#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
30/09/2012 14:00
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

"Τὸ αἷμα αὐτοῦ ἐφ' ἡμᾶς καὶ ἐπὶ τὰ τέκνα ἡμῶν..."



Ο καλύτερος τρόπος να αποκτήσεις συνενόχους ηταν πάντα ο εξαναγκασμός να συμμετάσχουν εκόντες άκοντες στο εγκλημα...

Ο Πόντιος Πιλάτος αφού απήλθε «ιδών οτι ουδέν ωφελεί, αλλά μόνο θόρυβος γίνεται» ένιψε τας χείρας του και θεώρησε ότι είναι αθώος του αίματος του δικαίου τούτου.«Σείς όψεσθε !»

Όμως οι Αρχιερείς και οι Φαρισαίοι ήθελαν οπωσδήποτε συνένοχο και εγγυητή της ανομίας. Δασκάλεψαν κατάλληλα τον όχλο και με την απειλή εκθέσεως στον Καίσαρα ο «δύσκολος» Πιλάτος «φραγγελώσας τον Ιησούν παρέδωσεν αυτόν ινα σταυρωθεί».

Εκ πρώτης όψεως, μικρή η σχέση των τότε τεκταινόμενων με την σημερινή κατάσταση στην χώρα μας. Όμως, η συμμετοχή Σαμαρά στο πολυπόθητο συναινετικό σχήμα που επιζητούσαν  πιστωτές, ελεγκτές και ντόπιοι ενδιαφερόμενοι πολύ εύκολα θα μας θυμίσει το κατά Ματθαίον ευαγγέλιο. Και πολύ σύντομα...

'Ήδη η Αριστερά και η Άκρα Δεξιά ταυτίζουν, σε ένα καθόλου πρωτότυπο συγχρωτισμό, το μυθικό «ψωμί, παιδεία, ελευθερία» με την αντίσταση στην τρόικα, τους ξένους εκβιαστές, την εξαθλίωση και τους ντόπιους εκτελεστές...

Η σπίθα που θα βάλει φωτιά στον κάμπο θα είναι θέμα δευτερολέπτων και απίστευτης «τυχαιότητος»...

Αλλά αυτήν την φορά, δεν θα είναι μόνο τα «πράσινα SA», οι Ταγματασφαλίτες του «ΜΠΑΤΣΟΚ» και οι κουκουλοφόροι της άκρας αριστεράς

Θα είναι και η παλινόρθωση των Χιτών και των Ταγματασφαλιστών, θα είναι η «λευκή τρομοκρατία», οι «Σουρλάδες» και οι «Μπουραντάδες» που δείχνουν απειλητικά τα δόντια τους !

Μαύρα κοράκια με νύχια γαμψά !

Το αίμα θα πέσει πράγματι εφ’ημάς και επι των τέκνων ημών...

Όσοι νόμισαν ότι μπορούσαν να συγκυβερνήσουν με υποτελείς στην Τρόικα, αμετανόητους καθεστωτικούς και διαπλεκόμενους τυχοδιώκτες ας προσέξουν : Το αίμα αφήνει λεκέδες και παρασύρει βαθιά στον διχασμό !

FactorX

Και θυμίζω: "What we do in life, echoes in eternity..."

ΣΧΟΛΙΑ

  1. εναςάσχετος avatar
    εναςάσχετος 30/09/2012 14:15:24

    "Όσοι νόμισαν ότι μπορούσαν να συγκυβερνήσουν με υποτελείς στην Τρόικα, αμετανόητους καθεστωτικούς και διαπλεκόμενους τυχοδιώκτες ας προσέξουν : Το αίμα αφήνει λεκέδες και παρασύρει βαθιά στον διχασμό !"

    Σε ποιούς αναφέρεσαι "ότι νόμισαν ότι μπορούσαν να συγκυβερνήσουν...."?
    Ποιοί είναι οι παραπλανηθέντες και εξαναγκασθέντες και τι θα έκαναν διαφορετικό αν κυβερνούσαν μόνοι τους?
    Όσο δε για το σύνθημα Ψωμί - παιδεία - ελευθερία, το ότι το μαγαρίζει αυτή τη στιγμή η άκρα δεξιά, δεν σημαίνει ότι αριστερά και άκρα δεξιά ταυτίζονται.
    Όπως άλλωστε δεν ταυτίζεται ο πολιτικός ακτιβισμός της αριστεράς με τους τραμπουκισμούς της άκρας δεξιάς, όπως δεν ταυτίζεται η βία του αμυνόμενου με τη βία του επιτιθέμενου!

  2. Anaconda avatar
    Anaconda 30/09/2012 14:27:12

    Καὶ ὅτε ἤνοιξεν τὴν σφραγῖδα τὴν τρίτην, ἤκουσα τοῦ τρίτου ζῴου λέγοντος: ἔρχου. καὶ εἶδον, καὶ ἰδοὺ ἵππος μέλας, καὶ ὁ καθήμενος ἐπ' αὐτὸν ἔχων ζυγὸν ἐν τῇ χειρὶ αὐτοῦ.

    Πόντιοι Πιλάτοι δεν υπάρχουν.
    Όσοι δεν είναι με τον Θεό, είναι με τον έξω από'δω.

    Ίσως/μάλλον/μπορεί/προσπαθώ/κάνω ό,τι μπορώ/κτλ δεν υπάρχουν.
    Όσοι δε λένε την πραγματικότητα και δεν κάνουν ξεκάθαρες, Ελληνικές επιλογές είναι καταδικασμένοι να πέσουν στην άβυσσο γιατί το ένα και μοναδικό πόδι που πατάει σε γη και δεν αιωρείται πάνω της μοιραία θα λυγίσει.

    Απλά, ξεκάθαρα, Ελληνικά.

    Καὶ εἶδον ὅτε ἤνοιξεν τὴν σφραγῖδα τὴν ἕκτην, καὶ σεισμὸς μέγας ἐγένετο, καὶ ὁ ἥλιος ἐγένετο μέλας ὡς σάκκος τρίχινος, καὶ ἡ σελήνη ὅλη ἐγένετο ὡς αἷμα,
    καὶ οἱ ἀστέρες τοῦ οὐρανοῦ ἔπεσαν εἰς τὴν γῆν, ὡς συκῆ βάλλει τοὺς ὀλύνθους αὐτῆς ὑπὸ ἀνέμου μεγάλου σειομένη,
    καὶ ὁ οὐρανὸς ἀπεχωρίσθη ὡς βιβλίον ἑλισσόμενον, καὶ πᾶν ὄρος καὶ νῆσος ἐκ τῶν τόπων αὐτῶν ἐκινήθησαν.
    καὶ οἱ βασιλεῖς τῆς γῆς καὶ οἱ μεγιστᾶνες καὶ οἱ χιλίαρχοι καὶ οἱ πλούσιοι καὶ οἱ ἰσχυροὶ καὶ πᾶς δοῦλος καὶ ἐλεύθερος ἔκρυψαν ἑαυτοὺς εἰς τὰ σπήλαια καὶ εἰς τὰς πέτρας τῶν ὀρέων:
    καὶ λέγουσιν τοῖς ὄρεσιν καὶ ταῖς πέτραις, πέσετε ἐφ' ἡμᾶς καὶ κρύψατε ἡμᾶς ἀπὸ προσώπου τοῦ καθημένου ἐπὶ τοῦ θρόνου καὶ ἀπὸ τῆς ὀργῆς τοῦ ἀρνίου,
    ὅτι ἦλθεν ἡ ἡμέρα ἡ μεγάλη τῆς ὀργῆς αὐτῶν, καὶ τίς δύναται σταθῆναι;

    • Stratis avatar
      Stratis @ Anaconda 01/10/2012 07:12:59

      Και ύστερα όπως όλα τα Ψώνια ξύπνησες

      • Anaconda avatar
        Anaconda @ Stratis 01/10/2012 07:59:14

        Έχω δει και καλύτερες προσπάθειες ατόμων που προσπαθούν να πάρουν αξία με επιθέσεις αλλά το επίπεδο του σχολίου σου είναι τόσο χαμηλό που ούτε ως μια απλή απάντηση δεν μπορώ να το ακολουθήσω.
        Ρίξε μια ματιά στο σχόλιο του Ιεροφάντη και θα καταλάβεις γιατί δεν πιάνεις καν τη βάση.

  3. ΚΥΘΗΡΙΟΣ avatar
    ΚΥΘΗΡΙΟΣ 30/09/2012 14:38:06

    Νά δεῖς Factor πού ἡ κατάσταση πού πολύ σύντομα ὅπως λές θά θυμίζει τό Κατά Ματθαῖον,γρήγορα θά παρακάμψει ὅλη τήν Καινή Διαθήκη γιά νά μᾶς παραπέμψει στήν Ἀποκάλυψη...

  4. easyrider avatar
    easyrider 30/09/2012 14:39:39

    Εξαιρετικό άρθρο

  5. SER avatar
    SER 30/09/2012 14:51:06

    εγω θυμάμαι τα λογια του πρωθυπουργού για το αντιμνημονιακό του παρελθόν "ουδείς αναμάρτητος"...την πατήσαμε φίλοι μου.Δεν υπάρχει και μνημονιακός και αντιμνημονιακός.Ή δέχεσαι 300 ευρώ μισθό ή δεν το δέχεσαι

  6. AIK avatar
    AIK 30/09/2012 15:41:06

    Το να χρησιμοποιούν ειρωνικά το φαυλεπίφαυλο εκείνο «ψωμί, παιδεία, ελευθερία» που έφερε πολύ ψωμί μεν σε όσους το πούλησαν σε καλή τιμή, αλλά καθόλου παιδεία και ελευθερία στον λαό δεν "παίζει";
    Καλό επίης θα ήταν να γίνει κατανοητό ότι ο μπαμπούλας "φασίστας" δεν παραλύει πια κανέναν. Η αναφορά στον Μπουραντ΄και την Χ μπορεί να κάνεις κάποιους να ψαξουν κι ν δούν ότι:
    - ο Μπουραντάς πέθανε φτωχός με μόνη περιουσία τη σύνταξή του (δεν είχε βγεί τον Γενάρη του 81 το πασοκ για να κάνει το θαύμα του πολλαπλασιασμού των συντάξεων). Στη δε βουλευτική του καριέρα υπάρχει και ξυλοδαρμός βουλευτή της ΕΔΑ (ο ΣΥΡΙΖΑ του τότε)
    - ο αρχηγός της Χ, ο Γρίβας πέθανε ομοίως πτωχός. Στα 59 του χρόνια πήγε στην Κύπρο και άρχισε τον αγώνα της ΕΟΚΑ, ο οποίος είχε ιδεώδες την αποβολή των άγγλων και την ΕΝΩΣΗ
    - η Χ απετέλεσε δεξαμενή στελεχών για ομάδες όπως η ΕΚΚΑ και ο ΕΔΕΣ, ενώ πολλοί Χιττες πολέμησαν στην 3η ορεινή και στον ΙΕΡΟ ΛΟΧΟ. Ο ΠΑΠΠΟΥΣ του ΓΑΠ έστειλε όπλα πριν την απελεθέρωση που τα παρέλαβε η Χ και οι Μπουραντάδες. Θα τους ενημέρωνε αν ήταν συνεργάτες των γερμανών;
    Γενικώς η μπογιά της αριστεράς περνάει πια μόνο στην "τιμημένη" γενιά του πολυτεχνείου και στους περί αυτήν.
    Η ΝΔ - αν θέλει να μην έχει την τύχη του πασοκ- καλό είναι να επενδύσει δεξιότερα και να απογαλακτιστεί από τα δεξιοφοβικά της σύνδρομα που μέχρι τώρα την κάνουν συνώνυμο της αξιωματικής αντιπολίτευσης

  7. blue nile avatar
    blue nile 30/09/2012 16:38:04

    Kάποιοι στην κυβέρνηση δεν μπορούν ακόμα να καταλάβουν ότι τα μέτρα που υπέγραψαν την προηγούμενη άνοιξη ήταν τόσο βαριά που θα καταπλάκωναν τα πάντα.
    Όσο για τον Σαμαρά δεν παύω να τον θεωρώ τον καλύτερο Έλληνα πολιτικό.
    Όμως όσο περνάει ο ο καιρός με τριβελίζουν τα λόγια του Γιανναρά που υποστήριζε ότι τίποτα το νέο δεν θα κόμιζε από τη στιγμή που από την ημέρα της εκλογής του και μετά δεν ξεκαθάρισε τη ΝΔ από τη μετριάντζα των πολικάντηδων της.

    Κάποιος μπορεί να αντιτείνει ότι του την είχαν στημένη του Σαμαρά ώστε με το που πήγαινε να τα βάλει με την κομματική καμαρίλα και τον νεποτισμό θα τον έριχναν. Παράδειγμα ο Καμμένος.

    Ίσως όμως να ήταν καλύτερα έτσι γιατί τώρα θα είχαμε μια εθνική εφεδρεία.

    Αν ο Σαμαράς αποτύχει στην οικονομία, που μην ξεχνάτε αυτό είναι το κύριο πεδίο, η χώρα θα περάσει στον Τσίπρα και τους διεθνιστές συριζαίους που θα εγκαταστήσουν τρία εκατομμύρια λαθρομεταναστών και θα κυβερνούν για τριάντα χρόνια κάτι που στην πορεία θα θυμίζει Ελλάδα...

    Και όλα δείχνουν πως προς τα εκεί πάμε...

  8. Νικόλας avatar
    Νικόλας 30/09/2012 16:55:42

    Ο Σαμαράς δεν συγκυβερνά ή συνενεί. Κυβερνά και δίνει εντολές. Μην τα μπερδεύουμε τα πράγματα. Ο Σαμαράς εκλέχθηκε, ανέλαβε την ευθύνη και δίνει τις εντολές.

  9. Ἀστυάναξ Καυσοκαλυβίτης avatar
    Ἀστυάναξ Καυσοκαλυβίτης 30/09/2012 17:05:23

    «Σε ποιούς αναφέρεσαι “ότι νόμισαν ότι μπορούσαν να συγκυβερνήσουν….”?
    Ποιοί είναι οι παραπλανηθέντες και εξαναγκασθέντες?»

    Ἐπίτρεψέ μου νὰ ἐπαναδιατυπώσω τὸ ἐρώτημά σου: Τί κάνει νιάου-νιάου στὰ κεραμίδια;

  10. factorx avatar
    factorx 30/09/2012 17:05:33

    Για την Δεξιά τους Χιτες και τα υπόλοιπα μπορεις να γράφεις ο,τι θες , αν θεωρείς αυτόν ειδικόν. Για την αριστερά όμως και τον ρόλο της δεν μπορείς με τιποτα να μας την βγαίνεις από τα ...αριστερά. Εμεις τα γράφουμε αυτά δεκαετίες. Αλλά όταν εγώ ήμουν βασικός μάρτυρας κατηγορίας στην δίκη του ΕΛΑ και την μετέτρεψα σε κατηγορητήριο εναντίον όλης της πρακτικής της αριστεράς απέναντί της (συν της διαπλοκής - λέγε με Σωκράτη) με αποτέλεσμα να στραφούν εναντίον μου με εμετική λασπολογία οι μισές Συνιστώσες, η Χρυσή Αυγή και οι τάχαμ δεξιούληδες του σήμερα κοιμόντουσαν τον ύπνο του άσχετου.

    • parsifal avatar
      parsifal @ factorx 30/09/2012 21:39:03

      Ψυχραιμία !

  11. Ἀστυάναξ Καυσοκαλυβίτης avatar
    Ἀστυάναξ Καυσοκαλυβίτης 30/09/2012 17:08:04

    Οἱ 272 λέξεις τοῦ ἄρθρου ὑπενθυμίζουν ἐπιτατικὰ ὅτι «τὰ πολλὰ λόγια εἶναι φτώχεια». Καλὲς οἱ ἀναλύσεις ἐπὶ ἀναλύσεων, ἀλλὰ... ἐδῶ εἶναι τὸ ψωμί.

  12. Β.Κ.Σ. avatar
    Β.Κ.Σ. 30/09/2012 17:43:15

    Φάκτορα μην ανησυχείς...
    Τις εφεδρείες που έχει ο Σαμαράς για το ...μετά, από πατριώτες Έλληνες που πιστεύουν σ΄ αυτόν, δεν τις έχει κανένας άλλος Έλληνας πολιτικός.
    το θέμα είναι, μέχρι να έρθει το "μετά", να καθαρίσει καλά ο κόπρος....
    Θα μπορέσουμε; Γιατί δεν είναι μόνον θέμα του Σαμαρά, ή του Πεπόνη... Είναι δικό μας πρωτίστως θέμα. Εάν βγούνε για παράδειγμα αύριο και κράζουμε όλοι τον Παπακωνσταντίνου για την περίφημη λίστα των 1991 φοροφυγάδων, σημαίνει πως και θέλουμε και μπορούμε! ειδάλλως....
    h**p://www.express.gr/news/finance/644306oz_20120928644306.php3

    • Diamond Angel avatar
      Diamond Angel @ Β.Κ.Σ. 30/09/2012 19:01:53

      '' Τις εφεδρείες που έχει ο Σαμαράς για το ...μετά , από πατριώτες Ελληνες που πιστεύουν σ'αυτόν, δεν τις έχει κανένας άλλος Ελληνας πολιτικός. '' Εκτός από πολύ όμορφο , είναι και αλήθεια !

    • Χμμμμ avatar
      Χμμμμ @ Β.Κ.Σ. 01/10/2012 00:09:36

      Ναι τις έχει τις εφεδρείες απο πατριώτες,
      αρκεί βέβαια να προλάβει πριν τους εκτελέσουν όλους.
      Αλλιώς όταν κάνει το γενικό προσκλητήριο
      θα ακούσει..
      "Απών! έπεσε υπέρ πατρίδος"

  13. ειδωλοκλάστης avatar
    ειδωλοκλάστης 30/09/2012 19:03:49

    μὴ οὖν μεριμνήσητε λέγοντες, Τί φάγωμεν; ἤ, Τί πίωμεν; ἤ, Τί περιβαλώμεθα; 32 πάντα γὰρ ταῦτα τὰ ἔθνη ἐπιζητοῦσιν· οἶδεν γὰρ ὁ πατὴρ ὑμῶν ὁ οὐράνιος ὅτι χρῄζετε τούτων ἁπάντων. 33 ζητεῖτε δὲ πρῶτον τὴν βασιλείαν καὶ τὴν δικαιοσύνην αὐτοῦ, καὶ ταῦτα πάντα προστεθήσεται ὑμῖν. 34 μὴ οὖν μεριμνήσητε εἰς τὴν αὔριον, ἡ γὰρ αὔριον μεριμνήσει αὑτῆς· ἀρκετὸν τῇ ἡμέρᾳ ἡ κακία αὐτῆς.

  14. Ο Θείος avatar
    Ο Θείος 30/09/2012 19:37:32

    ¨Οταν διαβάζω ή ακούω (από "αριστερά", "κέντρο" ή "δεξιά") τον όρο "συγκυβερνώ" ή "συγκυβέρνηση", κουμπώνομαι ως τον λαιμό. Έλλειψη ρεαλισμού εν όψει.
    Οι μονοκομματικές κυβερνήσεις τελείωσαν. Δεν θα τις ξαναδούμε για πολλά, πολλά χρόνια. Ο πολιτικός χάρτης αλλάζει ριζικά, "γερμανοποιείται", ίσως σε ακραία εκδοχή "ολλανδοποιείται".
    Και από την άλλη, η διακυβέρνηση αυτής της χώρας σήμερα, είναι αδύνατη από ένα και μόνον κόμμα. Η λεγόμενη "συγκυβέρνηση" (δηλαδή η πολυκομματική κυβέρνηση) είναι η νέα "φυσική κατάσταση" για το Ελληνικό πολιτικό σύστημα. Ξεχάστε τον ασυμβίβαστο διπολισμό ΝΔ - ΠΑΣΟΚ (ή και "δεξιά - αριστερά"). Περσινα ξινά σταφύλια. Δεν υπάρχει πλέον.
    Για τους τυχοδιώκτες και διαπλεκόμενους συμφωνώ και επαυξάνω: Έξω !!!
    Αλλά αυτό δεν σημαίνει μονοκομματικές κυβερνήσεις ή "ιδεολογικές" συμμαχίες (δεξιοί με δεξιούς μόνον και αριστεροί με αριστερούς).
    Και ξεχάστε ή αφήστε για άλλους τις "μαοικές" ιδεοληψίες με "σπίθες στον κάμπο". Οι απλοί πολίτες είναι πιό σοφοί από τους "ιδεολόγους" (και "επαγγελματίες ιδεολόγους"): Έδωσαν το μήνυμα σε 2 αλεπάλληλες εκλογές, και ψηφίζοντας και απέχοντας. ¨Οποιος δεν το πήρε, άς πρόσεχε...

    • Ο Θείος avatar
      Ο Θείος @ Ο Θείος 30/09/2012 20:06:19

      Από την αρχή το διατύπωσα ορθά κοφτά: Γνώμη μου είναι ότι μετά τις πρώτες εκλογές του Μαίου, κάτω και από την επίδραση του σόκ, ο κ. Σαμαράς έγινε ένας "άλλος πολιτικός", ίσως και ένας "άλλος άνθρωπος". Αρκετοί δεν συμφωνούν, βλέπουν (ή μάλλον εύχονται) συνέχεια με τον "Σαμαρά του 2010 - 2011". Το "ουδείς αναμάρτητος" το θεωρούν ελιγμό. Εγώ πάλι λέω ότι ιδιαίτερα τώρα δεν είναι καιρός για ελιγμούς και πολιτικαντισμούς.
      Μπορεί να κάνω λάθος και να έχουν δίκιο αυτοί - ο χρόνος θα δείξει. Αλλά προς το παρόν, έχουμε κυβέρνηση 3 μηνών μόνον - και πάει τώρα μόλις για την ΜΟΝΗ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΗ διαπραγμάτευση, την πολιτική διαπραγμάτευση στις Βρυξέλλες.
      Γιατί τόση βιασύνη στην κρίση; Γιατί φαντασιωνόμαστε ότι πραγματικά αποφασίζουν μαζί με τους υπαλλήλους της τρόικα; Γιατί οι αυτοεκπληρούμενες προφητείες για "διχασμό και αίμα"; Ν' αρχίσουν μήπως και οι ομοιοπαθείς Ισπανοί και Πορτογάλοι να μιλούν για εμφυλίους, για Φράνκο και Σαλαζάρ; Όπως βλέπετε αυτοί δεν το κάνουν - απλώς διαδηλώνουν.
      Υπομονή λοιπόν χρειάζεται. Και κυρίως, προτάσεις και αντιρρήσεις επί του πρακτέου.
      Και πάψτε επιτέλους να δαιμονοποιείτε την αριστερά ως όλον: Αριστερά δεν είναι μόνον (ούτε κυρίως) αυτοί που και σείς προβάλλατε κατά κόρον στην παλιά "αντιμνημονιακή" περίοδο: Η Δραχμαζανία, οι "Ανταρσυακοί" (και άλλοι) συνδαιτημόνες των Χρυσαυγιτών στην Πλατεία, οι στράτα στρατούληδες και οι Ιφικράτηδες.
      Με ένα τμήμα της αριστεράς, το κόμμα που υποστηρίζετε συγκυβερνά. Μπορεί στο μέλλον να χρειαστεί για την διακυβέρνηση και ένα άλλο. Πάψτε να δαιμονοποιείτε, οι κρίσεις είναι ο καιρός των συμπράξεων.

      • ΑΝΤΙΔΡΑΣΗ avatar
        ΑΝΤΙΔΡΑΣΗ @ Ο Θείος 30/09/2012 23:45:54

        Θειε μου τα συγχαρητήρια μου για τη δημοσίευσή σας!

        Η ανιψια σας
        ΑΝΤΙΔΡΑΣΗ

      • άγρυπνη avatar
        άγρυπνη @ Ο Θείος 01/10/2012 00:52:53

        Αν παράλληλα μ΄αυτή την ελληνικού τύπου συγκυβέρνηση γινόταν και έρευνα και τιμωρία των ενόχων και δήμευση των κλοπιμαίων, οι πολίτες όλων των αποχρώσεων και τάσεων θα ήταν περισσότερο ανεκτικοί και θα ένιωθαν εμπιστοσύνη,η οποία χάνεται.Στις χώρες που αναφέρεσθε η αυτοδυναμία της δικαστικής εξουσίας και το αυτονόητο της ευνομίας γιά όλους είναι διαχρονικές αξίες.Εδώ πότε;

      • DI.KO avatar
        DI.KO @ Ο Θείος 01/10/2012 01:12:03

        Συμφωνώ απόλυτα θείε!

      • rally monkey avatar
        rally monkey @ Ο Θείος 01/10/2012 02:11:06

        συμφωνω .. τωρα παει για την ΜΟΝΗ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΗ διαπραγμάτευση, την πολιτική διαπραγμάτευση στις Βρυξέλλες
        στο εσωτερικο ομως εχουμε περασει σε φαση αποσταθεροποιησης
        και ο Σαμαρας δεν μου φαινεται φτιαγμενος για να μπορει να κοντρολλαρει τετοιες καταστασεις.
        και το χειροτερο δεν ειδα να κανει κατι για να τις αποτρεψει

    • Παύλος avatar
      Παύλος @ Ο Θείος 30/09/2012 21:30:49

      Σας πέρασε ποτέ από το μυαλό ότι η σημερινή δραματική κατάσταση, με ολοφάνερο το φάσμα του αδιεξόδου, μπορεί να οφείλεται ακριβώς σ' αυτή τη στάση και θέση κάποιων "σοφών" πολιτών, πιο σοφών από τους ιδεολόγους (ψηφισάντων και αποσχόντων), πέραν του ότι συνιστά την απόλυτη χλεύη της ουτοπίας των πολυκομματικών κυβερνήσεων ;;;;;;(τουλάχιστον για την Ελλάδα, τουλάχιστον σήμερα).

      • Ο Θείος avatar
        Ο Θείος @ Παύλος 01/10/2012 10:52:56

        Συγγνώμη, αλλά ειλικρινά, ποιά από τις προηγούμενες μονοκομματικές (1952 - 1967 και 1974 -2012) ήταν καλύτερη και λειτουργικότερη από την σημερινή πολυκομματική;
        Λαμβάνοντας υπόψη τις συνθήκες, βεβαίως.
        Εξαιρώ την πρώτη κυβέρνηση Καραμανλή του Πρεσβύτερου, αλλά θυμηθείτε, είχε ως υπουργούς Δ. Τσάτσο, Γ. Μαύρο, Γιάγκο Πεσμαζόγλου και Γεώργιο-Αλέξανδρο Μαγκάκη. Πολυκομματική και αυτή !

  15. Τιγράνης avatar
    Τιγράνης 30/09/2012 19:37:57

    Κατ΄ αρχάς, δεδομένων των ιστορικών συνθηκών και των διακυβευμάτων, εκών άκων δεν υπάρχει. Και αν υπάρχει ισοδυναμεί με συμβιβασμένη ανικανότητα που άγεται και φέρεται κατά το συστημικό δοκούν.

    Αυτό που μου κάνει όμως εντύπωση είναι η, σε επίπεδο προσώπων, πολιτική συμπεριφορά όσων αγγίζουν τη βόμβα που ετοιμάζεται να εκραγεί. Από την αρχή του δράματος, όσοι μπλέχτηκαν με τη διαχείριση της κρίσης, έγιναν σταδιακά και οι κυριότεροι φορείς της.

  16. νταβελης γιωργος avatar
    νταβελης γιωργος 30/09/2012 19:40:05

    ΧΩΡΙΣ ΣΟΥΡΛΑΔΕΣ ,ΜΠΟΥΡΑΝΤΑΔΕΣ και ΠΑΟ ΣΤΗΝ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ ΠΟΥ ΕΚΑΝΑΝ ΚΑΙ ΛΑΘΟΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΘΑ ΕΙΧΑΝ ΕΠΙΚΡΑΤΗΣΕΙ ΟΙ ΚΟΥΜΜΟΥΝΙΣΤΟΣΥΜΜΟΡΙΤΕΣ .ΟΛΟΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΠΕΘΑΝΑΝ ΦΤΩΧΟΙ ΟΠΩΣ ΠΟΛΥ ΣΩΣΤΑ ΑΝΑΦΕΡΕΤΑΙ ΚΡΑΤΙΣΑΝ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΟΡΘΙΑ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΑΝΑΛΑΒΕΙ ΔΡΑΣΗ Ο ΕΘΝΙΚΟΣ ΣΤΡΑΤΟΣ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΝΙΚΗΣΕΙ ΣΤΟΝ
    ΓΡΑΜΜΟ ΚΑΙ ΣΤΟ ΒΙΤΣΙ.ΣΥΜΦΩΜΟΥΜΕ ΣΕ ΠΟΛΛΑ ΜΕ ΤΟΝ FACTOR X
    ΑΛΛΑ ΟΧΙ ΠΑΝΤΑ .ΑΝΗΚΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΣΚΕΠΤΟΜΕΝΗ ΛΑΙΚΗ ΔΕΞΙΑ ΚΑΙ
    ΕΙΜΑΣΤΕ ΠΑΝΤΑ ΜΑΧΙΜΟΙ ΝΑ ΣΤΗΡΙΞΟΥΜΕ ΤΙΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΤΟΥ
    ΣΑΜΑΡΑ.

    • Enzo avatar
      Enzo @ νταβελης γιωργος 30/09/2012 20:47:00

      Ν. Μιχαλολιάκος "Εμείς δεν είμαστε η ψόφια Δεξιά"

      αυτα Νταβελη πηγαινε να τα πεις στο Χαρβαντ που ειναι ο γαπ.

    • Ο Θείος avatar
      Ο Θείος @ νταβελης γιωργος 01/10/2012 12:47:03

      Σιγά να μην τους κράτησαν οι Σουρλάδες και Μπουραντάδες: Χωρίς τον στρατηγό Βάν Φλήτ με τις ναπάλμ του και τους Αμερικανούς χρηματοδότες και οπλοπρομηθευτές, χωρίς την Γιάλτα και την σκακιστική κίνηση του Στάλιν, οι Σουρλάδες και Μπουραντάδες θα είχαν γίνει παγοκολώνες στην Σιβηρία.
      Αλλά σεις οι "λαικοδεξιοί" είστε αχάριστοι: Τον Στάλιν δεν τον τιμήσατε για το "δωράκι". Και γίνατε ακόμη και όψιμοι "αντιαμερικανοί". Αλλά και "αντιγερμανοί" εντελώς πρόσφατα. Αγνώμονες, ξεχάσατε ποιοί όπλισαν πρώτοι τους Σουρλάδες και Μπουραντάδες.
      Κακό πράγμα να έχεις τέτοιους φίλους. Ακόμη πιό κακό, να είσαι αχάριστος στους φίλους, που σε βοήθησαν στα δύσκολα. Όποιοι και άν είναι.

  17. η Dimi avatar
    η Dimi 30/09/2012 19:59:33

    “Η ιστορία αποστρέφεται την υλική διάσταση. Το μεγαλείο δεν υπήρξε ποτέ αριθμητικό. Η ιστορία είναι πάντοτε εκλεκτική και δίνει την προτίμησή της όχι στους αριθμητικά αλλά ποιοτικά υπέρτερους. Οι λίγοι κι εκλεκτοί αποστρέφονται την ένταξη σε μια μάζα που έχασε τις ανθρώπινες ιδιότητες. Γι’ αυτό συχνά μένουν μόνοι, όπως οι κορυφές των βουνών, που δέχονται τα πλήγματα των κεραυνών. Αλλά μόνο οι κορυφές έχουν το προνόμιο να κατοικούνται από αετούς και να εγγίζουν τον ουρανό. Αν οι επιστήμονες δεν σταθούν άγρυπνοι φύλακες πάνω στις επάλξεις του επιστημονικού καθήκοντος και θελήσουν, σαν άλλοι Πόντιοι Πιλάτοι, να μεταθέσουν σε ώμους άλλων την ευθύνη για την κακή χρησιμοποίηση των ευρημάτων τους, τότε η επιστήμη από πηγή ζωής θα μεταβληθεί σε πηγή ολέθρου.” ~Σαράντος Ι. Καργάκος: “Μαθήματα Εκθέσεων”

    • Παύλος avatar
      Παύλος @ η Dimi 30/09/2012 21:36:58

      Προσυπογράφω Dimi

      • η Dimi avatar
        η Dimi @ Παύλος 30/09/2012 22:40:13

        Kαλησπέρα, Παύλο. "Αν θέλεις να εξαφανίσεις έναν λαό, εξαφάνισε τη γλώσσα του" ~Βλαντιμίρ Λένιν

  18. ΒΑΣΟΣ avatar
    ΒΑΣΟΣ 30/09/2012 22:16:19

    Message From the Founder (Harvard Kennedy School)

    In the last decades we have witnessed dramatic changes around the globe. These changes have posed tremendous challenges to the countries of Southeastern and East-Central Europe. To meet these challenges reform should be guided and implemented by highly skilled individuals who possess leadership, knowledge, integrity and perseverance.

    With Kennedy School expertise and training, the next generation of leaders can gain important analytical, advocacy and leadership skills to meet these challenges and have a meaningful, ethical impact. We tap into the enormous resources of the School to promote research and build networks for peace, as a way to foster lasting stability and prosperity in the region.

    Our goal is simple: to help develop open, prosperous and democratic societies full of opportunity. To this end, I invite all imaginative and visionary people to join this program's efforts.

    -Socrates P. Kokkalis
    http://www.hks.harvard.edu/programs/kokkalis/about/message-from-the-founder

    ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ ΤΩΡΑ; ΚΑΤΑΛΑΒΑ ΝΑ ΛΕΣ

  19. ΒΑΣΟΣ avatar
    ΒΑΣΟΣ 30/09/2012 22:40:09

    Also:
    current kokkalis fellows
    Pinar Akcayoz De Neve, Turkey
    Milan Kondić, Bosnia and Herzegovina
    Lidija Levkovska, FYROM
    Razvan Orasanu, Romania
    Panagiotis Vlachos, Greece
    Stoica Cristinel Popa, Romania
    http://www.hks.harvard.edu/programs/kokkalis/about/current-kokkalis-fellows

  20. Παύλος avatar
    Παύλος 30/09/2012 23:21:19

    Καλησπέρα Dimi. : http://www.pare-dose.net/?p=3159

  21. Παύλος avatar
    Παύλος 30/09/2012 23:33:14

    Ο καθένας πιστεύει ό,τι θεωρεί πιο αληθές , βεβαίως βεβαίως !!!
    (καταραμένα μικρόφωνα!)

    • η Dimi avatar
      η Dimi @ Παύλος 01/10/2012 02:21:26

      Παύλο, …«το περιεχόμενο και η κατηγορηματικότητα της διάψευσης του Αμερικανού πολιτικού δεν επιτρέπουν καμιά αμφιβολία για την ειλικρίνεια του.»
      Η αναξιοπιστία και η αποδεδειγμένα παραβατική πορεία του Αμερικανού πολιτικού ΕΠΙΤΡΕΠΟΥΝ ΚΑΘΕ αμφιβολία για την ειλικρίνειά του.

      Όλα είναι δυνατά για τον αμφιλεγόμενο Δήμιο των λαών της Λατινικής Αμερικής και Ασίας και, ανθέλληνα ορκισμένο και, ηθικό αυτουργό της τουρκικής εισβολής στη Κύπρο και, υποβολέα του αλήστου «η Κύπρος είναι μακρυά», το οποίο τηλεφωνικώς στη τότε Ελληνική Κυβέρνηση επέβαλε και, επίλεκτο μέλος της σχιζοφρενικής Elite Bilderberg και, κατηγορούμενο εμπνευστή της δολοφονίας του Ιταλού Πρωθυπουργού Άλντο Μόρο και, έμπορα και, διακινητή μεγάλων ποσοτήτων διαμαντιών ΛΙΓΟ ΠΡΙΝ την 9/11 επίθεση στο Παγκόσμιο Κέντρο Εμπορίου στη Νέα Υόρκη.. και, νυν φυγόδικο, ο οποίος ούτε που διανοείται να βγει εκτός ΗΠΑ πλέον, καθώς μεγάλος αριθμός χωρών έχουν εκδώσει Εντάλματα Συλλήψεως εναντίον του. Το 1973, με την (κατά το ήμισυ) βράβευσή του με το Βραβείο Νοbel Ειρήνης, (ως λευκή περιστερά που είναι!), για τη συνεισφορά του στη διεκπεραίωση των διαπραγματεύσεων για τον τερματισμό του πολέμου στο Βιετνάμ, λέει, και με την (κατά το άλλο ήμισυ) βράβευση του νικητή του πολέμου του Βιετνάμ, ο οποίος ούτε που καταδέχτηκε να το παραλάβει.. το Βραβείο έχασε την αρχική λάμψη και γόητρό του, καθώς είχαν παραβιαστεί όροι της διαθήκης του Σουηδού Διαθέτη Alfred Nobel..

      Όποια πέτρα παραβατικότητας και αν σηκώσεις, από κάτω αυτό το άθλιο υποκείμενο θα βρεις. Και τώρα, αυτός και οι όμοιοί του, (μάταια) πασχίζουν τ’ ασυμμάζευτα να συμμαζέψουν γιά όσα χολερικά για την Ελλάδα έχει πει και έχουν γραφτεί, λες και οι υψηλά ιστάμενοι και οι δημοσιογράφοι εφημερίδων όλοι μαζί παράκρουση είχαν πάθει όταν αυτός τα έλεγε κι εκείνοι τον άκουγαν και τα έγραφαν..

  22. Ιεροφάντης avatar
    Ιεροφάντης 30/09/2012 23:56:18

    Κανένα Έθνος δε διχάζεται, όταν έχει Εθνική Στρατηγική.

    Κανένα Έθνος δε διχάζεται, όταν υπηρετείται από πατριώτες.

    Και εσύ, Φάκτορα, βάζεις το λιθαράκι σου και για τα δύο. Μπορεί να μη το καλαβαίνεις, αλλά το βάζεις...

    Τα πρόσωπα έρχονται και παρέρχονται.

    Ένα μένει να θυμόμαστε.

    Ποτέ ξανά, και για κανέναν, δεν πρέπει Έλληνας, να στραφεί κατά Έλληνα.

    Ποτέ.

    • Ο Θείος avatar
      Ο Θείος @ Ιεροφάντης 01/10/2012 10:43:28

      Ποτέ ξανά δεν πρέπει Έλληνας να στραφεί κατά Έλληνα.
      Εκτός άν ο "απέναντι" αποφασίσει να γίνει "χαλίφης" στη θέση του πραγματικού χαλίφη - της πλειοψηφίας των πολιτών. Μη έχων πλειοψηφία.
      Τότε, πρέπει να στραφεί εναντίον του σφετεριστή. Επιβάλλεται.

      • Ιεροφάντης avatar
        Ιεροφάντης @ Ο Θείος 01/10/2012 19:30:45

        Θείο, δεν μας τα λες καλά...

        Αν ίσχυε το αξίωμά σου, από το 1974 θα έπρεπε να είχαμε διαλυθεί στον εμφύλιο.

        Όχι τίποτε άλλο, αλλά γιατί από τους χαλίφιδες από τότε μέχρι σήμερα, κανείς, ξέρεις, δεν είχε την πλειοψηφία των πολιτών. Είχε απλώς την πλειοψηφία των ... βουλευτικών εδρών.

        Και μιας και είμαστε στο 2012, ποιον βλέπεις εσύ να έχεις ως "απέναντι" χαλίφη - σφετεριστή;

        • Ο Θείος avatar
          Ο Θείος @ Ιεροφάντης 02/10/2012 12:17:53

          Προς το παρόν δεν βλέπω κανέναν. Απολύτως. Ευτυχώς !
          Προληπτικά ισχύει.
          Από το 1974 όντως, κανείς, δεν είχε την πλειοψηφία των πολιτών. Είχε απλώς την πλειοψηφία των … βουλευτικών εδρών. Αλλά δώσε βάση εδώ: Τα ισχύοντα εκλογικά συστήματα τα ψήφισαν κόμματα που είχαν (σχετική έστω) πλειοψηφία έναντι των αντιπάλων τους.
          Αυτό το σέβομαι - άν και δεν θεωρώ δίκαια τα εκλογικά συστήματα αυτά. Πρέπει να το σέβομαι - δεδομένου ότι είμαι με την αντιπροσωπευτική δημοκρατία και με την αρχή της πλειοψηφίας.
          Επί της ουσίας, είμαι και ήμουν πάντα σαφώς οπαδός της απλής αναλογικής. Με διπλή ψήφο - το λεγόμενο "Γερμανικό" σύστημα.
          Απλή απλούστατη αναλογική με φράγμα 3 ή 5 %, ψήφο χωριστή για κόμμα και χωριστή για απευθείας εκπρόσωπο περιφέρειας: Να μπορώ να ψηφίζω, π.χ. (ενδεικτικά) ως κόμμα τον ΣΥΡΙΖΑ, αλλά ως απευθείας εκπρόσωπο στην περιφέρειά μου έναν υποψήφιο που υποδεικνύει η ΝΔ. Άν τον βρίσκω τον καλύτερο ως πρόσωπο, γιατί όχι;
          Φυσικά, με τέτοιο σύστημα αντίο οι "αυτοδύναμες" (και πολιτικά ανίσχυρες) κυβερνήσεις. Καλό δεν είναι όμως;

  23. η Dimi avatar
    η Dimi 01/10/2012 00:45:34

    Eτσι έδωσαν στα Σκόπια το όνομα «Μακεδονία»
    Και πως προέκυψε το σύνθετο και απαράδεκτο FYRO«Μ»
    http://www.noiazomai.net/chrisspirou.html

    “Δεν χάρισαν οι Σύμμαχοι στους Σκοπιανούς το όνομα της Μακεδονίας• εμείς το χαρίσαμε. Μόνο που κάναμε υποκριτικά πως δεν το ξέραμε. Και δικαίως οι ξένοι δημοσιογράφοι μας λοιδορούν. Γιατί όταν έρχονται εδώ, δεν συναντούν Έλληνες αλλά γραικύλους.” ~Σαράντος Ι. Καργάκος

    «Παραιτούμαι, επειδή αρνούμαι
    ν' αναγνωρίσω στους Σκοπιανούς
    το δικαίωμα ν' αποκαλούνται Μακεδόνες.»
    ~Αντώνης Σαμαράς, ΥΠΕΞ (21-10-1992)

  24. blue nile avatar
    blue nile 01/10/2012 09:45:25

    Ιεροφάντη

    Συμφωνώ 100%

  25. Νικόλας avatar
    Νικόλας 01/10/2012 13:13:45

    +1.

    Εκνευρίζομαι με όσους θεωρούν ότι ο εμφύλιος ήταν κάτι αμφίρροπο. Δείχνει ηλιθιότητα. Ο εμφύλιος ήταν ένας πόλεμος με αποτέλεσμα προκαθορισμένο και προβλέψιμο αφού είχε προηγηθεί η σύσκεψη της Γιάλτας. Κανενας δεξιός που πολέμησε στον εμφύλιο δεν προσέφερε υπηρεσίες στην πατρίδα προστατεύοντάς την από τους κομμουνιστές, απλούστατα γιατί ακόμα και αν δεν είχε πολεμήσει δε θα επικρατούσαν οι κομμουνιστές.

    • Ο Θείος avatar
      Ο Θείος @ Νικόλας 01/10/2012 14:45:05

      Αυτό ακριβώς δεν λέω, άν δείς το πρώτο στην χρονική διαδοχή;
      Όλοι όσοι δεν ήθελαν την Ελλάδα Σοβιετική Δημοκρατία (και καλά έκαναν), εν πρώτοις την Γιάλτα να μνημονεύουν και να τιμούν. Και τους 3 "ήρωές" της Ρούσβελτ - Στάλιν - Τσώρτσιλ, που "τα μιλήσανε και τα συμφωνήσανε".
      Ρούσβελτ - Στάλιν - Τσώρτσιλ. Όχι Σουρλάδες, Μπουραντάδες και συντροφία...

      • Νικόλας avatar
        Νικόλας @ Ο Θείος 01/10/2012 14:49:23

        Ε ναι +1 έγραψα, δε διαφώνησα.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.