30/11/2009 22:21
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Blogs – ΜΜΕ = 1-0



Και αυτό ήταν μόνο η αρχή…

Η πρώτη νίκη των ιστολογίων σημειώθηκε στις εκλογές ανάδειξης του νέου αρχηγού της Νέας Δημοκρατίας. Και η νίκη αυτή έγινε με αντίπαλο το μεγαλύτερο (αν όχι ολόκληρο) μέρος των ΜΜΕ, τα οποία υποστήριξαν μανιωδώς την πρώην υπουργό Εξωτερικών, κυρία Ντόρα Μπακογιάννη.

Ο νικητής της εκλογικής διαδικασίας, Αντώνης Σαμαράς, κατέβηκε σαν αουτσάιντερ, με κύρια διεκδικήτρια της αρχηγίας την κόρη του επίτιμου προέδρου του κόμματος, Κ. Μητσοτάκη. Ο Αντώνης Σαμαράς στηρίχθηκε από τα ιστολόγια (κυρίως του πατριωτικού χώρου) τα οποία αντιτάχθηκαν με πρωτοφανή δυναμική, απέναντι στις τακτικές των ΜΜΕ και κατάφεραν να ξεσκεπάζουν την αλήθεια, κάθε φορά που εμφανιζόταν κάποια ανήθικη -μη έντιμη πολιτικά- δήλωση.

Ο αγώνας της κυρίας Μπακογιάννη Κούβελου – Μητσοτάκη, στηρίχθηκε στα κλασσικά προπαγανδιστικά μέσα, αλλά δυστυχώς για την ίδια, το πολιτικό της παρελθόν δεν κατέστη δυνατό να διαγραφεί από τη μνήμη των ψηφοφόρων του κόμματος της Νέας Δημοκρατίας. Έγιναν χτυπήματα «κάτω από τη μέση», πολλές φορές δημιουργήθηκαν πολώσεις, ενώ η ανάδειξη του προσώπου της κυρίας Μπακογιάννη μέσα από τα μεγάλα ΜΜΕ (έντυπα και ηλεκτρονικά) ήταν πρωτοφανής, όπως και πρωτόγνωρη ήταν η διαδικασία στήριξης πολιτικού που δεν βρίσκεται στην κυβέρνηση.

Τα ιστολόγια κατάφεραν να πείσουν και έδωσαν ένα μεγάλο πρώτο χτύπημα στην οικογενειοκρατία και στα δεκανίκια της αλλά και στους συμμάχους της. Από σήμερα, ο ρόλος των ιστολογίων αναβαθμίζεται και γίνεται μεγάλο το βάρος της ευθύνης για έγκυρη και ειλικρινή και ανιδιοτελή κατάθεση ειδήσεων και απόψεων.

Οι καναλάρχες και οι «νταβατζήδες» πήραν το πρώτο μήνυμα και θα έπρεπε να είχαν λάβει υπόψιν τους τον πρόεδρο των ΗΠΑ, Μπάρακ Ομπάμα, ο οποίος δήλωσε πως πρέπει να στηριχθούν τα κλασσικά ΜΜΕ για να μπορέσουν να αντιμετωπίσουν τα ιστολόγια (bloggs). Η κυριαρχία των «διαμορφωτών κοινής γνώμης» έχει αρχίσει πλέον να φθίνει. Τα ιστολόγια των πολιτών (και όχι των δημοσιογράφων), που αποτελούν και την φωνή του λαού, κατάφεραν να λάμψει η αλήθεια στον αγώνα που έδωσαν ενάντια στην γκρίζα προπαγάνδα των «ειδικών»… οι οποίοι ήταν και οι μεγάλοι χαμένοι της αναμέτρησης Μπακογιάννη – Σαμαρά.

Ο ήλιος άρχισε να δύει για κάποιους…

Κωνσταντίνος

Υ.Γ.: Η υποστήριξη των ιστολογίων απέναντι στον κύριο Σαμαρά, δεν σημαίνει πως ο κύριος Σαμαράς ως πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας θα βρίσκεται στο απυρόβλητο. Θα ελέγχεται αυστηρά για το κοινοβουλευτικό του έργο και ακόμη αυστηρότερο για τον τρόπο που θα διοικήσει το κόμμα της Ν.Δ. Μα η αυστηρότητα των πολιτών, θα εξαντληθεί στον έλεγχο του κυρίου Σαμαρά για την συνέπεια και την διαχρονικότητα των λόγων και των πολιτικών του θέσεων.

http://olympia.gr/

ΣΧΟΛΙΑ

  1. kanis avatar
    kanis 30/11/2009 22:44:47

    Μνησίκακος, εκδικητικός,παρακμιακός Χατζηνικολάου σε παραλήρημα τώρα στο ΑΛΤΕΡ.
    Μητσοτάκης και Κοσκωτάς είναι οι δύο κύριοι προστάτες του, που τον προώθησαν στα ΜΜΕ, για να μας κάνει και μάθημα πολιτικού ήθους σήμερα. ΑΙΣΧΟΣ !

    • loretta avatar
      loretta @ kanis 30/11/2009 22:52:08

      Τελικα κανις φαινεται οτι αυτα που του ειπε ο ΚΚ τον βαλαν σε ταξη εκεινες τις μερες ...τωρα καθε φορα θα βγαζει τη λυσσα του ...δεν πειραζει....νικος ειναι θα τελειωνει και αυτος.

    • Υ. avatar
      Υ. @ kanis 30/11/2009 23:07:57

      Γειά σου και σε ‘σένα συντρόφισσα κανίς, και συγχαρητήρια από καρδιάς. Ο Ουάιλντ είχε πεί. “Υπάρχει κάτι χειρότερο από το να ασχολούνται μαζί σου επικριτικά. Να σε αγνοούν”. ..στους τους μακάκες. Προσπαθούν να περισώσουν, όποια αξιοπιστία πιστεύουν ότι τους έχει απομείνει. Δλδ. καμία. Τα κουκιά, τους έχουν πλέον τελειώσει. Θα δεις τι έχει να γίνει, στις επόμενες εκλογές. Θα πάρουν το τρίτο το .........!

      • kanis avatar
        kanis @ Υ. 30/11/2009 23:10:22

        Υ
        Τώρα πρέπει!
        Πάλι θα τους αφήσεις να ροκανίζουν...!

        • Υ. avatar
          Υ. @ kanis 30/11/2009 23:21:52

          Μα εννοείται πως όχι. Αυτοί τη δουλειά τους, και εμείς τη δική μας. Το σχόλιο μου είχε να κάνει με το ότι έχουμε να ασχοληθούμε, με πιο σοβαρά και ουσιαστικά θέματα. Πχ, οι πέντε αναφορές του αντινιούς, για την επόμενη μέρα (σε άλλη ανάρτηση). Θα ήθελα τις σκέψεις και απόψεις σου (όπως και άλλων συνσχολιαστών) επ’ αυτών.
          Οι αλλαγές, θα γίνουν. Είναι μονόδρομος. Γιαυτό υποστηρίξαμε και ψηφίσαμε Σαμαρά.

        • kanis avatar
          kanis @ kanis 30/11/2009 23:38:40

          Y
          Den prokama kardia mou
          na do protasis gia epomeni mera!
          POU na tis diavaso tora?

        • Υ. avatar
          Υ. @ kanis 30/11/2009 23:47:01

          http://www.antinews.gr/?p=25963
          Ο Αντώνης αυτή τη στιγμή στον Μάκη!!!

        • loretta avatar
          loretta @ kanis 30/11/2009 23:52:05

          Υ μα αυτον βλεπουμε!!!

        • Υ. avatar
          Υ. @ kanis 01/12/2009 00:06:59

          Λ, Μπες στο λινκ, και κάνε σχόλιο, στα πέντε σημεία.

        • Υ. avatar
          Υ. @ kanis 01/12/2009 00:12:34

          Τις Δευτέρες, τρελαινόμαστε στο ζάπινγκ. Άλτερ και Νετ συγχρόνως, Άλτερ και μέγκα επίσης

        • ψυχραιμια avatar
          ψυχραιμια @ kanis 01/12/2009 00:15:20

          Λυπαμαι παρα πολυ για τα οσα συμβαινουν.
          Υποτιθεται οτι ο Αντωνης ελεγε οτι θα ιδεολογικοποιησει το κομμα.Το πρωτο πραγμα για να γινει αυτο θα ηταν να σταματησει το αβανταρισμα δημοσιογραφων που υποστηριζουν τη τρομοκρατια οπως ο Τριανταφυλλοπουλος.Ειναι απαραδεκτο που του δινει συνεντευξη και ακομη περισσοτερο που τη δινει ορθιος μπροστα στο κτιριο της Ρηγιλλης και για λογους κυρους.
          Ποτε δεν θα εδινε συνεντευξη στο τυπο αυτο ουτε ο Καραμανλης ουτε η Ντορα ουτε ο Παπανδρεου ουτε ο Βενιζελος.Το αξιωμα του προεδρου μεγαλου κομματος σημαινει επιλογη σε ποιον μιλας.
          Μπορει να χαλαω τον ενθουσιασμο αλλα πρεπει να το γραψω.

        • B.K.Σ. avatar
          B.K.Σ. @ kanis 01/12/2009 00:22:40

          εμένα δεν μου χαλιέται κανένας ενθουσιασμός πάντως, δεν θεωρώ τους υπόλοιπους δημοσιοκάφρους καλύτερους από τον Τριανταφυλλόπουλο. Είναι του ιδίου ήθους και επιπέδου, όλοι όσοι έχουν τηλεοπτικό βήμα. Αναγκαστικά πρέπει πλέον να συνδιαλαγεί με όλους. Μου φθάνει που προεκλογικά και την ώρα που τους είχε ανάγκη έδειξε την ποιότητά του με τις φειδωλές επιλογές του.

        • kanis avatar
          kanis @ kanis 01/12/2009 00:32:00

          ψυχραιμία

          Γι΄αυτό ψηφίστηκε ο Αντώνης των Παθών!

          Για τον γνήσιο αυθορμητισμό του, για την απλότητά του, για την ειλικρίνειά του, για την ελληνικότητά του εν τέλει!

          Το κατάλαβες ή να στο μεταφράσω στα ξένα!
          Αλλά εκεί δεν θα το καταλάβει ο Χατζηκοκός σας, για να το κουτσομπολέψει αύριο!

        • o Μήτσος avatar
          o Μήτσος @ kanis 01/12/2009 00:34:04

          Δείχνει σα να εγκρίνει το αισχρό δημοσιεύμα του 30φυλλόπουλου για τη Ντόρα με τον τρόπο αυτό.

          Αρχίζει την καριέρα του σαν πρόεδρος χωρίς συναίσθηση της σημειολογίας των πραγμάτων.

          Η μήπως δεν το ήξερε ο "Αντώνης μας" ότι έχει φάει μήνυση ο "Μάκης μας";

        • B.K.Σ. avatar
          B.K.Σ. @ kanis 01/12/2009 00:35:21

          κανίς άμα θέλουμε φτιάχνουμε δυνατό δίδυμο! :D

        • ψυχραιμια avatar
          ψυχραιμια @ kanis 01/12/2009 00:38:58

          Kαι κατι αλλο.Υποτιθεται οτι αγωνιζομαστε για την ενοτητα.Ενω αυριο θα δει τη Ντορα δινει συνεντευξη στον υβριστη της στο περιοδικο VETO.
          Ειμαι υποχρεωμενος να γραψω το φαουλ εστω και αν με θεωρειτε προκατειλημμενο.

        • B.K.Σ. avatar
          B.K.Σ. @ kanis 01/12/2009 00:40:06

          Μήτσο δεν πειράζει, πρώτες ώρες είναι και θ΄ αρπάξουν και μερικοί μάκηδες κάνα κομματάκι. Πάντως από το να ήτανε στον εμμετικό Πολίτη πριν ή στον ανεκδιήγητο Χατζηνίκο, καλύτερα στο κοινό του ζούγκλα,
          και όσο για το δημοσίευμα είμαι με αυτούς που υποψιάζονται πως ήτανε στημένο για να της δώσει επιχειρήματα στο πεδίο ΅με πολεμάνε, λυπηθείτε με΅

        • kanis avatar
          kanis @ kanis 01/12/2009 00:42:20

          Μήτσο

          Ο Τριανταφυλλόπουλος έκανε ΧΑΡΗ στην κυρα Μητσοτακομπακογιαννοκούβελου (ο Δημητροκάλης που χάθηκε), που δημοσίευσε το κατινίστικο άνευ ουσίας και κοινού, κείμενο για εκείνη: της έδωσε ΄ΤΟ επιχείρημα, ότι την "χτυπούν" ώς γυναίκα!

          Μόνο που το έλεγε, μας έθιγε η κυρία τάδε, ως νοημοσύνη.

          Τόσο της λείπαν τα πολιτικά επιχειρήματα, ή τόσο πτωχοι τω πνεύματι, ήταν η επικοινωνιακοί της σύμβουλοι!!!

        • Giorgos_T avatar
          Giorgos_T @ kanis 01/12/2009 01:01:07

          Αν μεν ηταν λάσπη το δημοσιευμα του Τριανταφυλλοπουλου στο VΕΤΟ , κακως δινει σε εναν λασπολογο την πρωτη του συνεντευξη.

          Αν ηταν κατασκευσμενο για να ωφελησει την Μπακογιαννη, κακως δινει σε εναν κρυφο υποστηρικτη της αντιπαλου του την πρωτη του συνεντευξη.

          Λαθος κίνηση και δεν εχει σημασια που ειναι η αρχη.

          Εκτος αν θελει να εκνευρισει την Μπακογιαννη, κατι που επισης ειναι λαθος κινηση. Η Μπακογιαννη πηρε 300.000 προσωπικες ψηφους, κατι που δειχνει οτι δεν αρκουσε η διαυρυνση του εκλογικου σωματος για να βγει ο Σαμαρας, τον οποιο ξερετε οτι υποστηριξα.

          Θα ηθελα να πω -δεν το λεω για σενα Β.Κ.Σ. οτι εδω δεν ειμαστε λατρεις κανενος ανθρωπου -θα προσθεσω μαλιστα οτι υποτιθεται πως ψηφισαμε για να παυσει η προσωπολατρεια που μετουσιωνεται σε οικογενειοκεντρικους μηχανισμους.

          Ψηφισαμε νομιζω μεγνωμονα μιααποψη για το συμφερον του τοπου.

          Αλλα αυτο δεν αρκει. Η εκλογη του Σαμαρα δεν ειναι λογος για διθυραμβους ουτε για απωλεια της προσωπικης μας αυτοτελειας και κριτικης διαυγειας.

          Αντιθετα, επειδη η εξουσια θαμπωνει καποτε, η συμμαχια μας μαζι του, οχι η υποταγη μας, θα πρεπει, για το καλο του, να ακολουθειται απο τη γνωμη μας. Για το καλο του ειναι και μονο.

          Οι Μακηδες και οι Μάνιες δεν εχουν θεση εδω.

        • Orestios avatar
          Orestios @ kanis 01/12/2009 01:03:31

          Δεν προσέξατε πως έκλεισε ο Τ. Σας την είχαμε (ή έχουμε) στημένη. Όποιος κατάλαβε, κατάλαβε.

        • B.K.Σ. avatar
          B.K.Σ. @ kanis 01/12/2009 01:09:34

          http://www.zougla.gr/page.ashx?pid=2&aid=83056&cid=6
          Η συνέντευξη
          Γιώργο προσωπικά ο Ζούγκλας μου είναι βαθύτατα αντιπαθής από τότε που κρατούσα τα πορτοκάλια από το πατρικό στα κατεχόμενα της Μάντολες και προσπαθούσε να της εκμαιεύσει το ναι. Είναι απόλυτα εμετικός.
          Ο Σαμαράς πλέον είναι αναγκασμένος να συνομιλεί με όλους. Και είναι καλοπροαίρετος άνθρωπος. και προσωπικά πολύ το χάρηκα που δεν έδωσε την πρώτη του συνέντευξη στα μέχρι εχθές ντοράκια, τρέμη, τσίμα, πρετεντέρη, χατζηνικολάου, κουλουπου, κουλουπου. Στην τελική μίλησε σε ένα δημοσιοκάφρο που δεν τόλμησε να τον πολεμήσει με χτυπήματα κάτω από τη μέση. Αντιληπτόν και κατανοητόν. Δεν είχε πάντως και πολλές εναλλακτικές, ξέρουμε όλοι μας πως του φερθήκαν όλοι, και προφανώς όπως τα θυμόμαστε κι εμείς τα θυμάται και ο Σαμαράς....

        • kanis avatar
          kanis @ kanis 01/12/2009 01:17:29

          ΚΑΘΑΡΟΣ ΟΥΡΑΝΟΣ
          ΕΚΒΙΑΣΜΟΥΣ ΔΕ ΓΟΥΣΤΑΡΕΙ!

        • Giorgos_T avatar
          Giorgos_T @ kanis 01/12/2009 02:46:20

          Β.Κ.Σ.,

          Επειδη κι εμενα καλοπροαιρετος και συναινετικος μου δινει την εντυπωση πως ειναι (ο Σαμαράς) γιαυτο στο λέω.

          Να μην εκτιθεται χωρις λογο

          και να ακουει, να ακουει. Ειναι 58 ετων και ειμαστε εδω οι πιο πολλοι γυρω στα 35.

          Σε εμας πηρε το πιο χαμηλο ποσοστο η ΝΔ.

          Και απο εμας και τους μικροτερους βγηκε...

          Μονο για το καλο του το λεω, γιατι θελω οπως κι εσυ να παει καλα.

          Σε ολα τα αλλα, συμφωνω με οσα εγραψες

      • Υ. avatar
        Υ. @ Υ. 01/12/2009 00:25:16

        Η αναφορά σου έχει άποψη. Παρ’ όλα αυτά, ας μην λειτουργούμε, με στερεότυπα.

        • Υ. avatar
          Υ. @ Υ. 01/12/2009 00:26:47

          ...το σχόλιο, για τον ψυχραιμία.

        • Giorgos_T avatar
          Giorgos_T @ Υ. 01/12/2009 02:12:47

          Η οικογενεια Μητσοτακη εχει θρηνησει πολλα θυματα απο την τρομοκρατια. Εννοω και ψυχολογικα, τα παιδια του Παυλου μπακογιαννη. Το οτι διαφωνω ιδεολογικα με τον γιο σε καποια ζητηματα, ασχετο.

          Ο Μητσοτακης δεν ειναι ενα τερας που θα εβαζε να σκοτωσουν το γαμπρο του και -το απλουστερο επιχειρημα-να διαλυσει τις ζωες των εγγονων του.

          Για ονομα του Θεου.

          Η 17Ν δεν ξερουμε αν ξηλωθηκε, ουτε εχω λογο να πιστεψω οτι ο Κουφοντινας δεν καλυψε καποιον. Γιατι, αν ειχε πει οτι δεν το εκανε, θα ετρωγε λιγοτερα χρονια; Συντροφικη αλληλεγγυη.

          Ο Παυλος Μπακογιαννης, αν ειχε γινει αρχηγος της ΝΔ, θα ειχε ισως ξεκινησει απο τοτε μια διαδικασια καθαρσης σαν αυτη που επιδιωκει ο Σαμαρας να κανει τωρα. Και να εχουμε υποψη μας οτι αν η Ντορα επηρεαστηκε απο τον πατερα της, ο Μπακογιαννης δεν ηταν ο Μητσοτακης. Σε καμμια περιπτωση.

          Δεν ειναι ολα λευκο μαυρο.

          Τωρα, σχετικα με την τρομοκρατια, λυπαμαι που τολεω, αλλα αν και δεν πιστευω οτι το ΠΑΣΟΚ την αν εχθηκε, η αναξιοκρατια και η ανοργανωσια την ωφελησαν.

          Ακομα και αν ειχε αποδειχθει οτι στο ΠΑΣΟΚ υπηρχαν συνοδοιποροι της, δεν μου λεει τιποτα για το ΠΑΣΟΚ. Παρα πολλοι γερμανοτσολιαδες εγιναν αυτοι η τα σογια τους- υπουργοι και βουλευτες και -μεγαλοστελεχη της ΝΔ.

          Αυτο δεν την κανει κομμα δοσιλογων.

          Ουτε εμας φασιστες ή ρατσιστες.

          Οπως προσπερνω τη μια αηδια (που ομως πρεπει να καθαριστει η ΝΔ απο αυτη οριστικα), ετσι προσπερνω και την αλλη.

        • Giorgos_T avatar
          Giorgos_T @ Υ. 01/12/2009 02:58:09

          Αχ... Β.Κ.Σ., δεν το ειδες με τα ευαισθητα σου ματια αυτο που ειδα εικοτριων χρονων...

          Ειναι ασχετοι και ηλιθιοι, και πορνοι μισθοφοροι καποιοι δημοσιογραφοι

          ηταν το 1997, ειχε πεσει το Γιακοβλεφ και ειχε ογδοντα εφτα νεκρες ψυχες, το μεγαλυτερο ομαδικο χαμο εδω και χρονια ....

          καποιοι φοιτητες ιατρικης ηταν στο νεκροτομειο με τους ιατροδικαστες και βοηθουσαν. Στο προαυλιο του ολοκαινουριου τοτε Παπαγεωργιου της Θεσσαλονικης.

          Και γυρω οι μπιμπο των καναλιων εκαναν τα γλυκα ματια στους φοιτητες να τους πουν πως εμοιαζαν οι νεκροι

          Και καποιος απο τους νεαρους αυτους,που ειχε παει στην αποστολη διασωσης και ειχε δει τις μανες και τις αδερφες και τις γυναικες των νεκρων να περπατουν με ρουχα πολης στην ομιχλη ενω εμεις φορουσαμε στολες για το Εβερεστ....

          θυμηθηκε τους αλλους δημοσιογραφους, ενα αντρα και μια κοπελα, που ειχαν παγωσει μεσα στο κρυο και τους λυπηθηκαμε, να ξεπαγωνουν ξαφνικα μεσα στο τζιπ, να πετιουνται εξω και να ζητουν απο τις απεγνωσμενες Τρωαδες συνεντευξη

          και αλλα αρπαχτικα με τις μερσεντες του μεγαλοδιευθυντη μεγαλοκαναλου, να κλεινουν τη διοδο των διασωστικων για να βαλουν τα φορτηγακια με τις καμερες πρωτα

          αστα, πολλοι σαπιλοι και βρωμιαρηδες απο την πρωτη μερα

        • Giorgos_T avatar
          Giorgos_T @ Υ. 01/12/2009 03:51:39

          Π-Ε-Ρ-Α-Σ-Τ-Ι-Κ-Α ! ! ! ΑΧ... ΕΙΠΑΜΕ: ΕΜΒΟΛΙΟ! (*)

          Την πέρασα το καλοκαίρι, στο νοσοκομείο όπου δούλευα για ένα μέρος της άσκησης μου....

          Μέχρι και οχτώ μέρες μετά την εξαφάνιση πυρετού (αν υπάρξει) η ασθενής παραμένεις μολυσματική.

          Πόσο χρόνο μετά, αν δεν έχεις πυρετό, δεν το γνωρίζω, εσύ πάντως αν έχεις γύρω ασθενεις, ηλικιωμενους, εγκυες, διαβητικους, καρδιοπαθεις, ανοσοκατεσταλμενους και παιδια καθε ηλικιας (και δικα σου αν εχεις ή ανιψακια!) κλπ προσεχε καμμια βδομαδα τουλάχιστον αφου αναρρωσεις.

          Και, προσεχε να μην κουραστεις διοτι μπορει (οπως επαθα εγω που σκαρφαλωνα τα νησια το ενα πισω απο το αλλο με τη ληξη της ασκησης μου που συνεπεσε με τηναναρρωση) να ξανακυλησεις σε νεα λοιμωξη, απο μικροβιο αυτη τη φορα, και χρειαστει να παρεις και αντιβιωση.

          Προσεξου λιγο αυτες τις μερες, για να σε εχουμε με αυτο το ζωηρο πνευμα συνεχεια κοντα μας.

          (*) Θα γράψω αυριο τους λόγους σε ενα αρθρο που μου προτεινε ο Φάκτορας. Ειναι πολλοι καιαγνωστοι στο κοινο. Μαζευα τα στοιχεια, τις διορθωσεις και τις συνεντευξεις καμμια βδομαδα.

          θα αφησω και μια ηλεκτρονικη διευθυνση (επιπλεον απο αυτη που εδωσα στο site ) αν θέλετε κατι να μαθετε η ο,τι αλλο.

          ΠΟ0ΟΟΟΛΛΑ περαστικα! κι ενα μεγαλο :) και για τα δικα σου λογια

        • B.K.Σ. avatar
          B.K.Σ. @ Υ. 01/12/2009 04:00:36

          ευχαριστώ πολύ! και για τις συμβουλές! :)
          καληνύχτα σε όλους!
          {πολύ μου άρεσε που ξεκαθάρισα στο μυαλό μου και το θέμα της συνέντευξης γιατί ομολογώ πως κι εγώ ξενίστηκα στην αρχή, αλλά με το που είδα τον ψυχραιμία να ορμάει κατάλαβα πως έπρεπε να το ψάξω καλύτερα, :) }

      • B.K.Σ. avatar
        B.K.Σ. @ Υ. 01/12/2009 00:42:27

        ψυχραιμία με το όπλο παρα πόδας δεν παλεύεις για ενότητα, γι΄ άλλα πράγματα παλεύεις, αλλά έχε χάρη που σε συμπαθώ γιατί είσαι ευαίσθητος άνθρωπος

        • ψυχραιμια avatar
          ψυχραιμια @ B.K.Σ. 01/12/2009 00:46:51

          Ενταξει.Αν ψαξεις παντως παλια δημοσιευματα μου σε ανυποπτο χρονο εδω θα δεις οτι ειχα επισημανει το ζητημα του ΤΡ. και της στηριξης του στους τρομοκρατες.
          Ειχα κανει την ερωτηση αν θα πηγαινε ποτε βουλευτης της αριστερας σε εκπομπη ανθρωπου που θα δικαιολογουσε τη δολοφονια Λαμπρακη.Δεν ειμαι ανακολουθος λοιπον στα οσα γραφω τωρα-δεν περιμενα να μιλησει και ο νεος προεδρος.

        • B.K.Σ. avatar
          B.K.Σ. @ B.K.Σ. 01/12/2009 00:50:40

          ξαναλέω, δεν θεωρώ καλύτερη επειδή φοράει τα κολιέ τα βαντέτοια και τα ταγιέρ τα σανέλτέτοια την άλλη που είδε το ντιβιντί και το κελάϊδησε, από τον Τρ. που παίρνει συνέντευξη από τον Ξηρό. Αν είναι όμως να διαλέξω ανάμεσα στο κοινό τους, προτιμώ του δεύτερου για λόγους αισθητικής: με απωθεί το κενό.

        • kanis avatar
          kanis @ B.K.Σ. 01/12/2009 00:51:32

          Ψυχραιμία

          Τελικά ταυτοποιήθηκαν τα σκίτσα των δολοφόνων του Πάυλου Μπακογιάννη με τους έγκλειστους;

        • ψυχραιμια avatar
          ψυχραιμια @ B.K.Σ. 01/12/2009 00:58:45

          Eχει καμμια σημασια βρε kanis;ο Κουφοντινας ομολογησε στο κατω κατω.
          ξερεις αυτο ειναι το ιδεολογικο μπαχαλο που εχουμε.
          Η 17Ν σκοτωσε νεοδημοκρατες και θα συζηταμε ποιος και τι εκανε και αν ταυτοποιηθηκε ;τα γραφω δυο μηνες αυτα πια.

        • B.K.Σ. avatar
          B.K.Σ. @ B.K.Σ. 01/12/2009 01:01:04

          θυμάμαι τις άγριες ανομολόγητες σκέψεις εκείνων των ημερών: όλοι ψυχανεμιζόμασταν με ποιόν πολιτικό χώρο είχε νταραβέρια πιθανόν η τρομοκρατία, και ξαφνικά βλέπαμε υπογείως πιθανόν να συνδέεται και να "καθαρίζει" και για τον ...αντίπαλο.
          σκοτεινά πράγματα αυτά. ικανά να καταστρέψουν και ζωές και πολιτικές καριέρες. και δεν μιλάω για τους δολοφονημένους.
          Μακάρι εψές να τελειώσαμε μια για πάντα μαζί τους!

        • kanis avatar
          kanis @ B.K.Σ. 01/12/2009 01:06:43

          Ψυχραιμία
          Τρομάξαμε και κλαίγαμε τη μέρα που δολοφονήθηκε ο Μπακογιάννης.
          Μας δείξανε σκίτσα τότε οι εφημερίδες.
          Μετά ο Χρυσοχοείδης μας έδειξε κάτι αλλούτερες φάτσες.
          Συνεννοηθείτε τέλος πάντων, ποιός είναι ο δολοφόνος.
          Ομοίως, πείτε μας κάποτε, ΤΙ ΕΙΧΕ ο φάκελλος του Παύλου Μπακογιάννη εκείνο το πρωινό, που πήγαινε να καταθέσει στη Βουλή, για το τι γνώριζε για το σκάνδαλο Κοσκωτά. Αηντε ο φάκελλος χάθηκε. Η πόλη δεν είχε αντίγραφο;

        • B.K.Σ. avatar
          B.K.Σ. @ B.K.Σ. 01/12/2009 02:33:12

          Ανώνυμε, έκατσα για χάρη σας να την δω (μιας και ανήκω σε αυτούς που δεν αντέχουν να ακούν τον Τρ. και έπρεπε να πεισθώ πως αξίζει τον κόπο, κι ας μιλούσε ο Σαμαράς, οκ τί θα έλεγε στον Τρ.; όσα έχει πει ήδη και τα έχω ακούσει)
          Συμπεράσματα: Ο Τρ. την είχε στημμένη ζητώντας του να σχολιάσει την διαδικτυακή δημοσκόπηση. Ήταν αδύνατο να ΜΗΝ ανταποκριθεί σε αυτό ο Σαμαράς. Ήταν η δημοσκόπηση που εξ αρχής τον έβγαζε να προηγείται με όσο ποστοστό τελικά προηγήθηκε. Και όντως επί του θέματος ο Σαμαράς είχε να πει πράγματα που δεν έτυχε να του ζητήσουν να τα πει στην τηλεόραση. Πέραν αυτού, ανέχτηκα για χάρη σας και τις λοιπές αρλούμπες του Τρ. όπως ήταν εμφανές πως τις ανεχόταν κι αυτός! Από πότε ένα καρτέρι στον δρόμο ονομάζεται συνέντευξη;
          Α, ναι ξέρω, από τότε που οι δημοσιοκάφροι αντικαταστήσαν τους δημοσιογράφους στην ιδιωτική τηλεόραση, -και στην τυρκουάζφυτρί ΝΕΤ βεβαίως βεβαίως!

        • Giorgos_T avatar
          Giorgos_T @ B.K.Σ. 01/12/2009 03:02:36

          Αχ... Β.Κ.Σ., δεν ειδες με τα ευαισθητα σου ματια αυτο που ειδα εικοτριων χρονων...

          Ειναι ασχετοι και ηλιθιοι, και πορνοι μισθοφοροι καποιοι δημοσιογραφοι

          ηταν το 1997, ειχε πεσει το Γιακοβλεφ και ειχε ογδοντα εφτα νεκρες ψυχες, το μεγαλυτερο ομαδικο χαμο εδω και χρονια ....

          καποιοι φοιτητες ιατρικης ηταν στο νεκροτομειο με τους ιατροδικαστες και βοηθουσαν. Στο προαυλιο του ολοκαινουριου τοτε Παπαγεωργιου της Θεσσαλονικης.

          Και γυρω οι μπιμπο των καναλιων εκαναν τα γλυκα ματια στους φοιτητες να τους πουν πως εμοιαζαν οι νεκροι

          Και καποιος απο τους νεαρους αυτους,που ειχε παει στην αποστολη διασωσης και ειχε δει τις μανες και τις αδερφες και τις γυναικες των νεκρων να περπατουν με ρουχα πολης στην ομιχλη ενω εμεις φορουσαμε στολες για το Εβερεστ....

          θυμηθηκε τους αλλους δημοσιογραφους, ενα αντρα και μια κοπελα, που ειχαν παγωσει μεσα στο κρυο και τους λυπηθηκαμε, να ξεπαγωνουν ξαφνικα μεσα στο τζιπ, να πετιουνται εξω και να ζητουν απο τις απεγνωσμενες Τρωαδες συνεντευξη

          και αλλα αρπαχτικα με τις μερσεντες του μεγαλοδιευθυντη μεγαλοκαναλου, να κλεινουν τη διοδο των διασωστικων για να βαλουν τα φορτηγακια με τις καμερες πρωτα

          αστα, πολλοι σαπιλοι και βρωμιαρηδες απο την πρωτη μερα

        • B.K.Σ. avatar
          B.K.Σ. @ B.K.Σ. 01/12/2009 03:33:54

          Kαλέ μου Γιώργο σ΄ αυτή την τρυφερή ηλικία είναι που σφυρηλατούμε το ήθος μας και τις αντιστάσεις μας. Όσο πιο ανοιχτά είναι τα μάτια μας και η καρδιά μας τότε, τόσο ακριβοδίκαιοι και συνεπείς με τις Αρχές μας θα μπορέσουμε να είμαστε στη ζωή μας. Το αποκορύφωμα αυτής της γενηάς είναι η κυρία που μας προέκυψε και καθηγήτρια Πανεπιστημίου, που ευτυχώς μέχρι στιγμής δεν μας έχει προκύψει και μόδα, γιατί τότε αυτή η κάστα που μας κυβερνά σα τέταρτη εξουσία δεν θα χορταίνει πλέον με τίποτα. Θα τα έχει όλα δικά της, και βούρκους και λιμάνια, και αλώνια και σαλόνια, και έδρες και καθέδρες....
          (σ΄ ευχαριστώ για ακόμη μια φορά για τα καλά σου λόγια, :) είμαστε τυχεροί που ανταμώσαμε όλοι μας εδώ μέσα, -εγώ σήμερα κατάφερα παρέα μαζί σας να αντέξω και τον εφιάλτη της γρίππης! -δεν είναι τίποτα το φοβερό, ούτε καν πυρετό δεν έφερε! )

    • kanis avatar
      kanis @ kanis 30/11/2009 23:52:12

      Kύριε Χατζηνικολάου
      Πάμε στο περίπτερο και λέμε,
      "δώσε μου έναν Πάριο,.. έναν Μαχαιρίτσα"
      Το υπόλοιπο πάει...ανακύκλωση, ως έχει!
      Να απευθύνεστε, παρακαλώ, ευγενέστερα, στους ψηφοφόρους που πληρώνουν φόρους, από το υστέρημά τους ..πλέον!
      ΔΕΝ ΔΙΑΜΟΡΦΩΝΕΤΕ ΑΠΟΨΗ...κατάντια δημιουργείτε!
      ευχαριστώ

      υγ. Παρακαλώ για cd "ντιριντάουας"
      Οι παλιοί αθηναίοι γλεντζέδες θα σας ευγνωμονήσουν

  2. δρόμος avatar
    δρόμος 30/11/2009 22:56:54

    Πραγματικά! μπροστά του βρήκα μέχρι και συμπαθητικά σεμνό τον απολογητικό λόγο του Μίλτου - και αμήχανα σχεδόν πιστευτή τη δήλωση Νάκου ότι του άρεσαν οι θέσεις Σαμαρά, που δεν είχε ξανακούσει... (Τόσο απασχολημένος ήταν στο μεϊντάνι που δεν προλάβαινε να διαβάσει αντινέα)

  3. kanis avatar
    kanis 30/11/2009 22:58:04

    Ο κ.Σκυλακάκης ακόμη και σήμερα δεν θέλει, να καταλάβει, ότι τα στελέχη ενός κόμματος...ψηφίζονται από τη βάση και ΔΕΝ διορίζονται από τους ημέτερους!
    Δεν είναι τυχαία η ήττα του στροτοπέδου Μητσοτάκη. Παραμένουν φεουδαρχικής αντίληψης, στην εποχή της παγκοσμιοποίησης, που ξανασυζητιέται η αξία κι η σημασία της πατρίδας!

    • loretta avatar
      loretta @ kanis 30/11/2009 23:04:04

      μαρεσει που ο σκυλακακης πηγε να υποτιμησει την αξια της νικης λεγοντας οτι αυτοι που ψηφισαν ηταν απλα το 30% της δεδομενης βασης της νεας δημοκρατιας δηλ κοινως τι μας λεει? οτι κατα την γνωμη του αυτη η μορφη εκλογης δεν εφερε τιποτα καινουργιο στο τραπεζι της νεας δημοκρατιας ...!

      Ετσι να συνεχισει αυτος να παει μια ωρα αρχιτερα σπιτι του..!!

      • kanis avatar
        kanis @ loretta 30/11/2009 23:07:46

        Κοπάνα από Βρυξέλλες δεν κάνει τόσες μέρες εδώ;
        Με δικαιολογητικά ιατρού αγίας οικογενείας και λεφτά από τους όμορφους φόρους που πληρώνουμε εμείς! ΑΙΣΧΟΣ!

  4. loretta avatar
    loretta 30/11/2009 23:21:40

    ο νακος τι να πρωτοπρολαβει? ειχε υποσχεθει στην θεοδωρα το 70% του νομου μαγνησιας...

  5. Orestios avatar
    Orestios 01/12/2009 00:12:37

    Τα σαλιγκάρια βγήκαν ΜΕΓΑΛΗ βόλτα και αφήνουν γλίτσα. Ως γνωστόν χαρακτηρίζονται από εγκέφαλο μικρότερο του πτηνού. Μαζέψτε τα!

  6. Υ. avatar
    Υ. 01/12/2009 00:18:40

    Τα σαλιγκάρια περνούν το βίο τους, έρποντας και γλύφοντας.

    • loretta avatar
      loretta @ Υ. 01/12/2009 00:24:31

      δηλ να μην τους ακουμε καθολου? και πως θα ξερουμε τελικα τι εκπροσωπουν?εξαλλου εκτειθονται πληρως ετσι...και πολυ που αδικηθηκαν δικαιωνονται και αντιστροφως..

      Ο σαμαρας και πρεπει να το καταλαβετε ολοι σας δεν ειναι ανθρωποδιωκτης αυτο τον ρολο θα τον αφησει σε εμας και οποιος δεν το καταλαβε τοτε δεν καταλαβε τον σαμαρα.

      • loretta avatar
        loretta @ loretta 01/12/2009 00:32:18

        κριτικη εκ του ασφαλους κανουμε οι περισσοτεροι ..αληθεια ποσοι απο εσας μπηκατε στον κοπο να συνομιλησετε με εναν βουλευτη να παρετε τις αποψεις τους (εστω στον νομο σας)?? ....Αυτο ηταν το προβλημα μεχρι τωρα...ειχαμε σαν δικαιολγια το κλεισιμο της πορτας...ωραια τωρα λοιπον που θα ανοιξουν οι πορτες ασχολειθειτε και γνωριστε τους..!!

        Δεν θα υπαρχουν πια δικαιολογιες για τις επιλογες μας....οι πολιτες προβατα τελος.

      • Υ. avatar
        Υ. @ loretta 01/12/2009 00:33:35

        Φυσικά θα τους ακούμε, και θα τους κρίνουμε. Η επόμενη όμως μέρα, δε πρέπει να είναι μονοδιάστατα επάνω σ’ αυτό. Η επόμενη μέρα, πρέπει να κοιτά στο μέλλον, και τι πρέπει να γίνει, ώστε να μην επαναληφθούν, τα παρελθόντα.

      • Orestios avatar
        Orestios @ loretta 01/12/2009 01:00:52

        λορεττα, τα σαλιγκάρια αφορούν δημοσιογράφους, όχι πολιτικούς, προς το παρον.

        • ΠΕΤΡΟΣ avatar
          ΠΕΤΡΟΣ @ Orestios 01/12/2009 02:47:03

          Κυρίως αυτούς αφορούν.

          Και ξέρεις πως τα μαγειρεύουν στην Κρήτη;
          ΚΟΧΛΙΟΥΣ ΜΠΟΥΡΜΠΟΥΡΙΣΤΟΥΣ!!!

          Περισσότερες πληροφορίες για την συνταγή στην κ. ΜΑΡΙΚΑ!!!

        • ΠΕΤΡΟΣ avatar
          ΠΕΤΡΟΣ @ Orestios 01/12/2009 03:13:21

          Φαντάζεσαι πολιτικό ή δημοσιογράφο, (δεν υποκύπτω στον πειρασμό να γράψω όνομα) ζεστό, αχνιστό στό πιάτο σου, να ΜΠΟΥΡΜΠΟΥΡΙΖΕΙ;;;;

  7. Factorx avatar
    Factorx 01/12/2009 02:23:58

    Η συνέντυευξη ήταν λάθος κίνηση. Ας περιμένουμε όμως αυριο να δούμε τι έγινε και θα επανέλθουμε. Δεν την είδα, αλλά από όσα άκουσα του την είχαν στήσει απέξω - ειδοποιημένοι προφανώς απο κάποιον απο μέσα - και προφανώες δεν μπορούσε να κάνει αλλιώς. Κι εμένα μου έκανε κακή εντύπωση, αλλά τι να πει "δεν δίνω συνέντευξη"; Ας μην πέφτουμε επίσης στη λούμπα των γνωστών ανταγωνιστών του Ζούγκλα. Δηλαδή αν μιλούσε πρώτα στο Πρώτο Θέμα, ή στο Τρωκτικό θα ήταν καλα;

    • ΠΕΤΡΟΣ avatar
      ΠΕΤΡΟΣ @ Factorx 01/12/2009 02:34:10

      Factor διαφωνώ.
      Δεν έκανε λάθος.
      ο ΗΓΕΤΗΣ δεν πρέπει να κρύβεται απο τα Μ.Μ.Ε.
      Μπορεί να τον αιφνιδίασε ο Μάκης. Και λοιπόν;
      Δεν έπρεπε να του μιλήσει;
      ΤΑ Μ.Μ.Ε. ΕΝΑΙ ΣΑΝ ΤΗ ΦΩΤΙΑ!!!
      Εάν είσαι μακριά ΘΑ ΠΑΓΩΣΕΙΣ!!!
      Εάν πλησιάσεις πολύ ΘΑ ΚΑΕΙΣ!!!

      Υ.Γ. Θέλω να μου λύσεις μια απορία. Πότε ξεκουράζεσαι; Και πόσες ώρες κοιμάσαι το 24ωρο;

      • B.K.Σ. avatar
        B.K.Σ. @ ΠΕΤΡΟΣ 01/12/2009 03:48:20

        απλώς να προσθέσω πως όπως υπάρχουν και στην τηλεόραση η συγκεκριμένη κάστα επαγγελματικών, ιλουστρασιόν ή μη, έτσι υπάρχουν και στο διαδίκτυο. Μια περιήγηση απόψε στα ενημερωτικά μπλογκ δίνουν την ευκαιρεία με αυτό το θέμα και μόνο να καταλάβεις ποιά είναι τα σοβαρά και ποιά τα ασόβαρα. Από το ποιά έβαλαν ή όχι ανάρτηση για την "συνέντευξη ποδός" που εκμαίευσε ο Ζούγκλας με σημαία του την διαδικτυακή ΜΑΣ δύναμη... Ε, ο Σαμαράς σε εμάς μίλησε απόψε, σε εμάς το δυναμικό κοινό του διαδικτύου. Δεν μίλησε στον Τριανταφυλλόπουλο. κι όποιος από εμάς το κατάλαβε. Οι υπόλοιποι θα τον καταλαβαίνουμε μέρα με τη μέρα... και να επαυξήσω στην επιλογή του να μην είναι απρόσιτος όπως δεν είναι ο Ομπάμα και ο Σαρκοζύ. Καιρός μας είναι να ξαναγίνουμε απλοί, να επανακαλύψουμε την αρχοντιά μας μες στην απλότητά μας, κι όποιος μπροστάρης μας δείχνει τον τρόπο είμαστε μαζί του και γι΄ αυτόν τον λόγο!

    • ΜιχΜιχ avatar
      ΜιχΜιχ @ Factorx 01/12/2009 03:32:37

      Καλά έκανε και μίλησε. Ο Ομπάμα πηγαίνει σε μπεργκεράδικα και μιλάει με όλον τον κόσμο. Μιλάει σε ρεπόρτερς σε διαδρόμους κτιρίων, σε άσχετα μέρη, για οποιοδήποτε θέμα. Κάνει πλάκα, κάνει ό,τι κάνει ένας φυσιολογικός άνθρωπος.

      Ό,τι και αν είναι ο Τριανταφυλλόπουλος ή ο κάθε Τριανταφυλλόπουλος, πρέπει να βλέπουμε το δάσος. Καλώς έκρινε ο Σαμαράς πως ο προκάτοχός του ήταν απρόσιτος και αυτό πρέπει να αλλάξει. Δεν θα του κόστιζε κάτι να μιλήσει ένα δεκάλεπτο κάπου που θα τον ακούσουν λαϊκά στρώματα. Εξάλλου, δεν είναι χαζός να γίνει μαϊντανός. Δεν θα το κάνει συνέχεια. Απλά την είχαν στήσει απ' έξω και θα φαινόταν πολύ άσχημα αν τους έκανε πέρα.

      • ΠΕΤΡΟΣ avatar
        ΠΕΤΡΟΣ @ ΜιχΜιχ 01/12/2009 03:48:22

        Ο ΗΓΕΤΗΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΙΛΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ!!!
        ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΥΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΕΣ!!!
        ΑΝ ΔΕΝ ΤΟ ΚΑΝΕΙ ΚΑΙ ΡΥΘΜΙΖΕΙ ΤΗ ΧΩΗ ΤΟΥ, ΑΚΟΥΓΟΝΤΑΣ ΜΟΝΟ ΤΙΣ ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ ΤΩΝ IMAGE MAKERS, ΜΠΑΙΝΕΙ ΣΙΓΑ - ΣΙΓΑ ΣΤΗ ΓΥΑΛΑ!!!
        ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ!!!!
        ΕΧΕΙ ΧΑΣΕΙ ΤΗΝ ΕΠΑΦΗ!!!
        ΜΕ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΚΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ!!!
        ΠΡΟΕΔΡΕ ΑΝΤΩΝΗ ΣΑΜΑΡΑ, ΜΗ ΜΑΣΑΣ.
        ΜΗΝ ΚΑΝΕΙΣ ΤΑ ΙΔΙΑ ΛΑΘΗ ΜΕ ΤΟΥΣ ΠΡΟΚΑΤΟΧΟΥΣ ΣΟΥ.
        ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΣΕ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΚΑΙ ΝΑ ΣΕ ΑΚΟΥΜΕ!!!
        ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΣΕ ΕΚΠΟΜΠΕΣ ΤΟΥ ΜΑΚΗ!!!

  8. outis avatar
    outis 01/12/2009 02:51:14

    Η εἳδηση της συνἓντευξης με ξἓνισε και εμἓνα δυσἃρεστα. Αφοὓ ὃμως την εἳδα, πρἓπει να πω ὃτι το αποτἓλεσμα ἣταν μἃλλον ὃτι, ακὃμα και ο Τρ. φἃνηκε να εξανθρωπἳζεται κἃπως, αν αυτὃ εἳναι ποτἓ δυνατὃν. Το θἓμα εἳναι πὃσο μπορεἳ κανεἳς να αντἓξει την επἳθεση των κἃφρων που θα επἓλθει τὣρα μοιραἳα μαζικἃ.

    • outis avatar
      outis @ outis 01/12/2009 03:02:17

      Sorry για τους τονους. Οταν γραφω δειχνουν σωστοι. Θα το κοιταξω.

      • ΜιχΜιχ avatar
        ΜιχΜιχ @ outis 01/12/2009 03:33:57

        Είναι επειδή έχεις πολυτονικές γραμματοσειρές στο σύστημά σου. Αν άλλοι δεν έχουν, τους φαίνονται κουτάκια.

      • B.K.Σ. avatar
        B.K.Σ. @ outis 01/12/2009 03:37:18

        ευκαιρεία να βάλουν και άλλοι:
        http://polytoniko.wordpress.com/

  9. dimitris avatar
    dimitris 01/12/2009 07:22:36

    στον Τριανταφυλλοπουλο ειχε δωσει συνεντευξη και ο επιτιμος.

    • B.K.Σ. avatar
      B.K.Σ. @ dimitris 01/12/2009 17:51:54

      έτσι μπράβο Δημήτρη! δεν το ήξερα γιατί δεν τους παρακολουθώ, ούτε τον έναν, ούτε τον άλλον, αλλά σίγουρα ο επίτιμος που έχασε γαμπρό απ΄ αυτούς που βρίσκουν βήμα στον Ζούγκλα είχε σοβαρό λόγο να μην του δώσει συνέντευξη.... ή μήπως όχι; {το ερώτημα απευθύνεται σε όσους βλέπουν όσα τους συμφέρει και όχι σε εσένα}

      -πάντως συγκεντρωμένοι εδώ με τις μνήμες του ο καθένας έχω την αίσθηση πως παράγουμε Δύναμη... άραγε το Αντινιούζ σε δέκα χρόνια μαζί με ταχάλια θα είναι το μεγκα και η νετ της επικοινωνίας;

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.