#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
10/11/2011 18:52
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

H μεγάλη μάχη είναι αυτή που έρχεται



Του Κώστα Ροδινού

Επιτέλους, η χώρα, έστω και μετά κόπων, γλίτωσε  από την καταστροφική παρουσία του κ. Παπανδρέου, ο οποίος μόνο μέσα σε δυό χρόνια κατάφερε να οδηγήσει τη χώρα στην πτώχευση και να θέσει σε μεγάλο κίνδυνο, ότι πέτυχε η Ελλάδα από τη μεταπολίτευση και μετά.

Με την αποχώρηση του κ. Παπανδρέου, ο οποίος ακόμα και την τελευταία στιγμή προσπαθούσε να περισώσει το σύστημα που τον έφερε στην εξουσία, έσκασε με πάταγο ακόμα  ένας μύθος: ότι με το ΠΑΣΟΚ στην Κυβέρνηση, οι Έλληνες περνάνε καλά!

Το ΠΑΣΟΚ μπαίνει σε μια περίοδο δοκιμασίας και νομοτελειακά κάποια στιγμή θα τεθεί και θέμα ηγεσίας.

Ο Τραπεζίτης της ΟΝΕ και του 1999

Με την επιλογή του κ. Παπαδήμου, η χώρα αναμφίβολα θα πάρει μια προσωρινή ανάσα.  Ωστόσο, παραδίδεται σ’ έναν Κεντρικό Τραπεζίτη που παρατηρούσε  ως θεατής το μεγάλο πάρτι στο Χρηματιστήριο το 1999 και διεδραμάτισε ουσιαστικό ρόλο στην ένταξη της Ελλάδος στην ΟΝΕ. Μια ένταξη την οποία πολλοί θυμούνται  τελευταία. Είμαι βέβαιος ότι θα δώσει τις  δέουσες  απαντήσεις  σε εκείνους που ανακινούν το θέμα.

Αναμφίβολα ο κ. Παπαδήμος είναι άνθρωπος των αγορών, της ΕΚΤ και άλλων εξωχωρίων κέντρων εξουσίας. Θα τον υποδεχθούν μετά βαϊων και κλάδων και στο πρόσωπό του θα βρούν έναν συνομιλητή που μιλάει την ίδια γλώσσα.

Αυτό εκτιμώ ότι θα βελτιώσει το κλίμα για τη  χώρα μας, αλλά  ας περιμένουμε να το διαπιστώσουμε στην πράξη.

Παράλληλα,  ο κ. Παπαδήμος είναι ο εκλεκτός  του εσωτερικού  κατεστημένου. Θα παρακολουθήσατε  την εργώδη προσπάθεια των ΜΜΕ να μας πείσουν για την ορθότητα της επιλογής του.

Είναι οξύμωρο για τον κ. Παπανδρέου που το τελευταίο καιρό επιτίθετο λαύρος κατά των τραπεζιτών, να παραδίδει σ’ έναν τραπεζίτη!

Επιλογή ανάγκης

Ο κ. Παπαδήμος, ξεκινάει τη θητεία του με βασική αποστολή να  υλοποιήσει τις αποφάσεις της 26ης Οκτωβρίου, οι οποίες προβλέπουν και το «κούρεμα» του ελληνικούς χρέους κατά 50%

Έχει ενδιαφέρον, ότι  λίγες ημέρες πρίν, με άρθρο του στο ΒΗΜΑ και τους Financial Times, ο κ. Παπαδήμος θεωρούσε καταστροφική πολιτική το «κούρεμα» του χρέους και έμενε στην εφαρμογή της απόφασης της 21ης Ιουλίου!  Εγείρεται ένα ζήτημα αξιοπιστίας και συνέπειας, αλλά είμαι βέβαιος ότι θα το ξεπεράσει. Πότε μας έλεγε την αλήθεια;

Το δεύτερο ζήτημα  είναι ότι η επιλογή του ουσιαστικά έγινε  ερήμην του ελληνικού λαού. Δηλαδή είναι ένας δοτός πρωθυπουργός υπό το κράτος της παταγώδους αποτυχίας του κ. Παπανδρέου. Αρά, εξ αντικειμένου  η θητεία του δεν μπορεί να παραταθεί επί μακρόν  γιατί κάποια στιγμή θα χρειαστεί τη λαϊκή νομιμοποίηση. Για ένα επιπλέον λόγο, η σημερινή σύνθεση της κοινοβουλευτικής πλειοψηφίας  εξελέγη για να εφαρμόσει μια εντελώς διαφορετική πολιτική από την ακολουθούμενη, άρα υπάρχει αναντιστοιχία με τη λαϊκή βούληση.

Ένα τρίτο ζήτημα είναι ότι η επιλογή του κ. Παπαδήμου, ουσιαστικά συνιστά  μια ηχηρή ομολογία αποτυχίας του πολιτικού συστήματος της χώρας. Μπορούμε να κατηγορούμε τα κόμματα και τους πολιτικούς, αλλά στις δημοκρατίες τις αποφάσεις τις παίρνουν οι πολίτες μέσω των κομμάτων και όχι οι αγορές.

 Ο χρονικός ορίζοντας των εκλογών

Θεωρώ, ότι όλοι εκείνοι  που προσπάθησαν τόσο πολύ για να αναλάβει ο κ. Παπαδήμος την εξουσία, θα ενδιαφερθούν για την μακροημέρευσή του στην πρωθυπουργία.

Ουδόλως θα εκπλαγώ, αν τις επόμενες ημέρες έρθουν στο φώς της δημοσιότητας δημοσκοπήσεις που θα εγκρίνουν το εγχείρημα.

Ενδιαφέρον θα έχει και η αντίδραση της ΕΕ.  Αν οι πιέσεις χαλαρώσουν, απλώς θα επιβεβαιωθούν όσοι έλεγαν ότι η Ελλάδα χρησιμοποιήθηκε ως πειραματόζωο.  

Αν ο κ. Παπαδήμος,  καταφέρει να διαχειριστεί τα πράγματα στοιχειωδώς ικανοποιητικά,  δεν αποκλείεται να ασκηθούν πιέσεις για να παραταθεί η θητεία του  πολύ πέραν της Άνοιξης γιατί οι περισσότεροι παράγοντες δεν θέλουν εκλογές, ήτοι: α)το ΠΑΣΟΚ  επειδή θέλει χρόνο για να ανακάμψει, β) η ΕΕ επειδή τους βολεύει ο κ. Παπαδήμος και γ) η εγχώρια ελίτ επειδή τον στήριξαν για να ανέλθει!

Παράλληλα, αν ο κ. Παπαδήμος επιτύχει, ίσως  δημιουργήσει μια κουλτούρα κυβερνήσεων συνεργασίας, μολονότι τα σχήματα αυτά ουδέποτε ευδοκίμησαν στη χώρα μας.

Από την άλλη, ποιοί ενδιαφέρονται για εκλογές;

Εκλογές προφανώς θέλει ο κ. Σαμαράς, αλλά θα είναι δύσκολο να αποσύρει την εμπιστοσύνη του από έναν «πετυχημένο» κ. Παπαδήμο!

Οι λόγοι είναι προφανείς!

Δεύτερον, εκλογές θέλουν και τα κόμματα της Αριστεράς. Όσο παρατείνεται η θητεία του κ. Παπαδήμου στην κυβέρνηση, η ελληνική κοινωνία θα ριζοστικοποιείται, άρα είναι ορατό  το ενδεχόμενο η Αριστερά, ως συνεπής αντιμνημονιακή δύναμη, να συγκεντρώσει υψηλά ποσοστά. Και τα ποσοστά αυτά θα θελήσει κάποια στιγμή να τα εξαργυρώσει γιατί δεν θα ισχύουν για πάντα!

Να έρθουμε τώρα  στο κρίσιμο ερώτημα:

Τι καθορίσει την επιτυχία του κ. Παπαδήμου;

Πρώτον, ο κ Παπαδήμος θα εφαρμόσει  την ίδια μνημονιακή πολιτική που ακολουθούσε και ο κ. Παπανδρέου. Τι μας λέει ότι η πολιτική αυτή θα έχει καλύτερα αποτελέσματα; Ήδη η ανεργία επισήμως ξεπερνάει πλέον το 18% και η ύφεση για το 2011 προβλέπεται να είναι πάνω από 5.5%; Αυτή η κατάσταση δεν βελτιώνεται σε τρεις μήνες. Αν ο πυρήνας της πολιτικής είναι λάθος, ελάχιστη σημασία έχει ποιος την εφαρμόζει.

Δεύτερον, ο κ. Παπαδήμος θα βρεθεί αντιμέτωπος με το «βαθύ κράτος»  του ΠΑΣΟΚ.  Εκείνο που ουσιαστικά ναρκοθέτησε όχι μόνο τις προσπάθειες του απερχομένου πρωθυπουργού, αλλά και  όλων  των προηγουμένων.

Αυτό το «βαθύ κράτος» δεν κατάφερε να το αντιμετωπίσει μια μονοκομματική κυβέρνηση υπό τον κ. Παπανδρέου, θα μπορέσει να το διαχειριστεί αποτελεσματικότερα ο τεχνοκράτης κ. Παπαδήμος;

Τρίτον, το ΠΑΣΟΚ για να ανακάμψει πρέπει να απεμπλακεί σταδιακά από τις πολιτικές του μνημονίου. Άρα, από αύριο,  θα αρχίσουν και πάλι να αναζητούν γέφυρες με εκείνα τα τμήματα τις κοινωνίας με τα οποία διεράγησαν οι σχέσεις τους την τελευταία διετία. Στην εξουσία δεν βρίσκεται πλέον μια Κυβέρνηση Παπανδρέου, αλλά μια κυβέρνηση συνεργασίας υπό τον κ. Παπαδήμο.

Τέταρτον, ο κ. Παπαδήμος θα βρεθεί αντιμέτωπος με μια ολομέτωπη αντίδραση της Αριστεράς, την οποία δεν είμαι βέβαιος αν ξέρει να τη διαχειριστεί.

Τέλος, δεδομένου του χαρακτήρα της κυβέρνησης Παπαδήμου ως μεταβατικής, η χώρα εισέρχεται σε μια οιονεί προεκλογική περίοδο και ουδείς μπορεί να προβλέψει πως θα αντιδράσει η διοίκηση, αλλά και η κοινωνία.

 Υψηλό ρίσκο;

Μήπως, λοιπόν, ο κ. Σαμαράς έκανε λάθος που απεδέχθη την Κυβέρνηση Παπαδήμου;

Κατ’ αρχήν ο κ. Σαμαράς ανέτρεψε τον κ. Παπανδρέου και το σύστημα εξουσίας του. Αυτό από μόνο του αποτελεί μεγάλη επιτυχία.

Δεύτερον, σε μια κρίσιμη συγκυρία για τη χώρα, απέτρεψε τα χειρότερα.

Τρίτον, αν ο κ. Παπαδήμος επιτύχει να εξομαλύνει τις σχέσεις της Ελλάδος με την ΕΕ και η χώρα οδηγηθεί σε εκλογές τον Φεβρουάριο, ο κ. Σαμαράς, θα έχει κάθε λόγο να ισχυρίζεται ότι σε μια κρίσιμη καμπή έβαλε σε πρώτη μοίρα το καλό της πατρίδος, θα έχει κερδίσει πόντους αξιοπιστίας στην ΕΕ και κυρίως θα έχει καταφέρει να διώξει έναν αποτυχημένο πρωθυπουργό στο μέσον της θητείας του.

Παράλληλα θα  βγάλει από τη μέση δύσκολα ζητήματα, άρα θα έχει καθαρό χρόνο μπροστά του.

Αν, ο κ. Παπαδήμος αποτύχει, τότε αφ΄ ενός μεν επιβεβαιώνεται  ό,τι  η ακολουθούμενη συνταγή είναι καταστροφική και άρα πρέπει να αλλάξει, αφ΄ετέρου  διαλύεται ο μύθος ό,τι οι κυβερνήσεις συνεργασίας είναι αποτελεσματικότερες.

Ερώτημα: Μα συμφέρει τον κ. Σαμαρά να αποτύχει ο κ. Παπαδήμος;

Η απάντηση είναι όχι! Γιατί, αν αποτύχει ο κ. Παπαδήμος η κατάσταση την οποία θα κληθεί να διαχειριστεί ο κ. Σαμαράς, θα είναι πολύ χειρότερη από τη σημερινή!

Η μεγάλη μάχη είναι αυτή που έρχεται

Έχω επαναλάβει  πολλές φορές την άποψη μου ότι αν μπορούσαμε να κάνουμε δημοψήφισμα στις 4 Δεκεμβρίου, μπορούσαμε και εκλογές.  Όμως, τις εκλογές δεν μπορούσε να τις επιβάλλει η Ν.Δ.

Η επιλογή του κ. Παπαδήμου είναι μια εξωθεσμική επιλογή, ο τρόπος που επεβλήθη  δημιουργεί απορίες και η διαδικασία που ακολουθήθηκε  βρίσκεται στα όρια των συνταγματικών μας διατάξεων. Είναι μια μεταβατική κυβέρνηση ειδικού σκοπού. Στηρίζεται δε σε μια Βουλή που δεν εκφράζει τη βούληση του ελληνικού λαού και για το λόγο αυτό ο βίος της δεν μπορεί να παραταθεί.

Το κρίσιμο ερώτημα για τον κ. Σαμαρά ήταν και παραμένει να πείσει τον ελληνικό λαό ότι διαθέτει όραμα και  σχέδιο για να  βγάλει τη  χώρα από την κρίση.

Και το ερώτημα αυτό σήμερα αποκτά μεγαλύτερη σημασία. Γιατί η κυβέρνηση Παπαδήμου, δεν θα λύσει τα προβλήματα. Χρόνο θα επιχειρήσει να αγοράσει.

Η μεγάλη μάχη για τη χώρα είναι αυτή που έρχεται.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 10/11/2011 18:57:32

    Οι στρατιωτικοί παρέδωσαν στους πολιτικούς, και οι πολιτικοί στους τραπεζίτες.
    Ο κύκλος της μεταπολίτευσης έκλεισε.
    Κατά τα άλλα, πάντα κυβερνά ο κυρίαρχος λαός!!!!
    Ταρατατζούμ ολέ....
    Τι χρείαν έχομεν λοιπών μαρτύρων;

    • ΣΠΥΡΟΣ avatar
      ΣΠΥΡΟΣ @ Strange Attractor 10/11/2011 19:27:08

      Ο κύκλος της μεταπολίτευσης έκλεισε αλλά όλως τυχαία πάλι έμεινε η διαπλοκή απ΄έξω για να φυλάει τα μπόσικα και να καθοδηγεί τους πρόθυμους προδότες ανάλογα με το προδοτικό τους συμφέρον.

    • Orestios avatar
      Orestios @ Strange Attractor 10/11/2011 19:55:09

      +1000

    • A.M. avatar
      A.M. @ Strange Attractor 10/11/2011 21:12:48

      + ∞

      ..και ο GAP δεν παραιτήθηκε ακόμα!!!;;;;

    • S.R. avatar
      S.R. @ Strange Attractor 10/11/2011 21:17:29

      Μια μικρη παραλλαγη - προσθηκη"οι πολιτικοι -ανικανοι οντες και αφου καταβαραθρωσαν την χωρα,κυριωτατα οι πρασινοι- παρεδωσαν στους τραπεζιτες"....

    • Vpower avatar
      Vpower @ Strange Attractor 11/11/2011 06:45:49

      Σε οριακά κρίσιμο σημείο....... του Vpower
      ----> http://greekreview.blogspot.com/2011/11/vpower_10.html

  2. giorgos avatar
    giorgos 10/11/2011 19:05:34

    προσυπογραφω το κειμενο και με τα 2 χερια γιατι καποιοι εδω μεσα απο το πρωι καταστροφολογουν χωρις καμια λογικη οταν ολοι οι ανεξαρτητοι παρατηρητες μιλουν για ξεκαθαρη νικη σαμαρα.η μαχη θα ειναι δυσκολη και βθα πρεπει να δωθει απο ολους με πιστη και υψηλο φρονημα.

    • kostasthess avatar
      kostasthess @ giorgos 10/11/2011 19:09:34

      συμφωνω

    • kostas* avatar
      kostas* @ giorgos 10/11/2011 19:17:49

      Αν θελετε να δωσετε σοβαρο αγωνα κ.Γιωργο και να μας εχετε διπλα σας ολους , πρεπει να ειμαστε ειλικρινεις και να παραδεχτουμε οτι ήταν μια Νικη της Διαπλοκης ! Ετσι λοιπον παμε στην επομενη μερα , για το πως θα νικησουμε τη Διαπλοκη .Αν θελετε να θριαμβολογειτε χωρις να αντικριζετε τα σκυθρωπα προσωπα αυτων που με ανιδιοτελεια εδωσαν τον αγωνα τους για τον Αντ.Σαμαρα κοντρα στη διαπλοκη ολα αυτα τα χρονια μονο κακο θα κανετε ! Αν δεν δουμε την ηττα δεν θα φτασουμε ποτε στη Νικη !

    • dimitrisag avatar
      dimitrisag @ giorgos 10/11/2011 20:05:28

      Αυτό κατάλαβες μωρέ;;;

    • gynner avatar
      gynner @ giorgos 10/11/2011 20:57:03

      Και εγώ ξαναρωτάω.Το χαράτσι έγινε συνταγματικό τώρα;Να το πληρώσω;Ποιά εργασιακή εφεδρεία θα εφαρμοστεί;Του ΠΑΣΟΚ η της ΝΔ;Οι αρχηγοί των ΕΔ θα παραμείνουν η δεν αναγνωρίζονται;Συναίνεση στο λάθος δίνω η δεν δίνω πλέον;Να συνεχίσω η να τα ψάξεις στο youtube μόνος σου;Και μην πάς πολύ πίσω,10 ημέρες πρίν αρκούν.

      • Δάσκαλος avatar
        Δάσκαλος @ gynner 10/11/2011 23:12:17

        Έχεις απόλυτο δίκιο. Αν δεν αναγνωρίσουμε τα λάθη σίγουρα δε μπορούμε να πάμε πιο κάτω. Ε δε μπορώ να καταπίνω ότι μου πουλάει η διαπλοκή.

  3. kostasthess avatar
    kostasthess 10/11/2011 19:08:32

    καλη αναλυση. Οι ακραιες φωνες που ακουγονται σημερα μεσα στην παραταξη βρισκουν ακροατηριο.. Και ειναι λογικο.. Υπαρχει πονος, θλιψη, απελπισια θα ελεγα.. Ομως δεν πρεπει να τα παραταμε.. Τελειος δεν ειναι κανενας.. Ουτε ο Σαμαρας, ουτε εμεις τα μελη της παραταξης.. Η πολιτκη ειναι η τεχνη του εφικτου.. Σκεφθητε μονο το εξης.. Αν ο Σαμαρας εκανε ακριβως τα αντιθετα απο αυτα που εκανε τις τελευταιες μερες οσοι περισσοτεροι θα βγαινανε να τον κατακρεουργησουν.. Ας κοιταμε μπροστα και ας κατεβασουμε τους τονους..

  4. Louis avatar
    Louis 10/11/2011 19:11:02

    "Κατ’ αρχήν ο κ. Σαμαράς ανέτρεψε τον κ. Παπανδρέου και το σύστημα εξουσίας του. Αυτό από μόνο του αποτελεί μεγάλη επιτυχία."
    Μην ερμηνεύετε τα πράγματα κατά το δοκούν.Ο ΓΑΠ ανετράπη από τους αγώνες του λαού,όχι από το Σαμαρά.Και το παρόν σχήμα θα ανατραπεί κι αυτό από το λαό ,είτε με το καλό (εκλογές) είτε με το κακό...

  5. kapoios avatar
    kapoios 10/11/2011 19:18:10

    +1000

  6. Τιγράνης avatar
    Τιγράνης 10/11/2011 19:19:20

    Προσυπογράφω διαπρυσίως επίσης. Εξαιρετική ανάλυση ΚΡ, η μεγάλη μάχη είναι αυτή που έρχεται!

  7. mhtsos karditsa avatar
    mhtsos karditsa 10/11/2011 19:19:51

    το σημερινο κυβερνητικο σχημα ειναι προαγγελος του αυριανου κυβερνητικου σχηματος που θα προκυψει απο τις εκλογες που κανενας δεν ξερει ποτε θα γινουν. αλλη μια στρατηγικη ηττα σαμαρα,δεν ανακοινωθηκε ημερομηνια εκλογων. δε νομιζω πως υπαρχει ελληνας αυτη τη στιγμη που να πιστευει σε αυτοδυναμια καποιου κομματος και δη της νου δου. ουτε και με δευτερες ουτε και με τριτες εκλογες. τα μεγαλα αστικα κομματα τελειωσαν δυστυχως. και φτα σανε σε αυτο το καταντημα γιατι οι επιλογες των ηγετων τους ηταν εγκληματικες. και καλα το πασοκ ενταξει κυβερνησε διελυσε τη χωρα λογικο να διαλυοτανε . η νου δου ομως? με νεο ηγετη στο τιμονι της εφτασε στο σημειο να μην την εμπιστευται κανενας πλεον ουτε και οι ιδιοι φανατικοι ψηφοφοροι της, ουτε και οι ιδιοι ψηφοφοροι μικροι μεγαλοι που περιμεναν με τις ωρες να ψηφισουν τον αντωνη τους και καλα κανανε για να διωξουνε την ντορα απο τη νου δου και παλι καλα κανανε αλλα τωρα , τι γινεται τωρα? η ζημια ειναι ανεπανορθωτη και μη αντιστρεψιμη.
    καλω τους πατριωτες βουλευτες της νου δου ,υπαρχουν πολλοι, να καταψηφισουν αυτο το κυβερνητικο μορφωμα. αδιαφορωντας το τι θα κανει η ηγεσια της νου δου.

  8. Παρατηρητής + Κυάλια avatar
    Παρατηρητής + Κυάλια 10/11/2011 19:20:48

    Κύριε Ροδινέ έλεος...
    Μην μας αφαιρείται την λίγη κοινή λογική που μας έμεινε. Περιγράφεται μια κατάσταση ιδανική για τον Κύριο Σαμαρά,την Αριστερά και το ΠΑΣΟΚ. Δηλ. για το σύστημα που μας έφερε εδώ.
    Με το ΝΑΙ η ΝΔ έγινε συνένοχη του ΠΑΣΟΚ και στον εξωθεσμικό παπαδήμα, και στον δοτό παπαδήμα και στήν διαπλοκη και σε όλα όσα προσάπτεται στον νέο πρωθυπουργό.
    Εκτός και αν μας περνάτε για κρετίνους και τπονοείται ότι ο κακομοίρης ο Αντωνάκης σύρθηκε και αναγκάστηκε να πει ναι στον Παπαδήμα , άρα δεν φέρει καμμιά ευθύνη. Μην μας συμπεριφέρεστε κύριοι σαν να είμαστε κρετίνοι.
    Ο Σαμαράς θα μείνει στην Ιστορία σαν ο αρχηγός που έριξε τον ΓΑΠ με τίμημα την μετετροπή της Ελλάδας και επίσημα σε προτεκτοράτο των δυτικών και της εγχώριας ελίτ. Από την στιγμή που είπε ΝΑΙ είναι συνυπεύθυνος. Ο Σαμαράς είναι συνυπεύθυνος για την επιλογή ως πρωθυπουργού ατόμου που δεν εκλέχτηκε από τον λαό και που ήταν άνθρωπος του Σημίτη.
    Μόνο ο Παπαδόπουλος έμεινε με το θρυλικό ΟΧΙ και σώθηκε προς στιγμήν η Κύπρος.
    Ντροπή για την ΝΔ.

    • S.R. avatar
      S.R. @ Παρατηρητής + Κυάλια 10/11/2011 21:22:54

      Φιλε, ο Σαμαρας , δεν εκανε την Ελλαδα προτεκτορατο...Λαθος... Προτεκτορατο ειναι ηδη ο ζητιανος που ζητιανευει χρηματα ,οχι μονο για να πληρωσει τα παλια δανεικα, αλλα για να ΦΑΕΙ , τωρα... Γιατι τα παλια δανεικα τα εφαγε σε διορισμους και σπαταλες, κατεστρεψε τον ιδιωτικο του τομεα, οποιον δεν ηταν διαπλεκομενος, με ψηλη φορολογια, και τωρα δεν παραγει τιποτα.... Ο ζητιανος λοιπον ειναι ηδη καρπαζε προτεκτορατο, και περιγελως και των γυφτων ( Σκοπιανων, Αλβανων κ.α)... Ο Σαμαρας ειχε απλως δεμενα χερια.....

  9. d.a.- avatar
    d.a.- 10/11/2011 19:20:52

    ουφ.............. απελευθέρωση
    τελικά το ΣΑΤΑΝΙΚΟ σχεδιο του Α.Σ. για ανατροπη του Jeffry εφερε αποτελεσματα.
    ....................γιατι αραγε δεν εχει ξεχυθει<> ο λαος στους δρομους να πανηγυρισει.-

  10. ΣΠΥΡΟΣ avatar
    ΣΠΥΡΟΣ 10/11/2011 19:20:52

    Ψηφίσαμε κύριε ΠΑΠΑΔΉΜΟ στις εκλογές του 2009 και δεν το καταλάβαμε; Αλλά εάν υπήρχε μία στο εκατομμύριο να πετύχει αυτή η κυβέρνηση ποίος θα είχε αντίρρηση στα όσα λες . Αυτό που γίνεται είναι το ξεφόρτωμα των Ελληνικών ομολόγων από τις τράπεζες τις Ευρώπης για να περιορίσουν την ζημιά τους.Ύστερα θα φάμε μια κλοτσιά και θα βγούμε έξω όχι μόνο από το ευρώ αλλά και από την ένωση. ΌΛΑ αυτά θα γίνουν μέχρι τον Σεπτέμβριο του 2012, ποιό πέρα δεν πάει.Τι κερδίζει η Ελλάδα είναι το θέμα. Τίποτα παρά μόνο υποδούλωση και εξευτελισμό και φυσικά την διατήρηση της διαπλοκής .

  11. geosid avatar
    geosid 10/11/2011 19:20:56

    ΦΥΣΙΚΑ Η ΜΕΓΑΛΗ ΜΑΧΗ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΗ ΠΟΥ ΕΡΧΕΤΑΙ κ.ΡΟΔΙΝΕ,ΟΜΩΣ ΑΝ ΔΙΑΒΑΣΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΤΩΝ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΩΝ ΣΤΟ ΔΙΠΛΑΝΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ¨ΧΑΙΡΕΤΙΣΜΑΤΑ ΣΤΗΝ ΕΞΟΥΣΙΑ¨ ΘΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΟΤΙ ΑΥΤΟΣ Ο ΤΟΠΟΣ ΠΡΟΚΟΠΗ ΔΕΝ ΕΧΕΙ.
    ΑΠΟ ΤΟ ΓΙΑ ΟΛΑ ΦΤΑΙΕΙ Ο ΚΑΡΑΜΑΝΛΗΣ ΦΤΑΣΑΜΕ ΣΤΟ ΓΙΑ ΟΛΑ ΦΤΑΙΕΙ Ο ΣΑΜΑΡΑΣ.
    ΤΟ ΛΥΠΗΡΟ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΨΗΦΟΦΟΡΟΙ ΚΑΙ ΟΙ ΕΝ ΔΥΝΑΜΕΙ ΦΙΛΟΙ ΤΗΣ ΝΔ ΕΙΝΑΙ ΕΤΟΙΜΟΙ ΝΑ ΞΑΝΑΚΑΝΟΥΝ ΤΟ ΛΑΘΟΣ ΤΟΥ 2009.
    ΑΚΟΥΣΟΝ ΑΚΟΥΣΟΝ, ΑΠΟΚΑΛΟΥΝ ΠΡΟΔΟΤΗ ΤΟΝ ΑΝΤΩΝΗ ΣΑΜΑΡΑ.
    ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ, ΛΥΠΑΜΑΙ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ ΤΟΥΣ.
    ΤΕΛΙΚΑ ΜΗΠΩΣ ΘΕΛΟΥΜΕ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΝΑ ΜΑΣ ΚΥΒΕΡΝΑ ΠΑΝΤΑ ΤΟ ΠΑΣΟΚ?

    • kostas* avatar
      kostas* @ geosid 10/11/2011 19:28:18

      το λαο πλεον δε τον ενδιαφερει αν θα τον Κυβερναει το πασοκ ή η ΝΔ , δεν τον χωριζει πλεον το δεξιο και το αριστερο ...Ο λαος θελει δικαιοσυνη και οχι Διαπλοκη ...Αρχες που μαθαμε και πορευτηκαμε διπλα στον Αντωνη Σαμαρα στα χρονια της Πολιτικης Ανοιξης ... ηταν ολα τοσο ματαια ?? ο ιδιος θα το δειξει !

  12. zap-zap avatar
    zap-zap 10/11/2011 19:22:55

    μας προετοιμάζεις για μη εκλογές 19 Φλεβάρη;;;;;;

  13. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 10/11/2011 19:23:55

    Κώστε σε αγαπώ και το ξέρεις (δηλαδή στο λέω).

    Θα υπογράψει ο διορισμένος την σύμβαση;
    Θα εκχωρήσει τα ψιλά γράμματα;
    Θα υπάρχει η "Ευρώπη" τον Φεβρουάριο;

    Μόνο sex and drugs and rock and roll μέχρι την απελευθέρωση για τους σκεπτικιστές. Το καρούλι έχει αρχίσεικαι ξετυλίγεται, και συμβαίνει ένα από τα δύο. Ή το ελέγχει η Γερμανία, ή δεν το ελέγχει. Σήμερα η Αυστρία κριτς... κράτς τρίζει.

    Εκλογές "χτές", αλλά τις μπλόκαραν. Εκβιαστικά! Και η 21η Απριλίου είχε καμιά 100ή "καλά" αλλά πέθανε την δεξιά στα ενοχικά σύνδρομα, και έφαγαν και ξύλο και τίποτα άσχετοι. Τώρα, δεν υπάρχει πια αριστερά και δεξιά. Υπάρχουν οι Μνημονιακοί Ευρωπαϊστές και οι Άλλοι. "Μετά", θα ξαναϋπάρξει δεξιά και αριστερά.

    Εκτός εάν προκύψει η λύση στις 3 εξισώσεις με τους 6 αγνώστους. Να κάνει το απονενοημένο διάβημα ο Παπαδήμος (μπαμ) και εκλογές. (και προς θεού, εννοώ το μεταφορικό απονενοημένο). Ή να κάνει στάση πληρωμών πρώτη η Ιρλανδία ή η Πορτογαλία. Ζόρια πολλά η Πορτογαλία, δες BBC. Ή κανένα miracolo στην Ιταλία.

    Να μας δώ με εκχωρημένα τα πάντα από τώρα έως τον Φεβρουάριο, και με την Ευρώπη σε τρεις ταχύτητες. Με εννοείς;

    • Σταύρος avatar
      Σταύρος @ archaeopteryx 10/11/2011 20:16:18

      Αισιόδοξα Κύριε Κώστα κι ας είναι να διαψευσθούμε στο τέλος.
      Αρχαίε μου, συν Αθηνά και χείρα κίνει!

      Εξαίρετο το άρθρο/μετάφραση τον "χορού των 7 Πέπλων"!
      Θα μου επιτρέψεις να το αναρτήσω σε συνέχειες για την ενημέρωση του πληρώματος της φρεγάτας.

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ archaeopteryx 10/11/2011 23:47:09

      Αρχαίε,
      στην πολιτική πολλές κινήσεις τις κρίνεις και έχεις αποτελέσματα μακροπρόθεσμα.
      Εγώ θα προτιμούσα να είχαμε εκλογές στις 4 Δεκεμβρίου.
      Από τη στιγμή που αυτό δεν έγινε δυνατό, μεταξύ μιας κυβέρνησης Παπανδρέου και μιας κυβέρνησης Παπαδήμου, θα προτιμούσα τη δεύτερη επειδή σ' αυτήν η Ν.Δ. θα έχει τη δυνατότητα να αποτρέψει κάποια πράγματα.
      Θέλω να ελπίζω.
      Πάντα βέβαια με δεδομένο οτι εκλογές θα γίνουν το Φεβρουάριο.

  14. ΑΠΙΣΤΟΣ ΘΩΜΑΣ avatar
    ΑΠΙΣΤΟΣ ΘΩΜΑΣ 10/11/2011 19:24:51

    ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΕΧΩ ΜΙΑ ΑΠΟΡΙΑ. ΣΕ ΠΟΙΟΝ ΘΑ ΚΑΝΕΙ ΑΝΤΙΠΟΛΙΤΕΥΣΗ ΤΩΡΑ Ο ΣΑΜΑΡΑΣ

  15. ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ avatar
    ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ 10/11/2011 19:32:57

    Κ ΡΟΔΙΝΕ ΜΑΛΛΟΝ ΕΙΣΤΑΙ ΕΚΤΟΣ ΤΟΠΟΥ ΚΑΙ ΧΡΟΝΟΥ. Ο ΣΑΜΑΡΑΣ ΕΚΑΝΕ ΔΥΟ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΑ ΛΑΘΗ. 1)ΟΤΑΝ Ο ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕ ΤΟ ΔΗΜΟΨΗΦΙΣΜΑ ΔΕΝ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΒΓΕΙ ΜΠΡΟΣΤΑ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟ ΚΑΤΑΚΡΙΝΕΙ ΚΑΙ ΑΣ ΗΤΑΝ ΛΑΘΟΣ, ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΗΤΑΝ ΝΑ ΠΕΙ ΣΤΟ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ ΑΝ ΘΕΣ ΔΗΜΟΨΗΦΙΣΜΑ ΚΑΝΤΟ ΑΛΛΑ ΕΓΩ ΣΟΥ ΛΕΩ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΚΟ. ΑΛΛΩΣΤΕ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΕΙΣΑΙ ΕΣΥ. ΕΤΣΙ ΕΒΓΑΙΝΕ ΑΠΟ ΤΟ ΚΑΔΡΟ ΚΑΙ ΑΣ ΑΝΑΛΑΜΒΑΝΕ Ο ΓΑΠ ΟΛΟ ΤΟ ΡΙΣΚΟ. 2) ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΑΝ ΕΒΓΑΙΝΕ ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΤΟ ΔΗΜΟΨΗΦΙΣΜΑ ΚΑΙ ΤΟ ΕΠΙΚΡΙΝΕ ΘΑ ΕΘΕΤΕ ΕΝΑΝ ΟΡΟ ΟΧΙ ΔΗΜΟΨΗΦΙΣΜΑ ΚΑΙ ΕΚΛΟΓΕΣ ΣΤΙΣ 4 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΑΦΗΝΕ ΞΑΝΑ ΤΟΝ ΓΑΠ ΜΠΡΟΣΤΑ. ΕΤΣΙ ΕΒΓΑΙΝΕ ΞΑΝΑ ΑΠΟ ΤΟ ΚΑΔΡΟ. ΟΤΙ ΚΑΙ ΝΑ ΕΚΑΝΕ Ο ΓΑΠ ΗΤΑΝ ΤΕΛΕΙΩΜΕΝΟΣ

  16. netakias.wordpress.com avatar
    netakias.wordpress.com 10/11/2011 19:33:31

    Εγώ ένα ξέρω (και το έχετε πει κι εσείς με το θέμα αυτοϋπονόμευσης), οι εργολάβοι κι οι ΠρετεντεροΤρεμοΚαψήδες θα τον ξεσκίσουν τον Σαμαρά.

    Θέλει πολύ δουλεία από εδώ και πέρα.

    Εχουν την φωτοβολίδα της "συναίνεσης" και θα την πετάνε από το πρωι μέχρι το βράδυ. Από Πρωινά μέχρι ράδιο Αρβύλες. Θα πέσει πολύ μετρητούρα....

    Είμαστε στο ίδιο σημείο που ήμασταν μετά τις δημοτικές εκλογές του 2010, ίσως και σε χειρότερη.

    Να σας πω μια λύση που σκέφτηκα;

    Να βάλει μπροστά Καμμένο, Νικολόπουλο, Τζαβάρα και σηκώθει τα θέματα των CDS της i4sense, Proton.

    κι όποιος γουστάρει.

    Αν καταφέρει να περάσει και κανένα βραχιολάκι σε κάποιο λαμόγιο ακόμη καλύτερα.

    • ΣΟΝ ΠΕΝ avatar
      ΣΟΝ ΠΕΝ @ netakias.wordpress.com 11/11/2011 09:04:01

      Όταν προβάλλονται από σχολιογράφους πρόσωπα σαν τον Νικολόπουλο ως σημαντικά, με πιάνει η απογοήτευση του μάταιου.
      Ρωτήστε ρε παιδιά κάποιον από τη Αχαία να σας πει σχετικά.

  17. Kώστας Θ. avatar
    Kώστας Θ. 10/11/2011 19:35:11

    Ψύχραιμο και λογικό κείμενο κ. Ροδινέ.
    Κάποιες παρατηρήσεις χωρίς να θέλω να υπερασπιστώ τον Παπαδήμο, αν και βρίσκω άδικο να απαξιώνεται έτσι ένας άνθρωπος που είναι εξαιρετικά αξιόλογος επιστήμονας.
    1. Ήταν στέλεχος κεντρικών τραπεζών και όχι εμπορικών . Ο ρόλος είναι πολύ διαφορετικός. Γιατί θεωρούμε ως δεδομένο ότι θα υπερασπιστεί μονομερώς τα συμφέροντα των εμπορικών τραπεζών και άλλων "εξωθεσμικών κέντρων"?
    2. Το ότι προωθήθηκε από τα media ακυρώνει το ότι αντικειμενικά ήταν η καλύτερη μη νεοδημοκρατική επιλογή για την συγκεκριμένη δουλειά που τον θέλουμε? Από τη στιγμή που ο πρωθυπουργός δε θα ήταν δικός μας, είχαμε καλύτερες επιλογές?
    3. Το ότι θεώρησε ότι το "κούρεμα" δεν ήταν η σωστή λύση, σημαίνει ότι σήμερα είναι ψεύτης ή ότι δεν είναι ικανός να εφαρμόσει αποτελεσματικά κάτι που έχει ήδη συμφωνηθεί?

  18. Γιαννης Π. avatar
    Γιαννης Π. 10/11/2011 19:35:17

    Μπράβο κυριε Ροδινέ!!! Αυτοί οι 10-15 που μας έχουν ζαλίσει από το πρωί με τις κορώνες τους το μόνο που κάνουν είναι να ριχνουν νερό στο μύλο του ΠΑΣΟΚ!! Η μεγάλη μάχη αρχίζει τωρα. Όποιος αντέχει ακολουθεί. Όποιος φοβάται πάει σπίτι του και τότε αν θα ξανάρθει κάποιος άλλος σαν τον ΓΑΠ όπως εγινε το 2009,που 1.000.000 ιδεολόγοι νεοδημοκράτες(τρομάρα τους) δεν πήγαν να ψηφίσουν για να τιμωρήσουν δήθεν τον Καραμανλή και συνέβαλαν, πρωτίστως αυτοί , στο να έρθει ο ανεκδιήγητος και να είμαστε τωρα σε αυτή την κατάσταση. Έλεος......Δεν είναι δυνατόν να φορτωνεται στο Σαμαρά την καταντια της χώρας!!!! Λειτούργησε μ εγνωμονα το συμφέρον της και θα δικαιωθεί ΣΕ ΟΛΑ!!!!! Όποιος θέλει λοιπόν ακολουθεί!!!! Οι υπόλοιποι συνεχίστε τους φιλιππικούς σας ...αλλά πρετείνετε και κάποια άλλη λύση, εδώ που έφερε τα πράγματα ο ΓΑΠ. Και μη μου πείτε εκλογές γιατι με 80 βουλευτές τίποτα δεν μπορούσε να κάνει!!!!

  19. Ραβινος avatar
    Ραβινος 10/11/2011 19:36:11

    Να και μια λογικη θεση τεκμηριωμενη οπως παντα του γραφοντος !Οι μεταλλαξεις ειναι τετοιας μορφης που πνιγουν καθε προσπαθεια ψυχρης αντιμετωπισης των δεδομενων και την εξαγωγη συμπερασματων περι του τι δεον πραττειν !Τελειωσε η μεταπολιτευση ο ενας ,ηττα Σαμαρα ο αλλος ,παραδοση στους τραπεζιτες ο τριτος και ουτω καθ'εξης.Ο Σαμαρας ειπε απο την αρχη 3 πραγματα
    1}Εξω ο ΓΑΠ
    2}Αποδοχη της συμφωνιας με την ΕΕ
    3}Εκλογες
    και τα 3 τα πετυχε και του καταλογιζουν ολα τα δεινα της χωρας .Ελεος !Πολυ γρηγορα ξεχναμε και εκει βασιζονται τα ΜΜΕ και η διαπλοκη !Προσωπικα δεν αιρω την εμπιστοσυνη μου σ'αυτον για τον απλουστατο λογο οτι εχει μπεσα και πατριωτισμο τα αλλα ειναι εκ του πονηρου λανθανουσας νεοφιλελευθερης κοπης ντορας !

  20. αδιαφθαρτος avatar
    αδιαφθαρτος 10/11/2011 19:36:54

    Κυριε Ροδινε

    με μεγαλο ενδιαφερον διαβαζω τις παρεμβασεις σας .
    Στην παρουσα φαση ομως το μονο , και δεν ειναι λιγο , που καταφερε ο προεδρος της ΝΔ ειναι να θεσει εκτος "πολιτικου καδρου "τις τρεις οικογενειες ( Παπανδρεου Μητσοτακης Καραμανλης )που φεραν την πατριδα μας στα σημερινα χαλια . Θεωρω ομως οτι εχει εγκλωβιστει σε μια πολυ δυσκολη κατασταση . Με σεβασμο στον πολιτικο σας λογο , αλλα γιατι επρεπε να παμε σε συγκυβερνηση και πως ο Κος Σαμαρας θα επισημοποιησει μεσω της υπογραφης της δανειακης συμβασης της 26ης και το πρωτο μνημονιο αλλα και την εκχωρηση εθνικης κυριαρχιας ?
    Πατριωτες χρειαζεται ο τοπος και οχι " συννενοχους" .
    Τι θα μας πει πλεον προεκλογικα οτι θα επαναδιαπραγματευτει οταν θα εχει υπογραψει τα παντα ?
    Θα ηθελα μια απαντηση απο εναν γνωστη των καταστασεων .
    Ενας αγραμματος αδιαφθαρτος

    • Φωτεινή avatar
      Φωτεινή @ αδιαφθαρτος 10/11/2011 22:03:08

      "Παπανδρεου Μητσοτακης Καραμανλης )που φεραν την πατριδα μας στα σημερινα χαλια ."

      Εἶσαι σίγουρος γιά τόν Καρανλῆ;;;

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ αδιαφθαρτος 11/11/2011 00:35:41

      Θα επαναλάβω και σε εσάς, το σχόλιο που έγραψα παραπάνω.
      Σαφέστατα θα προτιμούσα εκλογές.
      Ομως, από τη στιγμή που αυτό δεν επετεύχθη, μεταξύ μιας Κυβέρνησης Παπανδρέου (χωρίς δικαίωμα ελέγχου) προτιμώ μια Κυβέρνηση Παπαδήμου (με δυνατότητα ελέγχου)
      Απο εκεί και πέρα, εδώ είμαστε να βλέπουμε.

  21. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 10/11/2011 19:37:19

    "Ικανοποίηση επικρατεί στον ΛΑΟΣ για την επιλογή του Λουκά Παπαδήμου στην πρωθυπουργία της χώρας".
    Από τον Ελ. Τύπο.
    Τι να λέμε τώρα....

  22. giorgos avatar
    giorgos 10/11/2011 19:38:23

    η σταση σαμαρα παρα το μικρο προσκαιρο κοστος θα δωσει στη νδ αυτο το κατι παραπανω που χρειαζοταν για να φτασει στην αυτοδυναμια.ευτυχως που δεν ακουσε τις λιγες ακραιες φωνες της τυφλης αρνησης.

  23. axis avatar
    axis 10/11/2011 19:38:36

    Κανένας δεν μπορεί να πει ότι η κίνηση Σαμαρά για στήριξη κυβέρνησης Παπαδήμου δεν εμπεριέχει ρίσκο αλλά εκεί που είχε φτάσει η κατάσταση για τη χώρα ήταν το καλύτερο που μπορούσε να κάνει.

  24. σίγουρος avatar
    σίγουρος 10/11/2011 19:40:10

    Ανησυχώ αν ο Παπαδήμος θα επιχειρήσει να βάλει κι αυτός την Ελλάδα σε κρίση μεγατόνων ανάλογη με αυτή του δημοψηφίσματος του ΓΑΠ. Το σίγουρο είναι πως κάποιοι πρέπει να τον προσέχουν στις πολιτικές μελανές ουρές που θα αφήνει πίσω απ' το τεχνοκρατικό έργο του. Το κούρεμα φυσικά δεν τον έβρισκε σύμφωνο καθώς συντελλεί σε ενότητα ανάπτυξης για την Ευρώπη, ενώ αυτός, γνήσιος νεοταξίτης πρεσβεύει την αποικιοκρατική ενότητα αυτής...

  25. ειδησεις avatar
    ειδησεις 10/11/2011 19:42:03

    Περισσότερο ρίσκο άλλωστε υπήρχε από το να πάμε σε πέμπτη μέρα χωρίς πρωθυπουργό! Και οι εκλογές τώρα δεν θα έδιναν σε κανένα κόμμα την αυτοδυναμία!

    • σίγουρος avatar
      σίγουρος @ ειδησεις 10/11/2011 19:46:42

      Ήταν διολίσθημα του Αντώνη να πάει στη διαπραγμάτευση πιεζόμενος από την Ευρώπη και καθυστερώντας επικίνδυνα να της απαντήσει. Αυτό φυσικά είναι μια άλλη συζήτηση καθώς σήμερα είναι αναμφισβήτητα μια καλύτερη μέρα για τη Ν.Δ. αλλά κυρίως για την Ελλάδα που απαλάχτηκε από τον ΓΑΠ.

    • android.K. avatar
      android.K. @ ειδησεις 10/11/2011 20:47:17

      ενω στις 19/02 θα δωσουν τρανη αυτοδυναμια στη ΝΔ!!!!!

  26. ό παγωτατζής avatar
    ό παγωτατζής 10/11/2011 19:42:29

    κ. Ροδινέ,
    σέβομαι τίς απόψεις σας και καλά κάνετε και προσπαθείτε με - λογικά- επιχειρήματα,να αιτιολογήσετε καταστάσεις.
    Τούς στρατιώτες πού θα δώσουν την μάχη όμως,τούς κουρελιάσανε το ηθικό και την διάθεση να πολεμήσουν.....
    Οι αλλοπρόσαλες τακτικές,πού οδήγησαν σε επικοινωνιακά λάθη.
    Η αγελάδα έδωσε κλωτσιά και έχυσε την καρδάρα με τό γάλα.

    Τό ερώτημα παραμένει: " Ποιός πιστεύει πραγματικά ώστε να έχει διάθεση και σθένος να πολεμήσει..και για ποιόν σκοπό.."

    Αν δώσουν μιά ειλικρινή απάντηση στούς εαυτούς τους εκεί στην Συγγρού,ίσως να καταφέρουν να ξαναγεμίσουν την καρδάρα..
    Εάν και Ισως

    Αλλά πρωτίστως θα πρέπει να μάθουν..να μάθουν να ακούν τό στράτευμα
    Πράγμα πού και αυτός ό Μέγας Αλέξανδρος τό έκανε...Και ας ήθελε άλλο ή ψυχή και ή καρδιά του. Τό σεβάστηκε. Με βαριά καρδιά ,αλλά το έκανε..

    Γιατί ήξερε ότι για να ηγείται,έπρεπε να υπάρχει και στράτευμα να τόν ακολουθεί....

    Ελπίζω να τα καταφέρετε πρίν την κρίσιμη μάχη να έχετε τούς στρατιώτες πού ψάχνετε.
    Οι Ταλιμπάν τελείωσαν..Ανήκουν σε άλλες εποχές και δόγματα.....

    Υ.Γ επειδή ξέρω ότι πολλές φορές τά σχόλιά μου ενόχλησαν, ελπίζω αυτό ,όχι όπως άλλα ,να έχετε την ευκαιρία να τό δείτε...άν πάλι όχι δεν πειράζει, εσείς να είστε καλά.
    Το δικό μου το ηθικό και ή συνείδηση μου πάντως είναι σε αρμονία,και θέλω να τα κρατήσω έτσι..

    • σίγουρος avatar
      σίγουρος @ ό παγωτατζής 10/11/2011 20:01:26

      Πείτε μου αγαπητέ, τι κάνει το στράτευμα αν ο στρατάρχης κι αυτός σαν άνθρωπος υποπέσει σε λάθος; Βάλλει εναντίον του;

      • ό παγωτατζής avatar
        ό παγωτατζής @ σίγουρος 10/11/2011 20:30:44

        Aν είσαι πραγματικά ηγέτης ΔΕΝ ΦΘΑΝΕΙΣ ποτέ εκεί..
        .........να βάλλει εναντίον σου.
        ..αγαπητέ μου!!

      • Ανδρεας-Μπαζαιος avatar
        Ανδρεας-Μπαζαιος @ σίγουρος 10/11/2011 20:50:09

        τι κάνει το στράτευμα αν ο στρατάρχης κι αυτός σαν άνθρωπος υποπέσει σε λάθος;
        και ως συνεπεια απωλεσθει το στρατευμα; απλα τιποτα.
        απλα δεν υπαρχει στρατευμα!!!

        • σίγουρος avatar
          σίγουρος @ Ανδρεας-Μπαζαιος 10/11/2011 21:01:07

          Αν δεν είναι στράτευμα;

          • Ανδρεας-Μπαζαιος avatar
            Ανδρεας-Μπαζαιος @ σίγουρος 10/11/2011 21:38:49

            τοτε τι ειναι?

  27. Τσάρλς Ντέξτερ avatar
    Τσάρλς Ντέξτερ 10/11/2011 19:44:50

    θα τα ξαναπούμε τον φλεβάρη κύριοι ψύχραιμοι, τότε που θα περιμένουμε εκλογές και αυτές μυστηριωδώς όλο και θα απομακρύνονται. Δεν αμφισβητώ τις καλές προθέσεις του κυρίου Σαμαρά αλλά ξέρετε με τι είναι στρωμένος ο δρόμος προς την κόλαση.

    • σίγουρος avatar
      σίγουρος @ Τσάρλς Ντέξτερ 10/11/2011 19:49:22

      Με καλές προθέσεις πάντως είναι στρωμένος ο δρόμος προς τον παράδεισο. Τα υπόλοιπα είναι προπαγάνδα του διαβόλου...

      • Κωσταντινος Π. avatar
        Κωσταντινος Π. @ σίγουρος 10/11/2011 20:51:05

        μην προσβαλλετε την νοημοσυνη μας!!

        • σίγουρος avatar
          σίγουρος @ Κωσταντινος Π. 10/11/2011 21:03:48

          Ορίστε κύριε...
          Επιχειρηματολογίσατε...
          Μόνο προθέσεις διαθέτει ο κύριος Σαμαράς;
          Εσείς τι περισσότερο θα κάνατε αν ήσασταν στη θέση του;

          • Κωσταντινος Π. avatar
            Κωσταντινος Π. @ σίγουρος 10/11/2011 21:43:26

            Εκλογες!!!

  28. πολιτευτής avatar
    πολιτευτής 10/11/2011 19:45:18

    ηρέμησε κ. Ροδινέ για 1-2 εβδομάδες για να αξιολογήσουμε τι συνέβη και τα ξαναλέμε.
    Αυτη τη στιγμή κουλάρετε.

  29. evro-skeptikos avatar
    evro-skeptikos 10/11/2011 19:49:21

    Μα φυσικά αγοράζουν χρόνο κ. Ροδινε: δεν πρέπει να σκάσει η βόμβα της χρεοκοπίας (και της εξόδου από το ευρώ) στα χερια των καθεστωτικών πολιτικών. Ο συναινετικός τεχνοκράτης πρωθυπουργός θα παραδώσει τη χωρα υποτελή στους δανειστές με τη νέα σύμβαση, αφού προηγούμενος έχει φέρει σε πέρας το περίφημο PSI με τις χρηματικές εγγυήσεις στους κατόχους των νεων ομολογων. Η οικονομία θα έχει βυθιστεί σε ακόμα μεγαλύτερη ύφεση με την "λάθος συνταγή" (που όμως τώρα θα εφαρμόζεται συναινετικά). Ποιος θα την ήθελε όμως την εξουσία στην καμμένη γη μετά τη μεταβατική κυβέρνηση;;;

  30. Y. avatar
    Y. 10/11/2011 19:54:11

    Ανάλυση επί ερωτημάτων στρατηγικής
    Συγχαρητήρια!!!!

  31. σίγουρος avatar
    σίγουρος 10/11/2011 19:56:18

    Το συναινετικά δεν προκύπτει από πουθενά. Σας επηρρεάζουν τα παπαγαλάκια αγαπητέ.

    • Κωσταντινος Π. avatar
      Κωσταντινος Π. @ σίγουρος 10/11/2011 20:52:28

      μην προσβαλλεται την νοημοσυνη μας!!

      • σίγουρος avatar
        σίγουρος @ Κωσταντινος Π. 10/11/2011 21:07:02

        Ήταν μια δύσκολη διαπραγμάτευση και χρειάζεται χρόνος για να γίνει ο απολογισμός. Αν εσείς όμως πιστεύετε πως έτσι στα γρήγορα τα καταλάβατε όλα, ορίστε... Διαφωτίστε μας...

        • Κωσταντινος Π. avatar
          Κωσταντινος Π. @ σίγουρος 10/11/2011 21:37:36

          θα εχετε ολο τον χρονο μεχρι... οποτεδηποτε γινουν οι εκλογες να διαφωτιστειτε...

  32. ΙΩΝΑΣ2 avatar
    ΙΩΝΑΣ2 10/11/2011 19:58:48

    Ο δρομος προς την Κολαση ειναι στρωμενος με καλες προθεσεις.
    Η μαχη τελειωνει με την συγκροτηση κυβερνησης Παπαδημου.
    Θα περασει ολα τα μετρα που θα δεσμευσουν την χωρα και καθε επομενη κυβερνηση και με την βουλα της Ν.Δ.
    Εκλογες μην το θεωρειται δεδομενο οτι θα γινουν στις 19 Φεβρουαριου
    αν δεν εχει συντελεστει το εργο Παπαδημου.
    Και αν εκφραστουν αντιρρησεις θα αρχισουν παλι οι γνωστοι εκ Βρυξελλων εκβιασμοι.
    Στην ζωη πρεπει καποια φορα να πεις το μεγαλο ΝΑΙ 'η το μεγαλο ΟΧΙ.
    Ο Σαμαρας ειπε το ΝΑΙ.
    Καποιοι εδω μεσα τον κρινανε ηδη.
    Η ζωη και η Ιστορια θα αποφασισουν αν ειχε δικιο.

  33. μαρικα avatar
    μαρικα 10/11/2011 20:01:15

    Οποιος βλεπει την πατριδα του να καταστρεφεται και καθεται αδρανης,ειναι το ιδιο σαν να την καταστρεφη ο ιδιος .Νικολαος Πλαστηρας.Ο κυριος Σαμαρας εκανε το καθηκον του.

  34. Wolf avatar
    Wolf 10/11/2011 20:01:21

    Τόνοι "μελάνι" έχουν χυθεί από το πέρας της συνάντησης των πολιτικών αρχηγών υπό τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας και τον Παπαδήμο.
    Και αυτό που προκύπτει από τα σχόλια των συμπολιτών μας, εδώ και στα social media είναι μια διάχυτη απογοήτευση.
    Πολλοί είναι εκείνοι που τα «ρίχνουν» στον Αντώνη Σαμαρά.
    Πολλοί μιλούν και λένε ότι ο Σαμαράς δεν άντεξε, παραδόθηκε, είναι μια από τα ίδια και ένα σωρό άλλα.
    Αυτό που ξέρω εγώ είναι ότι ο Σαμαράς, σ αυτήν την ιστορία, ότι έβαλε σαν στόχο μπροστά μας, τον πέτυχε.
    Να φύγει ο Παπανδρέου, έφυγε.
    Εκλογές άμεσα, έχουν οριστεί για 19/2/12.
    Να είναι μεταβατική η νέα κυβέρνηση, είναι μεταβατική.
    Να έχει μόνο ρόλο να πάει τη χώρα σε εκλογές και να φέρει για ψήφιση τη δανειακή, ώστε να ξεμπλοκαριστεί η 6η δόση, ο ρόλος είναι προσδιορισμένος για αυτούς ακριβώς τους λόγους.
    Ότι είπε, το έκανε.
    Και επίσης συμπλήρωσε στο διάβα αυτής της υπόθεσης, που έγινε σίριαλ με τον αλληλοσπαραγμό του ΠΑΣΟΚ, στέλνοντας μήνυμα μέσα και έξω, λέγοντας: Υπάρχει εθνική αξιοπρέπεια.
    Αντιλαμβάνομαι ότι με τον έναν ή τον άλλο τρόπο πολλοί από εμάς θα θέλαμε μια πιο δραστική αντίδραση όπως ο καθένας μας τη μεταφράζει.
    Αλλά η πολιτική είναι σαν το σκάκι, το έχουμε πει πάλι.
    Χρειάζεται γνώση του περιβάλλοντος, στρατηγική σκέψη και ανάλυση. Χρειάζεται να έχεις το στόχο μπροστά σου, να τον ...βλέπεις, να προβλέπεις τις κινήσεις των άλλων και να έχεις σχεδιάσει τις επόμενες κινήσεις που θα κάνεις. Ενδεχομένως κάποιες φορές να χρειάζεται να κάνεις ένα βήμα πίσω ή πλάγια για να φτάσεις πιο γρήγορα και με επιτυχία στο στόχο σου.
    Επίσης στην πολιτική δεν μπορείς να λειτουργείς εν θερμό και με το θυμικό. Πρέπει να έχεις την αίσθησή τους και να τα αναγνωρίζεις, όταν δημιουργούνται. Δεν μπορείς να λειτουργείς με τηλεοπτικούς χρόνους.
    Στην πολιτική χρειάζεσαι ωριμότητα και πειθαρχία. Ψυχραιμία και αυτοπεποίθηση.
    Όταν μπαίνεις σε μια μάχη πάντα υπάρχουν και απώλειες. Το ζητούμενο είναι να κερδίσεις τον πόλεμο.
    Όταν μπαίνεις σε μια διαπραγμάτευση, ξέρεις ότι πρέπει να δώσεις για να πάρεις. Και σχεδιάζεις έτσι, ώστε να πάρεις τα περισσότερα.

    Ο Σαμαράς πιστεύω διαθέτει όλα αυτά τα στοιχεία.
    Επίσης, αρκετές φορές -και πρόσφατα- έχει ζητήσει απ΄όλους μας, να του έχουμε ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗ.
    Τι συνέβη λοιπόν και βγήκαμε όλοι στο μεϊντάνι και του πετάμε βελάκια? Τελείωσε τίποτα και δεν το πήρα είδηση?
    Ας τον αφήσουμε λοιπόν, να κάνει τη δουλειά του και όταν καταλαγιάση ο κουρνιαχτός, να κάνουμε την κριτική μας.
    Όλα είναι πάνω στο τραπέζι, δεν έχει αλλάξει τίποτα και ο Σαμαράς έχει δείξει με τις αποφάσεις, τις πολιτικές που ακολουθεί και τη στρατηγική που έχει χαράξει ότι είναι αυτός που μας κάνει υπερήφανους, αυτός που μας ανοίγει το δρόμο για να βγούμε από τον κόλαφο της κρίσης που μας έβαλε το ΠΑΣΟΚ και ο Παπανδρέου. Είναι ο ίδιος που μας μίλησε για ελπίδα, είναι ο ίδιος που έχουμε στηρίξει όλες μας τις ελπίδες πάνω του.
    Μη χάνουμε την εμπιστοσύνη μας στο πρόσωπό του.
    Τώρα μας χρειάζεται.
    Και όπως πολύ σωστά λέει ο Κώστας Ροδινός: Η μεγάλη μάχη είναι αυτή που έρχεται!
    Εμπιστευθείτε το Σαμαρά!!!

    • Theo avatar
      Theo @ Wolf 10/11/2011 20:55:37

      "Αλλά η πολιτική είναι σαν το σκάκι, το έχουμε πει πάλι."

      Να το λήξουμε αυτο το αστειο φιλτατε Wolf!

      • Wolf avatar
        Wolf @ Theo 10/11/2011 21:20:46

        Είναι άποψη φίλε μου, δεν είσαι υποχρεωμένος να την αποδεχθείς!!!

  35. Greco21 avatar
    Greco21 10/11/2011 20:15:46

    O αγαπημένος "κανένας" των δημοσκοπήσεων που πήρε σάρκα και οστά (το χρίσμα) στο πρόσωπο του κ. Παπαδήμου "έτσι ξαφνικά" δυστυχώς δεν έχει καμμία νομιμοποίηση. Μπορεί ο Έλληνας να "κουτσαρίστηκε" να δεχθεί ένα τέτοιο μη πολιτικό πρόσωπο για αρκετά χρόνια αλλά δεν νομίζω ότι είναι "ώριμος-έτοιμος" να βαδήσει μαζί του.

    Είπαμε μπορεί να γνωρήζει το πολιτικό σύστημα μέσα και έξω ο κ. Παπαδήμος αλλά δεν το έχει ζήσει από θέση ευθύνης. Δεν έχει τριφτεί στο να παρουσιάσει στον απλό κόσμο τις αποφάσεις του. Μπορεί να μιλάει καλά την γλώσσα του χαρτογιακά αλλά εδώ λογοδοτείς και στον αγρότη, και στον άνεργο.

    Εάν κάποιοι έχουν σπεύσει να ορίσουν το τέλος της πολιτικής ίσως έρθουν αντιμέτωποι με το πρόωρο τέλος της υπόγειας εξουσίας των αγορών.

    Οπότε προσυπογράφω. Η μάχη τώρα αρχήζει και είναι μια μάχη που θα έδινε ο Α. Σαμαράς ακόμα και εάν αύριο ήταν πρωθυπουργός χωρίς όμως να έχει δει το πραγματικό πρόσωπο της ο μέσος Έλληνας πολίτης.

    Έλληνα... Ιδού ο κανένας.
    Ιδού η ρόδος ιδου και η τράπεζα.

  36. Α.Ρ avatar
    Α.Ρ 10/11/2011 20:21:09

    Τις τελευταίες ημέρες ¨περνάνε΄ διάφορα νομοσχέδια, χθές αυτό που ανοίγει το δρόμο στο ξεπούλημα των πετρελαίων και του φυσικού αερίου.
    Αφού ξεπούλησε, τότε και φεύγει ,ο διορισμένος από ξένη δύναμη.
    Δεν έπρεπε η "τίμια" Ν.Δ να έχει σηκώσει τον τόπο;
    Τι νόημα έχει τότε να ψηφίσουμε στις εκλογές;

  37. γιωργης avatar
    γιωργης 10/11/2011 20:22:04

    Ο καλύτερος δυνατός Χειρισμός από τον σαμαρά καθώς πέτυχε τριπλό χτύπημα(παραίτησιν γαπαπανδρέου, εκλογές, αξιοπιστία προς τους ευρωπαίους)η προπαγάνδα από μμε είναι δεδομένη. Αγώνας για την αντικειμενική απόδοση ευθυνών διότι θα πέφτει βροχή η παραπληροφόρηση.

  38. manos avatar
    manos 10/11/2011 20:22:24

    Δεν θα αφήσουν να πάμε σε εκλογές.
    Ο Παπαδήμος θα εφαρμόσει όλες τις επιταγές-προσταγές των "εταίρων" μας.
    Γι'αυτό και οι χαρούλες και τα γελάκια από Σαρκοζύ, Μέρκελ, και Εγγλέζους.
    Αν υπήρχε μία περίπτωση να υπάρξει κυρίαρχος λαός με τον Σαμαρά, τώρα την ήπιαμε την πορτοκαλάδα.
    Και όταν αγαπητοί μου, μονιμοποιηθεί το τέλος ακινήτων και αυξηθούν οι αντικειμενικές αξίες, να δω ποιός θα είναι κυρίαρχος λαός. Εμείς ή οι άλλοι?
    Σε δύο χρονάκια που δεν θα αντέχουμε να πληρώνουμε το σπίτι μας, θα έρθει ένας καλός άνθρωπος, μεσίτης εκ Γερμανίας, και θα τα αγοράσει όλα. Δώστε παιδιά, τ'αφεντικό τρελλάθηκε.
    Και την ανεργία θα καταπολεμήσει ο τραπεζίτης. Οταν θα παίζει ταμπούρλο η κοιλίτσα μας, θα πάμε σε Praktiker, Lidl, Carefour, με 200 ευρώ.
    Τι είπες Ελληνάρα? Δεν μπορείς να ζήσεις? Μα γιατί πιστεύεις ότι θέλουν να ζήσεις? Δεν τους ενδιαφέρεις, παρά μόνο ως γκρούμ, γκαρσόνι, ή καμαριέρα, στα πολυτελή θέρετρα που θα φτιάξουν για τα τευτονικά ρομπότ.
    Αυτό είναι κύριε Ροδινέ το μέλλον μας. Εδώ θα είμαστε και θα το δούμε μαζί.
    Δεν έκλεβα, δεν έτρωγα, φόρους πλήρωνα, δεν ήμουν κομματόσκυλο, δεν είχα συμφέροντα. Αλλά τώρα να σου πω μετανιώνω. Αντί να ζω μια ήρεμη, μικρή, μετρημένη ζωή, θα μπορούσα να το'χω ξεσκίσει κάποια χρονάκια.
    Ετσι κι'αλλιώς στον πάτο θα πάω και εγώ.

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ manos 11/11/2011 00:42:20

      αγαπητέ Μάνο,
      το είπα και παραπάνω: για το επόμενο τρίμηνο, αν είχα να διαλέξω μεταξύ μιας Κυβέρνησης Παπανδρέου και Παπαδήμου, θα προτιμούσα τη δεύτερη, στην οποία θα έχω τη δυνατότητα τουλάχιστον να αποτρέπω εξελίξεις

      • Χ.Γ.Χάρης avatar
        Χ.Γ.Χάρης @ Κώστας Ροδινός 11/11/2011 04:20:30

        κυριε Ροδινέ, εξηγηστε μου παρακαλώ,
        με ποιον τρόπο ο Σαμαράς ελέγχει τον πανίσχυρο πλέον Παπαδήμο?
        εναν "Μεσσία" με 250+ ψηφους εμπιστοσύνης, δήθεν ανταξιο συνομιλητή των Μερκοζύ, τον οποίον οι υποτακτικοί των νταβατζήδων θα σπεκουλάρουν ολημερίς??
        Όχι απλα δεν τον ελεγχει, αλλα ουτε & να τον ξεφορτωθεί δε θα μπορει...(100μέρες μετα)

        Προσωπικα θα προτιμουσα τον "παραιτημενο" στο τιμονι, & υπερψηφιση της συμφωνιας της 26/10, με μοναδικό ανταλλαγμα την προκύρηξη εκλογών.. (19/2 is fine!)
        Θα ήταν σιγουρα θεσμικότερο, δημοκρατικότερο, και σαφως ασφαλεστερο εθνικά και παραταξιακά....

        *Αν ομως νωρίτερα ο Σαμαρας είχε επιμείνει στις "μασκες που επεσαν", ο ΓΑΠ θα δοκιμαζε συνταγη Παπαδήμου- ΛΑΟΣ-ΔΗΣΥ.
        Η 26/10 θα περνούσε απ τη βουλή.
        θα ξεσκαρτάραμε το κομμα απ΄τους ντιντιδες και τα νεοΝτοράκια, που θα ορμούσαν στην συγκυβέρνηση γρηγορότερα απ'οτι οι μύγες στα κόπρανα.
        Η συγκρουση βεβαίως θα ήταν ολομέτωπη & σκληρή, αλλα λιγους μηνες μετα, ο Σαμαράς θα εκλεγόταν αυτοδύναμος & ελπιδοφόρος, εχοντας στο πλευρό του μια ΚΑΘΑΡΗ ιδεολογικα κοινοβουλευτικη ομάδα.

        Πραγματικα λυπαμαι 10μερες τωρα, βλέποντας τον αρχηγο μου να διορθώνει τα λάθη με άλλα λάθη.
        Παραμένει ομως ο αρχηγός μου.
        Εύχομαι η Παναγία να του δώσει δύναμη να ξαναβρεί το βηματισμό του.
        Καλή Ανάσταση.....

  39. SAS avatar
    SAS 10/11/2011 20:23:40

    ''Παράλληλα θα βγάλει από τη μέση δύσκολα ζητήματα, άρα θα έχει καθαρό χρόνο μπροστά του'' αυτή η φράση πιστεύω τα λέει όλα .
    Το πρόβλημα δεν είναι η νέα συμφωνία δανειοδότησης και τα μέτρα που φέρνει ; Το πρόβλημα δεν είναι το μνημόνιο και η φτώχεια που έφερε ; Το βασικό είναι να βγάλει κάποιος άλλος τα ''δύσκολα ζητήματα'' έτσι ώστε να έχουμε την δικαιολογία πώς δεν φταίμε εμείς ... τα βρήκαμε άλλος φταίει . Και φυσικά επειδή ως λαός έχουμε μνήμη χρυσόψαρου θα ξεχάσουμε ότι έχει πεί ο Σαμαράς και θα του δώσουμε την ευκαιρία να ''παίξει'' με την εξουσία . Μπαίνουμε στο παιχνίδι του ποιος θα ''φανεί'' σωστός και όχι ποιος είναι . Και ποιό είναι το όραμα διακυβέρνησης τους , δεν θα το ακούσετε ποτέ γιατί δεν υπάρχει . Φυσικά και μπορούσε να ρίξει την κυβέρνηση και μάλιστα με πολλούς τρόπους απλά δέν ήθελε , άλλωστε φάνηκε από την βιασύνη του να πετάξει σωσίβιο με την πρόταση για την συγκεκριμένη κυβέρνηση . Οι ίδιοι του οι βουλευτές ήταν έτοιμοι να τον διαολοστείλουν και τον έσωσε ο Σαμαράς .
    Μπορεί να μην μας αρέσει και να προσπαθούμε να κάνουμε το άσπρο μαύρο αλλά έτσι είναι . Σήμερα μια βδομάδα μετά κανείς δεν μιλάει για τους χειρισμούς του Παπανδρέου που κόντεψαν να καταστρέψουν την Ελλάδα και όλοι μιλούν για το πόσο ίδιοι είναι με τον Σαμαρά και πόσο υποκριτής είναι . Αν νομίζεται ότι ο κόσμος θα ξαναφάει τους τακτικισμούς κάνετε τεράστιο λάθος . Άλλωστε θα το δείτε και στις επόμενες δημοσκοπήσεις .

  40. nikos1969 avatar
    nikos1969 10/11/2011 20:27:47

    Kυριε Ροδινε
    Το ερωτημα ειναι ενα ...ο ΣΑΜΑΡΑΣ θα δωσει του ψηφους ωστε να φτασουμε στους 180? ΑΝ ΝΑΙ ΓΙΑ ΠΟΙΑ ΜΑΧΗ ΜΙΛΑΜΕ????
    Αν δωσει τους ψηφους ολο το χρεος θα γινει εμπραγματο σε αγγλικο δικαιο κ με την επιβαρυνση του γεγονοτος οτι το τρελο αγορι (ο σαρκοζι τον ειπε ετσι) εχει προχωρησει σε αρση ασυλιας της δημοσιας περιουσιας του κρατους .
    Και το ερωτημα που τιθεται αν η ΕΥΡΩΠΗ ΑΦΟΥ ΤΑ ΕΧΕΙ ΠΑΡΕΙ ΟΛΑ Κ ΕΧΕΙ ΣΩΣΕΙ ΤΙΣ ΤΡΑΠΕΖΕΣ ΤΗΣ ΤΙ ΤΗΝ ΕΜΠΟΔΙΖΕΙ ΝΑ ΠΑΨΕΙ ΝΑ ΑΣΧΟΛΕΙΤΑΙ ΜΑΖΙ ΜΑΣ?
    ΑΡΑ Η ΜΑΧΗ ΕΧΕΙ ΟΝΟΜΑ 180 ΣΤΟ ΜΝΗΜΟΝΙΟ (δανειακη συμβαση) Η ΟΧΙ!!!

  41. Mara avatar
    Mara 10/11/2011 20:32:36

    Aγαπητέ Κώστα,

    Ο νέος δοτός πρωθυπουργός ήρθε για να μείνει... χωρίς καμμία αμφιβολία.
    Αυτός είναι ο στόχος αυτών που τον προώθησαν με τόσο απροκάλυπτο τρόπο.
    Ο Αντώνης Σαμαράς, για του λόγους που μόνο αυτός ξέρει, αποφάσισε να εγκαταλείψει την απαίτηση του για εκλογές, εγκαταλείποντας κατά κάποιο τρόπο και το αντιμνημονιακό του πλεονέκτημα.
    Το άμεσο μέλλον θα δείξει, άν αυτή η επιλογή του ήταν εξόχως ευφυής ή καταστροφική. Σίγουρα όμως είναι η πιό επικίνδυνη....

    Υ.Γ
    ΛΑΟΣ... στην κυβέρνηση με την στήριξη της Ν.Δ.?
    Τον τσιριδομπουμπούκο υπουργό??????
    Έ... αυτό αγαπητέ Κώστα, δεν χωνεύεται εύκολα... μεγάλη πίκρα...
    Θυμάμαι δε, και τον Σαμαρά να λέει στον Παπανδρέου "Κάντε τον Υπουργό να ησυχάσει λίγο...."
    Άμ... Αντώνη... που να΄ξερες ότι τελικά δεν θα τον έκανε ο Παπανδρέου αλλά.....εσύ.

  42. gloup avatar
    gloup 10/11/2011 20:33:40

    Ο Γιωργάκης, ο "άνθρωπός μας στην Αθήνα" ( Financial Times στα γερμανικά, 12 Αυγούστου 2010) μέσα σε δύο χρόνια τα έκανε όλα ρημαδιό, γύρισε την Ελλάδα ανάποδα, έκανε εφτά φορές το γύρο του κόσμου για επαφές και διακοπές, έφερε τη γυναίκα του Ερντογκάν να ψωνίσει παπούτσια στην Αθήνα για να βοηθήσει την ελληνική οικονομία, νομιμοποίησε τα ναρκωτικά, έκανε τα μπάνια του και τα κανό του χωρίς ενοχές, ελληνοποίησε τους πακιστανοαφγανούς, κλάφτηκε στους ξένους για πραξικόπημα, φόρεσε το ΔΝΤ σε Ελλάδα και Ευρώπη, μισοδιάλυσε το ευρώ, έσπρωξε τη χώρα στην έξοδο της Ευρωπαϊκής ΄Ενωσης και έφυγε άρον-άρον αφήνοντας την καρέκλα της "πρωθυπουργίας" σε έναν τραπεζίτη, μόλις οι μερκελζί υποψιάστηκαν ότι πόνταραν σε λάθος άλογο.

    Τα δύσκολα, τα πολύ δύσκολα, είναι πράγματι μπροστά. Αλλοίμονο αν καταλάβουμε πάλι λάθος και αποδομήσουμε τον Σαμαρά. Δεν είναι δυνατόν ένας λαός να κάνει συνέχεια πατάτες.

  43. Αφροδίτη avatar
    Αφροδίτη 10/11/2011 20:35:26

    Για όλους αυτούς τους λόγους που εξηγείς στο πολύ καλό άρθρο σου, το αποτέλεσμα που εξάγεται είναι θολούρα και νέα βασανιστικά ερωτηματικά!
    Όσον αφορά στο ερώτημά σου, αν θέλουμε να πετύχει ο δοτός πρωθυπουργός, απάντηση δεν υπάρχει. Είναι σαν το αποτέλεσμα του μύθου με το αυγό και την πέτρα!
    Ο Αντώνης κατάφερε και εκμηδένισε τη διαφορά των εκλογών του 2009 από το ΠΑΣΟΚ και τους έριξε άλλες σχεδόν 10 μονάδες καπέλο, καταγγέλλοντας την υποθήκευση της Πατρίδας. Αυτός ο άθλος των 20 και πλέον μονάδων, έχει πατέρα-δημιουργό τον ίδιο!
    Ο Παπαδήμος είναι γνωστός όχι μόνον ως άνθρωπος των αγορών, τουτέστιν των τραπεζιτών, αλλά και ως αλχημιστής στην παρασκευή πλαστών στοιχείων. Και μόνον που σήμερα πανηγυρίζουν οι νταβατζήδες και οι ΔυΝάσΤες μας, με την επιλογή του, φτάνει για να ξέρουμε τί του επιφυλάσσουν του Αντώνη.
    Λύση ήταν μία και μοναδική, αυτή που δεν ήθελαν ασφαλώς οι επίδοξοι αγοραστές μας. Δεν με νοιάζει αν θα λεγόταν Υπηρεσιακή ή Μεταβατική! Ονειρευόμουνα μια κυβέρνηση περιορισμένης ευθύνης, για τα απολύτως αναγκαία ή αναπόφευκτα και απέκτησα κυβέρνηση που θα ριζώσει μια χαρά. Γιατί αν «πετύχει» θα λυσσάξουν τα Μέσα Μαζικής Εξαπάτησης για την παραμονή του κι αν αποτύχει θα τα φορτώσουν όλα στον Αντώνη ως συνομιλητή του Γιώργου.
    Ποιός φίλε μου θα του αναγνωρίσει πως σκέφθηκε το λαό και απέτρεψε τη στάση πληρωμών, που θα κτύπαγε στην καρδιά τον μη προνομιούχο Έλληνα; Ποιος θα ομολογήσει, πως έπραξε το πατριωτικό του καθήκον, δεχόμενος αυτή την ιδιότυπη συνεργασία; Κανείς! Και οι διαμορφωτές της κοινής γνώμης θα επιχειρήσουν να τον απαξιώσουν, δηλαδή να ξεμπερδεύουν με αυτόν! Να μου το θυμάσαι πως θα τον εξομοιώνουν με τον απερχόμενο, στην «αξιοπιστία». Η λάσπη θα μπει σε δυνατό ανεμιστήρα, γιατί έχουν την τεχνογνωσία να κάνουν τη νύχτα μέρα! Κι εδώ θα είμαστε για να φυλάμε Θερμοπύλες!
    Το απεύχομαι και συνεχίζω να ελπίζω στο τσαγανό του, γιατί δεν αμφισβητώ ούτε τον πατριωτισμό ούτε την κοινωνική του ευαισθησία. Εν κατακλείδι αγαπητέ Κώστα Ροδινέ, είναι υψηλότατο ρίσκο!

    • Mara avatar
      Mara @ Αφροδίτη 10/11/2011 22:46:31

      Αφροδίτη,

      Ακόμα δεν ορκίστηκε και άρχισαν τα όργανα.... από τα ΜΜΕ
      "....Εάν πετύχει ο νέος πρωθυπουργός, γιατί να πάμε σε εκλογές? Αφού έτσι και αλλιώς κόμμα με αυτοδυναμία δεν θα υπάρχει. Πάλι θα αναγκαστούν να συγκυβερνήσουν. Να κάνουμε εκλογές για να προκύψει αυτό που έχουμε τώρα? Δηλαδή συνεργασία.... "
      (...πάει και το "μεταβατική" όλοι μα όλοι μιλούν για συνεργασία...)
      Να τα.... ακόμα δεν αρχίσαμε. Φαντάσου τί θα γίνει σε λίγο καιρό....

  44. theo1611 avatar
    theo1611 10/11/2011 20:35:53

    Bellman's optimum principle
    Το καλύτερο που μπορείς να πετύχεις συνολικά είναι αυτό που προκύπτει από την άριστη επιλογή σε κάθε ενδιάμεσο στάδιο αποφάσεων.

    Αν το συνδυάσουμε με το "ό γέγονεν γέγονεν", το καλύτερο που μπορούμε να πετύχουμε συνολικά από δω και πέρα είναι αν κάθε φορά που παίρνουμε αποφάσεις να κάνουμε το καλύετρο δυνατόν.

    Αλλά πρέπει να έχουμε και ένα καθαρό στόχο για το τι ορίζουμε ως το αριστο που επιδιώκουμε.

  45. JOHN avatar
    JOHN 10/11/2011 20:37:22

    Κανενας δεν δικαιουται οποιος και να ειναι,ν αποφασιζει για το παρον και το μελλον ενος λαου,διχως τη λαικη ετυμιγορια.Ο ΓΑΠ αρπαξε την εξουσια με απατη και ψεματα,και στη συνεχεια με τη πολιτικη που εφαρμοσε καθ υπαγορευση του ευρωπαικου λομπι κατεστρεψε τη χωρα.Εαν και ο κ.Παπαδημου ακολουθεισει κατα γραμμα τη καταστροφικη συνταγη των Μερκοζι οσες περγαμηνες και να εχει,οσους κωλυτους και να διαθετει το αποτελεσμα φαινεται προδιαγεγραμενο εξ ορισμου,παρασυροντας μαζυ του και οσους τον στηριξαν.Ευχομαι να διαψευστω αλλα το παρελθον αυτου του ανθρωπου δεν μου εμπνεει εμπιστοσυνη!

  46. Τασος avatar
    Τασος 10/11/2011 20:38:52

    Προς: Κώστα Ροδινού....

    Ο Τραπεζίτης της ΟΝΕ και του 1999.....
    Είναι ο άνθρωπος που στης 19/9/1999 Στην Κυριακάτικη Καθημερινή οι δηλώσεις του (ο όμιλός της στήριξε μέχρις εσχάτων την... απονομή της πρωθυπουργίας στο πρόσωπό του). Ο δείκτης την Παρασκευή είχε κλείσει στις 6.355,04 μονάδες. Από την στιγμή που τυπώθηκαν οι λέξεις του άρχισε το ράλι προς τα κάτω. Αυτός είναι ο νέος -μη εκλεγμένος- πρωθυπουργός. Να τον χαιρόμαστε...


    Υ.Γ (ΠΕΙΤΕ την Αλήθεια μας τον φέραν και τον τρώμε) όχι λιβανιστήρια.....

  47. Έλεος avatar
    Έλεος 10/11/2011 20:39:05

    Μπορεί να με πληροφορήσει κανείς,
    αν ο ΓΑΠ έχει υποβάλλει την παραίτησή του;
    Αν όχι, πως γίνεται λόγος για νέο πρωθυπουργό τότε;

    • σίγουρος avatar
      σίγουρος @ Έλεος 10/11/2011 20:46:48

      Φυσικά έχει υποβάλει παραίτηση και αυτός και η κυβέρνησή του. Μετά την παραίτηση κυβερνήσεως συστήνεται το συμβούλιο πολιτικών αρχηγών. Μην κοιτάς που τα παπαγαλάκια δεν το λένε. Σιγά μην το λέγανε.

      • Έλεος avatar
        Έλεος @ σίγουρος 10/11/2011 21:00:50

        Το είδες να το λέει ο ΓΑΠ ή ο ΠτΔ;
        Εγώ δεν το είδα πουθενά ότι κατατέθηκε η παραίτηση του ΓΑΠ στον ΠτΔ.

      • android.K. avatar
        android.K. @ σίγουρος 10/11/2011 21:01:25

        μεγαλη σιγουραντζα το παιζεις, σιγουρε σε ολη την αναρτηση.
        τι ρολο βαρας?
        εδω στο σαιτ εχουμε μια καποια νοημοσυνη δεν χρειαζομαστε επεξηγησεις.
        Στο λεω γιατι εισαι πολυ καινουριος, και δεν σε θυμαμαι και απο χτες!

    • JOHN avatar
      JOHN @ Έλεος 10/11/2011 21:04:15

      Ελεος.Παραιτηθηκε,αλλα δυστυχως ποτε ουτε αυτος ουτε τα υπολοιπα μελη της ληστοσυμοριας του θα τιμορηθουν για τα εγκληματα και τη ζημια που εκαναν στο τοπο!Αντιθετα παρασκηνιακα θα εξακολουθουν να κυβερνανε οσο κι αν προσπαθουν να χρυσωσουν το χαπι με περιτυλιγμα Παπαδημου!!

      • Έλεος avatar
        Έλεος @ JOHN 10/11/2011 21:16:22

        Πότε έγινε αυτό;
        Πότε είπε παραιτούμαι;
        Εδώ εκατό φωτογραφίες βγαίνουν και το δείχνουν χίλιες φορές στα ΜΜΕ σε ανάλογη περίπτωση.

  48. Σ.Θ.Κ avatar
    Σ.Θ.Κ 10/11/2011 21:24:51

    Μην ανησυχείτε για τον κ. Παπαδήμο. Το πολύ-πολύ να ξαναμαγειρέψουμε τα στοιχεία για ακόμα μια φορά...

  49. Κάποιος avatar
    Κάποιος 10/11/2011 21:27:11

    H μεγάλη μάχη για τον πολίτη είναι αυτή που έχει ήδη ξεκινήσει, με μειώσεις μισθών,ανεργία,ελαστικά ωράρια,αύξηση τιμών σε είδη πρώτης ανάγκης,έκτακτες εισφορές,τέλη ακινήτων και καθημερινό βιασμό κάθε έννοιας λογικής και δικαίου.

    Ο Παπαδήμος, ο Παπανδρέου, ο Σαμαράς, ο Καρατζαφέρης, η Παπαρήγα, ο Τσίπρας και τα άλλα παιδιά που πληρώνουμε με τους φόρους μας, δεν θα έχουν αύριο την ανασφάλεια του μέσου Ελληνα πολίτη μήπως προστεθούν στις στρατιές των ανέργων, τους κόψουν το ρεύμα, δεν έχουν χρήματα να βάλουν πετρέλαιο για να ζεσταθούν ή για να θρέψουν την οικογένεια τους.

    Και εδώ κλείνω με το γνωστούς μελοποιημένους στίχους του Ν.Γκάτσου:

    Αμάν
    Δεν έχω σπίτι πίσω για να 'ρθω
    ούτε κρεβάτι για να κοιμηθώ.
    Δεν έχω δρόμο ούτε γειτονιά
    να περπατήσω μια Πρωτομαγιά.

    Τα ψεύτικα τα λόγια τα μεγάλα
    μού τα 'πες με το πρώτο σου το γάλα.
    Μα τώρα που ξυπνήσανε τα φίδια
    εσύ φοράς τ' αρχαία σου στολίδια
    και δεν δακρύζεις ποτέ σου, μάνα μου Ελλάς,
    που τα παιδιά σου σκλάβους ξεπουλάς.

    Τα ψεύτικα τα λόγια τα μεγάλα
    μού τα 'πες με το πρώτο σου το γάλα.
    Μα τότε που στη Μοίρα μου μιλούσα
    είχες ντυθεί τ' αρχαία σου τα λούσα
    και στο παζάρι με πήρες γύφτισσα μαϊμού,
    Ελλάδα Ελλάδα, μάνα του καημού.

    Τα ψεύτικα τα λόγια τα μεγάλα
    μού τα 'πες με το πρώτο σου το γάλα.
    Μα τώρα που η φωτιά φουντώνει πάλι
    εσύ κοιτάς τ' αρχαία σου τα κάλλη
    και στις αρένες του κόσμου, μάνα μου Ελλάς,
    το ίδιο ψέμα πάντα κουβαλάς.

    Αμάν
    Δεν έχω άγιο ποιον να προσκυνώ
    ούτε καντήλι σ' άδειο ουρανό.
    Δεν έχω ήλιο ούτ' αστροφεγγιά
    να τραγουδήσω μια Πρωτομαγιά.

  50. chrisss avatar
    chrisss 10/11/2011 21:30:35

    Κώστα πιστεύεις ότι θα κυβερνήσει ο Σαμαράς?γιατί να τον ψηφίσει κανείς?για το Ζάππειο 1&2..ο Σαμαράς κάηκε..το πασοκ θα ξανακυβερνήσει την χώρα..να μου το θυμηθείτε..εδώ θα μαστε..με άλλον αρχηγό, "ανανεωμένο"..για τον Σαμαρά το παιχνίδι μόλις τελείωσε..δυστυχώς..εγώ στις 19/2, θα κάτσω σπίτι μου με σβηστή την τηλεόραση και είναι δεδομένο πως πολλοί άλλοι θα πράξουν όπως εγώ..

    • stanley@gr avatar
      stanley@gr @ chrisss 10/11/2011 21:32:40

      αν το καθισεις σπιτι σου στις 19/2 πως θα κυβερνησει ο Σαμαρας;
      βεβαια δεν θα εχεις και καμμια δικαιολογια μετα για οτι συμβει.

  51. Απλή σκέψη avatar
    Απλή σκέψη 10/11/2011 21:31:11

    Οι πληγές που άνοιξε η κυβέρνηση του ΓΑΠ, είναι μεγάλες και αιμορραγούν.
    Την ώρα αυτή προέχει να σταματήσουμε την αιμορραγία.
    Αυτό έκανε ο Σαμαράς, απομακρύνοντας τον δημιουργό των πληγών, και συμφωνώντας σε μεταβατική κυβέρνηση, άρα λήψη της 6ης δόσης, πράγμα που ισοδυναμεί με αιμοστατικό.
    Για να γιατρευτούν όμως οι πληγές, χρειάζεται η προσπάθεια να γίνει από άλλους (γιατρούς - φάρμακα), οι οποίοι θα προκύψουν μετά από εκλογές με γνήσια έκφραση της θέλησης του λαού.
    Πως θα το βλέπατε ν΄αφήναμε ακατάσχετη την αιμορραγία και ο ασθενής απεβίωνε;
    Θα κηδεύαμε τον νεκρό και θ΄αποδίδαμε βαρύτατες ευθύνες στον Σαμαρά που δεν απέτρεψε τον θάνατο.
    Σήμερα που , δεν έχουμε νεκρό, αλλά ένα βαρύτατα ασθενή, κατηγορούμε τον γιατρό που δεν άφησε τον ασθενή στην τύχη του;
    Αυτά είναι παραλογισμοί. Κάθε σώφρων άνθρωπος αντιλαμβάνεται την ορθότητα της στάσης Σαμαρά.
    Και κάτι άλλο, η γκρίνια και η συνεχής αμφισβήτηση των καλών προθέσεων, είναι άδικο πράγμα.
    Συγχαίρω τον Σαμαρά, έκανε το σωτήριο βήμα για την χώρα μου και αναμένω να κάνει και το θεαματικό άλμα για την πρόοδο μετά τις εκλογές που ο ίδιος εξασφάλισε.

  52. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 10/11/2011 21:34:09

    Oλες οι αντιρρησεις προερχονται απο μια βασικη παρεξηγηση : καποιοι νομιζουν οτι η ΝΔ ειναι επαναστατικο αντιευρωπαικο κομμα.Δεν ειναι ομως.
    Και επειδη δεν ειναι δεν προδωσε τιποτα γιατι δεν ειχε να προδωσει κατι.
    Απο ποτε η κεντρoδεξια εχει προβλημα να συνεργαζεται με τραπεζιτες;Aναρχικοι ή κομμουνιστες ειναι;
    Για τη συγχυση αυτη εν μερει ευθυνεται ο Σαμαρας.Ενω η κριτικη του στο μνημονιο ηταν μεσα στην καθιερωμενη πολιτικη και μαλιστα απο πιο δεξια μερια (λιγοτεροι φοροι) αφησε ανευθυνους και εξαλλους να τον συσχετιζουν με τους αριστερους.Αυτο ομως θα διαλυοταν αμεσως μολις εφθανε στην εξουσια ακομη και αν ηταν μονος του.
    Ας υποθεσουμε λοιπον οτι η ΝΔ φθανει αυτοδυναμη στην εξουσια και αρχιζει να πουλαει δημοσια περιουσια.Τι θα γινοταν;Ορυμαγδος διαμαρτυριων απο αυτους που διαμαρτυρονται τωρα.Εκπληξη στο επιτελειο Σαμαρα.Μα εμεις πρωτοι ειχαμε πει απο το Ζαππειο 1 για πωληση περιουσιας.Αυτο που ειπαμε κανετε.
    Οχι μας προδωσατε θα απαντουσαν οι παλαβοι που νομισαν οτι η ΝΔ εγινε κομμουνιστικο κομμα.
    Δηλαδη αυτα που γινονται τωρα θα γινονταν οπωσδηποτε οποτε και αν εφθανε η ΝΔ στη κυβερνηση λογω της παρανοικης παρεξηγησης που δεν ειναι και τοσο παρεξηγηση τελικα.

    • Τασος avatar
      Τασος @ ψυχραιμια 10/11/2011 21:52:29

      Απο ποτε η κεντρoδεξια εχει προβλημα να συνεργαζεται με τραπεζιτες;Aναρχικοι ή κομμουνιστες είναι;..... κανείς δεν είπε ότι είναι Αναρχικό η κομμουνιστικό κόμμα, η Ν.Δ αλλά ρωτώ είναι Λαϊκό κόμμα η νεοφιλελεύθερο;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;

      2) ο Κύριος αυτός δεν είναι ένας από τους υπαίτιους του Χρηματιστηρίου;;;;;

      3) αρχίζει να πουλάει δημοσιά περιούσια..... με τι ορούς και όσο όσο ;;;;

      4) και τι θα κάνετε με την κάθαρση Ζιμενς και λοιπά?

    • A.M. avatar
      A.M. @ ψυχραιμια 10/11/2011 22:00:25

      Το μνημόνιο και δη η υπαγωγή του χρέους στο αγγλικό δίκαιο αποτελεί παραχώρηση Εθνικής Κυριαρχίας.
      Πότε ο Σαμαράς είχε πεί μέχρι σήμερα ότι θα δεχτεί παραχώρηση εθνικής κυριαρχίας;
      Ας μην λέμε ότι θέλουμε!

      Και σαφώς και δεν μπερδεύουμε την ΝΔ με τα κομμουνιστικά κόμματα.
      Όταν όμως δέχεσαι ως ΝΔ για πρωθυπουργό έναν εντεταλμένο των τραπεζών που ποτέ κανένας ΔΕΝ ψήφισε γνωρίζοντας μάλιστα τι μέτρα θα πάρει ο συγκεκριμένος και με δεδομένο το παρελθόν του τότε απλά γίνεσαι συνένοχη ως ΝΔ στην Συνταγματική ΕΚΤΡΟΠΉ και συνυπεύθυνη για ότι θα ακολουθήσει στην συνέχεια.

      Δεν κατάλαβα ποτέ γιατί ενώ το ΠΑΣΟΚ έδειχνε ότι βρίσκονταν σε αδιέξοδο και δεν μπορούσε να ανταπεξέλθει και έπρεπε να εγκαταλείψει την εξουσία και να πάμε σε εκλογές «εμείς» - η ΝΔ δλδ - αντί για εκλογές δέχεται συνέχεια της διακυβέρνησης με «πρωθυπουργό» που ΔΕΝ είναι εκλεγμένος απ τον λαό και με στελέχη του ΠΑΣΟΚ στην κυβέρνηση και με μη δεδομένη μέχρι στιγμής την παραίτηση του ΓΑΠ!!!

      Θα τρελλαθούμε εντελώς;;;!!!

      Για τόσο σοβαρά ζητήματα κύριε όπως είναι η παραχώρηση εθνικής κυριαρχίας ΔΕΝ βάζεις την υπογραφή σου πουθενά! εάν σέβεσαι τον εαυτό σου!

      Ζητάς εκλογές και ας αποφασίσει ο λαός!

      Αν λοιπόν η ΝΔ δεν θέλει εκλογές και δέχεται για «πρωθυπουργό» τον Παπακάτι τότε .. λυπάμαι.

    • Διονύσης avatar
      Διονύσης @ ψυχραιμια 10/11/2011 22:02:25

      Τα είπες όλα ''ψυχραιμία''. Ο Σαμαράς δεν είναι προδότης για τη Ν.Δ και τη ''νεοφιλελεύθερη'' πολιτική. Οι ''νεοφιλελεύθερη'' πολιτική είναι ζημιογόνα για την Ελλάδα και τους Έλληνες. Χωρίς αυτό να σημαίνει ότι η ψευτοσοσιαλιστες του ΠΑΣΟΚ ή οι σταλίνες του ΚΚΕ είναι καλύτεροι. Ίδια σκ@τ@ είναι όλοι τους

    • Κάποιος avatar
      Κάποιος @ ψυχραιμια 10/11/2011 22:02:26

      Ακριβώς έτσι όπως τα λες είναι, όσον αφορά τις ηγεσίες των δεξιών κομμάτων.
      Όσον αφορά τους απλούς πολίτες όμως τα πράγματα δεν είναι ακριβώς έτσι ,γιατί οι κοινωνικές τάξεις δεν διαμορφώνονται με πολιτικά και ιδεολογικά κριτήρια αλλά με κοινωνικά και οικονομικά.
      Με απλά λόγια οι δεξιοί ψηφοφόροι δεν φορούν όλοι απαραίτητα μεταξωτά φουλάρια ή γραβάτες, χρυσά μανικετόκουμπα και μπλέιζερ, δεν πίνουν τον καφέ τους στο Κολωνάκι ή στην Πολιτεία, ούτε έχουν καταθέσεις στην Ελβετία.
      Επίσης οι δεξιοί ψηφοφόροι πλήττονται το ίδιο με τους υπόλοιπους πολίτες από την ακρίβεια, την ανεργία και τα χαράτσια σε αντίθεση με τους περισσότερους πολιτικούς που τους εκπροσωπούν.
      Άρα πιο πολλά κοινά έχει ένας απλός δεξιός πολίτης με έναν αριστερό παρά με την ηγεσία του κόμματος που τον εκπροσωπεί.
      Μόλις το συνειδητοποιήσουν αυτό οι πλατιές λαϊκές μάζες, τότε κάποιες καρέκλες και τζάκια ανεξαρτήτως κομματικών αποχρώσεων θα αρχίζουν να τρέμουν.

    • Αιμιλια Σ. avatar
      Αιμιλια Σ. @ ψυχραιμια 10/11/2011 22:08:45

      "Oλες οι αντιρρησεις προερχονται απο μια βασικη παρεξηγηση : καποιοι νομιζουν οτι η ΝΔ ειναι επαναστατικο αντιευρωπαικο κομμα.Δεν ειναι ομως."
      Αγαπητε Ψυχραιμια,
      εσυ κατα την ταπεινη μου γνωμη κανεις λαθος.
      Η ΝΔ δεν ειναι το αστικο κομμα που ηταν 30 χρονια πριν. Η απουσια της απο την νομη της εξουσιας για πολλα χρονια, (κυβερνησε μονο 7 χρονια στα 30 της μεταπολιτευσης, μετα το 81), της στερησε πολλους αστους. Μετετραπει σταδιακα σε λαικο πατριωτικο κομμα. Μονο που οι εκαστοτε αρχηγοι της δεν το αντεληφθηκαν, τουλαχιστον εγκαιρα.
      Ο ΚΚ ισως το κατενοησε αλλα αποκλειστηκε απο αυτη την ταση απο συμβουλους μεσαιοχωριτικης αντιληψης. Το πληρωσε ακριβα. Ενα εκατομυριο περιπου φιλοι και οπαδοι εκανα στην ακρη.
      Ο Σαμαρας θα επρεπε να το αντιληφθει ακομη καλυτερα αναλυωντας σε βαθος τον κινηματικο χαρακτηρα της εκλογης του. Εχω την αισθηση οτι ουτε και αυτος το καταλαβε αρκουντως. Ελπιζω αυτος τουλαχιστον να μην το πληρωσει.
      Σε καθε περιπτωση αυτος που θα εκφρασει αυτη ακριβως την ταση που ειναι και η πλειοψηφικη μεσα στο κομμα, χωρις λαικισμους, κορωνες και ακροτητες, θα αποτελεσει και το μελλον για την λαικη πατριωτικη δεξια.

  53. chrisss avatar
    chrisss 10/11/2011 21:35:48

    Κοίτα, εγώ για τον Σαμαρά έχω θυσιάσει αρκετά και εκείνος με πρόδωσε..δεν του χρωστάω κάτι και δεν θα του το δώσω..αντίθετα εκείνος μου χρωστάει..ο Σαμαράς είναι ήδη παρελθόν

    • cobalt avatar
      cobalt @ chrisss 11/11/2011 02:46:26

      'α στα δώκω εγώ βρε τα δυο ευρά

      και μέσω paypal αμα λάχει, να μπούμε στο μάτι του George του noJobs

  54. captain avatar
    captain 10/11/2011 21:54:40

    Ο Σαμαρας μετα την 27-10-11 [=απωλεια του τραπεζικου και συνταξιοδοτικου πνευμονα της χωρας] ειχε στριμωξει τη πρασινη μαφια στο Γραμμο κι αντι να τους τελειωσει με ένα ατελειωτο ιδεολογικο νέο Βιτσι εκανε μια νεα Βαρκιζα! Συμβιβαστηκε με τους ιδεολογικα ηττημενους και εντρομους: και ο αμαθεστερος πασοκος ειχε καταλαβει ότι Ό,τι δε πετυχε το ΕΑΜ το 49 το πετυχαν οι σοσιαληστες σε 31 χρονια(81-12). Ποιο; Αυτό που ‘κατορθωσαν’ οι κουμμουνιστες στην ΑνΕυρωπη: οικονομικη και κοινωνικη καταστροφη και παραδοση του εθν πλουτου σε ξενα τραστ .
    Ο Σαμαρας αρκουσε να θεσει 4-5 αδιαπραγματευτα αιτηματα κι αν οι κυβερνωντες ηρνουντο να επεσειε την απειλη συγκεντρωσης του λαου στη πλ.Συνταγματος με αιτημα : «εκλογες στις 5 Δεκεμβρη» Αντι αυτων, συναινεσε με διαιτητη τη πρασινη διαπλοκη. Εναντι των πασοκων ειχε πρωτοφανη πολιτικη δυναμη. Και η πρασινη διαπλοκη ειχε μονο 10 εγκαθετους ντιντηδες βουλευτες . Μετα το πολυποικιλο ξεσηκωμο της 28 οκτ 2011 το εντρομο και χωρις φρονημα και υπο διαλυση πρασινο 14% είχε απεναντι του ένα 44%(εθνικιστικες δυναμεις, συντηρητικες,’ χριστιανοδημοκρατικες’, φιλελευθερες και νεοφιλελευθερες). Το πώς ο Σαμαρας κατεληξε στο συμβιβασμο και τη πολιτικη του αποδυναμωση είναι ένα μυστηριο. Μαλλον αποφασισε να είναι κι αυτος πολιτικος του ‘μεσαιου χωρου’ (Ραλλης Εβερτ, Κωστας Καραμανλης) ητοι αναλωσιμος κι όχι ενας ασυμβιβαστος δεξιος( Μεταξας, Πλαστηρας, Παπαγος, Καραμανλης, Πατακος) που απειλεί ότι θα παει τα πραγματα στα ακρα και Δεν συμβιβαζεται σε τιποτε λιγοτερο από τη παραδοση του αντιπαλου όταν ο λαος είναι μαζι του. ΥΓ ακομη και η αριθμητικη αναλογια 22%-14% με ορους Will, Θελησης και αγανακτησης μεταφραζεται σε αναλογια πολιτικης κινητοποιησης 4:1!! είναι σιγουρο ότι θα υποτασσονταν στα πολ αιτηματα της Δεξιας: εκλογες χωρις συμβιβασμους και μεσιτες και ναυαγοσωστες κλπ κλπ!

  55. ierofantis avatar
    ierofantis 10/11/2011 22:06:33

    Κώστα καλησπέρα,

    Διαβάζω πολλούς φίλους, που από την πρώτη γραμμή των γραφομένων τους αποπνέουν απελπισία.

    Οι πολιτικές ηγεσίες δεν είναι μωρές παρθένες ούτε άσπιλες, αθώες περιστερές. Δεν έχω δυσκολία να υποθέσω ότι και ο Αντώνης ίσως να είναι μια από τα ίδια. Μέσα μου όμως δεν μπορώ να το δεχτώ. Αυτή είναι η αλήθεια. Μου είναι πιο εύκολο να το δεχτώ για τους συμβούλους του και ευκολότερα το δέχομαι για τους κομματικούς εγκάθετους και τους διάφορους πορφυρογέννητους που κυκλοφορούν σε αυτόν τον άρρωστο πολιτικό και κομματικό οργανισμό που λέγεται ΝΔ. Αλλά όχι για τον ίδιο. Δεν τον κατατάσσω στην κατηγορία των ριψάσπιδων.

    Η ενέργειά του ενέχει υψηλό ρίσκο. Τα είπες καλύτερα από μένα και δεν θα συμπληρώσω τίποτα.

    Προσωπικά θεωρώ ότι προέβη σε πολιτικό στρατηγικό ελιγμό.

    Θα του βγεί;

    Θα σου πω μια ιστορία... από το 479πΧ.

    Κατά την προπαρασκευή της αποφασιστικής μάχης των Πλαταιών το 479 πΧ, η έλλειψη νερού και τροφής καθώς και οι απώλειες στην ελληνική παράταξη από την παρενόχληση των ψιλών των Μήδων, δημιούργησε την ανάγκη μετατόπισης του στρατεύματος από την αρχική του θέση. Αποφασίστήκε από τους Στρατηγούς Παυσανία και Ευρυάνακτα, ένας στρατηγικός ελιγμός.

    Αντί της ολομέτωπης επίθεσης σε έδαφος που δεν ευνοούσε την θέση του στρατεύματος, οι Στρατηγοί αποφάσισαν να εκμεταλλευτούν τον παράγοντα έδαφος, και από την προγενέστερη θέση άμεσης επαφής με τους Μήδους, πάρθηκε η απόφαση να μετακινηθούν σε έδαφος που αφενός θα τους έλυνε το πρόβλημα της λειψυδρίας και αφετέρου θα προφύλασσε τα πλευρά του στρατεύματος από τις ρίψεις του Μηδικού ιππικού και των ψιλών.

    Η κίνηση εκτελέστηκε κατά τη διάρκεια της νύκτας και το στράτευμα μετακινήθηκε τελικώς προς τα πίσω, σε πιο μακρινή απόσταση από αυτή που αρχικώς είχε σχεδιαστεί.

    Όλοι ακολούθησαν, ακόμη και οι Λακεδαιμόνιοι, πλήν του λογαχού του Λόχου Πιτανάτη, του Αμομφάρετου. Θεώρησε ατιμωτικό ο Αμομφάρετος για τα ήθη της Σπάρτης να υποχωρήσει, έστω και αν αυτό σήμαινε ότι αν έμενε στη θέση αυτή, ο λόχος του κινδύνευε με οριστικό αφανισμό, προ των δραματικά υπέρτερων δυνάμεων των Μήδων. Όλο το βράδυ τον κουβένταζαν ο Παυσανίας και ο Ευρυάναξ αλλά ο Αμομφάτετος αμετακίνητος. Βρε καλέ μου, βρε χρυσέ μου, τίποτα. Οι άλλοι Έλληνες κοίταγαν με απορία, τον τρελό Αμομφάρετο, όπως τον αποκάλεσε ο Παυσανίας, να μην το κουνάει ρούπι. Η νύχτα πέρναγε, και ο χρόνος σωζώταν για να ολοκληρωθεί το στρατήγημα, που θα εξασφάλιζε στο στράτευμα νερό, τροφή και καλύτερη αμυντική θέση. Τελικώς ο Αμομφάρετος επείσθη, και με αργό και βαριεστημένο βήμα ακολούθησε όπως και ο λόχος, τον οποίο διοικούσε, στην νέα οχυρή και πιο ευνοϊκή θέση.

    Το πως διεξήχθη η μάχη και το αποτέλεσμά της το γνωρίζουμε όλοι.

    Στην προσωπική ανδρεία, διακρίθηκαν αρκετοί Λακεδαιμόνιοι. Μεταξύ αυτών και ο πεισματάρης ... Αμομφάρετος....!

    Σου είπα αυτή την ιστορία γιατί έχει παιδευτικό χαρακτήρα.

    Ίσως να μην είναι αναγκαίο τούτες τις ώρες να κάνουμε όλοι τους... Αμομφάρετους. Και προ του ελιγμού, να σκεφτούμε ότι ίσως ο Παυσανίας και ο Ευρυάναξ έχουν στο νού τους άλλο πράγμα από την υποχώρηση...!

    • Γιάννης Φαίλτωρ avatar
      Γιάννης Φαίλτωρ @ ierofantis 10/11/2011 23:30:14

      Μην ξεχνάς και τον Αριστόδημο φίλε μου, ο οποίος θέλοντας να ξεπλύνει την ντροπή που υπέστη γυρίζοντας στη Σπάρτη ως μοναδικός επιζών από τη μάχη των Θερμοπυλών. Θεωρήθηκε "τρέσας"από τους συμπολίτες του (δηλαδή δειλός που την κοπάνησε από το πεδίο της μάχης) και γυρνοβολούσε έξω από την πόλη σας το αδέσποτο σκυλί, περιφρονημένος. Στις Πλαταιές αρίστευσε στη μάχη προσπαθώντας να αποδείξει ότι δεν ήταν ρίψασπις.
      Τώρα θα μου πεις, άλλοι καιροί, άλλα ήθη...Τι σχέση έχουμε εμείς με εκείνους...

      • ierofantis avatar
        ierofantis @ Γιάννης Φαίλτωρ 10/11/2011 23:57:26

        Παρά ταύτα, αγαπητέ Φαίλτωρ, ο Αριστόδημος δεν πήρε αριστείο γιατί πολεμούσε ριψοκίνδυνα αποζητώντας τον τιμητικό θάνατο...

        Πήρε όμως ο δύσπιστος, πείσμων και ανυποχώρητος Αμομφάρετος.

        Επαναλαμβάνω. Ας είμαστε πιο κοντά στη λογική Παυσανία και ας μην συμπεριφερόμαστε πάντα ως Αμομφάρετοι.

        Κινδυνεύουμε να βλέπουμε μόνο τον Λόχο μας και όχι το σύνολο του Στρατεύματος.

  56. Y. avatar
    Y. 10/11/2011 22:07:02

    Είναι σκληρό καρύδι ο Σαμαράς. Δείξτε την υπομονή σας, και θα το δείτε
    Στο κάτω-κα΄τω, 100 μέρες είναι

  57. StarPowerNone avatar
    StarPowerNone 10/11/2011 22:20:34

    Che fece… il gran rifiuto
    Σε μερικούς ανθρώπους έρχεται μια μέρα
    που πρέπει το μεγάλο Ναι ή το μεγάλο το Όχι
    να πούνε. Φανερώνεται αμέσως όποιος τόχει
    έτοιμο μέσα του το Ναι, και λέγοντάς το πέρα

    πηγαίνει στην τιμή και στην πεποίθησί του.
    Ο αρνηθείς δεν μετανοιώνει. Aν ρωτιούνταν πάλι,
    όχι θα ξαναέλεγε. Κι όμως τον καταβάλλει
    εκείνο τ’ όχι — το σωστό — εις όλην την ζωή του.
    Κ. Π. Καβάφης
    (Συγνώμη για την επανάληψη, αλλά ταιριάζει κι εδώ.)

    Έχουμε πολύ δρόμο ακόμη και για βάσανα και για χαρές...

    Ιεροφάντη για σένα:

    Στο τέλος όλα θα είναι καλά. Κι αν δεν είναι όλα καλά θα σημαίνει πως
    το τέλος δεν ήρθε ακόμη....

    • danaos avatar
      danaos @ StarPowerNone 10/11/2011 23:41:16

      Μόλις επέστρεψα απ' το Προεδρικό Μέγαρο!Αρνήθηκα τη θέση που μου προτείνατε χθες το βράδυ!Γιατί εγώ εξακολουθώ να είμαι με το Σαμαρά.Μέχρι τελικής πτώσεως!

      • ierofantis avatar
        ierofantis @ danaos 10/11/2011 23:59:15

        Σε λάθος μέγαρο πήγες...!

        Για τη θέση που σου προτείναμε δεν σου αξίζει το Προεδρικό...!

        • danaos avatar
          danaos @ ierofantis 11/11/2011 00:01:28

          Δηλαδή τι Θεός! Ημίθεος και βάλε!!!

          • Κώστας Ροδινός avatar
            Κώστας Ροδινός @ danaos 11/11/2011 00:44:00

            Δαναέ,
            Οι νεαροί ξεσπαθώνουν!

        • StarPowerNone avatar
          StarPowerNone @ ierofantis 11/11/2011 00:39:29

          Η θέση σου είναι στον Όλυμπο...

          με την Αφροδίτη...

  58. ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
    ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. 10/11/2011 22:37:27

    ΠΡΟΣ ΤΙ Η ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΣΗ;

    Γιατί τέτοια απογοήτευση παίδες; Μην χάνουμε την πίστη μας. Αυτό θα ήταν το "καλύτερο" δώρο για τους εχθρούς της πατρίδας.

    Η κατάθλιψη, θα την έλεγα, που έχει πιάσει τις τελευταίες δύο ημέρες πολλούς από τους σχολιαστές που εγκαλούν το Σαμαρά για χάσιμο της "μοναδικής" ευκαιρίας, για υποχωρητικότητα, απώλεια πλεονεκτήματος, απαράδεκτο συμβιβασμό, μνημονιακή στροφή και τα ρέστα έχουν κατά τη γνώμη μου πέσει θύματα της ανυπομονησίας τους να βγει ο Σαμαράς πρωθυπουργός.

    Όταν δημιουργήθηκε η αναταραχή από τον Παπανδρέου με την επονείδιστη εξαγγελία για δημοψήφισμα που προξένησε παγκόσμιες αντιδράσεις και οδήγησε τη χώρα να απειλείται με ανεξέλεγκτη χρεοκοπία αλλά και άνοιξε συζητήσεις στην Ε.Ε. για έξοδό μας από το ευρώ, όλοι μας πιστέψαμε ότι ήρθε πράγματι η ώρα που θα πέσει ο Παπανδρέου και θα πάμε άμεσα σε εκλογές. Λέγαμε, "πέφτει ο φαύλος" όπως τότε παλιά με τον πατέρα του επί εποχής σκανδάλου Κοσκωτά.

    Όμως στην τωρινή περίπτωση υπήρχε ένα νέο δεδομένο. Είμαστε στο ευρώ και όχι στη δραχμή, και ο Γ. Παπανδρέου ψήφισε το Μνημόνιο και έμπασε το ΔΝΤ στη χώρα οπότε οι εταίροι μπορούν να μας σπρώξουν με τις πράξεις ή τις παραλείψεις τους (κυρίως μ' αυτές) στη χρεοκοπία.

    Τί να έκανε με αυτά τα δεδομένα ένας πατριώτης ηγέτης σαν τον Σαμαρά; Θα μετέτρεπε τη ΝΔ σε μπλέ ΚΚΕ και γαία πυρί μιχθήτω; Ασφαλώς όχι. Δεν θα του το επέτρεπε η συνείδησή του έστω και αν αυτό του στοίχιζε τις ψήφους ορισμένων πιο ... θερμόαιμων.

    Έτσι, προτάσσοντας το καλό τις χώρας, στάθμισε τα υπάρχοντα δεδομένα, συμβουλεύτηκε τη συνείδησή του, έκανε την προσευχή του ("στον πόλεμο δεν υπάρχουν άθεοι") και πήρε την απόφαση που όλοι ξέρουμε. Να οδηγήσει με προσωπικό κόστος τη χώρα με ομαλό τρόπο σε εκλογές και σε σύντομο χρονικό διάστημα μέσα από μια μεταβατική κυβέρνηση.

    Ο μόνος τρόπος για να γινόταν εφικτή η ομαλή προσφυγή στις κάλπες ήταν να πείσει (και να επιβάλει στο τέλος) στον γανζτωμένο στην καρέκλα του Παπανδρέου να παραιτηθεί. Πράγμα όχι εύκολο όπως όλοι είδαμε αφού ο Παπανδρέου έκανε τα πάντα (ως και ψήφο εμπιστοσύνης ζήτησε) για να έχει έστω ένα πρόσχημα για να παραμείνει στα πράγματα σαν ρυθμιστής και πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ.

    Για να γίνει λοιπόν δεκτή η λύση της παραίτησης από τον Παπανδρέου έπρεπε να συσταθεί μια μεταβατική κυβέρνηση για να μπορεί να παραδώσει σε αυτήν και όχι να φύγει ταπεινωτικά οδηγούμενος άμεσα στις εκλογές γιατί έτσι δεν θα μπορούσε να κρύψει την αποτυχία του (άσχετα ότι αυτή δεν κρύβεται, τουλάχιστον τώρα έχει ένα πρόσχημα).

    Έτσι, ο Σαμαράς, προκειμένου να απαλλαγεί η χώρα από τον καταστροφικό Παπανδρέου, υποστήριξε το σχέδιο της μεταβατικής κυβέρνησης επιβάλλοντας τους περισσότερους από τους περιορισμούς που ζήτησε: Σύντομη θητεία, περιορισμένο πολιτικό αντικείμενο, όχι νέα μέτρα και νέα Μνημόνια από αυτήν και ταυτόχρονα με τη στάση του απέκρουσε τον εκβιασμό του Όλι Ρεν για δήλωση υποταγής και εθνικής αναξιοπρέπειας.

    Το γιατί δεν θα μπορούσε ο Σαμαράς να επιβάλει την μη εφαρμογή των ΗΔΗ ψηφισθέντων μέτρων με τα οποία είχε διαφώνησε το καλοκαίρι όταν είχε έρθει το Μεσοπρόθεσμο, όπως εξηγώ και αλλού, είναι ευνόητο γιατί αυτή η μεταβατική κυβέρνηση υποστηρίζεται και από το ΠΑΣΟΚ και ως εκ τούτου δεν μπορεί το ίδιο το ΠΑΣΟΚ να δεχτεί την μη εφαρμογή του ψηφισθέντος δικού του εφαρμοστικού νόμου του Μεσοπρόθεσμου. Όταν με το καλό γίνει πρωθυπουργός θα καταργήσει ότι μπορεί να καταργήσει και τα υπόλοιπα θα τα διαπραγματευτεί με κάθε τίμημα ώστε να αλλάξουν.

    Ενώ όμως όλα αυτά είναι λογικά, το αίσθημα της ματαίωσης κυριάρχησε κατά μεγάλο ποσοστό της λογικής. Πολλοί από εμάς αναπτύξαμε υπέρμετρες και ουτοπικές για την συγκυρία προσδοκίες όταν πρωτοκαταλάβαμε ότι πλησιάζει με πρωτοβουλία του Σαμαρά η απαλλαγή της χώρας από τον Παπανδρέου. Το ότι δεν μετουσιώθηκαν οι κινήσεις του Σαμαρά σε άμεση ανάληψη της κυβέρνησης από τον ίδιο δημιούργησε μια απογοήτευση αλλά αυτή ήταν και είναι αβάσιμη.

    Ο Σαμαράς κέρδισε αρχικά μια μάχη: την μη παραμονή του Παπανδρέου στην εξουσία, επιβάλλοντάς του να παραιτηθεί.

    Μετά κέρδισε μια ακόμα μάχη: η μεταβατική κυβέρνηση να οδηγήσει σύντομα τη χώρα σε εκλογές και να μην δεσμευθεί ούτε να διανοηθεί να φέρει νέα μέτρα και νέο Μνημόνιο με αφορμή την ψήφιση της νέας δανειακής σύμβασης.

    Αυτό που έχασε είναι κάποιες εντυπώσεις στο ριζοσπαστικοποιημένο τμήμα των υποστηρικτών του. Δεν τα έκανε λαμπόγυαλο, ούτε πήρε με γιουρούσι την εξουσία εξολοθρεύοντας τον πολιτικό αντίπαλο ή οδηγώντας τον ταπεινωτικά στον αφανισμό και τη χλεύη. Αυτό όμως διόλου δεν αναιρεί το γεγονός ότι κατάφερε θανάσιμο πλήγμα στο σύστημα ΠΑΣΟΚ, οι μέρες του οποίου είναι πια μετρημένες. Η αντίστροφη μέτρηση έχει αρχίσει.

    Ξεχνάμε ότι ο Σαμαράς και η νέα ΝΔ με όλες τις άλλες δυνάμεις που μπορούν να συσπειρωθούν γύρω από τον ηγέτη αυτόν, ανεξάρτητα από κομματικές ταμπέλες του παρελθόντος και με γνώμονα μόνο το πατριωτικό συμφέρον, δεν έχουν σκοπό να έρθουν στα πράγματα για μια πρόσκαιρη γεύση εξουσίας. Έρχονται για να τα αλλάξουν όλα στη βάση του κοινωνικού φιλελευθερισμού. Και τούτο προϋποθέτει υπευθυνότητα και πρωτίστως επιμονή και υπομονή από την ηγεσία με προσήλωση στον στόχο της εθνικής αναγέννησης.

    Γι' αυτό και η ώρα που θα γίνει αυτό πραγματικότητα θα έρθει όταν πρέπει. Όχι με αφορμή μια τυχοδιωκτική στραβοτιμονιά των απερχόμενων.

    Όπως ο ίδιος ο Αντώνης Σαμαράς έχει πει εύστοχα με λόγια μεστά πολιτικής και ποιητικής παιδείας:

    Ψηλά το κεφάλι!

    Όποιος πιστεύει ότι θα γονατίσουμε θα διαψευσθεί.

    Είμαστε ο σπόρος που δεν πεθαίνει!

  59. ΠΕΤΡΟΣ Μ. avatar
    ΠΕΤΡΟΣ Μ. 10/11/2011 22:53:45

    Το κακό φίλε Ιεροφάντη είναι ότι και ελιγμός να είναι ,
    ο στρατός έμεινε πίσω.
    Ο στρατηγός σε καλύτερο;;; έδαφος αλλά μόνος και ο στρατός σε ανασφαλές χωρίς στρατηγό.....

    • ierofantis avatar
      ierofantis @ ΠΕΤΡΟΣ Μ. 11/11/2011 00:06:01

      Ο Αμομφάρετος, πριν φύγει από τη θέση του, πέταξε μια πέτρα μπρος από τον Παυσανία και του είπε "Με αυτή εδώ την ψήφο (την πέτρα) ψηφίζω να μην εγκαταλείψω τη θέση μου προς στους Ξένους Βαρβάρους"

      Όπως γίνεται τώρα από τους Αμομφάρετους της παράταξης.

      Μετά βέβαια ακολούθησε δύσθυμος.

      Στο τέλος του δόθηκε η ευκαιρία να πολεμήσει. Πολέμησε σθεναρά, διακρίθηκε, δοξάστηκε.

      Αλλά τη μάχη την έδωσε με καλύτερους όρους από πριν.

      Και αυτό το χρώσταγε στον Παυσανία, που λίγο νωρίτερα, το προηγούμενο βράδυ, τον είχε καλέσει να κάνει κάτι αδιανόητο για Σπαρτιάτη Πολέμαρχο.

      Να υποχωρήσει τακτικά...!

  60. KOYKOY avatar
    KOYKOY 10/11/2011 22:59:35

    Μπορει κυριε Ροδινε ο Σαμαρας να καταφερε να πετυχει 3 βασικους στοχους, ομως τα νομισματα εχουν δυο πλευρες και η αλλη πλευρα εχει οτι εχασε το πλεονεκτημα να κανει πλεον αντιπολιτευση εφοσον ειναι ενας απο τους δημιουργους αυτης της κυβερνησης, εχασε τον αντιμνημονιακο του λογο και τα περι επαναδιαπραγματευσης εφοσον συνυπογραφει την δανειακη συμβαση στο ονομα της ευρωπαικης επαναεμπιστοσυνης και ταυτοχρονα θα πρεπει να ειναι ενας απο αυτους που θα πρεπει να βγαζει φιδια απο τρυπες στο πολιτικο σκελος που αδυνατει να κανει ο νεος πρωθυπουργος τεχνοκρατης οντας συνηθισμενος να λειτουργει απο διευθυντικη θεση απεναντι σε εργαζομενους υφισταμενους ή οικονομικους αντιπαλους και μαλιστα σε συνεργασια με πολιτικους του αντιπαλους (π.χ. Βενιζελο, Λοβερδο) για να μην κατηγορηθει οτι βαζει τρικλοποδιες αντι να βοηθαει την κυβερνηση συνεργασιας που και αυτος δημιουργησε.........
    ηδη το αντιτιμο μου φαινεται πολυ μεγαλο συγκριτικα με το κερδος....
    αν τωρα σε αυτο αρχισεις να προσθετεις και την πικρια και απογοητευση των νεοδημοκρατων καθως επισης και το βουτυρο στο ψωμι των εσωκομματικων ανταγωνιστων τοτε δυσκολευομαι πολυ να δω το οφελος με συγκριτικα μετρα και σταθμα.......
    οσο για το " Όμως, τις εκλογές δεν μπορούσε να τις επιβάλλει η Ν.Δ." επιτρεψε μου να διαφωνω, αν θελεις να το θεσεις ως "δεν ηθελε" ή "δεν συμφερε" μπορω να το δεχτω ως αποψη κι ας διαφωνω αλλα το "δεν μπορουσε να τις επιβαλλει" δεν μπορω να το δεχτω.....
    και τελος το θεμα της αυτοδυναμιας γενικοτερα, προσωπικα πιστευω οτι πλεον ειναι απατηλο ονειρο για τον οποιωδηποτε και τετοιο θεμα ξανα σε πολυ βαθος χρονου...........

  61. αλέξανδρος παύλιος avatar
    αλέξανδρος παύλιος 10/11/2011 23:08:50

    Αγαπητέ κ. Ροδινέ,

    Παρόλο που υπάρχουν αρκετά ενδιαφέροντα στοιχεία στο κείμενό σας θα διαφωνήσω με ορισμένες επισημάνσεις σας. Διαφωνώ ότι ο κ. Παπαδήμος είναι δοτός πρωθυπουργός και ότι η επιλογή του έγινε ερήμην του Ελληνικού λαού.

    Η έννοια του δοτού πρωθυπουργού παραπέμπει σε πολιτική μαριονέτα που καμία σχέση δεν έχει με το τι έγινε χθές. Αυτό που έγινε χθές είναι ότι, επιτέλους, η κοινοβουλευτική εξουσία διακήρυξε ότι δέν είναι απλώς το υποχείριο της εκτελεστικής (και κοματικής) εξουσίας, αλλά είναι ανεξάρτητη, έχει άποψη, είναι αυτοτελής εξουσία και αυτό είναι υγιές εάν θέλουμε να έχουμε αστική δημοκρατία. Μη ξεχνάτε ότι δεν έχουμε λαϊκή ή άμεση δημοκρατία αλλά αντιπροσωπευτική δημοκρατία. Το κοινοβουλευτικό κίνημα με αυτή την έννοια ήταν γνήσιο λαϊκό κίνημα. Το πρόβλημά μας ήταν ότι δεν είχαμε ποτέ αυτοτέλεια και ανεξαρτησία των τριών εξουσιών, και ευτυχώς τουλάχιστον αυτή τη στιγμή η κοινοβουλευτική εξουσία αποφάσισε να ενεργοποιηθεί και να αρχίσει το κοινοβούλιο να διεκδικεί το ρόλο του σαν ένας από τους τρείς πόλους εξουσίας. Και νομίζω κάθε 'Ελληνας θα έπρεπε να χαιρετίσει αυτό.

    Προφανώς συμφωνώ ότι η επιλογή του κ. Παπαδήμου, ουσιαστικά συνιστά μια ηχηρή ομολογία αποτυχίας όλου του πολιτικού συστήματος της χώρας. Τις αποφάσεις όπως λέτε τις παίρνουν οι πολίτες. Αυτό είναι εξαιρετικά θεωρητικό γιατί στην Ελλάδα θα σας θυμίσω το 50% της αποχής (έκφραση απόρριψης του πολιτικού κόσμου) και πολλά άλλα αναδεικνύουν τα εξής: τα κόματα έχουν συνεχή επίπεδα φίλτρων που μόνο οι αριβίστες, οι γλύφτες της εξουσίας, και κατά κύριο λόγο οι αποτυχημένοι επαγγελματικά προωθούνται στο μηχανισμό. Τα λίγα καλά και τίμια στελέχη σπάνια δημιουργούν κρίσιμη μάζα μέσα σ' ένα κόμμα ώστε να μπορέσουν να έχουν φωνή και να μη χαρακτηρίζονται προδότες ή περίεργοι. Το παράδειγμα του Σαμαρά είναι χαρακτηριστικό και για τα χρόνια που έμεινε εκτός πολιτικής και πως βγήκε αρχηγός. Εάν περιμένουμε μόνο συνθήκες κρίσης (βλέπε ήττα με 11% διαφορά) για να υποχωρήσει κάτω από συνθήκες πανικού ο κομματικός μηχανισμός για να βγάλει αξιόλογο αρχηγό, αυτό αποδεικνύει τα παραπάνω. Επομένως ο λαός πότε δεν είχε τις τελευταίες δεκαετίες τίμιες και αξιόπιστες εναλλακτικές προτάσεις αλλά σύρεται να δώσει τη ψήφο του στο μη χείρον βέλτιστον.

    Επομένως το θέμα περί εκλογών και έκφρασης της ελεύθερης βούλησης του λαού που δήθεν ο κ. Παπαδήμος δεν έχει το ακούω εξαιρετικά ημιτελές ΟΣΟ δεν συνοδεύεται η πρόταση για εκλογές και με πρόταση για καταστροφή της υπάρχουσας δομής των κομμάτων, της προώθησης ανθρώπων αξιόλογων που έχουν αυτάρκεια και δεν ψάχνουν να επιβεβαιώσουν την ανύπαρκτη αξία τους μέσω των κομματικών μηχανισμών.

    Η εκλογή ενός ανθρώπου στην πρωθυπουργία με αυτοτελή, και όχι δοτή αξία, ανοιγει δυνατότητες εάν υποστηριχτεί να βγαίνουν στο προσκήνιο άνθρωποι που δεν χρωστούν σε κανένα, δεν έχουν κόμπλεξ με τους "ξένους", έχουν άποψη και αυτό μόνο καλό θα κάνει. Ελπίζω λοιπόν η στιγμή να μην είναι απλώς έκφραση αποτυχίας (πότε ακριβώς είχε επιτυχίες?) του υπάρχοντος συστήματος αλλά η ταφόπλακά του.

    • gynner avatar
      gynner @ αλέξανδρος παύλιος 11/11/2011 01:15:23

      Φίλε μου δεν υπάρχει άνθρωπος που να μην χρωστάει κάτι σε κάποιον.Ειδικά όταν τοποθετείται σε τέτοια αξιώματα (Αντιπρόεδρος ΕΚΤ) ΣΙΓΟΥΡΑ χρωστάει και χρωστάει και χοντρά.Μην υποτιμάς την κοινή μας λογική τουλάχιστον.

      • αλέξανδρος παύλιος avatar
        αλέξανδρος παύλιος @ gynner 11/11/2011 13:09:08

        Προφανώς κατά τη λογική σου ΔΕΝ πρέπει να αναδεικνύουμε ανθρώπους επιτυχημένους, που μάλιστα πέτυχαν ΕΚΤΟΣ Ελλάδος, αλλά να αναζητήσουμε τον αγνό χωριάτη που δεν έχει πετύχει τίποτα και δεν χρωστάει σε κανένα. Και ναι υπάρχουν άνθρωποι και αρκετοί που ξέρω που δεν χρωστάνε σε κανένα και επειδή έχω ζήσει έξω ξέρω ότι δεν είναι προυπόθεση έξω να χρωστάς για να διακριθείς, αλλά να έχεις ικανότητες.

  62. Αλεξανδρος avatar
    Αλεξανδρος 10/11/2011 23:12:54

    Επαναλαμβανω οτι εγραψα κσι στο αλλο ποστ ΄΄Χαιρετισματα λοιπον στην εξουσια΄΄ προσθετοντας ως παρατηρηση οτι τα ευχολογια τελειωσαν οι πραξεις μιλαν απο μονες τους δυστυχως τα γεγονοτα των τελευταιων ημερων διαψευδουν ακομα και το πιο καλοπιστο κριτη πχ πως να ειμαι καλοπιστος οταν ΠΑΡΑΙΤΗΤΑΙ ο Αβραμοπουλος για να παει σε υπουργειο τι αξια εχει λοιπον και τι στην ουσια αλλαζει??? Για να αποδειχθει στο λαο οτι συμμετεχουν εξωκοινοβουλευτικα στελεχη στη Ν.Δ??? ΕΧΕΙ ΤΕΛΕΙΩΣ ΧΑΘΕΙ Η ΚΟΙΝΗ ΛΟΓΙΚΗ ΣΤΗ ΣΥΓΓΡΟΥ?? ΘΕΑΤΡΟ ΤΟΥ ΠΑΡΑΛΟΓΟΥ!!
    παρακατω το σχολιο που εκανα νωριτερα!!
    ----------------------------------------------------------------------------------
    Ας αναλογιστουμε αν ο Ιωαννης Μεταξας δεν ειχε πει ΟΧΙ απευθυνοταν στους Ελληνες και ελεγε οτι επρεπε να δεχθουμε το τελεσιγραφο της Ιταλιας γιατι διαφορετικα θα ειχαμε πολεμο 2 εκατομμυρια νεκρους απο μαχες και το λοιμο και οτι ο Ελληνικος Λαος θα εξαθλιονοταν για πολλα πολλα χρονια ….τι θα ειχαμε εμεις να συζηταμε και να καμαρωνουμε σημερα??? Απλως το θετω προς συζητηση…Καλη τυχη σε ολους μας!!!!

  63. Εύμηλος avatar
    Εύμηλος 10/11/2011 23:22:09

    Η ψύχραιμη προσέγγισή σας κ Ροδινέ επιβεβαιώνει για άλλη μια φορά το κρίσιμο των περιστάσεων. Η "υψηλού ρίσκου¨ στάση του Αντώνη Σαμαρά φανερώνει και τεκμαίρει για άλλη μια φορά το αναμφισβήτητα υψηλό πατριωτικό του φρόνημα την παιδεία του, και το μακρινό ορίζοντα της σκέψης του. Τα προηγούμενα συνιστούν προυποθέσεις αναγκαίες ακριβώς τόσο για να αποτραπούν τώρα τα χειρότερα όσο και για να προετοιμασθούμε κατάλληλα για τα μελλούμενα.
    Ο λαός μας είδε σ΄αυτή τη φάση λυτρωτικά την κίνηση του Σαμαρά. Φτάνει τώρα που δρομολογήθηκαν τα πράγματα να βγει ο ίδιος κι η ΝΔ και να εξηγήσουν στον κόσμο. Θα γίνουν βέβεαια πιο πιστευτοί εφόσον παρουσιάσουν τις δικές τους προτάσεις οι οποίες ασφαλώς και θα λαμβάνουν υπόψη τα νέα δεδομένα κκαι τις πραγματικότητες που προέκυψαν εν τω μεταξύ.
    Όλοι εμείς οι πολίτες, πολύ πιο συνειδητοποιημένοι πλέον, πρέπει να αντιληφθούμε ότι ο πολιτικός μας αντίπαλός μας παραμένει το παλιό σύστημα. Η επώνυμη διαπλοκή και οι συναρτόμενες με αυτή νοοτροπίες της που διατρέχουν σύνολο το κοινωνικό σώμα.
    Πιάνεσαι απ'το μπράτσο που κρατάει παρατεταμένο το δίκοπο μαχαίρι κι όχι απ΄το μαχαίρι. Τότε έχεις τη δυνατότητα να του το αφαιρέσεις, σίγουρα πάντως δε θα σε καρφώσει.

  64. Γιαννης Π. avatar
    Γιαννης Π. 10/11/2011 23:53:29

    Όλους εσάς που πετάτε το ανάθεμα στο Σαμαρά δε σας δίνει κανείς το δικαίωμα να αυτοαποκαλείστε πατριώτες περισσότερο από οποιονδήποτε άλλο!!! Είπαμε ο αγώνας τωρα αρχίζει!!! Όποιος αντέχει ακολουθεί!!! Οι υπόλοιποι σπίτια σας και όπως είπε και ένας ιδεολόγος(σαν κι αυτούς του 1.000.000 του 2009) ας κλείστε και τις τηλεοράσεις σας!!!! Αλλά μετά .... κλειστά τα στόματα...Γιατί κριτική ξέρουν όλοι να κάνουν!!! Αγώνες όμως ξέρουν να δίνουν λίγοι!!!!

  65. danaos avatar
    danaos 11/11/2011 00:33:55

    "Λέγει αὐτοῖς ὁ Πιλᾶτος· τί οὖν ποιήσω ᾿Ιησοῦν τὸν λεγόμενον Χριστόν; λέγουσιν αὐτῷ πάντες· σταυρωθήτω. ὁ δὲ ἡγεμὼν ἔφη· τί γὰρ κακὸν ἐποίησεν; οἱ δὲ περισσῶς ἔκραζον λέγοντες· σταυρωθήτω. ἰδὼν δὲ ὁ Πιλᾶτος ὅτι οὐδὲν ὠφελεῖ, ἀλλὰ μᾶλλον θόρυβος γίνεται, λαβὼν ὕδωρ ἀπενίψατο τὰς χεῖρας ἀπέναντι τοῦ ὄχλου λέγων· ἀθῷός εἰμι ἀπὸ τοῦ αἵματος τοῦ δικαίου τούτου· ὑμεῖς ὄψεσθε. καὶ ἀποκριθεὶς πᾶς ὁ λαὸς εἶπε· τὸ αἷμα αὐτοῦ ἐφ᾿ ἡμᾶς καὶ ἐπὶ τὰ τέκνα ἡμῶν. 26 τότε ἀπέλυσεν αὐτοῖς τὸν Βαραββᾶν, τὸν δὲ ᾿Ιησοῦν φραγελλώσας παρέδωκεν ἵνα σταυρωθῇ."
    Όχλος παίδες!Όχλος!

    • StarPowerNone avatar
      StarPowerNone @ danaos 11/11/2011 01:44:12

      Δαναέ,
      Εκείνος ο όχλος έχει οργανωθεί και τακτοποιηθεί σήμερα με διάφορους τρόπους, αν και
      1) Ισραήλ Σαχάκ, «Εβραϊκή Θρησκεία Εβραϊκή Ιστορία», hττp://www.ardin.gr/node/379 ,
      2)Norman Filkenstein, «Η Βιομηχανία του Ολοκαυτώματος» hττp://www.perizitito.gr/product.php?productid=74355

      Απ’ την άλλη μεριά, ο δικός μας όχλος:
      Κ. Μητσοτάκης, Α. Παπανδρέου, Κ. Σημίτης, Κ. Καραμανλής, Γ. Παπανδρέου, Λ. Παπαδήμος
      Οϊμέ !!!

    • ΝΙΚΗ avatar
      ΝΙΚΗ @ danaos 11/11/2011 17:24:15

      Έτσι ακριβώς Δαναέ! Μέσα σε 5 μέρες πώς αλλάζει γνώμη ο ανθρωπος!! Εμπιστοσύνη : η πίστη, η βεβαιότητα κάποιου ότι ένα συγκεκριμένο πρόσωπο έχει ορισμένη ικανότητα ή ιδιότητα (εντιμότητα, ειλικρίνεια συναισθημάτων, εχεμύθεια κτλ.) Τον θυμάται κανείς τον ορισμό;;

  66. cobalt avatar
    cobalt 11/11/2011 00:41:45

    Πολύ κλαψο$#@ στο αντινιούζ σήμερα.

    Εγώ επιμένω, απλά ήθελα να το αναφέρω. Δεν λέω πως τα κάνει όλα σωστά ο Σαμαράς, ούτε πως τον εμπιστεύομαι όσο πρίν, αλλά παραμένει η μόνη πολιτισμένη λύση του προβλήματος.
    Επειδή η ΝΔ -και ο Σαμαράς- μπήκε στα χαρακώματα, δεν τελείωσε τίποτα.
    Ο ανταρτοπόλεμος συνεχίζει.

    Αν τα είχε πουλήσει όλα, όπως του προσάπτετε δεν θα επέμενε στην αποφυγή της συν-κυβέρνησης. Δεν θα είχε σημασία πια.

    Η μεταπολίτευση πέθανε. Καιρός ήταν. Ο Αντώνης, έβαλε τα δίευρα στα μάτια κι άφησε το πτώμα να το πάρει το ρέμα..
    Θα φτιάξουμε άλλα κόμματα και παρατάξεις. Τι φοβάστε; μην εκλείψουν οι αρχηγοί; Πάντα θα υπάρχει κάποιος να ακολουθήσετε, όρεξη νά 'χετε.
    Αλλά δεν είναι ώρα τώρα γι' αυτά.

    Να θυμίσω πως όταν ακούστηκε τότε το "Η πόλις εάλω", δεν είχε κριθεί τίποτα ακόμη κατά τους ιστορικούς της εποχής, παρ 'ολ' αυτά πολλοί στο άκουσμα της φωνής παραιτήθηκαν και τότε κρίθηκαν όλα.
    Η φωνή αυτή έκανε μεγαλύτερο κακό από την ορδή που είχε περάσει τα τείχη.

    Μην κάνουμε τα ίδια λάθη, έ; παλικάρια;

    Αν κλαίτε όμως για την απώλεια πιθανότητας της εξουσίας, τότε να σας αφήσω να ξεθυμάνετε. Απλά να σας θυμίσω πως εδώ παίζονται περισσότερα.

    Υ.Γ. Μέχρι και για τον Τσίπρα είδα αναρτήσεις υποστήριξης, σήμερα. Τι πάθατε ρε; Δεν σας έφτασε το ένα ΠΑΣΟΚ, θέλετε round 2;

    Υ.Γ.2 Τώρα κατά τύχη, βλέπω στη ΝΕΤ, γκάλοπ όπου το 82% του κόσμου είναι ήδη σίγουρο για τη νέα διακυβέρνηση και ευτυχισμένο. Επίσης έχουν έναν της ΝΔ και τον βαράνε να παραδεχτεί πως η ΝΔ συγκυβερνά. Ο δημοσιογράφος επιμένει κι ο καϋμένος αρνείται πεισματικά με επιχειρήματα, αλλά τι να κάνει, τον αφήσατε τόσο μόνο...

  67. d.a.- avatar
    d.a.- 11/11/2011 01:02:59

    αντωνη εισαι ΘΕΟΣ εισαι ΣΟΦΟΣ εισαι ΠΑΝ-ΜΕΓΙΣΤΟΣ...ακουμπαμε στις πλατες σου αντωνη...... μπορεις να σερνεις τις αματριες μας ...καποτε θα μας ΣΩΣΕΙΣ...εδωσες και μια υποσχεση μην το ξεχνας...
    ΝΑ ΣΕ ΕΜΠΙΣΤΕΥΟΜΑΣΤΕ

  68. hdgr avatar
    hdgr 11/11/2011 01:38:14

    Όσα δεν φτάνει η αλεπού τα κάνει ...ρόδινα .
    Αλλά μήπως είναι μαύρα;
    Πολύ γρήγορα κάποιοι μαθαίνουν από τον ΓΑΠ και την αυλή του.
    Μήπως η μάχη χάθηκε χωρίς καν να δοθεί;

  69. cobalt avatar
    cobalt 11/11/2011 02:28:53

    Αν κλαίτε όμως για την απώλεια πιθανότητας της εξουσίας, τότε να σας αφήσω να ξεθυμάνετε. Απλά να σας θυμίσω πως εδώ παίζονται περισσότερα.
    Το τονίζω αυτό για να το αντιληφθούν κάποιοι, που επιμένουν.
    Μπορεί η ΝΔ να μην γίνει ποτέ ξανά κυβέρνηση με την μορφή που είναι τώρα.
    Ξέρετε πόσο ασήμαντο είναι αυτό από τώρα και πέρα;

    Κάποιοι νομίζω ότι βιώνουν "το φαινόμενο του Μεσσία", το οποίο στην ψυχολογία συγκαταλέγεται στις ομαδικές παρακρούσεις. Νομίζω.
    Έχετε προσδώσει μαγικές ιδιότητες σ' ένα πρόσωπο και μετά αισθάνεστε προσωπικά προδομένοι που δεν σας τις επιβεβαίωσε. Πραγματικά τον αγαπήσατε και τον πιστέψατε και γι 'αυτό πονάτε, δεν σας ψέγω γι 'αυτό.
    Σας ψέγω όμως γιατί, νομίζατε πως θα σας έλυνε τα προβλήματα και θα τελείωνε την κατάντια τη χώρας σε μια μέρα, ενώ αυτό είναι δική μας δουλειά κι όχι δική του.
    Αν έκανε ένα λάθος ο Σαμαράς ήταν που μπήκε σε διάλογο με απατεώνες και δεν εννοώ μόνο τον GAP. Έτσι την πάτησε και ο προκάτοχος και άλλοι.
    Όμως, βλέπω, πως, όσο γρήγορα εγκαταλείψατε τον ΚΚ μόνο του στην κάλπη, για το φοβερό και τρομερό σκάνδαλο του Βατοπεδίου, άλλο τόσο γρήγορα τρέχετε να φωνάξετε "ουκ οίδα τον άνθρωπο" για τον Σαμαρά.
    Αλλά το θέμα δεν είναι παραταξιακό ή ιδεολογικό, ήδη από τις 2/11, κι αν το ξεχάσετε τώρα, θα σας το υπενθυμίσει η ίδια η πραγματικότητα σε λίγες μέρες.

    Πλέον, όμως, δεν είναι σκάκι. Είναι πόλεμος.
    Ήρθαν να πάρουν το βιός σας πατριώτες! Κι εσείς φωνάζετε που δεν θα γίνετε πρωδυπουργοί. Το δέλτα συνειδητά, για απαξίωση.
    Αν ο Σαμαράς εγκατέλειψε τη σκοπιά του, δεν εγκατέλειψε τη μάχη, ούτε παρέδωσε όπλα απ' ότι βλέπω, ακόμη.
    Αν, ή όταν, το κάνει θα το καταλάβετε από τις φωτιές.

    • Τασος avatar
      Τασος @ cobalt 11/11/2011 02:40:55

      Αν ο Σαμαράς δεν πει στον κυριο παπαδημο στοπ... ζουμε πανω απο ολα για μια αξιοπρέπεια έως εδώ!!!!!!!!

      Α και εγω και ο καθε εγω που ψιφισαμε τον Σαμαρα, το καναμε για να φερει την καθαρσει στην Ν.Δ και γενικα στην πολιτική.... οψόμεθα!

      • cobalt avatar
        cobalt @ Τασος 11/11/2011 02:51:16

        Την κάθαρση στην ΝΔ και στην πολιτική, έπρεπε να την είχαν φέρει ήδη οι ψηφοφόροι. Σ' αυτό, ναι, οψόμεθα.

        Ο κάθε κυβερνήτης, θα κυβερνήσει με αυτά που του δίνεις, αν του δίνεις σκουπίδια τι θα κάνει δηλαδή;

    • Μηχανικός avatar
      Μηχανικός @ cobalt 11/11/2011 16:31:34

      Μπράβο, φίλε.

    • τινα avatar
      τινα @ cobalt 11/11/2011 16:42:47

      Μπράβο κι'απο μένα.
      ΥΓ.
      Κάποιος ας εξηγήσει για ποιο λόγο απ'όλα τα υπουργεία ο Σαμαράς διάλεξε να βάλει δικούς του στο εξωτερικών και άμυνας.Παίχθηκαν κι άλλα παιχνίδια απο τον ΓΑΠ;

      • cobalt avatar
        cobalt @ τινα 12/11/2011 02:48:05

        Αυτές είναι οι σωστές απορίες, ντε!

  70. Τασος avatar
    Τασος 11/11/2011 02:35:00

    Προς τον Ροδινο , Μανωλη , και λοιπους της Συγγρού........


    ......Μητρός τε και πατρὸς και των άλλων προγόνων απάντων τιμιώτερόν εστιν η Πατρὶς και σεμνότερον και αγιώτερον και εν μείζονι μοίρα και παρα θεοίς και παρ᾿ ανθρώποις τοις νουν έχουσι.......

  71. Theo avatar
    Theo 11/11/2011 05:25:53

    και τωρα δεν τον κατακρεουργουν;
    τον τελειωνουν με συνοπτικες διαδικασιες.

  72. mx avatar
    mx 11/11/2011 09:08:49

    “If we want things to stay as they are, things will have to change”
    ― Giuseppe Tomasi di Lampedusa, The Leopard

  73. Νικόλας avatar
    Νικόλας 11/11/2011 09:50:16

    ΤΟ ΜΕΓΑΛΟ ΕΡΩΤΗΜΑ ΠΑΡΑΜΕΝΕΙ ΣΤΗ ΣΚΕΨΗ ΠΟΛΛΩΝ ΥΠΟΣΤΗΡΙΚΤΩΝ ΤΟΥ ΑΝΤΩΝΗ ΣΑΜΑΡΑ ΠΟΥ ΣΤΗΡΙΞΑΝ ΤΗΝ ΥΠΟΨΗΦΙΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΣΤΗ ΕΣΩΚΟΜΜΑΤΙΚΗ ΜΑΧΗ ΜΕ ΤΗΝ ΝΤΟΡΑ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΣΤΑ ΔΥΟ ΔΥΣΚΟΛΑ ΧΡΟΝΙΑ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΤΗΣ ΧΟΥΝΤΑΣ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ. ΓΙΑ ΠΟΙΟ ΛΟΓΟ ΚΥΡΙΕ ΠΡΟΕΔΡΕ ΡΙΞΑΤΕ ΣΩΣΙΒΙΟ ΣΤΟ ΠΑΣΟΚ ΚΑΙ ΤΟΝ ΓΑΠ ΑΠΟ ΜΙΑ ΔΙΑΦΑΙΝΟΜΕΝΗ ΣΥΝΤΡΙΒΗ ΕΝΩ ΕΙΧΑΤΕ ΔΗΜΟΣΚΟΠΙΚΗ ΔΙΑΦΟΡΑ +10 ΚΑΙ ΤΡΟΜΕΡΗ ΔΥΝΑΜΙΚΗ ΠΟΥ ΣΕ ΛΙΓΟ ΧΡΟΝΙΚΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ ΘΑ ΕΔΙΝΕ ΚΑΙ ΑΥΤΟΔΥΝΑΜΙΑ;
    ΟΙ ΕΚΛΟΓΕΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΞΕΚΑΘΑΡΟ ΟΤΙ ΘΑ ΔΙΕΞΑΧΘΟΥΝ ΣΤΙΣ 19/2 ΟΠΩΣ ΠΟΛΛΟΙ ΛΕΝΕ ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΑΚΟΥΦΙΣΟΥΝ ΤΟΝ ΔΟΚΙΜΑΣΜΕΝΟ ΑΓΑΝΑΚΤΙΣΜΕΝΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΛΑΟ.
    Η ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΤΕΛΕΧΩΝ ΤΗΣ ΝΔ ΣΤΟ ΝΕΟ ΣΧΗΜΑ, ΥΠΟ ΤΟΝ ΤΡΑΠΕΖΙΤΗ, ΒΑΖΕΙ ΣΕ ΡΙΣΚΟ ΤΟ ΗΘΙΚΟ ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ ΣΑΜΑΡΑ ΔΙΟΤΙ ΣΤΗΝ ΛΑΙΛΑΠΑ ΜΕΤΡΩΝ ΚΑΙ ΧΑΡΑΤΣΙΩΝ ΠΟΥ ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΘΑ ΣΥΜΜΕΤΕΧΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΚΟΜΜΑ ΜΑΣ ΠΟΥ ΜΕΧΡΙ ΠΡΟΤΙΝΟΣ ΗΤΑΝ ΤΟ ΑΝΑΧΩΜΑ ΚΑΙ Η ΜΟΝΗ ΕΛΠΙΔΑ ΣΕ ΟΛΑ ΑΥΤΑ. ΕΙΝΑΙ ΔΕΔΟΜΕΝΟ ΟΤΙ ΤΑ ΝΤΟΠΙΑ ΔΙΑΠΛΕΚΟΜΕΝΑ ΜΜΕ ΕΝΤΥΠΑ ΚΑΙ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ, ΠΟΥ ΕΠΙΒΑΛΑΝΕ ΤΗΝ ΕΠΙΛΟΓΗ ΤΟΥ ΤΡΑΠΕΖΙΤΗ, ΘΑ ΣΤΗΡΙΞΟΥΝ ΤΗΝ ΣΥΝΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΤΩΝ ΠΟΛΛΩΝ ΔΙΟΤΙ ΤΟΥΣ ΕΞΥΠΗΡΕΤΕΙ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΠΟΙΟ ΕΥΘΡΑΥΣΤΗ ΚΑΙ ΕΥΚΟΛΟΤΕΡΑ ΕΛΕΓΧΟΜΕΝΗ, ΜΕ ΟΤΙ ΑΥΤΟ ΣΥΝΕΠΑΓΕΤΑΙ.

  74. nikos avatar
    nikos 11/11/2011 10:34:34

    ΤΟ ΜΕΓΑΛΟ ΕΡΩΤΗΜΑ ΠΑΡΑΜΕΝΕΙ ΣΤΗ ΣΚΕΨΗ ΠΟΛΛΩΝ ΥΠΟΣΤΗΡΙΚΤΩΝ ΤΟΥ ΑΝΤΩΝΗ ΣΑΜΑΡΑ ΠΟΥ ΣΤΗΡΙΞΑΝ ΤΗΝ ΥΠΟΨΗΦΙΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΣΤΗ ΕΣΩΚΟΜΜΑΤΙΚΗ ΜΑΧΗ ΜΕ ΤΗΝ ΝΤΟΡΑ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΣΤΑ ΔΥΟ ΔΥΣΚΟΛΑ ΧΡΟΝΙΑ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΤΗΣ ΧΟΥΝΤΑΣ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ. ΓΙΑ ΠΟΙΟ ΛΟΓΟ ΚΥΡΙΕ ΠΡΟΕΔΡΕ ΡΙΞΑΤΕ ΣΩΣΙΒΙΟ ΣΤΟ ΠΑΣΟΚ ΚΑΙ ΤΟΝ ΓΑΠ ΑΠΟ ΜΙΑ ΔΙΑΦΑΙΝΟΜΕΝΗ ΣΥΝΤΡΙΒΗ ΕΝΩ ΕΙΧΑΤΕ ΔΗΜΟΣΚΟΠΙΚΗ ΔΙΑΦΟΡΑ +10 ΚΑΙ ΤΡΟΜΕΡΗ ΔΥΝΑΜΙΚΗ ΠΟΥ ΣΕ ΛΙΓΟ ΧΡΟΝΙΚΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ ΘΑ ΕΔΙΝΕ ΚΑΙ ΑΥΤΟΔΥΝΑΜΙΑ;
    ΟΙ ΕΚΛΟΓΕΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΞΕΚΑΘΑΡΟ ΟΤΙ ΘΑ ΔΙΕΞΑΧΘΟΥΝ ΣΤΙΣ 19/2 ΟΠΩΣ ΠΟΛΛΟΙ ΛΕΝΕ ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΑΚΟΥΦΙΣΟΥΝ ΤΟΝ ΔΟΚΙΜΑΣΜΕΝΟ ΑΓΑΝΑΚΤΙΣΜΕΝΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΛΑΟ.
    Η ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΤΕΛΕΧΩΝ ΤΗΣ ΝΔ ΣΤΟ ΝΕΟ ΣΧΗΜΑ, ΥΠΟ ΤΟΝ ΤΡΑΠΕΖΙΤΗ, ΒΑΖΕΙ ΣΕ ΡΙΣΚΟ ΤΟ ΗΘΙΚΟ ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ ΣΑΜΑΡΑ ΔΙΟΤΙ ΣΤΗΝ ΛΑΙΛΑΠΑ ΜΕΤΡΩΝ ΚΑΙ ΧΑΡΑΤΣΙΩΝ ΠΟΥ ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΘΑ ΣΥΜΜΕΤΕΧΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΚΟΜΜΑ ΜΑΣ ΠΟΥ ΜΕΧΡΙ ΠΡΟΤΙΝΟΣ ΗΤΑΝ ΤΟ ΑΝΑΧΩΜΑ ΚΑΙ Η ΜΟΝΗ ΕΛΠΙΔΑ ΣΕ ΟΛΑ ΑΥΤΑ. ΕΙΝΑΙ ΔΕΔΟΜΕΝΟ ΟΤΙ ΤΑ ΝΤΟΠΙΑ ΔΙΑΠΛΕΚΟΜΕΝΑ ΜΜΕ ΕΝΤΥΠΑ ΚΑΙ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ, ΠΟΥ ΕΠΙΒΑΛΑΝΕ ΤΗΝ ΕΠΙΛΟΓΗ ΤΟΥ ΤΡΑΠΕΖΙΤΗ, ΘΑ ΣΤΗΡΙΞΟΥΝ ΤΗΝ ΣΥΝΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΤΩΝ ΠΟΛΛΩΝ ΔΙΟΤΙ ΤΟΥΣ ΕΞΥΠΗΡΕΤΕΙ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΠΟΙΟ ΕΥΘΡΑΥΣΤΗ ΚΑΙ ΕΥΚΟΛΟΤΕΡΑ ΕΛΕΓΧΟΜΕΝΗ, ΜΕ ΟΤΙ ΑΥΤΟ ΣΥΝΕΠΑΓΕΤΑΙ.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.