#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
14/02/2012 20:00
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

"Σπίτι μας η Νέα Δημοκρατία" λένε διαγραφέντες

Μετανιωμένοι εμφανίζονται βουλευτές της ΝΔ που διαγράφηκαν από τη Νέα Δημοκρατία λόγω του ότι καταψήφισαν το Μνημόνιο.

Ο Θ.Λεονταρίδης, ο Τ. Καριπίδης από τις Σέρρες και ο Γ. Καρασμάνης από την Πέλλα όχι μόνο διέψευδαν στο εντευκτήριο ότι προσχωρούν σε νέο κόμμα αλλά ήταν έξαλλοι με τις φήμες που κυκλοφορούν και τους φέρουν ως συμμετέχοντες.

«Σπίτι δικό μας ήταν , είναι και θα είναι η Κοινοβουλευτική Ομάδα της Νέας Δημοκρατίας. Η ψήφος μας ήταν συνειδητή αλλά το θέμα τελειώνει εκεί. Δεν συμμετέχουμε σε καμία κίνηση, δεν πρόκειται να ακολουθήσουμε κανέναν εκτός Νέας Δημοκρατίας» έλεγαν, ενώ οι κ. Ζώης και Μαρκόπουλος  διοργανώνουν συγκεντρώσεις για να διερευνήσουν αν οι συνθήκες ευνοούν στο να προχωρήσουν στη δημιουργία ενός νέου πολιτικού σχηματισμού…!

Έντονη ήταν και η δήλωση του βουλευτή Δράμας Μαργαρίτη Τζίμα : «Δε θέλω να επιτρέψω σε κανέναν είτε από τους διαγραμμένους είτε από οποιοδήποτε άλλο στέλεχος να μιλάει εξ ονόματός μου. Ακούω διάφορα, διαβάζω διάφορα δήθεν για κινήσεις κλπ. Δε συμμετέχω σε καμία απολύτως κίνηση.»

Βέβαια, ορισμένοι άφησαν ανοιχτό και παράθυρο να τους φωνάξει ο Σαμαράς και για το λόγο αυτό «δεν βιάζονται»…!

Ανένδοτος ο Σαμαράς



Επίσης, δημοσιογραφικές πληροφορίες αναφέρουν, πως υπήρξε επικοινωνία ορισμένων εκ των  “ανταρτών” με το γραφείο του κ. Σαμαρά, οι οποίοι διαμήνυσαν ότι δεν συμφωνούν με την ιδέα για επιστροφή στη δραχμή, όπως υποστηρίζουν μερικοί από τους διαγραφέντες.

Ο πρόεδρος της ΝΔ ωστόσο παραμένει ανένδοτος ως προς την διαγραφή των 21 βουλευτών, καθιστώντας με αυτό το τρόπο σαφές ότι δεν προτίθεται να ανεχθεί φαινόμενα κομματικής απειθαρχίας ενόψει των επερχόμενων εκλογών.

Στη Συγγρού θεωρούν ότι δεν υπήρχε ένα οργανωμένο σχέδιο με στόχο να πληγεί η ηγεσία και το κόμμα. Αντίθετα, πιστεύουν ότι οι 21 μάλλον νόμισαν ότι ο κ. Σαμαράς δεν θα προχωρούσε στην διαγραφή τους γι’ αυτό και   είπαν το “όχι” με τόση σιγουριά.

Χαρακτηριστική είναι χθεσινή δήλωση του κ. Μαρκόπουλου στο Real Fm: «Δεν μπορώ να το πιστέψω ακόμη, αλλά η διαγραφή μου είναι μία πραγματικότητα».

Στο μεταξύ, ο Αντώνης Σαμαράς ξεκίνησε ήδη από χθες την ... προεκλογική εκστρατεία με την σύσκεψη των προεδρείων όλων των νομαρχιακών οργανώσεων στην Συγγρού. Στην σύσκεψη, όπου δεν εκδηλώθηκε καμία διαφωνία ως προς την στρατηγική του κόμματος, ο κ. Σαμαράς κάλεσε το κόμμα να τεθεί σε εκλογικό συναγερμό εν όψει και της ολοκλήρωσης του psi.

Η  ατζέντα του κ. Σαμαρά περιλαμβάνει περιοδείες στις «προβληματικές»  μετά από τις διαγραφές περιφέρειες, τηλεοπτικές εμφανίσεις  και συνεντεύξεις.

Ιδιαίτερο συμβολισμό αποδίδουν τέλος συνεργάτες του κ. Σαμαρά στην χθεσινή του δήλωση για τους κουκουλοφόρους ("θα τους ξεσκεπάσω") και στην σημερινή του επίσκεψη στο 401 Γενικό Στρατιωτικό Νοσοκομείο Αθηνών, όπου νοσηλεύονται οι αστυνομικοί που τραυματίσθηκαν στα επεισόδια.

Αμέσως μετά έκανε την ακόλουθη δήλωση:

«Δεν νομίζω να υπάρχουν αστυνομίες, άλλων ευρωπαϊκών χωρών, που να τραβάνε αυτά που τραβάει η δική μας. Ήρθα να ευχηθώ καλή ανάρρωση στα νέα παιδιά, που τραυματίστηκαν, κάνοντας με φιλότιμο το καθήκον τους».

Πάνος Ζ. - Αντικοινοβουλευτικός

ΣΧΟΛΙΑ

  1. victoria (true) avatar
    victoria (true) 14/02/2012 19:50:02

    Νομίζω και ο Μ. Κεφαλογιάννης είπε στη δήλωσή του 'σπίτι μου' η ΝΔ.

    • Σωκράτης avatar
      Σωκράτης @ victoria (true) 15/02/2012 07:55:59

      Το σπίτι σου το φροντίζεις, δεν το εγκαταλείπεις στα δύσκολα. Ειδικά όταν είσαι "ενοικιαστής" και το μοιράζεσαι με άλλους

      • Kst avatar
        Kst @ Σωκράτης 16/02/2012 10:26:09

        Δηλαδη τοσο προβλημα ειναι οταν καποιος ψηφιζει κατα συνειδηση; Το οτι καποιος ειναι δεξιος ή ανηκει σε μια παραταξη δεν σημαινει οτι πρεπει να συμφωνει παντα με οσα λεει ο προεδρος της.. Εχει και κοσμο που εκπροσωπει και ο οποιος τον εκλεγει και απο αυτον τον κοσμο εξαρταται.. Ειναι αδυνατον 100 ανθρωποι να συμφωνουν σε ολα μεταξυ τους.. Μ' αρεσει που κοροϊδευαν το ΠΑΣΟΚ για την κομματικη πειθαρχια οταν ψηφιζαν το Μνημονιο 1 και τα μεσοπροθεσμα και τις διαγραφες και τωρα εφαρμοζουν την πρακτικη αυτη. Δηλαδη τι αλλο μπορεις να πεις για τετοια πρωτοφανη πραγματα...

  2. sxolioblog avatar
    sxolioblog 14/02/2012 20:09:00

    καλα εκανε αλλα και μια δηλωση για πολιτες τραυματιες δεν θα εβλαπτε επισης ...

  3. Σάκης Μητρόπουλος avatar
    Σάκης Μητρόπουλος 14/02/2012 20:12:02

    Να ζητήσουν ολοι αυτοι, συγνώμη απο τον Προεδρο, για τη συμπεριφορά τους, παραμονές εκλογών και πολυ περισσότερο για την πρόθεση τους να εκβιάσουν τον Προεδρο και το κόμμα. Ποιοι νομίζουν ότι είναι, που πιστεύουν ότι μπορούν να εκβιάσουν το Σαμαρα;
    Δεν σεβάστηκαν τίποτα.
    Υπάρχει κάποιος περισσότερο αντιμνημονιακος απο το Σαμαρα;
    Ξαφνικα έγιναν ολοι βασιλικότεροι του βασιλέως!!! Έλεος!!!

    • TopGunZ avatar
      TopGunZ @ Σάκης Μητρόπουλος 14/02/2012 20:46:51

      Δεν έχουν καμιά δουλειά να ζητήσουν συγνώμη από το Σαμαρά. ΑΠΟ ΕΜΑΣ πρέπει να ζητήσουν συγνώμη, όσους τους ψηφίσαμε για να προασπίζονται τις αρχές της παράταξης και τις αποφάσεις του αρχηγού της.

      • Tassos avatar
        Tassos @ TopGunZ 14/02/2012 21:09:40

        Μπράβο! (και πάλι)

      • ΣΟΝ ΠΕΝ avatar
        ΣΟΝ ΠΕΝ @ TopGunZ 15/02/2012 08:15:41

        Σύμφωνα με τον Κυριάκο Μητσοτάκη, η επανένταξή τους στη Ν.Δ, θα πρέπει να αποκλείεται, καθώς, κατά την άποψή του δεν θα ήταν δίκαιο για τους βουλευτές που στήριξαν τη θέση του Αντώνη Σαμαρά στην ψηφοφορία για το Μνημόνιο ΙΙ, επιλέγοντας το αντιδημοφιλές «ναι».

        • Χρ.Δ avatar
          Χρ.Δ @ ΣΟΝ ΠΕΝ 15/02/2012 16:44:51

          Συμφωνω..

        • ΑΙΑΣ ΤΕΛΑΜΩΝΙΟΣ avatar
          ΑΙΑΣ ΤΕΛΑΜΩΝΙΟΣ @ ΣΟΝ ΠΕΝ 15/02/2012 22:56:58

          O Κυριάκος το είπε?Ο αδερφός της Ντορούλας?ο γιός του επίτιμου?
          Έτσι είναι, θα μείνει ο Μητσοτάκης και θα φύγει ο Κεφαλογιάννης.
          Έξοχα!

    • προδικος avatar
      προδικος @ Σάκης Μητρόπουλος 14/02/2012 22:16:41

      σωστός!

    • ANTONIS avatar
      ANTONIS @ Σάκης Μητρόπουλος 15/02/2012 12:04:20

      Πολύ σωστός εισαι φίλε.Ο Σαμαρας εκανε το καθήκον του και οπωσδήποτε έλαβε υπόψη του το πολιτικο κοστος απο την αναγκαια αλλαγή της μεχρι τωρα θεσης του.Αν συνεχισει ετσι θα αναδειχθεί σε ηγέτη και όχι μονο σε απλο πρωθυπουργο.

  4. christof avatar
    christof 14/02/2012 20:15:57

    διωξαμε τους ανταρτες και μειναμε με τους ναινεκους.Ελεος Προεδρε.Η παραταξη τους χρειαζεται ολους.

  5. Γιάννης avatar
    Γιάννης 14/02/2012 20:49:40

    Μα πώς να τους εμπιστευτεί για βουλευτές και να διαπραγματευτεί αύριο αν τον υπονομεύουν στα δύσκολα;

    Πώς να διαπραγματευτεί με τη Μέρκελ αν δεν ελέγχει τους βουλευτές του;

  6. Aggelos avatar
    Aggelos 14/02/2012 20:57:44

    πρεπει σιωπηλα να ξαναμπουν σε ψηφοδελτια οι βουλευτες σοι θελουν

    πρεπει να δειξει μεγαλοψυχια ηγετη ο σαμαρας,,δεν χρειαζεται μονο αυστηροτητα

    αλλα και μεγαλη καρδια για να εισαι ηγετης

    • δρόμος avatar
      δρόμος @ Aggelos 14/02/2012 22:03:31

      ... ή για να είσαι το μεγάλο κορόϊδο ... (άσε, το έχουμε ξαναδεί το έργο)

      • Γεώργιος Τ. avatar
        Γεώργιος Τ. @ δρόμος 15/02/2012 00:16:06

        Σωστός! Από την πολύ του καλοσώνη (ή αφέλεια κατ΄άλλους) την πάτησε και ο ΚΚ Β...

  7. Aggelos avatar
    Aggelos 14/02/2012 20:59:33

    ο Βλαχος πχ που ειδα φαινεται καλος ανθρωπος και οχι λαικιστης,,τιμιος,,λαικος δεξιος

    ο Μαρκοπουλος παλι παντα μου φαινοταν λαικιστης ..

    και ο σαμαρας απο μεγαλη καρδια επανηλθε στο κομμα,,μην το ξεχναμε

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ Aggelos 15/02/2012 00:17:18

      Αν δεν επανερχόταν όμως, περίμενε η ντορίτα. Και μετά, απλά δε θα υπήρχε νέα δημοκρατία αλλά νέα τρομοκρατία...

  8. christinadelta avatar
    christinadelta 14/02/2012 21:05:29

    O Αντώνης Σαμαράς υπερασπίστηκε την ευρωπαική πορεία της χώρας ,τίποτα άλλο,θά'πρεπε οι διαφωνούντες να τον είχαν ακούσει,τώρα-εκτός από τους βουλευτές της Βόρειας Ελλάδας-είναι αργά !!!!

  9. Τιγράνης avatar
    Τιγράνης 14/02/2012 21:06:40

    Απ΄ ότι φάνηκε ακόμα και στενοί συνεργάτες του Σαμαρά δεν κατάλαβαν ότι ο αρχηγός τους είναι αποφασισμένος να κάνει πολιτική και όχι PR, ίσως δεν πίστεψαν στο όραμα και στην αποφασιστικότητά του όσο θα έπρεπε. Γεγονός είναι πάντως ότι στο πρώτο έντονο φύσημα του ανέμου αρκετοί επέδειξαν μυωπική αντίληψη και λιποψυχία, γι΄ αυτό και έσπευσαν να πηδήξουν από το καράβι, επιλέγοντας τη λογική του ο σώζων εαυτόν σωθήτω. Εκτίμησή μου είναι ότι ακολουθεί τουλάχιστον μία ακόμη εξίσου, αν όχι περισσότερο, πολυτάραχη τρικυμία, ένα κρίσιμο ιδεολογικό σταυροδρόμι, όπου τα εναπομείναντα βαρίδια θα εξωθηθούν να απαλλάξουν το σκάφος από την άχθος αρούρης παρουσία τους. Και κάτι μου λέει πως ο κλήρος θα πέσει στους δανδήδες, που είναι α-α-αταξίδευτοι.

    • tak avatar
      tak @ Τιγράνης 15/02/2012 17:23:34

      "Τιγράνης" έχεις δίκιο. Όταν κανείς θέλει να ηγείται και να βρίσκεται στο ιερό της κομματικής εξουσίας, πρέπει να ξέρει πως δεν ισχύει το βουλευτής, υπουργός, στρατάρχης... Εκεί στο ιερό, ότι αποφασίζεται είναι ... ιερό και δε μπορεί κανένας Μαρκόπουλος (και άλλοι 15 περίπου) να το αλλάζουν κατά πώς τους γουστάρει... Μπήκες στο ιερό κύριε, τελείωσες, έλιωσες, πέθανες!

  10. Tassos avatar
    Tassos 14/02/2012 21:11:33

    Εγώ ξέρω ότι αν κανένας από αυτούς διανοηθεί να κουνήσει το δάχτυλο στον Σαμαρά σε στυλ εκείνου του υπουργού Ναυτιλίας στον Καραμανλή, θα βρεθεί χωρίς δάχτυλο...

    • loretta avatar
      loretta @ Tassos 14/02/2012 21:16:08

      και οχι μονο!!

  11. yianna avatar
    yianna 14/02/2012 21:17:16

    Δύσκολο το θέμα. Από τη μια σκέπτομαι ότι ο βουλευτής πρέπει να ψηφίζει ελεύθερα. Από την άλλη όμως εφόσον αποφασίσθηκε να στηριχθεί η απόφαση αυτή, και αυτό τους κοινοποιήθηκε ανάλογα, πρέπει κανείς να δεί το βαθύτερο νόημα της διαφοροποίησης.
    Αν είχαν συνειδησιακό πρόβλημα νομίζω ότι το καλύτερο θα ήταν να παραιτηθούν πριν ψηφίσουν, με τη στάση τους έδειξαν απλά ότι ήθελαν να βγάλουν την ουρά τους απέξω. Την πιο δύσκολη στιγμή.

  12. Aris. A avatar
    Aris. A 14/02/2012 21:17:28

    Οποιος πιστεύει ότι η ΝΔ μπορεί να πάει σε εκλογές χωρίς τους περισσότερους από τους 21 κάνει τραγικό λάθος.

    Με το οχι που είπαν εκφράστηκε ένα σημαντικό ποσοστό των ψηφοφόρων της ΝΔ που έχουν βαρεθεί τις ταπεινώσεις από Γερμανία.

    Δεν είναι όλοι σκληροί ρεαλιστές.

    Θα γυρίσουν οι ανιδιοτελείς πριν τις εκλογές και θα τους δεχθεί και ο Σαμαράς.

    Ας αναζητήσει και ευθύνες ο πρόεδρος στο επιτελείο του για μια τέτοια ξαφνική στροφή που ούτε προετοιμάστηκε ούτε επικοινωνήθηκε σωστά.

    • airman avatar
      airman @ Aris. A 14/02/2012 22:00:18

      Όποιος πιστέυει ότι υπάρχει άλλη εναλλατική για την επόμενη μέρα ας την επιλέξει, δημοκρατία έχουμε.
      Εάν κάποιος αποφασίσει να απέχει δεχόμενος ότι είναι όλοι ίδιοι, ας έχει υπόψη του ότι στη δημοκρατία ισχύει ότι δέκα επιπόλαιοι μπορούν να επιβάλλουν την άποψή τους σε εννιά σόφρωνες!

  13. Aris. A avatar
    Aris. A 14/02/2012 22:11:43

    Μην βιάζεσαι ο Σαμαράς ξέρει ποιοι είναι καθαροί και το έκαναν για συνηδεισιακούς λόγους.

    Είμαι σίγουρος ότι αυτούς που δεν έκαναν μέσα από το οχι εκδήλωση πολιτικού κουτσαβακισμού θα τους πάρει πίσω.

    • yiannis avatar
      yiannis @ Aris. A 14/02/2012 22:33:39

      Συμφωνω απολυτως.Πρεπει με καποιους να βρεθουν διαυλοι επικοινωνιας.Στις εκλογες,ενωνουμε δυναμεις!Οπως επισης,εχουν θεμα οι κ.Τασουλας, Μιχελακης και Λυκουρεντζος για οτι εγινε.

      • Αυτόνομος avatar
        Αυτόνομος @ yiannis 14/02/2012 22:46:43

        Ο Μιχελάκης γιατί αδερφέ; Τι δουλειά έχει με τα κομματικά;

        • Δικερως avatar
          Δικερως @ Αυτόνομος 14/02/2012 22:54:16

          O Mιχελακης δεν εχει σχεση με τα κομματικα.
          Κι ο yiannis το ιδιο.

      • airman avatar
        airman @ yiannis 14/02/2012 22:53:18

        Στις εκλογές εμπνέουμε και ενώνουμε το λαό! Αυτό είναι το πρώτιστο και το καταλυτικό, ιδιαίτερα σε τέτοιες κρίσιμες στιγμές!

  14. Γ ΣΠΥΡΟΥ avatar
    Γ ΣΠΥΡΟΥ 14/02/2012 22:34:05

    Αν η Νεα Δημοκρατία είναι μεγάλο Κομμα δεν πρεπει να τους δεχτεί πίσω. Κανεναν. Ενα μεγάλο κομμα δεν εκλιπαρεί ουτε επιτρέπει να την λοιδωρούν και να την χλευάζουν με την στάση τους 21 νοματαίοι που τη στιγμή της Κρίσης προτιμησαν την δημαγωγική ευκολια της άρνησης, αδιαφορώντας για την πατριδα και το κομμα τους. Αν τους δεχτεί πίσω θα είναι ομολογία έλλειψης ικανών στελεχών και κατά συνέπεια παραδοχή ότι προκειται για μικρό κομμα. Φοβάμαι όμως ότι θα τους δεχτει.

    • FM avatar
      FM @ Γ ΣΠΥΡΟΥ 14/02/2012 22:49:44

      Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου.Ας ελπίσουμε ότι δεν θα κάνει αυτό το λάθος ο Πρόεδρος

  15. Aggelos avatar
    Aggelos 14/02/2012 22:34:08

    το ελπιζω να ειναι οπως το λες

    θα τεσταρει τους ανθρωπους και θα παρει αυτους που αξιζουν

    θα δουμε πολλα..

  16. Aggelos avatar
    Aggelos 14/02/2012 22:36:52

    ακουω αυτα που λετε πολλοι εδω μεσα,σαν κομματικοι ταλιμπαν και καταλαβαινω γιατι δεν θελω ποτέ να ανακατευτω σε κομματα

    το θεμα δεν ειναι η πιστη στο κομμα ή το αρχηγο,


    αλλα πανω απο ολα ειναι η σωστη πολιτικη για την ελλαδα

    η οποια δεν ειναι τα μετρα του μνημονιου ολοι το ξερουν αυτο..και ο Σαμαρας..
    απλα το κουρεμα ηθελε ο σαμαρας πασει θυσια,,εκει που φτασαμε.

    ποτε για το καλο και την προοδο της πατριδας ολοι χωρανε..

  17. zagor avatar
    zagor 14/02/2012 22:41:08

    παιδιά κακά τα ψέμματα τουλάχιστον οι 15 το έχουν μετανοιώσει.Οι υπόλοιποι μάλλον κινούνται από προσωπικά κίνητρα γιάυτό και πρέπει ο Σαμαράς να το ξαναδεί.Το ρεπορτάζ είναι ακριβές το επιβεβαιώνω έχω προσωπική μαρτυρία..

    • Kennan avatar
      Kennan @ zagor 14/02/2012 22:47:54

      Κάποιοι λένε ότι ετοιμάζουν και υπόμνημα ...επιστροφής, αν και δεν ξέρει κανείς τις να πρωτοπιστέψει απο αυτά που ακούγονται στην Βουλή

  18. Aggelos avatar
    Aggelos 14/02/2012 22:46:30

    "Οι υπόλοιποι μάλλον κινούνται από προσωπικά κίνητρα γιάυτό και πρέπει ο Σαμαράς να το ξαναδεί"

    ε,αυτοι που πανε να κανουν και κομμα κλπ τυπου μαρκοπουλου κλπ
    καθαρισαν,αντε γεια

    γινεται ξεκαθαρισμα..

    • tak avatar
      tak @ Aggelos 15/02/2012 17:15:05

      Άγγελε τι είπε ο Αντώνης στον Μαρκόπουλο μετά το όχι του τελευταίου στην ψηφοφορία; -Και συ φίλε Βρούτε;

  19. Perastikos avatar
    Perastikos 14/02/2012 23:36:12

    Γκιουλέκας: "Δεν πάω ούτε σε Καμμένο, ούτε σε ΛΑΟΣ"

    Σε μια άλλη βάση έβαλε τα δεδομένα ο Κώστας Γκιουλέκας , με δηλώσεις του στο ραδιόφωνο του ant1.«Τυπικά διεγράφην και από το κόμμα και από την Κ.Ο, ουσιαστικά όμως και ψυχικά είμαι στη ΝΔ εδώ και 37 χρόνια. Και μαζί με εκατομμύρια άλλους Έλληνες δώσαμε κάποιους αγώνες για κάποιες αρχές που εμείς πιστεύαμε σωστές, αυτές τις αρχές της ΝΔ. Θεωρώ δηλαδή ότι ο ψυχικός σύνδεσμος δεν κόβεται ποτέ και γι αυτό και εγώ έχω δηλώσει από την πρώτη στιγμή ότι και ως ανεξάρτητος πλέον Βουλευτής τυπικά, εγώ συνεχίζω να στηρίζω αυτή την παράταξη, τις επιλογές της, γιατί δεν έχω κάποια διαφοροποίηση σε βασικές - θεμελιώδεις αξίες και αρχές που υπηρετεί το κόμμα... Εγώ δεν έχω φύγει από τη ΝΔ ούτε ψυχικά ούτε πολιτικά ούτε ιδεολογικά. Εκεί βρίσκομαι , σε αυτό το χώρο βρίσκομαι», τόνισε ο ανεξάρτητος πια βουλευτής, Α΄ Θεσσαλονίκης, τονίζοντας πως μεταξύ των διαγραφέντων υπάρχει ανομοιογένεια, αλλά και πως οι μισοί από αυτούς που βρέθηκαν εκτός ΝΔ στήριξαν και στηρίζουν τον Αντώνη Σαμαρά ανοιχτά.

    • ΑΠΛΗ ΣΚΕΨΗ avatar
      ΑΠΛΗ ΣΚΕΨΗ @ Perastikos 15/02/2012 12:41:12

      Από δω και πέρα πρέπει ν΄αποδείξουν έμπρακτα την καλή τους διάθεση απέναντι στην παράταξη και την ηγεσία της και ο χρόνος θα δείξει. Αλλά ο χρόνος πρέπει να είναι ικανός για ν΄αποδειχθούν αυτά.
      Κανείς δεν θα τους αμφισβητούσε, αν αυτοί πρώτοι δεν αμφισβητούσαν τον αρχηγό τους και την στρατηγική του κόμματος σε τέτοιες σοβαρές στιγμές.
      Αν ήταν σοβαροί άνθρωποι, που απλά είχαν διαφορετική άποψη, θα έπρεπε να την είχαν καταθέσει, αλλά όχι να σηκώσουν δικό τους μπαϊράκι και στη συνέχεια να σπεκουλάρουν ¨διάφοροι καλοθελητές¨, στην διάλυση των ¨δύο¨ μεγάλων κομμάτων όπως άρχισαν να λένε από τη στιγμή εκείνη και μετά.
      Δώσανε το δικαίωμα να μπεί η ΝΔ, στο ίδιο καλάθι με το ΠΑΣΟΚ , που όντως διαλύεται.
      Σε καμμία περίπτωση δεν πρέπει να κάνει πίσω ο Σαμαράς, όχι γιατί δεν μπορεί να τους συγχωρέσει, μεγαλοψυχία έχει και το ξέρουμε, αλλά δεν είναι μόνο προσωπικό θέμα Σαμαρά. Είναι και θέμα του ¨αισθήματος¨της βάσης του κόμματος. Πως να τους εμπιστευτούμε, σε άλλη κρίσιμη στιγμή, ότι δεν θα ξανακάνουν τα ίδια; Και δόξα τω θεώ από δω και πέρα, όλο κρίσιμες στιγμές θα περνάει η πατρίδα μας. Τι θα γίνει κάθε φορά θα τρώει ¨πισώπλατες¨μαχαιριές όχι μόνο ο Σαμαράς αλλά όλη η παράταξη;
      Αποδείχθηκε ότι αυτοί που δεν αντέχουν σ΄αυτό τον αγώνα που κάνει ο Α. Σαμαράς, δεν γίνεται ν΄ακολουθήσουν γιατί ... απλά δεν μπορούν.

  20. Tassos avatar
    Tassos 14/02/2012 23:50:11

    Αααα, εσύ αγρίεψες :-)

  21. sotirios avatar
    sotirios 14/02/2012 23:51:20

    να μην ξεχνάμε ότι ο Σαμαράς είχε φύγει από την ΝΔ, ίδρυσε κόμμα, και κάποια στιγμή τον δέχτηκαν πίσω...

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ sotirios 15/02/2012 00:22:34

      Άλλοι τον ανάγκασαν να φύγει, και άλλος τον κάλεσε πίσω. όταν οι πρώτοι δε τον ήθελαν ούτε ζωγραφιστό...

    • ΑΠΛΗ ΣΚΕΨΗ avatar
      ΑΠΛΗ ΣΚΕΨΗ @ sotirios 15/02/2012 10:26:49

      Ναι, αλλά γύρισε μετά από 11 χρόνια. Ας περιμένουν κι΄αυτοί 11 χρόνια και βλέπουμε!

    • ΓΣΠΥΡΟΥ avatar
      ΓΣΠΥΡΟΥ @ sotirios 16/02/2012 21:38:18

      Τα πεπραγμενα και τη Στάση του Σαμαρά στο παρελθόν την επικυρωσε ή την διέγραψε, αν θεωρείται λάθος, με πανηγυρικό και απόλυτα δημοκρατικό τρόπο, η βάση της Νεας Δημοκρατίας. Η ετυμηγορία της Βασης είναι η απόφαση του κομματος. Οποιοι θετουν ζητήματα για τον Σαμαρα δεν έχουν σχέση με τη ΝΔ . Το κόμμα και τα μέλη του αποφάσισαν. Τα στέλεχη της ΝΔ (αν υπάρχουν), που θετουν ζητήματα για το Σαμαρά σχετικά με το παρελθόν, με τη στάση τους περιφρονούν τη βάση της ΝΔ. Εντιμη και αξιοπρεπή συμπεριφορά απο αυτους θα ήταν να φύγουν απο το Κομμα. Η αμφισβητηση της απόφασης των μελών της ΝΔ εκ των πραγματων τους θέτει εκτός Κομματος αφού το κόμμα δεν είναι τίποτε περισσότερο παρα η οργανωμενη βούληση των μελών του.

  22. Tassos avatar
    Tassos 14/02/2012 23:53:04

    Κάναν ζημιά στην πιο κρίσιμη στιγμή. Την στιγμή που ο Σαμαράς κατοχυρώνεται ως ο Ηγέτης που βγήκε μπροστά στην πιο δύσκολη στιγμή για την Ελλάδα, τον μαχαίρωσαν. Κόντυναν την ΝΔ την στιγμή που άνοιγε πανιά για την αυτοδυναμία.

    • Γιώργος avatar
      Γιώργος @ Tassos 15/02/2012 00:02:23

      Μη φοβάσαι συναγωνιστή, έχει μαζί του Αρούλη και Μίλτο.

      • Γεώργιος Τ. avatar
        Γεώργιος Τ. @ Γιώργος 15/02/2012 00:25:20

        Αυτοί που λες είναι γνωστοί για τον κόσμο και θα την πατήσουν στις εκλογές. Οι υπόλοιποι που όλοι νόμιζαν πως είναι καθαροί και πιστοί στον ΑΣ; Καλά έγινε ότι έγινε! Να μην έχει φίλους-φίδια που θα τον δαγκώσουν. Από τους γνωστούς εχθρούς είναι εύκολο να φυλαχτείς ως γνωστόν...

        • Γιώργος avatar
          Γιώργος @ Γεώργιος Τ. 15/02/2012 00:34:11

          Εγώ τον Αρούλη τον είδα πάντως πολύ ενθουσιασμένο με τις διαγραφές...

  23. Γιώργος avatar
    Γιώργος 14/02/2012 23:58:51

    O Kεφαλογιάννης είναι ΝΔ.

    • Κατερινα avatar
      Κατερινα @ Γιώργος 15/02/2012 01:43:58

      γι' αυτόν στεναχωρήθηκα ειλικρινά...

  24. Kώστας Θ. avatar
    Kώστας Θ. 15/02/2012 08:52:02

    Eίναι μια από τις περιπτώσεις που δεν μπορείς πάρεις εύκολα το μέρος κάποιου. Από τη μιά πλευρά πράγματι έπρεπε οι βουλευτές να στηρίξουν τον αρχηγό σε μια κρίσιμη στιγμή και επί ενός τόσου σημαντικού θέματος. Ο Σαμαράς τους είχε προειδοποιήσει.
    Από την άλλη 21 άτομα και μάλιστα του σαμαρικού περιβάλλοντος είναι πολλά για να τα ρίχνουμε στην πυρά τόσο εύκολα. Εκτός αυτού νομίζω ότι και ο Σαμαράς καταλαβαίνει ότι όταν περπατάει σε τεντωμένο σχοινί πάνω στο θέμα του μνημονίου (σωστά και αναπόφευκτα κατά τη γνώμη μου), είναι αδύνατο να μπορούν να τον ακολουθήσουν όλοι οι βουλευτές και όλα τα στελέχη του.
    Νομίζω ότι ο Σαμαράς που τους ξέρει καλά θα πρέπει να αφήσει ανοιχτό το ενδεχόμενο της επιστροφής κάποιων από αυτών. Εξαρτάται βέβαια και πως θα συμπεριφερθεί και ο καθένας τους.

    • akenaton avatar
      akenaton @ Kώστας Θ. 15/02/2012 14:56:08

      Δεν πειράζει όσοι από αυτούς αισθάνονται πράγματι μετανοιωμένοι να υπηρετήσουν την Παράταξη και από τη θέση του απλού στρατιώτη. Δεν είναι ντροπή!
      ΥΓ
      Α, και να μην ξεχάσω! Αυτοί όλοι λέγοντας ΟΧΙ αποστασιοποιήθηκαν ενσυνείδητα από την κυριότερη θέση αρχής της Παράταξης τον Ευρωπαϊσμό. Δεν δέχομαι πως μπορεί κάποιος να είναι οπαδός (πόσο μάλλον μεγαλοστέλεχος) αυτής της Παράταξης που έβαλε τη χώρα στην τότε ΕΟΚ και να "λακκίζει" απροσχημάτιστα στην πρώτη περίπτωση διαφωνίας ή κακής συγκυρίας με τους φυσικούς μας εταίρους και συμμάχους. Η ΕΕ δεν είναι η Μέρκελ ούτε ο Σαρκοζύ. Αυτοί είναι περαστικοί, το ευρωπαϊκό όραμα όμως μακροπρόθεσμο.

      • Kώστας Θ. avatar
        Kώστας Θ. @ akenaton 15/02/2012 17:05:50

        Συμφωνώ απόλυτα. Δύσκολο όμως πια να εξηγήσεις στους καταταλαιπωρημένους έλληνες ότι ΕΕ δεν είναι ο Μερκοζί. Κάνουν ότι είναι δυνατόν για να αμαυρώσουν το ευρωπαϊκό όραμα.

        • ΑΓΡΟΤΗΣ avatar
          ΑΓΡΟΤΗΣ @ Kώστας Θ. 15/02/2012 21:09:13

          Σωστά όποιος θεωρεί σπίτι του το κόμμα που τον ανέδειξε βουλευτή - και καλά κάνει- ας συνεχίσει να το στηρίζει ως απλός στρατιώτης. Γιατί δηλαδή πρέπει να συζητάμε και να θεωρούμε δεδομένο ότι οι εν λόγω κύριοι και κυρίες πρέπει ντε και καλά να είναι και πάλι υποψήφιοι βουλευτές? Δεν υπάρχουν άλλοι σε κάθε περιφέρεια , καλύτεροι ή χειρότεροι ?

          • juliet avatar
            juliet @ ΑΓΡΟΤΗΣ 15/02/2012 21:15:12

            Σωστός...
            Καλησπέρα....,είναι εργασία ορισμένου χρόνου και όχι μόνιμη...μας τελείωσαν αυτά.Και κλάμα .....τι ήτανε προτιμότερο σήμερα να τραγουδάμε...το πουλάω το σπίτι....;καλύτερα διώχνω τους νοικάρηδες γιατί προκαλούν ζημιές.

          • Δαναός avatar
            Δαναός @ ΑΓΡΟΤΗΣ 15/02/2012 21:18:31

            Να δεις τη χθεσινή μου εξήγηση για τις ατάκες!

          • ΑΓΡΟΤΗΣ avatar
            ΑΓΡΟΤΗΣ @ Δαναός 15/02/2012 21:37:59

            Καλησπέρα Juliet, Δαναέ,
            Δεν βρίσκω που τα λέγαμε χθες ποιός θα μου θυμίσει? Προχωρεί φαίνεται το αλτσχάιμερ......... ή μου την έχει δώσει τόσο με αυτούς τους άστεγους ... Εγώ γιατί δηλαδή διάβασα τον Κακοφωνίξ και τον Ιεροφάντη και λέω ...όπα έχουν δίκιο , και κάθε μέρα που περνά επιβεβαιώνονται , γιατί αυτοί δεν έψαξαν μόνοι τους , δεν όφειλαν? δεν ήξεραν? ας πρόσεχαν .....ας προσέξει μόνο και ο Σαμαράς μήπως τελικά επιλέξει χειρότερους.

          • Δαναός avatar
            Δαναός @ ΑΓΡΟΤΗΣ 15/02/2012 21:43:47

            http://www.antinews.gr/2012/02/14/147904/#comment-913735

          • Δαναός avatar
            Δαναός @ ΑΓΡΟΤΗΣ 15/02/2012 21:44:44

            Και το νέο μνημόνιο θα έχει την τύχη του πρώτου!

          • juliet avatar
            juliet @ ΑΓΡΟΤΗΣ 15/02/2012 21:45:05

            http://antinews.gr /2012/02/14/147904/#comment-913628

          • ΑΓΡΟΤΗΣ avatar
            ΑΓΡΟΤΗΣ @ juliet 15/02/2012 21:59:55

            Φίλοι με συγκινείτε!!!! Τέτοια ανταπόκριση στην έκκληση μου για βοήθεια !!!
            Εντάξει δεν είναι τόσο σοβαρή η κατάστασή μου.
            Δαναέ , μου αρέσει και ο Μητροπάνος , αλλά τι είσαι εσύ ....τι κουκούλες και μάσκες ... με ξεσκέπασες... και ατακαδόρα και θεατρίνα..καλαααά.

          • juliet avatar
            juliet @ juliet 15/02/2012 22:08:30

            Ητανε η μέρα ....είδες απόλυτη συμφωνία!!!χιχιχι,εγώ ήθελα ανακεφαλαίωση και ο Δαναός επ΄ευθείας στο θέμα.

          • Δαναός avatar
            Δαναός @ juliet 15/02/2012 22:09:07

            Κριτσίνια κολλάμε;

          • ΑΓΡΟΤΗΣ avatar
            ΑΓΡΟΤΗΣ @ juliet 15/02/2012 22:27:08

            Έχετε συγχρονισμό απόψε! Δαναέ έγραψες και τους στίχους επειδή δεν είχα ήχο? Έχω τώρα ....τι ακούμε απόψε? Αλλάζω και όνομα ή nickname.... Αγρότης ΑΤΑΚΑΔΟΡΑ .... δεν μου πάει

          • Δαναός avatar
            Δαναός @ juliet 15/02/2012 22:47:55

            Αυτό χωρίς λόγια:www.youtube.com/watch?v=j5deib7AoDA

          • Φελίζα avatar
            Φελίζα @ juliet 16/02/2012 01:14:40

            Όσες κι αν χτίζουν φυλακές
            κι αν ο κλοιός στενεύει
            ο νους μας είναι αληταριό
            που όλο θα δραπετεύει

          • Δαναός avatar
            Δαναός @ juliet 16/02/2012 10:16:41

            Ακριβώς Φελίζα! Εκεί είμαι πάντα! Καλημέρα!

          • Φελίζα avatar
            Φελίζα @ juliet 16/02/2012 13:09:45

            Καλημέρα Δαναέ !
            Κανένα τραδουδάκι για να βγάλουμε τη μέρα?

  25. Σπιτι μου σπιτακι μου! avatar
    Σπιτι μου σπιτακι μου! 15/02/2012 11:13:13

    ....και σπιτοκαλυβακι μου!
    εμ δικαιο εχουν οι ανθρωποι!
    Εφυγαν αλλα οι δεσμοι ψυχης δεν κοβονται!
    Λιγες μερες πειθαρχειο, μετα ο αγωνας θα δοθει απ. ολους!
    Σε ολα τα μετεριζια! Με ολες τις δυναμεις!

  26. Ο Θείος avatar
    Ο Θείος 15/02/2012 11:42:08

    Το τουρλουμπούκι στο "σπίτι" και οι διαγραφές έγιναν 12 Φεβρουαρίου: Κυριακή του Ασώτου ανήμερα, μην το ξεχνάμε.
    Και μόσχους σιτευτούς πολύ δύσκολα σφάζεις, σε τέτοια εποχή κρίσης.

  27. Παύλος avatar
    Παύλος 15/02/2012 13:12:12

    «όποιο πρόβατο φεύγει από το μαντρί το τρώει ο λύκος» Ευάγγελος Αβέρωφ

  28. Παυλιδοτατούληδε; avatar
    Παυλιδοτατούληδε; 15/02/2012 13:28:27

    Το ότι αγνόησαν τον Πρόεδρο και φίλο τους ,το ότι αγνόησαν την απόφαση της κοινοβουλευτικής ομάδας,δεν έδωσαν μάχη εκεί μέσα,το ότι κρύφτηκαν,το ότι υπολόγισαν ότι επειδή είναι πολλοί θα την γλυτώσουν δείχνει ότι είναι εν δυνάμει νοοτροπίας τατούλη-παυλίδη. ¨οχι σαν φυσικά πρόσωπα. Αλλά σαν νοοτροπία.Αν δεν τους διέγραφε ο Πρόεδρος θα γύριζαν στα καφενεία και θα κόμπαζαν ότι αυτούς δεν τους πειράζει κανείς. ¨οτι έχουν κονε. ¨οτι είναι υπεράνω.΄Οτι είναι γνωστοί του Προέδρου.Με τέτοια επιχειρήματα στήθηκε ολόκληρο το πολιτικό σκηνικό μετά την μεταπολίτευση. Με αυτήν την πονηροβλαχοεπαρχιώτικη νοοτροπία από αυτούς που αν δεν ήταν η ΝΔ δεν θα τους ήξερε ούτε η μάννα τους μέχρι τριτοκοσμικό επίπεδο φτάνουμε.Γιατί πέστε κάποιον απ΄αυτούς που ήταν μεγάλη προσωπικότητα πριν μπουν στην ΝΔ και εκλεγούν βουλευτές.Που έφεραν φήμη ,ιδέες,μοντέρνες νοοτροπίες...

  29. Αυτόνομος avatar
    Αυτόνομος 15/02/2012 15:45:49

    ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ ΤΥΠΟΣ»: «Επτά βουλευτές –που διαγράφησαν μετά το όχι στη δανειακή σύμβαση – δηλώνουν ρητά και κατηγορηματικά ότι η Ν.Δ. είναι και παραμένει το σπίτι τους και πως θα εξακολουθήσουν να δίνουν τη μάχη για να γίνει ο Α. Σαμαράς πρωθυπουργός. Οι ανεξάρτητοι εδώ και δύο μέρες βουλευτές διαψεύδουν με οργή σενάρια και φήμες που εμπλέκουν σε κίνημα ή σε νέο πολιτικό σχήμα και επισημαίνουν σε όλους τους τόνους ότι ψήφισαν κατά συνείδηση αλλά ποτέ δεν πρόδωσαν ούτε θα προδώσουν το κόμμα που εκπροσωπούν στη Βουλή. “Σπίτι δικό μας ήταν, είναι και θα είναι η Κοινοβουλευτική Ομάδα της Ν.Δ. Η ψήφος μας ήταν συνειδητή αλλά το θέμα τελειώνει εκεί. Δεν συμμετέχουμε σε καμία κίνηση, δεν πρόκειται να ακολουθήσουμε κανέναν εκτός Ν.Δ.”».

  30. Ρομαντικος avatar
    Ρομαντικος 15/02/2012 15:48:08

    Σπιτι τους ειναι οπου φυσαει ο αερας...

  31. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 15/02/2012 15:49:28

    Μεγάλη απώλεια. Η ΝΔ χάνει μια σημαντική στοχάστρια:

    ...Σε προχωρημένες συζητήσεις με την Έλενα Κουντουρά φέρεται να βρίσκεται τις τελευταίες ώρες ο Γιώργος Καρατζαφέρης. Η προσφάτως διαγραφείσα από τη ΝΔ βουλευτής έχει αποφασίσει να πολιτευτεί ξανά μόνο που στην Α΄ Αθηνών είναι και ο Θανάσης Πλεύρης ο οποίος αντιδρά σε ένα τέτοιο ενδεχόμενο.
    Δύσκολο πάντως για την Έλενα να αλλάξει περιφέρεια από τη στιγμή που έχει μεγάλη απήχηση στο Κολωνάκι....
    h__p://www.parapolitika.gr/ArticleDetails/tabid/63/ArticleID/384545/Default.aspx

    • Τιγράνης avatar
      Τιγράνης @ Strange Attractor 15/02/2012 16:24:58

      Καλά τι γίνεται με τις γαλάζιες, άλλες φλερτάρουν με το ΛΑΟΣ, άλλες παραδίνονται σε παράφορα διακομματικά ειδύλλια… Γενικά πάντως όλοι βλέπουν ότι σφίξαν οι κ@λοι στο πολιτικό παιχνίδι, τέρμα οι χαζομαρούλες, τα κροκό και οι πετσέτες, εξ ου άλλωστε και το άγχος αποκατάστασης που έχει καταλάβει τις ορδές των πολιτικών φελλών.

      • Strange Attractor avatar
        Strange Attractor @ Τιγράνης 15/02/2012 16:34:51

        Έχει τον Ανατολάκη, αν πάρει και την Κουντουρά, τότε ο ΛΑΟΣ δεν θα είναι κόμμα, αλλά "δεξαμενή σκέψης"!!!!!!

  32. Ταλάντη avatar
    Ταλάντη 15/02/2012 16:16:06

    Καιρός φέρνει τα λάχανα καιρός τα παραπούλια?

  33. Χρ.Δ avatar
    Χρ.Δ 15/02/2012 16:59:26

    Γνωμη μου ειναι οτι οι κυριοι αυτοι κινηθηκαν α-π-ο-κ-λ-ε-ι-σ-τ-ι-κ-α απο προσωπικα και ιδιωτελη κριτηρια... Θα ειναι προδοσια ολου του δοκιμαζομενου λαου ,να δουν αυτους τους δειλους πολιτικους -σαν να μην συμβαινει τιποτα-να ξαναμπαινουν στο μαντρι...Δεν γινεται και "η πιτα ολοκληρη και ο σκυλος χορτατος.."

  34. GEORGE_SPOROS avatar
    GEORGE_SPOROS 15/02/2012 17:13:34

    ΟΙ ΠΟΝΗΡΟΙ ΤΗΣ ΝΔ


    Η ΝΔ για πρώτη φορά στην ιστορία της αποκτάει λαική ηγασία στο πρόσωπο του Αντώνη Σαμαρά.

    (Αυτό δεν μπορούν να το καταπιούν οι φεουδαρχικής αντίληψης κομματάρχες της ΝΔ).

    Βοηθήστε με σας παρακαλώ να κατανοήσω την στάση σας (στην ψηφοφορία της Κυριακής 12-2 νέας σύμβασης ) και να συμπορευθώ και εγώ μαζί σας και όχι με τον πρόεδρο.

    1)Άκουσα τον Μανώλη Κεφαλογιάννη (κοινοβουλευτικό εκπρόσωπο) να υποστηρίζει πως με την στάση του βοήθησε την ΝΔ που είναι το σπίτι του,την παράταξη και την πατρίδα.

    Εγώ ως απλός πολίτης θυμάμαι οτι εσύ Μανώλη πριν τις εκλογές αρχηγού της ΝΔ δήλωνες οτι ο Σαμαράς είναι απαράδεκτος για πρόεδρος και εκείνος αφού τράβηξε σφουγγάρι όπως είπε σε όρισε κοινοβουλευτικό εκπρόσωπο του κόμματος.Επιπλέον όπως μετέδωσε η Σπύράκη απο το μέγκα πριν την ψηφοφορία επισκέυφθηκες τον Κ.Καραμανλή στο γραφείο του.Αλήθεια ο έμπειρος Καραμανλής δεν κατάφερε να σε πείσει για την ανάγκη στήριξης του προέδρου μιας και εκείνος το έπραξε?

    2)Άκουσα την κυρία Βόζεμπερκ να λέει οτι η ψήφος της το 'ΟΧΙ' ήταν χαστούκι κατά των δανειστών.

    Εγώ κυρία Βόζεμπερκ ακούω τον Σόιμπλε να τα βάζει με τον Σαμαρά και να ζητάει ακύρωση των εκλογών λόγω πολιτικής ρευστότητας στην Ελλάδα.Μήπως το χαστούκι που έδωσες ήταν στο πρόσωπο του προέδρου και κατ'επέκταση στο λαό που στηρίζει την ΝΔ;;;;;

    3)Άκουσα τον Κώστα Μαρκόπουλο να λέει για τα γκόλντεν μπόις της ΝΔ οτι του κουνούν το δάχτυλο.Δηλαδή φίλε Μαρκόπουλε τα γκόλντεν μπόις ,τώρα που εσύ λείπεις απο την ΝΔ δεν κάνουν πάρτυ.Φίλε Μαρκόπουλε ο λαός τραβάει τόσα μα τόσα βάσανα που οι αξιωματούχοι του κόμματος όχι μόνο πρέπει να κάνουν Μαραθώνιο αλλά να 'ματώσουν' χάρη του λαού που τους εμπιστεύτηκε.

    4)Άκουσα τον τομεάρχη άμυνας κύριο Τζήμα βουλευτή Δράμας να λέει με δηλώσεις του οτι είναι προς το παρόν παρατηρητής του πολιτικού σκηνικού.

    Την ώρα που η χώρα καίγεται ο τομεάρχης άμυνας θέλει την πολυτέλεια του παρατηρητή.

    Ωραία ετοιμότητα τομεάρχη άμυνας.

    5)Ειλικρινά τις πιο σοβαρές και συμπαθείς δηλώσεις άκουσα απο τον βουλευτή Λάρισας τον κύριο Ζώη.

    6)Έχω μία περιέργεια ,ρε παιδιά εσείς του νομού Σερρών (τρείς) δεν μιλήσατε ,δεν συμβουλευτήκατε τον τέος πρόεδρο Καραμανλή μιας και είναι συντοπίτης σας.

    Σας παρακαλώ βοηθήστε και εμένα απλό μα απλό ψηφοφόρο της ΝΔ πως με την στάση σας βοηθήσατε την ΝΔ ένα μήνα προ των εκλογών.Ειλικρινά αξιώνω μία απάντηση.

  35. nikos avatar
    nikos 15/02/2012 17:59:21

    Συνολικά μέχρι σήμερα εχει διαγράψει το 35% της κοινοβουλευτικης ομάδος και μέχρι της εκλογές θα περάσει το 50% πως ελπίζει ευνοηκό αποτέλεσμα θα είναι γύρω στο 25% εκτός αν ξαναπάρει πισω τους διαγραφέντες

  36. ex-lamogios zivagos laliotius gapomalakius pasokus-pasokus!! avatar
    ex-lamogios zivagos laliotius gapomalakius pasokus-pasokus!! 15/02/2012 19:08:33

    Quote
    Δεν νομίζω να υπάρχουν αστυνομίες, άλλων ευρωπαϊκών χωρών, που να τραβάνε αυτά που τραβάει η δική μας. Ήρθα να ευχηθώ καλή ανάρρωση στα νέα παιδιά, που τραυματίστηκαν, κάνοντας με φιλότιμο το καθήκον τους».
    Unquote


    Δέν νομίζω νά υπάρχουν άλλοι Ευρωπαικοί Λαοί ,πού νά τραβάνε αυτά τά δεινά καί νά υφίστανται τέτοια βία πού τραβάει/υφίσταται ό ΄δικός μας Λαός από τούς ματατζήδες!!!!

    Ε!!!!! ΌΧΙ καί συμπαράσταση στούς ματατζήδες!!!!
    Όχι!!!!!!!!!!!
    Έλεοοοοοοοοοοοοοος!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Υ.Γ.
    De profundis,ΚΑΚΗ ΑΝΑΡΡΩΣΗ ΝΑ ΕΧΟΥΝ!!!!!!!!!!!!!!!!!

  37. juliet avatar
    juliet 15/02/2012 21:27:24

    Ευχαριστώ,την είδα...συμπέρασμα:τα ατίθασα νιάτα πάντα ατίθασα είναι .....κάτι ξέρουμε και εμείς οι ''θεατρίνες'' ,φίλε ποιητή!

    • Δαναός avatar
      Δαναός @ juliet 15/02/2012 21:37:39

      Μα juliet το ξέρω ότι εσύ το ήξερες.Για τον αγρότη η ατάκα!

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.