#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
16/08/2011 22:41
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

800.000 Νεοδημοκράτες περιμένουν τον Σαμαρά



Απάντηση στον "Ανώνυμο Μπλόγκερ"

Η κυβέρνηση μοιρολατρικά πλέον βρίσκεται ουραγός των εξελίξεων και η χώρα οδεύει σε πρόωρες εκλογές.
Το κόμμα της ΝΔ αποκλειστικά και μονό λόγω των πολιτικών επιλογών του αρχηγού της, Αντώνη Σαμαρά, έχει εδώ και καιρό παγιώσει την πρώτη θέση στις δημοσκοπήσεις, χωρίς ωστόσο να εξασφαλίζει μια άνετη αυτοδυναμία την επομένη των εκλογών. Ενώ η αντιμνημονιακή στάση του Α. Σαμαρά, οι οικονομικές προτάσεις εξόδου από την κρίση, οι θέσεις του στα εθνικά θέματα και πρόσφατα η πρόταση του για αλλαγές του Συντάγματος προσλαμβάνονται εξαιρετικά θετικά, οι πολίτες εκφράζουν ακόμα σοβαρότατες επιφυλάξεις για τη Νέα Δημοκρατία και το πόσο αυτή μπορεί να αποτελέσει την εναλλακτική λύση εξόδου από την κρίση

Κι αυτή δεν είναι μια εκτίμηση κάποιου δημοσκόπου βασισμένη σε 1.210 τηλεφωνήματα, ή άλλα τόσα. Είναι αυτό που κουβεντιάζουμε όλο αυτόν τον καιρό μεταξύ μας.

Κοινός τόπος στα καφενεία και τις παραλίες της Ελλάδας η εξής "εικόνα". Ο κόσμος μισεί το ΠΑΣΟΚ, κανείς όμως δεν νοιάζεται για τις εκλογές, σε πείσμα διάφορων σχολιαστών εδώ μέσα και αλλού που διαβάζω. Για το ψωμί του νοιάζεται και για το αύριο των παιδιών του. Και την στιγμή που χθες το βράδυ ένας παιδικός μου φίλος μου έλεγε ότι σκέπτεται να ξαναπάει στην Γερμανία, εγώ δεν μπορούσα να αντιτάξω τίποτα για τη ΝΔ γιατί μου απαντούσε αμέσως (και τι σύμπτωση, τα ίδια μου λένε και πολύ άλλοι): "Ο Αντώνης είναι καλός, πάντα ήταν καλός, έξυπνος, μορφωμένος και κύριος... Ο Σ.. όμως, ο Χ... ο Κ... ο - όπουλος ο - ακης τι να πούνε στον κοσμάκη που ούτε από το σπίτι τους δεν τολμάνε να βγούνε. Και δεν υπάρχουν και διορισμοί να υποσχεθούνε...". Για οράματα και μεγάλες ιδέες, ούτε λόγος φυσικά.

Κοινός τόπος λοιπόν η επάρκεια του υπάρχοντος πολιτικού προσωπικού της ΝΔ, εκτός ελαχίστων βεβαίως εξαιρέσεων. Και το ερώτημα καίριο, αλλά αναπάντητο: με ποια πρόσωπα θα κάνει ο Α. Σαμαράς τις σαρωτικές αλλαγές που απαιτούνται ; Οι περισσότεροι των υπαρχόντων έχουν ήδη κριθεί αρνητικά!

Συνεπώς πόσο κοντά και ποσό εφικτή είναι μια αυτοδυναμία της ΝΔ υπό αυτές τις συνθήκες;  
Η πραγματικότητα των αριθμών είναι αμείλικτη:

- Το 2004 το κόμμα της ΝΔ λαμβάνει 3.359.058 έναντι 3.002.058 ψήφων του ΠΑΣΟΚ και κερδίζει τις εκλογές πανηγυρικά με ποσοστό 5.9%.

- Το 2009 το κόμμα της ΝΔ λαμβάνει 2.295.967 έναντι 3.012.373 ψήφων του ΠΑΣΟΚ και χάνει εκκωφαντικά. Το ΠΑΣΟΚ από την ήττα του 5.9% του 2004 στη νίκη του +10,44% του 2009 κερδίζει μόνον 10.000 περίπου ψήφους.
Η τεράστια διακύμανση των ψηφοφόρων φαίνεται να αφορά αποκλειστικά τη ΝΔ με όμως έναν απόλυτα ιδιότυπο τρόπο: από την πανηγυρική νίκη της ΝΔ στην πλήρη συντριβή λείπουν 1.063.091 ψήφοι. Από αυτούς 224.049 ψήφοι κατευθύνονται στον ΛΑΟΣ, ενώ οι υπόλοιποι 839.042 περίπου ψήφοι αγνοούνται, αν θεωρήσουμε χοντρικά ότι στην άλλη πλευρά ισχύει μια εσωτερική ανακατανομή των ψήφων μεταξύ του ΔΗΚΚΙ, του Παπαθεμελή, του Σύριζα και των Οικολόγων Πράσινων!!

Με άλλα λόγια και πέρα από απόλυτους αριθμούς, γύρω στους 800.000 Έλληνες που το 2004 ψήφισαν τη ΝΔ, σταδιακά στις επόμενες δυο εκλογικές αναμετρήσεις, αποχωρούν από αυτήν χωρίς όμως να προσχωρούν σε κάποιο άλλο κόμμα.
Φαίνεται δηλαδή να αποτελούν δυνητικά ψηφοφόρους της ΝΔ οι οποίοι απλά περιμένουν… Το ερώτημα είναι τι;

Τυχόν προσθήκη αυτών των ψηφοφόρων στις επόμενες εκλογές στη δεξαμενή της ΝΔ θα της έδινε ισχυρή αυτοδυναμία και μια εκλογική νίκη της τάξεως του 2004, περίπου. Να σημειωθεί ότι δεν λαμβάνεται υπ’ οψιν η διαφαινόμενη συντριπτική απώλεια ψηφοφόρων του ΠΑΣΟΚ.
Αλλά τι θα έκανε αυτούς τους δυνητικούς ψηφοφόρους να γυρίσουν πίσω στη στέγη τους; Η απάντηση δόθηκε στην διαδικασία εκλογής του νέου αρχηγού: αλλαγή των πάντων, κυρίως όμως των προσώπων. Το μεγάλο αγκάθι δηλαδή παραμένει η επιλογή των προσώπων.

Οι απέχοντες απαιτούν σαρωτικές αλλαγές, μακριά από γόνους, επιγόνους και παραγόνους, χλιδάτες διαβιώσεις σε πεντάστερα ξενοδοχεία και μπουζούκια, και φωτογραφήσεις ηδυπαθών νέων και νεανίδων με η χωρίς συντροφίες σε άλογα, πλαζ, και συναφή λάιφ στάιλ προορισμούς.
Επειδή τον τελευταίο καιρό βλέπουν το φως της δημοσιότητας λίστες με ονόματα που όχι μόνο δεν θα φέρουν πίσω τις 800.000 αλλά θα διώξουν και αυτούς που υπάρχουν, καλό θα είναι να διαβάζουμε τους αριθμούς. Και να πιάνουμε τον σφυγμό.
800.000 κόσμου στέκουν απέναντι και καλούν τον αρχηγό. Να περάσει απέναντι, να ενωθεί μαζί τους σε μια δύσκολη αλλά νικηφόρα, νέα πορεία. Ο ελπιδοφόρος λόγος του αρχηγού μαζί με καινούργια πρόσωπα.
Περιμένουν. Για πόσο ακόμη; Άγνωστο!
Άλλωστε αυτοί έχουν εδώ και καιρό διαβεί τον Ρουβίκωνα.

Ένας από αυτούς που περιμένουν

ΣΧΟΛΙΑ

  1. JKH avatar
    JKH 16/08/2011 22:56:26

    O μ.ο ηλικίας ~ 75? μέσα στα νιάτα, και να βγει η ΝΔ πόσους νόμους του ΠΑΣΟΚ νομίζεται θα καταργήσει....κανέναν

    • factorx avatar
      factorx @ JKH 17/08/2011 00:08:19

      Δεν το διατυπώνεις πάλι καλύτερα μπας και καταλάβουμε τι θες να πεις (η ορθογραφία δεν έχει σημασία)

  2. Komis Montechristo avatar
    Komis Montechristo 16/08/2011 23:01:27

    Πράγματι.Τα νούμερα είναι αμείλικτα.Επί συνόλου ενός εκατομμυρίου και κάτι,λίγο πάνω από 800.000 ψηφοφόροι εγκατέλειψαν τη μεγάλη κεντροδεξιά παράταξη της Νέας Δημοκρατίας τη περίοδο 2004-2009,χωρίς όμως να προσχωρήσουν κάπου αλλού.Αναμένουν τις κατάλληλες πολιτικές ενέργειες που θα τους ωθήσουν να ξαναψηφίσουν τη Νέα Δημοκρατία.Το επόμενο χρονικό διάστημα είναι κρισιμότατο και καθοριστικό.Οι εξελίξεις θα είναι ραγδαίες.Οψόμεθα.

    • τάσος avatar
      τάσος @ Komis Montechristo 17/08/2011 17:54:25

      αν παρατηρήσετε καλά, και πάτε πριν το 2004, θα δείτε πως το μεγάλο μέρος των ψήφων που αναφέρεστε, εμφανίστηκαν από το πουθενά το 2004 και εκεί επέστρεψαν το 2009. δεν πρόκειται για ψηφοφόρους της νδ, δεν πρόκειται για ψηφοφόρους κανενός. οι άνθρωποι ψήφισαν για να φύγει το πασόκ, εμφανίστηκαν στο προσκήνιο για το λόγο αυτό και μόνο. να φύγει το πασόκ. και εξαφανίστηκαν. αυτή είναι και η συντριπτικότερη ήττα της νδ. παντοτινή ήττα. αυτό δεν θα ξαναγίνει ποτέ.

  3. ΓΙΑΝΝΑ avatar
    ΓΙΑΝΝΑ 16/08/2011 23:10:47

    Αγαπητέ αρθρογράφε
    συμφωνώ σχεδόν σε όλα όσα γράφεις.
    Νομίζω πως σε κάθε τοπική κοινωνία όλοι γνωριζόμαστε λίγο -πολύ μεταξύ μας.
    Άρα είναι πολύ εύκολο και για το κόμμα της Ν.Δ. να ενημερωθεί για το ποιόν του καθενός που θα θελήσει να διεκδικήσει την ψήφο μας.
    Και φυσικά βασικό ρόλο θα παίξει και η δική μας αντίληψη στην επιλογή του εντιμότερου απ' αυτούς. Αυτό βέβαια δεν το πράξαμε όλα τα προηγούμενα χρόνια, όταν πήγαμε και ψηφίσαμε επαγγελματίες βουλευτές-βολεψάκηδες οι οποίοι μπήκαν φτωχοί στην βουλή και τώρα είναι πάμπλουτοι. Πολιτικοί που δεν πρόσφεραν το παραμικρό στον τόπο-αλλά πρόσφεραν τα πάντα στους εαυτούς τους-αλλά παρ' όλα αυτά εξακολουθούσαμε και τους ψηφίζαμε.
    Απαιτούμε-και πολύ σωστά- από τον Σαμαρά να αλλάξει,να φτιάξει, να διορθώσει το ένα και το άλλο και μεις μέχρι πρότινος δεν κάναμε το στοιχειώδες: να σκεφτούμε πατριωτικά και χωρίς κριτήριο του ποιος θα μας τακτοποιήσει προσωπικές μας επιδιώξεις για να τον ψηφίσουμε.
    Και γω θέλω το κόμμα να ξεφορτωθεί τα βαρίδια, αλλά ευθύνομαι σε μεγάλο βαθμό και γω που βρίσκονται στο κόμμα αυτά τα βαρίδια.

  4. Abadistas avatar
    Abadistas 16/08/2011 23:14:34

    Δεν κατάλαβα γιατί υπάρχει ο πλάγιος τίτλος "Απάντηση στον Ανώνυμο Μπλογκερ" Τα ίδια λέτε με άλλα λόγια.

    • φιλος avatar
      φιλος @ Abadistas 16/08/2011 23:51:44

      δεν ειναι τα ιδια πραγματα...ο ανωνυμος παρεθεσε ενα ωραιο φιλολογικο κειμενο που εκθετει: τι θα ηθελε,τι περιμενει και πως πρεπει να ειναι η καινουργια κατασταση...Ο Ένας από αυτούς που περιμένουν, δειχνει σε απολυτα νουμερα τι θα επρεπε να προσεξει ο Α.Σαμαρας...αυτο που δεν εχουν καταλαβει και οι δυο ειναι οτι αν και η νικη δειχνει να ειναι δικη του Α.Σ....το θεμα ειναι τι θα γινει επι της πραξεως με τους ΄΄ΜΠΑΧΑΛΑΚΗΔΕΣ΄΄ του ελληνικου κοινοβουλιου....αυτους πρεπει να σβησει ο Αρχηγος.....αλλιως μετα θα πρεπει να αντιμετωπισει εμας για αλλη μια φορα...οι οποιοι οσο και παθιασμενοι ειμαστε δε νομιζω να του κανουμε την χαρη....για να συνεχισει με αξιοπρεπεια την πολιτικη του καριερα....αλλιως θα ειμαι ο πρωτος που απο Ν.Δ. (απο τοτε που γεννηθηκα) θα αλλαξει σε Κ.Κ.Ε....

  5. Μανιάτης avatar
    Μανιάτης 16/08/2011 23:14:52

    Νομίζω η λύση είναι σχετικά απλή: οργανωτική προσπάθεια θέλει. Στους εκλογικούς καταλόγους υπάρχουν ποιοί ΝΔκρατες δεν ψήφισαν. Χρεώνει ο Σαμαράς συγκεκριμένες περιοχές σε συγκεκριμένα άτομα με συγκεκριμένα ονόματα και βάζει κάποιον να τους ελέγχει συνεχώς τι κάνουν. Απλά πράγματα

  6. Νίκος Πολίτης avatar
    Νίκος Πολίτης 16/08/2011 23:18:52

    "...τον τελευταίο καιρό βλέπουν το φως της δημοσιότητας λίστες με ονόματα που όχι μόνο δεν θα φέρουν πίσω τις 800.000 αλλά θα διώξουν και αυτούς που υπάρχουν..."

    "Η απάντηση δόθηκε στην διαδικασία εκλογής του νέου αρχηγού: αλλαγή των πάντων, κυρίως όμως των προσώπων. Το μεγάλο αγκάθι δηλαδή παραμένει η επιλογή των προσώπων."

    Να ξεκινήσει αμέσως νέα διαδικασία: Αλλαγή των προσώπων!

    Άλλος ένας από αυτούς που περιμένουν...

  7. kp8 avatar
    kp8 16/08/2011 23:55:02

    Το άρθρο είναι εξαίρετο. Ειλικρινές και εύστοχο. Δεν ανακάλυψε όμως και τον τροχό. Αυτό που θέλω να πω, είναι ότι η αλλαγή των προσώπων δεν είναι καινούριο αίτημα. Και προ πάντων δεν είναι κάτι που δεν το έχει ξανακούσει ο Σαμαράς. Από καιρό τα μηνύματα του κόσμου δείχνουν προς αυτήν την κατεύθυνση. Και ο Σαμαράς είναι ενήμερος. Δεν κάνει όμως κινήσεις. Προφανώς δεσμεύεται από τα πρόσωπα ..... Κάθε επιλογή έχει και το τίμημά της.

  8. ΕΥΑ avatar
    ΕΥΑ 16/08/2011 23:58:24

    Ξέρει τι να κάνει ο Πρόεδρος και πριν και μετά τις εκλογές..κι επειδή είναι άνθρωπος, τυχόν λάθη του θα τα διορθώσουμε εμείς με την ψήφο μας..
    Αν προτιμούμε να απέχουμε από τις εκλογές επειδή ''κάποιοι'' δεν είναι της αρεσκείας μας, ας συνεχίσουμε να τρώμε στη ''μάπα'' το Πασόκ, που είναι όλοι τους εξαιρετικοί πολιτικοί..κι ας συνεχίσουμε να τους επιτρέπουμε να διαλύουν τη χώρα μας επιλέγοντας την αποχή..μακάρι να έχει πολλές εναλλακτικές ο κ. Σαμαράς..αλλά κι αν δεν έχει....

  9. Diamond Angel avatar
    Diamond Angel 17/08/2011 00:01:18

    Φίλε απ΄ αυτούς που περιμένουν, την απάντηση την έχεις δώσει. Χτυπάς το καμπανάκι στον Α.Σαμαρά ,τόσο με τις λίστες ακατάλληλων προσώπων ,όσο και με την αλλαγή αυτών των προσώπων, που σ'αυτό καταλήγουμε όλοι. Κύριε Πρόεδρε προχωρείστε , εμείς είμαστε εδώ με σας και για σας!

  10. Τζώννη Μπη Γκουντ avatar
    Τζώννη Μπη Γκουντ 17/08/2011 00:04:04

    Αντώνη, κόψε όσους δεν κάνουν στο κόμμα που ονειρεύεσαι κι ας είναι βουλευτές. Παραβίασε την αρχή ότι ο βουλευτής κατεβαίνει αυτομάτως στις λίστες.

    Δε θα χάσεις.

    • bab1 avatar
      bab1 @ Τζώννη Μπη Γκουντ 18/08/2011 11:38:23

      Ακριβώς !! Γιατί να πρέπει συνεχώς να απολογείται για τους προηγούμενους, τη στιγμή που δεν έχει συνυπεθυνότητα, δεν ταυτίζεται και ούτε τον εκφράζει η προηγούμενη περίοδος διακυβέρνησης της ΝΔ. Και μετά θα πείσει, θα μπορέσει να εκφράσει πολύ πιο εύκολα, όλους αυτούς που τώρα αισθάνονται ότι δεν έχουν πολιτική στέγη, που έχουν χάσει την ελπίδα.

  11. TopGunZ avatar
    TopGunZ 17/08/2011 00:18:20

    Αυτή είναι η ειδοποιός διαφορά, ο ΠΑΣΟΚος κυβερνάει, ο ΝΔίτης κλαίγεται. Άιντε, τα 3 μύρια είναι λίγο πολύ τα ίδια γνωστά ντουγάνια, οι 800.000 το μυαλό τους το είχαν στον Πάκη τον Λάκη τον Τάκη, όχι στο ότι ερχόταν με τη βαζελίνη στο χέρι ο ΓΑΠαρος? Έχω βαρεθεί κάθε μέρα να ακούω τις ίδιες ηλίθιες δικαιολογίες, τις ίδιες ηλίθιες γκρίνιες, τους χαζοεγωισμούς κλπ κλπ. Με Πάκηδες-Ξεπάκηδες και χίλια λάθη και πάλι ο Καραμανλής είχε ανάπτυξη, μειούμενη ανεργία, περήφανη εξωτερική πολιτική και ψιλοστεκόταν απέναντι στις μυστικές υπηρεσίες της μισής υφηλίου. Ο ΓΑΠ... απλά είναι ο ΓΑΠ, δεν θέλει άλλη εξήγηση. Αυτή είναι η ωμή, απλή αλήθεια. Παρ' όλα αυτά υπάρχουν ακόμα 800.000 που μας φοβερίζουν πως θα πάνε στο εξωτερικό, στην παραλία, στον αγύριστο, επειδή ο Σαμαράς δεν παίζει το ρόλο ήρωα ταινίας του Ροντρίγκεζ ή του Ταραντίνο, να πάρει μπαλτάδες και ημιαυτόματα να αρχίσει να καθαρίζει κόσμο. Ο Βενιζέλος ετοιμάζεται να μας βάλει ΦΠΑ και στην αφόδευση, ο ΓΑΠ έχει κάνει δικέφαλο Ρόκυ Μπαλμπόα από την ενδοπαλάμια και εμείς ακόμα καθόμαστε και ξυνόμαστε στη γκλίτσα του Πάκη και του Άρη και δεν ξέρω 'γω ποιου! Όσοι πληγώσαν τον κόσμο θα τελειώσουν και από τον κόσμο, δεν είναι ανάγκη ο Πρόεδρος να "λερώσει" τα χέρια του. Αν υπάρχουν ακόμα άνθρωποι που δεν πιστεύουν στον Σαμαρά επειδή στην παραδιπλανή περιφέρεια ενδέχεται να μπει υποψήφιος ο τριτοξάδερφος ενός που δε τους αρέσει η φάτσα του, ε, είμαστε άξιοι της μοίρας μας!

    • ΕΛΛΗΝ avatar
      ΕΛΛΗΝ @ TopGunZ 17/08/2011 04:07:06

      ''..........Αυτή είναι η ειδοποιός διαφορά, ο ΠΑΣΟΚος κυβερνάει, ο ΝΔίτης κλαίγεται.........''

      ''.........Όσοι πληγώσαν τον κόσμο θα τελειώσουν και από τον κόσμο,.................''

      100000000000000000..........................

    • George avatar
      George @ TopGunZ 17/08/2011 10:41:43

      Σωστός ! +1000

  12. vaggelis avatar
    vaggelis 17/08/2011 00:18:36

    τους βουλευτες εμεις τους επιλεγουμε κυριοι ο ΑΝΤΩΝΗΣ αυτο το κομα βρηκε με αυτους πορευεται (διαγραφη κιολας) εμεις με τη ψηφο μας θα επιλεξουμε ποιοι θα ειναι ΜΑΖΙ ΤΟΥ

    • TopGunZ avatar
      TopGunZ @ vaggelis 17/08/2011 00:34:27

      Δυστυχώς φίλε μου, φωνή βωόντος... Έχουμε τόσο εθιστεί στη ματαιότητα της Δημοκρατικής μας ένδειας που ξεχνάμε βασικά μας δικαιώματα-υποχρεώσεις όπως αυτό το ρημάδι το σημαδάκι δίπλα στα ονόματα στα ψηφοδέλτια.

      • Diamond Angel avatar
        Diamond Angel @ TopGunZ 17/08/2011 01:23:05

        TopGunZ,γιατί θυμώνεις ενώ επί της ουσίας και συ συμφωνείς;Και εξηγούμαι: Βεβαίως στις εκλογές ψηφίζουμε όποιον, μα όποιον γουστάρουμε.Και επίσης, εμείς οι συνειδητοποιημένοι δεξιοί ρίχνουμε και σκέτο το ψηφοδέλτιο , υπέρ του κόμματος.Εμείς. Οι άλλοι όμως , όχι. Και αυτοί χρειάζονται για να βγει ο Α.Σ., και να βγει και με αυτοδυναμία για να καθαρίσει τον έρμο το τόπο.Ε,οι αρθρογράφοι και οι σχολιαστές όπως και συ ,καλόπιστα πάντα ,του μεταφέρουμε την αίσθησή μας για να έχει μια όσο το δυνατόν σφαιρική αντίληψη της κατάστασης και να ξέρει τι να κάνει.Συμφωνώ ότι, πολλά περιθώρια δεν έχουμε έτσι όπως είναι τα πράγματα. Μα δεν ετέθη , τουλάχιστον για τους περισσότερους, ζήτημα αλλαξοπιστίας!!

    • φωνη avatar
      φωνη @ vaggelis 17/08/2011 01:10:04

      Έχετε δίκιο και το παραπάνω σχόλιο του TopGunZ και αυτό.
      Πρέπει να καταλάβουμε και μεις περισσότερο τις ευθύνες μας στην όλη ιστορία και τη δύναμη μας και να μη γκρινιάζουμε μόνο.

  13. Xartografos avatar
    Xartografos 17/08/2011 00:26:33

    1. Κανένας βουλευτής αυτόματα υποψήφιος
    2. Τοπικές (προ)εκλογές για κατάρτιση ψηφοδελτίων. Υποψήφιοι και εκόγιμοι ΟΛΑ ΤΑ ΜΕΛΗ που συμμετειχαν στην εκλογή αρχηγού.
    3. Καμία απολύτως προϋπόθεση συμμετοχής υποψηφίων για "Υποψήφιοι Βουλευτές": Γέροι, νέοι, μορφωμένες, μανάβηδες, χρήστες, bloggers, ελεύθερα στην κρίση των 800.000 μελών.
    4. Οι 50 επικρατέστεροι πάνε 2η Κυριακή για την τελική επικράτηση 5-6 τελικών υποψηφίων οι οποίοι θα κληθούν σε σεμινάρια εκπαίδευσης για το πολιτικό αξίωμα
    5. Αν καπελωθούμε μεταξύ μας, ή αν κάποιοι κατορθώσουν να χειραγωγήσουν κι αυτό το μετερίζι, τότε άξια θα είμαστε για πάντα μοιραίοι
    ΑΠΛΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ : ΔΥΟ ΚΥΡΙΑΚΩΝ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΑ ΜΕΙΝΕΙ ΟΥΤΕ ΕΝΑΣ ΠΙΚΡΑΜΕΝΟΣ

    • Agrofylakas avatar
      Agrofylakas @ Xartografos 17/08/2011 01:13:34

      Αγαπητοί φίλοι, τα έχω ξαναπεί και αλλού. Με το παρόν καταστατικό της ΝΔ δεν μπορούν να γίνουν οι ανατροπές που ζητούν πολλοί, και που και εγώ θα ήθελα. Μην περιμένουμε/ζητάμε από τον Σαμαρά να παίρνει όλο το βάρος επάνω του και να φερθεί σαν ηγέτης ελέω θεού. Είμαστε έτοιμοι για έκτακτο συνέδριο και ‘επανίδρυση’ της ΝΔ με δυνατότητα εκλογής των υποψηφίων βουλευτών από την βάση, και άλλα παρόμοια, π.χ. ψήφο στον απόδημο Ελληνισμό εδώ και τώρα? Η διαδικασία εκλογής των υποψηφίων βουλευτών από τα μέλη του κόμματος σε κάθε εκλογική περιφέρεια δεν είναι κάτι καινούργιο. Ισχύει στον Καναδά όπου ζω (και αλλού) και το σύστημα δουλεύει ρολόι. Είναι δική μας ευθύνη, σαν πολίτες, να απαιτήσουμε από τα κόμματα αξιοκρατία και διαφάνεια αν θέλουμε μια μέρα να κυβερνηθεί και η Ελλάδα καλλίτερα.

    • tampakiotis avatar
      tampakiotis @ Xartografos 17/08/2011 09:03:55

      ετσι ακριβως......χωρις πολλα-πολλα,καταφερνεις τα παντα.και σε ακολουθουν ολοι....

    • Αθηναίος avatar
      Αθηναίος @ Xartografos 17/08/2011 21:53:34

      Το έχουμε ξαναπεί και δεν ασχολείται κανένας: ας ξεκινήσει ο ΑΣ με τις 800.000, που συμμετείχαν στην εκλογή του. Κανένας από το κόμμα δεν έχει ασχοληθεί να επικοινωνήσει (εκτός από δύο - τρεις επιστολές του ΑΣ) με όλους εκείνους, που γράφτηκαν μέλη της ΝΔ εκείνη την Κυριακή. Έχει κληθεί κανένας από αυτούς σε συνεδρίαση Τοπικής Επιτροπής; Γνωρίζουν όλοι αυτοί έστω τον αριθμό μέλους; Αν δεν γίνει κάλεσμα σε όλους, θα συνεχίσουν να συμμετέχουν τα ίδια πρόσωπα στις ίδιες κλειστές διαδικασίες προωθώντας τους γνωστούς.

  14. Νίκος Χ. avatar
    Νίκος Χ. 17/08/2011 01:04:36

    Σύμφωνω με τον χαρτογράφο αν και δεν πιστεύω ότι θα υπάρξει έστω και μια περιφέρεια με 50 υποψηφίους. Η βάση γύρισε την πλάτη στη βούληση των ΅κομματικών παραγόντων΅που είχαν επιλέξει την Ντόρα κατά 75%. Δεν έχει κανείς το δικαίωμα να αγνοήσει αυτή τη βάση, όπως έγινε στις δημοτικές παρά την πρόβλεψη που ήδη υπάρχει για τοπικές εκλογές. Μια άνοιχτή, δημοκρατική διαδικασία θα αποτρέψει και τους γνωστούς εκβιασμούς τύπου ΅αν δεν είμαι στη λίστα θα π΄΄αω στην Ντόρα ή στο Λαος".

    • juliet avatar
      juliet @ Νίκος Χ. 17/08/2011 08:23:48

      Μη φοβάσαι δεν το κάνουν,η εξουσία είναι ελκυστική ,αντιπολίτευση είναι και τώρα.

  15. spiros avatar
    spiros 17/08/2011 07:32:23

    Είμαι και εγώ ένας από αυτούς που περιμένουν. Οι λίστες που ανακοινώνονται πιθανόν να μην έχουν καμμία σχέση με το τελικό προϊόν. Δυστυχώς Ο ΑΣ λόγω καταστατικού έχει περιορισμένες δυνατότητες σαρωτικών αλλαγών. Σκεφτείτε όμως ότι δεν πρέπει να ξεχνάμε .
    α) ποιοί ακολουθησαν το φθαρμένο καθεστώς ;
    β) Πόσοι δυσαρέστησαν με τις πράξεις τους και δεν άλλαξαν τους ψηφοφόρους;
    γ) Πόσοι απομάκρυναν τον υγειή ψυφοφόρο
    Είναι υποχρέωσή μας να συνδράμουμε με κάθε τρόπο στις αλλαγές αυτές . π.χ. Δεν πρόκειται να ψηφίσω κανένα παλιό βουλευτή και στέλεχος για βουλευτή. Θα ψάξω ότι καινούργιο έστω και να μην το γνωρίζω. Ακόμη και να το βοηθήσω για να εκλεγή. Είμαι πεπισμένος ότι μπορούμε να βρούμε νέους και άφθαρτους σε κάθε εκλογική διαδικασία και να επιλέξουμε. Είναι η μεγαλύτερη και η πλέον αξιόλογη ίσως δράση που υποχρεούμαστε να κάνουμε για την "Ελλάδα ρε γαμώτο" Ας εγκαταλείψουμε την μεμψημοιρία ,την εσωστρέφεια και ας λειτουργήσουμε "Συν Αθηνά και χείρα κίνει' Είναι υποχρέωσή μας. Αν λίγο διαβάζουν και επιθυμούν να μήνουν θετικά στις μνήμες μας ασ το αντιληφθούν ότι πρέπει να αποχωρήσουν οικειοθελώς . Όσοι δεν το αντιλαμβάνονται θα το πράξουμε εμείς οι ανώνυμοι.

  16. spiros avatar
    spiros 17/08/2011 07:34:35

    Λάθος " άλλαξαν τους ψηφοφόρους" = διαγράφεται

  17. juliet avatar
    juliet 17/08/2011 08:17:59

    Καλημέρα,
    είσαστε σίγουροι ότι θα πρέπει ν΄ανεχτούμε;Δεν είναι θέμα γκρίνιας.
    Οταν ο δεξιός δεν έχει μάθει να είναι στρατιώτης,και όταν στις δημοτικές εκλογές δεν ψηφίζει αυτόν που υποδεικνύει το κόμμα του,αλλά γιατί είναι φιλαράκι με τον αριστερό.Καλά κάνει αλλά δεν είδα αριστερό να πουλάει την παράταξή του σε εκλογές.
    Υπάρχει διαφορά ανάμεσα στη γκρίνια και την ανοχή.Τέρμα .Η ανοχή εθέριαψε όλους αυτούς που δούλεψαν για πάρτη τους,αυτούς που για να δώσουνε μια δουλειά έπρεπε να τα πάρουνε,για να μην έχουνε κόντρες όταν πήρανε εξουσία αφήσανε τους Πασόκους σε θέσεις κλειδιά ,λες και δεν υπήρχαν αξιόλογα άτομα της δικής τους παράταξης.Αλλά πάντα η ίδια σκέψη ,μήπως μου φάνε την καρέκλα;
    Ανθρωπάκια....ο Σαμαράς δεν θα πρέπει να δεχτεί αυτές τις μικρότητες,γιατί ο ίδιος έχει ψυχή.
    Το έχω ξαναπεί ,η διαδικασία είναι απλή.Κάνεις μια απλή δημοσκόπηση και βγάζεις τα συμπεράσματά σου και προχωράς.Βέβαια είναι υποχρεωμένος να βάλει και τους βουλευτές.Χαχαχαχα,τι έλεγε ο μακαρίτης ο Γιαννόπουλος όταν ήθελε να φυμώσει κάποιον....εδώ σε κρατάω! Και με κομψό τρόπο τον αποσύρεις .Αλλά η πολιτική δεν είναι ένα γραφείο που σχεδιάζεις τον κόσμο κατά το πως σε βολεύει,είναι ''πεζοδρόμιο'',είναι άνθρωποι,είναι αγωνία πως θα φέρεις ισοροπίες.
    Και μη μου πει κανένας ότι στα λόγια είναι εύκολες οι νουθεσίες.
    Δεν είναι νουθεσίες είναι πραγματικότητα,είναι ο αγώνας κάποιου -κάποιας που την ημέρα εκείνη άκουσε πολλά ,που είπε να καταγράψει τις αδυναμίες-το ρημαδί το επάγγελμα φταίει- και που δεν ενδιαφέρθηκες ΚΑΝΕΙΣ.Αλλόστε τώρα οι καταστάσεις είναι ζόρικες και αυτοί που θα πάνε μπροστά πρέπει να είναι οι καλύτεροι,δεν είπα άριστοι.Τα λάθη είναι ανθρώπινα ,όμως ,η σκοπιμότητα είναι εγκλημα την δεδομένη στιγμή.
    Να πάψει η καραμέλα των διορισμών,όταν ανοίγουνε οι δουλειές θα υπάρχει ψωμί για τους Ελληνες,αλλά μακρυά απο συνδικαλιστικά βρωμερά τομαράκια που δούλευαν τόσα χρόνια για πάρτη τους.
    Εχω δει γυναίκα ν΄απειλεί να πέσει απο το παράθυρο όταν της έδωσαν την απόλυση γιατί έπρεπε να ζήσει .Θυμώνω γιατί η θεωρία απο την πραγματικότητα απέχει,γιατί τους άρεσε να στέκονται έξω απο τα γραφεία τους και να τους κοροΐδεύουν.Πριν απο κάποια χρόνια ,υπόσχονταν σε κάποιο φουκαρά διορισμό στη κόρη του.Τι ξέρει τον ρώτησα,το παιδί δεν ήξερε τίποτε.Οταν πρότεινα λύση,
    απλή ,να πάει σε μια σχολή του ΟΑΕΔ να μάθει μια τέχνη και να μπορεί να επιβιώσει ανεξάρτητη,τ΄άκουσα .Βέβαια μη νομίσετε ότι πτοήθηκα, προσπάθησα να τον πείσω, δεν ξέρω τι έκανε.
    Καλημέρα και πάλι ,ο αγώνας είναι καθαρά δικός μας .Ο Σαμαράς θα μπορέσει να πάει μπροστά αν εμείς δεν νερώσουμε το κρασί,γιατί εμείς θα είμαστε το σκαλοπάτι των δικών του αποφάσεων,το ανάχωμα του ξεδιαλέγματος.

    • ΚΑΡΑΜΠΙΝΑΣ avatar
      ΚΑΡΑΜΠΙΝΑΣ @ juliet 17/08/2011 09:47:40

      Επί Καραμανλή νεώτερου πληροφορήθηκα πως συνέβαιναν τα εξής: νεοδημοκράτες και μη πίεζαν την κυβέρνηση ζητώντας διορισμούς -πράγμα απολύτως φυσικό σε ένα πελατειακό σύστημα. Εάν λοιπόν η προσφερόμενη θέση (από συγκεκριμένο υπουργικο γραφείο στο οποίο εργαζόταν γνωστός μου που μου τα μετέφερε) αφορούσε χειρωνακτική εργασία πχ σε αποθήκη, στην καλύτερη περίπτωση αδιαφορούσαν στην χειρότερη τον διαολόστελναν.

  18. κοπριτης avatar
    κοπριτης 17/08/2011 09:08:46

    Ολα αυτά έχουνε μόνο τεχνική σημασία. Για να ξαναγυρίσει ο κοσμος να ενθουσιαστεί και να ψηφίσει πρέπει να ξέρει αν ο Σαμαρας θακαταργήσει αμέσως τους νόμους του μνημονίου και θα επιστρέψει πίσω τα κλεμμένα ιδιαίτερως δεν αν θα στείλει στα ειδικά δικαστήρια για εσχάτη προδοσία ΟΛΟΥΣ τους βουλευτές που τα ψήφισαν.

  19. ΚΑΡΑΜΠΙΝΑΣ avatar
    ΚΑΡΑΜΠΙΝΑΣ 17/08/2011 09:22:43

    Οι γόνοι είναι ένα πρόβλημα στο πολιτικό μας σύστημα, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι δεν υπάρχουν και άξιοι. Σίγουρα πάντως οι οικογένειες-δυναστείες ασκούν μια γοητεία στον ελληνικό λαό. Δεν είναι υπερβολική η άποψη πως πασοκ-νδ αποτελούν οικογενειακές επιχειρήσεις. Ένας τρόπος για να ξεφύγουμε από όλα αυτά θα ήταν ίσως η εσωκομματική δημοκρατία.

  20. juliet avatar
    juliet 17/08/2011 09:28:08

    Αυτό είναι δεδομένο,αλλά αν έχεις βαρίδια παρελθόντος πως θα το πράξεις;Το 2004 δεν ξεχνίεται εύκολα,ο κόσμος περίμενε την αλλαγή και τελικά ''είμαστε όλοι ίδιοι'' .

  21. Ραββινος avatar
    Ραββινος 17/08/2011 09:31:51

    +10!

  22. Ανώνυμος avatar
    Ανώνυμος 17/08/2011 09:56:31

    Βρε σεις, το πρόβλημα δεν είναι τα παλιά πρόσωπα. Το πρόβλημα είναι είναι το παλιό και διεφθαρμένο πολιτικό σύστημα, που ο πολιτευτής της ΝΔ καλύπτει τον αντίστοιχο του ΠΑΣΟΚ, ξέροντας οτι εκείνος θα του το ανταποδώσει στη στροφή...

    Είναι το σύστημα που επιτρέπει στο Μάκαρο να παραμένει "εξαφανισμένος" και αθωώνει το Μπέο, είναι το συστημα για το οποίο κάποιο μικρο-λαμόγιο εφοριακός πιάνεται (και τιμωρείται με δυσμενή μετάθεση!) για να ξεχαστούν τα μεγαλο-λαμόγια των Τραπεζών, των Ταμείων και οι πολιτικοί.

    Αυτό το σύστημα πιστεύετε οτι μπορεί να διορθωθεί μόνο με μια δημοκρατική επιλογή υποψηφίων βουλευτών;

    • ΚΑΡΑΜΠΙΝΑΣ avatar
      ΚΑΡΑΜΠΙΝΑΣ @ Ανώνυμος 17/08/2011 11:18:58

      Η βασική πηγή της διαφθοράς βρίσκεται στην απαίσια συναλλαγή κομμάτων-οικονομικά ισχυρών. Κορυφή του παγόβουνου η περίπτωση ζίμενς. Ποιός γνωρίζει τι πραγματικά συμβαίνει μέσα στα ταμεία των κομμάτων πλήν ελαχίστων? Θυμάμαι την Παπαρήγα να δηλώνει πως δεν δέχεται να ελεγθεί το κόμμα της! Χρειάζεται συνταγματική θωράκιση τόσο στο θέμα της εσωκομματικής δημοκρατίας όσο και στο ζήτημα των οικονομικών των κομμάτων. Ασφαλώς δεν έχω ψευδαισθήσεις πως το Σύνταγμα αποτελεί πανάκεια, είναι όμως εργαλείο.

  23. Εnzo avatar
    Εnzo 17/08/2011 10:05:52

    Τον Σαμαρα περιμενουμε γιατι ολοι οι αλλοι ειναι για πανηγυρια στο κομμα.

  24. armagedon avatar
    armagedon 17/08/2011 12:58:27

    Ο ΚΟΣΜΟΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΚΑΤΑΨΗΦΙΖΕΙ...ΔΙΝΕΙ ΑΡΝΗΤΙΚΗ ΨΗΦΟ...ΑΥΤΟ ΝΑ ΤΟ ΕΧΕΤΕ ΥΠ'ΟΨΗ

  25. δτο avatar
    δτο 17/08/2011 19:59:51

    Η στραβος ειμαι ,η σε λαθος βαρκα μπηκα ,βρε αυτο ρωταει ο ανωνυμος μπλοκερ,το ποτε θα ξαναβγουμε? και αναφερεστε στα παλια ποσοστα ,ΝΑ ΔΕΙ ΤΟΝ ΣΑΜΑΡΑ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΘΕΛΕΙ ΣΤΙς ΠΛΑΤΕΙΕς ΝΑ ΦΩΝΑΖΕΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟς ΓΙΑ ΤΟ ΔΙΚΙΟ ΜΑς,γιατι αν δεν πιστευει και αυτος σε αυτο θα φυγει οπως και αυτοι,ΣΑΜΑΡΑ ΣΕ ΠΙΣΤΕΥΟΥΜΕ ΠΡΟΧΩΡΑ ΚΑΙ ΑΝ ΚΑΝΕΙς ΚΑΙ ΕΣΥ ΟΤΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ ...ΘΑΡΘΕΙ ΑΛΛΟς (δοξα το θεο εχουμε πολλους)

  26. Agrofylakas avatar
    Agrofylakas 17/08/2011 22:42:12

    Κάλιο να λέγονται αυτά τώρα παρά μετά τις εκλογές, όταν όλοι θα ψάχνουν να κρυφθούν πίσω από δικαιολογίες για την μεγάλη αποχή. Είμαι μέλος (και ‘στέλεχος’) για πάνω από 20 χρόνια και ακόμη κάρτα μέλους δεν έχω! Πρέπει ΟΛΟΙ να μπαίνουν στα κόμματα, γιατί χωρίς κόμματα δεν μπορεί να λειτουργήσει η δημοκρατία, αλλά πρέπει και ενεργά να απαιτούν αξιοκρατία και διαφάνεια. Αδέλφια μην τους φοβόσαστε, εκεί που έχουν φτάσει τα πράγματα, δεν έχουμε και πολλά να χάσουμε, με το συμπάθειο: ‘Αυτό το χώμα είναι δικό τους και δικό μας’!....

  27. Σ.τ.γ.θ avatar
    Σ.τ.γ.θ 19/08/2011 10:27:53

    ”. Ο κόσμος μισεί το ΠΑΣΟΚ, ......ΓΡΆΦΕΙΣ
    Εδώ αγαπητέ μου όποιος είναι ΠΑΟΚ πεθαίνει ΠΑΟΚ.... το ίδιο κι αν είναι ΑΡΗΣ, ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΟΣ κλπ γιατί έχει τον ''εγωϊσμό' του, γιατί έτσι του αρέσει αρκεί - κατά την ΄΄αποψή του - να ψοφίσει η κατσίκα του γείτονα...
    Με την λογική αυτή μισεί το ΠΑΣΟΚ αλλά δεν δέχεται κουβέντα για το ΠΑΣΟΚ και..... ψηφίζει ΠΑΣΟΚ..!!!
    Μπορεί η άποψη να μην είναι λογική αλλά άντε στον έλληνα να σου πει τη σημαίνει λογική.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.