07/05/2010 18:09
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Alex Jones: ΕΛΛΗΝΕΣ ΜΗΝ ΠΑΡΑΔΩΣΕΤΕ ΤΑ ΟΠΛΑ

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Dimi avatar
    Dimi 07/05/2010 18:18:55

    “In a small Swiss city sits an International Organization so obscure and secretive...

    Control of the institution, the IMF, Bank for International Settlements, lies with some of the world's most powerful and least visible men: The heads of 32 Central Banks, Officials able to shift Billions of Dollars and alter the course of the economies of the world, at the stroke of a pen.”
    ~Keith Bradsher, The New York Times Chief Correspondent

    ***

    Thomas Jefferson, on "Monetary Policies"
    US Founding Father (1743-1826). 3rd US President.
    Drafted the Declaration of Independence.

    “We, The Founders...

    WARNED YOU! of the dangers of excessive Taxation. Now you labor nearly six months of the year to pay Taxes at all levels, as your economy suffocates under the brutal burden.

    WARNED YOU! of the dangers of foreign entaglements. Now thousands of men and women suffer and die in foreign lands, while your government is planning a military draft.

    WARNED YOU! of the dangers of government spending. Now, your National Debt stands at 8 Trillion and your babies are “debt slaves” from the day they are born.

    WARNED YOU! of the dangers of a Private Central Bank (The Fed) and a “Debt-Based Monetary System”. Now, you drown in credit card debt, as you lose your home to foreclosure.

    WARNED YOU! to obey the Constitution, because power corrupts. Now, a secretive government can spy on you, and detain you, at will, under the guise of “National Security.”

    WARNED YOU! of the powers of the political parties. Now you have two powerful parties that conspire against the people, plundering you, while they pretend to oppose each other.

    WARNED YOU! to keep your nation sovereign and independent. Now, you submit to UN and NAFTA authority as your borders are deliberately left open to endless illegal immigration.

    WARNED YOU! of the importance of an honest, independent and unbiased Press. Now your centralized “Mainstream Media” is full of propaganda.

    WARNED YOU! to be distrustful to government. But you believed the sugar-coated falsehoods of ambitious politicians and now, you no longer know who to trust or, what to believe.”

    ***

  2. BlueSky avatar
    BlueSky 07/05/2010 18:28:59

    Κάποιος πρέπει να μιλήσει σ΄αυτόν τον ανεκδιήγητο κυβερνήτη ότι πρέπει να μην ξεπουλήσει τη χώρα.................

    • CHEMICAL YOUTH avatar
      CHEMICAL YOUTH @ BlueSky 07/05/2010 19:01:30

      Δεν είναι κυβερνήτης, είναι δημόσιος υπάλληλος-διεκπεραιωτής εντολών. Του στέλνουν χαρτιά και τα υπογράφει.

      Ελπίζω να μην ξεχάσει να δηλώσει τα στοιχεία του στο διαδύκτιο μαζί με τους άλλους δημόσιους υπαλλήλους. Άξιος ο μισθός του και κρίμα να τον χάσει.

  3. Alex avatar
    Alex 07/05/2010 18:49:02

    Γραφει σημερα ο Παπαχελας

    http://www.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_kathpolitics_1_07/05/2010_1291610#gnomi

    Και του απαντησα!!!!

    Κυριε Παπαχελα..ο αιχμηρος αναγνωστης σε πολλα απο αυτα που σας λεει εχει δικιο..αλλα εγω σας λεω λοιπον το εξης: Ας δεχτουμε χωρις καμια αντιρρηση ΟΛΕΣ τις κατηγοριες της αλλης πλευρας οτι για ολο το χαλι μας σημερα φταει η Ν.Δ και ο Καραμανλης στο 100%!!!! Παμε τωρα να δουμε τι εκανε η αντιπολιτευση..απο το 2004 λοιπον οπως προειπωθηκε το ΠΑΣΟΚ αντιταχθηκε με σθενος στο βασικο μετοχο και και συνταχθηκε πληρως με τα διαπλεκομενα σε ολα τα θεματα ειχε Αρνηση και σχεδον ποτε δεν προτεινε τιποτε ακομα και σε θεματα οπως τα ιδιωτικα πανεπιστημια που ηταν θεμα σημαια του τοτε αρχηγου της αξιωματικης αντιπολιτευσης εκανε τελευταια στιγμη 180 μοιρες μεταβολη.Ο λογος τηου βασιστηκε παντα στη σκανδαλολογια και δεν ισχυριζομαι οτι δεν εγιναν σκανδαλα τουναντιον αλλα σπεκουλαρισε ακομα και στο θεμα των υποκλοπων που το μεγαλυτερο θυμα ηταν ο πρωθυπουργος...απο το 2008 που εσκασε η κριση οποιοδηποτε μετρο εστω και δειλο περιστολης των δαπανων η του χρεους που τολμησε η κυβερνηση αντιμετωοιστηκε απο ΠΑΣΟΚ καποιους λαικιστες στην ιδια τη ΝΔ και τα μεσα ως φορομπηχτηκα επελαση στα χαμηλα εισοδηματα νεοφιλελευθερα και κατηγορηθηκε μαλιστα απο το δηθεν σημερινο ΄΄υπευθυνο΄΄ πρωθυπουργο τοι εδωσε ψιχουλα στους αγροτες!!! Κατηγορηθηκε αληθεια η Ν.Δ για λιποταξια οταν ο κυριος Παπανδρεου επαιζε με το θεσμο του Προεδρου της Δημοκρατιας και ζητουσε μονιμος εκλογες τις οποιες τελικα επετυχε εκβιαζοντας!!!!!!! και αφου η χωρα πηγε σε εκλογες ο υπεθυνος εργατικος και φιλοτιμος Πρωθυπουργος μας εταξε τοσα οσα δεν ειχει υποσχεθει κανενας αλλος πρωθυπουργος της μεταπολιτευσης ΓΝΩΡΙΖΟΝΤΑΣ αποδεδειγμενα και απο τον κο Προβοπουλο- που μετξυ μας ειναι τουλαχιστον ανοητο να πιστευει κανεις οτι και πριν δεν γνωριζε- τη δυσκολοτατη δημοσιονομικη κατασταση της χωρας μας και μετα την εκλογη του Ω του θαυματος ανακαλυψε οτι χασαμε απο το Νοεμβριο μερος της Εθνικης μας κυριαρχιας (κλεινοντας το ματι στους κερδοσκοπους???) και φωναζοντας απο δω και απο κει οτι εξαπατησαμε τους παντες συσφηοντας τη χωρα παιζοντας με μεταθεσεις εσοδων εξοδων και χωρις να παρει ενα μετρο να συγκρατησει οπως σας ειπε και ο κος Προβοπουλος το ελλειμα του 2009. Ζηταει λοιπον συναινεση που αρνηθηκε το 2009 εστω και σε βασικες στο Καραμανλη...ζηταει τωρα εξεταστικες υποκριτικα μονο για τη περιοδο 04-09 και οχι για τις προηγουμενες εκδικουμενος προπαντος απο τοτι φαινεται το ''επαρατο 89΄΄ που τοσο κατηγγηλε...και ξεχνωντας οτι ηταν η μονη περιοδος που καποιοι πολιτκοι δικαστηκαν για κατι ειτε αθωωθηκαν ειται καταδηκαστηκαν....τελικα ομως εστω και τοτε ενα σκανδαλο εφτασε στον εισαγγελεα!!! Τελικα ποιος ειναι ο κος Παπανδρεου???
    Αναρωτιεμαι λοιπον σε οσους ριχνουν ευκολα το αναθεμα στο Καραμανλη εν μερη δικαιως η αλλη πλευρα μπηκε στη κολυμπηθρα του Σιλωαμ? Ο κυριος Παπανδρεου δεν ηταν ποτε υπουργος απο το 1980 μεχρι σημερα? Μνημη ο και κριση στις κυβερνησεις ΠΑΣΟΚ δεν ειχε? Η δικη μου αποψη ειναι παντως οτι περπαταει ενα επικυνδυνο δρομο διχαστικο και μνησικακο....
    Τελειωνοντας αξιοτιμε καθ ολα κυριε Παπαχελα κριση δεν περναει μονο το αμιγως πολιτικο συστημα αλλα ολες οι εξουσιες οι θεμικες αλλα και η τεταρτη εξουσια και η αισθηση μου ειναι χωρις να σας μεμφομαι οτι ολοι πρεπει να ξεδιαλυνουν τη κατασταση να απεμπλακουν απο συμφεροντα και θυμους οπως λετε και να μιλισουν και δημοσιογραφοι τη γλψσσα της αληθειας γιατι η κοινωνικη αναταραχη που ερχετε θα χτυπησει με ορμη και τη 4η εξουσια....

    Αναμενοντας (ματαια?) απαντηση σας
    Ευχαριστω και συγνωμη αν σας κουρασα

    • ΒΡΑΧΟΣ avatar
      ΒΡΑΧΟΣ @ Alex 07/05/2010 20:30:18

      Tα είπες και ήσουν και ευγενικός...
      Χαρά στο κουράγιο σου.

      • Alex avatar
        Alex @ ΒΡΑΧΟΣ 07/05/2010 20:32:17

        χαχαχα ναι πας και τυχει δημοσιευσης....αλλα φευ!!!!

    • otiprepei avatar
      otiprepei @ Alex 07/05/2010 21:03:08

      Απο οτι κατάλαβα προσπαθούν να γυρίσουν την συνολική οργή του κόσμου ενάντια στη ΝΔ και αυτοί του ΠΑΣΟΚ να εμφανιστούν ως λευκές περιστέρες αλλά δεν τους βγαίνει. Αυτή είναι η γραμμή που ο Παπα χελ πρέπει να έχει απ τη Virginia.

  4. peripeton avatar
    peripeton 07/05/2010 19:30:14

    http://www.youtube.com/watch?v=EnPzokFoAow

    Eάν πέσει η Ελλάδα θα ακολουθήσουν όλοι οι άλλοι. Αντισταθείτε!

  5. ΑΙΧΜΗΡΟΣ avatar
    ΑΙΧΜΗΡΟΣ 07/05/2010 20:42:53

    ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ Ο ΑΙΧΜΗΡΟΣ...... ΤΟ ΑΛΛΟ ΣΧΟΛΙΟ ΟΜΩΣ ΠΟΥ ΕΒΑΛΑ ΔΕΝ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟΠΟΙΗΣΕ Η ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ....ΔΥΣΤΥΧΩΣ

    • Alex avatar
      Alex @ ΑΙΧΜΗΡΟΣ 07/05/2010 21:04:58

      Βαλτο εδω...ουτε εμενα το σηκωσαν αυτο που βλεπεις αλλα το εβαλα εδω....

      • Ευθύμης avatar
        Ευθύμης @ Alex 07/05/2010 21:45:52

        δημοκρατικά πάντα... κάτι για το οποίο φημήζεται ο ελλήνικός τύπος.

      • Alex avatar
        Alex @ Alex 07/05/2010 22:25:53

        ναι ναι ΠΑΝΤΑ δημοκρατικα....τρομαρα τους αλλα ερχεται και η σειρα τους ουτε αυτοι θα κυκολοφορουν σε λιγο καιρο στο δρομο θα πανε να κανουν παρεα με τα κολληταρια τους στα σπιτακια τους...

  6. Μιχάλης avatar
    Μιχάλης 07/05/2010 20:54:41

    Ποιός μπορεί να μας δώσει πληροφορίες ποιος είναι ο Alex Jones και πόσο αξιόπιστος είναι. Γιατί είναι πολύ σοβαρά αυτά που λέει.

    • otiprepei avatar
      otiprepei @ Μιχάλης 07/05/2010 21:24:52

      Δεν είναι αξιόπιστος.
      Είναι ενα είδος Λιακόπουλου της Αμερικής. Ανήκει στο τομέα των συνομοσιολογικής ανάλυσης της τρέχουσας ενημέρωσης.
      Αυτού του είδους η ενημέρωση ως μόδα ξεκίνησε αρχικά στην Αμερική με θέματα όπως τα UFO και την παραψυχολογία όταν εμφανίστηκε η ανάγκη το Αμερικανικό Πεντάγωνο να ελέγξει τη ροή πληροφοριών για τα μυστικά στρατιωτικά της προγράμματα προς τους Σοβιετικούς. Την οργανωμένη επιχείρηση παραπληροφόρησης αντιπληροφόρησης για λόγους εθνικής ασφαλείας ανέλαβε η Αμερ.Κεντρ. Υπηρεσ.Πληροφοριών.

      Τον συγκεκριμένο παρακολουθεί το fringe community της Αμερικής, ή εμφανίστηκε στα πράγματα για να κατευθύνει αυτή τη κοινότητα ακροατών.
      Η κοινότητα αυτή στην Αμερική έχει μεγάλη εξάπλωση γιατί προσφέρει εύπεπτο υλικό πολιτικο-θρησκευτικών αναλύσεων, ιδανικό για όσους βαριούνται ή δεν έχουν χρόνο να κουράσουν το μυαλό τους με τα πραγματικά στοιχεία.
      Γνωστές ιστοσελίδες του διαδικτύου που ασχολούνται με παρόμοια θέματα και προάγουν και τον συγκεκριμένο συγραφέα εκφωνητή μαζί με μια πλειάδα διασημοτήτων του συνομοσιωλογικού χώρου θεωρείται οτι είναι μέρη της οργανωμένης επιχείρησης παραπληροφόρησης, που συντάσσονται στο Αμερικανικό αμυντικό δόγμα Homeland Security στο οποίο πλέον εντάσσονται και οι υπηρεσίες του Αμερικαν. Ομοσπονδιακού Γραφ. Ερευνών αλλά και πολλές υπηρεσίες πληροφοριών του Κράτους.

      Τελευταία διασημότητες που κινούνται στο χώρο της Αμερ. πολιτικής σκηνής σε τοπικό επίπεδο πολιτειών που κινούνται στο χώρο της δεξιάς, θρησκευόμενης δεξιάς και του μιλιταριστικού πατριωτικού χώρου της Αμερ. κοινωνίας, έχουν εκφράσει την υποστήριξη τους στο πρόσωπο του συγγραφέα/εκφωνητή.

      • Ikaros avatar
        Ikaros @ otiprepei 07/05/2010 21:42:56

        Πάντως πολλά από αυτά που λέει ο Τζόουνς ισχύουν.

      • Ευθύμης avatar
        Ευθύμης @ otiprepei 07/05/2010 21:54:18

        εγώ έχω δεί τον jones να τα χώνει πολύ άσχημα και στο αμερικανικό ομοσπονιδακό κράτος αλλά και στον Μπούς.
        Δεν ξέρω κάποιον δυνάστη (cia-αμερικανικο κράτος) να ανοίγει τα μάτια του κόσμου έστω και αποσπασματικά για διάφορα θέματα για λόγους χειραγώγησης.

        Ο Alex Jones και μεγάλο μέρος των αμερικανών είναι ενάντια στο λεγόμενο Νew World Order και σε όλες τις εκφάνσεις αυτού.
        Επίσης στηλιτεύουν τις μεθδεύσεις των τραπεζών και τολμούν να το πάνε λίγο πιο πέρα απο τα απλά νούμερα αλλά να εμπλέκουν και το ποιοί τις διοικούν και τι σχέσεις (συνήθως φυλετικές) έχουν μεταξύ τους και μεταξύ όσων ελέγχουν τα μέσα ενημέρωσης παγκοσμίως.

        Ε, Λογικό να μην αρέσουν σε κάποιους οι απόψεις τους.

      • Tassos Karras avatar
        Tassos Karras @ otiprepei 07/05/2010 22:05:07

        Do you believe what you are saying about Alex Jones?
        Even if 50% are truth we are still fucked up from IMF and the rest of stealers.

      • otiprepei avatar
        otiprepei @ otiprepei 07/05/2010 22:32:57

        Ευθύμη επειδή εδω είναι Ελλάδα και δεν θα βάλει κανένα αμερικανάκι το κεφάλι του στο ντορβά παρά μόνο εμείς οι έλληνες ας είμαστε και λίγο ψιλιασμένοι.
        Ο Jones δεν λέει κάτι καινούριο. Υπάρχουν χιλιάδες εκδόσεις που λένε ακριβώς τα ίδια πράγματα στον εντόπιο τύπο εδω και πολλά χρόνια τώρα. Συνήθως τους αποκαλούσαν κολλημένους, ανθρώπους της εκκλησίας, συνωμοσιολόγους κτλπ. Τώρα δεν καταλαβαίνω ξαφνικά τι άλλαξε και ένας πολίτης εξ Αμερικής είναι βασιλικότερος του βασιλέως για τον μέσο έλληνα.

      • Επικούρειος avatar
        Επικούρειος @ otiprepei 07/05/2010 22:47:29

        Η μεγαλύτερη θεωρία συνομωσιολογίας είναι ότι δεν υπάρχουν συνομωσίες.

      • Επικούρειος avatar
        Επικούρειος @ otiprepei 08/05/2010 02:52:45

        Οι μικρές και ασήμαντες συνομωσίες είναι αυτές που τους δημιουργούν πρόβλημα. Τις μεγάλες και σημαντικές δεν τις πιστεύει κανένας.

    • αλλενάκι avatar
      αλλενάκι @ Μιχάλης 07/05/2010 21:29:35

      Mιχάλη για να δεις αν λέει αλήθεια ή όχι ο Alex Jones αλλά και ο Μax Keiser δεν έχεις παρά να δεις τα βίντεο της υποδούλωσης της Αργεντινής στο ΔΝΤ και τι έγινε τότε με την πείνα και τις παραστρατιωτικές ομάδες των Κόνδορρας που χρησιμοποιήθηκαν.

      • otiprepei avatar
        otiprepei @ αλλενάκι 07/05/2010 21:48:09

        O Max Keiser αρθρογραφεί συχνά σε νεοαποκτηθείσα εφημερίδα της Βρετανίας συμφερόντων Ρώσου μεγαλοεπιχειρηματία της οικονομικής ομάδας του Κρεμλίνου και έχει κάνει κατά σειρά εκπομπές στο αγγλόφωνο κανάλι ενημέρωσης Russia Today.
        Ο Alex Jones έχει και αυτός κατά καιρούς φιλοξενηθεί σε ολιγόλεπτα αφιερώματα απο τον ίδιο τηλεοπτικό σταθμό για να αναφερθεί στην αντιπολίτευση που κάνει στους Δημοκρατικούς του σύγχρονου προέδρου της Αμερικής Μ.Ομπάμα.

      • αλλενάκι avatar
        αλλενάκι @ αλλενάκι 07/05/2010 21:52:34

        Και λοιπόν; Τι κι αν κάνει αντιπολίτευση στο σύγχρονο πρόεδρο της Αμερικής Ομπάμα?

        Τι είδους μεταφορά / αντιστοίχιση προτύπων είναι αυτή?

      • otiprepei avatar
        otiprepei @ αλλενάκι 07/05/2010 22:17:59

        Εξηγώ δεν αντιστοιχίζω.
        Πειράζει να ξέρουμε το ποιόν του κάθε επαγγελματία συνωμοσιολόγου;
        Αν αναλογιστώ οτι ο Κeiser έχει πιθανόν ως ενα βαθμό ασχοληθεί με την οικονομία επαγγελματικά Θα τον πάρω λίγο ποιο σοβαρά. Ο Jones δεν έχει διατελέσει κάτι άλλο απο παραγωγός ραδιοφωνικής εκπομπής στην Αμερική απο ότι γνωρίζω. Δεν διαφωνώ με αυτά που προτείνει, αλλά όμως επειδή ακριβώς τα προτείνει πιστεύω οτι χρήζει προσοχής και βαθύτερης ανάλυσης των πραγματικών αιτίων.

      • αλλενάκι avatar
        αλλενάκι @ αλλενάκι 07/05/2010 22:23:02

        Έχετε και το pay roll του αυτού του "επαγγελματία συνωμοσιολόγου";

        Αν το έχετε γιατί δεν το αναρτάτε?

      • Γιάννης Σ. avatar
        Γιάννης Σ. @ αλλενάκι 07/05/2010 22:41:45

        Το να συνδέονται ψήγματα αλήθειας με πράγματα που δεν ισχύουν (ψάξε το ιστορικό του σε βάθος), κάνει ακόμη πιο δύσκολο το έργο του να ξεχωρίσει κάποιος την πραγματικότητα. Σε γενικές γραμμές, παίρνει πράγματα που βρίσκει έτοιμα αλλού και τα τραβάει από τα μαλλιά.

        Αυτό δεν σημαίνει φυσικά πως το ΔΝΤ είναι ένα γεωπολιτικό, ληστρικό όπλο. Αλλά δεν είναι έτσι επειδή το λέει αυτός.

      • Γιάννης Σ. avatar
        Γιάννης Σ. @ αλλενάκι 07/05/2010 22:42:45

        Διόρθωση:

        «Αυτό δεν σημαίνει φυσικά πως το ΔΝΤ _ΔΕΝ_ είναι ένα γεωπολιτικό, ληστρικό όπλο.»

      • otiprepei avatar
        otiprepei @ αλλενάκι 07/05/2010 22:42:53

        Δηλώνει ελεύθερος επαγγελματίας νομίζω.

      • otiprepei avatar
        otiprepei @ αλλενάκι 07/05/2010 22:48:17

        Γιάννης Σ. μάλλον ήθελες να πείς οτι το ΔΝΤ όπλο.
        Ναι ο Jones μοιάζει να έχει κατά κάποιο τρόπο ζηλέψει τη δόξα του Dan Brown (κώδικας Da Vinci) αλλά απευθύνεται σε ποιό πατριωτικό κοινό. Είναι πάντως γενικά ρεβιζιονιστής.
        Ο ρεβιζιονισμός είναι μια περίεργη μόδα που την έχουμε δει να εξαπλώνεται και εδω στην Ελλάδα με τη μορφή των νεοδωδεκαθεϊστών. Εντελώς τυχαία η δυναμική επανεμφάνιση έγινε τον καιρό που πρωτογνωρίσαμε το ίντερνετ στην Ελλάδα.

      • Επικούρειος avatar
        Επικούρειος @ αλλενάκι 08/05/2010 03:01:07

        Και η Ευρώπη έχει την Gendarmerie.

    • Tassos Karras avatar
      Tassos Karras @ Μιχάλης 07/05/2010 22:03:10

      Go on Infowars.com to find out more about what he is doing.

    • Γιάννης Σ. avatar
      Γιάννης Σ. @ Μιχάλης 07/05/2010 22:38:35

      Είναι καμμένος, σε μεγάλο βαθμό. Έχει ένα φανατικό κοινό του χώρου των θεωριών συνωμοσίας, αλλά μέχρι εκεί. Δεν είναι κάποιοι πρόσωπο που το έχει ο κόσμος σε υπόληψη.

      • otiprepei avatar
        otiprepei @ Γιάννης Σ. 07/05/2010 22:48:49

        όντως,

  7. Επικούρειος avatar
    Επικούρειος 07/05/2010 21:04:10

    http://greatlie.com/anazitiseis/kataggelies/751-ellines-arnitheite-to-apatilo-xreos-allios-tha-ksupnisete-astegoi-kai-upodouloi-video.html

    • otiprepei avatar
      otiprepei @ Επικούρειος 07/05/2010 21:52:31

      Μου κάνει εντύπωση το αρχικό quote που υπάρχει στη σελίδα που έδωσες.

      «Όταν ένα άτομο πάσχει από μία πλάνη, αυτό λέγεται τρέλα... Όταν πολλά άτομα πάσχουν από μία πλάνη, αυτό λέγεται θρησκεία»!

  8. Nick avatar
    Nick 07/05/2010 23:26:39

    Προτιμώ τον Max Keiser, και ας μεταδίδει μέσω Russia Today ή του Ιρανικού TVPress. Τουλάχιστον έχει δουλέψει και στη Wall Street και ξέρει κάτι παραπάνω.

    Απο'κεί και πέρα, εάν θέλετε να ακούσετε σοβαρές αναλύσεις, ψάξ'τε για Marc Faber και Martin Hennecke. Ο μέν πρώτος ανέφερε ότι τα χρεή θα βγούν εκτός ελέγχου και θα ξεσπάσουν πόλεμοι,

    ο δε δεύτερος από αρχές του 2008 είχε πει ότι χώρες όπως η Ελλάδα και η Πορτογαλία θα αναγκαστούν να φύγουν από την Ευρωζώνη.


    US heading for Depression?

    http://www.youtube.com/watch?v=q8KtnnMSgK8

    Hyperinflationary Depression

    http://www.youtube.com/watch?v=dpDgrvYd36k

  9. Nick avatar
    Nick 07/05/2010 23:30:20

    Προτιμώ τον Max Keiser, γιατί τουλάχιστον έχει μια κάποια εμπειρία, και ας μεταδίδει τις απόψεις του από Russia Today ή το Ιρανικό TVPress.

  10. Tassos Karras avatar
    Tassos Karras 08/05/2010 11:20:59

    Όπως και να έχουν τα πράγματα που αναφέρει Ο Άλεξ Τζόουνς, το ΔΝΤ δεν έρχεται για διακοπές στην Ελλάδα όλοι μας το γνωρίζουμε. Το παιχνίδι που παίζουν είναι γνωστό παγκόσμια και τα ακόλουθα όλοι τα γνωρίζουμε.
    Ο ΓΑΠ τα κάνει όσο πιο γρήγορα μπορεί γιατί γνωρίζει ότι υπάρχουν και Έλληνες στην Ελλάδα όχι μόνο 3.000.000 ΠΑΣΟΚΟΙ που δεν τους νοιάζει για την πατρίδα.

  11. ΓΙΩΡΓΟΣ avatar
    ΓΙΩΡΓΟΣ 08/05/2010 22:41:30

    ΣΙΓΟΥΡΑ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΠΙΦΥΛΑΚΤΙΚΟΙ ΣΕ ΟΛΑ ΑΥΤΑ.ΟΜΩΣ Η ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΣΥΝΗΘΩΣ ΕΙΝΑΙ ΣΤΗ ΜΕΣΗ.ΤΙ ΚΕΡΔΟΣ ΕΧΕΙ Ο ΑΛΕΞ ΝΑ ΤΑ ΛΕΕΙ ΟΛΑ ΑΥΤΑ.ΠΟΙΟΝ ΕΥΝΟΟΥΝ.ΑΠΟ Ο,ΤΙ ΠΛΗΡΟΦΟΡΟΥΜΑΙ ΥΠΗΡΧΑΝ ΤΡΟΠΟΙ ΝΑ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΤΕΙ Η ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΜΑΣ ΜΕ ΑΛΛΟΥΣ ΠΟΙΟ ΑΝΩΔΥΝΟΥΣ ΤΡΟΠΟΥΣ ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΞΕΥΤΙΛΙΣΜΑ.ΟΙ ΑΡΝΗΣΕΙΣ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΓΙΑ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ Η ΒΙΑΣΥΝΗ ΤΗΣ (ΣΧΕΔΟΝ ΚΛΩΤΣΗΔΩΝ)ΝΑ ΣΠΡΩΧΤΟΥΜΕ ΣΤΟ ΔΝΤ ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ Η ΘΕΣΗ ΜΕΓΑΛΟΥ ΠΑΡΑΓΟΝΤΑ ΤΟΥ ΔΝΤ ΟΤΙ ΤΑ ΜΕΤΡΑ ΔΕΝ ΤΑ ΕΠΕΒΑΛΑΝ ΑΥΤΟΙ,ΑΛΛΑ Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΔΕΝ ΜΑΣ ΥΠΟΨΙΑΖΕΙ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ;