#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
13/04/2011 14:09
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

"Στην εποχή του Μνημονίου οι εργολάβοι αντικατέστησαν την κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ"

[caption id="attachment_96420" align="alignnone" width="567" caption="http://www.aformi.gr/"][/caption]

 

(Ανανεωμένο) Σάλο προκάλεσε η ανακοίνωση της παραχωρησιούχου ότι η ολοκλήρωση του έργου της Ολυμπίας οδού (Ελευσίνα- Κόρινθος- Πάτρα- Πύργος- Τσακώνα) παίρνει διετή παράταση και μάλιστα χωρίς ποινικές ρήτρες.

Η Νέα Δημοκρατία έφερε χθες το θέμα στη Βουλή καθώς επτά βουλευτές (Στ. Καλογιάννης, Ν. Νικολόπουλος, Μ. Μπεκίρης, Κ. Τζαβάρας, Κ. Κόλλιας, Δ. Τσουμάνης και Κ. Παπασιώζος) κατέθεσαν ερώτηση προς τον υπουργό Υποδομών Δ. Ρέππα κατηγορώντας για πλήρη αδράνεια επί 18 μήνες και ζητώντας του να καταθέσει και τα σχετικά έγγραφα της τελικής συμφωνίας του υπουργείου με τον παραχωρησιούχο».

"Στην εποχή του Μνημονίου οι εργολάβοι αντικατέστησαν την κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ", γράφει η ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ

Ο Υπεύθυνος του Τομέα Πολιτικής Ευθύνης Δημοσίων Έργων της Νέας Δημοκρατίας, βουλευτής Ιωαννίνων, Σταύρος Καλογιάννης, σχετικά με την Ολυμπία οδό, έκανε την παρακάτω δήλωση:

«Με έκπληξη πληροφορηθήκαμε, από ανακοίνωση του παραχωρησιούχου, ότι το Υπουργείο Υποδομών συμφώνησε σε διετή παράταση της ολοκλήρωσης του έργου της Ολυμπίας οδού (Ελευσίνα - Κόρινθος – Πάτρα – Πύργος - Τσακώνα) και μάλιστα χωρίς ποινικές ρήτρες!

Είναι πρωτοφανές ότι για μία τόσο σημαντική και αδικαιολόγητη απόφαση για ένα έργο μείζονος σημασίας, που αποτελεί βασικό κορμό του οδικού δικτύου της χώρας και υλοποιείται με σύμβαση παραχώρησης, το Υπουργείο Υποδομών δεν βρήκε να πει απολύτως τίποτα!

Τα αποτελέσματα της πλήρους αδράνειας του ΥΠΟΜΕΔΙ, επί 18 μήνες, πλέον δεν κρύβονται. Οφείλει, σήμερα κιόλας, η πολιτική ηγεσία του Υπουργείου να ενημερώσει αναλυτικά τους Έλληνες πολίτες για την πορεία όλων των έργων που υλοποιούνται με συμβάσεις παραχώρησης.

Οφείλει, επίσης, το Υπουργείο να κινηθεί, επιτέλους, και να δώσει λύσεις στα προβλήματα που αντιμετωπίζουν σήμερα όλα τα δημόσια έργα, μικρά και μεγάλα».

«Αυγαταίνουν» 24% τα κόστη των έργων!

Στην Ελλάδα των εργολάβων τα έργα ακριβαίνουν κατά 24% μέσα σε 1 χρόνο!

Η ηλεκτροκίνηση της σιδηροδρομικής γραμμής ΣΚΑ (Αχαρνές)-Κιάτου κατατέθηκε το 2010 στην Ε.Ε. προκειμένου να χρηματοδοτηθεί ως ένα από τα 11 έργα γέφυρες στο ΕΣΠΑ 2007-2013. Το 2010, όπως αναφέρει ο ευρωβουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ Νίκος Χουντής σε ερώτησή του στην Ευρωπαϊκή Επιτροπή, το συνολικό κόστος του έργου ήταν 30,5 εκατ. ευρώ. Ωστόσο στις 12 Απριλίου το Υπουργείο Υποδομών ανακοίνωσε ότι το συνολικό κόστος του έργου προϋπολογίζεται σε 37 εκατ. ευρώ. Δηλαδή υπάρχει αύξηση του κόστους κατά 24%...

ΣΧΟΛΙΑ

  1. victoria (true) avatar
    victoria (true) 12/04/2011 16:34:19

    Τώρα την πιάσαμε όλοι την προπαγάνδα μεν και το αυτομαστίγωμα δε της νδ, και στον τομέα αυτό;
    Τώρα βλέπουμε ποιος κάνει τα deal νύχτα;

    Ελπίζω.

  2. ΠαναγιώτηςΖΜεσ avatar
    ΠαναγιώτηςΖΜεσ 12/04/2011 21:43:36

    Το ίδιο θα γίνει σύντομα και με την Ιόνια Οδό και με τους υπόλοιπους αυτοκινητόδρομους με πρόσχημα την μείωση των διοδίων. Δηλαδή μειώνουμε μερικά λεπτά τα διόδια για να δείξουμε πόσο φιλολαική κυβέρνηση είμαστε (κάτι που "περνάει" και ως μείζον θέμα και με την αμέριστη βοήθεια των ΜΜΕ φυσικά) αλλά η βενζίνη που έχει διπλάσια τιμή από πέρυσι δεν έχει καμία σημασία στην μείωση των μετακινήσεων σύμφωνα με τα μεγάλα μυαλιά της κυβέρνησης.
    Για όσους απαιτείται καθημερινή μετακίνση ή πολλλή συχνή λόγω της δουλειάς τους σημαίνει διπλασιασμό τους κόστους μετακίνησης και όλοι οι υπόλοιποι θεωρούν πια πολυτέλεια μια βόλτα ή μια εκδρομή με το αυτοκίνητο. Και ύστερα φταίνε τα διόδια...Αλλά αφού οι πανέξυπνοι ηγέτες του "δεν πληρώνω" ασχολούνται μόνο με αυτά τι να πεί κανείς...

    • victoria avatar
      victoria @ ΠαναγιώτηςΖΜεσ 12/04/2011 22:59:27

      Ρέππας, Μαγκριώτης, βαθύ ΠΑΣΟΚ. Μάστορες.
      Ρίχνουμε τάχα τα διόδια για την έξοδο του Πάσχα. Κατά τ'άλλα, νέα μέτρα για 23 δις. Σιχάθηκα πια.
      Πόσος λαϊκισμός άραγε χωράει σε αυτόν τον τόπο;

      • gynner avatar
        gynner @ victoria 13/04/2011 14:17:40

        Επικροτώ απόλυτα!Προσθέστε στους ανωτέρω και τον Σουφλιά και το πάζλ συμπληρώθηκε.

        • victoria (true) avatar
          victoria (true) @ gynner 13/04/2011 14:28:38

          Σόρρυ, αλλά αν Σουφλιάς κατηγορήθηκε για κάτι, μόνο λαϊκισμός δεν ήταν. Το θέμα τότε ήταν το ακατάλληλο τάιμινγκ -προεκλογικό- στο οποίο ο Σουφλιάς έφερε αυξήσεις στα διόδια (που κατά τα λοιπά ήταν δεσμευμένος να φέρει, καλοκαίρι 2009, λόγω των όρων των συμβάσεων που είχαν ψηφισθεί, και από ΠΑΣΟΚ, να θέλαμε να υπάρχουν αυτοκινητόδρομοι).

          Μιλάμε για το εντελώς αντίθετο. Και στην ουσία (γιατί τώρα ούτε αυτοκινητόδρομο θα δούμε), και στην επικοινωνιακή διαχείριση.

          • gynner avatar
            gynner @ victoria (true) 13/04/2011 19:56:35

            Ακριβώς αυτό λέω και εγώ.Τον νόμο τον έφερε ο Σουφλιάς σε αγαστή συνεργασία με τα πράσινα συναιτεράκια των μεγαλοεργολάβων.Και απο τη χαρά του έριξε και ένα τσάμικο με τον Μπόμπολα κάτω απο την ταμπέλα της επιχείρησης.Εγώ πάντως τον μνημονεύω κάθε φορά που απλώνω το χέρι μου να δώσω το αντίτιμο στα διόδια.Τα "καλύτερα" λόγια λέω και με κοιτάνε περίεργα οι ταμίες

    • ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
      ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ @ ΠαναγιώτηςΖΜεσ 13/04/2011 14:23:07

      Ποσα χρονια ητανν και η Βασω εκει???

      ΠΠ

  3. ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
    ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 13/04/2011 14:22:34

    Χρωσταμε σε Siemens, η Bayer και Hochtief περί τα 500 εκατ. ευρώ!!!!!...
    Οταν παλιοτερα τους δωσαμε ΑΤΟΚΑ ομολογα ειχαν χαρει ! γιατι δε θα επερναν τιποτε !!!
    προς γνωσιν και συμμπρφωσιν.
    κ Καστανιδη...σας ακουσα!!! σας παρακολουθω... με τον κ Παμπουκη εχετε συννεννοηθει??? ηταν εκει πριν 1 μηνα.. τωρα ειναι Κινα. Για μιληστε μαζι του.
    και κ. Καστανιδη.. εχετε κανει δηλωσεις και για το Διστομο !!! δεν ξεχνω !!!

    ΠΠ

    • ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
      ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ @ ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 13/04/2011 14:26:37

      "με βαση τα πραγματικα περιστατικα" ειπατε !!! σας ακουω !!!!
      να μας πειτε κ εμας τα πραγματικα περιστατικα κατ εσας???
      αρκετα με το δουλεμα και το ΠΡΑΣΙΝΟ ντουφεκισμα...!!!!!

      Ποια ειναι τα Πραγματικα Παραστατικα στην Υποθεση Μιζενς κ Καστανιδη..????

      Κανουμε εκπτωσεις??? και πουλατε οραμα και πρασινες εξελιξεις.. για να την κανουν ψχαρτι τουαλετας οι Γερμανοι?? ή να πληρωσουν 1 εκ ευρω ??

      Τωρα που μπηκες στο χορο ΘΑ ΧΟΡΕΨΕΙΣ Χαρη μου !!!... καρσιλαμα.

      Ακους εκει.."πραγματικα γεγονοτα"....

      ΠΠ

    • ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
      ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ @ ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 13/04/2011 15:03:56

      Η υποθεση Καστανιδη-Μιζενς ΕΙΝΑΙ η ΠΙΟ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΗ απο υπογραφης Μνημονιου και Δανειακης !!!!

      Εκει στη ΝΔ να τον εχετε απο κοντα !!!... τι επιστολη θα στειλει?? ποιος τη σθυνεταξε? ποιος εβγαλε τα προστιμα ? ποσα ειναι?? βαση ποιων κατηγοριων?
      Η ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΑΥΤΗ ΘΑ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΔΕΔΙΚΑΣΜΕΝΟ !! και ΕΙΝΑΙ ΔΕΣΜΕΥΤΙΚΗ απο μεριας μας .......

      Η Μιζενς ειναι ΕΘΝΙΚΟ ζητημα και οχι του ΠΑΣΟΚ ή του Καστανιδη !!!...

      Εκει στη ΝΔ τους εμπιστευεστε τοσο πολυ στο τι θα συνταξουν και ποσα θα ζητησουν?? και πως τα υπολογισαν????!!!!!

      Γιατι δεν ακουσα κανενα σχολιο??? ΡΩΤΑΩ !!!

      ΠΠ

  4. SPYROS T. avatar
    SPYROS T. 13/04/2011 15:00:21

    "Ο Υπεύθυνος του Τομέα Πολιτικής Ευθύνης Δημοσίων Έργων της Νέας Δημοκρατίας, βουλευτής Ιωαννίνων, ΣΤΑΥΡΟΣ ΚΑΛΟΓΙΑΝΝΗΣ..."

    Υφυπουργός και δεξί χέρι του Σουφλιά στο ΥΠΕΧΩΔΕ την αμαρτωλή περίοδο και απόλυτα αφοσιωμένος σε εκείνον...

    Έκανε ωμό εκβιασμό στο Σαμαρά οτι εάν στις δημοτικές δεν έμπαινε στο συνδυασμό του Καχριμάνη (υποστηριζόμενος από τον Σαμαρά) ως αντιπεριφερειάρχης η αδερφή του (Τατιάνα Καλογιάννη) τότε θα κατέβαινε και ο ίδιος υποψήφιος περιφερειάρχης για να χάσουμε την περιφέρεια εφόσον θα έκοβε ψήφους από τον Καχριμάνη!!!

    Τελικά όχι μόνο ο Καχριμάνης με τον Σαμαρά ενέδωσαν αλλά (όπως είχε προσυμφωνηθεί) μετά τις εκλογές ο Καχριμάνης όρισε την Τατιάνα Καλογιάννη-Σταύρου ως "Πρόεδρο της Επιτροπής Περιβάλλοντος, Χωρικού Σχεδιασμού και Ανάπτυξης της Περιφέρειας Ηπείρου"!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Μέγα σκάνδαλο καθότι η ίδια είναι ιδιοκτήτρια (και μάζί και ο αδερφός της) τεχνικών εταιρειών οι οποίες διεκδικούν ργα του δημοσίου στην Ήπειρο!!!!!!!!!

    Δηλαδή ορίστηκε ως "υπουργός ΠΕΧΩΔΕ της Ηπέίρου" όντας ιδιοκτήτρια τεχνικών εταιρειών που δικδικούν έργα τα οποία αποφασίζει αυτή ποιός θα τα πάρει.......!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Μετά βρε Φάκτορα σου φταίμε οι Χουντικοί και οι Βασιλόφρονες...

  5. ΝΤΑΝΤΟΝ avatar
    ΝΤΑΝΤΟΝ 13/04/2011 15:27:40

    ¨ΝΙΚΗΣΕ¨ ΤΟ ΚΙΝΗΜΑ ¨ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ¨ - ΑΛΛΑ ΘΑ ΧΑΣΕΙ ΕΑΝ ΔΕΝ ΕΡΜΗΝΕΥΣΕΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΣΥΝΕΧΙΣΕΙ ΣΩΣΤΑ...

    ΥΠΟΧΡΕΩΘΗΚΕ Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΣΕ ΜΕΙΩΣΗ ΤΩΝ ¨ΔΙΟΔΙΩΝ¨ ....

    Ίσως διότι πλησιάζει η έξοδος του Πάσχα και αναμένονται μαζικές στάσεις ανυπακοής στην καταβολή διοδίων σε όλες τις εξόδους που έχουν μεταβάλει την Ελλάδα ανά τριάντα χιλιόμετρα σε ¨αυτόνομα κράτη¨ Νταβατζήδων κρατικοδίαιτων ¨ μεγαλοεργολάβων δημοσίων έργων¨ , όπου σταματάς για να πληρώσεις λίτρα στους σύγχρονους πειρατές ( ¨διόδια¨ ζητούσαν και οι πειρατές τον 17-18ο στο Αιγαίο και την Ηπειρωτική Ελλάδα ) η κυβέρνηση του Δ.Ν.Τ. – Ε.Ε. και λοιπών τραπεζιτών – εργολάβων ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕ ¨ΕΚΤΑΚΤΟ ΠΑΣΧΑΛΙΝΟ ΔΩΡΟ¨ ( με παράλληλη κατάσχεση των μέχρι τώρα θεσμοθετημένων πασχαλινών δώρων σε εργαζόμενους και συνταξιούχους που πρέπει προφανώς να επιστρέψουν ¨αυτά που φάγανε…¨ ) ΜΕ ΤΗΝ ΜΕΙΩΣΗ ΤΩΝ ¨ΛΥΤΡΩΝ¨ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΤΑ ¨20 % ¨ !

    Ίσως να σκέφτηκαν πως έτσι θα κάμψουν το ¨κίνημα δεν πληρώνω τους νταβατζήδες¨ …

    Όμως το πρόβλημα είναι γενικά οι λεγόμενες ¨συμβάσεις σύμπραξης δημόσιου – ιδιωτικού τομέα¨ ( ΣΔΙΤ ) με τις οποίες παραχωρείται η ¨δημόσια περιουσία¨ ( η δημόσια γη , ακόμα και τα έτοιμα δημόσια έργα με τους φόρους του ελληνικού λαού ) στην ¨αξιοποίηση¨ , δηλαδή την αισχροκέρδεια κρατικοδίαιτων και τραπεζοδίαιτων ¨επιχειρηματιών¨ οι οποίοι δεν παραλαμβάνουν μόνο το δικαίωμα μόνο να ζητούν λύτρα από τους έλληνες πολίτες , αλλά και την εκμετάλλευση - ¨αξιοποίηση¨ της δημόσιας γης ¨ένθεν και ένθεν¨ των ΔΗΜΟΣΙΑ ΧΑΡΑΓΜΕΝΩΝ ΔΡΟΜΩΝ με την ίδρυση ¨fast – foot¨ , ξενοδοχείων , σύντομα και με την εγκατάσταση ¨μηχανημάτων χαμηλής απόδοσης¨ ( ¨φρουτάκια¨ ).

    Και το τεράστιο ερώτημα επίσης είναι με πιο δικαίωμα παραδίδουν έτοιμους δρόμους που έχουν κατασκευαστεί με τους φόρους του ελληνικού λαού σε εκμετάλλευση ιδιωτικών εταιρειών , με το ηλίθιο ¨επιχείρημα ¨ ότι είναι ¨πολυέξοδη¨ λειτουργία η συντήρηση τους από το κράτος ;
    Επίσης θα πρέπει να απαντηθεί το που πήγαν τα χρήματα , την αναλογία στον φόρο της βενζίνης , που προοριζόντουσαν για την κατασκευή νέων οδικών αρτηριών ΚΑΙ ΓΚΑΡΑΖ, το πώς αξιοποιήθηκαν επιπρόσθετα τα μέχρι σήμερα διόδια που εισέπραττε έτσι και αλλιώς το ελληνικό δημόσιο.
    **************************************
    Μια συζήτηση θα πρέπει να γίνει επίσης ΓΙΑ ΤΟ ΥΠΕΡΚΟΣΤΟΛΟΓΗΜΕΝΑ –ΠΡΟΣ ΟΦΕΛΟΣ ΤΩΝ ΚΡΑΤΙΚΟΔΙΑΙΤΩΝ ΜΕΓΑΛΟΕΡΓΟΛΑΒΩΝ ( πολύ συζήτηση κάνουν οι οπαδοί του ¨νεοφιλελεύθερου¨ καπιταλισμού για τον ¨κρατικοδίαιτο λαό με τις κοινωνικές παροχές¨ , το ζήτημα είναι όμως βασικά και κύρια οι κρατικοδίαιτοι επιχειρηματίες – καπιταλιστές ) ΟΔΙΚΑ ΕΡΓΑ …

    Το ΥΠΕΧΩΔΕ έχει για παράδειγμα μια ¨λίστα αντικειμενικού κόστους για τα διάφορα έργα – υλικών και εργασιών¨ βάση της οποίας προκηρύσσει τους διαγωνισμούς για την εκτέλεση έργων ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΝΑ ΑΝΑΘΕΩΡΗΘΟΥΝ ΕΔΩ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΕΣ ¨ΔΕΚΑΤΙΕΣ¨ … Έτσι συμβαίνει να ακούμε συχνά για παράδειγμα ότι η κατασκευή ενός χιλιομέτρου οδικού δρόμου κοστίζει στην Γερμανία ¨1.000.000 ευρώ¨ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ¨10.000.000¨ !

    Ποιος γνωρίζει – και ποιος ενδιαφέρεται από την Δεξιά και την ¨Αριστερά¨ ( κυρίως η ¨κοινοβουλευτική¨ που ασκεί τον έλεγχο ¨για τα συμφέροντα του λαού¨ ) για το πώς κοστολογούνται τα έργα και οι δημόσιες προμήθειες στην Ελλάδα ;

    Διαβάζουμε μόνο τις ωραίες ταμπελίτσες για την ¨συγχρηματοδότηση ¨ από τα διάφορα ταμεία της Ε.Ε. και σκεπτόμαστε ¨ευτυχώς που υπάρχουν και αυτοί , διαφορετικά δεν θα γινότανε τίποτα¨.
    ******************************************

    Και το ζήτημα είναι το πώς θα επεκταθεί το ¨δεν πληρώνω την αυθαιρεσία¨ .
    Το έχω ξαναγράψει. Σήμερα οι διακοπές στο ρεύμα πλήττουν συχνά πολλές οικογένειες , ενώ και αυτοί που πληρώνουν στερούνται για το λόγο αυτό από άλλες βασικές τους ανάγκες . Και όμως σε αντίθεση με τις περισσότερες χώρες του κόσμου στην Ελλάδα ζούμε το Νταβατζηλίκι στους λογαριασμούς για την κατανάλωση ρεύματος , όπου ¨ενσωματώνονται¨ και λύτρα για την ΕΡΤ και τα ¨Δημοτικά Τέλη ¨ , με ¨νόμο του κράτους¨ μάλιστα που είναι σύμφωνα με την άποψη μου Αντισυνταγματικός .

    Είναι παράλογο να σου διακόπτουν το ρεύμα που αποτελεί ένα βασικό αγαθό ανθρώπινης επιβίωσης διότι μπορεί να έχεις να πληρώσεις το πραγματικό ποσό που αναλογεί στην κατανάλωση ρεύματος , αλλά όχι τα επιπρόσθετα ( που πολλές φορές φτάνουν το 50 % ) ΓΙΑ ΑΛΛΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ .

    ¨Θεωρητικά¨ θα μπορούσε ο καθένας μας να καταβάλει στο ¨Ταμείο Παρακαταθηκών και Δανείων¨ το αντίτιμο που αφορά το ρεύμα και να ειδοποιεί την ΔΕΗ πως πλήρωσε. Πέρα από το γεγονός - ότι δεν επιτρέπεται σε καμία ¨ευνομούμενη¨ Πολιτεία να διακόπτονται βασικές παροχές όπως είναι το ρεύμα και το νερό , επειδή κάποιος αδυνατεί να πληρώσει. Δεν καταλαβαίνω το πώς συμφωνεί η ¨Σοσιαλιστική¨ - Διεθνής με αυτή την πρακτική.

    Τέλος όταν οι πολίτες αποφασίσουν μια μέρα – μαζικά και οργανωμένα - να μην καταβάλουν φόρους και Φ.Π.Α. , επειδή οι πολιτικές του κράτους παραβαίνουν την ¨κοινή λογική¨ και το δίκαιο στην διαχείριση των δημόσιων εσόδων ( γεγονός που το παραδέχονται και οι κρατούντες με τα νύχια και τα δόντια την πολιτική εξουσία ) , τότε θα έχουμε μια ¨ειρηνική επανάσταση¨ ( σχήμα οξύμωρο βέβαια ) .

  6. Y. avatar
    Y. 13/04/2011 15:44:52

    Οι εργολάβοι μετατραπέντες και σε μιντιάρχες, αντικατέστησαν την κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ όχι τώρα με το Μνημόνιο, αλλά από εποχής κινέζου, συνεχίσθηκε με τον Σαρακατσάνο και πλέον έχουν μόνιμο γραφείο στο υπουργείο επί Ρέπα. Εξ ου και ο όρος μιντιοεργολαβονταβατζήδες
    (στην ανανεωμένη έκδοση του λεξικού, θα τη συμπεριλάβει κι ο Μπαμπινιώτης. Ο Τριανταφυλλίδης όχι, γιατί πέθανε)

  7. δημης avatar
    δημης 13/04/2011 19:05:26

    ΜΠΡΑΒΟ!!!! ΜΠΡΑΒΟ ΕΠΙ ΤΕΛΟΥΣ !!!! ΤΑ ΑΦΕΝΤΙΚΑ ΜΠΡΟΣΤΑ!!!!! ΝΑ ΜΗΝ ΑΣΧΟΛΟΥΜΑΣΤΕ ΜΕ ΤΟΥΣ....ΔΙΟΡΙΣΜΕΝΟΥΣ "ΚΥΒΕΡΝΗΤΕΣ"

  8. ΑΓΡΟ avatar
    ΑΓΡΟ 13/04/2011 20:26:17

    ΕΠΟΝΤΑΙ
    1.ΚΕΦΑΛΙΚΟΣ ΦΟΡΟΣ.
    2.ΧΑΡΑΤΣΙΟΝ ΠΑΣΟΚΙΚΟΝ.
    3.ΦΟΡΟΣ ΥΠΕΡ ΑΠΟΡΩΝ ΜΕΓΑΛΟΕΡΓΟΛΑΒΩΝ.
    4.ΕΙΣΦΟΡΑ ΥΠΕΡ ΡΕΠ(Π)ΑΤΖΗΔΩΝ.
    5.ΟΛΟ ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ ΘΑ ΣΚΕΦΤΟΥΝ.

  9. giatros avatar
    giatros 14/04/2011 16:33:37

    ΑΝ ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΛΕΦΤΑ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΔΡΟΜΟΥΣ ΘΑ ΦΤΙΑΧΝΟΥΜΕ?
    ΕΧΕΙ ΜΙΑ ΛΟΓΙΚΗ!

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.