#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
26/07/2012 13:15
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Fast track στο περιουσιολόγιο για πολιτικούς και δημόσιους λειτουργούς

Αφήστε τις συντάξεις και εκποιείστε τις περιουσίες όσων καταχράστηκαν δημόσιο χρήμα

 

Ιστορική ειρωνεία, δικανική σκοπιμότητα ή απλή σύμπτωση;

Την 38η επέτειο της «Μεταπολίτευσης» η κα Αρετή Τσοχατζοπούλου δήλωσε ότι επιστρέφει όλη την περιουσία της στο Δημόσιο.

Βλέπετε, της φυλακής τα σίδερα είναι για τους λεβέντες.

Δεν είναι για εμπριμέ κλεπταποδόχους.

Ήταν αρκετοί τρεις μόνο μήνες.

Για να ανοίξουν στόματα. Και να αρχίσει οσονούπω, όπως διαφαίνεται, ο αλληλοσπαραγμός των εμπλεκομένων.

Τον οποίο, υπό άλλες συνθήκες, θα απολαμβάναμε.

Αλλά, την ίδια μέρα, δημοσιευόταν και μια άλλη είδηση : 15.000 παιδιά  με ειδικές ανάγκες που φιλοξενούνται σε διάφορα ιδρύματα κινδυνεύουν λόγω, τι άλλο;, έλλειψης κονδυλίων.

Κανένας όμως πολιτικός σχηματισμός δεν εισήγαγε στην πολιτική ζωή την αρχή της αιτιώδους συνάφειας. Την άμεση σύνδεση δηλαδή της άσκησης εξουσίας από συγκεκριμένα πρόσωπα με κοινωνικά γεγονότα.

Μόνο το ανίσχυρο «λαϊκό δικαστήριο» εξέδωσε πραγματική ετυμηγορία :

Βλαχάρα, κόψατε συντάξεις για να έχεις εσύ τα λούσα σου!

Έτσι, ο κ. Τσοχατζόπουλος δεν θα κατηγορηθεί, εκτός των άλλων, και ως ηθικός και φυσικός αυτουργός στην εξαθλίωση της ζωής των παιδιών στα ιδρύματα.

Άλλωστε, ένας από τους παλιούς «συντρόφους» του, ο οποίος επειδή δεν ήταν μοναχοφαγάς σαν τον Άκη και από το υστέρημά του δάνειζε αναξιοπαθούντες πρωθυπουργούς, για να χτίζουν ταπεινές βίλλες στην Εκάλη, αμείφθηκε με την ανάδειξη στο ύπατο αξίωμα της Προεδρίας γενόμενος έτσι καθολικά αξιοσέβαστος, στις τυπικές πλέον δηλώσεις για την επέτειο θυμήθηκε μόνο τα πριν την 23η Ιουλίου 1974.

 Τίποτα από τα μετά

Η Δημοκρατία, την διαρκή υπεράσπιση της οποίας ο κ. Παπούλιας ευαγγελίστηκε, υπήρξε αυστηρή μόνο κατά την τιμωρία των Απριλιανών, που σάπισαν στη φυλακή.

Δεν υπερασπίστηκε την ύπαρξή της από τους «δημοκράτες».

Με αποτέλεσμα να εκφυλισθεί και εν τέλει να αυτοκαταργηθεί – εκτός αν θεωρείτε την Τρόικα «Δημοκρατικό Πολίτευμα».

Όσον αφορά την κα Αρετή με το ανακόλουθο όνομα, μην δακρύσετε από την όψιμη ευαισθησία της.

Έζησε χλιδή που αναντίρρητα δεν κέρδισε με τον ιδρώτα του προσώπου της.

Και δεν μπορεί να της αναγνωριστεί, όπως στην κα Σταμάτη, το ελαφρυντικό «νούμερο του lifestyle».

Έπειτα, η κα Αρετή παραχωρεί, λέει, ό,τι «κρισιολογηθεί» πως αποκτήθηκε από παράνομες πράξεις του μπαμπά της, σε μια ανώφελη επίδειξη ήθους, επιδιώκοντας να ελαφρύνει τη θέση της.

Ούτως ή άλλως, αν αποδειχθεί ότι τα περιουσιακά της στοιχεία προέρχονται από παράνομες πράξεις κατάσχονται αυτομάτως. Ο Νόμος δεν περιμένει την κα Αρετή να συναινέσει.

Όμως, να περάσουμε στην ουσία.

Ασχολούμαστε με την κόρη του πρώην υπαλλήλου της κας Δούρου επειδή, χωρίς να είναι η μόνη, σχετίζεται με υπό έλεγχο κατάχρηση-κλοπή δημοσίου χρήματος.

Δημόσιο χρήμα που σήμερα λείπει δραματικά.

 Προκαλώντας εξοντωτική στενότητα δημοσίων δαπανών, διαλύοντας το κοινωνικό κράτος και προδιαγράφοντας κοινωνική έκρηξη.

Κι επειδή ο πρωθυπουργός διατύπωσε την πρόκληση «μην μου φέρνετε προβλήματα, φέρτε μου τις λύσεις τους», κομίζουμε λύσεις.

Αντί ο πρωθυπουργός, σε αγωνιώδη αναζήτηση εσόδων από επενδύσεις, να συναντάται με τον Κλίντον επί τέσσερις ώρες ! – ούτε η Χίλαρυ δεν θα τον άντεχε τόσο.

Αντί να αναγκάζεται να υποστεί αυτή την απεχθή φυσιογνωμία, τον Μπαρόζο, μήπως επιτύχει επίσπευση της οφειλόμενης δόσης που εκβιαστικά παρακρατείται.

Αντί να δρομολογεί την, ας μην ωραιοποιούμε τις λέξεις, εκποίηση της δημόσιας περιουσίας.

Ας δρομολογήσει ταχύτατα την αλλαγή επί το δρακόντειο της ισχύουσας νομοθεσίας για παράνομο πλουτισμό πολιτικών προσώπων.

Και ας θεσπίσει για τους παραπάνω το Τεκμήριο της Ενοχής αντί του Τεκμηρίου της Αθωότητας.

Με σχέδιο νόμου που εκτιμάται θα μπορούσε να συγκεντρώσει και 180 ψήφους στη Βουλή, αν και όχι όλων όσοι στηρίζουν την Κυβέρνηση - δεν περιμένουμε ότι το ΠΑΣΟΚ, ΔΗΜΑΡ και μέρος του ΣΥΡΙΖΑ θα αυτοπυροβοληθούν.

Συγκεκριμένα να νομοθετείται:

1. Ταχύτατος έλεγχος από το ΣΔΟΕ όλων των περιουσιακών στοιχείων όσων υπηρέτησαν (και συγγενών τους Α' βαθμού) σε πάσης φύσεως κυβερνητικές και διοικητικές θέσεις από το 1981 και εντεύθεν. Υπουργοί, βουλευτές, περιφερειάρχες, νομάρχες, δήμαρχοι, σύμβουλοι, διοικητές ΔΕΚΟ και οργανισμών, διευθυντές και στελέχη δημοσίων υπηρεσιών (Πολεοδομίες, Τελωνεία, Εφορίες, Τεχνικές υπηρεσίες κλπ), γραμματείς διάφοροι - και φαρισαίοι.

2. Σύγκριση των ευρημάτων με τα δηλωθέντα στις δηλώσεις φορολογίας εισοδήματος.

3. Άμεση κατάσχεση-δήμευση όλων των ακίνητων και κινητών περιουσιακών στοιχείων ποσού άνω των 10.000 ευρώ που δεν αιτιολογούνται από τις φορολογικές δηλώσεις. Ποινή αφαίρεσης αδείας από τις τράπεζες που κληθείσες να παράσχουν στοιχεία κωλυσιεργούν πάνω από 15 εργάσιμες ημέρες.

4. Παροχή προθεσμίας 15 ημερών για να αιτιολογηθεί η κτήση και κατοχή των αδήλωτων περιουσιακών στοιχείων με επίκληση νόμιμα αποδεκτών γεγονότων, όπως αποδεικνυόμενη, με συμβόλαια και μεταγραφή, πώληση περιουσιακών στοιχείων που κατά λάθος δεν δηλώθηκαν, όχι βέβαια εκ των υστέρων «δάνεια» από μπατζανάκηδες και φίλους, λαχεία και συναφή.

5. Μετά την παρέλευση του 15μέρου άμεσος πλειστηριασμός των κατασχεθέντων ακινήτων & κινητών περιουσιακών στοιχείων και ενσωμάτωση των δημευμένων καταθέσεων στο δημόσιο ταμείο.

6. Εισαγωγή των υποθέσεων παρανόμου πλουτισμού από άσκηση δημοσίου λειτουργήματος σε δίκη ένα μήνα αφότου ολοκληρωθεί η στοιχειοθέτηση των κατηγοριών.

7. Σε περίπτωση που δικαστικά αποδειχθεί ότι ο κατηγορούμενος είναι αθώος, επιστροφή του ισοπόσου που κατασχέθηκε έντοκα, από την ημερομηνία κατάσχεσης για τις καταθέσεις, από την ημερομηνία πλειστηρίασης για τα ακίνητα.

Εφαρμογή του Fast track στο περιουσιολόγιο για πολιτικούς και δημόσιους λειτουργούς.

Και ταυτόχρονα "Επιχείρηση Καθαρά Χέρια".

Εκτιμάται μετριοπαθώς ότι η άμεση εφαρμογή μιας τέτοιας νομοθεσία θα μπορούσε να εξασφαλίσει σύντομα 50 δις ευρώ και μεσοπρόθεσμα περισσότερα, να ανακουφίσει δημοσιονομικά τη χώρα, να επαναφέρει την εθνική κυριαρχία και να σφίξει αποθρασυνθέντα οπίσθια.

Για τα ακίνητα-φιλέτα πάντα υπάρχουν αγοραστές. Τα δε κατασχόμενα μετρητά οδεύουν κατευθείαν σε δημόσιες δαπάνες.

Δεν μπορεί να αποδεχόμαστε επισήμως ως κοινωνία, υποκύπτοντας σε μια καταστροφική για το Έθνος «νομιμότητα», ότι μια μισθωτή με αποδοχές 20.000 ευρώ ετησίως μπορεί να αγοράσει το ανάκτορο στην Ακρόπολη.

Και να επιτρέπουμε να το κατέχει ακόμα.

Να εκποιηθεί αυτό άμεσα.

Και όχι η χρυσοφόρος όρνιθα ΟΠΑΠ έναντι πινακίου φακής.

Λεφτά υπάρχουν κ. Πρωθυπουργέ. Είναι γύρω μας.

Και αν συμπυκνώναμε την μοναδική σήμερα εφικτή πρακτική ώστε το Δημόσιο να εξεύρει πόρους:

Αγαπούλα, πούλα Τσοχατζούπολη.

Και όχι μόνο.

 Προφήτης

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Δημήτρης avatar
    Δημήτρης 26/07/2012 13:19:53

    Πολύ σωστή η πρόταση του τίτλου αλλά δεν μπορεί να υλοποιηθεί από όποιον ανήκει στο υπάρχον πολιτικό σύστημα.

    • Heaven avatar
      Heaven @ Δημήτρης 26/07/2012 18:26:07

      "Όσον αφορά την κα Αρετή με το ανακόλουθο όνομα, μην δακρύσετε από την όψιμη ευαισθησία της."
      ανθρακες ο θησαυρος!! τα αγορασε ολα με εικονικα δανεια και επομενως ανηκουν ολα στις Τραπεζες! αυτες τις ρωτησε αν συμφωνουν;

  2. GO avatar
    GO 26/07/2012 13:22:54

    Το έχει πει κι ο ίδιος.
    Πόθεν έσχες όσων κατέλαβαν δημόσιο αξίωμα από το 1974.
    Ιδού! Πεδίον δόξης λαμπρόν.

    • Heaven avatar
      Heaven @ GO 26/07/2012 18:31:06

      δεν λυπαστε;
      θα αδειασει σχεδον η Βουλη!!
      και που θα βρουμε αλλους τοσους "βαρβαρους", αγαπητε Προφητη!

  3. Ο Θείος avatar
    Ο Θείος 26/07/2012 13:38:19

    Δίκαιο, Προφήτη.
    Υπάρχουν όμως όντως υποψήφιοι πλειοδότες για τους πλειστηριασμούς, αυτήν την εποχή - εκτός από τα πτωματοφάγα "κοράκια"; Το έψαξες;

  4. pissa avatar
    pissa 26/07/2012 13:58:49

    σε ποιά χώρα θα γίνουν δημεύσεις περιουσιών,καταχραστών του δημοσίου χρήματος και της απορέουσας εξουσίας;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;

  5. Αsterix avatar
    Αsterix 26/07/2012 14:15:19

    Kαι ο πλειστηριασμός πλυντήριο έχει καταντήσει στην Ελλάδα, λυπάμαι αλλά και αυτοί στήνονται. Μόνο η κοινωνική εργασία θα τους ταρακουνήσει ! Φαντάζεστε την κυρία Σταμάτη μαζί με τον Τσοχατζώ να καθαρίζουν κάθε μέρα τουαλέτες κάποιου λυκείου για 10 χρόνια , η καζούρα των παιδιών φτάνει και έχει ένα σχετικό βαθμό διαπαιδαγώγησης.
    Όσο αφορά την Αρετούλα αυτά που λέει είναι μούφες όλα τα ακίνητα της έχουν υποθήκες πολλαπλάσιες . Οι άνθρωποι αυτοί απλά δεν παίζονται, την δωροδοκία την πήγαν δεκαετίες μπροστά .
    Αυτοί θα αγοράσουν και τον Κορυδαλλό όπως πάει , τον ανακαινίζουν πρώτα οι δικοί τους και μετά αν το αποτέλεσμα είναι καλό προχωρούν , φοβάται η Βίκυ την γλωσσοφαγιά !!

  6. antilogos avatar
    antilogos 26/07/2012 14:18:43

    Δηλαδή είναι λογικό να υπάρχουν συνταξιούχοι των 2500-3000 ευρώ, όταν οι άνεργοι ξεπέρασαν το 1 εκατ και οι μισθοί έχουν καταρρεύσει σε πολύ χαμηλά επίπεδα ?
    Πόσοι εργαζόμενοι παίρνουν 2500-3000 ευρώ ? ...

    • Νικόλας avatar
      Νικόλας @ antilogos 26/07/2012 16:40:28

      Μέγα λάθος. Το τι εισφορές έχει πληρώσει ο καθένας ουδεμία σχέση έχει με τη σύνταξη που λαμβάνει. Το σύστημα της Ελλάδας είναι αναδιανεμητικό και όχι ανταποδοτικό που σημαίνει ότι τη σύνταξη που θα λάβω μεθαύριο εγώ θα την πληρώνει ο εργαζόμενος. Στο ανταποδοτικό σύστημα, η εισφορά μου θα επενδυόταν και ανάλογα με τις εισφορές θα λάμβανα σύνταξη. Τότε θα είχε νόημα αυτό που λες Ανδρέα. Όμως στο αναδιανεμητικό σύστημα οι εισφορές μου πήγαν στις συντάξεις των παλαιότερων και οι νεότεροι αναλόγως των εισφορών που μπορούν να πληρώνουν θα μου πληρώνουν ανάλογη σύνταξη. Άρα έχουν λεφτά οι νέοι; Παίρνουν καλή σύνταξη οι γέροι. Το τι εισφορές πλήρωσαν οι γέροι δεν έχει σχέση με τη σύνταξή τους.

      • Βούρδουλας avatar
        Βούρδουλας @ Νικόλας 26/07/2012 17:37:54

        Ετσι όπως τα λες είναι, έχουμε μπερδευτεί, νομίζει κανείς πως έχει ιδιωτική ασφάλεια που τότε πιθανώς θα έπαιρνε μια ανάλογη σύνταξη με βάση τις εισφορές του. Εισφορές που αν δεν κάνω λάθος πληρώνει ο εργοδότης (εκτός ελευθέρων επαγγελματιών) και ας σταματήσει λίγο αυτό το σπαραξικάρδιο για τις 'κρατήσεις που πλήρωσε ο εργαζόμενος'. Οπως και να έχει πάντως, το σύστημα είναι αυτό που λες, αναδιανομής.

        Το πράγμα δείχνει εξάλλου πως αυξάνονται οι συνταξιούχοι σε σχέση με τους εργαζόμενους. Πως λοιπόν υπολογίζουν να πάρουν τα 2 χίλιαρα συντάξεων ; Από ποιες κρατήσεις θα υπάρξουν τόσα έσοδα όταν την ίδια στιγμή μειώνονται οι εγαζόμενοι ;

      • akenaton avatar
        akenaton @ Νικόλας 26/07/2012 18:59:02

        Έχουν μειωθεί! Δεν το ξέρατε; Μαζί με τους μισθούς!

  7. Γιώργος1 avatar
    Γιώργος1 26/07/2012 14:19:43

    Προς Θεού, όχι!

  8. kotstak avatar
    kotstak 26/07/2012 14:21:48

    "εκποιείστε τις περιουσίες όσων καταχράστηκαν δημόσιο χρήμα"

    Και όσων απέκτησαν προνόμια και ανέβηκαν μισθολογικά, ΟΧΙ επειδή το δικαιούνταν, αλλά επειδή εκβίαζαν. Λόγω δε της ιδιαιτερότητας της θέσης τους ο εκβιασμός ήταν αποτελεσματικός.
    Προσέξτε την μισθοδοσία στον δημόσιο και στον ευρύτερο δημόσιο τομέα.
    Οι εργαζόμενοι σε ευαίσθητες και άμεσα αναγκαίες για τον πολίτη υπηρεσίες (πχ ΔΕΚΟ), όπου η απεργία στην ουσία ήταν (και είναι) ωμός εκβιασμός, έπαιρναν τουλάχιστον τα τριπλά από τους υπόλοιπους εργαζόμενους.
    Τα επιπλέον χρήματα που έπαιρναν από τους υπόλοιπους εργαζόμενους και τα οποία είναι προϊόν εκβιασμού, προτείνω να τους ζητηθεί να επιστρέψουν.
    Να τους ζητήσει να αγοράσουν και να επιστρέψουν ελληνικά ομόλογα αντίστοιχης αξίας.
    Οι εργαζόμενοι αυτοί είναι υπερβολικά τυχεροί, γιατί θα μπορέσουν να αγοράσουν τα ομόλογα αυτά από τη δευτερογενή αγορά περίπου στο 15% της ονομαστικής αξίας τους.
    Εάν αποδειχθεί πχ, ότι ένας εργαζόμενος σε ευαίσθητη και άμεσα αναγκαία για τον πολίτη υπηρεσία, έχει πάρει συνολικά τα τελευταία δέκα χρόνια 800.000 ευρώ, ενώ ένας άλλος εργαζόμενος στο δημόσιο, ιδίων προσόντων, το ίδιο χρονικό διάστημα έχει πάρει 300.000 ευρώ, να ζητηθεί από τον πρώτο να αγοράσει και να επιστρέψει στο δημόσιο ομόλογα ελληνικού δημοσίου ονομαστικής αξίας 500.000 ευρώ.
    Στη δευτερογενή αγορά ομολόγων ο εργαζόμενος αυτός θα αγοράσει το ομόλογο αυτό με 75.000 ευρώ.

  9. lazaros avatar
    lazaros 26/07/2012 14:26:31

    Αριστερα απο τον θειο Ακη ειναι ο γνωστος και μη εξαιρετεος καρχιμακης να του χτυπαει παλαμακια??ουστ

  10. andreas avatar
    andreas 26/07/2012 14:37:35

    ΚΑΝΕΤΕ ΣΟΒΑΡΟ ΛΑΘΟΣ ΟΙ ΣΥΝΤΑ ΞΙΟΥΧΟΙ ΤΩΝ 2500 ΔΥΣΚΟΛΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΟΙ ΣΥΝΤΑΞΙΟΥΧΟΙ ΤΩΝ 1800 ΓΙΑΤΙ ΚΑΠΟΥ ΕΚΕΙ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΜΕΓΑΛΕΣ ΣΥΝΤΑΞΕΙΣ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΚΛΕΨΕΙ ΚΥΡΙΟΙ ΑΝΤΙΘΕΤΑ ΕΧΟΥΝ ΠΛΗΡΩΣΕΙ ΚΑΙ ΔΙΚΑΙΟΥΝΤΕ ΤΗΝ ΣΥΝΤΑΞΗ ΤΟΥΣ ΑΣΕ ΠΟΥ ΤΗΝ ΕΧΟΥΝ ΚΟΨΕΙ 4 ΦΟΡΕΣ ΕΠΙΣΗΣ ΣΤΟΝ ΑΝΕΡΓΟ ΔΕΝ ΦΤΑΙΕΙ Ο ΣΥΝΤΑΞΙΟΥΧΟΣ ΚΑΙ ΑΝ ΚΟΠΟΥΝ ΞΑΝΑ ΟΙ ΣΥΝΤΑΞΕΙΣ ΘΑ ΜΕΙΝΟΥΝ ΚΑΙ ΑΛΛΟΙ ΑΝΕΡΓΟΙ{ΣΠΙΡΑΛ} ΓΙΑΥΤΟ ΜΗΝ ΠΑΓΙΔΕΥΕΣΤΕ ΚΑΙ ΒΓΑΖΕΤΕ ΕΥΚΟΛΑ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ Ο ΑΡΘΟΓΡΑΦΟΣ ΛΟΙΠΟΝ ΕΧΕΙ ΜΕΓΑΛΟ ΔΙΚΑΙΟ ΘΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΞΟΙΚΟΝΟΜΗΣΗ ΧΡΗΜΑΤΟΣ ΧΩΡΙΣ ΑΡΝΗΤΙΚΕΣ ΕΠΙΠΤΩΣΕΙΣ ΚΑΙ ΤΟ ΣΠΟΥΔΑΙΟΤΕΡΟ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟΝΩΘΕΙ Η ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΣΥΝΟΧΗ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΣΤΑ ΤΑΡΤΑΡΑ

  11. johnny avatar
    johnny 26/07/2012 14:38:07

    Μια απλη ερωτηση ερχεται στο μυαλο του καθε πολιτη που δεν φορα παρωπιδες και βλεπει να υπαρχει αυτη η αφαιμαξη του ελληνικου λαου.Οταν βγαινει ο εκπροσωπος της χωρας στο ΔΝΤ και δηλωνει επισημα οτι ξεραν πως το προγραμμα του μνημονιου Ι και ΙΙ δεν "βγαινει",η ελληνικη κυβερνηση τι κανει;καλεσε το κυριο αυτο να δωσει εξηγησεις;ποιοι ηταν οι λογοι που τελικα περασε το μνημονιο;ποιοι ειναι οι υπευθυνοι γι αυτο;Αντ'αυτου η κυβερνηση τι κανει;οχι μονο δεν κανει εξεταστικη επιτροπη,αλλα ειναι ετοιμη να εφαρμοσει μετρα ενος νεου ουσιαστικα μνημονιου που ειναι οχι μονο συνεχεια των προηγουμενων αλλα και τρισχειροτερο.Ειναι δυνατον να πιστεψει καποιος πως ο κοσμος περιμενει να φτιαξει περιουσιολογιο η κυβερνηση,θα εφαρμοστει το ποθεν εσχες των πολιτικων ή αν θα υπαρξει κατασχεση στη περιουσια του Ακη.Αυτες οι καραμελλες ελιωσαν πια,εδω μιλαμε για πραξεις εσχατης προδοσιας.

  12. Flatiron avatar
    Flatiron 26/07/2012 14:43:44

    ...των 2.οοο Ευρω μικτα(;)..

  13. Παύλος avatar
    Παύλος 26/07/2012 14:48:36

    Συμφωνώ Προφήτα μου και επαυξάνω !
    Μόνο που είναι πρακτικώς πάρα πολύ δύσκολο, έως ανεφάρμοστο, για πάρα πολλούς λόγους , κυρίως όμως για τούτον :
    Θα ..."πέσει" το σύστημα τηλεφωνίας (σταθερής και κινητής), από το όργιο συνδιαλέξεων που θα επιχειρηθούν, μεταξύ :
    Υπουργών- Υπουργών, Υπουργών- Διοικητών ΔΕΚΟ, Υπουργών Περιφεριαρχών, Υπουργών- τέως Νομαρχών, Υπουργών - Δημάρχων, Υπουργών - Διοικητών Σωμάτων Ασφαλείας, Υπουργών - προΐσταμένων Πολιτικών Γραφείων, Υπουργών - πολιτευτών, Υπουργών -ΨΗΦΟΦΟΡΩΝ, Υπουργών - καναλαρχών, Υπουργών - μεγαλοεργολάβων, Υπουργών- Δημοσιογράφων.....και πάει λέγοντας και διαπλέκοντας, ων ούκ έστι τέλος !!

  14. Ἀντρέας avatar
    Ἀντρέας 26/07/2012 14:49:10

    "Προφήτη" , από το στόμα σου και στου ...Θεού τ' αυτί :)

  15. ιωαννης γραψας avatar
    ιωαννης γραψας 26/07/2012 15:30:51

    καλά εντάξει μας πείσατε !!! ολα θα γίνουν αλλά αργότερα ρε απιδια..προς το παρόν τηρούμε τις προεκλογικές μας δεσμέυσεις..καμμία νέα μείωση σε μισθούς και συντάξεις, καμμία περικοπή κοινωνικών δαπανών, καμμία αύξηση σε εισιτήρια και φόρους και άλλα πολλά...και το απόγευμα θα ανακοινωθούν τα αντίθετα...και μετά θα βγείτε πάλι να πείτε οτι ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΕΙΞΟΥΜΕ ΟΤΙ ΚΑΝΟΥΜΕ ΚΑΤΙ ΩΣΤΕ ΜΕΤΑ ΘΑ ΞΑΝΑΚΑΝΟΥΜΕ ΚΑΤΙ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΘΑ ΞΑΝΑΔΟΥΜΕ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΘΑ ΤΟ ΜΑΤΑΞΑΝΑΔΟΥΜΕ....ΑΛΛΑ ΥΠΟΣΧΟΜΑΣΤΕ ΟΤΙ ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΜΕ ΑΛΛΕΣ ΠΕΡΙΚΟΠΕΣ....ρε πόσο πρόβατα είσαστε επιτέλους ξυπνηστε....η καταστροφή μας είναι μπροστά, φάνηκε....ξέρετε τι σημαίνει να μπει πλαφόν στα νοσήλεια ????προσπαθήστε απλά να σκεφτείτε οτι μπαίνετε για μια εγχείρηση της πλάκας και τα νοσήλεια φθάνουν στα 2500 ευρώ και το κράτος θα μας πει ,πληρώνω μόνο τα 1500 και υπόλοιπα εσύ....ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ....ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ...ΠΟΤΕ ΡΕ ΣΕΙΣ ΑΝΑΚΟΙΝΩΘΗΚΑΝ ΤΕΤΟΙΑ ΠΡΓΑΜΑΤΑ ΠΡΟΕΚΛΟΓΙΚΑ ????γιατί όλοι εμείς εδω και 25 χρόνια πληρώνουμε ασφάλεια ???για να έρθει ο κάθε Στουρνάρας με τσαμπουκά να μας εξοντώνει με το έτσι θέλω....είναι άλλο πράγμα να το ήξερα και να το αποδεχόμουν και άλλο να ψηφίζω άσπρο και να μου βγαίνει μαύρο...ποια είναι λοιπόν η διαφορά με τον Τζέφρυ ???αν δεν είστε τυφλωμένοι, κατά βάθος μέσα σας, ξέρετε οτι δεν υπάρχει καμμία μα καμμία διαφορά...ντροπή και μόνο...ντροπή...

  16. Iωάννης34 avatar
    Iωάννης34 26/07/2012 15:43:14

    Σωστές είναι οι προτάσεις σου Προφήτη αλλά αυτά δεν γίνονται ούτε εύκολα ούτε άμεσα. Κανείς δεν μπορεί να βάλει χρονικό όριο στις τράπεζες,γενικότερα κανείς δεν μπορεί να τις υποχρεωσει να κάνουν το οτιδήποτε.
    Ούτε είναι εφικτό να κατασχέσεις περιουσίες μέσα σε 15 μέρες.
    Με τόσους ασαφείς και γενικούς Ευρωπαικούς νόμους περί προστασίας προσωπικών δεδομένων,περιουσίας κτλ. όλοι θα δικαιωθούν όταν προσφύγουν έξω.Μη σου πω οτι θα πληρώσεις και απο πάνω για ηθική βλάβη

  17. Μικρασιάτης avatar
    Μικρασιάτης 26/07/2012 15:46:12

    -Σε εποχες τρομερης οικονομικης κρισης, νομιζω οτι ενα ταβανι στις συνταξεις περιπου στα 2.200 ευρω μικτα το μηνα, ειναι στα ορια του ανεκτου, παροτι πιθανως να αδικει καποιους ανθρωπους που και δουλεψαν πολλα χρονια και προσφεραν.

  18. rollin avatar
    rollin 26/07/2012 16:34:10

    Δεν.γινετε με 1.500.000 ανεργους να υπαρχουν συνταξεις ανω των 2.500€ να συμμετασχουν κ αυτοι

  19. Αντίθεσις avatar
    Αντίθεσις 26/07/2012 17:15:30

    > Με σχέδιο νόμου...

    Μην είσθε αφελής. Δεν πρόκειται να γίνει κάτι τέτοιο, υπό τις παρούσες συνθήκες.

    Δεν είχαν χρείαν οποιουδήποτε νόμου τα κόμματα για να ελέγξουν αυτοβούλως τα νυν και πρώην στελέχη τους. Η θέληση έλειπε. Τι τους εμπόδιζε να συμμαζέψουν τα του οίκου τους; Τίποτε.

    Όλοι μιλούν για τους σκελετούς που κρύβουν στις ντουλάπες τους (μίζες, απ' ευθείας αναθέσεις, νεποτισμός, εξωχώριες εταιρείες με αδιευκρίνιστης προελεύσεως περιουσία), αλλά δεν κάνουν τίποτε, φοβούμενοι το κόστος.

    Εδώ άτομα συλλαμβάνονται να ξεχνούν να δηλώσουν μεταφορά ενός εκατομμυρίου στις δηλώσεις τους και δεν κουνιέται φύλλο.

    Ο έφορος Κηφισιάς την εποχή που κτιζόταν η οικία της κυρίας Παπανδρέου, ο οποίος δέχθηκε ως ειλικρινείς τις (εκπρόθεσμες εικάζω) δηλώσεις δανεισμού πρώην πρωθυπουργού από υπουργούς του για να καλυφθεί το "αντικειμενικό" κριτήριο αγοράς ή κατασκευής του ακινήτου, τι να κάνει άραγε και πόσο η περιουσία του ιδίου και της οικογενείας του ταιριάζουν με τις φορολογικές δηλώσεις του;

    "ΣΔΟΕ υπάρχουν", πολιτική διάθεση δεν υπάρχει.

    Κλείνοντας να αναφέρω ότι υπάρχουν και τεχνικής φύσεως προβλήματα, όχι πάντως ανυπέρβλητα, στην υλοποίηση της πρότασής σας. Πώς θα αλιευθούν από τα σκονισμένα υπόγεια των εφοριών της επικρατείας τα δηλωθέντα έσοδα των υπ' όψιν κυρίων και των οικογενειών τους, ώστε να εισαχθούν σε κάποιον υπολογιστή και να αρχίσει ο έλεγχος και οι διασταυρώσεις. Τα στοιχεία μόνον των τελευταίων ετών (5-6, αν δεν απατώμαι) είναι διαθέσιμα σε ηλεκτρονική μορφή. Οι συγγενικές σχέσεις και οι μεταβιβάσεις ακινήτων επίσης δεν είναι αποτυπωμένες ηλεκτρονικά, άρα κι εκεί θα απαιτηθεί χειρωνακτική εργασία. Τέλος θα πρέπει να ορισθούν νομικώς αποδεκτοί πληθωρισμοί για τα υπό εξέτασιν έτη, ώστε να μπορεί να υπολογίζεται διαχρονικώς η εκάστοτε τρέχουσα αξία περιουσίας και τα ετήσια εισοδήματα. Το μέγεθος του προβλήματος, η έλλειψη πρωτογενών αντικειμενικών στοιχείων και η πολυπλοκότητα της διαδικασίας αφήνει ικανό χώρο για έγερση αντιρρήσεων και προσφυγές σε δικαστήρια (ελληνικά και διεθνή), οι οποίες μπορεί να διαρκέσουν μια δεκαετία. Σας παραπέμπω στην δικαστική οδύσσεια μεταξύ δήμου της Ν.Α. Αττικής (αν δεν κάνω λάθος) με τους κληρονόμους της οικογενείας Νάστου (κάποτε μεγαλοϊδιοκτήτου της περιοχής) σχετικώς με την τύχη κάποιων ελαχίστων μη οικοδομηθείσων ιδιοκτησιών.

    Παρά τα παραπάνω προβλήματα του εγχειρήματος, επειδή το εκτιμώμενο όφελος (οικονομικό και ηθικό) είναι τεράστιο, θα έπρεπε να επιδιωχθεί. Δεν αισιοδοξώ ότι αυτό θα γίνει σύντομα.

  20. ειδωλοκλάστης avatar
    ειδωλοκλάστης 26/07/2012 17:18:20

    Αν ήταν νά κάνουν όλα αυτά τά καλά (καί νά επιβάλουν έκτακτη φορολογία στά πολυεθνικά μεγαλομπακάλικα ΚΑΙ ποινές γιά τριγωνικές εισαγωγές μέσω οφ σόρ βεβαίως αντί νά γδέρνουν μισθωτούς-συνταξιούχους) ΔΕΝ θά είχαν ψηφίσει τό ανεύθυνο τών κρατικών λειτουργών ή, τουλάχιστον, θά τό καταργούσαν μέ τό πρώτο νομοσχέδιο τής τριφασικής κυβέρνησης.

  21. MAKAO avatar
    MAKAO 26/07/2012 17:23:12

    ΣΥΜΦΩΝΩ. ΑΛΛΑ ΔΗΜΟΣΙΟ ΧΡΗΜΑ ΚΛΕΒΟΥΝ ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΚΑΙ ΟΙ ΦΟΡΟΦΥΓΑΔΕΣ - ΦΟΡΟΚΛΕΠΤΕΣ. ΓΙ' ΑΥΤΟΥΣ ΤΙΠΟΤΑ ΑΓΑΠΗΤΕ? ΑΥΤΟΙ ΣΤΟ ΑΠΥΡΟΒΛΗΤΟ?
    ΜΟΝΟ ΤΑ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΑ ΘΑ ΣΩΣΟΥΝ ΤΟΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΛΑΟ. ΑΝ ΑΠΟΦΑΣΙΣΟΥΝ ΟΤΙ ΟΙ ΠΕΡΙΚΟΠΕΣ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑΝΟΜΕΣ ΤΟΤΕ ΘΑ ΑΝΑΓΚΑΣΤΟΥΝ ΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΝΑ ΚΥΝΗΓΗΣΟΥΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΤΗΝ ΦΟΡΟΚΛΟΠΗ. 40 ΔΙΣ ΑΝΕΙΣΠΡΑΚΤΟΙ ΦΟΡΟΙ ΛΙΜΝΑΖΟΥΝ ΚΑΙ 60ΔΙΣ ΑΕΠ ΕΙΝΑΙ ΜΑΥΡΑ ΕΚΤΟΣ ΦΟΡΩΝ. ΤΑ ΜΙΣΑ ΝΑ ΠΑΙΡΝΑΝ ΔΕΝ ΘΑ ΧΡΕΙΑΖΟΤΑΝ ΚΑΜΙΑ ΠΕΡΙΚΟΠΗ.

  22. Χωρις Μασκα avatar
    Χωρις Μασκα 26/07/2012 17:31:49

    θα συμφωνήσω μαζύ σου Προφήτη,αν και θα σου τραβήξω με όλο το θάρρος,
    με το παρατσούκλι που χρησιμοποιείς,τα αυτιά,για το ότι δεν μας έδωσες καμ-
    μιά χρήσιμη προφητεία προεκλογικά.Εμένα αν μου έλεγε κάποιος πριν λίγες μέρες ότι θα ζούσαμε πάλι τον ίδιο εφιάλτη με τον Σαμαρά,μπορεί να του έριχ-να μέχρι και δαγκωνιά .
    Δυστυχώς την πατήσαμε ,από ότι δείχνουν τα πράματα.Αυτό δε που μου την
    δίνει πιό πολύ απ'όλα, είναι πως αυτοί που θα νομοθετίσουν και θα ψηφίσουν
    πάλι σε βάρος μας όλα τα μέτρα, είναι αυτοί που στείλαμε πριν λίγες μέρες στον "ναό" της "δημοκρατίας".Αυτοί έλυσαν το πρόβλημα της ζωής τους και
    το συνταξιοδοτικό τους γιατί άν κλείσουν την τετραετία,που να μην αξιωθούν, όταν θα κλείσουν τα 65 ,χωρίς εισφορές,χωρίς κόπο,4800 ΕΥΡΩ στην τσέπη τους.
    Αυτοί όλοι ,όταν μπουν εκεί ,προπαντώς όταν καταλάβουν την εξουσία ,φο-βάμαι πως παθαίνουν ένα είδος μετάλλαξης,σε κάτι που θυμίζει πιό πολύ τρω-κτικό παρά άνθρωπο.
    Εγώ πάντως επαναλαμβάνω ότι ντρέπομαι που με έπιασαν κορόιδο.Δεν ψήφισα ποτέ τον ΓΑΠ και τους ομοίους του και γι'αυτό ήμουν περήφανη, Τώρα ντρέπομαι τον εαυτό μου ,ντρέπομαι ανθρώπους που τους έπεισα να ψηφί-
    σουν Ν.Δ.,Ντρέπομαι γιατί τους έπεισα πως ο Σαμαράς δεν είναι ίδιος με τον ΓΑΠ,γιατί πράγματι τον εμπιστευόμουν,{μεταξύ μας για τις παλιές καραβάνες σάυτό το κόμμα δεν τρέφω την παραμικρή συμπάθεια}.
    Τώρα τι λένε σ'αυτούς τους ανθρώπους;Τι λένε στα παιδιά τα άνεργα;Τι θα τους πώ ότι κι αυτό που μοιραζόμαστε ,γιατί η σύνταξη που εξασφάλισα με τις
    σπουδές μου,τα 35 χρόνια εργασίας μου,συντηρεί και άλλους δύο,κάποιοι την χαρακτηρίζουν "ΥΨΗΛΗ"και αποφάσισαν να μου την κόψουν για ΕΚΤΗ φορά;
    Ή μήπως να τους στείλω τους πολυτεχνείτες{εννοώ του Πολυτεχνείου}να πάνε να δουλέψουν στην Γερμανία,Γκασταρμπάιτερς;Στην Αυστραλία μήπως;
    Λέω να κάνω κάτι καλύτερο να τους στείλω έξω από το σπίτι κανενός υπουρ-γού,γιατί όχι και του Πρωθυπουργού.Ωραία παλληκάρια είναι,όλο και καμμιά
    κόρη μπορεί να τους δεί και να πουλήσουν το κορμί τους.Μην σαχλαμαρίζεις
    θα μου πείτε,όμως άλλη λύση δεν βρίσκω.Αφού αποφάσισαν να επιζήσουν μόνο
    αυτοί πρέπει κι εμείς κάπως να βολευτούμε.Να κάνουμε και λίγη πλάκα πριν πέσουμε σε βαθειά κατάθλιψη.
    Αν περιμένουμε δε την δήμευση "μαύρων περιουσιών",ζήσε Μάη μου να φάς τριφύλλι.Κόρακας κοράκου μάτι δεν βγάζει.

  23. unfair avatar
    unfair 26/07/2012 17:32:19

    αγαπητέ Προφήτη,
    αυτά που λες είναι ΑΥΤΟΝΟΗΤΑ!!! κ έχουν λογική σ' ένα κράτος δικαίου!
    Οι προτάσεις σου, θα μπορούσαν να ξαναφέρουν στον κόσμο μια αίσθηση της δικαιοσύνης κ της ισονομίας που έχουν ξεχαστεί από την στιγμή που μπήκε στην ζωή μας το "σύστημα ΠΑΣΟΚ".
    Επέτρεψε μου, να προσθέσω, αυτά που "φωνάζουν" εδώ κ χρόνια κ άλλοι αγαπητοί σχολιαστές, για τα "ειδικά" επιδόματα κ προνόμια "ειδικών" κατηγοριών υπάλληλοι ή συντεχνίες! Για τα ΝΠΔΔ που δεν έχουν αντικείμενο ή υπάρχουν για ένα αντικείμενο πολλαπλά!! Για τις διάφορες ΜΚΟ!! Κ βέβαια ας μην ξεχαστούν οι επιδοτήσεις για τις άχρηστες ΑΠΕ!!! ή για ανύπαρκτα ελαιόδεντρα [κ άλλα πολλά].
    Τέλος, ας μην ξεχνάμε να μπει στο τραπέζι κ το θέμα των γερμανικών αποζημιώσεων!!! Ή ακόμα να εγερθούν θέματα απεχθούς δανείων [αν αποδειχθεί πχ. πως υπήρξαν "μίζες" για να δανειστούμε]. Γιατί να αφήσουμε αυτά τα θέματα στα χέρια της αριστεράς ή του Καμμένου?

  24. akenaton avatar
    akenaton 26/07/2012 18:41:22

    Μαζί σας αγαπητέ Προφήτη! Να δρομολογηθεί πάραυτα ένα τέτοιο μέτρο. Μπορεί να μην αποδώσει τα ποσά που αναφέρετε αλλά θα εμπεδώσει ένα αίσθημα δικαιοσύνης και ισοπολιτείας που είναι απαραίτητο για την κοινωνική συνοχή.
    Ωστόσο, "και τούτο ποιείν, κακείνο μη αφιέναι". Οι μεγάλες συντάξεις και οι υπέρογκοι μισθοί του Δημοσίου θα πρέπει να περικοπούν. Απλώς διότι το Κράτος δεν μπορεί πλέον να τους πληρώνει. Και όσοι κλαίνε για τα "ρετιρέ" ας μας απαντήσουν που θα βρεθούν τα λεφτά να πληρωθούν. Οι περισσότεροι απαντούν: "να βγούμε από το ευρώ και να επιστρέψουμε στη δραχμή μη δίνοντας μία στους ευρωναζί". Λες και αν το πράξουμε αυτό, θα υπάρχει έστω και ένας μισθός, έστω και μία σύνταξη επιπέδου αγοραστικού σημερινών 2.000 ευρώ. Αλλά αυτό κανείς ΔΕΝ το αναφέρει!

    • Βασίλης Γκιώνης avatar
      Βασίλης Γκιώνης @ akenaton 26/07/2012 19:02:47

      1000+!!!

      Κανείς δεν αναφέρει τις ΤΡΑΓΙΚΕΣ συνέπειες της Δραχμής...

  25. Βασίλης Γκιώνης avatar
    Βασίλης Γκιώνης 26/07/2012 18:58:53

    Φίλτατε Προφήτη,

    είναι γνωστά τα σχόλιά σου για την ευστοχία τους.
    Στο παραπάνω σχόλιο όμως είδα να "στοχοποιούνται" μόνο πολιτικά πρόσωπα ή εν πάσει περίπτωση άνθρωποι που πέρασαν από διάφορα "πόστα"...
    Τί θα γίνει με τους υπόλοιπους, που φασούλι το φασούλι γεμίσαν τον σακούλι τους με συντάξεις πεθαμένων, με συνταξεος μαϊμού αναπήρων, με συντάξεις μαϊμού αντιστασιακών και γενικώτερα τί θα γίνει με όλες αυτές τις "μαϊμούδες";;;;;;;
    Αυτών θα κατασχεθούνε οι περιουσίες;;;;;;
    Τί θα γίνει με αυτούς που εισπράττουνε ΦΠΑ από μένα τον έρμο καταναλωτή αλλά δεν το αποδίδουν γιατί πάνε και κάνουνε "επενδύσεις" με αυτά τα χρήματα;;;
    Aυτές οι "επενδύσεις" θα κατασχεθούνε;;;;;;;
    Οι υπεύθυνοι και πρόεδροι των ΜΚΟ άλλοι πήρανε πακτωλούς για να σώσουνε τις τουλίπες κι άλλοι πήρανε εκατομμύρια απο τα ΕΣΠΑ για τη διάσωση της πορτοκαλιάς μην τυχόν ξεχαστεί από τους Έλληνες πως "καλλιεργείται"...
    Αυτών (που δεν είναι πολιτικά πρόσωπα) οι περιουσίες θα κατασχεθούνε;;;;;;

    Διάβαζα σήμερα:
    "Συνολικά 22.435 παραβάσεις διαπιστώθηκαν στο πλαίσιο ελέγχων του ΣΔΟΕ το διάστημα από 6 έως 23 Ιουλίου σε επιχειρήσεις σε περιοχές με τουριστική κίνηση και αυξημένη οικονομική δραστηριότητα.
    Σύμφωνα με τα στοιχεία που ανακοίνωσε το υπουργείο Οικονομικών, συνολικά πραγματοποιήθηκαν 1.410 έλεγχοι και εντοπίστηκαν 805 παραβάτες, ενώ το μέσο ποσοστό παραβατικότητας διαμορφώθηκε στο 57,1%.
    Ειδικότερα, τα μεγαλύτερα ποσοστά παραβατικότητας εμφανίζουν το Ρέθυμνο (100%), η Ζάκυνθος (100%), η Λευκάδα (100%), η Κως(100%), η Καστοριά (100%), τα Χανιά (86,7%), η Θήρα (83%)."

    Πρόσεξε τα ποσοστά φίλτατε Προφήτα!!! 100%!!!!!!!

    Παίρνω από περιέργεια έναν συγγενή μου που είναι στο Δήμο στην Καστοριά και τον ρώτησα τί σημαίνει "100%" και μου απάντησε οτι ελέγχθηκαν 53 μαγαζιά (δεν ξέρω αν έχει παραπάνω η Καστοριά) και δεν ήτανε ούτε ένα (!!!!!) εντάξει στις αποδείξεις και στα τιμολόγια!!!!!!!!!! Ούτε ένα!!!!!!
    Αυτών θα κατασχεθούνε οι περιουσίες ή θα φάνε κανα πρόστιμο δύο χιλιάρικα πληρωτέα σε 98 δόσεις...;;;

    Στην Κω, βαρβάτο όνομα επιχειρηματία, πιάστηκε σε μία από τις τουριστικές του επιχειρήσεις (εστιατόριο, κλαμπ, ξαπλώστρες) να απασχολεί καμιά 30αριά αδήλωτους αλλοδαπούς (να έδινε δουλιά σε 30 άνεργους Έλληνες οικογενειάρχες λες πάει στο διάολο) και να χτυπάει η ταμειακή γύρω στα 250 Ευρώ την ημέρα τη στιγμή που ο τζίρος ήτανε γύρω στα 12 χιλιάρικα ημερισίως!!!

    Αυτός όπως βλέπεις δεν είναι πολιτικό πρόσωπο για να τον "κράξουμε"...
    Αλλά τί θα γίνει δεν πρέπει να του κατασχεθεί η περιουσία;;;;

    Τί νομίζουμε, οτι αυτά τα στοιχεία δεν τα βλέπουνε η Τρόικα και το ΔΝΤ;;;;;
    Τί περιμένουμε, λύπηση;;;;;;;;;

  26. ΠΕΛΙΑΣ avatar
    ΠΕΛΙΑΣ 26/07/2012 19:09:51

    Να τηρήσει τον λόγο του ο Σαμαράς να ελεγχθούν ΑΠΑΝΤΕΣ ,ακόμη και οι πεθαμένοι που υπήρξαν βουλευτές,πρόεδροι ΔΕΚΟ και λοιπά κομματικά παιδιά από το 74 και μετά από ομάδες φοιτητων νομικής, οικονομικών κλπ και εντός μήνα πόρισμα και κατασχέσεις με συνοπτικές διαδικασίες.

  27. βαγγελης avatar
    βαγγελης 26/07/2012 19:28:26

    Βλέποντας αυτή την ''τραγική'' φωτογραφία έγραψα το σχόλιό μου, με βαρείς πράγματι λεκτικούς χαρακτηρισμούς και για το λόγο αυτό εκτιμώ ο διαχειριστής θεώρησε σκόπιμο να το αφαιρέσει, έχω να συμπληρώσω ότι ο ψεύτικος καθωσπρεπισμός ήταν και παραμένει όπλο σε πρώτη χρήση των βολεμένων, οι απλοί άνθρωποι έχουν για όπλο τους τις πραγματικές αξίες που κάποιοι ποτέ δεν θα μάθουν.

  28. Βούρδουλας avatar
    Βούρδουλας 26/07/2012 19:49:15

    Κι επιπλέον έχει μειωθεί και ο συνολικός αριθμός των εργαζομένων.

  29. Βούρδουλας avatar
    Βούρδουλας 26/07/2012 19:57:02

    Οπως τα λες είναι κι αν σε κανα μαγαζί σου δώσουν και απόδειξη νομίζεις πως σου κάνουν πλάκα. Δεν θυμάμαι που σε τουριστικό ας το πούμε μαγαζί (μπαρ, ταβέρνα) έβγαλαν απόδειξη. Βάζοντάς με έτσι στο τριπάκι να τη ζητήσω εγώ αν θέλω.

  30. Προφήτης avatar
    Προφήτης 26/07/2012 20:37:10

    Φίλε Βασίλη, συμφωνώ. Απλά, σε μια ανάρτηση δεν μπορούν να καταγραφούν τα πάντα. Συνεχίζουμε...

  31. ROCK avatar
    ROCK 26/07/2012 20:42:10

    ΟΛΑ ΣΩΣΤΑ. ΑΛΛΑ
    ΚΙ ΑΥΤΗ Η ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ
    ΟΛΟ ΣΕ ΜΙΑ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ ΚΟΙΤΑΖΕΙ.
    ΚΑΤΑ ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΑΚΟ ΚΑΡΑΒΕΛΑ ΚΑΙ ΛΟΙΠΕΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΕΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ ΠΟΤΕ;

  32. Κατερίνα avatar
    Κατερίνα 26/07/2012 23:42:08

    Αξιότιμε Προφήτη συμφωνώ απόλυτα με τις προτάσεις σου και ίσως κάποιος από τη κυβέρνηση να τις λάβει σοβαρά υπόψη του. Άλλωστε τα δύο τελευταία χρόνια τόσοι fast track νόμοι πέρασαν εις βάρος του λαού. Μία παρατήρηση μόνο, πολλοί περιμέναμε τάχα από τη κόρη να καταγγείλει τον πατέρα για παράνομες πράξεις? τα στελέχη της τράπεζας ή ο διοικητής της, που μοίραζαν τα δάνεια σαν στραγάλια - όπως διάβασα κάπου - γιατί δεν το κατήγγειλαν. Θα ζητηθούν άραγε ευθύνες και προς αυτή τη κατεύθυνση ή θα επιβραβεύσουμε με την εκχώρηση του μεγαλύτερου μέρους της ελληνικής γης (βλ. ΑΤΕ)

  33. Εύα avatar
    Εύα 27/07/2012 00:00:27

    Σωστά..ελπίζω, στο επόμενο διάστημα, να αρχίσουν να φαίνονται σημάδια υλοποίησης των προεκλογικών δεσμεύσεων..

  34. Βασίλης Γκιώνης avatar
    Βασίλης Γκιώνης 27/07/2012 00:07:32

    Ανοίγω ένα ενημερωτικό σαιτ να δω τις ειδήσεις και διαβάζω:

    "Όργιο αυθαιρεσιών στο Δημόσιο.
    Απίστευτα περιστατικά περιγράφονται στην έκθεση καταπέλτη του Γενικού Επιθεωρητή Δημόσιας Διοίκησης, Λέανδρου Ρακιντζή, στην οποία αρνητικοί πρωταγωνιστές εμφανίζονται να είναι οι εφοριακοί και υπάλληλοι με πολλά χρόνια προϋπηρεσίας και υψηλό βαθμό. Αυθαιρεσίες και κακοδιαχείριση είναι οι πιο ενδεικτικές λέξεις που μπορούν με σαφήνεια να αποτυπώσουν τον τρόπο με τον οποίο λειτουργούν κάποιοι φορείς του Δημοσίου. Τα περισσότερα περιστατικά διαφθοράς σχετίζονται με παραβάσεις καθήκοντος, συναλλαγές δημόσιων λειτουργών κάτω από το τραπέζι και ελλιπή ή αδικαιολόγητα «πόθεν έσχες»."...

    Ανοίγω άλλο ενημερωτικό σαιτ και διαβάζω:

    "Θεσσαλονίκη: στελέχη του δήμου έκλεψαν πανάκριβα μηχανήματα!
    Σε μια αποθήκη εξοχικής κατοικίας πρώην υψηλόβαθμων στελεχών του δήμου, σε νησί του βόρειου Αιγαίου, φαίνεται πως βρίσκονται εδώ και χρόνια ένας εκσκαφέας, ένας οδοστρωτήρας και άλλα τρία μηχανήματα του Δήμου Θεσσαλονίκης!"

    Και αναρρωτιέμαι μήπως είναι καλύτερα να έρθουνε άλλες 40 Τρόικες και να μας βάλουνε και Ύπατο Αρμοστή καί Επίτροπο για τουλάχιστον 50 χρόνια ακόμη μπας και μας απαλλάξουνε από τη "Δημοκρατία" που μας "δέρνει"...

  35. Μάρκος avatar
    Μάρκος 27/07/2012 01:50:31

    Και για να μην νομίσει κανείς πως το πανηγύρι, το φαγοπότι και το βόλεμα των δικών μας παιδιών σταμάτησε με την έλευση αυτής της τριφασικής κυβέρνησης.

    Με απόφαση του κ. Βύρωνα Πολύδωρα που δημοσιεύθηκε στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως, η κόρη του Μαργαρίτα διορίσθηκε ως υπάλληλος στο γραφείο του. Προφανώς ελλείψει άλλων καταλληλότερων υποψηφίων...

    Έτσι για να σιτίζεται κι αυτή στο πρυτανείο. Έτσι για να μην μπαίνει τέτοιες εποχές το κορίτσι στις λίστες των γραφείων εύρεσης εργασίας του ΟΑΕΔ, όπως τα παιδιά των κοινών θνητών. Έτσι για να φεύγουν παιδιά με σαφώς ανώτερα προσόντα από αυτά της κυρίας στο εξωτερικό για να βρουν μια καλύτερη μοίρα, αφού οι εδώ θέσεις είναι κληρονομικώ δικαίω καπαρωμένες.

    Αύριο μεθαύριο η κυρία, αν θέλει να μοιάσει στον πατέρα της, θα βάλει και τα δικά της παιδιά στο σύστημα: θα σπουδάσουν πολιτικές επιστήμες και θα διορισθούν υπάλληλοι στο δικό της γραφείο, πληρωνόμενα από το δημόσιο.

    Περιμένει κανείς τέτοιοι βουλευτές να ψηφίσουν τους νόμους ελέγχου περιουσίας που προτείνει ο Προφήτης;

    Όσοι πιστεύουν σε τέτοιο θαύμα, ας μην φάνε, θα σερβιριστεί γλαρόσουπα!

    Αλήθεια οι ψηφοφόροι του κ. Πολύδωρα τι γνώμη έχουν για τις ενέργειες του εκλεγμένου αντιπροσώπου τους;

  36. ενα χαζο αμερικανακι avatar
    ενα χαζο αμερικανακι 27/07/2012 02:07:04

    FROM : Corydallos Prison
    TO : Prisoner #3 Areti

    Let it beknown:
    You are in no position to arrange, introduce, suggest, offer, execute or make any deals of any kind, whatsoever.

    "The Miranda Warning"
    You have the right to remain silent.
    Anything you say can and will be used against you in a court of law.
    You have the right to speak to an attorney, and to have an attorney present during any questioning.
    If you cannot afford a lawyer, one will be provided for you at government expense.

  37. giorgos avatar
    giorgos 27/07/2012 15:57:17

    Γιατι χρησιμοποιηται ο τιτλος fast track για να δηλωσει κατι που θα γινει σε συντομο χρονικο διαστημα και πετυχημενα?Οι Ολυμπιακοι του 2004 που χρησιμοποιηθηκε ο ορος μονο το συντομο και πετυχημενο δεν ηταν.Ο Σημιτης δεν αρχισε τα εργα εγκαιρα, σκοπιμα,με αποτελεσμα να κανει απ'ευθειας αναθεσεις σε ημετερους χωρις διαγωνισμους και να μας κοστισουν ο κουκος αηδονι.Κατι μου λεει οτι απο δω και περα θα ακουμε συχνα FAST TRACK.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.