#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
02/07/2010 18:09
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

35ετια και για τους στρατιωτικούς



Με τροπολογία που θα κατατεθεί τις επόμενες ημέρες στο σχέδιο νόμου για το ασφαλιστικό το οποίο θα συζητηθεί την επόμενη εβδομάδα στη βουλή καθιερώνεται 35ετία και για τους στρατιωτικούς.

Στο χρόνο αυτό θα συνυπολογίζονται και τα 4 χρόνια φοίτησης στις στρατιωτικές σχολές, ενώ δίνονται και 5 χρόνια πλασματικής υπηρεσίας.
Σύμφωνα με πληροφορίες από το υπ Aμυνας οι ρυθμίσεις θα αφορούν όσους βγουν στη σύνταξη από το 2011.

Όσον αφορά τους ιπταμένους αλλά και τους έχοντες ειδικότητες υψηλής επικινδυνότητας αυξάνονται από 18 σε 25 τα χρόνια εργασίας.

Στις ρυθμίσεις αυτές κατέληξαν σήμερα οι  Ευάγγελος Βενιζέλος και Γιώργος Παπακωνσταντίνου.

Κατά τις πληροφορίες οι ρυθμίσεις θα αφορούν και τους ενστόλους των σωμάτων ασφαλείας

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Απόστολος Γ. avatar
    Απόστολος Γ. 02/07/2010 20:22:27

    Άτολμες και ανεπαρκείς οι αλλαγές.

    Για πιο λόγο τα χρόνια των σπουδών να μετράνε; Σε εμάς που τελειώσαμε πανεπιστήμια πληρώνοντας οι γονείς μας στερούμενοι και το φαγητό, γιατί να μην μετράνε;(στις στρατιωτικές σχολές είναι όλα πληρωμένα -διαμονή, φαγητό- και παίρνουν και μισθό για τα έξοδά τους).

    Επίσης δεν υπηρέτησαν θητεία όπως εμείς και τα χρόνια της θητείας για να αναγνωριστούν πρέπει να πληρώσουμε.

    Τα 5 χρόνια πλασματικής υπηρεσίας γιατί τους δίνονται; Όποιος έχει περάσει από στρατιωτική μονάδα έχει δει την λούφα και παραλλαγή των ενστόλων. Για τις υπηρεσίες (κοιμούνται 2-4 φορές το μήνα στην μονάδα και την επομένη έχουν ρεπό) υποτίθεται ότι έχουν διαφορετικό καθεστώς . Φυσικά υπάρχουν οι ελάχιστες εξαιρέσεις (Ιπτάμενοι), οι οποίες είναι το άλλοθι όλων των υπολοίπων. Τι πτητικό επίδομα παίρνουν άτομα που έχουν να πετάξουν 10 και 15 χρόνια;(τα μπαούλα που κάνουν "συντήρηση"!!! ταξιδεύοντας 1 φορά το εξάμηνο σαν επιβάτες;)
    Οι "ανύπαντρες" κόρες στρατηγών θα εξακολουθήσουν απ' ότι φαίνεται να εισπράττουν ισοβίως.

    Δυστυχώς τα προνόμια που τους έδωσε η χούντα καμία κυβέρνηση δεν είχε τα κότσια να καταργήσει και να είχαν κερδίσει κανένα πόλεμο ή να μην μας είχαν ξεφτυλίσει στις όποιες κρίσεις (87,96) θα λέγαμε χαλάλι τους , αλλά δεν το αξίζουν και είναι πρόκληση για όλους τους υπόλοιπους.

    • ΒΡΑΧΟΣ avatar
      ΒΡΑΧΟΣ @ Απόστολος Γ. 02/07/2010 20:52:51

      Τι έγραψες τώρα; Οι αξιωματικοί μας ξεφτίλισαν το 1987 και το 1996;
      Το έχεις χάσει ή το κάνεις για να σου απαντήσουν και να έχεις την ευχαρίστηση να απαντάς;
      Σοβαρά μιλάς; Οι στρατιωτικοί μας ξεφτίλισαν; Με τρεις νεκρούς το 1996; Και δεν ξέρω και εγώ πόσους από τότε; Στρατιωτικός δεν είμαι, αλλά λίγο σεβασμός σε αυτούς που σε φυλάνε ακόμα και τώρα δεν βλάπτει. Λίγο σεβασμός. Δεν συνεχίζω γιατί θα χαλάσουμε τις καρδιές μας.

      • GSV avatar
        GSV @ ΒΡΑΧΟΣ 02/07/2010 20:55:28

        Φιλε Αποστολε Γ. εισαι τελειως λαθος στη διατυπωση σου οτι οι στρατιωτικοι μας ξεφτυλισαν το 87 και το 96.

        Οι πολιτικοι αποφασησαν να παρει την σημαια ο αερας.

      • κοτσος avatar
        κοτσος @ ΒΡΑΧΟΣ 03/07/2010 20:17:17

        Τα χρονια των σχολών μετράνε, γιατί πλήρωναν και τότε εισφορές στα ταμεία τους.

        Για τα πλασματικά, πρέπει να πληρώσουν τις κρατήσεις για να τα πάρουν.

        Το ότι στην πλειοψηφία τους είναι άχρηστοι, αδιάφοροι και λουφαδόροι με δημοσιουπαλληλική νοοτροπία, είναι άλλο θέμα. (βλέπε κοματισμός-ρουσφέτια)

        Το ότι οί πολίτες αυτής της χώρας δέν θέλουν να πάνε ή να στείλουν τα παιδιά τους στο στρατό, και προτιμούν να προσλαμβάνουν τέτοιους λουφαδόρους για να κάνουν το δικό τους καθήκον, επίσης άλλο θέμα.

    • ΠΑΠΑΘΑΝΑΣΙΟΥ ΧΡΗΣΤΟΣ avatar
      ΠΑΠΑΘΑΝΑΣΙΟΥ ΧΡΗΣΤΟΣ @ Απόστολος Γ. 02/07/2010 21:28:18

      Έρχεσαι να αναπαράγεις τη γραμμή άμυνας που βάζει η Κυβέρνηση για να καλύψει την πολιτική που της επιβάλλει το ΔΝΤ.Μονίμως φταίνε οι δημόσιοι υπάλληλοι λέει το ΠΑΣΟΚ.Απλά εσύ το επικεντρώνεις στους στρατιωτικούς και γενικότερα στους ένστολους.Θα ήθελα να σε ρωτήσω όμως τι μπορεί να προσφέρει ένας αστυνομικός στα 60 του;Μπορεί να ανταποκριθεί στα καθήκοντά του;Είναι σαφές πως όχι.Έτσι,λοιπόν,θεωρώ πως αυτή η ρύθμιση ρίχνει πολύ το μάχιμο των δυνάμεων ασφαλείας και άμυνας της χώρας.

      • κοτσος avatar
        κοτσος @ ΠΑΠΑΘΑΝΑΣΙΟΥ ΧΡΗΣΤΟΣ 03/07/2010 20:21:06

        Επίσης ο αστυνομικός δουλεύει κατα κανόνα 6 ημέρες την εβδομάδα αντί για 5, δηλαδή 1 χρόνο παραπάνω στην 5ετία.

    • appo avatar
      appo @ Απόστολος Γ. 02/07/2010 22:53:34

      Μεγάλε δεν μας τα λές καλά. Μπορείς έστω να φανταστείς τι σημαίνει 4 χρόνια εσώκλειστος σε Στρατιωτική Σχολή με 24ωρο στρατιωτικό πρόγραμμα? Συγκρίνεις το περιβάλλων της πανεπιστημιούπολης και της φοιτητικής ζωής με το περιβάλλων της Στρατιωτικής πειθαρχίας και της έντονης ψυχολογικής πίεσης που ασκείται μέσα σε αυτήν? 4 χρόνια είσαι Στρατιώτης, με ατελείωτα καψώνια και αμέτρητες ώρες εκπαίδευσης, και τα οποία αυτά χρόνια τα πληρώνουμε στο τέλος (περίπου 4,500 €)για να μας τα αναγνωρίσει η Υπηρεσία.
      Τα 5 χρόνια πλασματικής υπηρεσίας που μας δίνουν, επίσης τα πληρώνουμε. Γιατί αγαπητέ μου φίλε μετά από 24 χρόνια υπηρεσίας έχω μετατεθεί 9 φορές ,(χωρίς να υπολογίζω την Σχολή,τα κέντρα εκπαιδεύσεως και τα αρκετά σχολεία που έχω περάσει όλα αυτά τα χρόνια) και απασχολούμε κατά μέσο όρο από την υπηρεσία μου 80 με 85 ώρες την εβδομάδα.(Χωρίς να υπολογίζω τις ασκήσεις, επιφυλακές, πυρασφάλειες, νυχτερινές- καθολικές και 24ωρες εκπαιδεύσεις, ) Για να μην σε κουράζω θα στο πώ απλά, 35 χρόνια υπηρεσίας δικά μου είναι 90 χρόνια δουλειάς ενός δημοσίου υπαλλήλου.!
      Κανένας Στρατιωτικός δεν ζητάει να πάρει παραπάνω λεφτά από όσα παίρνει ένας απλός εργάτης, έστω και ανειδίκευτος .Αλλά ας μας πληρώσουν τις υπερωρίες μας!!!όπως ορίζει ο νόμος.
      Όσο για το 87 και το 96 επιδή αυτό πόνεσε πάρα πολύ! Θα σου μόνο ότι εγώ και όλοι οι άλλοι σαν εμένα ήμασταν εκεί που έπρεπε, το παιχνίδι που στήθηκε δεν χάθηκε! Πουλήθηκε!

      • Ο Ιθαγενής avatar
        Ο Ιθαγενής @ appo 02/07/2010 23:06:50

        Μπορούν να μου πουν μια χώρα με ανάλογες ρυθμίσεις; Μία; γιατί θα τρελαθούμε σε αυτή τη χώρα με τα μαγαζάκια κεκτημένων της κάθε ομάδας. Ο στρατός δεν είναι πάνω ή κάτω από την κοινωνία αλλά τμήμα της κοινωνίας. Σε ποια άλλη χώρα 48 χρονών η σύνταξη ξεπερνά τις 2,500 €; Σε ποια άλλη χώρα συνταξιοδοτούνται και κάνουν την ίδια δουλειά στον ιδιωτικό τομέα; Σε ποια άλλη χώρα οι στρατεύσιμοι είναι υπηρετικό προσωπικό;
        Υπηρέτησα 2 χρόνια ως δόκιμος, εργάζομαι 22 χρόνια και ο κολλητός είναι 37 χρονών συνταξιούχος των 2.500 από τα υποβρύχια και εργάζεται με δελτίο σε γερμανικά υποβρύχια... μην τρελαθούμε κιόλας. πρέπει να κάτσουν και να δουν σωστά και δίκαια μισθούς, συνθήκες και απολαβές κάθε ιδιαιτερότητας και κάθε ειδικής συνθήκης στο στράτευμα ...τα υπόλοιπα είναι κεκτημένα μαγαζάκια...

      • anonymous avatar
        anonymous @ appo 02/07/2010 23:40:37

        Ιθαγενή νομίζω ότι ίσως κάνεις λάθος. Εγώ δε θα το έθετα στη βάση που το θέτεις εσύ αλλά θα έψαχνα να δω τι ισχύει σε άλλες χώρες με παρόμοια αμυντικά συστήματα. Δηλ. χώρες της Δυτ. Ευρώπης και μέλη του ΝΑΤΟ.

        Σου θυμίζω επίσης κάτι που δεν το ξέρεις. Τα πληρώματα Ειρηνικού των εμπορικών αεροσκαφών συνταξιοδοτούνται λόγω των αντιξοοτήτων της εργασίας τους με βάση κανονισμούς της ΙΑΤΑ στα 15 χρόνια.

        Με άλλα λόγια, αν κάτι επιβάλλεται από τις συνθήκες εργασίας πρέπει να γίνεται δεκτό.

        Επίσης όποιος θέλει μπορεί να ασκήσει τα επαγγέλματα τα οποία μέμφεται. Από παπάς μέχρι στρατιωτικός και μπάτσος.

      • Απόστολος Γ. avatar
        Απόστολος Γ. @ appo 03/07/2010 02:00:02

        >4 χρόνια είσαι Στρατιώτης, με ατελείωτα καψώνια και αμέτρητες ώρες εκπαίδευσης, και τα οποία αυτά χρόνια τα πληρώνουμε στο τέλος (περίπου 4,500 €)για να μας τα αναγνωρίσει η Υπηρεσία.
        >Τα 5 χρόνια πλασματικής υπηρεσίας που μας δίνουν, επίσης τα πληρώνουμε.

        Βέβαια, όπως όλα τα υπόλοιπα (σπίτια , προίκες , συντάξεις θυγατέρων, σπουδές στο εξωτερικό με διπλούς μισθούς, τοποθετήσεις στο εξωτερικό, ενημερωτικά ταξιδάκια).
        Αγαπητέ, τα προνόμια που έχετε είναι προκλητικά για τις σπουδές (να θυμηθούμε τους αρβυλοφύλακες που ο Αντρέας έκανε αξιωματικούς;) και την δουλειά που κάνετε. Η φιλοπατρία δεν αυξομειώνεται με τα ευρώ που εισπράτουμε , για να μην αναφερθούμε και στα πρόσφατα καμώματα των ιπταμένων που εκτιμώ ιδιαιτέρως.

      • appo avatar
        appo @ appo 03/07/2010 15:33:13

        Φίλε Απόστολε και πάλι έχεις ελλιπή ενημέρωση.(Η ημιμάθεια είναι χειρότερη της αμάθειας ).Τα σπίτια που λές είναι τόσα λίγα που στην καλύτερη περίπτωση σε όλη την στρατιωτική σου θητεία θα μπεις μία φορά για δύο χρόνια, οπότε δεν αξίζει ούτε να το αναφέρεις. Αν δείς και σε τι κατάσταση είναι τα περισσότερα ,τζάμπα τα λόγια μας. Τοποθετήσεις στο εξωτερικό, αν σου βαστά πάνε στο Αφγανιστάν και εσύ να πάρεις διπλό μισθό, ή στο Κόσσοβο με τα επίπεδα ραδιενέργειας στο κόκκινο. Αν βέβαια λές για τους Στρατιωτικούς ακόλουθους τότε ένταξη, ευκαιρία να τους καταργήσουμε. Από τα πολλά προνόμια που μου έχει δώσει η πατρίδα …….? ειλικρινά της τα επιστρέφω όλα πίσω, και ζητάω μόνο μία χάρη, ΜΗΝ ΜΟΥ ΔΩΣΕΤΑΙ ΑΛΛΗ ΜΕΤΑΘΕΣΗ αφήστε με σε μία παραμεθόρια Μονάδα στον Έβρο η σε κάποιο νησί και ξεχάστε με!
        Επίσης αγαπητέ μου φίλε Αποστόλη αφού βρίσκεις το επάγγελμα αυτό τόσο προνομιακό στην επόμενη προκήρυξη ΕΠΟΠ θα χαρώ να σε έχω συνάδελφο!

    • meremetia avatar
      meremetia @ Απόστολος Γ. 03/07/2010 11:43:57

      Απόστολε πολλα λές,

      Διανύουμε μια μακρά προεκλογική περίοδο, τα μέτρα άπτονται μιας μεγάλης δεξαμενής ψηφοφόρων, που παραδοσιακά ψηφίζουν ΝΔ, μην τους στέλνεις στον ΚΑΡ, οπως πατε,
      Εθνάρχη θα τον κανετε!
      Ο 3ος Εθνάρχης της ιστορίας μας.


      Απόστολε πολλα λές,

      Μπορείς έστω να φανταστείς τι σημαίνει 4 χρόνια εσώκλειστος σε Στρατιωτική Σχολή με 24ωρο στρατιωτικό πρόγραμμα ???????????

      Ομως,
      οι μόνες σχολές που φαίνεται να κινούνται σε τροχιά, ανοδική, είναι οι αστυνομικές και στρατιωτικές, εξαιτίας των μειωμένων θέσεων και κατ’ επέκταση αύξηση του ανταγωνισμού αλλά και της επαγγελματικής ασφάλειας που παρέχουν.
      http://www.ethnos.gr/article.asp?catid=11424&subid=2&pubid=18474948

      Τα φτωχόπαιδα των οικογενειών απο τα Τρίκαλα, Καρδίτσα, Γρεβενά κάτι παραπάνω ξερουν.

      Απόστολε μήν λές πολλά, αλλά σκέψου ανάποδα.

      1. Εάν δεν ειχαμε μόνιμο και σταθερό εχθρό τους Τούρκους, θα χρειαζόμασταν στρατό και εξοπλισμό σαν τον σημερινό;

      2. Αν δεν ειχαμε είσοδο μεταναστών απο την Τουρκία, θα χρειαζόμασταν Λιμενικό, και Αστυνόμευση στην Αθήνα;

      3. Θα χρειαζόμασταν τόσα ελλειματικά Νοσοκομεία, τόσα σχολεία και δασκάλους για την Ελληνική υπογεννητικότητα;

      4. Θα υπήρχαν Επαγγελματίες Αντιρατσιστές χρηματοδοτούμενοι απο τον Κ.Π. , Μ.Κ.Ο., καθώς και, ΅Πατριωτικά κόμματα¨;

      Μήν αγανακτείτε αγαπητοί συν-Πατριώται,

      και εσύ Απόστολε να είσαι σεμνός.

      Εδώ και 20 χρόνια ζούμε, εισπράτουμε μισθούς και επιμίσθια, γινόμαστε ιδιαίτεροι βολευτων απλά και μόνο απο την,

      Διαχείρηση της βλακείας, του συναισθήματος, της ανθρώπινης διστυχείας ξεριζωμένων ανθρώπων.

      Οσοι έμαθαν να ζούν κατ αυτό τον τρόπο πρέπει σύντομα να ξεμάθουν.

      Οσοι ψηφίζονται και νομίζουν πως κυβερνούν με αυτά τα ψευτοδιλήματα είναι κοινοί απατεώνες.

      Εισάγουμε Κινέζικα, ντινόμαστε και τρώμε Κινέζικα,

      Μπορούμε να πληρώσουμε τις εισαγωγές με Πατριωτισμό και Εθνική Περηφάνεια;

  2. Ο Ιθαγενής avatar
    Ο Ιθαγενής 02/07/2010 21:16:11

    Μιλάμε δηλαδή για συνταξιούχους 48 χρονών με 4 χρόνια σχολής και 5 πλασματικά για τα 35.
    Γιατί λοιπόν να μην αξιοποιούνται σε σχολές και ως εκπαιδευτές και να έχουμε 48χρονους συνταξιούχους πάλι;
    Αν εξαιρέσουμε ορισμένες κατηγορίες όπως πιλότους, αλεξιπτωτιστές, ειδικές μονάδες και υποβρύχια η χώρα ξανά ανακαλύπτει τον τροχό. Πουθενά στον κόσμο δεν φεύγουν έτσι, θα έπρεπε και να αμείβονται και να προσφέρουν καλύτερα ...

    • κωστας γαρεφης avatar
      κωστας γαρεφης @ Ο Ιθαγενής 02/07/2010 21:27:36

      κανε τη ζωη του στρατιωτικου κ ελα μιλα μετα...λιγος σεβασμοσ ρεεεεεεεε

      • Ο Ιθαγενής avatar
        Ο Ιθαγενής @ κωστας γαρεφης 02/07/2010 21:58:16

        σεβασμός; ποιος δεν τους σέβεται; στις υπόλοιπες ευρωπαϊκές χώρες δεν τους σέβονται φαντάζομαι ε; Σύνταξη στα 48 με πάνω από 2.500 €; Μπορείς να μου πεις μια χώρα; Μία;
        Από την άλλη μεριά πως δεν τους σέβομαι; Οι στρατιωτικοί όμως όπως και οι πολίτες δεν έχουν μόνο υποχρεώσεις και στο στράτευμα με τις περισσότερες αυτοκτονίες, το μεγαλύτερο μισθολογικό κόστος και τους αξιωματικούς αντιπροσώπους εταιρειών ο σεβασμός θα πρέπει να μην είναι μονόπλευρος. Δεν σέβομαι τι στολή αλλά τον άνθρωπο που φοράει τη στολή και ο στρατός δεν μπορεί να είναι συντεχνιακό μαγαζάκι κεκτημένων.

    • popolaros avatar
      popolaros @ Ο Ιθαγενής 02/07/2010 23:19:23

      βρε ιθαγενή...προς τι τόσο μένος για τους ένστολους.
      Τα μισά αρνητικά μηνύματα είναι δικά σου.
      Μπας και είσαι μαλωμένος με κανένα...

      • Ο Ιθαγενής avatar
        Ο Ιθαγενής @ popolaros 02/07/2010 23:33:15

        που είδες τα αρνητικά μηνύματα;
        και αυξήσεις λέω να δοθούν στους ένστολους
        και οι συνθήκες να βελτιωθούν
        και οι ιδιαιτερότητες και οι συνθήκες κάθε ομάδας να προστατευθεί

        Στην παρέα ο ένας κολλητός παίρνει 2.500 € σύνταξη και νγήκε στα 37 και δουλεύει στα Υποβρύχια στη Γερμανία που αγοράζουμε και γέρνουν, ό άλλος είναι λίγο αδικημένος πιλότος ελικοπτέρου (αεροπορία στρατού) 1.900 σύνταξη και εργάζεται σε ιδιωτική εταιρεία ως πιλότος ελικοπτέρου.
        Ναι υπάρχουν αδικημένοι και ριγμένοι που θα πρέπει το κράτος να προνοήσει για να κοιμόμαστε ήσυχοι οι υπόλοιποι αλλά υπάρχουν και λουφαδόροι και ευνοημένοι που είναι ...στη υγεία των κορόιδων.
        Οι γενικεύσεις πχ σύνταξη στα 35 χρόνια με 5 πλασματικά και 4 της σχολής δεν μπορεί να είναι κανόνας και για το γραφείο και για το πιλότο του Αιγαίου, διαφορετικές συνθήκες διαφορετική αντιμετώπιση, διαφορετικά είναι ισοπεδωτικός φασισμός της ομοιογένειας....
        Αν ατό είναι αρνητικό...πάσο... περιμένω μια χώρα με αντίστοιχες συντάξιμες απολαβές και χρόνια προσφοράς λοιπόν...

      • ΒΡΑΧΟΣ avatar
        ΒΡΑΧΟΣ @ popolaros 03/07/2010 09:32:51

        Tα υποβρύχια που γέρνουν, όπως λες, ΔΕΝ έχουν μπει σε υπηρεσία, ακόμα, στο Ελληνικό Πολεμικό Ναυτικό. Μην σε ταϊζουν ανακρίβειες, Ιθαγενή. Τα 209 είναι σε υπηρεσία, τα 214 δεν έχουν ακόμα καν παραληφθεί.Κανένας δεν μπορεί να έχει βγει στην σύνταξη από τα 214...Ήμαρτον.
        Τα 209 δεν γέρνουν καθόλου...Το αντίθετο.Κάνουν τους "άλλους" να γέρνουν...

      • Ο Ιθαγενής avatar
        Ο Ιθαγενής @ popolaros 03/07/2010 16:08:27

        Βράχε είπα εγώ ότι έχουν μπει; Είπα ότι έχω κολλητό από το σχολείο που βγήκε λόγω υποβρυχίων σε σύνταξη στα 37 από τα υποβρύχια και τώρα εργάζεται στη Γερμανία με δελτίο στα υποβρύχια που μας πουλούν. Ρώτα να δεις πόσοι δικοί μας φεύγουν και με πόσα (καθώς πιάνονται διπλά τα χρόνια) για να δουλέψουν στους προμηθευτές μας. Δεν θα μπορούν να αξιοποιηθούν ως εκπαιδευτές; ή οι αποθηκάριοι (ΣΕΜ) ή οι διαβιβαστές πχ θα πρέπει να φεύγουν με το νέο νομοσχέδιο με 26 πραγματικά χρόνια; Έγραψα (γιατί δεν με αρέσουν οι γενικότητες) ότι θα πρέπει να εξεταστούν και να διατηρηθούν οι ειδικές περιπτώσεις αλλά όχι 26 χρόνια σε όλους λες και είναι στην ίδια μοίρα ο πιλότος με τον γραφιά ή τα μαϊμού πλασματικά των δεξιώσεων...

  3. giorgos avatar
    giorgos 02/07/2010 21:18:42

    Φίλε Απόστολε κάνεις καποια λαθη που μάλον είναι άπο παραπληροφόρηση.Εσυ στο πανεπείστημιο δέν είσουν εσώκλειστος ούτε είχες στρατιωτίκη εκπαίδευση και πειθαρχεία για 4 ή 2 χρόνια.Επείσεις δεν νομίζω να δουλεύεις ποτέ αργιες,νύχτες και σαββατοκύριακα.

    • Απόστολος Γ. avatar
      Απόστολος Γ. @ giorgos 03/07/2010 01:10:05

      Το επαναλαμβάνω γιατί φαίνεται ότι δεν θέλεις να το καταλάβεις παρότι το έγραψα ξεκάθαρα.
      Οι "υπερωρίες" εσείς τις λέτε υπηρεσίες και στην ουσία είναι ύπνος εντός μονάδος πληρώνονται σε είδος (ρεπό την επομένη).
      Για τις απουσίες (από τη σημαία) και τα ΦΠ που πάμε την μία καθόμαστε τις 4 σπίτι μας και πληρωνόμαστε εξτρά τις 5 αβα-βά;
      Για τα θέρετρα (άκου Κέντρο Ετοιμότητας Διασποράς Αεροπορίας λέμε το μεγάλο φαγοπότι σε τιμές εξευτελιστικές (πάτε κατά σκοτίνα ή άγιο ανδρέα μεριά- , λίγη ντροπή να μην κοροϊδεύουμε τον φορολογούμενο δεν βλάπτει) , για τα πρατήρια (ΣΕΠΑ,ΠΟΑ), ΣΟΑ και το λουρί της μάνας μόκο. Για τον ΑΟΑ , ΚΑΟΑ , τα Μετοχικά Ταμεία , τις προίκες των τέκνων (το παραμύθι των εισφορών που προστέθηκαν στις αποδοχές το ξέρουμε) έχετε να προσθέσετε κάτι; Για τις κάθε είδους αρπαχτές (σε όλα τα επίπεδα) μήπως κάτι άλλο. Δυστυχώς ο στρατός ακολούθησε τον ξεπεσμό όλης της υπόλοιπης κοινωνίας και έχει καταντήσει και αυτός προβληματικό κομμάτι αυτής όπως οι ΔΕΚΟ , τα Υπουργεία οι Δήμοι κλπ.

      Δεν ανάγκασε κανένας κάποιον να γίνει στρατιωτικός , αλλά όλοι οι υπόλοιποι που πληρώνουμε φόρους έχουμε απαίτηση να είναι στρατός και τουλάχιστον να παρέχει στον πληθυσμό την αίσθηση "κάποιας" ασφάλειας.
      Προσωπικά δεν την αισθάνομαι, χωρίς να αποκλείεται και να κάνω λάθος εκτίμηση.

  4. VANGELIS avatar
    VANGELIS 02/07/2010 21:25:23

    Αγαπητέ Απόστολε....
    Διάβασα με πολύ προσοχή το σχόλιό σου. Διάβασε όμως ένα ανέκδοτο που σου παραθέτω... " Ένας Ελληνοαμερικάνος γύρισε από αμερική και στο καφενείο παινευόταν συνέχεια...και έλεγε για την αυτοματοποίηση και τεχνολογία στην αμερική...και βλεποντας στο τραπέζι τα λουκάνικα λέει: Στην αμερική έχουμε εργοστασιο όπου από τη μια πλευρά βαζουμε τα γουρούνια και από την άλλη βγαινουν τα λουκάνικα!!! Εκεί δεν άντεξε κάποιος και του είπε...: Σιγά ρε φίλε...κάτι μας είπες...Εμείς ειμαστε ποιό προχωρημένοι εδώ στη φτωχή Ελλάδα...έχουμε εργοστάσιο που βάζουμε τα λουκάνικα από τη μια μεριά και βγαίνουν από την άλλη κάτι ΓΟΥΡΟΥΝΙΑ σαν και ....ΕΣΕΝΑ!!!" Καλό Σ/Κ

    • Απόστολος Γ. avatar
      Απόστολος Γ. @ VANGELIS 03/07/2010 02:13:57

      Ευάγγελε,

      Επίπεδου καραβανά και βλακώδες είναι το "αλληγορικό" σου.
      Για τα γεγονότα έχεις να προσθέσεις κάτι;
      Φάε προς το παρόν καμιά γρουνίσια μπριζόλα στη λέσχη (έως 2€ θα σου κοστίσει) και άστα τα άλλα δεν είναι για σένα.

  5. Παναγιωτης Δημητροπουλος avatar
    Παναγιωτης Δημητροπουλος 02/07/2010 21:26:13

    Φίλε (σε εισαγωγικά) Αποστόλη Γ.
    1. Συνταξιοδοτίκα είναι τα χρόνια της σχολής γιατί εκτος απο ένα Σ/Κ δεν βγαίνεις έξω σαν τους υπόλοιπους φοιτητές που μπορει να πατάνε στην σχολή τους μια φορά το εξάμηνο για να δώσουν εξετάσεις.
    2. Τα 5 χρόνια πλασματικά (πολεμικά) δινονται γιατί έχει υπολογιστεί οτι ένας στρατιωτικός με 25 χρόνια υπρεσίας, έχει σχεδόν άλλα 7-8 χρόνια επιπλέον απο 24ωρες (16 ώρες υπερωρίας απληρωτες!!!! σε ένα 24ωρο).
    3. Θα έρθεις τα Χριστούγεννα - Πάσχα - Πρωτοχρονιά να κάνεις μαζί μου υπηρεσία, χωρίς να είσαι με την οικογένεια σου?
    4. Θα έρθεις μαζί μου μετάθεση σε ένα νησί της παραμεθορίου χωρίς την οικογενεία σου και φυσίκα να πληρώνεις ενοίκιο για 2 σπίτια?
    5. Θα ήθελες να ήσουν ενα απο τα μπαούλα που ανεφερες με σπασμενη μεση και σπόνδυλους?
    6. Πρόκληση είναι αυτα που γράφεις εσύ για τους στραττιωτικούς που στην δύσκολη ώρα και στιγμή κρυμένος σε χαντάκι θα εισαι και θα τον παρακαλάς να σε σώσει.

    • Απόστολος Γ. avatar
      Απόστολος Γ. @ Παναγιωτης Δημητροπουλος 03/07/2010 01:23:17

      >Πρόκληση είναι αυτα που γράφεις εσύ για τους στραττιωτικούς που στην δύσκολη ώρα και στιγμή κρυμένος σε χαντάκι θα εισαι και θα τον παρακαλάς να σε σώσει.

      Αν έχεις διαβάσει ιστορία μόνο οι έφεδροι ανταποκρίθηκαν στο κάλεσμα της πατρίδας. Οι ένστολοι στην Κύπρο όταν άρχισε ο βομβαρδισμός του στρατοπέδου της ΕΛΔΥΚ μπήκαν στα αυτοκίνητα και την κοπανήσανε (80 έφεδροι σκοτώθηκαν, πες μου εσύ πόσοι "μισθοφόροι"). Την βραδυά των Ιμίων τι έγινε (μήπως έπεσε καμιά παράξενη επιδημία;). Ψάξε το αντίστοιχο της κρίσης του '87.
      Πόσα μπαούλα έχουν σπασμένη μέση; Τι ποσοστό είναι; Ξέρεις το αντίστοιχο ποσοστό σε άλλα επαγγέλματα;

  6. αυτοπτης avatar
    αυτοπτης 02/07/2010 21:47:10

    @vangelis, μαλιστα τωρα ξυπνησανε και οι ενστολοι μηνας μπαινει μηνας βγαινει και αρχισαν το διανοουμενιστικο βρισιδι. εχουμε δει και τις βαρδιες και το πατριωτισμο σας και το αγχος σας ολοι και την αισθηση τιμης σας (υποβρυχια 209 με κατασταση επιβιβασης 80 ατομα)

  7. Δον Κιχώτης avatar
    Δον Κιχώτης 02/07/2010 22:37:54

    Δεν ισχυρίζομαι ότι και στο στρατό δεν υπάρχουν λουφαδόροι,λαμόγια κλπ αλλά μέχρι του σημείου να τους απαξιώνουμε και να τους μισούμε σχεδόν...ε...αυτό πάει πάρα πολύ!!!Μη μασάτε την τσίχλα της αντιπολίτευσης περί χουντικών,βολεψάκηδων κλπ.Η ζωή του στρατιωτικού γενικά είναι ΠΟΛΥ σκληρή,με ευθύνες,καθήκοντα περίεργα,πειθαρχία,συνεχείς μεταθέσεις,αδυναμία αντίδρασης (απεργιες κλπ) και γιαυτό όποιος μπορεί προσπαθεί να αποφύγει και τη θητεία αλλά και να μπει σε στρατιωτικές σχολές.Ας μην τα ισοπεδώνουμε όλα.Ελεος!
    Για να μην πω ότι είναι οι τελευταίοι των Μοϊκανών που φυλάττουν Θερμοπύλες όταν όλοι πάμε για ύπνο,διασκέδαση κλπ και από τους λίγους που πιστεύουν βαθιά σε Ελληνικές αρχές και αξίες,όπως Πατρίδα κλπ.

  8. ak avatar
    ak 02/07/2010 23:11:33

    ρε προβοκάτορα Απόστολε μόνο με διχόνοια επιβιώνεις εσύ και οι όμοιοί σου !κόψε τα ληγμένα βρε σαράκι και ξαναδιάβασε τι έγραψες και γρήγορα για χαρακίρι να ξεβρομίσουμε!

  9. popolaros avatar
    popolaros 02/07/2010 23:15:52

    Τα 9 στα 10 μηνύματα, είναι μηνύματα μίσους και ζήλιας για τους ένστολους.
    Μπράβο μάγκες...η νεοταξική προπαγάνδα του giorgo and friends, δουλεύει μια χαρά.
    Tώρα που στρατός και αστυνομία θα γεμίσει με μελαψούς παπανδρέλληνες
    να σας δω....

    • anonymous avatar
      anonymous @ popolaros 03/07/2010 01:32:06

      Όχι φίλε μου κάνεις λάθος. Όποια σχετική ανάρτηση και να δεις τα 9 στα 10 μηνύματα είναι μηνύματα μίσους κατά κάποιας επαγγελματικής τάξης. Από παπάδες και αγρότες μέχρι δικηγόρους και από γιατρούς μέχρι δημ. υπαλλήλους κι ένστολους.

      Μαγκιά κλανιά ζήλια αιμοβορία μίσος και όλα τα σχετικά και μετά ρωτάμε γιατί πάει κατά διαόλου η χώρα. Μα πως να πάει σωστά όταν οι πάντες μισούν τους πάντες;

      Έχω ζήσει σε διάφορες χώρες αλλά τέτοια βρωμονοοτροπία δεν έχω δει πουθενά.

  10. αυτοπτης avatar
    αυτοπτης 02/07/2010 23:25:16

    δοξα το θεο δεν εχουμε ακομα επαγγελματικο στρατο, ενστολοι εχουμε υπαρξει ολοι μας, και στο κατω κατω ο πατριωτισμος κανενος δεν εξαγοραζεται με 5 χρονια πλασματικη υπηρεσία.

    Πατριωτισμος ειναι να προσπαθεις να κανεις την δουλεια που εσυ εχεις επιλεξει (μην το ξεχναμε αυτο) οσο πιο υπευθυνα μπορεις και οχι να κρυβεσαι πισω απο την στολη.

    Ρωτησα αλλα απαντηση δεν πηρα για το τι ειδους τιμη περιποιουν τα υποβρυχια με τα 80 ατομα.

    Προτιμω στρατιωτικους καλοπληρωμενους αλλα που δεν θα φοβουνται ή γκρινιαζουν για τις υπηρεσίες τους, και που δεν θα γεμιζουν πλασματικα τα υποβρυχια. ας τα παρουν σε μισθο (μαζι τους 100 φορες, σε αυτη τη χωρα μονο οι δικαστικοι καναν την υπερτατη λαμογια με τις αυξησεις τους και για αυτο παμε κατα διαολου) αλλα οχι σε συνταξη.

    εχω δει στρατιωτικους 45 χρονων με συνταξη και δουλεια σε ιδιωτικο τομεα - η πατριδα δεν αντεχει αλλους στην εφεδρεια και στο πρυτανειο κυριοι.

  11. jo.tsi avatar
    jo.tsi 03/07/2010 01:11:56

    για ολους εσας που κατακρικουν και λοιδωρουν τους ενστολους:ημουν εγω αυτος που με 2 μετρα κυμα και χαλαζι μετεφερα εγκυο απο ακριτικο νησι!που ετρεχα στις φωτιες περυσι αν και ναυτικος!!!!ειμαι 32 και ηδη εχω προβλημα στη μεση και τα αυτια οταν κοιμομουν για μηνες διπλα στις μηχανες!που εφερα ελληνες απι το λιβανο!που εχασα τη γεννηση του παιδιου μου!και θα μιλησετε?οσο και να πληρωνεσαι καποια πραγματα δεν αναπληρωνονται!!!!!

  12. ΟΡΙΖΟΝΤΑΣ avatar
    ΟΡΙΖΟΝΤΑΣ 03/07/2010 01:46:54

    Προς λεβέντη Ιθαγενή... και γενικώς προς ζηλιάρηδες!!!

    Γιατί ρε παλικάρια δεν μπήκατε στις ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΕΣ ΣΧΟΛΕΣ αφού εκεί είναι η λύση της επιβίωσης??? Οι μοναδικές ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΚΕΣ προσλήψεις του δημοσίου είναι οι ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΕΣ σχολές!!! Οι πανελλαδικές είναι για όλους!! Γιατί δεν το τολμήσατε ???
    Πιστεύω ότι η απάντηση στο ερώτημα δίνεται από μόνη της!!!
    ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΣΑΤΕ!!! ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΖΗΣΟΥΝ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΚΑΘΕΣΤΩΣ ΤΟ ΤΟΛΜΟΥΝ!!
    Όσο για την λούφα... ε!!! τι να κάνουμε .... στην Ελλάδα ζούμε !!! Αλλά μην τα βάζουμε όλα στο ίδιο καλάθι! είναι άδικο!

    • Απόστολος Γ. avatar
      Απόστολος Γ. @ ΟΡΙΖΟΝΤΑΣ 03/07/2010 13:09:40

      >Γιατί ρε παλικάρια δεν μπήκατε στις ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΕΣ ΣΧΟΛΕΣ αφού εκεί είναι η λύση της επιβίωσης??? Οι μοναδικές ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΚΕΣ προσλήψεις του δημοσίου είναι οι ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΕΣ σχολές!!! Οι πανελλαδικές είναι για όλους!! Γιατί δεν το τολμήσατε ???

      Γιατί όταν εμείς είμαστε υποψήφιοι στις στρατιωτικές σχολές οι στρατιωτικοί βάζανε μόνο τα παιδιά τους και τα ανήψια τους (άσχετους και σκερβελέδες τους βάζανε στη ΣΜΑ που τώρα χρειάζεται για να μπει κανείς 19300 μόρια και αυτοί ακόμα δεν πηραν σύνταξη ) με πλήρως διαβλητές εξετάσεις. Εχω γνωρίσει σόγια ολόκληρα από την Μάνη και την Κρήτη που είναι στο στρατό. Την πρόκληση των ειδικών κατηγοριών που την βάζεις. Εχεις δει μήπως παιδιά γιατρών για τις ιατρικές σχολές να εντάσσονται σε ειδικές κατηγορίες;

      >ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΣΑΤΕ!!! ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΖΗΣΟΥΝ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΚΑΘΕΣΤΩΣ ΤΟ ΤΟΛΜΟΥΝ!!

      Εμείς υπηρετήσαμε στα ναρκοπέδια του Μπέλες σαν έφεδροι αξιωματικοί , όταν οι στρατηγοί του γλυκού νερού μας επιθεωρούσαν από το απέναντι ύψωμα , φοβούμενοι για το τομάρι τους .

      >Όσο για την λούφα… ε!!! τι να κάνουμε …. στην Ελλάδα ζούμε !!!

      Μόνο αυτό κάνετε και έχετε και την γαϊδουριά να το θεωρείτε και μαγκιά.

      • ΟΡΙΖΟΝΤΑΣ avatar
        ΟΡΙΖΟΝΤΑΣ @ Απόστολος Γ. 03/07/2010 16:33:00

        ΑΓΑΠΗΤΕ ΑΠΟΣΤΟΛΕ ..ΚΑΘΩΣ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΕΙΣΑΙ ΠΟΛΥ ΠΙΚΡΑΜΕΝΟΣ!!
        ΑΦΟΥ ΕΙΣΑΙ ΤΗΣ ΓΕΝΙΑΣ ΤΩΝ "ΔΙΑΒΛΗΤΩΝ" ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΙΣ ΣΧΟΛΕΣ ! ΕΙΝΑΙ ΛΟΓΙΚΗ ΚΑΙ ΑΥΤΟΝΟΗΤΗ Η ΑΝΤΙΔΡΑΣΗ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΑΠΟΤΥΠΩΝΕΙΣ ΣΤΑ ΣΧΟΛΙΑ....
        ΟΜΩΣ ΕΔΩ ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ Π Α Ν Ε Λ Λ Η Ν Ι Ε Σ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΤΣΑΤΣΟΥΣ!!!! ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΕΤΟΣ 2010 ... ΚΑΙ ΟΠΩΣ ΔΙΑΠΙΣΤΩΝΩ ΛΟΓΩ ΠΙΚΡΑΣ ΣΟΥ ΕΙΣΑΙ ΚΟΛΛΗΜΕΝΟΣ ΣΥΝΕΙΔΗΤΑ ΣΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΠΟΥ "ΔΕΝ ΚΑΤΑΦΕΡΕΣ " ΕΣΥ ΚΑΙ ΟΠΟΙΟΙ ΑΛΛΟΙ ΗΘΕΛΑΝ ΝΑ ΕΙΣΑΧΘΟΥΝ ΣΤΙΣ ΣΧΟΛΕΣ!!! (ΑΝ ΗΘΕΛΕΣ ΚΑΙ ΑΝ ΜΠΟΡΟΥΣΕΣ ΒΕΒΑΙΑ)

        ΤΩΡΑ ΕΠΕΙΔΗ ΗΣΟΥΝ ΣΤΟ ΜΠΕΛΕΣ ΔΕΝ ΒΛΕΠΩ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΑ ΗΡΩΙΚΗ ΠΡΑΞΗ..... ΕΓΩ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΗΜΟΥΝ ΣΤΙΣ ΦΕΡΕΣ 12 ΜΗΝΕΣ )535 ΣΥΝΤΑΓΜΑ) ΚΑΙ ΠΗΡΑ ΑΠΟΛΥΤΗΡΙΟ ΑΠΟ ΣΤΑΥΡΟΥΠΟΛΗ ΦΥΛΑΚΙΟ ΚΙΔΑΡΗ ..ΣΤΑ ΕΛΛΗΝΟΒΟΥΛΓΑΡΙΚΑ ... ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΜΕ ΕΜΠΟΔΙΖΕΙ ΝΑ ΒΛΕΠΩ "ΚΑΘΑΡΑ" ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΑΠΟΣΤΟΛΕ...

        ΣΣ: Είναι προφανές "το κόλλημα" σου Απόστολε αφού με τοποθέτησες στο ΔΗΜΟΣΙΟ και ΜΑΛΙΣΤΑ στους ένστολους λέγοντας "Μόνο αυτό κάνετε και έχετε και την γαϊδουριά να το θεωρείτε και μαγκιά.".... ΔΕΝ ΘΕΩΡΩ ΩΣ ΔΕΔΟΜΕΝΟ ΤΙΠΟΤΑ ΑΠΛΑ Η 'ΛΟΥΦΑ" ΕΙΝΑΙ ΣΤΟ ΠΕΤΣΙ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΑ ΚΑΙ ΕΑΝ ΕΣΥ ΑΠΟΤΕΛΕΙΣ ΕΞΑΙΡΕΣΗ ....ΜΠΡΑΒΟ!!! ΕΓΩ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΩΣ ΕΡΓΟΔΟΤΗΣ ΤΟ ΒΛΕΠΩ ΚΑΙ ΤΟ ΕΝΤΟΠΙΖΩ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ!
        ΤΕΛΟΣ ΜΕ ΚΟΛΛΗΜΕΝΟΥΣ ΚΑΙ ΠΙΚΡΑΜΕΝΟΥΣ ΔΕΝ ΕΝΔΕΙΚΝΥΤΑΙ Ο ΔΙΑΛΟΓΟΣ ..ΛΟΓΩ ΚΑΙ ΤΗΣ ΣΥΓΚΥΡΙΑΣ ΒΕΒΑΙΑ ΠΟΥ ΔΙΑΒΙΟΥΜΕ ΓΙΑΤΙ ΕΤΣΙ ΜΑΣ ΒΛΕΠΩ ΣΤΟΝ ΚΑΙΑΔΑ ΠΡΙΝ ΤΗΝ ΩΡΑ ΜΑΣ!!

        ΥΓ: ΣΕΒΟΜΑΙ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΣΟΥ ΟΜΩΣ ΑΠΟΣΤΟΛΕ... ΑΛΛΑ ΣΕ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΜΗΝ ΒΙΑΖΕΣΑΙ ΝΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΕΙΣ ... ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΤΟΝ ΥΠΟΓΡΑΦΩΝ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ.... (εννοώ την γαιδουριά που βιάστηκες και ανενδοίαστα αποτύπωσες)
        ΤΕΛΟΣ

    • Ο Ιθαγενής avatar
      Ο Ιθαγενής @ ΟΡΙΖΟΝΤΑΣ 03/07/2010 16:12:16

      Γιατί ακόμα και αστυνομικός να ήθελες έπρεπε να είχες ή μπαμπά ή μέσο δικέ μου λεβέντη τότε ....

      • ανεκδοτος avatar
        ανεκδοτος @ Ο Ιθαγενής 03/07/2010 20:43:29

        γιατί που δεν ήθελε μέσο;

        αν είχες τότε καλό μέσο στην αστυνομία θα πήγαινες; ή στον οτε, ταχυδρομεία κτλ;;;

  13. μια
    μια ''αυτιστική''... 03/07/2010 02:00:01

    ''σεβασμός; ποιος δεν τους σέβεται; στις υπόλοιπες ευρωπαϊκές χώρες δεν τους σέβονται φαντάζομαι ε; Σύνταξη στα 48 με πάνω από 2.500 €; Μπορείς να μου πεις μια χώρα; Μία;''

    φιλε μου δυστυχως αυτην την απορια σου δεν μπορω να στην λυσω, μπορω ομως να σου πω με απολυτη βεβαιοτητα,αφου φροντισε η μαμα πατριδα για αυτο οταν με εστειλε αποστολη στο Αφγανισταν χωρις να το εχω ποτε ζητησει (ειναι βλεπεις ενα απο τα τυχερα κι αυτο του επαγγελματος), τον μισθο που παιρνουν οι συναδελφοι στρατιωτικοι των ξενων κρατων. Πιστεψε με , ειναι απο τις λιγες φορες που αισθανθηκα τοσο ''αβολα''.Γιατι ειδα πως εργαζονται,τα μεσα που τους παρεχει η υπηρεσια τους ,τις διευκολυνσεις και στο τελος εμαθα και τον μισθος τους.Εχω συνεργαστει μαζι τους και στο λογω της τιμης μου δεν ειδα κατι ιδιαιτερο,νομιζω οτι εμεις οι Ελληνες ''μαζοχιζομαστε'' πολυ αγρια γιατι θεωρουμε παντα τους εαυτους μας υποδεεστερους, το μονο που μας χωριζει απο αυτους ειναι η τεχνολογια που διαθετουν και τα απεριοριστα υλικα και εφοδια. Α,μας χωριζει και κατι άλλο...ευτυχως αυτους τους σεβονται οι ομοεθνεις τους και δεν τους βριζουν ουτε τους φτυνουν στην Πανεπιστημιου οπως εκαναν σε μενα οταν περπατουσα μια μερα με την στολη...Αντιστοιχος αξιωματικος του Βελγικου στρατου,με μια ξενη γλωσσα λιγοτερη απο μενα , επαιρνε 6 φορες περισσοτερα.
    Και μην ακουσω,παλι, οτι ηταν επιλογη μου που μπηκα στο στρατευμα,γιατι για μενα οπως και για πολλους αλλους ηταν μονοδρομος , πολυτεκνη οικογενεια με ενα μισθο και εναν πατερα να παρακαλαει να δηλωσω μονο στρατιωτικες γιατι δεν θα μπορουσε να με σπουδασει αλλιως....
    Θα ηθελα για μια στιγμη να μπορουσατε να δειτε ολοι τις εικονες που εζησα σε εκεινο το ''μερος'' και μετα να παρακαλεσετε το θεο να μην χρειαστει ποτε να μας δειτε ''επι το εργω'' γιατι η αληθεια ειναι οτι η δουλεια μας και η εκπαιδευση μας φαινεται μονο στα πεδια της μαχης.Ευχομαι λοιπον , η ομορφη Ελλαδιτσα μας, να μην ξαναζησει αλλο πολεμο και δεν πειραζει...ασ μην αποδειξω ποτε σε κανενα οτι δεν ειμαιαργοσχολη και ''αυτιστικη''!

    • Ο Ιθαγενής avatar
      Ο Ιθαγενής @ μια ''αυτιστική''... 03/07/2010 16:17:19

      και ο αντίστοιχος υπάλληλος εργάτης κλπ παίρνει παραπάνω από τον Ελληνα. Ο σεβασμός δεν είναι στη στολή αλλά στον άνθρωπο, έχω ακόμα φίλους εκπαιδευτές που μας έκαναν να φτύσουμε αίμα τότε ή παιδικούς που έγιναν στρατιωτικούς. Δεν μπορεί να βάζετε στο ίδιο τσουβάλι όλους τους στρατιωτικούς, δεν μπορεί να βγαίνουν όλοι με 26 χρόνια καθώς έχουν διαφορετικά καθήκοντα και διαφορετικές συνθήκες.

      ΥΓ

      Ξέρεις ότι στο ΙΝΕΠ και αλλού έχω συναντήσει προσωπικό που διδάσκει αμειβόμενο; Δεν θα μπορούσαν να παραμείνουν στην Υπηρεσία για να εκπαιδεύσουν τις νεώτερες σειρές σωστά;

      • μια
        μια ''αυτιστική''... @ Ο Ιθαγενής 03/07/2010 17:27:22

        εγω ομως ποτε δεν μιλησα για τον μισθο αλλων εργατων, ουτε μεμφομαι κανεναν,αλλοι ασχολουνται συνεχως μαζι μας.Αυτο,ομως που δεν δεχομαι ειναι να με συγκρινουν με ενα πχ τραπεζικο υπαλληλο και να αναρωτιουνται ακομα μερικοι γιατι θα επρεπε να ισχυει κατι διαφορετικο για μας,ας κοιμαστε οπως λετε ολοι εσεις στην τραπεζα , στην εφορια ή οπου αλλου θελετε 5 νυκτες το μηνα,ας βγενετε σκηνακια με τα ατμ και τις ταμειακες σας και ας παιρνετε μεταθεση καθε 3 χρονια σε καθε πινεζα που υπαρχει στο χαρτη και μετα αφου γινουμε ολοι ισοι,παντε και μια αποστολη στην αγροτικη τραπεζα της Καμπουλ,που εχει καλα λεφτα!!! για να μαθετε e-banking στους ντοπιους...
        Και μαλλον μπερδευεσε λιγακι,στο στρατο κανεις δεν ειναι σε μια θεση μονιμα,αλλαζεις συνεχεια ποστα ή παιρνεις μεταθεσεις,δεν ειμαστε σαν τους δημοσιους υπαλληλους μια θεση για ολη τους την ζωη...κι αν τοποθετηθεις,καποτε, σε ενα καλο ποστο θα ειναι για πολυ λιγο.Τις περισσοτερες φορες εισαι το ''παιδι για ολες τις δουλειες''.Καταλαβαινω οτι οι περισσοτεροι που εχετε παει φανταροι θεωρειτε οτι τα στελεχη ειναι καλοβολεμενοι αργομισθοι ,επισης ομως καταλαβαινω οτι αν ο στρατος ηταν παιδικη χαρα,σας εκαναν ολα τα χατηρια,δεν ειχε αγγαρειες,δεν σας διεταζε κανεις και μπαινοβγαινατε στα στρατοπεδα οποτε γουσταρατε, θα τα βλεπατε ολα μελι-γαλα και τα στελεχη σαν τις νεραιδες του παραμυθιου.Οσο για την εκπαιδευση που λες,κανουμε και τιποτα αλλο περα απο την εκπαιδευση, εχω βαρεθει να εκπαιδευω οπλιτες ,εποπ, μαθητες ΑΜΜΙΣΘΗ, γιατι αυτη ειναι η δουλεια μου.Μονο που εμεις σαν εκπαιδευτες δεν ειμαστε σαν τους δασκαλους,να σε παιρνουμε απο το χερακι και να σου μαθαινουμε τον κοσμο.Και συ δεν εισαι παιδακι 8 χρονων, εισαι ενηλικας που στην μετεπειτα ζωη του θα συναντησει πολυ χειροτερες ''σκροφες''απο μενα.
        Οσο για το σεβασμο στην στολη,εχεις δικιο, ειναι σεβασμος στο εθνοσημο και στον ορκο που εδωσα,αυτα ομως , δυστυχως,τα σεβομαι μονο εγω και με βοηθουν να συγκρατουμαι καθε φορα που με βριζουν στις παραλασεις ....
        αλλα τι σου λεω τωρα,ε?

  14. monstruo avatar
    monstruo 03/07/2010 02:31:17

    Τα χρόνια της σχολής αναγνωρίζονται γιατί απλά όσα χρόνια είσαι στη σχολή πληρώνεις κρατήσεις για όλα σου τα ταμεία. Για παράδειγμα εγώ μπήκα το 1993 σε στρατιωτική σχολή. Ο μισθός μου προβλεπόταν να ήταν 90.000 δραχμές και έπαιρνα 20.000 δραχμές το μήνα. Η διαφορά κρατούνταν για την αναγνώριση των συνταξίμων ετών και τις κρατήσεις των ταμείων. Αμα θέλουν να μην αναγνωριστούν τα χρόνια της σχολής ως συντάξιμα ας μας επιστρέψουν τις κ΄ρατήσεις που μας έκαναν εντόκως.
    Αυτά προς αποκατάσταση της αλήθειας.

    • Απόστολος Γ. avatar
      Απόστολος Γ. @ monstruo 03/07/2010 16:22:41

      : γιατί απλά όσα χρόνια είσαι στη σχολή πληρώνεις κρατήσεις για όλα σου τα ταμεία. Για παράδειγμα εγώ μπήκα το 1993 σε στρατιωτική σχολή. Ο μισθός μου προβλεπόταν να ήταν 90.000 δραχμές και έπαιρνα 20.000 δραχμές το μήνα.

      Ο μισθός στην σχολή έπρεπε να ήταν 0 και να έπαιρνες 0. Το προβλεπόταν 90 και έπαιρνες 20 είναι τρίχες. Το κράτος σε πλήρωνε όσο σπούδαζες, σε κοίμιζε και σε τάιζε και σου αναγνωρίζει όχι μόνο τα έτη σπουδών αλλά και 5 επιπλέον. Αυτές τις μπαρούφες να τις λέτε στα κυλικεία που κάθεστε μέχρι να πάει 2 η ώρα να φύγετε. Σας κάνανε κρατήσεις αλλά όχι από την τσέπη σας ... !!!!

      • ανεκδοτος avatar
        ανεκδοτος @ Απόστολος Γ. 03/07/2010 20:56:26

        ρε συ σύνελθε !!!
        δεν ήταν και σε παιδική κατασκήνωση

  15. denkserotipota avatar
    denkserotipota 03/07/2010 08:17:09

    Εχουν βρει το κόλπο. Και πέφτετε ΟΛΟΙ θύματα!!!
    Βάζουν τον ΕΝΑ εναντίον του ΑΛΛΟΥ.
    Προχωρήστε με αυτό το παραμύθι, αναμασήστε ό,τι ακούτε από δω και από κει και αυτοί θα κάνουν τη δουλειά τους.

    Που ακούστηκε ΝΥΧΤΑ να περνά νομοσχέδιο που αλλάζει τη ζωή σε τόσο κόσμο? Με αυτό δεν ασχολήθηκε κανείς.........

    Νύχτα το φέραν, νύχτα θα φύγουν.

    • ΒΡΑΧΟΣ avatar
      ΒΡΑΧΟΣ @ denkserotipota 03/07/2010 09:27:23

      Μην ασχολείσαι με χαλασμένα μυαλά...
      Τα προσωπικά του κάθε ενός είναι δικά του. Όταν γίνονται γενικές παρατηρήσεις, άστα να πάνε. They are missing, the big picture...

  16. GSV avatar
    GSV 03/07/2010 09:59:01

    Εγω λεω l' ami du peuple να τον καταργησουμε το στρατο. Τι τον θελουμε?

    Αγαπητε εδω ειναι βαλκανια, εχουμε γειτονες ολα τα "καλα" παιδια. Ο στρατος ειναι αναγκαιος οπως και ο εξοπλίσμος του. Τις μιζες εαν περιοριζαν απο τα εξοπλιστικα προγραμματα ολα θα ηταν αριστα.

    Οσο για τους ιερεις. Δεν καταλαβαινω γιατι πληρωνονται απο το κρατος? Η εκκλησια θα επρεπε να τους πληρωνει. Δικοι της υπαλληλοι ειναι.

    • ΒΡΑΧΟΣ avatar
      ΒΡΑΧΟΣ @ GSV 03/07/2010 10:18:44

      Αδερφέ μην ανοίγεις μεγάλες κουβέντες.Θες να μας το κάνουν κόλαση το site?

  17. NevadaMG avatar
    NevadaMG 03/07/2010 10:42:31

    Οποιος δεν ξερει να μην δημοσιευει σχολια, ουτε και να αναπαραγει αυτα που με πολυ ωραιο τροπο τα ΜΜΕ σας εχουν κανει να πιστεψεται. Αν ηταν ολα τοσο ροδινα και ιδανικα γιατι δεν πηγαινεται στις ΕΔ μαγκες μου? Μιλαμε και σχολιαζουμε εκ του "υπερβολικου" ασφαλους απο τον καναπε μας χωρις να γνωριζουμε τι συμβαινει πραγματικα παρα μονο οτι μας "πλασαρουν" τα ΜΜΕ σταματηστε επιτελους να "πολλαπλασιαζεται" την τακτικη ολων των πολιτικων και ΜΜΕ απο τη χουντα και μετα με σκοπο την διαστρεβλωση την αληθειας και δημοσιο εξευτελισμο των ενστολων!!!
    Αν θελεται να διαλυσεται τα παντα ξεκινηστε απο το σπιτι σας μαγκες μου.
    Εισται περισσοτερο ανθελληνες απο τους Ενστολους που υβριζεται, τουλαχιστον αυτοι ορκιστηκαν να φυλανε "θερμοπυλες" εσεις σε τι ορκιστηκατε? Να παρακολουθειται και να πιστευεται στο 101% τα ελληνικα ΜΜΕ?
    ΞΥΠΝΗΣΤΕ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ!

  18. ΒΡΑΧΟΣ avatar
    ΒΡΑΧΟΣ 03/07/2010 11:03:23

    Έχουμε δρόμο ακόμα.
    Θα ήθελα να μην συγκρίνουμε ανόμοια πράγματα.Άλλο πράγμα οι εξοπλισμοί για την άμυνα, άλλο πράγμα οι επενδύσεις στην Παιδεία και την υγεία. Πραγματικά μεγάλη κουβέντα.
    Ο πλανήτης κατοικείται από ανθρώπους και όχι από αγγέλους.Πρέπει να έχεις την δυνατότητ ανά πάσα στιγμή να υπερασπίσεις τον εαυτό σου.Τελεία.
    Για τις προμήθειες, χρειάζεται ένας μόνιμος χώρος ανταλλάγής απόψεων. Δεν μπορούμε να περιοριστούμε σε μερικά σχόλια.
    Για τους Ιεράρχες έχω προσωπική άποψη και δεν είναι καθόλου καλή. Μία λύση που μου έρχεται πρόχειρα είναι να δημιουργηθεί ένα σύστημα, όπως στον στρατό, με βαθμούς. Ένα αστέρι, δύο αστέρια κτλ,κτλ. Για να αποφύγουμε το όνειδος του προκλητικού χρυσού "στολισμού". Γαλόνια, είναι αρκετά. Και μία ράβδος -ξύλινη- για τους πρεσβύτερους. Τα υπόλοιπα είναι... ας μην το χαρακτηρίσω...Τον σεβασμό δεν μου τον εμπνέουν τα χρυσάφια. Ξέρω ρακένδυτους παπάδες που όλη τους η ζωή είναι αφιερωμένη στον όρκο τους.Στην βοήθεια του κόσμου. Είναι απείρως χρησιμότεροι 1000 τέτοιοι παπάδες από ολόκληρη, και ας γίνω και λίγο υπερβολικός, γιατί υπάρχουν και καλοί Ιεράρχες, την Ιερά Σύνοδο.
    Δεν τον γλυτώνω τον αφορισμό...

  19. θανος avatar
    θανος 03/07/2010 12:50:41

    το μονο δυσκολο που εχουν οι στρατιωτικοι ειναι οι μεταθεσεις ,οχι βεβαια ολοι,αλλα ποσα παιρνουν ; απο μια μεταθεση;για τις υπηρεσιες αστο καλυτερα ,ολοι εχουμε παει στρατο και ξερουμε,βεβαια υπαρχουν και αυτοι που πραγματικα τρεχουν αλλα ειναι ελαχιστοι,για τα αλλα μισθος εκτος εδρας ,τα επιδοματα ,τις εξοχες ,τα τσαμπα σπιτια ,το τσαμπα πετρελαιο.το επιδομα οταν παντρεεται η θυγατερα,και αλλα πολλα,που τα περισσοτερα τα εδωσε η χουντα,αλλα και ο μεταξας.και στο κατω κατω οποτε τους χρειστηκε η πατριδα απεδειξαν οτι δεν μπορει να τους εμπιστευθεις.να πω μερικα τσολακογλου με τους γερμανους,στην κυπρο το 74,ιμια ,που βεβαια υπηρχαν νεκροι απο την οπισθοχωρηση, ουτε και αυτη δεν ξερουν,να κανουν καλα.η τα θυματα που υπηρχαν στην κορεα,και για τις αποστολες στην βοσνια και στο αφγανισταν ,που υπηρετουν τα πατρωα εδαφη πληρωνονται αδρα,και βαζουν τρομερο βυσμα για να πανε ,γι αυτο ειναι μεγαλος ο καταλογος.να παιρνουν και αυτοι συνταξη οπως και ο υπολοιπος λαος.και αυτα που λενε 60 χρονων στρατιωτικος ειναι γερος ,θα μπορουσα να πω η νηπιαγωγος 60 χρονων ειναι νεα που κανει σε νηπια ,;η νοσηλευτρια 60 χρονων με βαρδιες πρωι νυχτα ,απογευμα τι ειναι;ο οικοδομος ; η φιλολογος;,και αυτος που λεει οτι ορκιστηκαν να φυλανε θερμοπυλες,ναι το ιδιο και ο μαντελης ,ο ακης ,ορκιστηκαν και στα βυσματα;και ολοι οι δημοσιοι υπαλληλοι ορκιζονται τι σημαινει αυτο;οι θερμοπυλες οι δικες τους εχουν σχεση με το ποσα ευρω παιρνουν

    • μερμηγκας avatar
      μερμηγκας @ θανος 03/07/2010 14:46:11

      γιατι δεν ρωτας καλυτερα ποσα δινουμε σε μια μεταθεση???αλλα μαλλον αυτο δεν σε απασχολησε ποτε...
      Ας τα παρουμε καλυτερα απο την αρχη:
      Ο μισθος μου , μετα απο 4 χρονια σχολης και 9 χρονια υπηρεσιας, δυο ξενες γλωσσες,πτυχιο πανεπιστημιου και μεταπτυχιακο, αμετρητες υπηρεσιες σε αργιες και γιορτες,φτανει το αστρονομικο ποσο των 1200 ευρω ,αντε και 120 τα εκτος εδρας, 1320 το συνολο.Θα μου πεις αυτα ειναι 2 φορες πανω απο αυτα που παιρνει η ''γενια των 700'' και μπορει να εχει παραπανω προσοντα απο μενα. Συγγνώμη σε ολα τα παιδια που αδικουνται αλλα δεν μπορω να ακουω αλλο να κλαιγονται ατομα που επελεξαν να γινουν καθηγητες,λογιστες ή δεν ξερω εγω τι ενώ ηξεραν οτι δεν θα βρουν ποτε δουλεια.Δεν θα λυπηθω ολους τους συμμαθητες μου στο λυκειο που προτιμισαν να περασουν σε Τει δασολογιας και ιχθυοκαλλιεργειας για να κανουν την ''ζωαρα'' τους.Και γω θα προτιμουσα να γινω αρχαιολογος αλλα οι μονες ανασκαφες που θα εκανα μετα θα ηταν στην τσεπη του πατερα μου.Ηδη απο την δεκαετια του 90, ολοι ξεραμε οτι πολλα επαγγελματα ειχανε ''κλεισει'' γιατι λοιπον τωρα παραπονιουνται? Τα παραπονα σας στους γονεις σας κυριοι που δεν σας ανοιξαν τα ματια ...
      Τα τζαμπα σπιτια, το πετρελαιο, οι εξοχες και οι λεσχες,ακομα και τα νοσκομεια μας,που τοσο απερισκεπτα ο καλος μας υπουργος ''ανοιξε'' σε ολους τους πολιτες ειναι χτισμενα, συντηρημενα και πληρωμενα απο εμας τους ενστολους,που τοσα χρονια μας κανουν του κοσμου της κρατησεις.Ειδικοτερα για τις λεσχες και το τσαμπα φαγητο που ανεφερε καποιος, επειδη εχω δουλεψει σε λεσχη να σας αναφερω οτι ολες οι λεσχες,τα ΚΨΜ και τα στρατ. πρατηρια υπαγονται σε κρατησεις υπερ δημοσιου και αποδιδουν κανονικα φορο εισοδηματος.Παρολα αυτα, εχουν κερδος το οποιο χρησιμοποιειται για τις αναγκες των μοναδων,βλ.''τζαμπα''σπιτια,πετρελαια κτλ.
      Αυτο που θα επρεπε να ανησυχει τους πολιτες ειναι οχι οτι τρωμε εμεις φθηνα, αλλα ποσο υπερτιμημενα ειναι ολα τα προιοντα που αγοραζουμε ολοι μας απο τα σουπερμαρκετ,οι τιμες ειναι στις περισσοτερες των περιπτωσεων ειναι διπλασιες.ΜΑΣ ΛΗΣΤΕΥΟΥΝΕ ΚΑΙ ΠΑΡΤΕ ΤΟ ΧΑΜΠΑΡΙ!!!
      Τωρα, οσον αφορα τις αποστολες και τις αδρες πληρωμες, ο δρομος ειναι ανοικτος σε ολους σας,εμπρος ,λοιπον ,αν στειλεις το βιογραφικο σου σε κατασκευαστικες εταιρειες που εδρευουν στο Αφγανισταν,μπορει μια μερα και συ να σκαβεις δρομους διπλα σε ναρκες και παιδακια ζωσμενα με εκρηκτικα.Μην το καθυστερεις γιατι εχει μεγαλη ζητηση...
      Και ναι,αγαπητοι κυριοι, ορκιστικα να φυλαττω θερμοπυλες και πατρωα εδαφη ,αλλα βλεπετε η Πατριδα μου προφανως εχει ''μεταθεσει'' τα συνορα της και λιγο πιο κατω προς Ασια μερια γιατι ετσι συμφερει τους Νατοικους συντροφους μας.Ειναι πολιτικο το προβλημα και απορω γιατι τα βαζετε με το στρατο?
      Τελος, για τις υπηρεσιες που λεει καποιος οτι κοιμομαστε, να τονισω οτι εφοσον η υπηρεσια το διαταξει θα μεινω μεσα και θα κανω τουμπες αν μουν πουν επι 24 ωρες,οι οποιες αποτελουν 24 ΕΡΓΑΤΟΩΡΕΣ που θα πρεπει ειτε να τις πληρωνομαι ειτε να τις παιρνω σε ρεπο, το οποιο τις περισσοτερες φορες δεν γινεται. Αν δεν υπαρχει τιποτα να κανω,θα κοιμηθω.Το γεγονος ομως παραμενει οτι για μια ολοκληρη μερα με στερειται η οικογενεια μου και το σπιτι μου.Γιατι να μην μετρουνται ολες αυτες οι ωρες στα συνταξιμα μου χρονια? Κανενας δεν μου χαρισε ποτε τιποτα και γω δεν χαριζω ουτε λιγο απο το χρονο μου, αφιλοκερδος,γιατι καλη η πατριδα και το καθηκον και ολα αυτα τα ωραια αλλα δυστυχως δεν γεμιζουν πορτοφολια ουτε πληρωνουν τα φροντιστηρια των παιδιων.

  20. Greg avatar
    Greg 03/07/2010 13:37:13

    Ο συνταξιούχος των 2500 ευρώ -και μάλιστα σε παραγωγική ηλικία- ο οποίος εργάζεται, στερώντας την θέση εργασίας από έναν άνεργο συμπολίτη του, είναι ένας αξιομίσητος άνθρωπος. Είναι εχθρός της κοινωνίας, μία αντικοινωνική αχόρταγη μονάδα που τρέφεται σε βάρος του συνόλου.

  21. Greg avatar
    Greg 03/07/2010 14:01:51

    Αν κάποιος με αυξημένα προσόντα και εξειδίκευση συμπληρώνει τα χρόνια συνταξιοδότησης, ανεξαρτήτως ηλικίας, πρέπει να έχει τρεις επιλογές:

    α)Να συνεχίσει να εργάζεται αλλού, αν μπορεί να διεκδικήσει καλύτερη αμοιβή από το ύψος της σύνταξης και ταυτόχρονα η σύνταξή του να αναστέλλεται.

    β)Να προσφέρει εθελοντική κοινωνική εργασία, αν νιώθει ενεργός και δεν θέλει να αποσυρθεί, λαμβάνοντας την σύνταξή του.

    γ)Αν νιώθει καταπονημένος, λόγω των ιδιαίτερων συνθηκών της εργασιακής του ζωής, να μπορεί να πάρει κανονικά σύνταξη.

  22. θανος avatar
    θανος 03/07/2010 17:14:12

    αγαπητε μερμυγκα, εισαι απο τους ριγμενους.παντως υπαξιωματικος απο σμυ με 24 χρονια υπηρεσιας 1750 παιρνει.εγω δεν λεω γιατι τα παιρνεται ,μακαρι να τα παρουμε και μεις ,αλλα να μην λεμε ψεματα.και επειδη αναφερθηκες σε νουμερα ΄΄αποφοιτος πανεπιστημιου,με ξενη γλωσσα,μεταπτυχιακο,1200ευρω μετα απο 22 χρονια.α και 4χρονια πανεπιστημιο,δηλ,26 χρονια.αμετρητα νυχτερινα και αργιες,με τρεξιμο.και τα υπολοιπα που λες ειναι ψευδη,και το αφγανισταν,και για τις λεσχες,και τις εξοχες.αλλα το προβλημα ειναι γιατι υπαρχεται, ;τι προσφερατε και τι προσφερεται,σε αυτον τον λαο που σας πληρωνει αδρα,για να δικαιολογειται τις δαπανες για οπλα,αεροπλανα;καραβια και υποβρυχια; για να παιρνουν τις μιζες οι πολιτικοι;και να βγαινεις στην συνταξη 45 χρονων;με 2500χ.ευρω;ουτε την πατριδα δεν υπηρετησατε;οπως ολοι μας;αναρωτιεμαι που χρησιμευσατε ;παντα μεσα σε ολες τις προδωσιες εισαστε

    • μερμηγκας avatar
      μερμηγκας @ θανος 03/07/2010 17:40:58

      ''Ο μισθος μου , μετα απο 4 χρονια σχολης και 9 χρονια υπηρεσιας''

      πες μου σε παρακαλω,ειλικρινα,στα 26 πως εφτασες να το πω κι εγω στην υπηρεσια μου μπας και γλυτωσω κανενα συνταξιμο.... εχω ηδη αρχισει να αναρωτιεμαι για το δικο σου λογο υπαρξης!!!!!!!!

      επειδη βιαστηκες μαλλον εσκεμμενα και χωρις αποδειξεις να με πεις ψευτη θα σε πω και γω ηλιθιο και ας προσπαθησουμε και οι δυο να αποδειξουμε οτι δεν ειμαστε ελεφαντες....

  23. ak avatar
    ak 03/07/2010 19:53:37

    Όλοι μαζί ΕΜΕΊΣ που τα φέρομαι τα γαλόνια με αξία και τιμή και τιμάμε τη ΣΤΟΛΉ σαν ΓΝΉΣΙΟΙ απόγονοι του ΚΟΛΟΚΟΤΡΏΝΗ και της ΜΠΟΥΜΠΟΥΛΊΝΑΣ ιδού πεδίο λαμπρό:από το βράδυ της παραμονής της ψήφισης του Νομοσχεδίου καθιστική διαμαρτυρία έξω από την ΒΟΥΛΗ!Κανείς βουλευτής να μη μπορέσει να μπεί μέσα !Που θα το ψηφίσουν στα νέα γραφεία του ΔΝΤ στο Κολωνάκι?Για το ΜΕΛΛΟΝ το ΔΙΚΟ μας και των ΠΑΙΔΙΩΝ μας!

  24. ανεκδοτος avatar
    ανεκδοτος 03/07/2010 21:01:24

    εγω λέω να τον καταργήσουμε το στρατό και το κράτος γενικά.
    τι το χρειζόμαστε;
    να το χαρίσουμε στους τούρκους που είναι κοροϊδα, και να πληρώνουν αυτοί τα έξοδα.
    σωστά;;

    • Strange Attractor avatar
      Strange Attractor @ ανεκδοτος 03/07/2010 21:06:49

      Θα αρκούσε το να μη πληρώναμε τους μισθούς των παπάδων...

  25. denkserotipota avatar
    denkserotipota 03/07/2010 21:13:05

    13496,40 για τον κ. Ιωάννου μπασκετικό δημοσιογράφο για ΥΠΕΡΩΡΙΕΣ το 4μηνο που πέρασε στην ΕΡΤ και.... 9000 περίπου προ φόρων, στους φύλακες του Αιγαίου το 6μηνο.
    Βάλτε το μυαλό σας να δουλέψει.
    Σας δουλεύουν και το ξαναλέω, πέφτετε θύματα!!! Βάζουν τον ΕΝΑ απέναντι στον ΑΛΛΟ.

    Και οι Ιπτάμενοι είναι όντως οι καλύτερα αμειβόμενοι στο στράτευμα.
    Απλώς αναφέρω το παράδειγμα γιατί έχουμε χάσει το μέτρο σε αυτή τη χώρα. Οταν το βρούμε, πιθανώς να βαδίσουμε ορθότερα.

  26. Βασίλης avatar
    Βασίλης 03/07/2010 23:51:00

    Προς τους κυρίους Απόστολο, Αυτόπτη και Θάνο

    Κύριοι δεν γνωρίζω με τι ασχολείστε, αλλά ελπίζω να διαλέξατε οι ίδιοι το είδος της εργασίας σας και να είστε όσο ευχαριστημενός είμαι με τη δικιά μου.
    Ναι, είμαι ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΟΣ με 15 χρόνια υπηρεσίας και επέλεξα να ακολουθήσω αυτό το ''επάγγελμα'' γιατί αισθάνομαι απέραντη ευχαρίστηση κάθε πρωί που φοράω τη στολή μου και τα αρβυλά μου για να πάω στο Στρατόπεδο.
    Ειλικρινά αν μπορούσατε εσείς οι τρείς να εξασφαλίσετε την διαβίωση της οικογενειάς μου (ενοίκιο, φαγητό, ρεύμα, νερό, ένδυση κλπ), θα συνέχιζα να εργάζομαι αμοισθί, σε οποιοδήποτε ωράριο μου ορίσετε και για όσα χρόνια θα με κρατούν τα πόδια μου όρθιο, γιατί δεν βρίσκω τίποτα πιο ''ερεθιστικό'' απο το να κρατώ όπλο και να είμαι ανα πάσα στιγμή διαθέσιμος για να υπερασπίσω αυτό τον τόπο και τους ανθρώπους του.

    Αναφέρατε πολλά παραδείγματα, για βύσματα, λουφαδόρους, άχρηστους, καλοπληρωμένους, παράσιτα που έχουν πλεονεκτήματα όπως λέσχες, κέντρα αναψυχής, τζάμπα πετρέλαιο, τζάμπα οικήματα (ευτυχώς δεν αξιώθηκα μέχρι σήμερα να ζήσω σε αυτά τα ''παλατάκια''), υπερωρίες κλπ.

    Πραγματικά υπάρχουν λουφαδόροι και άσχετοι, τους οποίους όμως όταν μπορούμε (δηλαδή δεν διαθέτουν κάποιο μεγάλο πολιτικό δόντι) τους χτυπάμε αλλύπητα, λοιδωρόντας τους (ξέρετε στο Στρατό, αν δεν είναι παρούσες γυναίκες, γινόμαστε πολλοί αγενείς), ανατίθοντας τους βαρύτερα καθήκοντα ή τιμωρόντας τους.

    Οι λέσχες, τα πρατήρια και τα κέντρα αναψυχής (ο Στρατός ανακάλυψε μάλλον το πομπώδες όνομα ΚΑΑΥ - Κέντρα Αναπληρώσεως Απωλειών Υγείας για να μην στεναχωρεί τους υπολοίπους υπαλλήλους του Δημοσίου) είναι πράγματι φτηνά (σε τιμές). Αναρωτηθήκατε πως γίνεται αυτό?
    Γίνεται γιατί δουλέυουν με περιθώριο 10% κέρδους (συν ΦΠΑ) πάνω στο προιόν που πωλούν (φαγητό, εμπορέυματα κλπ) και όχι 300% όπως κάνουν οι ελέυθεροι επαγγελματίες (οχι όλοι φυσικά!)
    Θα μου πέιτε ''ο ελεύθερος επαγγελματίας πληρώνει ενοίκιο, ρεύμα''. Γιατί, σας είπε κανείς οτι εμείς δεν πληρώνουμε ρευμα? Νερό? Εφορία?

    Ακόμη και για τα ''δωρεάν'' σπίτια πληρώνουμε ενοίκιο ΚΑΙ το πετρέλειο που κάιμε το χειμώνα (όπως ε΄πα πιο πάνω δεν είχα τη χαρά να στεγαστώ, αλλά συναδελφοί μου που μένουν εκεί το επιβεβαιώνουν).

    Συντάξεις. Σε τι ηλικία πιστεύετε οτι πρέπει να βγαίνουμε στη σύνταξη? Στα 60 για παράδειγμα?
    Μπήκα στο Στρατό σε ηλικία 18 ετών και θα υπηρετήσω για 35 έτη. Δεδομένου οτι ξενινάμε να μετράμε τα χρόνια εργασίας μετά τη Σχολή (ΣΜΥ στη δικιά μου περίπτωση) έχουμε : 20 ετών + 35 έτη = 55 + 5 πλασματικά τα οποία θα πληρώσουμε = 60.
    Αν θέλετε το πάμε και στα 70. Προσωπικά στους δίδυμους αδένες μου (είπαμε στο Στρατό δεν είμαστε ιδιαίτερα ευγενικοί) αν θα υπηρετήσω 10 χρόνια παραπάνω, γιατί κάνω κάτι που μου αρέσει.

    Μιλήσατε για πιλότους και πληρώματα υποβρυχίων που βγήκαν πρόωρα (κατ' εσάς) στη σύνταξή.
    Περάστε τη ζωή σας σε ένα μεταλλικό φέρετρο κάτω απο τη θάλασσα, αναπνέοντας αέρα απο μια μηχανή (δυστυχώς τα συστήματα Σνόρκελ τροφοδοτούν με φρέσκο αέρα μόνο τον κινητήρα) ή εν πτήση με ένα ελικόπτερο που δεν ξέρεις πότε θα πέσει (διότι οι δαπάνες πρέπει να περικοπούν και τα ελικόπτερα του 1960 δεν θα αλλαχθούν) και μετά πείτε σε αυτούς τους ανθρώπους οτι είναι στυγνοί εκμεταλλευτές του κοσμάκη.

    Δεν συζητάω καν για συναδέλφους Αλεξιπτωτιστές (ο κουμπάρος μου είναι) που έχουν πόδια και μέση διαλυμένα εδώ και πολλά χρόνια. Πιθανότατα με τον δικό σας τρόπο θεώρησης και σκέψης, αυτοί οι άνθρωποι θα πρέπει ναπηδούν απο αεροπλάνα (το οποίο ειρήσθω εν παρόδω το κάνουν εθελοντικά) μέχρι τα 60 έτη τους και μετά ανα τους μαζεύει απο κάτω ασθενοφόρο και όχι κάποιο φορτηγό για τους επιστρέψει στη Μονάδα τους.

    Θα μπορούσα να πω και άλλα, αλλά είμαι αρκετά κουρασμένος (παραδόξως, είχα υπηρεσία και εκεί δεν κοιμόμαστε γιατί ή εκτελούμε έφοδο ή παρακολουθούμε κάμερες - μην το ξεχάσω, μόνο οι θπερωριακές υπηρεσίες τις Κυριακής αμοίβονται με το αστρονομικό ποσό των δεκατριών (13) ευρώ).

    Κουρασμένος είμαι και απο το να προσπαθώ να πέισω ανθρώπους σαν και εσάς οτι ο Στρατός έχει αλλάξει απο την περίοδο της Χούντας (που όλοι χρησιμοποιείτε σαν καραμέλα - εγώ γεννήθηκα το 1977 και δεν γνωρίζω τίποτα απο αυτή) και έχει πλέον μόνο μια αποστολή. Να προστατεύει αυτή τη χώρα και τους κατοίκους της. Ακόμη και αυτούς που τον βρίζουν.

    Δεν ξέρω αν κατάφερα να σας πείσω οτι δεν είμαι εχθρός ή αχόρταγος ληστής του δημοσίου χρήματος και στυγνός εκμεταλευτής των χρημάτων και του κόπου του λαού. Ίσως οι ιδεολογίες σας να είναι τόσο βαθιά ριζωμένες (οφειλόμενες σε προσωπικά βιώματα ή ιδεολογική πλύση εγκεφάλου απο ''συντρόφους'').

    Αν το κατάφερα ΚΑΛΩΣ.
    Αν οχι, επειδή όπως είπα δεν είμαστε ιδιαίτερα ευγενικοί, Σ+Γ.

    • ΟΡΙΖΟΝΤΑΣ avatar
      ΟΡΙΖΟΝΤΑΣ @ Βασίλης 04/07/2010 00:09:20

      ΛΕΒΕΝΤΗ!!! ΟΠΩΣ ΤΑ ΕΙΠΕΣ... ΣΤΟΥΣ ΔΙΔΥΜΟΥΣ ΑΔΕΝΕΣ ΣΟΥ... ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΜΕ ΣΘΕΝΟΣ!!! ΜΑΖΙ ΣΟΥ!!
      ΚΑΙ ΕΤΣΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ... ΕΝΑ ΠΡΟΣΦΑΤΟ ΓΚΑΛΟΠ ΕΔΕΙΞΕ ΟΤΙ Ο ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΛΑΟΣ ΠΙΣΤΕΥΕΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΣΤΟ ΣΤΡΑΤΕΥΜΑ ΠΑΡΑ ΣΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ ΘΕΣΜΟΥΣ ΠΟΥ ΠΛΕΟΝ ΕΧΟΥΝ ΕΥΤΕΛΙΣΤΕΙ!!
      ΣΣ: ΜΗΝ ΤΟΥΣ ΠΑΡΕΞΗΓΕΙΣ ΖΗΛΙΑΡΗΔΕΣ ΕΙΝΑΙ!!! ΠΟΛΥ ΘΑ ΤΟ ΗΘΕΛΑΝ ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ ΕΓΚΛΩΒΙΣΜΕΝΟΙ ΣΤΟ ΥΠΟΚΡΙΤΙΚΟ ΤΟΥΣ ΑΡΙΣΤΕΡΟ ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΟ ΑΔΙΕΞΟΔΟ!....ΜΕ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΝΑ ΒΛΕΠΟΥΝ ΜΟΝΟ ΦΑΝΤΑΣΜΑΤΑ!

    • armatistis avatar
      armatistis @ Βασίλης 04/07/2010 09:50:12

      Βασίλη πολύ καλά τα είπες. Δυστυχώς όμως είναι πολλοί οι εμπαθείς και προκαταλειμμένοι, ή αυτοί που δεν γνωρίζουν. Αποτέλεσμα της γενικότερης έκπτωσης, παραπληροφόρησης ... κλπ. Πχ κάποτε η ευχή των γονιών στο παιδί τους ήταν θα πας στρατιώτης και θα γίνεις άνθρωπος. Για να μη υπάρξει παρεξήγηση εννοούσαν ότι θα γίνει υπεύθυνος πολίτης. Σήμερα η θητεία το λιγότρο θεωρείται χαμένος χρόνος. Δες και το αποτέλεσμα. Η φιλοδοξία των περισσότερων νέων είναι να βρουν καποια δουλειά σερβιτόρου ή να μοιράζουν φυλάδια. Τις δουλειές που έχουν σεβαστό μεροκάματο τις έχουν οι Αλβανοί.

      Τώρα στο προκείμενο. Εγώ, ο γιος μου που είναι λοχαγός και όσους γνωρίζω, τουλάχιστο, δεν αναπολούν τα χρόνια της Σχολής Ευελπίδων. Η κόρη μου εύχεται να μη τελειώσει η φοιτητική ζωή της. Σήμερα θα ξυπνήσει το μεσημέρι, πρώτα ο Θεός. Τόσο απλά. Ο μαθητής των στρατ σχολών είναι πάνω απ' όλα στρατιώτης, έχει δώσει όρκο, είναι πάντα σε υπηρεσία και υπάγεται στο στρατ Ποινικό κώδ. Αυτά φθάνουν.

      Πολύ απλά.
      * Συνταξιοδοτήθηκα για σοβαρούς λόγους υγείας μετά από 30 χρόνια πραγματικής υπηρεσίας, 17 από τα οποία σε κρίσιμες επιλαρχίες αρμάτων της Θράκης.
      * Πρόλαβα και 10 μεταθέσεις και μια μεταστάθμευση.
      * Εργάστηκα και άλλα 15 χρόνια ΧΩΡΙΣ ΑΜΟΙΒΗ, δηλαδή υπηρεσίες, νυκτερινά, ασκήσεις, βολές, επιφυλακές κλπ.
      * Το περισσότερο χρόνο της στρατ ζωής μου το πέρασα στο στρατόπεδο.

      Γενικά όμως για τα θέματα των στρατιωτικών υπάρχει άγνοια, παραπληροφόρηση, κακότητα και μεγάλη εμπάθεια. Σε κάποια πράγματα φταίμε και εμείς.

      Μια φορά όσοι πιστεύουν ότι οι στρατιωτικοί είναι οι ευνοούμενοι, τότε ας πιέσουν τα παιδιά τους ή να τα κατευθύνουν ώστε να γίνουν στρατιωτικοί. Ιδού η Ρόδος ιδού και το πήδημα.

      Τις παπαριές ότι δεν χρειαζόμαστε το στρατό και τις άλλες μπουρδομαλακίες ας τις αφήσουν για τα καφενεία και τις πουστοσυνάξεις. Αλλά για όσους πιστεύουν αυτές τις ανούσιες θεωρίες μια ερώτηση:
      "Ποια χώρα, ακόμα και από αυτές που δεν αντιμετωπίζουν προβλήματα ασφάλειας δεν έχουν ένοπλες δυνάμεις; Μήπως η Ελβετία με τις 500.000 στρατό; Μήπως η Ισπανία με τα δυο αεροπλανοφόρα; Μήπως η Σκανδιναυικές χώρες; Μήπως η Δανία, η Ολανδία, το Βέλγιο, η Ιαπωνία, ο καναδάς .........κλπ; Πόσες χώρες από τις παραπάνω έχουν καταργήσει την υποχρεωτική θητεία;"

  27. Perseas avatar
    Perseas 04/07/2010 03:44:49

    Διαβάζοντας όλα αυτά τα σχόλια ένα πράγμα δεν κατάλαβα. Τι σχέσει έχει η σύνταξη με τους εξοπλισμούς. Πιστεύετε ότι αν υπήρχε περίπτωση να μην είχαμε Ένοπλες Δυνάμεις θα είχε ο Ελληνικός Λαός περισσότερα χρήματα? Η καλύτερη παιδεία.Μην είστε αφελείς. Κάποιος είπε το 87 και το 96 σας ξεφτιλίσαμε. Μπορεί να μας εξηγήσει πως ? Τι πισεύει ότι μας δίνουν ένα οπλισμένο Αεροπλάνο και κάνουμε ότι θέλουμε? Μήπως οι Τούρκοι άνοιξαν πυρ και εμείς το βάλαμε στα πόδια ? Ας θυμηθεί λίγο. Τώρα σχετικά με την 35αιτια συνφωνω ότι όντως κάποιοι μπορούν να βγούν και αργότερα.Μην νομίζετε ότι όλοι βγαίνουν στα 25 έτη .Μπορεί όμως να γίνουν ρυθμίσεις και να γίνει καλύτερη εκμετάλλευση υψηλά καταρτισμένου προσωπικού.Αυτό όμως είναι δουλειά των κυβερνώντων και όχι των Στρατιωτικών.Σαν ιπτάμενος πετάς επιχειρησιακά μέχρι τα 41 σου χρονια μετά αναλαμβάνεις αλλα καθήκοντα. Κάποτε όμως φτάνεις σε κάποιο βαθμό όπου οι οργανικές θέσεις λιγοστεύουν.Δεν μπορούν όλοι να γίνουν Αρχηγοί η Διοικητές.Είναι σαν μια πυραμίδα όσο ανεβαίνεις τόσο μικραίνει ο χωρος.Όσοι επιζήσουν γιατί δυστυχώς κάποιοι από εμάς δεν προλαβαίνουν ούτε να γνωρίσουν παιδιά.Και αυτά γνωρίζουν πατέρα από φωτογραφίες.Γνωρίζετε πολλούς άλλους κλάδους στην ίδια κατάσταση. Όσο για τους μισθούς μας,επειδή εγώ προέρχομαι από την Πολεμική Αεροπορία και ήμουν Ιπτάμενος η καλύτερα είμαι (τώρα σε ιδιωτική εταιρία εξωτερικού)όντως σαν ιπτάμενος λόγο πτητικού επιδόματος δεν ήταν άσχημα. Δεν μας πλήρωναν όμως όλες τις ώρες παρα μονο ένα μικρό μέρος περίπου 30 και ας πέταγες πάνω από 200 το χρόνο.Θα ήταν καλύτερα να πληρωνόσουν όλες τις ώρες και όταν σταματούσες να πετάς να κοβόταν το πτητικό. Δεν το κάνουν όμως.
    Για υπερωρίες και αργίες καλά εκεί δεν το συζητάμε.

    Όσο για τα χρονια τις Σχολης.Μην το συγκρίνετε με τα ΑΕΙ/ΤΕΙ.Εντελώς διαφορετικά.Από την ώρα που περνάς το κατώφλι τις Σχολης,ξεχνάς για 4 χρονια την έξω Ζωή.Το ξύπνημα είναι πολύ πρωί και όχι μεσημέρι. Εκεί ξενύχτια και πάρτι απλά δεν υπάρχουν. Και δεν έχει δεν διάβασα δίνω αργότερα το μάθημα.Απλά απορρίπτεσαι.

    Με τιμή
    Κίμωνας A.Ταξίαρχος(I) ε.α

  28. ΜΙΧΑΛΗΣ avatar
    ΜΙΧΑΛΗΣ 04/07/2010 04:56:19

    ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΕΙΜΑΙ 20 ΧΡΟΝΙΑ ΔΙΑΤΑΞΤΕ..... ΑΠΟ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΕΧΩ 3 ΧΡΟΝΙΑ ΣΤΟ ΣΥΝΟΛΟ ΜΟΝΟ ΣΕ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΞΕΧΩΡΙΣΤΑ ΤΙΣ ΠΛΕΥΣΙΜΕΣ ΣΤΟ ΝΑΥΤΙΚΟ Η ΤΩΝ ΑΣΚΗΣΕΩΝ ΤΟΥ ΣΤΡΑΤΟΥ Κ.Λ.Π ΗΤΟΙ ΑΝ ΤΟ ΥΠΟΛΟΓΙΣΕΙΣ ΩΡΟΜΗΣΘΙΑΚΑ ΑΠΛΗΡΩΤΑ 9 ΧΡΟΝΙΑ ΟΠΟΥ ΔΕΝ ΥΠΟΛΟΓΙΖΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΣΥΝΤΑΞΗ..... ΥΠΟΒΡΗΧΙΑΔΕΣ ΠΙΛΟΤΟΙ Κ.Λ.Π ΟΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ ΜΕ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΥΓΕΙΑΣ ΜΕΤΑ ΤΑ 50..... ΚΑΙ ΒΓΑΙΝΕΙΣ ΚΑΙ ΛΕΣ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΛΕΣ ΜΕΤΑ ΤΟ ΑΙΣΧΟΣ ΠΟΥ ΨΗΦΙΣΑΝΕ ΕΧΘΕΣ????ΜΕ ΛΙΓΑ ΛΟΓΙΑ ΓΙΑΤΙ ΕΙΣΑΙ ΚΑΙ ΚΟΥΤΟΣ ΔΟΥΛΕΥΩ 20 ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΛΟΓΙΖΟΜΑΙ ΓΙΑ 29 ΣΥΝΤΑΞΙΜΑ ΥΠΟΛΟΓΙΖΟΝΤΑΣ ΜΟΝΟ ΤΙΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΑΠΛΗΡΩΤΕΣ......ΜΕ ΠΟΙΑ ΔΟΥΛΕΙΑ ΣΥΓΚΡΙΝΕΤΑΙ ΡΕ ΚΟΠΡΙΤΗ Ο ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΟΣ Η Ο ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΟΣ????ΓΙ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΕΙΣΑΙ ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΑΔΑ ΑΛΛΑ ΨΩΡΟΚΟΣΤΑΙΝΑ ΓΙΑΤΙ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΟΛΛΟΙ ΜΑΚΑΚΕΣ ΣΑΝ ΕΣΕΝΑ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΧΩΡΑ...ΑΙΝΤΕ ....ΞΥΠΝΑ ΖΟΥΔΙ.

  29. Πέτρος avatar
    Πέτρος 04/07/2010 10:44:14

    Δυστυχώς παρατηρώ ότι η επικοινωνιακή καμπάνια της κυβέρνησης ώστε οι πολίτες να στρέφουν τα πυρά τους σε συγκεκριμένες ομάδες άλλων πολιτών,επαγγελμάτων, πιάνει τόπο. Κακώς πληρώνονται οι μεν, κακώς πληρώνονται οι δε. Έτσι συνεχίζουν να κλέβουν οι πολιτικοί, μεγαλογιατροί, μεγαλοδικηγόροι, μεγαλοεπιχειρηματίες, τραπεζίτες.
    Συγκεκριμένα απο ότι παρατηρώ έχει μείνει σε πολούς αυτό το "ρομαντικό" της γενιάς του πολυτεχνείου. Ναι..σωστά μαντέψατε....Αυτής της γενιάς που έχει φέρει την χώρα στον βούρκο που είναι τώρα. Βλέπετε το πολυτεχνείο δίδαξε το "ΚΛΕΨΕ ΟΤΙ ΚΑΙ ΟΠΟΥ ΒΡΕΙΣ". Λοιπόν, ο καθένας απο εμάς μπορεί να κατηγόρει όλα τα άλλα επαγγέλματα εκτός το δικό του, για σπατάλη του δημοσίου χρήματος. Είναι όμως άκρως επικύνδινο,διότι δίνει άλλοθι στην κυβέρνηση να μας βάζει το δάχτυλο όλο και πιο βαθιά. Μην πέφτετε θύμα της διχόνοιας που προσπαθούν να μας διαπεράσουν.


    Αυτό πετί ξεφτυλισμού...Λυπάμαι φίλε μου. Τολμώ να πω ότι δεν αξίζει να ονομάζεσαι πολίτης ΚΑΜΙΑΣ χώρας. Ο τρόπος σκέψης σου όχι μόνο δεν προσφέρει αλλά είναι και τόσο μηδενιστικός που τον κάνει επικίνδυνο. Διατυπώνεις σκέψεις χωρίς να....σκέφτεσαι. Απλά αντιγράφεις ότι σου φαίνεται...κάπως και μοντέρνο. Κρίμα. Αλήθεια στην δική σου δουλεία δρας αυτοβούλως; Δεν έχει προιστάμενο κλιμάκιο; Ακόμα και ελεύθερος επαγγελματίας να είσαι έχεις από πάνω σου, εφορίες, σύνταγμα, δήμο,..κοινώς...ΝΟΜΟΥΣ. Στην περίπτωση που αναλύομυε βέβαια, το προιστάμενο κλιμάκιο είναι η εκάστοτε κυβέρνηση. Φαντάζομαι βέβαια ότι πολύ θα ήθελες το 87 και το 96, κάποιος "αλλόφρων" στρατιωτικός να είχε διατάξει ΑΥΤΟΒΟΥΛΩΣ την έναρξη των εχθροπραξιών. Θα τον είχατε κάνει ΗΡΩΑ ε; Δεν θα κατηγορούσατε τους στρατιωτικούς έτσι... Κρίμα...να μην το ξέραμε τότε βρε...Για να τελειώνουμε αποφασίστε πως θέλετε να σκέφτεστε....ΑΝ θέλετε να σκέφτεστε. Αν πάλι δεν θέλετε, αφήστε κάποιους άλλους να το κάνουν.

    Πραγματικά, στη εποχή της πληροφορίας και την ελεύθερης διακίνησης ιδεών, με λυπεί το γεγονός να βλέπω τέτοιες 'αδούλευτες" τοποθετήσεις. Τέτοιες περιπτώσεις βλέπουν και οι κυβερνωντες και πέρνουν θάρος...

  30. Μεμάς avatar
    Μεμάς 04/07/2010 17:23:23

    Σύνταξη και στρατιωτικό μισθολόγιο μόνο για τους πραγματικούς στρατιωτικούς και όχι για τους γιαλαντζί (μέχρι και οι νερουλάδες οι πυροσβέστες "φεύγουν" με σύνταξη Στρατηγού (πέραν που έχουν καθιερώσει και τα ίδια διακριτικά, τρομάρα τους)

  31. DEF7 avatar
    DEF7 07/07/2010 01:15:31

    Προς Αποστολο και Ιθαγενη:τραβατε απο δω ρε που για ολα τα κακα της μοιρας σας φταινε οι ενστολοι.Τραβατε να ζησετε εστω και μια μερα σαν στρατιωτικοι,εξω απο τα γραφεια με τα κλιματιστικα που εχετε,αλλαξτε 10 σχολεια στα παιδια σας (μεχρι να αποφασισει το κρατος που θα σας αφησει να ζησετε),καντε υπηρεσιες-ασκησεις και ενα σωρο αλλες δουλειες κατω απο απαραδεκτες συνθηκες και μετα ελατε να ξαναμιλησουμε.Ασχετοι.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.