#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
31/01/2011 17:40
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

31.000 Έλληνες και 191.000 μετανάστες!!!



Φτάσαμε αισίως τα 11,3 εκατομμύρια στην Ελλάδα, αλλά πόσοι είμαστε τελικά οι Έλληνες;

Τα στοιχεία που δημοσιοποίησε το μεσημέρι της Δευτέρας η Ελληνική Στατιστική Αρχή αναδεικνύουν με τον πλέον εύγλωττο τρόπο μια πραγματικότητα που σε απόλυτα νούμερα ίσως να μας διαφεύγει.
Και αυτή δεν είναι άλλη από το ότι την πενταετία 2005-2009, ο πληθυσμός της Ελλάδας από τα 11,083 εκατ. περίπου έφτασε τα 11,305 εκατομμύρια – αυξήθηκε δηλαδή κατά περίπου 222.000 άτομα.

Ωστόσο, από αυτές τις 222.000 μόλις οι 31.000 περίπου είναι Έλληνες, ενώ οι 191.000 είναι μετανάστες που ήρθαν στην χώρα στη διάρκεια της τελευταίας 5ετίας! Έξι και πλέον φορές περισσότεροι, δηλαδή, οι μετανάστες σε σχέση με το ισοζύγιο γεννήσεων – θανάτων Ελλήνων, το οποίο έδωσε, ειδικά για το 2009, μόλις 9.500 νέους Έλληνες στην χώρα.
Χωρίς καμία ρατσιστική διάθεση, είναι προφανές ότι γινόμαστε αναλογικά όλο και λιγότεροι έναντι των μεταναστών που έρχονται στην χώρα μας.

Ας δούμε και μερικά άλλα ενδιαφέροντα στατιστικά:

-Οι γεννήσεις στην Ελλάδα διατηρήθηκαν το 2009 στα ίδια περίπου επίπεδα με το 2008 και ανήλθαν σε 117.933. Ο δείκτης ολικής γονιμότητας, ο οποίος είχε εμφανίσει μια σοβαρή πτωτική τάση από το 1980 (2,2) έως το 2005 (1,3) παρουσιάζει μικρή ανοδική τάση και ανήλθε το 2007 στο 1,4 κ,αι το 2009 στο 1,5, παραμένοντας ωστόσο κάτω από το όριο αντικατάστασης γενεών που είναι 2,1. Η μέση ηλικία της μητέρας κατά τη γέννηση ήταν 31,1 έτη το 2009 έναντι 25,9 το 1975. Αξιοσημείωτη είναι και η συνεχής αύξηση, τόσο σε απόλυτο μέγεθος όσο και σε ποσοστό επί του συνολικού αριθμού, των εκτός γάμου γεννήσεων.
- Οι θάνατοι παρέμειναν στα επίπεδα των τελευταίων ετών και ανήλθαν το 2009 σε 108.316. Ο ακαθάριστος δείκτης θνησιμότητας, παρουσιάζει αύξηση από 9,3 θανάτους ανά 1.000 κατοίκους το 1991 σε 9,6 θανάτους το 2009. Δεν πρόκειται για αύξηση της θνησιμότητας αλλά για θανάτους που οφείλονται στην γήρανση του πληθυσμού.
Η μέση ηλικία κατά τον θάνατο , που το 1995 ήταν 71,8 για τους άντρες και 77,6 για τις γυναίκες, παρουσιάζει αύξηση και το 2009 ήταν 74,0 για τους άνδρες και 80,0 έτη για τις γυναίκες.
-Ο δείκτης βρεφικής θνησιμότητας εμφανίζει συνεχή πτώση και από 18,0 που ήταν το 1980, έφθασε τα επίπεδα του 2,7 το 2008 και το 3,1 το 2009.
Η προσδοκώμενη ζωή κατά τη γέννηση ανήλθε το 2009 σε 77,7 έτη για τους άνδρες και 82,8 για τις γυναίκες, ενώ το 1985 ήταν 73,5 και 78,4 έτη αντίστοιχα.
-Ο ακαθάριστος δείκτης γαμηλιότητας το 2009 ανήλθε σε 5,3 γάμους ανά 1000 κατοίκους. - Σημειώνεται, ότι ο ανωτέρω δείκτης στην αρχή της 10ετίας του 1980 ήταν 7,3 και του 1960 ήταν 9 γάμοι ανά 1000 κατοίκους.
Η εξέλιξη αυτή επέδρασε αρνητικά στον αριθμό των γεννήσεων.
Η μέση ηλικία των γυναικών κατά τον πρώτο γάμο αυξήθηκε βαθμιαία και από 24,1 έτη, που ήταν το 1991, έφτασε τα 28,9 το 2009.
Αξιοσημείωτη είναι επίσης η ραγδαία αύξηση των πολιτικών γάμων, οι οποίοι φτάνουν πλέον το 42% του συνόλου.

http://www.protothema.gr/greece/article/?aid=103324

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Nasos avatar
    Nasos 31/01/2011 17:51:21

    περίπου 1 στις 5 γεννήσεις γίνεται από αλλοδαπές μητέρες,συνεπώς οι Έλληνες έχουν μειωθεί όχι μόνον ως ποσοστό του πληθυσμού,αλλά και σε απόλυτους αριθμούς
    και φυσικά η Κυβέρνηση ΓΑΠ,όπως αποδεικνύεται και από την συμπεριφορά της απέναντι στις πολύτεκνες οικογένειες σκοπεύει να τους μειώσει ακόμη περισσότερο
    και όλα αυτά χωρίς να έχουμε δει ακόμη τις δημογραφικές συνέπειες του brain drain ένεκα της οικονομικής κρίσης

  2. anonymous avatar
    anonymous 31/01/2011 18:25:16

    1) Όταν το στοιχειώδες αγαθό που λέγεται δουλειά δεν υπάρχει και όταν υπάρχει δε σου δίδει τη δυνατότητα να εξασφαλίσεις τα προς το ζην για την οικογένειά σου
    2) Όταν οι βασικές υπηρεσίες, υγεία, παιδεία κλπ. έχουν διαλυθεί
    Πως θα κάνει ο άλλος παιδιά;

    • A.M. avatar
      A.M. @ anonymous 31/01/2011 19:13:41

      Πηδώντας την γυναίκα του.
      Όπως γίνονταν χιλιάδες χρόνια δηλαδή, τίποτε πρωτότυπο.
      Τελευταία βέβαια υπάρχει και κάποιος σωλήνας ..
      ..εππλέον εναλλακτικές εκτός του πηδήματος για τεκνοποιΐα.

      Όλα τα άλλα είναι δικαιολογίες.
      Υπάρχουν λαοί που στερούνται όλα τα παραπάνω σε πολύ μεγαλύτερο βαθμό απ ότι οι Έλληνες αυτό όμως σε τίποτε δεν τους εμποδίζει να αυξάνονται πληθυσμιακά με φρενήρεις ρυθμούς, απόδειξη βέβαια του ότι δεν τόχουν ρίξει στην σεξουαλική ... εγκράτεια ούτε σκέφτονται και πολύ για το τι και άν και πώς θα μεγαλώσουν τα παιδιά, ούτε και περιμένουν απ το κράτος να τους τα ταΐσει γιατί ξέρουν ότι δεν πρόκειται.

      • Αυριανιστής avatar
        Αυριανιστής @ A.M. 31/01/2011 19:28:37

        Δηλαδή, η εξαθλίωση των λαών αυτών είναι το πρότυπό σου;

        • A.M. avatar
          A.M. @ Αυριανιστής 31/01/2011 19:58:54

          Αν για σένα «τεκνοποιΐα = εξαθλίωση» τι μπορώ εγώ να πω;

          Εγώ ΔΕΝ έγραψα πουθενά την λέξη «εξαθλίωση»!

          Το ότι αυτοί οι λαοί στερούνται όσα έχουν οι Έλληνες και παρόλα αυτά κάνουν παιδιά σημαίνει απλά πως οι Έλληνες που έχουν πολύ περισσότερες παροχές απ τους άλλους μπορούν και αυτοί να κάνουν παιδιά.

          Και ναί.. «έχει ο Θεός!»
          ...αν αυτό είναι που περιμένεις να απαντήσω.

          «Έχει ο Θεός!» όμως για τον άνθρωπο που «έχει Θεό!» και πιστεύει στον Θεό!
          Γι αυτόν που δεν έχει Θεό και δεν πιστεύει στον Θεό ... αυτός δεν θα κάνει παιδιά επειδή αυτό θα ζεί στην .. εξαθλίωηση! .. (το διαβάσαμε ΚΑΊ αυτό!)

          • A.M. avatar
            A.M. @ A.M. 31/01/2011 20:00:10

            *αυτός θα ζεί στην εξαθλίωση!

          • Αυριανιστής avatar
            Αυριανιστής @ A.M. 31/01/2011 23:26:52

            Λάθος τα ερμηνεύεις. Η τεκνοποιΐα όμως, προϋποθέτει και να έχεις να τα θρέψεις. Και όχι μόνο η συμβατική διατροφή (του σώματος) αλλά και η παροχή προϋποθέσεων για την ισόρροπη αναπτυξή τους. Αλλιώς, ναι, είναι εξαθλίωση.

        • ΚΜ avatar
          ΚΜ @ Αυριανιστής 31/01/2011 20:01:23

          Δυστυχώς, έχουμε καλομάθει.

          Δεν είναι εξαθλίωση να κόβεις από λούσα (πχ διακοπές). Απλώς, πολλοί προτιμούν να μην κάνουν παιδιά για να τους μένουν λεφτά για λούσα. Αργά η γρήγορα όμως, κόβονται και αυτά ούτως ή άλλως. Πχ, με την υπογεννητικότητα, καθένας που θα εργάζεται θα πρέπει να πληρώνει υπέρογκες αναλογικά ασφαλιστικές εισφορές, προκειμένου οι συνταξιούχοι (που θα είναι περισσότεροι από τους εργαζόμενους) να μπορούν να επιβιώνουν από τις συντάξεις τους (που τις δικαιούνται).

      • anonymous avatar
        anonymous @ A.M. 31/01/2011 20:59:33

        A.M. Το σχόλιό μου είχε άλλη μια περίπτωση που συμφωνεί με τα δικά σου αλλά δε βγήκε.
        Πάντως σου διαφεύγει ο παράγων γυναίκα. Οι γυναίκες δε θέλουν παιδιά και οικογένεια. Πολλές που παντρεύονται παντρεύονται με σκοπό να κάνουν ένα παιδί γιατί χτύπησε το καμπανάκι και μετά χωρίζουν. Και αυτό εκ προμελέτης, σου το επισημαίνω άλλη μια φορά.
        Αν είδες επίσης τις στατιστικές ο μέσος όρος παντρεύεται στα 28,5 και ο Μ.Ο. πέφτει από τσιγγάνους μέχρι από κοπέλες της επαρχίας. Ξέρεις τι θα πει αυτό; Οι περισσότερες παντρεύονται στη δύση της αναπαραγωγικής τους ηλικίας. Οπότε ένα παιδί και αυτό με το ζόρι.

        Κοινώς όσο και να θέλω εγώ να πηδήξω τη γυναίκα μου, αν δε μου κάθεται τζίφος το αποτέλεσμα.

  3. Τασος avatar
    Τασος 31/01/2011 18:27:41

    Οι επαγγελματιες της πολιτικης τα καλοπαιδα τους -το αλφα με ωμεγα-μια χαρα τα μεγαλωνουν κλπ κλπ κλπ μεχρι να τους αφησουν κληρονομικο και το καρεκλακι στη Βουλη.

  4. lampros avatar
    lampros 31/01/2011 18:32:11

    Χωρίς καμία ρατσιστική διάθεση, είναι προφανές ότι γινόμαστε αναλογικά όλο και λιγότεροι έναντι των μεταναστών που έρχονται στην χώρα μας.

    Τι ρατσιστική διάθεση ρε παίδες;

    Ρατσιστική διάθεση είναι να θεωρείς τον ξένο κατώτερη φυλή, κλπ. Αυτά είναι αποικιακά κόλπα, των Αγγλογάλλογερμανών. Ρατσιστική διάθεση είναι να θέλεις να πας να του κάμεις κουμάντο στη χώρα του, επειδή τον θεωρείς «απολίτιστο».

    Το να μην θέλεις άλλο κόσμο στην ΔΙΚΗ ΣΟΥ χώρα δεν είναι ρατσισμός, στοιχειώδης
    αυτοσυντήρηση είναι. Εμείς κατοικούμε εδώ και δεν θέλουμε αποίκους, είτε έρχονται ως
    αφεντικά, είτε τους φέρνουν ως δούλους...

    Αμαν με τις προοδευτικές παπαριές, μας έχουν κάνει και ξεχάσαμε το νόημα των λέξεων...

    • ΚΜ avatar
      ΚΜ @ lampros 31/01/2011 18:42:03

      Άστα να πάνε Σε λίγο οι προοδευτικάντζες θα ζητήσουνε να απαγορευτεί και το μέτρημα γιατί..... προάγει τον ρατσισμόοοοοοοοο!

    • A.M. avatar
      A.M. @ lampros 31/01/2011 19:22:15

      Γινόμαστε αναλογικά λιγότεροι επειδή δεν κάνουμε παιδιά, όχι επειδή κάνουν οι ξένοι, πολλοί απ τους οποίους έχουν ενσωματωθεί στην ελληνική κοινωνία (δεν αναφέρομαι στους ΛΑΘΡΟμετανάστες).

      Δεν μας φταίνει οι άλλοι επειδή εμείς το «κόψαμε»!
      Οι «άλλοι» δεν τόκοψαν ακόμα, πηδάνε κανονικά (όχι άλμα εις ύψος).

      Αν δλδ. 1 εκατομμύριο ξένοι καταφέρνουν και κάνουν περισσότερα παιδιά από 9 εκατομμύρια Έλληνες τι συμπέρασμα βγάζεις εσύ;
      Εγώ βγάζω το πολύ απλό συμπέρασμα ότι οι Έλληνες δεν κάνουν παιδιά.
      Και άρα με τα χρόνια σιγά σιγά θα γίνουν μειοψηφία στην τόπο τους (αν και μέχρι τότε οι σημερινοί ξένοι θα έχουν γίνει Έλληνες, ίσως και πιο Έλληνες από εμάς, όπως έχει γίνει πολλές φορές στο παρελθόν)

    • anonynos avatar
      anonynos @ lampros 31/01/2011 22:46:44

      Σωστός. Τα ίδια φαντάζομαι λέγανε και οι γερμανοί για τους έλληνες μετανάστες το 50. Φαντάζομαι συμφωνείς και μ' αυτούς. Επίσης άμα δε σου αρέσουν οι μετανάστες γιατί τους παίρνεις να σου δουλεύουν στο χωράφι σου; Αυτό καταντάει σχιζοφρένεια.

      • anonymous avatar
        anonymous @ anonynos 01/02/2011 01:37:04

        Είσαι στόκος. Οι Γερμανοί κάλεσαν μετανάστες συντεταγμένα, και τώρα ακόμη συντεταγμένα τους δέχονται. Αυτοί μπήκαν εδώ ως ταύροι εν υαλοπωλείω.

        • anonynos avatar
          anonynos @ anonymous 01/02/2011 21:35:20

          Σωστός. Και οι γερμανοί που δεν έβρισκαν δουλειά τους εραιναν με λουλούδια.

          • anonymous avatar
            anonymous @ anonynos 02/02/2011 01:06:57

            Οι Γερμανοί πάντα έβρισκαν δουλειά. Η ανεργία που έχουν είναι ανεργία τριβής.

          • anonynos avatar
            anonynos @ anonymous 02/02/2011 02:47:14

            Ναι, και πάντα αντιμετωπίζαν με αδελφικά αισθήματα όλους τους μετανάστες στην πατρίδα "τους" (κατά τον lampros). Μα τι λέμε τώρα; Ποιος λαός, ειδικά όταν πεινάει ή έχει ταπεινωθεί βλέπει με καλό μάτι τους μετανάστες; Αυτό είναι ένστικτο. Συναίσθημα. Βεβαίως εμείς ως λογικά όντα (λέμε τώρα) οφείλουμε να προσπαθούμε και να υψωνόμαστε πάνω από το συναίσθημα του μίσους και της (ψευτο)αντιπαλότητας. Αλλά τι κάθομαι και λέω τώρα; Εμείς έναν Ιούδα ζητάμε, όποιος και να 'ναι αυτός.

    • Dora avatar
      Dora @ lampros 02/02/2011 00:04:04

      +1000.000.000!

      • Dora avatar
        Dora @ Dora 02/02/2011 00:05:10

        Στον lambro πηγαινε η βαθμολογια,φυσικα.

  5. αλλήθωρος avatar
    αλλήθωρος 31/01/2011 18:44:13

    Σύμφωνα με το ινστιτούτο PewResearchCenter, το 2030, στην Ελλάδα ο πληθυσμός μουσουλμανικού θρησκεύματος θα ανέρχεται στο 6,9% του ενεργού πληθυσμού ήτοι 772.000 μουσουλμάνοι σε αντίθεση με το 4,7% που είναι σήμερα το οποίο με τη σειρά του μεταφράζεται σε 527.000.
    Η μεταβολή αυτή δεν πρόκειται να γίνει γιατί έλληνες χριστιανοί πρόκειται να αλλαξοπιστήσουν, αλλά γιατί θα προέλθει όπως εκτιμά το αμερικανικό ινστιτούτο από την ανεξέλεγκτη μετανάστευση προς τη χώρα, η οποία και θα επιδεινωθεί τα επόμενα χρόνια.
    Δεδομένου πως στις αρχές της δεκαετίας του 1990 το ποσοστό των μουσουλμάνων στην Ελλάδα μετά βίας άγγιζε το 1,3% του ενεργού πληθυσμού, μπορεί εύκολα να αντιληφθεί κανείς πως η χώρα μας αλλάζει με δραματικούς ρυθμούς.
    Τις πραγματικές συνέπειες των αλλαγών αυτών, αν και πολλοί τις έχουν επισημάνει, εντούτοις ο πολιτιτικός κόσμος σχεδόν στο σύνολό του, τις αγνοεί επιδεικτικά ναρκοθετώντας ουσιαστικά το μέλλον των μελλοντικών γενιών των Ελλήνων στην ίδια τους τη χώρα.

  6. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 31/01/2011 18:49:58

    Ελλάς Ελλήνων Μουσουλμάνων.

  7. anonymous avatar
    anonymous 31/01/2011 18:54:29

    Οι Αμερικανοί παίζουν ένα βρώμικο παιχνίδι. ενώ στη χώρα τους έχουν μουσουλμάνους σε ποσοστό κάτω από 1% δηλ. 0,8% προωθούν την άκριτη αύξηση του μουσουλμανικού πληθυσμού στην Ευρώπη.
    Ο λόγος είναι ότι θέλουν να διαλύσουν την Ευρώπη και παράλληλα να απορροφήσει η Ευρώπη τις πιέσεις του μουσουλμανικού πληθυσμού προς τη δύση.
    Το πρόβλημα είναι πανευρωπαϊκό και κάτι πρέπει να γίνει, αν και δεν το κόβω. Μια επανάσταση των λαών στην Ευρώπη είναι πιθανότερη από τον περιορισμό της ροής των μουσουλμάνων με ειρηνικά μέσα. Μετά την επανάσταση δε θέλω να σκέφτομαι τι θα γίνει.

    • Dora avatar
      Dora @ anonymous 02/02/2011 00:07:55

      Anonymus,σωστο το σχολιο σου.Αλλα ακομα και λιγοι,αρχισαν ηδη να γινονται γαγγραινα στην Αμερικη,μη νομιζεις...

  8. Τάκης avatar
    Τάκης 31/01/2011 18:58:48

    Η λύση, που εφαρμόσθηκε πολλάκις στο παρελθόν με επιτυχία, είναι να τους πολιτογραφήσουμε έλληνες για νάχουμε το κεφάλι μας ήσυχο. Όπως έγινε κάποτε με τους Αρβανίτες, τους Βλάχους κλπ. Όλοι αυτοί σήμερα είναι και παραείναι Ελληνες. Σε ενάντια περίπτωση θα παρακολουθούμε τη φυσιολογική επέκταση των εξ ανατολών γειτόνων που θα καταλαμβάνουν ειρηνικά ή όχι τα έρημα από πληθυσμό νησιά του Αιγαίου και πιθανόν και περιοχές της ηπειρωτικής χώρας που θα φθίνουν από πληθυσμό. Ούτε ρατσισμοί ούτε πέμπτα σπαθιά και πράσινα άλογα.

    • ΚΜ avatar
      ΚΜ @ Τάκης 31/01/2011 19:09:43

      Τί λέει ο άνθρωπος;

      Οι Αρβανίτες και οι Βλάχοι ήταν Έλληνες, χωρίς διαφορετικη εθνική συνείδηση, με μόνη διαφορά από τους υπόλοιπους Έλληνες την διγλωσσία τους.

      Εσύ περιμένεις από τους Αλγερινούς, Σομαλούς, Πακιστανούς κλπ που δεν είναι καν χριστιανοί αλλά φανατικοί μωαμεθανοί να γίνουν Έλληνες; Ούτε σε 1000 χρόνια! Αλλά και σε 100 χρόνια ακόμα να γινόταν να ολοκληρωθεί η διαδικασία (λέμε τώρα), πάλι άκυρος είσαι. Γιατί στα 50 χρόνια, όπως πάμε, θα είναι περισσότεροι αυτοί από εμάς, οπότε πλέον θα πρέπει εμείς να αφομοιωθούμε σε αυτούς, όχι το αντίστροφο.

      • Τάκης avatar
        Τάκης @ ΚΜ 31/01/2011 21:10:20

        Και το 1821 οι Αλβανοί περισσότεροι ήταν από τους Έλληνες. Αυτό δεν τους εμπόδισε να γίνουν στην πορεία όλοι Έλληνες.

        • ΚΜ avatar
          ΚΜ @ Τάκης 31/01/2011 21:18:53

          Πού το βρήκες αυτό γραμμένο; Σε καμιά Ρεπούση;

          Οι Αλβανοί (όπως τους λέμε σήμερα) είναι οι λεγόμενοι (με την ορολογία του 1821) Τουρκαλβανοί, τσιράκια των Τούρκων. Αυτοί φύγανε νύχτα, μαζί με τους Τούρκους, τους οποίους εκδιώξαμε.

          Δεν υπάρχει προηγούμενο μουσουλμανικού πληθυσμού που να ενσωματώθηκε στον Ελληνισμό.

          • Κάποιος avatar
            Κάποιος @ ΚΜ 31/01/2011 21:49:04

            Εδώ έπρεπε να περάσουν πάνω 30 χρόνια για να ενσωματωθούν οι αριστεροί στην ελληνική "προοδευτική" κοινωνία, θα ενσωματώνονταν οι μουσουλμάνοι ;
            Στο νεοελληνικό κράτος, όποιος δεν ήταν χριστιανός ορθόδοξος δεν ήταν και Ελληνας.

          • anonnymos avatar
            anonnymos @ Κάποιος 31/01/2011 22:51:27

            Ναι, το θυμάμαι αυτό το τελευταίο είχε γίνει και σύνθημα. "Ελλάς, Ελλήνων, Χριστιανών" (ορθοδόξων, γιατί τους καθολικούς τους έχουμε ξεπαρεού. Ακόμη και ο Καζαντζάκης σκεφτότανε το στιγμα του καθολικού σχολείου.

          • ΚΜ avatar
            ΚΜ @ anonnymos 31/01/2011 23:14:33

            Η Χούντα άλειψε βούτυρο στο ψωμί των διεθνιστούληδων...

    • Dora avatar
      Dora @ Τάκης 02/02/2011 00:09:50

      Τι λες ρε "Τακη"? Εδω μιλαμε για μουσουλμανους,αυτοι που αναφερεις ηταν ολοι χριστιανοι.Το ιδιο ειναι? Η....ακριβως στον εξισλαμισμο αποσκοπεις?

  9. Σοσιαληστής avatar
    Σοσιαληστής 31/01/2011 19:01:24

    Το θέμα δεν είναι αν παίρνουν μετανάστες υπηκοότητα αλλά κατά πόσο έχουν αφομοιωθεί και με τι κριτήριά διασφαλίζετε αυτό.

    • anonymous avatar
      anonymous @ Σοσιαληστής 31/01/2011 21:53:08

      Μεικτός γάμος, όχι κατ ανάγκη με Έλληνα- Ελληνίδα πχ. και Ρουμάνος- Ρουμάνα αρκεί αλλά θα ξέρουμε ότι ο τύπος δεν ανήκει σε γκέτο, βάπτισμα των παιδιών και παρακολούθηση Ελληνικού σχολείου.
      Πριν από καιρό μιλούσα με ένα Πορτογάλο που είχε γεννηθεί στη Γερμανία. Μου έλεγε ότι νιώθει Πορτογάλος. Είναι παντρεμένος με Γερμανίδα, τα παιδιά βγαίνουν Γερμανάκια.

      • anonymos avatar
        anonymos @ anonymous 31/01/2011 22:55:27

        Βάπτισμα, ναι. Και για όσους και τους δυο γονείς έλληνες να τους κρατάμε το κεφάλι κάτω από το λαδόνερο τουλάχιστον δύο λεπτά. (Και αν είναι αληθινοί πιστοί θα τους σώσει ο Θεός) Καλά τρελαθήκαμε τελείως; Ντάξει είπαμε δε ζούμε την καλύτερη περίοδο της ιστορίας μας αλλά ας μείνουμε τουλάχιστον ακέραιοι άνθρωποι.

        • ΚΜ avatar
          ΚΜ @ anonymos 01/02/2011 03:24:17

          Εσείς προφανώς τους 'Ελληνες τους προτιμάτε χλαμυδοφόρους/άθεους/μουτζαχεντίν εξ Αφγανιστάν για να είναι «ακέραιοι άνθρωποι» (sic), σαν εσάς και τον αβάπτιστο πρωθυπουργό μας). Ο,τιδήποτε βασικά, αρκεί να μην είναι Χριστιανοί. Λακτίζετε όμως προς κέντρα.

          • anonymos avatar
            anonymos @ ΚΜ 01/02/2011 21:51:05

            Μα στο μυαλό μου μέσα είσαστε! Πόσο μέσα πέφτετε. Στην πραγματικότητα κι εγώ από κάποιο "σταν" κατάγομαι. Το ίδιο που κατάγεστε κι εσείς υποθέτω. (με πιάνετε;)

          • ΚΜ avatar
            ΚΜ @ anonymos 01/02/2011 22:30:44

            Τρολ.

          • anonymos avatar
            anonymos @ ΚΜ 02/02/2011 00:52:03

            Με συγχωρείτε αλλά μου φαίνεται ότι χάσατε το νόημα των λόγων μου. Για να το κάνω πιο λιανά: μπορεί η δυστυχία των άλλων ανθρώπων από τα διάφορα "σταν" να μας κάνει να νοιώθουμε ανώτεροι, αλλά αν κοιτάξουμε χωρίς προκαταλήψεις και αρχαιομοιρολατρείες τη σημερινή ελληνική πραγματικότητα, δε νομίζω ότι θα έπρεπε να είμαστε τόσο περήφανοι για τη διαφορετικότητά μας.

  10. αν.βορινος avatar
    αν.βορινος 31/01/2011 19:14:55

    Γαμος και πολυτεκνια ξεκινωντας απο μικρη ηλικια . Ο μονος τροπος να αμυνθουμε στη μουσουλμανικη εισβολη.Δεν υπαρχει αλλη λυση . Τελεια και παυλα.

    • A.M. avatar
      A.M. @ αν.βορινος 31/01/2011 19:28:16

      Έτσι!
      Όλα τ' άλλα είναι φτηνές δικαιολογίες.

      Προσπαθούμε να ρίξουμε την ευθύνη της μή τεκνοποιΐας των Ελλήνων στο 5% των μουσουλμάνων που θα γίνει 6,7% σε 20 χρόνια κ.ο.κ.

      «Γαμάτε γιατί χανόμαστε!» που λέει και ο Τζίμης.
      Και χωρίς προφυλακτικά κλπ μεθόδους ελέγχου των γεννήσεων.
      Φυσικώ και παραδοσιακώ τω τρόπω.

    • Dora avatar
      Dora @ αν.βορινος 02/02/2011 00:15:26

      Τι λες ρε βορινε?Και ποια ελληνιδα θα κατσει να μεταβληθει σε μηχανη αναπαραγωγης σαν τις αγραμματες μουσουλμανες που τις παντρευουν με το ξυλο στον πρωτο τους ξαδερφο?

  11. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 31/01/2011 19:22:35

    Oι αριθμοι ειναι προφανες οτι σημαινουν οτι ο παραδοσιακος εθνικισμος εχει προβλημα με τα νουμερα.Οσα bonus και να δοθουν στις πολυτεκνες οικογενειες και πρεπει να δοθουν η υπογεννητικοτητα θα παραμεινει.
    Η μονη λυση ειναι η ενσωματωση των μεταναστων που ειναι ενσωματωσιμοι.
    Και ενσωματωσιμοι ειναι οι προερχομενοι απο παρομοιους πολιτισμους δηλαδη γενικα οι χριστιανοι.
    Αυτο μπορει να σοκαρει μερικους αν και η συνελευση της Επιδαυρου το 1821 οριζει τους Ελληνες ως τους κατοικους της Ελλαδος τους πιστευοντες εις Χριστον.
    Σημερα παρομοιοι ορισμοι ειναι ντεμοντε αλλα μπορουν να γινουν η βαση για τη λυση του προβληματος αν υπαρξει σοβαρη μεταναστευτικη πολιτικη που θα δεχεται νομιμους μεταναστες που αργοτερα θα πολιτογραφουνται απο μικρες χριστιανικες χωρες της Α.Ευρωπης και της πρωην ΕΣΣΔ.
    Αντιθετα η ανεξελεγκτη μεταναστευση αφροασιατων μονο προβληματα θα δημιουργησει.

    • Dora avatar
      Dora @ ψυχραιμια 02/02/2011 00:16:51

      Ετσι οπως τα λεει ο /η ψυχραιμια ειναι!!!

  12. Αυριανιστής avatar
    Αυριανιστής 31/01/2011 19:31:29

    Και πόροι, για να συντηρηθεί η "πολυτεκνία σε μικρή ηλικία", πού; Στο "έχει ο Θεός";

    • A.M. avatar
      A.M. @ Αυριανιστής 31/01/2011 19:40:49

      «Πόροι»;
      Εγώ υπήρξα πρωτότοκος γιός πολύτεκνης οικογένειας και μέχρι τα 13 μου εργάζονταν μόνο ο πατέρας μου και δεν ήταν βιομήχανος.
      Πίστεψέ με, μεγάλωσα πολύ καλύτερα από πολλούς άλλους που ήταν μοναχοπαίδια και είχαν πολύ περισσότερους «πόρους».

      Αν όμως θέλουμε ένα παιδί που να τάχει όλα έτοιμα, να μην ζοριστεί καθόλου, να μην στερηθεί τίποτε - και υποστεί «ψυχικά τραύματα» - να μαθαίνει αγγλικά γαλλικά πιάνο καράτε ιδιαίτερα μαθήματα σπίτι κλπ κλπ .. ε τότε ας μην κάνουμε παιδιά!
      Όχι όμως και να μας φταίνε οι μουσουλμάνοι που κάνουν! έτσι;
      Θα μειώνεται ο πληθυσμός των Ελλήνων ενώ θα αυξάνεται των «άλλων», φυσικό και επόμενο είναι αυτό.

      • anonymous avatar
        anonymous @ A.M. 31/01/2011 21:57:15

        Πόροι όντως χρειάζονται και υπάρχει τρόπος να βρεθούν. Θέληση να υπάρχει και για τους πόρους και για την πολυτεκνία αλλά δεν υπάρχει.

        Πάντως η σύγχρονη κοινωνία απαιτεί υψηλή εξειδίκευση και σπουδές και ξένες γλώσσες και κάπως πρέπει να συμβιβαστούν αυτά με την οικογενειακή ζωή. Το να ζητάς από τον άλλο να πάει 30+ για να μπορεί να έχει μια στοιχειωδώς αξιοπρεπή ζωή είναι απλά εγκληματικό.

  13. A.M. avatar
    A.M. 31/01/2011 19:34:40

    Χωρίς να έχω αντίρρηση στην ενσωμάτωση όσων έχουν ενσωματωθεί διαφωνώ ότι αυτή είναι Ή λύση.
    Η λύση είναι το να κάνουν οι Έλληνες παιδιά!
    Και παιδιά γίνονται με τον γνωστό τρόπο, να μην επαναλαμβάνομαι.
    Καμμία μέθοδος αντισύλληψης εντός ή εκτός του γάμου.
    Παιδιά που γεννιούνται εκτός γάμου και η μητέρα τους δεν τα θέλει να υιοθετούνται πάραυτα ή να αναλαμβάνει το κράτος να τα μεγαλώσει με σωστές διαδικασίες και κάτω από σωστές συνθήκες.
    ΑΠΑΓΌΡΕΥΣΗ των εκτρώσεων!
    Κάτι νούμερα περί 500.000 εκτρώσεων τον χρόνο τάχετε ακούσει;;
    Ε .. αυτές είναι υπεύθυνες για την μείωση του πληθυσμού ακόμα και αν δεν είναι τόσο μεγάλο το νούμερο.

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ A.M. 31/01/2011 19:40:29

      Την απαγόρευση της αντισύλληψης πάντως, εκτός από τη Ρωμαιοκαθολική εκκλησία και τους... Κινέζους, μόνο ο Τσαουσέσκου θυμάμαι να την είχε επιβάλλει...

      • A.M. avatar
        A.M. @ Αυριανιστής 31/01/2011 19:46:51

        Πληροφοριακά οι Κινέζοι ΔΕΝ έχουν απαγορεύσει την αντισύλληψη.
        Εντελώς το αντίθετο.. την έχουν ΕΠΙΒΆΛΛΕΙ!
        Και αν κάνει μια οικογένεια πάνω από 1 παιδί τότε έχει διάφορες κυρώσεις.

        • Αυριανιστής avatar
          Αυριανιστής @ A.M. 31/01/2011 23:21:14

          Ναι, με συγχωρείς, λάθος εν τη ρύμη του λόγου. Προφανώς την έχουν επιβάλλει οι Κινέζοι, για ευνόητους λόγους. Δεν σχολίασες όμως ότι κάτι... δημοκράταροι σαν τον Τσαουσέσκου την είχαν απαγορεύσει...

    • Dora avatar
      Dora @ A.M. 02/02/2011 00:24:51

      Απαγορευση των εκτρωσεων!!!! Αυτων των αγεννητων ελληνων το αθωο αιμα πληρωνουμε με την εισβολη των βαρβαρων.
      Να με βρισετε οσο θελετε αλλα υπαρχουν και ηθικοι κανονες εκτος απ' τους φυσικους.
      Καπου στο Δευτερονομιο(αλλα δεν παιρνω ορκο) αναφερεται το εξης(ελευθερη αποδοση): Eαν δε τηρεις τους νομους Μου,τοτε ο εχθρος σου αναμεσα σου θα πληθυνεται κι εσυ θα μικραινεις ωσπου στο τελος θα κυριαρχισει επανω σου κι εσυ θα εξαφανιστεις.
      Η παλαια διαθηκη δεν ειναι μονο για τους εβραιους οπως λενε καποιοι ασχετοι με τον χριστιανισμο.Εχει βαθεια και εσωτερικα μηνυματα,που αξιζει να τα μελετησει κανεις.Και το χειροτερο....επαληθευονται!

  14. Misha avatar
    Misha 31/01/2011 19:39:46

    Κάθε χρόνο γίνονται περί τις 200-300 χιλιάδες αμβλώσεις ελληνόπουλων.
    «Η Ελλάς προώρισται να ζήσει» ...εκτός εάν αυτοκτονήσει...

    • A.M. avatar
      A.M. @ Misha 31/01/2011 19:48:27

      Αυτό ακριβώς!
      «Αυτοκτονεί» πληθυσμιακά μόνη της,
      και μετά της φταίνε οι άλλοι που ...δεν αυτοκτονούν!

      • Misha avatar
        Misha @ A.M. 31/01/2011 19:52:16

        Ο μόνος-μονώτατος - που φωνάζει γι αυτή την δημογραφική αυτοκτονία είναι ο ευπατρίδης Μανώλης Δρεττάκης, και οι σύλλογοι των Πολυτέκνων.
        Τώρα , κόβει στο 1/3 και τα πολυτεκνικά επιδόματα.
        Σου λέει αφού έρχονται μουτζαχεντίν ,και μάλιστα σε ηλικία έτοιμοι για δουλειά, τι να τους κάνω τους έλληνες;
        Δε θα βρεθεί ένας Παναγούλης ....

        • Αυριανιστής avatar
          Αυριανιστής @ Misha 31/01/2011 23:23:46

          Ο "Παναγούλης" που θα βρεθεί (;) πρέπει να μην είναι ο κοινοβουλευτικός Παναγούλης πριν τον σκοτώσουν, αλλά εκείνος της... Αθηνών-Σουνίου.

  15. SPYROS T. avatar
    SPYROS T. 31/01/2011 19:42:08

    Είτε με υπηκοότητα είτε ανευ υπηκοότητας, αυτού του είδους οι μετανάστες που έρχονται στη χώρα μας δεν θέλουν να ενταχθούν συνεπώς πρέπει να τους απελάσουμε με συνοπτικές διαδικασίες.

    Δεν έρχονται εδώ Ισπανοί, Άγγλοι, Γάλλοι, Γερμανοί κτλ.

    Όταν βλέπω εγώ π.χ. τους Ιρακινούς που ήρθαν εδώ στον πρώτο πόλεμο του Ιρακ το 1991 (δηλ. πριν 20 χρόνια) στο Αιγάλεω, τί να πω...

    Ελληνικά λες και ήρθαν πέρυσι...

    Οι γυναίκες τους γρι ελληνικά...

    Αυτοί περπατάνε μπροστά καμαρωτοί κι από πίσω οι κυράδες τους φασκιωμένες με 45 βαθμούς το καλοκαίρι και ζαλωμένες με 15 σακούλες απο το Lidl...

    Αυτή δεν είναι εικόνα "Ελλήνων"...

  16. IM avatar
    IM 31/01/2011 20:06:33

    Οι πρόγονοί μας έλεγαν "ουκ εν τω πολλώ το ευ".
    Σήμερα θε λέγαμε "καλλίτερα λίγοι και καλοί".

    Δηλαδή, τα λιοντάρια που είναι λιγότερα από τους λαγούς αισθάνονται μειονεκτικά απέναντι στους λαγούς;
    Το θέμα είναι να είμαστε λιοντάρια.

  17. Νίκος avatar
    Νίκος 31/01/2011 20:21:36

    Το δημογραφικό είναι το υπ' αριθμόν ένα πρόβλημά μας. Έπεται η οικονομική δομή της κοινωνίας και ακολουθούν η λαθρομετανάστευση κ.α.
    Δείτε εδώ πως η δημογραφία επηρρεάζει την οικονομική ή μή άνθιση μιάς χώρας.

    1)H.S. Dent, "The great depression ahead", 2008
    2) http://www.hsdent.com/

    Περιμένω την αξιολόγηση των ειδικών εδώ μέσα.

  18. ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
    ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 31/01/2011 20:57:22

    Η ανθρώπινη φύση μισεί κάθε τι που υπερέχει.
    ΘΟΥΚΥΔΙΔΗΣ

    ΠΠ

  19. george avatar
    george 31/01/2011 21:37:48

    RE...XEKOLATE ....KANIS METANASTIS DEN MAS FTEEI..
    EMIS KAI MONO EMIS FTEME ME TIS LATHOS EPILOGES MAS KAI TIN LANTASMENI NOOTROPIA MAS.
    KITAXTITE LIGAKI STON KATREFTI KAI PITE MAS EAN BLEPETE AYTON POY PSIFIZE ENO IXERE TI SIMBENI. AYTON PU MEXRI KAI SIMERA KATHETE STON KANAPE AMETOXOS...
    EPREPE NA EXOUME IDI XIPNISI ALLA DISTIXOS AKOMI DEN...
    KALINIXTA MAS....

  20. ΚΜ avatar
    ΚΜ 31/01/2011 21:55:49

    Ενσωματώθηκες και είδαμε καλό!

    • Κάποιος avatar
      Κάποιος @ ΚΜ 31/01/2011 22:02:45

      Ναι, είδες ;
      Oύτε ξερονήσια, ούτε έκτακτα στρατοδικεία, ούτε ο γαλατάς να σου χτυπάει την πόρτα στις 4 το πρωί, χάθηκε και ο σεβασμός στον παπά και τον χωροφύλακα, ούτε πια ψωμί,ελιά και κώτσο βασιλιά, πάει η ωραία μετεμφυλιακή Ελλάδα.
      Ηρθε η μεταπολίτευση, νομιμοποίησε το ΚΚΕ και την Αριστερά και τα αλλοτρίωσε όλα.

    • ΚΜ avatar
      ΚΜ @ ΚΜ 31/01/2011 22:05:21

      Γι'αυτό κι εσύ λοιπόν θες να δεις τη νύφη σου χήρα, κι ας πεθάνει ο γιός σου.

  21. αν .βορινος avatar
    αν .βορινος 31/01/2011 21:58:17

    Πολυτεκνη Ελλαδα σημαινει ισχυρη Ελλαδα . Η δημογραφικη εκρηξη αποτελει
    αιτια οικονομικης ανθησης στην Κινα και γειτονα Τουρκια .

  22. toumbano avatar
    toumbano 31/01/2011 22:50:18

    Ανοησίες γραπτές. Λές και τα μεγέθη που παρουσιάζονται είναι αιωνεί γραμμικά. Σε άσχετους απευθύνεστε.

    • ΚΜ avatar
      ΚΜ @ toumbano 31/01/2011 23:19:34

      Κι όμως. Ακόμα και με τις συντηρητικότερες εκτιμήσεις, για 'κει πάει το πράγμα.

  23. vagelis avatar
    vagelis 31/01/2011 23:45:38

    Εσείς που λέτε πως είναι δύσκολο να κάνεις παιδιά επειδή δεν θα έχεις να τα μεγαλώσεις,θέλω να μου πείτε,η μάνα σας είχε όταν σας έκανε?
    Η γιαγιά σας είχε πόρους όταν έκανε την μάνα σας?
    ΟΧΙ!!!!
    Αλλά αυτό δεν εμπόδισε να γίνεται μια χαρά άνθρωποι και εσείς και οι γονείς σας.
    Απλά τότε μέχρι και την γενιά των γονιών μας,υπήρχε ο Θεός πάνω από όλα και η Παναγία.
    Τώρα το μόνο που υπάρχει είναι ο μαμωνάς ο θεός του χρήματος.
    Και γιαυτό μας περιμένουν τόσες δοκιμασίες που δεν μας περνάνε καν από το μυαλό.
    ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ ΣΑΣ.
    ellinas_eparxiotis

    • Dora avatar
      Dora @ vagelis 02/02/2011 00:31:02

      Vageli,καλα το πηγαινες,αλλα μετα το χαλασες:ΠΡΩΤΑ ο Θεος και μετα η παναγια.
      Πρωτα ο Δημιουργος και μετα το δημιουργημα.Υπαρχει ασυγκριτη διαφορα του Ακτιστου με το κτιστο.

      • Κάποιος avatar
        Κάποιος @ Dora 02/02/2011 00:33:34

        Οι κυρίες προηγούνται!

  24. Λαζαρος avatar
    Λαζαρος 01/02/2011 00:30:14

    τμημα της αριστερας σημαντικο που οριζει την πολιτικη ατζεντα στην χωρα επι δεκαετιες(με εξαιρεση την περιοδο απο το φιασκο των δεκεμβριανων και επειτα οπου δεν οριζει ουτε τον εαυτο του)ειναι σαφες πως θεωρει την εθνικη ταυτοτητα αναχωμα προς μια κοινωνια οπως την οραματιζεται(δηλαδη ενα μη κομμουνιστικο μπαγκλαντες 4 εκατομμυριων δημοσιων υπαλληλων)...πατριωτισμος ειναι μονο οτι δεν την ενοχλει και οταν δεν την δεν την ενοχλει...99 στις 100 φορες αυτος βαφτιζεται εθνικισμος και εξοβελιζεται ανετα...η επταετια των ηλιθιων λειτουργησε ως κολυμβηθρα του σιλωαμ για καποιους και βρισκουν προσφορο εδαφος ακομα και για παραφρονες ρητορειες
    η ελλαδα μεταλλασσεται σε ισλαμαμπαντ και επομενως σε εναν διεθνιστικο χυλο ακριβως επειδη η κυβερνηση δεν εκπροσωπει την συντριπτικη πλειοψηφια του λαου αλλα ενα 2 τα εκατο περιεργων....η Ελλαδα πρεπει να φραξει τα συνορα της,να μην υπογραφει συνθηκες δουβλινου και βρει τροπους να διοχετευσει νομιμα ή μη συζητησιμο(αλλωστε δεν βλεπω αλλιως να συζητιεται το θεμα στην δυση)τους πλεοναζοντες μεταναστες(και ειναι παμπολλοι)στην δυση...στο πλαισιο αυτο πιστευω απαιτειται ακομα και επιθετικη διαφημιστικη καμπανια στις χωρες προελευσης για την κατασταση που υπαρχει στην χωρα....
    η χρεωκοπημενη ελλαδα δεν μπορει να λυσει το προβλημα της παγκοσμιας φτωχειας...δεν μπορει να απορροφησει τα κυματα των μεταναστων που εισερχονται στον τοπο....η εκκλησια απο την αλλη καθως και ο καθε πολιτης οφειλει να δειχνει το φιλοξενο προσωπο του στον μεταναστη εως οτου το κρατος βρει λυσεις για το ζητημα...δεν γινεται να συνεχιζεται παντως το θεατρο του παραλογου και αλγερινοι να ταξιδευουν με αεροπλανα στην αλλη ακρη της ευρωπης για να μπαινουν στο μπαχαλο

    • Λαζαρος avatar
      Λαζαρος @ Λαζαρος 01/02/2011 00:33:04

      τα γνωριζουμε αλλα δεν γινεται τιποτα...ειναι ενα απο τα πολλα ζητηματα στα οποια εχουν αποτυχει αλλεπαλληλες κυβερνησεις...το κοινοβουλευτικο συστημα εχει χρεωκοπησει πανηγυρικα και επομενως καιρος ειναι υστερα απο μια μεταβατικη περιοδο διακυβερνησης απο επιλεγμενους παγκοσμιως γνωστους ελληνες αριστους να μπουμε στο πειραμα της αμεσης δημοκρατιας...αλλωστε σκατα τα κανουμε και μονοι μας δεν χρειαζομαστε αντιπροσωπους να πληρωνουμε...

  25. sakis avatar
    sakis 01/02/2011 11:30:13

    Η αριστερίστικη ιδεοληψία και κυριαρχία της άκρας αριστεράς έχει προκαλέσει λοβοτομή στο πολιτικό σύστημα και τους Έλληνες.ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ ΕΙΝΑΙ Η ΔΙΆΚΡΙΣΗ ΠΟΥ ΓΙΝΕΤΑΙ ΜΕ ΒΆΣΗ ΤΗΝ ΦΥΛΕΤΙΚΗ ΚΑΙ ΕΘΝΙΚΉ ΚΑΤΑΓΩΓΗ ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ ΟΤΙ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΝΩΤΕΡΟΙ ΚΑΙ ΚΑΤΩΤΕΡΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΠΙΒΟΛΗ ΚΥΡΙΑΡΧΙΑΣ ΜΙΑΣ ΟΜΑΔΑΣ ΑΝΘΡΩΠΩΝ ΣΕ ΜΙΑ ΑΛΛΗ ΛΟΓΩ ΦΥΛΕΤΙΚΗΣ ΑΝΩΤΕΡΩΤΗΤΑΣ.Δεν είναι ρατσισμός η ορθολογική μεταναστευτική πολιτική μιας δημοκρατικής χώρας ούτε η απόφαση ενος κυριαρχου κράτους να αποφασίσει ποιός είναι ο αριθμός μεταναστών που αντέχει η χώρα αυτή με βάση τις οικονομικές,βιομηχανικές και τεχνολογικές δυνατότητες ενός κράτους για να μην διαρραγεί η κοινωνική συνοχή της χώρας αυτής.Το μπάτε σκύλοι αλέστε και το ξέφραγο αμπελι δεν είναι ρατσισμός ούτε ξενοφοβία απέναντι σε ένα κυρίαρχο κράτος αλλά είναι ο απόλυτος φασισμός μιας διεθνιστικής ουτοπίας σε ένα τόσο μεγάλο πρόβλημα όπως είναι η λαθρομετανάστευση.Με την ίδια λογική της αριστεράς και οι τσιγγάνοι που διαμένουν πολλούς αιώνες στην Ελλάδα είναι ρατσιστές και φασίστες που δεν έχουν ενταχθεί καν στην Ελληνική κοινωνία και οι μουσουλμάνοι της Δυτικής Θράκης είναι ναζιστές και χιτλερικοί που έχουν αυτογκετοποιηθεί και ζούνε σε παράλληλους κόσμους με τους Χριστιανούς των περιοχών αυτών, οι Αλβανοί των Σκοπίων πως να χαρακτηριστούν τότε ή οι Κοσσοβάροι της Σερβίας.Οι Τούρκοι της Γερμανίας που ζούν νόμιμα εδώ και 50 χρόνια και ζούν στο περιθώριο κατ΄επιλογή τους τί είναι ακροδεξιοί και ξενόφοβοι που δεν έχουν αφομοιωθεί με τους Γερμανούς πολίτες;Χωρίς να αναφέρω καν τους Μαροκοαλγερινούς της δημοκρατικής Γαλλίας που ζούν κράτος εν κράτη και μην μου πείτε ότι δεν αφομοιώνται γιατί τους εμποδίζει η ”φασιστική” Γαλλία μην τρελαθούμε οι ίδιοι αυτογκετοποιούνται γιατί θέλουν να συναναστρέφονται μόνο με άτομα της ίδιας θρησκείας αυτό δεν είναι είδος ρατσισμού και φασισμού ή μήπως ο ρατσισμός είναι κακός όταν προέρχεται από τους λευκούς και ”άγιος” όταν προέρχεται από τους ”έγχρωμους”;Άντε γιατί αντιρατσισμό από την Εκάλη και το Κολωνάκι έχουμε φάει πολύ και χορτάσαμε.

    • Dora avatar
      Dora @ sakis 02/02/2011 00:36:54

      Στους μουσουλμανους απαγορευεται η σχεση με χριστιανους και εβραιους απ το κορανι. επιτρεπεται μονο να παντρευονται χριστιανες γυναικες,αλλα ταπαιδια γινονται αυτοματως μουσουλμανοι.Ο αντρας που θα παντρευτει μουσουλμανα πρεπει πρωτα να γινει μουσουλμανος.
      Με λιγα λογια,οι μουσουλμανοι ειναι και θα ειναι παντα ενα ξενο σωμα σε καθε κοινωνια που εισερχονται και θα δημιουργουν γκετο.

  26. ΝΕΚΤΑΡΙΟΣ avatar
    ΝΕΚΤΑΡΙΟΣ 01/02/2011 16:03:43

    ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΕΡΧΕΤΑΙ ΤΡΙΤΟΣ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ ΚΑΙ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΟ 2012 ΤΗΝ ΑΝΑΣΤΡΟΦΗ ΤΩΝ ΠΟΛΩΝ ΤΗΣ ΓΗΣ,ΠΟΥ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΣΕΙΣΜΟΥΣ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΕΣ ,ΠΛΥΜΜΗΡΕΣ ΚΛΠ,ΣΑΣ ΕΠΙΑΣΕ Ο ΠΝΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΠΟΓΕΝΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ...,21/12/2012,ΓΙΑ ΠΗΓΑΙΝΕΤΕ ΣΤΟ ΠΡΟΦΗΤΕΙΕΣ ΣΤΟ FACEBOOK ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΤΙ ΕΡΧΕΤΑΙ....

  27. anonynos avatar
    anonynos 01/02/2011 21:40:25

    Α, και τη δουλεια στα χωράφια που κάνουν η "ταύροι" βλέπω την κάναμε γαργάρα. Μπράβο φίλε μου. Έτσι αμερόληπτοι να είμαστε όλοι και θα πάμε μπροστά.

    • anonymous avatar
      anonymous @ anonynos 02/02/2011 01:05:08

      Οι ταύροι που έχω εγώ στα δικά μου χωράφια παίρνουν μεροκάματο 30 Ευρώ, σπίτι κι επειδή τους έχω μόνιμους παίρνουν κι ένα μέρος από τα λαχανικά έχουν και δικά τους κοτόπουλα και αρνιά στα δικά μου χωράφια τσάμπα και δεν αγοράζουν. 30 Ευρώ επί 20 μέρες μας κάνουν 600 Ευρώ το μήνα. Ξέρεις πόσα Ελληνόπουλα στην Αθήνα δε βγάζουν μετά από τα μέτρα του ΓΑΠ τα 600 Ευρώ το μήνα;
      Παράνομους και ανασφάλιστους δεν έχω ούτε τους θέλω.

      • anonymos avatar
        anonymos @ anonymous 02/02/2011 02:42:08

        Πολύ σωστός. Και μια κι εγώ απάντησα στην ατάκα του lampros που δε θέλει άλλο κόσμο στη ΔΙΚΗ ΤΟΥ χώρα (τα κεφαλαία δικά του), για πες μου τώρα εσύ πώς συμβιβάζεται αυτό που λες με την ατάκα του lampros; Δεν είναι σχιζοφρένεια αυτό; Πρόσεξε, ο lampros δεν κάνει διαχωρισμό νόμιμων ή παράνομων λαθρομεταναστών.

      • anonynos avatar
        anonynos @ anonymous 02/02/2011 02:51:46

        (προφανώς εννοούσα "νόμιμων ή παράνομων μεταναστών" όχι λαθρομεταναστών)

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.