06/08/2008 23:21
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

«…αναλόγως ο καθείς, έχομεν να ζήσομεν εδώ»

«Κι όσα σημειώνω τα σημειώνω γιατί δεν υποφέρνω να βλέπω το άδικο να πνίγει το δίκιο. Για κείνο έμαθα γράμματα στα γεράματα και κάνω αυτό το γράψιμο το απελέκητο, ότι δεν είχα τον τρόπον όντας παιδί να σπουδάξω: ήμουν φτωχός κι έκανα τον υπηρέτη και τιμάρευα άλογα, κι άλλες πλήθος δουλειές έκανα, να βγάλω το πατρικό μου χρέος που μας χρέωσαν oι χαραμήδες, και να ζήσω κι εγώ σε τούτη την κοινωνία, όσο έχω τ’ αμανέτι του Θεού στο σώμα μου. Κι αφού ο Θεός θέλησε να κάμει νεκρανάσταση στην Πατρίδα μου, να τη λευτερώσει από την τυραγνία των Τούρκων, αξίωσε κι εμένα να δουλέψω κατά δύναμη, λιγότερον από τον χερότερο πατριώτη μου Έλληνα. Γράφουν σοφοί άντρες πολλοί, γράφουν τυπογράφοι ντόπιοι, και ξένοι διαβασμένοι για την Ελλάδα. Ένα πράμα μόνο με παρακίνησε κι εμένα να γράψω: ότι τούτη την πατρίδα την έχομεν όλοι μαζί, και σοφοί κι αμαθείς, και πλούσιοι και φτωχοί, και πολιτικοί και στρατιωτικοί, και οι πλέον μικρότεροι άνθρωποι. Όσοι αγωνιστήκαμεν, αναλόγως ο καθείς, έχομεν να ζήσομεν εδώ. Το λοιπόν δουλέψαμεν όλοι μαζί να τη φυλάμε κι όλοι μαζί, και να μη λέγει ούτε ο δυνατός «εγώ», ούτε ο αδύνατος. Ξέρετε πότε να λέγει ο καθείς «εγώ»; όταν αγωνιστεί μόνος του και φκιάσει ή χαλάσει, να λέγει «εγώ»• όταν όμως αγωνίζονται πολλοί και φκιάνουν, τότε να λένε «εμείς». Είμαστε στο «εμείς» κι όχι στο «εγώ». Και στο εξής να μάθομε γνώση, αν θέλομε να φκιάσομε χωριό να ζήσομε όλοι μαζί. Έγραψα γυμνή την αλήθεια, να ιδούνε όλοι οι Έλληνες ν’ αγωνίζονται για την πατρίδα τους, για τη θρησκεία τους• να ιδούνε και τα παιδιά μου και να λένε: «Έχομε αγώνες πατρικούς, έχομε θυσίες -αν είναι αγώνες και θυσίες. Και να μπαίνουν σε φιλοτιμία και να εργάζονται στο καλό της πατρίδας τους, της θρησκείας τους και της κοινωνίας- ότι θα είναι καλά δικά τους. Όχι όμως να φαντάζονται για τα κατορθώματα τα πατρικά, όχι να πορνεύουν την αρετή και να καταπατούν το νόμο, και να 'χονν την επιρροή για ικανότη»

Γιάννης Μακρυγιάννης (πηγή: Γιώργου Σεφέρη, «Δοκιμές», εκδ. Ίκαρος, Αθήναι 1981 (4)

Κανένα κόμμα δεν μπορεί να βγάλει πλέον την χώρα από την κρίση μόνο του. Ούτε και κανείς συνασπισμός, «μικρός ή «μεγάλος», επειδή θα έχει απέναντι του έναν αντίπαλο του ίδιου πάνω κάτω βεληνεκούς. Με αποτέλεσμα να διαιωνίζεται ο διχασμός του λαού και η επικυριαρχία των λίγων που νέμονται την περιουσία του. Επειδή όμως «αναλόγως ο καθείς, έχομεν να ζήσομεν εδώ» και πραγματικά δεν παίρνει άλλο, μήπως είναι καιρός να μιλάμε για μια κυβέρνηση όλων των Ελλήνων; Που θα αποτελείται από υπερκομματικές προσωπικότητες αδιαμφισβήτητου κύρους και ικανοτήτων και θα υποστηρίζεται από όλα τα κόμματα, με βάση ένα μίνιμουμ πρόγραμμα οικονομικής, κοινωνικής και πολιτιστικής ανόρθωσης του τόπου; Και κυρίως τσακίσματος της διαφθοράς και της διαπλοκής; Να φύγουν τα λαμόγια και να αποκατασταθεί ένα fair play για όλους;

Και λέω τώρα εγώ: Αντί να μας λένε ο Αλέξης και ο Αλέκος όλα αυτά τα θολά περί «Μεγάλης Αριστεράς» και πράσινα άλογα, δεν βάζουν ως άμεσο πολιτικό στόχο την συγκρότηση μιας τέτοιας κυβέρνησης εθνικής σωτηρίας με ένα συγκεκριμένο μίνιμουμ πρόγραμμα; Και να πουν «θέλουμε μεγάλο εκλογικό ποσοστό για να επιβάλουμε μια τέτοια κυβέρνηση στην εποχή της μη αυτοδυναμίας που μπαίνουμε». Για να μιλάμε συγκεκριμένα δηλαδή και όχι να μας πουλάνε φούμαρα για μεταξωτές κορδέλες. Γιατί κανέναν δεν ενδιαφέρουν πια τα κομματικά παιχνιδάκια τους. Τι λέτε κι εσείς;

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Γιωργος Χ avatar
    Γιωργος Χ 06/08/2008 23:22:25

    εκει θα τους οδηγήσουν τα γεγονότα Φάκτορα..

  2. μανώλης avatar
    μανώλης 06/08/2008 23:59:28

    Μπάρμπα Γιάννη Μακρυγιάννη δε μας τα'γραψες καλά... που λέει και το άσμα, Φάκτορα.

    "...υπερκομματικές προσωπικότητες;; αδιαμφισβήτητου κύρους;;; και ικανοτήτων;;;; και θα υποστηρίζεται από όλα τα κόμματα, με βάση ένα μίνιμουμ πρόγραμμα οικονομικής, κοινωνικής και πολιτιστικής ανόρθωσης του τόπου; Και κυρίως τσακίσματος της διαφθοράς και της διαπλοκής; Να φύγουν τα λαμόγια και να αποκατασταθεί ένα fair play για όλους;..."

    Κάτι τέτοια ψάχνανε και οι Ιταλοί και τους έχει κάτσει στο σβέρκο ο ωραίος και άντε να τον ξεφορτωθούνε τώρα.

  3. Μποτίλια στο Πέλαγος avatar
    Μποτίλια στο Πέλαγος 07/08/2008 00:50:41

    Οι άνθρωποι αρεσκόμαστε να πορευόμαστε όπως οι ελέφαντες. Περιπλέκουμε την προβοσκίδα μας στην ουρά του μπροστινού μας κινώντας τα πόδια μας στ΄ αχνάρια του. Δεν χρησιμοποιούμε τα μάτια μας, το μυαλό, την όσφρηση. Κάποτε αφήνουμε τα αυτιά μας να πάλλονται στον αέρα, προσποιούμενοι την ετοιμότητα να πετάξουμε ψηλά, όπως ο Τζάμπο. Έχουμε την φοβερή ικανότητα καταναλώνοντας βασικά χόρτο να φτιάχνουμε χοληστερίνη. Τα δόντια μας έχουν γι αυτό το λόγο ιδιαίτερη αξία. Είναι πολύ κατάλληλα για μπιμπελό. Έχουμε την αναίδεια να μιλάμε για έρωτα. Ποτέ μου όμως δεν μπόρεσα να φανταστώ ελέφαντες σε περίπτυξη. Αδιάφορο εάν ο μπροστινός μας λέγεται, κομματάρχης, καθοδηγητής, κομισάριος, γκουρούδα ή κίτσος, γραμμή μας δίνουν τα οπίσθια του.
    Πιστεύουμε ότι η αγέλη μας είναι αήττητη. Οι ελέφαντες όμως, σε μια μάχη που τους χρησιμοποίησε ο Αννίβας, ποδοπάτησαν το μισό στρατό του μέσα στην ταραχή. Φυσικά είμαστε μεγάλα ζώα. Γι αυτό ακόμη και ο κορκόδηλος φαίνεται πολύ μικρός επάνω στο μπλουζάκι μας.
    Μόλις χειμονιάσει, αντί να να φορέσουμε κανένα καπέλο στα μέτρα μας ψάχνουμε για αλογοσκούφι.
    Βεβαίως δεν είμαστε χθεσινοί. Αν ρωτήσετε τον επίτιμο, θα σας πή ότι καταγόμαστε από τον βροντόσαυρο.
    (Ζητώ συγνώμη από τους ελέφαντες γι αυτό το σχόλιο εάν η παρομοίωση με τους ανθρώπους δημιουργεί πρόβλημα).

  4. provato avatar
    provato 07/08/2008 01:01:15

    Τα κόμματα είναι κομμάτια της Ελληνικής κοινωνίας και κανένα δεν μπορεί στις σημερινές συνθήκες να υπερβεί (καθοριστικά) τις διαχωριστικές γραμμές (πραγματικές ή ΄΄φανταστικές΄΄) που το ΄΄χωρίζουν΄΄ με τα υπόλοιπα ώστε να ΄΄ενώσει όλους τους Έλληνες΄΄.Με άλλα λόγια κομματική υπέρβαση=διάλυση του παρασιτικού μηχανισμού ως έχει=΄΄αυτοκτονία΄΄(ποιός όμως τότε ο ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΣ λόγος ύπαρξη των κομμάτων;).
    Οι κομματικοί μηχανισμοί, παρασιτικοί ως επι το πλείστον, βρίσκουν την ΄΄δικαίωσή τους΄΄ με την πρόσβαση - κατάληψη της εξουσίας (πολιτικής κυρίως αλλά και ιδεολογικής κτλ)και την ιδιοποίηση-παραποίηση της εκάστοτε λαικής εντολής προς όφελος των εκάστοτε ημετέρων.
    Συνεπώς στην ουσία τους , προτάσεις σαν του φάκτορα, σημαίνουν διάλυση των κομμάτων-μηχανισμών και μετατροπή τους σε ενα είδος πολιτικών κινημάτων.(δηλαδή αστεία να λέμε να περνάει η ώρα!!!).

    Εγώ πάλι βλέπω να κυριαρχούν μπούρδες του στυλ:
    ΄΄η κοινωνία των πολιτών στο προσκήνιο΄΄
    ΄΄ενεργοί πολίτες΄΄
    ΄΄η πολιτική στο επίκεντρο΄΄
    ΄΄κάθαρση΄΄
    και άλλες τέτοιες επικοινωνιακές τρίχες για την δημοκρατία του καναπέ και του τηλεκοντρόλ.

    Τέλος συμφωνώ με όσους προτείνουν την δημιουργία συντακτικής εθνοσυνέλευσης για την ψήφιση ΝΕΟΥ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΟΣ (μετά απο λαϊκή διαβούλευση).
    Σαν κοινωνία και πολιτισμός έχουμε (;) πιάσει πάτο και οφείλουμε τουλάχιστον μια ειλικρινή προσπάθεια ανεύρεσης λύσης-λύσεων ΕΚΤΟΣ ΤΩΝ ΥΦΙΣΤΑΜΕΝΩΝ ΜΗΧΑΝΙΣΜΩΝ στα πλαίσια πάντα της δημοκρατίας και της ελευθερίας (συλλογικής-ατομικής) που ούτε χαρίζεται ούτε αγοράζεται.

    ΥΓ:Ο ρόλος της παιδείας είναι ο καθοριστικότερος παράγοντας για την ευόδωση οποιουδήποτε σχεδίου ή πρότασης.
    ΥΓ2: ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΕΘΝΙΚΗΣ ΣΩΤΗΡΙΑΣ ή ΄΄ΣΩΤΗΡΙΑΣ΄΄ μέσω των υφιστάμενων κομματικών μηχανισμών=αποτυχία για τον ίδιο λόγο που ο σεμνός και ταπεινός δεν έκανε κάθαρση και όλα τα άλλα που υποσχέθηκε ακόμα και αν τα πίστευε.Στην ουσία ο μηχανισμός που τον έβγαλε κυβερνάει αφήνοντας χώρους (εκεί που δεν έχει ζωτικά συμφέροντα) ώστε να ΄΄παίζει και λίγο μπάλα ο εκάστοτε πρωθυπουργός΄΄.

  5. Β.Κ. avatar
    Β.Κ. 07/08/2008 07:18:23

    Μιλάς σαν απολίτικη νοικοκυρά. Αυτές οι προσωπικότητες δεν υπάρχουν. Οι υπερκομματικοί είναι καιροσκόποι. Η μεγάλη ενίσχυση του ΣΥΡΙΖΑ, ένα 20% στις ευρωεκλογές, και ένα ανάλογο ποσοστό στις βουλευτικές, θα πειθαναγκάσει τη ΝΔ και το ΠΑΣΟΚ σε μια σοβαρή συνεργασία. Ο φόβος φυλάει τα έρημα. Ο δικομματισμός θα σοβαρευτεί αν απειληθεί σοβαρά και αν έχει ισχυρό αντίπαλο να τον ελέγχει. Ο ΣΥΡΙΖΑ δεν είναι για να κυβερνήσει. Με ρομαντικούς ιδεαλιστές διανοούμενους και ακτιβιστές δεν γίνεται κυβέρνηση. Γίνεται όμως πολύ καλή αντιπολίτευση και από εκεί πρέπει να ξεκινήσουμε.

  6. ahab avatar
    ahab 07/08/2008 09:30:29

    Αν κανείς θέλει να σπάσει αυγά και να φτιάξει κράτος ιδού Κύριοι το πώς , ολα τ΄αλλα ΜΠΟΥΡΔΟΛΟΓΙΕΣ ΠΡΟΣ ΗΛΙΘΙΟΥΣ


    απόσπασμα απο την Ιστορία Ελλ.Έθνους (Κ.Παπαρρηγόπουλου)
    περί Χαρ.Τρικούπη (1882-1885) ...... και βρείτε μου διαφορά με το σήμερα

    """"
    Ο Τρικούπης το 1882 εύρε μιαν απο πάσης απόψεως αθλία κατάστασιν και επεδόθη αμέσως
    εις την ανάπτυξιν του κράτους. Αναδιοργάνωσε την δημοτικήν αστυνομία και την αγροφυλακήν ώστε να
    εμπεδώση τάξιν και ασφάλειαν.
    Κατεδίωξεν αμείλικτα τούς καταχραστές δημοσίου χρήματος, οι οποίοι συνεταιρισμένοι με ισχυρούς
    τοπικούς κομματάρχας διήρπαζαν χωρίς φόβον τιμωρίας τα δημόσια ταμεία .
    Προέβη εις ευρυτάτην εκκαθάρισιν του δικαστικού σώματος απο το οποίο εξέβαλε πολλούς βεβαρημένους
    με δωροδοκίας, καταχρήσεις και άλλας ανηθικότητας.
    Δια νόμου καθιέρωσε τα προσόντα των υπαλλήλων και απεμάκρυνε τούς δια κομματισμού διορισθέντας
    αγγραμμάτους και ανικάνους.
    Κατωχύρωσε τας σπουδαιοτέρας δια τον κρατικόν οργανισμόν θέσεις απο τα καραδοκούντα σμήνη
    των θεσιθηρών κηφήνων και έθεσε τας βάσεις για προαγωγάς σύμφωνα με τα προσόντα και την ευδόκιμον
    δράσιν εκάστου.
    Εξεκαθάρισε τας θέσεις των ταμιών και δημόσιων εισπρακτόρων τας οποίας είχον καταλάβει
    οι "μαγκουροφόροι" και άλλα φαύλα στοιχεία των κομμάτων......

    """""
    Για την ιστορία συνοπτικά ,
    Αναδιοργάνωσε τον Στρατό εκ βάθρων, ίδρυσε την Σχολή Δοκίμων , κατασκεύασε τούς σιδηροδρόμους
    Πελοποννήσου, Θεσσαλίας,Λαυρίου , έκαμε πολλά λιμενικά έργα, ωργάνωσε την λαική εκπαίδευση
    και καθιέρωσε δια νόμου το σύστημα των διδακτικών βιβλίων ,
    και σχολιάζει ο Παπαρρηγόπουλος
    <>

    Αλλα οπως πάντα συμβαίνει είχε κι' αυτός (κατ' επέκταση και η χώρα) τον εφιάλτη Θ.Δεληγιάννη .

    Ahab

  7. Χρήστος avatar
    Χρήστος 07/08/2008 09:39:48

    Διολισθαίνεις σε λογικές που δεν έχουν κανένα κοινωνικό αντίκρυσμα και οδηγούν, στην εξέλιξή τους, σε επιλογές απολίτικες, άρα εξαιρετικά επικίνδυνες. Αυτές οι υπερκομματικές αρλούμπες ούτε υπήρξαν ποτέ, ούτε θα υπάρξουν από την ώρα που η κοινωνία είναι δομημένη με συγκεκριμένες και εξαιρετικά ορατές (απορώ γιατί εσύ ηθεληυμένα κλείνεις τα μάτια σου τελευταία)αφετηρίες οικονομικές, κοινωνικές, πολιτικές και πολιτισμικές.
    Είναι όντως εξαιρετικά περίεργη και η εμμονή σου με το ΣΥΡΙΖΑ, σε βαθμό μάλιστα που να δημιουργεί έντονες απορίες.
    Δεν επιθυμώ να υποθέσω κάτι συγκεκριμένο γιατί δεν έχω καλή σχέση με "αστυνομικά σενάρια περί την πολιτική", αλλά στη σημερινή συγκυρία θα ήταν καλό να ενισχύεται από όλους η αναβάθμιση της πολιτικής και όχι οι γενικότητες περί "υπερκομματικών λύσεων".

  8. Observer avatar
    Observer 07/08/2008 10:22:50

    Συμφωνώ με τον ΒΚ. Τι απολιτίκ μλκ είναι αυτή για τις υπερκομματικές προσωπικότητες; Κάθε φιόγκος και κάθε Νικητοκακλαμάνης ή Αβραμώ παριστάνουν τους υπερκομματικούς. Δείξε μου έναν υπερκομματικό να σου δείξω έναν πολύ δεξιό.
    Μόνη λύση είναι η πολύ μεγάλη ενίσχυση του ΣΥΡΙΖΑ, εκεί κάπου στο 20, εφικτή σήμερα, η οποία θα ανατρέψει τον δικοματισμό, θα στενέψει τα περιθώρια για κόμματα επιχειρηματιών και υπερκομματικών λαμογιών και θα αναγκάσει τα δίδυμα ΝΔ και πασόκ σε συνεργασία, αναδεικνύοντας αριστερή αξιωματική αντιπολίτευση.
    Θα είναι μια θετική εξέλιξη με κυβέρνηση με ξεκάθαρες θέσεις χωρίς τις ψευτοδιαφωνίες πασόκ-ΝΔ που συμφωνούν σε όλα, και γνήσια αριστερή αντιπολίτευση, που θα πιέζει και θα ελέγχει αποτελεσματικά.Γιατί θα πρέπει η Δεξιά να κρύβεται πίσω από 2 κόμματα που εναλάσσονται στην εξουσία χωρίς κάτι καινούργιο και τιμιότερο;

  9. Χρήστος avatar
    Χρήστος 07/08/2008 11:31:34

    Η άσκηση εσωτερικής πολιτικής στα πλαίσια της ευρωζώνης και υπαρκτή είναι και σημαντικά περιθώρια επιλογών προσφέρει.
    Το ζήτημα κάθε φορά είναι εξαιρετικά απλό. Ποιος, με ποιούς όρους και κάτω από ποιες προϋποθέσεις "θα πληρώσει" για να μην υπρεβαίνει το έλλειμμα το 3%, ποια ανάπτυξη θα προτιμηθεί, ποιες δυνάμεις θα κινητοποιηθούν στην οικονομία και με ποιο στόχο.
    Αφηρημένες έννοιες όπως αυτή του "ελλείμματος", γενικά και αόριστα, χρησιμοποιούνται ως άλλοθι από τους κάθε λογής Σημίτηδες και Αλογοσκούφηδες για να ασκηθούν πολιτικές σε βάρος των λαϊκών στρωμάτων.

  10. Ελένη avatar
    Ελένη 07/08/2008 11:44:12

    Σας πληροφορώ πάντως οτι έπειδή παρακολουθώ τον Τύπο συστηματικά λόγω επαγγέλματος, η πρώτη, ή απο τις πρώτες, που έπαιξαν την κυβέρνηση "Μεγάλου Συνασπισμού" ήταν η εφημερίδα "Παρασκευη και 13", μετά την εκλογή της Μέρκελ και του σχηματισμού τέτοιας κυβέρνησης στη Γερμανία. Μου έκανε εντύπωση τότε. Η εφημερία δεν λέει τίποτα απο ύλη ή κυκλοφορία αλλά επειδή εκφράζει μόνο τια απόψεις του ΟΜΙΛΟΥ ΒΑΡΔΙΝΟΓΙΑΝΝΗ εχει σημασία να την διαβάσετε για να δείτε πχ τον Τσοχατζόπουλο (άνθρωπο της οικογένειας) να προτείνει τέτοια συνεργασία. Ο Ακης, ο "σκληροπυρηνικός" Πασόκος.
    Το σενάριο αυτό τεροιάζει επίσης γάντι στον Καραμανλή που θέλει να γίνει "υπερκομματικός" πρόεδρος της Δημοκρατίας σαν τον θείο και γι αυτό κοντεύει να διαλύσει τη ΝΔ, όπως κ εκείνος
    Ξύπνα τους Φάκτορα. Κοιμούνται ακόμα οι αναγνώστες σου

  11. Σαραντάχρονος avatar
    Σαραντάχρονος 07/08/2008 12:00:11

    Περιμένουμε τον ΣΥΡΙΖΑ να σώσει την Ελλάδα, που ούτε θέση για την Ευρωπαϊκή Ένωση έχει, μόνο εύκολες αριστερές ανοησίες περί άλλου εφικτού κόσμου και άλλα γραφικά.
    Και αυτούς προτείνετε να πάνε την Ελλάδα μπροστά, να εκσυγχρονίσουν το δημόσιο, να υιοθετήσουν ευρωπαϊκού τύπου εκπαίδευση, να επιτρέψουν σοβαρές επενδύσεις, κλπ κλπ. Χρόνια τώρα, η ισοπέδωση προς τα κάτω και η συντήρηση της δημόσιας γραφειοκρατίας είναι εργολαβία της αριστεράς. Δεν ήρθαμε από τον Άρη στην Ελλάδα. Ο Αλαβάνος δεν είναι Ομπάμα, ο ΣΥΡΙΖΑ θα φρίκαρε με το "νεοφιλελεύθερο" πρόγραμμά του αμερικανού. Μάλλον ένας βαλκάνιος Τσάβες είναι, ας μην κάνουμε ότι δεν καταλαβαίνουμε.

  12. Στάθης avatar
    Στάθης 07/08/2008 12:43:06

    @ anonymous 14

    Η μείωση της φορολογίας επιχειρήσεων, σύμφωνα με το νεοφιλελεύθερο δόγμα, οδηγεί αυτόματα σε αύξηση επενδύσεων, κατι που φυσικά δεν έγινε, άρα το επιχείρημα της αλματώδους φυγής δεν το θεωρώ και πολύ πειστικό. Επίσης δεν καταλαβαίνω γιατί

    Η ορθή, και προπαντώς γενική, είπραξη φόρων / εισφορών (σε 40 δις ευρώ υπολογίζεται μόνο για φέτος...)
    Η απάλλειψη των απίστευτων σπαταλών / κλοπών στο δημόσιο
    Η ορθολογική κατανομή πόρων
    Η καταπολέμηση των μονοπωλίων
    Η ενίσχυση της καινοτομίας (υποτίθεται ότι έχουμε συγκριτικό πλεονέκτημα)
    Η εμπέδωση κλίματος ισονομίας
    Η κατάργηση της άχρηστης γραφειοκρατίας

    δεν θα δώσει πόρους, αλλά κυρίως το τόσο απαραίτητο όραμα, ώστε να προσπαθήσουμε, τουλάχιστον, να βγούμε από την μανιοκατάθλιψη που μας έχει καταλάβει σαν έθνος. Το ότι αυτό φαντάζει τιτάνιο, και πιθανότατα ακατόρθωτο πλέον, έργο είναι το τίμημα 30 χρόνων παραλυσίας (και όχι μόνο). Δεν σημαίνει όμως ότι δεν πρέπει να το δοκιμάσουμε. Αλλιώς, καλύτερα να ετοιμάζουμε βαλίτσες ή να σωριάζουμε σάκκους με άμμο στα παράθυρα

  13. Μακρης Κωνσταντινος avatar
    Μακρης Κωνσταντινος 07/08/2008 12:54:01

    προς Anonymous Says:
    δεν χρειαζεται αυξηση φορολογιας,εφαρμογη της ηδη υπαρχουσας αλλα με δικαιο τροπο. δεστε αυτο τον πινακα στο http://spreadsheets.google.com/ccc?key=pIuJZ0-vmUl7Jje7uvdcVdg&hl=en
    στο κατω μερος θα βρειτε συνολα . εαν προσεξτε δε περιπτωσεις γνωστου Πετρελαια απο τα 900 εκατ δηλωνει κερδη 1,2 εκατ. αυτο φτανει.Σεν λεω οτι ειναι δικαιο το ηδη υπαρχον συστημα,αλλα ειναι το υπαρχον προς εφααρμογη. επισης για ποια εκροη κεφαλαιου μιλατε? ηδη γινεται, αλλα ποιες επιχειρησεις θα φυγουν? μα ηδη οι περρισοτερες ειναι προσανατολισμενες και στηριζομενες στην ελληνικη αγορα. Ακομα και οι περρισοτερες που δραστηριοποιουνται στα Βαλκανια προς την ελληνικη Αγορα ειναι στραμμενες (εκτος λογικα των τραπεζων) εντιμοτης χρειαζεται και κοψιμο τα διαπλεκομενα ,αλλα ποιος ειναι αυτος που τολμαει. Οι επιχηρηματιες τους δινουν οι οι πολιτικοι απλωνουν πρωτοι το χερι?

  14. Μακρης Κωνσταντινος avatar
    Μακρης Κωνσταντινος 07/08/2008 13:06:52

    και επειδη παπαγαλιζεται περι τεχνολογιας σαν την εκθεση της Eurobank,που συστεινει εσωτερικη υποτιμηση 25% ,δεν αμφισβειτω τα στοιχεια που αναφερει, αμφισβητω ομως τισ λυσεις που προτεινει.πριν να ονειρευομασται Τεχνολογια και τεχνολογικα προιοντα που αυτα για να "στηθουν" ειναι μακροχρονιες δουλειες Πολλα μπορουσαν να γινουν και εξαγωγες, αλλα αυτο προυποθετει ανοικτο μυαλο, θεληση, γνωση αγορων κτλ. ποιος θα τα κανη αυτα? αυτοι που παιρνουν μαζι τους τον κουναμενο μοδιστρο Γαβαλα σε εμπορικη αποστολη στην Ρωσσια , η που τον ΟΠΕ τον εχουν για τρυκ διααφημιστικο και μασσα? Οταν βαζουν με μονο προσον οτι ειναι δικος μας για Προεδρο ,με βιογραφικο αποθηκαριου και για Πρωτο προιον προβολης τον κροκο Κοζανης με χονδρικη τιμη τοτε 500 ευρω οταν ο περσικος εχη 250 ευρω,και σιγα τον ογκο εξαγωγης που μπορει να σου φερει ο κροκος ,ας ειχε και την ιδια τιμη. Μασσα γινεται και η Μασσα τους ενδιαφερει ολους τους.

  15. Factorx avatar
    Factorx 07/08/2008 14:44:42

    @Χρήστος says: «Διολισθαίνεις σε λογικές που δεν έχουν κανένα κοινωνικό αντίκρισμα και οδηγούν, στην εξέλιξή τους, σε επιλογές απολίτικες, άρα εξαιρετικά επικίνδυνες. Αυτές οι υπερκομματικές αρλούμπες ούτε υπήρξαν ποτέ, ούτε θα υπάρξουν ..Είναι όντως εξαιρετικά περίεργη και η εμμονή σου με το ΣΥΡΙΖΑ, σε βαθμό μάλιστα που να δημιουργεί έντονες απορίες. Δεν επιθυμώ να υποθέσω κάτι συγκεκριμένο γιατί δεν έχω καλή σχέση με “αστυνομικά σενάρια περί την πολιτική”, αλλά στη σημερινή συγκυρία θα ήταν καλό να ενισχύεται από όλους η αναβάθμιση της πολιτικής και όχι οι γενικότητες περί “υπερκομματικών λύσεων”.

    Factorx: Ο συνήθης τρόπος όσων δεν έχουν σοβαρά πολιτικά επιχειρήματα είναι οι πρακτορολογίες, πρακτική συνήθης άλλωστε στην Αριστερά. Το πόσο ξεφτίλας είσαι, αποδεικνύεται από ένα και μόνο: «δεν επιθυμώ να υποθέσω κάτι συγκεκριμένο γιατί δεν έχω καλή σχέση με “αστυνομικά σενάρια περί την πολιτική”. Δεν μπορείς να υποθέσεις κάτι συγκεκριμένο, επειδή δεν υπάρχει, αλλά πετάς το καρφάκι. Έτσι; Επιχειρήματα πέρα από αφορισμούς και τσιτάτα έχεις;

  16. Factorx avatar
    Factorx 07/08/2008 15:23:21

    Να ξεκαθαρίσουμε κάτι. Αποτελεί μόνιμη επωδό διάφορων σχολιαστών (που δεν τολμώ να πιστέψω ότι έχουν σχέση με τον επίσημο ΣΥΡΙΖΑ ή τον ΣΥΝ) η κριτική του τύπου: «πως τα λέτε εσείς του Αντι αυτά», ή ότι «έχετε εμμονή με τον ΣΥΡΙΖΑ και το Αλέξης». Και επειδή το φτωχό το μυαλό τους δεν χωράει άλλες εξηγήσεις, όταν στερεύουν τα επιχειρήματα, ακολουθούν και τα αστυνομικά σενάρια και οι πρακτορολογίες. Με αφορμή λοιπόν τις πολλές σχετικές επιθέσεις που δεχόμαστε τελευταία κρίνουμε απαραίτητο να διευκρινίσουμε τα εξής:

    Όλοι όσοι συμμετέχουν εδώ δεν ανήκουν σε κανέναν πολιτικό, ή άλλο φορέα της Αριστεράς. Ούτε και της Δεξιάς. Ούτε και φιλοδοξούν. Επειδή όμως όλοι μας ανεξαιρέτως (με εξαίρεση έναν νεαρό σε ηλικία) ξοδέψαμε πολλά χρονάκια από την ζωή μας σε οργανώσεις της Αριστεράς, χωρίς να μας διορίσουν ως αντάλλαγμα στο κράτος ή σε κάποιο ΜΜΕ, έχουμε αναφαίρετο το δικαίωμα να διασκεδάζουμε και να λοιδορούμε με όσα τραγελαφικά της συμβαίνουν τελευταία.

    Δεν θα διαπληκτιστούμε φυσικά με τους επίσημους φορείς της Αριστεράς και τους εδώ εκπροσώπους τους για το τι προσδιορίζει σήμερα την έννοια «Αριστερός». Ούτε και θα κάνουμε διακήρυξη αρχών. Θα πούμε όμως στους αναγνώστες μας ότι αν ως «αριστερά» ορίζεται το μεσαιωνικό δόγμα του ΚΚΕ και η μεσιανική αντίληψη του Alexis, εμείς μακριά. Εντελώς, όμως. Δεν είμαστε καν «αριστεροί», αν όλοι αυτοί ορίζουν τον εαυτό τους ως «αριστερό».

    Η «αριστερά» οριζόταν πάντα ως δύναμη προόδου και αντίστασης. Που σημαίνουν για μας σήμερα: 1. Πρόοδος για το καλό της Πατρίδας και του Λαού της. 2. Αντίσταση στην διαφθορά και την διαπλοκή που ελέγχουν τις πλουτοπαραγωγικές πηγές του τόπου (και περιουσία του λαού) και έχουν υποταχθεί χειροπόδαρα στον διεθνισμό του παγκόσμιου κεφαλαίου που υπονομεύει ακόμα και την ύπαρξή μας ως Έθνους και ως Λαού. Κάθε τι το Πατριωτικό είναι λοιπόν βαθιά Προοδευτικό σήμερα. Όπως και στο οικονομικό επίπεδο η αντίσταση στην διαπλοκή και την διαφθορά είναι η μόνη πραγματικά Αριστερή πολιτική σήμερα.

    Επειδή λοιπόν έτσι σκεφτόμαστε και κυρίως ΕΤΣΙ ΨΑΧΝΟΜΑΣΤΕ, βάλαμε αυτό το καταπληκτικό απόσπασμα του στρατηγού Μακρυγιάννη. Επειδή μπορεί και σήμερα να μετατραπεί σε καταλυτικό πολιτικό λόγο. Χρειάζονται όμως γι αυτό πολιτικοί που να αγαπάνε πρώτα απ όλα την Πατρίδα τους.

  17. Μακρης Κωνσταντινος avatar
    Μακρης Κωνσταντινος 07/08/2008 16:31:30

    κυριοι,παρ`ολοαπεχθανομαι τις ιδεολογικες ταμπελες,και εχω μια διαφορετικη θεωρηση περι της παγκοσμιοποιησης(μακρια κουβεντα θα σταθω μονον στα καθ`υμας,δεν πιστευω οτι το προβλημα της ελλαδος ειναι η παγκοσμιοποιηση,αλλα ενα πολιτικοοικονομικο συστημα απηρχαιωμενο και φεουδαρχικο)το σημαντικο για εμενα ειναι οτι αισθανομαι συμμεριζομαι και επικροτω και τις αποψεις του αρθρου αλλα και την τελευταια τοποθετηση του Factorx,αυτη η συγκλιση διαφορετικων κοσμοθεωριων θα επρεπε να ηταν η κοινη συνισταμενη ολων μας.
    δυστυχως ποτισαν τον λαο μας με τα "ισχυροτερα ναρκωτικα" αλλα κανεις τους, δεν του εδωσε να δοκιμασει το "ισχυροτερο" κατ εμε, την πραγματικη δημοκρατια. Οποιος την εχη αισθανθει ,δεν μπορει να απαλλαχθη απο την επιθυμια του γι αυτην.

  18. ahab avatar
    ahab 07/08/2008 17:38:51

    Το πράγμα δείχνει οτι κανέναν δέν ενδιαφέρει η ανασύνταξη του κωλοκράτους αλλά
    μόνο η παγίδευση των ψήφων , αρπαγή και διαχείριση της εξουσίας απο κάποια πολιτικά
    σωληνο-κομμματόσκυλα για να γλείψουν και κάποιοι άλλοι που δεν φάγαν
    ακόμη .

    Με συμμαχίες, ερμαφρόδιτες καταστάσεις, και ισορροπίες του κερατά δέν πρόκειται
    να αλλάξει η κατάσταση και μάλλον θα χειροτερέψει γιατι τότε θα γίνει σαν τους εργατοξυπόλυτους
    πατέρες . 8 δικά μου , 5 δικά σου , για την μάσα μιλάω ετσι τα χωρίζουνε .

    Ενας ειναι αρκετός για να φέρει τα πάνω-κάτω αλλά πρέπει να κουβαλάει κάποια δόση
    τρέλλας ωστε να τα πάρει στο κρανίο και να κοψει κώλους .

    Βλέπετε κανέναν τέτοιον στον ορίζοντα ??

  19. fantomas avatar
    fantomas 07/08/2008 17:39:17

    Αντί να μας λένε ο Αλέξης και ο Αλέκος όλα αυτά τα θολά περί «Μεγάλης Αριστεράς» και πράσινα άλογα, δεν βάζουν ως άμεσο πολιτικό στόχο την συγκρότηση μιας τέτοιας κυβέρνησης εθνικής σωτηρίας με ένα συγκεκριμένο μίνιμουμ πρόγραμμα;

    ΚΑΛΑ ΠΟΥ ΖΕΙΣ Factorx ?

    ΚΑΤΑΡΧΗΝ ΔΙΑΠΡΑΤΕΙΣ ΙΕΡΟΣΥΛΙΑ ΠΟΥ ΑΝΑΦΕΡΕΙΣ ΤΟΝ ΜΑΚΡΙΓΙΑΝΝΗ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟΝ ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ ΣΥΝΧΡΩΝΟ ΖΩΝΤΑ ΕΛΛΗΝΑ ΠΟΛΙΤΙΚΟ.

    ΤΩΡΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ Α ΚΑΙ Α ΜΙΛΑΣ ? (ΟΥΤΕ ΤΑ ΟΝΟΜΑΤΑ ΤΟΥΣ ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΝΑ ΠΩ)
    ΤΟ ΤΡΕΝΤΟΠΑΙΔΟ? ΠΟΥ ΣΤΗΝ ΖΩΗ ΤΟΥ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΕΝΑ ΕΝΣΗΜΟ ΤΟΥ Ι.Κ.Α.!!(ΔΕΚΤΗ Η ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΕΠΙΔΗΞΗ ΤΗΣ ΚΑΡΤΕΛΑΣ ΕΝΣΗΜΩΝ ΤΟΥ! )
    Ή ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΟΙΟ ΠΛΟΥΣΙΟ ΕΛΛΗΝΑ ΒΟΥΛΕΥΤΗ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΒΟΥΛΗΣ! (ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ ΜΟΝΟ Η ΜΕΙΩΣΗ ΤΟΥ ΦΟΡΟΥ ΜΕΓΑΛΗΣ ΑΚΙΝΗΤΗΣ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΣ)!!

    Η ΓΥΝΑΙΚΑ ΤΟΥ ΚΑΙΣΑΡΑ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ ΤΙΜΙΑ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟ ΑΠΟΔΕΙΚΝΙΟΙ!!

    ΕΤΣΙ ΚΑΙ ΕΓΩ ΓΙΝΟΜΑΙ ΕΘΝΟΣΩΤΗΡΑΣ!!

  20. Χρήστος avatar
    Χρήστος 07/08/2008 19:15:05

    Τα χρόνια που ο καθένας αφιέρωσε (και δεν ξόδεψε) στην Αριστερά ("επίσημη και μη")είναι δική του υπόθεση, ειδικά μάλιστα αν, όπως σωστά λες, δεν έγινε κρατικοδίαιτος παράγοντας του κώλου ή πολιτικάντης της κακιάς ώρας "αναλυτής" σε Μ.Μ.Ε.
    Μην τα επικαλείσαι λοιπον, ειδικά αν δεν ξέρεις τον απέναντί σου και τι έχει κάνεις στη ζωή του έως τώρα που έφτασε στα πενήντα.
    Κρίμα όμως γιατί στο ΑΝΤΙ ποτέ δεν υπήρξε η έννοια της ιδιοκτησίας της Αριστεράς από κανένα, ούτε βέβαια "της γνήσιας έκφρασής της", γιατί αλλιώς θα λέγονταν Ριζοσπάστης.
    Ελπίζω, πως θα εξακολουθήσεις "να μου επιτρέπεις" να διαβάζω τα θέματα, να παρεμβαίνω όπου πιστεύω ότι πρέπει και να έχω διαφορετική άποψη.

  21. factorx avatar
    factorx 07/08/2008 21:13:48

    @Χρήστο, μια μαχαιριά του δώσανε, τον πάτησε το τραίνο.

  22. Tzέρυ Λουις avatar
    Tzέρυ Λουις 07/08/2008 22:32:20

    Αυτά τα πατριωτικά και τις παρλαπίπες του μισοπάλαβου αγράμματου θρησκόληπτου Μακρυγιάννη, γιατί δεν τις γράφεις στην "Ελεύθερη Ώρα";

  23. Factorx avatar
    Factorx 07/08/2008 23:11:51

    @Tzέρυ Λουις: δεν ξερω πραγματικά τι να σου απαντησω. Εισαι αχαρακτηριστος, Και ελπίχω να μην είσαι ψηφοφόρος του γνωστου προοδευγτικού χώρου

  24. Factorx avatar
    Factorx 08/08/2008 11:25:51

    @Anonymous 11:30: Ωραία...και τι πρέπει να κάνουμε λοιπόν εμείς; να υποταχθούμε σε αυτόν τον αριστερό χουλιγκανισμό; Αυτή την "συνείδηση" στους νέους που περιγράφεις πάλι της δικής μας γενιάς "ηγετες" την δημιουργούν. πχ Αλαβάνος κλπ κλπ. Μήπβς αυτό το παραμυθάκι των 30ρηδων, 40ρηδων, 50αρηδων κλπ είναι κι αυτό ένα καλοδουλεμένο επικοινωνιακό παιχνιδάκι; Πάνω απο 50 κλέβουν και κάτω απο 50 δεν κλέβουν;

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.