.

  20. Orestios avatar
    Orestios 09/12/2009 17:44:16

    Ολοκληρωμένη πρόταση του ΠΑΣΟΚ

    http://www.youtube.com/watch?v=EJKi4hbbQnY

    Λεφτά υπάρχουν

    http://www.youtube.com/watch?v=IJ3S44yJJU4

  21. Α.Κ. avatar
    Α.Κ. 09/12/2009 17:45:01

    Συνέχεια στα προηγούμενα:

    Εχοντας αυτή την καθυστέρηση στην κούρσα για τη βιομηχανική επανάσταση και τη σύγχρονη εποχή, η Ελλάδα, αγγομαχώντας προσπαθούσε να φτάσει τις προηγμένες χώρες της Δύσης. Αδυνατώντας να το κάνει βέβαια, περιορίστηκε στο δεύτερο καλύτερο που μπορούσε να κάνει: αντιγραφή του λαίφ στάιλ της Δύσης από τη ψευτοαστική μας τάξη και τυφλή, αμάσητη κατάποση όλων των ρευμάτων που έχονταν από τη "Φραγκιά". Κουλτουριάρικα σαλόνια στην Κηφισιά, ρομαντισμός, πιάνο - γαλλικά οι κυρίες, πολιτικά κόμματα "αγγλικό", "ρωσικό" κ.ο.κ. Σιγά σιγά αποκτήσαμε ένα σύμπλεγμα κατωτερότητας απέναντι στους δυτικούς, και ας τους λέμε "κουτόφραγκους". Κατα βάθος τους θεωρούμε ανώτερους.
    Και έρχεται η μεγαλύτερη απόδειξη του έμφυτου, τελικά, ραγιαδισμού μας απεναντί τους: αυτοί θαυμάζουν και διδάσκονται τη βάση του σύγχρονου, δυτικού τρόπου σκέψης δηλ. την ελληνική φιλοσοφία ενώ εμείς θεωρώντας την ξεπερασμένη και παλιομοδίτικη την εξοβελίζουμε, νιώθωντας ντροπή που είναι δική μας !!!. Πιστεύουμε, οι μωροί και ψωριάρηδες, ότι μειώνοντάς την μπροστά τους θα μας εκτιμήσουν περισσότερο !!! Θα μας θεωρήσουν "in" και ίδιους με αυτούς !! Κλασικό σύνδρομο προσκυνημένου, άνευ προσωπικότητας ανθρώπου. ΑΝΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ.
    Το μοναδικό συγκριτικό, απόλυτο πλεονέκτημά μας, αρνούμαστε να το διδάξουμε στα παιδιά μας.
    Χαθήκαμε φίλοι μου. Τρέχοντας στο δάσος να φτάσουμε τους πρώτους, ξεχάσαμε ποιοι είμαστε και από που ερχόμαστε.

  22. AMAN avatar
    AMAN 09/12/2009 17:45:53

    Απο το ellispoint:


    Κύριε πρωθυπουργέ, φωνάξτε! Κι εσείς κύριε Παπακωνσταντίνου, φωνάξτε δυνατά! Και στο CNN, και στο Bloomberg TV, και στο Sky News και στο …αυτί του κυρίου Τρισέ, και του κυρίου Παπαδήμου επίσης – και στους απανταχού διεθνείς οίκους και …ευγενείς κερδοσκόπους μαζί.

    Φωνάξτε, διότι εντάξει, αφού θέλουν να μας χρεοκοπήσουν με το ζόρι ας μας χρεοκοπήσουν – δεν θα μας τρελάνουν όμως κιόλας.

    Φωνάξτε στη Fitch, κατ΄αρχήν: Ρωτήστε την πόσο «τοξικό» χαρτί αξιολόγησε ως …αρίστης ποιότητας στις αγορές όλου του πλανήτη, πριν αποφανθεί ότι η Ελλάδα είναι απόβλητη, αναξιόπιστη και «χρεοκοπημένη».

    Φωνάξτε στους Financial Times: Ρωτήστε τους γιατί η Βρετανία που θα έχει έλλειμμα 13% του χρόνου έχει λιγότερες δημοσιονομικές αμαρτίες από την Ελλάδα, που θα έχει έλλειμμα 9,5%...

    Φωνάξτε στον κ. Γιόζεπ Ακερμαν – τον «θρυλικό» μάνατζερ της Deutsche Bank, που βγήκε να μας πει ότι «η Ελλάδα αποτελεί βόμβα για το ευρώ»: Ρωτήστε τον πόσο κρατικό χρήμα – χρήμα των γερμανών φορολογουμένων – πήρε η τράπεζά του για να γλυτώσει από την κρίση όταν «ποντάριζε» κι εκείνη στα τοξικά ομόλογα του παγκόσμιου κερδοσκοπικού πάρτι.

    Φωνάξτε στις «διεθνείς κεφαλαιαγορές» - εκεί, ρίξτε κι ένα …χαστούκι εν ανάγκη: Ρωτήστε γιατί τα ελληνικά spreads έχουν εκτοξευτεί στο 2,5% ενώ εκείνα της, ήδη χρεοκοπημένης Ιρλανδίας – της χώρας που ζει με δανεικά από την Ευρώπη και το ΔΝΤ – βρίσκονται μόλις στο 1,53%. Και ρωτήστε επίσης, παρεμπιπτόντως, εάν όλοι αυτοί οι «σορτάκηδες» που ξεπουλάνε σήμερα ελληνικά ομόλογα, θα έρθουν το Γενάρη να τα ξαναγοράσουν με διπλάσιο επιτόκιο…

    Φωνάξτε στον κύριο Αντερς Μποργκ – τον υπουργό Οικονομίας της Σουηδίας και προεδρεύοντα του Ecofin, που απεφάνθη ότι «οι αγορές θα τιμωρήσουν την Ελλάδα διότι απειλεί να υποτιμήσει το ευρώ». Ρωτήστε τον εάν ο ίδιος ο κ. Μποργκ, ο κ. Τρισέ, κι ο κ. Αλμούνια παρακαλάνε μήνες τώρα αμερικανούς και κινέζους ν’ αφήσουν το ευρώ να υποτιμηθεί διότι … «το ισχυρό ευρώ πλήττει τις ευρωπαϊκές εξαγωγές».

    Φωνάξτε στον κύριο Βίλεμ Μπούιτερ – πρώην διοικητή της Τράπεζας της Αγγλίας, που προέβλεψε ότι «η Ελλάδα θα είναι η πρώτη χώρα της Ευρώπης που θα χρεοκοπήσει μετά Τον Β’Παγκόσμιο Πόλεμο»: Ρωτήστε απλά … «ποιος είναι ο κύριος»…

    Φωνάξτε και στους «διεθνείς αναλυτές»: Εκείνους, ναι, που μας λένε απ’ το πρωί ότι …έπεσε η Wall Street λόγω του «ελληνικού ζητήματος». Ρωτήστε τους πώς ακριβώς το κατάφεραν και ανακάλυψαν τη νέα …Θεωρία του Χάους. Και θυμίστε τους απλά ότι η Wall Street έπεσε επειδή χθες η Moody’s απείλησε με υποβάθμιση και την αμερικανική οικονομία…

    Φωνάξτε κύριε πρωθυπουργέ – διότι, εντάξει, ας μας λένε «χρεοκοπημένους». Μη μας λένε όμως και κουτόφραγκους, έτσι;

    Υ.Γ. Πολύ σωστά το είπατε, ναι, κύριε πρωθυπουργέ: "Το δημοσιονομικό αδιέξοδο απειλεί την εθνική κυριαρχία"... Με διπλή ανάγνωση στο "απειλεί", λέμε εμείς. Και ο νοών νοείτω...



    Νικόλ Λειβαδάρη

    • LUXOR avatar
      LUXOR @ AMAN 09/12/2009 19:03:10

      Καλά τα λέει η Νικόλ!

      Αλλά που μυαλό ο Γιωργάκης να χαιριστεί το θέμα! Αυτά τα θέματα χρειάζονται να έχεις τη στοιχειώδη γνώση......

  23. ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΣ avatar
    ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΣ 09/12/2009 17:49:52

    ... -ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΟΥ ΕΥΡΩ ΚΑΙ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΗΝ ΔΡΑΧΜΗ!!

    ΧΩΡΙΣ ΤΟΝ ΕΛΕΓΧΟ ΤΟΥ ΧΡΗΜΑΤΟΣ, ΟΥΤΕ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟΤΗΤΑ ΥΠΑΡΧΕΙ.
    ΟΥΤΕ ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ
    ΟΥΤΕ ΕΞΑΩΓΕΣ
    ΟΥΤΕ ΕΛΕΓΧΟΣ ΤΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΠΟΥ ΠΛΕΟΝ ΕΧΕΙ ΚΑΤΑΒΑΡΑΘΡΩΘΕΙ.. ΚΑΙ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΑΦΑΝΙΖΕΤΑΙ ΚΑΙ Η ΧΩΡΑ ΜΑΣ..
    Η ΕΙΣΟΔΟΣ ΜΑΣ ΣΤΗΝ ΟΝΕ ΕΓΙΝΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΣΙΜΗΤΗ ΓΙΑ ΛΟΓΟΥΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥΣ ΚΑΙ ΜΕ ΠΟΛΙΤΙΚΑ ΚΡΙΤΗΡΙΑ.. ΙΣΟΔΥΝΑΜΕΙ ΜΕ ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΣΤΟΝ ΕΧΘΡΟ ΑΜΑΧΗΤΙ ΚΑΙ ΑΝΕΥ ΟΡΩΝ..
    ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΝΕ ΤΟ ΤΑΧΥΤΕΡΟ ΔΥΝΑΤΟΝ ΠΡΙΝ ΕΙΝΑΙ ΠΛΕΟΝ ΠΟΛΥ ΑΡΓΑ!

    • εναςάσχετος avatar
      εναςάσχετος @ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΣ 09/12/2009 17:56:57

      Ούτε στο χειρότερό σου εφιάλτη. Το πολύ να μας δώσουν 100 δραχμές ανα ευρώ και μέσα σ ένα μήνα, θα έχουμε και υποτίμηση.
      Το πρόβλημα δεν είναι το ευρώ ή η δραχμή, αλλά η παντελής απουσία παραγωγής προϊόντων.

    • Κεραυνός avatar
      Κεραυνός @ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΣ 09/12/2009 17:57:26

      Το μεγάλο λάθος του ΠΑΣΟΚ που το πλήρωσε ακριβά σάν κόμμα και ο ίδιος ο Σημίτης προσωπικά είναι οτι μας έβαλε στο ευρώ.

      • ΣΥΚΟΦΑΝΤΗΣ avatar
        ΣΥΚΟΦΑΝΤΗΣ @ Κεραυνός 09/12/2009 18:05:50

        Το μεγαλο προβλημα του Πασοκ δεν ηταν οτι εβαλε την χωρα στο ευρω αλλα οτι εδωσε στον καθε ενα το δικαιωμα να πιστευει οτι μπορει να βαλει χερι στο δημοσιο ταμειο.

        • αχαβαχ avatar
          αχαβαχ @ ΣΥΚΟΦΑΝΤΗΣ 09/12/2009 18:08:12

          Ε, βέβαια, ενώ το σωστό είναι να το βάζουν οι λίγοι και εκλεκτοί.

        • Κεραυνός avatar
          Κεραυνός @ ΣΥΚΟΦΑΝΤΗΣ 09/12/2009 18:09:05

          Το ευρώ είναι αυτό που διευκόληνε πολύ περισσότερο τις αρπαχτές.

      • εναςάσχετος avatar
        εναςάσχετος @ Κεραυνός 09/12/2009 18:15:57

        Σιγά την πληρωμή. Αυτοί αγαπητέ μου τα κονομίσανε γερά.Όσο για τη φήμη τους, σιγά μην τους πείραξε. Μόνο το χρήμα μετράει.
        Εξ άλλου ξαναβγήκαν κυβέρνηση.

    • Orestios avatar
      Orestios @ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΣ 09/12/2009 18:02:41

      Για να γίνουμε Αργεντινή μια ώρα αρχίτερα.

  24. Κεραυνός avatar
    Κεραυνός 09/12/2009 18:10:19

    Άλλωστε απο όταν μπήκαμε στο ευρώ έχουν περάσει 8 χρόνια, απο αυτά τα 6 κυβερνούσε ο Καραμανλής.

    • Orestios avatar
      Orestios @ Κεραυνός 09/12/2009 18:16:02

      Ατυχές το επιχείρημα. Τόσο όσο η παρουσία του Προέδρου του ΠΑΣΟΚ στην ηγεσία της χώρας.

    • εναςάσχετος avatar
      εναςάσχετος @ Κεραυνός 09/12/2009 18:26:00

      Τις πράσινες μάσες πριν απο τον Καραμανλή, τις ξεχνάς?
      Εγώ πάντως, όχι!

    • ΣΥΚΟΦΑΝΤΗΣ avatar
      ΣΥΚΟΦΑΝΤΗΣ @ Κεραυνός 09/12/2009 18:26:53

      Ναι το ελλειμα των 165 εκ ευρω το 2004 το παρελαβε ο Καραμανλης απο τον εαυτο του.

      • Κεραυνός avatar
        Κεραυνός @ ΣΥΚΟΦΑΝΤΗΣ 09/12/2009 18:28:43

        Kαι το έφτασε 300 δέν λέω οτι δέν έκλεψε και το ΠΑΣΟΚ αλλά αυτό το πράγμα ...

        • ΣΥΚΟΦΑΝΤΗΣ avatar
          ΣΥΚΟΦΑΝΤΗΣ @ Κεραυνός 09/12/2009 18:34:16

          Ξερεις λογω ανατοκισμων το 165 μπορει να γινει ευκολα 300.Οπως και το 300 να γινει 500.

        • Κεραυνός avatar
          Κεραυνός @ Κεραυνός 09/12/2009 20:20:33

          Συκοφάντη κοντός καιρός αλληλούια, του χρόνου τέτοιον καιρό θα δούμε άν θα έχει φτάσει στα 500.

        • ΣΥΚΟΦΑΝΤΗΣ avatar
          ΣΥΚΟΦΑΝΤΗΣ @ Κεραυνός 09/12/2009 20:25:43

          Ειπαμε, ε οχι και μεσα σε ενα χρονο να φτασει τοσο.Το 2013 θα το μετρησουμε.

  25. sirmar avatar
    sirmar 09/12/2009 18:36:18

    Όσο και να λέτε εσείς διάφορες θεωρίες έτσι ο ένας και ο άλλος όλα είναι σαν να ρίχνεις νερό στο καλάθι και αυτό να χύνετε.
    Όταν 300 άνθρωποι κλείνουν το κέντρο μετά από 20 λεπτά άλλοι 200 κάνουν πορεία μετά μισή ώρα άλλα 150 άτομα και αυτοί πορεία και πάει λέγοντας χωριό δεν γίνετε.
    Ο ΓΑΠ και οι συν αυτόν το μισθό παίρνουν έλεγε ένας φίλος του Μανώλη ότι οι βουλευτές καθαρίζουν το μήνα με τις επιτροπές κοντά 24000 ευροπουλα.
    Όταν περνούν τόσα χρήματα ποιος να ασχοληθεί με αυτόν τον κακόμοιρο τόπο που λέγετε ΕΛΛΑΔΙΤΣΑ. Το έχω ξαναγράψει όλοι αυτοί έξω έχουν πάρει τα ΜΑΣΤΕΡ μα γαμώτω το κέρατο τους τίποτα μα τίποτα δεν εφαρμόζουν .
    Αστυνομικοί μπουλούκοι με τους φραπέδες δημοτικοί αστυνομική 4-5 άτομα στην Ερμού να γελανε και να πίνουν την φραπεδια πιο κάτω άλλοι 5-6 τα ίδια τα σκουπίδια να πνίξουν την Αθήνα τα μουσεία να ανοίγουν στις 7,30 και να κλείνουν στης 13,30 Ε τότε λες άντε και π@@@ ε βρέ κοπροσκύλα .Η Ελλάδα μια βιομηχανία έχει τουρισμό και κανένα αγγούρι εξαγωγή. Διότι η 5 κυλόττες σε συσκευασία που παίρνει η κυρά μου στο μαξ και εξπενς να δείτε στην Αγγλία κοστίζουν 6 εύρο και εδώ στην Αθήνα το ίδιο είδος 12 εύρο μπορείτε να κάνετε συγκρίσει μέσω ιντερνέτ.
    Τόσα χρόνια μας πηδάει το 5%
    Που εάν χάσουν τι μουμου είναι ικανή να ξεπουλήσουν την Ελλάδα.
    Κύριε ΓΑΠ κάτσε κάτω και κόψε 1. πρωθυπουργική ,βουλευτική, δημαρχιακή σύνταξη, μειώσει μισθών δημοσίων υπαλλήλων άνω των 40000 ευρώ το ζευγάρι.
    Άρση μονιμότητες και μας έβαλες όλους τους πρύτανης να παίρνουν αποφάσεις τόσα χρόνια αυτοί την πάρτη τους κυτανε παράδειγμα μητροπουλος
    Να απολύσεις όλα τα καλόπαιδα που ο μπαμπάς τους έχει εισόδημα άνω των 70000
    Και πολλά αλλά τα οποία τα γνωρίζουν αλλά κάνουν το κουνέλι λες και ζουν σε άλλη χωρά. Παρά προσπαθούν πως θα βουλέψου όλο το σόι
    Όταν πάρεις τα μέτρα τότε και οι ξένοι οίκοι θα μας αναβαθμίσουν
    Βλέπεις και αυτοί σε βοηθανε να πάρεις αποφάσεις

  26. polyfhmos avatar
    polyfhmos 09/12/2009 18:38:30

    Ναι αλλά μην ξεχνάτε τον ολέθριο ρόλο αυτού που τελειώνει σε ούκης. Ποιανού κοπέλια ειναι οι νέες διοικησεις των τραπεζών. Όσο για τον Παπακωνσταντίνου απο ανεπάγγελτα λαμόγια τι περιμένατε δηλαδή. ΚΑΤΩ ΟΛΟΙ ΤΩΡΑ.

    ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΩΝ ΤΩΡΑ ΜΕ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟ ΤΟΝ Κ ΣΤΕΦΑΝΟΠΟΥΛΟ Κ Αναπληρωτή τον Παπαδήμο.

    Αυτό το λαμόγιο του Βήματος ο ΑΚ με το εμετικό του γλείψιμο για τους κλεπτοκράτες του Σημίτη τα γύρισε πάλι σήμερα η μου φαίνεται?

    • ΣΥΚΟΦΑΝΤΗΣ avatar
      ΣΥΚΟΦΑΝΤΗΣ @ polyfhmos 09/12/2009 20:28:02

      Και τωρα κυβερνηση προσωπικοτητων εχουμε...

  27. Aggelos avatar
    Aggelos 09/12/2009 18:56:28

    "Ναι το ελλειμα των 165 εκ ευρω το 2004 το παρελαβε ο Καραμανλης απο τον εαυτο του.'

    πουθενα στον κοσμο δεν το μετραμε ετσι ..ψευτες ολοι..επι του αεπ μετριεται..κοινως ποσο χρωστας σε σχεση με τις παραγεις..αρα η λυση ειναι οχι μονο κοψιμο σπαταλης αλλα ΑΥΞΗΣΗ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ....

    και ως ποσοστο το αεπ η Νδ το κρατησε σταθερο και το εριξε και λιγο..απο 110% στο 98.. δεν παιζει ρολο τι χρωστας αλλα ποσα εσοδα εχεις..

    • Κεραυνός avatar
      Κεραυνός @ Aggelos 09/12/2009 19:39:10

      To AEΠ είναι το ποσό των χρημάτων ανταλλαγής αγορών και πωλήσεων δέν έχει καμιά σχέση με την παραγωγικότητα.

    • Κεραυνός avatar
      Κεραυνός @ Aggelos 09/12/2009 19:43:41

      Σχετικά με την απάτη του όρου ΑΕΠ διάβασε εδώ

      http://ma8u.blogspot.com/2009/11/blog-post_6700.html

      • Α.Κ. avatar
        Α.Κ. @ Κεραυνός 10/12/2009 11:45:42

        Εξαιρετικό άρθρο. Αυτά διδάσκονται σε όλες τις σοβαρές οικονομικές σχολές, όμως δεν εφαρμόζονται.
        Επίσης υπάρχουν και άλλα μεγέθη όπως το Καθαρό Διαθέσιμο Εισόδημα, ο δείκτης Gini που εξάγεται από την καμπύλη Lorenz και μετράνε το μέγεθος της ίσης ή άνισης αναδιανομής του εισοδήματος κ.ά.
        Ακόμα προκρίνεται η μέτρηση του εισοδήματος σε πραγματικές, αποπληθωρισμένες, σταθερές τιμές για να γίνεται σαφές αν, ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΑ, η αγοραστική δύναμη του εισοδήματος αυξάνεται ή μειώνεται.

  28. Ο ΒΟΥΝΙΣΙΟΣ avatar
    Ο ΒΟΥΝΙΣΙΟΣ 09/12/2009 19:58:50

    Γνωρίζει κάποιος γιατί φέτος δεν καταβάλλονται εγκαίρως στους δικαιούχους αγρότες κτλ τα δικαιώματα της ενιαίας ενίσχυσης (κοινοτικές επιδοτήσεις);
    o οπεκεπε που είναι ο αρμόδιος φορέας διαχείρισης τι λέει για το ζήτημα;

    Μήπως, υπουργείο αγροτικής ανάπτυξης, πασεγες., οπεκεπε, συνεταιρισμοί κοροϊδεύουν τους δικαιούχους;

  29. Aggelos avatar
    Aggelos 09/12/2009 20:25:37

    http://news.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_columns_2_09/12/2009_382693


    εδω τα λεει τελεια ο Μανος.
    η οικονομια ειναι σαν το τσιροτο..σιγα σιγα ποναει πολυυυ,ενω αποτομα λιγοτερο ...

    • Στέργιος avatar
      Στέργιος @ Aggelos 10/12/2009 01:10:17

      Δεν πάει να πλάσει κάνα κουκουράκι ο Μάνος καλύτερα;

      Με αλεύρι Αλλατίνη, από τους μύλους που διοίκησε και φαλίρισε πριν ασχοληθεί με την πολιτική.

    • Orestios avatar
      Orestios @ Aggelos 10/12/2009 01:37:46

      Χαλάουα στο μπικίνι να του κάνουν και μετά να μιλήσει για τσιρώτα ο άσχετος. ΠΑΣΟΚ δεν ήταν άλλωστε? Τα ίδια με τον Πρωθυπουργό πιστεύει και το ίδιο μίσος για τους Έλληνες έχει. Μην ξεχάσει τα λέγκο του.

  30. Giannis76 avatar
    Giannis76 09/12/2009 20:30:35

    φίλε archaeopteryx όσον αφορά το "δια βίου μάθηση" και το που πήγαν τα λεφτά για δες το πρόγραμμα e-goneis
    http://www.grnet.gr/default.asp?pid=140&la=1

    Έδωσαν 32 εκατ. ευρώ σε ιδιωτικά φροντιστήρια και εταιρείες πιστοποίησης για να εκπαιδεύσουν με μαθήματα e-learning "τζάμπα" τους γονείς!

    Με τα μισά λεφτά θα τα έδιναν στο ΙΔΕΚΕ και θα επιμόρφωναν πολλούς περισσότερους ενήλικες. Και όχι εξ αποστάσεως..

  31. Ο ΒΟΥΝΙΣΙΟΣ avatar
    Ο ΒΟΥΝΙΣΙΟΣ 09/12/2009 20:35:12

    Πως συνδέει το δημοσιονομικό έλλειμμα με την κατάργηση της ακαδημαϊκής ελευθερίας;

    για τους φοροφυγάδες δεν λέει τίποτα!

  32. Aggelos avatar
    Aggelos 09/12/2009 20:45:31

    ακαδημαϊκής ελευθερίας;

    ποιας?

  33. Ο ΒΟΥΝΙΣΙΟΣ avatar
    Ο ΒΟΥΝΙΣΙΟΣ 09/12/2009 20:56:14

    @Aggelos μήπως
    «γνωρίζεις» την ακαδημαϊκή ελευθερία με τον όρο πανεπιστημιακό άσυλο!

  34. Dimi avatar
    Dimi 09/12/2009 22:47:09

    09-12-2009

    Συμφωνώ πλήρως με τον Φίλο Α.Κ.
    Οντως μέχρι σήμερα, η Ελλάδα πνίγεται στα απόνερα των 400 χρόνων της πιό βάρβαρης, αιματοβαμμένης σκλαβιάς και στυγερής Οθωμανικής κατοχής. Μετά από 400 χρόνια δουλείας, η Χώρα μας πέτυχε το γενναίο «Ελληνικό Θαύμα!» που όμοιό του δεν υπάρχει παγκοσμίως. Δυστυχώς, τα παζάρια, τα μπαξίσια, τα λαδώματα, και η παθογένεια του Δημοσίου Τομέα την εποχή της Τουρκοκρατίας, έχουν ριζώσει πολύ βαθειά και έχουν στιγματίσει και στοιχειώσει την μικρή γεωγραφικά, αλλά Μεγίστη Ελλάδα μας, που είναι το αγκάθι στο μάτι των εχθρών μας. Οι μάσκες έπεσαν. Αγγλία και Τουρκιά, είναι οι διαχρονικοί εχθροί της Ελλάδας. Είναι οι δύο άκρως άπληστες, συμπλεγματικές και προβληματικές χώρες οι οποίες ζούν με τη φαντασίωση και νοσταλγία της αναβίωσης των αιμοσταγών αυτοκρατοριών τους. Το όνειρο των ισλαμιστών Ερντογάν και Νταβούτογλου είναι η ένταξη της Τουρκιάς στην ΕU, με άμεσο στόχο τον «Εξισλαμισμό» ολόκληρης της Ευρώπης! Τα Σκόπια είναι ο Δούρειος Ιππος της Τουρκιάς στην Ευρώπη, γι’αυτό η Τουρκιά κόπτεται να χαρίσουμε, χωρίς καθυστέρηση, την Ιστορία μας και το όνομα της Μακεδονίας μας στη Zastava!! Οι Ελληνίδες και οι Ελληνες Πολίτες ΔΕΝ θέλουν και ΔΕΝ πρόκειται θα επιτρέψουν την είσοδο του Αττίλα στην Ευρώπη και γι’αυτό και ζητούν ΔΗΜΟΨΗΦΙΣΜΑ γι’αυτό το Κρισιμο Εθνικό Θέμα.

    Οι Εγγλέζοι «Οικονομικοί Πληρωμένοι Ειδήμωνες / Κερδοσκόποι” εθελοτυφλούν γιά τα μαύρα χάλια της χρεωκοπημένης Αγγλίας και έχουν κηρύξει ένα λυσσαλέο πόλεμο αισχροκέρδιας κατά της Ελληνικής Οικονομίας. Μήπως, τα κλεμμένα από τους Εγγλέζους Μάρμαρα του Παρθενώνα – τα οποία κατά παγκόσμια ομολογία - πρέπει να επιστραφούν άμεσα στην χώρα καταγωγής τους, την Ελλάδα - έχουν επιτείνει την ανερυθρίαστη και πρωτοφανή λύσσα των κομπλεξικών Εγγλέζων κατά της Ελλάδος?? Ομως, τι μπορεί να περιμένει κανείς από ένα λαό που σε ιδιωτικές στιγμές, συνηθίζει να φοράει στο κεφάλι μαύρες σακκούλες νάϋλον, καθώς όπως ισχυρίζεται «δίνουν άλλη διάσταση στο σεξ...» Και ο νοών νοήτω!

    Σύμφωνα με τους Νόμους της Φυσικής, «η Δράση προκαλεί Αντίδραση, Νομοτελειακά». Γι’αυτό, από σήμερα, η Ελλάδα αντιδρά: No more LIPTON τea, No more Turkish potatoes and much more…

    • Α.Κ. avatar
      Α.Κ. @ Dimi 10/12/2009 11:53:00

      Αγαπητέ dimi
      Φοβάμαι πως υπερβάλλεις λίγο στη συμφωνία σου μαζί μου.
      Σαφώς υπονόησα ότι για την τότε ανώτερη τάξη των Έλλήνων ήταν και κάπως βολική η σταθερότητα της Οθωμ. Αυτοκρατορίας. Έκαναν τις μπίζνες τους, αντιπρόσωποι ήταν πολλών ευρωπαϊκών οίκων, περιορισμένο ανταγωνισμό είχαν, ναυτιλία είχαν, εμπόριο είχαν, κτλ
      Πού να τρέχεις τώρα να φτιάχεις βιοτεχνίες, βιομηχανίες, να οργανώνεις παραγωγή βιομηχανοποιημένη και να ψάχνεις για αγορές για τα προϊόντα σου!! Καλά είμαστε εδώ ! Γιαβάς Γιαβάς !

  35. ΙΑΝΟΣ avatar
    ΙΑΝΟΣ 10/12/2009 12:29:09

    ΟΛΑ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΤΩΝ ΦΙΛΩΝ ΓΙΑ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑ !!!

    ΣΤΙΣ 27 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ 1943 ΠΕΘΑΝΕ Ο ΕΘΝΙΚΟΣ ΜΑΣ ΠΟΙΗΤΗΣ ΔΙΝΥΣΙΟΣ ΣΟΛΩΜΟΣ ΣΤΗΝ ΟΙΚΙΑ ΤΟΥ ΕΠΙ ΤΗΣ ΠΙΝΔΑΡΟΥ 5 ΣΤΗΝ ΠΛΑΚΑ . ΤΟ ΟΙΚΙΜΑ ΑΥΤΟ ΓΙΑ ΠΟΛΛΑ ΧΡΟΝΙΑ ΜΕΧΡΙ ΣΗΜΕΡΑ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΑΘΛΙΟ ΜΙΣΟΓΡΕΜΙΣΜΕΝΟ ΕΡΕΙΠΙΟ ΓΕΜΑΤΟ ΣΚΟΥΠΙΔΙΑ !!!
    ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ Ο ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ, .....Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ....ΑΘΗΝΑΙΩΝ , ΟΙ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟΙ ΚΑΙ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟΙ ΦΟΡΕΙΣ¨;;;;;;;; ΔΕΝ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΓΙΝΗ ΕΝΑ ΜΟΥΣΕΙΟ ;;;;;; Η ΑΠΛΩΣ ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΞΙΟΙ ΤΗΣ ΟΛΗΣ ΠΑΡΑΚΜΗΣ ΚΑΙ ΑΘΛΙΟΤΗΤΟΣ ΜΑΣ;;;;;;

  36. ΙΑΝΟΣ avatar
    ΙΑΝΟΣ 10/12/2009 12:32:35

    ΕΠΑΝΑΛΗΨΙΣ


    ΟΛΑ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΤΩΝ ΦΙΛΩΝ ΓΙΑ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑ !!!

    ΣΤΙΣ 27 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ 1943 ΠΕΘΑΝΕ Ο ΕΘΝΙΚΟΣ ΜΑΣ ΠΟΙΗΤΗΣ ΔΙΝΥΣΙΟΣ ΣΟΛΩΜΟΣ ΣΤΗΝ ΟΙΚΙΑ ΤΟΥ ΕΠΙ ΤΗΣ ΠΕΡΙΑΝΔΡΟΥ 5 ΣΤΗΝ ΠΛΑΚΑ . ΤΟ ΟΙΚΙΜΑ ΑΥΤΟ ΓΙΑ ΠΟΛΛΑ ΧΡΟΝΙΑ ΜΕΧΡΙ ΣΗΜΕΡΑ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΑΘΛΙΟ ΜΙΣΟΓΡΕΜΙΣΜΕΝΟ ΕΡΕΙΠΙΟ ΓΕΜΑΤΟ ΣΚΟΥΠΙΔΙΑ !!!
    ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ Ο ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ, …..Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ….ΑΘΗΝΑΙΩΝ , ΟΙ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟΙ ΚΑΙ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟΙ ΦΟΡΕΙΣ¨;;;;;;;; ΔΕΝ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΓΙΝΗ ΕΝΑ ΜΟΥΣΕΙΟ ;;;;;; Η ΑΠΛΩΣ ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΞΙΟΙ ΤΗΣ ΟΛΗΣ ΠΑΡΑΚΜΗΣ ΚΑΙ ΑΘΛΙΟΤΗΤΟΣ ΜΑΣ;;;;;;

  37. Dimi avatar
    Dimi 10/12/2009 21:29:23

    Είναι αναμφισβήτητο ιστορικό γεγονός, ότι η τεσσάρων αιώνων βαρβαρική Οθωμανική κατοχή υπήρξε η μοιραία τροχοπέδη γιά την ανέλιξη και μεγαλοσύνη της Ελλάδας. Με την Αγγλία και την Τουρκιά να εξακολουθούν να παίζουν διαχρονικά τα πονηρά παιγνίδια τους εναντίον της Ελλάδας, ΤΩΡΑ είναι η ώρα γιά την ΕΛΛΗΙΚΗ ΑΠΑΝΤΗΣΗ! Η Ελληνική αγορά ΕΙΝΑΙ υπολογίσιμη και ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙ ΔΥΝΑΜΙΚΑ στον λυσσαλέο οικονομικό πόλεμο που υφίσταται. ΤΩΡΑ είναι η ώρα ΟΛΟΙ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΟΛΙΤΕΣ ΝΑ ΑΝΤΙΔΡΑΣΟΥΜΕ ΔΥΝΑΜΙΚΑ και ΝΑ ΜΠΟΥΚΟΤΑΡΟΥΜΕ ΟΛΑ ΑΝΕΞΑΙΡΕΤΩΣ ΤΑ ΕΙΣΑΓΟΜΕΝΑ ΑΓΓΛΙΚΑ ΚΑΙ ΤΟΥΡΚΙΚΑ ΠΡΟΙΟΝΤΑ. (Θυμιθείτε προ 20ετίας, τη τεράστια ζημιά που προκαλέσαμε με το boycot στα γαλακτοκομικά προϊόντα της Νεστλέ).

    ΤΩΡΑ είναι η ώρα OΛOI OI ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΟΛΙΤΕΣ ΕΝΩΜΕΝΟΙ να προκαλέσουμε τον μόνο πόνο που οι δυό συμπλεγματικοί «Φίλοι & Σύμμαχοι» μπορούν να νιώσουν. Αυτοί οι δυό, που επιτίθενται διαχρονικά στην Ελληνική Οικονομία και Ιστορία, ο καθένας με τον τρόπο του: (Απειλές, Τραμπουκισμοί, Λαθρομετανάστευση, Δυσβάστακτα Κόστη Εξοπλισμών, Παραβιάσεις Ελληνικού FIR, Koστοβόρες Αναχαιτήσεις, Αμφισβητήσεις Διεθνών Συμβάσεων, Εισβολή Αττίλα και το Τελευταίο Ευρωαϊκό Τοίχος του Αίσχους στην Κύπρο, Συνεχείς και Ανιστόρητες Εδαφικές Διεκδικήσεις και Προκλήσεις, Κερδοσκοπική Αλητεία - Κλοπή Ελγιν (με τις ευλογίες των Θθωμανών), των Μαρμάρων του Παρθενώνα, Θησαυρών της Παγκόσμιας Κληρονομιάς - και τόσα άλλα Οικονομικά και Ιστορικά Εγκλήματα, ων ουκ έστιν αριθμός)..

    ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΟΛΙΤΕΣ, ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΝΑΣΤΑΣΗ ΧΩΡΙΣ ΜΕΓΑΛΗ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ!
    Γι’αυτό, ΤΩΡΑ είναι η ώρα ΟΛΟΙ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΟΛΙΤΕΣ ΕΝΩΜΕΝΟΙ να αντιδράσουμε και να τους προκαλέσουμε ΜΕΓΑΛΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΖΗΜΙΑ. ΤΩΡΑ είναι η ώρα ΟΛΟΙ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΟΛΙΤΕΣ ΕΝΩΜΕΝΟΙ, ΝΑ ΔΕΙΞΟΥΜΕ ΜΕ ΘΑΡΡΟΣ «ΤΑ ΜΠΡΟΣΤΙΝΑ ΜΑΣ!» Και Οποτε τα έχουμε δείξει, ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΕΧΟΥΜΕ ΚΕΡΔΙΣΕΙ ΚΑΤΑ ΚΡΑΤΟΣ!

    «Οι Ελληνες δεν πολεμούν ως Hρωες, αλλά οι Ηρωες πολεμούν ως Ελληνες» -Sir Winston Churchill

  38. ident avatar
    ident 10/12/2009 22:11:59

    Ο μόνος που επιτίθεται στην ελληνική οικονομία είναι οι Έλληνες που έχουν δανειστεί τον αγλέορα και τώρα δυστροπούν που έρχεται η ώρα του λογαριασμού.

  39. Ένας Τυχαίος avatar
    Ένας Τυχαίος 11/12/2009 18:14:29

    Το λογοτεχνικό ΠΑΣΟΚ έχει επιστρέψει και όλοι μας τσιμπάμε κανονικά!

    Εχουμε εθνική κυριαρχία και δε το ξέρω;

    Εχω ρωτήσει τον Κολοκοτρώνη, τον Καποδίστρια, των άγνωστο στρατιώτη και δεν έχω καταφέρει ακόμη να βρώ που είναι η Εθνική Κυριαρχία!

    ΕΓΩ ΞΕΡΩ ΟΤΙ ΑΠΟ ΤΟ 1821 ΠΟΥ ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΘΗΚΑΜΕ ΕΙΜΑΣΤΕ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΥΠΟ ΤΗΝ ΕΠΟΠΤΕΙΑ ΤΩΝ ΜΕΓΑΛΩΝ ΔΥΝΑΜΕΩΝ!

    Οταν οι πολιτικοί μιλάνε για κίνδυνο της εθνικής κυριαρχίας, μάλλον λαικίζουν ψάχνοντας για άλλοθι να καλύψουν την ανεπάρκειά τους!

    ΣΗΜΕΡΑ ΑΝΑΚΑΛΥΨΕ Ο Κ.ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ ΤΗΝ ΚΙΝΔΥΝΟ? ΠΡΟΕΚΛΟΓΙΚΑ ΔΕ ΚΙΝΔΕΝΕΥΕ?

    ΑΝ ΛΑΙΚΙΣΩ ΚΑΙ ΕΓΩ , ΟΠΩΣ ΑΥΤΟΣ(ΚΛΗΡΟΝΟΜΙΚΟ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΝΔΡΕΑ ΕΙΝΑΙ), ΤΟΤΕ ΘΑ ΠΩ, ΑΦΟΥ ΔΕΝ ΥΠΗΡΧΕ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΠΡΟΕΚΛΟΓΙΚΑ, ΚΑΤΑΦΕΡΕ ΚΑΙ ΤΟ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕ ΜΕΣΑ ΣΕ 60 ΜΕΡΕΣ?..........
    ...............
    ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ ΕΛΛΑΔΑ!

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.