#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
22/08/2012 19:22
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

150.000 υπάλληλοι θα αποχωρήσουν από το Δημόσιο έως το 2015



(Ανανεωμένο) Σε συμφωνία δυο σημείων – διαπιστώσεων που ανοίγουν το δρόμο για την αποχώρηση σε πρώτη φάση 20.000 υπαλλήλων μέσα στο 2013 και άλλων 15.000 το 2014, κατέληξαν οι υπουργοί Οικονομικών Γιάννης Στουρνάρας και Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης Αντώνης Μανιτάκης.

Κατά τη συνάντηση τους συμφωνήθηκε ότι χρειαζόμαστε ένα ποιοτικότερο, αποτελεσματικότερο και μικρότερο δημόσιο τομέα, και ότι προχωρά η αξιολόγηση δομών και προσωπικού, καθώς και εξορθολογισμός φορέων του δημοσίου για να αξιοποιήσουμε τους άξιους υπαλλήλους.

Ως αποτέλεσμα των παραπάνω διαδικασιών, η κυβέρνηση εκτιμά ότι «θα επιτύχουμε την αναγκαία και επιβαλλόμενη μείωση του προσωπικού και το συνακόλουθο δημοσιονομικό αποτέλεσμα, μέσω της μείωσης της μισθολογικής δαπάνης και των  λειτουργικών δαπανών».

Οι λεπτομέρειες θα καθοριστούν το επόμενο διάστημα, όμως σύμφωνα με πληροφορίες που μετέδωσε χθες το Antinews, ήδη είχαν καταλήξει στην νέου τύπου εφεδρεία, έστω και αν θέλουν να την ονομάσουν διαφορετικά.

Δηλαδή θα φύγουν συνολικά 35.000 υπάλληλοι, μέσω αξιολόγησης κυρίως για όσους δεν έχουν μπει στο δημόσιο με διαγωνιστικές διαδικασίες αλλά και με ένταξη σε καθεστώς προσυνταξιοδοτικό.

Συνολικά, με το νόμο ένα προς δέκα, θα αποχωρήσουν από το δημόσιο 150.000 και ίσως και περισσότεροι υπάλληλοι.

Το δημοσιονομικό όφελος που υπολογίζεται στα 150 εκατομ. ευρώ, θα προκύψει μέσα από τη διαφορά μεταξύ μισθού και μέσης σύνταξης, η οποία είναι απλώς ποσοστό του μισθού.

Σύμφωνα με ανώτερα στελέχη των δύο υπουργείων, για το τρέχον έτος ισχύει ο στόχος της μείωσης του προσωπικού του Δημοσίου κατά 15.000 άτομα, αλλά με φυσική ροή αποχωρήσεων, ενώ τίθενται και στόχοι ανά έτος, έως το 2015.

Επίσης, η μείωση του δημοσίου θα γίνει και με κατάργηση οργανικών φορέων και επαναξιολόγηση των υπαλλήλων, χωρίς δηλαδή να θιγεί η συνταγματική νομιμότητα.

Να σημειωθεί ότι οι 150.000 υπάλληλοι αντιπροσωπεύουν μόλις το 6% του δημοσίου, δηλαδή θα φύγει το 2% κάθε χρόνο μέχρι το 2015.

Κυβερνητικοί παράγοντες επισήμαναν ότι όλα τίθενται υπό την αίρεση της έγκρισης από την τρόικα, οι επικεφαλής της οποίας επανέρχονται στην Αθήνα στις 5 Σεπτεμβρίου (την προσεχή Δευτέρα, 27 Αυγούστου, έρχεται το τεχνικό κλιμάκιο).

Επισημαίνεται τέλος ότι με τη νέα διαδικασία φαίνεται να συμφωνεί και η ΔΗΜΑΡ (μετά τις ενστάσεις που έγειρε πρόσφατα ο κ. Κουβέλης για το θέμα της εφεδρείας), πράγμα που αποτυπώνεται στην δήλωση των δυο υπουργών μετά την σημερινή συνάντηση: «Ας μην μείνουμε στις λέξεις που μας χωρίζουν, αλλά στις διαδικασίες που μας ενώνουν»,

 

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Ηθικά Επτωχεύσαμεν avatar
    Ηθικά Επτωχεύσαμεν 22/08/2012 17:15:35

    ""Να σημειωθεί ότι οι 150.000 υπάλληλοι αντιπροσωπεύουν μόλις το 6% του δημοσίου, δηλαδή θα φύγει το 2% κάθε χρόνο μέχρι το 2015.""

    Κάτι λάθος υπάρχει εδώ ,πότε είχαμε 2.500.000 Δ.Υ ώστε το 6 % να μας κάνει 150.000 ;

    • Κανένα λάθος avatar
      Κανένα λάθος @ Ηθικά Επτωχεύσαμεν 22/08/2012 20:51:56

      κανένα λάθος, είναι στα πλαίσια της εκστρατείας που έχει ξεκινήσει το antinews εσχάτως (για να βγει μετά να γράφει πύρινα άρθρα εναντίον των νταβατζήδων που θα πάρουν τα πάντα και θα τα πουλάνε 5 φορές πιο ακριβά από όσο είναι τώρα)

    • Factorx avatar
      Factorx @ Ηθικά Επτωχεύσαμεν 22/08/2012 20:59:53

      ανανεώθηκε το κείμενο. Το νούμερο ήταν στο προηγούμενο και ήταν 35.000 (http://www.antinews.gr/2012/08/21/175634/) σε τρία χρόνια, δηλαδή περίπου το 2% κάθε χρόνο - αλλά τώρα άλλαξε κι αυτό

  2. Παρατηρητής avatar
    Παρατηρητής 22/08/2012 17:23:49

    Εαν αποχωρήσουν 150.000 υπάλληλοι χωρίς να αλλάξουν οι διαδικασίες και η δομή της δημόσιας διοίκησης δεν πρόκειται να δουλεύει τίποτα στο δημόσιο.

    Ήδη σε καίριες υπηρεσίες ο όγκος δουλειάς είναι τεράστιος και όλα γίνονται με μεγάλες καθυστερήσεις εξαιτίας της έλλειψης προσωπικού.

    Εαν δεν μειωθεί η γραφειοκρατεία παράλληλα με την μείωση του προσωπικού θα υπάρξει τεράστιο πρόβλημα.

    • ο αποτέτοιος avatar
      ο αποτέτοιος @ Παρατηρητής 22/08/2012 21:47:02

      Εγώ στέκομαι σε άλλο ζήτημα το "θα στείλουμε αυτούς που διορίστηκαν χωρίς διαγωνισμό" μετατράπηκε στο βουλευτικότατο "κυρίως"...

    • chris avatar
      chris @ Παρατηρητής 23/08/2012 01:33:55

      γιατί πριν δούλευε?μην τρελαθούμε...

  3. elli avatar
    elli 22/08/2012 17:30:37

    Μακάρι!!! "Πιο μικρό και πιο ποιοτικό δημόσιο" . Να το δούμε και να μην το πιστέψουμε! Για το "πιο μικρό", το ακούμε εδώ και 3 χρόνια!

  4. κΡΗΤΙΚΟς avatar
    κΡΗΤΙΚΟς 22/08/2012 17:33:46

    χαχαχαχαχ εδω γελαμε ...παιδια με 1.200.000 Δ,Υ και τη δουλεια μας ΠΟΤΕ δε τη καναμε ....ΑΣ πανε στο δια...λο ολοι τους ετσι και αλλιως ΠΟΤΕ δε δουλευουνε ΟΛΑ τους ιδιωτες μπας και δουμε ασπρη μερα εμεις οι ΕΛ.ΕΠ..........
    Αυτα τα λαμογια που γλειψανε κατουρημενες ποδιες για να πιασουνε μια καρεκλα εχουνε καταστρεψει αυτο το τοπο και ΟΧΙ μονο δημοσιονομικα και οικονομικα, κυριως τον εχουνε καταστρεψει με τη νοοτροπια που μεταλαμπαδευουνε στην επομενη γενια.......
    Αν δε καταστραφει το αποστημα που λεγεται ΔΗΜΟΣΙΟ ασπρη μερα ΔΕ βλεπετε ...καταλαβετετο....
    ΑΥΤΑ ΤΑ ΟΛΙΓΑ

    • enas avatar
      enas @ κΡΗΤΙΚΟς 22/08/2012 18:51:29

      Οι ΕΛ.ΕΠ είναι αυτοί που η κρατική τηλεόραση σήμερα ενοχοποιούσε για τα 28 δις φοροδιαφυγής στην Ελλάδα; Α ρε Ελλαδάρα.Οι ιδιωτικοί υπάλληλοι κατηγορούν του δημόσιους,οι δημόσιοι τους ελεύθεους επαγγελματίες και όλοι μαζί τους..."κακούς" τους Γερμανούς.Αυτόν βέβαια που δεν κατηγορεί κανένας είναι κανα εφοπλιστή και κανα τραπεζίτη. Ο πρώτος δεν "φοροδιαφεύγει" αλλά του ΤΑ ΧΑΡΙΖΕΙ το κράτος επισήμως (πώς το είπε προεκλογικά ο Ρέστης; "για να με φορολογήσουν πρώτα πρέπει να με...βρούνε) και τον δεύτερο του ανακαινίζει το χρεοκοπημένο μαγαζί του χωρίς καν να ψελίσει κάτι για τους τίτλους ιδιοκτησίας.

    • Ανεμος avatar
      Ανεμος @ κΡΗΤΙΚΟς 22/08/2012 19:48:37

      ΛΙΓΗ ΤΣΙΠΑ ΔΕΝ ΒΛΑΠΤΕΙ................ΚΟΨΤΕ ΚΑΙ ΚΑΜΜΙΑ ΑΠΟΔΕΙΞΗ ΦΟΡΟΦΥΓΑΔΕΣ ΜΕ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΤΩΝ ΑΛΛΩΝ!!!! ΚΑΦΕΤΕΡΙΕΣ ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΑ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΕΣ ΣΤΗΝ ΦΟΡΟΔΙΑΓΥΓΗ....ΤΡΕΜΕΙ ΤΟ ΧΕΡΙ ΣΑΣ ΟΤΑΝ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙ....ΟΙΚΟΝΟΜΟΛΟΓΟΙ ΤΗΣ ΔΕΚΑΡΑΣ, ΤΙΜΗΤΕΣ ΤΩΝ ΠΑΝΤΩΝ!!!!!ΑΙΣΧΟΣ!!!!

      • tpe avatar
        tpe @ Ανεμος 22/08/2012 20:25:48

        Εσύ ζητάς;
        Παράδειγμα: Στις διακοπές πριν λίγες εβδομάδες, σε μία καντίνα, ο ιδιοκτήτης έκανε τον "Κινέζο", για 33€. Περίμενα λίγη ώρα στην ουρά όλων όσων πλήρωναν, κανείς, αλλά κανείς από τους 5 προηγούμενους εμού δεν ζήτησαν απόδειξη. Κανείς...
        Όταν εγώ ζήτησα, ο ιδιοκτήτης με κοίταξε παράξενα, εγώ άγρια, καθυστερούσε επίτηδες κι ο τύπος πίσω από εμένα με ρώτησε γιατί το κάνω θέμα!
        Και μετά φταίει ο μαγαζάτορας; Αφού βρίσκει και τα κάνει; Τι φταίει;

        • Ανεμος avatar
          Ανεμος @ tpe 22/08/2012 21:01:59

          ΖΗΤΑΩ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΦΕΥΓΕΙ Η ΜΑΓΚΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟ ΠΩ ΛΑΙΚΑ!!!

    • Stefanos avatar
      Stefanos @ κΡΗΤΙΚΟς 22/08/2012 20:18:00

      Α ρε μεγάλε ΕΛ.ΕΠ.!!! Που πληρώνεις τους φόρους σου (εδώ γελάμε) και μας κάνεις και τον καμπόσο!!! Τα 40 δις της φοροδιαφυγής σου λένε τίποτε;

  5. ειδωλοκλάστης avatar
    ειδωλοκλάστης 22/08/2012 17:39:26

    Ασχετο

    Πού (καί γιατί) έγραψαν τά 500 τραπεζικά στελέχη τό ελληνικό κράτος, 'ξεχνώντας΄νά υποβάλουν δήλωση εισοδήματος τά τελευταία τρία χρόνια;

    • Κυθηριος avatar
      Κυθηριος @ ειδωλοκλάστης 22/08/2012 18:01:29

      Ήθελαν να τα δώσουν τώρα μαζεμένα για να πιάσουν τόπο!

    • Βούρδουλας avatar
      Βούρδουλας @ ειδωλοκλάστης 22/08/2012 18:14:16

      τα ονόματά τους θα έπρεπε να δημοσιεύονται καθημερινά και παντού.

  6. ΚΑΛΑ ΚΡΑΣΑ! avatar
    ΚΑΛΑ ΚΡΑΣΑ! 22/08/2012 17:41:08

    Οι 200.000 απολύσεις έγιναν εφεδρεία, και τώρα γίνεται "συνταξιοδοτική ωρίμανση"!! ΚΟΡΟΙΔΙΑ ΜΕΣΑ ΣΤΑ ΜΟΥΤΡΑ ΓΙΑ 3.500.000 ΕΡΓΑΖΌΜΕΝΟΥΣ ΣΤΟΝ ΙΔΙΩΤΙΚΟ ΤΟΜΕΑ ΚΑΙ 1.500.000 ΑΝΕΡΓΟΥΣ!
    Τελικά ψηφίσαμε ν.δ (συγνώμη ρε δημιουργία ξανά) και κυβερνάει ο κουβέλης με την ρεμπούση, τον μανιτάκη και τον ρουπακιώτη, οι συνιστώσες του σύριζα! ΚΑΛΑ ΝΑ ΠΑΘΟΥΜΕ!

    • Παρατηρητής avatar
      Παρατηρητής @ ΚΑΛΑ ΚΡΑΣΑ! 22/08/2012 18:20:40

      Τώρα ετοιμάσου να ...ταραχθείς, θα καταρρεύσει ο κόσμος σου... θα μάθεις το μεγάλο μυστικό...

      Στην Ελλάδα ο πραγματικός ιδιωτικός τομέας δεν είναι ούτε 30,000 άτομα.

      Όλοι οι υπόλοιποι τα λεφτά του δημοσίου ανακυκλώνουν, ...αδιόριστοι δημόσιοι υπάλληλοι είναι...

      • ΚΑΛΑ ΚΡΑΣΑ! avatar
        ΚΑΛΑ ΚΡΑΣΑ! @ Παρατηρητής 22/08/2012 18:44:28

        Τις αμπελοφιλοσοφίες να τις λές εκεί στην αδεδυ! Αλλά καλά κάνεις αφού υπάρχουν κορόιδα του ιδιωτικού τομέα και σε ταίζουν! Να δούμε όμως τώρα που θα υπάρξει στάση πληρωμών, στο δημόσιο ( τα κορόιδα ξύπνησαν) θα πάς να πληρώνεσαι απο τον κουβελοτσίπρα;

        • helios avatar
          helios @ ΚΑΛΑ ΚΡΑΣΑ! 22/08/2012 20:18:38

          Αυτό δεν λέγεται πλέον κοροϊδία αλλά μεγάλη αλητεία.
          Η χώρα έχει χρεοκοπήσει, μας έχουν ξεσκίσει στα διάφορα χαράτσια και στους αυξημένους φόρους για να συνεχίσουμε να χρηματοδοτούμε πρόωρες συντάξεις και τα ρουσφέτια και την πελατεία του πολιτικού συστήματος.
          Εύχομαι (εκεί καταντήσαμε)η τρόικα να μην το εγκρίνει.

        • Παρατηρητής avatar
          Παρατηρητής @ ΚΑΛΑ ΚΡΑΣΑ! 22/08/2012 21:04:35

          Ψάξε καλύτερα το ΑΕΠ και τα οικονομικά στοιχεία της χώρας μας.

      • m.s avatar
        m.s @ Παρατηρητής 23/08/2012 11:30:38

        πόσο μέσα είσαι !!!!!!!
        ας πάρουμε παράδειγμα τα σχετικά με την υγεία;
        πόσο ιδιώτες είναι ; χαχαχαχαχα. το κράτος αρμέγουν .
        θες τις κατασκευαστικές; χαχοχιχεχεχεχε εκεί να δεις πάρτι... η ιδιωτική οικονομία στις δόξες της.
        30.000 ;;;;; πολλούς έβαλες !!!!

  7. nestrom avatar
    nestrom 22/08/2012 17:42:41

    Άντε πάλι.
    Οι χαϊδεμένοι του κομματικού συστήματος.
    Μείωση 30 ευρω των αγροτικών συντάξεων αλλά ούτε μία απόλυση.
    Όλα είναι θέμα προτεραιοτήτων.

  8. ΚΩΣΤΑΣ avatar
    ΚΩΣΤΑΣ 22/08/2012 17:48:20

    ΓΙΑ ΤΟΥΣ 1500000 ΑΝΕΡΓΟΥΣ ΤΟΥ ΙΔΙΩΤΙΚΟΥ ΤΟΜΕΑ, ΠΟΥ ΓΙΑ ΑΥΤΟΥΣ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΦΕΔΡΕΙΑ ΑΛΛΑ ΑΠΟ ΑΥΡΙΟ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΔΟΥΛΕΙΑ, ΘΑ ΜΙΛΗΣΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ;

  9. Sam avatar
    Sam 22/08/2012 18:07:42

    Απολύστε τα κομματόσκυλα που μπήκαν τα τελευταία 40 χρόνια(όσοι υπηρετούν ακόμα)
    Κέρδος για τον προυπολογισμό και το κυριότερο Μηδενικό πολιτικό κόστος.

    • Βούρδουλας avatar
      Βούρδουλας @ Sam 22/08/2012 18:13:17

      αμ το πολιτικό κόστος φοβούνται τα λιγούρια. Θα τους φύγουν οι ψήφοι και θα πάνε στον αλέξη ομαδικά αφού εκείνος θα τους διορίσει όλους με μισθούς δισεκατομμυρίων και θα τους φτιάξει εφάπαξ που ούτε στα όνειρά τους δεν είδαν.

      Αυτή η κατάσταση, αυτός ο καρκίνος, δεν διορθώνεται με ελληνική κυβέρνηση, μας αρέσει, δεν μας αρέσει.

      • johnie xl avatar
        johnie xl @ Βούρδουλας 22/08/2012 18:56:04

        Και γιατί δε φοβούνται το πολιτικό κόστος από εσάς τους Ι.Υ. που είστε και απείρως περισσότεροι?Αν δεν τους απολύσουν θα κερδίσουν 600.000 ψήφους και θα δυσαρεστηθείτε όλοι εσείς οι αγνοί υπάλληλοι του ιδιωτικού τομέα , λοιποί ελ. επαγελματίες , άνεργοι κ.τ.λ..Άρα απώλεια 4-5.000.000 ψήφων.Αυτό και αν είναι πολιτικό κόστος!

        • Βούρδουλας avatar
          Βούρδουλας @ johnie xl 22/08/2012 19:28:11

          α μάλιστα, τους έβγαλες και 600.000 ψήφους. Ενας αγνός ΙΥ σου λέει να ξανακάνεις τους υπολογισμούς σου αγνέ σύντροφε.

          Εμείς οι αγνοί πιστεύαμε πως κάποιος -ο σαμαράς εν προκειμένω- θα μπορούσε να στείλει σπίτι τους κάποιες χιλιάδες αργόσχολων και αργόμισθων (ρίξε μια ματιά στην ΕΡΤ, αν θέλεις να σου πω πολλά περισσότερα για τις συγκεκριμένες αργομισθίες που πληρώνεις κι εσύ από την τσέπη σου αγνέ μου φίλε). Γιατί αν είναι να περιμένω από τον αλέξη και τον στρατούλη, άσε καλύτερα.

          • johnie xl avatar
            johnie xl @ Βούρδουλας 22/08/2012 19:45:34

            Φίλε(το γράφω εντελώς αγνά) Βούρδουλα βοήθησέ με στους υπολογισμούς λοιπόν.Αυτό που λέω πολύ απλά είναι :αν απολυθούν ας πούμε 200.000 Δ.Υ.(πολύ παίζει αυτό το αυθαίρετο νούμερο) ο Σαμαράς θα χάσει 200.000 ψήφους αλλά θα κερδίσει απείρως περισσότερους από εσένα και άλλους ομοιδεάτες σου.Άρα δεν τίθεται θέμα πολιτικού κόστους.

          • Βούρδουλας avatar
            Βούρδουλας @ johnie xl 22/08/2012 20:04:22

            Νομίζω το απλοποιείς, αν θέλεις να παίξουμε με νούμερα βάλε τότε επί 3 ή και παρά πάνω γιατί υπάρχουν οικογένειες από πίσω. Και ολόκληρες καλοβολομένες τριχίλιαρες και τετραχίλιαρες οικογένειες. Φαντάζομαι δεν το μαθαίνεις από μένα και δεν πέφτεις απο τα σύννεφα.

            Και όταν λες 'ομοϊδεάτες' τι ακριβώς εννοείς ? Είσαι υπέρ του να πληρώνεται κάποιος για να κάθεται, να σε κοροϊδεύει και να τον πληρώνεις από την τσέπη σου ; Νομίζω η απάντηση είναι εύκολη, ναί ή όχι. Προς τα που γέρνεις ;

          • johnie xl avatar
            johnie xl @ Βούρδουλας 22/08/2012 20:20:25

            Υποψιαζόμουν την επίκληση οικογενειών αλλά πίστευα δεν θα την κάνεις γιατί πολύ απλά και οι μη ανήκοντες στο δημ. τομέα έχουν και αυτοί οικογένεια.
            Επί της ουσίας συμφωνώ για πολλούς αργόσχολους κτλ αλλά πιστεύω οτι εντέχνως σας έχουν (ομοιδεάτες) στρέψει εναντίον των Δ.Υ. για να μην ασχοληθεί κανείς με τα μεγάλα κεφάλια που γελούν διαβάζοντας μας μαζί σου και μαζί μου.

          • Βούρδουλας avatar
            Βούρδουλας @ johnie xl 22/08/2012 20:31:00

            Γι αυτό σου είπα μην μπλέκεις με αριθμούς και υπολογισμούς. Κι εγώ ο ΙΥ λοιπόν, επί συνόλου επτά ατόμων μετράμε 5 ΔΥ, συνταξιούχους και ενεργούς.

            Οσο για το ότι 'εντέχνως μας έχουν στρέψει', θα μας θεωρείς φαίνεται αφελείς, πως μόλις τα 2-3 τελευταία χρόνια βγήκαμε στα κάγκελα.

            Τα 'μεγάλα κεφάλια' δεν ξέρω αν γελάνε ή όχι, ας ασχοληθούν όσοι οφείλουν μαζί τους αλλά δεν σημαίνει αυτό πως θα κλείνω τα μάτια σε υπαλλήλους της ΕΡΤ για παράδειγμα, που τους πληρώνεις για να δουλεύουν και έχουν -λέω εγώ τώρα ο αφελής- μπαράκι στη μύκονο ή έχουν ξεχάσει πότε πάτησαν τελευταία φορά στο γραφείο τους. Γι αυτούς μιλάμε για σκούπα, φαντάζομαι θα συμφωνείς φανατικά με την άποψη πως οι χιλιάδες αργόμισθοι που υπάρχουν έφτασε η ώρα να σχολάσουν.

  10. maria avatar
    maria 22/08/2012 18:14:24

    Χλωμό το κόβω... αλλά και να γίνει τι θα γίνει;

    τόσα χέρι έχει μπει (δήθεν) και ακόμη μέσα μπαίνουμε: http://www.xrimaonline.gr/192080/sta-132-dis-eyrw-to-elleimma-sto-7mhno

    είναι δυνατόν; μήπως πρέπει να κρατήσουμε και όχι να διώξουμε μόνο 150.000 υπαλλήλους στο δημόσιο;

  11. irida avatar
    irida 22/08/2012 18:17:34

    Οι μόνοι δημόσιοι υπάλληλοι που θα μείνουν θα είναι οι 300 της Βουλής και οι διορισμένοι από αυτούς στη Βουλή,τα σόγια, οι γιοί κι οι θυγατέρες...Όχι βέβαια πως είναι υψηλόμισθοι. Πάντως μπράβο στο Μεϊμαράκη! Υπογράφει γρήγορα τις προσλήψεις στη Βουλή!

  12. Dimitris avatar
    Dimitris 22/08/2012 18:21:04

    Τελικά οι συντεχνίες και οι συνδικαλιστές ακόμα κάνουν κουμάντο, με την κάλυψη του Μανιτάκη και του κυρ-Φώτη.

    Χθες διαβάσαμε για εφεδρεία των βυσμάτων και των ρουσφετιών, των επίορκων και των ανεπαρκών και όλοι σπεύσαμε να το επικροτήσουμε.
    Και σήμερα ακούμε για οριζόντιες παρεμβάσεις με εφεδρεία αυτών που είναι κοντά σε σύνταξη κάτι που αποδείχθηκε φιάσκο.
    Ένας δηλαδή τίμιος και αποτελεσματικός εργαζόμενος θα βγεί σε εφεδρεία με μόνο κριτήριο την ηλικία του και οι άλλοι (τεμπέληδες, ρουσφέτια, λαδιάρηδες, επίορκοι) θα συνεχίσουν να αρμέγουν την ιερή αγελάδα?
    Αλλά από Μανιτάκηδες τι να περιμένεις?
    Ελπίζω ο Τόμσεν να βάλει τα πράγματα στη θέση τους....Εκεί καταντήσαμε...

  13. enas avatar
    enas 22/08/2012 18:26:01

    Τι πάει το σχέδιο για "αξιοκρατική" εφεδρεία που μας τσαμπουνάγατε χθες. Δεν θα φύγουν αυτοί που προσλήφθηκαν με "δόντι" στο Δημόσιο; Α ρε...δούλεμα που πέφτει.Και καλά η...σουπιά ο Κουβέλης βρήκε απλώς άλλο...όνομα για να ψηφίσει τα ίδια πράματα. Κάτι άλλοι να είστε πιο προσεκτικοί άλλοι φορά για να μην...εκτίθεστε μετά.

  14. panos avatar
    panos 22/08/2012 19:03:57

    Γελαει και ο καθε πικραμενος με αυτα που γινονται στο Ελλαδισταν. Ω, μην πικρανουμε τον κυριο αριστερουλη Μανιτακη και τον παππου με τα 15 σπιτια της σοβιετιας, ο δε αλλος εταιρος και δη ζαπλουτος εκ πεθερου εχει εξαφανιστει. Εχεται καταλαβει τη γινεται στους ΟΤΑ εκει ειναι ολο το ζουμι της φαυλοκρατιας,γιατι εχουμε την ατυχια σαν χωρα να εχουμε καμια 1000αρια αντιδημαρχους(κοματικοι γαρ) που αμειβονται 2000-2500 ευρω το μηνα και καθονται. Λες και π.χ. για την καθαριοτητα δεν μπορει να αναλαβει καποιο στελεχος του δημου υπευθυνος, και θελουμε αντιδημαρχο(που εχει και αλλη εργασια αλλου) για να βολεψουμε τους ημετερους των κοματων, οπως βεβαια γινεται με τα μπουμπουκια υπαλληλους της βουλης.......και μετα κοβουμε 30 ευρω απο τον ΟΓΑ αν ειναι δυνατον. Λυσεις υπαρχουν παντου και για ολα αλλα αμφιβαλω αν ποτε γινουμε Κρατος και δεν ειναι μονο το παραδειγμα των ΟΤΑ αλλα υπαρχουν λυσεις πολλες για μειωση των εξοδων του κρατους. Πιστευω σιγα-σιγα να τα λυσει αυτα η κυβερνηση γιατι ο κοσμος τα βλεπει και δεν αντεχει αλλο.

  15. TasosC avatar
    TasosC 22/08/2012 19:05:51

    Η απάντηση σε όλους αυτούς που αναρωτιούνται που πάει η εφεδροαπόλυση των ΄΄βυσμάτων΄΄ είναι η αυτονόητη και μπορείτε να τη βρείτε και σε σχόλιο μου σεάλλο άρθρου και είναι απλά κατά την γνώμη μου η εξής:
    1) Δεν προσφέρει δημοσιονομικά τίποτα απολύτως. Επομένως πολύ φασαρία για το τίποτα. Όσο και να κάνουμε τους έξυπνους οι Τροϊκανοί δεν είναι ηλίθιοι.
    2)Όσοι γνωρίζουν ελάχιστα από τα των Δημοσίων, γνωρίζουν εδώ και 1 - 2 χρόνια ότι ο στόχος της μείωσης για 150 χιλ. (και στον ευρύτερο δημόσιο τομέα) όχι μόνο είναι εφικτός, αλλά μπορεί να φύγουν και παραπάνω. Το πρόβλημα έγκειται στο αν προσμετράται το 2011 ή αν τελικά θα μιλάμε για καταληκτικό το 2016 και όχι το 2015. Η ουσία λοιπόν δεν ήταν αν θα φύγουν, αλλά να αρχίσει να ''ξηλώνεται το πουλόβερ'', να ΄΄σπάσει ο τσαμπουκάς'', να ΄΄σπάσουν τα αυγά'', να ικανοποιηθούν οι αιμοδιψείς ιδιωτικολάγνοι ,να γίνει η αρχή ή όπως αλλιώς θέλετε να το πείτε.
    3) Καλά τα λόγια για το ΄΄ έξω τα βύσματα΄΄ αλλά τι θα γίνει με αυτούς που με΄΄πρωτοβουλίες΄΄ και νομιμοποιημένες από τον λαό (στις εκλογές του 2004) πρωτοβουλίες της ίδιας της ΝΔ μπήκαν εκτός ΑΣΕΠ στο δημόσιο και στο ευρύτερο δημόσιο και είναι πάνω από 20 χιλ..; Θυμίζω για αυτούς που έχουν ασθενή μνήμη ότι είναι 1000 και πάνω άτομα στην Αγροφυλακή (τώρα εργάζονται κυρίως στα δασαρχεία αφού αυτή ξανακαταργήθηκε )και πάνω-κάτω 20 χιλ. με το νόμο του Παυλόπουλου και τα αντίστοιχα Π.Δ. Ο Παυλόπουλος (μαζί με τον Πολύδωρα για τους Αγροφύλακες) το έκανε υλοποιώντας τις προεκλογικές εξαγγελίες για τους κομμένους από το ΠΑΣΟΚ ΄΄Αγροφύλακες΄΄ του ΄93 καθώς και τους ΄΄Όμηρους΄΄ επί χρόνια συμβασιούχους . Πολλοί από εσάς που διαμαρτύρεστε τώρα, το 2004 αλαλάζοντας και χειροκροτώντας , δώσατε την ψήφο σας στη ΝΔ και για αυτή την διακήρυξή της.
    Απορώ λοιπόν πως κάποιοι κάνουν τώρα τους έκπληκτους. Αν ποτέ γίνουν μαζικές απολύσεις στο δημόσιο, όπως πολλοί εύχεστε, αυτές θα γίνουν άκριτα , θα αφορούν όσους δεν έχουν βύσμα, κάνουν την δουλειά τους και προπαντός έχουν προσόντα. Ο καθρέπτης όσων λέω είναι το ενιαίο μισθολόγιο- φτωχολόγιο που ισοπέδωσε τα πάντα, αντάμειψε όσους ΠΕ διορίστηκαν έως 21-10-1988 (τυχαίο; Δε νομίζω) με κάρφωμα τους στον ανώτερο ουσιαστικά βαθμό (τον Β΄) και που συνεχίζει οριζόντια και ισοπεδωτικά να γκρεμίζει τα όποια εναπομείναντα εισοδήματα (με τη σχεδιαζόμενη κατάργηση σε όλους των τελευταίων 800 € από τους πρώην 13 & 14 μισθούς και το ξαναπάγωμα των κλιμακίων) .
    Βέβαια επειδή αυτή η κυβέρνηση ποτέ δεν παύει να μας εκπλήσσει, αύριο (ή και σήμερα αργά το βράδυ) μπορεί να έχουμε νέα δεδομένα και να τα ξαναλέμε.

  16. δουρικός avatar
    δουρικός 22/08/2012 19:52:40

    "Να σημειωθεί ότι οι 150.000 υπάλληλοι αντιπροσωπεύουν μόλις το 6% του δημοσίου, δηλαδή θα φύγει το 2% κάθε χρόνο μέχρι το 2015"

    δεν έχει 3 εκ. δημόσιους υπαλλήλους η χώρα βρε προπαγανδιστές της πλάκας...
    (ξέρω ξέρω ένα λαθάκι κάνατε μωρέ)

  17. Ανεμος avatar
    Ανεμος 22/08/2012 19:53:03

    ΟΙ ΕΡΓΟΔΟΤΕΣ ΣΑΣ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΟΥΝ ΦΠΑ ΚΙ ΦΟΡΟΥΣ, ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΟΥΝ ΤΗΝ ΜΑΥΡΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΝΑ ΑΝΑΣΑΝΟΥΜΕ ΟΛΟΙ!!!
    ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΜΑΥΡΗ ΑΓΟΡΑ ΕΓΡΑΣΙΑΣ ΔΕΝ ΔΙΑΒΑΖΩ ΚΑΤΙ. ΓΙΑΤΙ::::: ΚΑΙΕΙ::::

    • bladerunner82 avatar
      bladerunner82 @ Ανεμος 22/08/2012 20:07:12

      ΣΤΡΕΣΑΡΙΣΜΕΝΟ ΣΕ ΒΛΕΠΩ ΑΝΕΜΕ....

      ΜΗΝ ΑΝΗΣΥΧΕΙΣ ΡΕ ΣΥ,ΔΕΝ ΠΕΙΡΑΖΕΙ ΤΗΝ ΙΕΡΑ ΑΓΕΛΑΔΑ ΚΑΝΕΙΣ.
      ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΑΝΟΗΤΟΙ ΘΑ ΣΥΝΕΧΙΣΟΥΜΕ ΝΑ ΣΕ ΖΟΥΜΕ.
      ΧΑΛΑΡΩΣΕ.

      • Ανεμος avatar
        Ανεμος @ bladerunner82 22/08/2012 21:05:58

        ΑΚΟΥ ΚΑΤΙ...ΟΥΤΕ ΚΟΜΜΑΤΟΣΚΥΛΟ ΕΙΜΑΙ ΟΥΤΕ ΜΕ ΜΕΣΟΝ ΕΠΙΣΑ ΘΕΣΟΥΛΑ......ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΩΡΑ....ΠΑΤΑΞΗ ΤΗΣ ΦΟΡΟΔΙΑΦΥΓΗΣ ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΩΡΑ!!!

    • ΚΑΛΑ ΚΡΑΣΑ! avatar
      ΚΑΛΑ ΚΡΑΣΑ! @ Ανεμος 22/08/2012 20:10:07

      ΘΑ ΔΟΥΜΕ ΣΕ ΛΙΓΟ ΑΠΟ ΠΟΥ ΘΑ ΠΛΗΡΩΝΕΣΑΙ ΚΡΑΤΙΚΕ ΥΠΑΛΛΗΛΕ! ΠΕΡΙΜΕΝΕΣ ΚΑΙ ΘΑ ΕΡΘΟΥΝ ΤΑ ΜΑΝΤΑΤΑ!

      • Ανεμος avatar
        Ανεμος @ ΚΑΛΑ ΚΡΑΣΑ! 22/08/2012 21:03:50

        ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ ΚΟΨΤΕ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΤΑ ΛΕΜΕ.....ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ ΣΧΟΛΙΑ ΠΟΥ ΚΑΝΕΤΕ ΣΑΣ ΤΑ ΧΑΡΙΖΩ......

        • Γιώργης Α. avatar
          Γιώργης Α. @ Ανεμος 24/08/2012 12:09:06

          Θα τσακονώμαστε ακόμη πολύ ώρα με βλακείες; Εσύ φταις κακέ ιδιώτη , οχι εσύ φταις τεμπέλη δημοσιε. Καταρχήν για να ξεκαθαρίζομαι. Οι δημόσιοι υπάλληλοι θα πρέπει κάθε φορά που μπαίνει ιδιωτικός υπάλληλος στο χώρο εργασίας τους γιατί αυτός τους φαίρνει την εργασία τους, δεν βγαίνουν έξω να ψάξουν τον πελάτη. Δεύτερον υπάρχουν εκπληκτικοί δημόσιοι υπάλληλοι, σήμερα για παράδειγμα στο ΙΚΑ ένας υπάλληλος κυριολεκτικά μπαλαντέρ, ενημερωμένος και ταχύτατος. Και οι άλλοι απουσίαζαν. Το δημόσιο λοιπόν θέλει περίπου 1000 απολύσεις άμεσα για να σταματήσει ο καθένας να κάνει ότι του γουστάρει, για να μπορεί ο προηστάμενος να λέει κάτι και αυτό να εκτελείται και για να γνωρίζει ο καθένας οτι οι πράξεις του έχουν συνέπειες. Και για τη φοροδιαφυγή, χεχε. υπάρχουν πολλά που μπορούν να γίνιυν από σήμερα ( η ώρα είναι 12,05) και να αποδόσουν τη Δευτέρα ,αν λειτουργήσει για 2 ώρες ο διαλυμένος και διάτρητος μηχανισμός των εφοριών Δεν είναι δυνατό να δηλώνω τα πάντα εγώ και όταν πάω να πιώ καφέ να μου φέρνουν απόδειξη που κόπηκε το πρωί. Έχω γίνει γραφικός και έχω κάμει φασαρία αλλά έτσι μονο θα γίνει κάτι. Το πρόβλημα είναι ότι θέλουμε όλοι ένα κίνητρο για να σοβαρευτούμε και αν ο φόβος είναι το μόνο που δουλεύει τότε ας χρησιμοποιηθεί ο φόβος. Και παράλληλα θα πρέπει να δώσει η κυβέρνηση ( την οποία δεν ψηφισα ) ελπίδα στον κόσμο και να σταθεροποιήσει τα μέτρα ώστε ο πολίτης να βρει χρόνο να κάμει προγραμματοισμό επιτέλους , όχι να σκάνε κάθε λίγο χειροβομβίδες γύρω του.

  18. Ανεμος avatar
    Ανεμος 22/08/2012 20:18:53

    Να σημειωθεί ότι οι 150.000 υπάλληλοι αντιπροσωπεύουν μόλις το 6% του δημοσίου, δηλαδή θα φύγει το 2% κάθε χρόνο μέχρι το 2015.

    ΔΗΛΑΔΗ ΟΙ Δ.Υ ΠΟΣΟΙ ΕΙΝΑΙ;;;; 2.500.000;; ΕΧΕΤΕ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΕΣΕΙΣ ΑΠΟ ΑΥΤΑ ΤΗΣ ΑΠΟΓΡΑΦΗΣ ΤΟΥ 2010 ΚΑΙ ΤΟΥ 2011;;
    ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΕΤΣΙ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΤΕ ΤΑ....ΑΝ...ΟΧΙ...ΠΡΟΣ ΤΙ ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΑΡΙΘΜΟΙ;;;

    • panos avatar
      panos @ Ανεμος 22/08/2012 21:14:43

      ΑΡΣΗ ΜΟΝΙΜΟΝΗΤΑΣ ΑΜΜΕΣΑ απολυση επιορκων και των παραθυροβαλμενων(Οι εντιμοι Δ.Υ. με ΑΣΕΠ δεν εχουν να φοβηθουν τιποτα).

  19. armageddon avatar
    armageddon 22/08/2012 20:42:44

    ΠΛΗΡΩΣΤΕ ΤΟΥΣ ΦΟΡΟΥΣ ΣΑΣ ΟΣΟΙ ΘΕΛΕΤΕ ΜΙΚΡΟΤΕΡΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΜΙΛΗΣΤΕ.

    • TARAMAS avatar
      TARAMAS @ armageddon 22/08/2012 22:10:52

      Δυστυχώς αγαπητέ μου, δεν πάει έτσι. Πολύ φοβάμαι ότι κάποιοι τα έχουν στηλώσει πλέον και πρώτα θα πρέπει να γίνουν απολύσεις και μετά θα πληρωθούν φόροι. Και τι θα τους κάνετε άλλωστε; Αν μπορούσατε θα τους πιάνατε. Έλα όμως που αυτό θα σήμαινε να δουλέψουν κάποιοι, να αναμορφώσουν το φορολογικό σύστημα, να δουλέψουν στις εφορίες, να κάνουν διασταυρώσεις στοιχείων; άπαπα, άστο καλύτερα ... ;)

  20. johnie xl avatar
    johnie xl 22/08/2012 20:48:44

    Φανατικά.Αλλά επιμένω.Γιατί για τα μεγάλα κεφάλια γράφεις :ας ασχοληθούν όσοι οφείλουν μαζί τους (όχι εσύ)ενώ για τους αργόμισθους της ΕΡΤ ασχολείσε εσύ(και όχι όσοι οφείλουν)?Αυτό είναι το παιχνίδι τους.

  21. ΚΠ avatar
    ΚΠ 22/08/2012 20:54:20

    Αυτό που είναι εξοργιστικό, δεν είναι ότι μέχρι σήμερα δεν έχουν απολυθεί τουλάχιστον 150000 αργόσχολοι, αλλά ότι υπάρχουν ΔΥ που είναι εναντίον ΚΑΘΕ απόλυσης. Κανείς δεν θα ήθελε να απολυθούν άξιοι ΔΥ που είχαν την ατυχία να μην είναι κομματόσκυλα (ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΒΑΣΙΚΟΣ ΦΟΒΟΣ ΜΙΑΣ ΟΠΟΙΑΣΔΗΠΟΤΕ ΑΠΟΛΥΣΗΣ ΔΥ). Ποιός όμως ιδιώτης θα πλήρωνε υπάλληλο ο οποίος αφού χτύπαγε κάρτα, θα την κοπανούσε για καφέ και ψώνια; Προσωπικά γνωρίζω εξ' επαγγέλματος λουφαδόρους οι οποίοι "χώνουν" κατ' εξακολούθηση τους έντιμους μεν, αφελείς δε συναδέλφους τους, σε συγκεκριμένα Υπουργεία, παραρτήματα ΙΚΑ, Πρακτορεία ΔΕΗ, Δασαρχεία, Αρχαιολογικές Υπηρεσίες και Ανεξάρτητες Αρχές/ Επιτροπές. Η δουλειά πέφτει στις πλάτες ενός 30% των ΔΥ οι οποίοι με την κακώς εννοούμενη αλληλεγγύη που επιδεικνύουν, δεν καταλαβαίνουν ότι οι ίδιοι χάνουν χρήματα και εκτίμηση, με την ισοπεδωτική λογική που επικρατεί στον ΔΤ. Επιμένω: το μόνο πρόβλημα είναι πρόβλημα αδέκαστου monitoring για ξεχώρισμα της ήρας από το στάρι, όχι απαλλαγής από κομματόσκυλα + βύσματα. Από κει και μετά, οι φοροκλέφτες αποτελούν ένα άλλο κεφάλαιο, αλληλένδετο με την έλλειψη γενικής Παιδείας και την "νομιμοποίηση" της διαφθοράς. Προφανώς, με μείωση των μεγάλων φορολογικών συντελεστών, θα έπαυε η επωδός από τους εν λόγω κλέφτες για το εύλογο της φοροδιαφυγής την στιγμή που δεν χρησιμοποιούν ΚΑΝΕΝΑ Δημόσιο Αγαθό (φαύλος κύκλος, λόγω των απαράδεκτων δημόσιων σχολείων, δημόσιων νοσοκομείων, πλημμελούς αστυνόμευσης, κακών δ. συγκοινωνιών κλπ κλπ). Ας ξεκινούσε επιτέλους ο Αντώνης από το ξεσκαρτάρισμα του Δημοσίου που δεν κατάφερε ο Κωστάκης, και στο καπάκι, ας δημευόταν και κανά ακίνητο μεγαλοφοροφυγά (με τα ακίνητα του Άκη τι γίνεται;)_Κ.Π.

    • ΘΟΔΩΡΟΣ Κ avatar
      ΘΟΔΩΡΟΣ Κ @ ΚΠ 22/08/2012 22:20:27

      Επειδή αυτά που γράφεις βασίζονται στην κοινή λογική, θα σου απαντήσω μόνο με αυτή, χωρίς να έχω καμία διάθεση να μπω σε μία αντιπαράθεση.
      Για αυτό σου λέω τα εξής:
      1) Διάβασε το σχόλιο του TasosC παραπάνω. Λέει αρκετά και απολύτως τεκμηριωμένα.
      2)Δες τα χθεσινά και σημερινά στοιχεία για τους φοροφυγάδες. Μόνο 28 δις € από τους Ελεύθερους επαγγελματίες το 2009. Πάνω από 20 χιλ ο κάθε δικηγόρος, γιατρός, Μηχανικός(πολυτεχνείου). Προχθές το ΣΔΟΕ ανακοίνωσε (υπάρχει σχετικό άρθρο στο antinews) παραβατικότητα πάνω από 50% στα τουριστικά επαγγέλματα.Το ίδιο δεν ξέρεις ότι κάνει ο κουρέας σου, ο μηχανικός του αυτοκινήτου σου, ο υδραυλικός σου, ο..,ο..; Δεν είναι αυτό κλοπή και διαφθορά; Αν μόνο το 2009 διέφυγαν κρατικά έσοδα 29 δισ από Ελ.Επ. και ποιος ξέρει άλλα πόσα από μαγαζιά & επιχειρήσεις, καταλαβαίνεις για πόσα μιλάμε;
      3) Σε σχέση με το σημείο 2 που αναφέρω οι καταγεγραμμένες υποθέσεις διαφθοράς στο δημόσιο (και αναφέρομαι στο 635 χιλ. πραγματικούς κατά το Σύνταγμα ΔΥ και όχι των ΔΕΚΟ, ΝΠΙΔ και κρατικών Α.Ε) είναι λιγότερο από 3 χιλ. Δηλαδή ποσοστό μικρότερο από ο,5 %. Θέλεις ως υπόθεση εργασίας να πω ότι οι διεφθαρμένοι είναι πενταπλάσιοι από τους διαπιστωμένους;
      Άντε λοιπόν ένα 2,5 - 3 %. Να πω ότι και οι απολύτως άχρηστοι Δ.Υ είναι ένα 6 - 7 %. Έχουμε λοιπόν βαριά ένα 10 % που θα έπρεπε να μην υπάρχει εξαιτίας ανικανότητας και διαφθοράς. Συγκρίνεται με τα ποσοστά που τεκμηριωμένα βγήκαν τις τελευταίες μέρες για τους κλέφτες & συνειδητά απατεώνες φοροφυγάδες σε όλες τις υποτιθέμενες παραγωγικές τάξεις;
      4) Πάλι σε ότι αφορά το 10 % που για λόγους εργασίας δέχομαι ότι πρέπει να βρεθεί και να εξοβελιστεί από το Δημόσιο σε ξαναρωτάω: Σε όσες δουλειές εργάστηκες (αν το έκανες και δεν είσαι ελ. επαγγελματίας, επιχειρηματίας ή εισοδηματίας) δεν διαπίστωσες με έκπληξη ότι τουλάχιστον 10 % των συναδέλφων σου δεν έπρεπε να δουλεύουν στην επιχείρηση; Εγώ στα 10 χρόνια μου στον Ιδιωτικό Τομέα (και άλλα τόσα στον Δημόσιο) το διαπίστωσα σε όλες . Πάντα στην αρχή (στο πρώτο τρίμηνο) διαπίστωνα ότι τουλάχιστον 2 στους 20 συναδέλφους υπήρχαν για κάποιο άλλο λόγο από αυτόν που έπρεπε. Συνήθως τον ένα τον κρατούσε το αφεντικό είτε από λύπηση, είτε από κάποια υποχρέωση και τον άλλο γιατί ήταν ο ρουφιάνος και αυλοκόλακάς του. Αν και τα νούμερα είναι ενδεικτικά και εμπειρικά δε νομίζω ότι απέχουν από τον μέσο όρο κάθε επιχείρησης (τουλάχιστον αυτών που έχουν πάνω από 10-15 εργαζόμενους). Τι σε κάνει να πιστεύεις λοιπόν ότι οι Δ.Υ δεν είναι καθρέφτης της κοινωνίας που ζούμε; Όσους και να διώξεις θα κρατήσεις τους Αγγέλους της κοινωνίας μας; Ο φίλοι σου, οι συγγενείς σου, οι γνωστοί σου ανήκουν στη τάξη των Αγγελικά πλασμένων ;
      Θα μπορούσα να γράψω πολλά ακόμη και να σου θυμίσω και γιατί υπάρχει η μονιμότητα αλλά νομίζω ότι αυτά αρκούν.
      Εννοείται ότι δεν έχω καμία διαφωνία για την αναδιοργάνωση των υπηρεσιών, την συνεχή και χωρίς κομματικά κριτήρια αντικειμενική αξιολόγηση και την σύνδεση της αμοιβής με αυτήν.

      • Jeff avatar
        Jeff @ ΘΟΔΩΡΟΣ Κ 23/08/2012 13:40:18

        Απλά συγχαρητήρια για το σχόλιο. Λογικό, εμπεριστατωμένο και συνεκτικό. Μακάρι να αποτελούσε αυτός ο τρόπος σκέψης τον κανόνα στην Ελλάδα (και δεν το λέω μόνο επειδή συμφωνώ με την άποψή σας). Αντίθετα αναλωνόμαστε σε κραυγές και ανθρωποφαγίες. Τρώμε τις σάρκες ο ένας του άλλου σ'αυτές τις δύσκολες στιγμές αντί να ενωθούμε σαν μια γροθιά... και πάλι εύγε!!!

      • ΚΠ avatar
        ΚΠ @ ΘΟΔΩΡΟΣ Κ 23/08/2012 19:14:51

        Άρα συμφωνούμε ότι οι φόροι πρέπει να μειωθούν, η περιουσία των φοροφυγάδων πρέπει να δημεύεται, ένα 20% των ΔΥ όλου του ΔΤ πρέπει να "ξεβολευτεί" έτσι ώστε οι "αγγελικά" πλασμένοι να μην δουν τον μισθό τους να μειώνεται ακόμη περισσότερο όντας πάντα οι μ@λ@κες της υπόθεσης, και όπως λέει και ο Tasosc, να βρούμε τρόπο ώστε να μην γίνει αυτό που μάλλον θα γίνει αν απολυθούν 150000 ΔΥ, ήτοι να απολυθούν όσοι δεν είναι κομματόσκυλα, βύσματα και δεν κάνουν ωραίες πί@ες. Το εκνευρισμένο στυλάκι σου δεν το καταλαβαίνω, αφού δεν σε γνωρίζω, άρα το σχόλιο μου δεν απευθύνεται αποκλειστικά σε σένα. Πάντως για να γράφεις εδώ, σίγουρα δεν θα ανήκεις στο είδος του κλασικού καρεκλοκένταυρου Έλληνα ΔΥ. Επίσης, εννοείται ότι ο ιδιωτικός τομέας δεν δομείται ορθολογικά, αφού βασιλεύουν τα συγγενολόγια, το γλύψιμο και -ξανά- οι πί@ες. Πλην έχει το καλό ότι αν δεν σου αρέσει η Χ εταιρεία/ επαγγελματίας την κοπανάς για τον επόμενο και ο Χ μένει χωρίς δουλειά, αν δεν κάνει σωστά αυτήν την δουλειά. Τέλος πράγματι οι φίλοι μου που ανήκουν στην τάξη των ΔΥ είναι αγγελικά πλασμένοι (χωρίς εισαγωγικά), αλλιώς δεν θα ήταν φίλοι μου. Το αν έχω γνωστούς ή συγγενείς στον ΔΤ που κολοβαράνε, λαδώνονται ή απλώς κλέβουν το Δημόσιο κατ' ευθείαν από την αποθήκη ή μέσω "διαγωνισμών", είναι αδιάφορο καθώς δεν μου καίγεται καρφί για τα πάσης μορφής λαμόγια, ειδικά αν είχα την ατυχία να τους γνωρίσω ή να συνδέομαι μαζί τους συγγενικώς. Απλώς, πρέπει να δεχτείς ότι σε μια χώρα με 1+εκ. άνεργους (αυτό είναι "ανθρωποφαγία" ή όχι;), το να "θυσιαστούν" άλλα 0,15εκ. που πιθανόν καταλαμβάνουν θέσεις που "δεν υπάρχουν" δεν είναι το βασικό ζητούμενο. Αυτό που θα έπρεπε να μας απασχολεί είναι:
        1. Γιατί δεν παράγουμε μόνοι μας αυτά που καταναλώνουμε, έστω σε είδη χαμηλής και μέσης τεχνολογίας;
        2. Γιατί ψηφίζουμε ξανά και ξανά τους ίδιους ντενεκέδες που ούτε όραμα έχουν, ούτε βασικές ικανότητες καθημερινής διαχείρισης τα του οίκου τους/μας;
        3. Γιατί δεν δεχόμαστε την ιεραρχία, δηλ. ότι μπορεί ο διπλανός μας να είναι πράγματι καλύτερος στην δουλειά του καλύτερος από εμάς; Έλεος πια με τον παπανδρεϊκό/ ψευτοαριστερό "πολτό".
        4. Γιατί επιμένουμε να δεχόμαστε, να προτείνουμε και να υπερασπιζόμαστε τα πάντα, αρκεί να μην αγγίζουν τον κώ@ο μας; Φιλικά._Κ.Π.

  22. bladerunner82 avatar
    bladerunner82 22/08/2012 21:34:55

    ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΟ ΣΑΠΙΟ,ΠΟΥ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΝΑ ΗΘΕΛΕΣ ΝΑ ΔΟΥΛΕΨΕΙΣ,ΣΕ ΒΑΖΟΥΝ ΟΙ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ ΣΤΗΝ ΜΠΟΥΚΑ ΚΑΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕΙΣ ΤΗΝ ΟΚΝΗΡΙΑ ΤΟΥΣ ΓΙΑ ΝΑ ΤΑ ΕΧΕΙΣ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΧΑΛΑΣ ΤΗΝ ΠΙΑΤΣΑ.
    ΟΠΟΤΕ ΟΣΑ ΛΕΣ ΔΕΝ ΜΕ ΑΓΓΙΖΟΥΝ.

    ΚΑΙ ΤΟ ΠΙΟ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΕΔΩ ΚΑΙ ΜΙΑ ΔΕΚΑΕΤΙΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΣΤΟΝ ΔΕΙΚΤΗ ΔΙΑΦΘΟΡΑΣ ΠΙΟ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΥΓΚΑΝΤΑ....

    ΟΠΟΤΕ ΤΟ ΝΑ ΜΙΛΑΩ ΜΕ ΕΝΑΝ ΔΗΜΟΣΙΟ ΥΠΑΛΛΗΛΟ ΕΙΝΑΙ ΣΑΝ ΝΑ ΜΙΛΑΩ ΜΕ ΕΝΑΝ ΠΟΛΕΜΑΡΧΟ ΚΑΠΟΥ ΣΤΑ ΒΑΘΗ ΤΟΥ ΠΟΤΑΜΟΥ ΕΜΠΟΛΑ.

  23. !@#$%^&*() avatar
    !@#$%^&*() 22/08/2012 23:08:33

    Μήπως και οι 300 πρέπει να γίνουν 200? Γιατί δεν μιλάει κανείς για τέτοιες περικοπές? Μείον 100 βουλευτές και μαζί οι μετακλητοί τους......!!!!!

    • ήγγικεν avatar
      ήγγικεν @ !@#$%^&*() 23/08/2012 00:52:24

      Σωστό,ως συμβολισμός, τόχε προτείνει και ο Α.Σ. στο Ζάπειο 3.
      Το είχε καταθέσει ως πρὀταση νόμου και η μελαγχολική (κυρία) συνιστώσα της ΝΔ.

  24. giorgos avatar
    giorgos 23/08/2012 08:55:09

    Ηθελα να 'ξερα γιατι βριζανε το Ραγκουση για τους ταξιτζηδες.Τι εκανε ο ανθρωπος.Απο μια πιτα που ετρωγαν πχ 1000, θα ετρωγαν 5000 αρα ο καθενας θα επαιρνε μικροτερο κ0μματι και οποιος επιβιωσει.Ετσι και με την εφεδρεια-διαθεσιμοτητα.Απολυουμε εναν υπαλληλο του δημοσιου που αμοιβεται πχ με 1000 ευρω και προσλαμβανουμε στη θεση του δυο ή και τρεις ιδιωτικους με μισθο κατω απο 1000 ευρω συνολικα (βαλε και το κερδος του αφεντικου).Ετσι με ενα σμπαρο δυο τρυγονια.Μειωνουμε την ανεργια και μειωνουμε τα εξοδα του δημοσιου.Τωρα πως θα ζησει ο αλλος με 400 και 500 ευρω,προβλημα του.

  25. neo avatar
    neo 24/08/2012 07:22:03

    ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΓΙΑ ΠΛΗΡΗ ΔΙΑΣΤΡΟΦΗ ΤΗΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΤΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ Η ΑΠΟΦΑΣΗ ΓΙΑ ΕΦΕΔΡΕΙΑ/ΣΥΝΤΑΞΙΟΔΟΤΗΣΗ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΑΝΟΗΣΙΕΣ. ΣΤΕΛΝΟΥΜΕ ΣΥΝΠΟΛΙΤΕΣ ΜΑΣ ΣΤΗΝ ΑΝΕΧΕΙΑ & ΑΝΕΡΓΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΣΕ ΒΑΘΥΤΑΤΗ ΥΦΕΣΗ. ΓΙΑΤΙ; ΟΛΗ Η ΑΝΟΗΣΙΑ ΠΕΡΙ ΜΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΑΝΟΗΤΟΥΣ & ΔΟΣΙΛΟΓΟΥΣ. ΠΟΙΑ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΗΘΙΚΗ ΥΠΑΡΧΕΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΕΥΘΑΝΑΣΙΑ ΣΤΟΥΣ ΜΙΣΟΥΣ ΓΙΑ ΝΑ ΖΗΣΟΥΝ ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΜΙΣΟΙ; ΓΛΥΤΩΝΟΥΜΕ 150.000 ΚΑΙ ΧΑΡΙΖΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΣΗΜΕΝΣ 1 ΔΙΣ;; ΕΧΟΥΝ ΜΑΖΕΥΤΕΙ ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΕΡΙΟΔΟ 2009-2012. ΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΕΥΘΥΝΕΣ ΔΕΝ ΦΤΑΝΟΥΝ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΥΠΕΥΘΕΥΝΟΥΣ ΤΗΣ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΗΣ ΚΡΙΣΗΣ. Η ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ ΘΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΗΣΕΙ ΜΟΛΙΣ ΘΑ ΥΠΑΡΞΕΙ ΝΕΑ ΣΥΝΘΕΣΗ ΤΗΣ ΒΟΥΛΗΣ ΚΑΙ ΘΑ ΤΗΝ ΑΦΗΣΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΑ ΤΗΣ...

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.