#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
18/09/2011 17:07
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

100.000 απολύσεις ζητά η τρόικα - έκτακτη κυβερνητική σύσκεψη



Όπως το antinews αποκάλυψε εγκαίρως τουλάχιστον 100.000 απολύσεις απαιτούν πι δανειστές για να συνεχίσουν να βοηθούν την Ελλάδα

Σύμφωνα με το http://news.in.gr/, αυτήν την ώρα πραγματοποιείται  έκτακτη κυβερνητική σύσκεψη στην οποία αναμένεται να συζητηθεί η λήψη νέων μέτρων, μετά και το τελεσίγραφο της τρόικας, που διαμήνυσε ότι προκειμένου να συνεχιστούν οι συνομιλίες και να καταβληθεί η 6η δόση (8 δισ. ευρώ) θα πρέπει να υλοποιηθούν 15 μέτρα, μεταξύ αυτών να απολυθούν 100.000 δημόσιοι υπάλληλοι και να ψηφιστεί νέο μισθολόγιο λιτότητας.

Οι πληροφορίες αναφέρουν ότι μεταξύ άλλων θα πρέπει να αποφασιστεί:

Η απόλυση 100.000 δημοσίων υπαλλήλων (μονίμων και συμβασιούχων) ως το 2015, αρχίζοντας τις απολύσεις από αύριο με λύση συμβάσεων, κατάργηση θέσεων.
Οι απολύσεις θα γίνουν σε συνδυασμό με την εφαρμογή του μέτρου εργασιακής εφεδρείας, στο οποίο θα ενταχθούν 50.000 υπάλληλοι από τις 10 εταιρίες (ΚΕΔ, ΕΤΑ, ΟΔΔΥ, Οργανισμός Νεότητας, ΕΟΜΜΕΧ, ΙΓΜΕ, ΟΣΚ, ΔΕΠΑΝΟΜ, ΘΕΜΙΣ και ΕΡΤ), στους οποίους θα σταλούν εντός της εβδομάδος οι «επιστολές για την εφεδρεία» κι από 65 ακόμη οργανισμούς που θα πρέπει να κλείσουν ως το Δεκέμβριο.
Να μειωθούν οι συντάξεις του ΟΓΑ, του ΝΑΤ και του ΟΤΕ.
Να ψηφιστεί νέο μισθολόγιο λιτότητας στο δημόσιο, το οποίο θα ισχύσει από την 1η Οκτωβρίου για όλους.

Της κυβερνητικής σύσκεψης προηγήθηκε συνάντηση του πρωθυπουργού με τον υπουργό Οικονομικών για να εκτιμηθούν οι εξελίξεις, σύσκεψη του οικονομικού επιτελείου υπό τον κ. Βενιζέλο και ακόμη νωρίτερα συνεργασία του υπουργού Οικονομικών με τον διοικητή της Τράπεζας της Ελλάδος, Γιώργο Προβόπουλο.

Σύμφωνα με τις πληροφορίες, στην κυβερνητική σύσκεψη θα αποφασιστεί η λήψη νέων μέτρων, τα οποία θα ανακοινωθούν στη συνέχεια.

Αποφάσεις υπό ασφυκτική πίεση

Στη διάρκεια της κυβερνητικής σύσκεψης, ο αντιπρόεδρος της κυβέρνησης και υπουργός Οικονομικών θα ενημερώσει τους συναδέλφους του για τα αποτελέσματα του Eurogroup και του Ecofin. Το κλίμα που αντιμετώπισε ο κ. Βενιζέλος στην Πολωνία ήταν ιδιαίτερα αρνητικό, κάτι που μετέφερε και στον πρωθυπουργό.

Χαρακτηριστικά, όπως αναφέρει το Βήμα της Κυριακής, το μήνυμα των εταίρων έχει χαρακτήρα τελεσιγράφου: «Είστε χαμένοι αν δεν πετύχετε τους στόχους σας και δώσετε προσχήματα σε όσους δυσανασχετούν με τα πακέτα βοήθειας».

Σε ανάλογο ύφος ήταν και τα μηνύματα που είχε λάβει ο πρωθυπουργός την προηγούμενη Κυριακή, όταν συνεκλήθη εκτάκτως το Υπουργικό Συμβούλιο και κατόπιν ο Ευ.Βενιζέλος ανακοίνωσε το τέλος για τα ακίνητα.

Όπως αναφέρει το Βήμα της Κυριακής, το μήνυμα που μεταδόθηκε από τις Βρυξέλλες προς το Μαξίμου ήταν σχεδόν εκβιαστικό: «Αν δεν πάρετε άμεσα μέτρα για να καλυφθεί το έλλειμμα του 1,1 δισ. ευρώ η τρόικα δεν επιστρέφει στην Ελλάδα».

Γεγονός είναι ότι ημερομηνία επιστροφής της τρόικας στην Ελλάδα δεν υπάρχει. Το μόνο που έχει ανακοινωθεί είναι ότι θα υπάρξει τηλεδιάσκεψη των επικεφαλής της τρόικας με τον Ευ.Βενιζέλο τη Δευτέρα

ΣΧΟΛΙΑ

  1. (A)θανάσης avatar
    (A)θανάσης 18/09/2011 17:16:21

    Άιντε ντε, μπας και χαρούν και λιγάκι οι "κοινωνικοί αυτοματιστές"!

    Άντε να κυλήσουν μερικές χιλιάδες κεφάλια στο χώμα, μπας και πάμε "μπροστά"!

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ (A)θανάσης 18/09/2011 17:20:27

      Τα χέρια τους τρίβουν ήδη...

  2. Αυριανιστής avatar
    Αυριανιστής 18/09/2011 17:20:08

    Πρώτη μου ξαδέλφη είναι ΔΥ αορίστου χρόνου, και ο άντρας της επίσης ΔΥ μόνιμος. Πρώην -έτσι λέει τουλάχιστον- πασόκος. Τον ρωτούσα λοιπόν την άνοιξη (μετά από τη ληστρική επιδρομή ενός έτους και παραπάνω στα εισοδήματά τους) γιατί δεν ξεκουνάει να πάει στα συλλαλητήρια και τις πορείες. Ξέρετε τι μου απάντησε; "Πού να τρέχω στις πορείες, έχω και παιδιά"! Αν σε λίγο καιρό δεν έχει να τα θρέψει, τι (αντ)απάντηση πρέπει να του δώσω;

  3. Αυριανιστής avatar
    Αυριανιστής 18/09/2011 17:26:36

    Όταν επί (κρατικού ακόμα) ΟΤΕ γινόταν η "χρυσή εθελουσία", με πλήρεις συντάξεις στα 50 και "πανωπροίκι" άλλα 150-300 χιλιάρικα, αναρωτιέμαι: αυτό το "πανωπροίκι" θα το ζητήσουν πίσω τώρα;

  4. Derbederis avatar
    Derbederis 18/09/2011 17:28:11

    Τόσα χρόνια λέμε για τον παρασιτικό και διογκωμένο δημόσιο τομέα. Τώρα που η τρόικα επιτάσσει το αυτονόητο, λέμε κρίμα οι άνθρωποι. Πρέπει να αποφασίσουμε τι Ελλάδα θέλουμε και να πάρουμε όλοι ξεκάθαρη θέση. Το πασοκ λέει πέρνω τα μέτρα του μνημονιου και από την άλλη διορίζει 25000 άτομα! Ο Σαμαράς μιλάει για το 1821! Όταν οι ηγέτες σου είναι κατώτεροι των περιστάσεων, οι ξένοι θα έρθουν να καλύψουν το κενό...

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ Derbederis 18/09/2011 17:34:15

      Και νομίζει κανείς ότι θα διώξουν τους 25.000 πρασινοφρουρούς που προσέλαβαν οι ίδιοι; Πόσο μακριά νυχτωμένος μπορεί να είναι κάποιος για να το πιστέψει;

      Τώρα, για το τι θα καλύψουν οι ξένοι, ας είναι λίγο προσεκτικοί γιατί αν καταφέρει ο Έλληνας να ξυπνήσει, μάλλον θα τρέχουν να καλύψουν... ξέρεις τι.

    • Βούρδουλας avatar
      Βούρδουλας @ Derbederis 18/09/2011 17:42:09

      Τα είπες όλα. Είναι μεγάλη η πλειοψηφία που συντάσσεται μ' αυτά, δεν υπάρχει άνθρωπος που δεν μιλάει για τον πιο παρασιτικό και παρακμιακό δημόσιο του σύμπαντος και για το πως θα γίνει να αδειάσει.

      Πρόσεξε, μπορεί να μας μπούνε κοινωνικούς αυτοματιστές. Και κάτι τέτοιο δεν καταπίνεται.... Α ρε βούρδουλας που χρειαζότανε χρόνια τώρα.

      • Αυριανιστής avatar
        Αυριανιστής @ Βούρδουλας 18/09/2011 17:49:28

        Όταν συντάσσεσαι (κι ας μην το γράφεις ανοιχτά) με τα κτήνη της τρόικας που ζητούν αίμα εδώ και τώρα, δεν είσαι κοινωνικός αυτοματιστής; Πρέπει να σε πουν δηλαδή για να είσαι;

    • anonymous avatar
      anonymous @ Derbederis 18/09/2011 18:04:41

      Τόσα χρόνια λέμε για τον παρασιτικό και διογκωμένο δημόσιο τομέα. Τώρα που η τρόικα επιτάσσει το αυτονόητο, λέμε κρίμα οι άνθρωποι. Πρέπει να αποφασίσουμε τι Ελλάδα θέλουμε

      Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι θέλουμε εξυγίανση του δημοσίου. Τη θέλουμε όμως σταδιακά και συντεταγμένα και όχι με τον τρόπο που μας λένε αυτοί. 100.000 απολύσεις σημαίνουν ότι 400.000 άνθρωποι θα έχουν πρόβλημα.

      • Βούρδουλας avatar
        Βούρδουλας @ anonymous 18/09/2011 18:31:08

        Θεωρητικά έχεις δίκιο. "Σταδιακά και συντεταγμένα" στην Ελλάδα όμως, δυστυχώς σημαίνει "ποτέ" και "αύυυυυριο".

        • anonymous avatar
          anonymous @ Βούρδουλας 18/09/2011 18:53:26

          Δε σημαίνει αυτό. Σημαίνει κατάργηση θέσεων με τη συνταξιοδότηση και όχι προσλήψεις.
          Σημαίνει επίσης παράκληση να μας αδειάζουν τη γωνιά. Λεφτά δεν υπάρχουν, οι μισθοί θα πέφτουν, βρείτε κάτι άλλο και φύγετε.

          Αυτοί θέλουν άμεσα 400.000 άτομα στο δρόμο. Και λέω 400.000 διότι είναι και τα εξαρτημένα μέλη της οικογένειας.

          • anonymous avatar
            anonymous @ anonymous 18/09/2011 21:21:09

            Η παράκληση πάει στο εξής. Τους φωνάζεις και τους λες ότι ζητούνται απολύσεις. Ζητάς λοιπόν όσοι είναι κοντά στη σύνταξη, δεν έχουν άλλες υποχρεώσεις κλπ. να υποβάλουν οικειοθελώς τις παραιτήσεις τους.

            Ξεφορτώνεσαι λοιπόν έτσι μερικούς, κάποιοι άλλοι θα συνταξιοδοτηθούν αναγκαστικά και μετά από αυτούς που θα μείνουν κάνεις τις υπόλοιπες απολύσεις.

          • Βούρδουλας avatar
            Βούρδουλας @ anonymous 18/09/2011 22:05:17

            Νομίζω χοντρικά κάτι τέτοιο πάνε να κάνουν. Πρώτα οι παλιοί και μετά ξεσκαρτάρισμα.

        • Κοντη Λιζα avatar
          Κοντη Λιζα @ Βούρδουλας 18/09/2011 19:33:48

          Όχι “αύυυυυριο”. Από Δευτέρα όπως λέει και συγγενής μου ΔΥ.

    • φωνη avatar
      φωνη @ Derbederis 18/09/2011 18:17:24

      Το αυτονόητο δεν το επιτάσσει ούτε τώρα ούτε η τρόικα. Το αυτονόητο το επιτάσσει η λογική, η οποία απουσίαζε στις εκλογές όταν η πλειοψηφία πίστεψε το λεφτά υπάρχουν και απέρριψε το πάγωμα μισθών και συντάξεων. Επίσης, η τρόικα δεν το λέει τώρα αυτό το λέει εξ αρχής, το ΠΑΣΟΚ δεν το έκανε πριν 2 χρόνια με το νυστέρι και τώρα αυτό επιβαρύνει όλους μας, γιατί θα το κάνουν με το τσεκούρι.
      Τι Ελλάδα θέλουμε και γω αυτό σκέφτομαι; Θέλουμε Ελλάδα με περισσότερη ανεργία και ύφεση, γιατί που αλλού οδηγεί αυτή πρόταση;Άκουσα τον Σαμαρά να λέει για το πόσο ζημειώνεται το κράτος από τους νέους ανέργους και το πόσο ζημειώνεται η αγορά και το κράτος επιπλέον μέσω της αγοράς, άρα δε βλέπω να πετυχαίνουν ανάσχεση της ύφεσης και τη μείωση του ελλέιματος. Τον ιδιώτη δηλαδή τον νοιάζει να απολυθεί ο ΔΥ και να εξακολουθεί να υπάρχει ύφεση ή να υπάρχει ανάκαμψη και μετά ανάπτυξη;Ο Σαμαράς δε μίλησε για το 1821 με τον τρόπο που απαξιώνεις εσύ σα να μας λες ότι είναι εκτός τόπου και χρόνου, μίλησε για το 2021. Και σου είπε ότι δεν σου αξίζει να είσαι σε οικονομική ή άλλη επιτήρηση έως τότε. Γιατί τα απαξιώνετε όλα, δεν είστε καλόπιστοι συνομιλητές;

    • lampros avatar
      lampros @ Derbederis 18/09/2011 20:10:42

      "Τόσα χρόνια λέμε για τον παρασιτικό και διογκωμένο δημόσιο τομέα".

      Όσοι το λέτε, λέτε βλακείες. Ο δημόσιος τομέας (ο ευτύτερος) σε αριθμό υπαλλήλων είναι στο μέσο όρο της Ευρωπαϊκής Ένωσης, και πολύ κάτω από άλλες χώρες, όπως η Δανία.

      Σε κόστος τώρα (μισθοί και συντάξεις), ως ποσοστό του ΑΕΠ για το δημόσιο τομέα, και πάλι είμαστε στο μέσο όρο (προς τα κάτω) της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

      Οπότε όσοι τα λένε αυτά, πιστεύουν στις σαχλαμάρες του κάθε Πάγκαλου, Μάνου, Λοβέρδου, Μητσοτάκη κλπ, δεν έχουν ανοίξει ποτέ να διαβάσουν τους αριθμούς, και εν ολίγοις λένε βλακείες καφενειακές.

      " Τώρα που η τρόικα επιτάσσει το αυτονόητο, λέμε κρίμα οι άνθρωποι. "

      Ναι, η τροϊκα θέλει το καλό μας, και «οι Γερμανοί είναι φίλοι μας».

  5. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 18/09/2011 17:40:18

    Εντολή της Τρόικας είναι να γίνουμε Λετονία.
    Και η κυβέρνηση ανταπαντά: Καλύτερα Σομαλία...

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ Strange Attractor 18/09/2011 17:54:32

      SA, κάνε μια μικρή έρευνα σε πηγές για να δεις πώς ζούσαν οι Ρουμάνοι τα 7 τελευταία χρόνια του καθεστώτος Τσαουσέσκου, όταν ο δικτάτορας αποφάσισε να ξεπληρώσει στο ακέραιο το διεθνές "χρέος" της χώρας του. Θα εκπλαγείς από τα στοιχεία του βιοτικού επιπέδου που θα δεις, συνειδητοποιώντας ΠΟΣΟ ΚΟΝΤΑ είναι και σε εμάς αυτό το επίπεδο κάτω από τη μπότα των τροϊκανών.

      Και αφού η Ρουμανία, που είχε βαριά βιομηχανία, κατάφερε και ξεπλήρωσε το "χρέος" (περίπου στο 1/10 του τωρινού δικού μας) στις αρχές του 1989, είδαμε όλοι ο Τσαουσέσκου τι εισέπραξε...

    • drider avatar
      drider @ Strange Attractor 18/09/2011 18:44:46

      Σχετικό από το Στάθη (γελοιογράφος)

      h**p://www.enet.gr/?i=news.el.gallery&id=715&m=121460&page=1#gallery-item-container

  6. Βούρδουλας avatar
    Βούρδουλας 18/09/2011 17:52:58

    Οπως το γράφεις έτσι, κτήνη και αίμα, με κάνεις αμέσως φριχτό άνθρωπο και δεν είμαι ))).
    Βλέπω τρελό ζόρι για τους ΔΥ πάντως, δεν σε θυμάμαι -διόρθωσέ με- ανάλογο ζόρι για τις χιλιάδες ΙΥ που χάθηκαν σε μια νύχτα και δεν θα έχουν και την ευκαιρία να τα ξύνουν για καμιά σαρανταδέκα χρόνια στην απίθανη εργασιακή εφεδρεία.

    Χαίρομαι πάντως που τα λέμε, ξέρω πως στη βάση συμφωνούμε, διαφωνούμε κυρίως στον τρόπο.

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ Βούρδουλας 18/09/2011 17:56:50

      Ας ξεφύγουμε επιτέλους από την καραμέλα "πού είσαστε όλοι εσείς οι υπερασπιστές των ΔΥ όταν ο ΙΤ απολύει κατά χιλιάδες".

      Το ότι στους 810.000 ανέργους δεν θέλουμε να προστεθούν ΚΙ ΑΛΛΟΙ 200.000, τόσο αφύσικο σού φαίνεται;

      • Βούρδουλας avatar
        Βούρδουλας @ Αυριανιστής 18/09/2011 18:08:37

        αν κάνουν αργομισθίες, κάθονται,, κοιτάνε πως θα την κοπανήσουν και δεν δουλεύουν τα λεφτά τους, σόρι, αλλά δεν θα κάτσω να κλάψω.

        Η γνώμη σου ;

      • Αυριανιστής avatar
        Αυριανιστής @ Αυριανιστής 18/09/2011 18:11:26

        Ίδια με τη δική σου, αρκεί αυτό να είναι μετρήσιμο και όχι να πάει να γίνει με τα μπακαλίστικα "κριτήρια" της κυβέρνησης και των κατακτητών.

      • Βούρδουλας avatar
        Βούρδουλας @ Αυριανιστής 18/09/2011 18:18:42

        Γι' αυτό σου είπα πως στην ουσία συμφωνούμε. Συμφωνώ επίσης πως θα την πληρώσουν άδικα και κάποιοι.

        Αν όμως είναι να γίνει εκκαθάριση και συμφωνούμε ΟΛΟΙ πως χιλιάδες κοπρίτες πρέπει να πάνε στα ωραία τους χωριά (θα το λέω συνεχώς πως το αναφέρω καλοπροαίρετα και καθόλου υποτιμητικά), πες μου τον τρόπο.

      • Αυριανιστής avatar
        Αυριανιστής @ Αυριανιστής 18/09/2011 18:31:26

        Ας πούμε ότι αυτοί οι χιλιάδες "κοπρίτες" (κατά τη γνώμη σου) απολύονται. Έχεις υπ' όψη σου ότι είναι ΔΙΑ ΒΙΟΥ αποκλεισμένοι από την αγορά εργασίας; Πώς θα ζήσουν;

        Ενάμιση χρόνο το έχει προβλέψει ο έρμος ο Αυριανιστής, αλλά ποιος τον άκουγε: h**p://www.antinews.gr/2010/04/23/41925/

      • (A)θανάσης avatar
        (A)θανάσης @ Αυριανιστής 18/09/2011 18:43:14

        Είναι σαν να λες ότι χρειάζεται κάποιος ακρωτηριασμό, και από τη βιασύνη σου να του κόβεις το πόδι χωρίς αναισθητικό.
        Κόψτο το ρημάδι, αλλά όχι με το πριόνι! Με νυστέρι! Εκτός αν αυτό ευχαριστήσει τις "αγορές" και μας δώσουν και πουρμπουάρ με την έκτη δόση...

      • Βούρδουλας avatar
        Βούρδουλας @ Αυριανιστής 18/09/2011 18:52:19

        Εντάξει παιδιά, λάθος, το παίρνω πίσω. Κρατείστε τους αν μπορείτε αιώνια και βάλτε κι' άλλους θα έλεγα. Μας έρχονται εξάλλου φιρμάνια, θα τους πληρώνουμε τα 2χιλίαρα για να τα ξύνουν οι κοπρίτες (κατά τη γνώμη μου αλλά και τη γνώμη άλλων), για να κρατάμε απίθανους οργανισμούς, κομματικούς στρατούς και εις τους αιώνες των αιώνων. Μην πειράξετε ποτέ κανέναν γιατί είναι κάτι που πρέπει να γίνει αργάαααα και με μέτροοοο και επειδή αυτά δεν γίνονται ποτέ, ας τους κρατήσουμε.

      • Φακ Κωστας avatar
        Φακ Κωστας @ Αυριανιστής 18/09/2011 20:53:52

        Βούρδουλα, με τον Αυριανιστή άκρη δεν βγάζεις..είσαι και εσύ σαν εμένα κοινωνικός αυτοματιστής...μάθε επίσης ότι ο ίδιος είναι και ΙΥ..

        Αντιπροτείνω με τη λογική του:
        -δια βίου ταμείο ανεργίας για τους ανέργους αντίστοιχα με την εφεδρεία...
        -ή πρόσληψη όλων των ανέργων στο δημόσιο...άλλο ενα εκατομμυριάκι ΔΥ τι πειράζει?...
        Τι απαντά?

  7. ΕΥΑ avatar
    ΕΥΑ 18/09/2011 17:54:29

    Πάντως ο Σαμαράς δήλωσε καθαρά ότι ''δε συντάσσεται με το πνεύμα του κοινωνικού αυτοματισμού''..γι' αυτό και η ιδεολογία του κόμματος είναι ''κοινωνικός φιλελευθερισμός''! Πρώτα είμαστε άνθρωποι..

  8. βικυ γουλιωτη avatar
    βικυ γουλιωτη 18/09/2011 18:30:23

    100.000 απολυσεις ΔΥ μεχρι το 2015 ζητα η Τροικα? Χαλαρους τους βρισκω...Τι θα λεγαμε για το ιδιο νουμερο καθε 2 χρονια, με εγγραφη στον ΟΑΕΔ, αφου πρωτα καταργηθει δικαιωμα επιδοματος ανεργιας σε οποιον δεν εχει ελληνικη υπηκοοτητα? Ας τελειωσει το παρτι τοσο για τους ξενους οσο και για τους κοπρους του Δημοσιου, τις Μαριες Αντουανεττες που χρονια τωρα δεν ξεραν τιποτα για το εγκλημα.Εφεδρειες στην πλατη αυτων που πεινανε, με τιποτα.Ας κανουν τις δουλειες των αλλοδαπων και ειναι πολλες αυτες οι δουλειες.Εξαλλου στην ζωη καθε ανθρωπου ερχεται και η ωρα που πρεπει να δουλεψει...

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ βικυ γουλιωτη 18/09/2011 18:34:05

      Μέλος της "Δράσης" είστε; Ομογάλακτη της κυρίας Ξαφά;

    • drider avatar
      drider @ βικυ γουλιωτη 18/09/2011 18:48:36

      Πόσους αλλοδαπούς έχετε στη δούλεψη σας;
      Καθαρίστρια; Σοφέρ; Pool boy;

      Ένσημα τους κολλάτε;

    • (A)θανάσης avatar
      (A)θανάσης @ βικυ γουλιωτη 18/09/2011 18:52:35

      Δηλαδή, εκ των πραγμάτων, όποιος εργάζεται στον ΙΤ δουλεύει, ε?
      Α, ξέχασα, οι "αγορές" φροντίζουν να κρατάνε την αξιοκρατία ψηλά!

      Το θέμα είναι ότι οι άξιοι θα επιζήσουν παντού. Μπορεί να βαυκαλίζονται πολλοί ερασιτέχνες αυτοματιστές ότι είναι de facto ανώτεροι από έναν απολυμένο ΔΥ, αλλά , φευ, δεν είναι έτσι. Αυτοί που θα απολυθούν από το δημόσιο θα είναι κυρίως εργατικοί και ευσυνείδητοι υπάλληλοι, δηλαδή αυτοί που ΔΕΝ αποτελούν τον κομματικό στρατό του πασοκ. Και θα βαρύνουν το κλίμα στην αγορά, πίστεψέ με. Και τελικά θα μείνει ένα δημόσιο που δεν θα δουλεύει ΚΑΘΟΛΟΥ. Γεννηθήτω, μπας και ξυπνήσουμε όλοι...

    • Βούρδουλας avatar
      Βούρδουλας @ βικυ γουλιωτη 18/09/2011 19:27:55

      Βίκυ, να ξέρεις, για κάθε τέτοια ανάρτηση θα έχεις πάντα απαντήσεις στο δευτερόλεπτο. Ο καλός μου φίλος ο αυριανιστής δεν αφήνει ποτέ να πέσει κάτω κακή αναφορά για τους ΔΥ. Μαζί σου με χίλια.

      • (A)θανάσης avatar
        (A)θανάσης @ Βούρδουλας 18/09/2011 19:33:16

        Μα, καλοί μου άνθρωποι, όταν με τα σωστά σας βγαίνετε και απαιτείτε απολύσεις ΟΧΙ με τρόπο που θα βοηθήσουν πραγματικά τη χώρα αλλά με τρόπο που θα βοηθήσουν το πληγωμένο σας εγώ ή τη νοσηρή φαντασία σας, τι περιμένετε?

        Το ζητούμενο για σας είναι να τρέξει αίμα. Μπερδεύετε το χειρουργείο με ταινία "σπλάτερ", και είστε νοσούντες ή νοσηροί...

      • Φακ Κωστας avatar
        Φακ Κωστας @ Βούρδουλας 18/09/2011 21:02:37

        Βούρδουλα μαζί σου..
        Βίκυ επίσης...."κάποτε έρχεται η ώρα να δουλέψεις"...φοβερό...

        Βέβαια, το πιο "ωραιο" επιχείρημα είναι ότι οι απολυμένοι ΔΥ θα κυριαρχήσουν στην ελεύθερη αγορά...
        Θα πέσει πολυ γέλιο...
        Και πρώτη φορά θα γελάμε οι υπόλοιποι, οι εκτός Δημοσίου...

    • lampros avatar
      lampros @ βικυ γουλιωτη 18/09/2011 20:12:30

      Το κουβαδάκι σου και στην Μπακογιάνη.

      Α, και όσα αναφέρεις είναι αστόχαστες αηδίες επιπέδου Λοβέρδου.

      Τα νούμερα σας διαψεύδουν πανηγυρικά, απλά ο μέσος έλληνας καφενείου πιστεύει ό,τι του πουν...

  9. Έρεβος avatar
    Έρεβος 18/09/2011 18:32:54

    Κράτη παρόμοιων πληθυσμιακών μεγεθών διατηρούν υποδεκαπλασιουσβδημοσιους υπαλληλους.Εως ποτε θα ματωνουν οι Ελληνες για τα κομματικα τσιρακια των 2 μεγαλων κομματων.
    Μακαρι να ευοδοθουν οι πιεσεις των εταιρων μας και να απαλαγουμε απο την ανουσια κ κοστοβορα παρουσια τους.

    • lampros avatar
      lampros @ Έρεβος 18/09/2011 23:19:44

      Κράτη παρόμοιων πληθυσμιακών μεγεθών διατηρούν υποδεκαπλασιουσβδημοσιους υπαλληλους.

      Για δώσε ένα παράδειγμα με νούμερα. Από την Ευρώπη όμως, ε, όχι από κάνα Σουδάν.

      Γιατί τα στοιχεία άλλα λένε. Ότι ούτε ιδιαίτερα πολλούς ΔΥ έχουμε (έχουμε λιγότερους από πολλές χώρες), ούτε ιδιαίτερα κοστίζουν στο δημόσιο ταμείο (στο μέσο όρο και κάτω από πολλές ευρωπαϊκές χώρες). Όλα αυτά ως ποσοστά επί του πληθυσμού και επί του ΑΕΠ, ε;

      Τα υπόλοιπα είναι παραμύθια για οπαδούς του Θόδωρα του Πάγκαλου...

  10. γιωργος avatar
    γιωργος 18/09/2011 18:53:54

    Καποιος ειπε τι θα γινουν ολοι αυτοι που θα απολυθουν μιας κ θα ειναι εκτος αγορας.πραγματικα δεν με ενδιαφερει γιατι οταν αυτοι βολευτικαν στο δημοσιο με ενα απλυτηριο λυκειου, γελουσαν με ατομα σαν εμενα που επελεξαν να σπουδασουν και χωρις να εχουν μια.ουτε πριν ουτε και μετα.μπορει να ειναι σκληρο αλλα ειναι η αληθεια.α κατι τελευταιο.ουτε στον οαεδ θελω να τους δω.ας πανε να συνεχισουν απο εκει που τους διορισε το κομμα τους.

    • lampros avatar
      lampros @ γιωργος 18/09/2011 20:13:09

      "Καποιος ειπε τι θα γινουν ολοι αυτοι που θα απολυθουν μιας κ θα ειναι εκτος αγορας.πραγματικα δεν με ενδιαφερει "

      Φυσικά, γιατί σε έχουν κάνει οι ΠΑΣΟΚοι βαμπίρ.

      • Βούρδουλας avatar
        Βούρδουλας @ lampros 18/09/2011 20:24:41

        Μην βάζεις το χέρι σου στο ευαγγέλιο. Τα λέγαμε και πριν που κυβερνούσαν τα άλλα τα μπουμπούκια που ποτέ δεν διόρισαν στρατιές γαλάζιων. Απλά τώρα ακούγεται πιο έντονα η δυσφορία.

    • Delphi avatar
      Delphi @ γιωργος 18/09/2011 20:33:19

      Kai na pernoune meriki sto dimosio proklitikous misthous, proklitika epidomata, proklitika efapax.Kai na diorizoun olo tous to soi xoris panepistimiaki morfosi sto dimosio.

  11. A.M. avatar
    A.M. 18/09/2011 19:03:55

    h**p://www.youtube.com/watch?v=Ri4PDOF_KxM&feature=related

    ... και μεις φωνάζαμε, Ζήτω και γεια, σα κάθε μέρα.

  12. (A)θανάσης avatar
    (A)θανάσης 18/09/2011 19:04:23

    Καλημέρα Γιάννη - κουκιά σπερνω...

  13. juliet avatar
    juliet 18/09/2011 19:10:32

    Να είσαι σίγουρος ότι δεν θα ήθελες να ξέρεις τι ακριβώς συνέβη στη Ρουμανία απο τη στιγμή που οι σοσιαλιστές ανέλαβαν την σωτηρία της.
    Βλέπεις λίγο απο σοσιαλισμό τώρα και να κάνουμε τον σταυρό μας να φύγουνε .....γιατί εδώ μιλάμε και για ξεπούλημα της εθνικής μας κυριαρχίας.

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ juliet 18/09/2011 19:13:18

      Μην πας πίσω, στο 1947. Εγώ μιλάω για το βιοτικό τους επίπεδο την περίοδο της αποπληρωμής του εξωτερικού "χρέους", δηλ. από το 1982 ως το 1989.

      • juliet avatar
        juliet @ Αυριανιστής 18/09/2011 21:14:06

        Και εγώ για τον Τσαουσέσκου σου μιλάω.
        Η φτώχια και η πείνα πήγαινε σύνεφο.Οι μισοί ήτανε εκεί ,έμειναν ,δεν ήτανε εύκολο να φύγουν.Ο θείος μου πήγαινε κάθε χρόνο ένα ταξίδι στην άλλη πατρίδα,ο πατέρας μου ήμουνα μικρή που πέθανε.Οταν γυρίζανε δεν λέγανε πολλά.Για να σου φέρω ένα παράδειγμα, πήγαινες να αγοράσεις μια κούκλα,δεν είχανε χαρτί, σου την συσκεύαζαν σ' εφημερίδες.Πείνα, κρύο , συσσίτια,πορνεία ,μαφία, διαφθορά.Ορφανοτροφεία γεμάτα με παιδιά εκτός γάμου ,με μητερούλα την Ελενα και πατερούλη τον Νικολάε.
        Είχαμε και ένα ατύχημα το 1985,ο ένας ξαδελφός μου δημοσιογράφος ''έπεσε'' και κτύπησε,το κτύπημα θανατηφόρο. Μίλαγε ,έγραφε και αυτό δεν άρεσε .
        Ολα αυτα μου δημιουργούν πανικό,γιατί ξέρω τι σημαίνει σοσιαλισμός .
        Το -81 όταν ανέβηκε το Πασοκ ,ο θείος μου μου είπε εύχομαι να μην το μετανοίωσουν ποτέ,εγώ θα πεθάνω μου έλεγε αλλά δεν μπορώ να δω την Πατρίδα μου να χάνεται,αρκετά η μία.
        Και για να σου λύσω και μια απορία πως πήγαινε κάθε χρόνο ,επήγαινε με άδεια,ήτανε προσωπικός φίλος του Καραμανλή Α΄,πηγαίνανε στο σχολαρχείο μαζί ,οι δικοί μου πήγανε σε σχολεία εδω στην Ελλάδα,πάνω απ' όλα έπρεπε να γνωρίζουν και την Ελληνική γλώσσα.

        • Κοντη Λιζα avatar
          Κοντη Λιζα @ juliet 19/09/2011 13:59:50

          Όχι και δικτάτορας ο Τσαουσέσκου. Το ΚΚΕσ έστελνε τα φυντάνια του για σπουδές στο Σοσιαλισμό.

          Σοσιαλισμό είχανε στην Ρουμανία και πολλοί και από το Εσ αλλά και το Εξ θέλουνε να μας τονε φέρουνε και στην Ελλάδα.

          Όσοι μολογούσαν τι είδαν εκεί στο σοσιαλισμό τα πρακτόρια που το παίζουν προοδευτικοί ακόμη και σήμερα τους ρίχνανε οχετούς λάσπης και τους κατηγορούσανε για πράχτορες της αντίδρασης.

        • juliet avatar
          juliet @ juliet 19/09/2011 15:25:20

          Κοντή Λίζα,καλησπέρα,
          και ο Τσαουσέσκου έστελνε τους δικούς του στη Κίνα του Μάο.
          Επρεπε να γίνει διασπορά των φυντανιών ανα τον κόσμο .

  14. Νίκος Α avatar
    Νίκος Α 18/09/2011 19:12:37

    Ακριβώς έτσι.

  15. ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ avatar
    ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ 18/09/2011 19:16:34

    Συπληρώνοντας
    για να έρθουν οι ιδιωτικές εταιρείες να παρέχουν τις υπηρεσίες του δημοσίου, με το αζημίωτο φυσικά.
    Άλλο πράγμα η καταπολέμηση της τεμπελιάς και η αύξηση της παραγωγικότητας του δημοσίου και άλλο πράγμα η απαξίωση του επειδή δεν θα υπάρχουν υπάλληλοι να παρέχουν υπηρεσίες. Και πιστέψτε με υπάρχουν πολλές τέτοιες υπηρεσίες του δημοσίου.

  16. Βούρδουλας avatar
    Βούρδουλας 18/09/2011 19:25:53

    Με χαρά στο ανταποδίδω και άλλα πολλά επίσης.

  17. Αυριανιστής avatar
    Αυριανιστής 18/09/2011 19:26:20

    Ζούγκλα...

    • ΣΤΕΦΑΝΟΣ avatar
      ΣΤΕΦΑΝΟΣ @ Αυριανιστής 19/09/2011 00:26:06

      Ακριβώς: ΖΟΥΓΚΛΑ!!!!
      Τσακωνόμαστε μεταξύ μας σαν ΗΛΙΘΙΟΙ!!!! Δεν περίμενα ποτέ εδώ μέσα να βλεπω να καταπίνουν οι περισσότεροι το αγκίστρι μαζί με το δόλωμα....
      Έχεις σκεφτεί πόσο πραγματικά σου κόστισαν Ολυμπιακοί 2004, φρενήρης κούρσα εξοπλισμών χωρίς αντισταθμιστικά οφέλη, Ρίο - Αντίριο, Εγνατίες κ.λ.π. Ξυπνήστε λίγο!!!!
      Όλοι έχουν φάει το καταπέτασμα στην πλάτη αυτού του έρημου τόπου και εσείς ζείτε πλέον με φοβικά κατασκευάσματα και σύνδρομα "κοινωνικού αυτοματισμού". Όχι ρε παλικάρια ΔΕ ΓΟΥΣΤΑΡΩ να απολυθούν άμεσα 100.000 δημόσιοι υπάλληλοι, όχι γιατί σε πολλούς δεν αξίζει αλλά γιατί έχω ζήσει σε μέρη του κόσμου που δεν έχουνε να φάνε και έχω δει Ανθρώπους να ευτελίζονται και να καταντάνε. Επειδή τελικά και πάνω από όλα προσπαθώ να μείνω άνθρωπος , οτιδήποτε επιχείρημα και να υπάρχει υπέρ απολύσεων, ένα θα πω: Δεν μπορείς να μιλάς για οτιδήποτε ελαφρά τη καρδία και χωρίς εμπειρίες. Αντί να επιθυμείτε τον εξευτελισμό του διπλανού σας και την τελική κοινά σας εξαθλίωση κάντε κάτι καλύτερο: σηκωθείτε και πολεμήστε. Όχι για το δικαίωμα στην τεμπελιά, για το δικαίωμα στη μέση ζωή.
      Και ναι,επιτέλους χρειάζεται μείωση ο δημόσιος τομέας αλλά σταδιακά, συντεταγμένα και ακομμάτιστα. Διαφορετικά ετοιμαστείτε για συγκρούσεις με απρόσμενη κατάληξη. Και ειλικρινά, όσο εύκολα μπορώ να κατέβω στο δρόμο υπέρ του κολασμού των απανταχού λαμόγιων, τόσο δύσκολα πλέον θα κατεβώ ιδεολογικά ή κομματικά συντεταγμένος. Αυτό που άκουσα σήμερα από τον πρόεδρο περί ευθυνών μόνο στο Πασόκ ως προς τη διακυβέρνηση της χώρας είναι το λιγότερο εξοργιστικό για άνθρωπο με στοιχειώδες μυαλό. Σίγουρα - σιγουρότατα , ως παράταξη έχουμε κάνει λιγότερα αίσχη από τους απέναντι. Παναγίες όμως δεν είμαστε και όσο παρουσιαζόμαστε ως τέτοιοι εθελοτυφλούμε.

      ΣΤΕΦΑΝΟΣ
      ΚΕΡΚΥΡΑ

  18. ΕΥΑ avatar
    ΕΥΑ 18/09/2011 19:27:25

    Της Panaritis...

  19. Ζ. avatar
    Ζ. 18/09/2011 19:45:34

    Το 80% του συνολικού μισθολογικού κόστους του δημοσίου καλύπτουν 4 υπουργεία: Παιδείας 34%, Υγείας 19%, Αμυνας, 17% και Προστασίας του Πολίτη 11%. Το χαμηλότερο ποσοστό, 1%, καλύπτουν τα υπουργεία Πολιτισμού-Τουρισμού, Υποδομών, Ναυτιλίας και Εξωτερικών. Η αντίληψη που υπάρχει στην ΕΛΛΑΔΑ οτι το Δημόσιο είναι οι υπάλληλοι των γκισε που συναλασσεται ο πολιτης εναι τελείως εσφαλμένη. Αν υπάρξουν σε μαζικές απολύσεις Δ.Υ. αναγκαστικά θα απολυθούν στρατιωτικοί αστυνομικοί εκπαιδευτικοί και γιατροί. Πάντως στο εξωτερικό οπού έγιναν απολύσεις Δ.Υ. κάτω απο τις επιταγές ΔΝΤ περιελάμβαναν αυτές τις κατηγορίες υπαλλήλων γιατί πάνω κάτω η μισθοδοτική σύνθεση ήταν η ίδια.

  20. panoshr avatar
    panoshr 18/09/2011 19:52:49

    εμφυλιος.......ο γαπ πετυχε τον στοχο του.....

  21. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 18/09/2011 19:57:45

    Διάβασε και αυτό:
    h__p://www.antinews.gr/2010/12/12/75736/

  22. Βούρδουλας avatar
    Βούρδουλας 18/09/2011 19:58:15

    Ναι, καταλαβαίνω το 400.000 που πάει, η παράκληση δεν έπιασα σε ποιον απευθύνεται.

  23. Bloody Mary avatar
    Bloody Mary 18/09/2011 20:00:24

    Σ΄ αυτήν τη χώρα του παραλόγου, όποιος υποφέρει από τη βαριά φορολογία, χάνει μεγάλο μέρος της - χαμηλής - του σύνταξης, τα εργασιακά του δικαιώματα ή ακόμη και τη δουλειά του στον ιδιωτικό τομέα, κλείνει την επιχείρησή του, δεν έχει χρήματα για να καλύψει τις βασικές του ανάγκες και φωνάζει διεκδικώντας το δίκιο του, θεωρείται "κοινωνικός αυτοματιστής".

    Άνεργος άξιος προστασίας είναι μόνο ο δημόσιος υπάλληλος (κάτω τα χέρια από την "ιερή αγελάδα") και όχι ο απολυμένος ιδιωτικός υπάλληλος (υπεύθυνος για τη διόγκωση του ελλείμματος λόγω του επιδόματος ανεργίας) ή ο ελεύθερος επαγγελματίας που μαστίζεται από την κρίση (εξ ορισμού απατεώνας και φοροφυγάς).
    Δικαιούχος δωρεάν περίθαλψης είναι μόνο ο λαθρομετανάστης (για ανθρωπιστικούς λόγους) και όχι ο συνταξιούχος (δυστυχώς, ζει πολύ περισσότερο από όσο χρειάζεται).
    Πρωταρχική σημασία έχει αποκλειστικά η εξασφάλιση των τραπεζικών καταθέσεων (των έντιμων νοικοκυραίων) και όχι η χρηματοδότηση των επιχειρήσεων (καρτελοποιημένων κερδοσκόπων) και η ομαλή εξυπηρέτηση των "κόκκινων" δανείων χιλάδων πολιτών (μπαταξήδων και ανεύθυνων υπερκαταναλωτών).
    Αγανακτισμένοι είναι μόνο οι οπαδοί ποδοσφαιρικών ομάδων που διαλύουν τα πάντα ή αλληλοσκοτώνονται (αγνοί φίλαθλοι) και όχι οι πολίτες που διαδηλώνουν στις πλατείες (εν δυνάμει τρομοκράτες).
    Και τόσες άλλες ακόμη περιπτώσεις.....

    Ελλάδα, η χώρα με την ισχυρότατη κοινωνική και ταξική διαστρωμάτωση και τους "πολίτες δύο ταχυτήτων" που εύκολα γίνονται πιόνια της εξουσίας, προκειμένου να διατηρήσουν τα κεκτημένα τους, ακόμη και πατώντας (ίσως και κυριολεκτικά πλέον) πάνω στα πτώματα των άλλων.

    Οι ελπίδες που κατά βάθος έτρεφαν κάποιοι από εμάς (αφελώς-αφελέστατα) ότι η οικονομική κρίση θα μας ένωνε ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ όλους απέναντι στον κοινό εχθρό, διαψεύδονται οικτρά.....

    • lampros avatar
      lampros @ Bloody Mary 18/09/2011 23:24:26

      Άνεργος άξιος προστασίας είναι μόνο ο δημόσιος υπάλληλος (κάτω τα χέρια από την “ιερή αγελάδα”) και όχι ο απολυμένος ιδιωτικός υπάλληλος ή ο ελεύθερος επαγγελματίας που μαστίζεται από την κρίση (εξ ορισμού απατεώνας και φοροφυγάς).

      Προφανώς το να διαλύσεις το δημόσιο δεν είναι ίδιας σημασίας ακριβώς με το να κλείσει ο ψυκτικός της γειτονιάς. Στην μια περίπτωση έχεις μόνο την ανεργία ενός, στην άλλη χάνει ΟΛΟΣ ο πληθυσμός υγεία, παιδεία, καθαριότητα, άμυνα, κλπ κλπ.

      Προφανώς επίσης, άξιοι προστασίας είναι όλοι. Και όποιος δεν προστατεύει και φωνάζει για τους μεν, θα φάει το παλούκι και μόλις οι ορέξεις τις τρόικας περάσουν στους δε, και αντίστροφα.

      Όποιος δεν το καταλαβαίνει αυτό είναι «κοινωνικός αυτοματιστής». Ή, πιο απλά, ηλίθιος.

  24. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 18/09/2011 20:04:55

    Για τη κα Βίκυ Γουλιώτη: h--p://www.antinews.gr/2010/12/12/75736/

  25. Delphi avatar
    Delphi 18/09/2011 20:15:31

    Eprepe na exi gini polla xronia prin, prin ftasoume sto pato. To prasino pelatiako kratos pou dimiourgise tou Pasok kalite to Pasok na to dialisi. Den prepi na pethanoun oli i ipolipi kai na thaspoume to idiotiko tomea, na brethoun stin anergia i idiotiki ipalili, na klisoun kathe mera xiliades magazia, gia na kratisoun ta pronomia tous kai tin sigouri ergasia i dimosi ipalili. Einai paralogo, adiko, anithiko, kai SOVIETIKIS antilipsis tis oikonomias.

    Na xtipiete i idioktisia, na forologounte proklitika ta panta, ta akinita na ta diploplironoune , ola afta gia na MIN xasi tin sigouri thesi o dimosios ipalilos pou ola afta ta xronia zouse me ena soro pronomia, epidomata, efapax, ftina dania. Mia kentro-deksia filileftheri parataksi DEN bori na sinfoni me sovietikes antilipsis.

  26. ΝΙΚΟΛΑΣ avatar
    ΝΙΚΟΛΑΣ 18/09/2011 20:24:41

    Η Δανία του Νότου θα προκύψει με μαζικές απολύσεις, τη στιγμή που η Δανία του Βορρά έχει αναλογικά περισσότερους Δ.Υ. και συγχρόνως ο ρόλος του δημοσίου και του κράτους προνοίας σε όλες τις σκανδιναβικές χώρες έχει μεγάλη βαρύτητα, απορροφά μεγάλο ποσοστό του ΑΕΠ και συγχρόνως συμβάλει σε αυτό!

    Αγαπητοί συμπολίτες, ας αφήσουμε το μαύρο-άσπρο. Αν δεν αλλάξει το πολιτικό σύστημα ώστε να μην είναι κομματικό το κράτος, και 9 στους 10 να απολύσουμε μια τρύπα στο νερό κάνουμε. Αυτή είναι η διαφορά μας με το Βορρά, που έχει ισχυρές κρατικές δομές, με συμβολή στην ανάπτυξη και ισορροπία με τον καινοτόμο ιδιωτικό τομέα.

    Η υπόλοιπη Δύση, αυτή ντε που έχει Βρετανία και ΗΠΑ μέσα και λατρεύει λύσεις τύπου Αργεντινής, τυχαία πάει κατά δ....ου;

    Πολλά μπορούμε να λέμε, καλό είναι όμως να αφήσουμε τα γινάτια και να κάνουμε κάτι που δε μας χαρακτηρίζει ως Έλληνες: να μάθουμε να συνεργαζόμαστε!

  27. Απολλώνιος avatar
    Απολλώνιος 18/09/2011 20:40:21

    Να αφαιρεσουμε τις αδειες εργασιας των γιατρων γιατι ειναι υπεραριθμοι και αγιογδυτες και τα παιρνουν απο παντου, των φαρμακοποιων γιατι ειναι υπερβολικα πολλοι, των δικηγορων γιατι φοροδιαφευγουν, των ταξιτζηδων γιατι ειναι αγενεις, κλπ κλπ κλπ, ολους τους ελληνες στα λιονταρια τωρα, η τροϊκα θελει το καλό μας, οποιος αντισταθει στη σωτηρια μας θα εκτελειτε πρωτος.Η εθνοσωτηριος επανασταση του αυτονοητου θα νικησει! (συγχωρηστε την ορθογρφια, γραφω απο κινητο)

  28. Δελφοί avatar
    Δελφοί 18/09/2011 20:53:53

    Απορια: Γιατι καταδικαζονται, οπως λενε μερικοι, οι ΔΥ;
    Δεν υπαρχει ιδιωτικη αγορα να τους απορροφησει;
    Αφου, οπως λενε και οι ιδιοι, εχουν προσοντα, ειναι δουλευταραδες κλπ.
    Επομενως καποιος θα τουςπροτιμησει απο τις ιδιωτικες εταιρειες.
    Ενταξει, δεν θα εχει μονιμοτητα και μισθους με επιδοματα ανω του χιλιαρικου, αλλα απο το τιποτα καλυτερο δεν ειναι;

    • Βούρδουλας avatar
      Βούρδουλας @ Δελφοί 18/09/2011 21:08:59

      τσ τσ τσ, μη λες τέτοια, μη λες τέτοια, δεν κάνει.

    • lampros avatar
      lampros @ Δελφοί 18/09/2011 23:26:33

      "Απορια: Γιατι καταδικαζονται, οπως λενε μερικοι, οι ΔΥ; Δεν υπαρχει ιδιωτικη αγορα να τους απορροφησει;"

      Όχι, διαλύθηκε και αυτή, το ξέχασες;

      20% η ανεργία στην ιδιωτική αγορά.

      Α, και χωρίς τους μισθούς των ΔΥ που ήταν μια σχετική σταθερότητα, ξέχνα και τους ελεύθερους επαγγελματίες, ειδικά τους μαγαζάτορες...

      Τα λοιπά κουτοπόνηρα ερωτήματα, αναπάντητα, όπως τους αξίζει...

  29. Φακ Κωστας avatar
    Φακ Κωστας 18/09/2011 21:12:07

    Σαν το "αραλίκι" δεν έχει φίλε μου....

    και ακόμα δεν έχει απολυθεί κανείς...μόλις φύγει ο 1ος ΔΥ θα χαλάσει ο κόσμος...60,000 (τον τελευταίο μήνα) έξτρα άνεργοι του ιδιωτικού τομέα δεν αφορούν κανέναν...

    • Delphi avatar
      Delphi @ Φακ Κωστας 18/09/2011 21:31:46

      +10000

  30. The Saint avatar
    The Saint 18/09/2011 21:25:25

    Λίγο παραπάνω, ό/ή Bloody Mary τα είπε ΟΛΑ και ΣΩΣΤΑ!
    Σε αυτά που γράφει, προσθέστε το παράδειγμα που ο ίδιος ο Αυριανιστής έφερε στο 3ο μόλις σχόλιο αυτής της ανάρτησης, και έχετε αμέσως το λόγο γιά τον οποίο -επιτέλους- θα αυξηθούν και σε αριθμό προσέλευσης και σε ένταση οι συμμετέχοντες στις συγκεντρώσεις διαμαρτυρίας...
    Το ΠΑΣΟΚ μεχρι τώρα ακολούθησε μιά πολιτική που το συνέφερε μιάς και κρατούσε δεμένο το σκληρο πυρήνα των ψηφοφόρων του που ΕΙΝΑΙ οι ΔΗΜΟΣΙΟΙ ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ.
    Και αφού τους κορόιδεψε στις δημοτικές και αυτοί το ΞΑΝΑψηφισαν αναγκάζοντας και όλους εμας τους υπολοίπους να συνεχίσουμε να υφιστάμεθα την πολιτική του, τώρα (κάτω απο τη σκληρη πίεση της τροικας και των εταίρων) που παίρνει λοιπόν και μέτρα εναντίον τους, τους φταίμε εμείς. (Λές και οι τροικανοί, ή ο Μπενυ με τον ΓΑΠ περίμεναν εμάς να τους το πούμε...)

    Οχι πουλάκια μου! Τι έχετε εσείς δλδ; Τον κώλο μπροστά και δεν πρέπει να σας πειράζουν; Τώρα όμως θα ΑΝΑΓΚΑΣΤΕΙΤΕ να ΣΥΜΒΑΛΕΤΕ και ΕΣΕΙΣ στην προσπάθεια που γίνεται απο όλους να φύγει η σαπροκυβέρνηση...
    Γιάααα... να σας βλέπω σιγα-σιγά πρός Σύνταγμα μεριά...

  31. Ζ. avatar
    Ζ. 18/09/2011 21:30:52

    Public wages in the euro area - towards securing stability and competitiveness
    h--p://ideas.repec.org/p/ecb/ecbops/20100112.htm
    Το μισθολογικό κόστος σε σχέση με το ΑΕΠ είναι κάτω από τον μέσο ευρωπαϊκό όρο ΣΕΛ 8 ακόμα και αν απολυθούν όλοι οι Δ.Υ. δεν θα ωφεληθεί καθόλου ο Ι.Τομέας αφού τα χρήματα θα πάνε σε αποπληρωμή τόκων και όχι στην ανάπτυξή με την ισόποση μείωση φόρων

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ Ζ. 18/09/2011 22:02:09

      Θα έχουν όμως ικανοποιηθεί τα συμπλέγματα ορισμένων. Λίγο το 'χεις;

      • The Saint avatar
        The Saint @ Αυριανιστής 18/09/2011 22:20:20

        Κοινωνικούς αυτοματιστές μας λές, συμπλεγματικούς μας λές, ΕΠΙ ΤΗΣ ΟΥΣΙΑΣ ΔΕΝ σε βλέπω να λές τίποτα αγαπητέ Αυριανιστή...
        Οτι γιά παράδειγμα θα έφτανε και γιά εσάς... η ώρα η καλή, τι νομιζατε δλδ;
        Εμένα ποσώς με ενδιαφέρει, αν "οι δικοί μας" Δ.Υ. αμοίβονται χαμηλότερα η στο μέσο όρο, η αν δεν είναι υπεράριθμοι... Στον Ι.Τ. δλδ τι νομιζατε ότι παίρναμε όσα παίρνουν στας Ευρώπας?

        ΕΠΙ ΤΗΣ ΟΥΣΙΑΣ Αυριανιστή... και άσε τα κοσμητικά επίθετα γι'αυτούς που μέχρι τώρα ζέσταιναν τις καρέκλες τους βλέποντας ΜeGA και κάνοντας "τσ.. τσ.. τσ.." και παίρνοντας τον μισθό τους όταν οι ΑΛΛΟΙ έξω πεινούσαν...

        • Φακ Κωστας avatar
          Φακ Κωστας @ The Saint 18/09/2011 22:38:27

          μια διόρθωση Άγιε...
          ο Αυριανιστής δεν είναι ΔΥ...απλώς είναι καλός άνθρωπος όχι σαν εσένα, εμένα και κάτι άλλους εδώ μέσα..
          Αν θέλουν να μειώσουν 30% το κόστος του δημοσίου χωρίς απολύσεις ΔΥ, ας μειώσουν οριζόντια, κάθετα και διαγώνια όλους τους μισθούς τους κατά 30%...ας βοηθηθούν μεταξύ τους...αλλά αυτό ούτε να το ακούν φυσικά...

        • Αυριανιστής avatar
          Αυριανιστής @ The Saint 18/09/2011 22:46:22

          Μόνο κοσμητικά επίθετα δεν έχω γι' αυτούς, και το είδες και στο σχόλιό μου ατην αρχή. Όταν διέβλεπα πού πήγαινε ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ η κατάσταση και τους το έλεγα, έπαιρνα απαντήσεις σαν την αναφερθείσα από τους περισσότερους ΔΥ που γνωρίζω. Έμεναν όλοι στον καναπέ και στην καφετέρια, πιστεύοντας ότι όσα έλεγα ήταν απλή καταστροφολογία. Στο εξής θα βρουν μπροστά τους την απάθεια που τους χαρακτήριζε ως τώρα.

          Αυτό όμως δεν μπορεί και να με κάνει να επιχαίρω και να στήνω τρελό χορό όπως οι κοινωνικοί αυτοματιστές επειδή 100.000 ή 200.000 άνθρωποι θα προστεθούν στη λίστα των ανέργων και οι οικογένειές τους θα εξαθλιωθούν.

          Και ας μην ξεχνάμε: χθες και σήμερα ήταν η σειρά των ΙΥ. Αύριο και μεθαύριο θα είναι η σειρά των ΔΥ. Αμέσως μετά, των εμπόρων και των ελ. επ., που μόλις σταματήσει εκ των πραγμάτων η φοροδιαφυγή (επειδή θα σταματήσει η... οικονομική δραστηριότητα) θα νιώσουν κι εκείνοι στο πετσί τους τι σημαίνει να παύει ο υπάλληλος -δημόσιος και ιδιωτικός- να καταναλώνει ολωσδιόλου. Και ύστερα θα ακολουθήσουν και οι συνταξιούχοι, που οι συντάξεις τους θα φτάσουν στα 300 ευρώ επειδή τα ταμεία δεν θα έχουν πλέον εισφορές. Θα βλέπουμε και κάτι δικαιούχους αναπηρικών συντάξεων -λέμε τώρα- που θα τους πει μια μέρα το κράτος "δεν είσαι κουτσός, περπατάς", "δεν είσαι τυφλός, βλέπεις" κ.ο.κ., και θα τους κόψει τη σύνταξη στέλνοντάς τους στο μόνο "επάγγελμα" που θα τους έχει απομείνει πια. Μέχρι τότε άλλωστε θα έχουν φύγει και οι λάθρο, και όλα τα φανάρια θα είναι ελεύθερα και διαθέσιμα...

          • The Saint avatar
            The Saint @ Αυριανιστής 18/09/2011 23:00:22

            Αγααπητέ Αυριανιστή, σε παλιότερο σχολιό μου, έχω γραψει ξεκάθαρα ότι είμαι ΚΑΤΑ της απόλυσης Δ.Υ. Ειμαι σαφώς υπέρ της λύσης Σαμαρά, και σίγουρα αν ακολουθείτο, θα ήταν το ιδανικότερο γιά όλους. Απο εκεί και πέρα:
            Επειδή συμβαίνει το ...παράδοξο, οι Δ.Υ. να εμφανίζονται όλο αυτό το διάστημα ώς Ελληναράδες, (αφού δεν πεινάει το σπίτι μου, τι δουλειά έχω εγώ να τρέχω) και το ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ απ'όλα, ΠΑΓΙΔΕΥΜΕΝΟΙ απο τον ΓΑΠ διέπραξαν το ΜΕΓΑ λάθος να τον ξαναψηφίσουν, πιστεύοντας ότι έτσι θα διατηρήσουν αν όχι τα κεκτημένα τους τουλάχιστον τη θεσούλα τους και άρα το μισθουλάκο τους (όταν οι άλλοι θα πεινάνε) ΔΙΚΑΙΩΝΟΝΤΑΣ τα παραπάνω γραφόμενά μου ότι οι Δ.Υ. είναι ο σκληρός πυρήνας ψηφοφόρων του ΠΑΣΟΚ, γιά πές μου σε παρακαλώ (γιά τρίτη φορά) ΕΠΙ ΤΗΣ ΟΥΣΙΑΣ λοιπόν πιστευεις ότι έπρεπε να γίνουν αυτά γιά ξεκουμπιστούν, και να αποτελέσουν έτσι μιά σημαντική προσθήκη αντίδρασης αλλά και χασίματος ψήφων γιά τη σαπροκυβέρνηση? Γιατι νομιζεις έως τώρα δεν τους πείραζε?
            Τώρα όμως Μπένυ και ΓΑΠ κάθονται στα αγγούρια!
            Απάντα μου λοιπόν σε αυτο το τελευταίο, και άσε τα υπόλοιπα που είναι " μ'άλλα λόγια να αγαπιόμαστε"...

      • Ζ. avatar
        Ζ. @ Αυριανιστής 18/09/2011 22:30:46

        Οχι ισα ισα Αυριανιστή .Αυτοί οι ίδιοι είναι που μόλις πάει να κλείσει η κυβέρνηση στην περιοχή τους: το σχολειό το πανεπιστήμιο η τει (πάνε τα ενοίκια απο τις γκαρσονιέρες...)αστυνομικό τμήμα το πυροσβεστικό φυλάκιο ακόμα και την μαμημένη εφορία !!!! θα πάνε να κάνουν κατάληψη, θα κλείσουν δρόμους θα κάψουν λάστιχα, για να μην κλείσουν... Μια απλή αναζήτηση το ίντερνετ για τις αντιδράσεις στο κλείσιμο των σχολείων νοσοκομείων ΑΕΙΤΕΙ ΔΟΥ κλπ κλπ είναι χαρακτηριστική της ψυχοπαθογένειας

        • Αυριανιστής avatar
          Αυριανιστής @ Ζ. 18/09/2011 23:09:11

          Η πλάκα είναι ότι οι πρωτοστάτες στον κοινωνικό αυτοματισμό εναντίον "των κοπρόσκυλων του δημοσίου" δεν είναι τόσο οι ΙΥ, αλλά κάτι επιχειρηματίες και ελεύθεροι επαγγελματίες που είναι οι πρώτοι που βγαίνουν στα κάγκελα αν κάποια κυβέρνηση αποφασίσει να κλείσει το ΤΕΙ Γενετικής Επικονιάσεως Καλλωπιστικών Φυτών που είχαν πετύχει από άλλη κυβέρνηση να ανοίξει στην πόλη τους για να νοικιάζουν τις γκαρσονιέρες τους και να δουλέψουν οι καφετέριές τους...

  32. Ρήγας Φερραιος avatar
    Ρήγας Φερραιος 18/09/2011 21:35:33

    Εαν αυριο τηλεφωνησω στο ΣΔΟΕ επειδη ο μαναβης και ο φουρνιαρης δεν μου δινουν αποδειξη θα ειμαι ρουφιανος του κερατα;;
    Ρωταω απλα...........

  33. αν βορινος avatar
    αν βορινος 18/09/2011 21:52:31

    Απο το 34 τοις εκατο του υπουργειου Παιδειας χρειαζονται μονο 4 τοις εκατο . Αυτοματα απολυονται και ετσι πετυχαινου με το στοχο της τροικας και ταυτοχρονα αποδεσμευονται 100.000 εργατικα χερια. εξισωση μισθων και συνταξεων δημοσιου και ιδιωτικου τομεα και τελειωσαμε. ΟΛΟΙ νοιαζονται μονο για τη καλοπεραση και την ευζωια τους. Δουλευουμε και δεν ξοδευουμε απλα πραγματα και ψηλα το κεφαλι γιναμε περιγελως των αλβανων και των τουρκων και το εθνικο μας οραμα εινε η 6η δοση .ΓΙα σταματειστε την γκρινια και τις πασοκιες.

    • A.M. avatar
      A.M. @ αν βορινος 18/09/2011 22:35:48

      Ακριβώς έτσι!
      ...και ΚΥΡΊΩΣ αυτό...
      «εξισωση μισθων και συνταξεων δημοσιου και ιδιωτικου τομεα και τελειωσαμε»
      ...και τέρμα!

      ΑΛΛΆ είπαμε ..
      Οι δ.υ. έχουν «υποχρεώσεις», είναι δεσμευμένοι με δάνεια, γαλλικά/αγγλικά/καράτε/φροντιστήριο για πανελλήνιες/πιάνο τα παιδιά, ταξιδάκι στο .. Παρίσι για Χριστούγεννα.. κ.ο.κ.
      Αυτά ΔΕΝ θέλουν να χάσουν οι προνομιούχοι - αυλικοί του συστήματος και εδώ που τα λέμε .. καλά κάνουν!
      Αφού τους παίρνει και για όσο τους παίρνει.

      Με μια διαφορά όμως..
      Ο εργαζόμενος στην ιδιωτικό τομέα, ο συνταξιούχος, ο περιπτεράς, εγώ, εσύ, εμείς που ΔΕΝ είμαστε δ.υ. .. ΔΕΝ θέλουμε άλλους υπαλλήλους στην υπηρεσία μας!
      ΔΕΝ μπορούμε να τους πληρώνουμε!
      Γιατί οι δ.υ. ξεχνάνε κάτι πολυ βασικό:
      Εργοδότης τους ΔΕΝ είναι το κράτος! είναι ο κάθε άμεσα ΚΑΊ έμμεσα φορολογούμενος πολίτης που με τα δικά του λεφτά απ τις κρατήσεις και απ το φόρο που αποδίδει πληρώνει τον ΥΠΗΡΈΤΗ του δημόσιο υπάλληλο!
      Οι δημόσιες Υπηρεσίες λέγονται υπηρεσίες επειδή εκεί εργάζονται ΥΠΗΡΈΤΕΣ των πολιτών που τους πληρώνουν για να τους παρέχουν κάποιες υπηρεσίες.

      Ε λοιπόν .. ΔΕΝ θέλουμε άλλους ΥΠΗΡΈΤΕΣ!
      Επειδή δεν μπορούμε να τους πληρώσουμε!
      Αν θέλουν να μείνουν στην δημόσια υπηρεσία ΜΑΣ - και όχι του κράτους! - (τι είναι το «κράτος»; με τα δικά μας λεφτά υπάρχει κράτος!) θα μείνουν με τους ίδιους όρους που εργαζόμαστε και εμείς, οι ΕΡΓΟΔΌΤΕΣ τους!
      Χωρίς μονιμότητα, με τους ίδιους μισθούς, με τις ίδιες παροχές!
      Όποιος δεν θέλει .. σπίτι του!
      Σαν προκομένος και μορφωμένος που είναι δεν θάχει πρόβλημα να αποκατασταθεί επαγγελματικά στον ιδιωτικό τομέα.
      Εξ άλλου για νάχει περάσει και στο ΑΣΕΠ σημαίνει ότι είναι κορυφή!
      Και οι κορυφές δεν πάνε ποτέ χαμένες.. όλο και κάπως τα βολεύουν.
      Τέτοιες ευφυΐες και τέτοια εργατικά άτομα είναι κρίμα να γίνονται ΥΠΗΡΈΤΕΣ του κάθε πολίτη.
      Μπορούν μια χαρά να μεγαλουργήσουν και στον ιδιωτικό τομέα σαν ΑΦΕΝΤΙΚΆΡΕΣ αν δεν θέλουν να εργάζονται ως υπηρέτες στο δημόσιο.

      • Αυριανιστής avatar
        Αυριανιστής @ A.M. 18/09/2011 22:52:51

        Δεν θέλεις άλλους "υπηρέτες"; (Και μόνο η επιτηδευμένα απαξιωτική χρήση της λέξης φανερώνει το καρασύμπλεγμα.) ΟΚ, σύμφωνοι. Μη σε δω όμως σε κανα μπλόκο επειδή έκλεισαν το σχολείο/νοσοκομείο στην περιοχή σου ή επειδή ο δήμος δεν μαζεύει καν τα σκουπίδια και σε τρώνε τα ποντίκια. Κι αν κάποτε χάσεις την εταιρική πιστωτική και δεν έχεις λεφτά να πληρώνεις για ιδιωτικό σχολείο και ιδιωτική περίθαλψη (όπως προφανώς κάνεις τώρα εκ του ασφαλούς), πάλι μη διαμαρτυρηθείς. "Παρπαλευρη απώλεια" θα είναι. Κάπως έτσι το λέγανε και οι νεοφιλελεύθεροι ιδεολογικοί σου συνοδοιπόροι το '99 στη Σερβία.

        • A.M. avatar
          A.M. @ Αυριανιστής 18/09/2011 23:19:27

          Δεν καταλαβαίνω γιατί είναι απαξιωτικό να είναι κάποιος υπηρέτης.
          Ο εργαζόμενος στην υπηρεσία ενός ιδιώτη υπηρέτης είναι.
          Όπου υπάρχει υπηρεσία εκεί υπάρχουν και υπηρέτες.
          Και δεν τίθεται θέμα κόμπλεξ.
          Έχω υπάρξει και εγώ υπηρέτης ως εργαζόμενος σε υπηρεσίες διάφορες.
          Όταν πας για παράδειγμα σε μια υγειονομική υπηρεσία της νομαρχίας οι εκεί εργαζόμενοι είναι υπηρέτες σου που τους πληρώνεις εσύ με τα λεφτά σου και σου παρέχουν υπηρεσίες τις οποίες έχεις ΉΔΗ πληρώσει άμεσα ή έμμεσα.

          Τόνισα την λέξη «υπηρέτης» γιατί πολλοί εργαζόμενοι στο δημόσιο νομίζουν ότι είναι αφεντικά των πολιτών.
          H συμπεριφορά τους τουλάχιστον αυτό δείχνει.
          Αυτό είναι πολύ λάθος.
          Υπηρέτες των πολιτών είναι επειδή οι πολίτες τους πληρώνουν.
          Εργοδότης τους δεν είναι το κράτος αλλά ο κάθε πολίτης!
          Και πρέπει «να βαράνε προσοχές» στους εργοδότες τους όπως κάνει ο κάθε εργαζόμενος στον ιδιωτικό τομέα (ειδικά τα τελευταία είκοσι χρόνια).

          Και σαφώς και δεν χρειαζόμαστε άλλους υπηρέτες στις δημόσιες υπηρεσίες!
          Είναι ήδη υπεραρκετοί και φτάνουν για να λειτουργήσουν σωστά και τα νοσοκομεία και τα σχολεία και όλες οι δημόσιες υπηρεσίες.

          Αρκεί να δουλέψουν κάποτε όπως δουλεύει ο κάθε ιδιωτικός υπάλληλος!!!

          Αν μάλιστα οι μισθοί τους εξισωθούν με τον ιδιωτικών υπαλλήλων τότε θα είμαστε μια χαρά όλοι μας!
          Γιατί δεν είναι σωστό ο υπάλληλος / υπηρέτης (δ.υ.) να παίρνει τα διπλά απ τον εργαδότη του φορολογούμενο πολίτη που δεν είναι δ.υ.
          Εσύ πως το βλέπεις;
          Θα το εύρισκες λογικό να έχεις ένα κατάστημα με πέντε υπαλλήλους και οι υπάλληλοί σου να έβγαζαν τα διπλάσια σε ετήσια βάση από σένα και να είχαν τις διπλάσιες παροχές;
          Νομίζω πως όχι.
          Τότε γιατί να γίνεται αυτό στον δημόσιο τομέα;
          Δεν είναι άδικο;

      • Delphi avatar
        Delphi @ A.M. 18/09/2011 22:57:38

        Evge! Exo gnostous dimosious ipalilous pou pirane efapax 200,000 kai 300,000 euro.Fiaksane akriva spitia kai eksoxika me fthina dania pou tous xorigi to kratos. Mexri parathalasia oikopeda stin Evia tous xarisane, otan oli oi alloi ellines prepi na ergastoune sklira oli tous tin zoi gia na apoktisoun ena spiti. Taxidakia anapsixis sto Dubai kanane i *kaimeni* dimosi ipalili kai kathe toso ekdromoules kai taxidakia pliromena apo kratos. Oxi, DEN tous lipame.Xortasane fagopotia kai pronomia tosa xronia is baros ton mi-bolemenon ellinon.Me dika mas lefta apoktisame ola tous ta pronomia, kai kaloumaste pali na plirosoume emis gia na min xasoun tin thesoula tous? Einai paralogo to skeptiko merikon..

  34. Βούρδουλας avatar
    Βούρδουλας 18/09/2011 22:07:23

    Η πρώτη πρόταση φυσικά σου επιστρέφει στα μούτρα αγαπητέ μου φίλε.

  35. ΑΠΛΗ ΣΚΕΨΗ avatar
    ΑΠΛΗ ΣΚΕΨΗ 18/09/2011 22:15:24

    Βρε εσεις του ΙΤ, δεν χρειάζεται να τα βάζετε με τους ΔΥ, δείξτε ανωτερότητα τώρα, καθήστε ήσυχα και αναπαυτικά στη πολυθρόνα (μιας και είστε άνεργοι) και απολαύστε πως το σύστημα του ΠΑΣΟΚ, θα κάνει τις απολύσεις!
    Το καλύτερο θέαμα!
    Δεν χρειάζεται να φαγώνεστε με τους ΔΥ και να γίνεστε κακοί. Αφήστε ν΄αλληλοφαγωθούν μόνοι τους οι πασόκοι, γιατί κατά βάση είναι πασόκοι οι ΔΥ.
    -Αλλά έτσι είναι, αυτός που εκτρέφει ένα τέρας, στο τέλος τον τρώει!

    Για να σοβαρευτούμε, αυτό που μας συμβαίνει σαν χώρα σαν λαό είναι τρομακτικό! Πρέπει όλοι να μαζέψουμε τις δυνάμεις μας είτε του δημοσίου είτε του ιδιωτικού τομέα. Από αυτόν τον πόλεμο κανείς δεν βγαίνει κερδισμένος, παρά μόνον οι καραδοκούντες..
    Έχει πείρα η πατρίδα μας. Να μην επιτρέψουμε να συμβούν έκτροπα!

  36. Χρήστος Δημάρης avatar
    Χρήστος Δημάρης 18/09/2011 22:17:59

    ΝΑ ΦΥΓΟΥΝ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΔΙΟΡΙΣΑΝ: Δεν έχει κανένα νόημα να διώξουμε τόσους δημοσίους υπαλλήλους και να μείνουν στην θέση τους αυτοί που τους διόρισαν. Να φύγουν λοιπόν αυτοί αφού το πρόβλημα δεν είναι το δημόσιο αλλά η κακοδιαχείρηση του. Και αυτό το λένε τα νούμερα αφού οι δημόσιοι υπάλληλοι είναι 10% του συνολικού πληθυσμού της Ελλάδας και τα λεφτά που τους δίνουμε είναι επίσης 10% του ΑΕΠ (ελπίζω να θυμάμαι σωστά) Και τέλος πρέπει να καταλάβουμε πως το δημόσιο (=κράτος) δεν είναι ο εχθρός μας. Αν θέλουμε να καταστρέψουμε μια χώρα αρκεί να δώσουμε όλες τις κρατικές της υπηρεσίες σε ιδιώτες.

    • Delphi avatar
      Delphi @ Χρήστος Δημάρης 18/09/2011 22:42:06

      Dimosios ipalilos eisai?

      • Χρήστος Δημάρης avatar
        Χρήστος Δημάρης @ Delphi 18/09/2011 22:43:50

        Όχι.

      • Γιώργος1 avatar
        Γιώργος1 @ Delphi 18/09/2011 23:23:58

        Δεν μπορείς να γράψεις ελληνικά; Εύκολο είναι.

  37. abyssus avatar
    abyssus 18/09/2011 22:55:00

    Χρεωκοπία κάποιας μορφής στην Ελλάδα θα γινότανε ούτως ή άλλως. Θα μπορούσε να είχε λυθεί με πάρα ολλούς τρόπους. Τη θέλουνε με αίμα όμως. Πρώτα απ' όλα για να τρομάξουνε όλους τους υπολοιπους λαούς. Δεν ξέρω τι να πω...

  38. ΝΙΚΟΛΑΣ avatar
    ΝΙΚΟΛΑΣ 18/09/2011 23:15:09

    Να προτείνω κάτι άλλο.
    Ας μην απολυθεί κανείς ( ή άντε κι απολύονται οι πρώτοι αλλά ως εκεί), ούτε να περιοριστούν οι αιρετοί, γενικοί γραμματείς, βουλευτές κ.α. Αλλά!....

    Οι χαμηλόμισθοι να παίρνουν κανονικά το μισθό τους, οι δε υψηλόμισθοι σε μια κλιμακωτή αναλογία να πληρώνονται μέρος του μισθού τους σε ελληνικά ομόλογα! Όσο πιο πάνω από 1000 ευρώ παίρνουν, τόσο περισσότερο να αυξάνει αυτή η αναλογία..

    Για όλο το προσωπικό πολιτικής ηγεσίας, γενικοί και ειδικοί γραμματείς, Υπουργοί κι ανθυπουργοί, βουλευτές, επικεφαλείς ανεξαρτήτων αρχών, δήμαρχοι κ.α. να έιναι το 100% του μισθού σε ελληνικά ομόλογα. Το ίδιο να ισχύει και για τους εκατοντάδες συμβούλους τους. Έτσι θα δείξουν και ότι πιστεύουν στην ελληνική οικονομία.

    Η ιδέα είναι άλλων, με τελευταίο τον ανεκδιήγητο Μάνο, που όμως εδώ έχει δίκιο.

    • Χρήστος Δημάρης avatar
      Χρήστος Δημάρης @ ΝΙΚΟΛΑΣ 18/09/2011 23:22:54

      Ωραία ιδέα!!! Εγώ άκουσα και την εξής ιδέα: Ο μόνος τρόπος για να φτιάξουμε καλά νοσοκομεία και καλά σχολεία είναι να υποχρεώσουμε τους πολιτικούς μας και τα μέλη των οικογενειών τους να πηγαίνουν στα νοσοκομεία και στα σχολεία που πηγαίνουμε και εμείς!!!

      • A.M. avatar
        A.M. @ Χρήστος Δημάρης 18/09/2011 23:27:40

        Το θέμα δεν είναι να πηγαίνουν στα νοσοκομεία που πάμε εμείς.
        Πολλοί πάνε στα ίδια νοσοκομεία αλλά...
        Το ζητούμενο είναι να πάνε στα ίδια νοσοκομεία που πάμε εμείς και να τυγχάνουν και της ίδιας ακριβώς μεταχείρισης που τυγχάνει κάθε απλός πολίτης.
        Τότε ίσως καταλάβουν την γλύκα και διορθώσουν κάποια πράγματα.

        • Χρήστος Δημάρης avatar
          Χρήστος Δημάρης @ A.M. 18/09/2011 23:29:46

          Ακριβώς!!!

      • ΝΙΚΟΛΑΣ avatar
        ΝΙΚΟΛΑΣ @ Χρήστος Δημάρης 18/09/2011 23:29:26

        Αυτό είναι το σωστό πνεύμα. Κάτι μου λέει ότι δε θα πειθαρχήσουν σε τέτοια μέτρα και θα μας το παίξουν τσαντισμένοι που τους περιορίζουμε στην ελευθερία τους.

        "Αγανακτισμένοι Πολιτικοί", το νέο ανέκδοτο..

  39. bunker avatar
    bunker 18/09/2011 23:33:56

    ++

  40. bunker avatar
    bunker 18/09/2011 23:36:47

    επειδη καλλιεργειται ενα εμετικο κλιμα κοινωνικου αυτοματισμου να υπενθυμισω οτι και μετα την πτωχευση θα χρειαζεται και αστυνομικους, και νοσοκομους και γιατρους και στρατιωτες.

    δεν ξερω αν χρειαζεστε υπευθυνους καταθεσεων και χορηγησεων για τραπεζες που ουτε δανεια δινουν ουτε καταθεσεις εχουν και καναν τις καταθεσεις των πελατων τους τσιχλοφουσκες.

    η επομενη μερα θα ειναι με πολλες εκπληξεις, δεν καταρει το τελευταιο μετασοβιετικο κρατος αλλα το πιο αδυνατο καπιταλιστικο

    • Χρήστος Δημάρης avatar
      Χρήστος Δημάρης @ bunker 18/09/2011 23:51:23

      ΙΣΧΥΡΗ ΕΛΛΑΔΑ=ΙΣΧΥΡΟ ΚΡΑΤΟΣ: Σωστός!!! Ισχυρή Ελλάδα σημαίνει και ισχυρό κράτος. Και δεν μιλώ αναγκαστικά για το μέγεθος του κράτους. Σε αυτό ο καθένας μπορεί να έχει την άποψη του. Πρέπει όμως όλοι να συμφωνήσουμε να βάλουμε μια κόκκινη γραμμή για να μην μπορεί να παίξει κανείς με την ίδια μας την υπόσταση.

    • ΕΥΑ avatar
      ΕΥΑ @ bunker 19/09/2011 00:58:24

      Απόλυτα σωστά τα όσα λέτε όλοι σας!

  41. Κώστας Τ avatar
    Κώστας Τ 18/09/2011 23:53:23

    Υπήρξα ΔΥ "αντιπαραγωγικός".Σκόρπισα την ζωή μου στα τέσσερα σημεία του ορίζοντα.
    Βοήθησε η καλή μου τύχη να φθάσω στο τέλος της πορείας και να επιστρέψω στην Ιθάκη μου.
    Φτωχός όπως ξεκίνησα,αλλά γεμάτος εμπειρίες καλές και κακές,πίστευα ότι τα είδα όλα.Ε λοιπόν δεν τα είδα!
    Τρόμαξα με την κακία και τον φθόνο του μικρόκοσμου μου,λυπήθηκαν που γύρισα!!!Το εθνικό σπόρ λοιπόν είναι η προκρούστεια κλίνη,όποιος ξεφεύγει στο μέτρημα πρέπει να κοντύνει!!!
    Πιστέψτε με δεν πίστευα οτι θα φθάσω στην Ιθάκη ,μακρύς ο δρόμος-βαριά τα σίδερα.Να απολογηθώ γι αυτό,σε ποιόν;
    Έχω γίνει αόρατος,προσπαθώ να μη φαίνομαι,έχω κλειδώσει το αυτοκίνητο και το σκέπασα για να μη φαίνεται,έβαλα μαύρη ζελατίνη στο κράνος μου και κυκλοφορώ με την μοτοσυκλέτα,μη αναγνωρίσιμος!Αναχωρητής...........
    Κοιτάω πίσω και το μόνο που θυμάμαι είναι οι ατελείωτες ώρες στην παγωνιά,ή στο λιοπύρι πάνω στο σίδερο,το χώμα στο στόμα μου,τον θόρυβο του ασυρμάτου στα αυτιά μου, περιμένοντας το "Κεραυνός Τώρα"!!!Σε κάποιο κουτί έκρυψα το σπαθί μου,θα το χρειαστώ ακόμη μία φορά!
    Στο τέλος κατάλαβα την συμπεριφορά του αρχαίου Αθηναίου Αλκιβιάδη!!!
    Ρωμαική αρένα η κοινωνία,με εξασφαλισμένη τροφή για τα θηρία!

  42. Apollonios avatar
    Apollonios 19/09/2011 00:08:12

    To πρόβλημα της ελληνικής οικονομίας δεν είναι ο αριθμός η το κόστος των Δ/Υ, αλλά το τεράστιο μέγεθος της φοροδιαφυγής του ιδιωτικού τομέα.
    Διαβάστε επιτέλους τα σχετικά στατιστικά στοιχεία, πριν αναπαραγάγετε την πασοκική και τροϊκανή προπαγάνδα.
    Παρόλα αυτά, θα μπορούσαμε και θα έπρεπε να μειώσουμε τον αριθμό των Δ/Υ, όχι όμως με τον βίαιο τρόπο που θα γίνει τώρα, διότι αυτό θα προκαλέσει αλυσιδωτή αντίδραση περαιτέρω ύφεσης στον ιδιωτικό τομέα.
    Θα έπρεπε να γίνει σε βάθος χρόνου, κυρίως με παύση νέων προσλήψεων.
    Οι αφελείς που νομίζουν ότι θα μειωθούν οι φοροι που πληρώνουν επειδή θα απολυθούν μαζικά Δ/Υ, πλανώνται πλάνη οικτρά...
    Αυτό που συντελείται στις μέρες μας είναι η εξαθλίωση και εξόντωση ενός ολόκληρου λαού, για να παραδοθεί ως φθηνός δουλοπάροικος στους κατακτητές του, μαζί με τη χώρα που θα ξεπουληθεί για ψίχουλα.
    Χαρείτε λοιπόν κορόϊδα με τις απολύσεις, αύριο θα πεθάνετε εσείς οι ιδιοι, κάποιοι άλλοι θα επικροτούν και θα χαίρονται με αυτό επικαλούμενοι διάφορους λόγους , μετά θα έρθει και η δική τους σειρά, διότι ουδείς αναμάρτητος. Πόσο ανόητος έχει γίνει αυτός ο λαός, πόσο μεταλάχθηκε το DNA του από το πασοκικό φασιστικό γονίδιο...

  43. Apollonios avatar
    Apollonios 19/09/2011 00:26:59

    " η Επιτροπή καθιστά σαφές στις ελληνικές αρχές ότι το βασικό στοίχημα είναι η βελτίωση των εισπρακτικών μηχανισμών στην προσπάθεια αύξησης των φορολογικών εσόδων και όχι η “εύκολη λύση” των περικοπών μισθών και συντάξεων."
    "Πηγές της Κομισιόν εξέφραζαν χθες την έντονη δυσφορία τους σχετικά με τις λύσεις που φέρονται να προωθούνται εντός της κυβέρνησης για περαιτέρω μείωση μισθών και συντάξεων."
    "Αυτές οι λύσεις δεν πρέπει και δεν μπορούν να αντισταθμίσουν την αποτυχία της κυβέρνησης να πατάξει τη φοροδιαφυγή, που παραμένει η μάστιγα της ελληνικής οικονομίας, είναι η θέση της Κομισιόν, που απειλεί πλέον με ρήξη στις συνομιλίες με τις ελληνικές αρχές και δηλώνει έτοιμη να φτάσει στα άκρα."
    ΚΑΙ ΤΟ ΒΑΣΙΚΟΤΕΡΟ (που θέτει και τον τίτλο της παρούσης ανάρτησης του Antinews σε αμφισβήτηση):
    "Οι ίδιες πηγές τόνιζαν ότι η Τρόϊκα δεν είναι διατεθειμένη να “παίξει το επικοινωνιακό παιχνίδι” της Αθήνας και απορρίπτει τις κατηγορίες που τις αποδίδονται περί αιτήματος των Βρυξελλών για 100.000 απολύσεις στο δημόσιο"
    Τα παραπάνω, από άρθρα στην ιστοσελίδα της Ημερησίας

    • Apollonios avatar
      Apollonios @ Apollonios 19/09/2011 00:30:13

      Τελικά, η Κυβέρνηση (και όποιοι αφελείς την υποστηρίζουν κι εδω μέσα χωρίς να το καταλαβαίνουν καν) ξεπέρασε και τους ξένους σε αναλγησία κατά των Ελλήνων

    • Χρήστος Δημάρης avatar
      Χρήστος Δημάρης @ Apollonios 19/09/2011 00:33:32

      Γιατί δεν ψηφίζεται ένας νόμος με τον οποίο θα μπορούμε να δημεύσουμε τις περιουσίες των μεγάλων φοροφυγάδων; Να δείς τότε για πότε θα βρούνε τα χρωστούμενα!!!

  44. Δελφοί avatar
    Δελφοί 19/09/2011 00:48:01

    "Οπως τους αξιζει"ή επειδη δεν μπορεις να απαντησεις;

    Την ιδιωτικη αγορα δεν την κατεστρεψαν οι "λιγοι" Δ.Υ. αλλα οι απιστευτοι φορολογικοι συντελεστες, χαρατσια και "περαιωσεις" που εγιναν αποκλειστικα για να πληρωθουν-τι εκπληξη!-οι...καημενοι Δ.Υ.

  45. Φακ Κωστας avatar
    Φακ Κωστας 19/09/2011 00:53:14

    Μη τσουβαλιάζεις τον εαυτό σου με τα κοπρόσκυλα του δημοσίου...όποιος έχει πάει στρατό, ξέρει τι περνάτε τα στελέχη...

    Θα σου μεταφέρω περιστατικό από τη θητεία μου...ήμουν δόκιμος σε μεγάλη άσκηση βολών στον Έβρο...εμπλοκή σε όλμο 4,2...ο υπολοχαγός, ένα παλικάρι 28 ετών, με διατάζει να σηκώσω αργά από πίσω τον όλμο ώστε να γλυστρήσει το βλημα στην αγκαλιά του...το μεταφέρει σε αποσταση ασφαλείας και το αποθέτει για τους πυροτεχνουργούς...γυρνάει κατακίτρινος και ανάβει τσιγάρο...είδα τον φόβο και το υψηλό αίσθημα ευθύνης ζωγραφισμένο στο πρόσωπό του....

    Μη βάζεις λοιπόν τον εαυτό σου στην ίδια κατηγορία με τα κοπρόσκυλα ΔΥ...θα έχεις δει και εσύ πόσο προκλητικά αδιάφοροι είναι οι περισσότεροι...κανείς δεν είπε τίποτα για τα στελέχη των ΕΔ...μη τρελαθούμε εντελώς..

    • The Saint avatar
      The Saint @ Φακ Κωστας 19/09/2011 15:11:26

      Αγαπητέ Κώστα Τ
      Εσύ ΔΕΝ είσαι Δ.Υ.
      Εσύ είσαι ΣΤΡΑΤΙΩΤΗΣ (Αξιωματικός ή όχι δεν έχει σημασία..)
      Και να είσαι επίσης σίγουρος ότι κανείς απο εδώ, δεν πρόκειται να σε θεωρήσει ούτε εσένα, ούτε κανέναν "μονιμά" "αντιπαραγωγικό" όπως τόλμησε και το έκανε ο ...αντιπρόεδρος(κακο χρόνο να'χει).

  46. Ελλάς εάλω avatar
    Ελλάς εάλω 19/09/2011 01:30:46

    Δεν απολύουν απλώς δημοσίους υπαλλήλους αλλά διαλύουν κυριολεκτικά τη χώρα,φέρνουν φτώχεια και εξαθλίωση.Ακόμη να το καταλάβετε ευφυείς "ιδιώτες";
    Και κάτι άλλο που δεν βλέπω να αναφέρει κανείς.Οι δημόσιοι υπάλληλοι εξαπατήθηκαν καθώς με το δέλεαρ της μονιμότητας επέλεξαν αυτόν το δρόμο.Με ποιά ειδίκευση ένας απλός διοικητικός υπάλληλος να εισέλθει τώρα σε μια διαλυμένη αγορά και να αναζητήσει εργασία;
    Αν γνώριζε το μη μόνιμο του πράγματος πολύ πιθανόν να είχε ασχοληθεί με κάτι άλλο.
    Επίσης για όσους έχουν ασθενή μνήμη και μιλούν για πασόκους υπαλλήλους,κοπρίτες κ.λ.π να τους θυμίσω πως οι διαγωνισμοί του ΑΣΕΠ ξεκίνησαν το 1994 ενώ και στην προ ΑΣΕΠ εποχή αρκετοί είχαν καταλάβει τις θέσεις με αξιοκρατικούς(έτσι ακριβώς) διαγωνισμούς.
    Δεν σας φαίνονται πολλά δεκαεπτά χρόνια ΑΣΕΠ;
    Και εν τέλει τι φοβάται η ξεπουλημένη κυβέρνησηκαι υπακούει στα βουβάλια;
    Μήπως μας βομβαρδίσουν σαν την Σερβία;
    Γιατί αν είναι για την έκτη και τη δέκατη έκτη δόση τότε ας μην μας τις δώσουν,πολύ καλύτερα θα είναι από την εξαθλίωση που μας έχουν ετοιμάσει.Και θα μας εξαθλιώσουν και θα καταληστέψουν τη χώρα.Σας φαίνεται λογικό;
    Ας ελπίσουμε να μας σώσει ο από μηχανής θεός.Ένας πόλεμος!!!

    • A.M. avatar
      A.M. @ Ελλάς εάλω 19/09/2011 10:20:05

      «...αλλά διαλύουν κυριολεκτικά τη χώρα»

      Όχι φίλε μου, δεν διαλύουν την χώρα.
      Την χώρα την διέλυσαν εδώ και τρείς δεκαετίες όταν ο πατέρας του σημερινού πρωθυπουργού με το που ανέλαβε την διακυβέρνηση το 1981 άρχισε να μοιράζει αυξήσεις με το τσουβάλι και να μετατρέπει κάθε πασόκο που κόλλαγε αφίσες σε καλοπληρωμένο δημόσιο τεμπέλη!

      Την χώρα την διέλυσαν εδώ και τρείς δεκαετίες όταν μετέτρεψαν τον Έλληνα από εργαζόμενο και παραγωγικό σε ένα λαμόγιο που κάνει το παν για μια θέση στο δημόσιο!

      Την χώρα την διέλυσε ο Ανδρέας Παπανδρέου όταν άφησε να γίνει το δημόσιο παράδεισος τεμπελιάς και απαξίωσε την εργασία εντελώς τον ιδιωτικό τομέα.
      «Μόνο τα κορόιδα και οι Αλβανοί δουλεύουν».
      Θα σε στενοχωρήσω αλλά είμαι σε ηλικία να θυμάμαι πως το να λές ότι είμαι δημόσιος υπάλληλος δεν ήταν και κάτι το .. τιμητικό αλλά τόλεγες με λίγο σκυμένο το κεφάλι.. και συνήθως άκουγες και το γεμάτο κατανόηση «α.. δημόσιος υπάλληλος».


      Και αυτά όσον αφορά το δημόσιο γιατί η χώρα διαλύθηκε όταν διέλυσαν την παιδεία μετατρέποντας τους χώρους εκπαίδευσης σε άντρο των πάσης φύσεως κομματόσκυλων.
      Μεγαλύτερο σφάλμα από αυτό δεν υπάρχει!
      Όταν διαλύεται η παιδεία τότε διαλύεται το σύμπαν!

      Σήμερα απλώς αρχίσαμε να βλέπουμε για τα καλά στο πετσί μας ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΈΣΜΑΤΑ τις διάλυσης της παιδείας!

      Για να συνοψίσω..
      ΔΕΝ μπορείς να διαλύσεις μια ΉΔΗ διαλυμένη χώρα!
      Εκτός και εάν εννοείς ως διάλυση το ξεβόλεμα των βολεμένων.. αλλά συγγνώμη εδώ θα διαφωνήσω.

      Η χώρα διαλύθηκε όταν άρχισαν να δημιουργείται η κάστα των ΒΟΛΕΜΈΝΩΝ!
      Και αυτό ξεκίνησε απ το 1981 και μετά μέχρι πρόσφατα.
      Μόνο που τώρα δεν τους βγαίνει ούτε των ίδιων που δημιούργησαν τους βολεμένους και αναγκάζονται να βρεθούν αντιμέτωποι με ότι αυτοί δημιούργησαν.
      Εξ ού και οι - σωστές κατ' εμέ - κραυγές του Λοβέρδου.
      Βλέπει τι τέρας δημιούργησε το κόμμα του επί 30 χρόνια και ούτε ο ίδιος δεν το αντέχει!
      Φαντάσου! πασόκος να μην αντέχει τα όσα ο ίδιος και το κόμμα του δημιούργησε (και για νάμαστε ειλικρινείς και η ΝΔούλα βοήθησε όσο μπορούσε και αυτή).

  47. sotiris avatar
    sotiris 19/09/2011 06:17:52

    ΕΠΕΙΔΗ ΚΥΡΙΟΙ ΚΑΙ ΚΥΡΙΕΣ ΤΥΓΧΑΝΩ ΚΑΙ ΕΓΩ ΕΝΑ <> ΔΥ ΠΟΥ ΞΥΠΝΗΣΕ ΝΑ ΠΑΕΙ ΣΤΗΝ <> ΔΟΥΛΕΙΑ ΤΟΥ, ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ <> ΠΟΥ ΓΡΑΦΟΥΝΕ , ΝΑ ΜΑΣ ΕΞΗΓΗΣΕΙ ΠΟΥ ΑΚΡΙΒΩΣ ΒΑΣΙΖΕΤΑΙ -ΠΕΡΑ ΑΠΟ ΤΑ ΜΜΕ- ΓΙΑ ΝΑ ΒΓΑΛΕΙ ΤΟ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ ΠΕΡΙ ΥΠΕΡΑΡΙΘΜΩΝ ΔΥ; ΔΙΟΤΙ ΒΑΣΕΙ ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΕΝΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ EUROSTAT Η ΕΛΛΑΔΑ ΕΙΝΑΙ 4Η ΑΠΟ ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΣΕ ΔΑΠΑΝΕΣ ΜΙΣΘΟΔΟΣΙΑΣ ΔΥ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟ ΑΕΠ ΚΑΙ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΟ Μ.Ο. ΔΥ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ ΤΩΝ 27 ΓΙΑ ΤΟ ΕΤΟΣ 2009. ΕΙΛΙΚΡΙΝΑ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΤΕΚΜΗΡΙΩΜΕΝΟ ΑΝΤΙΛΟΓΟ ΜΕ ΒΑΣΗ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΚΡΑΥΓΕΣ ΚΑΙ ΑΝΑΠΑΡΑΓΩΓΗ <> ΑΠΟ ΤΑ ΜΜΕ.

    • A.M. avatar
      A.M. @ sotiris 19/09/2011 10:01:18

      Ποιό είναι το ετήσιο καθαρό εισόδημά σου;
      Πόσες μέρες άδεια δικαιούσαι τον χρόνο;
      Πόσες μέρες αναρρωτική δικαιούσαι ετησίως;
      Τι άλλες επιπλέον παροχές / διευκολύνσεις έχεις ως δ.υ. (δάνεια, κλπ);

      Δεν χρειάζεται να απαντήσεις σε μένα, στον εαυτό σου απάντησε.

      Δεν γνωρίζω βέβαια τα προσόντα σου ούτε με ενδιαφέρει να τα μάθω.
      Πιστεύεις όμως πως με τα ίδια προσόντα που έχεις αν θα εργαζόσουν στον ιδιωτικό τομέα - και ας υποθέσουμε ότι θα παρήγαγες το ίδιο έργο / θα παρείχες τις ίδιες υπηρεσίες - θα είχες τις ίδιες αμοιβές / παροχές που έχεις ως δ.υ.;;
      Ναί ή όχι;
      Και εάν όχι .. γιατί ως δ.υ. να έχεις περισσότερες αμοιβές / παροχές από έναν άλλον εργαζόμενο στον ιδιωτικό τομέα που έχει ΑΚΡΙΒΏΣ ΤΑ ΊΔΙΑ ΠΡΟΣΌΝΤΑ με σένα;
      Και είναι αυτό δίκαιο και σύμφωνο με το σύνταγμα που ορίζει ότι «οι Έλληνες και οι Ελληνίδες έχουν ίσα δικαιώματα και υποχρεώσεις»;
      Πως μπορεί να είναι δίκαιο όταν για την ίδια εργασία και με τα ίδια προσόντα καρπούσαι διπλάσιο μισθό και πολλαπλάσιες παροχές;
      Που σημειωτέον αυτόν τον μισθό και τις παροχές ΔΕΝ στις πληρώνει κάποιο απρόσωπο κράτος αλλά ο κάθε Έλληνας φορολογούμενος πολίτης!

      Τώρα ως προς το υπεράριθμοι..
      ...αυτήν την στιγμή με το μπάχαλο που γίνεται γενικά κανένας δεν ξέρει τι ακριβώς γίνεται στο δημόσιο.
      Εδώ δεν ξέραμε για δεκαετίες πόσοι ήταν οι δημόσιοι υπάλληλοι! αν είναι δυνατόν «κράτος» να ΜΗΝ γνωρίζει πόσους υπαλλήλους έχει!!!

      Και εγώ σου κάνω την ερώτηση:
      ΑΝ το δημόσιο, όλο το δημόσιο συμπεριλαμβανομένων δήμων, νομαρχιών, ΔΕΚΟ, νοσοκομείων, ασφαλιστικών ταμείων κλπ, ήταν ΜΊΑ ιδιωτική επιχείρηση, μια πολυεθνική εταιρεία π.χ., πιστεύεις ότι
      θα είχε τον ίδιο αριθμό υπαλλήλων;
      θα παρείχε την ίδια εξυπηρέτηση;
      θα τους πλήρωνε όπως το δημόσιο;
      και θα ήταν ζημιογόνα ή κερδοφόρα επιχειρηση;
      Τι πιστεύειες;

      Γιατί εγώ πιστεύω πως
      θα είχε τους μισούς - και αν - υπαλλήλους
      θα παρείχε πολύ καλύτερες υπηρεσίες
      θα τους πλήρωνε όπως κάθε υπάλληλο του ιδιωτικού τομέα
      και θα ήταν ΚΑΙ μια πολύ κερδοφόρα επιχείρηση!

      • juliet avatar
        juliet @ A.M. 19/09/2011 10:20:28

        Πριν ανέβουν οι μισθοί των Δ.Υ εγώ στο ιδιωτικό πληρωνώμουνα σχεδόν με διπλάσια χρήματα.
        Πριν απο μερικές μέρες μιλούσα με κάποια κυρία που η νύφη της είναι στο Οικονομικών .Μου έλεγε παράπονα για την νύφη και το θεΐκό ,είπε στον άνδρα της,λέει, τώρα θα με ζεις εσύ.Την κοιτάω με απορία και η δύστυχη μου εξηγεί, εννοούσε ότι δεν θα την φτάνουνε τα χρήματα ν' αλλάζει κάθε μέρα γιατί να πηγαίνει στην υπηρεσία !!
        Τώρα κατάλαβες πως ζούσε και ευημερούσε τούτη η κούφια κοινωνία,με συνολάκια απο τον κόπο του εργάτη(ασφαλιστικά ταμεία),δανεικά,τα χρήματα του κόσμου στο χρηματιστήριο και ο υπάλληλος της ΚΟΚΑ-ΚΟΛΑ με κουστούμι και πτυχίο και όριο ηλικίας, παρακαλώ ,στην αγορά να στήνει προβολές στα σουπερ-μαρκετ για τη καταναλωτική κοινωνία,παράδειγμα έφερα ,έκανε μπαμ το κουστούμι και η γραβάτα και το χαμαλίκι παράλληλα.
        Δυστυχώς ακόμη....δεν σκέφτονται πριν μιλήσουνε.

  48. juliet avatar
    juliet 19/09/2011 08:39:43

    Σταματήστε ,δεν το καταλαβαίνετε ότι το επόμενο στάδιο είναι εμφύλιος για την επιβίωση.
    Το λογικότερο είναι να οικτίρουμε αυτούς που δημιούργησαν μια τέτοια κατάσταση ,να συσπυρωθούμε.
    Βέβαια θα πρέπει να πέσει η έπαρση του ΕΓΩ,η αλλαζονεία του ΕΙΜΑΙ,η καλοπέραση του ΕΑΥΤΟΥΛΗ ΜΟΥ.
    Πιόνια του ίδιου συστήματος ,απλά οι Ι.Υ ήτανε τα πρώτα θύματα .Οι περισσότεροι σε εταιρείες διαπλεκομένων απολύθηκαν.Ολα μια αλυσίδα εξαρτώμενη απο τον σοσιαλιστικό τροχό,αν σταματήσει να δουλεύει σταματά και αυτή,με την ακινησία σκουριάζει και άχρηστη πετιέται και δημιουργείτε νέος τροχός γυαλιστερός και τοποθετείτε νέα αλυσίδα.
    Το να μη δουλευει ο ένας και ο άλλος να μένει αδιάφορος γιατί έχει εξασφαλίσει(;) το μηνιάτικο δεν είναι λογικό να υπάρχει ,να το πω ζήλεια;και όταν, ο αλλος προκαλεί ,γιατί η φιλαυτία του δεν του επιτρέπει να δείξει φτωχότερος;
    Οι κοινωνικές παροχές έχουν γίνει για να ικανοποιούν τους ψηφοφόρους ,δεν έχουνε γίνει για να παρέχουν ευημερία σε εκείνους που πραγματικά έχουν ανάγκη.Ο άλλος τις προάλλες μου είπε ,τόσους ψήφους τους έδωσα να μην μου διορίσουνε τα παιδιά μου;Πασοκ στις δόξες του.
    Οσο για τα πριν τα αξιοκρατικά, αφήστε τα ,τότε ήτανε τα πολιτικά φρονήματα των γονιών.Γκρεμίζουμε την διαφθορά ,την ανισότητα ,την αδικία, τους σάπιους πολιτικούς που μας εκμεταλεύτηκαν και που πλούτησαν απο την γελοία κενότητά μας και ματαιοδοξία μας ,λες και η αρρώστεια θα κτυπήσει την πόρτα του φτωχού και στο πλούσιο θα πάρει τα ευρα και θα φύγει.
    Αφήστε τον φθόνο κατα μέρος ,στις δύσκολες στιγμές που όλοι περνάμε και που θα περάσουμε θα πρέπει να καταλάβουν ότι έχουν απέναντί τους ένα λαό εξαργιωμένο,ένα λαό με γνώση για την κοροΐδία που του έκαναν ,για τον εκμαυλισμό της συνείδησής του,για την παραποίηση της ιστορίας του .
    Αύριο τα παιδιά θα περιφέρονται στους δρόμους σαν φαντάσματα δικών μας αμαρτιών ,γι΄αυτά θα πρέπει να μονιάσουμε ,να δώσουμε τα χέρια .
    Δεν είναι ντροπή να πούμε ,η νιότη μας είχε λάθη και τώρα τρέχουμε να διορθώσουμε σοφοί αλλά ΜΟΝΙΑΣΜΕΝΟΙ.
    ................................................................................................................
    Κι εγώ ,ονειρεύτηκα κι εγώ της δόξας τη λαχτάρα.
    Αρχοντας ,είπα ,να υψώθώ και στρατηγός να γίνω,
    στο θέτρον άξιος ποιητής τα πλήθη να μαγεύω.
    Κι εγώ μια μέρα ν΄ακουστώ βροντόφωνα στη Πνύκα,
    αστροπελέκι στους κακούς.Και με τους φιλοσόφους ,
    εκεί που τρέχει ο Ιλισσός γλυκά κι όπου ξαπλώνει
    δροσάτον ίσκιο ο πλάτανος ,κι εγώ να ξεδιαλύνω
    τα μυστικά της πλάσεως και της ψυχής τα σκότη.
    Αλλ΄ένας αγαθός θεός ,όπου ποτέ τα μάτια
    δε σήκωσε από πάνω μου και πάντα με φυλάγει,
    αυτός διόρισε για με μια δόξα πιο μεγάλη:
    ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ Ν' ΑΞΙΩΘΩ ,ΝΑ ΠΑΩ ΝΑ ΠΟΛΕΜΗΣΩ!
    ..................................................................................................
    Κωστής Παλαμάς
    (Τα κεφαλαία δικά μου ,όχι του ποιητή)
    Καλημέρα ..........σ΄όλους και στους γκρινιάρηδες,άλλοστε η φασαρία είναι χαρακτηριστικό των Ρωμιών!!!!!!!!!

  49. A.M. avatar
    A.M. 19/09/2011 10:38:44

    Έτσι ακριβώς!
    Η ελληνική κοινωνία των βολεμένων ζούσε επί τρείς δεκαετίες με ΔΑΝΕΙΚΆ!
    Την τάιζε ο μεροκαματιάρης με τις κρατήσεις και τους βαρβάτους έμμεσους φόρους που πλήρωνε και πληρώνει καθημερινά, ο ψιλικατζής, ο μικροεπιχειρηματίας που τον τσάκιζαν και τον τσακίζουν στην εντελώς άδικη φορολογία και γενικά ο κάθε εργαζόμενος που με τα χίλια ζόρια τα βγάζει πέρα για να ζήσει τον εαυτό του και την οικογένειά του.
    Και το «κορυφαίο» είναι πως όταν αναγκαστεί να πάει και σε μια δημόσια υπηρεσία, αυτοί που ο ΊΔΙΟΣ τους πληρώνει! τον κοιτάνε αφ' υψηλού με ύφος εκατό καρδιναλίων!!

    Απλώς ήρθε ο καιρός να ισορροπήσουν τα πράγματα.
    Ο δημόσιος υπάλληλος θα πάψει να είναι προνομιούχος.
    Θα είναι ένας εργαζόμενος όπως όλοι μας.

    Και επειδή κάποιος στρατιωτικός παραπάνω διαμαρτυρήθηκε:
    οι στρατιωτικοί, σύμφωνα και με το Σύνταγμα, ΔΕΝ είναι δημόσιοι υπάλληλοι ούτε εργαζόμενοι φίλε μου.
    είναι .. στρατιωτικοί!
    άλλη ιδιαίτερη κατηγορία στην οποία προσωπικά εγώ ΔΕΝ αναφέρθηκα ούτε την σύγκρινα με δ.υ.

  50. ΝΙΚΟΛΕΤΑ avatar
    ΝΙΚΟΛΕΤΑ 19/09/2011 12:42:45

    To πρόβλημα όλων μας είναι ότι μιλάμε γενικά, κρίνοντας "από ένα γνωστό μου Χ που δουλεύει στην ΔΟΥ και παίρνει 2000 ευρώ", "μια φίλη μου που διορίστηκε στο Δήμο και ξύνεται", "η μάνα μου η νηπιαγωγός που είναι 12 η ώρα στο σπίτι" κλπ κλπ. Αυτά είναι γενικότητες που απλά μας βάζουν να μαλώνουμε ο ένας με τον άλλο. Κανείς δεν ξέρει συγκεκριμένα ποιος αμείβεται με πόσο και γιατί. Εγώ πχ είμαι καθηγήτρια 8 ώρες μακριά από το σπίτι μου, με μεταπτυχιακό και 4 γλώσσες και μπήκα μέσω ΑΣΕΠ, με π΄ρωτο μισθό 1036 ευρώ (τα οποία φυσικά φεύγουν σε ενοίκια κλπ). Φαίνεται να ξύνομαι και να παίρνω 2 χιλιάρικα ; Από την άλλη, στην ιδιωτική εταιρεία όπου δουλεύει ο άντρας μου, υπάρχουν γραμματείς με 1200 ευρώ, χωρίς καν αντικείμενο - αυτές δηλαδή δουλεύουν ;;Σταματήστε να ερίζετε ο ΙΥ με τον ΔΥ, δεν είναι αυτό το πρόβλημα. Αν πχ ο ΔΥ απολυθεί , θα έχουν όλοι οι τομείς πρόβλημα, όλα είναι αλληλένδετα - για ρωτήστε και κανένα καταστηματάρχη πόσο μειώθηκε ο τζίρος τους μόλις κόπηκαν τα δώρα...Το πρόβλημα της χώρας είνια πολύ μεγαλύτερο από ό,τι νομίζετε, και φυσικά δεν αρκούν τα 200 και 300 ευρώ που -κατά τη γνώμη κάποιων - έπαιρνε ο Χ δημόσιος, για να χρεωκοπήσει μια χώρα.... Εδώ χανόμαστε και η μισή Ελλάδα, το μόνο που κατάλαβε, είναι ότι ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ θα απολυθούν οι δημόσιοι υπάλληλοι που μισούμε (παρ' ό,τι όλοι προσπαθήσαμε κάποια στιγμή να γίνουμε, έτσι ;;) Αυτό λοιπόν είναι το πρ'οβλημα ;

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ ΝΙΚΟΛΕΤΑ 19/09/2011 15:59:21

      Μα, δεν το έχεις καταλάβει, Νικολέτα; Κοινωνικός αυτοματιστής είναι "ο κάθε πικραμένος" που δεν μπορούσε, λόγω των τυπικών του (μη) προσόντων, να μπει στο δημόσιο μέσω ΑΣΕΠ. Και επειδή δε μπόρεσε να μπει αυτός, θέλει να βγουν όσοι μπόρεσαν.

      Ας είμαστε περισσότερο καχύποπτοι απέναντι στην "ιερή αγανάκτηση" ορισμένων, που προκύπτει μάλλον από συμπλέγματα παρά από αυξημένη αίσθηση "δικαιοσύνης" όπως διατείνονται.

      • λαλακης avatar
        λαλακης @ Αυριανιστής 19/09/2011 16:21:31

        Αυριανιστη δεν θελουν ολοι να μπουν στο δημοσιο
        ειδικα τωρα με τις απολυσεις που ερχονται.

        Ουτε ηταν και τοσο δυσκολο στο παρελθον ,Σχεδον ολοι οι ΔΥ που γνωριζω ειναι αποφοιτοι τεχνικων λυκειων
        η ιεκ.
        Μπηκαν αρκετοι απο αυτους υστερα απο συμβασεις
        και ειναι σημερα αοριστου χρονου .

        Το θεμα ειναι Αυριανιστη οτι δεν προτεινεις τιποτα
        κατηγορεις οσους διαφωνουν μαζι σου και λενε ξεκαθαρα πραγματα ως κοινωνικους Αυτοματιστες
        Μην περιμενεις Αυριανιστη οι ΔΥ να στραφουν
        στη ΝΔ ,αδικα πασχιζεις.
        Το Μπααθικο Πασοκ ειναι ο νταβατζης τους και
        εκει και παλι θα παει οι ψηφος των περισσοτερων.
        Απλα φιλαρακι δε νοιαζεστε για τη χωρα, βλεπεπετε
        την πραγματικοτητα οτι δηλ το δημοσιο και τα κομματα του πασοκονουδου κατεστρεψαν τη χωρα
        ομως συνεχιζετε τον καταστροφικο μονολογο
        περι ''κακομοιριδων'' και ''κοινωνικων Αυτοματιστων''
        και δεν βλεπετε οτι η χωρα θα την καταντησετε
        Ζιμπαμπουε

  51. λαλακης avatar
    λαλακης 19/09/2011 15:50:32

    Το αν θα φυγουν ΔΥ δεν ειναι αποφαση αυτων που γραφουν στα μπλογκς
    αλλα των δανειστων.
    Οι ΔΥ δεν εχετε καταλαβει οτι πλεον η χωρα δεν μπορει να δανειστει για να πληρωνεστε ουτε με ενα χιλιαρικο.
    Η μονη λυση ειναι απλα να μειωθουν πολυ οι μισθοι σας-προβλεπω αν συνεχιστουν οι δοσεις να πηγαινουν οι μισθοι σας στα 600ευρα και να γινουν
    αναγκαστικα απολυσεις πολλων χιλιαδων πλεοναζωντων.
    Δεν ειναι θεμα κακιας η μνησικακιας των ΙΥ ελ επαγγελματιων κλπ
    Ειναι καθαρα θεμα δυνατοτητας δανεισμου.
    Μονη λυση λοιπον το μικρο δημοσιο.
    Οσο νικολετα για τους μισθους του ΙΥ ειναι δικαιωμα του εργοδοτη να δοσει παραπανω στον εργαζομενο του.
    Δε ζουμε σε δικτατορια να ρυθμιζονται οι μισθοι του ΙΤ για να ταιζονται
    οι ΔΥ

    • The Saint avatar
      The Saint @ λαλακης 19/09/2011 20:08:38

      Πές τα βρέ Χριστιανέ μου, που μας έχουν κολλήσει στο κούτελο τη σταμπα "κοινωνικός αυτοματιστής" λές και περίμεναν εμάς η τροικανοί και οι ΓΑΠηδες να τους το πούμε γιά να προχωρήσουν στα μέτρα εναντίον τους.
      Αλλά ο "πνιγμένος" απ'τα μαλλιά του πιάνεται...

  52. Κώστας avatar
    Κώστας 19/09/2011 18:58:04

    Δεν είμαι ΔΥ. Έχω δουλέψει υποχρεωτικά για χρόνια στο Δημόσιο, διότι η άσκηση του επαγγέλματός μου προυποθέτει 6χρονη εκπαίδευση σε δημόσια ιδρύματα. Συμφωνώ απόλυτα πως οι μισοί- απλουστευτικά, χοντρικά- ΔΥ υπάλληλοι είναι απαράδεκτοι. Τεμπέληδες, βασανιστές , ανάξιοι.
    ΟΜΩΣ... Αν δεν κάνω λάθος η απόλυση ή η εφεδρεία ή οποιοδήποτε μέτρο, αν ξαναλέω δεν κάνω λάθος έχει ως σκοπό το καλό όλων μας και όχι την ικανοποίηση του ψυχισμού μας. Επίσης αν δεν κάνω λάθος τις ληστρικές φοροεπιδρομές του Πασόκ τις υφιστάμεθα όλοι, διότι το έλλειμμα εκτροχιάσθηκε, η κατανάλωση έσβησε, τα έσοδα κατακρημνίσθηκαν, η ύφεση έγινε μπετόν αρμέ.
    Όσοι λοιπόν ξεσπαθώνουν υπέρ των μαζικών απολύσεων καλούνται να απαντήσουν στα εξής ερωτήματα:
    - Η απόλυση 100.000 ΔΥ θα εντείνει ή όχι τον φαύλο κύκλο της Υφεσης, με εκτόξεσυη των δαπανών( μείωση ασφαλιστικών εισφορών, επιδόματα ανεργίας, καταβαράθρωση της κατανάλωσης κλπ); -Οι μαζικές απολύσεις είναι ή όχι λίπασμα στον φαύλο κύκλο της ύφεσης
    - Και όταν η ύφεση θα βαθύνει, ποιοί θα πληρώσουν τα σπασμένα και γιατί; Εμείς( ΙΥ και Ελ. Επ.) θα τα πληρώσουμε. Και γιατί; Για να ικανοποιηθεί η αντιπάθεια ορισμένων κοινωνικών αυτοματιστών προς τους ΔΥ. Αντιπάθεια την οποία και έγω έχω για πολλους ΔΥ, αλλά δεν μου επιτρέπει η κοινή λογική να προσχωρήσω σε ΔΝΤδικες συνταγές που θα δώσουν αναβολικά στην βαθειά ύφεση που μας έφερε η εγκληματική πολιτική της τρόικας.

  53. triantaenas avatar
    triantaenas 24/09/2011 13:03:16

    ειμαι εκπαιδευτικος 7 χρόνια σε σχολειο 5 χιλιομετρα απο τα συνορα.
    πράγματι υπαρχουν δημοσιοι υπαλληλοι που παίρνουν 2 και 3 χιλιάδες ευρω και δεν κανουν τιποτα αλλα πανε στο γραφειο 8 με 11 και μετα πανε για καφε.αυτοι κάλλιστα μπορει να μην απολυθουν γιατι δεν θα χαρακτηριστούν πλεονάζοντες επειδη θα εχουν ακομα τις ακρες τους σε βουλευτες -προισταμενους κ.λ.π. παλι θα απολυθουν αυτοι που πράγματι δουλευουν που συνηθως δεν εχουν γνωστους.
    ειδικα τωρα για το χωρο της παιδειας.μενω στο χωριό μου (που ειπε και καποιος οτι πρεπει να γυρισουμε να δουλεψουμε τα χωραφια) παίρνω 1200 ευρω και απο τον αλλο μηνα 900 ειμαι στο σχολειο 8-1μιση (ενω ξερω υπαρχουν καθηγητές που την κανουν 11 η ωρα) ειμαι 30 χιλιομετρα απο το σπιτι μου γιατι την θεση κοντα την εχει αλλος που δεν εχει μπει ποτε σε τάξη (βλεπε 'γνωστος ' διευθυντης - προισταμενος κ.τ.λ.) και ειμαι σιγουρος οτι αυριο μεθαυριο εγω θα βγω πλεοναζων και θα απολυθω και οχι αυτος.
    μετα δε τη κριση αυτος και οι ομοιοι του θα εχουν μεινει στη θεση τους και θα ξαναφτιάξουν την ελλάδα, τα ιδια σκατα που ειναι και τωρα.
    αν νομιζετε οτι ο μισθος μου και η δουλεια μου με τους μαθητες καταστρέφουν τη χωρα και ζω σε βαρος του ιδιωτικου τομεα να παραιτηθω αυτοβούλως και να κανω ιδιαιτερα (ιδιωτικος τομεας) και να βγαζω τα τριπλα οπως γινοταν πριν διοριστω. τα παιδια και οι οικογενειες που δεν θα εχουν να πληρωσουν στη πυρα και στα χωραφια βεβαια και οχι σπουδες.
    δεν ειμαστε ολοι οι δ.υ. το ιδιο ουτε παιρνουμε τα ιδια λεφτα ( απο τους φορους του ι.τ. και των ε.π.) φορους ειπα; κατι για φοροδιαφυγη και φοροκλοπη που εγω βεβαια δεν μπορω να κανω απο ποιους αραγε γινεται και ποσο κοστιζει αυτο στην ελλαδα; μηπως περισσοτερο απο τους δ.υ;

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.