#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
01/08/2011 09:05
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

70.000 ´Ελληνες νέοι μετανάστες στις ΗΠΑ



Ένα νέο μεγάλο μεταναστευτικό ρεύμα έχει ξεκινήσει  προς την Αμερική,  αυτή την περίοδο , το τρίτο ιστορικά κατά σειρά στην  ιστορία του σύγχρονου νεότερου Ελληνισμού. Ένα νέο αυτή την φορά επίσης αρκετά μεγάλο κύμα Ελλήνων μεταναστών που έρχονται κυνηγώντας το όνειρο.  Αναζητώντας την ελπίδα για μια καλύτερη ζωή. Ένα καλύτερο αύριο. Μέλλον για τα παιδιά τους.

Σύμφωνα με ανταπόκριση από τη Νέα Υόρκη στο Πρώτο Θέμα, υπολογίζεται ότι περισσότεροι από 70.000 Έλληνες έχουν έρθει νόμιμα στις ΗΠΑ. Ένα μεγάλο μεταναστευτικό  ρεύμα    με πολλά και διαφορετικά ποιοτικά χαρακτηριστικά. Ξέρουν τι θέλουν. Δεν πάνε στα τυφλά. Έχουν πτυχία. Masters. Διδακτορικά. Αλλά παρόλα αυτά ξεκινούν από απλές δουλειές της καθημερινότητας. Και από τις πρώτες ημέρες όλοι τους αλλάζουν συναισθήματα.  Γεμίζουν ελπίδα και αρχίζουν και κάνουν όνειρα. Κάνουν σχέδια. Χτίζουν  το προσωπικό τους όραμα.

Τον 19ο και 20ο αιώνα οι Έλληνες που ήρθαν στην Αμερική απλώς αναζητούσαν μια καλύτερη ζωή. Στην  Όλοι μεγάλη πλειοψηφία τους δεν είχαν σπουδές και προσόντα για καριέρα. Άνθρωποι απλοί. Μεροκαματιάρηδες.  Δούλεψαν στα πιάτα, στα εστιατόρια, στις πίτσες και τις οικοδομές. Στα χρόνια που πέρασαν έκαναν λεφτά. Δούλεψαν και απέκτησαν. Έφτιαξαν την μεγαλύτερη και την πλέον εύρωστη οικονομικά κοινότητα. Με κόπους. Με θυσίες. Με μόχθο. Έχτισαν σχολειά, Εκκλησίες κοινοτικά και πολιτιστικά κέντρα.  Η Ελλάδα στις θύμισες και τις συζητήσεις τους ήταν κάτι για το οποίο μιλούσαν με δέος. Με σεβασμό. Με αγάπη. Με ιερή προσέγγιση.

Σήμερα, σε αντίθεση με το χτες, οι 10αδες χιλιάδες που έχουν κατακλύσει τις αμερικανικές πολιτείες είναι  εξαγριωμένοι με την Ελλάδα!  Μιλούν με τα χειρότερα λόγια - όχι βέβαια για την πατρίδα - αλλά για αυτούς που την κυβέρνησαν τις τελευταίες 10ετιες. Μιλούν με οργή. Με αγανάκτηση. Θυμωμένοι και οργισμένοι με την νοοτροπία των τελευταίων ετών. Νοοτροπία που εξέθρεψε το πολιτικό σύστημα δεκαετιών πριν.  Νοοτροπία  του βολέματος.  Του ρουσφετιού.  Της μίζας και της απάτης.

Ο Νίκος και ο Αναστάσης είναι δυο νέοι, 40αρηδες και οι δυο. Έφυγαν από την Ελλάδα πριν από λίγα χρόνια. Αρχές της 10ετιας του 2000. Ήρθαν στην Αμερική έκαναν  χρήματα και  σε πολύ λίγο διάστημα ξανά επέστρεψαν να τα επενδύσουν στην πατρίδα. Αγανάκτησαν και επέστρεψαν στην Αμερική.  Τους συναντήσαμε στο πιο γνωστό στέκι της νεολαίας και των 40αρηδων στην Astoria της Νέας Υόρκης στο café Avenue εκεί στην 30η λεωφόρο και 36 street .   Τα όσα μας είπαν και κατέγραψε ο τηλεοπτικός  φακός είναι βιώματα και εμπειρίες από την ζωή τους.

"Αγαπώ την Ελλάδα και πληρώνω για να είμαι έλληνας στην Αμερική. Πληρώνω το παιδί για να μαθαίνει ελληνικά γιατί αγαπώ την χώρα μου. Αγαπώ την πατρίδα μου και τα  παιδιά μου θέλω να μείνουν Ελληνόπουλα. Αλλά είμαι θυμωμένος. Οργισμένος. Αγανακτισμένος  με αυτούς εκεί κάτω. Με όλους. Με τους πράσινους. Τους κόκκινους. Τους γαλάζιους. Όλοι με εξαπάτησαν! Με εξαπάτησαν. Μας εξαπάτησαν». Μας λέει ο Νίκος με εμφανή τον θυμό αλλά και τα βουρκωμένα μάτια. Αφήνουμε τον ίδιο να  μας τα πει. Τα λέει και τα περιγράφει  τόσο μα τόσο καθαρά  που δεν χρειάζεται μεσάζοντες και ειδική παρουσίαση. Μιλάει χωρίς να μασάει τα λόγια του. Μιλά με την καρδιά και την βιώματα που κουβαλά μέσα του από την Ελλάδα έχοντας χαράξει βαθιά μέσα στην μνήμη  του με φανερά ανεξίτηλα τα σημάδια της «πολιτικής και κοινωνικής κακοποίησης από ένα αρρωστημένο και διεφθαρμένο πολιτικό σύστημα» όπως χαρακτήρισε συνολικά την πολιτική κατάσταση στην Ελλάδα.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. ΓΙΑΝΝΗΣ avatar
    ΓΙΑΝΝΗΣ 01/08/2011 11:12:13

    ΣΤΟ ΚΑΛΟ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΜΑΣ ΓΡΑΦΕΤΕ. ΕΜΕΙΣ ΓΕΝΝΗΘΗΚΑΜΕ ΕΔΩ ΚΑΙ ΘΑ ΜΕΙΝΟΥΜΕ. ΜΕ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΚΟΣΤΟΣ. ΕΙΜΕΘΑ ΕΛΛΗΝΕΣ

    • Lewnidas avatar
      Lewnidas @ ΓΙΑΝΝΗΣ 01/08/2011 13:06:29

      και εσυ δεν μπορεις να φυγεις? μην κανετε ετσι θα στηριζουμε το ανταρτικο εναντια στην ΤΡΟΪΚΑ οπως οι ιρλανδοι της διασπορας ον ΙRA

    • geo avatar
      geo @ ΓΙΑΝΝΗΣ 10/01/2013 01:42:43

      eisai geloios....

  2. Mm avatar
    Mm 01/08/2011 11:49:25

    εχει και ενα δίκιο ο Γιαννης

  3. Twins avatar
    Twins 01/08/2011 12:09:19

    Οταν βλέπει καποιος ικανός νέος, γνωστους του να πλουτίζουν με μίζες, να χάνει το σπίτι του σε στημένες δίκες, να το κυνηγάει το κράτος σε ότι κάνει, να το φορολογεί και γι'αυτά που δεν έχει.... κάποια στιγμή το θέμα γίνεται θέμα επιβίωσης και η έξοδος από την χώρα ειναι μονόδρομος.

    Δεν αδικώ κανένα που φευγεί, ευχόμαι καλή τύχη και έαν καταφέρουμε να φτιάξουμε σοβαρή χώρα να είστε σίγουροι οτι θα ξαναέρθουν.

  4. Tsolias avatar
    Tsolias 01/08/2011 13:10:43

    Συμφωνώ απολύτως με τον Twins.
    Όσο για το ''στο καλό και να μη μας γράφετε'' Γιάννη, μάλλον το γραψες όχι γιατί δεν θέλεις να φύγεις από την Ελλάδα, αλλά γιατί δεν μπορείς. Ούτε και το ότι θα μείνεις σε κάνει αυτομάτως περισσότερο Έλληνα απ' ότι είσαι.
    Είμαι στα πανεπιστήμια σχεδόν μια δεκαετία. Έχω τελειώσει το πολυτεχνείο, έχω μεταπτυχιακό και κάνω και δεύτερο. Οι γονείς μου έχουν ξοδέψει πραγματικά εκατομμύρια επενδύοντας στις σπουδές μου. Κ συ μου λές να μείνω εδώ με το όποιο κόστος;
    Εγώ είμαι ένας από αυτούς που πήραν την απόφαση να φύγουν και σε ένα μήνα περίπου θα είμαι αλλού. Για να είμαστε ειλικρινείς δεν φεύγω, αλλά με διώξαν. Εγώ θα σας γράφω και εσύ αν θές μη με διαβάζεις...

    • Mm avatar
      Mm @ Tsolias 01/08/2011 15:11:16

      δεν αναφέρομαι σε σενα, γιατί δεν γνωρίζω την περίπτωσή σου και δεν προσωποποιώ, αλλά αυτό το φαινόμενο να πληρώνουν περιουσίες οι γονείς για τα μεταπτυχιακά --πολλές φορές όχι πολύ χρησιμα και χωρίς ιδιαίτερο αντίκρυσμα στην αγορα εργασίας--των κανακάρηδών τους, είναι μονο ελληνικό.

      Σε Ευρώπη, Αμερική και υποθετω και Αυστραλία, όποιος θέλει να κάνει μεταπτυχιακά δουλεύει ταυτόχρονα (το μεταπτυχιακό του εχει σχέση με το αντικείμενο εργασίας του) και συνηθως του το πληρώνει η εταιρία του--ανάλογα με την οικονομική συγκυρία κιόλας.

      Το αντίστροφο από ο,τι εδώ, δηλ. πληρώνει ο μπαμπακας μεταπτυχιακά μεχρι τα 30 μας και μετά περιμένουμε η (κατακορεσμένη) αγορά εργασίας να μεινει με το στόμα ανοιχτό και να μας πληρώνει χιλιάδες ευρώ το μηνα.

      Ας μην αναλύσω το φαινόμενο, γιατί ο νοών νοείτω, ένα συμπτωμα της ψευτικής ευημερίας της μεταπολιτευτικής Ελλάδας ήταν κι αυτό.

  5. anti - Giannis avatar
    anti - Giannis 01/08/2011 13:39:40

    Πρόκειται για βίντεο αφιέρωση στον πρώτο σχολιαστή του άρθρου.
    http://www.youtube.com/watch?v=uSvG7jSNiRw&feature=player_embedded#at=102

  6. Φακ Κωστας avatar
    Φακ Κωστας 01/08/2011 13:41:59

    Σιγά τις ΗΠΑ παιδιά...
    Δεν ειναι όπως παλιά...δεν υπάρχει αμερικανικό όνειρο πλέον...

    • anti - Giannis avatar
      anti - Giannis @ Φακ Κωστας 01/08/2011 13:48:30

      Ευτυχώς, που υπάρχει το ελληνικό όνειρο και αναπληρώνει το χαμένο αμερικανικό!!!

  7. webteam-www.efsimopoulos.gr avatar
    webteam-www.efsimopoulos.gr 01/08/2011 13:54:34

    Το μεταναστευτικό ρεύμα του 2011 έχει διαφορετικά χαρακτηριστικά από εκείνο της δεκαετίας του 1960.
    Αυτήν τη φορά οι Έλληνες που φεύγουν στο εξωτερικό αναζητώντας ένα καλύτερο μέλλον έχουν πτυχία, διδακτορικά, μιλούν 2-3 ξένες γλώσσες.
    Παρόλα αυτά επιλέγουν να μεταναστεύσουν λόγω της ύπαρξης ενός
    εκπαιδευτικού συστήματος που δεν διαθέτει καμία σύνδεση με την αγορά και την παραγωγή. Έτσι, ενώ παλαιότερα κάναμε εξαγωγή ανειδίκευτων εργατών, σήμερα εξάγουμε επιστήμονες με εξαιρετικές δυνατότητες.

    Πολλοί θα πουν ότι η παγκοσμιοποίηση προσφέρει ευκαιρίες που πρέπει να τις εκμεταλλευτούμε.
    Όταν όμως η φυγή οφείλεται στην ισχνή παραγωγική μας βάση, στην υστέρηση στην έρευνα στη τεχνολογία και στην καινοτομία, αλλά και στις περιορισμένες ευκαιρίες ακόμη και για επαγγέλματα όπως του γιατρού και του δικηγόρου, εύκολα κατανοεί κανείς ότι το θέμα είναι περισσότερο σύνθετο και υπάρχει επιτακτική ανάγκη να ακολουθήσουμε στοχευόμενες πολιτικές ανάπτυξης που θα μειώσουν την έκταση και τις προφανείς παρενέργειες του φαινομένου.


    webteam-www.efsimopoulos.gr

  8. Dora avatar
    Dora 01/08/2011 14:04:43

    Σκεφτομουν να γυρισω στην Ελλαδα.Απο τα 11 χρονια μου ειμαι στην Ολλανδια.
    Οσο ξανθα κι αν ειναι τα μαλλια μου,οσο πρασινα κι αν ειναι τα ματια μου, οσο τελεια κι αν ειναι τα ολλανδικα μου,δουλευω και σπουδαζω,ειμαι ξενη γι'αυτους και θα ειναι ξενοι για μενα.Ενας ξενος μενει παντα ενας ξενος.
    Δεν θα γυρισω ομως.Γιατι επισης κι η Ελλαδα που αντικρυσα πριν δυο τρια χρονια ,ειναι ξενη για μενα κι εγω ειμαι ξενη γι'αυτην.
    Προτιμω να μενω μακρυα για να μπορω να την ονειρευομαι. Το φιλοτιμο,η φιλοξενια,η περηφανεια,η χριστιανικη εντιμοτητα,ολ'αυτα που μαθαινα απ' τις διηγησεις της γιαγιας μου και της προγιαγιας μου οταν ημουν παιδι,δεν υπαρχουν πλεον πουθενα η εγω δεν τα ειδα.
    Εκεινο που ειδα περισσοτερο ηταν κουτοπονηρια,φιλοτομαρισμος,ξεδιαντροπια ,νεοπλουτισμος και σκυλαδικο. Το ουισκυ και το τσιφτετελι στα τραπεζια με μισογυμνες ουκρανεζες κι οι καφεταιριες φισκα,μερα νυχτα.Στην εκκλησια κατι γριες λιγες που απομειναν,να εχουν διαρκως προσηλωμενο το βλεμμα τους στην πορτα για να δουν ποιος μπαινει και ποιος βγαινει,ψιθυριζοντας διαρκως μεταξυ τους η συζητωντας με δυνατη φωνη για οτιδηποτε αλλο εκτος απ' το ευαγγελιο.
    Εκεινο λεει, ειναι του παπα η δουλεια.
    Ειδα παπα να τρωει σουβλακι την σαρακοστη κι ειδα παπαδες εγγαμους ,να "ψωνιζονται"με αλβανους. Οποιος ειναι κρητικος του αναφερω την λεξη"Σπηλια" Αγιος Νικολαος.

    Ανθρωποι που μιλανε μεταξυ τους σαν αυτιστικα,χωρις να ακουν ο ενας τον αλλο,η να σου λενε συνεχως"ακου δω εμενα,εγω θα σου πω τι να κανεις,εμενα θ'ακους"!!!!!

    Αλλα τι ειναι αυτο που με κανει να οργιζομαι καθε φορα που και καποιος απ'εξω διαπιστωνει ολ'αυτα και τ'αναφερει στον ξενο τυπο?Τι ειναι αυτο που με κανει να αγαπω με ολα μου τα κυταρα και με ολη την ψυχη μου, καθε τι που απ την Ελλαδα προερχεται και να ειμαι αποφασισμενη να δωσω την ζωη μου ,για εστω μια σπιθαμη χωμα απ' το χωμα της?

    • Στέργιος avatar
      Στέργιος @ Dora 01/08/2011 19:19:39

      ΟΚ, Dora, με το θεϊκό ολλανδέζικο κορμί, μας έκανες τα μούτρα κιμά.

      Μείνε εκεί, στη θεϊκή Ολλανδία σου, με τη νόμιμη ευθανασία, την πολιτικοποιημένη παιδεραστία, το κρυφοναζιστικό παρελθόν, την τουρμποκαπιταλιστική αποικιοκρατία που ρήμαξε την Ινδονησία, τους τρελλούς βετζετέριαν που δολοφονούν πολιτικούς και με τους υποτιθέμενους "ανεκτικούς" Ολλανδούς να προπηλακίζουν Μουσουλμάνους επειδή ένας Ολλανδός μαροκινής καταγωγής δολοφόνησε τον σκηνοθέτη Τέο Φαν Χοχ. (Άραγε, προπηλακίσετε και βετζετέριαν στην Ολλανδία, αφού βετζετέριαν ήταν ο δολοφόνος τού Πιμ Φορτόιν; δεν νομίζω!).

      Μείνε στους άσπιλους, άμωμους, άμεμπτους Ολλανδούς, που παρά το γεγονός ότι ζεις εκεί από παιδάκι δεν σε θεωρούν ακόμη δική τους, και κατάκρινε ελεύθερα τους Έλληνες. Όπως μας δίδαξε η ιστορία με το κολοβακτηρίδιο που ρήμαξε τη Γερμανία, ακόμη κι αν η ρίζα του κακού βρίσκεται δίπλα στα τευτονικά μας σπίτια, εμείς πάντα πρέπει να ρίχνουμε το φταίξιμο σε μια νότια χώρα.

      Dora, από την Ελλάδα είδες μόνο ό,τι θέλησες να δεις.
      Κι αυτό λέει πολλά για το ποια είσαι.

      Τελειώνοντας, σου επιστρέφω την κρυπτο-προτεσταντική σου προπαγάνδα.
      Το σχόλιο για το Ευαγγέλιο που -τάχα- είναι "του παπά η δουλειά" και δεν αφορά τους πιστούς, είναι η κλασική αντι-ορθόδοξη προπαγάνδα των ευαγγελικών τής Ελλάδας.

      • Dora avatar
        Dora @ Στέργιος 01/08/2011 22:17:08

        Στεργιο,τι χοντρες ανοησιες ειναι αυτες που γραφεις????
        Τι εμπαθεια ειναι αυτη????

        Α, ξεχασα,εγω κριτικαρω το ισλαμ ενω εσυ παντα λες για το ποσο μα ποσο βαθυ σεβασμο τρεφεις για τον μωαμεθανισμο!!!!

        Ραμανταν,αρχισες?

  9. SZAE avatar
    SZAE 01/08/2011 14:43:36

    Εγω πάντως μένω. Καποιοι πρεπει να μεινουν για να αγωνιστουν και να καθαρισουν τον τόπο. Ναι καθε μερα η χωρα μου με πληγωνει....

    • Στέργιος avatar
      Στέργιος @ SZAE 01/08/2011 19:27:45

      Κι εγώ μαζί σου SZAE.

      Χωρίς ίχνος ρομαντισμού δηλώνω ότι δεν εγκαταλείπω εστίες, γέρους γονείς, τάφους προγόνων, την πόλη των παιδικών μου αναμνήσεων, τη γλώσσα μου και τον πολιτισμό μου.

      Κι αυτό όχι επειδή είμαι βολεμένος. Δεν είμαι. Ζορίζομαι με ένα μισθό που μου τον κουτσούρεψαν κατά 25% από το 2009 κι εδώ.

      Επίσης δηλώνω ότι δεν φεύγω από την Ελλάδα επειδή "δεν μπορώ να σταθώ στο εξωτερικό", λες και η ζωή στο εξωτερικό είναι δυσκολότερη από ό,τι στην Ελλάδα, αλλά γιατί ήμουν στο εξωτερικό και γύρισα από επιλογή.

      Στα δύσκολα φαίνεται ο πατριωτισμός, και στις πράξεις. Όχι στα εύκολα και στα λόγια. Ο ΓΑΠ αύριο-μεθαύριο θα την κάνει για τις ΗΠΑ, μαζί με τους 70.000 υπόλοιπους Έλληνες. Εμείς θα μείνουμε.

      Κι εσύ Tsolias, κανείς δεν σε έδιωξε. Πού τα λες αυτά; Πού νομίζεις ότι ζεις; Στη Σμύρνη τού 22 ή στην Αμμόχωστο τού 74; Σου χρωστάμε κάτι και δεν σ'το δώσαμε; Μόνος σου φεύγεις.

      Και μα το Θεό, όταν τελειώσει αυτή η κόλαση, μη σώσουν να επιστρέψουν όσοι πρόδωσαν την Ελλάδα και την εγκατέλειψαν κυνηγώντας καριέρες και λεφτά. Πιο Έλληνας είναι είναι ο Αλβανός μετανάστης που μένει εδώ παρά την κρίση, παρά ο Έλληνας που με την πρώτη δυσκολία λακίζει.

      • Dora avatar
        Dora @ Στέργιος 01/08/2011 22:18:41

        Α,αλβανος εισαι λοιπον!Τωρα εξηγουνται....

  10. Στέργιος avatar
    Στέργιος 01/08/2011 20:18:25

    Κάποια σχόλια για τα όσα λέει ο Νίκος στο βίντεο...

    "Έχω τελειώσει λύκειο"
    Και τι περίμενες, αγαπητέ Νίκο, με μόνο ένα απολυτήριο λυκείου στην Ελλάδα τής δεκαετίας τού 1990;

    "Η Αμερική μου έδωσε αυτά που δεν μου έδωσε η δικιά μου η χώρα: πολλές ευκαιρίες"
    Η Αμερική έχει το 5% του παγκόσμιου πληθυσμού και ελέγχει το 25% του παγκόσμιου πλούτου. Γι'αυτό "δίνει ευκαιρίες" η Αμερική.

    "Όταν πήγα να βγάλω άδεια ταξί με έστελναν από τη Ναύπακτο στην Αθήνα και από την Αθήνα στη Ναύπακτο - ΤΗΝ ΑΔΕΙΑ ΤΗΝ ΕΧΩ ΤΩΡΑ"
    Είδες που και η Ελλάδα σου έδωσε μια ευκαιρία σε τελική ανάλυση;

    "Η Ελλάδα δεν έχει καλή ηγεσία"
    Ενώ η Αμερική έχει;

    "Στην Ελλάδα αν δεν είσαι απατεώνας δεν επιβιώνεις"
    Ευχαριστούμε πολύ για τη φιλοφρόνηση.

    "Η Ελλάδα διώχνει τα παιδιά της"
    Τα παιδιά της φεύγουν μόνα τους.

    "Στην Αμερική εξαρτάται από σένα αν θα πετύχεις ή όχι"
    Αυτό πες το στα 50 εκατομμύρια ανασφάλιστων Αμερικανών, στο 10% των Αμερικανών που είναι άνεργοι και στο 1% των Αμερικανών που βρίσκονται στη φυλακή ισόβια για ψύλλου πήδημα.

    "Η γυναίκα μου πήγε στο καλύτερο νοσοκομείο, πράιβετ όλα, δεν πληρώσαμε δραχμή".
    Αλήθεια; Δεν πληρώσατε δραχμή; Πόσες χιλιάδες δολλάρια πληρώνετε για ασφάλιση; Τι ασφάλιση είναι αυτή; Αν -χτυπάω ξύλο- αρρωστήσετε, σας καλύπτει πραγματικά ή σας πετάει έξω στις 15 μέρες νοσηλείας, και θα πρέπει μετά να πουλήσετε ό,τι έχετε και δεν έχετε για να αγοράσετε τα φάρμακα;

    Κι ένα σχόλιο για την κακεντρέχεια στο βλέμμα τού Νίκου όταν μιλούσε για το πώς μας αξίζει η πτώχευση: Ευτυχώς που η σύζυγος τού Νίκου δουλεύει για το δημόσιο της Νέας Υόρκης, γιατί αν δούλευε για το δημόσιο τής Καλιφόρνιας, θα πληρωνόταν σε πολιτειακά ομόλογα (I-O-Us).

    Νίκο, καλώς ή κακώς έφυγες από την Ελλάδα για τους α ή β λόγους. Έκανες την επιλογή σου. Τώρα σου πρέπει μόνο η σιωπή, γιατί έξω από τον χορό πολλά τραγούδια λες, you know?

    • anti - Giannis avatar
      anti - Giannis @ Στέργιος 01/08/2011 23:48:27

      Είσαι άσχετος, Στέργιε. Αλλά μιλάμε εντελώς άσχετος. Ελληναρά μου, που επέστρεψες απ' το εξωτερικό για να σώσεις την πατρίδα. ...χαχαχαχαχαχα...

    • Γιώργος Μεσσηνία avatar
      Γιώργος Μεσσηνία @ Στέργιος 02/08/2011 00:09:26

      Στέργιο, δε θέλω να κάνω τον έξυπνο, αλλά είναι χοντράδες αυτά που λες.
      Με λίγα λόγια τους λες:
      "παλιοκότες εσείς πήγατε μετανάστες, ενώ οι μάγκες μείναμε γιατί έχουμε @@@, σε αντίθεση με εσάς".
      Το θεωρείς σωστό;
      Μετανάστες πήγαν οι άνθρωποι, δεν έκαναν σκοτεινά ντηλ ούτε σκότωσαν κανέναν.
      Εντάξει είναι μια επιλογή και αυτή, για άλλους σωστή για άλλους κρίνεται λάνθασμένη.
      Μακάρι να είχαμε σοβαρά πολιτικά συστήματα, αξιοκρατία, καλώς εννοούμενη αξιοποίηση της παγκοσμιοποιημένης διάστασης, που επηρεάζει και τη χώρα μας.
      Θα σου πω ένα παράδειγμα, ο "χ" κορυφαίος έλλληνας χειρουργός μεταμοσχεύσεων ή η ελληνίδα βιολόγος (30χρονη) που απέσπασε υψηλή διάκριση στην επιστήμη της πρόσφατα, είναι δειλοί που την έκαναν από την Ελλάδα;
      Ναι, υπάρχουν και τυφλοπόντικες που τη κάνουν στη πρώτη δυσκολία, αλλά δεν μπορεί να τους βάζουμε όλους στο ίδιο τσουβάλι.
      Άσε που δεν θεωρώ ολιγοψυχία το να σπουδάσουν ή να εργαστούν στο εξωτερικό, εκτός αν πάνε σαν παράσιτα να εγκληματίσουν και να κλέψουν.

      • Dora avatar
        Dora @ Γιώργος Μεσσηνία 02/08/2011 11:18:28

        Γιωργο μου,αν ηταν καποιοι παρασιτα και ηθελαν να κλεψουν,ποιο πολλες πιθανοτητες ειχαν αυτο να το κανουν στην Ελλαδα κι οχι εξω!
        Με την πρωτη δυσκολια δεν την κανει κανενας Γιωργο απ' την Ελλαδα.
        Δεν εχεις ιδεα τι περασε ο πατερας μου κι αποφασισε να μεταναστευσει.
        Κι οπως προσπαθησα να πω πιο πανω η ερμη, στο εξωτερικο,ΟΤΙ και να κανεις η οπως και να εισαι,μενεις παντα ξενος.
        Και μετα απο χρονια,αν θελησεις να επιστρεψεις στον τοπο σου ασυνηθιστος πλεον σε πολλα κατεστημενα εκει,θα νιωθεις κι εκει ξενος!!!
        Εξαιρουνται οι χωρες που εχουν δημιουργηθει απο μεταναστες,βεβαια,αλλα και για κει δεν ειμαι και τοσο σιγουρη, μια που αναλογη εμπειρια δεν εχω!

        • Γιώργος Μεσσηνία avatar
          Γιώργος Μεσσηνία @ Dora 02/08/2011 13:57:39

          Είδες;
          Μια φράση χαζή και άλλαξα όλο το σχόλιο.
          Κατανοώ αυτό που λες απόλυτα, δεν χρειάζεται να μου λες τα αυτονόητα, εχεις δίκιο δεν είναι απλή υπόθεση να ξενιτευτεί κανείς και τα εύκολα λόγια κάποιων ελληνάρων που υποτιμούν έτσι την αξιοπρέπεια του έλληνα δεν τα συμμερίζομαι.
          ΣΕ κάθε περίπτωση Dora ή Tsolias, ΔΕΝ αφορά εσάς ή άλλους έλληνες που αγωνίζεστε στο εξωτερικό να βιοποριστείτε, αλοίμονο δεν εννοούσα αυτό!!!
          Είναι δύσκολη η επιλογή σας και απαιτεί θάρρος.
          Αναφερόμουν σε τυχοδιώκτες του κεφαλαίου ή άλλους "κοσμοπολίτες" λωποδύτες, δηλαδή ένα ποσοστό της τάξης του 2-3% ας πούμε...
          Το ξαναλέω, καμιά σχέση με εσάς δεν έχει!

  11. Tsolias avatar
    Tsolias 02/08/2011 02:38:40

    Στέργιος, δεν φεύγω μόνος μου. Εσύ είσαι αυτός που με διώχνει. Εσύ και κάποιοι άλλοι σαν και εσένα, οι οποίοι δυστυχώς είναι η πλειοψηφία.
    Δύο φορές έζησα στο εξωτερικό, και τις δύο επέστρεψα από επιλογή, η οποία ήταν να φτιάξω κάτι δικό μου στην πατρίδα μου. Κάποιοι σαν και εσένα όμως μου το στέρησαν και μου το στερούν ακόμα.
    Είπες ότι ήσουν στο εξωτερικό και επέστρεψες από επιλογή. Άρα άφησες ήδη στο παρελθόν ''τις εστίες, τους γέρους γονείς, τάφους προγόνων, την πόλη των παιδικών σου αναμνήσεων,τη γλώσσα σου και τον πολιτισμό σου''. Αυτοαναιρείσαι λοιπόν, οπότε μη μας το παίζεις πατριώτης, ούτε φρουρός της Ελλάδας και αυτά τα ''συγκινητικά'' κατά τα άλλα λόγια, πήγαινε πές τα εκεί που περνάνε. Όχι σε μένα.
    Μου χρωστάτε λοιπόν, πολλά και δεν μου τα δώσατε. Ούτε πρόκειται να σας τα ζητήσω, γιατί ως Έλληνας έχω φιλότιμο και υπερηφάνεια. Όσο για τις πράξεις, θα παρακολουθώ τις εξελίξεις να δω τι θα κάνετε βρε πατριωτάρες που μένετε εδώ, στα δύσκολα, ενώ εμείς, οι ''τυφλοπόντικες'' λακίζουμε στην πρώτη δυσκολία λοιπόν. Γιατί οι πράξεις τις οποίες επικαλείσαι δεν είναι προφανώς απλώς το να μείνει κάποιος εδώ.
    Τέλος, η Dora ανέφερε απλά ότι έχει η κοπέλα ξανθά μαλλιά και πράσιναμάτια. Το θεϊκό ολλανδέζικο κορμί που το κατάλαβες; Μάλλον έτσι το θέλει η καλπάζουσα φαντασία σου, πράγμα το οποίο παραπέμπει αλλού. Ίσως έτσι να εξηγούνται οι ανοησίες που γράφεις.

    • Στέργιος avatar
      Στέργιος @ Tsolias 02/08/2011 06:58:39

      Tsolia μου, πήγα στο εξωτερικό για τους δικούς μου λόγους, αλλά δεν σκέφτηκα στιγμή να μείνω εκεί. Από την αρχή ήθελα να γυρίσω.

      anti-Gianni, δεν επέστρεψα για να σώσω την Ελλάδα, αλλά για να σώσω την αξιοπρέπειά μου και αυτή της οικογένειάς μου.

      Γιώργο Μεσσηνία, όλα τα ΜΜΕ μιλάνε για τη ελληνικής καταγωγής βιολόγο από την Αυστραλία που βρήκε το τάδε εμβόλιο, ενώ κανείς δεν μιλάει για την Ελληνίδα βιολόγο από το Κιλκίς που βρήκε το δείνα εμβόλιο. Επειδή κάποιος ζει και εργάζεται στο εξωτερικό, αυτομάτως κατατάσσεται σε ανώτερη κατηγορία ανθρώπου.

      Πολλοί επιστήμονες αναδεικνύονται εδώ, στην Ελλάδα, αλλά φεύγουν για ΗΠΑ ή αλλού, επειδή τα λεφτά είναι περισσότερα. Πώς ο Σαββόπουλος ή οι Άγαμοι Θύτες την "έκαναν" για την Αθήνα, παρά το ότι όλη η Θεσσαλονίκη έπινε νερό στο όνομά τους; Δεν το έκαναν για τη δόξα και την αναγνώριση, το έκαναν για τα λεφτά. Μη γελιόμαστε.

      Σχετικά με τα "σκοτεινά ντηλ" που, όπως λες, δεν έκαναν οι μετανάστες... αναρωτιέμαι... πόσο φόρο πληρώνει στην Ελλάδα ο Νίκος του βίντεο για το ταξί που υπενοικιάζει στους τρεις φουκαράδες;

      Ανακεφαλαιώνοντας... άμα θες να φύγεις, φύγε.
      Αλλά μην ηθικολογείς. Και δέξου ότι όταν διαχωρίζεις τη θέση σου από ένα σύνολο ανθρώπων δεν δικαιούσαι να μιλάς σαν να ανήκεις ακόμη σε αυτό το σύνολο ανθρώπων.

    • Γιώργος Μεσσηνία avatar
      Γιώργος Μεσσηνία @ Tsolias 02/08/2011 08:24:00

      Η φράση "τυφλοπόντικες" σε καμιά περίπτωση δεν αφορά ανθρώπους που μεταναστεύουν για να βρουν εργασία ή να σπουδάσουν στο εξωτερικό γιατί εκεί βρίσκουν διέξοδο.
      Άρα ελπίζω να μην παρεξηγηθεί αυτή η φράση.
      Αφορά μια κατηγορία πολύ μικρή και έχει να κάνει με ανθρώπους που ψάχνουν το εύκολο χρήμα, άλλα όχι εσάς.
      Καλημέρα!

    • Dora avatar
      Dora @ Tsolias 02/08/2011 11:40:59

      Τσολια, Ο Στεργιος ειναι μαλλον αλβανος μουσουλμανος που μενει στην Ελλαδα η μουσουλμανος της Θρακης(γιεα σου πατριωτη "Στεργιο")

      Η ισλαμολαγνια του, που κατα καιρους πολυ ανοικτα και επιθετικα αφησε εδω να φανει,οσο και καποιες φρασουλες τυπου (πιο ελληνας ειναι ενας αλβανος που μενει παρα την κριση στην Ελλαδα (υπονοοντας οτι ο τελευταιος μενει στην Ελλαδα απο Αγαπη γι'αυτην κι οχι γιατι απλα δεν εχει που αλλου να παει)), οσο και η φραση πιο κατω "και δεξου οτι οταν ξεχωριζεις την θεση σου απο ενα συνολο ανθρωπων δεν δικαιουσε να μιλας σαν να ανηκεις σ'αυτο το συνολο ανθρωπων" παραπεμπουν εμμεσως στην ιδεολογια του περι μεταναστευσης.Αυτα δηλαδη που κατα καιρους λενε ολοι οι λαθρολαγνοι αριστεροι: "Οτι εαν παρουν χαρτια οι (παντα)λαθραια εισερχομενοι μεταναστες στην Ελλαδα, θα ενταχθουν πληρως και θα αποτελουν αναποσπαστο κομματι της κοινωνιας μας,αφου θα εχουν φυγει απο το συνολο των ανθρωπων της χωρας τους!!!!!

      Εαν εχεις παρακολουθησει μηνες πριν κατι συγκρουσεις που ειχαμε καποιοι εδω σχετικα με το θεμα "ισλαμ" και "μεταναστες" και τα συνδυασεις μ'αυτα που γραφει τωρα,θα διακρινεις την σουπτιλ προπαγανδα που θελει να περασει.

  12. Στέργιος avatar
    Στέργιος 02/08/2011 06:50:26

    Αγαπητή Μικρή Ολλανδέζα,

    από όλα όσα γράφω, εσύ κόλλησες στο ραμαζάνι;

  13. Στέργιος avatar
    Στέργιος 02/08/2011 06:50:53

    Εγώ δεν είμαι Αλβανός, εσύ είσαι Ολλανδέζα.

    • Dora avatar
      Dora @ Στέργιος 02/08/2011 11:06:44

      Στεργιο,εχω την εντυπωση οτι μ'ερωτευτηκες.
      Αλλιως δεν δικαιολογειται τετοια εμπαθεια και τετοια προσοχη παντα σε οτι γραφω(ανοησιες και μη)!!!!

      Εχεις ελπιδες,μονο: α)εισαι μελαχροινος, β)εισαι πανω απο 40 γ)δεν εισαι εγγαμος(χωρισμενος επιτρεπεται),γ)δεν ανηκεις στους σουνιτες η σιιτες (αλεβιτης, επιτρεπεται)

      Αν πληρεις ολ'αυτα,ζητησε το μαιηλ μου και γραψε μου να δουμε τι θα γινει με μας!!!!

      • Dora avatar
        Dora @ Dora 02/08/2011 11:09:21

        Πανω απο 40 μεχρι 50.Ουτε χρονο μικροτερος(χρονο μεγαλυτερος επιτρεπεται) γιατι δεν μ'αρεσουν οι της ηλικιας μου(εχω το συνδρομο της Ηλεκτρας η κατι τετοιο).

        • Dora avatar
          Dora @ Dora 02/08/2011 11:50:01

          Αν δεν απαντησεις,σημαινει οτι εχω δικιο,αν απαντησεις θυμωμενα και απαξιωτικα σημαινει οτι τα πραγματα οντως ετσι εχουν,αλλα ντρεπεσαι να το παραδεχθεις κι αν ομολογησεις,τοτε ειναι καιρος να προχωρησουμε παρακατω!

  14. Tsolias avatar
    Tsolias 02/08/2011 13:46:14

    Πράγματι Dora μου, έχεις δίκιο. Που να γυρίσει βρε ο έρμος ο Αλβανός; Στην Αλβανία; 250 χρόνια πίσω από την Ελλάδα; Όσες κρίσεις και αν περάσουμε, η Ελλάδα θα είναι πάντα γη της επαγγελίας για αυτούς. Είχα ξεχάσει να το σχολιάσω αυτό και ευχαριστώ που μου το θύμισες!
    Απ ότι λες είναι γνωστή μούρη ο φίλος μας εδώ μέσα και δεν έχω λόγο να σε αμφισβητήσω. Άλλωστε εσύ φαίνεσαι παλαιότερη από μένα εδώ. Προσωπικά, δεν με ενδιαφέρει κιόλας. Ας είναι ότι θέλει, αλλά δεν θα αφήσω κανέναν να καπελώσει τον πατριωτισμό και την αγωνία για τη σωτηρία της πατρίδας.
    Υπενθυμίζω λοιπόν σε όλους τους ''Στέργιους'' τη συνεισφορά των ομογενών, κυρίως όσων ζουν στις Η.Π.Α. σε θέματα που άπτονται της πατρίδας και τη βοήθεια που πρόσφεραν κάποιοι εξ αυτών κατά καιρούς, χωρίς αντάλλαγμα βέβαια, από αγάπη για την πατρίδα τους. Η ανάγκη για επιβίωση είναι αυτή που ωθεί κάποιον στη μετανάστευση και δεν τον μετατρέπει αυτομάτως ούτε σε προδότη, ούτε σε λιγότερο Έλληνα.
    Η διαφορά είναι ότι αυτή τη φορά, όποιος εγκαταλείψει την Ελλαδίτσα, φεύγει οργισμένος, απογοητευμένος, ταπεινωμένος, ρεζιλεμένος (ας είναι καλά ο ΓΑΠ που όπου βρεθούμε και όπου σταθούμε εκτός συνόρων χλευαζόμαστε) και έτσι δεν νομίζω να έχει καμία διάθεση, όχι να βοηθήσει τη χώρα του, αλλά ούτε καν να κοιτάξει πίσω του... Αυτή τη στιγμή διώκεται η ελίτ του ανθρώπινου δυναμικού της Ελλάδας και χώρα χωρίς επιστημονικό προσωπικό είναι καταδικασμένη.
    Ενδιαφέρον θα είχε επίσης να μας καταθέσει ο φίλος Στέργιος την άποψή του για τους Αλβανούς, ρωσοπόντιους, πακιστανούς, ινδούς, μπαγκλαντεσιανούς, αφγανούς, αφρικανούς, βούλγαρους, ρουμάνους, κτλ που έχουν έρθει στην Ελλάδα. Είναι λιγότερο πατριώτες από αυτούς που έμειναν στις χώρες προέλευσης; Είναι αυτοί που λάκτισαν; Είναι προδότες; Ήταν επιλογή τους; Μήπως αυτοί δεν έρχονται εδώ επειδή τα λεφτά είναι περισσότερα, αλλά έρχονται να κάνουν τουρισμό και δεν το κατάλαβα;

  15. Dora avatar
    Dora 02/08/2011 14:13:42

    Αυτους ολους που ονομαζεις στο τελος τους θελει.
    Εκει αποσκοπουσε οταν εγραφε οτι οταν κανεις ξεχωριζει τον εαυτο του απ' το συνολο δεν εχει δικαιωμα να ισχυριζεται οτι ανηκει στο συνολο αυτο,η καπως ετσι.
    Θελει να περασει το μηνυμα οτι αυτοι απ' την στιγμη που μπαινουν στην Ελλαδα και μενουν εδω,εχουν ξεχωρισει τον εαυτο τους απ' τις πατριδες και τις εκει κουλτουρες και ειναι ενταξιμοι εδω,με την προυποθεση βεβαια οτι θα πρεπει να τους δοθουν χαρτια.
    Μουσουλμανος ειναι,στον εξισλαμισμο της Ελλαδας αποσκοπει μ'αυτα που λεει.
    Διαβασε τα ξανα αυτα που γραφει και θα δεις μονος σου,αλλα θα πρεπει να ξερεις οτι στο παρελθον εχει παρει παντα το μερος του ισλαμ, και εχει εκφραστει υπερ των" καημενων" των μεταναστατων που ερχονται μεσα
    και τους οποιους οφειλουμε εμεις να ενταξουμε!!!
    Σιωπα μονιμως σε περιπτωσεις οπου καταγγελλονται χοντρες παραβασεις κι εγκληματα απο τους λαθρο η αν δεν μπορει να κανει αλλιως,πεταει ενα γενικο κι αοριστο "πρεπει η Ελλαδα να αναπτυξει μια ξεκαθαρη μεταναστευτικη πολιτικη"κλπ.

  16. Δρακουμέλ avatar
    Δρακουμέλ 03/08/2011 19:08:47

    Παρακολουθώ την συζήτησή σας με ενδιαφέρον, αλλά και με απορία. Γεννήθηκα, μεγάλωσα, μορφώθηκα και αναζήτησα την επαγγελματική και προσωπική μου ανάδειξη εδώ στον τόπο μου. Δεν εξασκώ το αντικείμενο για το οποίο καταρτίστηκα επιστημονικά, όχι επειδή δεν μου άρεσε ή επειδή δεν κατάφερα να βρω σχετική εργασία, αλλά επειδή στην πορεία του βίου προέκυψαν είτε άλλες ευκαιρίες, είτε άλλες ανάγκες. Σε κάθε περίπτωση απαρνήθηκα δραστηριότητες που θεωρούσα ότι με ζημίωναν ηθικά, συνειδησιακά και πιθανόν οικονομικά, αντίθετα ακολούθησα δρόμους (όχι πάντα εύκολους) οι οποίοι θεωρούσα ότι με ικανοποιούν σε όσο βαθμό γίνεται στις παραπάνω έννοιες.
    Κοπιάζοντας όχι λιγότερο από τον καθαριστή της Αστόρια, και ξενυχτώντας όχι ενωρίτερα από τον ερευνητή της Χαϊδελβέργης, ζώ στον τόπο μου, δυσανασχετώ με τα όσα ανώμαλα συμβαίνουν γύρω μου και αγανακτώ με τους τυχοδιώκτες είτε αυτοί δρουν στον δημόσιο είτε στον ιδιωτικό τομέα. Απολαμβάνω όμως και τα αμέτρητα δώρα που είτε ο Θεός είτε η φύση (αναλόγως σε τι πιστεύει κανείς), χάρισε σε αυτόν τον τόπο και τους ανθρώπους που επιλέγουν να ζήσουν σε αυτόν. Και βεβαίως ο κάθε τόπος συνοδεύεται με τον πολιτισμό του: δύσκολα έρχεται στο μυαλό μου σκηνή με εσκιμώο λευκόδερμο να απολαμβάνει ντάκο κρητικό με τσικουδιά και μαντινάδα, ή τανζανό μελανόδερμο να αγναντεύει τις ρεματιές και τα διάσελα με κλαρίνο και φλογέρα. Δεν λέω ότι είναι ακατόρθωτο, αλλά πολύ δύσκολο και δεν φταίει γι'αυτό ούτε ο εσκιμώος, ούτε ο τανζανός. Ούτε και εμένα με φαντάζομαι εύκολα στην Νορβηγία ή στην Ιαπωνία. Δεν το θεωρώ αδύνατο, αλλά δεν είναι και εύκολο, και θεωρώ ότι όσο καλά και να είμαι επαγγελματικά ή οικονομικά ή κοινωνικά, κάτι θα μου λείπει. Και αυτό το κάτι θα μου λείπει πολύ.
    Γι' αυτό μένω στον τόπο μου. Και παλεύω να τον κάνω καλύτερο. Είτε με το να μην διπλοπαρκάρω εμποδίζοντας τους συνανθρώπους μου, είτε με το να προσπαθώ να κάνω το καλύτερο στην εργασία μου, ακόμη και εάν δεν πληρώνομαι γι' αυτό, είτε, είτε, είτε... Είναι πολλά αυτά που μπορεί ο καθένας μας φίλοι, για να βελτιώσει τον τόπο του. Ο καθένας μας προσωπικά ή σε (μικρές έστω) ομάδες, προτού πάρει την όποια απόφαση να φύγει από εδώ.
    Ας το σκεφτούμε καλύτερα και ας μην είμαστε απόλυτοι. Συγχωρήστε με για την μικρή εξομολόγηση...

  17. James Pan avatar
    James Pan 23/12/2011 16:48:55

    Γεια σας και συγνωμη για την ασχετη παρεμβαση μου. Εξεταζω το θεμα μεταναστευσης μου στις ΗΠΑ και θα ηθελα αν γνωριζει καποιος και ειναι ευκολο να με ενημερωσει για τους Αχεπανς και ποια η δραση τους. Ειχα μια μικρη επαφη μεσω ενος φιλου που με ενημερωσε πως μεσω των Αχεπανς σε αναλαμβανουν για ευρεση στεγης, δουλειας η σπουδων και βοηθανε πολυ καποιον νεο μεταναστη. Ειναι αληθεια αυτο?

  18. ΚΕΦΑΛΑΣ ΚΩΣΤΑΣ avatar
    ΚΕΦΑΛΑΣ ΚΩΣΤΑΣ 28/04/2012 19:29:37

    Σχεδόν σε όλα ο Νίκος έχει δυστυχώς δίκιο.Πολλά απο αυτά που λέει τα έχω βιώσει στην καθημερινοτητά μου.Υπάρχει ενα κλίμα που σε διαλύει σαν προσωπι
    κότητα.Δεν μπορείς να προχωρήσεις και να λειτουργίσεις φυσιολογικά.Είμαι μακ
    ροχρόνια άνεργος επειδή δεν έχω το κατάλληλο ρουσφέτι.Αν μου δινόταν η ευκαι
    ρία ακόμα και σήμερα το βράδυ θα έμπαινα στο αεροπλάνο και θα αναχωρούσα.
    Θα έκανα για αρχή όποια δουλειά μπορούσα και αργότερα θα πετύχαινα τον στό
    χο μου, την συγγραφή ενος διδακτορικού στην ειδικοτητά μου.Δεν είμαι ο μόνος που σκέφτεται έτσι.Αν το παλέψεις θα το πετύχεις.Ετσι πιστεύω τουλάχιστον.

  19. haris64 avatar
    haris64 29/09/2012 12:31:01

    lipotaktes osoi fevgoun h pisti toys ine o agios dolarios

  20. kostas avatar
    kostas 17/10/2012 01:56:49

    Παραμύθια της χαλιμάς. Τα τελευταία στοιχεία του state department έδειξαν ότι μόλις 1000 άτομα το χρόνο μετανάστευσαν στις ΗΠΑ από την ελλάδα τα τελευταία χρόνια.
    Δες http://www.diavatirio.com/blog/files/519ca017ea9bdba88fe6b4d4a708c3c0-22.php

    Τελείως ανεύθυνοι οι δημοσιογράφοι στο πρώτο θέμα που γράφουν χωρίς να ερευνήσουν πρώτα.

  21. Δημήτρης avatar
    Δημήτρης 05/01/2013 11:15:41

    Φίλε είσαι πολύ σωστός, και σωστά αυτά που λες.. Μακάρι να σκευτότανε όλοι όπως και εσύ.. Και εγώ να φύγω θέλω, 19 ετών είμαι με 350 ευρό το μήνα με σύμβαση στο δημόσιο, αλλά δυστιχός δεν έχω ούτε ένα μικρό κεφάλαιο στην άκρη για να το κάνω αυτό.. :/

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.