Guardian: «Ωχ Θεέ μου», φώναξε κάποιος όταν ο Ντάισελμπλουμ έσκυψε οργισμένος να μιλήσει στον Βαρουφάκη...
30/01/2015 18:50
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Guardian: «Ωχ Θεέ μου», φώναξε κάποιος όταν ο Ντάισελμπλουμ έσκυψε οργισμένος να μιλήσει στον Βαρουφάκη...

Πως περιγράφει η εφημερίδα το δραματικό παρασκήνιο στη συνάντηση Ντάισελμπλουμ- Βαρουφάκη

Ενδιαφέρον έχει το σχόλιο του Guardian για τη συνάντηση Ντάισελμπλουμ- Βαρουφάκη, που είναι και ενδεικτικό του κλίματος που επικρατεί. Ιδού τι γράφει η ανταποκρίτρια της εφημερίδας στην Ελλάδα, Helena Smith:

«Η αποστολή του Γερούν Ντάισελμπλουμ κατέληξε σε ένα απίστευτο αδιέξοδο, καθώς ο Βαρουφάκης τον σόκαρε με την τρόικα. Ο Ολλανδός τον κοίταξε εξοργισμένος και έσκυψε προς το μέρος του Βαρουφάκη για να του ψιθυρίσει κάτι στο αυτί, αλλά ο υπουργός Οικονομικών της Ελλάδας δεν απάντησε. Το προσωπικό του υπουργείου Οικονομικών πίσω μου είπε: "Ωχ, Θεέ μου". Ένας είπε: "Αναρωτιέμαι αν ήρθε η ώρα να τα μαζεύω". Κατά τη διάρκεια της συνέντευξης Τύπου, ένιωθες την ηλεκτρισμένη ατμόσφαιρα».

www.theguardian.com

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Ραβινος avatar
    Ραβινος 30/01/2015 19:13:19

    Η Guardian δεν ειναι αμοιρη ευθυνων της αναδειξης του σουργελοσυριζα στην εξουσια με τα σχολια και τις εικονογραφιες των τσιπρολαφαζανιστων αυτης της κας Smith.Το προβλημα ειναι οτι αντι να λουστει αυτη τις συνεπειες τις υφισταμεθα εμεις .Ας το διατανο Guardian !

    • Άπαντα  Επιστάμενος avatar
      Άπαντα Επιστάμενος @ Ραβινος 31/01/2015 13:13:02

      Νομίζω υπερβάλετε λίγο όσον αφορά τις ευθύνες του γκάρντιαν! Σιγά να μην επηρεάζει το 99,999% των ελλήνων ο βρετανικός γκάρντιαν! Εγώ σχολιάζω συχνά και εκεί μέσα αλλά και πάλι δεν θεωρώ ότι έχω επηρεαστεί. Πολλές φορές στα άρθρα υπάρχει υπερβολή αλλά αυτό συμβαίνει με όλες τις εφημερίδες.

  2. dyspistos avatar
    dyspistos 30/01/2015 19:19:57

    To έτος 1950 ο Δημ.Ψαθάς είχε γράψει στα "Νέα" ένα χρονογράφημα για τους "πολιτικούς, που θα έπρεπε να εξετάζονται από ψυχίατρο πριν από την υποβολή υποψηφιότητας, περιλαμβάνοντας τη γνωμάτευσή του στα...προσόντα του αλλά και για τους ψηφοφόρους, οι οποίοι στέλνουν ό,τι νάναι στην Εξουσία". Σήμερα, 70 ολόκληρα χρόνια μετά, ποιός θα διαφωνήσει με τις σκέψεις του αείμνηστου; "Κλουβί με τρελλές" μου θυμίζει όλο και περισσότερο το...σμάρι στο οποίο εναποθέσαμε -ορισμένοι ανάμεσά μας, τις ελπίδες (!) για ένα καλύτερο αύριο.

    • Fotini avatar
      Fotini @ dyspistos 30/01/2015 22:59:51

      Χαθήκαμε, Δύσπιστε. . .

  3. Κυθήριος avatar
    Κυθήριος 30/01/2015 19:48:11

    Όσο άθεοι είναι στον ΣΥΡΙΖΑ,τόσο πιό θρήσκοι θα γίνουμε οι υπόλοιποι...

    • ΚΜ avatar
      ΚΜ @ Κυθήριος 30/01/2015 19:58:08

      Τα διαβάζω και είμαι σε μια φάση τώρα, όπως κάποιος πεζός που βλέπει ένα λεωφορείο να έρχεται κατά πάνω του, χωρίς να υπάρχει προοπτική αποφυγής της σύγκρουσης αλλά επειδή ακριβώς έχει εκλείψει κάθε ελπίδα, χωρίς μεν να έχει πάψει να συνειδητοποιεί τί επίκειται, έχει πάψει να νιώθει και είναι ατάραχος παρατηρητής.

      • Κυθήριος avatar
        Κυθήριος @ ΚΜ 30/01/2015 20:21:09

        Όλοι μας περίπου έτσι είμαστε αδελφέ,μουδιασμένοι. Αν φτάνουν όσοι είναι μέσα στην αίθουσα να αναθέτουν τις ελπίδες πιά μόνο στο Θεό,φαντάσου τί μας περιμένει...

        • Ρηνα avatar
          Ρηνα @ Κυθήριος 30/01/2015 20:49:32

          Αφου ξερεις Κυθηριε τι μας περιμενει. Πεινα.....ας ελπισουμε οτι "μηνες θαναι" οπως αναφερει ο Αγιος Παϊσος και "μπορες" αλλα "θα δωσουμε εξετασεις"..... Εκεινο που σκεφτομαι ειναι οτι με μια πεινα θα μας εγκαταλειψουν ολοι οι μεταναστες και τα χρεη θα διαγραφουν. Τα μετεπειτα γεγονοτα που ερχονται με τρομαζουν.....Ας ελπισουμε οτι ο Θεος θα θελησει να μας συνετισει με ενα σκαμπιλι και οχι με μπερνταχι που ετσι κι αλλιως το αξιζουμε. Οσο στενευουν τα περιθωρια τοσο και περισσοτεροι αντιλαμβανονται οτι δεν μπορουμε να ελπιζουμε πουθενα αλλου....

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ Κυθήριος 30/01/2015 20:40:48

      Θα τον χρειαστούμε το Θεό περισσότερο από ποτέ οι Έλληνες με όσα έρχονται. Και ευτυχώς περιμένει να το ζητήσουμε για να μας λυτρώσει από τα λάθη μας, αλλά πρέπει να περάσουμε τον κανόνα μας για να δείξουμε μετάνοια μιας που ακόμη δεν έχουμε αναλάβει τις ευθύνες μας ως λαός για όσα παθαίνουμε και θα πάθουμε...

      • Κυθήριος avatar
        Κυθήριος @ Γεώργιος Τ. 30/01/2015 20:50:19

        Έτσι. Σκέφτομαι ακόμη,πόσο αναγκαία αφυπνιστική θα ήταν τώρα η παρουσία και η φωνή του μακαριστού Χριστοδούλου. Έκείνος τα φώναζε τότε που τα αφτιά μας ήταν βουλωμένα από την καλοπέραση,αλλά τώρα που λείπει συναισθανόμαστε την αγωνία του και την αληθινή αγάπη του για την Πατρίδα...

  4. η Dimi avatar
    η Dimi 30/01/2015 20:36:19

    Σε βίντεο οι δηλώσεις Βαρουφάκη – Ντάϊσελμπλουμ http://on-msn.com/1A7tUXb (κατά προτίμηση σε πλήρη εικόνα)

  5. Διογένης avatar
    Διογένης 30/01/2015 20:41:42

    Πλήρης δικαίωση της ΝΔ και της προεκλογικής της εκστρατείας και γελοιοποίηση όσων γελοιοποιούσαν τον "φόβο" ενόψει του ΣΥΡΙΖΑ. Οι μαγκιές του ΣΥΡΙΖΑ μοιάζουν με τις ατάκες ενός φραπεδοπότη που κάθεται αραχτός και έχει άποψη επί παντός επιστητού. Οι τύποι νομίζουν ότι έχουν ακόμη μόνον άποψη και όχι ότι κυβερνούν. Είναι βέβαιο ότι ο ΣΥΡΙΖΑ είχε κάποιο σχέδιο, το οποίο χάλασε με το που δεν έκλεισε η συμφωνία με την τρόικα τον Δεκέμβριο. Ο Τσίπρας το έπαιζε άνετος, όμως τώρα φαίνεται να μην έχει Plan B. Τι θα κάνει; Θα πάει τη χώρα σε χρεωκοπία; Θα καταφέρει να κάνει κωλοτούμπα με το συγκεκριμένο κόμμα και τους συγκεκριμένους βουλευτές; Πώς θα καταφέρει να πείσει τη Ραχήλ Μακρή να ψηφίσει μέτρα σκληρότερα από αυτά που θα έφερνε η κυβέρνηση Σαμαρά; Λογικά είναι απολύτως αδύνατον. Ας ξαναετοιμαζόμαστε για εκλογές πολύ σύντομα... Εκτός και εάν υπάρχει οργανωμένο σχέδιο καταστροφής της χώρας, οπότε ο Τσίπρας θα το πάει μέχρι τέλους, μέχρι να μην αφήσει τίποτε όρθιο...

  6. ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗΣ avatar
    ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗΣ 30/01/2015 21:13:35

    Φαίνεται πόνεσε ο Νταισελμπλουμ όπως ήταν σκυμμένος μπροστά στο Βαρουφάκη γι' αυτό ακούστηκε το ωχ θεέ μου...

  7. christof avatar
    christof 30/01/2015 21:39:33

    oταν εισαι στα χαρακωματα πιστευεις δεν πιστευεις προσευχεσαι.