#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
22/06/2011 14:15
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Eφεδρεία του ΓΑΠ ο Κυριάκος;



Ο Κυριάκος Μητσοτάκης, αρχίζει να γίνεται κουραστικός.

Μονότονα επαναλαμβανόμενος, προσπαθεί να ξεχωρίσει.
Και νομίζει  ότι ο καλύτερος τρόπος για να το κάνει είναι να διαφοροποιείται από την επίσημη γραμμή του κόμματος!

Λίγο πολύ την ίδια τακτική ακολουθούσε και η αδερφή του και  τώρα κοιτάζει με δέος το 2%.

Η τακτική του  εκνευρίζει τoν κόσμο της Ν. Δ., τους βουλευτές και τα στελέχη της.

Γιατί σε τέτοιες ώρες, που το κόμμα προσπαθεί να ανακάμψει, οι προσωπικές στρατηγικές δεν ωφελούν.

Για την ακρίβεια, βλάπτουν τη συλλογική προσπάθεια.

«Αν ήταν η 151η η δική μου ψήφος θα ψήφιζα το Μεσοπρόθεσμο Πρόγραμμα, αλλά έχουμε κυβερνητική πλειοψηφία» δήλωσε σήμερα ο βουλευτής της ΝΔ, την ίδια ώρα που ένας βουλευτής του ΠΑΣΟΚ (Αθανασιάδης) δήλωσε πως δεν θα το ψηφίσει.

Σπεύδει δηλαδή ο κ. Μητσοτάκης να αναπληρώσει την απώλεια του ΠΑΣΟΚ;

Αν.....φλέγεται από την επιθυμία να ψηφίσει το Μεσοπρόθεσμο, ας το κάνει.

Δεν χρειάζεται να περιμένει να γίνει ο 151ος βουλευτής του ….ΠΑΣΟΚ!

Αντί να περιμένει να κληθεί ως …..εφεδρικός, ας μπεί στην …πρώτη γραμμή της μάχης, που δίνει ο νέος τσάρος της Οικονομίας!

Είναι, όμως, πολιτικά, δεοντολογικά και ηθικά απαράδεκτο  να επιχειρεί να μονοπωλεί την ειδησεογραφία  ανοίγοντας εσωκομματικά μέτωπα.

Εκτός και αν ο κ.Μητσοτάκης αισθάνεται ότι δεν τον σηκώνει πλέον το κλίμα στη Ν.Δ.

Οπότε η συμπεριφορά του χρήζει άλλης αντιμετώπισης…

Αδέξιος Δεξιός

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Χαλκιδέος avatar
    Χαλκιδέος 22/06/2011 14:21:17

    Λέτε να κατευθύνεται στις αγκάλες της αδερφής του; Αναμενόμενο...

    • madprof avatar
      madprof @ Χαλκιδέος 22/06/2011 15:49:06

      Το ότι η συμπεριφορά του χρήζει άλλης αντιμετώπισης είναι εκ των ων ουκ άνευ, τα σχόλια και όποια υπονοούμενα είναι πλεονασμοί που δεν ωφελούν το όραμα και τον στόχο των πολιτών για Δημοκρατία στην ΦρουδοΦεουδοΝεποτισμοΤσιτσιολινοΣοσιαΛηστοΚαπιταλιστρο2ΓιωργοΑντωνο2Κώσταινα !.

    • διηνεκης avatar
      διηνεκης @ Χαλκιδέος 22/06/2011 21:45:22

      δεν τον διαγραφουν επιτελους να τελειωνουμε μας εχει ζαλισει

      • noldor avatar
        noldor @ διηνεκης 22/06/2011 23:36:24

        Νομίζω ότι η καλύτερη ώρα για διαγραφή είναι μετά την ψηφοφορία γιατί αλλιώς το Πασοκ κερδίζει μία ψήφο, ενώ τώρα πιστεύω ότι θα κάνει κράττει.

  2. Νίκος Θ. avatar
    Νίκος Θ. 22/06/2011 14:22:47

    Ακόμα ένα αξιο τέκνο της Αγιας οικογένειας. Δεν μας κάνει ο κύριος.

  3. gavros avatar
    gavros 22/06/2011 14:24:41

    Εαν προκαλει ετσι σημαινει οτι:
    1.Δεν υπολογιζει τον Σαμαρα και
    2. Θελει να φυγει και ντρεπεται να το πει.

    Ο προεδρος "συνεκτιμα" τα δεδομενα και αποφασιζει.
    Ερπουσες καταστασεις δεν οφελουν..

  4. Tassos avatar
    Tassos 22/06/2011 14:27:08

    Είναι δυνατόν να λέει τέτοιο πράγμα και να παραμένει βουλευτής? Πλάκα κάνουμε? Συνειδητοποιεί ο Σαμαράς ότι κουράστηκε ο κόσμος από τέτοιου είδους πολιτικούς που αντί να στέκονται δίπλα στον λαό είναι απέναντί του?

  5. o βουνίσιος avatar
    o βουνίσιος 22/06/2011 14:33:57

    Η παραδοχή του Κ. Μητσοτάκη ότι θα ψήφιζε το Μεσοπρόθεσμο αν η κυβέρνηση δεν μπορούσε να εξασφαλίσει 151 θετικές ψήφους είναι λόγος διαγραφής.
    Αν δεν διαγραφεί η ΝΔ δεν πρόκειται να ορθοποδήσει

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ o βουνίσιος 22/06/2011 22:06:56

      Ο Σαμαράς μας έχει συνηθίσει σε άλλη τακτική, διαφορετική, αλλά ίσως και πιο αποτελεσματική.

  6. ΣΠΥΡΟΣ avatar
    ΣΠΥΡΟΣ 22/06/2011 14:39:53

    Ο Σαμαράς πρέπει να τον στείλει στην αγκαλιά του ΠΑΤΕΡΑ ΤΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ ΑΔΕΛΦΗΣ ΤΟΥ . Μάς εκνευρίζει και μάλιστα επικίνδυνα .

    • JOHN avatar
      JOHN @ ΣΠΥΡΟΣ 22/06/2011 17:57:17

      Συμφωνω και επαυξανω,δουρειος ιππος ειναι στη ΝΔ.

  7. dima avatar
    dima 22/06/2011 14:43:26

    εγω δε θα σταθω στα εσωκομματικα, θα σταθω στο ηθος και τον κυνισμο του πολιτικου, που λεει οτι το ''οχι'' του δεν εχει καμια αξια, και γινεται για λογους κομματικους.
    Δηλαδη σε ενα κρισιμο για την πορεια της χωρας ζητημα, δεν υπακουει στη συνταγματικη επιταγη της κατα συνειδηση ψηφου και θα το εκανε μονο αν το μεσοπροθεσμο δεν ηταν σιγουρο οτι θα ψηφιζοταν.

    Και μετα τους πειραζει που απονομιμοποιειται ο κοινοβουλευτισμος!

    • madprof avatar
      madprof @ dima 22/06/2011 15:56:01

      Πολύ εύστοχο !, απολείπειν ο Αντώνιος κούλην τον μικρόν, παρακαλώ ο επόμενος !.

    • SAS avatar
      SAS @ dima 22/06/2011 21:03:51

      +100000

      Ο Σαμαράς προσπαθεί τόσο καιρό να στήσει μια ιδεολογική βάση και να φέρει την πολιτική και το κόμμα ξανά στον λαό .
      Δεν μπορώ να καταλάβω αν ο κύριος Μητσοτάκης και διάφοροι σαν αυτών νοιώθουν ότι δεν τους εκφράζει το κόμμα και η ιδεολογία του γιατί δεν φεύγουν , δεν θα ήταν πιο τίμιο ?
      Δεν μπορούν να καταλάβουν ότι ο λαός της Ν.Δ. ψήφισε τον Σαμαρά για αρχηγό ?

  8. Aris. A avatar
    Aris. A 22/06/2011 14:45:48

    Να κατέβει υποψήφιος της παράταξης στα Χανιά για να βοηθήσει το κόμμα.

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ Aris. A 22/06/2011 15:35:23

      Aυτή είναι μια πολύ καλή ιδέα!

      • Aris. A avatar
        Aris. A @ Κώστας Ροδινός 22/06/2011 15:54:01

        Κώστα επειδή διάβασα την ανακοινωσή του που λέει ότι απάντησε σε μια υποθετική ερώτηση που παρερμηνεύθηκε και τα λοιπά και τα λοιπά να τον συμβουλέψω κάτι που μου είπαν κάποτε.

        Το νομίζω, το πιστεύω, το υποθέτω, είναι το ρήμα του μακάκα, αντίθετα το γνωρίζω, το είμαι σίγουρος, είναι απαντήσεις σοβαρού ανθρώπου.

        • SAS avatar
          SAS @ Aris. A 22/06/2011 21:05:44

          +1000000

          Τα είπες όλα .

      • Εύμηλος avatar
        Εύμηλος @ Κώστας Ροδινός 23/06/2011 01:53:06

        Ο Κυριάκος υποψήφιος με τη ΔΥΣΗ στα Χανιά!

    • Y. avatar
      Y. @ Aris. A 22/06/2011 15:40:47

      Εύρηκες!!!
      Πρόταση στη Συγγρού, τώρα

    • man8os avatar
      man8os @ Aris. A 22/06/2011 15:46:20

      Συμφωνω, ειναι οτι καλυτερο εχει να κανει.

  9. Θεσσαλονικιός (εκ Πελοποννήσου) avatar
    Θεσσαλονικιός (εκ Πελοποννήσου) 22/06/2011 14:52:55

    Θάθελα νάξερα,τί τον κρατάει άλλο ο Σαμαράς! Τί περιμένει από τέτοια πρόσωπα; Ρε, ούστ!

  10. ΓΙΑΝΝΑ avatar
    ΓΙΑΝΝΑ 22/06/2011 14:54:48

    Η κατάσταση αυτή με τα βαρίδια της ΝΔ δεν πάει άλλο. Γράφουν στα παλιά τους τα παπούτσια όλους εμάς τους ψηφοφόρους του κόμματος. Αν έχουν παντελόνια και αντρισμό ας σηκωθούν να φύγουν μόνοι τους. Πασιφανέστατα εξυπηρετούν συγκεκριμένα συμφέροντα και σκοπούς οι οποίοι είναι ενάντια στα συμφέροντα του ελληνικού λαού. Για ακόμα μια φορά επαληθεύεται ο κόσμος που λέει ότι ο Αντώνης παλεύει μόνος του. Πρόεδρε πρέπει αυτή η κοινοβουλευτική ομάδα να αλλάξει γιατί κάθε μέρα που περνάει μας εξοργίζει, μας προκαλεί και μας απογοητεύει όλο και πιο πολύ.Η εποχή που διανύουμε δε χωράει και πολύ ευγένεια. Πρέπει να αποδώσεις τα του καίσαρως τω καίσαρι. Διαφορετικά θα τους τα αποδώσουμε εμείς και ξέρουμε και με ποιον τρόπο!!!

    • madprof avatar
      madprof @ ΓΙΑΝΝΑ 22/06/2011 17:45:06

      Ένα σοβαρό πολιτικό σύστημα έχει ανξάρτητες αρχές εξουσίας, ανεξάρτητες τελείως μεταξύτους. Η νομοθετική μόνο τότε θα υπηρετεί τον πολίτη !, πέρα από κόμματα και προσωπεία !.

  11. ΜΠ avatar
    ΜΠ 22/06/2011 14:55:04

    Ο ΣΑΜΑΡΑΣ φταίει που δεν πετάει έξω όσους διαταράσσουν την ενότητα της παράταξης.
    Θα τα βρει μπροστά του.

  12. o βουνίσιος avatar
    o βουνίσιος 22/06/2011 14:55:31

    H δηλώσεις Μητσοτάκη συνιστούν μια σαφή τοποθέτηση υπέρ των μέτρων του μεσοπρόθεσμου. Αν η ΝΔ δεν αντιδράσει πολιτικά σημαίνει ότι εμμέσως πλην σαφώς αποδέχεται την ιδεολογική πλατφόρμα που πρεσβεύει ο Κ. Μητσοτάκης και δεν ψηφίζει το μεσοπρόθεσμο για αναγκαιότητες και εκλογικές σκοπιμότητες

    • noldor avatar
      noldor @ o βουνίσιος 22/06/2011 23:28:57

      Ακριβώς, λέει ότι το μεσοπρόθεσμο είναι η μόνη λύση και πρέπει να ψηφισθεί πάσει θυσία.

  13. ΚΑΤΕΡΙΝΑ avatar
    ΚΑΤΕΡΙΝΑ 22/06/2011 14:55:33

    ΝΑ ΠΑΕΙ ΣΠΙΤΙ ΤΟΥ ΓΡΗΓΟΡΑ.
    ΕΠΕΙΔΗ ΧΘΕΣ ΕΤΥΧΕ ΝΑ ΔΩ ΤΟΥΣ 300 ΚΑΤΑ ΣΥΜΠΤΩΣΗ ΟΙ ΟΜΟΙΟΤΗΤΕΣ ΜΕΤΑΞΥ ΚΥΡΙΑΚΟΥ-ΕΦΙΑΛΤΗ ΦΟΒΕΡΕΣ!!!

  14. σερτης avatar
    σερτης 22/06/2011 14:56:22

    κοιτάξτε....η συγκεκριμένη πολιτική οικογένεια είναι μια μειοψηφία του 2% η οποία αλλάζει κάθε τόσο κόμμα προκειμένου να επιβιώσει.Είναι χαρακτηριστικό ότι σε όποιο κόμμα πήγε μόνο προβλήματα δημιούργησε.Το 65 στην ένωση κέντρου και από το 76 στη νδ.Ο μόνος λόγος που ο Κυριάκος έμεινε στη νδ ήταν να διασωθεί από το πολιτικό ναυάγιο της αδερφής του....τωρα το ότι η ντόρα ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΠΟΤΕ ΝΔ φαίνεται ότι το κόμμα της στην Ευρώπη το κατέταξε στους φιλελεύθερους και όχι στο ΕΛΚ.
    Άρα λοιπόν δεν έχουμε να κάνουμε με έναν νεοδημοκράτη αλλά με έναν εξυπηρετητή της προσωπικής πολιτικής επιχείρησης......ΆΛΛΩΣΤΕ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΟΤΕ ΤΥΧΑΙΟ ΟΤΙ ΠΑΝΤΑ ΑΥΤΗ Η ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΧΤΥΠΑ ΟΤΑΝ Η ΝΔ ΑΝΕΒΑΙΝΕΙ.
    Τώρα για το παιδί.......αν αισθάνεται ότι καταπιέζεται ας κάνει αυτό που η οικογένειά του ξέρει πάρα πολύ καλά.....ΑΠΟΣΤΑΣΙΕΣ.Κανείς δεν τον κρατάει στη νδ.....αν γοητεύεται από το λόγο και τον ΑΝΘΡΩΠΟΦΑΓΙΚΟ ΝΕΟΦΙΛΕΛΕΥΘΕΡΙΣΜΟ του γαπ και της αδερφής του, αν γοητεύεται από την ιδέα να ξυπνάει το πρωί και να λέει με χαρά ''άλλοι 1000 άνεργοι σήμερα'' τον περιμένουν.....ΑΛΛΩΣΤΕ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΠΙΘΑΝΟ ΣΕ ΛΙΓΟ ΚΑΙΡΟ ΠΟΥ ΘΑ ΚΑΤΑΡΡΕΥΣΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΚΑΘΕΣΤΩΣ ''ΌΛΟ ΠΑΣΟΚ'' ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΕΞΑΠΤΕΡΥΓΩΝ.......ΑΠΟ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΗ ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΔΕ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΛΕΙΠΕΙ

  15. ΠΙΛΟΤΟΣ avatar
    ΠΙΛΟΤΟΣ 22/06/2011 14:58:52

    Αντώνη ακούς ; Πολύ πασόκος ο Κυριάκος !!!

  16. ΜΠΑΜΠΗΣ avatar
    ΜΠΑΜΠΗΣ 22/06/2011 15:01:36

    ΑΡΚΕΤΑ ΜΕ ΤΟ ΜΗΤΣΟΤΑΚΕΙΚΟ.

    Η ΕΛΛΑΔΑ ΑΠΟΤΕΛΕΙΤΑΙ ΑΠΟ ΕΛΛΗΝΕΣ ΑΙ ΟΧΙ ΑΠΟ ΤΣΙΡΑΚΙΑ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΩΝ.

    ΜΙΑ ΖΩΗ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΟΙ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗΔΕΣ.
    ΕΙΧΑΜΕ ΤΟΝ ΕΦΙΑΛΤΗ ΜΑΣ ΠΡΟΕΚΥΨΕ ΗΘΕΟΔΩΡΑ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗ - ΜΠΑΚΟΓΙΑΝΝΗ - ΚΟΥΒΕΛΟΥ ΚΑΙ.... ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΟΝ ΤΕΡΥ ΧΡΥΣΟ.
    ΑΜΑΝ ΠΙΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΥΠΗΡΕΤΕΣ ΤΩΝ ΛΑΜΟΓΙΩΝ ΤΗΣ ΠΑΤΡΙΔΑΣ ΜΑΣ.

  17. spiros avatar
    spiros 22/06/2011 15:08:27

    Αδέξιε Δεξιέ πολύ λίγα έψαλες. Μου είναι αχόνευτος και από ύφος και από πολιτική σκέψη.

    • Γιάννης Ρειχιώτης avatar
      Γιάννης Ρειχιώτης @ spiros 22/06/2011 18:39:35

      Ποιά πολιτική σκέψη αγαπητέ Σπύρο? Ποιός την έχασε για να τη βρεί ο κυριάκος?

  18. Κώστας avatar
    Κώστας 22/06/2011 15:12:22

    Αν είπε τέτοια ανοησία, θα πρέπει να διαγραφεί. Όχι για τους λόγους που αναφέρει το άρθρο (υπαρκτοι, σωστά διατυπωμένοι).

    Διότι ένας βουλευτής που δηλώνει πως θεωρεί απαραίτητο το Μεσοπρόθεσμο και θα απέτρεπε την καταψήφισή του αν χρειαζόταν, ... αλλά δεν το ψηφίζει διότι δεν χρειάζεται (λόγω ύπαρξης κοινοβουλευτικής πλειοψηφίας του ΠΑΣΟΚ), είναι απλά βλαξ. Και λόγω βλακείας πρέπει να διαγραφεί.

    Αν το δείτε πιό ψύχραιμα πάντως, δεν είναι παράξενο που η διαδρομή της ΝΔ από το 1981 και μετά ήταν αυτή που ξέρουμε. Δείτε τον Κυριάκο, δείτε και μερικούς άλλους, και θα καταλάβετε. Επανίδρυση, ιδεολογικά, πολιτικά και από πλευράς πολιτικού προσωπικού χρειάζεται το κόμμα. Ο μητσοτακισμός το γονάτισε ....

    • ΓΙΑΝΝΑ avatar
      ΓΙΑΝΝΑ @ Κώστας 22/06/2011 15:22:44

      Κώστα, συμφωνώ απόλυτα μαζί σου.

  19. Κυνηγός avatar
    Κυνηγός 22/06/2011 15:29:49

    Ωρίστε και το βίντεο:
    http://www.youtube.com/watch?v=RCjQ7NEF1uc&feature=player_embedded

  20. Dee Jay Stelios avatar
    Dee Jay Stelios 22/06/2011 15:31:14

    Tα είπε όλα νομίζω η ανακοίνωση της ΔΑΚΕ,πλουσιόπαιδο του μπαμπά κλπ,εγώ θα έλεγα επιπέδου ΓΑΠ αλλά στο πιό γουρλωτό....

  21. ΕΥΑ avatar
    ΕΥΑ 22/06/2011 15:37:22

    ΑΠΟ ΤΑ ΄΄ΤΣΙΚΟ΄΄ ΤΟΥ ΝΕΟΦΙΛΕΛΕΥΘΕΡΙΣΜΟΥ ΑΝΤΡΕΙΩΝΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΑΓΚΑΛΙΑ ΤΟΥ ΣΟΣΙΑΛΙΣΤΗ-ΣΤΟΧΑΣΤΗ....ΑΝΤΕ, ΚΑΛΗ ΘΗΤΕΙΑ...

  22. Y. avatar
    Y. 22/06/2011 15:37:43

    Λοιπόν, για να μη ξεχνιόμαστε, μια μικρή ιστοριούλα
    Ο Κυριάκος έκανε κάποιες καλές οικονομικές σπουδές (για χαρβαρντ λέγεται), γύρισε Ελλάδα και έπρεπε να βρει κάποια δουλειά να κάνει. Πήγε λοιπόν ο ίδιος ο μπαμπάς της κόρης (κάπου εκεί το ’99-‘00), στο γραφείο του τότε διοικητή (μακαρίτη τώρα) Καρατζά (δυό μέτρα άκθρωπος, 50 χρόνια βουλευτής, πρώην Πρωθυπουργός, και επίτιμος πρόεδρος πήγε στο γραφείο ενός διορισμένου!!!), να τον παρακαλέσει να κάνει κάτι για τον Κούλη (έτσι τον φωνάζουν στο σπίτι, όπως λέμε...Μπούλης, Λούλης κα τέτοια χαΙδευτικά). Έτσι λοιπόν ο Καρατζάς προσέλαβε τον αδελφό της κόρης του μπαμπά, ως Δ/νοντα Σύμβουλο στην Εθνική Κεφαλαίουουουουου
    Και ζήσαμε εμείς καλά, και το Μητσοτακέϊκο καλύτεραααααααα!

  23. ο ξένος avatar
    ο ξένος 22/06/2011 15:50:55

    Καλύτερα να έλεγε ότι θα το ψηφίσει ούτως ή άλλως, επικαλούμενος τη συνείδησή του (λέμε τώρα). Η δήλωση αυτή, όμως, χτύπημα κάτω απ'τη ζώνη στη ΝΔ, αποτελεί σοβαρότατη πρόκληση στον πρόεδρο και θίγει βαρύτατα την αντιπολιτευτική στάση του.
    Σημαίνει ευθέως: "αν ήταν να σωθούμε, στη ΝΔ θα το ψηφίζαμε, αλλά τώρα δεν χρειάζεται γιατί θα το ψηφίσει το ΠΑΣΟΚ και θα μας σώσει, οπότε εμείς μπορούμε να συνεχίσουμε τις μικροκομματικές μας παρλαπίπες".

  24. factorx avatar
    factorx 22/06/2011 15:53:35

    Σήμερα, ο κ. Μητσοτάκης σε δήλωσή του στον ΣΚΑΪ είπε ότι «θα ψήφιζε το μεσοπρόθεσμο πρόγραμμα, εάν η ψήφος του ήταν η 151η!!!».
    Αυτό δείχνει ότι δεν ενδιαφέρεται και δεν αγωνιά για τους εκατοντάδες χιλιάδες ανέργους, τους μισθωτούς και τους συνταξιούχους που καλούνται για μια ακόμα φορά να επωμιστούν στις πλάτες τους τα βάρη μιας αδιέξοδης και επικίνδυνης πολιτικής.
    Σε ότι αφορά την απάντησή μου σε σχόλιο του κ. Μητσοτάκη σε ραδιοφωνική εκπομπή, που αφορούν το πρόσωπό μου και την αφίσα της ΔΑΚΕ ΙΔΙΩΤΙΚΟΥ ΤΟΜΕΑ και ΔΑΚΕ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΤΟΜΕΑ, δήλωσα ότι τα συνθήματα της αφίσας αφορούν αυτούς που μας οδήγησαν με τις αποφάσεις τους στα νύχια του Δ.Ν.Τ, της ΤΡΟΪΚΑ και των τοκογλύφων δανειστών, βάσει των οποίων κατά δήλωση του ίδιου του Πρωθυπουργού «ΑΠΩΛΕΣΑΜΕ ΤΗΝ ΕΘΝΙΚΗ ΜΑΣ ΑΝΕΞΑΡΤΗΣΙΑ ΚΑΙ ΚΥΡΙΑΡΧΙΑ».
    Δήλωσα λοιπόν, ότι στην Ελλάδα υπήρχαν πάντα «εφιάλτες» και δυστυχώς σήμερα ο ελληνικός λαός αντιμετωπίζει «Σύγχρονους Δοσίλογους» και ότι το σύνθημα «Η ΕΛΛΑΔΑ ΑΝΗΚΕΙ ΣΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ», προδόθηκε από αυτούς που το διακήρυτταν άλλες εποχές.
    Όσοι λοιπόν ταυτίζονται με τις ακολουθούμενες κυβερνητικές αποφάσεις, οφείλουν να αναλογιστούν τις ευθύνες τους απέναντι στη χώρα και τον ελληνικό λαό.

    Πρόεδρος ΔΑΚΕ Ι.Τ.
    Γενικός Γραμματέας ΓΣΕΕ
    Νικόλαος Κιουτσούκης

    • μετρό-στάση γουδί avatar
      μετρό-στάση γουδί @ factorx 22/06/2011 19:09:27

      το τι κρεμάλα θα φάτε συνδικαλιστές δε λέγεται....

  25. ELEN avatar
    ELEN 22/06/2011 15:58:39

    Ο Μητσοτάκης αντέδρασε γρήγορα και έκανε δήλωση ότι είναι κατά του μεσοπρόθεσμου.
    βρήκα αυτή την ανακοίνωση στο site του
    http://www.kmitsotakis.gr/doc_view.cfm?ID=1648
    σίγουρα ήταν λάθος αυτή η δήλωσή του σε προβοκατόρικη ερώτηση που του έκαναν οι "έμπειροι" Λυριτζής-Οικονόμου.
    Τους τύπους αυτούς και το σινάφι τους δεν τους νοιάζει η ουσία αλλά ο τζερτζελές.
    και οι νεοδημοκράτες πέφτουν στη λούμπα. τα βάζουν με τον Μητσοτάκη που είναι ένα στέλεχος που εμπράκτως στηρίζει τον Σαμαρά ερχόμενος σε αντίθεση ακόμη και με την οικογένεια του.
    COOL!!!!!

  26. Πετρος Μ. avatar
    Πετρος Μ. 22/06/2011 16:10:11

    Υπάρχει κανένας λόγος να παραμένει στο κόμμα ο άρτια εξοπλισμένος με τεχνολογία MIZENS Κυριάκος;
    Να αποδεσμευτεί πάραυτα , γιατί μαθαίνω ότι εκεί στη ΔΥΣΗ τωρα πού λείπει ο Χριστοφοράκος ,υπολείπονται σε εξοπλισμό , και για αυτό δεν περνάει το μύνημα.

  27. ΑΛΕΚΟΣ avatar
    ΑΛΕΚΟΣ 22/06/2011 16:15:25

    Για να καθαρισει απο τα βαριδια η κοινοβουλευτικη ομαδα της ΝΔ ειναι στο χερι του καθενα απο μας με την ψηφο μας

  28. ο ξένος avatar
    ο ξένος 22/06/2011 16:22:42

    «Έχω δηλώσει επανειλημμένως ότι θα καταψηφίσω το Μεσοπρόθεσμο Πρόγραμμα. Ξεκαθαρίζω τη θέση μου προς αποφυγή παρεξηγήσεων και παρερμηνειών μιας απάντησης που έδωσα σε ένα εντελώς υποθετικό ερώτημα».

    Καθόλου υποθετικό ερώτημα. Εντελώς υπαρκτό ερώτημα που...ζεματάει.

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ ο ξένος 22/06/2011 22:16:30

      Όπως το λες. Υπαρκτότατο.

  29. ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
    ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. 22/06/2011 16:26:02

    Ατιμούλικο, Κυριακουλάκη, στην τρίχα γλύτωσες τη διαγραφή

  30. Πρώην Μητσοτακικός avatar
    Πρώην Μητσοτακικός 22/06/2011 16:30:47

    ΡΕ Κυριακο οταν οι Πασοκοι εβγαιναν στα κεραμυδια και στα πεζοδρομια και δεν αφηναν τη ΝΔ να κυβερνησει, εγω δεν ειδα κανενα Πασοκο βουλευτη να στυριζει εστω εμμεσα, τη δικη μας κυβερνηση. Εσυ γιατι να αποτελεις εξαιρεση? Λυπαμε Κυριακο αλλα εγω δεν ξεχνω τον καιροσκοπισμο των Πασοκων, και δεν συνχωρω ουτε τη δικια σου σταση που ξεχνας τοσο ευκολα. Δεν ειμαι καθολου λαικιστης απλα δεν μπορω να συνχωρησω τους ΛΑΙΚΙΣΤΕΣ ΚΑΙΡΟΣΚΟΠΟΥΣ και γι' αυτο δεν θα στυριζα ποτε την παρουσα κυβερνηση. Αμα βαλουν μυαλο καποια στιγμη τα Πασοκια τοτε το ξανασυζηταμε.

    • μετρό-στάση γουδί avatar
      μετρό-στάση γουδί @ Πρώην Μητσοτακικός 22/06/2011 19:10:39

      ολυμπιακός-παναθηναϊκός

  31. Ο Ιθαγενής avatar
    Ο Ιθαγενής 22/06/2011 16:40:49

    «Έχω δηλώσει επανειλημμένως ότι θα καταψηφίσω το Μεσοπρόθεσμο Πρόγραμμα. Ξεκαθαρίζω τη θέση μου προς αποφυγή παρεξηγήσεων και παρερμηνειών μιας απάντησης που έδωσα σε ένα εντελώς υποθετικό ερώτημα».

    Δηλαδή αν πρέπει να διαγράψουμε κάποιον που εγγράφως δηλώνει τα παραπάνω, τι θα πρέπει να γίνει με πχ Σταικούρα (πριν το Ζάππειο ΙΙ) ή Αβραμόπουλο (...την περασμένη εβδομάδα);

    Αντίπαλοι είναι όσοι ψήφισαν ΝΑΙ στο Μνημόνιο και όσοι ψηφίσουν ΝΑΙ στο Μεσοπρόθεσμο.
    Όσοι πράττουν εκτός κομματικής γραμμής σε θέματα που τεθεί κομματική πειθαρχία θα πρέπει να διαγράφονται.

    ΥΓ


    Αν ορισμένους τους ενδιαφέρουν οι ταυτότητες και τα επίθετα δεν διαφέρουν σε τίποτα από τον ...ΠΑΓΚΑΛΟ και τη "δημοκρατία "του.
    Σε τελική ανάλυση οι ψηφοφόροι της ΝΔ στην Β Αθηνών που διαφωνούν μαζί του ας μην τον ψηφίσουν ή ακόμα καλύτερα ας διοργανωθούν τον Σεπτέμβριο (α) συνέδριο για αλλαγή του καταστατικού (β) εσωκομματικές εκλογές και εκλογή υποψηφίων από την βάση χωρίς να είναι κανένας εξ οφιτσίου πλην του Προέδρου και της λίστας Επικρατείας.

  32. Komis Montechristo avatar
    Komis Montechristo 22/06/2011 16:43:04

    Ο κόμπος έφτασε στο χτένι.Ζούμε το απόλυτο θέατρο του παραλόγου....Στις επόμενες εκλογές,ΕΠΙΒΑΛΛΕΤΑΙ να γίνει ΠΛΗΡΗΣ εκκαθάριση των ψηφοδελτίων της παράταξης και ΜΕΓΑΛΗ ανανέωση με πρόσωπα άφθαρτα,αδοκίμαστα,με σημαία τον δημοκρατικό πατριωτισμό.Και κάτι ακόμη άκρως σημαντικό.Όλοι θυμόμαστε την ομιλία Σαμαρά στο συνέδριο της ΝΔ πριν τις εσωκομματικές εκλογές,τον Νοέμβριο του 2009.Ήταν ΣΑΦΗΣ και ΚΡΥΣΤΑΛΛΙΝΟΣ χρησιμοποιώντας το παράδειγμα των Δημοκρατικών στις ΗΠΑ με Ομπάμα και Κλίντον.Με πολύ απλά λόγια,είχε περιγράψει πως η παράταξη πρέπει ΠΡΩΤΑ ν'αποκτήσει ξεκάθαρο και ομοιογενή βηματισμό και ΜΕΤΑ να ξεχυθεί στη κοινωνία,πείθοντας για τη πολιτική της.Αυτό βλέπουμε ΤΩΡΑ;Οχι.Και τι αντικρίζουμε;Από τη μια έναν Σαμαρά να παλεύει ΜΟΝΟΣ του,ν'αγωνίζεται,να έχει γενναία στάση και από την άλλη πανσπερμία δηλώσεων,ένοχες σιωπές,έλλειψη ενιαίου λόγου και το κυριότερο,''πονηρές'' πολιτικές συμπεριφορές και ανακοινώσεις,ΤΩΡΑ ΕΙΔΙΚΑ που στη παράταξη ΑΠΑΙΤΕΙΤΑΙ ατσάλινη και πραγματική ενότητα!!!Είναι,λοιπόν,ώρα,ενόψει των εθνικών εκλογών που έρχονται ταχύτατα,να αποκτήσει ΣΑΡΚΑ και ΟΣΤΑ ο λόγος του προέδρου που είχε εκφωνηθεί τότε...

    • Ο Ιθαγενής avatar
      Ο Ιθαγενής @ Komis Montechristo 22/06/2011 16:50:48

      Εχεις δίκαιο και οι ευθύνες μας είναι τεράστιες όλων εμάς των ψηφοφόρων.
      Εμείς τους στέλνουμε στη Βουλή και από αυτούς θα αναγκαστεί να επιλέξει ο επόμενος Πρωθυπουργός.
      Για αυτό λέω : προκριματικές εκλογές , επιλογή από την οργανωμένη βάση που ψήφισε το 2009 και καμία θέση σίγουρη διαφορετικά θα δούμε ορισμένους ανεκδιήγητους του πρόσφατου παρελθόντος...

  33. ΓΙΑΔΙΚΙΑΡΟΓΛΟΥ avatar
    ΓΙΑΔΙΚΙΑΡΟΓΛΟΥ 22/06/2011 16:49:36

    Νάχεις το φόβο του Σαμαρά βρε μικρό.
    Τα γύρισες τώρα http://www.kmitsotakis.gr/doc_view.cfm?ID=1648

  34. νεφέλη avatar
    νεφέλη 22/06/2011 16:53:33

    ...αυτό ακριβώς έψαχνα!
    Η ομοιότητα πλέον...συγκλονίζει!

  35. Aggelos avatar
    Aggelos 22/06/2011 17:04:27

    παιδια..

    ακουσα πώς τον ρωτησε πιεσε παγιδευσε ο δημοσιογραφος του Σκαι νομιζω ο Λυριντζης?

    τον πίεσε νε πει τι θα εκανε αν ηταν ο 151 και αυτος ειπε ναι..

    δεν το ειπε στα καλα καθουμενα μονος του να το πει..για να βλαψει το Σαμαρα..

    ειναι φιλελευθερο το παιδι,,και τον φερνουνε επιτηδες στα καναλια και τον πιεζουνε ακριβως για να πει κατι κοντρα στο Σαμαρα..


    Τα ΜΜΕ χτυπανε στα αδυνατα σημεια,,όλ οΑρουλη και Κυριακο καλουνε..

    ας κρινει ο Σαμαρας τι πρεπει να κανει..

    • Εύμηλος avatar
      Εύμηλος @ Aggelos 23/06/2011 01:58:50

      Είναι νεοφιλελεύθερος όχι φιλελεύθερος.

  36. Wolf avatar
    Wolf 22/06/2011 17:12:44

    Εδω μέσα, πριν αρκετούς μήνες, έχει γραφεί από το Φακτορα, το καλύτερο για την περίπτωση: τον κροταλία δεν τον χαιδεύεις στο κεφάλι...

    Όλα τ άλλα είναι κουβέντες, για να λέμε απλά.

  37. factorx avatar
    factorx 22/06/2011 17:21:39

    Ορίστε και οι δηλώσεις του Μητσοτάκη για την ΔΑΚΕ για να είμαστε δίκαιοι (απο τα ΝΕΑ):

    Συνέχεια στην κόντρα με τη ΔΑΚΕ έδωσε την Τετάρτη ο βουλευτής της ΝΔ Κυριάκος Μητσοτάκης. Μιλώντας στον Βήμα 99,5, ο κ. Μητσοτάκης επανήλθε στο θέμα της επίμαχης αφίσας, λέγοντας ότι «εάν δεν ήξερα ότι την έχει βγάλει η ΔΑΚΕ θα νόμιζα ότι την έχει βγάλει το ΠΑΜΕ». Παράλληλα, έκανε λόγο για «κρατικοδίαιτο συνδικαλισμό» και κατήγγειλε πως ο εκπρόσωπος της ΔΑΚΕ στον ιδιωτικό τομέα είναι εργαζόμενος του ΟΣΕ.

    «Εγώ εξέφρασα προβληματισμό με τον πιο δημόσιο τρόπο που μπορώ να το κάνω, από το βήμα της Βουλής, για τον ρόλο τον οποίο παίζουν εν γένει οι συνδικαλιστικές οργανώσεις, με αφορμή την απαράδεκτη απεργία της ΔΕΗ» είπε ο κ. Μητσοτάκης, σημειώνοντας ότι «ο κρατικοδίαιτος συνδικαλισμός, ο οποίος έχει αποτελέσει τροχοπέδη σε σημαντικές μεταρρυθμιστικές προσπάθειες της ΝΔ, ενδεχομένως και του ΠΑΣΟΚ, αποτελεί ένα διακομματικό φαινόμενο και ευτυχώς που αυτό το φαινόμενο είναι πολύ πιο έντονο στο ΠΑΣΟΚ απ' ότι στη Νέα Δημοκρατία».

    «Αυτό που με ενδιαφέρει είναι να έχει η ΝΔ ένα ξεκάθαρο ιδεολογικό στίγμα και η ανακοίνωση που βγήκε από το κόμμα σχετικά με τον περιορισμό των προνομίων των συνδικαλιστών εμένα με καλύπτει απόλυτα. Αισθάνθηκα ότι αυτό το οποίο είπα είναι απόλυτα εναρμονισμένο με την επίσημη γραμμή της ΝΔ και όχι το αντίθετο» υπογράμμισε.

    Ο κ. Μητσοτάκης επισήμανε ότι «κάποιοι συνδικαλιστές στα μάτια της κοινωνίας έχουν ήδη διαγραφεί, δεν παίζουν πια κανένα ρόλο, διότι οι πρακτικές τους είναι λίγο πολύ γνωστές» και κατήγγειλε ότι ο εκπρόσωπος της ΔΑΚΕ στον ιδιωτικό τομέα είναι εργαζόμενος του ΟΣΕ.

    «Η ΔΑΚΕ του ιδιωτικού τομέα θα έπρεπε να εκπροσωπείται από πραγματικούς εργαζόμενους του ιδιωτικού τομέα και όχι από εργαζόμενους σε κρατικοδίαιτες ΔΕΚΟ που παλεύουν με νύχια και με δόντια για το πώς θα κρατήσουν τα προνόμιά τους» τόνισε, κάνοντας λόγο για «πρόβλημα ουσιαστικής αξιοπιστίας».

    Τέλος, σχολιάζοντας την τοποθέτηση του Γιώργου Παπακωνσταντίνου στο ΥΠΕΚΑ, ο κ. Μητσοτάκης ευχήθηκε να είναι καλύτερος υπουργός Περιβάλλοντος απ' ότι ήταν ως υπουργός Οικονομικών, ενώ δήλωσε ευχαριστημένος από τη «στροφή» της νέας ηγεσίας «προς τις θέσεις της ΝΔ».

    Αναφερόμενος στην πορεία της ΝΔ, ο κ. Μητσοτάκης δήλωσε ότι είναι σε πολύ καλύτερη κατάσταση απ' ότι ήταν πριν από έναν χρόνο. «Βρισκόμαστε στα μισά του δρόμου ως κόμμα. Καλύψαμε μια μεγάλη διαφορά, τώρα πρέπει να πάρουμε καλά 'κεφάλι' και αυτό θα το κάνουμε μέσα από την αξιοπιστία του πολιτικού μας λόγου.

  38. Komis Montechristo avatar
    Komis Montechristo 22/06/2011 17:23:04

    Και κάτι άλλο.Η σημερινή δήλωση Μητσοτάκη προσβάλλει έναν ολόκληρο κόσμο..σαμποτάρει ευθέως τον αγώνα που γίνεται..αποπροσανατολίζει τη κοινή γνώμη..στηρίζει ένα σύστημα που αγωνίζεται με νύχια και με δόντια να περάσει το λαομίσητο μεσοπρόθεσμο..ενισχύει,αριθμητικώς,τους κυβερνώντες,εφόσον χρειαζόταν,σύμφωνα με τη δήλωσή του..είναι ΠΙΣΩΠΛΑΤΗ ΜΑΧΑΙΡΙΑ...Τέτοιες,τόσο,κρίσιμες και καθοριστικές ώρες για τη πατρίδα, ''ΚΑΛΟΠΡΟΑΙΡΕΤΑ'' λάθη δεν γίνονται.....

  39. Πάνος avatar
    Πάνος 22/06/2011 17:30:15

    Ελεος ρε παιδιά! Αφου έβγαλε δήλωσε κ είπε ότι είναι κατά του Μεσοπρόθεσμου. Μήπως μερικοί θέλουν να δημιουργήσουν εσωκομματικά στην ΝΔ, την ώρα που βγαίνει μπροστά στις δημοσκοπήσεις;

  40. Τάκης avatar
    Τάκης 22/06/2011 17:34:55

    Είναι ερωτήσεις αυτές που κάνουν οι δημοσιογράφοι;;; προβοκατόρικες καθαρά!!! Πως γινεται ξαφνικά όλοι να παίζουν τις δηλώσεις του Μητσοτάκη; Είναι γνωστό ότι είναι εναντίων του Μνημονίου και εναντίων του φορολογικού στραγγαλισμού των μικρομεσαίων από την Κυβέρνηση. Όλα τάλλα είναι για εντυπώσεις!!!!!

    • o politikos avatar
      o politikos @ Τάκης 22/06/2011 23:39:03

      ΤΑΚΗ ΜΗΠΩΣ ΕΙΣΑΙ Ο ΜΗΤΣΟ-ΤΑΚΗΣ Η ΝΤΟΡΑΚΗΣ ;;;

  41. Α.Β. avatar
    Α.Β. 22/06/2011 18:06:59

    Νομίζω καταντά κουραστικό και ανούσιο να παίζουμε τα παιχνίδια των δημοσιοφράφων σε μια περίοδο όπου η χώρα μας δοκιμάζεται και βάλεται διεθνώς με το να δημιουργούμε θέματα τα οποία είναι ήδη ξεκάθαρα. Άλλωστε ο Κ.Μητσοτάκης είχε καταψηφίσει το ΜΝΗΜΟΝΙΟ και έχει τοποθετηθεί ότι είναι ΚΑΤΑ του Μεσοπρόθεσμου.. Μήπως ξεχνάμε τόσο εύκολα;;;

  42. Νικηφoρος Φωκας avatar
    Νικηφoρος Φωκας 22/06/2011 18:07:53

    Μα υπαρχει σοβαρος ανθρωπος να πιστευει στον πολιτικο 'κουλη' ? ΠΛΑΚΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΤΩΡΑ ? δηλαδη τον φανταζεσθε υπουργο ? και φυσικα μετεπειτα δελφινο ? Μα ολη την σκαρταδουρα , τα περισσευουμενα γλοιωδων και επαγγελματικα ενδοτικων οικογενειων θα τα φορτωθουμε στο κομμα ?

    Τι προσφερει ο εν λογω τζουτζες ? τις οικογενειακες ψηφους του διαβοητου πατρος του ? ποιος θα ασχολιοταν με αυτον τον συμπλεγματικο γουρλοματη αν δεν τον εσπρωχνε ο αρχιερεας της καταστροφης πατερας του και η υστερικη ξενοδουλη αδελφη του ? Με τετοιου ειδους μπαζα ετοιμαζουμε την ΕΛΛΑΔΑ του αυριο ? με τετοιους πολιτικους σαλτιμπαγκους ετοιμαζομαστε να δωσουμε μαχη ? ΠΟΙΟΣ ΜΩΡΕ ΑΛΗΘΕΙΑ ΠΙΣΤΕΥΕΙ ΣΕ ΤΕΤΟΙΟΥ ΕΙΔΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΑΚΙΑ ? τον δουλευουνε διαφοροι λυριτζηδες και καμωνεται οτι κατι ειναι και αυτος ! αεισιχτιρι πια !

  43. nickname@taleftaiparhoun.gap avatar
    nickname@taleftaiparhoun.gap 22/06/2011 18:12:14

    Τώρα-τώρα στην ΔηΣυ και στην Ντόρα! Αυτός ο ..Λαμπρός νέος είναι η εφεδρεία της .."Sagrada Famiglia", είναι αυτός που θα εκλέξουν οι ψηφοφόροι της Ν.Δ. και μετά θα είναι ο μοναδικός εκπρόσωπος του ΔΗΣΥ στην Βουλή αφού δεν θα εκλέξει κανένα άλλο ,μη μπαίνοντας στην Βουλή!! Έτσι θα διατηρήσει άσβεστη την φλόγα της οικογένειας ,ποντάροντας στην αποτυχία (με υποσκάψιμο) του Σαμαρά!!!
    Κατά μάνα κατά κύρη κάνανε και γιό ..μπακίρι ! λέει ο ..πάνσοφος Λαός μας.

  44. Ηλίας avatar
    Ηλίας 22/06/2011 18:22:35

    Του έστειλα το ακολουθο μήνυμα στην ιστοσελίδα του:

    Να σηκωθείς να φύγεις από τη νδ εφόσον δεν σε εκφράζει πλέον. Μας ΚΟΥΡΑΣΕΣ.

    ΥΓ Μην διανοηθείς να ψηφίσεις το μεσοπρόθεμο ούτε καν στον υπνο σου. Η Β Αθηνων δεν ειναι τόσο μεγάλη..

  45. barman avatar
    barman 22/06/2011 18:59:09

    Γιατί οι δημοσιογράφοι του MEGA δεν ρώτησαν τον Βενιζέλο στην πρώτη του συνέντευξη ως υπουργού οικονομικών αν συνεχίζει να πιστεύει ότι το μεσοπρόθεσμο πρέπει να ψηφιστεί με 180;Εάν ήταν υπουργός της ΝΔ στη θέση του Βενιζέλου να είσαστε σίγουροι ότι αυτή θα ήταν η πρώτη τους ερώτηση.Δύο μέτρα και δύο σταθμά.

  46. ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ avatar
    ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ 22/06/2011 19:46:52

    Η πολιτική της Ν.Δ ειναι οτι πρεπει να εφαρμοστει μια άλλη πολιτική για να επιτευχθούν οι στοχοι της μείωσης του χρεους και των ελλειμάτων δηλαδη του μνημονίου.
    Δεν απορίπτει τελείως το μνημόνιο.Γι'αυτό προτείνει επαναδιαπραγμάτευση και οχι ακύρωση.
    Ακόμη αν αυριο η Ν.Δ γινόταν κυβερνηση , δεν θα επέλεγε ασφαλώς να πτωχευσει η χώρα,αλλα θα ψηφιζε το μεσοπροθεσμο και θα επεδίωκε στην συνέχεια να το επαναδιαπραγματευτεί, να το αλλάξει.
    Ο Κυριάκος λοιπόν είναι εντός κοματικής γραμμής και κυρίως εντος απλής λογικής .
    Αυτοί που βριζουν τον Μητσοτάκη είναι οι ίδιοι που στερησαν και θα στερούν για πάντα απο την φιλελευθερη παράταξη την αληθινή εξουσία.
    Η αυτοκαταστροφικές τάσεις είναι ενεργές.
    Η πολιτική ψυχοθεραπεία είναι απαραίτητη.
    Μια φορα loser για πάντα loser.

  47. hellasatt avatar
    hellasatt 22/06/2011 20:40:06

    Ας μην υπερβάλλουμε με τις θεωρίες συνωμοσίας. Το γεγονός και μόνο ότι δεν ακολούθησε το δρόμο της Ντόρας και έμεινε σε ένα, μάλλον εχθρικό για τον ίδιο, περιβάλλον λέει πολλά. Κυνηγάμε και τη παραμικρή δήλωση και την εξετάζουμε με το μικροσκόπιο. Η προσεχής ψηφοφορία θα αποδείξει πολλά. Ας μη βιαζόμαστε. Η παράταξη όταν κινείται μέσα στις αρχές της (όταν τις θυμάταοι δηλαδή) δεν έχει να φοβηθεί τίποτα.

  48. Α.Β. avatar
    Α.Β. 22/06/2011 21:33:12

    Θεωρώ ανούσιο και κουραστικό να ασχολούμαστε με τα παιχνίδια των δημοσιογράφων σε μία περίοδο όπου η χώρα μας βάλεται διεθνώς και προσπαθεί να ¨επιζήσει¨ με υποθετικά ερωτήματα και προβοκατόρικες ερωτήσεις οι οποίες δεν προσφέρουν τίποτα. Άλλωστε ο Κ. Μητσοτάκης είχε ψηφίσει κατά του Μνημονίου και έχει ταχθεί δημοσιώς κατα και του Μακροπρόθεσμου.Τελικά μηπως ξεχνάμε εύκολα ή έχουμε επιλεκτική μνήμη;

    • Χαρίλαος avatar
      Χαρίλαος @ Α.Β. 22/06/2011 21:48:29

      Ψηφίζει κατά το μνημονίου χωρίς κόστος...
      Ο ανθρωπος το είπε καθαρά... τι το σκαλίζετε? Μητσοτάκης είναι....

  49. Επώνυμος avatar
    Επώνυμος 22/06/2011 22:21:28

    Δεν είναι μόνον ο Κυριάκος εφεδρεία του ΓΑΠ, αλλά και πολλοί ακόμη της ΝΔ.

    Είναι και το θέμα τι εντολές θα πάρουν απο έξω. Πολλοί από αυτούς είναι ενεργούμενα του ξένου παράγοντα και της Νέας Τάξης.

  50. christos avatar
    christos 22/06/2011 22:33:14

    "Η τακτική του εκνευρίζει τoν κόσμο της Ν. Δ., τους βουλευτές και τα στελέχη της." γράφει ο factor
    Διερωτώμαι όμως γιατί τις προάλλες εκνευρίστηκαν πάλι οι βουλευτές όταν μίλησε για περικοπή των προνομίων των βουλευτών???
    Ο Τζαβάρας δηλαδή δεν έχει λεφτά να πάρει δικό του αυτοκίνητο, πρέπει να του το πληρώνουμε εμείς??
    Κι όταν τα έχωσε στους συνδικαλισταράδες, τότε γιατί δεν εκνευρίστηκαν με τις θρασυτατες δηλώσεις του παντελώς αγνώστου στους ψηφοφόρους της ΝΔ κ. Κιουτσούκη?
    Μήπως αυτοί οι άνθρωποι εκνευρίζονται επιλεκτικά??? Λέω μήπως???
    Και το antinews γιατί δεν έγραψε ένα άρθρο για να υπερασπιστεί το βουλευτή της ΝΔ που στηρίζει και τον Σαμαρά και το κόμμα αλλά είχε πρώτη μούρη -δήθεν μας ενημέρωνε αμερόληπτα- τις δηλώσεις του Τζαβάρα???
    Γαι σκεφτείτε λίγο... θέλετε δικό σας μαγαζάκι ή κάνετε λάθος πολιτική???
    όποιο και αν ισχύει, δεν ακούτε την κοινωνία και δείχνετε παλιοκομματικοί και παλιομοδίτες... Ο Σαμαράς ακούει???

    • factorx avatar
      factorx @ christos 22/06/2011 22:47:44

      Επιβεβαιώνεις αγαπητέ την φτώχεια των επιτελείων της Αγίας Οικογένειας - ποιός σοβαρός άνθρωπος άλλωστε θα πάει να δουλέψει εκεί.

      Φυσικά και εκνευρίζεται ο κόσμος επιλεκτικά με τους Μητσοτάκηδες. Και που τους ακούει τρελλαίνεται...

      Και χρειάζεται θράσος χιλίων πιθήκων για να μιλάει κάποιος που στηρίζει τον ...Κυριάκο για "μαγαζάκια".

      Εκτός φυσικά αν νομίζεις οτι ο Κυριάκος έγινε βουλευτής χάρις στα ανυπέρβλητα προσόντα του.

      Κι αυτό το "ο Σαμαράς ακούει" τι το ήθελες; Νομίζεις οτι εμείς γράφουμε ότι μας πει η Συγγρού και θα φοβηθούμε; Χα χα χαααααααα.

  51. BlueSky avatar
    BlueSky 22/06/2011 23:51:24

    Μητσοτακάκο έχει κλείσει ο πολιτικός βίος και το ξέρεις, εεεεε;;;;;;;;;;;;
    Άντε ουστ, τρέχα να φιλήσεις τα πόδια της ''αδερφής'' σου, γιατί θα σου κάνει ντάααααα;;;

  52. ΕΛΛΗΝ avatar
    ΕΛΛΗΝ 23/06/2011 02:12:26

    Αντώνη

    Εξαφάνισέ τον όσο είναι νωρίς

    Θα σου θυμίσω το ανέκδοτο ....με την τσαγιέρα που καποια στιγμή έγινε τρένο.........

  53. παρατηρητής avatar
    παρατηρητής 23/06/2011 09:03:16

    To ωραίο της υπόθεσης είναι στο ένα και μοναδικό δημοψήφισμα που τόλμησε το σάπιο πολιτικό σύστημα να διεξάγει στην Ελλάδα οι Έλληνες αρνήθηκαν την κληρονομική βασιλική μοναρχία, για να καταλήξουν να τους κυβερνάνε 40 χρόνια και βάλε τρεις οικογένειες :
    βγάλτε από τον Κούλη το επίθετο, από τον Γιωργάκη το ίδιο και από τον ΚΚ και σκεφτείτε τι είναι αυτό που μένει και που θα σας έκανε να τους ψηφίσετε;
    Αυτό και μόνο το στοιχείο δείχνει πολλά για τη νοοτροπία της πλειοψηφίας των συμπολιτών μας που επηρεάζεται από ονόματα, μύθους και διαπλεκόμενα.
    Πότε θα αναστηθεί το αληθινό πνεύμα της δημοκρατίας στη χώρα που τη γέννησε ;

  54. ΟΛΓΑ avatar
    ΟΛΓΑ 23/06/2011 09:36:53

    Δεν είναι κακό να μπαίνει κάποιος πλούσιος στην πολιτική, είναι κακό να γίνεται πλούσιος με την πολιτική ή τον συνδικαλισμό....Είναι καιρός επιτέλους να δούμε ποιοι πλούτισαν σε αυτή τη χώρα εις βάρος των νεότερων γενεών...

  55. Nisiotis avatar
    Nisiotis 23/06/2011 10:09:17

    Τέτοιου είδους τακτικές εμπάθειας και μηδενισμού δεν αξίζουν ούτε στον Κ. Μητσοτάκη ούτε στην Ν.Δ. Απαξιώνοντας ταυτόχρονα την νοημοσύνη των πολιτών που τον τίμησαν στην Β Αθηνών. Καιρός να αλλάξετε τροπαριο....

    • GP avatar
      GP @ Nisiotis 23/06/2011 16:29:24

      αν θέλει να προσφέρει στην παράταξη, να κατεβεί στην ΚΡΗΤΗ

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.