#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
31/10/2012 09:15
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

H «δημοκρατία» των επωνύμων και των προνομιούχων!



Στη δημοκρατία, υποτίθεται,  ότι όλοι οι πολίτες έχουν ίσα δικαιώματα. Όμως, στην Ελλάδα έχουμε δυο μέτρα και ....πολλά σταθμά και καθημερινά παρακολουθούμε προκλητικές συμπεριφορές εύνοιας υπέρ  των επωνύμων.

Για παράδειγμα, αν είσαι ένας ...ταπεινός και άγνωστος ελεύθερος επαγγελματίας μπορούν να σε συλλάβουν, (όπως τον φίλο μου το Μήτσο) μπροστά στα παιδιά σου, ακόμα και αν χρωστάς  3.000 ευρώ! Και σε οδηγούν σιδηροδέσμιο στην Ευελπίδων.

Θυμάστε τον Άκη που πηγαινοερχόταν ....άνετος και χαλαρός και  χωρίς ...χειροπέδες; Και κατηγορείτο για κακούργημα! Όμως, ο Άκης ήταν πρώην Υπουργός! Έπρεπε να τύχει άλλης αντιμετώπισης!

Πριν λίγες ημέρες, συνελήφθη με τη διαδικασία του αυτοφώρου, μετά από εισαγγελική παραγγελία, ο δημοσιογράφος-εκδότης  Κώστας  Βαξεβάνης. Διάβασε κανένας τι έλεγε ο εισαγγελικός λειτουργός στην παραγγελία του;

Στήθηκε, λοιπόν, ένα  ολόκληρο σκηνικό υποστήριξής του. Κόμματα, ΕΣΗΕΑ, ΔΣΑ  και σύσσωμος ο τύπος τάχθηκε στο πλευρό του! Η ΠΟΕΣΥ, μάλιστα, ανέλαβε και ...εισαγγελικά καθήκοντα και  ζήτησε να ...αποσυρθούν όλες οι κατηγορίες εναντίον του! Η Ρένα Δούρου τον ...συνόδευσε στον Εισαγγελέα! Γιατί όλο αυτό το σώου; Μα για να επηρεαστεί η κρίση της δικαιοσύνης!

Μα, αν το κάνουμε αυτό στην περίπτωση του  Βαξεβάνη, πως στη συνέχεια δικαιούμαστε να απαιτούμε από τη δικαιοσύνη να λειτουργεί ανεπηρέαστη από έξωθεν παρεμβάσεις;

Προφανώς η δικαιοσύνη πρέπει να λειτουργεί...ανεπηρέαστη για τους ...άλλους! Στην περίπτωση μας, ας κάνει τα στραβά ματιά! Υπέρ μας, εννοείται!

Τέτοια περιφρόνηση προς τη δικαιοσύνη (την οποία  θεωρούμε και ανεξάρτητη) δύσκολα συναντάς ακόμα και σε τριτοκοσμική χώρα.

Προχθές, διεκόπη με εντολή του Αιμιλίου Λιάτσου η εκπομπή που παρουσίαζαν στην κρατική τηλεόραση ο Κώστας Αρβανίτης και η Μαριλένα Κατσίμη.  Γκάφα του Λιάτσου ήτανε και θα την πληρώσει.

Στη συνέχεια οι συγκεκριμένοι δημοσιογράφοι έγιναν «λαϊκοί ήρωες» και θύματα πολιτικής δίωξης. Και ξανά οι  γνωστές υπερβολές. «Χούντα η Κυβέρνηση», «ΥΕΝΕΔ η ΕΡΤ», «Μαγαζάκι του Μαξίμου». Και να, οι  δηλώσεις στήριξης, οι παρεμβάσεις των κομμάτων, οι πιέσεις για άρση της απόφασης. Τα γνωστά!

Αλήθεια, από πότε τα κόμματα (και αναφέρομαι σε όλα τα κόμματα) ταυτίζονται με συγκεκριμένους δημοσιογράφους; Αυτή η ταύτιση δεν έρχεται σε ευθεία αντίθεση με τον Κώδικα Δεοντολογίας των Δημοσιογράφων; Η Ένωση Συντακτών πώς το επιτρέπει; Τι ρωτάς, ρε αφελή, θα μου πείτε;

Την τελευταία διετία έχασαν τη δουλειά τους δεκάδες χιλιάδες συμπατριώτες μας. Απλοί πολίτες, άνθρωποι της διπλανής πόρτας, που δούλευαν για το μεροκάματο. Δεν είχαν την τύχη να είναι ...διαμορφωτές της κοινής γνώμης. Είδατε καμιά μαζική εκδήλωση συμπαράστασης υπέρ των ανέργων του ιδιωτικού τομέα; Εγώ δεν είδα καμιά!

Βλέπετε η εργασία στην Ελλάδα αποτιμάται διαφορετικά! Αν είσαι επώνυμος, έχει μεγαλύτερη αξία!

Από σήμερα οι δημοσιογράφοι ξεκίνησαν απεργιακές κινητοποιήσεις επειδή ο Υπουργός Οικονομικών εντελώς αιφνιδιαστικά, με  τροπολογία, τους έστειλε  στον ΕΟΠΠΥ, ενώ τους διαβεβαίωνε περί του αντιθέτου. Απαράδεκτη η τακτική του Υπουργού και δικαίωμα των δημοσιογράφων να  αντιδρούν.

Ρωτάω, όμως: τι έκαναν οι δημοσιογράφοι όταν άλλες επαγγελματικές ομάδες (π.χ. ο ΟΠΑΔ και ο ΟΑΕΕ)  πήγαν στον ΕΟΠΠΥ; Τους συμπαραστάθηκαν;  Σφύριζαν αδιάφορα!

Αν ο ΕΟΠΠΥ είναι κακός για τους δημοσιογράφους, είναι δυνατόν να είναι καλός για τους ασφαλισμένους τους ΟΑΕΕ, οι οποίοι μάλιστα πληρώνουν μόνοι τους τις εισφορές τους;

Ούτε άκουσα ποτέ τους δημοσιογράφους να ζητάνε την κατάργηση του Αγγελιόσημου που είναι ένας χαράτσι  το οποίο πληρώνουν όλοι οι διαφημιζόμενοι για να στηρίζεται το Ταμείο τους. Ποια λογική έχει αυτό;

Ο  ελεύθερος επαγγελματίας είναι κορόϊδο και  πληρώνει μόνος του τις εισφορές  στον ΟΑΕΕ, ενώ οι δημοσιογράφοι  είναι έξυπνοι και αντλούν πόρους από τρίτους; Τι είδους ...ισότητα είναι αυτή;

Μπορώ να αναφέρω πληθώρα περιπτώσεων όπου οργανωμένες μειοψηφίες ή προνομιούχοι κλάδοι ...φόρτωσαν τις υποχρεώσεις τους και θεμελίωσαν δικαιώματα, στις πλάτες τρίτων.

Αυτή η απαράδεκτη κατάσταση έπρεπε να είχε ήδη αντιμετωπιστεί και δεν χρειαζόταν καμιά τρόϊκα για να το κάνει. Όμως, δεν το τόλμησε καμιά κυβέρνηση γιατί φοβόταν τις αντιδράσεις.

Κάποια στιγμή, λοιπόν, έρχεται η ώρα της αλήθειας.  Οποίος, τόσο καιρό αδιαφορούσε  όταν καιγόταν το σπίτι του γείτονα, ας μη διαμαρτύρεται τώρα που η φωτιά έφτασε στο δικό του!

Αυτή η ...δημοκρατία των  «επωνύμων» και των «προνομιούχων» πρέπει να τελειώνει γιατί είναι «δημοκρατία των ολίγων» και μόνο με δημοκρατία δεν μοιάζει....

Αδέξιος Δεξιός

ΥΓ Μην αρχίσετε τις παρατηρήσεις γιατί δεν αναφέρω τους πολιτικούς. Τα έχουμε πει πολλές φορές για αυτούς.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. gior avatar
    gior 31/10/2012 09:58:59

    Σωστό και μακάρι να περάσει η τροπολογία................αν και το βλέπω πολύ δύσκολο............όπως και τότε με τις συνενώσεις των ταμείων που το μόνο που έμεινε μόνο του των δημοσιογράφων.............Στην πατρίδα μας οι πολιτικοί σκύβουν το κεφάλη και γλύφουν τους δημοσιογράφους, οι οποίοι έχουν κάνει το επάγγελμα τους ξεφτίλα.............επι αμοιβή κάνουν τα πάντα................

    • Eftaktos avatar
      Eftaktos @ gior 31/10/2012 11:49:17

      http://www.ekathimerini.com:80/4dcgi/_w_articles_politics_6810685_04/07/2006_71655

      Corruption by numbers
      World Bank puts kickbacks at 400 mln euros, gray economy at 52 bln
      Corruption in Greece reaches, and often exceeds, levels seen in developing economies, according to data provided by the World Bank and private sector financing subsidiary International Finance Corporation (IFC).
      The IFC looked at three indicators of corruption: the so-called «unofficial payments,» measured as a percentage of total revenues, that an enterprise makes to tax and other state officials in order to expedite cases having to do with taxes, permits, legal issues and other state services; the percentage of enterprises that believe it is essential to bribe inspectors and tax officials to expedite their cases; the third criterion involves the cut given to state officials by companies awarded public projects.
      The World Bank estimates that kickbacks to state officials account for 0.23 percent of company turnover, or 330 million euros annually, since total company turnover is estimated at 150 billion euros. This places Greece ahead in corruption compared to countries such as Ireland, Portugal, South Korea, Estonia and Senegal.
      It is worth noting that the countries with the least corruption according to this index are South Korea and Spain, where enterprises spend about 0.02 percent of their total revenues on kickbacks, followed by South Africa (0.05 percent) and Slovenia (0.06 percent). Three years ago, South Korea was among the most corrupt countries on this count, with companies spending 2.91 percent of their revenues on kickbacks.
      Over half of the enterprises active in Greece (55.91 percent) believe it is necessary to bribe tax officials, putting Greece in the 11th position worldwide behind Bangladesh, Kyrgystan, Albania, Bosnia and Herzegovina, Armenia, Tajikistan, Azerbaijan, Serbia and Montenegro, Uzbekistan and Russia.
      On the third count, the cut from public contracts, this averages 0.79 percent of the contract in Greece, larger than in Madagascar, Tajikistan, Vietnam, Armenia, and almost all Eastern European countries.
      Finally, the World Bank estimates the extent of Greece's gray economy at 28.6 percent of GDP or 52 billion euros. No comparative figures for other countries were provided.

  2. ΝΑΥΤΗΣ avatar
    ΝΑΥΤΗΣ 31/10/2012 10:00:06

    Ειναι τόσες πολλές οι στρεβλώσεις στην ελληνική κοινωνια-οικονομία , που απορεί κανείς πως επιβιώναμε τόσα χρόνια...
    Τώρα ο κόμπος έφτασε στο χτένι, και φάνηκαν όλα τα στραβά, γι αυτό φτάσαμε άλλωστε κι εδώ που φτάσαμε...
    Το χειρότερο όμως είναι ότι κάνουμε πως δεν τα βλέπουμε - ή μήπως δεν θέλουμε , βολεμένοι όντες, να τα βλέπουμε- ρίχνοντας τις ευθύνες ο ένας στον άλλο, και όλοι μαζί στους "ξένους δυνάστες" μας.

  3. nikos avatar
    nikos 31/10/2012 10:12:57

    Να τελειώνει φίλε Αδεξιε η "δημοκρατία των επωνύμων " , μόνο που η εξουσία είναι οι επώνυμοι.
    Οι εργολάβοι καναλαρχες και οι τραπεζίτες στηρίζουν την εξουσία και αυτη ραβει τη δημοκρατία στα μέτρα τους.
    Στο άρθρο σου παρελειψες τρανταχτες περιπτώσεις αλλα πετάς ονόματα που εξιταρουν τα δεξια αισθήματα των συχνών αναγνωστών του Blog .

    • Αδέξιος Δεξιός avatar
      Αδέξιος Δεξιός @ nikos 31/10/2012 11:29:39

      το σχόλιό σου είναι πιο ...αδέξιο και απο εμένα που δηλώνω αδέξιος!
      Ξέρεις πόσες φορές έχω γράψει για αυτά;
      Δεν μπορώ κάθε φορά να κάνω...ανακεφαλαιοποίηση γιατί θα γράφω σεντόνια.
      Συμφωνώ πάντως ότι: "Οι εργολάβοι, καναλαρχες και οι τραπεζίτες στηρίζουν την εξουσία και αυτη ραβει τη δημοκρατία στα μέτρα τους."

  4. Α avatar
    Α 31/10/2012 10:31:50

    Στην οικονομική αυτή συγκηρία, δεν έχει τόση σημασία αν κάποιοι ανήκαν σε ευγενή ταμεία κι άλλοι όχι.
    όσες εισφορές και να μάζευαν τα ταμεία αυτά τις μάζευαν γιατί υπήρχαν χρήματα, σήμερα όμως ούτε χρήματα για εισφορές υπάρχουν, ούτε ρετιρέ ταμεία είναι σωστό να υπάρχουν.
    Αυτό που όμως είναι απαράδεκτο, είναι οι διάφορες συντεχνίες να κρατούν αιχμάλωτες μεγάλες επαγγελματικές ομάδες.
    Μιλάω για το ΤΕΕ, του οποίου η ηγεσία, χωρίς να ρωτήσει τα μέλη του (όλους τους μηχανικούς), εδώ και σχεδόν ένα μήνα έχει αναστείλλει όλες τις λειτουργίες του, με αποτέλεσμα ούτε οι μηχανικοί να μπορούν να δουλέψουν για να βγάλουν τα ελάχιστα για την επιβίωσή τους από τα ¨αυθαίρετα¨ή τις οικοδ. άδειες (που είναι ελάχιστες ως ανύπαρκτες), ούτε οι συμβολαιογράφοι μπορούν να κάνουν συμβόλαια, ούτε βέβαια το κράτος να μαζεύει χρήματα στα ταμεία από την πληρωμή των προστίμων των αυθαιρέτων.
    Δεν ξέρω ποιοί και πως αποφασίζουν να οδηγήσουν διάφορες επαγγελματικές ομάδες στην πλήρη αυτοκτονία, αλλά ως συνήθως οι διοικήσεις των συνδικαλιστικών οργανώσεων δεν έχουν μεγάλη προσωπική ανάγκη, μιας και οι περισσότεροι είναι κρατικοδίαιτοι.
    Ρωτάνε όμως πως τα βγάζουν πέρα οι Ελεύθεροι επαγγελματίες μηχανικοί ή οι συμβολαιογράφοι;

    • Ο Θείος avatar
      Ο Θείος @ Α 31/10/2012 11:26:09

      το ΤΕΕ...
      Το Επιμελητήριο των μηχανικών (σε συνεργασία με τους εργολάβους) "κατέβασε" το ηλεκτρονικό σύστημα προκειμένου να διαμαρτυρηθεί για την αναγκαστική ένταξη του Κλάδου Υγείας στον ΕΟΠΥΥ...
      Τόσες δεκαετίες τα αποθεματικά του ΤΣΜΕΔΕ ήταν δεσμευμένα άτοκα ως ίδια κεφάλαια ιδιωτικής τράπεζας - και αυτό δεν τους πείραζε...
      Τόσες δεκαετίες τα αποθεματικά του ΤΣΜΕΔΕ κάλυπταν καταπίπτουσες εγγυητικές μπατιριμένων εργολάβων - και αυτό δεν τους πείραζε...
      Τόσες δεκαετίες, οι flat εισφορές μελών του ΤΣΜΕΔΕ (=χαράτσι διαρκείας), ανεξαρτήτως εισοδημάτων, δεν τους πείραζαν...
      Τώρα έσταξε η ουρά του γαιδάρου, επειδή "κούρεψαν" τα ίδια κεφάλαια της ιδιωτικής τράπεζας των εργολάβων...
      Μια φορά τσάτσοι, μια ζωή τσάτσοι.

    • Ο Θείος avatar
      Ο Θείος @ Α 31/10/2012 11:36:35

      Και φυσικά, τη στιγμή που κόπτονται για την "καταστροφή" με τον ΕΟΠΥΥ, αύξησαν εν τω μέσω ανεργίας το χαράτσι που επιβάλλουν στα μέλη, προκειμένου να καλύψουν τις "τρύπες" στα αποθεματικά...
      Οι άνθρωποι αυτοί είναι άπαιχτοι.

    • Ο Θείος avatar
      Ο Θείος @ Α 31/10/2012 11:43:26

      Σύμφωνα με εισήγηση του Προέδρου του ΤΣΜΕΔΕ και Προέδρου της Τράπεζας Αττικής, "αν δεν γίνει αύξηση μετοχικού κεφαλαίου η τράπεζα κλείνει διότι δεν καλύπτει την κεφαλαιακή επάρκεια που της ορίζει η ΤτΕ".
      Κατά συνέπεια είναι "μονόδρομος" για αυτούς να δώσουν άλλα 400 εκατ. € στην Τράπεζα Αττικής (θυμίζουμε ότι το 2009 είχαν δώσει άλλα 130 εκατ. €).
      Το να ανακεφαλαιοποιηθεί η Τράπεζα όπως οι άλλες, από τον Ευρωπαικό Μηχανισμό, είναι γι' αυτούς ταμπού (δεν θέλουν εποπτεία - δημόσιο έλεγχο, έχουν συνηθισει στην αυθαιρεσία). Άρα πιό βαρύ χαράτσι στα μέλη - άνεργους και υποαπασχολούμενους μηχανικούς, για να ελέγχουν την τράπεζα οι εργολάβοι.
      h**p://technews-greece.blogspot.gr/2012/10/400.html

      • GEORGE SPOROS avatar
        GEORGE SPOROS @ Ο Θείος 31/10/2012 12:12:16

        Συμφωνώ σε όλα και συμπληρώνω: Σε τι διαφέρει η πράξη της διοίκησης του ΤΕΕ που κατέβασε το ηλεκτρονικό σύστημα υπηρεσιών, από την πρακτική Φωτόπουλου , που θέλει να κατεβάσει τον διακόπτη της ΔΕΗ;
        Η ΧΩΡΑ ΤΟΥ ¨ΑΠΟΦΑΣΙΖΟΜΕΝ ΚΑΙ ΔΙΑΤΑΣΣΟΜΕΝ¨;

        • Ο Θείος avatar
          Ο Θείος @ GEORGE SPOROS 31/10/2012 12:26:25

          Αναρχοαυτόνομοι με γραβάτες.
          Ο μακαρίτης Γ. Ράλλης κάτι σχετικό είχε πεί - και του ρίχτηκαν...

        • Κώστας Χ. avatar
          Κώστας Χ. @ GEORGE SPOROS 31/10/2012 18:19:31

          Θείε νομίζω ότι απαιτούνται κάποιες διευκρινίσεις.
          1. Η δέσμευση των κεφαλαίων του ΤΣΜΕΔΕ στην Τράπεζα της Ελλάδας, αποτελούσε πάντα αγκάθι για τους μηχανικούς, αλλά προβλέπονταν από υποχρεωτικό Νόμο.
          2. Η απόφαση του προέδρου του ΤΕΕ να υποστηρίξει στη Διοικούσα Επιτροπή του ΤΕΕ την αύξηση μετοχικού κεφαλαίου της ATTICA BANΚ έχει ήδη δημιουργήσει τριγμούς.
          3. Η μονομερής απόφαση αύξησης των εισφορών στο ΤΣΜΕΔΕ, είναι απόφαση του Μεσοπρόθεσμου, ανεξάρτητα με τους κάκιστους χειρισμούς της ηγεσίας του "κεντρικού" ΤΕΕ.
          Ήδη για όλα αυτά και για πολλά παραπάνω υπάρχουν αντιδράσεις (σήμερα βγήκε ανακοίνωση από το Περιφερειακό ΤΕΕ Θεσσαλίας, πριν από μία εβδομάδα από τον Σύλλογο Πολιτικών Μηχανικών Θεσσαλονίκης (και αύριο ακολουθούν και άλλα).
          Μη μπερδεύουμε τη δράκα των ανθρώπων που βλέπουν τη Διοικούσα του ΤΕΕ ως σκαλοπάτι στην κομματική τους εξέλιξη (ο Πρόεδρος π.χ. ήταν συνομιλητής και αρωγός της προηγούμενης συγκυβέρνησης και εφαρμόζει πλέον επαναστατική γυμναστική με αμφισβητούμενες αποφάσεις και ακόμη πιο αμφισβητούμενες οριακές πλειοψηφίες στις συνεδριάσεις - ίσως να περιμένει πρόταση μεταγραφής) με τους μηχανικούς της πιάτσας.
          ΥΓ1: Επειδή παραπάνω σκόπιμα ανέφερα το κεντρικό ΤΕΕ, διευκρινίζω:
          Είναι αδιανόητο, να υπάρχουν πανελλαδικά (δευτεροβάθμια) όργανα, χωρίς να υπάρχουν τα αντίστοιχα πρωτοβάθμια. Π.χ. το κεντρικό ΤΕΕ όπως και οι Σύλλογοι Πολιτικών Μηχανικών Ελλάδος, Ηλεκτρολόγων Μηχανολόγων Μηχανικών Ελλάδας κλπ (πλην των αρχιτεκτόνων νομίζω) δεν έχουν αντίστοιχα περιφερειακά τμήματα Ατττικής, ώστε να υπάρχει αντιπροσωπευτικότητα. Ουσιαστικά στην Αττική ψηφίζουν μόνο για τα πανελλαδικά όργανα από τα οποία περιμένουν και απαιτούν να λύσουν τα τοπικά τους προβλήματα, εις βάρος βέβαια της περιφέρειας.
          Πρότασή μου ήταν και είναι, αν υπάρχει η οποιαδήποτε εισφορά υπερ ΤΕΕ, αυτή να κατανέμεται κατά 70% στα περιφερειακά τμήματα όπου εισπράτεται (και συνεπώς να δημιουργηθούν για αυτό και τα τμήματα Αττικής), και το 30% να καταλήγει στη δευτεροβάθμια διοίκηση του ΤΕΕ. Εκεί τους θέλω να μην μπορούν να μοιράζουν πλουσιοπάροχες απολαβές σε υμετέρους, αλλά να ψηφίζονται για να παράξουν έργο, άσε που και κάθε περιφέρεια θα κόπτεται για έργα στην περιοχή της για να αυξηθούν οι εισφορές. Να συμπληρώσω και την απαίτηση περιορισμού των περιφερειακών τμημάτων, ώστε να μην είναι τμήματα-Νομοί.
          ΥΓ2. Πριν από μία εβδομάδα, ρώτησα το ΤΕΕ αν ξέρουν σε πόσες δόσεις θα πληρώσουμε τα αναδρομικά του ΤΣΜΕΔΕ. Φυσικά κανείς δεν ξέρει, αφού κανείς δε ρώτησε.

    • ΑΝΤΙΘΕΤΟΣ avatar
      ΑΝΤΙΘΕΤΟΣ @ Α 31/10/2012 16:05:57

      Επειδή ορισμένοι μιλούν χωρίς να γνωρίζουν σχετικά με το ΤΣΜΕΔΕ και το ΤΕΕ οφείλουν να γνωρίζουν τα εξής:όταν βγήκαμε στο επάγγελμα του μηχανικού πληρώναμε στο ΤΣΜΕΔΕ την ασφάλισή μας από τον πρώτο μήνα εγγραφής μας.ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΚΑΤΑΘΕΤΑΜΕ ΗΤΑΝ ΔΙΚΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΕΒΓΑΙΝΑΝ ΜΕ ΚΟΠΟ.Το ταμείο δηλαδή το ΤΣΜΕΔΕ έφτασε να έχει αποθεματικό 2,5 δις ευρώ.Το αποθεματικό του ταμείου έγιναν ομόλογα από την ΤτΕ και εν συνεχεία με το κούρεμα δεν έμεινε τίποτα.Εν συνεχεία το κράτος έβγαλε νόμο με τον οποίο κάλυπτε την Τράπεζα.Εκτός αυτών διπλασιάζει τις εισφορές στο ταμείο και βάζει και φόρο 35% από το πρώτο ευρώ.Από τα παραπάνω φαίνεται ότι κανένας μηχανικός που τελειώνει το πολυτεχνείο τώρα δεν δύναται να βγει στο επάγγελμα, όλοι διαγράφονται ή δεν γράφονται στο ταμείο με συνέπεια ολόκληρες γενιές μηχανικών να μην υπάρχουν ώστε να έρχονται προφανώς από άλλες χώρες αλλοδαποί για να δουλέψουν.ΠΡΙΝ ΣΧΟΛΙΑΖΕΤΕ ΤΟ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΝΑ ΕΝΗΜΕΡΩΝΕΣΤΕ.Οι αγώνες των μηχανικών και των ιδιωτών και του δημοσίου είναι δίκαιοι.

      • Ο Θείος avatar
        Ο Θείος @ ΑΝΤΙΘΕΤΟΣ 31/10/2012 16:21:31

        Αγαπητέ συνάδελφε, δεν πιστεύω ότι τα χρήματα του ΤΣΜΕΔΕ ήταν ποτέ "δικά μας".
        Έκανε ποτέ το ΤΣΜΕΔΕ ένα βοηθητικό "ταμείο ανεργίας" ή ένα βοήθημα για τους νέους συναδέλφους (όπως είχαν κάνει π. χ με τις υποχρεωτικές εισφορές στο ταμείο των δικηγόρων);
        Εκτός αυτού, η flat "κεφαλική" συνδρομή, ανεξαρτήτως εισοδημάτων, ποτέ δεν ήταν δίκαια.
        Δεν είναι δυνατόν να είναι δίκαιο ένα ταμείο που καλύπτει εργαζόμενους και εργοδότες κάτω από κοινή στέγη. Ήταν απο την αρχή φτιαγμένο για να εξυπηρετεί συμφέροντα μεγαλομηχανικών και εργολάβων. Που φυσικά, με τα χρήματα των απλών μηχανικών και έστησαν την τράπεζά ΤΟΥΣ.
        Το ότι "την πάτησαν" άγρια με το "κούρεμα" (ή ίσως την πατήσαμε και μείς μαζί τους), δεν τους νομιμοποιεί να μην θέλουν τώρα εποπτεία και δημόσιο έλεγχο, αλλά να θέλουν τα χρήματά μας.
        Δεν θα τα έχουν - δεν έχουμε κοινά συμφέροντα.

        • ΑΝΤΙΘΕΤΟΣ avatar
          ΑΝΤΙΘΕΤΟΣ @ Ο Θείος 31/10/2012 16:48:08

          Ποιος και με ποιόν τρόπο δεν δέχεται εποπτεία και δημόσιο έλεγχο;Αυτός που την πάτησε με το κούρεμα είμασταν εμείς οι απλοί μηχανικοί.Με το διπλασιασμό των εισφορών και τον 35% φόρο ποιός μηχανικός (δεδομένης της κρίσης) θα μπορεί να δουλέψει.Σαφώς και τα χρήματα ήταν δικά μας κατά κάποιον τρόπο από την στιγμή που το ταμείο ήταν εύρωστο και μου κάλυπτε την ιατροφαρμακευτική μου περίθαλψη.Τώρα με το ΕΟΠΠΥ τι θα γίνει;Συνάδελφε δεν γνωρίζω ποιο είναι το καθεστώς εργασίας σου, αυτά όμως τα μέτρα οδηγούν τους μηχανικούς στην απαξία και στην ξενιτιά.Φυσικά και εμείς δεν σταθήκαμε όπως έπρεπε καταθέσαμε την επιστήμη μας και τους κόπους των σπουδών μας στα πόδια των πολιτικών, των αιρετών και όλων αυτών με τους οποίους γίναμε ίσα και όμοια και τώρα μας καταστρέφουν.

  5. Ο Θείος avatar
    Ο Θείος 31/10/2012 10:46:20

    Με αφορμή τη δημοσίευση της λίστας Λαγκάρντ, ο εκπρόσωπος του Όλι Ρεν, Σάιμον Ο’ Κόνορ, δήλωσε μεταξύ άλλων πως «είναι ουσιαστικής σημασίας η μάχη ενάντια στη φοροδιαφυγή στην Ελλάδα να εντατικοποιηθεί» και ότι είναι αρμοδιότητα των ελληνικών αρχών να δράσουν, με σεβασμό στις αρχές του κράτους δικαίου.
    «Οι διαβουλεύσεις της τρόικας με τις ελληνικές αρχές συνεχίζονται, με στόχο την επίτευξη συμφωνίας σε τεχνικό επίπεδο», ενώ σημείωσε πως δεν είναι ακόμη σε θέση να προσδιορίσει το πότε θα ολοκληρωθούν οι σχετικές διαβουλεύσεις.
    «Όλες οι πιθανές υποθέσεις φοροδιαφυγής πρέπει να ερευνηθούν κατεπείγοντος. Η συλλογή των φορολογικών εσόδων είναι εκτός των άλλων ζήτημα κοινωνικής δικαιοσύνης, ιδιαίτερα τώρα δεδομένων των θυσιών των πολιτών, για τη σταθεροποίηση των δημοσίων οικονομικών της Ελλάδας», ανέφερε ο Σάιμον Ο’ Κόνορ.

    Συμφωνούμε, διαφωνούμε ή σφυρίζουμε "κλέφτικα και καταφερτζήδικα" ;

    • ανάκτορο avatar
      ανάκτορο @ Ο Θείος 31/10/2012 11:18:25

      Συμφωνούμε απόλυτα θείο. Απο αύριο ο Σαμαράς σηκώνει μανίκια και ξεκινά το κυνήγι αρχίζοντας βεβαίως απο τους μεγαλοφοροφυγάδες...
      (Θα μου πείς το να ονειρεύεσαι δεν κοστίζει τίποτε τουλάχιστο....)
      Πού ξέρεις, μπορεί αυτή τη φορά ο Σαμαράς να φτιάξει μια ειδική ομάδα ράμπο που θα πάρει σβάρνα τους φορολογικούς παραδείσους και θα μαζέψει τουλάχιστο 300 δίς απο το 1 τρίς περίπου που έχουν εξάγει 3000 άτομα περίπου. (το 0,3 του Ελληνικού λαού). Αν ήταν Αμερικάνος μπορεί και να το κατάφερνε, με την άδεια των ΗΠΑ βεβαίως, αλλά με δεδομένο πως ό,τι είναι νόμιμο είναι και ηθικό, δεν μας αφήνει πολλές ελπίδες. Το να μαζευτούν αυτά τα ποσά με άγριο φοροκυνηγητό απ’ τους περιπτεράδες και τους μαγαζάτορες, ακόμα και τους υδραυλικούς που δεν διαθέτουν offshore έστω Κρανιδίου, δεν υπάρχει περίπτωση, γιατί όπως τεκμηριωμένα διαπίστωσε ο Στέφανος Μάνος τα φοροκυνηγητά στην Ελλάδα μας κοστίζουν ακριβώτερα απο την συλληπτέα ύλη…

      • Ο Θείος avatar
        Ο Θείος @ ανάκτορο 31/10/2012 11:28:31

        Μας έχουν πάρει πάντως χαμπάρι, ότι είμαστε Δαφνί πολυτελείας.
        Οι ζουρλομανδύες Ύβ Σαιν Λωράν μας μάραναν...

  6. ΦΑΝΤΑΣΜΑ avatar
    ΦΑΝΤΑΣΜΑ 31/10/2012 10:50:07

    Συμφωνώ με το κείμενο , αν και θα έπρεπε να γίνει αναφορά οτι το αγγελιόσημο μετατοπίζεται στο κόστος του προϊόντος , άρα στον καταναλωτή .
    Το ίδιο ισχύει και με τους δικηγόρους -συμβολαιογράφους που μετατοπίζεται το κόστος στον πελάτη .
    ΦΤΩΧΟ ,ανεργο , ΑΝΑΣΦΑΛΙΣΤΟ του ΟΑΕΕ έχω δει , ΔΙΚΗΓΟΡΟ-ΣΥΜΒΟΛΑΙΟΓΡΑΦΟ- ΓΙΑΤΡΟ τον ψάχνω .
    Η τροπολογία αποκαθιστά κοινωνική δικαιοσύνη , αν και εχει αργησει δυο χρονια .

    Η ΕΛΛΑΔΑ ΤΗΣ ΥΠΟΚΡΙΣΙΑΣ –ΚΑΙ ΤΩΝ ΕΞΥΠΗΡΕΤΟΥΜΕΝΩΝ ΜΕ ΤΑ ΕΞΑΣΦΑΛΙΣΜΕΝΑ κερδη-απολαβες ..... ΕΧΕΙ ΤΕΛΕΙΩΣΕΙ !!!

  7. nikos avatar
    nikos 31/10/2012 11:10:30

    Θείε βεβαίως συμφωνούμε ότι ΟΛΕΣ οι περιπτώσεις πρέπει να ερευνηθούν. 4-5 άτομα απο υπηρεσίες με αυστηρούς στόχους, χρονοδιάγραμμα και μεθοδολογία . 2-3 ώρες συνάντηση για να ορίσουν τι και πως, να ιεραρχίσουν την έρευνα και μπρος. Αναφορά κατευθείαν στον πρωθυπουργό και τον υπ οικονομικών ώστε να υπάρχει μέγιστη πολιτικη κάλυψη και ευθύνη .
    Reporting στη βουλη για τα αποτελέσματα .
    Μέχρι τώρα όμως οι κρατούντες συμφωνούν πως δεν πρέπει να γίνει ΚΑΜΙΑ έρευνα.
    Ερώτηση: στην απαίτηση του ΣΥΡΙΖΑ να κληθεί ο ΓΑΠ και άλλοι, ΔΗΜΑΡ και ΚΚΕ λευκό!!!!! ΝΔ όχι!!!! ΠΑΣΟΚ όχι- συνεπεστατοι

  8. ανάκτορο avatar
    ανάκτορο 31/10/2012 11:14:38

    Αγαπητέ Αδέξιε Δεξιέ δεν ξέρω αν το κατάλβες αλλά με το άρθρο σου δικαιώνεις τον Βαξεβάνη αντί να το καταδικάσεις όπως αποπειράθηκες.
    Διότι για εμένα και όλους τους γνωστούς μου ο Βαξεβάνης ήταν πιό άγνωστος κι απο τον φίλο σου Μήτσο και όμως τον συνέλαβαν και τον φυλάκισαν , πράγμα που ποτέ δεν θα έκαναν αν στη θέση του ήταν πχ. ο Αιμίλος Λιάτσος.

    • Αδέξιος Δεξιός avatar
      Αδέξιος Δεξιός @ ανάκτορο 31/10/2012 11:31:21

      αν θυμάσαι καλά και για τον Λιάτσο είχε στηθεί ένα ανάλογο του Βαξεβάνη σώου, μετά από μήνυση της συζύγου Καμμένου.
      Κακό πράγμα η έλλειψη μνήμης στη χώρα αυτή....

  9. Karenin avatar
    Karenin 31/10/2012 11:44:15

    Ευτυχώς που η ελληνική κοινωνια μπορεί και αντιδρά οπως στις δυο περιπτώσεις
    που αναφέρει ο Α.Δεξιός που είναι καθαρά υπερβάλον ζήλος αρχων φίμωσης της ελευθεροτυπίας. Ατυχέστατα και τα δύο παραδείγματα.

  10. Ηλίας avatar
    Ηλίας 31/10/2012 11:56:51

    Αποσύρεται τελικά η διάταξη!!! Χαχαχα! Τι έκπληξη...!!! Τους χρειαζόμαστε τους δημοσιογράφους για να συνεχίσουν να κοιμίζουν τον κοσμάκη...

  11. Θεόδωρος avatar
    Θεόδωρος 31/10/2012 12:34:29

    Περί ολιγαρχίας "ενεδυσάσης" προβειά δημοκρατίας, τα έχουμε ξαναπεί. Ισως δεν είπαμε ότι ο Αριστοτέλης θεωρεί την ολιγαρχία ως το χείριστο των πολιτευμάτων, χειρότερη και της τυρρανίδος. Ισως δεν είπαμε ότι η δημοκρατία δεν περιλαμβάνει εκλογές και αντιπροσωπεύσεις, δεν διαθέτει "τακτική" δικαιοσύνη υπό την μορφή επαγγελματιών δικαστών ούτε αξιώματα π.χ. υπουργών, πρωθυπουργώνκ.λ.π. Αντ΄αυτών προκρίνει την κλήρωση, την λαική δικαιοσύνη και την επί του έργου ηγεσία. Να γιατί η "δημοκρατία" μας, δεν κινδυνεύει από την Χ.Α. Διότι, απλούστατα, δεν υπάρχει!

  12. ρωμανος αργυρος avatar
    ρωμανος αργυρος 31/10/2012 12:44:58

    Προσθεσε και η Δημοκρατια των δειλων,αβουλων και μοιραιων...αυτη την ωρα διεξαγεται ψηφοφορια στη βουλη και ακουω''παρων στο...΄΄Τι θα πει παρων ρε φιλε;Ειναι υπευθυνη σταση αυτη;Εφευρημα ειναι που βολευει,ασχετα αν με καλλιεπειες μου αντιταχθουν διαφορα νομικιστηκα επιχειρηματα...Για φαντασου ομως 300 παρων![ακομα και η κ.ξυροτηρη στη ρημη του λογου της παρων δηλωσε ,για να το αλλαξει σε παρουσα]

  13. ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
    ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. 31/10/2012 12:45:34

    Κύριοι, το ξέρετε ότι οι δημοσιογράφοι είναι οι μόνοι που όταν εργάζονται ως ελεύθεροι επαγγελματίες δεν υποχρεούνται στην καταβολή ΦΠΑ ;;

    Πριν από 1/7/2011 δεν ήταν μόνοι τους. Ηταν και οι δικηγόροι. Όμως στους δικηγόρους από 1/7/2011 επιβλήθηκε ΦΠΑ. Οι δημοσιογράφοι ακόμα; Γιατί; Για να γλύφουν τους πολιτικούς, γι' αυτό.

    Να επιβληθεί λοιπόν ΦΠΑ σ' αυτούς και να μπει το ταμείο τους στον ΕΟΠΥΥ. Η δικαιολογία του τύπου "το ταμείο των δημοσιογράφων είναι εύρωστο και αν μπει στη μαύρη τρύπα του ΕΟΠΥΥ θα αδυνατίσει" είναι απαράδεκτη γιατί είναι σαν να λένε ότι εμείς είμαστε οι πατρίκιοι και οι υπόλοιποι παρά το ότι χρηματοδοτούνται από τους ίδιους δημόσιους πόρους είναι οι πληβείοι.

    • palm avatar
      palm @ ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. 31/10/2012 18:35:38

      Ποιος σου είπε ότι οι δημοσιογράφοι που δουλεύουν με μπλοκάκι δεν πληρώνουν ΦΠΑ;

      • Γιώργος Κάππα avatar
        Γιώργος Κάππα @ palm 31/10/2012 22:20:32

        Πληρώνουν;

        • palm avatar
          palm @ Γιώργος Κάππα 01/11/2012 00:27:03

          φυσικα

          • palm avatar
            palm @ palm 01/11/2012 00:28:05

            και καμία απόδειξη να μην κόψει το 500ρικο ως περαίωση το πληρωνει

  14. ΦΑΝΤΑΣΜΑ avatar
    ΦΑΝΤΑΣΜΑ 31/10/2012 14:28:12

    Στην τροπολογία με αριθμό 38 που προέβλεπε την ένταξη ασφαλιστικών ταμείων στον ΕΟΠΥΥ δεν έγινε δεκτή, αφού 143 βουλευτές ψήφισαν όχι έναντι 136 βουλευτών που ψήφισαν ναι και δεκατεσσάρων που δήλωσαν παρόντες .

    ΕΛΑΤΕ ν α περάστε τώρα τα εργασιακά των πολλών για χάρη των λίγων !!!
    ΑΥΤΗ ειναι η Ελλάδα , αυτή που ήταν πάντα ΤΙς ΣΥΝΤΕΧΝΕΙΑΣ - ΛΑΜΟΓΙΑΣ -
    Αλλωστε οι δημοσιογράφοι ανήκουν στα ειδικα ΚΑΘΗΚΟΝΤΩΝ μισθολόγια , πάνω απο δικαστές - εισαγγελείς .
    ΕΙΝΙΑ η ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ δυναμη , ΚΑΙ ΑΦΟΥ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΥΠΕΚΥΨΕ σε μια μικρή μερίδα ανθρώπων , είναι εύλογο να προβληματίζει για συναλλαγή!!!!
    κριμα .....

    • palm avatar
      palm @ ΦΑΝΤΑΣΜΑ 01/11/2012 00:41:38

      Βλέπω ότι επικρατεί... τσουβαλοποίηση. Φίλοι μου, δημοσιογράφοι δεν είναι μόνον οι 10-20 που βλέπουμε στην τηλεόραση. Υπάρχουν δεκάδες σε όλη τη χώρα, που εργάζονται σε τοπικά ΜΜΕ και οι μισθοί που παίρνουν δεν ειναι πάνω από 700 ευρώ. Δεν κρύβομαι. Είμαι ένας από αυτούς. Δεν πέρασε πολύς καιρός που ο εργοδότης μου κράδαινε τις νέες συμβάσεις εργασίας βάσει των οποίων έπρεπε να λαμβάνω 660 ευρώ... μικτά.
      Θα ήθελα να παραθέσω ένα άρθρο ενός (άγνωστου) συναδέλφου σε blog το οποίο το συνυπογράφω. Είναι μεγαλούτσικο αλλά περιγράφει την πραγματικότητα στο χώρο:

      Με αφορμή όσα ακούω καθημερινά στους δρόμους και όσα διαβάζω στα σχόλιά σας σε διάφορα blog και portals, θα ήθελα να εξηγήσω - από την μεριά μας τουλάχιστον - γιατί δεν δεχόμαστε με τίποτα την ένταξη στον ΕΟΠΠΥ και μας βλέπετε να εναντιωνόμαστε με τόση ένταση. Κι αυτό, γιατί δυστυχώς, ακούγοντας και μόνο πως οι δημοσιογράφοι απαιτούν να εξαιρεθούν και να είναι προνομοιούχοι σε μια περίοδο που η κρίση κλείνει σπίτια, προκαλεί το μένος και την αντιπάθεια του κόσμου! Και ομολογώ, ως ουδέτερος παρατηρητής, ότι μάλλον έχουν δίκιο, από την μεριά τους τουλάχιστον. Αν ήξεραν όμως; Αν ήξεραν... τι θα έλεγαν; Ας δούμε λοιπόν, τι μπορούν να μάθουν από τα άδυτα της δημοσιογραφικής πιάτσας...

      Ο ΕΔΟΕΑΠ, ο ασφαλιστικός φορέας των δημοσιογράφων, δεν είναι δημόσιος. Δεν χρηματοδοτείται από τον Προϋπολογισμό και δεν παίρνει δραχμή (ευρώ ή whatever εδώ που φτάσαμε) από τους Έλληνες φορολογούμενους. ΕΔΟΕΑΠ πληρώνει όποιος είναι ασφαλισμένος σε αυτόν και τα αφεντικά των ΜΜΕ. (κρατήστε το αυτό)
      Από τις έξτρα κρατήσεις λοιπόν των δημοσιογράφων ζει ο ΕΔΟΕΑΠ και όχι από το κράτος (στον ΕΔΟΕΑΠ δεν ασφαλίζονται μόνο δημοσιογράφοι αλλά πλήθος παρεμφερών κλάδων, ωστόσο για συντομία θα τους λέω όλους "δημοσιογράφους"). Όσο για τις εισφορές στο ΙΚΑ, αυτονόητα θα έλεγε κανείς ότι δεν αποδίδουν οι δημοσιογράφοι αφού είναι ασφαλισμένοι αλλού. Λάθος! Οι δημοσιογράφοι πληρώνουν ΚΑΙ το ΙΚΑ! Διπλές κρατήσεις λοιπόν.
      Όταν ξεκίνησε το όλο σχέδιο να ασφαλιστούν οι δημοσιογράφοι σε ένα δικό τους ταμείο, αυτό δεν έγινε χωρίς λόγο. Το δημοσιογραφικό επάγγελμα (λειτούργημα ή whatever...) όπως κι αν το κάνει κανείς έχει τρελές ιδιαιτερότητες. Δεν λέω πως είναι δυσκολότερο, λέω πως είναι ιδιαίτερο. Πως σου ρουφάει το μεδούλι από 12 έως και 24 ώρες το 24ωρο με ασύληπτη ένταση και αδιανόητη συχνότητα... Οι δημοσιογράφοι λοιπόν, παρατήρησαν ότι στις τάξεις τους σαρώνουν καρδιοπάθειες, εγκεφαλικά και καρκίνοι. Γι αυτό ήθελαν δικό τους ταμείο.
      Το έφτιαξαν με δικά τους λεφτά και το πλήρωσαν οι ίδιοι.
      Πρόσφατα, ο ΕΔΟΕΑΠ που είχε καταφέρει να συγκεντρώσει μεγάλα αποθεματικά - δηλαδή δεν χρώσταγε ΠΟΥΘΕΝΑ και είχε και πλεόνασμα - αναγκάστηκε δια νόμου να βάλει με την βία τα χρήματα των ασφαλισμένων του στην διαχείριση της Τράπεζας της Ελλάδος. Η οποία δεν ρώτησε... Δεν δίστασε... Δεν μάσησε... Ξένα ξε-ξένα τα λεφτά τα έκανε ομόλογα του Ελληνικού δημοσίου. Δηλαδή έδωσε ρευστό, χρήματα από τις κρατήσεις ΜΑΣ για τις συντάξεις ΜΑΣ και την περίθαλψή ΜΑΣ και αγόρασε τίτλους ιδιοκτησίας Ελληνικού χρέους. Και μετά... τα κούρεψε!! Και πανηγύριζαν τότε οι αγύρτες ότι πέτυχε το PSI... Αλλά αν "πέτυχε" κάτι ήταν να σβήσει μερικές κουκίδες χρέους με τα δικά μας λεφτά. όπως φυσικά έκανε και με τα άλλα ασφαλιστικά ταμεία. Δεν είμαστε οι μόνοι που πάθαμε κακό από το περίφημο κούρεμα...
      Σήμερα, η Τρόϊκα ΔΕΝ ζητάει την ένταξή μας στον ΕΟΠΠΥ. Το ζητάει ο Στουρνάρας. Γιατί προφανώς το έταξε στην τρόϊκα. Γιατί προφανώς θέλει να πάρει ένα υγιές ταμείο και να το πετάξει στην χαβούζα που μετέτρεψαν το ΙΚΑ με την μετονομασία του σε ΕΟΠΠΥ... Γιατί θέλει να πουλήσει λαϊκισμό. Είναι δυνατόν ο Στουρνάρας να το παίξει φιλολαϊκός με τόσες κατάρες που φόρτωσε τους Έλληνες; Καταργεί το επίδομα παιδιών, φορολογεί εγκατελειμένα αγροτεμάχια, βάζει χαράτσια και φόρους, καταδικάζει το 80% του λαού να παγώσει το χειμώνα από το κρύο και είναι φιλολαϊκός γιατί δεν θέλει "προνομοιούχους" δημοσιογράφους;
      Μα καλά, σοβαρά πιστεύετε ότι ο Πρετεντέρης, η Τρέμη, ο Τσίμας, ο Παπαχελάς, ο καψής και όλοι οι τηλεαστέρες που (δίκαια) είναι σήμερα δακτυλοδεικτούμενοι για τα μύρια όσα... πάνε στον ΕΔΟΕΑΠ για την ιατρική τους περίθαλψη;
      Αν το πιστεύετε είστε απλά αφελής και τρώτε κουτόχορτο... Αυτοί οι καλοταϊσμένοι, έχουν μισθούς που τους επιτρέπουν να επιλέξουν τα καλύτερα νοσοκομεία της Αγγλίας, των ΗΠΑ ή της Γερμανίας χωρίς να ιδρώσει το αυτάκι τους. Θα πατήσουν - λέτε - ποτέ το πόδι τους στον ΕΔΟΕΑΠ;
      Σκεφτείτε λίγο με την λογική. Ποιοί δημοσιογράφοι ΕΧΟΥΝ ΑΝΑΓΚΗ ΤΟΝ ΕΔΟΕΑΠ;
      Ο Πρετεντέρης;
      Η Τρέμη;

      Η πραγματική ανάγκη του ΕΔΟΕΑΠ, βρίσκεται στις τάξεις δημοσιογράφων με εισόδημα από μηδεν (άνεργοι) έως 2μισι, το πολύ 3 χιλιάρικα. Σε αυτή την γκάμα, υπάρχουν ρεπόρτερ, ρεπόρτερ και ρεπόρτερ... Και κάτι λίγοι αρχισυντάκτες... Οι ρεπόρτερ είναι οι άνθρωποι που συναντάτε στο πεζοδρόμιο. Άλλοι είναι "καλοί", άλλοι λιγότερο "καλοί" άλλοι "κακοί''. Αλλά είναι παιδιά που δουλεύουν σαν σκυλιά για ΜΕΡΟΚΑΜΑΤΟ!
      Και με τον αρμαγεδώνα των μειώσεων που φυσικά έχουμε υποστεί κι εμείς, ο ΕΔΟΕΑΠ είναι το τελευταίο "καλό" μας χαρτί γιατί μας κρατάει ήσυχους ότι τα παιδάκια μας θα έχουν το φαρμακάκι τους αν αρρωστήσουν... Είναι πια ο πιο σοβαρός λόγος για να είναι κάποιος σήμερα δημοσιογράφος και να υπομένει τόσα και τόσα που δεν θα καταλάβετε όσο κι αν θέλω να σας τα γράψω...

      Θυμηθείτε, ποιός θίγεται! Γιατί σίγουρα, ΔΕΝ ακουμπάει καν η ανάγκη του ΕΔΟΕΑΠ τους μεγαλοκαρχαρίες της δικής μας πιάτσας. Και μην απορείτε για τα blog που βλέπετε να ανοίγουν αδιάκοπα απλά "δημοσιογραφάκια". Είναι ο τρόπος τους να μετατρέψουν ξανά το επάγγελμα σε λειτούργημα. Γιατί για να έχει κάποιος σήμερα ένα blog, ρισκάρει την δουλειά του, την προσωπική του ασφάλεια, την ελευθερία του. Και φυσικά ΔΕΝ πληρώνεται... Το κάνει στον ελεύθερο χρόνο του ή κλέβοντας στιγμές από το 12ωρο στο μέσο που εργάζεται.

      Αυτοί είναι οι δημοσιογράφοι που έχουν πραγματικά την ανάγκη του ΕΔΟΕΑΠ. "Δημοσιογραφάκια" όπως εγώ... Και γι αυτό ζητάμε να μας υποστηρίζετε κι εσείς όταν τολμάμε να σηκώσουμε λίγο το κεφάλι και για τις δικές μας ζωές...

      Με τιμή και σεβασμό προς τους αναγνώστες μας,
      planet - greece

  15. melissa avatar
    melissa 31/10/2012 14:29:07

    Καταψηφίστηκε η τροπολογία για την ένταξη στον ΕΟΠΥ του ταμείου των δημοσιογράφων. Ετσι για να γίνει σαφές το ποιος κυβερνάει αυτό τον τόπο.Ντροπή.

  16. Διηνεκης avatar
    Διηνεκης 31/10/2012 14:30:38

    Η ελληνική κοινωνία-οικονομία μοιάζει με τις γυναίκες στα μασκέ πάρτι μόνο στο τέλος Όταν τις εβγαζες τι μάσκα κ´ τα λοιπά έβλεπες τι σου κάτσε,τώρα βλέπουμε όλα τα ελαττώματα τις χώρας μετα το μεγάλο ξεβρακωμα

  17. Αδέξιος Δεξιός avatar
    Αδέξιος Δεξιός 31/10/2012 14:36:47

    Οταν η ...αντισυστημική ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ στηρίζει τη συντεχνία των δημοσιογράφων!
    Αντε και εις ανώτερα!!!

  18. Karenin avatar
    Karenin 31/10/2012 14:56:12

    Η λίστα Λαγκαρντ και η σημερινή καταψήφιση της τροπολογίας αποδεικνείουν πόσο δυνατό εινα το σφιχτο αγκάλιασμα των οικονομικά ισχυρών των πολιτικών και των μμε. Θανατηφόρος συνδυασμός βασικά υπεύθυνος για εδω που φθάσαμε, και συνεχίζει να μάς βγάζει την γλώσσα!

    • Ο Θείος avatar
      Ο Θείος @ Karenin 31/10/2012 15:06:21

      Αγκάλιασμα αυτοκαταστοφικό για την πολιτική "ελίτ".
      Ο χωρίς συναισθήματα "εραστής" της, δεν έπαθε τίποτε από τις περιπτύξεις.
      Προς το παρόν.

    • Ο Θείος avatar
      Ο Θείος @ Karenin 31/10/2012 15:07:46

      Δεν είναι εραστής φυσικά, κάτι άλλο είναι, αλλά μην το γράψω καλύτερα (αρχίζει από ντ- και τελειώνει πάλι σε -ής).

      • Ο Θείος avatar
        Ο Θείος @ Ο Θείος 31/10/2012 15:33:30

        Σε συμβουλεύω για καλό
        Μην κοροϊδεύεις τη νταρντάνα τη Ζωζώ
        Γιατί θα σού 'βγει σε κακό
        Και ποιος γυρίζει να τη δει είναι φτωχιά (!), είναι χαζή
        Κι όμως μπορεί να καταστρέψει ένα παιδί
        Ήταν λεβεντιά
        Ο φίλος μας, γιος του παπά
        Κι αυτή του πήρε τα μυαλά
        Κοντά της μαρτύριο η ζωή
        Βρωμιά, κρασί και φυλακή
        Κι αυτός, στο τέλος πια θα τρελαθεί
        Θα καταντήσει στην πόλη νταβατζής
        Αξίζει η Ζωζώ, ό,τι κι αν πεις
        (Νιόνιος, "Η Ζωζώ")

    • ΦΑΝΤΑΣΜΑ avatar
      ΦΑΝΤΑΣΜΑ @ Karenin 31/10/2012 15:28:18

      η ¨ δουλειά ¨ που εχει κάνει το ΠΑΣΟΚ στο τομέα αυτό είναι σεμινάριο για την cia -kgb .
      ΤΙ ΝΑ πρωτοθυμηθώ
      ΠΑΣΟΚΙΚΗ -ΕΡΤ- Παναγιωτου ΝΥΝ Δημαρ ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΑΠΙΘΑΝΟΙ ΧΑΤΖΑΡΗΔΕΣ κλ π
      ΚΟΣΚΩΤΑΣ - ΣΚΑΙ - ΠΡΩΤΗ ΓΡΑΜΜΗ
      ΔΟΛ-ΜΠΟΜΠΟΛΑΣ
      ΑΝΔΡΟΥΛΑΚΗΣ ΜΙΜΗΣ -ΣΤΕΛΕΧΟΣ ΕΡΤ
      ΚΟΚΚΑΛΗΣ -ΦΛΑΣ -
      Ιδιωτική τηλεόραση -ραδιοφωνία ΜΕ ΝΟΜΟ ΡΕΠΠΑ οι παράνομοι λειτουργούν νόμιμα ?

      ΤΙ λετε τώρα , ΜΠΟΛΙΑΣΜΕΝΟΙ ΕΙΝΑΙ ΟΛΟΙ τους ΜΕ ΚΑΤΑΒΟΛΑΔΕΣ

  19. Karenin avatar
    Karenin 31/10/2012 15:45:41

    Θα δούμε ποιός θα την πληρώσει στο τέλος. Προς το παρών έχουν εγκαταλείψει την μέση μεσαία τάξη. Ερχεται η σειρά της ανώτερης. Οι υπόλοιποι, ελπίζω να κάνουν το λάθος. η να είναι τόσο αλληλοπιασμένοι που να επιχειρήσουν να σωθουν όλοι μαζί.

  20. alex23 avatar
    alex23 31/10/2012 17:25:07

    αλλο ενα βουλευτικο ρουσφετι, που ομως δεν θα στηλιτευσει αρνητικα κανενας δημοσιογραφος..

    θελω να δω με τι μουτρα θα βγουν να λαικιζουν στα πρωιναδικα και να μιλανε για ισοτητα και ισονομια και αναγκη να αλλαξει η νοοτροπια του ελληνα..

  21. ΦΑΝΤΑΣΜΑ avatar
    ΦΑΝΤΑΣΜΑ 31/10/2012 17:39:01

    Μηχανικοί, δικηγόροι, δημοσιογράφοι, γιατροί εξαιρέθηκαν από τον ΕΟΠΥΥ με την καταψήφιση της τροπολογίας!

    Η μια Ελλάδα που δεν θέλει να αλλάξει τίποτα , η καλύτερα να αλλάξουν ολοι οι άλλοι εκτος απο αυτούς συγκρούεται με την άλλη ελλαδα που της αλλάζουν τα φώτα , αδύναμοι , άφωνοι στην γωνία !!
    ΑΝΑΜΕΝΩ με ενδιαφέρον την δευτέρα , με τους πολιτικούς μπαχαλακηδες και τους απόντες αρχηγούς τους . (βενιζελος -φωτης )

    σημ
    πιστεύω να κατάλαβαν οι βουλευτές της νδ , οτι είναι μόνοι !!!

  22. vtheod avatar
    vtheod 31/10/2012 19:16:27

    Nα καταργηθούν άμεσα με Νομοθ. πράξη (εφόσον καταψηφίστηκε στη Βουλή) όλες οι κρατήσεις υπέρ Τρίτων στα Ασφαλιστικά Ταμεία (π.χ. αγγελιόσημο, για ΤΕΕ/ΤΣΜΕΔΕ, Ταμ. Νομικών, Ταμ. ΕΥΔΑΠ, κλπ.) για να δούμε την ευρωστία των και πόθεν έρχεται: απο μας τους μακάκες....

    • Περαστικός avatar
      Περαστικός @ vtheod 31/10/2012 20:43:45

      Οι ξερόλες αφθονούν. Οι πυλώνες του ασφαλιστικού είναι (ή μάλλον ήταν, γιατί με τα μνημόνια σε λίγο δεν θα υπάρχει ασφαλιστικό) τρεις: κράτος, εργοδότης, εργαζόμενοι. Δηλ. οι περισσότεροι "διαμαρτυρόμενοι" είναι ασφαλισμένοι σε Ταμείο που έχει κρατική επιχορήγηση δηλ. ενισχύεται από τα κρατικά έσοδα δηλ. από όλους τους... άλλους! Ενώ οι κακοί με τον "κοινωνικό πόρο" δεν έχουν άλλη κρατική ενίσχυση. Απλά αυτό σημαίνει ότι κάθε δημοσιογράφος πληρώνει για όλα, σχεδόν, τα άλλα ταμεία και τον "πληρώνουν" όσοι διαφημίζονται. Και όταν δεν διαφημίζεται... κανείς δεν τον πληρώνει κανείς, ούτε το πτωχευμέν0 κράτος. Που όμως -πτωχευμένο ή όχι- πληρώνει τα "κρατικά ταμεία". Απλά πράγματα αλλά όχι για νεοφιλελεύθερους προχειρολόγους

    • ΑΝΤΙΘΕΤΟΣ avatar
      ΑΝΤΙΘΕΤΟΣ @ vtheod 31/10/2012 21:01:31

      Πόσες φορές έχεις δώσει εσύ στο ΤΕΕ ή στο ΤΣΜΕΔΕ και τι ποσό;Για να δούμε κατά πόσο εξαρτιόταν η πρώην ευρωστία του ΤΣΜΕΔΕ από εσένα.Γιατί νόμιζα μέχρι τώρα ότι το πλήρωνα εγώ που είμαι μηχανικός.

      • GEORGE SPOROS avatar
        GEORGE SPOROS @ ΑΝΤΙΘΕΤΟΣ 01/11/2012 00:12:55

        όταν πλήρωνα για να εκδώσω μια οικοδομική άδεια και ΤΕΕ πλήρωσα και ΤΣΜΕΔΕ.

        • Γιώργης Α. avatar
          Γιώργης Α. @ GEORGE SPOROS 01/11/2012 14:31:52

          Και εκβιαστικά , διότι δεν μπορούσες να εκδόσεις τίποτα αν δεν παρουσίαζες ενημερότητα από το ΤΣΜΕΔΕ.

        • ΑΝΤΙΘΕΤΟΣ avatar
          ΑΝΤΙΘΕΤΟΣ @ GEORGE SPOROS 01/11/2012 23:16:13

          Πες μας το ποσό που πλήρωσες στο ΤΕΕ και στο ΤΣΜΕΔΕ; για πενταροδεκάρες συζητάμε και για μια άδεια που βγάζεις μια φορά στην ζωή του ο καθένας.Αν νομίζετε ότι δημιουργείτε εντυπώσεις είστε γελασμένοι.Σε λίγο θα μας πείτε ότι το αποθεματικό του ταμείου προερχόταν από τα 50€ των αδειών.

  23. Γιώργος Κάππα avatar
    Γιώργος Κάππα 31/10/2012 21:03:45

    Τίποτα, μα τίποτα πια δεν μας σώζει. Αυτοί το βιολί - βιολάκι και οι φτωχοί να πληρώνουν το μάρμαρο. Πολύ θα ήθελα να ξερω ποιοί είναι οι βολευτές που το καταψήφισαν... έτσι να τους σημειώσω και να τσεκάρω σε ποια "πανελ" θα τους παίζουν. Ντροπή σας!

  24. ΑΝΤΙΘΕΤΟΣ avatar
    ΑΝΤΙΘΕΤΟΣ 31/10/2012 23:55:24

    Συγχαρητήρια σε αυτούς που καταψήφισαν τέτοιο νομοσχέδιο και μακάρι να πράξουν το ίδιο και για τα επόμενα που έρχονται.Η βουλή έχει χάσει κάθε μέτρο συντάσσονται νομοσχέδια με την ίδια ευκολία που αγοράζεις χαρτί υγείας στα σούπερ μάρκετ.

  25. pprs avatar
    pprs 01/11/2012 14:06:28

    Η τροπολογία για ένταξη του κλάδου υγείας των δημοσιογραφων στον ΕΟΠΠΥ δεν πέρασε γιατί απλά η "4η εξουσία" εκβίασε την "2η εξουσία" και αυτή έχοντας λερωμένη τη φωλιά της υπέκυψε. Αλλωστε δημοσιογράφοι, μηχανικοί, γιατροί, δικηγόροι είναι παιδιά ανώτερου θεού....

    • ΑΝΤΙΘΕΤΟΣ avatar
      ΑΝΤΙΘΕΤΟΣ @ pprs 01/11/2012 23:20:22

      Όντως οι μηχανικοί οι γιατροί και οι δικηγόροι είναι παιδιά ανώτερου θεού γιατί δεν μπορείς να τους διπλασιάζεις τις εισφορές και να τους ρίχνεις σε ταμείο που μερικά από τα παιδιά του κατώτερου θεού ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΑΝ ΤΙΠΟΤΑ Η ΠΛΗΡΩΝΑΝ ΕΛΑΧΙΣΤΑ.Εκτός εάν έχουμε κομμουνιστικό καθεστώς οπότε καλά θα κάνουν να μας χώσουν όλους σε ένα ταμείο.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.