#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
05/12/2010 21:05
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

“Τρομοκράτες” χωρίς … τρομοκρατική οργάνωση



Αφου επί ώρες προσπάθησαν να αποπροσανατολίσουν το ενδιαφέρον του κοινού συνδέοντας το οπλοστάσιο που ανακαλύφθηκε χθες (http://www.antinews.gr/?p=74549) με την Σέχτα και άλλες τρομοκρατικές οργανώσεις τελικά αποκαλύφθηκε ότι δεν ταυτίζονται με όπλα τρομοκρατικής οργάνωσης τα όπλα που βρέθηκαν το Σάββατο στις γιάφκες της Νέας Σμύρνης και του Πειραιά.

Όπως ανακοίνωσε η ΕΛ.ΑΣ., από τις μέχρι τώρα εργαστηριακές βαλλιστικές εξετάσεις στα όπλα, προέκυψε ότι δεν ταυτίζονται με τρομοκρατική δράση.

Οι έρευνες συνεχίζονται για τυχόν ταύτισή τους με άλλες αξιόποινες πράξεις.

Αλλη μία γιάφκα (μετά της Ν.Σμύρνης, του Πειραιά και του Αγρινίου) εντοπίστηκε από την Αντιτρομοκρατική στην Καλλιθέα, όπου σύμφωνα με έγκυρες πληροφορίες υπάρχουν όπλα και έντυπο υλικό. Σε εξέλιξη είναι οι έρευνες στα άλλα τρία σπίτια.

Την ίδια ώρα συνεχίζεται ο έλεγχος υπόπτων με τις συλλήψεις να έχουν φθάσει τις εννέα. Σύμφωνα με πληροφορίες που επικαλείται το ΑΠΕ-ΜΠΕ, ο νεαρός που προσήχθη από τη Σητεία της Κρήτης είναι φοιτητής από την Αθήνα και στην κατοχή του δεν βρέθηκαν όπλα παρά μόνον έντυπο υλικό.



Ενημέρωση (20.50). Ποινική δίωξη για τρία κακουργήματα άσκησαν οι εισαγγελείς σε βάρος των έξι συλληφθέντων, μετά την επιχείρηση της αντιτρομοκρατικής υπηρεσίας.

Εναντίον των έξι ασκήθηκε δίωξη για ένταξη σε τρομοκρατική οργάνωση, η οποία προς το παρόν δεν προσδιορίζεται, διακεκριμένη περίπτωση οπλοκατοχής και προμήθεια και κατοχή εκρηκτικών υλών.

Σύμφωνα με πληροφορίες όλοι οι συλληφθέντες είπαν στους εισαγγελείς ότι δεν έχουν λάβει γνώση της δικογραφίας και ότι δεν έχουν τηρηθεί τα δικαιώματά τους.

Επί πλέον ο Αλέξανδρος Μητρούσιας αρνείται τη συμμετοχή του στην οργάνωση «Συνωμοσία Πυρήνων της Φωτιάς».

Οι έξι θα παραπεμφθούν σε ανακριτή από όπου και αναμένεται να λάβουν προθεσμία για τις απολογίες του.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Le canard avatar
    Le canard 05/12/2010 13:57:27

    Αυτό που μετά βεβαιότητος έχει μέχρι στιγμής εξαρθρωθεί είναι τα δικονομικά δικαιώματα των κρατουμένων και η δυνατότητα επικοινωνίας τους με συγγενείς και συνηγόρους. Η απόλυτη απαγόρευση άσκησης των στοιχειωδών δικαιωμάτων καθώς συμπληρώνονται σχεδόν 24 ώρες μετά τη σύλληψή τους καθώς και η άρνηση επιβεβαίωσης των ονομάτων των συλληφθέντων αγγίζει τα όρια της αρπαγής. Η περιφρόνηση συμπληρώνεται με τη συνήθη μέθοδο των επιλεκτικών διαρροών και της επικοινωνιακής χειραγώγησης της κοινής γνώμης. Και αν αυτά συμβαίνουν με την κάλυψη της εισαγγελίας επιβεβαιώνεται η σύμπτωση των μηχανισμών καταστολής όχι στην προστασία, αλλά στην κατάλυση της έννομης και συνταγματικής τάξης.

    Μία ημέρα πριν τη συμπλήρωση διετίας από τη δολοφονία του Αλέξη Γρηγορόπουλου και ενώ ολόκληρη η κοινωνία βρίσκεται σε αναβρασμό και ετοιμάζεται για κινητοποιήσεις το ένοχο κράτος έχει προφανή ανάγκη να εξιλεωθεί, να εμφανίσει επιτυχίες και ιδίως να νομιμοποιήσει τον αυταρχισμό που ετοιμάζει για την αυριανή επέτειο.

    Καμμία ανοχή ! Καμμία πολιτική και επικοινωνιακή σκοπιμότητα πάνω από δικαιώματα και ελευθερίες !

    Αθήνα, 5/12/2010 ώρα 12.00΄

    Κώστας Παπαδάκης

    Συνήγορος υπεράσπισης ενός εκ των φερομένων ως συλληφθέντων

    • Tassos avatar
      Tassos @ Le canard 05/12/2010 15:48:37

      Ποιός Παπαδάκης ρε παιδιά? Αυτός που αρθρογραφεί κατά της Ελλάδας στην Νόβα Ζόρα το αυτονομιστικό πατσαβουρόχαρτο των Σκοπιανών του Ουράνιου Τόξου? Θυμάται κανένας την δεκαετία του 80 που τον είχαν στριμώξει κάτι Ματατζήδες σε επεισόδια και ο τύπος οπλοφορούσε? Τους τύπους πρέπει να τους στείλουν για ανάκριση στην Σ.Αραβία που ο ανακριτής για το καλημέρα σε βγάζει τα νύχια.

      • Nτινα (Ναντια)Μαρκοπουλου(Γηραια) avatar
        Nτινα (Ναντια)Μαρκοπουλου(Γηραια) @ Tassos 05/12/2010 17:12:10

        Ποιος Παπαδακης ? Της Noβα Ζορα??
        Οποιος τολμησει να μπει στην ιστοσελιδα της θα παθει εγκεφαλικο αμεσα.
        Δεν φανταζεστε ποσο Ανθελληνικη ειναι.

      • ΛΕ avatar
        ΛΕ @ Tassos 05/12/2010 17:41:55

        ΜΠΡΑΒΟ! ΠΕΣΤΑ! ΚΙ ΑΛΛΟΟΟΟ

    • vonchristoforakos avatar
      vonchristoforakos @ Le canard 05/12/2010 16:22:42

      ΑΠΕ

      Σε τέσσερα σπίτια με οπλισμό επικεντρώνεται, έως στιγμής, το μεγάλο ενδιαφέρον της αντιτρομοκρατικής υπηρεσίας στο πλαίσιο της έρευνας για τη συλλογή στοιχείων σχετικά με την υπόθεση της τρομοκρατίας, που βρίσκεται σε εξέλιξη.

      Η τελευταία γιάφκα εντοπίστηκε από την αντιτρομοκρατική υπηρεσία στην Καλλιθέα, όπου σύμφωνα με έγκυρες πληροφορίες υπάρχουν όπλα και έντυπο υλικό, ενώ σε εξέλιξη βρίσκονται οι έρευνες στα άλλα τρία σπίτια με οπλισμό στη Νέα Σμύρνη, τον Πειραιά και το Αγρίνιο.

      Παράλληλα, συνεχίζονται οι έλεγχοι σε άτομα, που έχουν ανεβάσει έως στιγμής τις συλλήψεις σε εννέα. Ο νεαρός που προσήχθη από τη Σητεία της Κρήτης είναι, σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες, φοιτητής από την Αθήνα, και δεν βρέθηκαν στην κατοχή του όπλα παρά μόνον έντυπο υλικό.

      Για την ώρα δεν έχουν ανακοινωθεί επίσημα τα αποτελέσματα των βαλλιστικών ερευνών στα όπλα, που έχουν φτάσει στα εγκληματολογικά εργαστήρια, αλλά δεν αποκλείεται να γίνουν ανακοινώσεις σύντομα από το Αρχηγείο της ΕΛ.ΑΣ.

      • vonchristoforakos avatar
        vonchristoforakos @ vonchristoforakos 05/12/2010 16:23:07

        ΑΠΕ

        Δεν ταυτίζονται με τρομοκρατικές ενέργειες τα όπλα, που βρέθηκαν χθες στη Νέα Σμύρνη και στον Πειραιά, σύμφωνα με τα ως τώρα αποτελέσματα των βαλλιστικών εξετάσεων, στα εργαστήρια της εγκληματολογικής υπηρεσίας.

        Αυτό ανακοινώθηκε πριν από λίγο από την Αστυνομία, ενώ διευκρινίζεται ότι η βαλλιστική συνεχίζεται για να διαπιστωθεί αν υπάρχει ταύτιση των όπλων με άλλες αξιόποινες πράξεις.

  2. Επώνυμος avatar
    Επώνυμος 05/12/2010 14:28:57

    Εεεε, κάτι για τα όπλα που βρέθηκαν; Και που ΔΕΝ ταυτίζονται με ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ τρομοκρατική οργάνωση; Πράγμα που δείχνει ότι υπάρχει αλλού είδους καθοδηγητικό κέντρο της τρομοκρατίας;

    Χιλιάδες άνθρωποι καταπατούνται τα δικονομικά τους δικαιώματα καθημερινά όχι μόνον στην Ελλάδα, αλλά και παγκοσμίως, μια που παντού έχει η αστυνομία την τάση να αυθαιρετεί, αλλά μόνον στους συλληφθέντες για τρομοκρατική δράση γίνεται θέμα. Και μάλιστα όχι σπάνια, με μια απίστευτη μονομέρεια σε σχέση με την ουσία του συμβάντος, που είναι η υπαρκτή παράνομη δράση του συλληφθέντος.

    Πώς γίνεται ρε παιδιά αυτό και είστε τόσο ετίθκτοί για τους ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΈΝΟΥΣ ανθρώπους, θα μου το εξηγήσει κανείς αν έχει την καλοσύνη;

    • Λεφτά υπάρχουν avatar
      Λεφτά υπάρχουν @ Επώνυμος 05/12/2010 16:03:43

      Ούτε εγώ, υπερασπίζομαι τρομοκράτες ή τρομοκρατικές οργανώσεις αλλά,

      "επώνυμε", άκου:

      1. Γνωρίζεις πόσα όπλα κατέχουν νόμιμα ή παράνομα "επωνυμοι" και ανώνυμοι σε ολη την επικράτεια;
      Οι βουλευτές, οι επιχειρηματίες και οι άνθρωποι της νύχτας μονάχα.
      Αν εντελώς συμπτωματικά! τα ανακαλύψει καποτε η αντιτρομοκρατική,

      τί θα κανει;

      θα τους φορτώσει τρομοκρατικές προθέσεις;

      2. Η Αστυνομία αυτής της χώρας που σε αγαστή συνεργασία με το παρακράτος την μαφία και ολα τα "αξιοπρεπή επαγγέλματα" της μέρας και της νύχτας, γνωρίζει παρακολουθεί κρυφακούει, μέχρι και κώμμα εχουν στη Βουλή γι αυτή τη δουλειά.
      Η Αστυνομία τους γνώριζε τους "υπόπτους" αφού τους παρακολουθούσε.
      Η Αστυνομία γνωρίζει ολους οσους εχουν όπλα και παρεμφερή αντικείμενα, αφού συνεργάζεται με τους εισαγωγείς και τους πωλητές.

      Τί ρόλο παίζει η Αστυνομία σε αυτή τη χώρα;

      3. Η ΕΛΛΑΣ είναι μια διεφθαρμένη και καταληστευμένη χώρα, η διαφθορά και η καταλήστευση συντελούνται εδώ και 180 χρόνια. Ολα αυτά τα χρόνια είχαμε και διαστήματα "Δημοκρατίας", οπως λέτε και εσείς οι "Επώνυμοι"
      Ολα αυτά τα χρόνια λειτουργούσαν οι θεσμοί, και οι υπΕρεσίες του κράτους.

      Εάν λειτουργούσαν οι θεσμοί και οι υπΕρεσίες τότε γιατί συνεχώς συλαμβάνονται μόνο "τρομοκράτες" και ποτέ,

      φοροκλέφτες

      απατεώνες

      και επίορκοι κρατικοί λειτουργοί;

      Είναι πολλά τα λεφτά "Επώνυμε", τα λεφτά που σπαταλούνται σε κρατικές φιέστες εντυπωσιασμού και αποπροσανατολισμού της κ. γνώμης.
      Είναι πολλά τα λεφτά διοτι διστυχώς ακόμα,

      λεφτά υπάρχουν!

      • Επώνυμος avatar
        Επώνυμος @ Λεφτά υπάρχουν 05/12/2010 16:52:06

        Αυτά που λες είναι κάτι διαφορετικό. Μια ένσταση εχω: Ότι και οι 'τρομοκράτες' τώρα τελευταία άρχισαν να συλλαμβάνονται, όταν οι συλλήψεις άρχισαν να εξυπηρετούν το σύστημα. Αλλά κι εκεί πάλι κάποιοι ιδεολόγοι την πληρώνουν. Οι ιθύνοντες νόες έχουν κάνει το ντηλ τους με το σύστημα (αν δεν ΕΙΝΑΙ το σύστημα) και είναι κι αυτοί εκτός...

  3. A.M. avatar
    A.M. 05/12/2010 14:44:50

    Χωρίς να γνωρίζω πρόσωπα και χωρίς να υπερασπίζομαι τρομοκράτες ή τρομοκρατικές οργανώσεις ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΖΕΙΣ ΚΑΠΟΙΟΝ ΩΣ ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΗ ΚΑΙ ΩΣ ΕΝΟΧΟ ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΙΚΩΝ ΕΝΕΡΓΕΙΩΝ πριν αυτός καταδικαστεί οριστικά και αμετάκλητα από ΝΟΜΙΜΟ δικαστήριο και με τις ΝΟΜΙΜΕΣ και συνταγματικά κατοχυρωμένες διαδικασίες που εννοείται πως θεωρούν ως ΑΘΩΟ τον κάθε πολίτη πριν την οριστική του καταδίκη και ως εκ τούτου και δικαιούμενου ΌΛΩΝ των δικαιωμάτων που έχει ο κάθε κατηγορούμενος πολίτης και κυρίως της παρουσίας δικηγόρου κατά την ανάκριση.

    Και η ευαισθησία και η επιθετικότητα «για τους συγκεκριμένους ανθρώπους» οφείλεται στο ότι οι εξουσίες από πάντα δημιουργούσαν κατα βούλησιν ενόχους εκ του μή όντος και κατηγορούσαν ως τρομοκράτη τον κάθε έναν που δεν «προσαρμόζονταν» στα δικά της μέτρα και σταθμά

    Όσο πιο βαριά η κατηγορία τόσο περισσότερο πρέπει να σεβόμαστε τα δικαιώματα του κατηγορούμενου.
    Άλλο να φάει κάποιος έξη μήνες με αναστολή λόγω μιας παρατυπίες κατά την ανάκριση και άλλο να φάει ισόβια στερούμενους παρουσίας δικηγόρου.
    Είναι νομίζω σαφής η διαφορά.

    ΔΕΝ είμαι νομικός και πιθανόν να γράφω κάτι που δεν ευσταθεί νομικά αλλά η κοινή λογική αυτό επιβάλλει.

    Αμείλικτη να είναι η δικαιοσύνη και η κοινωνία σε αυτούς που ΑΠΟΔΕΔΕΙΓΜΕΝΑ είναι τρομοκράτες και σκοτώνουν κόσμο αλλά μέχρι την απόδειξη της ενοχής τους οφείλει να σέβεται ΌΛΑ τα δικαιώματα κάθε κατηγορούμενου.
    Αν θέλουμε να λέμε ότι ζούμε σε κάποιας μορφής έστω δημοκρατία και σε κάποιου είδους - έστω και του χειρίστου - πολιτισμένου κράτους.

    • A.M. avatar
      A.M. @ A.M. 05/12/2010 14:50:05

      Όπως και δεν επιτρέπεται να βγαίνει υπουργός και μάλιστα καθηγητής των νομικών (Παυλόπουλος) και να μιλάει για «δολοφόνο» και για «δολοφονία» ΠΡΙΝ κάν ο κατηγορύμενος όχι δικαστεί αλλά όύτε κάν ανακριθεί!
      (αναφέρομαι στην περίπτωση Κορκονέα)

      Και αυτό για να είμαστε δίκαιοι.
      Ή αποδεχόμαστε την αθωότητα ΌΛΩΝ των κατηγορούμενων μέχρι την οριστική και αμετάκλητη καταδίκη τους ή όχι!
      Οι εκ περιτροπής ευαισθησίες ΔΕΝ γίνονται αποδεκτές από κανέναν λογικό και νοήμονα άνθρωπο.

    • what avatar
      what @ A.M. 05/12/2010 14:54:54

      Ας τους χαρακτηρίσουμε συλλέκτες πυροβόλων όπλων τότε.

      • A.M. avatar
        A.M. @ what 05/12/2010 16:41:35

        Ή σεβόμαστε τους νόμους - για τους οποίους είμαστε και δήθεν υπερήφανοι τρομάρα μας! - ή όχι!
        Εάν σεβόμαστε τους νόμους τότε ΔΕΝ επιτρέπεται να χαρακτηρίσουμε κανέναν πολίτη με κανέναν άλλον χαρακτηρισμό πλή του «ΚΑΤΗΓΟΡΟΥΜΕΝΟΥ ΓΙΑ ...».

        Άρα όσοι συνελήφθησαν χτές μέχρι να καταδικαστούν οριστικά και αμετάκλητα είναι ΑΘΩΟΙ και είναι και ΚΑΤΗΓΟΡΟΥΜΕΝΟΙ ΓΙΑ ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΙΚΕΣ ΠΡΑΞΕΙΣ.
        Αυτό είναι και τίποτε άλλο!
        Κατηγορούμενοι.
        Κανένας άλλος χαρακτηρισμός δεν μπορεί να τους αποδοθεί πριν δικαστούν.
        Και για τους κατηγορούμενους το σύνταγμα και οι νόμοι προβλέπουν δικαιώματα υπεράσπισης της αθωότητάς τους ενώπιον νόμιμου δικαστηρίου αλλά και κατά την διάρκεια των ανακρίσεων.
        Τώρα εάν κάποιοι απ την μία κόπτεσθαι για την καταπάτηση του συντάγματος απ το πασοκ - και εγώ μαζί σας εννοείται! - και απ την άλλη δέχεστε να παραβιάζονται οι νόμοι όταν πρόκειται για κατηγορούμενους τότε βρίσκεστε σε αντίφαση κύριοι συνομιλητές.

        Το ξαναγράφω:
        Ή σεβόμαστε τους νόμους και το σύνταγμα ή όχι.
        Εκ περιτροπής και κατά προτίμηση σεβασμός στους νόμους και στο σύνταγμα δεν υπάρχει, είναι υποκρισία.

      • what avatar
        what @ what 05/12/2010 18:53:10

        Το γελοίον του πράγματος φίλτατε είναι ότι τέτοιες ευαισθησίες εμφανίζονται μόνο όταν πρόκειται για "δικά μας" παιδιά.

        Σε ποιά χώρα ζεις;

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ A.M. 05/12/2010 15:55:00

      Με πρόλαβες μόνος σου: Γιατί ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ που κόπτονται για τα δικαιώματα των συλληφθέντων για τρομοκρατική δράση δεν είναι το ίδιο ευθικτοι με τον Κορκονέα, που έσπευσε να τον κατακρεουργήσει το ίδιο ακριβώς σύστημα και να τον καταδικάσει χωρίς δίκη; Για να μην πούμε πόσο ρόλο μπορεί να έπαιξε ο δημόσιος προπηλακισμός του Κορκονέα στην καταδίκη του για αδίκημα που ΔΕΝ κατηγορούνταν αρχικά, με το βασικό αυτόπτη μάρτυρα κατηγορίας να την κοπανάει και να μην έρχεται να καταθέσει, άλλη βασική μάρτυρα να αποδεικνύεται ψευδομαρτυρας, τη βαλιστική που ήταν πλήρως υπέρ του κατηγορούμενου να αγνοείται πλήρως και τόσα άλλα.

      Για όλα αυτα βεβαίως ΚΟΥΒΕΝΤΑ και μόλις συλληφθεί κανένας ύποπτος για τρομοκρατία αμέσως μας πιάνει ο πόνος για τα δικονομικά του δικαιώματα!

      Αίσχος, το μόνο που εχω να πω.

      • Ψ avatar
        Ψ @ Επώνυμος 05/12/2010 16:22:48

        Νομίζω ότι το λογικό άλμα που απαιτείται γιά να μην καταλογισθεί δόλος σε αστυνομικούς, που παρά τις αντίθετες εντολές που είχαν, αφήνουν το περιπολικό τους κάποια τετράγωνα μακρυά και επιστρέφουν με αποφασιστικότητα στο σημείο της συμπλοκής για να πυροβολήσουν το τσιμέντο και που όταν είδαν το αποτέλεσμα του εξοστρακισμού δεν μπήκαν καν στον κόπο να καλέσουν ασθενοφόρο παρά έκαναν μεταβολή και έφυγαν απτόητοι, είναι τόσο μεγάλο που όσο και να χτυπιέστε μερικοί δεν θα το καταφέρετε ποτέ.

      • A.M. avatar
        A.M. @ Επώνυμος 05/12/2010 16:47:40

        @Επώνυμος
        Συμφωνούμε σε ότι γράφεις.
        Γι αυτό και συμπλήρωσα το πρώτο μου πόστ.
        Εάν είσαι ευαίσθητος για την μεταχείριση κατηγορούμενων για τρομοκρατία και γίνεσαι αναίσθητος όταν κατηγορούμενος είναι αστυνομικός τότε είσαι απλά υποκριτής και προκατειλλημένος και η δήθεν ανησυχία σου για παραβάσεις του νόμου εκ μέρους της πολιτείας είναι εντελώς υποκριτική και ΔΕΝ δικαιούσαι και να μιλάς.

        Η δική μου θέση είναι πάγια ως προς αυτά τα ζητήματα και δεν έχει να κάνει με το ποιός είναι ο κατηγορούμενος ούτε και για ποιό αδίκημα κατηγορείται.
        Ότι ακριβώς ορίζει ο νόμος και το σύνταγμα!
        Τίποτε λιγότερο, τίποτε περισσότερο για όλους ανεξαιρέτως τους κατηγορουμένους.

      • A.M. avatar
        A.M. @ Επώνυμος 05/12/2010 16:54:16


        Αυτό που δεν θέλεις να καταλάβεις εσύ και πολλοί άλλοι σαν και σένα είναι το εξής απλό:
        Ένοχος ΔΕΝ είναι κανένας απολύτως ΠΡΙΝ καταδικαστεί οριστικά και αμετάκλητα από νόμιμο δικαστήριο ακόμα και εάν έχει κάνει το φρικαλεότερο έγκλημα μπροστά στα μάτια σου ή στα δικά μου.
        Αυτό προβλέπει ο νόμος.
        Και ο νόμος ξέρεις δεν κάνει διάκριση εάν ο κατηγορούμενος είναι αστυνομικός, αλλοδαπός, αριστερός ή δεξιός κλπ.. αλλά ισχύει για όλους το ίδιο.
        Και η πολιτεία και οι αρχές αλλά ΚΑΙ οι πολίτες που έχουν το μυαλό τους μέσα στο κεφάλι οφείλουν να σέβονται τον κατηγορούμενο και κυρίως τα δικαιώματά του.
        Ο κατηγορούμενος ΔΕΝ είναι ένοχος.
        Η ενοχή του πρέπει να αποδειχτεί στο δικαστήριο.
        Και εάν και εφόσον αποδειχτεί τότε και μόνο τότε μπορούμε να μιλήσουμε για δολοφόνο, δολοφονική πράξη, έγκληματία και έγκλημα, τρομοκράτη, τρομοκρατία κλπ.
        Μόνον τότε!
        Μέχρι τότε μιλάμε ΠΑΝΤΑ και σε κάθε περίπτωση για ΑΘΩΟΥΣ που είναι κατηγορούμενοι.

      • Επώνυμος avatar
        Επώνυμος @ Επώνυμος 05/12/2010 16:54:50

        Αυτό που λες είναι διαφορετικό. Κανένας δεν είπε ότι δεν φταίει ο Κορκονέας. Αλλά δεν τον καταδίκασαν για αυτό που περιγράφεις.

      • Επώνυμος avatar
        Επώνυμος @ Επώνυμος 05/12/2010 17:04:57

        Α.Μ., το πρόβλημα είναι περισσότερο από τα δύο μέτρα και τα δύο σταθμά. Έχουμε ανθρώπους που εμφανώς έχουν θετική προδιάθεση απέναντι στην τρομοκρατία (ή 'τρομοκρατία') και αντί να το λένε ανοικτά, ώστε να μπορούμε να κάνουμε και μια ωραία πολιτική συζήτηση γύρω από το θέμα, κρύβονται πίσω από το δάχτυλό τους και τα 'δικονομικά δικαιώματα'. Σκοπός τους είναι η ευνοϊκή μεταχείριση αυτών των ανθρώπων για λόγους εμφανώς πολιτικής συμπάθειας. Δεν εχω κανένα πρόβλημα να συζητήσω και με συμπαθούντες της τρομοκρατίας, πιστεύω ότι μπορούμε να συναντηθούμε αλλού, στη διάθεση για μια καλύτερη κοινωνία, αλλά εχω μεγάλο πρόβλημα με την τρομοκρατία, που στην πραγματικότητα είναι το μακρύ χέρι της Νέας Τάξης.

      • Kostas D avatar
        Kostas D @ Επώνυμος 05/12/2010 23:32:13

        ΣΥΜΦΩΝΩ ΚΙ ΕΠΑΥΞΑΝΩ...!!!!!!!!!!!!!

      • Kostas D avatar
        Kostas D @ Επώνυμος 05/12/2010 23:33:49

        Επώνυμος, 3.55pm
        ΣΥΜΦΩΝΩ ΚΙ ΕΠΑΥΞΑΝΩ…!!!!!!!!!!!!!

    • ΛΕ avatar
      ΛΕ @ A.M. 05/12/2010 17:40:55

      ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΤΑ ΘΥΜΗΘΗΚΑΝ ΟΙ ΤΑΛΙΜΠΑΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ ΠΡΟΣΤΑΤΕΣ ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΙΝΩΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟΝ ΑΣΤΥΝΟΜΟ ΚΟΡΚΟΝΕΑ ΟΤΑΝ ΣΥΝΕΛΗΦΘΗ ΚΑΙ ΠΡΙΝ ΚΑΤΑΔΙΚΑΣΘΕΙ, ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΣΤΑ ΜΜΕ ΚΑΙ ΤΑ ΓΝΩΣΤΑ ΑΠΟ-ΚΟΜΜΑΤΑ; ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ, ΠΟΙΟΣ ΕΦΤΙΑΞΕ ΤΟ ΣΚΗΝΙΚΟ;

  4. sauraki avatar
    sauraki 05/12/2010 15:04:06

    Αν ο Έλληνας είχε από μόνος του την τάση να ενημερώνεται από ανεξάρτητες και διαφορετικέ πηγές πληροφόρησης το ΠΑΣΟΚ θα ήταν παρελθόν από καιρού σε αυτήν την χωρα.

  5. Anonymous avatar
    Anonymous 05/12/2010 15:48:28

    Μπραβο στην αστυνομια. Φυλακη σους τρμοκρατες και τους καθοδηγητες τους !

    • anonymos avatar
      anonymos @ Anonymous 05/12/2010 20:08:07

      Συμφωνώ αλλά 'εχω μια επιφύλαξη για το ποιόι είναι πραγματικά οι καθοδηγητές τους !!!!!!!!!!!!!!

  6. Επώνυμος avatar
    Επώνυμος 05/12/2010 15:56:17

    Μπίνγκο!

  7. Professor Moriarty avatar
    Professor Moriarty 05/12/2010 16:58:24

    Βρέθηκαν όπλα σε Ν. Σμύρνη, Πειραιά. Αν η βαλλιστική έχει αποφανθεί ότι δεν χρησιμοποιήθηκαν σε ενέργειες τρομοκρατικές τα εξής μπορεί να συμβαίνουν:

    α) Τα όπλα αυτά μπορεί να ανήκουν σε κάποια από τις ήδη γνωστές οργανώσεις αλλά να μην έχουν χρησιμοποιηθεί σε κάποια τρομοκρατική ενέργεια.

    β) Τα όπλα αυτά να ανήκουν σε κάποια άλλη άγνωστη "τρομοκρατική" οργάνωση, ή σε αδέσποτους επίδοξους τρομοκράτες.

    γ) Τα όπλα να ανήκαν απλώς σε εγκληματική συμμορία του κοινού ποινικού δικαίου, όπως συνηθίζεται να λέγεται (ληστές, μαφιόζοι, προστάτες κλπ)

    δ) Τα όπλα να προοριζόταν για διακίνηση (εμπόριο) σε τρομοκρατικές οργανώσεις ή εγκληματικές συμμορίες.

    ε) Οι ένοικοι των διαμερισμάτων να είναι μανιώδεις συλλέκτες όπλων και εκρηκτικών υλών από χόμπυ.

    Υποθέτω, ακόμη, ότι η αστυνομία παρακολουθούσε τις αποθήκες αυτές και έκανε ντου σε μία μέρα συμβολική παίζοντας το γνωστό επικοινωνιακό παιχνίδι. Επίσης σήμερα διάβασα ότι βρέθηκε πεταμένη στη Χαλκιδική σακούλα με καλάσνικοφ, σφαίρες και ένα τζόκεϋ αστυνομικού.

    Κάθε φορά που ανακαλύπτεται μια "γιάφκα" με όπλα μετά ανακαλύπτονται και διάφορα πεταμένα σιδερικά σε απίθανα σημεία.

    Μάλλον επιβεβαιώνεται η εκτίμηση ότι η Ελλάδα έχει γίνει ένα απέραντο παράνομο οπλοστάσιο, από ανοχή και διαφθορά, ή από ανικανότητα; Λίγη σημασία έχει. Αρχίζω να αναρωτιέμαι, εκείνοι οι S-300 είναι καλά φυλαγμένοι στην Κρήτη, ή θα βρούν κανέναν μέσα σε γιάφκα;

    • Θεωρείο avatar
      Θεωρείο @ Professor Moriarty 05/12/2010 19:10:28

      Να προσθέσω και άλλη μία εκδοχή:
      στ) Οι γιάφκες ήταν "αποθήκες εν αναμονή" για κατά παραγγελία εγκληματικές ενέργειες και οι συλληφθέντες πράκτορες ή εξιλαστήρια κατευθυνόμενα πιόνια-θύματα, τους οποίους "ανακάλυψαν" κατ' εντολή οι υπηρεσίες, τη συγκεκριμένη χρονική στιγμή για εμφανείς ή αφανείς σκοπιμότητες (θα φανούν αργότερα).
      Είτε είναι οι "Σέχτες" είτε άλλη προετοιμασμένη εκτελεστική ομάδα που ίσως να διάλεγε άλλο ευφάνταστο όνομα. Πάντως, την στιγμή που δεν βγαίνει νόημα να εκτελεί μια τρομοκρατική οργάνωση έναν "διαδικτυακό τρομοκράτη" του βρώμικου πολιτικού κατεστημένου και έναν παντελώς "άσχετο" αστυνομικό όργανο που απλά εκτελεί εντολές των προϊσταμένων του, οι θύτες δεν έχουν πολιτική ιδεολογία και χωρίς πολιτική ιδεολογία δεν υπάρχει τρομοκρατική οργάνωση! Μόνο εγκληματική συμμορία ή εκφοβιστική επαγγελματική σπείρα μπορεί να υπάρχει!
      Όπως και να 'χει, το show ήταν για τα μάτια του κόσμου, ή καλύτερα για τον αποπροσανατολισμό της σκέψης του.

      • Professor Moriarty avatar
        Professor Moriarty @ Θεωρείο 05/12/2010 19:31:25

        Αν εννοείς ότι τα όπλα ήταν "φυτεμένα" από την αστυνομία, το βρίσκω κάπως απλοϊκό και παρατραβηγμένο σενάριο, αλλά γενικά με τον υπόλοιπο συλλογισμό σου δεν διαφωνώ. Είχα μάλιστα γράψει και εκτενές σχόλιο παλιότερα για τις αδιαφανείς αυτές οργανώσεις και την σχέση τους με κρατικές ή παρακρατικές υπηρεσίες

        ht*p://www.antinews.gr/?p=69694#comment-558874

        Εγώ δεν θα το έβαζα σε ξεχωριστή κατηγορία, λοιπόν, αλλά θα το θεωρούσα υποπερίπτωση του (β).

      • Θεωρείο avatar
        Θεωρείο @ Θεωρείο 05/12/2010 19:39:17

        Φυσικά και όχι φυτεμένα από την Αστυνομία αλλά μέσα στο σχέδιο υπόγειας αόρατης παρακρατικής εννοώ. Μάλλον συμφωνούμε και αφού στο (β) έχεις εισαγωγικά στο "τρομοκρατικής", ναι, μπορεί να μπει εκεί να μη ληφθεί ως διόρθωση :)

  8. anonymos avatar
    anonymos 05/12/2010 17:09:17

    ΤΙ δικαιωματα εχει ενας σαν τον κορκωνεα που πυροβολησε σαν μπεκατσα ενα παιδακι και αοπλο,και αυτο δεν ισχυει μονο γιαυτον επειδη ειναι αστυνομικος αλλα για οποιοδηποτε απο οποια μερια και αν ειναι αυτος.ΤΙ ωραιο!!!!οποιος σε βριζει στο δρομο να τραβας την καραμπινα και να τον εκτελεις.ΑΣ τον αφησουνε μονο μεσα στη φυλακη να δω τι μαγκας ειναι χωρις οπλο και σημα,οπως κανουν σε πολιτες που ειτε εχουν σκοτωσει παιδια η εχουν βιασει να μην εχουν δυο μετρα και δυο σταθμα και θα σουπω ποσο καιρο θα την βγαλει ορθιος οπως και αλλοι, μονο που αυτοι δεν ηταν μπατσοι

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ anonymos 05/12/2010 18:43:00

      Καταρχάς έχει το δικαίωμα να αποφανθεί δικαστήριο για το αν σκότωσε το παιδάκι σαν μπεκάτσα. Να μην αποφανθούν δηλαδή πρώτα οι τηλεοράσεις, ο Υπουργός Εσωτερικών, ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας, οι αντιεξουσιαστικές ομάδες, τα πολιτικά κόμματα, κλπ. Πόσο μάλλον όταν, από την εξέλιξη της υπόθεσης και τα όσα κωμικοτραγικά συνέβησαν στη δίκη (και τα λέμε παραπάνω) φαίνεται ότι μάλλον δεν το σκότωσε σαν μπεκάτσα το παιδάκι, αλλά το δικαστήριο ενδεχομένως να μην τόλμησε να πει κάτι διαφορετικό από αυτό που "απαίτησε" σύσσωμη η πολιτική ορθότητα.

      Και να σου πω και κάτι άλλο: Όταν σε τόσες και τόσες υποθέσεις με πολιτικό ενδιαφέρον (π.χ. Siemens) βλέπουμε καθαρά ότι η δικαιοσύνη ΔΕΝ κάνει το καθήκον της, τι μας κάνει να πιστεύουμε ότι, ειδικά στην περίπτωση του Κορκονέα, η δικαιοσύνη ήταν άψογη και άμεμπτη;

      Η πορεία της δίκης "φωνάζει" ότι κάτι δεν πήγε καλά στην περίπτωση Κορκονέα. Και ότι, για μια ακόμη φορά, η ελληνική κοινωνία αποπροσανατολίστηκε από το "σύστημα", που εκμεταλλεύτηκε άγρια τον πόνο και την οδύνη της κοινωνίας για το θάνατο του νεαρού Αλέξη, με απώτερο σκοπό την καθεστωτική εκτροπή και την έλευση του ΔΝΤ στην Ελλάδα.

      Φωνάξτε εσείς μετά για τον Κορκονέα... Σας κλέβουν τις ζωές σας μέσω του Κορκονέα και του Αλέξη και δεν παίρνετε χαμπάρι...

      • Μisha avatar
        Μisha @ Επώνυμος 05/12/2010 23:23:10

        Εχεις δικιο Επώνυμε.
        Χαρακτηριστικότατο, κραυγαλέο παράδειγμα η περίπτωση ενός αριστερίζοντος δημοσιοκάφρου (όπως αποδείχτηκε εκ των υστέρων) ο οποίος έχτισε ένα ολόκληρο πόρταλ πάνω στη δολοφονία του Αλέξη, προσελκύοντας χιλιάδες αντιεξουσιαστικότροπων νεαρών και απαιτώντας την κατεδάφιση της επάρατης δεξιάς.
        Σήμερα αυτός ό ίδιος αφού πήρε την αμοιβή από το ΔΝΤ για τις καλές του υπηρεσίες , εισπράττοντας περί τις 40000 ευρω τη βδομάδα από την ΕΡΤ , μιλά για το κατοχικό Μνημόνιο σαν δήθεν «αναγκαίο κακό».

        Ο ίδιος που κατηγορούσε στο παρελθόν το ΔΝΤ ως «οικονομικό δολοφόνο».

      • Kostas D avatar
        Kostas D @ Επώνυμος 05/12/2010 23:39:15

        Επώνυμος 6.43pm

        Πεσ' τα!!
        Αυτά τα φωνάζουμε καθε μέρα!! Επιτελους να ειπωθούν
        κι εδω για να ενημερωθει ο κόσμος, οτι όπως η περίπτωση
        κορκονέα, αλλα και τόσες αλλες ΗΤΑΝ ΑΠΑΤΗ.. για να
        το εκμεταλλευτουνε αυτοι που το εστησαν, σε βάρος της Ελλαδος.. ( διάβασε και τα σχολια μου σε αυτη την αναρτηση που εγραψα πιο πριν
        http://www.antinews.gr/?p=74623 )

      • anonymous avatar
        anonymous @ Επώνυμος 05/12/2010 23:46:43

        Ο Κορκωνέας έφαγε ισόβια με μετατροπή της κατηγορίας και η Μπουρμπούλια και οι λοιποί παραδικαστικοί πέτυχαν μείωση της ποινής στο μισό ενώ οι δικηγόροι (Κεχαγιόγλου κλπ.) αθωώθηκαν.
        Βλέπετε ότι ότι είναι ΠΑΣΟΚ προστατεύεται ενώ ότι ενοχλεί το ΠΑΣΟΚ το ρίχνουν στο πυρ το εξώτερο.

    • A.M. avatar
      A.M. @ anonymos 05/12/2010 19:54:16

      Αυτά και όπως εσύ τα περιγράφεις γιατί «εγώ» πρέπει να τα δεχτώ ότι είναι έτσι;
      Επειδή το λές «εσύ»;
      Τα δικαστήρια γι αυτόν ακριβώς τον λόγο υπάρχουν, για να εξετάζουν ΕΑΝ τα γεγονότα που βεβαιώνει κάποιος μάρτυρας είναι όπως τα λέει και δεν είναι διαφορετικά.
      Γι αυτό εξετάζει και πολλούς μάρτυρες που ΕΑΝ δεν υπάρχουν τότε δεν αποδεικνύεται η ενοχή του κατηγορούμενου και άρα είναι αθώος.
      «Είς μάρτυς ουδείς μάρτυς»

      Αν δηλαδή βασιζόμαστε στην λογική σου τότε «εγώ» θα σε έσφαζα στο γόνα που λέν οι Κρητικοί επειδή «κατάλαβα» ότι «εσύ» σκότωσες τον 15χρονο.

      Και επανερχόμαστε στην πάγια αρχή που κάθε άνθρωπος υποχρεούται - ΕΑΝ θέλει να έχει και αυτός το δικαιώμα να τον μεταχειρισοτύν ανάλογα εάν βρεθεί κάποτε για "Χ" λόγους κατηγορούμενος - να δέχεται το ότι κάθε κατηγορούμενος είναι ΑΘΩΟΣ και άρα ως αθώος πρέπει να αντιμετωπίζεται απ τις αρχές και απ όλους μας ΜΕΧΡΙ την στιγμή που θα καταδικαστεί οριστικά και αμετάκλητα από νόμιμο δικαστήριο.

      Όποιος δεν το δέχεται αυτό δεν δέχεται τον θεσμό της δικαιοσύνης όπως αυτός ισχύει σε δημοκρατικές και πολιτισμένες χώρες.
      Και απομένει βέβαια ο νόμος του Λύντς κοινώς το λυντσάρισμα του κατηγορούμενου απ τον όχλο.

      Και βέβαια εάν είσαι αναρχικός και ο κατηγορούμενος είναι π.χ. ο Κορκονέας αυτός ο νόμος βολεύει.
      Εάν όμως συμβεί να σε συλλάβουν κάποιοι «νομιμόφρονες πολίτες» ως εγκληματία και τρομοκράτη και είσαι «εσύ» ο ίδιος ο κατηγορούμενος πίστεψέ με! δεν λέει με την καμμία!

      Να σεβόμαστε τους νόμους!
      επειδή μπορεί και εμείς οι ίδιοι να χρειαστούμε κάποτε να επικαλεστούμε το κριτήριο της αθωότητάς μας και δεν θα μας είναι καθόλου μα καθόλου ευχάριστό να μας το στερήσει ο κάθε Παυλόπουλος ή ο κάθε διοικητής κάποιας αντιτρομοκρατικής.

    • Σταύρος avatar
      Σταύρος @ anonymos 05/12/2010 21:32:28

      Ανώνυμε σίγουρα θα διαφωνήσεις αλλά, διάβασε και κάτι διαφορετικό!

  9. giannis avatar
    giannis 05/12/2010 17:15:29

    Μουφα τους βγήκε πάλι, από τη στιγμή που δεν βρέθηκαν τα χρησιμοποιημένα όπλα είναι βέβαιο ότι οι συλληφθέντες θα χρησιμοποίούσαν τον οπλισμό τους τις κουκούλες κλπ για τις ομάδες αντίστασης που θα δραστηριοποιηθούν στην χώρα μας όταν το τρισκαταρατο πασοκ παραδώσει και με τη βούλα τη χώρα στους δυνάστες του δντ.

  10. σιδεράκιας avatar
    σιδεράκιας 05/12/2010 18:12:37

    Δε με πείθουν με τίποτα, είναι βολική η ημερομηνία, 2 χρόνια μετά το θάνατο του νεαρού, έρχεται ο Στροσ-Καν. Θα συμβεί και τίποτα άλλο;
    Ασε που μιλάνε για πιτσιρίκους πάλι.
    Μα για τελείως μ@λ@κες μας έχουν;

    • A.M. avatar
      A.M. @ σιδεράκιας 05/12/2010 19:56:47

      Συμφωνώ μαζί σου.
      Ούτε εμένα με πείθουν.
      Απλά αναμένεται ο Στρός Κάν και παιχνίδι να γίνεται.

    • αποκατάσταση avatar
      αποκατάσταση @ σιδεράκιας 05/12/2010 20:19:35

      Το ενδεχόμενο να θέλανε να επιτεθούν δε σου λέει τίποτα (στην πραγματικότητα τα πιτσιρίκια να θέλανε να διαλέξουν επίτηδες την ημερομηνία πλησίον της 6ης Δεκεμβρίου για εντυπώσεις) και η αστυνομία να αγκάστηκε να τους προλάβει;
      Αυτά τα πιτσιρίκια όπως λες σε πουλάνε και σε αγοράζουν...

  11. kiki avatar
    kiki 05/12/2010 19:19:41

    Ραβδος στην γωνια ,αρα βρεχει.

  12. tiramola avatar
    tiramola 05/12/2010 21:18:33

    Πιθανόν να τους παρακολουθούσαν περιμένοντας επαφή με "μεγάλο ψάρι" και να αντιλήφθησαν κινητικότητα για ενδεχόμενη τρομοκρατική ενέργεια και αναγκάστηκαν να τους συλλάβουν.

  13. Orestios avatar
    Orestios 05/12/2010 21:19:28

    Φιάσκο δηλαδή.
    Μήπως έγινε ξέπλυμα όπλων?

  14. man8os avatar
    man8os 05/12/2010 21:21:05

    Μου μυριζει ΕΥΠ.
    Σε εσας δεν σας μυριζει?

  15. NONOS avatar
    NONOS 05/12/2010 23:34:52

    Και τι τα θελανε ρε παίδες τα αλανια τα οπλα να παιξουνε στρατεγκο η να βαλουνε τιποτα φουρνελα σε κανα νταμαρι?

  16. Tassos avatar
    Tassos 06/12/2010 01:07:27

    Εμένα και λόγω εντοπιότητας (Θεσνίκη) με τρελλαίνουν οι σουλτάνας γιοί στις φοιτητικές εστίες του ΑΠΘ με τα τσεκούρια. Νομίζω ότι σε μία ιδεατή ουμανιστική κοινωνία θα έπρεπε να τους κόψουν και τα 2 χέρια με αυτά τα τσεκούρια.

  17. oxi ki etsi... avatar
    oxi ki etsi... 06/12/2010 07:14:46

    Βλέπω μια προσπάθεια να "απαξιωθεί" η επιτυχία της Αστυνομίας...

    Ειδικά σε διάφορα ΜΜΕ, έβλεπα σήμερα "πάπαλα οτι έπιασαν τη Σεχτα", "δεν είναι κανείς τρομοκράτης" κτλ.

    Βλέπω τώρα εδώ σχόλιο "τρομοκράτες χωρίς τρομοκρατική οργάνωση" με ειρωνικό ύφος...

    Δηλ. ούτε λίγο ούτε πολύ "κακώς τους έπιασε η Αστυνομία" στο συνηθισμένο ύφος των υπερευαίσθητων προοδευτικών του στυλ "άστα τα παιδιά"...

    Εγώ έχω να πω οτι τα όπλα που βρέθηκαν, ο τύπος, ο αριθμός, τα εκρηκτικά κτλ. δεν παραπέμπουν σε τίποτε άλλο παρά σε τρομοκρατική οργάνωση.

    Δεν μιλάμε για πιστόλια αλλά για πολεμικού τύπου όπλα που ρίχνουν κατά ριπάς...

    Άυτά χρησιμοποιούνται μόνο σε στρατιωτικού τύπου καταδρομικές επιχειρήσεις.

    Οι ληστές τραπεζών έχουν στην κατοχή τους το πολύ 1-2 πολεμικά όπλα (συνήθως ανατολικής προέλευσης) επειδή κατά 99% είναι και οι ίδιοι (οι δράστες) "ανατολικής προέλευσης"...

    Οι Έλληνες κακοποιοί του ποινικού δικαίου (έμποροι Ναρκωτικών, νονοί, νταβατζήδες κ.λ. "φρούτα") δεν έχουν τέτοιον αριθμό και τύπο όπλων...

    Ούτε στις μεγαλύτερες συμμορίες μπράβων δεν έχει βρεθεί τόσο βαρύς οπλισμός!

    Τώρα, οι φάτσες και τα ονόματα των συλληφθέντων, δεν παραπέμπουν ούτε σε "μπράβους" ούτε σε "ανατολικής προέλευσης κακοποιούς"...

    Οπότε, τί κάνει νιαου-νιαου στα κεραμίδια...

    Αυτό που με εκπλήσσει όμως είναι οτι μερίδα μπλογκ και άλλων ΜΜΕ ούτε λίγο ούτε πολύ σχεδόν "εγκαλεί" την Αστυνομία που προέβει σε συλλήψεις...

    Δηλαδή είναι ένα περίεργο πράγμα βρε παιδάκι μου αυτό που συμβαίνει με τους επαγγελματίες προστάτες των ανθρωπίνων δικαιωμάτων στη χώρα μας...

    Έχω τύχει σε Δικαστήριο όπου "νεαρός φοιτητής" έχει συλληφθεί σε πορεία μετ' επεισοδίων στα Γιάννενα, να φορά μαύρο φουτερ με κουκούλα, να έχει μαύρη μάσκα προσώπου όπως αυτές για τα μηχανάκια, να έχει σακίδιο στην πλάτη με 7 μπουκάλια μπύρας με εύφλεκτο υγρό και το στουπί στο στόμιο κτλ. και αυτό που γινόταν στο Δικαστήριο δεν περιγράφεται...!!!

    Έχουν στην κυριολεξία ΠΕΣΕΙ πάνω στους Δικαστές, εκ μέρους του συλληφθέντα οι δικηγόροι του, οι γονείς του, εκπρόσωποι αριστερών και ακροαριστερών φοιτητικών οργανώσεων των Ιωαννίνων, εκπρόσωποι διάφορων "παρατηρητηρίων", τοπικοί εκπρόσωποι του ΣΥΡΙΖΑ κ.λ. και σχεδόν τους απειλούσαν να μην τολμήσουν να καταδικάσουν "το παιδί"...

    Μέχρι και ο (παλαιοαριστερών αντιλήψεων) πρόεδρος της Κοινότητας κάποιου χωριού της Καστοριάς (από όπου καταγόταν ο νεαρός) είχε επιστρατευθεί για να φωνάζει "τι καλό παιδί" ήταν ο νεαρός...

    Από έξω μαζεμένοι καμιά 50αριά συμπαραστάτες του νεαρού (με φοιτητική ιδιότητα) που άμα περνούσες απέξω από το Δικαστικό Μέγαρο Ιωαννίνων θα νόμιζες οτι γίνεται συναυλία Heavy Metal...

    Βρε τί να λέει ο Εισαγγελέας οτι πιάστηκε επ΄αυτοφόρω να μεταφέρει τις μολοτωφ και οτι τα αποτυπώματά του ήταν πάνω στα μπουκάλια...
    Τι να καταθέτουν οι Αστυνομικοί που τον συνέλαβαν οτι έβριζε τους "φασίστες κωλόμπατσους"...
    Τι να καταθέτει ο Αξιωματικός υπηρεσίας που τον ανέκρινε το βράδυ της σύλληψης οτι ο νεαρός τον έβριζε μέσα στην Αστυνομική Διεύθυνση Ιωαννίνων και οτι φώναζε "δεν αναγνωρίζω καμία Αρχή κωλόμπατσοι"...

    Τίποτα οι συγγενείς και οι διάφοροι "φίλοι"...

    Πρώτη φορά έχω δει μέσα σε δικαστική αίθουσα να εξυβρίζονται και να απειλούνται ανοιχτά Δικαστές, Αστυνομικοί κ.λ.
    Συμπέρασμα: 6 μήνες με αναστολή για διατάραξη κοινής ησυχίας...!!!!!!!

    Δεν έχετε πάρει χαμπάρι μάλλον οτι η "πρόοδος" και η "πολλή Δημοκρατία" (ειδικά έτσι πως την ερμηνεύουν οι μοντέρνοι Νεοέλληνες) μας έφεραν σε αυτό το χάλι...

  18. Damokles avatar
    Damokles 06/12/2010 11:12:04

    Γιατί οι "γιάφκες" εντοπίζονται πάντα πριν κάτι σημαντικό ανακοινωθεί; Η μόνη τρομοκρατία είναι η οικονομική (και κατά συνέπεια, ψυχολογική) που υφίσταται ολόκληρη η ελληνική μεσαία και κατώτερη τάξη. Τα υπόλοιπα περί τρομοκρατικών ομάδων είναι για να κάνουν "αναλύσεις" οι γνωστοί... μεγαλο-"δημοσιογράφοι-εκδότες" και να στρέφουν τον κόσμο αλλού. Και στην τελική, όση τρομοκρατία μπορεί να ασκήσει μια ένοπλη ομάδα, τόση και περισσότερη μπορεί μεθοδευμένα να ασκήσει μια μικρότερη ομάδα που ελέγχει τους γνωστούς χρηματοοικονομικούς οργανισμούς. Ο καθένας χρησιμοποιεί ό,τι μέσα διαθέτει. Εμένα πάντως περισσότερο με φοβίζει η οικονομική τρομοκρατία.