21/02/2009 00:00
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

"Σέχτα Επαναστατών" εναντίον δημοσιογράφων


____________________________________________________________________________________________
Την ευθύνη για την επίθεση με πυροβολισμούς στον τηλεοπτικό σταθμό Alter αναλαμβάνει με προκήρυξή της στα ΝΕΑ  η τρομοκρατική οργάνωση «Σέχτα Επαναστατών. Η προκήρυξη είχε αφεθεί στην οδό Νιόβης 4, στα Κάτω Πατήσια αργά το απόγευμα και ενώ είχε αρχίσει η εκτύπωση της εφημερίδας. Ήταν- όπως και η προηγούμενη της ίδιας οργάνωσης- σε CD.Την προηγούμενη φορά άφησαν την προκήρυξη στον τάφο του Αλέξη, τώρα επιχειρείται άλλος συμβολισμός, αφού στην οδό Νιόβης 4 ήταν το σπίτι της Αμαλίας Γκινάκη, της άτυχης κοπέλας που στις 23 Σεπτεμβρίου του 1998 είχε τραυματισθεί θανάσιμα κατά την επέμβαση της Αστυνομίας στο διαμέρισμά της όπου είχε κρατηθεί επί ώρες όμηρος από τον κακοποιό Σορίν Ματέι.


H oργάνωση χαρακτηρίζει την επίθεση χτύπημα - «τελεσίγραφο» προς όλους τους δημοσιογράφους, προαναγγέλλει νέα χτυπήματα και στοχοποιεί κάθε δημοσιογράφο. «Ο καιρός που είσασταν στο απυρόβλητο τελείωσε», αναφέρουν χαρακτηριστικά.«Ας μάθουν οι γυμνοσάλιαγκες της μηντιακής δημοσιογραφίας ότι εκτός από τα σάλια που αφήνουν πίσω τους για να κολακεύουν τους καθεστωτικούς προϊσταμένους τους και τα συμφέροντα των χορηγών τους σύντομα θα αφήσουν κι αίμα».

"Τα media διαμορφώνουν καθημερινά τις ζωές μας...Δημιουργούν πρότυπα συμπεριφοράς, προβάλλουν ψεύτικες εικόνες, διαμορφώνουν το δόγμα «κοίτα την πάρτη σου και πάτα πάνω στους άλλους για να πετύχεις» και καθορίζουν την οπτική μας για τον κόσμο. Τα media δεν λένε μόνο ψέμματα. Κάνουν κάτι χειρότερο, κατασκευάζουν αλήθειες. Όπως έλεγε και ο υπουργός προπαγάνδας των ναζι, Γκέμπελς «Λέγε, λέγε κάτι θα μείνει». Μας εμφυτεύουν τις κρίσεις τους, αργά και μεθοδικά και λειτουργούν σαν μηχανές παραγωγής φόβου καθώς διαμορφώνουν μονίμως συνθήκες έκτακτης ανάγκης. Διοικούν τις εντολές του φόβου,«κλειδώσου στο σπίτι, υπάρχει εγκληματικότητα»,«πρόσεχε τι τρώς, υπάρχουν διατροφικά σκάνδαλα»,«πρόσεχε το παιδί σου, υπάρχει η μάστιγα των ναρκωτικών». Οι πληροφορίες τους παρουσιαζονται σαν αλήθειες, ενώ αποσυνδέουν κάθε γεγονός από το κοινωνικό του περιβάλλον, τις αιτίες που συμβάλλουν στην τέλεση του, το περιέχομενο του όπως και το νόημα του και το υποβιβάζουν στο κώδικα των συμβάντων. Έτσι ο λοιμός σε μια αφρικανική χώρα συμβαίνει παράλληλα με την τελευταία επίδειξη μόδας του Versage".

"Όμως πέρα από τα ιδεολογήματα, τα media αποτέλουν μια ιδιαίτερα κερδοφόρα επιχείρηση. Εκδότες διαχειρίζονται πολιτικά συμφέροντα, όπως και πληροφορίες γι΄αυτό στους διαδρόμους τηλεοπτικών σταθμών κι εφημερίδων βαλίτσες με εκατομμύρια αλλάζουν χέρια όπως οι ιδεολογίες".

Η ίδια οργάνωση είχε αναλάβει και την ευθύνη της επίθεσης στο Α.Τ. Κορυδαλλού στις αρχές του μήνα.

Δείτε κι αυτά:

«Σέχτα» μιμιτισμού

Άλλο κι αυτό: «Σέχτα επαναστατών

ΣΧΟΛΙΑ

  1. τρια πουλακια καθονταν.. avatar
    τρια πουλακια καθονταν.. 21/02/2009 00:30:35

    θα πουν πω γαζωσαν τα παρπριζ? ρε καταντια...

  2. tritos daktilos avatar
    tritos daktilos 21/02/2009 03:00:15

    ΑΣΧΕΤΟ
    ΚΑΠΟΙΟΣ ΣΥΝ-ΣΧΟΛΙΑΣΤΗΣ ΣΕ ΠΑΛΑΙΟΤΕΡΗ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΕΙΧΕ ΣΥΣΤΗΣΕΙ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΤΗΝ ΤΑΙΝΙΑ ¨Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΠΟΥ ΗΘΕΛΕ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΒΑΣΙΛΙΑΣ¨. ΕΠΕΙΔΗ ΔΕΝ ΤΗΝ ΒΡΗΚΑ ΣΕ ΒΙΝΤΕΟ ΚΛΑΜΠ ΜΗΠΩΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΔΩΣΕΙ ΤΟΝ ΑΡΧΙΚΟ ΤΙΤΛΟ ΤΗΣ ΤΑΙΝΙΑΣ?? ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.

  3. "νήπιος γέρων" avatar
    "νήπιος γέρων" 21/02/2009 03:01:27

    Όταν πρωτοκτύπησαν αυτοί οι "τρομοκράτες", γράφαμε στο “Νέα τρομοκρατική επίθεση - καρμπόν”:

    "νήπιος γέρων" Says:
    February 3rd, 2009 at 6:35 pm

    CRUCIAL DATA: Χρησιμοποιήθηκαν ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ όπλα απ΄ ό,τι τα μέχρι σήμερα τού “ΕΑ”! (=> ΑΛΛΗ οργάνωση;).

    ΥΓ. Μόλις αυτοί οι φτιαχτοί τρομοκράτες αρχίσουν να κάνουν ΤΥΦΛΕΣ επιθέσεις σε ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ με συναδέλφους τους “ισλαμιστές”, ΤΟΤΕ, θα “μας πιάσει ο πόνος”…

    -----------

    Όπως θα διαπιστώσετε στα επόμενα ποστ, αλλά και τις επόμενες ημέρες στα ΜΜΕ, το σενάριο του ΥΓ, (μετά 20 μέρες και ένα "περίεργο" αυτοκίνητο- βόμβα στην Σίτυ μπανκ), άρχισε να λειτουργεί.

    Τότε, κανένας, βέβαια (!), δεν το σχολίασε. Παρ' όλω που σε όλα τα πριν αυτό σχόλιά μου για την "νέα Τρομοκρατία" ...γκαρίζω πως οι τύποι είναι πράκτορες.

    Η χώρα μας είναι ακυβέρνητη Πολιτεία και το ΠΑΣΟΚ είναι φούμαρα, -ΟΥΤΕ εξάμηνο δεν θα αντέξει. Έτσι κι αλλιώς, το νυν πολιτικό Σύστημα έχει καταρρεύσει.

    Αυτή η κατάσταση δεν είναι απαραίτητα κακή, γιατί η Ελλάδα ΜΟΝΟ υπό συνθήκες ακραίου κινδύνου αποδίδει. Και ΦΤΩΧΕΙΑΣ, -λένε ο Ηρόδοτος και ο Θουκιδίδης...

    ΥΓ. Κυβέρνηση στο Ισραήλ η άκρα- Ακρα Δεξιά, ΠΛΕΟΝ...

  4. Factorx avatar
    Factorx 21/02/2009 03:06:53

    @"νήπιος γέρων", Δεν ξέρω αν είναι δυο οργανώσεις, ή τους δουλεύουν. Εχεις απόλυτο δίκαιο όμως οτι "η χώρα μας είναι ακυβέρνητη Πολιτεία". εχουν παγώσει όλοι τους απο τον φόβο οτι μια επίθεση μπορεί να προκαλέσει εκατόμβη - δεν το σήκωσα αυτό στον τίτλο γιατί δεν μου αρέσει η δημοσιογραφίαν του πανικού. Μου έλεγε σήμερα κυβερνητικός: Αν γίνει τετοια επίθεση την εόμενη ημέρα θα διαλυθούν όλα τα κόμματα. καταλαβαίνετε λοιπόν τι γίνεται

  5. kanis avatar
    kanis 21/02/2009 03:17:01

    κι ο Χρυσοχοείδης λέει ότι έρχεται κάτι μεγάλο;
    ΠΟΥ ΤΟ ΞΕΡΕΙ; ΜΕ ΠΟΙΟΥΣ ΜΙΛΑ;

  6. Κρης avatar
    Κρης 21/02/2009 04:33:24

    @3
    Μυθιστορημα του
    Ράντγιαρντ Κίπλινγκ

    Η ταινια
    http://www.imdb.com/title/tt0073341/
    The Man Who Would Be King

    πολυ καλη .

  7. donaE avatar
    donaE 21/02/2009 10:17:53

    Και τι σχεση,ακριβως,εχει η τρομοκρατικη εξαρση με την εξεγερση του Δεκεμβριου?

  8. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 21/02/2009 11:01:16

    10.Oι Αιγυπτιοι ισλαμιστες κάνουν το ιδιο : Δολοφονουν τουριστες που επισκεπτονται τις πυραμιδες-μια φορα ειχαν σκοτωσει και 40 Ελληνες-για να πεσει ο Μουμπαρακ.

    donaE
    Η εξαρση ερχεται σε συνεχεια του Δεκεμβριου.
    Κοινο στοιχειο η ελλειψη συγκεκριμένου πολιτικου στοχου.Οι "εξεγερμένοι" δεν έγραψαν ουτε ενα κειμενο της προκοπης με τα αιτηματα τους.Το ιδιο και οι "σεχταριστες".

  9. donaE avatar
    donaE 21/02/2009 11:08:31

    @14
    Συμφωνω,αλλα αχετως αυτου δεν ξερω αν ειναι αντιεξουσιαστες οι τρομοκρατες ή καποιοι πιασαν την ευκαιρια.Μια χαρα οργανωμενοι φαινονται οι ανθρωποι,ποτε προλαβανε.Βεβαια αν υπηρχαν απο πριν το πραγμα παιρνει αλλη διασταση.

  10. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 21/02/2009 11:29:47

    Οι αντιεξουσιαστες ειναι πολυ οργανωμενοι.
    Σημερα στο MEGA η Κανέλλη αποκάλυψε ότι μπηκαν σε αιθουσα διαγωνισμου και αρπαξαν τις κολλες των φοιτητων ματαιωνοντας τον,οταν δε ρωτηθηκαν καποιοι γιατι δεν αντεδρασαν απάντησαν οτι φοβουνται.
    Επισης πολλοι καθηγητες φοβουνται να μιλησουν οπως ο Πανουσης για να μη φανε ξύλο.
    Ουσιαστικά τρομοκρατουν κάθε διαφωνουντα.Αυτες οι καταστασεις αντιμετωπιζονται μονο με ένα τροπο :Ο φοβος πρέπει να αλλάξει κατευθυνση και πρέπει να φοβουνται οι "εξεγερμένοι" πασης φυσεως οτι θα καταστραφει η ζωη τους.Και αυτο δεν μπορει να γινει παρα μονο με μετρα που δεν εχουν χρησιμοποιηθει μετα το 1974.Οσο αργουν επειδη φοβουνται μη τους ονομάσουν αυταρχικους,φασιστες κλπ τα πραγματα θα γινονται χειροτερα.Ειναι ηδη πολυ αργα για να βγουμε απο την κατασταση μονο με δημοκρατικα μέσα.Θα υπαρξουν θυματα και το μονο που δεν ξέρουμε είναι ο αριθμος τους.

  11. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 21/02/2009 11:41:24

    @9 Anonymous: Τα πράγματα είναι ζόρικα. Όλοι το δέχονται. Όσοι πλήττονται αλλά και όσοι δεν πλήττονται.

    Να σταματήσει όμως το παραμυθάκι ότι ο ΠΑΝΑΚΡΙΒΟΣ ΚΟΥΤΟΠΟΝΗΡΟΣ τουρισμός Γ' κατηγορίας που προσφέρουμε είναι η "βαριά βιομηχανία" της χώρας.

    ΒΑΡΙΑ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ είναι άλλα πράγματα αγαπητέ.
    Οι αιτίες της αποδόμησης των υγιών και καθολικά αποδεκτών παραγωγικών δομών είναι θέμα για συζήτηση.

    Ο τουρισμός είναι τουρισμός, άλλος κλάδος, απόλυτα σεβαστός, επιθυμητός και προσοδοφόρος ασφαλώς.

    Αν υπάρχει σχέδιο να γίνει η Ελλάδα το εσαεί κατάλυμμα βιαστικών διανυκτερεύσεων της Ευρώπης -ευγενικά το διατυπώνω - ας το δηλώσουν ανοιχτά για να σκίσουν τα πτυχία όσοι έχουν, να κλείσουν τα πανεπιστήμια και τα πολυτεχνεία και οι γονείς να στέλνουν τα παιδιά να σπουδάζουν "ΑΝΩΤΑΤΗ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑΚΗ" και μόνο.

  12. ο νοών...νοείτω avatar
    ο νοών...νοείτω 21/02/2009 11:50:16

    @αλλενάκι,
    Συμφωνώ, επαυξάνω και συμπληρώνω.
    Όταν θα σταματήσουμε να κρίνουμε αποσπασματικά τα γεγονότα και τις συνέπειές τους, και δεν στεκόμαστε ο καθένας στο μερικό κακό αλλά στο γενικό, τότε θα βγάλουμε και προς τα έξω (σε αυτούς που μετράνε αντιδράσεις), ότι δεν μασάμε κουτόχορτο.
    Ωραία τα χόρτα για την πέψη αλλά το ζουμί είναι ακόμα πιο υγιεινό.

  13. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 21/02/2009 11:58:14

    Αυτό το μετράνε αντιδράσεις και παίρνουν και συμβουλές δωρεάν θα συμπλήρωνα εγώ, ξαναπέστο.

    Το διαδίκτυο όμως είναι "άλλο" μέσο και οι χρήστες του "άλλοι" άνθρωποι επίσης. Προς το παρόν τουλάχιστον, ευτυχώς.

  14. τρια πουλακια καθονταν.. avatar
    τρια πουλακια καθονταν.. 21/02/2009 12:04:46

    @ψυχραιμια

    μην τα αναλύεις κατα το δοκουν. σκοτωσαν τους ελληνες επειδη το γκρουπ είχε πάει αίγυπτο αφου πρωτα είχε επισκεφθει το Ισραηλ και τους περασαν ισραηλινους.
    μετα απο αυτη τη μαζικη δολοφονια των ελληνων η οργανωση (γκαμαλ αλ ισλαμιγια αν θυμαμαι καλα) απονομιμοποιηθηκε στα ματια των αιγυπτιων και αρχισε το ξηλωμα της. ολοι συνεληφθησαν και εκτελεστηκαν σε διαστημα 2 χρονων

  15. ο νοών...νοείτω avatar
    ο νοών...νοείτω 21/02/2009 12:07:27

    Ευτυχώς προς το παρόν, είθε για το μέλλον.

  16. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 21/02/2009 12:09:37

    Το βαριά βιομηχανία είναι σε εισαγωγικά αναφορικά με τον τουρισμό. Η Ελλάδα στηρίζεται διαχρονικά στους άδηλους πόρους ήτοι ναυτιλιακό, μεταναστευτικό και τουριστικό συνάλλαγμα. Δεν παράγουμε ΤΙΠΟΤΑ άλλο παρά μόνο ήλιο. Το μεταναστευτικό εξαφανίσθηκε και το ναυτιλιακό άλλαξε σημαία. Συνεπώς ο κάθε προυπολογισμός και αρα η κάθε κυβέρνηση στηρίζεται στα έσοδα του τουρισμού. Υπάρχουν βέβαια και οι ενέσεις των επιδοτήσεων της Ε.Ε. Αν πληγεί ο τουρισμός μας πέφτει και κυβέρνηση και πάμε πίσω 30 χρόνια. Τώρα το αν ο τουρισμός κατάντησε ρουμς του λετ για τοξικομανείς άγγλους άλλο θέμα. Εκεί φταίει ο νεοελληνικός νεοπλουτισμός με μοτο το γρήγορο κέρδος και γαία και πυρί μειχθήτω!

  17. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 21/02/2009 12:10:12

    @τρια πουλακια
    Eχουν σκοτωσει και Αγγλους και Γερμανους και πολλους άλλους,απλώς στην Ελλάδα ξέρουμε μονο για τους δικους μας.
    Σου θυμιζω επισης ότι η επιθεση έγινε ενω η Αιγυπτος και το Ισραήλ βρισκονται σε ειρηνη και ενω τοτε υπηρχε η διαδικασια του Οσλο και διεξάγονταν συνομιλίες μεταξυ Παλαιστινιων και Ισραηλινων.Ακομη και αν τους περασαν για Ισραηλινους εν καιρω ειρηνης εγινε η δολοφονια.Οτι κρεμάστηκαν είναι γεγονος γιατι ο Μουμπαρακ δε χωρατευει αλλα βγηκαν και άλλοι.

  18. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 21/02/2009 12:15:50

    @21: άρα μετατοπιζόμαστε ολοταχώς προς τη ζώνη του γκρίζου, στα λεγόμενά μου είσαι. Ένα βαλκανικό μοντεκάρλο και χωρίς την πίστα τηςF1.

  19. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 21/02/2009 12:17:20

    Όταν θα γεμίσει η βουλή από Σαρρή, Θώδη, Κουλιανού και ίσως και Πετρούλες… τότε τα ξαναλέμε για το σύνταγμα και λοιπά θεσμικά ιδεώδη.
    (Ήδη έχουμε Καιλή, Ράπτη, πάμε για Τσουρέκα κλπ κλπ.)
    Και μη ξεχνάτε ότι στην ΕΕ μας εκπροσωπεί η Ματσούκα μεταξύ άλλων.
    Ψάξτε τις απόψεις του Σωκράτη περί δημοκρατίας και εκπροσώπησης. Κάτι ήξερε ο άτιμος 2500 χρόνια προ ιδιωτικής ΤιΒι!

  20. τρια πουλακια καθονταν.. avatar
    τρια πουλακια καθονταν.. 21/02/2009 12:21:31

    ψυχραιμια
    δεν δικαιολογησα.
    τα ξερω . στο ναο της Χατσεπσούτ σκοτωσαν καμια 60ρια ελβετους. Εχαν ερθει νυχτα απο την ερημο, περιμεναν να ανοιξουν οι πυλες του προαυλιου χωρου και τους γαζωσαν με πολυβολο καθως το πληθος εμπαινε μεσα. ξαναλεω:δεν δικαιολογησα, την πιστοτητα της ειδησης επανεφερα. Αλλα το γεγονός ότι ζητησαν συγνωμη επειδη τα θυματα ηταν ελληνες βοηθουν να καταλαβουμε την νοοτροια τους.

  21. kanis avatar
    kanis 21/02/2009 12:21:57

    @12 Anonymous

    Τις κερκόπορτες των υπηρεσιών ποιός τις άνοιξε; Ολοι αυτοί οι κύριοι/ες της πολιτικής σκηνής, σε ρόλο Κασσάνδρας, τι ρόλο παίξανε και παίζουν;
    Σταράτη καταγγελία κάνανε ποτέ;
    Γιατί, από τον Σεπτέμβρη ακόμη, βούιζε η Αθήνα, ότι το Δεκέμβρη θα γίνει χαμός;

    Ποιοί θέλανε θύμα ΠΑΙΔΙ ή ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΟ μέχρι τις 20 Ιανουαρίου, για να κλιμακώσουν την αντιπαράθεση και να οδηγήσουν, σε νέο εμφύλιο;

    ΠΟΙΟΙ εξακολουθούν να απειλούν;

  22. Τρομοκράτες στις πορείες;; avatar
    Τρομοκράτες στις πορείες;; 21/02/2009 12:22:36

    Η προκήρυξη της "Σέχτας Επαναστατών" και μια λεπτομέρεια που θα πρέπει να προβληματίσει ιδιαίτερα:


    "προτιμάμε να τους χρησιμοποιούμε σαν σάκους του μπόξ σε καμιά πορεία.(!)Δε θα συνέβαινε βέβαια το ίδιο..."

    Είναι μια πολύ σημαντική λεπτομέρεια που δεν πρέπει να περάσει στα "ψιλά" καθώς οι τρομοκράτες αποκαλύπτουν πως οι ίδιοι συμμετέχουν σε πορείες και μάλιστα βρίσκονται πιθανότατα ανάμεσα στους περίφημους "γνωστούς-αγνώστους" κουκουλοφόρους που επιτίθενται κατά καιρούς στα τηλεοπτικά συνεργεία!Δεν πρέπει να υπάρχει καταγεγραμμένη σε άλλη προκήρυξη τρομοκρατών παρόμοια φράση που να καταδεικνύει παρόμοιες συμπεριφορές και να δίνει στοιχεία για το ποιοι μπορεί να κρύβονται πίσω απ΄τις επιθέσεις.

    http://greece-salonika.blogspot.com/2009/02/blog-post_21.html

  23. τρια πουλακια καθονταν.. avatar
    τρια πουλακια καθονταν.. 21/02/2009 12:31:13

    εκείνο που δεν καταλαβα απο το γεγονος οτι η σεχτα αφησε την προκηρυξη στο σπιτι της Αμαλίας Γκινάκη ειναι:
    ηθελαν να τιμησουν αυτη ως θυμα αστυνομικής βίας? (γιατι ουσιαστικα προκειται προκειται περι θυματος αστυνομικης μ@λ@κι@ς), η τον μεγαλο ...αντισυστημικο εγκληματια Σοριν Ματεϊ?

    Τρικυμια εν κρανιω

  24. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 21/02/2009 12:50:40

    28 τρια πουλακια
    Οχι,θεωρουν υπευθυνους του δημοσιογραφους για το θανατο της Γκινάκη λογω της υπερπροβολής του ζητηματος απο τα κανάλια τότε και στρεφεται κατα των δημοσιογραφων τους οποιους απειλουν με δολοφονίες.

    27.Τρομοκρατες στις πορειες
    Είναι η καλυτερη αποδειξη οτι οι τρομοκρατες προερχονται απο τους κουκουλοφορους και οτι η "εξεγερση" του Δεκέμβρη συνδεεται αναποσπαστα με την τρομοκρατια.

  25. kanis avatar
    kanis 21/02/2009 13:11:30

    @Anonymous 30

    Παρακαλώ όχι "κανείς"(άλλος είναι αυτός) και δεν ξέρω κι αν συμφωνώ και με τις απόψεις του.

    Προφανώς "δεν ευθύνονται οι ίδιοι". Συμφωνούμε.

    Για "προσωπικές περιπτώσεις" μιλάω κι εγώ. ΕΝΑΣ/ΜΙΑ χρειάζεται για να ανοίξει την κερκόπορτα.
    Ο Εφιάλτης δίδαξε κι έμεινε στην ιστορία.

  26. τρια πουλακια καθονταν.. avatar
    τρια πουλακια καθονταν.. 21/02/2009 13:29:43

    @ψυχραιμια
    ξερω ποιους θεωρουν υπυθυνους. απλα ειναι τοσο γελοιο, κθως οι δημοσιογραφοι ειναι υπεθυνοι για πολλα (τροπος του λεγειν) αλλα όχι και γιαυτο. Ο ιδιος ο Ματει ζήτησε τη διαμεσολάβηση του καναλιου -στο στυλ που και πολλοι καθυστερημενοι συπολιτες μας απειλουν π.χ. τους δημόσιους υπαλληλους "θα παω στο Μακη"

    ΥΓ:1 λεω "τρόπος του λεγειν" γιατι το ιδιο καθυστερημενο κοινο τους αναδεικνυει επιφανεις και -παλι τροπος του λεγειν- παντοδυναμους
    ΥΓ 2: θυμαστε την 17 Ν που ηθελε να "απαγαγει" τον μακη για να του δωσει συνετευξη? ο καθεις και η ποιοτητα του...

  27. tritos daktilos avatar
    tritos daktilos 21/02/2009 14:36:44

    8 @ Κρης
    ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ. ΥΠΟΧΡΕΩΣ.

  28. kanis avatar
    kanis 21/02/2009 14:37:01

    Οι εκτελεστές είναι καινούριοι, νέοι χρειάζονται για τέτοιες πράξεις, όχι παιδοβούβαλοι!

    Νέοι μπορεί να είναι κι οι αχηγοί τους...πως αλλιώς να τους διατάξουν, αν δεν μιλάνε ίδια γλώσσα;

    Άυτοί όμως, που υποδεικνύουν το στόχο, αυτοί που τον αποφασίζουν, ΠΟΙΟΙ είναι/ήταν;

  29. αλογοσκουφιτσα avatar
    αλογοσκουφιτσα 21/02/2009 15:13:26

    36. Σιγουρα οι πολιτικοι θα γνωριζουν ποιοι ειναι αυτοι οι οποιοι ορεγονται τη χωρα μας και τις σκηνες πανικου με τις οποιες μας βομβαρδιζουν
    καθε φορα που κανει ενα μπαμ.
    Μαντεψτε!!11 κουτοι δεν ειστε

  30. J.F. avatar
    J.F. 21/02/2009 16:06:18

    Petaxe mia malakia o aergos kai syntaraxthike to sympan. An yphrxe mia astynomia parelthonton kai nyn dhloseon na epemvainei kathe fora pou kapoioi golden-axrhstoi boys elegan kati anefarmosto gia na tsimphsei h kyra katina ...

  31. Προβοκατωρ. avatar
    Προβοκατωρ. 21/02/2009 18:58:09

    Πολλη βλακεια πλακωσε,μαυρη σαν καλιακούδα...
    Ωστε ο τουρισμος, δεν ειναι βιομηχανια,και να φτιαξουμε αλλη.
    Και ποτε να το κανουμε παρακαλω; Τωρα που οι αλλες βιομηχανιες,οπου γης, διαλυονται στα εξ ων συνετεθησαν;
    Για πολλους λογους,τουρισμο και ναυτιλια ειχαμε.(Τη Γεωργια,για διαφορους λογους,καταφεραμε να τη διαλυσουμε.Ουτε λεμονια δεν παραγουμε πια).
    Η μεν ναυτιλια,παει καλιά της .Αρα μενει μονο ο τουρισμος, μπας και φαμε κανα κομματι ψωμι,αλλοιως σας βλεπω να στηνεστε στη γωνια,για τα συσσιτια του Κακλαμανη.

  32. Προβοκατωρ. avatar
    Προβοκατωρ. 21/02/2009 19:00:38

    @ τρια πουλακια.
    Ετσι ειναι φιλε μου.Απ αυτο και μονο,φαινεται,οτι οι ανθρωποι,ή ειναι απλως ηλιθιοι,(οχι βεβαια και γι αυτο,λιγοτερο επικινδυνοι),ή καποιος τους βαζει.
    Το αποτελεσμα ομως,που τελικα,ειναι και το μονο που μετραει,ειναι το ιδιο.

  33. Προβοκατωρ. avatar
    Προβοκατωρ. 21/02/2009 19:08:40

    Στην Ελλαδα,υπαρχει απο τον καιρο του εμφυλιου,ενας διαχυτος φοβος, του να μη μπλεξουμε.
    Και μπορει μεν το πασοκ,να ξεθωριασε αυτη την πιστη,αλλα δεν καταφερε να την διωξει εντελως.Την αντικατεστησε απλως με μαλακια.
    Μετα,ειναι και οι βολεμενοι,των διαφορων καταστασεων,που δε μιλανε,για να μη χασουνε το λουφέ.
    Στις συνελευσεις των διαφορων συλλογων,ψηφιζανε σαν τα προβατα,οσοι μενανε μεχρι το τελος,γιατι τα κοματοσκκυλα,εφαρμοζανε το κολπο, του να σε διωξουν,χωρις να σε διωξουν.
    Να σε κανουν να φυγεις απο μονος σου,επειδη θα βαρεθεις απο τις ατερμονες χαζομαρες που λεγανε τα διαφορα καλοπαιδα,που παντα προλάβαιναν να γφραφτουν πρωτα πρωτα,ωστε να μην προλαβει να γραφτει και να μιλησει κανενας αλλος.
    Ετσι,ο κοσμος εμενε στα σκοταδια,και ψηφιζε σαν το προβατο.
    Ετσι,πως πανε οι στραβοι στον Αδη;
    Μα ο ενας πισω απ τον αλλο.
    Για φουντο δηλαδη.

  34. greekpoliticalreview avatar
    greekpoliticalreview 21/02/2009 19:24:09

    Ο προβοκατόρικος στόχος τους είναι αυτός που ο ψυχραιμία αφελώς ζητάει στο σχόλιό του Νο15 .

    Και η προκήρυξη συνδέει πορείες και αντιεξουσιαστικούς χώρους στοχευμένα για να έρθουν άλλοι "έξαλλοι-Πουαρώ" πολίτες που θα ανακαλύψουν την "κρυφή" ερμηνεία της προκήρυξης σαν τον κύριο στο Νο27 .

    Εμ , άμα είμαστε τόσο "έξυπνοι" όσο νομίζουν λογικό είναι να προσπαθούν να προβοκάρουν τόσο ξεδιάντροπα .

  35. greekpoliticalreview avatar
    greekpoliticalreview 21/02/2009 19:27:11

    Η σύνδεση Δεκέμβρη-τρομοκρατίας (λες και ο Δεκέμβρης ήταν κάτι οριζόμενο από κάποιον) είναι ένας άλλος στόχος των Σεχταίων και των αφεντάδων τους .

    Οι Πουαρώ πολίτες βέβαια το είχαν ανακαλύψει πολύ πιο πριν την εμφάνιση της Σέχτας...

  36. duckk23@lavabit.com avatar
    duckk23@lavabit.com 21/02/2009 22:43:30

    Διαβάζοντας την προκήρυξη,νόμιζα ότι την υπέγραφαν αγανακτισμένοι πολίτες,μετά αηδιασμένοι δημοσιογράφοι,μετά πάλι λες και ξεσηκώθηκαν οι των 700 ευρώ και πήραν τα όπλα.Τρία σε ένα.....
    Μετα από σκέψη,αλλά χωρίς να κουράσω το ήδη κουρασμένο μου μυαλό,όσο έχω δηλαδή,πιστεύω ότι αυτό το σκηνοθετημένο έργο θα το δούμε σαν αποκάλυψη.Αίμα σπέρμα φόβος και τρόμος.Σενάριο που σίγουρα θα βοηθήσει τα δύο μεγάλα κόμματα να την κάνουν από τη χώρα χωρίς μάλιστα να λογοδοτήσουν για το ξεπούλημα αυτής της χώρας.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.