#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
10/06/2011 19:14
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

GAP reloaded....

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Orestios avatar
    Orestios 10/06/2011 19:19:17

    Τί θέλει να πεί το ποιητή?

    • Lewnidas avatar
      Lewnidas @ Orestios 10/06/2011 19:27:57

      οτι μας ειπε τα ιδια!!

  2. Delta Lamda avatar
    Delta Lamda 10/06/2011 19:29:06

    τα σχόλια πρέπει να γίνονται στα ΑΓΓΛΙΚΑ για να μπορεί να τα διαβάζει ολος ο κόσμος!!!

  3. kopritis avatar
    kopritis 10/06/2011 19:29:25

    ΤΟΝ ΠΑΡΑΤΑΕΙ ΚΑΙ Ο ΑΛΑΦΟΥΖΟΣ

    • TED avatar
      TED @ kopritis 10/06/2011 19:43:07

      Έτσι δείχνει. Την Κυριακή η "ναυαρχίδα" δημοσιεύει δημοσκόπηση-κόλαφο για το ΠΑΣΟΚ.

      Η αγωνία μου είναι, ο κ. Μπάμπης τί θα απογίνει;

      • Μαθηματικός avatar
        Μαθηματικός @ TED 11/06/2011 01:40:53

        Στο αποψινό δελτίο (10/6/2011) την έκανε την κωλοτούμπα και ο Μπάμπης. Οπότε μην ανησυχείς φίλε μου ,δεν τον χάνουμε τον Μπαμπίνο!!!

  4. andreas avatar
    andreas 10/06/2011 20:10:12

    τωρα το παρατανε ολοι που ειδαν οτι παμε για το απολυτο ΧΑΟΣ

  5. man8os avatar
    man8os 10/06/2011 21:13:49

    Αλλα ο ΓΑΠ ειναι αγγιστρωμενος στη καρεκλα. Δεν τον ξεκολλαει κανενας. Η μονη λυση ειναι , ισως, μια προταση μομφης.

    • TopGunZ avatar
      TopGunZ @ man8os 11/06/2011 01:43:45

      Ρε μπας και δοκιμάσουμε να τον πετάξουμε μαζί με την καρέκλα?

  6. η Dimi avatar
    η Dimi 10/06/2011 22:29:14

    «The best way to get started is to STOP talking and begin doing.»
    ~Walt Disney

  7. env avatar
    env 11/06/2011 05:48:24

    Αργησε να ξυπνησει και ο Αλαφουζος (αμφιβαλω αν εχει..), αν νομιζουν ορισμενοι απο τους παραδοσιακα "ισχυρους", οικονομικα, μιντιακα και πολιτικα πως αυτο το κακο και το χαος που ερχεται δεν θα τους συμπαρασυρει μαλλον απο τυχη και οχι απο δεξιοτητα βρισκονται εκει που βρισκονται.
    Καλα θα κανουν αν εχουν ιχνος αισθησης αυτοσυντηρησης να κατεβουν και αυτοι στην πλατεια. Διαφορετικα θα ψαχνουν για παγκακι την ιδια στιγμη που θα βλεπουν τις παλαι ποτε "αυτοκρατοριες" τους να ισοπεδωνονται σε λιγες ωρες, απο εκεινους που μεχρι αυτη την στιγμη προμοταρουν. Εχουν δηλαδη την εντυπωση οι Ελληνες κεφαλαιουχοι πως οι Γερμανοι και οποιοι αλλοι θα τους επιτρεψουν να συνεχισουν να ανθουν και να δυναμωνουν οικονομικα, επιχειρηματικα και πολιτικα; Καταφερε ποτε απο το τελος του πολεμου και μετα να διεισδύσει ελληνικη εταιρια σε γερμανοφωνη χωρα;; Οταν οι γερμανοι και οι αλλοι γερμανοφωνοι ευρωπαιοι θα εχουν τον πληρη ελεγχο των υποδομων και των πλουτοπαραγωγικων πηγων της χωρα, θα δειξουν ανοχη στους ελληνες επιχειρηματιες και θα τους επιτρεψουν να δραστηριοποιηθουν ελευθερα;; Εχετε ακουσει εσεις ελληνικη εταιρια να αναλαμβανει εργο, η προμηθεια, η την παροχη υπηρεσιων στην Γερμανια η σε αλλη ομογλωσση χωρα;; Μπορει για παραδειγμα η γνωστη μεγαλο-δημοσιο-ληπτικη εταιρια να κατασκευασει εστω και 100 μετρα δρομου στην Γερμανια;; Τι λετε, να την αφησουν να συνεχισει ανεμποδιστα και με τους ιδιους ορους να παρεχει τις θεαρεστες υπηρεσιες της εδω;; Οι γερμανοι, οι ολλανδοι και οι αλλοι, το πρωτο πραγμα που θα κανουν μετα την ψηφιση του Μεσοπροθεσμου και εφοσον θα εχουν εξασφαλισει πλεον και τυπικα τον δημοσιο πλουτο της χωρας, θα ειναι να επιτεθουν στον ιδιωτικο πλουτο και την ιδιωτικη παραγωγικη και επιχειρηματικη δραστηριοτητα. Οι γερμανοι οσο βρισκουν " προθυμους συνεργατες" θα εφαρμοζουν το δογμα "Blitzkrieg" και το δογμα αυτο δεν εξαιρει κανεναν απο τους στοχους του... ουτε τους συνεργατες τους...