#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
08/01/2012 07:30
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

H Ν.Δ. είναι έτοιμη για εκλογές;



Η χώρα, αργά η γρήγορα,  οδηγείται σε εκλογές. Δεν αποκλείεται μάλιστα οι εκλογές αυτές να μας προκύψουν αιφνιδίως, αν για παράδειγμα καταρρεύσουν οι διαπραγματεύσεις με την Τρόϊκα ή δεν ευοδωθεί το PSI.

Σύμφωνα δε, με όλες τις δημοσκοπήσεις, η ΝΔ προηγείται ακόμη με διψήφια διαφορά του δεύτερου κόμματος, ενώ συντριπτική είναι και η υπεροχή της στην παράσταση νίκης.

Σας θυμίζει η Νέα Δημοκρατία κόμμα που αναμένεται να κερδίσει τις εκλογές;

Εμένα όχι!

Εξηγούμαι:

- Οι τοπικές οργανώσει, αν δεν είναι κλειστές, είναι ανύπαρκτες. Ποιος θα δώσει τη μάχη, όταν προκηρυχθούν οι εκλογές;

- Τα στελέχη της Ν.Δ. (παλαιά και νέα) που εμφανίζονται στην τηλεόραση, σας πείθουν με την επιχειρηματολογία που αναπτύσσουν και την αυτοπεποίθησή που εκπέμπουν, ότι είναι προετοιμασμένα να αντιμετωπίσουν και μάλιστα αποτελεσματικά τα οξύτατα προβλήματα της χώρας;

- Ποιά είναι η στρατηγική συμμαχιών του κόμματος; Για παράδειγμα ποιός ασχολείται  (άν κάποιος ασχολείται) με τις Μονοεδρικές Περιφέρειες; Στις Μονοεδρικές, ως γνωστόν, το πρώτο κόμμα κερδίζει την έδρα. Τι κινήσεις κάνει η Ν.Δ. σε επίπεδό τοπικών συνεργασιών για να κερδίσει και τις 7 Μονοεδρικές;

- Στα ψηφοδέλτια του κόμματος θα βρουν πάλι ...φιλόξενη στέγη τα ονόματα που κυκλοφορούν στις κυριακάτικες εφημερίδες και το διαδίκτυο ή θα γίνει μια γενναία ανανέωση σε πρόσωπα, ιδέες και κυρίως συμπεριφορές;

- Τι γίνεται με το πρόγραμμα της Ν.Δ.; Πότε περιμένουν να το ανακοινώσουν; Δεν πρέπει το πρόγραμμα αυτό να ...εκλαϊκευτεί και να παρουσιαστεί στον ελληνικό λαό;

- Ποιό είναι το κεντρικό μήνυμα με το οποίο η Ν.Δ. θα προσέλθει στις εκλογές και θα ζητήσει εκ νέου την εμπιστοσύνη του ελληνικού λαού, όταν μόλις πριν από δυο χρόνια έχασε με διψήφια διαφορά; Για να κερδίσεις τις εκλογές δεν αρκεί να λές ότι απέτυχαν οι προηγούμενοι, πρέπει να πείσεις το εκλογικό σώμα γιατί εσύ μπορείς να τα καταφέρεις καλύτερα!

- Τι προεργασία έχει γίνει για τη στελέχωση του κρατικού μηχανισμού; Οι περισσότεροι ασχολούνται με τους υπουργούς.  Λυπούμαι, αλλά η θέση του  Διοικητή του ΙΚΑ  (για παράδειγμα) είναι εξ ίσου  σημαντική για τη λειτουργία της οικονομίας, με αυτή του Υπουργού Οικονομικών! Μπορεί να είναι και σημαντικότερη! Πάλι, θα χρησιμοποιηθούν στις θέσεις αυτές αποτυχόντες πολιτευτές, επαγγελματικά ...κομματικά στελέχη και  αιωνόβιοι νεολαίοι ή θα αναζητηθούν επαγγελματίες με γνώση του αντικειμένου;

-Μετά τη συμμετοχή της στην Κυβέρνηση Παπαδήμου, η Ν.Δ. πρέπει να επαναπροσδιορίσει τη στρατηγική της. Η Ν.Δ.  βρίσκεται σε μια περίεργη θέση. Η αντιμνημονιακή στρατηγική του Σαμαρά έχει δικαιωθεί εκ των πραγμάτων. Και αντί να κεφαλαιοποιεί τα κέρδη της από τη δικαίωση αυτή, .....απολογείται για τη συμμετοχή της στην Κυβέρνηση Παπαδήμου. Πρέπει να καταλάβουν στη Συγγρού, ότι μεγάλη μερίδα κόσμου δεν έχει πειστεί για την αναγκαιότητα  αυτής της συμμετοχής.

-Η  Ν.Δ. , ως μηχανισμός διαχείρισης εξουσίας, δεν έχει πείσει τον ελληνικό λαό, ότι μόνη της μπορεί να βγάλει τη χώρα από τα σημερινά αδιέξοδα. Αν το είχε καταφέρει,  σήμερα θα ποσοστά της θα είναι πολύ μεγαλύτερα.  Αν δεν πείσει, τότε μπορεί μεν να έρθει πρώτο κόμμα, αλλά δεν θα κερδίσει την αυτοδυναμία. Και είναι πολλοί αυτοί που εργάζονται και επενδύουν στο σενάριο της μη αυτοδυναμίας. Εντός και εκτός των τειχών της Ν.Δ.!

-Ο ελληνικός λαός έχει δικαίωμα να  μάθει πως φτάσαμε εδώ. Θέλει την αλήθεια. Και αυτή η αλήθεια πρέπει να είναι τόσο καλά τεκμηριωμένη, ώστε ουδείς να μπορεί να την αμφισβητήσει.  Οι υπεύθυνοι πρέπει να υποδειχθούν. Αν διέπραξαν  εγκλήματα σε βάρος της χώρας  να τιμωρηθούν. Ο κόσμος είναι τόσο εξοργισμένος, που δεν θα ηρεμήσει, αν προηγουμένως δεν αποδοθεί δικαιοσύνη. Και δεν λάμψει η αλήθεια. Και για τα θέματα αυτά, δεν ακούω τη φωνή της Ν.Δ. να είναι ιδιαίτερα δυνατή. Αλίμονο αν επικρατήσει πάλι η λογική του 2004 και μοιράζουν ...συγχωροχάρτια!

Αν η Ν.Δ. προηγείται σήμερα στις δημοσκοπήσεις αυτό οφείλεται αφ’ ενός στην πλήρη κατάρρευση του ΠΑΣΟΚ και στα δραματικά αδιέξοδα που οδήγησε τη χώρα και αφ’ ετέρου στο προσωπικό χάρισμα και τη διορατική πολιτική του Σαμαρά,  που όχι μόνο είδε  έγκαιρα τις αδυναμίες του μνημονίου, αλλά  πρότεινε μια στρατηγική  εξόδου από την κρίση, που δικαιώθηκε από τα πράγματα και σήμερα αποτελεί το ζητούμενο.

Το στοίχημα για τον Αντώνη Σαμαρά, αλλά και τη ΝΔ, είναι το κόμμα, στον χρόνο που απομένει μέχρι τις εκλογές, να καταφέρει να πείσει ότι αποτελεί φορέα αλλαγής. Εκεί θα κριθούν όλα.

Αδέξιος Δεξιός

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Ιωάννης33 avatar
    Ιωάννης33 08/01/2012 08:40:27

    Τέλεια αποτίμηση του ρευστού πολιτικού σκηνικού.Ετσι ακριβώς είναι αδέξιε!Με λίγες και ξεκάθαρες κινήσεις φτάνουμε στον στόχο.Οσο για τον κομματικό μηχανισμό,πάντοτε ήταν βραδύπους.Δεν μπορεί να είναι επιχείρημα νίκης το γεγονός οτι παίζεις χωρίς αντίπαλο.Η νίκη κερδίζεται,δεν χαρίζεται

  2. Γιαδικιάρογλου avatar
    Γιαδικιάρογλου 08/01/2012 08:46:47

    Εδώ στο νησί του Αιγαίου που κατοικώ, η Τ.Ο της ΝΔ θΕΛΕΙ να δουλεψει. Ομως οι φερόμενοι ως υποψηφιοι βουλευτές, και ο νυν υποψήφιος βουλευτής περί άλλων τυρβάζουν. Ο φερόμενος ως υποψήφιος μας κάλεσε λέει πριν καιρό να μαζευτούμε να μας γνωρίσει, αλλά.....δεν ήλθε! Και ο καιρός ήταν κάλμα. Η θάλασσα λάδι. Τα μελη της τοπικής απαντα παρόντα, αλλά εκείνος δεν έστερξε.
    Τί να πεί κανείς.......Καλέ μου Αντώνη τ΄ακούς; Για πέρνα κι αποδώ άμα μπονατσάρει.

  3. makis p avatar
    makis p 08/01/2012 08:56:42

    Σήμερα το πρωί ο λαγός του πασόκ χασαπόπουλος το έριξε το ...νέο , ο ΓΑΠ θα προτείνει για υποψήφιο αρχηγό τον Παπαδήμο.
    Μας δουλεύουν όλους , φτάνει πιά.
    Η μόνη λύση είναι να αποσύρει η ΝΔ την εμπιστοσύνη της από την Κυβέρνηση ..ΠΑΣΟΚ και να προκυρηχθούν εκλογές.
    Εδώ κυβέρνησε ο ΓΑΠ και ο Παπαδήμος , δεν θα μπορεί να κυβερνήσει ο Σαμαράς και η ΝΔ? τι λέτε ρε παιδιά.
    Aς μην είμαστε αυτοκαταστροφικοί.
    ΕΚΛΟΓΕΣ ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΩΡΑ.

  4. mhtsos karditsa avatar
    mhtsos karditsa 08/01/2012 09:21:12

    συμφωνω απολυτως με το σχολιο σου αδεξιε δεξιε. με δυο λογια που ειναι η νου δου? εφοσον δεν εχει το πολιτικο προσωπικο για να κυβερνησει αυριο , δεν εχει κανει ηγετικη ομαδα. να πει με αυτους θα κυβερνησω, το καλυτερο που εχει να κανει ο προεδρος ειναι να βγει και να δεσμευτει στον ελληνικο λαο πως θα κυβερνησει μονο με εξωκοινοβουλευτικους. κανενας βουλευτης υπουργος.
    απο κει και περα η βαση της νου δου ειναι μουδιασμενη. τα στελεχη της αλλα και οι απλοι ψηφοφοροι της δεν εχουν καμια διαθεση να βοηθησουν και να τρεξουν. απλα θα ψηφισουν και παλι με κρυα καρδια και παλι οχι ολοι. η συσπυρωση της νου δου ειναι πολυ χαμηλη για μια περιοδο που ειναι σχεδον προεκλογικη.
    οσο για τις κομματικες οργανωσεις ? αφηστε το καλυτερα.
    που ναρθει και η νεα δανειακη συμβαση για ψηφιση. ζητω που καηκαμε.
    η συγκυβερνηση στοιχισε και θα στοιχισει εκλογικα στη νου δου.
    αφαιρεσε επιχειρηματα απο τον νεοδημοκρατη στο να πεισει τον αντιπαλο του να ψηφισει νου δου. τωρα αντιμετοπιζονται ολα τα κομματα απο τον ελληνικο λαο οτι ειναι το ιδιο πραγμα. εκτος της αριστερας που ετσι και αλλιως ειναι μονο για να γαβγιζει και τιποτα αλλο.

  5. EDITORIAL avatar
    EDITORIAL 08/01/2012 09:35:09

    Μπράβο για το δημοσίευμα
    Περιεκτικό,ουσιαστικό και αληθινό
    Αποτυπώνει την πραγματική κατάσταση που επικρατεί
    σήμερα στην κοινωνία και στους όποιους οπαδούς έχουν μείνει στην ΝΔ
    Τουλάχιστον οι αρμόδιοι...σχεδιαστές επί χάρτου που στρογγυλοκάθονται
    στα γραφεία της Συγγρού το έχουν πάρει το μήνυμα;
    Η απλά τους ενδιαφέρουν οι καρέκλες και τα αξιώματα.
    Δεν είναι καιρός να βγουν στην επαρχία και να αφουγκραστούν τις αγωνίες
    των πολιτών και όχι να χάνουν τον καιρό τους με τις...ανύπαρκτες κομματικές οργανώσεις που έχουν μείνει ως...σφραγίδες;
    Είμαι σε μια μονοεδρική περιφέρεια και τα ονόματα που ακούγονται είναι για...γέλια για να μην πω κάτι χειρότερο.
    Αυτό σημαίνει ότι δεν υπάρχει σωστή πληροφόρηση
    Φτάνει ποια με την...παραγωγή παραγόντων που δεν...παράγουν
    Φτάνει ποια με την δημιουργία Κεντρικών Επιτροπών και άλλων οργάνων που η μόνη παραγωγή είναι η δημιουργία κομματικών...περικοκλάδων
    Είναι δυνατόν να πάει σε λίγους μήνες η ΝΔ στις εκλογές και στην μονοεδρική που ζω να μην έχει πατήσει ένα από αυτά τα...προβεβλημένα κομματικά στελέχη που ερίζουν κάθε φορά για την εκλογή τους στην περιβόητη Κεντρική Επιτροπή;
    Είναι δυνατόν σήμερα αυτά τα χιλιάδες στελέχη της ΝΔ που ευνοήθηκαν τα μέγιστα να μην οργώνουν και να μην διακονούν το πρόγραμμα της ΝΔ;
    Τί άραγε να περιμένουν;
    Να τους στρώσουν οι άλλοι το τραπέζι;
    Αμ δε...
    Οι καιροί άλλαξαν και ο κοσμάκης είναι πολύ υποψιασμένος...

    • Theo avatar
      Theo @ EDITORIAL 08/01/2012 11:51:39

      κανε μας προτασεις για τα Γρεβενα, λοιπον...

  6. Απλή σκέψη avatar
    Απλή σκέψη 08/01/2012 09:36:36

    -Η ΝΔ, δεν ξέρω αν είναι έτοιμη για εκλογές, πάντως διαθέτει εξαίρετο αρχηγό και πολύ καλά στελέχη τουλάχιστον περί τα οικονομικά.
    -Αυτό που πρέπει να προσεχθεί, είναι, σε τοπικό επίπεδο ειδικά, η επιλογή των υποψηφίων, ν΄αξιολογηθεί η μέχρι τώρα προσφορά τους στην κοινωνία αν πρόκειται για παλαιότερους υποψηφίους. Αν η στάση τους και η προσφορά τους δεν είναι επαρκής, θα πρέπει ν΄αποκλειστούν από τα ψηφοδέλτια. Και δεν εννοούμε ¨προσφορά¨, την παρουσία τους σε διάφορα τοπικά πανηγύρια και εορτασμούς. Γιατί δυστυχώς, μόνο σε τέτοιες εκδηλώσεις τους βλέπουμε.
    -Σημαντικότατος παράγοντα επιτυχίας στις επερχόμενες εκλογές, πιστεύω θα είναι η ανανέωση των υποψηφίων πανελλαδικά, με ανθρώπους άξιους, ηθικούς και με αποδεδειγμένη διάθεση προσφοράς.
    -Δεν μπορεί να θέλεις να σπάσεις το παλαικομματικό κατεστημένο, με τα γνωστά ανδρείκελα, αμφισβητούμενης επάρκειας, αμφιβόλου ήθους, που δεν κομίζουν τίποτα νέο, τίποτα ουσιώδες, τίποτα χρήσιμο.
    -Για το πρόγραμμα της ΝΔ, δεν έχουμε κανένα ενδοιασμό οτι θα είναι συγκροτημένο, εφαρμόσιμο και θα απαντά στα καυτά προβλήματα της διαβίωσης του πολίτη. Αυτό φαίνεται από τις προτάσεις της ΝΔ, στο Ζάππειο Ι, ΙΙ , στη ΔΕΘ κλπ.
    -Επίσης θα πρέπει όπως ο αρχηγός της Α. Σαμαράς εμπνέει ¨εμπιστοσύνη¨στο λαό, το ίδιο να κάνουν και τα στελέχη και όλοι οι υποψήφιοι.

    -Έχουμε ανάγκη, όλοι μας, ο λαός, η κοινωνία, οι παραγωγικές ομάδες, να ξεφύγουμε από τον φόβο, τη μιζέρια (μισθοί, συντάξεις, φορολογία, ταμεία) και να περάσουμε σ΄ένα άλλο επίπεδο λόγου, που θα αναδείξει τον άλλο δρόμο που πρέπει να περπατήσουμε, τη γενναία διάθεση για υγιή ανάπτυξη, την απόδοση δικαιοσύνης, την εκμηδένηση της γραφειοκρατίας, την αξιοκρατία επιτέλους ως μοχλό προόδου κλπ.

    -Αυτές οι εκλογές, είναι τελευταία ευκαιρία της χώρας. Πρέπει η ΝΔ, να μην κάνει κανένα λάθος, πρέπει να συγκεντρώσει τους ικανούς ανθρώπους που μπήκαν στο ¨περιθώριο¨και να τους αξιοποιήσει έστω την ύστατη στιγμή, πρέπει να δώσει βήμα στους νέους, πρέπει να έχει ¨καθαρό λόγο¨ ώστε ο λαός να μην παραπλανηθεί γι΄αλλη μία φορά και κάνει το λάθος, γιατί
    ΤΩΡΑ ΤΟ ΛΑΘΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΜΟΙΡΑΙΟ!

    • madprof avatar
      madprof @ Απλή σκέψη 08/01/2012 10:55:33

      Με ορφανούς, σαλαγκουδάκια, αδαμάκια, ραπτουλάκια και λοιπά μηράκια τιποτ-ούλες, -ούληδων θα γίνει η κατάληψη της εξουσίας για νέα περίοδο λειτουργίας του κοινής διαχείρισης σφαγείου, με πλειοψηφία του Δ.Σ. "στελέχη" της ΝΔούλας!
      Οι πωλητές ελπίδων της, λανσάρουν οράματα, θάματα και ζώνες παρθενίας στους πληβείους πουλώντας εθνικοφροσύνη, θρησκευτικοκαπηλεία και τα συναφή ενώ οι εκδορείς της, ακονίζουν τα χασαπομάχαιρα και ανυπομονούν πότε τα ζωντανά θα εισέλθουν στον χώρο των σφάγειων για να βγάλουν την παραγωγή και να εισπράξουν τα "δεδουλευμένα".
      Οι του πασοκολαμογιστάν χορτάτοι και εξουθενομένοι από τα μεγάλα φαγοπότια και τις κραιπάλες με θύματα τα ζωντανά της στρούγκας, εκλιπαρούν να αναλάβει την διαχείρηση ο έταιρος των συνδιαχειριστών, για να απολαύσουν με τα οικογενειακά τους δενδρύλλια τα "κεκτημένα" δηλαδή τα Ληστευμένα.

      • madprof avatar
        madprof @ madprof 08/01/2012 11:08:23

        Υ.Γ. Δεν αναφέρθηκα σε φτερωτούς και καουμπόϊδες με 45 άρια (sic!) για ευνόητους λόγους!

        • loretta avatar
          loretta @ madprof 08/01/2012 16:23:41

          ωραια μας τα λες....εχεις να προτεινεις εναλλακτικά προσωπα ?? αν ναι καντο...διοτι μονο η γκρινια και η ευκολια του να καταγγελουμε τους παντες ΔΕΝ ΜΑΣ ΛΕΕΙ ΤΙΠΟΤΑ...ειμαστε και εμεις υποψιασμενοι.

          • madprof avatar
            madprof @ loretta 08/01/2012 20:54:31

            Προτείνω "πόθεν το αίσχος" του όλου οικογενειακού τους δενδρυλλίου και των παραφυάδων του.
            Κανείς υποψήφιος χωρίς ενδελεχή έλεγχο του πόθεν το αίσχος του!
            Θα ήταν μια κάποια λύσις, για αρχή!

    • stoxastis avatar
      stoxastis @ Απλή σκέψη 08/01/2012 22:07:54

      συγχαρητήρια στον Αδέξιο για τό άρθρο και σε σενα Απλή Σκέψη. Δικαιολογείς το ψευδώνυμο. Θα ήθελα να προσθέσω και εγώ κάτι πολύ απλό που μου έστειλε μία φίλη.

      " ΕΦΗΜΕΡΙΣ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΩΣ
      ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ
      ΤΕΥΧΟΣ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ ΕΙΔΙΚΩΝ ΘΕΣΕΩΝ ΚΑΙ ΟΡΓΑΝΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ
      ΦΟΡΕΩΝ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΚΑΙ ΕΥΡΥΤΕΡΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΤΟΜΕΑ Αρ. Φύλλου 396
      10 Νοεμβρίου 2011
      ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΣ
      Αριθμ. Υ404
      Αποδοχή παραίτησης Συμβούλου του Πρωθυπουργού.
      Ο ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΣ
      Έχοντας υπόψη:
      1. Τις διατάξεις του άρθρου έβδομου του Ν. 3839/2010
      «Σύστημα επιλογής προϊσταμένων οργανικών μονάδων με
      αντικειμενικά κριτήρια − Σύσταση Ειδικού Συμβουλίου Επιλο−
      γής Προϊσταμένων (ΕΙ.Σ.Ε.Π.) και λοιπές διατάξεις» (Α’ 51).
      2. Την Υ 280/19.10.2010 απόφαση του Πρωθυπουργού
      (ΥΟΔΔ 342).
      3. Την επιστολή παραίτησης του Λουκά Παπαδήμου,
      αποφασίζουμε:
      Αποδεχόμαστε την παραίτηση που υπέβαλε ο Λουκάς
      Παπαδήμος του Δημητρίου, πρώην Αντιπρόεδρος της
      Ευρωπαϊκής Κεντρικής Τράπεζας και πρώην Διοικητής
      της Τράπεζας της Ελλάδας, από τη θέση του Συμβούλου
      του Πρωθυπουργού επί θεμάτων μακροοικονομικής και
      διαρθρωτικής πολιτικής, καθώς και θεμάτων που αφο−
      ρούν το τραπεζικό σύστημα και τις χρηματοπιστωτικές
      αγορές, και από 10.11.2011 τον απαλλάσσουμε από τα
      καθήκοντα του.
      Η απόφαση αυτή να δημοσιευθεί στην Εφημερίδα της
      Κυβερνήσεως.
      Αθήνα, 10 Νοεμβρίου 2011
      Ο ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΣ
      ΓΕΩΡΓΙΟΣ Α. ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ
      -
      Με την Υ403/10−11−2011 απόφαση του Πρωθυπουργού,
      που εκδόθηκε σύμφωνα με τις διατάξεις του π.δ. 63/2005
      (Α’ 98), όπως ισχύει, γίνεται αποδεκτή η παραίτηση του
      ΓΕΩΡΓΙΟΥ ΣΤΑΥΡΟΠΟΥΛΟΥ του Κωνσταντίνου, Επίτιμου
      Αντιπροέδρου του Συμβουλίου της Επικρατείας, από
      την θέση του Προϊσταμένου του Νομικού Γραφείου της
      Γενικής Γραμματείας Πρωθυπουργού και τον απαλλάσ−
      σουμε από τα καθήκοντά του από 10.11.2011.
      Με την υπ’ αριθμ. Υ 401/9−11−2011 απόφαση του Πρωθυ−
      πουργού που εκδόθηκε σύμφωνα με τις διατάξεις των
      άρθρων 28 και 81 παρ. 2 του π.δ. 63/2005 (ΦΕΚ 98 Α’)
      όπως ισχύει, παύεται, η απόσπαση του ΝΙΚΟΛΑΟΥ ΚΟΥ−
      ΤΡΑ του Θεοδώρου, υπαλλήλου με βαθμό Α΄ του κλάδου
      Δ.Ε. 7 της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας, στη Γενι−
      κή Γραμματεία της Κυβέρνησης, και από 11.11.2011 τον
      απαλλάσσουμε από τα καθήκοντά που του είχαν ανα−
      τεθεί με την Υ80/27−10−2009 (ΥΟΔΔ 471) ομοία.
      Ο ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΣ
      ΓΕΩΡΓΙΟΣ Α. ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ
      2425

      Δηλ. μέχρι να διοριστεί πρωθυπουργός ο Παπαδήμος, ήτανε διορισμένος σύμβουλος του ΓΑΠ. σωστά?
      Δηλ. ο Παπαδήμος συμβούλευε τον ΓΑΠ για τις ενέργειες της κυβέρνησης που απέτυχε και απολύθηκε. Σωστά?
      Δηλ. τώρα ο απολυθείς από τον ΓΑΠ Παπαδήμος, θα κάνει από μόνος του, ότι μέχρι χθες συμβούλευε να κάνει η κυβέρνηση του ΓΑΠ που απέτυχε. Σωστά?
      Ρε είμαι μπερδεμένος ή κάποιοι μας δουλεύουνε κανονικά?..."

      χωρίς σχόλια!!!!

  7. Pluto avatar
    Pluto 08/01/2012 09:37:02

    Tί ετοιμασίες καί ετοιμότητα ,ένα χύμα είναι η ΝΔ καί στην κορυφή καί στην βάση!! Ανάβω λαμπάδα να φωτίσει ο Υψιστος τον Σαμαρά να χρησιμοποιήσει τους ανθρώπους που πολύ σωστά εισηγείται ο Ροδινός! Αλλά οι λαμπάδες είναι καλές μόνο στην Τήνο τον 15Αύγουστο....
    Κακά τα ψέματα, η ΝΔ πρέπει ν` αλλάξει σε όλα γιά να γίνει κόμμα εξουσίας δηλ. ,ικανό να την ασκήσει στον κυκλώνα του 2012!Εύχομαι να διαβάζει ,εκτός από Ροδινό, καί Γατόπαρδο του Λαμπεντούζα ο Σαμαράς αυτή την εποχή αλλά φοβάμαι ότι σε κάθε περίπτωση αργεί (έχει αργήσει!) χα-ρα-κτη-ρι-στι-κά, που λένε καί στο στράτευμα....

  8. Ναυσικά... avatar
    Ναυσικά... 08/01/2012 09:44:19

    Αυτό ακριβώς λέει και ο κ. Δήμας στην συνέντευξη που έδωσε στο Βήμα χθές.
    " Στηρίξτε την κυβέρνηση", είπε. Τι να θέλει να πεί άραγε ο ποιητής;;; Γρίφος για δυνατούς λύτες.....

  9. Tassos avatar
    Tassos 08/01/2012 09:53:28

    Ρε Φάκτορα εσύ που λογικά έχεις ανοιχτή γραμμή με τον Σαμαρά: Σχόλια σαν τα δύο παραπάνω τα διαβάζει? Προβληματίζεται?

    • AX EUROPH avatar
      AX EUROPH @ Tassos 08/01/2012 11:34:44

      Αντε και τα διαβάζει ,τι πραγματικά μπορεί να κάνει ; Δυστυχώς έχουμε προεδρευόμενη και όχι προεδρική έκφανση Δημοκρατίας .

  10. Δεξιός Ψάλτης avatar
    Δεξιός Ψάλτης 08/01/2012 09:59:07

    Πρέπει οπωσδήποτε να διαβάσει και την ανάρτηση και τα σχόλια.Είναι η απεικόνιση της πραγματικότητας.

    • tak avatar
      tak @ Δεξιός Ψάλτης 09/01/2012 18:16:15

      Τα διαβάζει και με δεύτερη ανάγνωση μάλιστα... Και μένα πάντως μου τη σπάει που τηρεί σιγή ασυρμάτου ακόμα, ενώ θα έπρεπε να έχει υψώσει ως τον ουρανό τη φωνή του...

  11. Εύμηλος avatar
    Εύμηλος 08/01/2012 10:06:59

    Αν κι "αδέξιος" έθεσες με δεξιότητα τον τύπο επί των ήλων!
    Καλή Χρονιά κι αγωνιστικό μέλλον

  12. deldio avatar
    deldio 08/01/2012 11:00:24

    Χοντραίνουν τα πράγματα. Με την υπογραφή της νέας δανειακής σύμβασης και τα πρωτοφανή μέτρα που επιβάλλονται δήθεν λόγω "κουρέματος" του ελληνικού χρέους στην πραγματικότητα όμως από το Σύμφωνο για το Ευρώ που ψηφίστηκε στη σύνοδο κορυφής του Μαρτίου 2011 σε όλες τις χώρες της Ευρωζώνης, η "κινεζοποίηση" του λαού και το ξεπούλημα της χώρας μισοτιμής πρέπει να γίνουν άμεσα, οι ανταγωνιστές άλλωστε είναι πολλοί όπως πολλά είναι και τα εγχώρια γιουσουφάκια τους, κατ' ευφημισμόν "επιχειρηματίες", που περιμένουν να πέσουν τα ψίχουλα από το τραπέζι. Υπ' αυτές τις συνθήκες ουδείς (από τα κόμματα του Παπαδήμιου εννοώ) θέλει πραγματικά εκλογές, και ο μόνος δρόμος για το σύστημα (προκειμένου να επιβληθεί αυτή η βάρβαρη πολιτική) είναι η ανοιχτή εκτροπή. Κατά την άποψή μου δεν πρόκειται να γίνουν εκλογές, αλλά και εάν τυχόν γίνουν θα είναι μνημείο αντισυνταγματικότητας, κατατρομοκράτησης, παραπληροφόρησης, καταστολής και ίσως και νοθείας.

  13. Aris. A avatar
    Aris. A 08/01/2012 11:01:40

    Νομίζω ότι το πρόβλημα είναι ευρύτερο βαθειά πολιτικό και αφορά το σύνολο της ελληνικής πολιτικής ζωής.

    Τα κόμματα τις τελευταίες τρεις δεκαετίες μετατράπηκαν σε μηχανισμούς διευθέτησεις ρουσφετιών εξυπηρετήσεων και νομής της κρατικής περιουσίας.

    Αυτό είχε ως αποτέλεσμα να στελεχωθούν στην πλειοψηφία τους από άτομα που είχαν μικρά και μεγάλα οικονομικά συμφέροντα γύρω από το δημόσιο.

    Χάθηκε η ιδεολογία το μεράκι για το καλύτερο ο προβληματισμός χάθηκε κάθε είδος στοιχειώδους ανιδιοτέλειας.

    Μαζεύτηκαν γόννοι πολιτικών οικογενειών, αργόσχολοι, άνθρωποι με λελυμένα τα οικονομικά προβλήματα που είχαν χρόνο να χαλούν σε δημόσιες σχέσεις και σε άχρηστες κομματικές συγκεντρώσεις που πήγαιναν απλά για να φαίνονται.

    Οι βουλευτές μετατράπηκαν σε γλάστρες των τηλεοράσεων και οσφυοκάμπτες των ιδιοκτητών ΜΜΕ παρακαλώντας για λίγα λεπτά παρουσίας στην ΤΙΒΙ που θα τους εξασφάλιζε την εκλογή τους.

    Τα στελέχη μετατράπηκαν σε χαζοκομματάρχες βουλευτών από τους οποίους περίμεναν κάποια στιγμή ανταπόδωση των υπηρεσιών τους.

    Ετσι σήμερα δεν υπάρχει το υλικό που θα κάνει την διαφορά που θα μπορέσει να ακούσει τον κόσμο ώστε να δημιουργήσει πρόγραμμα- θέσεις και κυρίως να εργαστεί σε κυβερνητικές θέσεις ευθύνης με σθένος και ζήλο.

    Σε αυτήν την κατάσταση παραμένει και η ΝΔ.

    Ειδικά να αναλύσει κάποιος τις δυνατότητες κάποιων που ονειρεύονται να γίνουν υπουργοί είναι να τραβάει τα μαλλιά του.

    Μαλί γυαλί και παντελόνι Lee που λένε στο χωριό μου.

    • madprof avatar
      madprof @ Aris. A 08/01/2012 11:17:09

      Επιτέλους σχόλια που στέκουν σε λογική επεξεργασία της πραγματικότητας που βιώνουμε και όχι άρες μάρες κουκουνάρες και γιούρια ζωντανά να αναλάβουν οι "δικοί" μας για να σας σφαγιάσουμε "αναίμακτα"!

      • stanley@gr avatar
        stanley@gr @ madprof 08/01/2012 12:01:15

        Aris A.,
        παντα αιχμηρος.
        Θα ηθελα ειλικρινα να σε ρωτησω, αν γνωριζεις καποιον η καποια που πραγματικα εκτιμας, και αν αυτος η αυτη θα ηταν διατεθειμενοι να εμπλακουν σε αυτη την χαλεπη και απαξιωτικη συγκυρια με αυτο τον κομματικο συρφετο?
        Προσωπικα, απο τα κατα καιρους ονοματα που εμφανιζονται στις φυλλαδες δεν εχω βρει καποιον που να μου εμπνεει εμπιστοσυνη.
        λαμογια και παλι λαμογια...
        οτι κανουμε θα το κανουμε μονοι μας!!
        η ατομικη μας προσπαθεια απο το προσωπικο μας μετεριζι θα μας βγαλει απο τα αδιεξοδα.
        αν περιμενουμε απο κομματα και αποτυχημενους πολιτικαντηδες θα παρουμε μια απο τα ιδια.
        δυναμη, κουραγιο και ελπιδα μονο απο την προσωπικη μας προσπαθεια!!

        • Aris. A avatar
          Aris. A @ stanley@gr 08/01/2012 12:23:00

          stanley

          Καλημέρα

          Κάποιος διευθυντής που είχα κάποτε που είχε περάσει από μεγάλη γαλακτοβιομηχανία μου έλεγε ότι ο βιομήχανος του έλεγε:

          Γιώργο να διορίσουμε συγγενείς και μπατζανάκηδες στο εργοστάσιο οι οποίοι είναι συνήθως και άχρηστοι αλλά πάντα να κοιτάμε να είναι σε μια αναλογία 80-20 άντε 70-30 με τους ικανούς αλλιώς θα το διαλύσουμε το μαγαζί.

          Το ακριβώς αντίθετο έχει συμβεί στα κόμματα ότι ποιο άχρηστο υπάρχει στην κοινωνία έχει μαζευτεί σε αυτά και η αναλογία 80-20 είναι αντίστροφα.

          Παρακολυθώ κάποιους που γίνανε υπουργοί στα τριάντα τους και καλούνται να διοικήσουν αυτό το τέρας του ελληνικού δημοσίου.

          Αναρρωτιέμαι ένας άνθρωπος που δεν δημιούργησε δεν έμαθε κάνοντας λάθη δεν ξενύχτησε προσπαθώντας να επιβιώσει πως έχει αποκτήσει όλα εκείνα τα εφόδια που θα του επιτρέψουν να διοικήσει με επάρκεια;;

          Επειδή δεν μπορούν να διοικήσουν κλείνονται στα γραφεία οχυρώνονται πίσω από συνεργάτες και περνάνε την ώρα τους σε χαζοεκπομπές θάβοντας τους συναδέλφους τους και ασκώντας παραπολιτική.

          Πρόσεξε στην ΝΔ με πόση ευκολία συζητάνε επί μέρες στα ΜΜΕ τα εσωκομματικά της αλλά είναι εξαφανισμένοι όταν πρέπει να πουν την γνώμη τους για σοβαρά θέματα όπως η οικονομία η εξωτερική πολιτική και τα λοιπά.

          Είναι σαν τις κουτσομπόλες της γειτονιάς οι άνθρωποι ασχολούνται με μικρά και ταπεινά θέματα γιατί τέτοιοι είναι.

          • stanley@gr avatar
            stanley@gr @ Aris. A 08/01/2012 12:44:17

            ειδες λοιπον Αρη που καταληγουμε στο ιδιο συμπερασμα!
            Απαισιοδοξο, αλλα αν δεις ποιοι προαλειφονται για την διαχειρηση της εξουσιας την επομενη μερα θα σε πιασει βαθεια απελπισια.
            Οι περισσοτεροι δεν εχουν δουλεψει ουτε μια ωρα μακρια απο κομματικα γραφεια και κομματικες δουλειες. Και οι νεοι που περισφρυσαν και αυτοι το ιδιο...
            ειναι βλεπεις τα κομματα σαπιοι μηχανισμοι..
            δεν μπορουν να προσελκυσουν υγιεις πολιτες.
            τον μονο που λυπαμαι ειναι ο Σαμαρας!
            με αυτους τους αποτυχημενους θα αναλωθει εξαιρετικα γρηγορα...
            αλλα θα μου πεις ο καθενας κανει τις επιλογες του!
            Κυριως ομως, θα πω εγω, και ειμαι σιγουρος οτι συμφωνουμε,
            κρινεται απο αυτες!!!

          • Απολλώνιος avatar
            Απολλώνιος @ Aris. A 08/01/2012 14:29:04

            Άρη, για άλλη μία φορά συμφωνώ 100% και προσυπογράφω τις επισημάνσεις σου.
            Προσωπικά, έχω πάψει πλέον να σχολιάζω και στο αγαπημένο Antinews, ούτε η ΝΔ ούτε ο τόπος μας έχει καμία ελπίδα που να εξαρτάται από εμάς.
            Θα μας επιβληθούν οι όποιες "έξωθεν" λύσεις όπως πάντα, μία κυβέρνηση ΝΔ ή παραπλήσια με τη σημερινή θα εφαρμόσει τις έξωθεν λύσεις (όπως πάντα) και η ζωή συνεχίζεται... Μη περιμένουμε να αλλάξουν τα κόμματα, δεν πρόκειται. Μόνο βιτρίνες αλλάζουν για να μας δουλεύουν καλύτερα, κι εμείς θα το τρώμε το παραμύθι, αυτοί θα τρώνε τις μίζες τους... (οπως πάντα)

  14. Παύλος avatar
    Παύλος 08/01/2012 11:09:16

    "Επί των τύπων των ήλων"

  15. NONOS avatar
    NONOS 08/01/2012 11:14:22

    Πεστα αρχοντα αυτοι νομιζουν οτι μεσα απ το γυαλινο πύργο της Συγγρού θα πείσουν τον κοσμάκη και θα πεσει σαν ωρημο φρούτο.Δυστυχώς δεν εχουν αντιληφθεί οτι το βαθυ Πασοκ υπαρχει βαθειά ριζωμενο και ικανο να κάνει τη ζημιά.Εδω θελει αγωνα πορτα πόρτα, να ανοίξουν οι τοπικές να κερνούν κανα καφε στον κοσμο να παίρνει ο κασμακης ηθικό και προοπτική να δοσουν οραμα και γραμμη μεσα απ τα γραφεία δε κερδίζονται οι εκλογες ο κοσμος ξυπνησε και ψαχνει σωτηρία ...........ξυπνάτε πριν ειναι αργά......

  16. yiannos avatar
    yiannos 08/01/2012 11:17:32

    Εάν οι Έλληνες ψήφιζαν με πρώτο κριτήριο το εθνικό καλό, στις επερχόμενες εκλογές θα έδιναν αυτοδύναμη κυβέρνηση υπό τον Σαμαρά και δεύτερη δύναμη το ΚΚΕ.

  17. παρατηρητής avatar
    παρατηρητής 08/01/2012 11:23:26

    Γιαδικιάρογλου - Αris. A
    έτσι ακριβώς και σε εμάς . Το χειρότερο είναι ότι υπάρχουν κάτι λαμόγια που μυρίζονται τις εξελίξεις και τα ανερχόμενα αστέρια της πολιτικής και προσκολλώνται πάνω τους σαν τα τσιμπούρια. Μαζεύουν κάτι ψηφαλάκια από κάτι απελπισμένους με ψεύτικες υποσχέσεις και κάτι γερόντια με άνοια και το παίζουν στους πολιτικάντηδες ως παράγοντες του τόπου και δεν αφήνουν νέα άτομα να μπουν στο χώρο και να δημιουργήσουν κάτι διαφορετικό.
    Κάπως έτσι την έχει πατήσει και νυν τομεάρχης της ΝΔ με αρχιλαμόγιο που το παίζει μεγαλοπαράγοντας της τοπικής κοινωνίας.
    Η τεχνολογία και το ανθρώπινο δυναμικό προσφέρονται για την ανάπτυξη ενός δικτύου που θα μπορούσε να αντικαταστήσει τις ανύπαρκτες ΤΟ. Γιατί τόση αδράνεια και παθητικότητα ;

  18. Wolf avatar
    Wolf 08/01/2012 11:27:44

    "-Η Ν.Δ. , ως μηχανισμός διαχείρισης εξουσίας, δεν έχει πείσει τον ελληνικό λαό, ότι μόνη της μπορεί να βγάλει τη χώρα από τα σημερινά αδιέξοδα. Αν το είχε καταφέρει, σήμερα θα ποσοστά της θα είναι πολύ μεγαλύτερα."

    Αγαπητέ Αδέξιε,
    θα συμφωνήσω μαζί σου σε όλα, πλην της παραπάνω τοποθέτησης. Και εξηγούμαι.
    Αλίμονο, στο Σαμαρά και τη ΝΔ, αν και αυτοί είναι διαχειριστές της εξουσίας.
    Η Ελλάδα χρειάζεται Ηγέτη με όραμα, τσαγανό, πίστη στον τόπο και τους πολίτες του και όχι έναν ακόμη διαχειριστή της εξουσίας. Απ αυτούς καήκαμε (βλέπε Σημίτη, Καραμανλή, Παπανδρέου).
    Χρειαζόμαστε Ηγέτη και ένα κόμμα πίσω του δυνατό, με στρατηγική, με πρόγραμμα, με νέες καινοτόμες προτάσεις, σε πολιτικές και πρόσωπα, έτοιμο να κοντραριστεί, να υψώσει το ανάστημα του, να πολεμήσει για ελληνικές θέσεις και όχι να κάνει εξυπηρετήσεις τρίτων. Να ξέρει που θέλει να πάει και να έχει χαράξει και το δρόμο, για να πάει.
    Η έξοδος από τα αδιέξοδα θέλει Ηγέτη και όχι διαχειριστές της εξουσίας.
    Και ο Σαμαράς έδειξε σε πολλές περιπτώσεις ότι έχει όλα εκείνα τα στοιχεία που σκιαγραφούν τον Ηγέτη, που θα οδηγήσει τη χώρα στην επόμενη μέρα, αυτή της Ελπίδας και της ανάπτυξης.
    Κάποιοι λένε ότι είναι άτυχος γιατί του έπεσαν τα δύσκολα μπροστά του, η καυτή πατάτα στα χέρια του.
    Εγώ λέω ότι είναι ευτυχής συγκυρία για την πατρίδα, που ο Σαμαράς θα βρεθεί στο τιμόνι της. Για την πατρίδα, το λαό της και τον ίδιο το Σαμαρά.
    Γιατί είμαι της άποψης ότι τώρα είναι η ώρα που θα ξεχωρίσουν τα παιδιά απ τους άντρες!!! Που θα ξεχωρίσουν οι ικανοί απ΄τους ανίκανους!!!

  19. καβουρας avatar
    καβουρας 08/01/2012 11:43:35

    δεύτερο κόμμα το ΚΚΕ ????!!!!!! για το καλό της Ελλάδας?????//////ρε παιδια του Περισσού πολύ antinews διαβάζετε .

  20. Γλαυξ avatar
    Γλαυξ 08/01/2012 11:51:22

    Αν και Αδέξιος Δεξιός, αν και Απλή Σκέψη εκφράσατε απόψεις στέρεες που μοιραζόμαστε όλοι. Τα στοιχεία του πολιτεύεσθαι που θα εκτιμηθούν ιδιαίτερα από τους Έλληνες πολίτες είναι:
    α) Αξιοκρατία παντού από τον Πρόεδρο μέχρο τον τελευταίο υπάλληλο
    (εννοείται με αυστηρές και άμεσες κυρώσεις όπου απαιτείται, χωρίς
    δικαιολογίες ήμουν φτωχός, αμάρτησα για το παιδί μου κλπ)
    Αν οι υπάλληλοι του κράτους δεν επιθυμούν να εργασθούν είτε για
    προσωπικούς είτε για... ιδεολογικούς λόγους να απαλλαγούν των
    καθηκόντων τους
    β) Έλεγχο πόθεν έσχες όλων των πολιτικών και διατελεσάντων σε ιδιαίτερες
    θέσεις του κράτους όπως υποσχέθηκε ο ΑΣ (εννοείται με άμεση δήμευση
    κινητής και ακίνητης περιουσίας όπου απαιτείται)
    γ) Αυστηρόοοοοοτατος έλεγχος όλων των διαμενόντων στην πατρίδα μας
    (να επιτρέψουμε στις δυνάμεις προστασίας να λειτουργήσουν όπως
    χρειάζεται)
    δ) Να μπουν τα θεμέλια ενός κράτους δικαίου και αξιακών προτύπων στο
    σχολείο εκεί που διαμορφώνονται χαρακτήρες και δημιουργούνται ή όχι
    συνειδήσεις διότι μετά πέταξε το πουλάκι ....
    Αυτά εύκολα διατυπώνονται πολύ δύσκολα όμως υλοποιούνται διότι έχουμε
    να κάνουμε με ξεχωριστούς ως γνωστόν ανθρώπους (και στα θετικά και στα αρνητικά). Χρειάζεται πολύμοχθη προσπάθεια.
    Μακάρι να τα καταφέρουμε
    Καλημέρα σε όλους


    β)

  21. ΜΠ avatar
    ΜΠ 08/01/2012 11:53:41

    Το άρθρο αυτό έπρεπε να έχει αναρτηθεί πολύ καιρό πριν, εμείς ήδη όλοι εδω μέσα τα έχουμε γράψει πολλάκις. Ο Α.Σ πρέπει να σταματήσει τη συμπολίτευση και να ξεκινήσει σκληρή αντιπολίτευση. Και τα δύο παράλληλα δεν γίνονται έχουν από μόνα τους αντικρουόμενα συμφέροντα.
    Κεντρικό μήνυμα του Προέδρου νομίζω να είναι: "Ελλάδα η Νέα Δύναμη" και όχι αμερικανιές του τύπου "μπορούμε".
    Το μήνυμα μπορεί να στηριχθεί παντιοτρόπως, με πρέσβη πρώτον και καλύτερο τον Πύρρο Δήμα και τα βάρη που σήκωσε και μας έφερε τα χρυσά μετάλεια!
    Το PSI θα είναι τραγικό να υπογραφεί στο Αγγλικό Δίκαιο, στο δίκαιο μιας χώρας που δεν ανήκει ποσός στην Ευρωπαϊκή οικογένεια. Θα είναι σαν να μας ρίχνουν στην αρένα με τα λιοντάρια. Πρόεδρε είπες να σε εμπιστευτούμε. Εμείς το κάνουμε και για αυτό δεν έχουμε κατέβει στους δρόμους ακόμη. Δείξε μας τώρα όμως το λόγο για τον οποίο το κάνουμε (να σε εμπιστευόμαστε): μην υπογράψεις τίποτα που θα μας δεσμεύει για τον επόμενο αιώνα. ΕΚΛΟΓΕΣ ΤΏΡΑ !!!!!

  22. Παναγος avatar
    Παναγος 08/01/2012 11:53:42

    Αδεξιος Δεξιος .
    Καλημερα .Ωραια τα λες οπως παντα.

    στον χρόνο που απομένει μέχρι τις εκλογές,
    ==
    Παρακαλω ακουσες κατι για εκλογες? Δεν παρακολουθω τηλεοραση πολυ συχνα,αλλα υποθετω αμα ειχε διαδοθει οτι θα γινουν εκλογες ΤΟΤΕ,
    ε! ολο και απο καπου θα το μαθαινα..
    Η τελευταια ..ενημερωση ηταν μολις ολοκληρωθει το "πουστηαι" (η πως διαολο το λενε) ,το οποιο ομως το "κ.παποδημο" χαρακτηρισε .."κρισιμο".. (χωρις να δωσει παραπανω διευκρινησεις"..
    Και εχει και ..εμπλοκη ,οπως ακουω..

    Και ειναι και η.."τετοια δοση"... Που την εχουμε αναγκη κλπ κλπ..
    Ειμαι τρομερα απαισιοδοξος. Ναρκομανης εχω γινει με αυτη την δοση..
    Φερτε μου την δοση ,λεω..
    Και τι σοι "δοση" ειναι αυτη ? Δηλαδη αμα παω να παρω ενα δανειο δεν σου δινουν αμεσως τα λεφτα? Σου τα δινουν με .."δοσεις"??
    Τι πραγματα ειναι αυτα.. Ω! πρεπει να αλλαξουμε τραπεζα...

  23. Γλαυξ avatar
    Γλαυξ 08/01/2012 11:54:19

    χωρίς β) στο τέλος ....

  24. anonymous avatar
    anonymous 08/01/2012 11:55:44

    Η ΝΔ ή ο Σαμαράς αν θέλεις, δεν ενδιαφέρονται να κερδίσουν τις εκλογές. Το έδειξε η δημοσιοποίηση των ονομάτων των υποψηφίων. Ανακυκλωμένα υλικά χειρότερης ποιότητας από το παρελθόν και χωρίς ένα νέο πρόσωπο. Δηλ. πρέπει να επιλέξουμε από τους ίδιους.
    Λογική η θέση της ΝΔ καθότι η κατάσταση, έτσι όπως έχει διαμορφωθεί, δε διορθώνεται. Θα περάσουν τουλάχιστον 20 χρόνια για να επανέλθουμε, και φυσικά η ΝΔ δε θέλει να χρεωθεί το κόστος.
    Ο άλλος λόγος είναι ότι ίσως η ΝΔ να βλέπει ότι όλο το πολιτικό σκηνικό αποσυντίθεται. Οπότε σου λέει ας ετοιμαζόμαστε για την επόμενη μέρα.

  25. Πριγκηψ avatar
    Πριγκηψ 08/01/2012 12:15:57

    Οι πολιτες δεν περιμανουν πλουτοι και λεφτα απο την ΝΔ. Εχουνα αντιληφθει πολυ καλα τι συμβαινει γυρω. Περιμενουν ομως συγκεκριμενες θεσεις ωστε να νοιωσουν οτι τουλαχιστον οι νεοι θα εχουν ευκαιριες για δουλεια και οι μεσηλικες και οι συνταξιουχοι θα καλυπτονται απο ενα αξιοπρεπες κοινωνικο κρατος,δηλαδη υγεια, συνταξεις και ασφαλεια. Οσο περισσοτερο αδυναμος ειναι καποιος οικονομικα τοσο πιο πολυ νοιωθει το κρατος αδικο... Υπαρχουν αυτα στο λεξιλογιο της ΝΔ ?? Οχι λεω εγω. Γινεται αντιπολιτευση σ αυτους τους τομεις?? Οχι λεω εγω. Εχει αναπτυχθει η αξια και το περιεχομενο του κοινωνικου φιλελευθερισμου εστω στις οργνωσεις?? Οχι λεω εγω. Αφου ειναι κλειστες.. Συμπερασμα... Η ΝΔ ειναι μια παραλυτη δυναμη !!! Διαθετει οπλοστασιο και στελεχη αλλα δεν διαθετει στρατηγικη και δεν εχει σωστες επιλογες στις στατηγικες θεσεις. Να γιατι δεν ξεκολλαει στις δημοσκοπησεις αλλα παει σαν τον καβουρα...

  26. panos avatar
    panos 08/01/2012 12:25:57

    Απολυτα σωστες οι παρατηρησεις του αρθρογραφου,αλλα του διαφευγει μια βασικη παραμετρος.Η χρεωκοπια της χωρας σημαινει και ταυτοχρονη χρεωκοπια και των υπαρχοντων κομματων.Μετα τις επομενες εκλογες θ' αρχισει η αναδιαταξη του υπαρχοντος κομματικου σκηνικου.Στην ουσια η Ν.Δ. θ' ακολουθησει τη μοιρα του ΠΑΣΟΚ.

  27. Theo avatar
    Theo 08/01/2012 12:35:26

    Ρωτας αγαπητε Αδεξιε Δεξιε αν η ΝΔ ειναι ετοιμη να κυβερνησει.
    Δεν το νομιζω!
    Και ξερεις γιατι?
    Δεν ειναι μονο τα τεραστια προβληματα της οικονομιας που θα πρεπει να διαχειριστει.
    Ειναι και αυτο που λεμε καθημερινοτητα του πολιτη!
    1. Τα σχολεια μας και τα πανεπιστημια μας! Δεν υπαρχουν βιβλια και το πιο πιθανο ειναι οτι του χρονου δεν θα υπαρχουν και σχολεια. Δεν μιλω για τα πανεπιστημια! Δεν υπαρχει σαλιο που λεει και ο Λοβερδος.
    2. Τα νοσοκομεια μας και τα κεντρα υγειας. Δεν μπορω να φανταστω τι διαφορετικο θα κανει η ΝΔ οταν δεν εχω ακουσει τιποτε διαφορετικο να αρθρωνει.
    3. Η ασφαλεια του πολιτη. Στη συγκεκριμενη συγκυρια τα περιπολικα παιρνουν τη βενζινη με το δελτιο και η καταδιωξη γινεται μονο μετα απο συνεννοηση με το κεντρο για αποφυγη ασκοπων εξοδων!!
    4. Η συνεχομενη ανοδος των τιμων σε σουπερ μαρκετ και ο ελεγχος των απανταχου λυμαινοντων καρτελ: στις λαχαναγορες, στις αποθηκες κλπ. κλπ.

    Το να συνεχισω δεν εχει νοημα. Αυτα που γραφω τα ξερουμε ολοι. Αρα?

    Και το τελευταιο και πιο αποκαρδιωτικο: Με ποιους?
    Αυτους που μας εφεραν σε αυτο το χαλι?
    Θα διαχειριστουν παλι την χωρα ο Στυλιανιδης και ο Χατζηδακης?
    Καλυτερα μεταναστης στην Αυστραλια...
    Με αποτυχοντες να εκλεγουν πρωην βουλευτες που επανακαμπτουν δριμύτεροι?
    Με την Ραγιου στην Πατρα και τον Κωνσταντοπουλο στην Πιερια?
    Η με τα μπουμπουκια και τους κλωνους των απανταχου συνταξιουχων βουλευτων?
    Ελεος, κε. Σαμαρα!!
    Λυπηθειτε την Ελλαδα!!
    Δυστυχως στη ΝΔ φαινεται να μην αντιλαμβανονται την επωδυνη συγκυρια!
    Δεν πειραζει, θα την βιωσουν "ανελεητα" μετα τις εκλογες...
    Αν τις κερδισουν αυτοδυναμα...

    • TopGunZ avatar
      TopGunZ @ Theo 08/01/2012 13:42:16

      Αγαπητέ, μας παραθέτετε μια πλειάδα λόγων που αποδεικνύουν ότι δεν κυβερνιέται ΤΩΡΑ η Ελλάδα, δεν βλέπω πουθενά τις αντίστοιχες κυβερνητικές εξαγγελίες της ΝΔ που θεωρείτε ότι δεν θα αποδώσουν.

      Επίσης, ΕΑΝ ενθυμούμαι καλώς οι βουλευτές δεν διορίζονται, αλλά "σταυρώνονται" από τους ψηφοφόρους, τους ίδιους που είναι υπεύθυνοι να προβάλλουν τα σωστά πρόσωπα στην κοινωνία. Δυστυχώς οι ΝΟΔΕ είναι ρημαγμένες οπότε μην περιμένετε επίσημη προσωπική πρόσκληση για να ακούσουνε τη γνώμη σας, αν δεν σας αρέσουν οι υποψήφιοι της περιφέρειάς σας, πηγαίνετε στην τοπική οργάνωση και πείτε τα! Στείλτε ένα email. Μη με ρωτήσετε ποιος θα σας ακούσει και ποιος θα το διαβάσει. Όπως είπα σε ένα φίλο μου, αν δε μιλήσεις, το σίγουρο είναι ότι δε θα σε ακούσει κανείς.

  28. dirty harry avatar
    dirty harry 08/01/2012 13:29:31

    Γιατι ολοι εσεις οι νεοδημοκρατες , ενω τα βλεπετε, τα γραφετε και τα λετε τοσο σωστα, τελικα επιλεγετε να ψηφισετε ολους αυτους τους αχρηστους ? Αμφιβαλετε πως και να κυβερνησετε, παλι τα στελεχη του ...Κωστακη θα ειναι υπουργοι ? Εγω οχι !!!!!!

  29. Διογένης avatar
    Διογένης 08/01/2012 13:35:27

    Νομίζω ότι το πρόβλημα της ΝΔ είναι αλλού. Και ο ίδιος ο Σαμαράς δεν έχει καταλάβει την αξία της αντιμνημονιακής του πρότασης. Λοιδορήθηκε μετά το Ζάππειο 1, ενώ το Ζάππειο 1 ήταν η σωστή αντιμνημονιακή πρόταση οικονομικής πολιτικής. Το Ζάππειο 2 ήταν μια αναπαραγωγή διαφόρων κλισέ, η οποία ποτέ δεν κατάλαβα πώς θα έβγαζε τη χώρα από την κρίση.

    Ήρθε λοιπόν ο Σαμαράς και έκανε "εθνικό στόχο" το να πάρουμε την επόμενη δόση. Μπήκε πλήρως, με την κίνηση αυτή, στη μνημονιακή λογική. Κάποιος είπε παραπάνω ότι είναι καλά τα οικονομικά στελέχη της ΝΔ. Αν ήταν, θα γνώριζαν την αξία της αντιμνημονιακής πολιτικής. Η χώρα χρειάζεται χρηματοδότηση, η χρηματοδότηση δεν έρχεται, όσο όλοι φοβούνται να ξοδέψουν χρήματα, με πρώτο το κράτος. Δεν λέω να κάνει σπατάλες, αλλά τα χρέη του πρέπει να εξοφλεί στην ώρα τους.

    Κάτι άλλο. Απειλήθηκαν ποτέ οι ελληνικές και οι ξένες τράπεζες με στάση πληρωμών των ελληνικών ομολόγων, ως μέσο διαπραγμάτευσης; Καταλαβαίνω ότι δεν μπορεί να το κάνει αυτό ο Σαμαράς όσο είναι στην αντιπολίτευση, αλλά είναι φανερό ότι ούτε στο πίσω μέρος του μυαλού του υπάρχουν δυναμικοί και δραστικοί τρόποι διαπραγμάτευσης. Γι' αυτό και μπαίνει σε μια λογική συμβατικής διαχείρισης μιας μη συμβατικής πραγματικότητας.

    Και όσο για τα στελέχη, και πάλι είναι ο κύριος υπεύθυνος. Δεν του φταίει κανένας άλλος για αυτούς που μάζεψε στη Συγγρού. Υποτίθεται ότι έχει ένα ακριβό ενοίκιο και ότι πληρώνει και ένα σωρό κόσμο. Ήθελα να ήξερα, όμως, πέρα από έναν μικρό κύκλο ανθρώπων που δουλεύουν, οι υπόλοιποι στη Συγγρού τι ακριβώς κάνουν; Μήπως να το κλείσει τελείως το μαγαζί; Στο διαδίκτυο υπάρχουν τρομερές πολιτικές προτάσεις από ανθρώπους που θέλουν απλώς να προσφέρουν τη γνώμη τους και τις γνώσεις του. Αυτοί οι εθελοντές θα έκαναν πολύ καλύτερη δουλειά. Έχει ένα σωρό αραχτούς που πληρώνονται για κάνουν ΤΙ ακριβώς;

    Για όλα αυτά φταίει ο ίδιος και κανένας άλλος. Δεν τα λέω με κακή διάθεση και ελπίζω παρά την έντονη κριτική μου να δημοσιευθεί το σχόλιό μου.

  30. Θέμις avatar
    Θέμις 08/01/2012 13:35:50

    Είτε είναι έτοιμη η ΝΔ για εκλογές είτε όχι, πολύ σύντομα θα αναγκαστεί από τις εξελίξεις να αποσαφηνίσει ξεκάθαρα τη θέση της. Διότι τα πεπραγμένα της κυβέρνησης ΓΑΠ είναι πλέον γνωστά και αποτελούν παράδειγμα προς αποφυγή, αντικείμενο διερεύνησης για τη Δικαιοσύνη και πεδίο ενασχόλησης των ιστοριογράφων του μέλλοντος. Οι συνέπειές τους είναι το ζητούμενο και το σχέδιο οποιουδήποτε διεκδικεί την εξουσία για την αντιμετώπισή τους.

    Προφανώς η ΝΔ δεν δείχνει έτοιμη να αντιμετωπίσει το χάος που δημιούργησε ο ΓΑΠ και συνεχίζει με την ανοχή της η παρούσα κυβέρνηση. Ακροβατεί επάνω σε αντιφάσεις και ο ίδιος ο Σαμαράς δεν έχει δώσει μετά το Σεπτέμβριο απαντήσεις σαφείς, ξεκάθαρες και ολοκληρωμένες για το τι μέλλει γενέσθαι τώρα πια, εδώ που φτάσαμε.

    Όμως, θα αναγκαστεί να το κάνει σύντομα, καθώς είναι σε εξέλιξη ο νέος εκβιασμός της τρόϊκας για το ύψος των συντάξεων και τις αποδοχές στον ιδιωτικό τομέα, με αντάλλαγμα την έγκαιρη εκταμίευση των δόσεων και τη συνέχιση της δανειοδότησης της χώρας. Δεν έχω καμία αμφιβολία ότι η τρόϊκα, πέρα από το αποτυχημένο πρόγραμμά της για την εξυγίανση της οικονομίας της χώρας, παίζει πολιτικά παιχνίδια εκβιάζοντας, με στόχο να στηρίξει τους πρόθυμους συνεργούς της, βοηθώντας τους να διατηρηθούν στην εξουσία όσο περισσότερο γίνεται και ταυτόχρονα επιχειρώντας να εγκλωβίσει στην κατεύθυνση αυτή όποιον έχει διατυπώσει διαφορετική άποψη.

    Το ζητούμενο λοιπόν είναι ποια θα είναι η θέση του Σαμαρά και της ΝΔ απέναντι στον εκβιασμό αυτό, με δεδομένη ως τώρα τη θέση του περί μη συναίνεσης στο λάθος. Ιδιαίτερα από τη στιγμή που έχει δικαιωθεί πλήρως εκ του αποτελέσματος για τη λανθασμένη, άκαρπη πολιτική των οριζόντιων περικοπών και της υπερφορολόγησης. Θα τον δούμε να στέκεται απέναντι στις αξιώσεις των δανειστών ή να υποχωρεί προτείνοντας μόνο μικρές διορθωτικές παρεμβάσεις; Θα δούμε πραγματική διαπραγμάτευση των όρων του μνημονίου, αφού μάλιστα έχει αποδειχθεί ότι οι έως τώρα θυσίες του ελληνικού λαού δεν πιάνουν τόπο ή θα δούμε τη ΝΔ version του μνημονίου –υπό την πίεση των δανειστών – ελάχιστα να διαφέρει από την αρχική, που μόνο καταστροφή επέφερε;

    Η αλήθεια είναι ότι τα πρόσωπα που θα στελεχώσουν ψηφοδέλτια και η δράση των τοπικών οργανώσεων παίζουν το ρόλο τους, εκπέμποντας ένα μήνυμα προς το εκλογικό σώμα. Αλλά το αποτέλεσμα της εκλογικής μάχης θα κριθεί από τη στάση του Σαμαρά στα αυτονόητα και στα θεμελιώδη. Από πράξεις που θα σηματοδοτήσουν την αλλαγή.

  31. stanley@gr avatar
    stanley@gr 08/01/2012 14:00:13

    και ποιος σου ειπε φιλε Top, οτι δεν εχω ηδη μιλησει?
    γι' αυτα τα ενδεικτικα ονοματα που παραθετω εχεις να πεις κατι?
    ειναι αδικο γι' αυτους που αναφερω γιατι οι υπολοιποι ειναι πολλοι χειροτεροι!
    αλλα κοντος ψαλμος αλληλουια.
    αγαπητε Top, περα απο ολα οσα αναφερω ερχεται η υπογραφη για τη δανειακη και η υπαγωγη στο αγγλικο δικαιο!
    οψομεθα!
    εδω θα ειμαστε και θα τα λεμε...

    • TopGunZ avatar
      TopGunZ @ stanley@gr 08/01/2012 14:59:45

      Πρώτον, δεν είμαι υποχρεωμένος να συγκρατώ διαφορετικά ψευδώνυμα (δύο εδώ όπως βλέπουμε) για να έχω μια σφαιρικότερη άποψη των λεγόμενών σας.
      Δεύτερον, ούτε από την Πάτρα είμαι, ούτε από την Πιερία για να ξέρω τα πεπραγμένα των βουλευτών που σταυροδότησαν οι Πατρινοί και οι Κατερινιώτες. Ο Χατζηδάκης έχει δείξει το ποιόν του και είναι ήδη σε αναμμένα κάρβουνα, ενώ για τον Στυλιανίδη δε θεωρώ ότι είναι και πληγή του Φαραώ. Γιατί όμως περιορίζεστε σε ονοματολογίες που δύσκολα θα παίξουν ούτως ή άλλως ρόλο σε μια κυβέρνηση Σαμαρά? Και όπως έχω πει δεκάδες πλέον φορές από αυτό εδώ το βήμα, οι λίστες των βουλευτών δεν είναι τρίλιζα, απαιτούνται ισορροπίες, δεν είναι όλοι οι ψηφοφόροι αναγνώστες του antinews. Η ωριμότητα του εκλογικού σώματος δύο φορές ετέθει υπό αμφισβήτηση τους τελευταίους 27 περίπου μήνες.
      Τέλος, δεν μπορώ να ξέρω τι είπατε σε ποιον, αν όμως πήγατε στην τοπική της Μακεδονίας να παραπονεθείτε για τον υποψήφιο της Πελοπονήσσου...τι να σας πω...
      Για τη δε δανειακή και όχι μόνο, συμφωνώ πως εδώ είμαστε...

  32. Φακ Κωστας avatar
    Φακ Κωστας 08/01/2012 14:19:32

    Aris A.
    Συγχαρητήρια για τις τοποθετήσεις σου και για το σημερινό σου άρθρο..

    Προσωπικά, προτιμούσα εσένα σε θέση ευθύνης, παρά τον οποιοδήποτε κομματάρχη ΝΔκράτη ή γόννο πολιτικής οικογένειας..

    Όσο ψηφίζουμε τύπους σαν τον Κυριάκο Μητσοτάκη, που εκτός του ονόματος έχει διατελέσει σε κρατική θέση που ίδρυσε ο μπαμπάς του, μέλλον δεν υπάρχει..

    Όταν αποκηρύξουμε την υποκρισία που κυριαρχεί γύρω μας, τότε μόνο έχουμε ελπίδα..

  33. Τιγράνης avatar
    Τιγράνης 08/01/2012 14:48:21

    Η ΝΔ είναι έτοιμη για εκλογές; Όχι! Ε και τι να κάνουμε λοιπόν, να μεταναστεύσουμε ομαδικώς, να πάρουμε τα όπλα, να βγούμε στα βουνά, τι; Διερωτώνται μερικοί, καλοπροαίρετα θα πω εγώ, πως εξηγείται τότε η στάση μας. Τα πράγματα είναι απλά. Για πρώτη φορά στη μεταπολίτευση είδαμε μια αντισυστημική επιλογή, έναν άνθρωπο πολιτικά εξόριστο, να ανέρχεται, να αλώνει κόντρα στις καθεστωτικές ορέξεις την ηγεσία ενός κόμματος (για όσους το ξέχασαν, η δημοκρατία μας, ακόμα τουλάχιστον, με κόμματα λειτουργεί). Και η ανέλιξη αυτή πραγματοποιήθηκε με συμμετοχή χιλιάδων πολιτών. Άρα διατρέχοντας τη μαυρίλα του πολιτικού φάσματος διαπιστώσαμε μια χαραμάδα φωτός, ένα λόγο να αισιοδοξούμε και να ελπίζουμε. Όχι πολλά πράγματα, μεσσιανισμούς και προσωπολατρίες, αυτά μονάχα τα ολίγα, μια ελπίδα, μια δυναμική, πλαισιωμένα από όραμα ελληνικό, αδιαπραγμάτευτα ελληνικό. Για μένα λοιπόν υπεύθυνη πολιτική στάση είναι η με όποιο κόστος συστράτευση στο όραμα του Αντώνη Σαμαρά με την ελπίδα να σωθεί και να αναγεννηθεί η πατρίδα μας. Γνωρίζουμε ότι τα πράγματα δεν είναι εύκολα, ότι μπορεί απογοητευτούμε ξανά, ότι σε αυτήν την πορεία ελλοχεύουν αναρίθμητοι κίνδυνοι, μέσα κι έξω από το κόμμα του· αυτές όμως οι δυσκολίες, οι αντιξοότητες καλύτερα, μας κινητοποιούν και μας ενώνουν στον κοινό σκοπό και πόθο: μη τυχόν και χαθεί αυτή η μοναδική ευκαιρία που έχουμε για να σωθεί χώρα. Ο Αντώνης Σαμαράς έχει πετύχει πολλά μέχρι τώρα, έχει φτάσει με επιτυχία στα μισά της διαδρομής. Τώρα όμως είναι η πιο κρίσιμη ώρα. Θα πρέπει να τελειώνει μια για πάντα με τα κομματικά αποστήματα που γκρεμίζουν και με την παρουσία τους μόνον εκεί που αυτός χτίζει, θα πρέπει να μιλήσει πρόσωπο με πρόσωπο στον κόσμο, άμεσα κι αληθινά, να σαρώσει με το ανανεωτικό του παράδειγμα ολόκληρο το οικοδόμημα της ΝΔ. Και να θυμάται πάντα ότι μαζί του, στο λαιμό του πια, έχει πάρει πολλούς Έλληνες, που με ανιδιοτέλεια προσπαθούν να τον στηρίξουν, κόντρα στη χλεύη των λογής μεμψίμοιρων, ριψάσπιδων και μεταμφιεσμένων λύκων του συστήματος. Εμείς αποφασίσαμε να είμαστε μαζί του μέχρι το τέλος· το ζητούμενο πια είναι ο ίδιος να δικαιώσει όχι μόνον εμάς, ούτε μόνον τον εαυτό του αλλά την ίδια την πατρίδα. Το έθνος ολάκερο.

    • TopGunZ avatar
      TopGunZ @ Τιγράνης 08/01/2012 15:03:48

      Εξαίρετος. Έχω βαρεθεί τη λογική "ακριβοί στα πίτουρα και φτηνοί στις κότες". Στην τελική, δια εις άτοπον απαγωγή το μη χείρον βέλτιστο για όσους επιμένουν να τους δείχνουμε το φεγγάρι και αυτοί να βλέπουν το δάχτυλο...του ποδιού!

      • ΑΓΡΟΤΗΣ avatar
        ΑΓΡΟΤΗΣ @ TopGunZ 08/01/2012 23:30:14

        Με αυτή τη λογική ,του μη χείρον βέλτιστο , δεν θα πάμε βήμα μπροστά. Και ..... μετά από τόσα επιχειρήματα για την καταληλότητα του κ. Σαμαρά που έχουμε διαβάσει στο antinews αυτό τώρα είναι το βέλτιστο? Επιτέλους σταματήστε να βάζετε από τη μια μεριά το Σαμαρά και από την άλλη την ΝΔ. Αρχηγός της ΝΔ επέλεξε να είναι και όχι άλλου κόματος. Μην τον υποτιμάτε και μην υποτιμάτε και τους ψηφοφόρους της ΝΔ. Το πασοκ είναι υπό διάλυση και όχι η ΝΔ . Θα σφαχτούμε πριν τις εκλογές? Ή θα την .....κάνουμε με ελαφρά πηδηματάκια?

  34. victoria (true) avatar
    victoria (true) 08/01/2012 15:19:21

    Αδέξιε δεξιέ, μία ευκαιρία για τη χώρα ο Σαμαράς. Αυτήν περιμένω, να το παλέψει κι αυτός κι εμείς όσο μπορούμε, να γίνουν κάποια πράγματα να πάμε μπροστά, αλλιώς τα μαζεύω κι εγώ για έξω

  35. Μπούφος avatar
    Μπούφος 08/01/2012 15:22:28

    Συμφωνώ με την κατακλέιδα του σχολίου σου Απλή Σκέψη, αλλά έχω μια-δυο ενστάσεις.
    Πρώτον, το Ζάπειο 2 απαντούσε στα τότε ερωτήματα και προβλήματα. Η κατάσταση τώρα έχει διαμορφωθεί πολύ διαφορετικά πια. Τότε πρωθυπουργός ήταν ο ΓΑΠ με τις γνωστές σε όλους καταστροφικές συνέπειες. Τώρα, πρωθυπουργός είναι κάποιος μη εκλεγμένος, διορισμένος εκβιαστικά με την από την Τρόικα ζητούμενη ανοχή μας για σχηματισμό κυβέρνησης "εθνικής σωτηρίας" και καλά. Αν θυμάμαι καλά, η τωρινή κυβέρνηση σχηματίστηκε με δύο πόλύ συγκεκριμένους στόχους, κανέναν από τους οποιίους δεν έχει επιτύχει. Η ΝΔ συναίνεσε, αλλά ισχυρίζεται ότι αποτελεί ακόμη αντιπολίτευση. Ας μου το συγχωρήσει ο Αντώνης, τον οποίο προσωπικά θεωρώ ικανότατο και πατριώτη, αλλά όχι απλώς δεν είναι η ΝΔ έτοιμη για εκλογές (για την ημερομηνία των οποίων υποχωρεί συνέχεια!), αλλά ούτε καν αντιπολίτευση δεν κάνει πια.
    Δεύτερον, συμφωνώ με το ότι δεν πρέπει να μας διακατέχει ο φόβος και η μιζέρια για περικοπές, συντάξεις, φόρους και λοιπά, αλλά αυτή είναι η καθημερινότητα μέσα στην οποία καλούμαστε να ζήσουμε και να αποφασίσουμε τελικά. Το νέο επίπεδο λόγου για το οποίο μιλάς θα πρέπει να το ορίσει ο ίδιος ο Σαμαράς, με τρόπο ξεκάθαρο. Για να είμαι πιο σαφής, ας μου λύσει αυτή την απορία: σε τι οφελεί το κλείσιμο αυτής της έρημης "μαύρης τρύπας" η περικοπή συντάξεων και μισθών; πού έχουν πάει όλα αυτά τα χρήματα που μπήκαν στα δημόσια ταμεία με την καταφορολόγηση των ίδιων υποζυγίων που πάντα πλήρωναν τις υποχρεώσεις τους; τι θα κερδίσει η πατρίδα μου αν εγώ έχω καταλήξει χαμερπής και ανίκανος πια να ανταπεξέλθω στα καθημερινά και βασικά, όπως το να ψωνίσω τρόφιμα; πότε επιτέλους θα λογοδοτήσουν αυτοί που μας έχουν φέρει σ' αυτό το σημείο φόβου και ποιος θα τους αναγκάσει; Οι μεγάλοι φοροφυγάδες και μετέχοντες της πολυθρύλητης "διαπλοκής" ζουν και βασιλεύουν και δεν θα τους πειράξει κανείς.
    Έχεις δίκιο ότι αυτή είναι και η τελευταία ευκαιρία της πατριδας μας και ότι ένα λάθος τώρα μπορεί να αποβεί μοιραίο.
    Έχω μία πιο συγκεκριμένη πρόταση να κάνω: επειδή δεν είναι στη φύση του Έλληνα να φοβάται, αλλά να νιώθει εθνικά υπερήφανος, ας δουλέψει με μοχλό αυτό ο Σαμαράς. Την εθνική μας υπερηφάνεια. Ας βγει, κάπου - αν δεν τον "θέλουν" τα κανάλια, να μας πει τι ακριβώς σκοπεύει να κάνει, με τι δεν πρόκειται να συμφωνήσει, όσο κι αν χτυπιέται η Τρόικα, πώς θα προστατέψει τον Έλληνα φορολογούμενο και συνταξιούχο από τους αδηφάγους υπουργούς της παρούσας και παρελθούσας κυβέρνησης που θέλουν να τον εξαθλιώσουν (εκτελώντας βέβαια κατά γράμμα τις επιταγές των τροικανών), με ποιούς σκοπεύει να κυβερνήσει. Ας εξαργυρώσει τα αισθήματα πατριωτισμού μας και όχι απλώς δεν θα χάσει, αλλά θα έχει και την αυτοδυναμία. Αυτό που ζητάμε είναι ένας περήφανος Έλληνας με δυνατό και καθαρό λόγο, χωρίς υπεκφυγές και με πολύ συγκεκριμένο πρόγραμμα. Ας βγει να μας το πει. Να μας κάνει κι εμάς περήφανους Έλληνες.

    • Απλή σκέψη avatar
      Απλή σκέψη @ Μπούφος 08/01/2012 21:13:31

      Όταν λέω πρέπει να ξεφύγουμε από την μιζέρια (τρεις το λάδι, τρεις το ξύδι) που κυριαρχεί κυρίως στα δελτία ειδήσεων και στις ¨ενημερωτικές¨εκπομπές, εννοώ οτι ο Σαμαράς θα κάνει θεαματικές μεγάλες κινήσεις που θα είναι στρατηγικής σημασίας , που θα κάνουν την Ελλάδα να ¨ξεφύγει¨ μίλια μπροστά, ώστε όλα αυτά που βιώνουμε σήμερα να γίνουν μόνο, κακό παρελθόν.
      Όσο για το πρόγραμμα, είναι σίγουρο οτι θα διαμορφωθεί - επικαιροποιηθεί, ώστε ν΄απαντά στις παρούσες συνθήκες. Αυτό που καταλαβαίνουμε πολύ καλά όμως , είναι η ΠΡΟΘΕΣΗ του Α. Σαμαρά!
      Η πρόθεση για να βάλει φρένο πρώτα στην κατρακύλα και στη συνέχεια να βάλει μπρος την μηχανή της ανάπτυξης.
      Ευτυχώς που τον έχουμε σήμερα ως διεκδηκητή της εξουσίας, ο λαός των 800.000 ανθρώπων που τον επέλεξε έπραξε σωστά πριν 2 χρόνια και πάλι ο λαός πιστεύω θα πράξει το σωστό, για το καλο της πατρίδας μας.

  36. Ιεροφάντης avatar
    Ιεροφάντης 08/01/2012 16:50:29

    Αγαπητέ Αδέξιε,

    Η πολιτική ενός κόμματος και τα στελέχη που την υπηρετούν αυτή, είναι ευθέως ανάλογες με την αντίληψη του εκλογικού σώματος για το δέον γενέσθαι, και τον τρόπο υλοποίησης του.

    Πιο απλά, ακόμη και αν η ΝΔ διατύπωνε την πλέον σωστή και εθνικά επωφελή πολιτική πρόταση, μέσω ικανών και αναγνωρισμένων ποιοτικών στελεχών, αν οι εκλογείς δεν διακατέχοντο από αποφασιστικότητα και θέληση να προβούν σε ρήξεις με τα κακώς κείμενα του παρελθόντος που τόσο εύκολα μεν καυτηριάζουν, τόσο δύσκολα δε διορθώνουν, αυτό το κόμμα, αυτή η πρόταση και τα νέα αυτά στελέχη πάλι θα αποτύχουν.

    Και επειδή η πολιτική πρόταση ενός κόμματος συνήθως διατυπώνεται (ή θα έπρεπε να διατυπώνεται) με βάση τα όσα αφουγκράζεται από την κοινωνία, να ρωτήσω εγώ τώρα τί μήνυμα εκπέμπει η κοινωνία; Μήπως είμαστε όλοι για το βουνό, για την επανάσταση και δεν το έχουμε καταλάβει;

    Διότι αν θέλεις τη ΝΔ σαν εκλογικό σώμα (και αναφέρομαι γενικά) να προσφέρει μια πρόταση εξόδου από την κρίση που να χειριστεί συντεταγμένα την κρίση της χώρας, εντός του πλαισίου που καθορίζουν οι δανειστές και οι δυνάμεις που τους εξυπηρετούν, λαμβάνοντας υπόψη τα συμφέροντα του ξένου παράγοντα και με σαφή διάθεση συνεργασίας με διεθνείς οργανισμούς και υπερεθνικούς εκπροσώπους, προσπαθώντας με όλα τα παραπάνω να οδηγήσει τη χώρα σε απάνεμο λιμάνι εις γνώσην των δυσκολιών και των θυσιών που απαιτούνται, η ΝΔ είναι ένα κόμμα που μάλλον είναι έτοιμο να κυβερνήσει. Και για να είμαι και απολύτως καθαρός, μια χαρά μπορεί να κυβερνήσει και με τα στελέχη που όλοι μας - λίγο πολύ - υπονοούμε ως ακατάλληλα ή πεπερασμένων ικανοτήτων. Διότι τότε απλώς χρειαζόμαστε απλούς διαχειριστές πραγμάτων που έχουν αποφασιστεί για μας, από άλλους, χωρίς εμάς, και το μόνο που απομένει να διευθετηθεί σε εσωτερικό πολιτικό επίπεδο είναι το ποιος ιθαγενής πολιτικός σχηματισμός θα ερμηνεύσει τα κελεύσματα τρίτων και θα τα δώσει στους αβορίγινες της Ελλάδας.

    Αν όμως το ζητούμενο δεν είναι αυτό, αλλά το εκλογικό σώμα έχει συλλογικά και σοβαρά επιλέξει την οριστική και αμετάκλητη ρήξη με τους δανειστές με ότι αυτό συνεπάγεται, και την αυτόνομη, έντιμη, περήφανη πλην δύσκολη πορεία, την εις γνώσην του, οικονομική δυσανεξία και αναπηρία για αρκετά χρόνια, μέχρι να πάρει μπρος η μηχανή και να αρχίσει ξανά να λειτουργεί η οικονομία μας και κυρίως την επιθετική, εθνική πολιτική που αρμόζει σε πολίτες κυριάρχου κράτους, χωρίς να νοιαζόμαστε για καταθέσεις, για ομόλογα, για ευρώ και δραχμές αλλά για την μόνη κάλλιστο των οιωνών, την προστασία και διαφύλαξη της πατρίδας και των συμφερόντων της, τότε η ΝΔ ασφαλώς δεν είναι έτοιμη να κυβερνήσει ένα τέτοιο λαό και βεβαίως τα στελέχη της σήμερα επ' ουδενί δεν είναι ικανά να σηκώσουν το βάρος μιας πολιτικής, που η εφαρμογή της, πέραν από γνώσεις και ικανότητες, απαιτεί και ενεργούς αρσενικούς γεννητικούς αδένες.

    Και οι Έλληνες; Το εκλογικό σώμα, οι εξιστάμενοι και διαμαρτυρόμενοι συμπατριώτες μας, τί θέλουν; Όχι εμείς εδώ στο Αντινιούζ. Εκεί έξω. Τους έχετε ρωτήσει τι θέλουν; Θέλουν επαναστατικές και ρηξικέλευθες πολιτικές προτάσεις, θέλουν αποτίναξη του οικονομικού ζυγού και των συνεπειών του, θέλουν υπερήφανη εξωτερική πολιτική, θέλουν εξόρρυξη υδρογονανθράκων και ΑΟΖ ακόμη και αν απαιτηθεί να πέσουν κάποιες "ψιλές" με τους "γείτονες" στο Αιγαίο, θέλουν να μην είμαστε προτεκτοράτο και χώρα ιθαγενών αλλά να γίνουμε επιτέλους χώρα ανεξάρτητη και έθνος σεβαστό από φίλους και αντιπάλους;

    Ή μήπως οι Έλληνες θέλουν την δουλεία τους, ένα ανεκτό σχολείο για το παιδί τους, ένα νοσοκομείο που να δουλεύει, δημόσιες συγκοινωνίες και τραμ στην ώρα τους, μια κάποια ασφάλεια ρε παιδί μου για τους γέροντες στο χωριό, λίγο περίσσευμα για καμιά ταβέρνα ή ένα καλύτερο αυτοκινητάκι, λίγο διασκέδαση και κανά gadget για να περνά η ώρα. Αυτά τα μικρά πράγματα που η κρίση μας ψιλοστέρησε, και τώρα ίσως θέλουμε κάποιον που θα μας δίνει εχέγγυα ότι κάποια στιγμή θα μας τα επαναφέρει στην πρωτέρα κατάσταση, αν όχι αμέσως, ε, πάντως σύντομα.

    Δεν ξέρω πόσο έτοιμη είναι η ΝΔ. Δεν ξέρω με ποια στελέχη θα πορευθεί στην εκλογική διαδικασία. Αυτό που ξέρω είναι ότι ούτε οι Έλληνες φαίνεται ότι είναι έτοιμοι να κυβερνηθούν από τη ΝΔ γιατί, αφενός δεν καταλαβαίνουν το μήνυμά της ως κόμμα (και εξαιρώ σκοπίμως τον αρχηγό της) και αφετέρου ούτε οι ίδιοι οι Έλληνες είναι έτοιμη να διαβούν τον Ρουβίκωνα και να συμπεριφερθούν ως ελεύθεροι άνθρωποι, Έλληνες πολίτες, μια δικαίας, ανεξάρτητης και κυρίαρχης πολιτείας στην οποία διεκδικούν ρόλο και λόγο.

    • victoria (true) avatar
      victoria (true) @ Ιεροφάντης 09/01/2012 17:31:17

      Σωστός.

  37. firiki2010 avatar
    firiki2010 08/01/2012 16:59:58

    1 Eδώ και πολλά χρόνια οι Τοπικές Οργανώσεις αργοσβήνουν. Και με ευθύνη δικιά τους, γιατί πολλές εξαντλούσαν την δραστηριότητα τους σε δημόσιες σχέσεις , εξασφάλιση "διευκολύνσεων" και αυτοπροβολή των επικεφαλής. Και με ευθύνη του κόμματος που δεν ενδιαφέρθηκε για την ουσιαστική ενημέρωση, καθοδήγηση, έλεγχο αλλά και την συμμετοχή τους. Χειροκροτητές και σταυρούς ήθελε από τις Τοπικές.
    2 Εχω βαρεθεί να διαβάζω γι αυτούς που δεν αρέσουν από τα στελέχη της ΝΔ. Οι "φιλελεύθεροι", οι "υπουργοί του Καραμανλή", οι "γόνοι" οι "παλιοί" κλπ Σπανίως εως ποτέ δεν διαβάζω ποιοι αρέσουν. Ποιους θέλουμε. Και μοιάζει να αγνοείται από ορισμένους ότι είναι λογικό πως ο Σαμαράς αύριο σε μια κυβέρνηση θα συνεργασθεί λίγο -πολύ μ΄ αυτούς που συνεργάζεται άμεσα και σήμερα (πχ τους επικεφαλής τομέων). Η καλλιέργεια προσδοκιών για κάποιους καινούργιους εκπληκτικούς πολιτικούς που δεν αξιοποιούνται δρα εξ αντικειμένου υπονομευτικά.Εξ άλλου η όποια ανανέωση δεν είναι κάτι που γίνεται δια μιας και στο κάτω- κάτω σε πολύ μεγάλο βαθμό εξαρτάται και από τον ποιον "σταυρώνουμε".
    3. Η πολιτική δεν είναι διαδικασία κατάληψης και νομής εξουσίας. Οφείλει πρώτα από όλα να υπηρετεί το έθνος. Και η εξυπηρέτηση του εθνικού συμφέροντοπς, αν μιλάμε για υεύθυνους πολιτικούς και όχι για "Γιωργάκηδες", πρέπεει να γίνεται ακόμα και σε βάρος του στενά κομματικού ή εκλογικού. Ο Σαμαράς θεώρησε (καλώς κατά τη γνώμη μου) ότι εδώ που φτάσαμε το PSI και η εβδομη δόση έγινε δυστυχώς και αναγκαστικά "εθνικός στόχος". Και έπραξε ό,τι έπραξε προσπαθώντας και σήμερα ακόμα να ισορροπήσει μεταξύ "μη συγκτβέρνησης", "στήριξης" και "διακριτικής αντιπολίτευσης" (δύσκολο κι επικίνδυνο εγχείρημα).
    4 Στην κατάσταση ιδίως που είναι η χώρα ακόμα και (η αμφίβολη για μένα) αυτοδυναμία δεν θα ήταν αρκετή για να κυβερνήσει η ΝΔ αποτελεσματικά. Χρειάζεται να πείσει, να δημιουργήσει ένα "κοινωνικό τσουνάμι" υπερ των απόψεων της και όχι απλώς να εκμεταλλευθεί την απογοήτευση για τις απόψεις και τις πολιτικές των "άλλων". Δυστυχώς η μεγάλη διαφορά της ήττας του 2009, η εγκληματική αδράνεια και το αυτομαστίγωμα των πρώτων προεκλογικών μηνών , η καλλιέργεια στην Ελληνική κοινωνία του "όλοι ίδιοι είναι" (κυρίως απ΄ αυτούς που είναι χειρότεροι όλων)και οι εξαιρετικά δύσκολες οικονομικ΄ρς συνθήκες δεν αφήνει μεγάλα περιθώρια αισιοδοξίας. Ωστόσο και σήμερα ο μόνος δρόμος είναι αυτός της λογικής και της υπευθυνότητας και της πολλής-πολλής δουλειάς ΑΠΟ ΧΘΕΣ !

  38. Κωνσταντινόπουλος Γεώργιος avatar
    Κωνσταντινόπουλος Γεώργιος 08/01/2012 17:05:45

    Πρόταση: Γιατί να μην γίνει ένα Ζάππειο 3-το έχω προτείνει ξανά-αφού είμαστε λοντά στις εκλογές και οι συνθήκες άλλαξαν άρδην;

    • EVANGELOS avatar
      EVANGELOS @ Κωνσταντινόπουλος Γεώργιος 08/01/2012 23:12:57

      Γιατί φίλε μου ούτε το Ράμπο δεν έκανε εισητήρια στο 3ο sequel ...

      κατά τα άλλα όπως είπε και ένας φίλος παραπάνω έχουν ειπωθεί πολλάκις τα αναφερόμενα στο (πολύ καλό) άρθρο από πάρα πολλούς

  39. ΜΟΥΣΤΑΚΗΣ ΣΤΕΛΙΟΣ avatar
    ΜΟΥΣΤΑΚΗΣ ΣΤΕΛΙΟΣ 08/01/2012 17:29:24

    Το στοίχημα για τον Αντώνη Σαμαρά, αλλά και τη ΝΔ, είναι το κόμμα, στον χρόνο που απομένει μέχρι τις εκλογές, να καταφέρει να πείσει ότι αποτελεί φορέα αλλαγής. Εκεί θα κριθούν όλα.

    Να πεισει μπορει την προθεση την εχει;

  40. Μαριάννα avatar
    Μαριάννα 08/01/2012 17:40:20

    Μαζεύτηκαν γόννοι πολιτικών οικογενειών, αργόσχολοι, άνθρωποι με λελυμένα τα οικονομικά προβλήματα που είχαν χρόνο να χαλούν σε δημόσιες σχέσεις και σε άχρηστες κομματικές συγκεντρώσεις που πήγαιναν απλά για να φαίνονται.

    Οι βουλευτές μετατράπηκαν σε γλάστρες των τηλεοράσεων και οσφυοκάμπτες των ιδιοκτητών ΜΜΕ, αλλά και φοβισμένες κόττες , αφού είτε είναι μπλεγγμένοι σε συναλαγιές διαφθοράς και ρουσφετολογίας μια και είναι στα πολιτικά πράγματα εδώ και δέκα χρόνια και βάλε , αλλά και ζητώντας υπερωρίες 250. 000 ευρώ , παίρνοντας 10.000 εθρώ μισθό και μη δίνοντας λογαριασμό σε τοπικές και νομαρχιακές , που είναι στα χρέη, παρακαλώντας για λίγα λεπτά παρουσίας στην ΤΙΒΙ που θα τους εξασφάλιζε την εκλογή τους.
    Αυτή την στιγμή το DNA των βουλευτών είναι άρρωστο και μόνο μια παραίτηση για κυκλική εναλαγή άφθαρτων στελεχών ιααντικειμενικές και ορθολογικές αποφάσεις θα μας έβγαζε από το βάρος των διεφθαρμένων ποσοστών. Τα στελέχη μετατράπηκαν σε χαζοκομματάρχες βουλευτών από τους οποίους περίμεναν κάποια στιγμή ανταπόδωση των υπηρεσιών τους, αλλά που εκείνοι τους έγραψαν κανονικά , αφού έδωσαν πάνω από μια μαχημε την ΝΔ , χωρίς να τους λένε τώρα ούτε καλημέρα για να στρογγυλοκάτσουν στην Βουλή με τους μισθούς των 10.000 ευρώ με τα εισητήριά των και τις κουρσάρες των.
    Ετσι σήμερα δεν υπάρχει το υλικό που θα κάνει την διαφορά που θα μπορέσει να ακούσει τον κόσμο ώστε να δημιουργήσει πρόγραμμα- θέσεις και κυρίως να εργαστεί σε κυβερνητικές θέσεις ευθύνης με σθένος και ζήλο, αλλά και μόνο για προσφορά.
    Σε αυτήν την κατάσταση παραμένει και η ΝΔ.
    Ειδικά να αναλύσει κάποιος τις δυνατότητες κάποιων που ονειρεύονται να γίνουν υπουργοί είναι να τραβάει κανείς όχι μόνο τα μαλλιά του, αλλά και....
    Καλή τύχη αλλά να ξέρετε ότι αν συνεχίσετε έτσι χωρίς μια πραγματική αλλαγή στα στελέχη θα σας πάρει και θα σας συκώσει σύντομα.
    Μαρία

  41. alma alta avatar
    alma alta 08/01/2012 18:11:55

    Αγαπητέ κύριε πρόεδρε της ΝΔ, ο λαός της ΝΔ σας εκλιπαρεί να διώξετε τα τρωκτικά που υπάρχουν μέσα στο κόμμα....και να ανανεώσετε την παράταξη με νέα στελέχη, οχι επώνυμους, αλλά ανώνυμα στελέχη , με τρομερές τεχνικές ικανότητες , μόρφωση και πάνω απ'ολα ήθος. Μην διανοηθείτε να κατεβείτε στις εκλογές με ......Αβραμοπουλο , Δήμα κλπ διότι πολύ φοβούμαι αξιότιμε κύριε πρόεδρε πως ο λαός θα γίνει απρόβλεπτος.....

  42. Δικερως avatar
    Δικερως 08/01/2012 20:06:57

    Εαν ειμαστε ετοιμοι εμεις,ειναι ετοιμη και η ΝΔ.

    • occultist avatar
      occultist @ Δικερως 08/01/2012 23:38:50

      Δικερως είπε:
      ""Εαν ειμαστε ετοιμοι εμεις,ειναι ετοιμη και η ΝΔ.""
      Ο κόσμος θα σταυρώσει υποχρεωτικά οτι ονόματα περιλαμβάνει το ψηφοδέλτιο. Εάν το ψηφοδέλτιο αποτελείται απο ρετάλια τότε θα εκλεγούν ρετάλια. Και την ευθύνη θα την έχει εκείνος που το κατήρτησε και οχι ο κόσμος.

      • Δικερως avatar
        Δικερως @ occultist 09/01/2012 00:16:14

        Ριξε ασταυρωτο στο κομμα.

        • Αγρότης avatar
          Αγρότης @ Δικερως 09/01/2012 00:23:10

          Τώρα αυτό είναι συμβουλή σε ψηφοφόρο της ΝΔ ή προτροπή σε κάποιον μη ψηφοφόρο της για να ψηφίσει?

  43. σερτης avatar
    σερτης 08/01/2012 20:16:20

    1)Θα χειροκροτησω το σχολιο οτι πρέπει να κερδίσει η νδ με αυτοδυναμία και δεύτερο με 20% το ΚΚΕ.Ξέρω ότι για πολλά δεινά μετά τον πόλεμο έφταιξε το κκε, αλλά είναι ο μόνος τρόπος η τρόικα και οι δανειστές να φοβηθούν και να χαλαρώσουν λίγο το ζωνάρι που οδηγεί σε στραγγαλισμό της κοινωνίας μας
    ΤΟ ΕΠΟΜΕΝΟ ΘΑ΄ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΟΥΝ ΑΠΟ ΤΗ ΝΔ...ΞΕΡΩ ΟΤΙ ΤΟ ΚΑΝΟΥΝ

    Ο κόσμος περιμένει από το Σαμαρά πάρα πολλά.Αλλά πρέπει να βγει και να τα επικοινωνήσει όλα αυτά.Δεν αρκεί να παρουσιάζεται κάπου μια φορά στο τόσο και να κάνει συσκέψεις.Ο Σαμαράς είναι ένα διαμάντι που είχαμε την ευτυχία να τον εκλέξουμε πρόεδρο.Συνδυάζει σοβαρότητα και κοινωνική ευαισθησία.Πιστεύω ότι οι προθέσεις του είναι πάρα πολύ καλές.....ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΑΡΚΕΙ ΑΥΤΟ.Πρέπει να ακούσει τη φωνή του λαού.Να αφήσει κάποιους ψευτοφιλελεύθερους που δεν έχουν προσφέρει απολύτως ΤΙΠΟΤΑ στο κόμμα παρά μόνο ανθρωποφαγικές ιδέες...ΠΑΙΔΙΑ ΒΓΕΙΤΕ ΕΞΩ.......Δείξτε την αντίρρησή σας.....Αντώνη αύριο στο Παπαδήμο δείξε οτι δεν αστειεύεσαι....και πάνω σου ενδόμυχα όλοι στηρίζουν τις ελπίδες τους.....οχι γιατί είναι δεξιοί αλλά γιατί πιστεύουν ότι είσαι ειλικρινής.Αν χρειαστεί διαφοροποιήσου.....ΚΑΝΕΝΑΣ δε θα μπορει να σου προσαψει τίποτα γιατί θα μεταφέρεις τη φώνή του λαού.....αν κανας καψής ή ντερμπεντέρης πει κάτι δεν υπάρχει περίπτωση να το λάβει κανένας υπόψιν του.....γιατί πολύ απλά τους έχει σιχαθεί ο κόσμος.....

  44. Γιώργος Τρεβής avatar
    Γιώργος Τρεβής 08/01/2012 21:50:41

    Εξαιρετικό άρθρο!

    Ο Αντώνης Σαμαράς στα τελευταία 20 χρόνια της πολιτικής του διαδρομής έχει απαλλάξει την Ελλάδα από τον Κ. Μητσοτάκη, την Ντόρα Μπακογιάννη και τον Γ. Α. Παπανδρέου.
    Δεν είναι λίγο.
    Τώρα ετοιμάζεται να εκθρονίσει και το πολιτικό έκτρωμα που λέγεται Λουκάς Παπαδήμος.

    Στην αποδόμηση τα πηγαίνει μια χαρά.

    Έφτασε όμως η ώρα (προ πολλού) που πρέπει να μας πείσει ότι γνωρίζει και μπορεί να χτίσει.

    Αυτό είναι το στοίχημα για τον κ. Σαμαρά, και το άρθρο αυτό το αναδεικνύει.

  45. ΠΗΛΕΑΣ avatar
    ΠΗΛΕΑΣ 08/01/2012 22:08:25

    Η απάντηση στο ερώτημα του τίτλου εξαρτάται από τον σκοπό της νίκης.
    α. Αν σκοπός είναι η σωτηρία της Ελλάδος, η απάντηση είναι ένα ξεκάθαρο ΟΧΙ. Γιατί, ούτε πρόγραμμα ικανό να την σώσει έχει εξαγγελθεί (οι εκθέσεις, λίγο-πολύ- κοινοτύπων ιδεών, δυστυχώς, δεν αρκούν, πλέον, γιατί δεν έχουμε τον ΧΡΟΝΟ για να βρούμε ΠΩΣ θα τις υλοποιήσουμε -ειδικά αφού δεν το καταφέραμε στις παχειές εποχές), αλλά ούτε και το ασκέρι, που θα ριχτεί στην μάχη είναι κατάλληλο, αφού η σύνθεσή, ψηλά-χαμηλά και οι προτεραιότητές του δεν έχουν αλλάξει, παρά μεμονωμένως -το επιβεβαίωσα σε πρόσφατη επίσκεψη Τομεάρχη στην πόλη μας.
    β. Αν σκοπός είναι η κομματική επικράτηση, υπάρχουν θετικές πιθανότητες. Ας όψεται η κακοδαιμονία στον κόρφο των άλλων. Αλλά, σε αυτή την περίπτωση, το θέμα δεν με ενδιαφέρει. Εγώ, πάντως, αν η ΝΔ ζητήσει την ψήφο μου χωρίς συγκεκριμένο και τεκμηριωμένο πρόγραμμα, φοβάμαι ότι, θα την στενοχωρήσω....

    • Παύλος avatar
      Παύλος @ ΠΗΛΕΑΣ 08/01/2012 22:55:43

      Και ποιόν , με το καλό, προτίθεσαι να χαροποιήσεις;;;;;;

      • ΠΗΛΕΑΣ avatar
        ΠΗΛΕΑΣ @ Παύλος 09/01/2012 16:51:41

        Με δεδομένη την εποχή των Απόκρεω και την γκάμα των υποψηφίων, χμμμμ ......
        ............ τα λαυράκια είναι καλή πρόταση. Κι ότι άλλο τσιμπήσει, καλοδεχούμενο!

  46. Evritis avatar
    Evritis 09/01/2012 02:56:24

    Δεν γνωρίζω τι γίνετε στα κεντρικά, γνωρίζω όμως τι γίνετε στην περιφέρεια. Όπως προαναφέρθηκε οι τοπικές οργανώσεις είναι ανύπαρκτες και συμφωνώ απόλυτα. Ο Σαμαράς παραμονές εσωκομματικών εκλογών μιλούσε για τις τοπικές οργανώσεις λέγοντας ότι μέσα στα γραφεία πίσω από τις κουρτίνες ήταν μόνο σκιές και είχε απόλυτο δίκιο. Σήμερα ούτε οι σκιές δεν υπάρχουν. Και ξέρερε γιατί; Για δύο κυρίως λόγους, πέρα από την γενική απαξίωση του κόσμου για τα κόμματα.

    Πρώτον. Το τσουνάμι της ανανέωσης που υπήρχε μετά την εκλογή του Σαμαρά έκανε και ζημιά. Σε πολλές τοπικές οργανώσεις εκλέχθηκαν στην συντριπτική πλειοψηφία τους νέα στελέχη τα οποία δεν είχαν καμία σχέση με κομματικές οργανώσεις και καμία εμπειρία, δεν ήξεραν καν τι αναλαμβάνουν και τι να κάνουν και οι οποίοι δεν βοηθήθηκαν καθόλου από τους παλαιότερους.
    Δεύτερον: Στους πρισσότερους νομούς αυτοί που ασχολήθηκαν με το κόμμα ήταν τελικά για να βολευτούν. Δεν είναι τυχαίο ότι σήμερα στην περιφέρεια στις περιοχές που εκλέξαμε δημάρχους ή περιφερειάρχες, τα περισσότερα στελέχη των ΝΟΔΕ και ΔΗΜΤΟ είναι αντιδήμαρχοι, αντιπεριφερειάρχες, πρόεδροι σε οργανισμούς αυτοδιοίκησης ή σύμβουλοι δημάρχων και περιφερειαρχών. Όλοι αυτοι λοπόν χρησιμοποίησαν τις κομματικές τους θέσεις για να βολευτούν, βολεύτηκαν και παράτησαν τις τοπικές οργανώσεις με τις οποίες δεν ασχολούνται πλέον και το χειρότερο, βλέποντας αυτά τα απλά μέλη απογοητεύθηκαν και απομακρύνθηκαν.

    Το θέμα είναι ότι τοπικές οργανώσεις στην πράξη δεν υπάρχουν και θα πρέπει κάποια στιγμή να αλλάξει όλη η οργανωτική δομή του κόμματος. Δεν μπορώ να καταλάβω ποιός ο λόγος να υπάρχουν τόσα πολλά και πολυπληθή όργανα ΝΟΔΕ, ΔΗΜΤΟ, ΝΟΣ, ΕΚΟ κλπ τα οποία δεν λειτουργούν. Γιατί κράτησαν όλες τις τοπικές ΔΗΜΤΟ σε επίπεδο Καποδιστριακων Δήμων και δεν τις συνένωσαν σε επίπεδο Καλλικρατικών Δήμων, ώστε να είναι λιγότερες, ισχυρότερες και λειτουργικότερες και με λιγότερα μέλη. Γιατί πρέπει μια τοπική οργάνωση να είναι 15μελής ή ΝΟΔΕ 21μελής όπου προστίθενται επιπλέον και εξ οφίτσιο μέλη.

    Χώρια που το Οργανωτικό λειτουργεί με συστήματα της δεκαετίας του 80, και ζητάει από τις ΝΟΔΕ επιτροπές, παραεπιτροπές, υπευθυνους και παραυπεύθυνους τομέων κλπ και όλα αυτά τελικώς στα χαρτιά, αφού καμία επιτροπή και κανένας τομέας δεν λειτουργεί στην επαρχία κάνοντας ένα κόμμα γραφειοκρατικό με δεκάδες όργανα και χιλιάδες στελέχη που στην ουσία δεν κάνουν και δεν προσφέρουν τίποτα.

    Σε κεντρικό επίπεδο νομίζω ότι το μεγάλο πρόβλημα του κόμματος είναι το οικονομικό. Λεφτά δεν υπάρχουν κάτι που φρενάρει πολλές δραστηριότητες.

    • Μαιρη Παπαχ. avatar
      Μαιρη Παπαχ. @ Evritis 09/01/2012 08:59:23

      πολυ σωστα τα οσα γραφεις.
      Ειναι και δικες μου διαπιστωσεις.
      Ερωτηση κρισεως: εχει το κομμα υπευθυνο γραμματεα?
      Τι εκανε και τι κανει για το κομμα?
      Ουτε ενα στοιχειωδες συμμαζεμα δεν φροντισε δεδομενων και των φτωχων πορων του κομματος.
      Αλλα ξεχασα. Τρεχει για την υποψηφιοτητα του στην Αρκαδια, η οποια απ' οτι μαθαινω δεν περπαταει και τοσο καλα!

  47. Μανώλης avatar
    Μανώλης 09/01/2012 20:59:28

    Συμφωνώ απόλυτα. Και όχι μόνο .....Σε υψηλόβαθμα στελέχη οι μισοί δέν μιλάνε στους άλλους μισούς . Και σάν να μήν εφτανε αυτό όλοι οι ξεχασμένοι και δευτεροκλασάτοι της Πολιτικής Ανοιξης προσπαθούν να πάρουν τη ρεβάνς.

  48. Δ.Τ. avatar
    Δ.Τ. 09/01/2012 23:55:58

    Το ερώτημα, δεν είναι αν η Ν.Δ. είναι έτοιμη για εκλογές, αλλά αν είναι έτοιμη να κυβερνήσει. Καθώς δεν υπάρχει κυβερνητικό team, ούτε στη Ν.Δ. ούτε και σε κανένα άλλο κόμμα, που να είναι αντάξιο των περιστάσεων και αφού όλοι θυμίζουν παιδάκια που θέλουν να γίνουν πρόεδροι του σχολικού δεκαπενταμελούς για κανονίζουν τις σχολικές εκδρομές και να κάνουν τους "σημαντικούς" στα κοριτσάκια του σχολειού , η σκέψη και μόνο να ζητάς εκλογές χωρίς να έχει στελέχη , δεν ακούγετε καλά.
    Θα περίμενα να δω , ποιοι θα είναι αυτοί που θα αποτελέσουν την πιθανή κυβέρνηση, γιατί είμαι σίγουρος, πως στο επόμενο λεπτό των exit polls που θα βγάζουν πρώτο κόμμα τη Ν.Δ. θα εμφανιστούν από το ..πουθενά πολλοί βρυκόλακες, ζόμπι και μούμιες του κομματικού παρελθόντος της , για να πάρουν καρέκλα.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.