#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
27/02/2012 15:20
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

H βόμβα στο Μετρό ... μπάζει από παντού



(Ανανεωμένο). Την ευθύνη για τον εμπρηστικό μηχανισμό που βρέθηκε το Σάββατο μέσα σε συρμό του Μετρό στο σταθμό του Αιγάλεω, ανέλαβε η οργάνωση «Αντάρτικο Πόλεων» με τηλεφώνημα στον τηλεοπτικό σταθμό Mega. Οι αστυνομικές αρχές εξετάζουν εάν το τηλεφώνημα είναι έγκυρο.

Οπαδοί των θεωριών συνωμοσίας, το έχουμε ξαναγράψει, δεν είμαστε. Ούτε οι Ελοχίμ, ούτε οι Εβραίοι πιστεύουμε ότι κάνουν κουμάντο στην Ελλάδα.

Ωστόσο, υπάρχουν πολλές απορίες που δημιουργούνται κάθε φορά που συμβαίνουν περίεργα γεγονότα, όπως π.χ. τα σοβαρά επεισόδια και οι εμπρησμοί στο κέντρο ή το θέμα με τη βόμβα στο μετρό.

Πώς γίνεται δηλαδή κάθε φορά που η κοινωνία είναι στα κάγκελα να εμφανίζεται ένα γεγονός που στόχο έχει μόνο να εκφοβίσει, να προκαλέσει σοκ στον κόσμο και να κάτσει όσο μπορεί στα αυγά του;

Η βόμβα που δεν έσκασε και που, σύμφωνα με την αστυνομία, ήταν προσπάθεια για τυφλό χτύπημα, μπάζει από παντού. Δηλαδή οι τρομοκράτες άφησαν τη βόμβα σε εμφανή θέση στο τελευταίο βαγόνι που θα πήγαινε ο μηχανοδηγός για να ξεκινήσει το δρομολόγιό του;

Τόσο ηλίθιοι είναι αφενός να κάνουν λάθος στη συνδεσμολογία και αφετέρου να την αφήσουν σε κοινή θέα;

Εν πάση περιπτώσει, πολύ δύσκολο κάποια τρομοκρατική οργάνωση θα επέλεγε να χτυπήσει το μετρό και να προκαλέσει μαζική σφαγή. Αν λοιπόν δεν πρόκειται για κάποιο τρελάρα, τότε πρόκειται για κάποια προβοκάτσια, για κάποιο στημένο παιχνίδι που εξυπηρετεί το σύστημα που σιγά – σιγά αργοπεθαίνει εν μέσω της χρεοκοπίας.

Ο φόβος της τρομοκρατίας είναι παραλυτικός και αυτοί που μπορεί να στήνουν τέτοιες προβοκάτσιες το γνωρίζουν καλά.

Το ίδιο συμβαίνει και με τα επεισόδια στο κέντρο. Διαλύεται η Αθήνα πολύ ύποπτα, κανείς δεν αντιδρά και την άλλη μέρα όλοι μετρούν τις στάχτες και τα αποκαΐδια και συζητούν γι' αυτό παρά για το Μνημόνιο.

Βολεύονται πολλοί όλοι εκείνοι που θέλουν να δείξουν ότι κόλαση είναι η καθημερινότητα και η ανασφάλεια κι όχι οι άδειες τσέπες. Καθαρά αποπροσανατολιστική κίνηση που «βρομάει» πολύ.

Και το ερώτημα είναι ένα: Ποιος είναι πιο... τρομοκράτης; Η τρόικα ή οι γιαλατζί βομβιστές;

ΣΧΟΛΙΑ

  1. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 27/02/2012 11:12:02

    Oι βομβιστες φυσικα που δεν ειναι γιαλαντζι αλλα πραγματικοι.
    Παρομοιες επιθεσεις εγιναν και το 2009 απο αναρχικους.
    http://athens.indymedia.org/front.php3?lang=en&article_id=998032
    Τωρα που η ΝΔ πλησιαζει στην εξουσια θα ξαναρχισουν.Δεν εχει νοημα να γραφει ο Φαηλος αρθρα κατα του περιθωριου και μετα καποιοι να λενε το παραμυθι των δηθεν προβοκατορων.Τι θα πει προβοκατορες κυριοι.
    Συκοφαντειτε την ελληνικη αστυνομια οτι τοποθετησε τη βομβα δηλαδη και οχι τους πυρομανεις αναρχικους που καταστρεφουν την πολη;
    Ετσι νομιζετε οτι θα κυβερνησει η ΝΔ;

    • Δήμος avatar
      Δήμος @ ψυχραιμια 27/02/2012 17:34:33

      «Τωρα που η ΝΔ πλησιαζει στην εξουσια θα ξαναρχισουν.»

      Απ' το στόμα μου το πήρες. Τώρα θα αρχίσουν πάλι διάφορα, ίσως και σε χειρότερο βαθμό συγκριτικά με όσα έγιναν επί Καραμανλή. Αν τον Καραμανλής δεν τον πήγαν μία οι παρακομματικές ταξιαρχίες, τον Σαμαρά δεν τον πάνε χίλιες και μία.

      • Δήμος avatar
        Δήμος @ Δήμος 27/02/2012 17:34:55

        Καραμανλή*

    • takis1 avatar
      takis1 @ ψυχραιμια 27/02/2012 21:01:58

      οι βοβμιστές είναι πραγματικοί.. υπάρχουν.. αλλά είναι ελεγχόμενοι.. βλέπε συνομωσίες των πυρήνων της φωτιάς ΣΦΠ.. λες ολόκληρη αντιτρομοκρατική να μην ξέρει ποιοί είναι από πίσω..?? δες τους ΣΠΦ τα παιδάκια από δεξιές οικογένειες και τους γόνους εύπορων οικογενειών που βάζανε τις βόβμες με νεκρούς αφγανούς και έναν μπάτσο.. οι οποίοι γίνανε τα τσιράκια του βλαστού για να μην γίνουν οι πουτανίτσες των φυλακών... δες τους έναν έναν και θα δεις ποιοί είναι αυτοί οι περιβόητοι τρομοκράτες..

  2. Takis avatar
    Takis 27/02/2012 12:00:58

    Ιταλία, Μπολόνια, Ερυθρές Ταξιαρχίες, CIA, ...
    http://www2.rizospastis.gr/story.do?id=1373587&publDate=4/8/2002

    • Θ avatar
      Θ @ Takis 27/02/2012 17:15:37

      υπήρχε και gladio κι όχι μόνον CIA

    • thΘ avatar
      thΘ @ Takis 08/09/2012 12:59:38

      δες "del terrorismo e dello stato", Giangranco Sanguinetti, εκδόσεεις "Υ".

    • thΘ avatar
      thΘ @ Takis 08/09/2012 13:03:48

      όχι "C.I.A.", αλλά "τοπική Κ.Υ.Π.", το πολύ με διασύνδεση με "N.S.A.".

      • thΘ avatar
        thΘ @ thΘ 08/09/2012 13:04:46

        δες “del terrorismo e dello stato”, Giangranco Sanguinetti, εκδόσεις “Υ”.

  3. Βασιλης avatar
    Βασιλης 27/02/2012 12:02:29

    Mηπως ειναι ...το "κρατος"... ο τρομοκρατης?(Νικολας Ασιμος)
    ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ
    ΚΑΛΗ ΣΑΡΑΚΟΣΤΗ (θα κρατησει μερικες δεκαδε χρονια)

  4. nestrom avatar
    nestrom 27/02/2012 13:24:49

    Ειπώθηκε και αλλού... Η μπίζνα για την εγκατάσταση ειδικών καμερών σε όλο το μετρό είναι μεγάλη και ενδιαφέρεται γνωστή γερμανική εταιρία. Για να δικαιολογηθεί επομένως η ανάθεση στη συγκεκριμένη εταιρία, η οποία έχει εκκρεμότητες με το ελληνικό δημόσιο και την ελληνική δικαιοσύνη, πρέπει να επικληθεί ανωτέρα βία.

    • ψυχραιμια avatar
      ψυχραιμια @ nestrom 27/02/2012 13:33:29

      Η Siemens μπορει να λαδωνε για να παιρνει εργα αλλα η τρομοκρατια ειναι αυστηροτατο αδικημα στη Γερμανια οπως και σε ολο τον δυτικο κοσμο και ποτε καμμια γερμανικη εταιρια δεν θα διενοειτο να χρησιμοποιησει τρομοκρατικες μεθοδους και μαλιστα σε εδαφος αλλης χωρας με την οποια λογω της κρισης οι σχεσεις εχουν επιδεινωθει.
      Οι δικαιολογιες για να αθωωθουν οι Ελληνες τρομοκρατες της ακρας αριστερας αναγκαστικα καταληγουν ειτε στη συκοφαντηση της ελληνικης αστυνομιας ειτε στη συκοφαντηση ξενων εταιριων.
      Οι εγκληματιες ειναι Ελληνες "προοδευτικοι".

      • nestrom avatar
        nestrom @ ψυχραιμια 27/02/2012 13:51:20

        Προφανώς δεν μπορώ να ξέρω τι μπορεί ή όχι να κάνει η συγκεκριμένη εταιρία (δεν αποκλείω τίποτα όμως).

        Εννούσα περισσότερο τους Έλληνες υπεύθυνους που με αυτόν τον τρόπο θα δικαιολογούσαν την ανάθεση της δουλειάς και φυσικά θα παντελονιάζανε τις παχυλές μίζες.

        Αλλά και πάλι αυτά είναι υποθέσεις.

      • Orestios avatar
        Orestios @ ψυχραιμια 27/02/2012 14:04:30

        Άφεση αμαρτιών στη Siemens από τον ψυχραιμία μέσω σοφιστειών και παραλογισμών

      • EVANGELOS avatar
        EVANGELOS @ ψυχραιμια 27/02/2012 16:44:21

        ε βέβαια ... η Ζήμενς που συνεργάστηκε με τους Ναζί θα έχει μεγάλο ηθικό πρόβλημα να συμμετάσχει σε προβοκάτσιες ...

        δε λέω ότι έτσι έγινε αλλά είναι ανέκδοτο να μιλάμε για τις νομοταγείς πρακτικές της ... Ζήμενς

        • Orestios avatar
          Orestios @ EVANGELOS 27/02/2012 18:17:32

          +1000000

  5. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 27/02/2012 13:27:55

    Oχι.δεν ειναι.Τρομοκρατες ειναι οι αναρχικοι και οι κομμουνιστες.

    • Orestios avatar
      Orestios @ ψυχραιμια 27/02/2012 14:05:16

      Τρομοκράτες είναι επίσης οι ισλαμιστές και οι φασίστες.

    • nila avatar
      nila @ ψυχραιμια 27/02/2012 14:07:35

      μην χάνεις την ψυχραιμία σου,λέμε....

    • Bασιλης avatar
      Bασιλης @ ψυχραιμια 27/02/2012 14:18:43

      Δεν εχεις ακουσει ποτε σου για ακροδεξια τρομοκρατια?
      Ουτε για παρακρατικες ομαδες?
      Πουθενα στον κοσμο?
      Αυτα ειναι δοκιμασμενα μοντελα...και στην Ελλαδα σε παλιοτερες δεκαετιες...
      Στις δεκαετιες που μας γυρισαν, θα τα δουμε ολα..
      Αρκει τα μνημονια να περνανε απο τη Βουλη(??).

      • ψυχραιμια avatar
        ψυχραιμια @ Bασιλης 27/02/2012 14:39:16

        Για την Ελλαδα σημερα μιλαμε και τα τελευταια 30 χρονια.
        Δεν υπαρχει ακροδεξια τρομοκρατια,ουτε ισλαμικη (ακομη).Οταν υπαρξει τα λεμε.
        Προς το παρον στην Ελλαδα αποκλειστικοτητα εχει η ακρα αριστερα και οι αναρχικοι.

        • Βασιλης avatar
          Βασιλης @ ψυχραιμια 27/02/2012 15:51:35

          Εχεις ξαναδει Μνημονια ή χρεοκοπια, τα τελευταια 70 χρονια?
          Ε..ηρθε η ωρα να τα δεις ΟΛΑ..
          Παρεπιπτοντος ...η "βομβα" ηταν καθαρη προβοκατσια ..οπως και το τηλεφωνο στο μεγαλο μνημονιακο καναλι(εκει βρηκαν να παρουν??? ΧΑ..ΧΑ..)
          Παραιτηθηκε και ο Παπουτσης και μειναμε ξεβρακωτοι...Χο... χοο.
          Αιντε ο ανικανος ..και ΠΡΟΕΔΡΟς με την ευχη μου.

        • EVANGELOS avatar
          EVANGELOS @ ψυχραιμια 27/02/2012 16:33:58

          τα Τάγματα Ασφαλείας (γερμανοτσολιάδες) επί κατοχικών πρωθυπουργού Ράλλη , Δντη Ασφαλείας Έβερτ , την ομάδα "Χ" , την ΕΚΟΦ - "Καρφίτσα" και τις λοιπές παρακρατικές ακροδεξιές οργανώσεις που δρόυσαν μέχρι το 74 (και που εξώθησαν μέχρι και τον γέρο τον Καραμανλή να παραιτηθεί μετά τη δολοφονία Λαμπράκη) τις ΕΧΕΙΣ ΑΚΟΥΣΤΑ ???

          • ψυχραιμια avatar
            ψυχραιμια @ EVANGELOS 27/02/2012 17:13:29

            Εγραψα για την Ελλαδα σημερα και τα τελευταια 30 χρονια.
            Αυτα που γραφεις υπηρχαν πριν 50 χρονια.
            Η μεταπολιτευση εχει ΜΟΝΟΝ ενα ειδος τρομοκρατιας - το αριστερο - και τη συνεχη αρνηση αυτης της πραγματικοτητας για να αθωωθει το τοτεμ της ,η αγια αριστερα.

          • EVANGELOS avatar
            EVANGELOS @ ψυχραιμια 27/02/2012 17:34:56

            o κυπ-ατζής Ντάνος Κρυστάλλης τι ήταν ???

            από το 83 δε μάθαμε ποτέ ποιός δολοφόνησε των Τζώρτζ Αθανασιάδη

            υπάρχουν πάνω από 5 ορφανές βόμβες της δεκαετίας του 80

            το '08 κάηκε η Αθήνα , και μετά οι επί Καραμανλή 10δες υποτιθέμενες οργανώσεις συνεχιστές της 17Ν πήγαν διακοπές ???

            το Πολυτεχνείο πως γίνεται να καίγετε κατ επιλογήν μόνο όταν "συμφέρει" ... ας πούμε φέτος που ο κόσμος ήταν όπως λένε αγανακτισμένος ΠΩΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΑΝΟΙΞΕ ΜΥΤΗ ??? ενώ άλλες εποχές με τα 2 κόμματα στο 85 % καιγότανε 2 μέρες

            δε ξέρω πως το βλέπεις αλλά αν έχουν ΤΟΣΟ μεγάλη δύναμη οι αντι-εξουσιαστές ώστε επί 30 χρόνια να κάνουν ότι θέλουν , μετά να εξαφανίζονται και μετά να επιστρέφουν δολοφονώντας από εφοπλιστές και εκδότες μέχρι ειδικούς φρουρούς και περαστικούς ... μάλλον είμαστε κοντά στην επανάσταση ...

            επειδή όμως δεν είμαστε καθόλου κοντά κάτι άλλο ισχύει ...

            P.s. προφανώς και δεν πιστέυω ότι κάθε φορά που γίνονται επισόδια (όπως ας πούμε στην ψήφιση του μνημονίου 2) πίσω κρύβονται παρακρατικοί άλλα έταιρον εκάτερον

    • κοινό γκνού avatar
      κοινό γκνού @ ψυχραιμια 27/02/2012 19:28:23

      Ας αναλογιστούμε ποιόν τρόμο αισθανόμαστε σήμερα περισσότερο και μετά ας μιλάμε. Τι φοβάσαι περισσότερο; Μη δεν έχεις να φας αύριο ή μη σκάσει ένα μπιτόνι με βενζίνη μισό μέτρο δίπλα σου;

  6. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 27/02/2012 13:37:35

    Nαι και οι δολοφονιες της 17Ν προβοκατσιες ησαν.Τρεις δεκαετιες αγωνιζονταν οι ανθρωποι να πεισουν οτι ησαν αυτο που ελεγαν δηλαδη κομμουνιστες τρομοκρατες με βομβες,σφαιρες,προκηρυξεις,αφισες με κομμουνιστες πολιτικους του ιστορικου παρελθοντος αλλα ολο το συστημα και ο πανεξυπνος (κουτοπονηρος) ελληνικος λαος επαναλάμβανε οτι ησαν προβοκατορες και πρακτορες υπηρεσιων.Παντως για αυτο που οι ιδιοι ελεγαν οτι ηταν δεν το δεχοταν κανεις.
    Μεχρι που συνεληφθησαν και αποδειχθηκε οτι ησαν αυτο που ελεγαν.
    Παρ ολα αυτα και παρολο που αγορευαν μεσα στο δικαστηριο κανεις δεν δεχθηκε παλι οτι ησαν κομμουνιστες.
    Και τωρα οι Πυρηνες της Φωτιας ειναι κατι αλλο απο αυτο που λενε οτι ειναι.Και την Κυριακη προβοκατορες εκαψαν την Αθηνα.Και το 2008 προβοκατορες την ειχαν καψει.Και τους υπαλληλους της Μαρφιν προβοκατορες τους εκαψαν.
    H Iταλια δεν εχει καμμια σχεση.Στην Ελλαδα η παραταξη του εγκληματος ειναι η αριστερα.

    • EVANGELOS avatar
      EVANGELOS @ ψυχραιμια 27/02/2012 16:29:05

      κάθε φορά που ο Αντρέας είχε πρόβλημα όλως τυχαίως έπιανε τη 17Ν κομμουνιστικός οίστρος για αντάτρικο πόλεων ε ???

      το ότι δολοφονήθηκαν οι 2 μεγαλύτεροι εκδότες του δεξιού τύπου

      οι ορφανές βόμβες (Μποδοσάκη , ΕΤΕ κλπ)

      ο Κρυστάλης

      το ότι οι 17Ν εξαρθώθηκε λίγο πριν την Ολυμπιάδα από ανέκδοτο λάθος]

      το γεγονός ότι στην περίοδο της πιο αντιλαικής κυβέρνησης ΟΛΩΝ των εποχών (Πασόκ μνημονίου) δεν είχαμε ΟΥΤΕ 1 τρομοκρατική ενέργεια

      κλπ κλπ κλπ ... ναι όλα αυτα είναι ΤΥΧΑΙΑ

      οκ

      • ψυχραιμια avatar
        ψυχραιμια @ EVANGELOS 27/02/2012 16:52:19

        Kαθολου.Οι κομμουνιστικες ομαδες υποστηριζαν το ΠΑΣΟΚ στη συγκρουση με τη ΝΔ.
        Αυτο το εκανε και η επισημη αριστερα με αλλα μεσα - ηταν η εποχη των "δημοκρατικων δυναμεων".
        Αυτος ειναι ο λογος που τη δεκαετια του 80 σαφως η ΝΔ ηταν στοχος.Αργοτερα οι στοχοι εγιναν πιο ουδετεροι.Παντα ομως η δραση αυξανοταν σε κυβερνησεις ΝΔ γιατι ειναι ο πρωτος στοχος.
        Ετσι αυξανεται και τωρα.
        Η βλακεια ειναι να υπαρχουν νεοδημοκρατες που να νομιζουν οτι τις βομβες δεν τις βαζουν ακροαριστεροι αλλα η αστυνομια.

        • EVANGELOS avatar
          EVANGELOS @ ψυχραιμια 27/02/2012 17:19:40

          Άλλο πραγματικοί ακροαριστεροί ή αναρχικοί όπως ο Τσουτσουβής και άλλο να ΤΥΧΓΑΙΝΕΙ συνεχώς όποτε έχει πρόβλημα ΕΝΑ ΚΑΙ ΜΟΝΟ κόμμα στην Ελλάδα να εμφανίζονται και μετά να εξαφανίζονται διάφορες "τρομοκρατικές" οργανώσεις ...

          Εκτός να πιστεύεις ότι στον γνήσιο αναρχικό - αντιεξουσιαστικό χώρο αποφάσισαν να στηρίζουν αυτό το ΕΝΑ και μοναδικό κόμμα (ποιο να είναι αραγε ?) από το 75 και μετά ...

          δεν είναι όλα συνωμοσίες ... συμφωνώ αλλά άλλο πράγμα τα επεισόδια , άλλο πράγμα οι αναρχικοί και άλλο τα "στοχευμένα" χτυπήματα που κάθε άλλο παρά πλήττουν την καθεστυκία τάξη και που Ω ΤΟΥ ΘΑΥΜΑΤΟΣ από το 75 και μετά λειτουργούν μονίμως προς την ίδια (πράσινη και όχι μαυρο-κόκκινη) κατεύθυνση ...

          τέσπα , μερικά στεγανά στη σκέψη το ξέρω είναι δύσκολο να ξεπεραστούν αλλά πιστεψέ με οι κρατικές υπηρεσίες δε θέλουν πάντα το "καλό" μας

          • Ελλην-1821 avatar
            Ελλην-1821 @ EVANGELOS 05/11/2012 09:53:23

            Τσουτσουβης, Πρεκας και αλλοι ειναι αναρχικοι; Δηλαδη 5 -6 θα διελυαν ενα κρατος; Το ιδιο και η 17 Ν. Απλα την εδωσαν (καποιους ) για να γινοντουσαν οι αγωνες

  7. nikolas avatar
    nikolas 27/02/2012 14:19:57

    Εδώ οι Γερμαναράδες αιματοκύλησαν δυο φορές τον κόσμο σε μια βόμβα θα έκαναν πίσω, προκειμένου να δωθεί η δουλειά; Όσοι νομίζουν οτι άλλαξαν κάνουν λάθος. Είμαστε έθνος ανάδελφο πάρτε το χαμπάρι μην περιμένετε απο δυτικούς κόσμους και Ευρώπας το παραμικρό, τα συμφέροντά τους εξυπηρετούν.Μόνοι μας θα μάθουμε κολύμπι για να σωθούμε.

  8. Ιωάννης33 avatar
    Ιωάννης33 27/02/2012 15:38:41

    Δεν χρειάζεται φανατισμός,ούτε αφορισμός.Κοινή λογική χρειάζεται.
    Δυστυχώς,δεν μπορεί κανείς να εμποδίσει όλες τις βόμβες και όλους τους καμικάζι.Ούτε η καλύτερη αστυνομία του κόσμου.Δεν μπορεί να είναι στο μυαλό του κάθε τρελού,ούτε μπορεί να έχει ένα πράκτορα πίσω απο κάθε μελαμψό.
    Ανάλογα προβλήματα παντού υπάρχουν και μακάρι να ήταν τόσοεύκολο θέμα,που θα λυνόταν με κάμερες.
    Του μετρό η μπόμπα ίσως ήταν προειδοποίηση,ίσως ερασιτεχνισμός.Πάντως ήταν εύκολο να βρεθεί και αυτό ακριβώς θέλαν οι δράστες.
    Και φυσικά,επειδή κάνουμε την τρίχα τριχιά,ούτε φοβάμαι να μπω στο μετρό,ούτε περιόρισε κανένας τις ελευθερίες μου!!

  9. BLACKQUEEN avatar
    BLACKQUEEN 27/02/2012 15:44:41

    ..Είναι η δεύτερη φορά μέσα σε δύο μέρες που συμφωνώ απόλυτα μαζί σας κ.factorx.
    'Oπως πολύ καλά γνωρίζουμε πλέον όλοι οι παροικούντες την Αθήνα, (εκτός από τους φανατικούς που ψάχνουν τον εχθρό στο μέσα τους σκοτάδι αναμοχλεύοντας αραχνιασμένα εμφυλιοπολεμικά σύνδρομα), οι ΄΄τρομοκράτες΄΄ που δεν διστάζουν να διακινδυνεύσουν το αιματοκύλισμα και την δολοφονία αθώων ή την καταστροφή και την ισοπέδωση του ιστορικού κέντρου της πόλης, δεν είναι ούτε ακροαριστεροί, ούτε αναρχικοί, ούτε αναρχοαυτόνομοι ως επί το πλείστον. Τα πλοκάμια του παρακράτους απλώνονται από το ΄74 κι εδώ παντού γύρω μας και αυτοσχεδιάζουν με αξιοζήλευτη ικανότητα. Τόση δεξιοτεχνία δε κι ακρίβεια χειρουργική επιδεικνύουν, που ούτε μια φορά δεν συνελήφθη από αυτούς, ούτε ένας!!!!! Τι περίεργη κι ανεξήγητη σύμπτωση...... Οι κουκούλες λοιπόν, πρέπει να ΞΕΣΚΙΣΤΟΥΝ βιαίως πάραυτα και τότε είναι σίγουρο ότι από κάτω, θα ξεπροβάλλουν δειλά οι άθλιοι Κυπατζήδες, τα αισχρά τσιράκια των συμφερόντων του real estate, τα παρακρατικά απόβράσματα και μόνο μειοψηφίες αποπροσανατολισμένων 20άρηδων (και μισούντων τη χώρα λαθρομεταναστών, μπαχαλάκηδων, πλιατσικολόγων κ.λ.π.). που νομίζουν ότι εκδικούνται το ΄΄σύστημα΄΄ καίγοντας το κατάστημα του έρμου γείτονά τους..... Οι Κυπατζήδες αρχίζουν το μπάχαλο και τα υπόλοιπα ακολουθούν.........
    Αυτοί που εξυπηρετούνται τη συγκεκριμένη χρονική στιγμή να χυθεί αίμα (εκτός από αυτό που ρέει καθημερινά μέσω της ανεργίας, της ανέχειας του εκπατρισμού και της διάχυτης μιζέριας), είναι καθισμένοι αναπαυτικά στις δερμάτινες πολυθρόνες τους, με το πούρο να ......αργοκαίει κι απολαμβάνουν την καταστροφή. Κέρδος τους η φοβία που αλυσοδένει τα πλήθη και εμποδίζει την πανεθνική επανάσταση των Ελλήνων. Αυτό τρέμουν κι αυτό προσπαθούν να ξορκίσουν. Εύχομαι επί ματαίω......

  10. Orestios avatar
    Orestios 27/02/2012 15:50:54

    Στο ερώτημα που τίθεται στο τέλος του άρθρου η απάντηση δίνεται με ένα άλλο ερώτημα: Ποιός έκαψε το Ράιχσταντ??????

    • ψυχραιμια avatar
      ψυχραιμια @ Orestios 27/02/2012 16:17:09

      O πρακτωρ Κουφοντινας μηπως;
      37 χρονια αριστερης τρομοκρατιας με δολοφονιες,βομβες,εμπρησμους και καταστροφες και συκοφαντειτε την ελληνικη αστυνομια;
      Για ποιο λογο;Για να αθωωσετε τους δολοφονους της ακρας αριστερας;

      • BLACKQUEEN avatar
        BLACKQUEEN @ ψυχραιμια 27/02/2012 17:57:21

        ''37 χρόνια αριστερής τρομοκρατίας''...

        Ποιά αριστερή ''τρομοκρατία'' καλέ μου ''ψυχραιμία'';;;
        Αν υπήρχε οργανωμένη τρομοκρατική οργάνωση στην Ελλάδα - μη εξαρτώμενη και άμεσα διαπλεκόμενη με τις μυστικές υπηρεσίες'' -, τα θύματά της, δεν θα μπορούσαν να είναι ποτέ αυτά που εμφανίζονται...
        Δηλαδή οι τριτοτεταρτοπεμπτοανεύθυνοι ή και τελείως άσχετοι με τα εν Ελλάδι διαπραχθέντα εις βάρος του συνόλου εγκλήματα. Κατ΄έκπληξιν όλων μας, ΠΟΤΈ και ΚΑΝΕΝΑΣ αληθινά υπεύθυνος και ένοχος οικονομικοπολιτικών ατασθαλιών, δεν αποτέλεσε τον στόχο αυτών των περίεργων ''ανταρτών''......
        Και ως εκ θαύματος, συνελήφθησαν εν μιά νυκτί, όλοι μαζί οι επιδέξιοι ταραξίες, που χρόνια αποτελούσαν...φόβητρο για την Ελληνική κοινωνία, παραμονή των Ολυμπιακών αγώνων, από την κυβέρνηση του σεβαστού και τιμημένου Εθνάρχη Κ.Σημίτη!!!!!!
        Σήμερα δε, αν υπήρχαν.....αριστερής κατεύθυνσης ''τρομοκράτες'', θα στοχοποιούσαν άραγες τον απλό κόσμο που μετακινείται με το μετρό;;;; Δεν νομίζω...Έχει γεμίσει η πόλη ενόχους, συνενόχους, πρόθυμους προδότες και γυαλιστερούς λακέδες της διαπλοκής. Άν θέλει κάποιος, άμεσα τους συναντάει πια παντού...Γιατί να στραφεί εναντίον αθώων;;;; Δεν βρίσκω τον λόγο.

      • EVANGELOS avatar
        EVANGELOS @ ψυχραιμια 27/02/2012 18:27:12

        http://desmond.imageshack.us/Himg29/scaled.php?server=29&filename=metrobomb.jpg&res=medium

        τα ξένα χέρια είναι μαχαίρια

        • BLACKQUEEN avatar
          BLACKQUEEN @ EVANGELOS 27/02/2012 19:40:17

          χα-χα-χα!!!!
          Πολύ ωραία. Μισό λεπτάκι να τηλεφωνήσω στο MEGA, ANT, STAR να αναλάβω την ευθύνη για λογαριασμό των πυρήνων λαχειοπωλών, και των καστανάδων της φωτιάς...
          Γονιός να΄ναι κι ότι να΄ναι......

  11. Γιώργος1 avatar
    Γιώργος1 27/02/2012 16:07:12

    Και επαναλαμβάνω: Με ένα μπιτόνι βενζίνη που βρέθηκε, σημαίνει ότι δεν θα μετακινείται ο κόσμος με το μετρό; Ήδη τρεις φορές το χρησιμοποίησα μέσα σε αυτές τις μέρες... Μην λέμε ό,τι θέλουμε. Αν ήθελαν εκφοβισμό, θα έσκαγε η βόμβα με κόσμο μέσα... Ή είμαι υπερβολικός;

  12. Ιαπετός avatar
    Ιαπετός 27/02/2012 16:52:09

    Γιά τόν εμπρησμό τού Reichstag κατηγορήθηκε ο Marinus van der Lubbe, ο οποίος καί εκτελέστηκε τό 1934, καθώς καί τέσσερα μέλη τού KPD (Κομμουνιστικού Κόμματος Γερμανίας), τά οποία αθωόθηκαν στήν δίκη πού ακολούθησε. Μεταξύ αυτών πού κατηγορήθηκαν ήταν καί ο Georgi Dimitroff, μετέπειτα πρωθυπουργός τής Βουλγαρίας καί ΓΓ τού ΒΚΚ. Η δίκη γιά τόν εμπρησμό τού Reichstag ήταν τό μιντιακό γεγονός τής εποχής καί ο Georgi Dimitroff έφτιαξε τό προφίλ του. Είναι ο Georgi Dimitroff πού μέ τόν Τίτο υπογράψανε τήν ομοσπονδία Γιουγκοσλαβίας - Βουλγαρίας, η οποία συμπεριελάμβανε (ώς μελλοντικό στόχο) καί τήν ελληνική Μακεδονία-Θράκη. Είναι ο ίδιος Georgi Dimitroff, ο οποίος άφησε τήν τελευταία του πνοή στήν σιβηρία τού πατερούλη Στάλιν. Μετά τήν συμφωνία ομοσπονδίας μέ τόν Τίτο, ο Στάλιν τόν κάλεσε στήν σοβιετία. Ο Στάλιν μπορεί νά ήταν οτιδήποτε, μαλάκας πάντως δέν ήταν. Ήξερε ποιοἰ ήταν πίσω από τό δίδυμο Dimitroff-Τίτο καί έλυσε τό θέμα μέ τόν δικό του τρόπο. Πήγε αναγκαστικά στήν σοβιετία ο Dimitroff, γιατί ο κόκκινος στρατός ήταν παρών στήν Βουλγαρία. Ο Τίτο αρνήθηκε νά μεταβεί, γιατί ήξερε τί τόν περίμενε. Βαριά ατυχία γιά τήν χώρα μας, γιατί ο μεγάλος στρατάρχης «φρόντισε» νά φτιάξει στήν συνέχεια τήν «Μακεδονία», είχε μπόλικο χρόνο νά «μακεδονοποιήσει» τόν βουλγαρίζοντα πληθυσμό τής περιοχής καί νά μάς κληρονομήσει τήν «δημιουργία» του. Οι λαοί τής γιουγκοσλαβίας πληρώνουν ακόμα τό τίμημα τών «καθ' υπαγόρεισιν» επιλογών τού στρατάρχη. Εμείς θά πληρώσουμε αργότερα.
    Η Ιστορία καί οι επιμέρους επιλογές ατόμων καί ομάδων δέν διαβάζεται γραμμικά. Πρέπει νά μελετάται εμβριθώς η μή γραμμική της διάσταση. Ήτοι η μελλοντική δυναμική αποφάσεων καί πράξεων ατόμων καί οργανωμένων ομάδων.
    Αυτοί πού «φτιάχνουν» Ιστορία ξέρουν.

    • ψυχραιμια avatar
      ψυχραιμια @ Ιαπετός 27/02/2012 17:09:52

      Δηλαδη ποιοι ακριβως ηταν;
      Οι Τιτο - Δημητρωφ δεν εκαναν τιποτε αλλο παρα να εφαρμοσουν την αποφαση της Κομμουνιστικης Διεθνους το 1924 στη Μοσχα για ανεξαρτητη Μακεδονια.
      Φυσικα και ο Σταλιν ηξερε ποιος ηταν πισω απο την αποφαση.Αυτος που κυβερνουσε στη Μοσχα το 1924 ,δηλαδη ο ιδιος.

      • Ιαπετός avatar
        Ιαπετός @ ψυχραιμια 27/02/2012 17:36:27

        Δέν θέλω νά φανώ αγενής, αλλά ξαναδιάβασε πιό προσεκτικά Ιστορία. Αυτό πού γράφει τό εξωτερικό περιτύλιγμα δέν ανταποκρίνεται κατ' ανάγκη μέ τό περιεχόμενο.

  13. karamanlikos avatar
    karamanlikos 27/02/2012 16:52:11

    Συμφωνώ απόλυτα με τις διαπιστώσεις - παρατηρήσεις της ανάρτησης!
    Θα προσθέσω κάνοντας ένα ρητορικό ερώτημα:
    "Πού βρίσκεται η SEXTA ΕΠΑΝΑΣΤΑΤΩΝ;;;;"

    ΥΓ. Εύχομαι να επιβεβαιωθεί η ρήση "...ΕΓΩ θα τους βγάλω τις κουκούλες!"

  14. Θύμιος avatar
    Θύμιος 27/02/2012 17:11:52

    η κόκκινη προβιά παραείναι ΠαΣοΚτζίδική. αν στραφεί το κοινό του ΠαΣοΚ στα μικρά κόμματα και καταρεύσει ο δικομματισμός, το ΠαΣοΚ θα γίνει μικρό κόμμα.
    αν, τώρα, μια τέτοια ενέργεια (βομβιστική) κάνει τον κόσμο να φοβάτε την αναρχία τότε το ΠαΣοΚ ίσως σωθεί απ' την μοίρα των μικρών κομμάτων.
    αλλά ο εισγγελέας δεν πρέπει να καλέσει τους επικεφαλείς της αντιτρομοκρατικής.

    • Y. avatar
      Y. @ Θύμιος 27/02/2012 18:20:31

      !!!

  15. factorx avatar
    factorx 27/02/2012 18:13:16

    Γενικεύοντας τα συμπεράσματα που προκύπτουν μέχρι στιγμής για την τρομοκρατία είναι κατά την γνώμη μου τα εξής:
    1. Ο ΕΛΑ ήταν στα τελευταία χρόνια του όργανο του Κάρλος μέσω Βάινριχ και Στάζι . Να ελπίζουμε ότι ο κάποιος Ελληνας θα βρεθεί να ζητήσει από το νέο πρόεδρο της Γερμανίας Γιοακίμ Γκαουκ και δώσει όλα τα αρχεία της Σταζι για την Ελλάδα για να βρούμε κάποτε την αλήθεια. Ο Γκαούκ ίδρυσε την περίφημη BStU που συντηρεί και διαχειρίζεται τα αρχεία της Στάζι, άρα ξέρει.
    2. Η εξάρθρωση της 17Ν άρχισε μετά την εξάρθρωση του ΕΛΑ που άρχισε όταν ήρθαν τα αρχεία της Στάζι στην Ελλάδα. Σήμερα όλος ο ΕΛΑ είναι εκτός Κορυδαλλού , αλλά η 17Ν είναι μέσα. Τα συμπεράσματα δικά σας.
    3. Δεν ξέρω αν η "νέα τρομοκρατία" είναι συνέχεια της παλιάς και φυσικά το τελευταίο που πρέπει να πιστέψουμε είναι τις διαρροές της αστυνομίας. Όμως η γραφομηχανή και το 45αρι της 17Ν δεν βρέθηκαν ποτέ, οπότε μπορούμε να εικάσουμε ότι το περιβόητο "κέντρο" δεν βρέθηκε ποτέ και παραμένει.
    4. Τώρα ποιο είναι αυτό το "κέντρο" ο ....Θεός βοηθός

    • Y. avatar
      Y. @ factorx 27/02/2012 18:25:27

      Δε μπορώ να πω για το 45άρι. Για τη γραφομηχανή πάμτως, καθόλου παράξενο να είναι σε κάποια από τις “αντικερί” στο Μοναστηράκι, Όπως έγραψε και κάποιος, λεφτά ΔΕΝ υπάρχουν

  16. Dexi Extrem avatar
    Dexi Extrem 27/02/2012 18:17:34

    Η Ελλάδα είναι η χώρα που τη διοικούν οι Νονοί. Οι Νονοί δεν έχουν ούτε κόμμα ούτε ιδεολογία. Ένα είναι σίγουρο: Οι Νονοί δεν θέλουν με τίποτα ένα φιλελεύθερο οικονομικό καθεστώς γιατί αν υπάρξει θα απειληθεί η παντοκρατορία τους από την ανταγωνιστικότητα. Σε ένα φιλελεύθερο καθεστώς υπάρχει η ανταγωνιστικότητα των συντελεστών της παραγωγής και όχι η προστασία, η παρέμβαση και η απαγόρευση. Έννοιες οι οποίες εύκολα εξαγοράζονται. Έλληνα εσύ πολέμησες για Ελευθερία. Πώς ανέχεσαι να ζεις στο σοσιαλιστικό μπουντρούμι των Νονών-Ψευτοδημοκρατών; Γρήγορα στήριξε Φιλελεύθερη Δεξιά Πολιτική.

  17. κοινό γκνού avatar
    κοινό γκνού 27/02/2012 19:26:20

    σύμφωνα με τα σχόλια στο λίνκ που δίνεις, η πλειοψηφία των σχολιαστών καταδικάζει εκείνη την κίνηση. Ο κάθε πολιτικός χώρος περιέχει και τους ανεγκέφαλους που χωρίς να το καλοσκεφτούν παίρνουν πρωτοβουλίες που φέρνουν σε δύσκολη θέση τους υπόλοιπους που προσπαθούν να τους απομονώσουν. Δεδομένης όμως της ελευθερίας που χαρακτηρίζει το συγκεκριμένο χώρο, αυτό είναι ακόμα πιο δύσκολο.
    Όσο για το θέμα των ανθρώπινων απωλειών, τα κόμματα που βρίσκονται σήμερα στη βουλή είναι ένοχα για πολλές δεκάδες νεκρούς πολίτες, είτε σε καθαρούς αριθμούς είτε τηρουμένων οποιωνδήποτε αναλογιών. Απο τις αυτοκτονίες λόγω κρίσης μέχρι τα τροχαία δυστυχήματα, οι εκάστοτες κυβερνήσεις θα έπρεπε να λογοδοτούν. Και μιλάμε για θανάτους που συνέβησαν, έτσι; Όχι για το τι θα μπορούσε να έχει γίνει και τέτοια.

  18. dracon avatar
    dracon 27/02/2012 19:38:12

    40 χρόνια πέρασαν από το Δεκεμβριο του 2009 και τη βομβιστική επίθεση στην αγροτική τράπεζα της PIAZZA FONTANA ,που είχε απολογισμό 17 νεκρούς και 88 τραυματίες.
    Αρχικά οι υποψίες έπεσαν στους αναρχικούς,στη συνέχεια αποδείχθηκε ότι ήταν χτύπημα αμερικανικών μυστικών υπηρεσιών ,σε συνεργασία με την ιταλική ακροδεξιά οργάνωση ΝΕΑ ΤΑΞΗ
    Σκοπός του χτυπήματος ήταν να μπει φραγμός στην άνοδο της αριστεράς.
    Τα τυφλά τρομοκρατικά χτυπήματα είναι γνωστό ΄πως αποσκοπούν στην εδραίωση της καθεστηκυίας τάξης ,στην εντατικοποιηση της καταστολής ,στη κατάλυση της δημοκρατίας,στην αναβολή των εκλογών ή στη διεξαγωγή τους κάτω από το φόβο πολύνεκρων τρομοκρατικών χτυπημάτων.
    Αυτουργοί όλων των τυφλών τρομοκρατικών χτυπημάτων είναι αυτοί που φοβούνται το λαό,τις εκλογές και τη δημοκρατία

    • ψυχραιμια avatar
      ψυχραιμια @ dracon 27/02/2012 21:12:38

      Eδω αυτοι που εκαψαν τη Μαρφιν ηταν ακροαριστεροι και οι δολοφονοι της 17Ν κομμουνιστες.Οσο και να πηγαινετε σε αλλες χωρες η αληθεια δεν αλλαζει.Στην Ελλαδα η παραταξη της τρομοκρατιας ειναι η αριστερα.

  19. dracon avatar
    dracon 27/02/2012 19:39:43

    Διορθώνω το προηγούμενο ποστ από το εσφαλμένο Δεκεμβριος 2009 στο ορθό Δεκεμβριος 1969

  20. βικυ γουλιωτη avatar
    βικυ γουλιωτη 27/02/2012 19:43:35

    Ο πατερας Μπους σε ομιλια του ειχε δηλωσει πως "οι πρακτορες μας εχουν καταφερει να διεισδυσουν σε ολες τις τρομοκρατικες οργανωσεις του πλανητη".Ας αντλουμε τα επιχειρηματα μας απο τα γεγονοτα.Απο το 74 και μεχρι τους Ολυμπιακους οι οργανωσεις αυτες εκανα παρτυ και κανεις δεν τους επιανε.Λιγες μερες πριν την εκρηξη της βομβας στα χερια του Ξηρου, ο Κακαουνακης σε παραθυρο του Μεγκα νομιζω δηλωνει πως ειναι θεμα ημερων η συλληψη της 17 Ν.Θυμαστε τον καταλευκο Κουφοντινα οπου τα καναλια ελεγαν πως περασε ολον εκεινο τον Αυγουστο σε μια παραλια στο Αγκιστρι πριν συλληφθει?Αυτες οι δουλειες, χωρις χρησιμους ηλιθιους, δεν γινονται.

    • dracon avatar
      dracon @ βικυ γουλιωτη 27/02/2012 20:09:09

      Μπολόνια Αυγουστος 1980.Σε βομβιστική επίθεση στο μετρό 85 νεκροί και 200 τραυματίες.
      Κατηγορούνται και καταδικάζονται μέλη ακροδεξιάς οργάνωσης ,ενώ υπάρχουν υποψίες για κρατικές μυστικές υπηρεσίες που μετείχαν στην επιχείρηση GLADIO.
      Φαίνεται ότι στα "τυφλά χτυπήματα" το ρόλο των χρήσιμων ηλίθιων μονοπωλούν οι κρατικές υπηρεσίες και οι ακροδεξιές οργανώσεις.
      Γιατί άραγε;

  21. ΝΤΑΝΤΟΝ avatar
    ΝΤΑΝΤΟΝ 27/02/2012 20:39:05

    Σαν σήμερα , στις 27 Φεβρουαρίου 1933 ¨μπήκε¨ φωτιά στο τότε "Ράιχσταγκ" της Γερμανίας... η οποία αποτέλεσε την αφορμή για να κηρύξει ο Χίτλερ με έκτακτο νόμο ( ERMARCHTIGUNGSGESETZ ) απόλυτη δικτατορία , απαγορεύοντας σταδιακά το Κ.Κ. Γερμανίας , το Σοσιαλδημοκρατικό και αυτά του "Κέντρου" . Μέχρι τότε είχε την "πλειοψηφία" ( 33 % ! ) από τις εκλογές και του είχε ανατεθεί η κυβέρνηση , "εγκαινιάζοντας" και το Νταχάου - αρχικά για Γερμανούς. Την απόλυτη εξουσία την κατέλαβε με αφορμή την προβοκάτσια εμπρησμού της τότε Βουλής της Γερμανίας.

    Το 1968/1969 διάφορες ξένες και ντόπιες υπηρεσίες έβαλαν βόμβα στο σιδηροδρομικό σταθμό του Μιλάνο ( με πολλά θύματα ) με σκοπό α προκαλέσουν την επιβολή στρατιωτικής δικτατορίας όπως στην Ελλάδα.

    Το 1976 , εάν θυμάμαι καλά , ο Σάχης της Περσίας , δηλαδή η Σαβάκ ( μυστική του υπηρεσία ) έβαλε βόμβα μέσα κινηματογράφο ( επίσης με εκατοντάδες θύματα ) για να σταματήσει το τότε ανερχόμενο Αντιμοναρχικό κίνημα , χρεώνοντας την απόπειρα στο -τότε -δημοκρατικό κίνημα της χώρας.

    Απλές και ριζοσπαστικές λύσεις...

    • ψυχραιμια avatar
      ψυχραιμια @ ΝΤΑΝΤΟΝ 27/02/2012 21:17:16

      Aυτα τα εκαναν οι ναζι,οι νεοφασιστες στην Ιταλια η ο σαχης της Περσιας.
      Εδω στην Ελλαδα η 17Ν ηταν ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΤΙΚΗ οργανωση.Κομμουνιστικη.Και αυτοι που εκαψαν τη Μαρφιν ακροαριστεροι και αναρχικοι.Εαν διαφωνεις οφειλεις να δηλωσεις ανοιχτα οτι οι δραστες ησαν αστυνομικοι και πολιτικα υπευθυνοι οι προισταμενοι τους δηλαδη ΚΑΙ ο Καραμανλης που καποτε στηριζες ,σημερα ο Παπαδημος και αυριο ισως ο Σαμαρας.
      Δεν μπορεις να τα εχεις ολα δικα σου.Ειτε θα αποδωσεις τη τρομοκρατια σε αυτους που πραγματι ανηκει ειτε θα κατηγορησεις τα ελληνικα πολιτικα κομματα και τις ελληνικες κυβερνησεις.

      • κουρκουμπίνι avatar
        κουρκουμπίνι @ ψυχραιμια 28/02/2012 00:34:27

        αφου τους ξέρεις γιατί δεν τους δίνεις; ένα τηλεφωνάκι δουλειά. Για να κλείσεις και μερικά στόματα.

      • Agriemenos avatar
        Agriemenos @ ψυχραιμια 28/02/2012 01:33:03

        Κι εγώ μπορώ να σου θυμίσω την καταδίκη του προέδρου της Χρυσής Αυγής, Μιχαλολιάκου για τοποθέτηση βόμβας και απόπειρα δολοφονίας πολλών ατόμων σε τοπικό κινηματογράφο της Αθήνας. Ο λόγος ήταν ότι τότε παιζόταν στον εν λόγω κινηματογράφο "κομμουνιστικό και εβραιοσιωνιστικό" έργο που δεν το ενέκρινε η Χρυσή Αυγή. Επίσης, υπάρχουν και άλλες καταδίκες μελών της ακροδεξιάς. Θέλεις να στα θυμήσω? αφού έχεις επιλεκτική μνήμη, θα στα θυμήσω εγώ...

  22. Μοναχικός Λύκος avatar
    Μοναχικός Λύκος 27/02/2012 20:51:57

    Προσωπικά με αφήνει τελείως αδιάφορο το όλο θέμα. Μπορεί κάλλιστα να είναι μια παρωπίδα για να μην ασχολούμαστε με τα πιο σημαντικά θέματα (όπως αναφέρει έμμεσα και άμεσα ο αρθρογράφος).
    Και θέλει ψυχραιμία (πραγματική όχι την τυχάρπαστη) γιατί η τρομολαγνεία είναι μεγάλο όπλο στα χέρια των "βοσκών". Εκτός και αν είναι τυχαία όλα τα γεγονότα και απλώς οι εκάστοτε εξουσίες τα εκμεταλλεύονται εντελώς τυχαία. Δεν τους έχω για τόσο ανόητους, να περιμένουν σαν μάννα εξ' ουρανού τέτοιες ευκαιρίες. Μια μικρή ανάγνωση στο πρόσφατο ή μη παρελθόν έχει δεκάδες (αν όχι εκατοντάδες) εκμεταλλεύσιμα "περιστατικά" σε όλη την υφήλιο.
    Δεν με ενδιαφέρει όμως στην τελική ποιος ευθύνεται πραγματικά. Ο μεγάλος χαμένος είναι ο άμαχος πληθυσμός που έχει γίνει μπαλάκι ανάμεσα σε αντίπαλες ιδεολογικές φατρίες που ουδεμία ιδέα έχουν για το πως να λύσουν προβλήματα.
    Και συμφωνώ απόλυτα με ένα σχόλιο που είδα παραπάνω. Λίγο πολύ έλεγε ότι το κράτος σκοτώνει, είτε διοργανώνει τρομοκρατικά χάπενινγκ είτε όχι. Το ζούμε καθημερινά και κάθε λεπτό που περνάει ένας συνάνθρωπος μας χάνει τη ζωή του από την αδιαφορία τους... όχι από τρομοκρατική οργάνωση ούτε από ακροαριστερούς επαναστάτες ή κουκουλοφόρους ταραξίες. Από τον μεγαλύτερο δολοφόνο, την φτώχεια...
    Δεν θα ευχηθώ Καλή Σαρακοστή γιατί φέτος η νηστεία άρχισε πολύ πιο νωρίς

    • ψυχραιμια avatar
      ψυχραιμια @ Μοναχικός Λύκος 27/02/2012 21:22:56

      H φτωχεια ειναι ενα θεμα και η τρομοκρατια ενα αλλο.Μπορεις να κατηγορεις για τη φτωχεια ολες τις κυβερνησεις και τις πολιτικες τους.
      Για την τρομοκρατια μονο τους δραστες.
      Και χρειαζεται οντως πραγματικη ψυχραιμια για να απαντα καποιος σε ολους αυτους που θελουν να αθωωσουν τους πραγματικους δραστες των βομβων και των δολοφονιων που ειναι ακροαριστεροι.

      • Μοναχικός Λύκος avatar
        Μοναχικός Λύκος @ ψυχραιμια 28/02/2012 01:37:13

        Χρειάζεται ψυχραιμία ή μήπως τσαγανό για να διαπιστώσεις το διακύβευμα της εποχής σου; Καληνύχτα Κεμάλ ο κόσμος αυτός τελικά αλλάζει, για να σου κάνω και λογοπαίγνιο. Οι ανόητοι διαχωρισμοί μας ξεθωριάζουν και αποκαλύπτεται το πραγματικό πρόβλημα, αυτό που αρνούμασταν να δούμε τόσα χρόνια.
        Δεν μας κυβερνά ούτε η Αριστερά, ούτε η Δεξιά... Μας κυβερνά το χρήμα και αυτοί που το τυπώνουν. Αυτοί που δεν σκέφτονται με όρους εθνών και ιδεολογιών και που έχουν μια μόνο αρχή, να πλουτίζουν.
        Πριν το ΔΝΤ, το 2008 νομίζω, θυμάμαι που συζητούσα με έναν πολύ καλό φίλο μου ότι οι ειδήσεις έγιναν λαιφ στάιλ και ποιος πήγε με ποια. Ξαφνικά γεμίσαμε με σοκαριστικά νέα και πλούσιο αστυνομικό δελτίο.
        Δεν παίζει να κατάλαβες λέξη, αλλά δεν θα σκάσω κιόλας, θα έρθει η ώρα που θα δεις και τον κόσμο που υπάρχει πέρα από την γυάλα σου.
        Με κάθε σεβασμό στο λέω και δες το με νηφαλιότητα, είναι εύκολος ο δρόμος της γενίκευσης αλλά δύσκολος ο δρόμος της αλήθειας.

        • ψυχραιμια avatar
          ψυχραιμια @ Μοναχικός Λύκος 28/02/2012 02:57:54

          Εδω δε συζηταμε για το διακυβευμα αλλα για το ποιος εβαλε και βαζει τις βομβες.
          Δηλαδη εαν διαπιστωσεις ενα διακυβευμα και τα στοιχεια απο μια βομβιστικη ενεργεια οδηγουν σε ενα δραστη που χαλαει την "ατμοσφαιρα"που θελεις να φτιαξεις για το διακυβευμα εσυ πρεπει να πεις ψεματα για το δραστη και να συκοφαντησεις ανθρωπους;
          Εσυ διαπιστωσες προφανως οτι το διακυβευμα ειναι να πολεμησεις καποιους που τυπωνουν το χρημα και καποια οργανα τους.Επομενως αν τη βομβα την εχει βαλει οποιοσδηποτε αλλος απο αυτους που τυπωνουν το χρημα δεν πρεπει να πουμε την αληθεια αλλα να συκοφαντησουμε αυτους που τυπωνουν το χρημα οτι εκτος απο ολα τα αλλα βαζουν και βομβες.
          Λυπουμαι αλλα εγω την τακτικη του ψευδους δεν την εγκρινω.
          Και επαναλαμβανω οτι στην Ελλαδα η τρομοκρατια ειναι ακροαριστερη.

          • Μοναχικός Λύκος avatar
            Μοναχικός Λύκος @ ψυχραιμια 28/02/2012 15:18:34

            Θες πιο κυριολεκτική απάντηση... Δεν υπάρχει ακροαριστερά, ακροδεξιά, δεξιά, αριστερά, κέντρο. Αυτό σου λέω αλλά δεν το καταλαβαίνεις. Φορούν διαφορετικά "προσωπεία" αλλά πίσω τους κρύβεται η ίδια "λαχτάρα". Μιλάς για τακτική του ψεύδους αλλά δεν αναρωτιέσαι αν πιστεύεις σε ένα ψέμα. Η απάντηση στο ερώτημα σου ποιος έβαλε την βόμβα είναι απλή. Σίγουρα ένας εγκληματίας. Τι σε νοιάζουν τα πιστεύω του; Αυτά τον ώθησαν στην πράξη ή η έλλειψη συνείδησης για την αξία μιας ανθρώπινης ζωής; Δηλαδή ο κάθε βομβιστής, παιδεραστής, βιαστής, κλέφτης ανήκει στην ακροαριστερά; Ελεος. Απλή λογική είναι. Μακάρι να ήταν τόσο εύκολο, να ευθύνεται για το έγκλημα μια συγκεκριμένη ομάδα ανθρώπων... αλλά και έτσι να ήταν στην σύγχρονη κοινωνία δικάζουμε πριν καταδικάσουμε. Το πραγματικό διακύβευμα που και πάλι δεν το κατάλαβες είναι τι έχουν να κερδίσουν μερικοί ρίχνοντας την ευθύνη σε μια πολιτική ιδεολογία. Συνήθως βρωμάει κρατική χείρα βοηθείας η υπόθεση, αν διάβασες τα σχόλια θα είδες ουκ ολίγα πραγματικά παραδείγματα. Αν δεν συμφωνείς δεν θα σκάσω κιόλας, έχεις το δικαίωμα να μασάς όποια καραμέλα θες. Είδωμεν ποια θα... λιώσει πρώτη.

  23. ΠΑΣΧΑΛΗΣ avatar
    ΠΑΣΧΑΛΗΣ 27/02/2012 23:28:51

    ΛΟΙΠΟΝ ΠΑΙΔΙΑ ΑΝ ΔΕΝ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΑΤΕ Η ΕΠΙΘΕΣΗ ΠΟΥ ΔΕΧΟΜΑΣΤΕ ΕΙΝΑΙ ΚΥΡΙΟΛΕΚΤΙΚΑ ΟΛΟΜΕΤΩΠΗ !
    ΑΦΟΥ ΠΡΩΤΑ ΜΑΣ ΦΟΡΤΩΣΑΝ ΜΕ ΔΥΣΒΑΣΤΑΚΤΑ ΚΑΙ ΠΑΡΑΝΟΜΑ ΧΡΕΗ,ΓΕΜΙΣΑΝ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΖΩΗ
    ΤΟΥ ΤΟΠΟΥ ΜΕ ΤΑ ΚΑΛΟΠΛΗΡΩΜΕΝΑ ΤΣΙΡΑΚΙΑ ΤΟΥΣ,ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΕΧΟΥΝ ΑΝΕΙΛΗΜΕΝΗ ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ
    ΝΑ ΚΑΤΑΚΕΡΜΑΤΙΣΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΙΣΟΠΕΔΩΣΟΥΝ ΤΟΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΙΣΤΟ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ,ΜΕ ΤΕΛΙΚΟ ΣΚΟΠΟ
    ΤΟΝ ΠΛΗΡΗ ΑΦΑΝΙΣΜΟ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΥ !(ΚΑΙ ΝΑ ΣΚΕΦΤΕΙΤΕ ΟΤΙ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΗΜΟΥΝ "ΕΛΛΗΝΑΡΑΣ")
    (ΑΛΛΩΣΤΕ ΤΟ ΕΙΠΕ ΚΑΙ Ο ΧΕΝΡΙ ΚΙΣΙΝΓΚΕΡ ΔΕΚΑΕΤΙΕΣ ΠΡΙΝ)
    ΚΑΙ ΩΣ ΓΝΩΣΤΟ ΟΙ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΙ ΤΗΣ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑΣ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΚΑΤΑΣΤΡΩΝΟΝΤΑΙ ΣΕ ΒΑΘΟΣ ΧΡΟΝΟΥ,
    ΑΣΥΛΗΠΤΟ ΓΙΑ ΤΑ ΔΙΚΑ ΜΑΣ ΔΕΔΟΜΕΝΑ !
    ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΤΟ ΜΥΣΤΙΚΟ ΤΗΣ ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ ΕΠΙΤΥΧΙΑΣ ΤΟΥΣ !
    ΓΙΑΤΙ Η ΕΛΛΑΔΑ;
    1)ΛΟΓΩ ΓΕΩΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗΣ ΘΕΣΗΣ
    2)ΛΟΓΩ ΠΛΟΥΤΟΠΑΡΑΓΩΓΙΚΩΝ ΠΗΓΩΝ
    3)ΓΙΑΤΙ Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΕΧΕΙ ΔΕΙΞΕΙ ΟΤΙ ΟΠΟΙΟΣ ΣΤΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ ΘΕΛΗΣΕ ΝΑ ΚΑΤΑΚΤΗΣΕΙ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ
    ΠΑΝΤΑ ΣΚΟΝΤΑΦΤΕ ΠΑΝΩ ΣΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ,ΠΟΥ ΤΟΥ ΧΑΛΟΥΣΑΝ ΤΑ ΣΧΕΔΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ΕΜΦΥΤΗ
    ΕΠΑΝΑΣΤΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗ ΤΟΥΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ !
    ΑΠΟΔΕΙΞΗ ΓΙΑ ΟΛΑ ΑΥΤΑ,ΟΤΙ ΑΦΟΥ ΚΑΤΑΡΓΗΣΑΝ ΠΑΜΠΟΛΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΚΑΙ ΞΕΠΟΥΛΗΣΑΝ ΑΛΛΟΥΣ
    ΤΟΣΟΥΣ ΔΗΜΟΣΙΟΥΣ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥΣ,ΗΡΘΕ ΚΑΙ Η ΣΕΙΡΑ ΤΟΥ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥ ΕΚΔΟΣΗΣ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΒΙΒΛΙΩΝ !
    ΓΙΑ ΜΠΕΙΤΕ ΛΙΓΟ ΣΤΟΝ ΚΟΠΟ ΝΑ ΣΚΕΦΤΕΙΤΕ ΤΑ ΕΠΑΚΟΛΟΥΘΑ ΜΙΑΣ ΤΕΤΟΙΑΣ ΚΙΝΗΣΗΣ !
    ΤΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΑΥΤΟ ;
    ΟΤΙ ΣΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΔΕΝ ΘΑ ΥΠΑΡΞΟΥΝ ΠΛΕΟΝ ΒΙΒΛΙΑ ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ;
    ΜΗΠΩΣ ΘΑ ΚΑΤΑΡΓΗΘΕΙ ΤΕΛΕΙΩΣ Η ΔΗΜΟΣΙΑ ΠΑΙΔΕΙΑ;
    ΑΝ ΔΕΝ ΙΣΧΥΕΙ ΚΑΤΙ ΑΠΟ ΑΥΤΑ ,ΤΟΤΕ Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΕΙΝΑΙ ΑΚΟΜΗ ΠΙΟ ΕΠΙΚΥΝΔΙΝΗ !
    ΑΥΤΟ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΛΛΟΣ ΘΑ ΑΝΑΛΑΒΕΙ ΤΗΝ ΕΚΔΟΣΗ ΤΩΝ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΒΙΒΛΙΩΝ !
    ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΜΙΑ ΤΕΤΟΙΑ ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΗ,ΜΟΥ ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΣΤΟ ΝΟΥ ,ΚΑΠΟΙΑ ΕΥΛΟΓΑ ΝΟΜΙΖΩ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ.
    1)ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΑΝΑΛΑΒΕΙ ΤΗΝ ΕΚΔΟΣΗ
    2)ΤΙ ΕΘΝΙΚΟΤΗΤΑΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ
    3)ΜΕ ΤΙ ΚΟΣΤΟΣ
    4)(ΚΑΙ ΤΟ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΕΡΟ)ΤΙ ΘΑ ΠΕΡΙΕΧΕΙ Η ΝΕΑ ΥΛΗ ;
    (ΝΑΙ,ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΝΟΟΥΜΕΝΟ ΚΑΙ ΑΦΗΝΩ ΣΤΗ ΦΑΝΤΑΣΙΑ ΣΑΣ ΤΑ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΩΣ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΠΙΘΑΝΟ
    ΔΟΛΟ ΑΥΤΗΣ ΤΗΣ ΚΙΝΗΣΗΣ)

  24. Tassos avatar
    Tassos 28/02/2012 08:55:12

    Αν αρχίσουμε να λέμε πάλι "δεν είναι αυτοί που λένε ότι είναι αλλά το κράτος ή η CIA" θα κάνουμε άλλα 30 χρόνια να τους πιάσουμε. Να υπενθυμίσω ότι ο Καμμένος βάσισε την πολιτική του καριέρα στο ότι ο αρχηγός της 17 Ν ήταν ο ...Παπανδρέου :-)

    • Μοναχικός Λύκος avatar
      Μοναχικός Λύκος @ Tassos 28/02/2012 16:32:47

      “δεν είναι αυτοί που λένε ότι είναι αλλά το κράτος ή η CIA”
      Μήπως πάει και αντίστροφα; Αν λέμε "δεν είναι το κράτος ή η ΕΥΠ αλλά αυτοί που λένε ότι είναι" και περιμένουμε πάλι 30 χρόνια να τους πιάσουμε; Οέο;
      Θες να λογίσουμε και κάτι άλλο; Ούτε αυτοί ξέρουν, ούτε εμείς ακόμα ποιος κρύβεται από πίσω, με μια διαφορά. Εμείς θέλουμε να τον πιάσουν, αυτοί θέλουν να βγάλουν και πολιτικό κέρδος από την υπόθεση. Κοινώς, μας αντιμετωπίζουν μονίμως σαν κοπάδι και μας δημαγωγούν κατά το δοκούν.
      Και λέει τώρα το φτωχό μας το μυαλό. Αφού το φόρτε τους είναι η εκμετάλλευση των γεγονότων, μήπως και τα προκαλούν; Απίθανο δεν είναι και ούτε ανήκει στην σφαίρα της φαντασίας και μάλιστα υπάρχουν αδιάσειστες αποδείξεις ανα την υφήλιο (κρατικών "επιχορηγήσεων" σε τρομοκράτες). Αυτό λένε οι περισσότεροι αλλά το έχεις εκλάβει και εσύ ως αναρχοαριστερή προπαγάνδα ή θεωρία συνομωσίας μάλλον.
      Αν δεν θέλουν να βολτάρουν τα μυαλά μας ας μην κάνουν πρόωρες και ύποπτες εκτιμήσεις ή να εκμεταλλεύονται τα γεγονότα για να εξαπολύσουν επιθέσεις στο αντίπαλο δέος. Καλύτερα να μασάνε παρά να μιλάνε...

  25. να δεις που κάποτε θα μας πούνε και... avatar
    να δεις που κάποτε θα μας πούνε και... 28/02/2012 10:25:45

    Κε Ψυχραιμία επειδή το θέτετε και το ματαθέτετε, πρόχειρα: Στην Ελλαδα μετά τη μεταπολίτευση .
    και ακροδεξιές βόμβες είχαμε και κρατικές.Επί δύο χρόνια και βάλε μετά τη μεταπολίτευση είχαμε βόμβες ακροδεξιάς προέλευσης.Θέλετε να τις θυμηθούμε όλοι μαζί? Οπως επίσης και Κρυστάλλινες (εκ του Ντάνος Κρυστάλλης,πράκτωρος της ΚΥΠ)

    Υπήρχαν φυσικά και βόμβες αναρχοαριστερίστικης προέλευσης.Με την εξής βασική διαφορά την οποία ξεχνάτε (?) : Οτι οι αναρχοαριστερίστικες δεν ήταν τυφλές όπως αυτή του μετρό στο Αιγάλεω (κατά το κοινώς λεγόμενον όποιον πάρει ο χάρος,όπου κάτσει) αλλά κατά συγκεκριμένων πολιτικών στόχων.Αν αυτό δεν το πούμε και δεν το τονίσουμε,διότι σαφώς και ενδιαφέρει η πολιτική πατρότητα του χώρου προέλευσης ή όχι? ,τότε πολύ φοβάμαι ότι η θέση μας αυτή κρύβει μεγάλη σκοπιμότητα.

  26. Αφροδίτη avatar
    Αφροδίτη 28/02/2012 10:26:10

    Μήπως η βόμβα "τρύπωσε" στο βαγόνι για να διευκολύνει τον υπουργό Προ-Πο να κατεβεί από το τρένο;

  27. ο ξένος avatar
    ο ξένος 28/02/2012 11:14:18

    Ένα ακόμη περίεργο στοιχείο σ'αυτή την υπόθεση είναι η απώλεια ψυχραιμίας του αυτοαποκαλούμενου ως ψύχραιμου. 'Οσο και να χτυπηθεί ο κάθε ένας, όσο θέλει, ούτε ένας πολίτης αυτής της χώρας δεν πρόκειται να πιστέψει ότι ακροαριστεροί "επαναστάτες" προσπάθησαν να κάψουν κόσμο στο μετρό, δήθεν για να αφυπνίσουν-ταρακουνήσουν τον σαστισμένο λαό προκειμένου να επαναστατήσει! Ούτε παιδάκι δεν πρόκειται να χάψει τέτοιο παραμύθι, ακόμη και εάν ο δράστης συλληφθεί, ομολογήσει, φτύσει στις κάμερες-live και φωνάξει θάνατος στους μικροαστούς.
    Τέτοιο χτύπημα σκοπεύει ξεκάθαρα, επιστημονικά αποδεδειγμένα, σε ένταση και αναβάθμιση της τρομοκρατίας σε βάρος του λαού και στην εξουδετέρωση της όποιας επαναστατικής διάθεσης όπου τυχόν υπάρχει.
    Α, και όλοι όσοι λογικά σκέπτονται έτσι, προφανώς και ΔΕΝ φαντάζονται ότι ο δράστης είναι ασφαλίτης-κουκουλοφόρος, ο οποίος επιστρέφοντας ξεκούραστος στην υπηρεσία από μαζεμένα ρεπό, μετά τα καψίματα στο κέντρο, ξαναφόρεσε παλαιστινιακό μαντίλι και πήγε να βάλει μπόμπα στο Αιγάλεω. Έλεος!

    • Μοναχικός Λύκος avatar
      Μοναχικός Λύκος @ ο ξένος 28/02/2012 15:41:58

      Εμ... είναι κάπως δύσκολο για έναν "ψύχραιμο" άνθρωπο που έχει στηρίξει όλη του την ζωή σε μια πολιτική ιδεολογία να δει πέρα απ'αυτήν. Δυστυχώς οι πολιτικές ιδεολογίες είναι οι σύγχρονες θρησκείες, με τον ίδιο "φανατισμό" και την ίδια κοντόφθαλμη "λογική". Χρειάζεται μεγάλη προσπάθεια για να πιστέψει κάποιος άνθρωπος σε πραγματικές αξίες (δημοκρατία, ελευθερία κτλ) αντί για fast food ιδεολογίες.
      Μην παρεξηγηθώ, το πρόβλημα δεν είναι η ουσία των ιδεολογιών αλλά αυτοί που τις εκπροσωπούν και η υπακουή που απαιτούν. Απλά ας πάει κάποιος να μιλήσει για τον Μαρξ σε συνέδριο της δεξιάς ή να αμφισβητήσει δημοσίως την λογική του κόμματος σε εκδήλωση της αριστεράς. Η αντιμετώπιση που θα εισπράξει είναι εφάμιλλη του κοινωνικού αποκλεισμού.
      Αν θέλουμε να έχουμε όλοι λόγο που να μετράει (όχι να αντηχεί σε τοίχους όπως τώρα), πρέπει να αλλάξουν οι δομές της κοινωνίας, να αποκαλυφθεί ο ρόλος και η εμπλοκή μερικών "εκλεκτών" ανθρώπων στα δρώμενα. Και ίσως όπως είπε και ο ξένος, να δουν πολλά τα ματάκια μας, περισσότερα απ'όσα αντέχουν.

  28. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 01/04/2012 14:21:57

    Με σαφες αριστερο περιεχομενο η προκηρυξη του Κινηματος 12 Φλεβαρη που ανελαβε την ευθυνη για τις βομβες στο μετρο.
    http://www.newsit.gr/default.php?pname=Article&art_id=131393&catid=4

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.