#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
30/12/2009 12:30
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

«’Eνα κόμμα με ανοικτές τις πόρτες στην κοινωνία»



Ο Πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας κ. Αντώνης Σαμαράς έκανε την ακόλουθη δήλωση για τις σχέσεις Κόμματος- Κοινωνίας:

 «Πριν αναλάβω καθήκοντα Προέδρου της Νέας Δημοκρατίας υποσχέθηκα ‘’ένα κόμμα με ανοικτές τις πόρτες στην κοινωνία’’. Αυτή την υπόσχεση – δέσμευση προς τους Έλληνες πολίτες υλοποιούμε με τη συγκρότηση της Γραμματείας Σχέσεων Κοινωνίας- Κόμματος, με Γραμματέα τον Δικηγόρο Αθηνών Διονύση Καραχάλιο και Αναπληρωτή Γραμματέα τον Δημήτρη Κανελλόπουλο.

Η Γραμματεία θα εδρεύει κοντά στον Πρόεδρο του κόμματος, θα στελεχωθεί άμεσα και θα ανακοινώσει σύντομα τις σχετικές πρωτοβουλίες και δράσεις.

 Δεν θα ανοίξουμε μόνο τις πόρτες μας, για να μας πλησιάσουν οι πολίτες. Θα βγούμε και εμείς από τα γραφεία μας για να πάμε κοντά στην κοινωνία. στόχος μας θα είναι ‘’ο σφυγμός της κοινωνίας να χτυπά στις φλέβες του κόμματος και της ηγεσίας του’’.

 Οι σχέσεις Κοινωνίας- Κόμματος θα είναι η κρίσιμη δοκιμασία, που θα σφραγίσει τη νέα σχέση εμπιστοσύνης του κόμματός μας, όχι μόνο 800.000 πολίτες που μας ψήφισαν, αλλά με το σύνολο της Ελληνικής κοινωνίας, για να αρχίσει σωστά και να ολοκληρωθεί επιτυχημένα η αναγέννηση της Νέας Δημοκρατίας».

ΣΧΟΛΙΑ

  1. rs avatar
    rs 30/12/2009 13:23:32

    Κατηγορείτε το ΠΑΣΟΚ - και σωστά_ για καθυστερήσεις και χαοτικές καταστάσεις, ενώ το οτι μετά από ένα μήνα, η δραστηριότητα της ΝΔ χαρακτηρίζεται από "θα εδρεύει.." "θα στελεχωθεί" θα ανακοινώσει" "θα βγούμε" "θα είναι", είναι .... ελπιδοφόρο;

    • Ένας Τυχαίος avatar
      Ένας Τυχαίος @ rs 30/12/2009 15:42:20

      rs ξεχνάς ότι ο Αντώνης παρέλαβε ένα μαγαζί που δεν τον θέλει, ενώ το ΠΑΣΟΚ παρέλαβε ένα μαγαζί που ήταν δικό του!

      • Α.Κ. avatar
        Α.Κ. @ Ένας Τυχαίος 30/12/2009 15:52:51

        Αγαπητέ τυχαίε

        Διαφωνώ μαζί σου. Οι ρυθμοί στελέχωσης, λειτουργίας, αντίδρασης του κόμματος είναι αργοί. Μπορεί να κατηγορούν όλοι την κυβέρνηση για τους ρυθμούς της, αλλά στις κρισιμότερες στιγμές της σύγχρονης ιστορίας μας, πρέπει και η αντιπολίτευση να κουνηθεί. Για μένα, σκεπτόμενος τις απίστευτες δυσκολίες της χώρας, δικαιολογία δεν υπάρχει. Καμία.

        • Ένας Τυχαίος avatar
          Ένας Τυχαίος @ Α.Κ. 30/12/2009 21:16:13

          Φίλε το κόμμα που υπήρχε μέχρι την 29/11 δε θέλει τον Αντώνη!

          Με ποιούς παίχτες θα κάνει το παιχνίδι του;

          Ο ΓΑΠ ετοίμαζε το κόμμα χρόνια. Είχε έτοιμους τους παίχτες και φυσικά το ΠΑΣΟΚ είναι πολύ πιο οργανωμένο σε σχέση με τη ΝΔ.

          Στο προυπολογισμό πήγε με ολοκληρωμένο σχέδιο και προτάσεις, πράγμα που δεν έχει γίνει ποτέ από αντιπολίτευση.

          Μη τσιμπάς με τα επικοινωνιακά δεδομένα και άσε τη λογική να σε βοηθήσει.

          Εγώ εκτιμώ ότι βάση δεδομένων για τη ΝΔ , ο Αντώνης κινείται πάρα πολύ γρήγορα!

    • Blimblomblim avatar
      Blimblomblim @ rs 30/12/2009 18:52:47

      Ο Σαμαράς ήρθε από το πουθενά στη ΝΔ, σε ένα κόμμα που είχε συνηθίσει να λειτουργεί με διαφορετικές δομές και νοοτροπία από ό,τι επιτάσσει η ψυχοσύνθεση του νέου αρχηγού. Ήρθε αρχηγός σε ένα κόμμα του οποίου ο ίδιος είναι πολύ καλύτερος, χωρίς να έχει την ιδιότητα του φυσικού κληρονόμου που είχε ο ΚΚ ο Β.

      Περιμένουμε φυσικά περισσότερα από το Σαμαρά, ωστόσο είναι καλό να αφιερώνει ώρες στην οργανωτική ανασυγκρότηση και εκμάθηση του κόμματος. Ο Αντώνης αποδείχθηκε εξαιρετικά μεθοδικός στην προεκλογική του εκστρατεία για την εκπόρθηση της προεδρίας και αν αποδειχθεί το ίδιο μεθοδικός και στην εκπόρθηση της πρωθυπουργίας, τότε θα πρέπει να αναμένουμε θαύματα.

      Μένει να γίνει η μεγάλη αντιπολιτευτική αντεπίθεση. Την περιμένουμε, τη χρειαζόμαστε.

  2. Η ΦΩΝΗ ΤΗΣ ΒΑΣΗΣ avatar
    Η ΦΩΝΗ ΤΗΣ ΒΑΣΗΣ 30/12/2009 18:41:46

    Φίλε Διονύση σε γνωρίζουμε απο 1993 πόσο εργατικός είσαι όπως και ο Δηήτρης που πολύ αργότερα γνωρίσαμε . Ο ΑΝΤΩΝΗΣ πιστεύουμε ότι σ΄αυτή τη θέση τοποθέτησε ότι καλλίτερο και ενδεδειγμένο είχε. Η ΦΩΝΗ ΤΗΣ ΒΑΣΗΣ θα είναι πάντα δίπλα σας αλλά συγχρόνως αυστηροί κριτές σας.Ας βάλουμε μαζί τα γερά θεμέλια για την επασύνδεση Κοινωνίας-Κόμματος-Κράτους. Καλή Επιτυχία στο δύσκολο έργο σας.

  3. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 30/12/2009 19:22:01

    Kαλα θα κανει να ετοιμασει συγκεκριμενη αντιπροταση για το θεμα των μεταναστων.Δεν αρκει να πει οτι δεν δεχεται τιποτα αλλα πρεπει να υπαρχει αντιπροταση με αυστηρες προυποθεσεις,περισσοτερα χρονια παραμονης,διακριση με πολιτισμικα κριτηρια (μεταναστες απο ευρωπαικες χωρες και μη),τεστ ελληνικης γλωσσας και πολιτισμου και αλλα.

    • Blimblomblim avatar
      Blimblomblim @ ψυχραιμια 30/12/2009 19:56:20

      Ναι. Χαίρομαι που σε βλέπω δυναμικό σε αυτό το θέμα. Όπως βλέπεις από το χείμαρρο των αντιδράσεων, ακόμη και μέσα στο ΠΑΣΟΚ, όπως βλέπεις από τον ποταμό του opengov, που προσπαθούν να τον σταματήσουν με φτηνά τεχνάσματα επιπέδου blogspot.com, η μάχη δεν ήταν εξ αρχής χαμένη. Πρέπει όμως να πιστέψουμε ότι μπορεί να κερδηθεί, να μην ηττηθούμε προτού πραγματικά ηττηθούμε.

    • αλλενάκι avatar
      αλλενάκι @ ψυχραιμια 30/12/2009 20:32:15

      Ψυχραιμία, με ελαφριά πηδηματάκια την κάνει η ΝΔ από την καυτή πατάτα του μεταναστευτικού και για το επιστημονικό έργο της κας Θάλειας.

      • εναςάσχετος avatar
        εναςάσχετος @ αλλενάκι 30/12/2009 21:03:42

        Βλέπω το πρόσεξες κι εσύ.
        Η ΝΔ γενικώς, την κάνει με ελαφρά πηδηματάκια σε όλα τα θέματα.

        • αλλενάκι avatar
          αλλενάκι @ εναςάσχετος 30/12/2009 21:07:12

          Το Venceremos θα τους μείνει μόνο. Θα χτυπήσουν μεγάλη πίκρα.

        • Blimblomblim avatar
          Blimblomblim @ εναςάσχετος 30/12/2009 21:27:11

          Πιστεύω ότι κάνετε λάθος και θα φανεί αυτό σύντομα. Ο Σαμαράς δεν βιάζεται να κυβερνήσει. Ούτε βιάζεται να κάνει την εύκολη και ανέξοδη (έτσι νόμιζε...) κριτική που έκανε ο ΓΑΠ στον Καραμανλή. Υπάρχει βέβαια ένα "αλλά" και αυτό είναι ότι τα προβλήματα θα τα παραλάβει ο Σαμαράς από τον ΓΑΠ πολύ χειρότερα από ό,τι τα παρέδωσε ο Καραμανλής.

          Ο Σαμαράς μέχρι στιγμής κινείται πολύ προσεκτικό και πολύ μεθοδευμένα. Προηγείται να ελέγξει το κόμμα του, να στρώσει τους βουλευτές και τα στελέχη του στη δουλειά, να οργανώσει το στρατό του, να το πούμε έτσι. Οι θέσεις που παίρνει είναι οι σωστές, και για την οικονομία και για τα εθνικά. Μίλησε για τις γαλάζιες γραμμές, είπε αυτά που έπρεπε για το μεταναστευτικό, στην οικονομία καταφέρνει και τετραγωνίζει τον κύκλο με τις πολύ μελετημένες θέσεις του.

          Υπάρχει και ένα άλλο βασικό ζήτημα. Όλος ο κατεστημένος τύπος δουλεύει αυτή τη στιγμή για τον ΓΑΠ, τον προστατεύει, τον φροντίζει, τον χαϊδεύει. Ουσιαστική αντιπολίτευση αυτή τη στιγμή κάνουμε - ποιος άλλος - εμείς, από το Ίντερνετ. Ουσιαστική και βαθιά. Αν κερδηθεί το θέμα των μεταναστών θα το κερδίσουμε εμείς από το Ίντερνετ.

          Η ΝΔ είναι ένα μόνον μέσο που μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε ως λαός για κάτι καλύτερο. Αφού διώξουμε τον ΓΑΠ, αυτό που προέχει είναι οι Πασοκτσήδες να ελέγξετε το ΠΑΣΟΚ ώστε να μην ξαναπέσει στα χέρια ενός ανθρώπου με τις χαρακτηριολογικές και πολιτικές ιδιαιτερότητες του ΓΑΠ. Και αυτό από το Ίντερνετ θα το πετύχουμε, αρκεί να τολμήσετε να μη βλέπετε το κόμμα σας με τρόπο μεσσιανικό, αλλά κριτικά, όπως βλέπουμε εμείς οι Νεοδημοκράτες τη ΝΔ. Να το κάνετε ένα σοβαρό, αυτονόητα πατριωτικό και έντιμο κόμμα εξουσίας, που θα πιστεύει σε πραγματικά ανεξάρτητη Ελλάδα

          Και όλα τότε θα είναι καλύτερα.

        • αλλενάκι avatar
          αλλενάκι @ εναςάσχετος 30/12/2009 21:33:34

          BBB: είσαι απο τους νδκράτες που δεν συσκοτίζεις, δεν παίζεις παιγνίδια, ουτε πασχίζεις να δικαιολογήσεις τα αδικαιολόγητα. Μπορείς και συνθέτεις, δεν πολώνεις. Γι' αυτό σε διαβάζω με προσοχή. Είθε να είναι όπως τα γράφεις. [ποιοι πασοκτσήδες???...]

        • Blimblomblim avatar
          Blimblomblim @ εναςάσχετος 30/12/2009 21:41:43

          Μεγσί (μερσί είναι αυτό, με "γαλλική" προφορά που λένε το ρ, γ).

          Έλα ντε, ποιοι Πασοκτσήδες. Διάβαζα τώρα ένα άλλο σχόλιο που μόλις έγραψα ότι το μεγαλύτερο μέρος του ΠΑΣΟΚ θα εκφραστεί στο Σαμαρά και έβλεπα την αντίφαση με αυτό που έγραφα στο παραπάνω σχόλιο. Δεν ξέρω τι από τα δύο είναι καλύτερο (ένα καλό ΠΑΣΟΚ ή η έκφραση του ΠΑΣΟΚ μέσα από το Σαμαρά, ενστικτωδώς τείνω προς το πρώτο, για λόγους ισορροπίας του πολιτικού συστήματος στο πατριωτικό του), αλλά πάντως ένα από τα δύο πρέπει να συμβεί.

          Κι εσύ είσαι πολύ καλή και πολύ έντιμη και αυτό είναι που έχει σημασία στα γραπτά μας.

        • εναςάσχετος avatar
          εναςάσχετος @ εναςάσχετος 30/12/2009 21:41:58

          Εγω, ουδεμία σχέση με το ΠΑΣΟΚ.
          Δεν υπάρχουν μόνο δύο κόμματα στην Ελλάδα.

        • Blimblomblim avatar
          Blimblomblim @ εναςάσχετος 30/12/2009 21:55:46

          Πάντως με το β' πληθυντικό δεν απευθυνόμουν σε εσάς τους δύο (αλλενάκι και ενανάσχετο), αλλά γενικώς στους Πασόκους της παρέας.

      • Ένας Τυχαίος avatar
        Ένας Τυχαίος @ αλλενάκι 30/12/2009 21:18:47

        Διαφωνώ ΚΑΘΕΤΑ!

        • αλλενάκι avatar
          αλλενάκι @ Ένας Τυχαίος 30/12/2009 21:25:23

          Το έχω ξαναγράψει, διστάζει γιατι δεν θέλει να ταυτιστεί με το ΛΑΟΣ στο θέμα αυτό. Δεν έχω καταλάβει όμως το γιατί. Δλδ αν είναι απλά στο επίπεδο του φαίνεσθαι ενώ έχει περίπου τις ίδιες απόψεις, ή αν διαφοροποιείται αρκετά.

        • Ένας Τυχαίος avatar
          Ένας Τυχαίος @ Ένας Τυχαίος 30/12/2009 21:41:15

          Δε διστάζει!
          Απλά δεν έχει έρθει η ώρα ακόμη.
          Γιαυτό ποστάρισα το σχόλιό του στη Βουλή!

      • ψυχραιμια avatar
        ψυχραιμια @ αλλενάκι 30/12/2009 21:59:37

        Εμενα μη μου το λες.Ξερεις την γνωμη μου-ασε μη τσακωθω με τους αλλους δεξιους που ελπιζουν θαυματα παλι.

        • Blimblomblim avatar
          Blimblomblim @ ψυχραιμια 30/12/2009 22:01:41

          Τα θαύματα θα τα κάνουμε μόνοι μας. Οι ψευτομεσσίες τελειώσανε κι ο Σαμαράς, μετά την Πολιτική Άνοιξη, ποτέ δεν προσποιήθηκε το μεσσία. Είναι ευτύχημα που υπήρξε η εμπειρία της Πολιτικής Άνοιξης και τον προσγείωσε.

    • Ένας Τυχαίος avatar
      Ένας Τυχαίος @ ψυχραιμια 30/12/2009 21:03:54

      Από την ομιλία του Αντώνη κατά τη συζήτηση για τον προυπολογισμό!

      "Ακόμα, «κοινωνική συνοχή» σημαίνει και ενίσχυση των ψυχικών δεσμών κοινότητας και αλληλεγγύης μεταξύ των πολιτών.

      Ενίσχυση της ταυτότητας του λαού, ενίσχυση της υπερηφάνειας του για το παρελθόν του και το παρόν του, ενίσχυσης της αισιοδοξίας για το μέλλον του.

      Και μια που μιλάμε για ενίσχυση της αλληλεγγύης μεταξύ των πολιτών, προσέξτε το θέμα της μετανάστευσης.

      Κατ’ αρχήν οφείλουμε να κάνουμε τη διάκριση ανάμεσα στους νόμιμους και τους λαθρομετανάστες. Δεν πρέπει να τους ταυτίζουμε. Οι νόμιμοι βγάζουν άξια το ψωμί τους και προσφέρουν στην Ελληνική Κοινωνία. Οι παράνομοι αποτελούν πρόβλημα. Όχι μόνο σε μας. Όλες οι ευρωπαϊκές κοινωνίες θεωρούν τη λαθρομετανάστευση πρόβλημα

      Ύστερα το πρόβλημα των νομίμων μεταναστών στην Ελληνική κοινωνία, δεν είναι απλά ζήτημα πολιτογράφησής τους. Είναι και θέμα αφομοίωσής τους στο σώμα και τον πολιτισμό της χώρας. Των ίδιων και, κυρίως, των παιδιών τους που γεννήθηκαν εδώ.

      Μην παίρνετε νομοθεσίες άλλων χωρών και τις μεταφέρετε αποσπασματικά στην Ελλάδα. Για παράδειγμα στις ΗΠΑ, η πολιτογράφηση των παιδιών των μεταναστών που γεννιούνται εκεί είναι αυτόματη, αλλά μόνον αν οι γονείς τους είναι νόμιμοι. Αλλά για να πολιτογραφηθούν οι γονείς τους πρέπει να περιμένουν χρόνια και να δώσουν κι εξετάσεις γλώσσας, γνώσης της ιστορίας της χώρας και στάθμισης της ψυχολογικής τους ένταξης. Στη Γερμανία, τα παιδιά των μεταναστών μπορούν να γίνουν Γερμανοί πολίτες αφού ταυτόχρονα απορρίψουν την ιθαγένεια από τη χώρα καταγωγής των γονιών τους.

      Έτσι κι αλλιώς, παντού φροντίζουν στα παιδιά που γεννιούνται να παίρνουν την εθνική συνείδηση της χώρας, κυρίως μέσα από το εκπαιδευτικό σύστημα. Στη Γαλλία ιδρύουν σήμερα υπουργείο Εθνικής Ταυτότητας και Μετανάστευσης, ακριβώς γι’ αυτό. Στη Βρετανία το Κεντροαριστερό Εργατικό Κόμμα που βρίσκεται στην Κυβέρνηση ανακάλυψε τελευταία την ανάγκη ενσωμάτωσης των μεταναστών και των παιδιών τους στη έννοια της «βρετανικότητας».

      Μην μετατρέψετε ένα δύσκολο ζήτημα σε μια απλή γραφειοκρατική διαδικασία. Το λάθος αυτό το έκαναν άλλες ευρωπαϊκές χώρες, το μετανιώνουν σήμερα και το αλλάζουν…

      Μην προχωρήσετε σε άκριτη μαζική νομιμοποίηση χωρίς τις προϋποθέσεις που βάζει η Ευρωπαϊκή Ένωση. Ελάτε πρώτα να συζητήσουμε χωρίς βιασύνη τα κριτήρια, ώστε να προστατέψουμε και τους έντιμους μετανάστες και την αφομοίωσή τους με κοινωνική συνοχή."

      Απ' ότι φαίνεται επιθυμεί διάλογο για το θέμα!
      με βάση το γεγονός ότι προσήλθε στη συζήτηση για τον προϋπολογισμό με συγκεκριμένες προτάσεις σημαίνει ότι το ίδιο θα κάνει και για το μεταστευτικό και για όλα τα σοβαρά θέματα!
      "Κρυφό" χαρτί όλως είναι το δημοψήφισμα και θεωρώ σχεδόν βέβαιο ότι ο ΓΑΠ θα το χρησιμοποιήσει τη κατάλληλη στιγμή!

  4. Blimblomblim avatar
    Blimblomblim 30/12/2009 20:55:38

    Τι σημαίνει "κόμμα με ανοιχτές πόρτες στην κοινωνία"; Σημαίνει ότι θα ακούσουμε το μέσο Έλληνα που δεν θέλει να δοθεί υπηκοότητα σε μη αφομοιώσιμους μετανάστες. Θα αρνηθεί να δώσει υπηκοότητα σε όσους μουσουλμάνους αρνηθούν να βαπτιστούν στην Ορθόδοξη Ελλάδα μας.

    Δεν μπορούμε να τα περιμένουμε όλα από ένα κόμμα εξουσίας σε μια υπόδουλη ιδεολογικά, οικονομικά και πολιτικά χώρα - προτεκτοράτο. Κάποτε με τον Ψυχραιμία διαφωνούσαμε για το αν θα αποδειχθεί Ανδρέας ο Σαμαράς. Νομίζω Ψυχραιμία ότι πρέπει ήδη να αναθεωρήσεις. Ο Ανδρέας θα είχε ήδη κατεβάσει τον κόσμο στους δρόμους, θα έκανε βαρύγδουπες δηλώσεις μέσα και έξω από τη Βουλή, θα είχε ισοπεδώσει την κυβέρνηση και μόλις έβγαινε στην εξουσία θα περνούσε ένα νομοσχέδιο λίγο χειρότερο από αυτό που είχε προτείνει ως η πρώην κυβέρνηση, την οποία κατηγορούσε.

    Αν αντιθέτως υπάρχει κάτι που χρειαζόμαστε από τον κάθε Σαμαρά είναι η εντιμότητα στον αγώνα για αυτά που πιστεύουμε. Την έχει, την αποδεικνύει. Δεν είναι ο Σαμαράς ο Μέγας Αλέξανδρος που θα κατακτήσει την εξουσία με τη βοήθεια ενός στρατού που τον ακολουθεί τυφλά. Είναι πολιτικός σε επιφανειακά τουλάχιστον δημοκρατικό καθεστώς, πρέπει να πείσει σε καθεστώς ελεγχόμενου τύπου και πρέπει ταυτόχρονα να αντιπαλαίψει όλους τους νεοταξικούς σκοπέλους, όλους εκείνους που εμπεδώνουν την ιδιότητα του προτεκτοράτου Ελλάς.

    Δεν μπορούμε να περιμένουμε πολλά περισσότερα από ό,τι μια βελτιωμένη εκδοχή του Καραμανλή στο επίπεδο της αντιπαράθεσης με τη Νέα Τάξη. Ο,τιδήποτε άλλο προϋποθέτει κατά βάθος μη δημοκρατικό καθεστώς, το οποίο για πολλούς και διάφορους λόγους δεν είναι δυνατό, ούτε επιθυμητό, στη σημερινή ιστορική συγκυρία. Προϋποθέτει δηλαδή Μέγα Αλέξανδρο, που δεν τον έχουμε.

    • Ένας Τυχαίος avatar
      Ένας Τυχαίος @ Blimblomblim 30/12/2009 21:25:45

      Ο Αντώνης δεν είναι λαϊκιστής όπως ο Αντρέας!
      Ο Αντώνης δε ξέρεις τι θα σου παρουσιάσει, αλλά το σίγουρο είναι ότι θα δούμε πράγματα να συμβαίνουν για 1η φορά!
      Ο Μέγας Αλέξανδρος δεν ήταν μόνος του και φυσικά προχωρούσε βάση λογικής, σωστά;

      "Οτι δε λύνεται, κόβεται"

      Μετά το συνέδριο θα έχουν ξεκαθαρίσει πολλά!

      • Blimblomblim avatar
        Blimblomblim @ Ένας Τυχαίος 30/12/2009 21:36:43

        Όχι απλώς δεν είναι λαϊκιστής, αλλά ήδη από το 1997, που του είχαν προτείνει να γίνει το παράρτημα του Λεπέν στην Ελλάδα, είχε καταλάβει πολύ καλά την ακροδεξιά παγίδα του συστήματος.

        Ο Αντώνης αγωνίζεται όχι να εκφράσει, αλλά να υλοποιήσει τις θέσεις του. Αυτό κάνει τη μεγάλη διαφορά με τους υπόλοιπους, αυτό μας έκανε να τον υποστηρίξουμε και αυτό θα φέρει το μεγαλύτερο μέρος του λαού κοντά του, περιλαμβανομένου και μεγάλου μέρους του ΠΑΣΟΚ, που νομοτελειακά θα υποστηρίξει το Σαμαρά, διότι αυτός θα το εκφράζει.

        • Ένας Τυχαίος avatar
          Ένας Τυχαίος @ Blimblomblim 30/12/2009 21:44:25

          Μέσα είσαι! Ναι σε όλα!

        • ΓΙΑΔΙΚΙΑΡΟΓΛΟΥ avatar
          ΓΙΑΔΙΚΙΑΡΟΓΛΟΥ @ Blimblomblim 30/12/2009 21:51:43

          Eμένα μ΄αρέσει η ηρεμη δύναμη, την οποία εκφράζει ο Αντώνης. Μ΄αρέσει ότι είναι το υποβρύχιο που διεξάγει πόλεμο υπογείως, προετοιμάζει το έδαφος για την ούτως καλούμενη προέλαση των υγιών κοινωνικών δυνάμεων. Μ΄αρέσει -θα το ξαναπώ- ότι όταν σε χαιρετάει σε κοιτάζει στα μάτια, ας έχει να χαιρετίσει 2000 κόσμο (έτσι τον γνώρισα από κοντά). Αφιερώνει στον καθένα ένα δευτερόλεπτο αλλά δεν χαιρετάει κάποιον και την ίδια ώρα το βλέμμα του έχει πάει στον επόμενο, προκειμένου να γίνει Μαυρογιαλούρος στην συμπεριφορά και τις υποσχέσεις.
          Πιστεύω ότι θα γίνει Πρωθυπουργός. Πιστεύω ότι θα έρθει σύντομα η ώρα του. Το θέμα είναι να φτιάξει το κόμμα. Γιατί ο "εχθρός" δεν βρίσκεται έξω, βρίσκεται στο σπίτι μας.....

    • Jasmin avatar
      Jasmin @ Blimblomblim 30/12/2009 21:37:17

      Καθαρά σημειολογική παρατήρηση, για να μη χάνουμε το χιούμορ μας:
      Σύμφωνα με τον Αριστόξενο τον Ταραντίνο ο Μέγας Αλέξανδρος, έγερνε το κεφάλι του προς τα αριστερά. Όπως ακριβώς απεικονίζεται στους αδριάντες του.

      Έχω εντοπίσει ότι το κεφάλι του γέρνει και ο Σαμαράς.
      Δεν έχω εντοπίσει όμως προς ποιά πλευρά.

      Εγώ, πάντως, του έχω άπειρη εμπιστοσύνη. Είναι ο μοναδικός Έλληνας πολιτικός που πάω και ενώ δεν έχω ψηφίσει μέχρι στιγμής, θα το κάνω -ελπίζω, πολύ σύντομα!

  5. Ένας Τυχαίος avatar
    Ένας Τυχαίος 30/12/2009 21:45:43

    Γιατί δεν έχεις ψηφίσει;

    • Ένας Τυχαίος avatar
      Ένας Τυχαίος @ Ένας Τυχαίος 31/12/2009 18:21:22

      Εχω ψηφίσει σε όλες τις εκλογές από το 1990 που ήταν οι πρώτες!

      Ψηφίζω πάντα και στις δημοτικές-νομαρχιακές.

      Πάντα έβρισκα τουλάχιστον ένα λόγο να ψηφίσω και φυσικά έχω ψηφίσει όλα τα γνωστά κόμματα καθώς και αρκετά μικρά!

      Ακόμη με τον ίδιο τρόπο ψηφίζω και αν δεν έμπαινε στο παιχνίδι ο Αντώνης, θα επέστρεφα στη ψήφο σε μικρό κόμμα λη σεε λευκό.

      Γενικά είμαι υπέρ του ΛΕΥΚΟΥ, εφόσον όλοι κάνουμε το ίδιο.

      Είμαι υπερ της πολιτικής και κατά των κομμάτων με τη μορφή που έχουν η οποία είναι πλέον υπό κατάρευση!

      Ησουν εντός ή εκτός Ελλάδας;
      Και εγώ ήμουν και είμαι μακρυά , πάνω από 200 χλμ., αλλά πάντα στις εκλογές πήγαινα!

    • Jasmin avatar
      Jasmin @ Ένας Τυχαίος 01/01/2010 14:34:37

      Καλή χρονιά "Τυχαίε",
      Το 2000 ήμουν φοιτήτρια εδώ.
      Σε σχολή πενταετούς φοιτήσεως που δεν είχα την πολυτέλεια να χάσω ούτε ώρα.
      Εσύ πάλι που έτρεξες και ψήφισες, είσαι σίγουρος ότι η ψήφος σου το 2000, καταμετρήθηκε;
      Το 2004 όντως έλειπα. Αλλά έχω καταλάβει ότι όπου υπάρχουν έλληνες φοιτητές, υπάρχει και κομματικός μηχανισμός που σου προσφέρει εισιτήρια, εάν θέλεις να ψηφίσεις.
      Ωραίες οι απόψεις σου για τις εκλογές και μπράβο σου!
      Εγώ, όμως, δεν πήγα ούτε στη σχολή ποτέ να ψηφίσω, που είχα κάποια άποψη για το τί συνέβαινε. Πως να ψήφιζα για δημοτ.-νομαρχ. εκλογές που δεν είχα ιδέα τί παίζει; Ας ψηφίζουν οι συμ-πολίτες που γνωρίζουν πρόσωπα και καταστάσεις.
      Η μόνη φορά που ψήφισα ήταν πρόσφατα για αρχηγό τον Σαμαρά. Πήγα γιατί πίστεψα ότι για πρώτη φορά η ψήφος μου και η ψήφος του διπλανού μου είχε κάποιο αντίκρυσμα.
      Και για να γελάσουμε και λίγο, μετά το συνωστισμό στο δημοτικό κέντρο μου ήρθε το τελειωτικό χτύπημα όταν είδα αυτά τα μικρά παραβάν... Και επειδή τρέμω για μικρόβια και ιούς, έβαλα το χαρτί στον φάκελο, χωρίς να μπω καν εκεί μέσα :)

  6. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 30/12/2009 21:47:56

    BBB: με πασοκ ουδεμία σχέση ποτέ, δεν ξέρω γιατί. Οτιδήποτε άλλο το ακουω. Αυτο, νο νο νο

  7. yangoolas avatar
    yangoolas 30/12/2009 21:48:04

    Τέτοια λες και με πεθαίνεις. "Άπειρη" εμπιστοσύνη, "μοναδικός" που πάω, αλλά μπουρου μπουρου. Αυτό στα τούρκικα λέγεται non sequitur, και στα ελληνικά, αρλούμπα.

  8. Blimblomblim avatar
    Blimblomblim 30/12/2009 21:50:21

    Ελαφρώς άσχετο, αλλά ορισμένες φορές αυτός ο Παναγιώτης Τραϊανού λέει πάρα πολύ σωστά πράγματα. Δείτε τι λέει για τον ΓΑΠ:

    "...Η διασπαστική αυτή τάση είναι ιδιαίτερα επικίνδυνη για το ΠΑΣΟΚ, γιατί στην ουσία ο Γιωργάκης δεν "ανήκει" καν στο ΠΑΣΟΚ. Κάνοντας κατάχρηση του κληρονομικού "δικαιώματος", ήρθε σε απευθείας σύγκρουση με επιφανή στελέχη του. Λειτουργώντας όχι ως γιος του μπαμπά του, που τον είχε "πεταμένο" σε μια γωνία, αλλά ως γιος της μαμάς του, που θεωρεί ότι δικαιούται να κληρονομήσει τα πάντα, έγινε μισητός μέσα στο κόμμα. Υπάρχει —έστω και εν υπνώσει— μια μεγάλη μερίδα του ΠΑΣΟΚ, η οποία στο πολύ πρόσφατο παρελθόν τον αμφισβήτησε και τον πολέμησε."

    Καταπληκτικό αυτό το "λειτουργεί ως γιος της μαμάς του και όχι ως γιος του μπαμπά του".

    • Orestios avatar
      Orestios @ Blimblomblim 30/12/2009 22:14:11

      Πίσω από κάθε βλάκα άντρα κρύβεται μια αδίστακτη γυναίκα.

      • κρ avatar
        κρ @ Orestios 30/12/2009 22:55:11

        Δεν μας ενδιαφέρουν τα οικογενειακά σου.

  9. Blimblomblim avatar
    Blimblomblim 30/12/2009 22:02:54

    Αγαπητοί φίλοι, αν δεν μιλήσουμε ξανά αύριο, σας εύχομαι καλή πρωτοχρονιά και καλή χρονιά. Είθε ο καλός Θεός να μας δώσει μέσα στο 2010 όλα όσα δεν μας έδωσε το 2009.

    Καλό βράδυ.

    • archaeopteryx avatar
      archaeopteryx @ Blimblomblim 30/12/2009 22:18:57

      χρόνια πολλά και υγεία

    • αλλενάκι avatar
      αλλενάκι @ Blimblomblim 30/12/2009 22:29:16

      Χρόνια σου πολλά και γερά ΒΒΒ.

  10. Blimblomblim avatar
    Blimblomblim 30/12/2009 22:30:00

    factorx: ρε μεγάλε είναι για τα πρωτοχρονιατικα φύλλα το μήνυμα, ξέραμε κι εμείς να το βάλουμε

    • Blimblomblim avatar
      Blimblomblim @ Blimblomblim 30/12/2009 22:43:20

      Στη Ναυτεμπορική το είδα, δεν το ρουφιάνεψα από κάπου.

      http://www.naftemporiki.gr/news/cstory.asp?id=1760633

      • Factorx avatar
        Factorx @ Blimblomblim 31/12/2009 00:47:44

        λάθος της, είναι εμπάργκο

  11. αδέξιος avatar
    αδέξιος 31/12/2009 00:53:00

    Γράφει ο Αναίσχυντος Δεξιός

    Φτάνουν λοιπόν τα γραφεία και οι τίτλοι. Καιρός να βγουν τα στελέχη στο δρόμο γιατί εκεί κερδίζονται η μάχες. Και σε αυτή τη μάχη ΔΕΝ ΠΕΡΙΣΣΕΥΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ! Αντίθετα η κοινωνία βράζει και θέλει απαντήσεις.
    Απάντηση σε αυτό τον βιασμό του εκλογικού σώματος που επιχειρείται με τη μεθόδευση για την ιθαγένεια (των φίλων του ΠΑΣΟΚ όπως αποκάλυψε το Antinews).

    Για το θέμα της Δραγώνα που ξεσήκωσε μέχρι και τους κοιμώμενους Ακαδημαϊκούς. Γιατί φίλε Αντώνη, βγαίνει ο Τραγάκης και κάνει μία ξεκάθαρη δήλωση καταδίκης στο κανάλι 1 και μετά αρχίζουν “οι διαρροές” ότι η Ρηγίλλης “προβληματίστηκε” από τη δήλωση του Τραγάκη. Ποιός προβληματίστηκε Αντώνη; Να βγει επώνυμα να το δηλώσει. Αν όντως προβληματίστηκε κάποιος γιατί το “διαρρέει” στο κάθε λαμόγιο; Αν (το πιθανότερο) να είναι Ράδιο Αρβύλα γιατί δεν βγαίνετε να το διαψεύσετε;

    Ακόμα και τώρα δηλαδή που ενώ η χώρα καταρρέει, το ΠΑΣΟΚ κάνει τη μία ανοησία μετά την άλλη, ο Παπανδρέου χορεύει τσα τσα στον Άγιο Δομίνικο, ο μηχανισμός προβοκάτσιας του ΠΑΣΟΚ λειτουργεί μια χαρά. Ενώ εσύ έκανες ολόκληρη βουλή να χορεύει στο ρυθμό σου, το κόμμα εξακολουθεί να χορεύει στους ρυθμούς των παπαγάλων.

    Έφτασαν σε σημείο οι γελοίοι να σε εγκαλούν για την ορθότατη στάση σου στην καινούρια εξεταστική – φάβα του Βατοπεδίου και κάποιοι στη Ρηγίλλης να χασκογελούν. Ποιοί; αυτοί που θεοποίησαν τον Προβόπουλο που έβριζαν. Αυτοί που αποκαθήλωσαν τον “εισαγγελέα” Ρόβλια. Που δεν λένε κουβέντα για ΙΜΜ Λαύρας, Τοπλού κτλ.

    Φτάνει πια! Που είπε και ο ΓΑΠ. Στο δρόμο, με καθαρές κουβέντες όλα τα στελέχη. ΟΛΑ που έχουν προσφέρει και όχι τα αρεστά στο ΠΑΣΟΚ. Είμασταν ίσως η μοναδική κυβέρνηση στην Ευρώπη που τις διαγραφές και τη σύνθεση της ΚΟ την καθόριζε η αντιπολίτευση και τα ελεγχόμενα ΜΜ”Ε”.



    Διαβάστε περισσότερα: http://taxalia.blogspot.com/#ixzz0bDPgcyoW

  12. Orestios avatar
    Orestios 31/12/2009 00:57:08

    Γιωργάκη? Ύπνο γιατί η μαμά σου φωνάζει.

  13. Δημήτρης avatar
    Δημήτρης 31/12/2009 01:59:03

    Πρέπει να εφαρμοστούν πιο αυστηρά κριτήρια από αυτά που ισχύουν στις ευρωπαϊκές χώρες γιατί εμείς έχουμε πολύ μεγαλύτερο πρόβλημα. Και σε ανόμοιες καταστάσεις δεν εφαρμόζεις ίδια μέτρα.

  14. Δημήτρης avatar
    Δημήτρης 31/12/2009 02:05:34

    Γενικά πάντως συμφωνώ με το σκεπτικό σου, δηλαδή τη θέσπιση χρονικών ορίων και τη μη μόνιμη εγκατάσταση (είπαμε, η Ασία δε χωράει στην Ελλάδα), απλά ήθελα να επισημάνω ότι είμαστε σε χειρότερη θέση από όλους και οι ανάγκες μας διαφέρουν.

  15. ανώνυμος avatar
    ανώνυμος 31/12/2009 02:24:06

    ω γιες, φέης κοντρόλ

  16. Jasmin avatar
    Jasmin 31/12/2009 05:40:32

    "Γιος μαμάς" και γυναίκα που έχει το πάνω χέρι,
    συνήθως δεν ταιριάζουν αγαπητέ. Εσύ έχεις δει πολλές τέτοιες περιπτώσεις; Ή το ένα θα ισχύει, ή το άλλο. Χμ, ξαναμπήκα σε σκέψεις πρωί-πρωί :)
    Καλημέρα!

  17. Jack avatar
    Jack 31/12/2009 13:06:10

    Οχι από Σαμαρά στο Δημοψήφισμα 30Dec'09

    http://www.youtube.com/watch?v=LIOVR4x-tH8

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.