#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
25/06/2012 17:32
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

"Πόλεμος" Λιάνας Κανέλλη - αστυνομικών



Άνοιξε πόλεμος αίφνης μεταξύ της Λιάνας Κανέλλη και των αστυνομικών καθώς η Ένωση Αστυνομικών Υπαλλήλων Περιφερειακής Ενότητας Κοζάνης μήνυσε τη βουλευτή του ΚΚΕ επειδή σε πρόσφατη συνέντευξή της τους είχε αποκαλέσει "φασιστοτσογλάνια"

Η μήνυση στηρίζεται στον χαρακτηρισμό που χρησιμοποίησε η βουλευτής για τους αστυνομικούς κατά τη διάρκεια εμφάνισής της σε τηλεοπτική εκπομπή, μετά το επεισόδιο που είχε με τον εκπρόσωπο της Χρυσής Αυγής, Ηλία Κασιδιάρη.

Άμεση ήταν η απάντηση του ΚΚΕ που όπως κάνει πάντα, πέταξε τη μπάλα στην εξέδρα και χαρακτήρισε τη μήνυση «πολιτικά σκόπιμη ενέργεια με στόχο το ίδιο το ΚΚΕ».

Σύμφωνα με το ΚΚΕ, το απόσπασμα της προεκλογικής συνέντευξης, την οποία επικαλούνται οι αστυνομικοί, έχει ακριβώς το αντίθετο περιεχόμενο από αυτό που αναφέρουν ως βάση της μήνυσής τους.

«Η μήνυση κατά της βουλευτού του ΚΚΕ έχει κατ' επέκταση ως στόχο το ΚΚΕ και έτσι θα αντιμετωπιστεί» καταλήγει η ανακοίνωση και δηλώνεται ότι η Λιάνα Κανέλλη θα ασκήσει τα νόμιμα δικαιώματά της.

«Δεν δεχόμαστε να μας εξυβρίζουν και να μας προσβάλλουν. Δεν είμαστε ούτε "φασίστες" ούτε "τσόγλανοι"» ανέφερε ο πρόεδρος της Ένωσης Αστυνομικών Υπαλλήλων Περιφερειακής Ενότητας Κοζάνης, Αθανάσιος Γκλαβίνας, ο οποίος επιφυλάχθηκε να προσφύγει και στα αστικά δικαστήρια εις βάρος της κας Κανέλλη.

Το ερώτημα είναι αν η κάθε κ. Κανέλλη έχει το δικαίωμα να κάνει γενικεύσεις και να χαρακτηρίζει συλλήβδην τους αστυνομικούς φασίστες επειδή κάποιοι ψηφίζουν Χρυσή Αυγή.

Πώς θα φαινόταν δηλαδή στο ΚΚΕ να χαρακτήριζε κάποιος τους δικούς του υποψήφιους φασίστες; Δε θα έβγαιναν στα κάγκελα και θα κατηγορούσαν τους πάντες για αντικομμουνισμό, διεθνή συνωμοσία και άλλα τέτοια;

ΣΧΟΛΙΑ

  1. nestrom avatar
    nestrom 25/06/2012 18:11:07

    Α ρε Κασιδιάρη. Μάλλον δεν έδειρες δυνατά.

  2. Χρηστος avatar
    Χρηστος 25/06/2012 18:39:04

    "Το ερώτημα είναι αν η κάθε κ. Κανέλλη έχει το δικαίωμα να κάνει γενικεύσεις και να χαρακτηρίζει συλλήβδην τους αστυνομικούς φασίστες επειδή κάποιοι ψηφίζουν Χρυσή Αυγή."

    Όπου κάποιοι εννοείς 1 στους 2;

    • Σταύρος avatar
      Σταύρος @ Χρηστος 25/06/2012 18:53:18

      Ακόμα και 4 στους 2, εσένα πιό είναι το ζόρι σου;

      • Χρηστος avatar
        Χρηστος @ Σταύρος 25/06/2012 19:05:16

        ω απολύτως κανένα ζόρι.

        Δεν περίμενα εξάλλου τίποτα καλύτερο από την ελληνική αστυνομία.

        Απλά να λέμε τα σύκα σύκα και τους φασίστες φασίστες, αυτό είναι το ζόρι μου.

        Καλό σας απόγευμα.

        • Κώστας ΜΠ avatar
          Κώστας ΜΠ @ Χρηστος 25/06/2012 19:09:03

          Kαι μεις δεν περιμέναμε τίποτα άλλο από ασχετιές.
          Η Ελληνική Αστυνομία έχει 30000 στελέχη.
          Προφανώς ως ημιμαθής είστε επηρεασμένος από τα εκλογικά αποτελέσματα των τμημάτων όπου ψήφισαν τα ΜΑΤ. Κάτι , κάπου διαβάσατε και να σου η γενίκευση.
          Κατά συνέπεια είστε απλά ένας εμπαθής άσχετος.

        • TopGunZ avatar
          TopGunZ @ Χρηστος 25/06/2012 19:14:08

          Να υποθέσω ότι ανήκετε σε κάποιο ευαγές λειτούργημα που ψήφισε συλλήβδην τους ανθέλληνες λαθρολάγνους σταλινιστές?

          • Χρηστος avatar
            Χρηστος @ TopGunZ 25/06/2012 19:41:26

            @ Κώστας ΜΠ
            Με συγχωρείτε έκανα λάθος. Η διαφορά στο ήθος και στην ευγένεια των σωμάτων ασφαλείας και των αστυνομικών είναι αυτή που με εμπόδισε να δω την διαφορά τους. Και ναι για την ελληνική αστυνομία και για οποιονδήποτε άλλου είδους εξουσία, θα είμαι εμπαθής.
            Αλήθεια όμως εσείς πιστεύετε πως τα ποσοστά της ΧΑ στην ελληνική αστυνομία θα είναι χαμηλά;

            @Topgunz

            Γιατί πάντα γίνεται η προσπάθεια κατηγοριοποίησης του συνομιλητή και σχολιαστή που εκφράζει μια αντίθετη (πιθανότητα και εριστική) άποψη;
            Δεν χωρίζεται ο κόσμος σε λαθρολάγνους και φασίστες. Ούτε σε ευρωλάγνους και δραχμολάγνους.

            Και για να το ξεκαθαρίσω, μιας και είναι τόσο σημαντική λεπτομέρεια αυτή για εσάς: όχι δεν είμαι ΚΚΕ. Όχι δεν υποστηρίζω απολυταρχικά καθεστώτα.

            Και τέλος, κάτι που ποτέ δεν κατάλαβα επίσης είναι το πως είναι δυνατόν να πιστεύεις πως θα προσβάλεις τον συνομιλητή σου όταν τον χαρακτηρίζεις με κάτι που πραγματικά δεν τον νοιάζει όπως είναι το "ανθέλληνας". Είναι σαν να σε πω "εχθρέ των σπαραγγιών". Το ίδιο και το αυτό...

          • tpe avatar
            tpe @ Χρηστος 25/06/2012 20:06:49

            Για να καταλάβω, το θέμα σου είναι πως ψήφισαν ΧΑ; Γιατί το δικό μου πρόβλημα είναι πως υπάρχουν απάτριδες, μηδενιστές.

          • Χρηστος avatar
            Χρηστος @ tpe 25/06/2012 20:14:51

            Ο καθένας με την μεριά που αγαπά.

            Εαν θεωρείται μεγαλύτερο πρόβλημα το να ειναι κάποιο απάτρις από το ψηφίζει "εθνικοσοσιαλιστικά" κόμματα I rest my case...

          • Άδης avatar
            Άδης @ Χρηστος 27/06/2012 15:40:00

            Ασφαλώς και είναι πολύ μεγαλύτερο πρόβλημα. Η απάθεια και ο Εθνομηδενισμός που οδηγούν στην αυτοκαταστροφή ένα Έθνος είναι σαφώς πολύ μεγαλύτερο πρόβλημα.
            Δυστυχώς το Σύστημα έχει αναθρέψει εθνομηδενιστές απάτριδες "παρτάκηδες" με "δεξιες" τσέπες σαν εσένα. Το παράξενο θα ήταν να συμφωνούσαν σώφρων Έλληνες με εσένα.
            Καλή σου μέρα.

        • Παύλος avatar
          Παύλος @ Χρηστος 25/06/2012 20:15:25

          Καλό απόγευμα Χρήστο,
          Δεν γνωρίζω το επίπεδό σου, που ίσως και να είναι αξιόλογο, τόσο τουλάχιστον, ώστε να γνωρίζεις την σημασία της λέξης φασισμός.
          Με δεδομένη λοιπόν την κατάσταση, όπως την κατάντησαν το ΠΑΣΟΚ και οι άλλες προοδευτικές δυνάμεις στην αστυνομία, μήπως είναι ασέβεια και αδικία να τους χαρακτηρίζεις φασίστες, όταν - τί ειρωνεία - καλούνται να τα βάζουν κάθε φορά με κάθε είδους κακοποιούς και στυγερούς εγκληματίες και φασιστοειδή, αρματωμένους με κάθε είδους πανίσχυρα όπλα, την στιγμή που εκείνοι είναι κατ ' ουσίαν άοπλοι, αφού, αν κάνουν χρήση του όπλου τους , θα υποστούν την βάρβαρη και λυσσώδη κριτική των ....δημοκρατικών δυνάμεων !!!!!!!!!
          Σκέψου το λίγο !

          • Χρηστος avatar
            Χρηστος @ Παύλος 25/06/2012 20:25:31

            Γεια σου Παύλο και ευχαριστώ για την ψύχραιμια που διακρίνει την απάντηση σου καθώς λείπουν από αυτήν χαρακτηρισμή όπως "σταλίνα", "αναρχοκομμούνι", "ανθέλληνα" και άλλα όμορφα.

            Όλους αυτούς καλά κάνουν και τους αντιμετωπίζουν, αυτοί είναι η δουλειά τους εξάλλου. Τα περιστατικά όμως αντιμετώπισης των παραπάνω είναι πολύ λιγότερα σε σχέση με αυτά της
            επίδειξης ισχύος και αυταρχικής συμπεριφοράς εναντίον σε οποιονδήποτε μετανάστη χωρίς χαρτιά /πιτσιρικά χωρίς δίπλωμα.

            Επίσης τους χαρακτηρίζω φασίστες επειδή δεν είναι λίγοι αυτοί που έχουν στο πίσω μέρος του κράνους τους το σύμβολο των SS.

            Περίεργο το να λες πως τους δένει τα χέρια το "προοδευτικό" μας κράτος καθώς είναι πάμπολα τα περιστατικά τραμπούκικης βίας. Που να είχανε και λυμένα τα χέρια....
            Αλήθεια, πιστεύεις πως στο σύνταγμα το καλοκαίρι η αστυνομία είχε "δεμένα τα χέρια" της;

          • Παύλος avatar
            Παύλος @ Χρηστος 25/06/2012 20:59:20

            Xρήστο, σε συγχαίρω και ' γώ με τη σειρά μου, γιατί κάνεις προσπάθεια να απαντήσεις σε όλους ψύχραιμα.
            Μην μπερδεύουμε λοιπόν, τα πράγματα.
            Στο Σύνταγμα πήραν εντολές από τους ανωτέρους τους να δράσουν όπως έδρασαν. (Υπουργός).
            Εσύ, αν ήσουν ένας από αυτά τα παιδιά (ή ο πατέρας σου, ή ο αδελφός σου, ή ο γαμβρός σου αν ήταν), τί θα έκανες ;;;;;;
            Το δικό σου ερώτημα δεν είναι δύσκολο !
            Το ερώτημα , όμως προς εσένα είναι αμείλικτο : Πώς θα σου φαινόταν να έχάνε κάποιος δικός σου ( αστυνομικός) τη ζωή του, επειδή ένας Αλβανός, ένας Ρουμάνος, ένας Πακιστανός κ.ο.κ. πυροβόλησε και τον σκότωσε, καθ' ήν στιγμήν , εκείνος δεν είχε την "πολυτέλεια" να κάνει χρήση του όπλου του ;;;;
            Και μην μου πεις ότι δεν έχουμε αρκετά παραδείγματα ;;;;;

          • ΣΤΕΛΙΟΣ avatar
            ΣΤΕΛΙΟΣ @ Χρηστος 25/06/2012 21:07:12

            Χρήστο , εσένα σε ενοχλούν οι χαρακτηρισμοί “σταλίνα”, “αναρχοκομμούνι”, “ανθέλληνα” και άλλα όμορφα όπως γράφεις , διατηρείς όμως το δικαίωμα να χαρακτηρίζεις όποιους θές εσύ σαν "φασίστες"!

            Αν θεωρείς φασίστες κάποιους επειδή, άσκώντας το δημοκράτικό τους δικαίωμα, ψήφησαν κάποιους που δεν γουστάρεις εσύ ,τότε εσύ τι είσαι ? Δημοκράτης?

            Το "διαφωνώ με ότι λές ,αλλα θα υπερασπιστώ μέχρι θανάτου το δικαίωμά σου να το λές" (και να το ψηφίζεις...) δεν το έχεις ακουστά?

          • Φωτεινή avatar
            Φωτεινή @ ΣΤΕΛΙΟΣ 26/06/2012 01:07:11

            !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

            ῎Ελεος μέ τούς "προοδευτικούς"! ᾿Αρκετά κράτησε ἡ καραμέλλα τους!!!!

          • Άδης avatar
            Άδης @ Φωτεινή 27/06/2012 15:41:40

            Συμφωνώ και επαυξάνω.
            Οι Εθνομηδενιστές απάτριδες θολοκουλτουριάριδες ας πάρουν τα κουβαδάκια τους και σε άλλη παραλία.

          • Άδης avatar
            Άδης @ Χρηστος 27/06/2012 15:49:00

            Αναφέρεσαι σε "μετανάστη" ενώ γνωρίζεις ότι η ΣΥΝΤΡΙΠΤΙΚΗ ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑ είναι ΛΑΘΡΟμετανάστες.
            Να συμφωνώ ότι η συμπεριφορά των αστυνομικών είναι απαράδεκτη. Θα έπρεπε να ΕΦΑΡΜΟΖΑΝ το ΝΟΜΟ και να ΣΥΝΕΛΛΑΜΒΑΝΑΝ κάθε ΛΑΡΟμετανάστη για ΑΠΕΛΑΣΗ.

            Επίσης έχεις δει πολλούς με το σύμβολο των "SS" στο πίσω μέρος του κράνους. Πως τα κατάφερες ρε παλουκάρι; Σου "πόζαραν" πολλοί για αναμνηστική φοτό ή έτσι σου είπαν τα φιλαράκια σου στο "στέκι";
            Τι άλλες γελοιότητες θα σκαρφιστούν οι απανταχού θολοκουλτουριάρηδες απάτριδες για να στηρίξουν την άρρωστη ιδεολογία τους;
            Ο κατήφορος δεν έχει τελειώσει για την ιδεολογία σας, όχι ακόμα.

        • αποκατάσταση avatar
          αποκατάσταση @ Χρηστος 27/06/2012 17:11:05

          Οι αστυνομικοί (μεγάλο ποσοστό) ψήφισαν χρυσή αυγή γιατί είναι οι μόνοι που τους στηρίζουν και όχι επειδή είναι φασίστες. Τόσα χρόνια που δεν ψήφιζαν χρυσή αυγή τι ήταν δημοκράτες και τώρα άλλαξαν; Ψήφισαν έτσι διότι έχουν στοχοποιηθεί ιδιαίτερα από τα αριστερά κόμματα.
          Εσείς με τα μυαλά σας στρέψατε τους αστυνομικούς σε ακραία κόμματα. Εσείς που δεν συμβιβαστήκατε ποτέ με τον θεσμό της αστυνομίας. Αυτοί λειτούργησαν αντανακλαστικά, διότι κανείς δεν τους στήριξε.

    • alexandris g avatar
      alexandris g @ Χρηστος 25/06/2012 18:55:34

      Μπράβο σας

  3. νταβελης γιωργος avatar
    νταβελης γιωργος 25/06/2012 19:30:43

    ΟΛΟΙ εχουν δικαιωμα να ψηφιζουν οτι θελουν.Η Καννελη εχει την αβαντα των συναδελφων της δημοσιογραφων να λεει οτι θελει.Οταν βγαινει στα καναλια θελει να μιλαει μονη της και διακοπτει τους παντες.ΑΡΚΕΤΑ η δημοκρατια της αριστερας,οταν τους σχολιαζουμε ΛΕΝΕ [πολιτικα σκοπιμη ενεργεια με στοχο το κκε] οταν κριτικαρουν αυτοι ειναι ολα καλα.
    ΜΠΡΑΒΟ ΣΤΗΝ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΤΗΣ ΚΟΖΑΝΗΣ.ΑΠΕΔΕΙΞΑΝ ΟΤΙ ΕΧΟΥΝ
    ΤΣΑΚΙΑ[στα σαρακατσανικα],ΚΑΚΑΛΑ[στα ποντιακα],ΟΡΧΕΙΣ [στην Αθηνα]ΚΑΙ ΟΤΙ Η ΕΠΑΡΧΙΑ ΔΕΝ ΔΕΧΕΤΑΙ ΠΡΟΣΒΟΛΕΣ ΚΑΙ ΑΠΑΝΤΑ.
    Δυστυχως οι ομοσπονδιες στην ΑΘΗΝΑ μαλλον δεν διαθετουν ΤΣΑΚΙΑ-ΚΑΚΑΛΑ να απαντησουν σαυτους που τους κατακρινουν γιατι κανουν σωστα την δουλεια τους.

  4. Θ.Δ avatar
    Θ.Δ 25/06/2012 20:02:12

    Το ΚΚΕ αν θελει να θεωρειται σοβαρο κομμα πρεπει να διωξει αμεσα την κ. Καννελη.Μονο ζημια εχει κανει στο ΚΚΕ και τους εχει φερει πολλες φορες σε δυσκολη θεση.
    Ας παει στην βιλλα της στην Εκαλη να κανει βουτιες στην πισινα μηπως και συνελθει.
    Ειναι ντροπη για το ΚΚΕ να διαθετει τετοια στελεχη!

    • ΣΤΕΛΙΟΣ avatar
      ΣΤΕΛΙΟΣ @ Θ.Δ 25/06/2012 20:59:12

      Ελα ντέ! Σκέψου ,το κόμμα που είχε κάποτε έναν Μπελογιάννη ,τώρα έχει την Καννέλη της Εκκάλης και του "Πεντελικού"...

      • Kαππαδόκης avatar
        Kαππαδόκης @ ΣΤΕΛΙΟΣ 25/06/2012 21:51:46

        Το Κόμμα είναι εθισμένο στην προβοκάτσια.. κάποτε έστελνε τον Μπελογιάννη με τον ασύρματο και το γαρύφαλο για να τον πιάσουν και να χαλάσει τις όποιες απόπειρες επανένταξης της δημοκρατικής αριστεράς στο πολιτικό mainstream... τώρα πριμοδοτεί την ΧΑ με τη λογική να αναδειχθεί ως ο αντίπαλος πόλος και να μας κάνει Βαϊμάρη...

  5. Tsol avatar
    Tsol 25/06/2012 20:57:03

    Η αστυνομία περισσότερα από τα μισά περιστατικά που αντιμετωπίζει αφορούν αλλοδαπούς. Όταν δε, παραπάνω από το 80% αυτών των αλλοδαπών είναι λάθρα στην χώρα μπορεί κάποιος νοήμων να καταλάβει γιατί και ο αστυνομικός ψηφίζει όπως ψηφίζει. Το ίδιο βέβαια γίνεται και στα νοσοκομεία και γενικά σε όλο το δημόσιο τομέα. Το κράτος ξοδεύει πολλά λεφτά και μέρος των υποδομών του για να ικανοποιήσει τις ανάγκες των λαθρομεταναστών και από τους έλληνες ζητάει να πληρώνουν όλο και περισσότερους φόρους. Φόρους εισοδήματος, φόρους στα ακινητα, φόρους στα καύσιμα, φόρους παντού. Μην παραξενευτείτε αν στις επόμενες εκλογές η χρυσή αυγή πάρει διψήφια ποσοστά, αν κι όλας εγκαταλείψουν τις συμπεριφορές και την φρασεολογία που τους συνδέει με τον ναζισμό τότε τα ποσοστά τους θα είναι πραγματικά εκτός ελέγχου. Το πρόβλημα με τους αλλοδαπούς ειναι τεράστιο και όσοι έρχονται αντιμέτωποι μαζί τους στον δρόμο είναι εξοργισμένοι και αγανακτισμένοι, η κυρία Κανέλη βέβαια στην Εκάλη μπορεί να αναπτύσει τις θεωρίες της εκ του ασφαλούς και να αποκαλεί φασίστα τον οποιονδήποτε. Αυτή είναι η Ελλάδα δυστυχώς, πάντως εύχομαι στην κυρία λιάνα το χαστούκι που έφαγε από τον κασιδιάρη να είναι το μοναδικό κρούσμα βίας που θα βιώσει στην ζωή της και να μην έρθει αντιμέτωπη με την κάνη κάποιου πολεμικού όπλου στο κέντρο της πόλης βέβαια και όχι σε κανένα πεδίο μάχης.

  6. popaia avatar
    popaia 25/06/2012 21:34:44

    Όλο και περισσότερο πλησιάζει το ΚΚΕ προς τη μοντέρνα, αριστερίστικη, ελευθεριακή, αντιμπατσική, εξαρχειοκολωνακιώτικη, αντιεξουσιαστική, αντιαπαγορευτική, κουλτουριάρικη Αριστερά. Έχει πέσει γραμμή φαίνεται. Χρόνια τώρα. Κι αυτήν την καραμέλα με το Χίτλερ, το ναζισμό, το αυγό του φιδιού, κλπ, παλιότερα τη χλεύαζε. Σήμερα συμπλέει απολύτως μ' όλο αυτό το καρακιτσαριό που φρίττει και ξεμαλλιάζεται στα κανάλια για τη δημοκρατία τους! Που τη μόλυνε ο Κασιδιάρης...
    Ίσως η γραμμή είναι να βγει λάδι η προοδευτική συμμορία για τα φριχτά εγκλήματά της και γι αυτό πρέπει να παίζει συνεχώς η αντιδεξιά κι αντιακροδεξιά κασέτα. Στο τέλος είναι ικανοί να περάσουν από ειδικό δικαστήριο κάναν Κασιδιάρη ενώ ο ΓΑΠ θα γλεντάει με το σογάκι του εις υγείαν των κορόϊδων.
    Πάντως το ΚΚΕ δεν έχει πια καμιά διαφορά ως προς το ύφος και το ήθος από τον υπόλοιπο αριστεροπροοδευτικό συρφετό. Κι ο αντιευρωπαϊσμός του είναι απλά μια τεχνική λεπτομέρεια.
    Κρίμα.
    Όσο για την κάθε Κανέλλη, τί να πείς; Όλη μέρα μέσα στα κανάλια των αριστερών νταβαντζήδων, φυσικό είναι να της φαινόμαστε όλοι οι υπόλοιποι φασιστοτσογλάνια!

  7. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 25/06/2012 21:50:21

    γραφική είναι

  8. RED avatar
    RED 25/06/2012 22:14:19

    Όποιος δημοκρατικός πολίτης έχει άθελά του σχέσεις (πχ οικογενειακές) με αστυνομικό, ξέρει πολύ καλά την κουλτούρα που επικρατεί στο σώμα. Άλλουε είναι κουλτούρα "φασιστοτσογλανίστικη" και άλλοτε απλά κουλτούρα ανοχής προς τον "φασιστοτσογλανισμό".
    Επιτέλους το ΚΚΕ σταμάτησε να χαϊδεύει τα αυτιά των μικροαστών.

    • Iωάννης33 avatar
      Iωάννης33 @ RED 26/06/2012 00:00:24

      Ημουν σίγουρος οτι θα εμφανιστείς.Εχεις επιλεκτικό σχολιασμό ξέρεις...
      Δεν μου λες;Η κλωτσιά του αστυνόμου στον ποπό σου είναι φασισμός και η κλωτσιά η δικιά σου στον ποπό του είναι αντίσταση;
      Επιτέλους ας επιστρέψει στην Γη το ΚΚΕ

    • αποκατάσταση avatar
      αποκατάσταση @ RED 27/06/2012 17:12:57

      Κολλημένος με τό κόμα;

  9. dorieus avatar
    dorieus 25/06/2012 22:29:23

    Αγαπητέ Χρήστο η απλοική χρήση- κατάχρησή της έννοιας φασίστας χρόνια τώρα (από αριστεριστές κυρίως αλλά στην συνέχεια και από άλλες «προοδευτικές» δυνάμεις) για να καταδείξουν οποιοδήποτε άτομο ή ομάδα ατόμων δεν συμφωνεί με τις ιδέες τους μας έφτασε στο σημείο να βγεί μετά από καιρό ένα κόμμα που έχει φασιστικά χαρακτηριστικά και να μην κάνει αίσθηση σε κανένα αυτή η κατηγορία. Είναι όπως με το παραμύθι με τον ψεύτη βοσκό. Στο τέλος ο λύκος έφαγε και τον βοσκό και το κοπάδι και κατά κει το πάμε. Όσον αφορά το θέμα της συμπάθειας των Σωμάτων Ασφαλείας και κυρίως των στελεχών με στοιχειώδη εκπαίδευση δεν αντιλαμβάνομαι γιατί σου κάνει εντύπωση. Αν το ΚΚΕ τους υποστήριζε διαρκώς και τους χάιδευε τα αυτιά να είσαι σίγουρος ότι ΚΚΕ και ΣΥΡΙΖΑ θα ψήφιζαν. Όταν 30 χρονοι καλούνται με 780 ευρώ το μήνα ζήσουν την οικογένεια, να πλακώνονται στις διαδηλώσεις και τους ποδοσφαιρικούς αγώνες, να σταματάνε σφαίρες από καλάσνικοφ (στις οποίες αν απαντήσουν με τα νεροπίστολα που τους δίνουν άνετα μπορούν να βρεθούν κατηγορούμενοι) κτλ κτλ κτλ και από πάνω να μην έχουν ηθική τουλάχιστον υποστήριξη από τον εργοδότη τους ενώ μεγάλο μέρος της κοινωνίας τους βρίζει χυδαία, πολλές φορές δε αναίτια, εσύ τι περίμενες να προσεταιριστούν πέρα από τον πρώτο φορέα που για ιδιοτελείς συμφωνώ λόγους τους υποστήριξε; Ας μην ξεχνάμε επίσης ότι η βολική λύση για κάθε άχρηστο και ανεύθυνο διαχειριστή συστήματος στην Ελλάδα, από την ΕΠΟ και τους προέδρους ομάδων μέχρι τους Πανεπιστημιακούς και τους υπεύθυνους οργάνωσης συγκεντρώσεων, από το 74 και εντεύθεν μονίμως ήταν η αστυνομία. Τέλος αν και έχω μια εγγενή απέχθεια σε πολιτικές ιδεολογίες τύπου φασισμού (κόκκινου και μαύρου) κρίνω ότι γίνεται εκ του πονηρού φασαρία για τους ψήφους των ΣΑ στην ΧΑ. Είναι ή δεν είναι η ΧΑ νόμιμο κόμμα; Δηλαδή αν ψήφιζαν οι περισσότεροι ΚΚΕ θα τους κατηγορούσε κανείς γιατί είναι «κομμούνια» και θέλουν να επιβάλλουν την «λαϊκή» δημοκρατία. Εάν για μια άλλη ομάδα εργαζομένων, πες λιμενεργάτες, τους κάναν πρωτοσέλιδο με σαφή ταπεινωτικά χαρακτηριστικά ότι ψήφισαν μονοκούκι ΚΚΕ (τα βρωμοκομμούνια) , θα ξεσηκωνόταν το σύμπαν να κατηγορήσει για δημοσιογραφικό τραμπουκισμό την εφημερίδα που το έγραψε ή όχι; Σημασία έχει να σταματήσεις τις αιτίες που προκάλεσαν ομάδες εργαζομένων από ασυνομικούς έως λιμενεργάτες και οικοδόμους να στραφούν στην ΧΑ. Κι αυτό δεν γίνεται με αμπελοφιλοσοφίες και ρητορικά ευχολόγια ξεπατικωμένα από κάποια διεθνή ή με διεθνιστικές ονειρώξεις σε έναν εργαζόμενο που νιώθει ότι απειλείται η εργασιακή και φυσική του υπόσταση.

  10. alex23 avatar
    alex23 25/06/2012 22:39:31

    οι γενικευσεις ειναι λαθος και αν τις εκανε η κανελλη επραξε λαθεμενα
    οπως λαθος ειναι οργανωμενοι αστυνομικοι να ανοιγουν μετωπα με πολιτικους (και το αντιθετο), πριν προσπαθησουν πρωτα να εκτονωσουν την κατασταση με διαλογο και αμοιβαιες εξηγησεις

    παντως για να λεμε και την αληθεια, αν μια μεριδα και οχι αμελητεα, των σωματων ασφαλειας και του στρατου υποστηριζουν τα ακρα, ειναι σοβαρο θεμα, γιατι απο τον ρολο τους πρεπει να ειναι απεναντι τους..

  11. ΚΜ avatar
    ΚΜ 25/06/2012 23:02:58

    Το τί λέει το ΚΚΕ έχει πάψει να ενδιαφέρει προ πολλού. Αυτό δεν σημαίνει όμως ότι, ελέω γραφικότητας, έχουν το δικαίωμα να τσουβαλιάζουν και να συκοφαντούν. Αυτό ισχύει και για την επιζήσασα του Ολοφαπώματος κυρία Κανέλλη, που σε κάποιο βαθμό μου είναι συμπαθής (συμπαθέστερη, ασφαλώς από τον τραμπούκο Κασιδιάρη).

    ΥΓ: Άν αύριο συκοφαντήσω κάποιον και μου κάνει μήνυση, θα καταγγείλω ότι πρόκειται για «πολιτικά σκόπιμη ενέργεια με στόχο τον ίδιο τον ΚΜ» και καθάρισα.

    • The Saint avatar
      The Saint @ ΚΜ 26/06/2012 11:49:42

      "...επιζήσασα ολοφαπώματος..."

      :D :D :D

  12. MCA avatar
    MCA 25/06/2012 23:25:06

    To 95% που υπηρετούν στην αστυνομία έχουν μπει μετά το 1981,είτε με βύσμα δηλαδή ΠΑΣΟΚ είτε με πανελλήνιες είτε με μόρια.Καμιά Χρυσή Αυγή δεν τους διόρισε.Κατά συνέπεια είναι άδικο να χαρακτηρίζονται ως φασίστες.Ακόμα πιο άδικο είναι να χαρακτηρίζεις μια ομάδα εργαζομένων,οι οποίοι λόγω στολής ξεχωρίζουν σαν την μύγα μες στο γάλα, ότι υποστηρίζουν μια συγκεκριμένη ιδεολογία και να τους στοχοποιείς.Άνθρωποι με οικογένειες και παιδιά που όταν γυρνάν στο σπίτι τους με την στολή φοβούνται μην στοχοποιηθούν τα σπίτια τους. Που κάποιοι από αυτούς φοβούνται να γράψουν το όνομα τους στα θυροτηλέφωνα τους.ΚΑΙ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΒΑΖΕΙΣ ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΜΟΙΡΑ, ΑΥΤΟΝ ΠΟΥ Η ΒΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΔΟΥΛΕΙΑ ΤΟΥ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΝΑ ΤΗΝ ΑΠΟΦΥΓΕΙ,ΚΑΙ ΑΥΤΟΝ ΠΟΥ ΤΗΝ ΑΣΚΕΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΛΑΚΑ ΤΟΥ,ΓΙΑ ΤΟ ΧΟΜΠΙ ΤΟΥ,ΓΙΑ ΤΗΝ ΙΔΕΟΛΟΓΙΑ ΤΟΥ Ή ΓΙΑ ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΛΟΓΟ ΓΟΥΣΤΑΡΕΙ.Και μην βιαστεί κάποιος να πει πως αυτό ήταν επιλογή τους.Τα παλικάρια που παν στο στρατό και στην αστυνομία είναι παιδιά του λαού στην πλειοψηφεία τους φτωχόπαιδα που θέλουν να απαλάξουν τους γονείς τους από το οικονομικό βάρος που δεν μπορούν να αντέξουν.Δεν έχουν την πολυτέλεια να τα σπουδάσει ο μπαμπάς τους στην πόλη ή στο εξωτερικό και να δουλέψουν μετά τα τριάντα τους αφού πρώτα έχουν φιλοσοφήσει τη ζωή.

  13. η Dimi avatar
    η Dimi 25/06/2012 23:25:53

    Οι δυνάστες,"προστάτες" του απροστάτευτου πολίτη, επειδή τρέμουν τους ανθρώπους, λατρεύουν και νομοθετούν απάνθρωπους νόμους. Φαύλος κύκλος.. http://ithaque.gr/wp-content/uploads/2011/06/mat.jpg

  14. Tassos avatar
    Tassos 25/06/2012 23:30:16

    Η σύνδεση αστυνομίας -ΧΑ πρέπει να κοπεί με χειρουργικό νυστέρι. Δεν δουλεύουν είτε γιατί είναι δειλοί, είτε γιατί θέλουν να αγανακτήσει ο κόσμος και να ψηφίζει ΧΑ.

    • Iωάννης33 avatar
      Iωάννης33 @ Tassos 25/06/2012 23:57:29

      Να πας Τάσο να ξαναγράψεις το σχόλιο αυτό πάνω απο τους τάφους των ειδικών φρουρών τις ΔΙΑΣ.Οποιον τάφο και αν διαλέξεις θα δεις τον αριθμό 2 μπροστά απο την ηλικία τους...κομπλεξικέ

      • Tassos avatar
        Tassos @ Iωάννης33 26/06/2012 10:00:28

        Εγώ μιλάω για τον ομφάλιο λώρο ΧΑ-Αστυνομίας. Σέβομαι τους νεκρούς αλλά αυτό μεγενθύνει το πρόβλημα της "λευκής απεργίας". Αλλοι κάνουν το καθήκον τους και άλλοι λένε "ας μην κάνουμε τίποτα για να στρέψουμε τον κόσμο να ψηφίζει η ΧΑ"

  15. ΝΕΚΚ avatar
    ΝΕΚΚ 25/06/2012 23:57:49

    Δηλαδη η Κανελλη τωρα τι προσπαθει να πετυχει με τις δηλωσεις της; Προκαλεσε η ιδια προσωπικα τον Κασιδιαρη και επεσαν χαστουκια. Τωρα θελει να πεσουν "χαστουκια" απο το Αστυνομικο Σωμα προς το ΚΚΕ, δηλωνοντας οτι "στρεφονται εναντιον του ΚΚΕ"; Ή μηπως αντεληφθηκε οτι φερει την ευθυνη για την πτωση του ΚΚΕ στις εκλογες και προσπαθει ετσι να εξιλεωθει; Παμε να ζησουμε ξανα εποχες εθνικου διχασμου;

  16. Πάνος Χατζηκωνσταντίνου avatar
    Πάνος Χατζηκωνσταντίνου 26/06/2012 02:45:56

    Φίλε Χρήστο, αν και δεν ξέρω την ηλικία σου (δεν σε φαντάζομαι και πολύ μεγάλο), δυστυχώς όμως τα μυαλά σου είναι κολλημένα , προφανώς λόγω πολιτικών φρονημάτων και της αναπόφευκτης πλύσης εγκεφάλου , στις δεκαετίες του 50 και του 60! Δεν εξηγείται αλλιώς πώς δεν μπορείς να ξεχωρίσεις τους «μπασκίνες» χωροφύλακες της εποχής εκείνης, λυπηρά κατάλοιπα του «εμφύλιου», από τα σημερινά εικοσάχρονα , και ως επί το πλείστον μορφωμένα παιδιά, που υπηρετούν σήμερα στα «Σώματα ασφαλείας». Αυτά τα παιδιά που προσπαθούν να βγάλουν ένα μεροκάματο της τάξεως των 700 Ευρώ τον μήνα, υφιστάμενοι καθημερινά τις «δολοφονικές» (ναι φίλε μου, ΔΟΛΟΦΟΝΙΚΕΣ, εκτός κι αν έχεις άλλο χαρακτηρισμό για επιθέσεις με σιδερολοστούς, μαδέρια, τεράστια μαρμάρινες κοτρώνες και, φυσικά, βόμβες Μολότοφ) επιθέσεις «χαπακωμένων» ως επί το πλείστον, αργόσχολων συνομήλικων τους που είναι προφανές ότι βρίσκονται σε «εντεταλμένη (κομματική;) υπηρεσία»! Κι όλα αυτά στην προσπάθεια να προστατέψουν τις ζωές και τις περιουσίες φιλήσυχων πολιτών και, σε τελική ανάλυση, την ίδια την οικονομία της χώρας, που πλήττεται ανεπανόρθωτα από τις ενέργειες αυτών των «κατσαπλιάδων»! Μη τολμήσεις να αμφισβητήσεις αυτή την οδυνηρή «Πραγματικότητα», γιατί, δυστυχώς για ‘σένα και το σινάφι σου, τα βλέπουμε καθημερινά στην τηλεόραση «LIVE»! Όλα όμως αυτά τα περνάτε «στο ντούκου», μέχρι να ανοίξει κανένα κεφάλι ενός από αυτά τα «κωλόπαιδα». Τότε και μόνο τότε ξυπνάνε τα «δημοκρατικά» σας αισθητήρια και βάζετε στο «απόσπασμα» τα ηρωικά παλικάρια που προσπαθούν να προστατεύσουν την έννομη τάξη, ενώ χύνετε δάκρυα αγανάκτησης για την «βία» ενάντια στους «λαϊκούς αγωνιστές»! Και να ήσασταν μόνο εσείς, ποιος έσκαζε! Γνωστοί «γραφικοί» (αλλά ταυτόχρονα επικίνδυνοι) δημοκράταροι είσαστε και ξέρουμε καλά τις απόψεις του φυράματός σας, και γι αυτό τις παίρνουμε στην πλάκα! Εκείνοι που είναι απαράδεκτοι είναι οι καλοπληρωμένοι «δημοσιογράφοι» που «υπηρετούν» σε διάφορα Διαπλεκόμενα ΜΜΕ. Που για άγνωστους λόγους κυριολεκτικά οργιάζουν σε κάθε τέτοια περίπτωση. Να πρωτοσέλιδα, να αφιερώματα στην τηλεόραση και να φωτογραφίες του καημένου δεκαπεντάχρονου, αιμόφυρτου από μια γκλομπιά που έφαγε, ενώ αυτός καθόταν ακίνητος λέγοντας γλυκόλογα στους αστυνομικούς! «Αστυνομική Βία»! «Μπάτσοι δολοφόνοι»! «Κατάχρηση εξουσίας»! Βέβαια, το γεγονός ότι η μολότοφ που μόλις είχε πατάξει (κάποιος του την πασάρισε κι αυτός την πέταξε για να την ξεφορτωθεί) κατά λάθος (και απειρία) χτύπησε και έβαλε φωτιά στον αστυνομικό, δεν έχει καμία σημασία. Αυτός, απλά βρέθηκε εκεί κατά σύμπτωση, καθ’ οδόν προς το κατηχητικό, και κάλυψε το πρόσωπό του και έβαλε την κουκούλα, για να αποφύγει τα αέρια. Αυτό το αθώο πλάσμα βρήκαν σαν εξιλαστήριο θύμα οι «κώλο-μπάτσοι»! Διαβάσατε (ή ακόμα χειρότερα κύριε Χρήστο μου, είπατε καμιά κουβέντα για το 20χρονο παλικάρι που πήγε στο Νοσοκομείο με εγκαύματα στα πόδια και τα χέρια; Ή για κάποιον από τις δεκάδες (το διαβάζουμε καθημερινά στις ειδήσεις, έτσι;) αστυνομικούς που καταλήγουν στις Πρώτες Βοήθειες μετά από κάθε τέτοια «Μάχη»; Μα με «μπάτσους δολοφόνους» θα ασχολούμαστε τώρα;
    Κύριοι, είστε ΥΠΟΚΡΙΤΕΣ και οι πραγματικοί ΦΑΣΙΣΤΕΣ!
    Πάνος Χατζηκωνσταντίνου
    Υ.Γ.: Για την "κυρία" Κανέλλη θα πω ότι, όσο και απαράδεκτο κι αν είναι να βιαιοπραγήσεις σε μία Κυρία, μια και η "κυρία" Κανέλλη έχει χάσει προ πολλού, με τον απαράδεκτα προκλητικό και θρασύ τρόπο της, το δικαίωμα να αποκαλείται Κυρία (αυτό χωρίς "σεξουαλικά" υπονοούμενα μια και ο καθένας έχει το δικαίωμα να αυτοπροσδιορίζεται σεξουαλικά), η αντίδραση του Κασιδιάρη, και πολύ άργησε. Διαφωνούν πολλοί μ' αυτό; Κύριε Χρήστο μου;

    • Δημήτρης, ετών 31 avatar
      Δημήτρης, ετών 31 @ Πάνος Χατζηκωνσταντίνου 26/06/2012 15:52:17

      Άψογος!!!

  17. Θησειώτης avatar
    Θησειώτης 26/06/2012 07:52:24

    Ο Tassos θα είναι από αυτούς που πανηγυρίζουν όποτε δολοφονείται αστυνομικός. Θέλει η π...να να κρυφτεί και η χαρά δεν την αφήνει.

    • Tassos avatar
      Tassos @ Θησειώτης 26/06/2012 13:03:15

      Εγώ λέω ότι είδες τους χρυσαυγίτες (την γενιά σου) κι αναγάλλιασε η καρδιά σου.

  18. kas avatar
    kas 26/06/2012 08:02:22

    αποτελεί παραβίαση του συντάγματος
    και παραβίαση της ελεύθερης επιλογής
    όλη αυτή η παραφιλολογία του τι ψηφίζει ποιός

    ΟΤΙ ΓΟΥΣΤΑΡΕΙ ΘΑ ΨΗΦΙΣΕΙ
    ΚΑΙ ΟΠΩΣ ΓΟΥΣΤΑΡΕΙ ΘΑ ΠΡΟΣΔΙΟΡΙΣΕΙ ΤΗΝ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΤΟΥ

    όπως είναι όλοι gay

    άλλο είναι όλοι χρυσαυγίτες

    δεν κατάλαβα ?

    η επιβληθείσα και καθόλα επιλεκτική πολιτικαλ κορρέκτ λιβελλούλα, υπάρχει όπου συμφέρει τους λιβερτάριανς αριστερόστροφους

    είναι απαράδεκτο να υπάρχουν κίτρινα αρθρίδια περί του τι ψηφίζουν οι αστυνομικοί, όπως και οι ΔΥ, όπως και δεν ξέρω εγώ ποιοί

    είναι ντροπή και αίσχος

    ξανά μανά να το καταλάβουν όσοι ''ευαίσθητοι'' πειράζονται
    ότι γουστάρουν θα ψηφίσουν οι αστυνομικοί
    και όπως γουστάρει ο καθείς θα αυτοπροσδιορίζεται
    και φασίστας και εθνικοσοσιαλιστής και εθνικομπολσεβίκος και κομμουνιστής και ότι γουστάρει εφόσον έχουμε τσαλαπατήσει τα όρια της δημοκρατίας που θέτει το σύνταγμα

    αν κάποιοι βγάζουν σπυράκια με χαρακτηρισμούς και αυτοπροσδιορισμούς....ξύδι

    από εκεί και πέρα ΕΥΓΕ στην ένωση αστυνομικών Κοζάνης
    έσπασε ο φόβος
    έσπασε το σπυρί
    μετράνε ανάποδα για τον οριστικό εξοβελισμό τους από την βουλή των Ελλήνων και την πολιτική ζωή του τόπου

    σύντομα και οι ρεστ δορυφόροι

  19. kas avatar
    kas 26/06/2012 08:05:20

    και κάτι τελευταίο

    αν δεν ήταν η ΧΑ παρούσα...στις δολοφονικές γυμναστικές...ξέρετε πόσα παιδάκια της Ελας και των Ματ θα ήταν σφαγμένα κυριολεκτικά ?

    εσείς οι ευαίσθητοι αν ήσασταν στην πρώτη γραμμή...στην Αχαρνών περιπολία και στα πέριξ τι θα ψηφίζατε ?

    καλός ο καναπές και η αφ' υψηλού κριτική

    αλλά για περπατήστε στο κέντρο κανά μισάωρο και τα ξαναλέμε

    ps-...νυστέρι βάλτε στον εγκέφαλό σας

  20. alex23 avatar
    alex23 26/06/2012 11:23:06

    οτι και να πουμε, δεν δικαιολογειται η βια της χρυσης αυγης (οπως και της ακροαριστερας φυσικα), μονο και μονο επειδη ηταν χρησιμη στους πολιτικους προισταμενους της αστυνομιας για να εχουν και την πιτα γερη και το σκυλο χορτατο, δηλαδη να ειναι και 'αρεστοι' στους φιλους προστατες των ακροαριστερων βιαιοτητων αδρανοποιωντας την αστυνομια και την ιδια ωρα να υποκαθιστουν την αναγκη καταστολης της βιας απο την αστυνομια, με παραχωηση εξουσιας σε 'παραστρατιωτικες' ομαδες που δρουν κατω απο πολιτικο μανδυα και αναγαγουν σε φιλοσοφια τους την αυτοδικια απεναντι σε οτιδηποτε οι ιδιοι χαρακτηριζουν σαν επιθεση εναντιον τους

    • Άδης avatar
      Άδης @ alex23 27/06/2012 16:17:24

      Έχεις κάποιο επίσημο στοιχεία για απροκάλυπτη βία μελών της Χ.Α. ;
      Το γνωρίζεις ότι το ΣΥΝΤΑΓΜΑ δίνει το δικαίωμα σε κάθε έλληνα να παρεμβαίνει σε οποιαδήποτε Παράνομη Πράξη συμβαίνει ενώπιόν του; Δλδ, αν χτυπήσουν μια γριούλα για να την ληστέψουν και τους εμποδίσω με κάθε τρόπο, ενδεχομένως αμυνώμενος/χτυπώντας θα είμαι "κακός Χρυσαυγίτης"; Το ότι έχουν βοηθήσει άτομα προσκείμενα στην Χ.Α. αστυνομικούς είναι κατακριτέο; δλδ, θα ήταν προτιμότερο να έχουμε θρηνίσει και άλλους αστυνομικούς; Απ' έξω απ' το χωρό, πολλά τραγούδια λες, λέει η παροιμία.
      Και επίσης για πια "παραστρατιωτική" οργάνωση μιλάς; Η Χ.Α. είναι νόμιμο κόμμα του Ελληνικού Κοινωβουλίου. Μάλλον την μπέρδεψες με τους κουκουλοφόρους του τΣΥΡΙΖΑ, την Κ.Ν.Ε. και το Π.Α.Μ.Ε. που χτυπά ανυπεράσπιστους εργαζομένους.
      Είμαι Δεξιός πατριώτης και πολύ περισσότερο με πειράζει το να είναι το Ανθελληνικό κόμμα του συμμοριτοπολέμου "ΚΚΕ" στην βουλή από το να ρίξει μια φάπα ένας χρυσαυγίτης σε έναν επίδοξο ληστή.

      • Μοναχικός Λύκος avatar
        Μοναχικός Λύκος @ Άδης 27/06/2012 19:57:51

        - Άρθρο 5, παράγραφος 2: "Όλοι όσοι βρίσκονται στην Ελληνική Επικράτεια απολαμβάνουν την απόλυτη προστασία της ζωής, της τιμής και της ελευθερίας τους, χωρίς διάκριση εθνικότητας, φυλής, γλώσσας και θρησκευτικών ή πολιτικών πεποιθήσεων."
        - Άρθρο 7, παράγραφος 2: "Τα βασανιστήρια, οποιαδήποτε σωματική κάκωση, βλάβη υγείας, ή άσκηση ψυχολογικής βίας, καθώς και κάθε άλλη προσβολή της ανθρώπινης αξιοπρέπειας απαγορεύονται και τιμωρούνται, όπως νόμος ορίζει."
        Για την ακρίβεια το ελληνικό Σύνταγμα, αυτό που οφείλεις να σέβεσαι αγαπητέ Αδη, όχι μόνο δεν σου δίνει το δικαίωμα να αμυνθείς αλλά σου απαγορεύει και να πάρεις τον νόμο στα χέρια σου. Ως μόνη αρχή επιβολής νόμου αναγνωρισμένη από το κράτος είναι η Ελληνική Αστυνομία. Μάλιστα το ίδιο το Σύνταγμα σε άλλο άρθρο (Α29, Π3): "Απαγορεύονται απολύτως οι οποιασδήποτε μορφής εκδηλώσεις υπέρ ή κατά πολιτικού κόμματος στους δικαστικούς λειτουργούς και σε όσους υπηρετούν στις ένοπλες δυνάμεις και στα σώματα ασφαλείας, κατά την άσκηση των καθηκόντων τους στους υπαλλήλους του Δημοσίου, οργανισμών τοπικής αυτοδιοίκησης, άλλων νομικών προσώπων δημοσίου δικαίου ή δημόσιων επιχειρήσεων ή επιχειρήσεων οργανισμών τοπικής αυτοδιοίκησης ή επιχειρήσεων η διοίκηση των οποίων ορίζεται άμεσα ή έμμεσα από το Δημόσιο με διοικητική πράξη ή ως μέτοχο." Το ΚΚΕ είναι στον κόσμο του οπότε προσπερνάω το γεγονός πως προσπαθεί να ρίξει στάχτη στα μάτια του κόσμου, θα το βρει μπροστά του σε κάθε περίπτωση.
        Προσωπικά συμφωνώ με τον kas. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να αυτοπροσδιορίζεται όπως νομίζει. Το θέμα μας είναι πως κανείς δεν έχει το δικαίωμα να αντικαθιστά την ΕΑ ή να την σιγοντάρει στο έργο της επιβάλλοντας το νόμο. Η ΧΑ δεν είναι υπεράνω του Νόμου ούτε ο Νόμος... έννοια σου και αυτοί θα το βρουν μπροστά τους.
        Προσωπικά δεν δικαιολογώ ούτε τους βάνδαλους των διαδηλώσεων ή όσους χρησιμοποιούν βία.

        • Μοναχικός Λύκος avatar
          Μοναχικός Λύκος @ Μοναχικός Λύκος 27/06/2012 20:12:19

          Μην παρεξηγηθώ... "δεν σου δίνει το δικαίωμα να αμυνθείς", το σωστό είναι "δεν σου δίνει το δικαίωμα να αντεπιτεθείς"

          Εννοείται πως η αυτοάμυνα είναι αναγνωρισμένη από τον νόμο. Νομίζω επισύρει ποινή αλλά είναι σαφώς υποδεέστερη μιας εγκληματικής πράξης.
          Παρ'όλα αυτά θέτονται προϋποθέσεις έτσι ώστε να μην χρησιμοποιηθεί ως συγκάλυψη φονικού. Σε κάθε περίπτωση η προστασία της ατομικής ιδιοκτησίας αποτελεί απαράβατη προτεραιότητα του Νόμου.

      • Μοναχικός Λύκος avatar
        Μοναχικός Λύκος @ Άδης 27/06/2012 20:05:59

        Ξέχασα να πω, πως υπάρχουν βίντεο με συνεργασία χρυσαυγιτων και αστυνομικών στην αντιφασιστική του '10 νομίζω (με λίγο ψάξιμο στο youtube όλα τα βρίσκει κανείς) και στα Πατήσια νομίζω κατά κατοίκων. Υπάρχουν και μερικά άλλα που μάλλον δεν αποτελούν ξεκάθαρες αποδείξεις οπότε δεν τα αναφέρω καν.
        Όμως αν θέλει κάποιος να έχει αντικειμενική και δίκαιη άποψη οφείλει να αποφεύγει τις γενικεύσεις από τη μία και τις παρωπίδες από την άλλη.
        Τα βίντεο τα αναφέρω ως τροφή για σκέψη και όχι για να βγει πόρισμα. Αρμόδιες είναι οι αρχές και όχι ο κάθε τυχάρπαστος που νομίζει πως μπορεί να τηρεί τον Νόμο με ευλάβεια και σεβασμό στην ελληνική οικογένεια. Αν οι αρχές δεν κάνουν σωστή τη δουλειά τους οφείλουμε να τις βελτιώσουμε και όχι να τις αντικαταστήσουμε με παρακρατικές συμμορίες είτε των άκρων είτε του κέντρου.
        Αν χαθεί η λογική τότε δεν μας σώζει τίποτα από το χάος.

  21. Μοναχικός Λύκος avatar
    Μοναχικός Λύκος 27/06/2012 19:49:09

    Καιρό είχα να γράψω αλλά μικρή σημασία έχει, όλα γύρω αλλάζουν και όλο τα ίδια μένουν. Τώρα τι κείμενο θα βγει μετά από χημειοθεραπεία, ο Θεός και η ψυχή μου... θα προσπαθήσω όσο καλύτερα μπορώ.
    Κάτι παιδάκια (γιατί περί αυτού πρόκειται) τύπου "ΧΑ που μας χρειάζεται" είναι ότι πιο επικίνδυνο μπορεί να συναντήσει κανείς στην ελληνική κοινωνία. Η δημοκρατία που τόσο γουστάρετε δεν είναι δικό σας προνόμιο αλλά όλων, ακόμα και των "ορφανών του Μαρξ". Πρακτικές του στυλ "βαράω όποιον απειλεί τον αστυνομικό" παραπέμπουν σε άλλες εποχές. Η αστυνομία είναι μια ανεξάρτητη αρχή που οφείλει να προστατεύει και να σέβεται τον πολίτη, οι δικαστές είναι που δικάζουν όσο και αν δεν αρέσει αυτό σε κάποιους που προτιμούν μια κοινωνία να λειτουργεί με νόμους ζούγκλας. Είναι ανιστόρητοι και αδαείς από 'κει και πέρα όσοι θεωρούν σωστό μια παρακρατική οργάνωση να αντικαθιστά μια κρατική ή να συνεργάζεται μ'αυτήν.
    Τα υπόλοιπα σαχλαμαρίσματα μεταξύ δεξιών-αριστερών δεν είναι επί του παρόντος... συμβουλή προς όλους, τα ακροδεξιά μιάσματα δεν έχουν θέση σε ένα δημοκρατικό καθεστώς και δεν αγιάζει ο σκοπός τα μέσα (η χρήση της ακροδεξιάς ως ανάχωμα για τους [άκρο]αριστερούς). Δημοκρατία είναι να δίνεις το δικαίωμα σύστασης κόμματος σ'όλους αλλά το ερώτημα "είναι δημοκρατικότερο να επιτρέπεις ένα κόμμα βιαστών ή να το απαγορεύεις;" επαφίεται στην κρίση του καθενός. Προσωπικά θεωρώ πλέον πως η απαγόρευση ανοίγει τον δρόμο στην κρατική καταστολή. Παρ'όλα αυτά αν αύριο μεθαύριο τα "καλά παιδάκια της ΧΑ" ανοίγουν κεφάλια συμπολιτών μας (βασικά μήπως ήδη το κάνουν οέο;) το κρίμα στον λαιμό σας. Αν μάλιστα αργότερα ανέβουν στην εξουσία και η Ελλάδα βιώσει ένα νέο Ολοκαύτωμα η ντροπή όλη δικιά σας. "Σας" γιατί εγώ δεν τους πατρονάρισα ούτε θα βρίσκομαι εν ζωή όταν το ακροδεξιό ντόπερμαν θα δείξει τα δόντια του.
    Δεν θα το επεκτείνω περισσότερο και ας παρεξηγηθώ. Κάποια απ'αυτά τα παιδάκια που βλέπουν παντού ασύμμετρες απειλές από τ' αριστερά θα θεωρήσουν την σιωπή μου για την ακροαριστερά ως απόδειξη ενοχής. Ας κάνουν ότι τους φωτίσει ο Θεός, ας βάλουν λόγια στο στόμα μου που ποτέ δεν είπα.
    Κάπου είδα και αναφορά για το ελληνικό Σύνταγμα. Ο τύπος που το ξεστόμισε δικαιολόγησε τις πράξεις της ΧΑ ως συνταγματικά κατοχυρωμένες... αχ αμορφωσιά που υπάρχει. Παραπάνω του απάντησα λεπτομερώς...
    Δεν ντρέπομαι να πω πως είμαι αριστερός. Το θεωρώ δικαίωμα του καθένα μας να σκέφτεται ελεύθερα. Παρ'όλα αυτά υπάρχουν και κάποια όρια που δυστυχώς έχουν διαφορετική ερμηνεία για τον καθένα. Η μόνη ειρηνική λύση είναι το ελληνικό Σύνταγμα και τα κοινά ιδανικά. Η άλλη "λύση" που ξεστομίζουν μερικοί τραμπούκοι, ο πόλεμος... τόσα ξέρουν τόσα λένε. Ας ζήσουν τον πόλεμο να δουν την γλύκα, ήμουν για ένα μεγάλο διάστημα στους "Γιατρούς χωρίς Σύνορα" και έχω δει από πρώτο χέρι την παράνοια του πολέμου. Από τον καναπέ φαίνονται όλα εύκολα...
    Ανθέλληνες, εθνομηδενιστές και ότι σκαρφίζεται ο κάθε ανόητος δεν είναι υγιής κριτική. Είναι η αρρώστια των "ανώτερων" Ελλήνων, ο εθνικισμός που πολλοί τον μπερδεύουν με τον πατριωτισμό. Στην πραγματικότητα πολλές φορές ο εθνικισμός σημαίνει πατριωτισμό αλλά υπάρχει και μια άλλη μορφή του, ο υπερπατριωτισμός που αργά ή γρήγορα (ή και ποτέ) οδηγεί στον φασισμό. Ο επικίνδυνος αυτός εθνικισμός είναι η περιφρόνηση των άλλων εθνών και η εχθρότητα προς αυτά. Όλα στη ζωή θέλουν μέτρο...
    Παρ'ότι δεν κατέκρινα τον υγιή εθνικισμό, κάποιοι δεν θα πειστούν και θα το δουν ως γενίκευση. Δυστυχώς όσο συγκεκριμένος και αν γίνει κάποιος, πάντα θα υπάρξουν εκείνοι που θα θιχτούν και θα βλέπουν πράγματα που δεν υπάρχουν. Ας το πάρει το ποτάμι, τουλάχιστον όσοι στάξετε χολή επειδή δεν καταλαβαίνετε τις διαφορές κάντε το πολιτισμένα. Άλλο πράγμα η διαφωνία, άλλο η έχθρα και η εξύβριση. Εκτός και αν θέλετε να επιβεβαιώσετε πως δεν έχετε ιδέα από πολιτισμό.

    Υ.Γ.: Είχα αποχαιρετήσει τον κόσμο του antinews λίγο πριν αρχίσω τις χημειοθεραπείες. Να που γράφω πάλι, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι θα γράφω τακτικά όπως πριν. Για την ακρίβεια κάθε σχόλιο μπορεί να είναι και το τελευταίο μου, όχι απαραίτητα γιατί έχασα τη μάχη με την επάρατο νόσο.
    Υ.Γ.2: Η υγεία είναι προσωπικό δεδομένο, αλλά το ίδιο μου κάνει είτε αναφέρω τι έχω είτε όχι. Πάντα μου άρεσε να εκφράζομαι ανοιχτά, δικό μου το κουσούρι.

    • αποκατάσταση avatar
      αποκατάσταση @ Μοναχικός Λύκος 27/06/2012 20:43:09

      Κατ' αρχάς εύχομαι περαστικά, κουράγιο, χαμόγελο προπαντών και κάθε καλό.

      Θεωρώ σωστές τις ανωτέρω αναρτήσεις αλλά δυστυχώς η ζημιά έχει γίνει ήδη από την μεταπολίτευση με την είσοδο των κομμουνιστών και γενικά κρυφοακροαριστερών στη βουλή (αποδεδειγμένα εχθρικοί προς τη δημοκρατία).
      Η χρυσή αυγή σήμερα δεν είναι παρά η αντίθετη όψη του ίδιου νομίσματος που άργησε απλώς να εμφανιστεί...

    • Σταύρος avatar
      Σταύρος @ Μοναχικός Λύκος 27/06/2012 20:46:50


      Άδικη αρρώστια ρε Λύκο!
      http://youtu.be/avr7enrZuJQ

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.