#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
18/03/2012 10:00
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

"Φέρτε τα κλεμμένα πίσω, οι κλέφτες φυλακή"



Του Φαήλου Μ. Κρανιδιώτη

 «Φέρτε πίσω τα κλεμμένα», «οι κλέφτες φυλακή» φωνάζουν οι πολίτες. Η οργή για την ατιμωρησία αυξάνει όσο περισσότερο δουλεύει το τσεκούρι στους μισθούς και τις συντάξεις. Πρακτικά πράγματα λοιπόν. Πριν λίγες εβδομάδες κάναμε εγχείρηση με αλυσοπρίονο στις κύριες και επικουρικές συντάξεις, γιατί ψάχναμε αγωνιωδώς εκατό εκατομμύρια ευρώ, που μας λείπανε. Όπως απέδειξε η πρόσφατη υπόθεση του ΙΚΑ Καλλιθέας, τεράστια ποσά, λάφυρα της λεηλασίας του Δημοσίου από επιτήδειους επίορκους, υπάρχουν χωμένα σε λογαριασμούς, κούτες, σεντούκια, γίνανε σπίτια κι αυτοκίνητα.

Το πρόβλημα στις υποθέσεις των καταχραστών του Δημοσίου, όπως και σε όλες βέβαια τις κακουργηματικές υποθέσεις, είναι η χρονοβόρα διαδικασία μέχρι να φτάσουμε σε αμετάκλητη απόφαση.

Ιδού λοιπόν μια απλή πρόταση. Με μια πρόταση νόμου η ανάκριση στις υποθέσεις κακουργηματικής φοροδιαφυγής, κατάχρησης, απάτης, απιστίας, δωροδοκίας σε βάρος του Δημοσίου, με απόλυτη προτεραιότητα να περατώνεται από ειδικούς ανακριτές εντός μηνός και να εισάγεται στο Συμβούλιο. Το Συμβούλιο, εφόσον κρίνει ότι υπάρχουν επαρκή στοιχεία για παραπομπή, να στέλνει την υπόθεση στο ακροατήριο σε δικάσιμο που δεν θα απέχει πάνω από μήνα. Να χωρεί μία και μόνο αναβολή που κι αυτή δεν θα απέχει πέραν του μηνός. Η έφεση να εκδικάζεται κι αυτή εντός μηνός από την άσκηση της και να επιτρέπεται μία και μοναδική αναβολή εντός μηνός κι αυτή.

Πρακτικά τι σημαίνει αυτό; Σημαίνει ότι, μέσα σε ένα εξάμηνο το πολύ, θα έχεις αμετάκλητη απόφαση, οι αθώοι σπίτια τους κι οι ένοχοι να κόβουν βόλτες στο προαύλιο του Κορυδαλλού. Ο Λαός να ακούει για την τιμωρία των κλεφτών του ιδρώτα του, πριν ξεχαστεί η υπόθεση. Έτσι δεν θα χτυπηθεί μόνο η ατιμωρησία. Μέσα σε έξι μήνες από την έναρξη της ανάκρισης τα ποσά των δεσμευμένων λογαριασμών, τα κατασχεμένα μετρητά, κινητά και ακίνητα, που ήταν τα προϊόντα του εγκλήματος, θα δημεύονται, θα ανακτά το κράτος τα κλεψιμέϊκα. Το μαύρο χρήμα θα περνάει απευθείας στο δημόσιο ταμείο, το κράτος θα προχωρά και στον πλειστηριασμό κινητών και ακινήτων ή στην οικονομική εκμετάλλευση τους. Βίλες, σπορ αυτοκίνητα, στο σφυρί.

Αυτές οι υποθέσεις αξίζει να πάρουν απόλυτη προτεραιότητα σε σχέση με τα κοινά αδικήματα, τα ναρκωτικά, τις λοιπές απάτες μεταξύ ιδιωτών.

Κι επειδή η Δικαιοσύνη έχει τα δικά της προβλήματα επάνδρωσης, να απολυθούν καμιά πεντακοσαριά σύμβουλοι υπουργών, να κλείσουν οι άχρηστες «ανεξάρτητες αρχές» και με τα κονδύλια που θα εξοικονομηθούν, να προσληφθούν νέοι δικαστές και γραμματείς. Κυρίως όμως οι υποθέσεις αυτές να δικάζονται από αμιγώς Ορκωτά Δικαστήρια, μόνο από ενόρκους με έναν τακτικό Δικαστή να προεδρεύει. Επτά απλοί πολίτες, εργάτες, υπάλληλοι, αγρότες, επιστήμονες, οτιδήποτε, να δικάζουν τους κλέφτες και καταχραστές, τους επίορκους λειτουργούς και τους ιδιώτες συνεργούς τους ή ηθικούς αυτουργούς. Δηλαδή  να τους δικάζει ο Λαός. Όπως κάνουν οι «χαζοί» αμερικάνοι, που τακτικότατα όμως μπουζουριάζουν πανίσχυρα λαμόγια. Κι επειδή το Σύνταγμα αυτή τη στιγμή δεν επιτρέπει αμιγώς Ορκωτά Δικαστήρια, μέχρι να το κάνουμε αυτό στην συνταγματική μεταρρύθμιση, προσωρινά οι υποθέσεις αυτές να περάσουν, ως τότε, στην αρμοδιότητα των υφιστάμενων Μικτών Ορκωτών Ορκωτών Δικαστηρίων, που αποτελούνται από τέσσερις ενόρκους – πολίτες και τρεις τακτικούς Δικαστές.

Να προχωρήσουμε σε βάθος δεκαετίας σε έλεγχο πόθεν έσχες όσων εργάζονται ή εργάστηκαν σε υπηρεσίες όπου και η «κουτσή Μαρία» ξέρει ότι γινόταν το έλα να δεις, καθώς και σε έλεγχο των συγγενικών τους προσώπων, όπως και σε όλες τις περίεργες υποθέσεις ελέγχων και προστίμων πάσης φύσεως, που περαιώθηκαν εξίσου περίεργα. Όποιοι βρεθούν εκτεθειμένοι, να οδηγηθούν στην Δικαιοσύνη με την παραπάνω διαδικασία, που θα είναι μεν εξπρές αλλά έχει εχέγγυα δίκαιης δίκης. Γιατί στο κάτω - κάτω και οι τυχόν αθώοι να ταλαιπωρούνται επί πέντε και δέκα χρόνια; Η καθυστέρηση στην απονομή της Δικαιοσύνης μόνο τους ενόχους ωφελεί. Ο αθώος θέλει όσο πιο γρήγορα γίνεται να λήξει η ταλαιπωρία κι ο διασυρμός του. Ο ένοχος είναι που θέλει σαν τρελός το κατενάτσιο.

Είμαι βέβαιος ότι έτσι θα έρθει Νέμεση για την Ύβρη σε βάρος του Έθνους και θα ανακτήσει η Πατρίδα πολύτιμα δισεκατομμύρια, που θα επιτρέψουν την επιστροφή στους πιο αδύναμους, μέρους τουλάχιστον, όσων βίαια τους αφαιρέθηκαν από το εισόδημα τους.

Καμία Τρόϊκα, κανένα Μνημόνιο, καμία δανειακή σύμβαση δεν μας εμποδίζει σε κάτι τέτοιο. Γιατί το καινούργιο πεισιθανάτιο παραμύθι είναι ότι όλα είναι τάχα σικέ και προκαθορισμένα, πως άλλοι αποφασίζουν για όλα και πως τετέλεσται κι απλώς θα περιμένουμε τον οικονομικό και κοινωνικό μας θάνατο. Ελεεινό ψεύδος, βολικό για όσους επενδύουν στο χάος, για τους επαγγελματίες των τζάμπα καταγγελιών κι όσων φυσικά ελπίζουν μέσα στον γενικό χαμό να μην γίνει τίποτε και να την σκαπουλάρουν, έχοντας «παντελονιάσει» το λουφέ της πολυετούς δράσης τους σε βάρος της Πατρίδας.

Να λοιπόν μια άμεση και πρακτική λύση με ηθικό, οικονομικό και πολιτικό αποτέλεσμα. Κάτι τέτοιο, μια ριζοσπαστική και γρήγορη διαδικασία, σαν αυτή που προτείνω, δεν θα είναι μόνο φόβητρο κατά των επίορκων λειτουργών και των ιδιωτών μαφιόζων συνεργών τους, δεν θα φέρει απλά πίσω πολλά από τα κλεμμένα και θα οδηγήσει στα σίδερα τα καθάρματα, ικανοποιώντας το αίτημα που κραυγάζουν οι πολίτες. Κυρίως θα νομιμοποιήσει ξανά στις συνειδήσεις των Ελλήνων το Κράτος τους και την Ηγεσία του.

(Δημοσιεύθηκε στην «Κυριακάτικη Δημοκρατία»)

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Ν.Θ avatar
    Ν.Θ 18/03/2012 10:17:26

    Φαήλο, επιτέλους αρχίζει να ακούγεται δυνατά η φωνή του απλού Ελληνα. Η τιμωρία των επίορκων, όλου του πολιτικού και δημόσιου φάσματος Αυτή πρέπει να είναι η κυρίαρχη θέση του Αντώνη Σαμαρά, τόσο στην προεκλογική πορεία που αρχίζει, όσο και στην επόμενη μέρα, που η χώρα μας θα έχει να σχεδιάσει ην μελλοντική της πορεία.

  2. Lo straniero avatar
    Lo straniero 18/03/2012 10:26:19

    Η πρόταση Factor X στη σωστή βάση και απαιτείται να ακουστεί και ...από τα πλέον αρμόδια χείλη , τον Πρόεδρο!!!!! Με τέτοιες προτάσεις μπορεί να δει ...φως η Πατρίδα μας αρκεί να μην μείνουν σε ...φιλολογικό επίπεδο!!!!!

  3. Αυριανιστής avatar
    Αυριανιστής 18/03/2012 10:28:12

    Συμφωνώ με την πρόταση Φαήλο, αν και πιστεύω πως το αποτέλεσμα θα είναι μόνο συμβολικό, άντε το πολύ-πολύ να ειναι και παιδευτικό. Πρακτικά, η αξία των κλεψιμέικων δεν θα γυρίζει πίσω. Πόσα μπορεί να πιάσει σήμερα ένα εκπλειστηριαζόμενο Καγιέν που αγοράστηκε με κλεψιμέικα προ διετίας (για να μην πούμε πιο παλιά);

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ Αυριανιστής 18/03/2012 11:32:27

      Πιο σημαντικό από τα απόλυτα νούμερα είναι να γίνουμε κράτος και να τρέμουν αυτοί που το σκέφτονται ώστε να μην ξαναδούμε τέτοια φαινόμενα λόγω ανοχής και ατιμωρησίας.

      • Diamond Angel avatar
        Diamond Angel @ Γεώργιος Τ. 18/03/2012 19:22:23

        Ακριβώς. Αυτό είναι το ζητούμενο. Η πρόταση του Φ.Κ. είναι μία πολύ καλή αρχή.

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Αυριανιστής 18/03/2012 19:23:55

      Πρακτικότατη η πρόταση μου.
      Δεν είναι μόνο τα κατασχεθέντα κινητά (αυτοκίνητα κλπ). Είναι και το χρήμα που θα δημεύεται και θα το βρίσκεις σε λογαριασμούς, μετρητά, μετοχές κλπ.
      Παράλληλα, αν όχι και με μεγαλύτερη σημασία, είναι η ηθική σημασία: τέλος στην ατιμωρησία, μόνιμος, γρήγορος κι αποτελεσματικός μηχανισμός απονομής δικαιοσύνης, γρήγορη απαλλαγή των αθώων, γρήγορη τιμωρία των ενόχων, ικανοποίηση του περί δικαίου αισθήματος των πολιτών.

  4. ΠΙΛΟΤΟΣ avatar
    ΠΙΛΟΤΟΣ 18/03/2012 10:32:49

    Ο Μπένυ σήμερα γιατί δεν ψηφίζει στη Θεσσαλονίκη ;;;
    Μήπως τα απογοητευτικά ποσοστά που θα φέρει και εκεί το... "κίνημα" θα απογοητεύσουν ακόμα περισσότερο...
    οπότε κάτσε να μην πάμε σε συγκρινόμενα μεγέθη εντός έδρας...
    πονηρίδι ;)

  5. flatsolid avatar
    flatsolid 18/03/2012 10:43:24

    Άραγε τα Ορκωτά θα μπορούν να ψάξουν off-shore και λογαριασμούς στην Aλλοδαπή ή θα περιοριστούν στον κατιμά των λαμόγιων;

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ flatsolid 18/03/2012 19:27:12

      Δεν είναι "κατιμάς" τα δισεκατομμύρια που αρπάζουν οι επίορκοι σε όλη την χώρα κάθε χρόνο. Ας αρχίσουμε από αυτά, που μπορεί να είναι κι όσο το έλλειμμα!
      Χρειάζεσαι διωκτικούς - ελεγκτικούς μηχανισμούς και γι' αυτά που λες κι έτσι θα καταλήγουν στα Ορκωτά Δικαστήρια κι αυτοί οι τύποι των υπεράκτιων εταιρειών που χρησιμοποιούνται για λαμογιές.

    • ΑΡΚΑΣ avatar
      ΑΡΚΑΣ @ flatsolid 18/03/2012 22:58:34

      Αυτό είναι πιο εύκολο πράγμα. Ζητάει η Ελλάδα ένα ΔΙΕΘΝΕΣ ΕΝΤΑΛΜΑ ΓΙΑ ΞΕΠΛΥΜΑ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥ ΒΡΩΜΙΚΟΥ χρήματος. Τότε ΟΛΕΣ οι τράπεζες, επενδυτικοί οίκοι, κλπ. πρέπει να ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΣΟΥΝ τα χρήματα των Ελλήνων πελατών τους.
      Άμα θέλεις όλα τα βρίσκεις και τα κάνεις την σήμερον...... υπάρχουν εξάλλου και διακρατικές συμφωνίες.....

  6. Αντιφών avatar
    Αντιφών 18/03/2012 10:44:42

    Φαήλο,
    Ξέχασες και την γκιλοτίνα!

    Είσαι δικηγόρος, φαντάσου λοιπόν με πόση αντικειμενικότητα και αμεροληψία θα αντιμετωπίζει τον κατηγορούμενο ο πολίτης ένορκος, που είναι άνεργος για μήνες, πεινασμένος και, το κυριότερο, «φτιαγμένος» από τα κανάλια, τα δελτία των οκτώ, τους εισαγγελείς του διαδικτύου κλπ. Αν είναι έτσι δεν χρειάζονται «δικαστήρια», δώσε καλύτερα τους κατηρορούμενους στα δελτία των οκτώ, να τους δικάζουν και να τους εκτελούν σε ζωντανή σύνδεση. Επειδή, από ό,τι ακούγεται, θα ασχοληθείς με την πολιτική, πρόσεξε πολύ μη σε τυλίξουν οι εχθροί σου σε μια κόλλα χαρτί και αναγκαστείς κάποτε να σε «δικάσουν» τέτοια «δικαστήρια» και τέτοιοι ένορκοι.

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ Αντιφών 18/03/2012 11:35:32

      Όποιος έχει τη μύγα...

      Φαήλε μαζί σου. Να δικαστούν ταχύτατα τα λαμόγια!

    • Χαζούλης avatar
      Χαζούλης @ Αντιφών 18/03/2012 15:38:39

      Πέστα φίλε μου. Έτσι μπορώ να συνεχίσω να σας κλέβω εις το όνομα της ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗΣ και της ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ! Σε ευχαριστώ από καρδιάς!

      Φιλάκια,
      Το λαμόγιο της διπλανής πόρτας

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Αντιφών 18/03/2012 19:32:52

      Συγγνώμη αλλά ανοησία αυτό που λες.
      Οι ένορκοι είναι πλειοψηφία και στα σημερινά Μικτά Ορκωτά (4-3). Αποφασίζουν επί της ενοχής, όχι για την ποινή. Αυτό θα παραμείνει στον τακτικό Δικαστή. Μάλιστα με τους λαϊκούς δικαστές είναι και πολύ πιο δύσκολο το "στήσιμο". Κληρώνονται εκείνη την ώρα, θα το κάνουν ελάχιστες φορές στην ζωή τους.
      Και στο κάτω κάτω, ποιός φοβάται τον Λαό; Μόνο οι επίορκοι κι οι κλέφτες.

      • hellasatt avatar
        hellasatt @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 18/03/2012 20:01:05

        Φαήλε,
        βρίσκω σωστές τις σκέψεις σου με εξαίρεση αυτή των Μ.Ο.Δ. Η παρουσία ενόρκων μάλλον θα διευκολύνει τη μη απονομή δικαιοσύνης παρά την απονομή. Οι λαϊκοί δικαστές είναι περισσότερο ευάλωτοι σε πιέσεις, εντυπωσιασμούς και φοβάμαι και σε εξαγορά. Έχουμε παραδείγματα από το παρελθόν. Ας μη ξεχνάμε ότι η υπεράσπιση της 17 Ν επεδίωξε μετά μανίας να δικασθούν οι κατηγορούμενοι από Μ.Ο.Δ. Αν γινόταν αυτό, ποιός θα τολμούσε να δικάσει και να καταδικάσει ανθρώπους που επί μία 30ετία κυκλοφορούσαν ασύλληπτοι και δολοφονούσαν; Οι κατηγορούμενοι θα ήταν σήμερα καλεσμένοι σε τηλεοπτικα πάνελ ως αδίκως διωχθέντες 'αγωνιστές της δημοκρατίας'...

        • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
          Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ hellasatt 18/03/2012 20:07:52

          Δεν συμφωνώ. Είναι πολύ πιο δύσκολο να πλησιάσεις ανθρώπους που έχουν κληρωθεί εκείνοι την ώρα και να τους επηρεάσεις.
          Άλλωστε δεν μιλάμε για υποθέσεις τρομοκρατίας αν κι εγώ, νομικά, ήμουν και είμαι της άποψης ότι αρμόδια ήταν τα ΜΟΔ.
          Και υπάρχουν τρόποι να διαφυλάξεις τους ενόρκους. Οι Αμερικανοί όσο διαρκεί η δίκη τους απομονώνουν.

          • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
            Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 18/03/2012 20:10:24

            Επαναλαμβάνω: ιδεολογικά, ιστορικά, ηθικά, είναι ορθή η όσο γίνεται μεγαλύτερη εμπλοκή του Λαού στην Εθνική Άμυνα και στην απονομή της Δικαιοσύνης. Τα γιατί σε άλλη ανάρτηση, αν και είναι προφανή...

  7. Ο ΜΕΤΟΙΚΟΣ avatar
    Ο ΜΕΤΟΙΚΟΣ 18/03/2012 10:48:11

    ΚΑΛΗ Η ΠΡΟΤΑΣΗ ΦΑΗΛΟ. ΤΟ ΒΑΣΙΚΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ Η ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΠΟΥ ΘΑ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΟΥΜΕ ΓΙΑ ΝΑ ΒΡΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΕΠΙΟΡΚΟΥΣ, ΑΛΛΑ ΑΝ ΘΕΛΕΙ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΚΑΙ ΚΑΤ΄ΕΠΕΚΤΑΣΗ ΚΑΙ ΟΙ ΔΙΟΙΚΟΥΝΤΕΣ ΝΑ ΤΟΥΣ ΒΡΟΥΜΕ. ΘΕΩΡΩ ΟΤΙ ΕΚΕΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΣΤΙΑΣΤΟΥΝ ΟΛΕΣ ΟΙ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΕΣ .

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Ο ΜΕΤΟΙΚΟΣ 18/03/2012 20:12:40

      Εύκολο, αν κάνεις την πιο μεγάλη μεταρρύθμιση: ο καθένας να κάνει την δουλειά που τάχθηκε να κάνμει, διοικούμενος δια του παραδείγματος, με ιεραρχικό έλεγχο εκτέλεσηξς των εντολών και εφαρμόζοντας τους κειμένους νόμους. Ούτε καν πολλούς νέους νόμους χρειαζόμαστε.

  8. ΠΕΛΙΑΣ avatar
    ΠΕΛΙΑΣ 18/03/2012 10:56:03

    .............να δικάζονται από αμιγώς Ορκωτά Δικαστήρια, μόνο από ενόρκους με έναν τακτικό Δικαστή να προεδρεύει. Επτά απλοί πολίτες, εργάτες, υπάλληλοι, αγρότες, επιστήμονες, οτιδήποτε, να δικάζουν τους κλέφτες και καταχραστές, τους επίορκους λειτουργούς και τους ιδιώτες συνεργούς τους ή ηθικούς αυτουργούς. Δηλαδή να τους δικάζει ο Λαός.
    Οποιος το κάνει θα τον κάνουν εικόνισμα οι Ελληνες πολίτες.Αυτό θέλουμε.

  9. Δώρα Γκανούλη avatar
    Δώρα Γκανούλη 18/03/2012 10:57:46

    Καλημέρα Φαήλο!!
    Ιδού λοιπόν ένα ακόμη πεδίο δόξης λαμπρό για την καινούργια κυβέρνηση.
    Σημαία μας στην προεκλογική περίοδο, απόλυτη προτεραιότητα στην κυβέρνηση!!
    Θέλουμε?? Αν ναι, μπορούμε....

  10. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 18/03/2012 11:16:43

    Κάποιοι πολιτικοί που αγόρασαν σπίτι δίπλα στην Ακρόπολη, αν είχαν λίγα ακόμη χρόνια σε θέση εξουσίας, θα αγόραζαν και την ίδια την Ακρόπολη.
    Πως θα τα πάρει πίσω ο λαός αυτά τα χρήματα;
    Ποια είναι η ενδεδειγμένη τιμωρία;
    Δεν βλέπω φως πουθενά, σ αυτόν τον τομέα.

  11. Εύμηλος avatar
    Εύμηλος 18/03/2012 11:35:26

    Η πρότασή σου Φαήλο όντως αισιόδοξη.
    Ποιοι μπορούν όμως από όσους αναφέρει ο σημερινός Ε.Τ. ως αιτούντες βουλευτικής υποψηφιότητος να τη σηκώσουν;

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ Εύμηλος 18/03/2012 11:37:30

      Αν η συγκεκριμένη πρόταση γίνει κυρίαρχη στρατηγική και προβληθεί όπως πρέπει και όσο πρέπει θα αναγκαστούν οι βουλευτές να ψηφίσουν τέτοιο νομοσχέδιο χωρίς κιχ. Αλλιώς θα τους περιμένουν οι συνταξιούχοι με μεγάλες αγκαλιές και μακριές μαγκούρες...

  12. Βόρειος avatar
    Βόρειος 18/03/2012 11:49:18

    Αγαπητέ Φαήλο,
    γιατί αναδρομικό φορολογικό έλεγχο του πόθεν έσχες σε βάθος 10 ετίας μόνο για όσους εργάστηκαν σε ύποπτους τομείς και όχι για όλους τους φορολογουμένους. Δηλαδή όταν ο συνταξιούχος των 700 ευρώ που σύμφωνα με την κοινή λογική αγγίζει τα όρια της φτώχειας φαίνεται ότι είναι από τους πλουσιότερους Ελληνες, καθώς το ετήσιο εισόδημα που δηλώνει είναι περίπου 10.000 ευρώ και ακολουθούν οι εισοδηματίες με μέσο ετήσιο εισόδημα 9000 ευρώ, δικηγόροι, γιατροί, ελεύθεροι επαγγελματίες, ιδιοκτήτες κέντρων διασκεδάσεως, καφετεριών, κέντρων αισθητικής, κομμωτηρίων και άλλες κατηγορίες φορολογουμένων που φθάνουν να δηλώνουν ως ετήσιο εισόδημα 5000 ευρώ (όσα βγάζουν δηλαδή σε μία εβδομάδα) αυτοί πάντα να εξαιρούνται. Δεν είναι λίγες οι περιπτώσεις που αρκετοί από αυτούς ή οι σύζυγοι αυτών που πήραν και το επίδομα κοινωνικής αλληλεγγύης ήγ θέρμανσης.
    Επίσης άφησες στο απυρόβλητο τους κρατικοδίαιτους εργολάβους, προμηθευτές κλπ του Δημοσίου, που συνεπικουρούμενοι από τους επίορκους υπαλλήλους φουσκώναν το κόστος των εργολαβιών ή προμηθειών τους και καταλήστεψαν την περιουσία του ελληνικού λαού (ένα δημόσιο έργο η μία προμήθεια υπερτιμολογούνταν π.χ. στα 100 ευρώ αυτοί γινόταν πλειοδότες με 50 ευρώ και απέδιδαν έργο για 10 ευρώ). Σε αυτούς δεν πρέπει να γίνει έλεγχος πρώτα για την ποιότητα και το κόστος των έργων ή προμηθειών που παρέδωσαν στο Δημόσιο και μετά για την περιουσία και όχι μόνο τα εισοδήματα που αποκτήσαν μέχρι σήμερα.
    Τέλος άφησες απέξω και τις τις συντάξεις και τις αμοιβές, μάλλον τις αποζημιώσεις, των πολιτικών. Εδώ δεν ισχύει βλέπεις το σύνταγμα περί ισότητος, καθώς για τον κάθε φορολογούμενο υπάρχει και αντίστοιχη φορολογική βάση που ξεκινάει από 10% και φθάνει εως και 45% των εισοδημάτων, ενώ για τους πολιτικούς ισχύει το κόλπο της αποζημίωσης δηλαδή η φορολική αμνηστία και μιλάμε για αποζημιώσεις για ποσά από 90000 ευρώ έως 125000 ευρώ. Για τις συντάξεις των ισχύει το προκλητικό, ότι με 8χρονη θητεία καταβάλλεται η βουλευτική σύνταξη μαζί με τη σύνταξη του επαγγελματικού ή συνδικαλιστικού του φορέα, δηαλαδή ορισμλενοι εξ΄αυτών να απολαμβάνουν δύο ή και τρεις συντάξεις ταυτόχρονα.

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Βόρειος 18/03/2012 20:19:30

      Μπορεί να κάνω λάθος αλλά αναδρομικός έλεγχος όλων των φορολογουμένων θα δημιουργούσε χάος. Γιατί να μην ξεκινήσουμε από εκεί που ξέρουμε ότι υπάρχουν οι εστίες της σοβαρότερης εθνικής μόλυνσης, εκεί που συσσωρεύθηκαν δισεκατομμύρια από μίζες, λαδώματα κι εκβιασμούς πολιτών κι επιχειρήσεων;
      Δεν έγραψα ένα άρθρο εφ' όλης της ύλης. Ξέρεις, δεν βλάπτει ν' αρχίσουμε να γινόμαστε συγκεκριμένοι.
      Λέω: συντόμευση της δικαστικής διαδικασίας και πως θα βρεθούν οι πόροι για περισσότερους δικαστές και γραμματείς.
      Για τα υπόλοιπα που λες, αποζημιώσεις πολιτικών κλπ, δεν διαφωνώ αλλάείναι άλλα ζητήματα, που θέλουν χωριστή αντιμετώπιση. Ας δούμε πως θα δικάζονται γρήγορα οι καταχραστές του Δημοσίου, χωρίς εκπτώσεις στις δικονομικές εγγυήσεις. Είναι εφικτό; Είναι.

      • ΝΑΥΤΗΣ avatar
        ΝΑΥΤΗΣ @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 19/03/2012 13:01:29

        "δεν βλάπτει ν’ αρχίσουμε να γινόμαστε συγκεκριμένοι."
        Αυτό είναι ισως το πιό σημαντικό για τον πολίτη που βλέπει να αερολογούν ΟΛΟΙ και δεν καταλαβαίνει πως θα πάρουμε μπροστά επιτέλους. Με γενικότητες δεν πείθεται είκολα ο λαός, την έχει ήδη πατήσει αρκετές φορές.
        Εσείς λοιπόν οι νομικοί κάντε προτάσεις επεξεργασμένες και έγκυρες μπας και δούμε άσπρη μέρα. Δεν σου κρύβω ότι δεν είμαι αισιόδοξος με αυτά που βλέπω ...

  13. Δεν έχει σημασία avatar
    Δεν έχει σημασία 18/03/2012 12:05:36

    Μη γράφουμε ό,τι θέλουμε. Δεν θα τιμωρηθεί κανένας όπως τόσα χρόνια μέχρι τώρα. Οι πολιτικές ισορροπίες, οι προσωπικές σχέσεις και το άθλιο νομικό πλαίσιο των παραγραφών (όπως το έφτιαξε ο Βενιζέλος και ΔΕΝ άλλαξε η ΝΔ) εγγυάται τα παραπάνω.

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Δεν έχει σημασία 18/03/2012 19:39:19

      Για την διαφθορά από επίορκους υπαλλήλους δεν ισχύει καμμία ειδική παραγραφή και μποριούν μια χαρά και να ελεγχθούν και τιμωρηθούν.

  14. yianna avatar
    yianna 18/03/2012 12:10:45

    Να συμπληρώσω στο σχόλιο του Βόρειου για τη φοροδιαφυγή των γιατρών. Ακάθεκτοι προχωρούν στη φοροκλοπή. Οδοντίατροι πχ ευθέως σου λένε, η απονεύρωση 300 Ευρώ, χωρίς απόδειξη 225. Δηλαδή στην Ευρώπη και την Αμερική ή και σε άλλες χώρες πως το έχουν λύσει το θέμα?
    Γυναικολόγοι μεγαλογιατροί ? Τα ίδια. ΄'Αντε και τους έκανες καταγγελία. Πλήρης ατιμωρησία. Δεν ακούω όμως τρόπους για την εξάλειψη του φαινομένου.

  15. rally monkey avatar
    rally monkey 18/03/2012 12:30:02

    ..μάλιστα και τα Ονόματα πρακαλώ..
    στις συνθηκες που ζουμε η επικληση νομου περι 'προσωπικών δεδομενων' για τετοιου ειδους αδικηματα ειναι εμπαιγμός του κοινωνικού συνολου

    στο θέμα υλοποιησης..απλά δεν υπαρχει περιπτωση τα παραπάνω να γινουν πράξη με το παρόν πολιτικό προσωπικό

  16. nestrom avatar
    nestrom 18/03/2012 13:04:39

    Διαφωνώ με την φυλάκιση. Επικροτώ τη δήμευση των περιουσιών που λογικά γίνεται και με διοικητικές πράξεις πολύ πιο εύκολα (ας αναλάβουν οι τράπεζες, έχουν τη τεχνογνωσία).
    Αρκεί να εγγραφεί ένα παράβολο προστίμου και μετά η είσπραξή του είναι εύκολο πράγμα.

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ nestrom 18/03/2012 15:35:40

      Εξορία χωρίς να τους έχει μείνει ούτε σεντς λόγω δήμευσης. Αυτή είναι μια δυνατή και δίκαιη ποινή. Δε μπορεί να επανενταχθεί σε μια κοινωνία αυτός που την έκλεβε τόσα χρόνια και κάποιοι τώρα πεινούν...

  17. Χρήστος avatar
    Χρήστος 18/03/2012 13:07:20

    Φαήλο,τα παραπάνω που αναφέρεις,είναι σύμφωνα με την Ευρωπαϊκή νομοθεσία ή θα αποδειχτούν προεκλογικά πυροτεχνήματα;

    Και κάτι ακόμη,στις περισσότερες περιπτώσεις που η διαφθορά αγγίζει πολιτικά πρόσωπα,τί γίνεται;;;

    Πως έμειναν άθικτοι οι ''κύριοι'' και οι ''κυρίες'' των Υπουργείων επί τρεις δεκαετίες;

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Χρήστος 18/03/2012 19:44:49

      Δεν υπάρχει καμμία ασυμβατότητα με την ευρωπαϊκή νομοθεσία.
      Μια χαρά μπορούν να γίνουν και με πού απλούς τρόπους, τόσο θεσμικά, όσο και η εξοικονόμηση πόρων που να διατεθούν στην πρόσληψη Δικασ΄τών, δικαστικών υπαλλήλων και για την αποζημίωση των ενόρκων που τυχόν είναι ΄στον ιδιωτικό τομέα και θα χάνουν μεροκάματο.
      'Οσον αφορά τα πολιτικά πρόσωπα, κατάργηξση κάθε ασυλίας που δεν έχει σχέση με την έκφραση πολιτικής θέσης κλπ. Ναι, να μην διώκεσαι χωρίς άδεια της Βουλής για κάτι που είπες στην αγόρευση σου ή έγραψες σε επερώτηση ή για μια αντιπαράθεση σε δημόσιο διάλογο αλλά να ΜΗΝ χρειάζεται άδεια για δίωξη για αδικήματα του κοινού ποινικού δικαίου και να ισχύουν οι κοινές παραγραφές.

  18. TIMAIOS avatar
    TIMAIOS 18/03/2012 13:13:21

    Φαηλε,
    Κυριακη κοντη Γιορτη...αναμενουμε απο Μαιο...

  19. ΚΥΘΗΡΙΟΣ avatar
    ΚΥΘΗΡΙΟΣ 18/03/2012 13:29:22

    Φαηλο, ρηξικελευθρες και σοβαροτατες οι προτασεις σου,αλλωστε,ποιος θα ηταν πιο ειδικος απο σενα για να τις κανει! Απο το στομα σου και στου Α. Σαμαρα το αυτι...

  20. Τεχνοκράτες avatar
    Τεχνοκράτες 18/03/2012 14:14:32

    Φαήλο,
    Πράγματι ενδιαφέρουσα η προσέγγιση σου που, κατα τη γμώμη μου, αποτελεί συνεχεια και εξειδίκευση των προτάσεων/απόψεων του/της Howard Roark (http://www.antinews.gr/2012/03/03/150124/). Όμως, όπως επεσήμανε και ο Αντιφών, ενέχει τον πολύ πραγματικό κίνδυνο της επικράτησης του συναισθήματος κατα την κρίση της υπόθεσης από συγκεκριμένες κατηγορίες ενόρκων, με αποτέλεσμα την εξ ορισμού απώλεια του τεκμηριου της αθωότητας που οδηγεί σε κακοδικία. Και κανείς, φαντάζομαι, δεν το θέλει αυτό.
    Ναι λοιπόν στη συμμετοχή "λαϊκών" ενόρκων, οι οποίοι ομωσ θα προέρχονται από επαγγελματικές κατηγορίες συναφείς με το αντικείμενο της υπόθεσης. Έτσι, σε περιπτώσεις φοροδιαφυγής για παράδειγμα, οι ένορκοι θα μπορεί/πρέπει να είναι φόρο τεχνικοί, λογιστές, δικηγόροι, κλπ. οι οποίοι θα μπορούν να αξιολογήσουν τις αποδείξεις και να διαμορφώσουν πράγματι γνώμη (απαλλαγμένοι από συναισθηματισμους και τις κραυγές της κοινής γνώμης που διψάει για αίμα) για το εάν έχει συντελεστεί το σχετικό αδίκημα. Ίσως με αυτόν τον τροπο να μειωθεί και η συχνότητα των εφεσεων και αναιρέσεων/αιτήσεως ακύρωσης. Οι αμερικανοί προτιμούν 10 ενόχους έξω παρά έναν αθώο στη φυλακή. Τριων να συμφωνήσω.

    Φιλικά,
    Τεχνοκράτης

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ Τεχνοκράτες 18/03/2012 15:43:54

      Δεν είναι λαϊκό δικαστήριο αυτό που προτείνει ο Φαήλος. Δεν αλλάζει κάτι παρά ο χρόνος απονομής δικαιοσύνης. Φτάσαμε να παραγράφονται εγκλήματα λόγω αναβολών. Αμάν πια! Πάψτε να εθελοτυφλείτε και να κάνετε κριτική αφ' υψηλού. Χάνεται η χώρα και ψάχνετε να πείτε κάτι για να κάνετε εντύπωση. Δείτε την ουσία επιτέλους!

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Τεχνοκράτες 18/03/2012 19:50:38

      Απαντάει σωστά κι ο Γεώργιος Τ. Θα στο πω ωμά;
      Πιστεύεις ότι οι τακτικές Δικαστές που τους έχουν περικόψει 40% τους μισθούς, όταν δικάζουν σήμερα τέτοιες υποθέσεις δεν έχουν κι αυτοί συναισθηματική φόρτιση κατά των λαμόγιων;
      Ψευδές λοιπόν το δίλημμα. Οι ένορκοι, οι λαϊκοί δικαστές, εκπροσωπούν το Λαό, κι είναι όπως κι οι τακτικοί δικαστές, άνθρωποι.
      Οι ίδιες δικαστικές εγγυήσεις που ισχύουν στα Τριμελή και Πενταμελή Κακουργοδικεία, ισχύουν και στα Μικτά Ορκωτά και θα ισχύουν και στα αμιγή Ορκωτά.
      Η άποψη μου, δεν το κρύβω, έχει και ιδεολογικά, ιστορικά θεμέλια;, ως την Αρχαία Ελλάδα. Θέλω όσο μεγαλύτερη εμπλοκή γίνεται του Λαού στην Δικαιοσύνη και στην Άμυνα. Το βρίσκω πολύ Ελληνικό, Δημοκρατικό, Εθνικό και αποτελεσματικό. Δίνει συνοχή και πίστη.

  21. Άννα avatar
    Άννα 18/03/2012 14:19:24

    Καλημέρα και καλή εβδομάδα.Επειδή είσαι βουλευτής θέλω αν δεν υπάρχει κάτι να σε εμποδίζει να μου απαντήσεις αν ψήφισες στα μνημόνια και τι ψήφισες?Ευχαριστώ και καλή Κυριακή.

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Άννα 18/03/2012 15:56:15

      Δεν είμαι βουλευτής.

  22. ΚΥΘΗΡΙΟΣ avatar
    ΚΥΘΗΡΙΟΣ 18/03/2012 14:37:23

    Αντε,σε εκαναν απο τωρα βουλευτη,την εχεις σιγουρη την εκλογη,πανηγυρικα!!!

  23. δημης avatar
    δημης 18/03/2012 15:09:26

    ++++++++++++++.......
    "Όπως απέδειξε η πρόσφατη υπόθεση του ΙΚΑ Καλλιθέας, τεράστια ποσά, λάφυρα της λεηλασίας του Δημοσίου από επιτήδειους επίορκους, υπάρχουν χωμένα σε λογαριασμούς, κούτες, σεντούκια, γίνανε σπίτια κι αυτοκίνητα."...
    ΜΗΠΩΣ ...ΔΕΚΑΔΕΣ ΤΕΤΟΙΑ "ΠΕΡΙΣΤΑΤΙΚΑ" ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΤΑ ΝΤΟΥΛΑΠΙΑ ΤΩΝ ΕΚΑΣΤΟΤΕ ΚΑΙ ΜΑΣ ΤΑ ΞΕΦΟΥΡΝΙΖΟΥΝ ΞΑΝΑΖΕΣΤΑΜΕΝΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΛΛΗΛΗ ΩΡΑ ΚΑΘΕ ΦΟΡΑ;;;;;;;;;;
    -ΔΕΝ ΞΕΡΟΥΝ ΟΙ..ΕΚΑΣΤΟΤΕ ΓΙΑ ΦΟΡΟΔΙΑΦΥΓΗ ...ΓΙΑ ΜΙΖΕΣ ...,ΓΙΑ ΠΟΛΕΟΔΟΜΙΕΣ , ΓΙΑ ΕΦΟΡΙΕΣ ΚΛΠ ΚΛΠ
    ΚΑΙ ΤΕΛΙΚΑ ΜΗΠΩΣ, ΑΝΑΛΟΓΑ ΜΕ ΤΙΣ ΠΕΡΙΣΤΑΣΕΙΣ , Η ΠΟΛΙΤΙΚΗ-ΔΙΚΑΣΤΙΚΗ -ΕΚΤΕΛΕΣΤΙΚΗ- 4Η ΕΞΟΥΣΙΑ ΜΑΣ ΤΑ ΠΡΟΒΑΛΛΟΥΝ ΟΤΑΝ ΟΙ ΙΔΙΕΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΚΑΛΥΨΟΥΝ ΤΗΝ ΓΥΜΝΙΑ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΔΙΚΕΣ ΤΟΥΣ ΑΝΟΜΙΕΣ;;;;;

  24. dosilhthos avatar
    dosilhthos 18/03/2012 15:09:56

    πολυ καλη αναλυση κ. φαήλο...τι λεει σε αυτη την απλη και σωστη προταση ο κ. Σαμαράς και οι συν αυτω παρατρεχαμενοι? ασ βγει προεκλογικα και να το απαιτησει... αλλα φοβαμαι και δω δευτερος θα βγει...γιατι θα προλαβει να το υιοθετησει το πασοκ... ναι ετσι οπως το λεω...

  25. Κ.Σ.Μαυρόπουλος avatar
    Κ.Σ.Μαυρόπουλος 18/03/2012 15:42:43

    Όλα καλά ως προτάσεις, αλλά.
    Επειδή το κείμενο συντάχθηκε από νομικό, θα ήθελα να μας διευκρινήσει με ποιον τρόπο μπορεί να γίνει αναδρομική εφαρμογή αυστηρότερου νόμου.

    ταπεινά
    κώστας μαυρόπουλος

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Κ.Σ.Μαυρόπουλος 18/03/2012 19:55:29

      Δεν τίθεται θέμα αναδρομικής ισχύος αυστηρότερου νόμου. Αυτό άλλωστε δεν μπορεί να γίνει, είναι αντισυνταγματικό. Θα μπορούσε να γίνει μόνο "επαναστατικώ δικαίω", το οποίο το βλέπω χλωμό και δεν χρειάζεται.
      Αναφέρομαι σε συντόμευση της διαδικασίας και στην αρμοδιότητα του Δικαστηρίου. Αυτά δεν συνιστούν "αυστηροποίηση".
      Οι κείμενες διατάξεις για τα πλαίσια ποινής είναι επαρκέστατες. Ήδη με τον 1608, που ισχύει επί δεκαετίες, η ποινή για τους καταχραστές του Δημοσίου φτάνει μέχρι την ισόβια κάθειρξη, άρα είναι ήδη στα απώτατα όρια ποινής.

      • Κ.Σ.Μαυρόπουλος avatar
        Κ.Σ.Μαυρόπουλος @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 18/03/2012 20:24:52

        Μα το ελληνικό πρόβλημα δεν είναι να τιμωρηθούν μόνο οι επίορκοι υπάλληλοι.
        Ποιος πιστεύει ότι το περί δικαίου αίσθημα του έλληνα πολίτη θα ικανοποιηθεί χωρίς να σαπίσουν στη φυλακή και οι πολιτικοί τους προϊστάμενοι?[και σε πάμπολλες περιπτώσεις και συνεταίροι τους]
        Όπως πολύ ορθά τονίζετε, μόνο με "άλλον" τρόπο μπορεί να αποδοθεί δικαιοσύνη.
        Όταν οι πολιτικοί τανίζουν ή κονταίνουν τον καταστατικό χάρτη κατά τα εφήμερα συμφέροντά τους, θεωρώ ότι οι πολίτες σε δεδομένη ευκαιρία μπορούν και θα πράξουν ανάλογα.

        • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
          Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Κ.Σ.Μαυρόπουλος 19/03/2012 09:43:40

          Το ελληνικό πρόβλημα είναι ΚΑΙ αυτό που λέω.
          Για τους πολιτικούς προϊσταμένους καταργηείς την ασυλία για το μέλλον.
          Για το παρελθόν, επειδή δεν μπορείς να εφαρμόσεις αναδρομικά δυσμενέστερο νόμο, τους ελέγχεις το πόθεν έσχες ως το 1974 (πρόταση του Αντώνη Σαμαρά) κι όχι μόνον τους διαπομπεύεις και τους οδηγείς σςε πολιτικό "θάνατο" αλλά μπορείς ως κράτος να διεκδικήσεις και χρήμα πίοσω. Αυτό όμως είναι άλλη κουβέντα, για άλλη ανάρτηση... Μην ζητάς σε ένα κείμενο λύσεις και θέσεις για όλα. Ας γίνουμε συγκεκριμένοι.

          • Μανιάτης avatar
            Μανιάτης @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 19/03/2012 09:58:54

            Είναι θέμα πολιτικής βούλησης.
            Προσωπικά εκτιμώ πως η Ελλάδα τελεί επί σειρά ετών υπό καθεστώς κατοχής.
            Θεωρώ δε ότι η Τρόικα είναι η μόνη δυνατή μορφή πολιτικής βίας για την απαλλαγή από το κατοχικό καθεστώς των δυνάμεων της σήψης και της ανικανότητας.

  26. Μανιάτης avatar
    Μανιάτης 18/03/2012 15:46:42

    Μήπως μείνουμε στα λόγια και στα μπλα μπλα;
    Μήπως πρέπει να επιβληθεί από τον Λαό η καταδίκη των κλεφτών;
    Ή μήπως διαδηλώνουμε μόνο για το χρήμα;

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Μανιάτης 18/03/2012 19:56:22

      Αυτά που προτείνω είναι πολύ συγκεκριμένα και πρακτικά πράγματα, όχι μπλα μπλα.

  27. panas avatar
    panas 18/03/2012 18:42:12

    Αν και έχω βρει άλλες τοποθετήσεις του Κρανιδιώτη κάπως υπερβολικές - με υπερβολικό νεύρο ίσως - η τελευταία αυτή πρόταση με βρίσκει σε πλήρη συμφωνία και θα στήριζα χωρίς μια δεύτερη κουβέντα μια κυβέρνηση που θα νομοθετούσε με τέτοιον τρόπο... Δυστυχώς στη χώρα της κρατικής μαφίας η θέση αυτή είναι πιο ακραία και ριζοσπαστική και από τις θέσεις των ακροαριστερών...
    Επειδή αυτή τη χώρα την κυβερνούν όμως παρέες, μακάρι να σχηματιστεί μια παρέα με κοινές απόψεις με αυτή του Φαήλου Κρανιδιώτη που θα βρεθεί στην εξουσία...

  28. Akyros avatar
    Akyros 18/03/2012 20:28:51

    Ασε ρε Φαηλο! ποσο κοντα θα εισαι αραγε σα δικηγορος, σαν υπερασπιστης του δικαιου, σ ανθρωπους που εμπλεξαν με τους πασοκραταρους και κυνηγιουνται ανελεητα, οταν θα συγκυβερνησετε; Κανοντας "δοκιμες" απο τωρα;
    Σημερα ειδες φανταζομαι οτι ελπιδες για μονοψηφια ποσοστα πεθαναν!
    η λερναια βιδρα ειναι δω και ειναι εδω γιατι ειναι κρατος! Το κρΑτος!
    Η νδ καταφερνε παντα να χρησιμευει για την αγραναπαυση που χρειαζεται το πολυγυριστο χωραφι και να το αποδιδει ετοιμο για νεους γυρους καλλιεργειας βλητων!
    Αυτη την φορα ποσο θα κρατησει αντισταση στο... τρακτερ του Μπεν υ ζελ;
    Τα δομημενα , αν θυμασαι, που εγιναν αιτια να συρθουν σιδηροδεσμιοι μερικοι για τα" ματια του κοσμου" , αν τα ειχαν τα ταμεια που υποχρεωθηκαν να τα πουλησουν για να αγορασουν εληνικα ομολογα, θα εδιναν πολυ καλα κερδη!
    Ασε Φαηλο, γιατι αυτες οι δικες , στρατοδικες, σταλινοδικες, χουντοδικες, λαικοΔικες , γιουργια στα παλιουρια, κρεμαλες και γουδοχερια,μονο μερικους σβερκους αγιαννηδων θα φιλοξενησουν, παρα τους αλ καΠονε της κλεψιας!
    Δυο χρονια πριν, το "σταυρωσον" με αποδειξεις αχρηστοτητας, μπουγατσοσυνης και κουρασης, το ουρλιαζαν με περισση ευκολια οι ιδιοι που τωρα, τ´ αναποδα με τον Κυριο, τραγουδουν το "ωσσανα" για τον Καραμανλη.
    Αν δεν την ορισεις την παγιδα, μην την ονειρευεσαι! ουτε που θα καταλαβεις ποσο γρηγορα θα γινεις το ποντικι της!
    κι οταν λεω "γινεις" εννοω ολους οσοι ειναι στη δικη σου -την δικη μας-μερια!

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Akyros 19/03/2012 09:39:52

      Πολύ μαύρα τα βλέπεις. Δεν είναι έτσι.
      Δεν έχουμε άλλη επιλογή: ή θα κάνουμε ριζοσπαστικές τομές ή θα ζήσουμε την κατάρρευση του πολιτικού συστήματος και της χώρας.
      Υπάρχουν απλοί και πρακτικοί τρόποι για να "σβερκώσεις" αυ΄τούς που πρέπει.

  29. ΠΕΛΙΑΣ avatar
    ΠΕΛΙΑΣ 18/03/2012 20:50:36

    Και αναδρομικά,γίνεται άμα υπάρχει βούληση , αλλά μάλον δεν θα υπάρξει. Εχει φροντίσει ο Βενιζέλος και ο πολιτικός κόσμος γι'αυτό.

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ ΠΕΛΙΑΣ 19/03/2012 09:36:54

      Αναδρομική ισχύ δυσμενέστερου Νόμου δεν γίνεται. Είπαμε, εκτός αν γίνει επανάσταση. Επειδή μάλλον δεν θα γίνει, ας μιλάμε ρεαλιστικά και πρακτικά.

  30. Δεξιοτέχνης avatar
    Δεξιοτέχνης 18/03/2012 22:19:16

    Εχεις απόλυτο δίκιο αγαπητέ μου. Τέτοιες αρμοδιότητες θα τις επιτρέψει στην Ελληνική συγκυβέρνηση η Τροίκα,ΔΝΤ, ΕΚΤ,και λοιποί έξωθεν κυβερνήτες της Ελλάδας καθότι δεν τους παρεμποδίζει στο έργο τους.

    Ισα ισα καλό θα τους κάνει.Εσοδα να είναι και ας είναι απ'οπου θέλει.

    Τώρα, και επειδή οι προτάσεις είναι δωρεάν, επιθυμώ διακαώς να παρουσιάσω κι'εγώ δύο +1 ως εξής.


    Α) Δεδομένου ότι εχει διαπιστωθεί στην Ελλάδα, κάποιοι μίζεροι και άθλιοι μιζαδόροι πολιτικάντηδες, να τα "υφαρπάζουν" κατα συρροή και κατ' εξακολούθηση,

    όπως επίσης έχει αποδειχθεί ότι κάποιοι χαίρουν άκρας πολιτικής ανικανότητας και μάλιστα απο πρόθεση. (Το παραδέχθηκαν και οι ίδιοι δημόσια).

    ΠΡΟΤΕΙΝΩ:

    Α) ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΗΣ ΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗΣ ΑΣΥΛΙΑΣ ΑΠΑΞ ΔΙΑ ΠΑΝΤΟΣ ΚΑΙ ΟΙ ΚΛΕΦΤΕΣ ΚΑΙ ΑΠΟ ΠΡΟΘΕΣΗ ΠΟΛΙΤΙΚΑ ΑΝΙΚΑΝΟΙ ΣΤΗ ΦΥΛΑΚΗ.


    Β) ΠΕΡΙΚΟΠΗ ΤΩΝ ΜΙΣΘΩΝ 60% ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΕΠΙΔΟΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΠΡΟΝΟΜΙΩΝ ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΗΣ ΚΡΙΣΗΣ ΚΑΙ ΤΩΝ 300 ΤΗΣ ΒΟΥΛΗΣ.
    Με αυτο τον τρόπο αφ'ενός θα καταλάβουν ΑΚΡΙΒΩΣ πως αισθάνονται οι Ελληνες, αφ'ετέρου θα τους δημιουργηθεί κίνητρο για εφαρμογή μέτρων πραγματικά ταχείας ανάπτυξης.

    Τέλος θεωρώ αυτονόητο την επιβολή του νόμου επι της παρανομίας, του δίκαιου επι του άδικου, και του Λούκι Λούκ επί των Ντάλτον, δια τούτο ΠΡΟΤΕΙΝΩ

    ΝΑ ΜΑΣ ΠΡΟΤΕΙΝΕΙΣ ΑΛΛΗ ΠΡΟΤΑΣΗ. Ειναι ώρα να γίνει ΑΛΛΑΓΗ ΣΚΗΝΙΚΟΥ και ΟΧΙ ΣΚΗΝΙΚΟ ΑΛΛΑΓΗΣ.

    Δεξιός είμαι ΟΧΙ μ@!@#@ς.

  31. ΚΑΠΕΤΑΝ ΜΙΧΑΛΗΣ avatar
    ΚΑΠΕΤΑΝ ΜΙΧΑΛΗΣ 19/03/2012 00:43:56

    ΕΑΝ Ο ΣΑΜΑΡΑΣ ΒΑΛΕΙ ΦΥΛΑΚΗ ΜΕΡΙΚΆ ΛΑΜΌΓΙΑ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥΣ
    ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΘΑ ΚΑΤΑΣΧΕΙ ΝΑ ΤΑ ΔΩΣΕΙ ΣΑΝ ΕΚΤΑΚΤΟ
    ΒΟΗΘΗΜΑ ΣΤΟΥΣ ΧΑΜΗΛΟΣΥΝΤΑΞΙΟΥΧΟΥΣ ΘΑ ΜΕΙΝΕΙ ΣΤΗΝ
    ΙΣΤΟΡΙΑ.

  32. MITSOS avatar
    MITSOS 19/03/2012 09:38:10

    ΕΓΩ ΛΕΩ ΚΑΤΙ ΠΟΛΥ ΑΠΛΟ ΠΟΘΕΝ ΕΣΧΕΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΠΑΝΤΕΣ

  33. ΒΙΣ avatar
    ΒΙΣ 19/03/2012 09:47:13

    Φαήλο, πολύ καλή πρόταση, την προσυπογράφω! Και θα έλεγα να ισχύει γενικότερα για υποθέσεις διαφθοράς στο Δημόσιο, ακόμα και όταν ο επίορκος υπάλληλος δεν έχει φάει άμεσα λεφτά του κράτους, αλλά έχει δωροδοκηθεί από ιδιώτη.
    Τώρα, περιμένω, όταν με το καλό γίνεις βουλευτής (εγώ θα σε ψηφίσω με μόνο ένα σταυρό στο ψηφοδέλτιο και θα πω και μια καλή κουβέντα σε φίλους και γνωστούς της Β΄ Πειραιά) να μην την ξεχάσεις την πρόταση, αλλά να την προωθήσεις όπου δει...

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ ΒΙΣ 19/03/2012 10:45:14

      Φίλε ΒΙΣ, εγώ την πρόταση νόμου θα την γράψω. Κι αν δεν βγω θα πάω πχ στον καλό φίλο Κώστα Τζαβάρα και άλλους και θα ζητήσω να την καταθέσουν εκείνοι. Χρειαζόμαστε άμεσα, πρακτικά και ρηξικέλευθα πράγματα με γρήγορη απόδοση. Αυτά έπρεπε να είχαν γίνει ήδη χθες!

      • rally monkey avatar
        rally monkey @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 19/03/2012 22:52:12

        μας λειπουν προτάσεις για το ΠΩΣ θα εφαρμοστούν οι Νομοι που θα ψηφιστουν (και αυτοι που ισχύουν)

  34. franc avatar
    franc 20/03/2012 10:51:59

    Aγαπητέ Φαήλε, αν πράγματι πιστεύεις αυτά που γράφεις, ένας δρόμος υπάρχει για σένα: Γίνε πρώτα ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΑΣ και στη συνέχεια Nti Pietro της Ελλάδας.
    Αλλοιώς θα λες και συ όπως εμείς οι συνταξιούχοι, τι θα έπρεπε να γίνει αλλά δυστυχώς παρήλθον οι χρόνοι εκείνοι...

  35. Α. Π. avatar
    Α. Π. 22/05/2013 19:31:03

    ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΚΑΙΑΔΑΣ ΓΙΑ ΑΝΘΡΩΠΟΘΥΣΙΕΣ ΣΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ. ΑΘΛΙΕΣ ΜΕΘΟΔΕΥΣΕΙΣ ΓΙΑ ΝΑ ΣΩΣΟΥΝ ΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΟΚΡΑΤΙΑ, ΤΙΣ ΠΑΡΑΝΟΜΕΣ ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ ΑΟΡΙΣΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΠΟΥ ΜΠΗΚΑΝ ΑΠΟ ΤΟ ΠΑΡΑΘΥΡΟ, ΤΟΥΣ ΜΕΓΑΛΟΕΠΙΟΡΚΟΥΣ ΠΟΥ ΕΚΑΝΑΝ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ, ΤΙΣ ΚΛΙΚΕΣ, ΤΙΣ ΣΥΜΜΟΡΙΕΣ, ΤΗΝ ΔΙΑΠΛΟΚΗ, ΤΗΝ ΑΝΟΜΙΑ, ΤΟΥΣ ΗΜΕΤΕΡΟΥΣ, ΤΟΥΣ ΚΟΜΜΑΤΙΚΟΥΣ ΣΤΡΑΤΟΥΣ!!!! ΝΤΡΟΠΗ!!!!

  36. MAYRO XABIARI avatar
    MAYRO XABIARI 22/05/2013 20:22:22

    "Κυρίως όμως οι υποθέσεις αυτές να δικάζονται από αμιγώς Ορκωτά Δικαστήρια, μόνο από ενόρκους με έναν τακτικό Δικαστή να προεδρεύει. Επτά απλοί πολίτες, εργάτες, υπάλληλοι, αγρότες, επιστήμονες, οτιδήποτε, να δικάζουν τους κλέφτες και καταχραστές, τους επίορκους λειτουργούς και τους ιδιώτες συνεργούς τους ή ηθικούς αυτουργούς. Δηλαδή να τους δικάζει ο Λαός. Όπως κάνουν οι «χαζοί» αμερικάνοι, που τακτικότατα όμως μπουζουριάζουν πανίσχυρα λαμόγια."

    Στις ΗΠΑ όμως για να βγει απόφαση από ενόρκους, χρειάζεται ομοφωνία, όχι πλειοψηφία. Τα πράγματα θα ήταν τραγικά με απλή πλειοψηφία στην Ελλάδα, τα κανάλια όντως θα έκαναν λαϊκά δικαστήρια και οι αποφάσεις θα ήταν σαν πολιτικά γκάλοπ. Άσε που ένας να στραβώσει (ή να λαδωθεί), ο κατηγορούμενος αφήνεται ελεύθερος, άντε πάλι (αν γίνει) νέα δίκη σε κάνα δυο τρία χρονάκια αργότερα, όλα τα είχε η Μαριορή στην Ελλάδα επιπλέον καθυστέρηση στην απονομή δικαιοσύνης της έλειπε. Άσε που η συντριπτική πλειοψηφία των υποθέσεων στην Αμερική γίνεται με συμβιβασμό (plea bargain).
    Και τέλος να θυμίσω δύο πολύ γνωστές υποθέσεις που το σύστημα ενόρκων στις ΗΠΑ απέτυχε παταγωδώς: O J Simpson και Rodney King.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.