#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
24/11/2010 14:00
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

A.Παπαδόπουλος: Το "Plan B" μετά την Ντόρα



Από σωτήρες και μετά Χριστό προφήτες έχουμε χορτάσει σ’ αυτό τον τόπο. Γι’ αυτό άλλωστε και φτάσαμε στο σημείο που είμαστε. Πρώτα βγήκε ο Σημίτης να μας σώσει, μετά βγήκε ο Μητσοτάκης, ήρθε καπάκι και η Ντόρα να μας πουλήσει νέες ιδέες και φιλελευθερισμό και έδεσε το γλυκό. Το ένα μετά το άλλο τα φθαρμένα υλικά του πολιτικού προσωπικού της χώρας αποφάσισαν ότι ήρθε η ώρα να μιλήσουν και τι να πουν; Πώς θα σωθεί η χώρα για της διάλυση της οποίας συνέβαλαν τα μέγιστα. Αυτοί για τους οποίους ταιριάζει γάντι η φράση «μαζί τα φάγαμε» βγαίνουν στο θίασο «Η Ωραία πλην χρεοκοπημένη Ελλάς» και λένε το μακρύ τους και το κοντό. Και η ερώτηση είναι απλή: Γιατί δεν τα έκαναν όταν ήταν στην κυβέρνηση;

Ετσι, λοιπόν, μέσα σ’ αυτό το κλίμα βγήκε και ο πρώην υπουργός των κυβερνήσεων του ΠΑΣΟΚ, ο Αλέκος Παπαδόπουλος να καταθέσει τη δική του πλατφόρμα εξόδου από την κρίση. Πρόκειται για τον ίδιο άνθρωπο τον οποίο αποθεώνει η Αγία Οικογένεια και λέει ότι πρέπει να συμμετάσχει στην κυβέρνηση. Τυχαία η εμφάνισή του αμέσως μετά το Ντοροκόμμα; Δε νομίζω.

Ο Αλ. Παπαδόπουλος μίλησε χθες σε εκδήλωση του ΕΛΙΑΜΕΠ και φυσικά χωρίς ίχνος αυτοκριτικής κατηγόρησε την κυβέρνηση και τις άλλες πολιτικές δυνάμεις για υπεκφυγή από την πραγματικότητα και ψέματα στον ελληνικό λαό, περιέγραψε  με τα μελανότερα χρώματα την κατάσταση της οικονομίας ενώ άφησε και παράθυρο εθνικής συνεννόησης, ουσιαστικά μιας κυβέρνησης προσωπικοτήτων. Σα να λέμε ότι βγήκε ο εκπρόσωπος του κ. Μητσοτακη να επαναλάβει τα ίδια.

Για την κυβέρνηση, χωρίς να την κατονομάσει είπε: «Οι ιθύνουσες δυνάμεις της χώρας δεν έχουν καλλιεργήσει στο λαό «εθνική αυτογνωσία». Έτσι, αποκρύφτηκε από το λαό η «φοβερή αλήθεια ότι τελούμε υπό Διεθνή Οικονομικό Έλεγχο. Αντίθετα, του μιλάνε και διαπληκτίζονται για ένα κάποιο 'χαρτί', το 'μνημόνιο'». «Ένα ψεύδος που επίσης καλλιεργείται στο λαό είναι αν η χώρα μας θα χρεοκοπήσει ή όχι. Αρνείται ο παραπλανητικός λαϊκισμός να αποδεχθεί ότι τέτοιο δίλημμα ουσιαστικά δεν υπάρχει, γιατί η χώρα ήδη τελεί 'υπό χρεοστάσιο' από τον περασμένο Μάιο». Το δίλημμα, κατά τον πρώην υπουργό, είναι «αν θα καταρρεύσουμε πλήρως ή όχι, και αυτό εξαρτάται αποκλειστικά από τις εθνικών διαστάσεων αποφάσεις που θα λάβουμε».



Πολύ ωραία όλα αυτά, και δίκιο έχει αλλά μήπως να μας πει τι θέλει ο ίδιος; Και να μας πει αν η χρεοκοπία έχει ξεκινήσει από τότε που ο Σημίτης αποφάσισε το 2000 να κάνει τη χώρα «μπάτε σκύλοι αλέστε»;

Ο κ. Παπαδόπουλος είπε ότι το κράτος θα πρέπει να μειωθεί κατά 30% ενώ εκτίμησε ότι «το 2011 θα διαφανεί η αδυναμία του πολιτικού συστήματος -εκ κατασκευής λαϊκιστικού, φοβικού και εξουσιαστικού- να χαράξει γραμμές στρατηγικού βάθους για την ανόρθωση της οικονομίας», ενώ θα ενεργοποιηθεί «το φοβικό σύνδρομο της απώλειας επιρροής και δύναμης στο εκλογικό σώμα». Ήδη, προσθέτει, «έχουμε τα πρώτα σημάδια, όπως η συζήτηση για αναθεώρηση του μνημονίου, η χαλάρωση της δημοσιονομικής προσαρμογής κ.λπ.» Φοβάμαι ότι εκπνέουν οι ψυχικές αντοχές και ότι το ψυχολογικό φορτίο υποστήριξης ρεαλιστικών πολιτικών από τις ιθύνουσες δυνάμεις της χώρας έχει φτάσει στα όριά του.

Με λίγα λόγια, ότι λέει και η Ντόρα με το κόμμα. Βαρέθηκε ο κόσμος τους πολιτικούς και πρέπει να βγουν καινούργιες δυνάμεις να αλλάξουν τον τόπο. Είναι τόσο κοντά οι απόψεις τους που άνετα θα μπορούσε να υπογράψει τη διακήρυξη της ΔΗ.ΣΥ. ή «συμμαχίας με το διάβολο».

Προτείνει επίσης, ο κ. Παπαδόπουλος πέρα από τις καθολικές αποκρατικοποιήσεις των δημοσίων επιχειρήσεων και την άμεση κατάργηση τμημάτων πανεπιστημίων και ΤΕΙ, δημοτικών επιχειρήσεων, ατροφικών νομικών προσώπων δημοσίου και ιδιωτικού δικαίου, άεργων διπλωματικών αντιπροσωπειών, στρατοπέδων, συγχώνευση μητροπόλεων, κατάργηση απολιθωμένων κρατικών υπηρεσιών, αποκεντρωμένων υπηρεσιών και γενικών γραμματειών διαφόρων υπουργείων. Περιορισμό του μεγάλου αριθμού στρατηγών, ναυάρχων, πτεράρχων και ταξιάρχων των ενόπλων δυνάμεων και των σωμάτων ασφαλείας, περιορισμό του πολυάριθμου διδακτικού προσωπικού με αύξηση των ωρών διδασκαλίας, δραστική περικοπή κατά 70% τουλάχιστον των πολυάριθμων Γενικών Διευθυντών και Διευθυντών υπουργείων και οργανισμών, δραστική μείωση του μεγάλου αριθμού των αντιπροέδρων των Ανωτάτων Δικαστηρίων και τέλος εξορθολογισμό ή κατάργηση και άλλων πολυάριθμων αφανών δημοσίων καταλυμάτων, τα οποία περιθάλπουν χρόνια τώρα τον κρατικό ανορθολογισμό».

Να συμφωνήσουμε σε όλα αυτά αλλά μήπως μπορεί να μας πει ποιος διόγκωσε το κράτος και έφερε όλους αυτούς τους άεργους και αργόσχολους; Μαζί με τον Πάγκαλο δεν τα έφτιαξαν όλα αυτά και τους λοιπούς Πασόκους που σήμερα το παίζουν εθνικοί σωτήρες;
Τέλος, έκανε και την… ρηξικέλευθη πρότασή του που παραπέμπει σε κυβέρνηση εθνικής ανάγκης με προσωπικότητες από όλους τους χώρους.
«Η συναίνεση όμως μεταξύ των σημερινών κομμάτων της χώρας είναι ανέφικτη και άνευ αξίας. Ο λαϊκισμός δεν παράγει consensus, παρά μόνο εξουσιασμό και υποκρισίες. Απαιτείται μια 'νέα συμφωνία της ελληνικής κοινωνίας', κυρίως με τον εαυτό της, για το που θέλει να πάει η χώρα. Θα ζήσουμε για πολλά χρόνια υπό διεθνή οικονομικό έλεγχο. Δεν πρέπει η χώρα ν’ αφεθεί να σέρνεται και ο λαός να βαυκαλίζεται με αυταπάτες και ψεύδη που του καλλιεργούν καθημερινά οι κατεστημένοι της χώρας».
Ετσι, προτείνει μέσα στο 2011 η Βουλή να εγκρίνει τη συγκρότηση μιας ανεξάρτητης επιτροπής κύρους, η οποία θα συντάξει ένα θαρραλέο και ριζοσπαστικό «πενταετές πρόγραμμα οικονομικής και κοινωνικής ανάπτυξης», στην ουσία δηλαδή ένα σχέδιο αναγέννησης, που θα οδηγήσει τη χώρα συντεταγμένα, πειθαρχημένα και χρονοστοχευμένα στην έξοδο από την κρίση. Το σχέδιο αυτό θα πρέπει να κριθεί από το λαό με εκλογές «για ν’ αναλάβουν όλοι την ευθύνη τους για το μέλλον της χώρας, και πολύ περισσότερο ο λαός».

Το μόνο που δεν είπε είναι ότι θα ήθελε και ο ίδιος να συμμετάσχει στην επιτροπή εθνικής σωτηρίας.

Ότι η Ελλάδα πρέπει να επαναδραστηριοποιήσει το στόχο της το γνωρίζουμε όλοι καλά. Αλλά όχι να το κάνει με φθαρμένα υλικά. Δε μπορεί να μιλάνε για εθνική συνεννόηση εκείνοι που το μόνο πράγμα που τους ενδιέφερε ήταν οι καρέκλες. Μα είναι δυνατόν να βγαίνει ολόκληρος πρώην υπουργός «λαγός» της Ντόρας και του Μητσοτάκη;

ΣΧΟΛΙΑ

  1. ΧΡΗΣΤΟΣ COMES BACK avatar
    ΧΡΗΣΤΟΣ COMES BACK 24/11/2010 14:10:02

    Πρεπει ολοι εμεις οι υπολοιποι οι οποιοι εμμεσως πλην ομως σαφως απο εναν εξισου αποτυχημενο Ελληνα ΥΠΟΙΚ, "κατηγορουμαστε" για ΕΛΛΕΙΨΗ ΑΥΤΟΓΝΩΣΙΑΣ, να αναρωτηθουμε σοβαρα για την δικη τους αυτογνωσια.Γιατι προκυπτει πλεον σαφεστατα οτι εκτος απο ΞΕΤΣΙΠΩΤΟΙ και ΔΙΕΦΘΑΡΜΕΝΟΙ, χρειαζονται μια επισκεψη και σε ενα ψυχαναλυτη.Δεν εξηγειται αλλιως.Πιστευουν τα οσα λενε, εχουν εντελως "αφαιρεσει" τους εαυτους τους απο το καδρο των ευθυνων (ενω ειναι οι συλληβδην υπευθυνοι για την καταντια της χωρας) και προσδοκουν να μας "ξανασωσουν".Αν υπηρχε Κρατος με σοβαρες λειτουργιες και θεσμους, θα εστελνε ειδικους απο το Δαφνι και το Δρομοκαιτειο για τις πρωτες εξετασεις.Το κυριοτερο, θα τους μαζευε ολους, γιατι οσο κυκλοφορουν ελευθεροι ειναι ακρως επικινδυνοι.

  2. ΒΙΣ avatar
    ΒΙΣ 24/11/2010 14:13:02

    Ο Αλέκος Παπαδόπουλος τα έχει γράψει αυτά πολύ πριν από την Ντόρα και είναι άνθρωπος πολύ διαφορετικής ποιότητας από την Ντόρα. Ο Παπαδόπουλος ήταν μακράν ο καλύτερος Υπουργός Υγείας της τελευταίας 15ετίας. Δεν είναι για πέταμα όλα όσα λέει, αντίθετα πολλά από αυτά οφείλει να τα λάβει σοβαρά υπόψη της η ΝΔ. Το πρόβλημα είναι ότι δεν κάνει αυτοκριτική. Δεν ονοματίζει καν τις ευθύνες του ΠΑΣΟΚ. Δεν είναι νεοσσός της πολιτικής...

    • ΣΚΙΑ avatar
      ΣΚΙΑ @ ΒΙΣ 24/11/2010 14:51:04

      Δεν γνωρίζω από που προκύπτει ότι ήταν ο καλύτερος υπουργός Υγείας της 15ετίας...σαν επαγγελματίας της Υγείας δε μπορώ να πω ότι έχω κάτι συγκλονιστικό να θυμάμαι από τις μέρες της θητείας του...

      Μάλλον λάθος...θυμάμαι τον απαξιωτικό για τη ζωή ενός μικρού παιδιού τρόπο,με τον οποίο απάντησε σε δημοσιογραφική ερώτηση,για το θέμα της δέσμευσης από την Εθνική τράπεζα του ποσού που είχε συγκεντρωθεί από πανελλήνιο έρανο,ώστε ο πάσχων από λευχαιμία Παναγιώτης Βασιλέλης από τη Μυτιλήνη να μεταβεί για θεραπεία στο εξωτερικό... "Άλλο θέμα!"

      • Κρης avatar
        Κρης @ ΣΚΙΑ 24/11/2010 15:20:59

        εδω το βίντεο με το απαξιωτικό του ''κυρίου''
        ... είπα άλλη ερώτηση....
        http://greeksagainststupidity.blogspot.com/2009/04/m_11.html
        αυτό το βλέμμα του μικρού Θα τον καταδιώκει σαν
        ερινύα σε όλη την ζωή του

        @@@

      • ΠΗΛΕΑΣ avatar
        ΠΗΛΕΑΣ @ ΣΚΙΑ 24/11/2010 18:03:02

        Δηλαδή θα προτιμούσες μια πιό λαϊκίστικη απάντηση (δεν ξέρω τι είπε, αλλά καταλαβαίνω ότι "η ζωή ενός μικρού παιδιού" έπρεπε, κατ' εσένα, να πρυτανεύει στην σκέψη ενός Υπουργού -που όμως τον έχουμε επιφορτίσει με την τύχη της ζωής όλων μας και δεν δικαιούται να εξαιρεί κανέναν από κάποιο γενικό κανόνα, γιατί ο νόμος δεν πρέπει να έχει παράθυρα).
        Τέλος πάντων να φρεσκάρω την επαγγελματική μνήμη σου με κάτι, που υπέπεσε στην αντίληψή μου, από αυτά, που έκαναν τον Παπαδόπουλο αντιπαθή στα πράσινα συντρόφια του: Τα ΔΣ των Νοσοκομείων. Αν θυμάσαι, ο Παπαδόπουλος εισήγαγε τον θεσμό των Μάνατζερς στα κρατικά νοσοκομεία. Έπρεπε, όχι μόνο να έχουν οικονομολογικές γνώσεις και ΜΒΑ, αλλά και επαρκή και επιτυχή προϋπηρεσία. Τα ωφέλη δεν χρειάζεται να σου τα απαριθμήσω έναντι των αδαών κομματόσκυλων, που προήδρευαν μέχρι τότε. Η Ιταλόφερτη ιδέα ήταν απλή και εφικτή: Αφού έχεις "δικούς σου" ένα μεγάλο ποσοστό των Ελλήνων, βρες τουλάχιστον τους καλύτερους απ' αυτούς για μια δουλειά και μην το αφήνεις στην τύχη. Το υπόλοιπο ΔΣ αποτελείτο από τους Διευθυντές των διευθύνσεων του Νοσοκομείου. Κανένα "έγκριτο" κομματόσκυλο! ΚΑΙ μηδαμινό κόστος λειτουργίας ΚΑΙ επαγγελματισμός αντί κομματισμού.
        Έπεσαν οι "δικοί του" να τον φάνε, κι αυτόν και τους μάνατζερ του! Στην περιοχή μου, ο άξιος Διοικητής-μάνατζερ, πρώην επικεφαλής του Οικονομικού μιας από τις μεγαλύτερες Ελληνικές βιομηχανίες, ξεκίνησε να εφαρμόσει, με δική του πρωτοβουλία, διπλογραφικό σύστημα (αυτό που ψηφίστηκε το... 1957 (!) και ακόμα αξιοποιούμε το μεταβατικό του άρθρο για να ΜΗΝ (!) το εφαρμόζουμε) και του έβαζε τρικλοποδιές συνεχώς ο επικεφαλής του ΠΕΣΥ της περιοχής μας. Έφτασαν μέχρι την θύρα των δικαστηρίων!
        Ο Παπαδόπουλος έπαψε να είναι Υπουργός, το ΠΑΣΟΚ έκανε "ευρεία" ερμηνεία των απαιτήσεων του νόμου και η προϋπηρεσία και οι ειδικές σπουδές έγιναν απλό πτυχίο ΑΕΙ. Και η ΝΔ του Κωστάκη ξαναέκανε ΔΣ με "έγκριτους πολίτες" (διάβαζε: κομματόσκυλα). Που τους πληρώνουμε για να είναι άσχετοι και να μεταφέρουν στα ΔΣ τις βουλές του βουλευτή που τους διόρισε.
        Ούτε μας έβαλε αυτός στο Ευρώ. Ήταν διακριτικά απ' έξω από τα οικονομικά πλέον. Και αυτό λέει πολλά!
        Αμφιβάλλω όμως ότι ο Παπαδόπουλος θα πάει με την Ντόρα. Το πολύ σε κάποια "οικουμενική"...
        Όσο για αυτά (τα συγκεκριμένα) που είπε, τα επικροτώ 100% ! Και όποιον δεν το κάνει, τον θεωρώ εχθρό της χώρας μου!

        • Αυριανιστής avatar
          Αυριανιστής @ ΠΗΛΕΑΣ 24/11/2010 21:24:58

          Μάλλον δεν θυμάσαι καλά, Πηλέα. Με την εξαίρεση 1-2 καθηγητών επιστημών υγείας, σχεδόν όλοι οι άλλοι δοικητές που εισήγαγε ο εκσυγχρονιστικός ήταν κομματόσκυλα, με έμφαση μάλιστα στους αποτυχόντες πολιτευτές. Απλώς, είχαν και μια επίφαση "διοικητικών ικανοτήτων" για να χάψει ευκολότερα το πόπολο ότι επρόκειτο για "μάνατζερς".

        • ΣΚΙΑ avatar
          ΣΚΙΑ @ ΠΗΛΕΑΣ 25/11/2010 09:04:08

          *Δηλαδή θα προτιμούσες μια πιό λαϊκίστικη απάντηση (δεν ξέρω τι είπε, αλλά καταλαβαίνω ότι “η ζωή ενός μικρού παιδιού” έπρεπε, κατ’ εσένα, να πρυτανεύει στην σκέψη ενός Υπουργού -που όμως τον έχουμε επιφορτίσει με την τύχη της ζωής όλων μας και δεν δικαιούται να εξαιρεί κανέναν από κάποιο γενικό κανόνα, γιατί ο νόμος δεν πρέπει να έχει παράθυρα).*

          Οι νόμοι υπάρχουν για να ρυθμίζουν τη ζωή μας σε μια οργανωμένη κοινωνία.Όταν όμως οδηγούν στο θάνατο 4χρονων παιδιών για technicalities,τότε μάλλον κάτι σάπιο υπάρχει στο βασίλειο της Δανιμαρκίας!Και το σάπιο το εξέφρασε με εμφατικό τρόπο ο νεοπαγής "σωτήρας" που παριστάνει σήμερα ότι προσγειώθηκε στη χώρα ξαφνικά από τον Άρη,όχι λέγοντας κάτι,οτιδήποτε,αλλά μη λέγοντας τίποτε!Απαξίωσε καν να ασχοληθεί με το ζήτημα...ρωτήθηκε σχετικά και η απάντησή του ήταν "Άλλη ερώτηση"...

          *Όσο για αυτά (τα συγκεκριμένα) που είπε, τα επικροτώ 100% ! Και όποιον δεν το κάνει, τον θεωρώ εχθρό της χώρας μου!*

          Καλά θα κάνεις όμως να έχεις κατά νου,όπως λέω και παραπάνω,ότι τούτος ο "σωτήρας" δεν έλειπε στον Άρη,αλλά τις τελευταίες δεκαετίες ήταν οργανικό μέρος της ελίτ που έφτασε τη χώρα σε αυτό το σημείο...στα 30 χρόνια μάλιστα από την ένταξή μας στην ΕΟΚ,το κόμμα του κυβέρνησε τα 20 δηλ. τα 2/3 του χρόνου,γεμίζοντας στην αξέχαστη δεκαετία του '80 το δημόσιο με αγράμματους πρασινοφρουρούς αφισοκολλητές οι οποίοι στα χρόνια μας βγαίνουν πλέον μαζικά στη σύνταξη.Τα ομόλογα δε που λήγουν φέτος και τα επόμενα χρόνια και που αποτελούν πραγματικό βρόγχο για τη χώρα,είναι τα δάνεια που έκανε η κύβερνηση του αλήστου μνήμης "εκσυγχρονισμού" της οποίας υπήρξε πρωτοπαλλίκαρο...

  3. ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
    ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 24/11/2010 14:33:55

    Θα με συγχωρησετε αλλα διαφωνω !
    Ολες αυτες οι οψιμες μαριονετες ειναι εγκαθετοι του Συστηματος Εκτος Ελλαδος.
    Ο Μητσοτακης κολητος οτυ Μπους και του Κολ κλπ η κορη ακολουθει ο Σημιτης των Γερμανων και οι συν αυτω Υπουργοι..
    Ο Παπαδοπουλος τι μας λεει σημερα?
    Ειναι σχεδιο διογκωσης του υπαρχοντος προβληματος( δημοσιος τομεας)!!
    Θα ακολουθησει το ψησιμο απο τα ΜΜΕ και η πλυση εγλεφαλου,
    και τελος θα ελθει η Λυση η οποια θα ειναι χειροτερη απο καθε ΔΝΤ κλπ και θα τη ζητησουμε μονοι μας. Οι Εξω απο ΔΩ παντα ετσι κανουν τη δουλεια τους.

    Η συνεντευξη της Τροικας τι ηταν? Δημιουργουν και φουσκωνουν το κλιμα.

    Δεν ακουω κανεναν Παπαδοπουλο. Εχω λογικη και κρινω μονος μου.

    ΠΠ

  4. ΧΡΗΣΤΟΣ COMES BACK avatar
    ΧΡΗΣΤΟΣ COMES BACK 24/11/2010 14:36:19

    Ωραιες αποψεις περι πολιτικης, κατα καιρους, εχει εκφρασει και ο "γραφικος" Βασιλης Λεβεντης.Ουδεποτε ομως ο λαος-και ορθως-δεν του εδωσε την δυναμη να πραξει τα οσα ελεγε.Ο κ.Παπαδοπουλος υπηρξε μεγαλο στελεχος του ΠΑΣΟΚ και ηταν στο κεντρικο πυρηνα των εκσυγχρονιστων.Η Πολιτικη ειναι η τεχνη του εφικτου.Και οι πολιτικοι της μεταπολιτευσης (1981-2010), ΕΚΑΝΑΝ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΑΝΕΦΙΚΤΑ ΜΕ ΔΑΝΕΙΚΑ.Τιποτα δεν τους "νομιμοποιει" να εξακολουθουν να μας "βομβαρδισουν" με αρλουμπες για συνειδητες δικες τους παραλειψεις.Το να μεμφονται τους ΔΥ που οι ιδιοι διοριζαν ειναι τουλαχιστον πραξη φανερης κοροιδιας...Ο κ.Παπαδοπουλος εξασκησε εξουσια.Αποτυχημενη.Αυτο αποδεικνυουν τα αμειλικτα νουμερα των αριθμων της Ελληνικης Οικονομιας.Τερμα το δουλεμα.Εαν ηταν επιτυχημενοι ολοι οι μετα Χριστον "προφητες" πολιτικοι μας, η χωρα δεν θα τελουσε υπο κηδεμονια.Απετυχαν, αλλα στηριζονται απλα στην υπνωση του "κυριαρχου λαου."
    υ.γ.Λετε να εχει δικιο εκεινος ο Λιακοπουλος που επιμενει οτι μας "βομβαρδιζουν" απο αερος???

  5. ΒΙΣ avatar
    ΒΙΣ 24/11/2010 14:53:43

    Σωστό είναι αυτό, ουσιαστικά ανάλογες αλήθειες, αλλά με πιο εθνική χροιά, λέει και ο Βασίλειος Μαρκεζίνης, που ασφαλώς και είναι δεξιός.

  6. amartolos avatar
    amartolos 24/11/2010 17:31:50

    Καλες οι απόψεις του κ. Παπαδόπουλου. Βεβαια να κλείσουν τα ΤΕΙ. Για δέστε τι αριθμό σπουδαστών έχουν τα τμήματα στην Ηγουμενίτσα, με τι ασχολείται το Κεντρο Τεχνολογικής Ερευνας στους Φιλιάτες, ποιοί είναι βολεμένοι...Εδωσε αρκετά χρήματα στην περιοχή επί υπουργείας του για να δημιουργηθούν ιδρύματα γνωρίζοντας ότι δεν εχουν καμμία τύχη

  7. Ο Θείος avatar
    Ο Θείος 24/11/2010 17:40:14

    Υπάρχουν οι ευθύνες και του ιδίου. Αλλά άς έλθουμε στο τώρα, στην πράξη.
    Ότι όλους αυτούς τους "προέδρους" και "επιτρόπους" και "εκτός έδρας" δεν τους χρειαζόμαστε, αλήθεια λέει.
    Ότι υπάρχουν πολλές ΔΕΚΟ που πλέκουν καλάθια ή σπέρνουν κουκιά, επίσης.
    Ότι ΠΑΣΟΚ και ΝΔ φτιάξανε Πανεπιστήμια Κολοπετινίτσας και ΤΕΙ τέως χωριών και νύν ραδικοφυτειών επίσης.
    Ότι δεν χρειαζόμαστε λεφτά θαμμένα σαν τη γυναίκα του πρωτομάστορα σε άλλους δρόμους και γέφυρες, μάλλον.
    Άλλο οι πολιτικούρες, άλλο η απλή λογική.

    • Misha avatar
      Misha @ Ο Θείος 24/11/2010 17:56:59

      Θείο, όταν τρως και πίνεις από αυτό το κράτος που καταγγέλεις «δεν δικαιούσαι δια να ομιλείς».Για να έχει ο κάθε «αδιάφθορος» πρώην υπουργός ηθικό δικαίωμα να καταγγέλει τη διαπλοκή θα πρέπει πρώτα να καταθέσει το σύνολο των χρημάτων που έχει εισπράξει ως βουλευτής και υπουργός μαζί με τη βουλευτική του σύνταξη.

      Αλλιώς μοιάζει σαν ο Μαυρίκης να καταγγέλει τις υποκλοπές ή η Ντόρα τη Ζημενς....

    • tsilivithras avatar
      tsilivithras @ Ο Θείος 24/11/2010 19:06:17

      Θείο συμφωνώ με τον Misha.

      Και κάτι ακόμα.
      Όλοι αυτοί είναι τζάμπα μάγκες, τουτέστιν ότι λένε-κάνουν το κάνουν ΑΝΕΞΟΔΑ γι αυτούς και με ΜΕΓΑΛΟ ΚΟΣΤΟΣ για εμάς.

      Μεγάλο κόστος για εμάς έχουν λόγια του κου Παπαδόπουλου όπως :

      " Απαιτείται μια ‘νέα συμφωνία της ελληνικής κοινωνίας’, κυρίως με τον εαυτό της, για το που θέλει να πάει η χώρα. Θα ζήσουμε για πολλά χρόνια υπό διεθνή οικονομικό έλεγχο. Δεν πρέπει η χώρα ν’ αφεθεί να σέρνεται και ο λαός να βαυκαλίζεται με αυταπάτες και ψεύδη που του καλλιεργούν καθημερινά οι κατεστημένοι της χώρας..."


      Ο Ελληνικόα λαός ξέρει ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ που θέλει να πάει κε Παπαδόπουλε.
      Ο Ελληνικός λαός κε Παπαδόπουλε δεν ήθελε ΠΟΤΕ του να πάει να δανειστεί χρήματα που δεν ΒΓΑΖΕΙ για να αγοράζει πράγματα που δεν χρειάζεται.
      Εσείς και οι όμοιοί σας τον πείσατε νυχθημερόν ψευδόμενοι για την ευημερία του τόπου.
      Εσείς και ο αγαπητός κος Σημίτης ψευδόσασταν για να σπρώξετε τους Έλληνες στο χρηματιστήριο ωσάν πλασιέ door-to-door και να χάσει ο λαός την περιουσία του για να την καρπωθούν οι τράπεζες.

      Και τώρα ζητάτε από τον Ελληνικό λαό να κάνει αυτοκριτική;;;;
      Σε λίγο καιρό θα τον παρακαλάτε να σας δείξει ΕΛΕΟΣ.

      Και τώρα ζητάτε να αποδεχτούμε πολυετή οικονομικό έλεγχο;;;
      Για τι;;;;
      Για τις δικές σας αρπαχτές;;
      Για τις δικές σας ρεμούλες;;
      Για να έχετε εσείς την πολυτέλεια να βγαίνετε ετεροχρονισμένα και να παίζετε τα πολιτικά σας παιχνίδια;;
      Για να συνεχίζετε απτόητοι να ρημάζετε τον τόπο "κυβερνώντας" ενώ οι τραπεζικοί σας λογαριασμοί παχαίνουν;;;

      Δεν καταλάβατε καλά.
      Σε λίγο καιρό θα ψάχνετε αεροπλάνα να φύγετε και θα παρακαλάτε για έλεος όταν θα καταφέρουμε να στήσουμε δικαστήρια για ΟΛΟΥΣ ΣΑΣ.

      Φυλακή να μπείτε, να ρχονται τα παιδιά σας να κλαίνε στα κάγκελα κι όταν βγαίνουν έξω να ντρέπονται να λένε το όνομά σας.

      Αυτό μόνο σας αξίζει για τις ντροπές και την ξεφτίλα που φέρατε πάνω από το κεφάλι του Ελληνικού λαού.

      Θείο, καμμία φωνή λογικής δεν δικαιούνται.
      Κανένας τους δεν είναι αθώος.
      Consider the source...μην τρώμε παραμύθι από τους ψέυτες που ως δια μαγείας αυτο-καθάρωνται μόλις απομακρυνθούν λίγο από την δημοσιότητα.

      • Αυριανιστής avatar
        Αυριανιστής @ tsilivithras 24/11/2010 21:33:45

        Πες τα, βρε Τσιλιβήθρα...

        Ο εν λόγω κύριος, κάποτε καλλιεργούσε το προφίλ του "ασκητικού" και του "λιτοδίαιτου". Χθες, που ξαναβγήκε από το λαγούμι του, είδατε την κοιλιά, το προγούλι και τα φουσκωμένα μάγουλά του;

        Σαν τον Πάγκαλο κι αυτός. Στην καταγγελία μαζί, αλλά στη μάσα χώρια.

        • καφενόβειος avatar
          καφενόβειος @ Αυριανιστής 24/11/2010 22:08:02

          @Αυριανιστής

          Αυριανισμός όνομα και πράγμα...
          Σε λίγο θα τον κατηγορήσουμε γιατί ασπρίσαν τα μαλλιά του....

          • Αυριανιστής avatar
            Αυριανιστής @ καφενόβειος 25/11/2010 09:19:57

            Ενώ ο Πάγκαλος, για παράδειγμα, που μιλάει ξεδιάντροπα για απολύσεις οι οποίες θα οδηγήσουν ανθρώπους στην πείνα, γίνεται απόλυτα πειστικός όταν έχει γίνει σαν κήτος από την πολλή μασαμπούκα, ε;

  8. βαγόνι avatar
    βαγόνι 24/11/2010 17:59:54

    μιά άλλη ανάγνωση:
    Ο ΓΑΠ θα προτιμούσε μίνιμουμ συναίνεση απο τον Α. Σαμαρά!
    ' Ολοι αυτοί,απο Ντόρα μέχρι Παπαδήμο και Παπαδόπουλο, τους
    ρίχνουν στα πόδια του, τα ντόπια αφεντικά,και δεν τους θέλει.
    Ανέχεται την ψήφο τους, στο κοινοβούλιο, όταν την χρειάζεται.
    Έτσι κι'αλλοιώς, οι δεσμεύσεις του δεν σχετίζονται με τους ντόπιους
    παράγοντες. Ούτε τους πάει ούτε τον πάνε. Νομίζω!....για να κάνουμε
    ακριβέστερη ανάγνωση!

  9. θανος avatar
    θανος 24/11/2010 18:03:35

    σε πολλα απο αυτα θα μπορουσαμε να συμφωνησουμε ολοι ,αλλα εχει σημασια ποιος τα λεει,τα λεει ενας αποτυχημενος υπουργος ,που εν πολλοις ο ιδιος τα δημιουργησε,το βαθυ πασοκ,τα δημιουργησε ,και σημερα που δηλωνουν παρουσια σε αυτους που κανονιζουν το πολιτικο συστημα για τα επομενα χρονια,και θελει να παιξει,βγαινει ,ξεχναει που ηταν;,ξεχναει το πασοκ;

  10. αντισταση avatar
    αντισταση 24/11/2010 18:23:39

    h shmerinh Ellhnofreneia
    Η προσωρινή πρόεδρος Ντόρα,
    οι διψασμένοι του Μπάντμπιντον
    και οι ιντερνετικοί που σπάσαν πενελλήνιο ρεκόρ(ποιο ήταν το προηγουμενο ρεκόρ και ποιο ήταν το μέτρο για να μετρηθεί αυτό ως...ρεκόρ)
    http://www.youtube.com/watch?v=VnJ_czF7VK0

  11. παγωτατζής avatar
    παγωτατζής 24/11/2010 18:32:24

    ++++++

  12. αλλήθωρος avatar
    αλλήθωρος 24/11/2010 18:35:11

    Όλοι προτείνουν καταργήσεις τμημάτων Α.Ε.Ι &Τ.Ε.Ι,συγχωνεύσεις υπηρεσιών δησοσίου,κ.λ.π,αλλά κανείς δεν προτείνει μείωση του αριθμού των βουλευτών, κατά 1οο,καθώς θα υπάρξει κέρδος από τις αντίστοιχες μειώσεις:(α)των βουλευτικών αποζημειώσεων,(β)του κόστους του απασχολύμενου επιστημονικού προσωπικού,(γ)των αποσπασμένων στα πολιτικά γραφεία Δ.Υ & αστυνομικών-οι βουλευτές της Αττικής διαθέτουν 1 & της επαρχείας 2-(δ)του κόστους leazing των βουλευτικών αυτ/των & κίνησης τους.

  13. Ο Ιθαγενής avatar
    Ο Ιθαγενής 24/11/2010 18:48:35

    Aς συμφωνήσω, ορίστε η δική μου συμβολή 1/3:

    στον αριθμό των βολευτών
    στις αποζημιώσεις αυτών
    στις δαπάνες αυτών
    στους υπαλλήλους της Βουλής
    στο δικαίωμα να είναι ίσοι με τους υπόλοιπους πολίτες: μία σύνταξη που να είναι ανάλογη με τις εισφορές του εργασιακού τους βίου σε όλους τους αιρετούς συνταξιούχους

    Να είναι σίγουρος ότι θα εξοικονομήσουμε περισσότερα από όσα κόψανε από τους συνταξιούχους.

    ΥΓ

    φαντάζομαι ότι ο εν λόγω κύριος ούτε ΔΙΒΕΤ, ΔΕΤΕ κλπ έδινε όσο ήταν στην πλατεία Συντάγματος , ούτε διορισμούς έκανε, ούτε συμβάσεις έκανε, ούτε τίποτα...αλήθεια αφού όλοι όσοι μιλούν δεν έκαναν τίποτα όταν είχαν το μαχαίρι γιατί ασχολούνται τώρα με το καρπούζι; θέλουν και τα κουκούτσια;

  14. ΠΗΛΕΑΣ avatar
    ΠΗΛΕΑΣ 24/11/2010 18:49:01

    Καλά, μπορούν να διευκρινίσουν, όσοι λένε τον Παπαδόπουλο αποτυχημένο τι εννοούν; Να ορίσουν έναν πετυχημένο αντίστοιχο; Γιατί, αν και ο Παπαδόπουλος είναι "για τα μπάζα" τότε, όλοι οι πράσινοι είναι "για τα μπάζα", οι κόκκινοι "εκτός συζητήσεως καν", οι μπλέ αν ήταν καλύτεροι δεν θα ήταν εδώ που είναι, και εγώ θα έπρεπε να ετοιμάζω τη βαλίτσα μου για μια χώρα, που θα μπορούσα να πω μια καλημέρα σε κάποιον με την ελπίδα να μου απαντήσει.
    Η βαλίτσα όμως είναι κάτω από το κρεββάτι, εγώ στα πλήκτρα και συνιστώ, για να μείνει και κανένας, να μην πυροβολούμε ΚΑΘΕ πιανίστα! Μπορεί να φταίει και το πιάνο που του' δωσαν... Γι' αυτό άλλωστε το παράτησε. Τι διάολο να κάνει;

    • Ο Ιθαγενής avatar
      Ο Ιθαγενής @ ΠΗΛΕΑΣ 24/11/2010 19:00:54

      Το είπες μόνο σου, τα παράτησε.

      • καφενόβειος avatar
        καφενόβειος @ Ο Ιθαγενής 24/11/2010 19:10:29

        Σίγουρα η παραίτηση είναι πιο αξιοπρεπής από το να κάθεται σαν τον μπαρούφα τον Αβραμόπουλο στο υπουργείο Υγείας και να ασχολείται αποκλειστικά με τον νόμο για το κάπνισμα.

        Με την ευκαιρία είναι σίγουρο πως σε αντίστοιχη περίπτωση με αυτή του άρρωστου παιδιού, ο πολιτικάντης αεριτζής Αβραμόπουλος θα είχε δώσει μια απάντηση που θα ικανοποιούσε απόλυτα τα συναισθήματα των ΣΚΙΑ και Κρης.

        • Ο Ιθαγενής avatar
          Ο Ιθαγενής @ καφενόβειος 24/11/2010 20:35:46

          Αντί να παραιτηθεί ας έκανε τη δουλειά του.
          Έστειλε στη δικαιοσύνη κανένα λαμόγιο; Συνέλαβε κανένα φοροφυγά; Έκοψε τα επιδόματα σε αυτούς που σήμερα λέει να απολύσει; Έκλεισε φυλακή κανένα γιατρό με φακελάκι;
          Παραιτήθηκε και κάποιοι εξυμνούν το παίρνω το καπελάκι μου και φεύγω.Στάση;
          Πότε έφυγε; θυμάται κανένας; Όταν ο πρωθυπουργός ήταν στην Κίνα; Ας μίλαγε λοιπόν.
          Βγαίνει και μας μιλά για διαρθρωτικές αλλαγές, συγνώμη πόσο χρόνια ήταν βολευτής;πόσα νομοσχέδια ψήφισε και πόσες πολιτικές εφάρμοσε που μας έφεραν έως εδώ;
          Να κάνουμε μια επιτροπή λοιπόν και να τον καλέσουμε...για να ξαναφύγει;
          Ας λαμβάνει την αμοιβές και τις συντάξεις του και ας μιλάει...μόνο αυτό ξέρουν εξάλλου να κάνουν οι πολιτικοί μας.

  15. tsilivithras avatar
    tsilivithras 24/11/2010 20:00:14

    ΠΗΛΕΑΣ

    Θα μπορούσε να σταματήσει να υποτιμά την νοημοσύνη των ήδη ταλαιπωρημένων Ελλήνων με μλκς τύπου "ανεξάρτητη επιτροπή κύρους"...

    (βαθιά ανάσα....)

    Δεν υπάρχει "ανεξάρτητο" τίποτα σε αυτό το κράτος παρά μόνο ο λαός του.

    Δεν έχει απομείνει ίχνος "κύρους" σε κανέναν πρώην αξιωματούχο αυτού του κράτους.

    Ότι λίγη ελπίδα απέμεινε την βλέπω να σβήνει με τον Σαμαρά.

    Και μετά ετοιμαστείτε για φάπες.

    • danaos avatar
      danaos @ tsilivithras 24/11/2010 20:14:57

      Τσίλι, μην απελπίζεσαι!Κράτα ρε γαμώτο!Μην ασχολείσαι με τους ξοφλημένους!Δεν μπορεί,κάτι θα γίνει!

      • tsilivithras avatar
        tsilivithras @ danaos 24/11/2010 20:26:40

        danaos

        Εγώ να απελπιστώ;;;

        Χαχαχα...no way ρε φίλε.
        Εγώ σχεδόν εύχομαι να χάσει την ελπίδα του ο κόσμος για να αρχίσουν οι φάπες...!!!

        Εμείς να απελπιστούμε που παλεύουμε τόσα χρόνια με χίμαιρες για να φτιάξουμε κάτι δικό μας;;
        Εμείς να απελπιστούμε που μας κουμαντάρουν δειλοί, φυγόπονοι και απάτριδες και παλεύουμε να κρατήσουμε το ηθικό ακμαίο;;;

        Όχι ρε φίλε.

        Αλλά όχι και να ακούμε τους πρασινο-μπλε φλώρους να κάνουν το "κομμάτι" τους λέγοντας μλκς όταν ο κόσμος υποφέρει εξαιτίας τους.

        ΥΓ.
        Έμαθα ότι είχατε τελετές μύησης απόντως εμού.
        Άλλη φορά να ειδοποιείς έγκαιρα.
        Και θα σε χρεώσω ένα κέρασμα που βγήκες "χαλκιδιάρχης".

        • danaos avatar
          danaos @ tsilivithras 24/11/2010 20:55:22

          Το ξέρεις ότι και’γω εκνευρίζομαι με τις μλκς αυτές!Τα λέγαμε προχθές με τον Strange και το Θράκα.Σε περίμενα.Έλα δες το παρακάτω:http://www.antinews.gr/?p=72468#comment-572636

  16. kiki avatar
    kiki 24/11/2010 22:42:22

    Ποιος τα προτεινει ολα αυτα ,ο κ. Παπαδοπουλος,που επι υπουργειας του στων Οικονομικων,ΥΕΘΑ ηταν ο Τσοχατζο ,με τις απιστευτες αγορες,τα κλεμμενα λεφτα,Ελεχκτικο συνεδρειο δεν υπηρχε τοτε/ αυτος δεν εδινε τα λεφτα στο Αμυνας? δεν καταλαβε?
    Υπουργος εσωτερικων,υποκυπτει στις πιεσεις των ΓΑΠ Σημιτη για την αλλαγη στον Νομο περι Ιθαγενειας.Δινει υπηκοοτητα σε χιλιαδες Τουρκους.Παλι δεν υποψιαστηκε? Δεν καταλαβε οτι το σχεδιο Κοσοβοποιησης της θρακης ειχε μπει μπρος.
    Υπουργος Υγειας,ξηλωνει ολους τους διοικητες πασοκους,καλους κακους και τοποθετει δικους του φιλους.αλησμονητη περοδος,για τα νοσοκομεια της χωρας.αξεχαστος ο διοικητης του Ευαγγελισμου,οχι ανθρωπος ,ειδος.
    Ε, δεν θελουμε καθοδηγηση απο τετοιους ανθρωπους.ας κατσει σπιτι του,μονο το οτι πηγε στο ΕΛΙΑΜΕΠ ,φτανει.Μπραβο του.

  17. gloup avatar
    gloup 25/11/2010 00:59:42

    Πρότεινε να συγκροτήσει η Βουλή, μέσα στο 2011, επιτροπή πολιτικών και τεχνοκρατών, η οποία, αφού πρώτα θα συντάξει πρόγραμμα πενταετούς λιτότητας που θα περιλαμβάνει και τα μέτρα του μνημονίου, στη συνέχεια θα οδηγήσει τη χώρα σε εκλογές!!! Δηλαδή ζητά την κατάργηση της Βουλής με δημοκρατικές διαδικασίες και με την ευχή μας.

    Ο εφευρέτης αυτού του νέου μοντέλου χούντας “κύριος” Παπαδόπουλος, μετά το λίκνο της ελεύθερης σκέψης ΕΛΙΑΜΕΠ, θα μεταβεί εντός των ημερών στο άλλο λίκνο της εθνικής παλιγεννεσίας, τις Βρυξέλλες, όπου θα μεταλαμπαδεύσει σε ανοιχτή εκδήλωση ανοήμονος πασοκο/σημιτικο/συριζικο κτλ. κοινού το χαρμόσυνο μήνυμα του βαθύ στοχασμού του σε υψηλής κατωτερότητας θαυμαστές του.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.